Politika

ko sme da vas pogleda u oči?

Biljana Srbljanović RSS / 14.11.2007. u 10:53

Krstareći internetom, naletela sam na jednu izuzetno zanimljivu kampanju, koju vam prenosim u celosti i bez ikakve lične intervencije. Naime, nekoliko javnih ličnosti je pokrenulo hrabru i neobičnu akciju iskazivanja solidarnosti sa našim bivšim sugradjanima, podsećanja na zločine i izbegavanje odgovornosti, zbog kojih je Srbija izgubila Kosovo.

Ovaj hrabar i neoubičajen gest govori više nego hiljade potrošenih reči, svi pregovori, pretnje, obmanjivanje javnosti, zaklanjanje iza nakaznog ustava. Ovi ljudi slikom govore: Albanci su naša braća, hladnjače su naša sramota.

Albanci_hladnjace.jpg

NemanjaLjiljana.jpg

Biti hrabar nekad je zaista sasvim jednostavno. Izvori na internetu kažu da je akcija potekla od jedne javne ličnosti na slici, kojoj je, dok je čitala vesti na sajtu B92, za oko zapala i sledeća priča:

header.jpg

http://www.b92.net/specijal/bitici/

To što je pročitala, toliko je potreslo ovu inače odvažnu ženu, da je istog trenutka odlučila da reaguje. "Srbija je Kosovo u hladnjačama izgubila!"- govorila je telefonom najbližim prijateljima, predlažući im grub nacrt kampanje. Na akciju su svi, bez oklevanja, odmah pristali. Osim nekolicine koji su opravdano bili sprečeni (boravak u Hagu), već sutradan su se svi okupili i napravili ove fotografije.

Pozdravljam ovu hrabru i originalnu akciju.

Ako je istina, onda svaka čast, kapa dole. Ili keče.

Evo ko sme da vas pogleda u oči, a da ga ne bude stid mrtvih duša, pobijenih, zaledjenih, prevezenih i zakopanih na obodima našeg grada.



Komentari (505)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

oort oort 11:00 14.11.2007

eh da je sreće...

mama mi se žali: " '93 me uništila. još uvek imam strah da pogledam u izlog kad šetam ulicom. imam novaca, nije to problem. jednostavno po inerciji skrećem pogled..."

tako i ovo. mnogo bih želeo da je istina. ali kad sam pogledao fotografiju, prvo sam panično pokušavao da vidim znake fotomontaže. i bojim se da ih ima. kape suviše izveštačeno deluju, posebno na ceci bojković.

a tako bih voleo da je istina......
mocna malena79 mocna malena79 11:31 14.11.2007

Biljana,

oort
mama mi se žali: " '93 me uništila. još uvek imam strah da pogledam u izlog kad šetam ulicom. imam novaca, nije to problem. jednostavno po inerciji skrećem pogled..."tako i ovo. mnogo bih želeo da je istina. ali kad sam pogledao fotografiju, prvo sam panično pokušavao da vidim znake fotomontaže. i bojim se da ih ima. kape suviše izveštačeno deluju, posebno na ceci bojković.a tako bih voleo da je istina......


Biljana,
Angie je vec pisala o ovoj temi u svom blogu(" ponovo o licemerju", odn. o akciji tzv. aktivnog centra - dakle sve ove licnosti nase znamenite samo sto ispod njih pise Kosovo je Srbija..mislim, "samo"..
Ti plakati su se pojavili posle mog poslednjeg boravka u Bg, tako da nisam verovala, a onda su mi prijatelji prosledili na mail.
Ove slike sa kecetom su se pojavile i kod Angie na blogu, ja sam imala utisak da ih je izmontirao neko od blogera onako spontano "evo kako bi trebalo da izgleda.."
Meni licno je to sa kecetom too much, nekako veujem da bi postojala bolja resenja da s e slikovito docara solidarnost sa albancima, naravno kad bi uopste postojala takva akcija..dakle same old, same old "SBBKBB"

p.s. kapiram da si toliko u prici oko pescanikovog filma pa nisi imala vremena da se bavis temom onako bas, jbg, tacno znam kakvo razocarenje sledi..

pozdrav!
nikolla90 nikolla90 19:06 14.11.2007

....

Biljana, uz svo poštovanje, sledeći put se informišite pre nego što napišete blog. Ovo je katastrofa..
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:59 15.11.2007

Re: eh da je sreće...


Bilo bi odlično po nas da jeste istina. No, kad je reč o raspletu kosovskog pitanja, a malo je onih koje to ne zanima na ovaj ili onaj način, mislim da je stvar već odavno definisana. Ovo što se danas oko Kosova dešava samo su razvučene faze egzekucije. Shodno tome, ni akcije sa ili bez kečeta na bilbordima ne menjaju suštinu već učinjenog. ... ... Prenosim svoj komentar iz bloga "Ponovo o licemerju", jer me mrzi da iznova pišem jedno te isto. Naravno, ovo što sledi odnosi se na prave bilborde, bez (foto)montiranih belih kalota, sa kojih se raja poziva da opet probudi svoju rodoljubivu patetiku.

-----------------

Zarđali bilbordi uz autoput trećeg reda..!

Bilbordi sa pomenutim porukama zapravo će biti latentni referendum o tome da građani Srbije ne daju Kosovo (i Metohiju). Budimo dovoljno bezobrazni, pa se prisetimo Miloševićevog referenduma o nepuštanju strane čizme na tlo Kosova (i Metohije), odnosno Srbije. Izjasnio se narod tada, kao što će mnogi svakako podrazumevati da se izjasnio i sada, samim tim što je pročitao poruke sa bilborda. U iste nas taljige prežu svaki put.

Odluke o tom pitanju se danas, u suštini, više ne ne mogu donositi. Može se, samo, ponešto ublažiti... Krajem 80-tih se o tome odlučivalo.

U Sloveniji su tada, krajem 80-tih, bili krenuli tekstovi u listu "Mladina", a kod nas je krenula... O, užasa! Kod nas je vladajuća oligarhija u to vreme užurbano krenula da se reorganizuje, jer se komunizam svuda unaokolo rušio i trebalo je pronaći nekakvu novu obrazinu. Marksisti u Srbiji su začas postali nacionalisti i zarad očuvanja mesta sa kojih se dobro prihoduje krenuli da udaraju u ratne bubnjeve navodno braneći Kosovo.

Umesto da je Srbija bila ta koja prednjači u demokratizaciji i avangardnim idejama, ona se tada sva unela u klicanje retrogradnim pojavama. Već 1989 i 1990 je bilo kasno! Već tada smo bili prošli raskrsnicu i odabrali put. E, tim se putom i danas truckamo. Onim drugim autoputom, u daljini, jure naši susedi. Između njih i nas, usput, na njivama, biće ovih dana pobodeni veliki bilbordi sa natpisom - Ne dam Kosovo!


David Icke David Icke 01:16 15.11.2007

Re: ....

nikolla90
Biljana, sledeći put se informišite pre nego što napišete blog. Ovo je katastrofa..


Katastrofa?!

Moja dijagnoza kaze - efikasna inverzija matrice.
nikolla90 nikolla90 10:21 15.11.2007

Re:inverzija mozga

Ne znam koja je vaša dijagnoza ali znam koji su rezultati. Jer ne shvataju svi da je ovo zezanje, pogotovo ne oni koji bi trebali da shvate. Prvo zato što ovo nije za zezanje, nego za plakanje. Od Smajlovićke do Waltera.
krsh krsh 12:18 15.11.2007

Re: eh da je sreće...

izvini a zasto si se uspanicio?!
Black Adder Black Adder 11:06 14.11.2007

Montaza

Malopre sam video u Sarajevskoj bibord. Identican je, a na njemu su razne javne licnosti (ne ove, vec neke druge: Katarina Radivojevic, Bjelogrlic itd.) i pise KOSOVO JE SRBIJA, ne damo nono sto je nase, ili tako nesto. Ovo sto si ti Biljana nasla je verovatno montaza kao kontra toj kampanji.
Tesko je zamisliti da ce se voditelj RTS-a slikati sa kecetom.
Ovako nesto se nece desiti ni za hiljadu godina - na zalost.
Inace onaj film Bitici je stvarno potresan i iskren.
Donaldinjo Donaldinjo 11:14 14.11.2007

Montaža naravno

Pa gde bi Bata Živoinović, poslanik SPS-a u vremenu kad su etnička čišćenja na Kosovu vršena pristao da se solidariše s Albancima na ovaj način?

Pa i ovaj najdesniji je voditelj Dnevnika RTS-a. Pa njegov direktor ne samo što bi ga otkazirao već bi ga lupio gore nego onu muvu u studiju Olivere Kovačević.

U glavi mi je slika Sergeja Trifunovića, koji negde u inostranstvu sa navijačkim šalom navija na nekoj utakmici: Srbija! Srbija! Dakle, ni na njega mi ne liči.

Kalinić? Hm? Daleko je on od takvih razmišljanja?

Ko je ova četvrta? Kalina Kovačević? Kći Siniše K? Ma nema šanse!

Ipak ideja je interesantna. Na nju gledam kao na poruku, koja bi glasila: - Eto elito naša. Da imate karakter, ovako nešto biste uradili!
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:13 14.11.2007

FAKE

Biljana, mislim da si pogresila, ova fotka koju si nalepila je falsch.

NE, ALI STVARNO FALSCH, ono kao - neispravna, sa felerom.
Vidis, ovih kapica nema na originalnim fotografijama, a slogan nije.............

www.aktivnicentar.org
diskutant diskutant 15:01 14.11.2007

Re: FAKE

omg, citam i ne verujem -- kada me neko bude ubedjivao da dobrica cosic ima veliki uticaj medj srbljem, seticu se biljane srbljanovic; jel' se vi, ljudi, zaista dvoumite ili ste zaista pali s marsa ili, naprosto, ne izlazite na ulicu?

biljana, dobar eksperiment. no, sa zamorcicima izgleda zaista nesto nije u redu, lose ih odgajas :/
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:03 14.11.2007

Re: FAKE

ceda_urosevic
Biljana, mislim da si pogresila, ova fotka koju si nalepila je falsch.

www.aktivnicentar.org



ovde je falsh samo dushebriznistvo tih ljudi na plakatama
adam weisphaut adam weisphaut 16:08 14.11.2007

Re: FAKE

Tibor Jóna
ceda_urosevic
Biljana, mislim da si pogresila, ova fotka koju si nalepila je falsch.

www.aktivnicentar.org



ovde je falsh samo dushebriznistvo tih ljudi na plakatama

Nije fals, glume ga veoma profesionalno
gorran gorran 11:14 14.11.2007

Ne vredi

Moraće da im se prepriča vic.
Mada je i ovako smešno.
sonja k. sonja k. 11:22 14.11.2007

Re: Ne vredi

gorran
Ne vredi. Moraće da im se prepriča vic.
Mada je i ovako smešno.

Os ti ili cu ja?
Ajd necemo ; )
Lektorka Lektorka 11:23 14.11.2007

Re: Ne vredi

Moraće da im se prepriča vic.

:))))

A na link o Bitićima neće kliknuti, da si ne pokvare raspoloženje...
sonja k. sonja k. 12:36 14.11.2007

Re: Ne vredi

Lektorka
Moraće da im se prepriča vic.
:))))

A na link o Bitićima neće kliknuti, da si ne pokvare raspoloženje...


e lex, a nije tako.
Kazu ima srpska i albanska verzija.
Lektorka Lektorka 12:57 14.11.2007

Re: Ne vredi

Kazu ima srpska i albanska verzija.

aaaa...
onda ništa.

EDIT: vidim da se akcija munjevito širi, bratstvo-jedinstvo preti da se vrati... :)
gorran gorran 15:24 14.11.2007

Molim osmeh - ovo je skrivena kamera

A tek svi ovi "komentari" do kraja: diplomirani filoZofi protiv diplomiranih filoSofa raspravljaju o tome da li je autorka shvatila sopstvenu ironiju, "Crna Guja" preti "Njegošu" jer ovaj govori ijekavski , leviske se optužuju za genocid nad Indijancima, polemiše se da li su hladnjače pune leševa ili je to samo jednačenje suglasnika po zvučnosti...

A, ne - nećete me prevariti! Uopšte nisam poverovao da svi ovi "komentatori" stvarno postoje. Jednostavno, ovo je suviše dobro. Delo genija. Ceo ovaj blog, sa sve komentarima, mogao je napisati samo Semjuel Beket. Šta Beket - neko duplo bolji i duplo crnji...
sonja k. sonja k. 16:32 14.11.2007

Re: Molim osmeh - ovo je skrivena kamera

nije to za zezanje Gorane, to nemacko Z u filosofiji.

Hajde probaj, al nemoj turati tampone u usta. Probaj da kazes to filosofski. Evo ja vec satima pokusava. Slazem se da nista njemacko necemo, pa ni njemacke filosofe, koji ce nam vrag, al kad mi ne ide, propisti svaki put to lazljivo Z.
Elem i ja mislim da su komentari suvise dobri. Jednostavno ne mogu da se odlucim
semele ili leposava
oblacic ili cvetic
njegos ili crni gruja
leviske ili rifle
lilit ili jaja
kifla ili zemicka
suncobran ili kisobran


gorran gorran 18:00 14.11.2007

Ko beše napisao onu pesmu

Zašto zatvaraš oči
dok ja te ljubim?


(Da nije Lj. Smajlović?)
(Da nema to veze sa ovom kampanjom?)
gorran gorran 18:22 14.11.2007

Aktivni filoZofski centar

Obaveštavamo vas da je počeo sa radom

Aktivni filoZofski centar

Pridružite nam se u borbi protiv metafizičke nepravde!



Sa jednog od naših protesta
adam weisphaut adam weisphaut 18:31 14.11.2007

Re: Aktivni filoZofski centar

Obaveštavamo vas da je počeo sa radom

Aktivni filoZofski centar

Pridružite nam se u borbi protiv metafizičke nepravde!

Evo i ja se pridruzujem protestu preko kompjutera
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:16 14.11.2007

Pitam se, pitam

gde li su bili ovi ljudi kada su ubijeni momci na Topcideru, gde su bili da pokazu solidarnost i odgovornost u milion drugih situacija. Muka, gadjenje, povracanje.
semele semele 11:16 14.11.2007

Srbija versus Druga Srbija.

Naša hrabra spisateljica veli:


podsećanja na zločine




Na zločine nas podsećaju svi mediji svaki dan, pa onda državnici drugih zemalja, pa onda Haški sud, pa onda knjige koje imamo, pa onda razgovori sa ljudima u kojima se uvek nekako dokačimo teme. Prema tome ne vidim u čemu se sastoji vaša HRABROST. Ono što je Vaš kolektivni problem je nešto kompleksnije.

Ratovi imaju kraj, razni konflikti imaju kraj, sukobi interesa imaju kraj, ali sukob druge Srbije sa SRBIJOM izgleda da nema kraj.

Kako vi vidite razrešenje (conflict resolution) sukoba Srbije sa Drugom Srbijom?
Lektorka Lektorka 11:27 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

Na zločine nas podsećaju svi mediji svaki dan, pa onda državnici drugih zemalja, pa onda Haški sud, pa onda knjige koje imamo, pa onda razgovori sa ljudima u kojima se uvek nekako dokačimo teme.

A mi nikako da ukapiramo zašto? Što nas samo tako dave?

Ono što je Vaš kolektivni problem je nešto kompleksnije.

Biljana, molim da ovo zapamtiš. Imaš svoj kolektivni problem. I on je nešto kompleksnije.
semele semele 12:18 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.


Biljana, molim da ovo zapamtiš. Imaš svoj kolektivni problem. I on je nešto kompleksnije.


klikni ovde
fficial' target='_blank' class='crvenoNormal'>kolektivni problem

klikni ovde
fficial&hs=n6F&pwst=1&start=10&sa=N' target='_blank' class='crvenoNormal'>kolktivni problem 2

lektorka, tipicno za vas je sto se uvek povlacite od diskusije i bezite u svoj ćošak

Lektorka Lektorka 13:07 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

semele, pre nego što je palo brisanje činilo mi se da smo na ti. ispričavam se.

kolektivni problem nikada ne muči samo jednu osobu, te je krajnje rogobatno biljani srbljanović reći da ima kolektivni problem. i nemojte sad pokušavati da kažete kako ste pod onim "Vaš" mislili na nekakve "nas".

od kakve to diskusije bežim? a što se mog ćoška tiče - blog nije moja kuća ni moje radno mesto i ne obavezuje na stalno prisustvo.
milosib milosib 13:25 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

@Lektorka
A mi nikako da ukapiramo zašto? Što nas samo tako dave?

Njih ja mogu da razumem. Interes bez osecanja. Svejedno da li je Palestina,Vijetnam,KiM, Irak...
Vas ne mogu.

Lektorka Lektorka 14:04 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

Njih ja mogu da razumem. Interes bez osecanja. Svejedno da li je Palestina,Vijetnam,KiM, Irak...
Vas ne mogu.

Pa verovatno je teško razumeti da neko može da ne pravi razliku između srpskog života i života neke druge nacionalnosti. Eto, u tome se slažem s njima, iako me sasvim sigurno ne vode nikakvi interesi, a pogotovo ne bezosećajnost.
lion lion 14:26 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

Nema razrešenja!Živimo jedni pored drugih,i to je to!Jedino će,povremeno, da jezičak na vagi premoći prelazi sa jedne strane na drugu,pa ko bolje iskoristi "svoje vreme",duže će trajati.Mi smo "svoje vreme" proćerdali i niko nam nije kriv do nas samih.Ovo je "njihovo vreme" i nama,jedino,preostaje da se skupimo i radimo na guranju jezička na "našu" stranu!
milosib milosib 14:50 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

Lektorka
Njih ja mogu da razumem. Interes bez osecanja. Svejedno da li je Palestina,Vijetnam,KiM, Irak...Vas ne mogu.Pa verovatno je teško razumeti da neko može da ne pravi razliku između srpskog života i života neke druge nacionalnosti. Eto, u tome se slažem s njima, iako me sasvim sigurno ne vode nikakvi interesi, a pogotovo ne bezosećajnost.

Pa sto onda ne dave malo i Albance, Hrvate, Bosnjake. Izginulo je valjda i Srba u proteklim ratovima.
semele semele 15:06 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

kolektivni problem nikada ne muči samo jednu osobu, te je krajnje rogobatno biljani srbljanović reći da ima kolektivni problem. i nemojte sad pokušavati da kažete kako ste pod onim "Vaš" mislili na nekakve "nas".


lektorka, vi ili ti sve jedno je, vazna je poruka. nekad si ti, a nekad si vi.

i baš sam mislila na vas u pluralao, sto se vidi iz teksta i kao što u titlu piše DRUGA SRBIJA, a bilja je samo slučajni eksponent.

da li cemo o gramatici ili o trankilizerima?
milos g. milos g. 20:06 14.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

Pa sto onda ne dave malo i Albance, Hrvate, Bosnjake. Izginulo je valjda i Srba u proteklim ratovima.

davljeni su i udavljeni.Sto svojevoljno i sa lakocom,sto nesvojevoljno i sa nelagodom probleme izginulih srba su resili,naravno uslovljavanjem...jer imaju premijera i predsednika(Hrvatska) koji znaju preuzeti odgovornost,nelagodnu,ali koja se tice njihovog boljeg sutra.
Mi takve na vlasti nemamo.
imali smo jednog
madoxxx madoxxx 16:49 15.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

Vidim kako su resili vracanjem stotina hiljada rpskih izbeglica nazad u hrvatsku gde su ih docekali cvecem duz celog autoputa.... ma dajte, a U na dresovima jednog od njihovih klubova koje su tek prosle nedelje skinuli, ali pre toga prodali u desetine hiljada primeraka, a zlostavljani starci u Kninskoj krajini. Da je neko rekao izvini jeste - ali to je uradio i nas, pa mi ovde i dalje isto pricamo - a oni "rekli smo izvini i dosta necemo vise da nas neko davi svaki dan o zloinima prema Srbima" I u sustini kad se pogleda u tudje dvoriste, osim predavanja trazenih Haskom sudu i javnog (koga se ja bas i ne secam ili nije bas delovalo ubedljivo pa ga se ne secam) izvinjenja nista kod njih u javnosti nije "rasterecenija" situacija, nego su oni lepo sebi rekli ako stalno pricamo o tome i od toga pravimo toliki problem pocece i neko iz EU da se pita dali smo denacifikovani. Da bi usli u EU sto nam je drzavni cilj ajde sad svi lepo umuknite. I to skoro svi tamo i sprovode. Kod nas je druga stvar, nama se i spolja i iznutra namece da se stidimo. E ajde evo ja se stidim za sve pocev od muka Jevreja u Egiptu do danasnjeg poraza odbojkasica ukljucujuci i sve zlocine koje su Srbi pocinili u 1400 istoriji na Balkanu. I dosta vise!!! Hocu da gledam u buducnost a ne da me vi vucete stalno u proslost. Hocu da radim za o
madoxxx madoxxx 16:49 15.11.2007

Re: Srbija versus Druga Srbija.

.... Hocu da radim za ovu zemlju da joj bude bolje a ne da trosim moje i tudje novce da optuzujem ceo narod, koji ukljucuje dokone gospodje i gospodo i decu i omladinu koji nisu bili svesni ni rodjeni tokom '90 kao i ljude koji su se aktivno borili protiv tog zla u nasoj zemlji ali objektivno videci zlo i kod drugih. Kad bolje pogledam ja nemam zasto da se stidim, jer sam se protiv tog zla borio, i zbog toga propatio i nikad ga i nigde nisam podrzavao. Nek se stide oni koji su ga pocinili. I stidite se vi sto slobodnog vremena i zivaca imate za stid. Ovom narodu treba buducnost a ne beskonacno analno valjanje u proslosti bilo da je nacionalisticka ili "kvaziintelektualna"
Black Adder Black Adder 11:20 14.11.2007

evo im i spotova

bljak
[url=http://fr.youtube.com/results?search_query=aktivni+centar+]
blue rider blue rider 11:20 14.11.2007

Juce zamalo nisam pao!

Krenuo lepo iz svetogorske ka 27 marta i u ulici vidim bilbord kao ovaj poslednji postovan, znaci svi ovi glumci a ispod pise Kosovo je Srbija.
Vratim se par koraka, predjem na drugu stranu ulice, NE VERUJEM! Onda se vratim do plakata, rekoh da pipnem, da nije onaj deo K je S dodat, prelepljen, zlonamerno ili vec nesto slicno!
NIJE! Znaci sve je odjednom zalepljeno!
Znaci K je S!
Ako postoji objasnjenje voleo bih da ga cujem, tu su bre ljudi koje ja ne mogu bas tako lako da povezem sa idejom K je S. A Bata Z?
Ne kapiram....
Black Adder Black Adder 11:24 14.11.2007

Re: Juce zamalo nisam pao!

Ma ja sam imao neke lične probleme jutros, a kada samjoš video bibord zamalo infarkt da dobijem.
Muka mi je više od toga!
Ja im predlažem svima da odu već jednom na to Kosovo i neka probaju da žive tamo. Niko im ne brani.
Neka kupe stanove tamo i neka se presele i neka im deca odrastaju tamo.
Dosta mi je više te priče!
Ne brani se Kosovo iz Beograda.
adam weisphaut adam weisphaut 11:27 14.11.2007

Kece dole

Osim nekolicine koji su opravdano bili sprečeni (boravak u Hagu), već sutradan su se svi okupili i napravili ovu fotografiju.

Uprkos onima koji su opravdanu odsutni zbog nekih tehnickih zackoljica grupa odabranih je dovoljna jaka.
Pozdravljam ovu hrabru i originalnu akciju.

Takodje
Evo ko sme da vas pogleda u oči, a da ga ne bude stid mrtvih duša, pobijenih, zaledjenih, prevezenih i zakopanih na obodima našeg grada.

Naravno da ne osecaju stid koji je ionako precenjen, zar ne?
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 11:32 14.11.2007

Re: Kece dole

Ja ne mislim da je Kosovo Srbija ali mi ne smetaju ljudi koji lobiraju za to jer tako misle. U cemu je problem?Nema samo crno i belo, imali smo mi hladnjace ali nisu ni Albanci ostali duzni. Ovo je za sve koji misle da Kosovo ne treba da bude Srbija samo jedna osnovna mala vezba iz demokratije i slobodnog izrazavanja sopstvenog misljena. Necete valjda protiv toga?
adam weisphaut adam weisphaut 11:46 14.11.2007

Re: Kece dole

Dragan Pavlicevic
Ja ne mislim da je Kosovo Srbija ali mi ne smetaju ljudi koji lobiraju za to jer tako misle. U cemu je problem?Nema samo crno i belo, imali smo mi hladnjace ali nisu ni Albanci ostali duzni. Ovo je za sve koji misle da Kosovo ne treba da bude Srbija samo jedna osnovna mala vezba iz demokratije i slobodnog izrazavanja sopstvenog misljena. Necete valjda protiv toga?


Pa ovo je demokrastko pravo da se prodiskutuje o tom projektu, Dragane, ne mislite valjda da se na blogu ne moze prodiskutovati o kampanji i njenim porukama kao i njenim nosiocima. Demokratija znaci i podloznost kritici, zar ne?
semele semele 12:01 14.11.2007

Re: Kece dole

Demokratija znaci i podloznost kritici, zar ne?


rasteš sine, rasteš!
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 12:08 14.11.2007

Re: Kece dole

Kritika da , ali bez toga da se ljudi na slikama poistovecuju sa haskim zatvorenicima i da se implicira da ne osecaju stid = slazu se sa srpskim zlocinima nad albancima.


Nisu to neke finese, siguran sam da se razumemo
adam weisphaut adam weisphaut 12:13 14.11.2007

Re: Kece dole

Dragan Pavlicevic
Kritika da , ali bez toga da se ljudi na slikama poistovecuju sa haskim zatvorenicima i da se implicira da ne osecaju stid = slazu se sa srpskim zlocinima nad albancima.


Nisu to neke finese, siguran sam da se razumemo

Pa ova kampanja je refleksija iste politike koji su ti haski optuzenici proviodili.
milosib milosib 13:37 14.11.2007

Re: Kece dole

@Adam
Pa ovo je demokrastko pravo da se prodiskutuje o tom projektu, Dragane, ne mislite valjda da se na blogu ne moze prodiskutovati o kampanji i njenim porukama kao i njenim nosiocima. Demokratija znaci i podloznost kritici, zar ne?

Naravno Adame. Samo ima li smisla ovako komentarisati jednu obicnu kampanju? Zasto bi kampanja gradjana Srbije za ostanak KiM u sastavu Srbije bila sramotna, nedopustiva, bljak i sl.? Problem je sto ekipa komesara nove Srbije nema nimalo tolerancije. Ponasate se kao SKOJ-evci posle WWII koji su postavljeni za politicke komesare. Pravi se novi svet i nema mesta za one koji misle drugacije. Nema kompromisa, tradicije, istorije, predaka... Svet pocinje i ako treba i zavrsice se sa nama.
Takva uskogrudost, sebicnost i iskljucivost ne mogu doneti nista dobro.
semele semele 15:08 14.11.2007

Re: Kece dole

Ponasate se kao SKOJ-evci posle WWII koji su postavljeni za politicke komesare.


Srecom Oktobar 1917 se neće ponoviti. Znamo sad za jadac.
adam weisphaut adam weisphaut 15:14 14.11.2007

Re: Kece dole

Naravno Adame. Samo ima li smisla ovako komentarisati jednu obicnu kampanju? Zasto bi kampanja gradjana Srbije za ostanak KiM u sastavu Srbije bila sramotna, nedopustiva, bljak i sl.? Problem je sto ekipa komesara nove Srbije nema nimalo tolerancije. Ponasate se kao SKOJ-evci posle WWII koji su postavljeni za politicke komesare. Pravi se novi svet i nema mesta za one koji misle drugacije. Nema kompromisa, tradicije, istorije, predaka... Svet pocinje i ako treba i zavrsice se sa nama.
Takva uskogrudost, sebicnost i iskljucivost ne mogu doneti nista dobro.

Zato sto skoro svi koji su se sada nacrtali da liju suze za Kosovom nisu mogli da se niti vide niti kada su se na tom istom Kosovu krsila prava Albanca.
Pa SKOJ-evci su bili mauinstream posle WWII; a maistream u Srbiji danas kaze da je onaj ko ne podrzava ovu politiku glede Kosova izdajnik. Ko se onda ponasa kao SKOj-evac?
milosib milosib 16:11 14.11.2007

Re: Kece dole

adam weisphaut
Naravno Adame. Samo ima li smisla ovako komentarisati jednu obicnu kampanju? Zasto bi kampanja gradjana Srbije za ostanak KiM u sastavu Srbije bila sramotna, nedopustiva, bljak i sl.? Problem je sto ekipa komesara nove Srbije nema nimalo tolerancije. Ponasate se kao SKOJ-evci posle WWII koji su postavljeni za politicke komesare. Pravi se novi svet i nema mesta za one koji misle drugacije. Nema kompromisa, tradicije, istorije, predaka... Svet pocinje i ako treba i zavrsice se sa nama.Takva uskogrudost, sebicnost i iskljucivost ne mogu doneti nista dobro.
Zato sto skoro svi koji su se sada nacrtali da liju suze za Kosovom nisu mogli da se niti vide niti kada su se na tom istom Kosovu krsila prava Albanca. Pa SKOJ-evci su bili mauinstream posle WWII; a maistream u Srbiji danas kaze da je onaj ko ne podrzava ovu politiku glede Kosova izdajnik. Ko se onda ponasa kao SKOj-evac?

Adame imate neverovatnu sposobnost da ne primetite poentu necijeg teksta(namerno ili nenamerno). Da li sam ja ikada nekoga ovde nazvao izdajnikom? Konstatujem da je ponasanje propagatora "nove Srbije" identicno mladim politickim komesarima posle WWII. Koliko da znate oni su bili manjina u ovom narodu, ali veoma agresivna i opasna.
adam weisphaut adam weisphaut 16:20 14.11.2007

Re: Kece dole

Adame imate neverovatnu sposobnost da ne primetite poentu necijeg teksta(namerno ili nenamerno). Da li sam ja ikada nekoga ovde nazvao izdajnikom? Konstatujem da je ponasanje propagatora "nove Srbije" identicno mladim politickim komesarima posle WWII. Koliko da znate oni su bili manjina u ovom narodu, ali veoma agresivna i opasna.


Pa niste ali nije ovaj blog izolovan sredina i kojoj diskutujemo in vitro, osim toga poslusajte malo skupstinu Srbije pa ce vam se samo kasti kako se odnosi prema onima koji su protiv nacionalisticke vecine.
Poenta je da iznositi misljenje suprotno srpskom mainstreamu skopcano sa nevidjenim napadima i to ne od juce vec godinama unazad i ako vidite agresivnost kod onih koji ga iznose ona je posledica permanentne samoodbrane.
milosib milosib 10:35 15.11.2007

Re: Kece dole

adam weisphaut
Adame imate neverovatnu sposobnost da ne primetite poentu necijeg teksta(namerno ili nenamerno). Da li sam ja ikada nekoga ovde nazvao izdajnikom? Konstatujem da je ponasanje propagatora "nove Srbije" identicno mladim politickim komesarima posle WWII. Koliko da znate oni su bili manjina u ovom narodu, ali veoma agresivna i opasna.Pa niste ali nije ovaj blog izolovan sredina i kojoj diskutujemo in vitro, osim toga poslusajte malo skupstinu Srbije pa ce vam se samo kasti kako se odnosi prema onima koji su protiv nacionalisticke vecine. Poenta je da iznositi misljenje suprotno srpskom mainstreamu skopcano sa nevidjenim napadima i to ne od juce vec godinama unazad i ako vidite agresivnost kod onih koji ga iznose ona je posledica permanentne samoodbrane.

I sta sad? Da uzmemo puske i pobijemo se medjusobno. Meni se cini da je bolje da se saslusamo.
adam weisphaut adam weisphaut 10:49 15.11.2007

Re: Kece dole


I sta sad? Da uzmemo puske i pobijemo se medjusobno. Meni se cini da je bolje da se saslusamo.

Pa eto lepo smo saslusali kampanju a ovaj i Rubenov post su odgovor
Intet Glemt Intet Glemt 11:30 14.11.2007

A od koga se zapravo brani Kosovo?

Od NATO pakta?

Amerike?

Turaka osmanlija?

Ili od samih građana Kosova??

Ova mi je najbolja
http://www.aktivnicentar.org/slike/svi_zajedno_3.jpg

Predlažem da se nazove KusturUGRica!

Baš jadna kampanja... Biljana, ko vas je to prevario? A ja se ponadao da onako nešto stvarno postoji u Srbiji :(
semele semele 11:46 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

Od NATO pakta? Amerike?
Turaka osmanlija? Ili od samih građana Kosova??
(



Brani se od Druge Srbije. Ono trećeg oblaka na horizontu kukulenda.
adam weisphaut adam weisphaut 11:47 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

semele
Od NATO pakta? Amerike?
Turaka osmanlija? Ili od samih građana Kosova??
(



Brani se od Druge Srbije. Ono trećeg oblaka na horizontu kukulenda.

Semele duso, jel' hladdno na Kamcatki?
semele semele 12:02 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

Semele duso, jel' hladdno na Kamcatki?


brrrrr
adam weisphaut adam weisphaut 12:16 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

semele
Semele duso, jel' hladdno na Kamcatki?


brrrrr

Pijes caj ?
semele semele 12:21 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

be careful this is a heavily censored blog of our freedom and truth loving writer
adam weisphaut adam weisphaut 12:23 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

semele
be careful this is a heavily censored blog of our freedom and truth loving writer

Jes mnogo mi cenzorisan kada ga ti trollujes do besvest boohoo?
semele semele 12:26 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

Đe su ti sličice danas?
adam weisphaut adam weisphaut 12:31 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

semele
Đe su ti sličice danas?

Evo i tebe
semele semele 15:09 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

adam weisphaut
semele
Đe su ti sličice danas?

Evo i tebe



Kako Adam troluje? Od druge srbije do caja od marihuane!
adam weisphaut adam weisphaut 15:16 14.11.2007

Re: A od koga se zapravo brani Kosovo?

semele
adam weisphaut
semele
Đe su ti sličice danas?

Evo i tebe



Kako Adam troluje? Od druge srbije do caja od marihuane!

Prema svecu tropar, Semele.
njegos njegos 11:36 14.11.2007

svijest samonegacije

Vrlo je interesantno bilo citati komentar Biljane Srbljanovic o datoj slici, a jos je smjesnije bilo shvatiti da je iskomentarisala fotomontazu... Odmah sam znao da nesto nije u redu jer sam doticni plakat vidio u originalu na sajtu www.aktivnicentar.org. I tamo lijepo pise "Kosovo je Srbija". Da nece Biljana mozda da mi kaze da Kosovo nije Srbija? Sta je Kosovo ako nije Srbija? To bih volio da znam.
S psiho-patoloske tacke gledista, zahvalna za analizu bi bila ova pateticno-deformisana recenica "Albanci su nasa braca, a hladnjace su nasa sramota". Mozda Biljani ne znace nista hiljade ubijenih i nestalih Srba, stotine popaljenih i srusenih domova i pravoslavnih crkava, stotine hiljada protjeranih nealbanaca, itd, pa moze da dozvoli sebi tu duhovno-emotivnu ekskurziju da Albance nazove svojom bracom. E pa da bude jasno: ne pada mi na pamet da te ljude zovem bracom, da kazem da su hladnjace moja sramota niti da potenciram "bolnu i potresnu pricu" o braci Bitici. Iskreno, bas me briga za njih. Ono sto je meni vazno jeste da je Kosovo napola izgubljeno, da je dusa Srpstva na izdisaju, a onda se nadju neki besvjesni samonegatori da pljuju po svom nasljedju i porijeklu, a naziva zlocince bracom.
Bravo, Biljana, svaka ti cast, od tebe drugo ni nije bilo za ocekivati. Samo, promijeni prezime - ne stoji ti to SRBljanovic!
Lektorka Lektorka 11:42 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

E pa da bude jasno: ne pada mi na pamet da te ljude zovem bracom, da kazem da su hladnjace moja sramota niti da potenciram "bolnu i potresnu pricu" o braci Bitici. Iskreno, bas me briga za njih. Ono sto je meni vazno jeste da je Kosovo napola izgubljeno, da je dusa Srpstva na izdisaju, a onda se nadju neki besvjesni samonegatori da pljuju po svom nasljedju i porijeklu, a naziva zlocince bracom.

A da ti promeniš nick? Sramotiš Njegoševo ime, on nije bio banalan.
I svaka ti čast što te baš briga za ljude i što te brine samo duša srpstva.
Ko onaj bezubi deda što zagovara rat za Kosovo, jer "narod će se obnoviti, a izgubljena zemlja neće".
Ali možda ti nisi živ čovek, možda si i sam samo duša. Naravno srpska.
Ivan Bevc Ivan Bevc 11:46 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

"Osim nekolicine koji su opravdano bili sprečeni (boravak u Hagu), već sutradan su se svi okupili i napravili ovu fotografiju."

zar je moguće da Vam bar ovaj deo iz teksta nije sugerisao da je u pitanju parodija? Ko je pomislio da je Biljana bila ozbiljna (bila je ali ne na način na koji mislite) treba da od roditelja traži nadoknadu zbog niskog I.Q.-a

www.ivanbevc.blogspot.com
Intet Glemt Intet Glemt 11:48 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

Ivan Bevc
"Osim nekolicine koji su opravdano bili sprečeni (boravak u Hagu), već sutradan su se svi okupili i napravili ovu fotografiju."

zar je moguće da Vam bar ovaj deo iz teksta nije sugerisao da je u pitanju parodija? Ko je pomislio da je Biljana bila ozbiljna (bila je ali ne na način na koji mislite) treba da od roditelja traži nadoknadu zbog niskog I.Q.-a

www.ivanbevc.blogspot.com

Ili niske koncentracije?

Vidio sam kasnije, ali svakako hvala na objašnjenju, o Pametni!
Black Adder Black Adder 12:06 14.11.2007

Re: svijest samonegacije



Malo mi je muka od tog hvalisanja sopstvenim nacionalnim osećajem. A koliko primećujem, uglavnom su to ljudi koji nisu sigurni potpuno u sopstveno nacionalno poreklo. Ja sam eto igrom slučaja rođen u Srbiji, tu živim ceo svoj život, i svi moji preci i rođaci žive u Srbiji (u centralnoj Srbiji da budem precizan). I to meni nije ništa posebno značajno. Ali ne želim da mi razni tipovi koji udobno žive po belom svetu govore da je u Srbiji mnogo dobro, i da je Kosovo srpsko. Bio sam više puta na Kosovu i nisam primetio da je srpsko. Čak ni srpski jezik nisam čuo tamo još pre 15 godina.

A JA SAM I PRVA I DRUGA I POSLEDNJA SRBIJA. Tek da se zna.
:))
benevolent benevolent 12:27 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

ЋУД ЈЕ ЖЕНСКА СМИЈЕШНА РАБОТА,
НЕ СЛОМИ ЈЕ, АЛ` ЗУБЕ ПОЛОМИ.
Dr M Dr M 12:37 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

Ko drugome jamu kopa-ubise Milosa.
semele semele 12:42 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

A JA SAM I PRVA I DRUGA I POSLEDNJA SRBIJA. Tek da se zna


schizoida ?
bronx bronx 13:05 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

bas me briga za njih. Ono sto je meni vazno jeste da je Kosovo napola izgubljeno, da je dusa Srpstva na izdisaju, a onda se nadju neki besvjesni samonegatori da pljuju po svom nasljedju i porijeklu, a naziva zlocince bracom

ccc......
napola izgubljeno-pola -pola:) to je mozda fer:) zar ne?
a svaka dusa na izdisaju moze da se nada novom rodjenju (moje verovanje) prema tome tu je razlog za optimizam
e sad verovanje da jedan narod je vecan (nebeski narod) moze da stvari problem u korenu
meni je zao sto je do ovoga moralo da dodje na ovaj nacin ali pametan covek u svemu vidi poruku..........od boga
zvek zvek 13:46 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

Ono sto je meni vazno jeste da je Kosovo napola izgubljeno,


J.J. Bebo, u pravu si, majku mu, Metohiju dalo (lako), a Kosovo će valjda malo teže.

Meni sad malo frka kako da na brzaka izdiferenciram nacoše, nema više ono da čoveku sve bude jasno kad čuje da neko Kosovo zove Kosmet. Sad je Kosovo opet Kosovo, a kad se lepe plakati onda je Kosovo i Srbija.

A bez plakata, bliže zemlji, šta je Kosovo?

Mislim, stvarno.
Spadalo Spadalo 15:11 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

"Albanci su nasa braca, a hladnjace su nasa sramota". Mozda Biljani ne znace nista hiljade ubijenih i nestalih Srba,...

Naravno da su hladnjače naša sramota, bar isto toliko koliko su i hiljade ubijenih i nestalih Srba sramota Albanaca sa Kosova. Šta je tu sporno?
E pa da bude jasno: ne pada mi na pamet da te ljude zovem bracom,...

Krasnići Berzat je moj najbolji drug iz srednje škole, skoro kao brat. Rođeni dorćolac. Nisam ni znao da je Šiptar dok mi to nisu "objasnili" neki srpski patrioti. Tako neki kao vi, otprilike. Više ne živi u svom rodnom gradu. Negde je na Kosovu...

Ovu pesmu prenosim sa mog bloga. Nadam se, Biljana, da ti ne smeta. Napisao je Miloš Živanović, a zove se "Mucava balada"


„Orange and green, orange and green
My father he was orange
And my mother she was green”

Kad sam se rodila
nije se pucalo iz moje kuće,
nije se rodio ratnik.
Moj o-otac na glavi ima keče
moja m-majka na grudima ima krst.
Kad sam se rodila
u kuću su došli derviš i kaluđer,
dugo su ispijali kafu i pušili
neki o-očev ljuti duvan.
A o-otac je skrivao oči od m-majke
i pred ljudima bio ravnodušan
i pred ljudima malo ljutit
što se nije rodio vojnik.
Mog o-oca stari nisu cenili
jer mu je m-majka pravoslavna sirotinja,
nisu ga cenili ni kad je uveo vodu u kuću.
Ni m-majku stari ne vole
jer je okotila polumesec.
Kad sam se rodila,
stari su rekli da sam bednica.
M-majka me vodila u crkvu ponekad,
o-otac se nije ljutio,
samo je molio da ne ide glavnom ulicom.
O-ocu je bilo drago da postim kad i on,
i kad niko ne vidi vodio me u špajz da jedemo suvog mesa.
Derviš i kaluđer pušili su ljuti duvan
što ga je o-otac na m-magarcu doneo iz Makedonije,
kad su ga tukli stražari na granici
i kad su nam streljali m-magarca.
M-majka kaže da je bila puna kuća ljutog dima, kad sam se rodila.
Nije trebalo da ubiju m-magarca,
ljuti dim je svuda zašao.
M-majku sam videla mrtvu na vratima spaljene tekije,
tražila je mog o-oca što se tamo skrivao
da mu kaže da se sakrije
da gladni kojoti dolaze sa hladnjačama.
O-otac se unutra ugušio od ljutog dima, od onog duvana.
Derviša i monaha više nisam videla,
ali sanjam kako puše ljuti duvan
u nekoj kući gde se rodilo bedno žensko dete.
Moj o-otac na glavi ima keče
moja m-majka na grudima ima krst.
Ne znam gde leže pokopani, razdvojeni.
Znam da je m-magarac streljan i kako je to bilo
jer u školskim knjigama ima o streljanju. O o-ocu i m-majci nema.
Živela sam pod šatorom,
kad je došao starac iz kuće pored prevrnutog autobusa i rekao:
Ti si bednica, ali ne moraš da umreš od gladi
– oženiće te moj unuk, on voli mršavice.
Unuk je bio baš mlad
i mogla sam ga previti preko kolena,
da mi nije bio m-muž.
Za pojasom je imao nož
i na grudima je imao sliku noža.
Iz njegove kuće se pucalo kad se rodio.
Otišla sam u tu kuću pored prevrnutog autobusa
i ponela svoje ćebe iz vigvama.
M-muž-Nož retko je bio kod kuće,
živela sam sa starcem i ćebetom i praznim zidom.
Kad je došla ta glasna grupa starac je mumlao
o bedi i o podizanju repa i izašao je napolje,
a oni nisu pušili ljuti duvan nego slatki dim
a oni su me zatvorili u sobu i dolazili
a ja sam bila sama sa praznim zidom
a htela sam biti sa o-ocem i m-majkom,
ali nisam mogla da im se u mislima pridružim
kad ne znam gde su, gde mogu da budu oni zajedno.
Kasnije došao je gospodin doktor,
rekao starcu da izađe i da niko ne ulazi
očistio me i govorio mi:
Mlada, zaustavi plač i progutaj taj ponos,
nećeš umreti, nije to otrov.
Moj o-otac na glavi ima keče
moja m-majka na grudima ima krst,
m-magarac je streljan.
Doktor i starac sede pred kućom,
ispijaju kafe i puše ljuti duvan.
Mačka se nervozno uvija
na izgorelom limu prevrnutog autobusa.
M-muž sa nožem pred ljudima smeje se
još jednom običnom danu obične bednice.
Kad sam se rodila
nije se pucalo iz moje kuće,
nije se rodio ratnik. M-majka je tiho pevala.
Osmeh r-ratnika je osmeh k-kurve.
semele semele 15:13 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

ali pametan covek u svemu vidi poruku..........od boga


logosno logosno

da li poruke Druge Srbije stižu od Boga?

Da li je Bill Clinton Božiji izaslanik, a Monica Lewinsky Božiji anđeo?
bronx bronx 15:50 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

Da li je Bill Clinton Božiji izaslanik, a Monica Lewinsky Božiji anđeo?


steta sto ne razumete sta sam htela da kazem
semele semele 16:01 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

bronx

e sad verovanje da jedan narod je vecan (nebeski narod) moze da stvari problem u korenu
meni je zao sto je do ovoga moralo da dodje na ovaj nacin ali pametan covek u svemu vidi poruku..........od boga


bronksi pokušaj da mi objasniš. interesuje me.
adam weisphaut adam weisphaut 16:02 14.11.2007

Re: svijest samonegacije


bronksi pokušaj da mi objasniš. interesuje me.


Poruka je Semele let it be
bronx bronx 17:10 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

ja kad dobijem po nosu znam da mi "bog" salje poruku otprike ovakvu : "na pogresnom si putu"
adam weisphaut adam weisphaut 17:15 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

bronx
ja kad dobijem po nosu znam da mi "bog" salje poruku otprike ovakvu : "na pogresnom si putu"

Da ali ona i njoj slicni se zalete u istu prepreku a onda kada im je nos polomljen kukaju "nepravda!"
JJ Beba JJ Beba 18:40 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

J.J. Bebo, u pravu si, majku mu, Metohiju dalo (lako), a Kosovo će valjda malo teže.

i da dodaaaaamo - Kosmet dali lako al Kosovo ne daju. lako
tuzlanac tuzlanac 19:30 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

njegos
Vrlo je interesantno bilo citati komentar Biljane Srbljanovic o datoj slici, a jos je smjesnije bilo shvatiti da je iskomentarisala fotomontazu... Odmah sam znao da nesto nije u redu jer sam doticni plakat vidio u originalu na sajtu www.aktivnicentar.org. I tamo lijepo pise "Kosovo je Srbija". Da nece Biljana mozda da mi kaze da Kosovo nije Srbija? Sta je Kosovo ako nije Srbija? To bih volio da znam.
S psiho-patoloske tacke gledista, zahvalna za analizu bi bila ova pateticno-deformisana recenica "Albanci su nasa braca, a hladnjace su nasa sramota". Mozda Biljani ne znace nista hiljade ubijenih i nestalih Srba, stotine popaljenih i srusenih domova i pravoslavnih crkava, stotine hiljada protjeranih nealbanaca, itd, pa moze da dozvoli sebi tu duhovno-emotivnu ekskurziju da Albance nazove svojom bracom. E pa da bude jasno: ne pada mi na pamet da te ljude zovem bracom, da kazem da su hladnjace moja sramota niti da potenciram "bolnu i potresnu pricu" o braci Bitici. Iskreno, bas me briga za njih. Ono sto je meni vazno jeste da je Kosovo napola izgubljeno, da je dusa Srpstva na izdisaju, a onda se nadju neki besvjesni samonegatori da pljuju po svom nasljedju i porijeklu, a naziva zlocince bracom.
Bravo, Biljana, svaka ti cast, od tebe drugo ni nije bilo za ocekivati. Samo, promijeni prezime - ne stoji ti to SRBljanovic!



sta drugo ocekivati od postovaoca poetike smrti??????
njegos njegos 20:44 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

Divno, zaista divno. Na ovo ne moram ni da odgovaram, sam si sebe pokopao (da ostanemo u okviru terminologije smrti).
G r o f G r o f 23:57 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

Ja kad dobijem po nosu, znam da se Bog kelji i kaže, slabi su ti refleksi..haha..
Pozdrav bronx.
Na ovom blogu nešto je smušena atmosfera.
bronx bronx 17:26 15.11.2007

Re: svijest samonegacije

sve klon do klona
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 11:43 14.11.2007

Bjela, Ceca i ostali

uključeni u kampanju nisu usamljeni.

Slađana, Katarina, Nenade, Sergej, Dragane evo imate istomišljenike:
http://fr.youtube.com/watch?v=aDnxShzR348
http://fr.youtube.com/watch?v=1sM8_86N6IE
http://fr.youtube.com/watch?v=p6EIPSpzt4E
http://fr.youtube.com/watch?v=5GR1qP-tTxE
http://fr.youtube.com/watch?v=e6kQWaKSD0c

Nema razlike, osim što je ova nova kampanja skuplja.
JJ Beba JJ Beba 18:56 14.11.2007

Re: Bjela, Ceca i ostali

Jelena, istina skuplja kampanja. Baš su se potrudili a ne ko ovaj Aktivni centar - samo naslonili umetnike uz tarabu i slikali.

Vid stihove:
"ko to tamo pomoć ište
žene plaču deca pište"

Dojmio me onaj klip sa rep numerom "najebali ste"
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 20:52 14.11.2007

Re: Bjela, Ceca i ostali

JJ Beba
samo naslonili umetnike uz tarabu i slikali.

A hrabri umetnici, pretpostavljam, nisu hteli da naplate.
Spotovi su božanstveni.
VanjaGator VanjaGator 11:49 14.11.2007

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA??!

Koji uzas! Necu da izlazim iz kuce dok ne sklone te bilborde.

Sneki Daki kaze da je Kosovo srce Srbije. Neee Sneki Daki.... kako si me samo razocarala, a uvek sam mislio sve najbolje o tebi.

Marko Bulat! Pa zar i on da me izda. Pa sta sad da slusam? The Strokes, The Hives? Fuck that! Marko!!!

Znaci nemam pojma ko je Ivan Milinkovic, ali mi opasno lici na lika iz Legendi :))


I da! Cim dodjemo na vlast uvesti zabranu stavljanja slike Ljiljane Smajlovic na javna mesta. Bas je uznemirujuca.
Intet Glemt Intet Glemt 11:52 14.11.2007

Re: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

VanjaGator
Znaci nemam pojma ko je Ivan Milinkovic, ali mi opasno lici na lika iz Legendi :))

Jedan od poslednjih mohikanaca Jul-a.
VanjaGator
I da! Cim dodjemo na vlast uvesti zabranu stavljanja slike Ljiljane Smajlovic na javna mesta. Bas je uznemirujuca.

Mnogo!
benkovac benkovac 12:02 14.11.2007

Re: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ha ha ha, ne znam za vas, ali mislim da će se Albanci najviše uplašiti Milana Kalinića (prvi zdesna na slici), prosto će im se noge odsjeći čim se sretnu s njegovim ledenim pogledom sa plakata.

Hmmm, a tek Bate, zamislite ako se opasno naljuti pa ih desetkuje kao što je svojevremeno Nijemce u partizanskim filmovima (otuda i onaj vic: Koje su bile Hitlerove posljednje riječi...? "Ubijte Batu Živojinovića!!!".

A za one koji su razočarani u Marka Bulata, neka pređu na nešto u istom stilu, kao npr. Jethro Tull, King Crimson, ili možda Genesis ranih godina (sa Piterom Gebrijelom).
VanjaGator VanjaGator 12:14 14.11.2007

Re: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Cak je i Nemanja melem za oci pored Ljiljane.
SilverMoon SilverMoon 11:55 14.11.2007

deja vu 2

Ova "kampanja" i nije nesto originalna.

Keče i nanula
Danas, 26. oktobar 2006. | R.D.
Voljom dve organizacije mladih Srba sa Kosova, prekjuče su u centru Beograda Nataši Kandić, Nataši Mićić, Sonji Biserko, Čedomiru Jovanoviću, Nenadu Čanku i Goranu Svilanoviću "dodeljena odličja" indikativnih naziva; zlatna, srebrna i bronzana nanulica i zlatno, srebrno i bronzano keče. Performansom Saveza studenata Univerziteta u Kosovskoj Mitrovici i Omladine Srpskog nacionalnog veća severnog Kosova i Metohije, koji su podržali jedan od najutiocajnijih političkih lidera kosovskih Srba Milan Ivanović, član državnog pregovaračkog tima i funkcioner vladajuće DSS Marko Jakšić i predsednik SNV za Kosovsku Mitrovicu Nebojša Jović, "malo su izvrgli ruglu", kako je slikovito rekao potonji, sve one koji se zalažu za bojkot referenduma o Ustavu Srbije.

Sa skupa na Trgu Republike, koji je pozdravilo nekoliko stotina građana među kojima su neki nosili majice rasformirane JSO, mediji su mahom zabeležili poziv na referendum, minimizirajući sprdnju kosovskih Srba sa nacionalnim obeležijma kosovskih Albanaca i nedavno preminulim predsednikom Kosova Ibrahimom Rugovom. To možda i ne bi bilo loše da većini nije promaklo to što su mladi kosovski Srbe Ivanović, Jakšić, Jović i pobornici crvenih beretki, sintagmom "Čeda je Šiptar", dopunjenom "zlatnim kečetom" koje su, uzgred hteli lično da uruče lideru LDP, zapravo ponovo otvorili staru srpsku priču o izdajnicima i patriotama. Nesumnjivo je, naime, da skupina sa Trga smatra da parolom "Čeda je Šiptar" markira svog političkog neistomišljenika, nanoseći mu neizbrisivu uvredu. Takvim se stavom istovremenom precizno oslikava odnos kosovskih Srba prema kosovskim Albancima, a prisustvo člana državnog pregovaračkog tima tom napadnom uterivanju srpstva ("iz kolevke"?) u Beograđane daje formalan ton.

U prilog tome ide i činjenica da se niko od zvaničnika Srbije nije ogradio od poruka i poruga skupa, uključujući i predsednika Borisa Tadića koji je ne tako davno u Beogradu i sam bio izložen organizovanom gnevu kosovskih Srba. Naravno da u Srbiji gotovo razjedenoj neslogom nije dobro otvarati nove frontove, ali za Srbiju koja ne želi da joj budućnost bude razjedena nije dobro da prećuti opasno upiranje prsta u neistomišljenike. Napokon, iako prekjučerašnje "izvrgavanje ruglu svih onih koji se zalažu za bojkot" ne može bitno uticati na ishod predstojećeg referenduma, nesumnjivo je da demonstriranje takve politike može uticati na - status Kosova u Srbiji i status Srba na Kosovu. Treba li dodati da "crvenim beretkama" nije potreban poseban podsticaj za obračun sa onima koji nose "keče". Posebno ono zlatno i zlatnu nanulicu.
vucko vucko 12:00 14.11.2007

Ako ništa drugo...

...kampanja je svakako zapažena.
benevolent benevolent 12:10 14.11.2007

Само је Стршљен могао да носи кече-у филму

Само је Сергеј Трифуновић у улози Стршљена могао да носи кече- у истоименом филму. Бата Живојиновић, својевремено није био популаран као Аца Гаврић, да би ставио кече као Капетан Леши у, такође истоименом филму. Драган Јовановић у новом имиџу, можда подсећа на шиптарског терористу, али је питање дали би понео кече, па макар и у некој роли. Милан Калинић, би могао да се окити кечетом, када би био водитељ Руског рулета на приштинској или тиранској ТВ. Што се тиче Светлане Бојковић, познато је да Шиптарке не носе кече, а Цеца је мало времешна да би глумила у римејку Вирџине.

Зато сте се Ви потрудили да направите римејк билборда Активног центра, увредивши тако поменуте јавне личности.

Негативном кампањом у пропаганди, користе се личности које су објекти те кампење.
njegos njegos 12:11 14.11.2007

svijest samonegacije

Nisam ocekivao da cu u tako kratkom roku dobiti toliko komentara, sto samo govori o tome da pogadjam u centar, tj tacno tamo gdje i treba. Ovo ce biti objedinjeni odgovor svima zajedno.
Dakle, ja govorim srpskim jezikom ijekavskoga izgovora i to mi niko nikada nece mozci zabraniti. Pisem i govorim onako kako to Vuk savjetuje, a kome se ijekavica ne svidja neka ide da se zali Vuku.
Ja sam, gospodo, prije svega humanista, jer sam covjek, pa volim sebe kao covjeka i ljudski rod uopste. Covjekoljublje je osnovni preduslov za ljubav i prema sebi samome, i prema svom narodu, zemlji, bliznjem svom, itd. Dakle, oni koji su protumacili da ja mrzim Albance ili neki drugi narod, prevarili su se. Gdje sam ja to napisao? Ja sam napisao da me bas briga za njih. Recite mi, umre vam neko iz najblize porodice. A u isto vrijeme vam umre i komsija. Koga vise zalite? Ja sam samo iskren, oslobodjen lazne samooptuzujuce svijesti i neopterecen ofucanom terminologijom i sramnom snishodljivoscu.
Ne znam da li su ovi sto mi pisu Albanci, Srbi, Hrvati ili neki trec, cetvrti, peti... Ali, mogu da vam kazem da me jednako bas briga za vas. Eto vidite, bas me briga za vas, a ne znam da li ste Albanci. To samo znaci da ja nisam sovinista, vec imam jednak odnos prema svim ljudima koji ovako fino i jasno pokazuju svoje iskrivljene mentalno-duhovne fizionomije.
Rekoh da sam prije svega humanista. Na drugom mjestu, ja sam filosof, i po obrazovanju i po ubjedjenju. To mi daje za pravo da svoje stavove jasno iznosim, da se ne bojim nikoga i nicega i da, sto je najvaznije, govorim samo istinu, jer je Istina (ili istina, ako vam s vise svidja), osnovni sadrzaj moje refleksije. Ta Istina je nesalomljiva i nepromjenljiva, ne zavisi od toga da li je Dzordz Bus ustao na lijevu ili na desnu nogu niti od toga da li je neko dobio manje ili vise para. A ponajmanje zavisi od toga da li je Biljana pomalo isfrustrirana, a vi svi zajedno s njom vise nego nervozni. Filosofija me je naucila (mozda to vama pragmaticarima i materijalistima smijesno zvuci) da je i ljudski zivot i ljudsko tijelo prolazna materija, i da jako kratko traje, pa ga treba ispuniti sto kvalitetnije. Ali, isto tako, zbog filosofije ja sam nepokolebljiv, ne zavisim od prolaznih materijalnih stvari, inace bih bio ekonomista ili menadzer ili potplaceni intelektualac. Naprotiv, rukovodim se principom da ce se i ovo danas jednom zvati juce i da sve prije ili kasnije dodje na svoje mjesto, a da zlo, kao puka negacija dobra, nikada ne moze zavladati svijetom. I to mi daje veliku nadu. Bas zato sam ja ziv covjek (ali to necu biti vjecno), a moja DUSA (srpska ili neka druga, prije svega ljudska) je zaista besmrtna i vjecna. A ko to ne zna ili ne zeli da shvati, njegov problem. Takvima ja govorim "bas me briga za vas". Za njih me nije briga, a one koji ne mogu da razumiju sta govorim, njih zalim...
I na kraju, ne vrijedjam ja Njegosa, nego ga vrijedjate svi vi koji ste ga pljunuli i djela njegova spalili. Jer da znate makar jedan stih iz bilo kojeg njegovog djela, vi danas ne bi tako govorili.
Nastavite vi da zivite u svojim krecnjackim ljusturama izvitoperenog virtuelnog svijeta i duha, a ja vas pozdravljam sve bratskim pozdravom: "Bas me briga za vas!"

PS
Ako i dalje jedan od vas pokazuje interesovanje za raspravu o Njegosu, bicu odusevljen da mu dam koju besplatnu lekciju. A moze i o drugim oblastima filosofije, samo se javite (ja ne naplacujem casove, to su radili sofisti)
adam weisphaut adam weisphaut 12:20 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

o samo znaci da ja nisam sovinista, vec imam jednak odnos prema svim ljudima koji ovako fino i jasno pokazuju svoje iskrivljene mentalno-duhovne fizionomije.

Imas razumevanja prema samom sebi ? Lepo
Black Adder Black Adder 13:07 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

Kaze se filozofija. (znaš ono - jednačenje suglasnika po zvučnosti)

Ako već toliko znaš...

Ili ćete i gramatiku srpskog jezika početi da menjate? Vidim, to se već uveliko radi...
Lektorka Lektorka 13:11 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

tako je govorio njegotusutra.

btw, koga zanima, može i kod mene na časove o njegošu! :)
bronx bronx 13:28 14.11.2007

Re: svijest samonegacije

Ili ćete i gramatiku srpskog jezika početi da menjate? Vidim, to se već uveliko radi..


sve se menja:) zakon prirode
glavno je da se mi razumemo na srpskom jeziku

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana