Politika

Poraz Demokrata nije poraz demokratije

dali76 RSS / 07.12.2009. u 19:18

 

Vijest dana, a zasigurno ce to biti sljedecih nekoliko dana, je pobjeda Srpske  Napredne Stranke na beogradskoj opstini Vozdovac. Na izborima se dobija i gubi ,bas kao u zivotu. Ako nije tako,   nesto je  trulo u drzavi Danskoj tj u demokratskom sistemu. Ako se ne mijennja standard zivota niti vlast   od demokratije je ostala samo fasada.  Prodaja  visoke politike na lokalnim izborima ima svoju cijenu.  Daklem poraz Demokrata nije poraz demokratije koliko god to nekome ne pasalo. Cak ni manjina koja je odlucila izaci na izbore ne umanjuje nista. Ljudi  izrazavaju svoj stav I neglasanjem tj neizlaskom na izbore. Proslo je vreme kad se u Srbiji moglo dobiti izbore plasenjem  da od goreg uvijek ima gore.  Ljudi zele samo da osjete  da  zive bolje. I gospodin Nikolic eto moze do Brisela, I   naprednjaci mogu pricati o  evropskim integracijama. Demokrate nisu jedina bogom dana partija pa da mogu kako hoce i sta hoce a kad izbori dodju ,slabije mogu pokazati sta su uradili vec da ukazuju na zlo sto bi ovi drugi uradili

Ovakav pristup politici vodio je do neodgovornosti Demokratske stranke koja je za svoju pobjedu, mjesto pokazivanja svojih rezultata, ukazivala  na pogubnost ove druge,dakako  nedemokratske , opcije.

Narod bi valjda trebao prastati bahatost ,  korupciju Demokratama samo zato jer su ovi jedina demokratska opcija?     Rijec "demokratizacija " se ne pise velikim slovom  pa da ista znaci apsolutnu vladavinu Demokratske stranke bez ikakvog trunka odgovornosti.

 Gradjani su rekli svoje kako oni sto su glasali tako i oni sto su ostali kod kuce. Poruka je poslana ostaje da se vidi jel lekcija naucena.



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 19:33 07.12.2009

prvo

moram te ispraviti, vest dana je deblokada trgovinskog sporazuma.
Što se DS tiče, oni su bar do sad uvek išli na kartu "glasanja protiv", koja se ovoga puta njima obila o glavu. Mnogo, ali mnogo su se osilili, postali su veoma bahati. Ovaj rezultat mene ne čudi. Još je DS dobro prošla.
dali76 dali76 19:37 07.12.2009

Re: prvo

Vijest o deblokadi ocigledno zadocnila, bar za DS na Vozdovcu.
antioksidant antioksidant 20:06 07.12.2009

vest dana

dali76 dali76 20:13 07.12.2009

Re: vest dana

deblokada sporazuma il blokada zeljeznice. Nesto je ipak imalo veci uticaj
antioksidant antioksidant 20:16 07.12.2009

Re: vest dana

deblokada sporazuma il blokada zeljeznice. Nesto je ipak imalo veci uticaj

kako kome
dali76 dali76 20:28 07.12.2009

Re: vest dana

pa narravno. Bio bi poprilican problem da je drugacije.
wukadin wukadin 11:24 08.12.2009

Re: prvo

Donekle je tacno da je vest o deblokadi glavna vest.
Ako uzmemo sledecu formulu

znacaj vesti / verovatnoca odigravanja = velicina vesti
vidimo da je prvi faktor ovde mnogo veci, ali to se znalo...
Sto me dovodi do jos jednog zakljucka:
Glasaci su mogli znati da ce biti odblokiran, bilo je to vec na vestima. Takodje, najzad nam skinuse vize. Ipak, DS i drugi "proevropski" izbore gube. Zasto?! Iskreno, licno sam ocekivao njihovu ubedljivu pobedu.
Inner Party Inner Party 19:37 07.12.2009

Evropske teme

Ovo znaci i to da evropske, EU-integracijske, teme ipak nisu jedino sto narod zeli da cuje... DS kao da je mislio da na temu bele sengen liste moze da dobija izbore i na lokalu...

Drago mi je sto je DS ovaj put izgubio jer da je sada ostvario dovoljno ubedljivu pobedu verovatno bi imali parlamentarne izbore vec na prolece (gde bi ohrabreni DS izasao sa namerom da uzme svu vlast) a to nije u interesu Srbije. Super je sto LDP nije prosao cenzus, mada je pad DSS/NS koalicije na ispod 10% prilicno porazavajuci. I sjajno je to sto je SRS konacno pao ispod 5%...
dali76 dali76 19:43 07.12.2009

Re: Evropske teme

Bacaci cipela su dosli na svoj nivo. Nadam se da ce se ovakav trend nastaviti. Sto se tice LDP nisam siguran koliko je to super. Vise bih volio da su LDP i SRS zamjenili mijesta. Politicka Uloga LDP u sistemu je, daleko pozitivnija od one oju ima SRS. Prilicno neuporedivo cak.
libkonz libkonz 19:44 07.12.2009

Re: Evropske teme

I sjajno je to sto je SRS konacno pao ispod 5%...

nadam se da će SRS uskoro biti zaboravljena opcija. Odakle nam bre toliki ludaci što za njih glasaju?
dali76 dali76 19:52 07.12.2009

Re: Evropske teme

Znaci et jos jedne dobre vijesti za demokratiju. SRS vanparlementarna stranka, bar sto se tice Vozdovca. Doduse ne vjerujem tj ne znam kakvu i koliku podrsku je SRS imao ranije na vozdovcu?
Inner Party Inner Party 20:01 07.12.2009

Re: Evropske teme

dali76
Znaci et jos jedne dobre vijesti za demokratiju. SRS vanparlementarna stranka, bar sto se tice Vozdovca.


Pazi, i u Kostolcu!


Inner Party Inner Party 20:05 07.12.2009

Re: Evropske teme

libkonz
I sjajno je to sto je SRS konacno pao ispod 5%...

Odakle nam bre toliki ludaci što za njih glasaju?


Cek, cek da se Voja vrati!



PS

Problem SRS-a, kao i DSS-a trenutno, je to sto ne vidi da je nuzno da se promene vodece licnosti stranke, da se u prvi plan gurnu novi, manje poznati ljudi... Iskustva DS-a i SPS-a su vise nego jasna!
dali76 dali76 20:08 07.12.2009

Re: Evropske teme

hm, mislis da je problem u vodecim ljudima a ne u politici stranke?
Demantiraju te Nikolic, Ivica Dacic, i naravno Milo Djukanovic.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:46 07.12.2009

Re: Evropske teme

dali76
Bacaci cipela su dosli na svoj nivo. Nadam se da ce se ovakav trend nastaviti. Sto se tice LDP nisam siguran koliko je to super. Vise bih volio da su LDP i SRS zamjenili mijesta. Politicka Uloga LDP u sistemu je, daleko pozitivnija od one oju ima SRS. Prilicno neuporedivo cak.


Mislim da uopšte nije loše za sam LDP ovaj ostanak ispod praga. Nadam se da će lekovito delovati na organizaciju, i da će naterati partiju na reformu. U vlasti se LDP izgubio i postao upravo ono što ne sme da bude. Da je prošao imao bi par radnih mesta za šta se cela organizacija krvnički borila. Na žalost ni jednu temu tokom vlasti nisu otvorili. Ovih par ljudi, što je tamo primalo platu, pa nadam se da su imali neke karijere i pre ulaska u vlast, a nešto nisam siguran da jesu.
BigBadWolf BigBadWolf 21:00 07.12.2009

Re: Evropske teme

uros_vozdovac


Mislim da uopšte nije loše za sam LDP ovaj ostanak ispod praga. Nadam se da će lekovito delovati na organizaciju, i da će naterati partiju na reformu. U vlasti se LDP izgubio i postao upravo ono što ne sme da bude. Da je prošao imao bi par radnih mesta za šta se cela organizacija krvnički borila. Na žalost ni jednu temu tokom vlasti nisu otvorili. Ovih par ljudi, što je tamo primalo platu, pa nadam se da su imali neke karijere i pre ulaska u vlast, a nešto nisam siguran da jesu.


To. Shamar da se trgnu, vreme im je. Ako vec nije kasno...
dali76 dali76 21:10 07.12.2009

Re: Evropske teme

U pravu si Urose. LDP je otisla od tranke koja se borila za ideje do partije koja se bori za fotellje. Stranke ocigledno nisu imune na to..zato su "samari" ovi izborni dobrodosli. Samo kao sto kaze bbw mozda suvise kasno za neke.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:57 07.12.2009

Re: Evropske teme

BigBadWolf


To. Shamar da se trgnu, vreme im je. Ako vec nije kasno...


Sudeći po današnjim reakcijama u stranci i generisanim objašnjenjima i opravdanjima - kasno je.
dali76 dali76 22:15 07.12.2009

Re: Evropske teme

pa ako je kasno za reformu unutar stranke onda i bolje tako.
talicni talicni 22:30 07.12.2009

Re: Evropske teme

libkonz
I sjajno je to sto je SRS konacno pao ispod 5%...

nadam se da će SRS uskoro biti zaboravljena opcija. Odakle nam bre toliki ludaci što za njih glasaju?


A ovi sto glasaju za grobara&co. kao nisu ludaci? Pa ti likovi su do skora pricali istu SRS pricu.
pedja1008 pedja1008 22:44 07.12.2009

Re: Evropske teme

mada je pad DSS/NS koalicije na ispod 10% prilicno porazavajuci


Porazavajuci, ali samo za bezlicnog mizantropa i njegovog pijanog ortaka iz Cacka.
dali76 dali76 01:35 08.12.2009

Re: Evropske teme

Prije svega da se ne slozim sa Libkonz da su glasaci ludaci. Nije me briga za politicku korektnost pa cu takve nazvati onima za koje ljudi,neki,glasaju. Narod moze bit i da je lud, al ja bi prije reko manipulacija je cudna alatka.
Da se razumijemo ja bi prije glasao z za DS nego za DSS, a o ostalim jos desnim da ne pricam.
Nego ako je ista potrebno uspavanoj Demokratskoj lepotici ondak je to ovaj vozdovacki samar.
Vise price kako doticna lepotica moz da radi sta hoce, tj da ne radi nista jer eto tamo sa druge strane su neki grobar, bezlicni mizantrop i njegov pijani ortak, vise ne piju vodu.
Sve ima svoje granice. Demokratski politicki medeni mjesec je prosao.
Vlast bez opozicije nesposobne da pobjedi izbore je neodgovorna vlast. Ljekic za Demokrate I jos neke je dobro dosao demokratiji prije svega.
Stoga ta nazivanja , prozivanja I sl mozete prodavati nedgje drugdje.
Eto ja mogu Ivicu nazvati crvenim banditom jel da?
Il da I ja kazem Pola Srbije je ludo pa nek ovi vladaju jos toliko. Odgovornost? Cemu?
Doctor Wu Doctor Wu 08:41 08.12.2009

Re: Evropske teme

Politicka Uloga LDP u sistemu je, daleko pozitivnija od one oju ima SRS.

Politicka uloga LDP je mnogo negativnija od SRS jer ovi drugi sluze da okupe najnizi deo glasacke populacije, luzera, koja postoji u svakom drustvu. LDP je, s druge strane, svojim potpuno sumanutim delovanjem blokirao i na duzi period odlozio i obesmislio formiranje prave opozicije DS-DSS-SPS-G17 mish mashu.
dali76 dali76 08:51 08.12.2009

Re: Evropske teme

Kad se,ako se formira zdrava politicka arena LDPce biti stranka bogatasa.Ekonomska politika totalne liberalizacije najvise pase bogatim privatnicima. Uekonoskom pogledu LDP je pandam jedne Republikanske stranke. Zanima me koliko simpatizera LDPje ustvari svijesno liberalne politike nasuprot jednoj socialdemokratskoj opciji?
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:09 08.12.2009

Re: Evropske teme

dali76
. Zanima me koliko simpatizera LDPje ustvari svijesno liberalne politike nasuprot jednoj socialdemokratskoj opciji?


U poslednje vreme jako malo. Pre samo godinu, godinu i po bilo je drugačije. Sa jedne strane imao si SDU i GSS inkorporiran i po vertikali i horizontali u LDP, pa je to stvaralo osećaj da LDP ima nekih vrednosti u ideološkom smislu koje nosi levica. Sa druge strane sama ideja liberalizma je dovoljno progresivna da može da toleriše različitost u dovoljnoj meri da teme levice ne budu baš potpuno skrajnute. A onda je u jednom trenutku nastala tišina i politika i ideologija je nestala. Ne samo nestala, na lokalnim organizacijama je postala dosadna i balast, tema koja se preskače i nerado poteže. Ilustrativan je primer ove dve poslednje kampanje na Voždovcu. Na večeru vodim, a nek bira gde onoga ko u poslednje dve kampanje nađe jednu jedinu političku temu koju je LDP potegao.
Da probam da pojednostavim, LDP je vodio kampanju u kojoj je tvrdio da su partija i njeni izabrani predstavnici radili najbolje u najboljim mogućim uslovima, umesto da vode kampanju da LDP i njeni izabrani predstavnici nisu zadovoljni uslovima i sistemom, i da bi partija i njeni predstavnici radili na promeni lošeg sistema u bolji.

Ali, da bi vodili takvu kampanju prethodno valja imati ideju zašto ovaj sistem ne valja i zašto i kako bi ga trebalo menjati. A toga je nedostajalo...
copypaste copypaste 10:27 08.12.2009

Re: Evropske teme


Nune Popović 12:11 27.11.2009

LDP je stranka kao i svaka druga, skup interesa i interesenata, a Čeda Jovanović je kovač lažne nade, koji ljudima ubija veru u promene i proizvodi rak ranu demokratskog društva: razočarane glasače odnosno apstinente, baš ono što najviše odgovara nedemokratskim opcijama.
wukadin wukadin 11:28 08.12.2009

Re: Evropske teme

Super je sto LDP nije prosao cenzus


Ale-ale-ale
U stvari za njih je

I sjajno je to sto je SRS konacno pao ispod 5%...


Sjajno je sto vise ne mogu da blokiraju.
Inace, verujem da oni imaju svoju ulogu. Kao sto rece Gandalf za Goluma.
Ulaga SRS je da SNS ne postane isuvise proevropski. Dobro je da i Toma strahuje od odliva glasaca ako isuvise zalici na Tadica.
niccolo niccolo 23:20 07.12.2009

Samo da

potpišem sve što si napisao...
dali76 dali76 01:38 08.12.2009

Re: Samo da

eto vidio tvoj potpis pa ,spretno ubacih jos neku rijec
Sala naravno samo odgovorih blogokolegama vislje.
miloradkakmar miloradkakmar 01:57 08.12.2009

Interes

Prodaja visoke politike na lokalnim izborima ima svoju cijenu.

Da, običnog čoveka više interesuje da li će evro sutra pasti ili ići gore, ostati bez posla, kako prezimiti... nego odblokada trgovinskog sporazuma, iako je to sve povezano.
Običnom čoveku godi da se bar prilikom izbora pogodi njegov lični interes i da se taj interes postepeno ostvaruje.
dali76 dali76 06:46 08.12.2009

Re: Interes

Jasno mi je to Milorade. Ljudi zele personalnu dobit. Mislim nekad im je tesko I svhatiti da neki pozitivni efekti I ne mogu stici preko noci.
Vlast se nekad I gubi zbog toga sto se mora proci kroz “oblake” da bi se doslo do sunca. Najlakse je biti populista pa dati narodu ono cega nema (primjer stampanja para), pa sutra kako nam bude.
No cini mi se da je proslo vreme kad je bilo dovoljno ukazati da su ovi “drugi” jos gori pa eto nama dajte vlast jer I od nas losih losije ima.
Sta me je frapiralo;
“Gradonačelnik Vranja Miroljub Stojčić (SPS) prima platu od 130.277 dinara, a predsednik gradske skupštine dr Slobodan Stamenković (DS) 118.575 dinara?
Sad neko ce reci :ko kaze das u drugi bolji? Niko. Samo sama cinjenica da vlast ni stranka nisu bogom dana kategorija ce valjda stvoriti vecu odgovornost.
Najlakse je vikati “Tomo grobar” I iza te vike da radi ko sta zeli.
debela.hladovina debela.hladovina 09:52 08.12.2009

Re: Interes

dali76
Jasno mi je to Milorade. Ljudi zele personalnu dobit. Mislim nekad im je tesko I svhatiti da neki pozitivni efekti I ne mogu stici preko noci.
Vlast se nekad I gubi zbog toga sto se mora proci kroz “oblake” da bi se doslo do sunca. Najlakse je biti populista pa dati narodu ono cega nema (primjer stampanja para), pa sutra kako nam bude.
No cini mi se da je proslo vreme kad je bilo dovoljno ukazati da su ovi “drugi” jos gori pa eto nama dajte vlast jer I od nas losih losije ima.
Sta me je frapiralo;
“Gradonačelnik Vranja Miroljub Stojčić (SPS) prima platu od 130.277 dinara, a predsednik gradske skupštine dr Slobodan Stamenković (DS) 118.575 dinara?
Sad neko ce reci :ko kaze das u drugi bolji? Niko. Samo sama cinjenica da vlast ni stranka nisu bogom dana kategorija ce valjda stvoriti vecu odgovornost.
Najlakse je vikati “Tomo grobar” I iza te vike da radi ko sta zeli.


Pazi, DS polako dolazi na mesto koje zaslužuje - ne nose njihovi najviši funkcioneri uzalud nadimke kao što su Mister 15% i slične... Nije DS bez razloga prozvana Žuto preduzeće - e pa zbog lošeg menadžmenta akcije su počele da padaju. Voždovačka berza je prva reagovala.

Šalu na stranu - ali prosečnom stanovniku Voždovca je već muka od bahatih vozača, od neraspoloženih šalteruša, od redova u poštama, muka im je što za pasoš moraju da se probude u 3 ili 4 sata ujutru i da čekaju u redu da bi dobili broj i osetili blagodeti vizne liberalizacije, pod uslovom da prime platu; muka im je od toga što je Đilas sa sve Čedom u paketu izvršio prenamenu zemljišta koje pripada Luci i to "ne zbog Miškovića, nego zbog grada". Da bi ljudi opet glasali za DS trebalo bi da oproste Đilasa, Miškovića, Dačića sa oba Krkobabića, Palmu i njegovu žirafu, prevare za gas, onog retardiranog ministra prosvete, da oproste senilnog Mrkonjića, trebalo bi da oproste to što nema para ni za šta, a ima za vakcine koje se kupuju od Miškovića, i to preko Hrvatske da bi se Tomičina (ili čija već) provizija lakše sakrila; treba da pređu preko toga što uprkos viznoj liberalizaciji i stupanju na snagu SSP ne mogu da naruče ni knjigu preko Amazona, a da ne plaćaju špeditere kao da su kupili šifonjer. Treba da oproste pretnje Deltinih portparola kako se neće moći uneti robe za više od 100 Evra u Srbiju - treba da oproste to trkeljisanje na granici u najavi. Trebalo bi svašta nešto oprostiti.

Boris maneken Tadić je prošle izbore dobio zastrašivanjem naroda, obećao je onoliko novih radnih mesta, njegovi ministri su mrsomudili kako nas kriza neće ni da dotakne kao da su sa Marsa pali (doduše oni eksperti što su ostali ispod cenzusa su tvrdili da ćemo mi profitirati od krize). Boris maneken Tadić izvodi performanse sa šampanjcem pokazujući kako je zakon jednak za sve, zaboravivši da se pravda ne gleda na vestima i da je ona nedostižna prosečnom stanovniku Voždovca, osim ako nema par hiljada evra u džepu da pojača sudijski honorar; zaboravio je da pohapsi one koji jedan stan prodaju i po 17 puta; zaboravio je da nije Voždovčanima u interesu to što on od njihovog novca subvencioniše kupovinu stanova u Belvilu. Zaboravio je da DS već 10 godina vodi državu u sunovrat, zaboravio je da ne ne može više da se vadi na Miloševića, zaboravio je da ne može da zastrašuje Tomom Nikolićem, zaboravio je da treba nešto i da se uradi. Boris maneken Tadić je svašta nešto zaboravio. Izgleda da samo ne zaboravlja noćnu kremu. Ogledalce, ogledalce - nisam više najlepši, ljudi se više ne plaše Tome, buaaaaaaaa...

E sad - možda bi ljudi oprostili lopovima što kradu ali neće da im oproste to što im vređaju inteligenciju.

mikimedic mikimedic 11:24 08.12.2009

Re: Interes

Treba da oproste pretnje Deltinih portparola kako se neće moći uneti robe za više od 100 Evra u Srbiju - treba da oproste to trkeljisanje na granici u najavi. Trebalo bi svašta nešto oprostiti.


ovo je genijalno -- nisam cuo do sad. pa kako misle u eu ako ce da nastave da ogranicavaju uvoz...

no comment.


debela.hladovina debela.hladovina 11:30 08.12.2009

Re: Interes

Pretpostavljam da uvoz neće biti ograničen onima koji uvoze šlepere. Recimo, Miškoviću.

Ali onima koji odu po salamu, trapist i prašak za veš - hoće. Do 100 evra. Za sve preko toga plaćaće se carina i PDV. Mislim da PDV da obračunavaju na ocarinjenu robu.


wukadin wukadin 11:32 08.12.2009

Re: Interes

Običnom čoveku godi da se bar prilikom izbora pogodi njegov lični interes i da se taj interes postepeno ostvaruje.


A licni interes ne moraju biti "ubrzane reforme" (recim u pravcu rasprodaje svega).
Zar ne!?
mikimedic mikimedic 12:00 08.12.2009

Re: Interes

Ali onima koji odu po salamu, trapist i prašak za veš - hoće. Do 100 evra. Za sve preko toga plaćaće se carina i PDV. Mislim da PDV da obračunavaju na ocarinjenu robu.


pa nece bas moci, ako hoce u eu. ne znam sta trgovinski sporazum predvidja, ali mora da ima nesto na tu temu....

wukadin wukadin 12:28 08.12.2009

Re: Interes

Ogledalce, ogledalce - nisam više najlepši, ljudi se više ne plaše Tome, buaaaaaaaa...


200 dajem (preporuka) za ovo
BigBadWolf BigBadWolf 12:44 08.12.2009

Re: Interes

debela.hladovina
...

E sad - možda bi ljudi oprostili lopovima što kradu ali neće da im oproste to što im vređaju inteligenciju.



E, to. Ovi se bre vise i ne kriju kad kradu, to je postalo kao normalna pojava, vise se niko i ne trza. Onolike zloupotrebe budzeta i nikom nista. Kao, videcemo da podnesemo neke prekrsajne prijave. Aman ...
niccolo niccolo 16:23 08.12.2009

Re: Interes

mikimedic
Ali onima koji odu po salamu, trapist i prašak za veš - hoće. Do 100 evra. Za sve preko toga plaćaće se carina i PDV. Mislim da PDV da obračunavaju na ocarinjenu robu.


pa nece bas moci, ako hoce u eu. ne znam sta trgovinski sporazum predvidja, ali mora da ima nesto na tu temu....

On se odnosi na carine , ukoliko se radi o robi za koju je carina ukinuta (mada je za mnogo više njih samo snižena) onda se carina neće plaćati, ali PDV hoće (opet, ako se ne radi o nekom od osnova za oslobađanje) - u svakom slučaju suviše za objašnjavanje za jedan komentar...Možda bi valjalo napisati blog na tu temu
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:02 08.12.2009

Prateći liniju tvog naslova

Da li je neko demokrata samo zato što je svojoj stranci nadenuo naziv "demokratska"?

Da li je neko demokrata samo zato što je član partije koja u svom nazivu ima "demokratska"?

Izvini na trolu, ako je.
dali76 dali76 17:04 08.12.2009

Re: Prateći liniju tvog naslova

gazda demokrata nije, ali Demokrata jeste. Doduse mozda to vredi samo za engleski. Kad pises velikim slovom znaci daje clan Demokratske partije. Dok kad je malim slovom (demokrata) to je uopsteno.
tako da eto Republikanac jeste demokrata jer eto vjeruje u demokratiju i republikanski sistem.
mozda sam trebao staviti demokrate u navodnike ,al onda bi neko svatio krivo:)))))
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:10 08.12.2009

Re: Prateći liniju tvog naslova

gazda demokrata nije, ali Demokrata jeste. Doduse mozda to vredi samo za engleski. Kad pises velikim slovom znaci daje clan Demokratske partije. Dok kad je malim slovom (demokrata) to je uopsteno.
tako da eto Republikanac jeste demokrata jer eto vjeruje u demokratiju i republikanski sistem.

Dali,

Ovo važi samo u zemlji najrazvijene demokratije i vladavine građana i ljudskih prava, u kojoj realno postoje samo dve partije. Što bi rekao nekadahvaljeniasadazasluženonapadani Bora Čorba: malčice je druKčije u praksi. Kod nas ima kol'ko hoćeš partija koje sebe zovu "demokratskim" na ovaj i onaj način.

Mislim, nemo' se ljutiš. Nije da ti protivurečim, nego onako piskaram, malo pravim pauzu u ozbiljnim poslovima
dali76 dali76 17:27 08.12.2009

Re: Prateći liniju tvog naslova

ma gazda nema problema...ja se ljutim samo kad padne snjeg u Houstonu :))))
Razumijem sto pricas...neki dan sam pricao sa profesorom politice teorije. Kazu jedan je od boljih na fakultetu.
Jeli moguca demokratija. Ima li je ovdje, upitah ga.
glasno se nasmijao i...e sad ako kazem sta mi je rekao...propast ce mi ideja za novi blog.... :))))
Ija pravim pauzu pa e vracam ozbiljnijem poslu: religija i demokratski sistemi :))
medjutim92 medjutim92 20:04 10.12.2009

Re: Prateći liniju tvog naslova

Jedna od retkih pametnih stvari koje covek moze da cuje od Rake Radovica:

"Ovo sto oni kazu da su demokratski, to je ko kad bi ja prico "vidite ljudi, ja sam lepi Raka", ko da oni ne vide kakav sam"
wukadin wukadin 11:20 08.12.2009

Najzad

A cekam da malo seirim. Gde je sada sveznajuci Dragec?

Naravno da nije poraz demokratije. Ni promena republicke vlasti, recimo dolazak na istu Srpske Napredne Stranke ne bi bio poraz demokratije. Upravo je pobeda demokratije smenjivanje vlasti, i ono sto ona donosi - recimo strah vlastodrzaca da mogu biti zamenjeni ako ne rade dobro.

Vijest dana, a zasigurno ce to biti sljedecih nekoliko dana, je pobjeda Srpske Napredne Stranke na beogradskoj opstini Vozdovac.


U medijskim kucama izgleda ne misle tako. Recimo Studio B kome su lokalne teme glavne, pa je cak nesreca u Lucanima kad je bilo nekoliko mrtvih bila u 20-om minutu. Sada im lokalni izbori na teritoriji Beograda, cak onoj "uzoj"* nisu bili prva vest. A bilo je biti-il-ne-biti, nije da nije. Sto rece RoPe** Lukovic "Novi Pazar se brani na Vozdovcu".

*Ima Studio B neku smanjenu mapu Beograda, uglavnom urbano podrucje, sto je dobro. Ukljucuje celu opstinu Vozdovac
** Koliko ga ozbiljno shvatam, tako mu i ime pisem
BigBadWolf BigBadWolf 12:49 08.12.2009

Re: Najzad

Ja ga cenim da smo mi kao drustvo i drzava toliko FUBAR da smo sad u "Come what may..." fazi. Tesko da ce bilo sta (ili ko) da nas iscupa ... Eventualno neka prinudna uprava...
bjes bjes 12:50 08.12.2009

Re: Najzad

Gde je sada sveznajuci Dragec?


Драгец се петљао са "пуцањем тикве" између Путина и Медведева... Ку-ку
wukadin wukadin 12:54 08.12.2009

Re: Najzad

Dragec je govorio kako ce Toma uvek biti drugi, kako ce se Jeremic povuci iz politike, Srbija uci u NATO...
A dan pre nego sto ce Rusi uplatiti pare za NIS sumnjao je da li oni imaju te pare, pricao kako ih Jelasic ceka "kao ozebao sunce" (a sto, zar ne dobismo silne donacije i dotacije sa Zapada?!?)...
dali76 dali76 17:12 08.12.2009

Re: Najzad

Ali Drago je govorio,bas sto i Uros sad, da LDP ide krivim putem.
Meni je ova pobjeda opozicije smislena i korisna jer vlast koja e svijesna da nema sposobnu opoziciju postaje neodgovorna vlast.
SNSbi tesko ikad igde podrzao suvise se toga izreklo da bi to sad "otislo" ali i ne izlaskom na izbore ljudi su pokazali da je dosta.
sad koliko se ovaj rezultat moze oristiti kao indikator rajtinga stranaka? Mislim da moze.
Ne treba zaboraviti da je Dinkic bio u koaliciji DS koalicija bi dobila tih par posto vise. Bilo kako bilo SNS,samostalno, jeste najaca stranka.
mikimedic mikimedic 17:28 08.12.2009

Re: Najzad

kazu mi da je bio neki komentar ali ne mogu da ga nadjem:

'demokrate pobedile u leposavicu, a toma na vozdovcu. jel to neki vic?'

dali76 dali76 17:39 08.12.2009

Re: Najzad

Hm, nije vic mada zvuci tako.
Ovi u Leposavicu su mogli osjetiti vise posljedice kumovske politike Seselj Nikolic. Nije da nema logike Miki.
wukadin wukadin 15:05 09.12.2009

Re: Najzad

Ali Drago je govorio,bas sto i Uros sad, da LDP ide krivim putem.


Pa dobro, Drago je izbegao zamku da bude stranacki vojnik, to mu priznajem. Kao i Srbljanovicka, Samardzic, Lecic... i jos poneko. Stranka se bori za neki individualizam, pa za ocekivati je da neko u to i poveruje. Posebno ako ima resena egzistencijalna (materijalna a ne filozofska) pitanja.
Ja sam mislio na jedan siri fenomen (da ne kazem dijagnozu) cedizma. Ono shvatanje po kome je Zapad svemocan. A SNS nije bas preterano prozapadan. Istina, ima tu lukavstva, ali necemo reci da je Milos Obrenovic bio za Turke
Dakle to je zajednicki imenitelj Dragecovih prica - Jeremic se povlaci, Toma ce odigrati ulogu broja dva, Putin i Medvedev se svadjaju a pobedice Medvedev, Rusi nemaju 400 miliona da plate NIS...
wukadin wukadin 15:07 09.12.2009

Re: Najzad

dali76
Hm, nije vic mada zvuci tako.
Ovi u Leposavicu su mogli osjetiti vise posljedice kumovske politike Seselj Nikolic. Nije da nema logike Miki.


Ovi u Leposavicu zavise, brate, od svake vlasti.
Kamenovali su Kostunicu pa ga posle dizali u nebesa.
Ajde da ne idemo u to koliko je ta zavisnost opravdana, koliko se samo naviklo na zivot od apanaze. Ana Radmilovic to bolje zna, pretpostavljam.
hajkula1 hajkula1 04:44 13.12.2009

Re: Najzad

dali76
Hm, nije vic mada zvuci tako.
Ovi u Leposavicu su mogli osjetiti vise posljedice kumovske politike Seselj Nikolic. Nije da nema logike Miki.


U nekim (ima ih dosta) izbornim jedinicama ljudi kao po nekoj tradiciji glasaju za one na vlasti.
drug.clan drug.clan 18:30 08.12.2009

izlaznost

rezultati izbora su poraz za demokratiju jer ce na vlasti biti neko ko ima podrsku samo 15% punoletnih stanovnika Vozdovca
dali76 dali76 18:42 08.12.2009

Re: izlaznost

drug clan i ne izlazak na izbore jeste poruka , demokratska.
Prvi rug izbora za gradonacelnika Houstona :izaslo 14% glasaca. Vozdovac je jos i dobar.
drug.clan drug.clan 20:27 08.12.2009

Re: izlaznost

dali76
drug clan i ne izlazak na izbore jeste poruka , demokratska.
Prvi rug izbora za gradonacelnika Houstona :izaslo 14% glasaca. Vozdovac je jos i dobar.


u nasao si zemlju i state i grad za primer demokratije

zato vi u houstonu imate gradonacelnika koji je white i preziva se white a cita "hvajt"
(houston sa pola miliona illegalnih meksikanaca ima vecinu non-white stanovnika) - prim. prev.
dali76 dali76 20:37 08.12.2009

Re: izlaznost

e nemoj tako glavni kandidati za gradonacelnika na izborima zakazanim za 12 decembar :
annice Parker (first openly gay politician )
i Gene Locke (African American)
Iako na lokalnim izborima nema politickih stranaka oba kandidata su clanovi DS:)))
Pa sad ti vidi drug clan.
PS
Bill White se kandidovao za guvernera.
Demokratija ""ala Milo" iliti od stolice do stolice lete nase lastavice
dali76 dali76 20:50 08.12.2009

Re: izlaznost

doduse White ce tesko do stolice guvernera.Ne zato to je White vec zato sto je Demokrata a ovo je Texas.
drug.clan drug.clan 20:57 08.12.2009

Re: izlaznost

dali76
doduse White ce tesko do stolice guvernera.Ne zato to je White vec zato sto je Demokrata a ovo je Texas.


pa imali ste vi do sada ogromnu vecinu (proverih na wikipediji cak 39 od 47) demokrata guvernera a pre Busha cak i zenu demokratu

kako su demorate pocele ove godine dobro da rade po republikanskioj agendi bice opet tako

evo zanimljivog stikera koji vidjam sve cesce:

dali76 dali76 21:59 08.12.2009

Re: izlaznost

Republikanska Stranka je vodila civilni rat protiv juga jos davne 1860s
Demokratska Stranka je bila vodeca stranka juga. Ne treba mnogo logike da se konstantuje kako su Demokrate sa juga recimo bile za segregaciju.
Kad je Johnson ,prvi Demokrata sa juga,odlucio da se zalozi za civil rights Demokrate razocarani ovakvim stavom masovno su presli u Republikansku stranku koja je tad vec postajala sve konzervativnija. Desio se pravi prelazni rok tj zamjena ideologije tako da je konzervativni Demokratski jug masovno postao Republikansko uporiste.
Zbog toga taj podatak da Texas ima vecinu Demokrata u svojoj istoriji.
Nekadasnje Demokrate(Prije 1960s) su danas Republikanci. Ideologiju promjenili nisu
,ali stranku jesu.
Ako razmislis ,Republikanci sa Linkolnom ukinuli robovlasnicki system kojeg su Demokrate sa juga krvlju branili.
Danas vecina crnaca glasa za demokratsku stranku.
Masovno su presli u Demokratsku stranku kad je LBJ(D) se prvi put zalozio za civil rights).
Daklem Demokratska stranka prije 1960snije ona stranka koju znamo danas.
Zamjenise mjesta sa Republikancima.
Meni je zanimljivo kad neki konzervativac se cudi kako to crnci glasaju protiv Republikanaca a mi im donjeli slobodu.
Nada se covjek bt ce neki crnac sto malko pozna istoriju stranaka pa eto glasa z ate sto mu donesose slobodu.
Sve u svemu vreme menja stvari.
Zato me ne bi iznenadilo da bas SNS uvede Srbiju U eu.
drug.clan drug.clan 22:03 08.12.2009

Re: izlaznost

dali76
Republikanska Stranka je vodila civilni rat protiv juga jos davne 1860s
Demokratska Stranka je bila vodeca stranka juga. Ne treba mnogo logike da se konstantuje kako su Demokrate sa juga recimo bile za segregaciju.
Kad je Johnson ,prvi Demokrata sa juga,odlucio da se zalozi za civil rights Demokrate razocarani ovakvim stavom masovno su presli u Republikansku stranku koja je tad vec postajala sve konzervativnija. Desio se pravi prelazni rok tj zamjena ideologije tako da je konzervativni Demokratski jug masovno postao Republikansko uporiste.
Zbog toga taj podatak da Texas ima vecinu Demokrata u svojoj istoriji.
Nekadasnje Demokrate(Prije 1960s) su danas Republikanci. Ideologiju promjenili nisu
,ali stranku jesu.
Ako razmislis ,Republikanci sa Linkolnom ukinuli robovlasnicki system kojeg su Demokrate sa juga krvlju branili.
Danas vecina crnaca glasa za demokratsku stranku.
Masovno su presli u Demokratsku stranku kad je LBJ(D) se prvi put zalozio za civil rights).
Daklem Demokratska stranka prije 1960snije ona stranka koju znamo danas.
Zamjenise mjesta sa Republikancima.
Meni je zanimljivo kad neki konzervativac se cudi kako to crnci glasaju protiv Republikanaca a mi im donjeli slobodu.
Nada se covjek bt ce neki crnac sto malko pozna istoriju stranaka pa eto glasa z ate sto mu donesose slobodu.
Sve u svemu vreme menja stvari.
Zato me ne bi iznenadilo da bas SNS uvede Srbiju U eu.



ma znam ja to ali kako zena demokrata 1991?

salu na stranu ali kako su demokrate citaj obama i ekipa poceli da rade opet ce jug biti za demokrate
dali76 dali76 22:25 08.12.2009

Re: izlaznost

e kako drug clan. kako DSpobjedi u Leposavicu a Nikolic na Vozdovcu.
Ima Obama tkzv blue dog Demokrats. Veoma konzervativni (fiskalno gledajuci).
Eto i vazda Demokratski NewJersey dobio Republikanca za guvernera.
izuzetci
il potvrdjuju pravilo il nagovestavaju novine.
Ima cini i se jedan socijalista u US kongresu. Cini mi se da je iz NH.
Naravno po Glan Beku pola administracijesu marksisti:)))))
drug.clan drug.clan 23:13 08.12.2009

Re: izlaznost

dali76
e kako drug clan. kako DSpobjedi u Leposavicu a Nikolic na Vozdovcu.
Ima Obama tkzv blue dog Demokrats. Veoma konzervativni (fiskalno gledajuci).
Eto i vazda Demokratski NewJersey dobio Republikanca za guvernera.
izuzetci
il potvrdjuju pravilo il nagovestavaju novine.
Ima cini i se jedan socijalista u US kongresu. Cini mi se da je iz NH.
Naravno po Glan Beku pola administracijesu marksisti:)))))


Po njemu svako ko nije clan NRA jeste komunista
vaskezez vaskezez 22:39 11.12.2009

E ovako..

Ja sam demokrata i volim sistem kao takav, nismo mi ni blizu te demokratije ali bar smo na pravo putu punom prepona i to malo visih od onih sa atletske staze ..i ne volim sto su naprednjaci pobedili, bez obizra sto sam daleko od njih, cirka 150km, iz straha da se rezultati ne multipliku i na drugim nivoima i drugim mestima, sto me ne bi zacudilo jer su se ove nase demokrate mnogo opustili i jedan dobar broj i dalje ne shvata gde se i u cemu nalaze pa i dalje malo rade, onako kraduckaju a mnogo pricaju. Tako da ne volim sto su , kazem, pobedili naprednnjaci, ali ako je za vajdu valjda ce se malo te demokrate zapitati sta i kao rade.!
Pozdrav
dali76 dali76 17:15 12.12.2009

Re: E ovako..

Nije dovoljno samosenazvati Demokrattom a ostaviti stare navike.Slazem se sa tobom i nadam da ce lekciju nauciti
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 01:23 12.12.2009

POBEDA SNS NA VOŽDOVCU!

Stvar je dakle ozbiljna. Proevropski blok oko DS-a nema potrebnu većinu ni uz pomoć koalicije SPS-PUPS-JS da formira vlast na GO VOŽDOVAC. SNS ih je potukao do nogu i oni će formirati vlast bilo samostalno(što je ostavrljivo) ili u koaliciji sa DSS. A DS+SPS+PUPS+JS ne mogu nikako da dobiju većinu ni da dobiju veštačko disanje. A o LDP da i ne govorimo, ni cenzus nisu prešli. Neki će me osuditi zbog ovog što ću reći, ali moram: narod i DS su se previše opustili i dozvolili sebi da zaborave devedesete. Stoga bi bilo lepo da SNS i Toma Nikolić dođu na vlast i da Nikolić ostvari ideju o vanrednom stanju. Ovo ne govorim da bih stekao dojam da podržavam tu politiku i da mislim da im treba dati šansu...Ne nije to...Nego zaboravnu tevabiju treba podsetiti kako je bilo devedesetih koliko je bilo strašno vanredno stanje zbog bombardovanja 1999 i da se sete vanrednog stanja za vreme SABLJE. Najgore je što ćemo i mi koji nismo to zaboravili, ispaštati zbog kratke pameti. NARODE, OVO JE ALARM! Setite se lokalnih izbora 1996. godine kad su socijalisti izgubili na lokalu, pa su 2000. definitivno izgubili vlast! To je sad isto i sa DS!
dali76 dali76 17:22 12.12.2009

Re: POBEDA SNS NA VOŽDOVCU!

Jese alarm , ali zbog bahatog ponasanja Demokrata zbog korupcije,zbog svega onog sto je ostalo isto kao tih devedesetih.
Ja sam Luka licno platio ceh zbog Radikalsko socijalisticke politike tih devedesetih.
ali ne zelim da ljudi dopuste Demokratama neodgovornost zbog tih devedesetih.
izvini,al ne vidim ja da su proevropske snage izgubile izbore.
USrbiji ne znam dali ima ozbiljna anti evropska stranka.
Vreme se mijenja Luka i nije Nikolic jedni koji je okrenuo plocu..Lista je duza
Ivica Dacic
Vuk Draskovic
Milo Djukanovic
Sta su pricali prije dvadeset godina ovi ljudi a sta pricaju danas?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana