Društvo| Mediji| Moj grad

KIŠOBRAN B92

Bojana Maljević RSS / 09.12.2009. u 07:21

kišobran B92
kišobran B92
Godinu dana, a možda i više, nisam pisala na ovom blogu. Razlozi su meni bitni ali verovatno ne i Vama koji ćete možda ovo pročitati. A razlog zašto sada, posle toliko vremena, pišem na ovom mestu - nalazi se u sasvim malom i sasvim ličnom događaju. Danas sam se, kao i svakog dana, parkirala u ulici u kojoj živim. Na Vračaru. Peške sam, po kiši i vetru prelazila svega stotinak metara. I baš tu, kuda svakodnevno prolazim, pored Kalenić pijace, na skveru, desilo mi se sledeće... Prišla su mi dva momka, sa pitanjem:  "Je l' si ti Brankicina drugarica?" 

U prvom trenutku nisam ni shvatila da se obraćaju meni. Bila sam prilično rasejana, sa mislima lepim i okrenutim od te kiše i uopšte nisam to pitanje čula kao lično. Pomislila sam da nešto nekome dobacuju, ne meni. Kad, priđe jedan i udari po mom kišobranu, uz ponovljeno pitanje. I dok sam u trenutku pokušavala da shvatim šta se to uopšte dešava i zašto neko udara po mom kišobranu, uz jasnu nameru da mi ga oduzme, ovaj drugi kaže "K...ćemo i tebe i Brankicu".

Hm...Zbunih se u sekundi. Potpuno neoprezno i uz nedostatak shvatanja poruke u trenutku počeh da vičem na njih. Onako glasno, kako to već umem, naročito kad mi neko izgovara pretnje banalnog karaktera (iskustvo iz devedestih se vratilo, takođe uz moj rečnik koji je ostao negde tamo u prošloj deceniji). To su one situacije u kojima posle ne možete da objasnite drugima (a ni sebi) zašto ste i kako izgovorili to što ste izgovorili. Elem, shvatih da je reč o Brankici Stanković, razumeh da se tu radi o Insajderu, pretpostavih da su predamnom neki obožavaoci onih skupljača krivičnih prijava čije smo slike videli na malim ekranima... ali ostade mi nejasno kakve ja veze imam sa tim. Brankicu ne poznajem. Insajder gledala jesam, ali.... ???  I dok sam spuštala kišobran da ispravim iskrivljenu žicu, uz svu moju viku i njihovo arlaukanje, shvatila sam: ja nosim kišobran na kojem stoji znak B92. Crni kišobran sa crveno-belim znakom B92. Dakle, to je razlog.

To je jedini razlog zašto su me juče spopala dva bilmeza u 17h, pored moje rođene pijace, u mojoj rođenoj ulici, kojom prolaze moja rođena deca, koja takođe ponekad nose moj rođeni kišobran B92 (inače, kišobran je prilično lošeg kvaliteta, jedan udarac "navijača" i ostade neupotrebljiv).

Nisu me udarili, nisu uradili više ništa. Mislim da su se zbunili mojoj drekom, mislim da me je jedan u nekom trenutku prepoznao, jer je počeo ovom drugom da govori "Tebra, stipu". Ja sam se okrenula i otišla. I priznajem, tresla sam se. Naknadno.

I jeza me je uhvatila. Ne od straha, malo čega se ja bojim. Nego baš jeza, jer to nisu bili "ozbiljni" neki tipovi, nego obožavaoci tih "ozbiljnih". Klinci. Možda im je bilo 17, 18... svega par godina stariji od mog sina. Jezivo mi je kad vidim klince kojima su uzori ti što su "zaštićeni", ti što demonstracijom sile žele da promene svet, bez ikakve ideje kako bi taj svet uopšte trebalo da izgleda. Ja sam o takvima devedestih snimila film. 

Ako se meni, koja nemam ama baš nikakve veze sa celom ovom pričom desila ovakva stvar, šta li se onda dešava Brankici Stanković, ljudima koji rade sa njom ili nekome ko je zaista poznaje? Ili šta se može desiti bilo kome od nas, dok čekamo "reformu pravosuđa"? 

Do tada, pobacajte sve stvarčice koje imaju logo B92... Ja sam već krenula da se preslišavam, imam li još nešto osim kišobrana? ....Šta reče onaj u Insajderu - "nije sve u pravosuđu, ima nešto i u porodici"... pa nisam mogla da verujem.  

p.s.

Nedavno sam upoznala Ivicu Dačića. Izgleda kao neko ko ozbiljno radi ili bar pokušava ozbiljno da radi svoj posao. Ne dopada mi se što mu često poručuju "džabe si krečio". Sad kad se vrati iz Kine, zamoliću ga da mi da jedan MUP kišobran. Da ga imam za svaki slučaj, ako mi ološ (koju on uhapsi a onda je neko drugi pusti da ponovo vršlja ulicama) ponovo priđe. Možda budem bolje sreće, pa me upitaju da li sam Ivicina drugarica :) 

Atačmenti



Komentari (208)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:37 09.12.2009

dobro nam se vratila

Bojana

Godinu dana, a možda i više, nisam pisala na ovom blogu


I ja sam trenutno prezauzet stvarima iz realnog zivota da bih imao vremena za blogovanje - ali tebe moram da pozdravim. I ubedjen sam da se, slicno kao i ja, vecina blogera BAS raduje tvom povratku na blog

pozz

ps-edit. A sad kad sam procitao ceo post mogu samo da dodam: vratila si se na pravi nacin, odnosno sa pravom temom. Steta je sto se ovom tvom (kao i Jaksinom) tekstu moze dati samo jedna preporuka. A jedna od najvaznijih stvari u oba posta je teznja da se izbaci svaka nota dnevnopolitickih podela na pristalice jedne ili druge (bilo koje) partije ... podela koja je kriva za mnoge (vecinu?) lose stvari u Srbiji. Ovde se radi o podeli na normalne ljude i ludake ... podeli na ljude i neljude ... Ovi prvi su ogormna vecina - radi se samo o tome da prestanu da cute i dignu glavu ...
Bojana Maljević Bojana Maljević 08:13 09.12.2009

Re: dobro nam se vratila

Hvala Vasilije na pozdravu, baš dugo nisam bila ovde. I nemam vremena. A i motivacije za diskusiju :) je odavno nestalo. Međutim, ovo sam morala da napišem. Pre svega, to što se događa smatram strašnim. Ne mislim na to što se dogodilo meni, nego Brankici (a i uopšteno govoreći).
A možda neki na mom primeru shvate da Brankica nije tamo neki novinar koji sam čačka mečku dok smo mi ostali zaštićeni beli medvedi. Manje - više svima nam je isto u ovoj zemlji koja je daleko od normalnog društva. U svakom smislu te reči.
Neću zatvarati blog za komentare iako ne verujem da ću stići danas da uđem ponovo ovde... Pozdrav!
Biljana 77 Biljana 77 12:00 09.12.2009

Re: dobro nam se vratila

Virtuelni
A jedna od najvaznijih stvari u oba posta je teznja da se izbaci svaka nota dnevnopolitickih podela na pristalice jedne ili druge (bilo koje) partije ... podela koja je kriva za mnoge (vecinu?) lose stvari u Srbiji. Ovde se radi o podeli na normalne ljude i ludake ... podeli na ljude i neljude ... Ovi prvi su ogormna vecina - radi se samo o tome da prestanu da cute i dignu glavu ...
Suština onoga što mi kao građani možemo da uradimo. Jer krivi smo mi, što smo ih pustili.. Normalni ljudi (gotovo da više uopšte) ne idu na utakmice, stide se tupavih, i uvredljivih skandiranja, slika&parola. A ovi što idu, ne idu zbog utakmica.
beginning-of-end beginning-of-end 17:04 09.12.2009

Re: dobro nam se vratila

Normalni ljudi (gotovo da više uopšte) ne idu na utakmice, stide se tupavih, i uvredljivih skandiranja, slika&parola. A ovi što idu, ne idu zbog utakmica.

Izvini a ti znas zbog cega ja idem na utakmice? Posto kazes da ne idem zbog utakmica reci mi zbog cega idem? Posto smo vec ustanovili da nisam normalan.
danube danube 17:32 09.12.2009

Re: dobro nam se vratila

beginning-of-end
Izvini a ti znas zbog cega ja idem na utakmice? Posto kazes da ne idem zbog utakmica reci mi zbog cega idem? Posto smo vec ustanovili da nisam normalan.


E pa novoregistrovani ,beginning-of-end, ajde priznaj da ti je mnogo krivo sto te nema u Brankicinom serijalu,pa udavi danas
pisuci .Probaj na nekom drugom mestu da budes zvezda.
Biljana 77 Biljana 77 17:53 09.12.2009

Re: dobro nam se vratila

Normalni ljudi (gotovo da više uopšte) ne idu na utakmice.
Ne vidiš dobro, ne umeš da čitaš ili čitaš samo ono što ti odgovara?
ninasimone ninasimone 18:58 09.12.2009

Re: dobro nam se vratila

beginning-of-end
Normalni ljudi (gotovo da više uopšte) ne idu na utakmice, stide se tupavih, i uvredljivih skandiranja, slika&parola. A ovi što idu, ne idu zbog utakmica.

Izvini a ti znas zbog cega ja idem na utakmice? Posto kazes da ne idem zbog utakmica reci mi zbog cega idem? Posto smo vec ustanovili da nisam normalan.

A jel moze normalan covek da normalno ode na utakmicu u normalnoj B92 majici?
sergey92 sergey92 06:55 10.12.2009

Re: dobro nam se vratila

Bojana,

svaka cast na hrabrosti, tekstu i ..... samo, malo sam se razocarao tvojim vidjenjem "rada" Ivice Dacica: "Nedavno sam upoznala Ivicu Dačića. Izgleda kao neko ko ozbiljno radi ili bar pokušava ozbiljno da radi svoj posao. Ne dopada mi se što mu često poručuju "džabe si krečio"....". Ne znam kako zaboravljas da je on jedan od 'onih' iz devedesetih, aktivni ucesnik Milosevicevog rezima koji je samo spletom cudnih okolnosti (i penzionerskih glasova) zauzeo fotelju ministra.
Jadna smo mi zemlja kada Brankica treba da obavlja ulogu dezurnog policajca..

Pozdrav iz Nemacke

Bojana Maljević Bojana Maljević 02:59 11.12.2009

Re: dobro nam se vratila

sergey92
Bojana, svaka cast na hrabrosti, tekstu i ..... samo, malo sam se razocarao tvojim vidjenjem "rada" Ivice Dacica: "Nedavno sam upoznala Ivicu Dačića. Izgleda kao neko ko ozbiljno radi ili bar pokušava ozbiljno da radi svoj posao. Ne dopada mi se što mu često poručuju "džabe si krečio"....". Ne znam kako zaboravljas da je on jedan od 'onih' iz devedesetih, aktivni ucesnik Milosevicevog rezima koji je samo spletom cudnih okolnosti (i penzionerskih glasova) zauzeo fotelju ministra.

sergey92,
Ja ništa ne zaboravljam. Međutim, mnogo je to široka i kompleksna tema. Nemam ništa protiv da je otvorimo, ali ne bih da trolujemo ovde. Jer da bih ti rekla šta mislim o radu Ivice Dačića (spomenula sam samo jedan utisak), morala bih pride da spomenem razna imena, mnoge događaje, da govorim o politici naširoko i naveliko. Ne bi trebalo ničiji, pa ni moj, celoviti stav izvlačiti iz konteksta jedne rečenice. Ja mislim to što sam napisala. To svakako nije sve šta ja mislim, niti može biti sve, a odnosilo se pre svega na temu o kojoj govorim (poenta je bila da su ljudi hapšeni, pa puštani - otuda "krečenje za džabe". Postoji prošlost, da. Postoji i sadašnjost. Trudim se da na osnovu prošlosti uvek donosim veliki deo zaključaka u svom životu. Ali takođe pokušavam da, realno koliko god je to moguće, razmišljam o sadašnjosti (nadam se da ne misliš da govorim o Ivici Dačiću, pričam o sebi). Mislim da je to jedini način da se dođe do neke procene očekivanja u budućnosti.

Još jednom: nemam ništa protiv da pričamo o Ivici Dačiću, devedestim, Miloševiću, o bilo čemu. Mada, na ovoj temi radije bih pričala o ministarstvu pravosuđa. I da - ni to ne bi bilo fer, jer u pitanju je država cela.

Pozz i.... nemoj toliko da se razočaravaš, prerano je :)

Boris Drenca Boris Drenca 07:57 09.12.2009

znaci tako

Moje majce sa logom B92, kroz faze, cuvam i nosim....

Da li sam drug BS? Pa znamo se, iako se nismo videli godinama i rado cu odgovoriti pozitivno na pitanje takvih likova....
Unfuckable Unfuckable 08:56 09.12.2009

Re: e pa neć'mo tako...

kao prvo - dobro došla i dobro nam se vratila, što reče Virtuelni gore.
Evo odmah da kažem - i ja sam drug Brankice Stanković. Iako se ne frendujemo i ne lajkujemo na fb, iako se možda čak i ne poznajemo lično, jer - na kraju krajeva - nije ni potrebno.
Posle svega toga što je uradila i radi, to mi je potpuno prirodan osećaj. Kritikujem joj serijale ponekad, iz najbolje namere naravno, kao što sam onaj "građevinarski" i kao što ću verovatno i ovaj koji je u toku, ali tek kada bude završen. Što opet ne menja moj snažan utisak da radi krajnje ispravnu i dobru stvar, jer ne dozvoljava da se lopovluk, bahatost, nasilje i strah - podrazumevaju kao deo normalnog i svakodnevnog života u Srbiji

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:22 09.12.2009

Re: e pa neć'mo tako...

Unfuck
Kritikujem joj serijale ponekad, iz najbolje namere naravno, kao što sam onaj "građevinarski" i kao što ću verovatno i ovaj koji je u toku, ali tek kada bude završen. Što opet ne menja moj snažan utisak da radi krajnje ispravnu i dobru stvar, jer ne dozvoljava da se lopovluk, bahatost, nasilje i strah - podrazumevaju kao deo normalnog i svakodnevnog života u Srbiji


Ja sam retko u prilici uopste da gledam njene emisije (nisam ni ovu) ... a kad se o jednoj emisiji diskutovalo ovde, kritikovao sam i nju i b92. Ali u ovoj situaciji mislim da je BAS podrska nas koji se ne slazemo uvek i u svemu sa Brankicom jos vaznija (podrsku onih drugih i tako ima uvek). Jednostavno mislim da svaki razuman i pristojan mora stati na stranu novinara kojima se preti zbog iznosenja informacija o prekrsiocima zakona (zlocince i da ne pominjemo) ... ili o sudijama (ili drugim predstavnicima vlasti) koji ne reaguju adekvatno. Pa to bi moralo biti obaveza i najvazniji zadatak svakog novinara ...
Unfuckable Unfuckable 10:53 09.12.2009

Re: e pa neć'mo tako...

naravno bratko. Zato uvek prvo sačekam kraj serijala pa joj onda kažem šta imam, ako imam. Ali to uopšte ne menja moju bezrezervnu podršku koju ima svako ko razmišlja i radi na takav način.
I kod Jakše sam potvrdio ono što je Kraja izneo kao sumnju, to je mnogo bitnija i krupnija stvar nego par napaljenika koji se samopotvrđuju maltretirajući ženu na ulici, sve veliki pravoslavac, hrišćanin, patriota i srboljub to. Ne želim,naravno, da minimalizujem opasnost od razularene klinčadije, naročito kada su u ulozi "vojnika" ili navođenih raketa nekog od vođa, ali ipak su ta imena sudija i sve te prepiske sa sudovima u vezi nedelanja, veoma zanimljiva stvar, koja - dok gledamo sve one zločine što patriote i dečica poradiše okolo - ne upada toliko u oči.
lidiaz lidiaz 15:26 09.12.2009

Re: znaci tako

Akcija:
I ja sam Brankica
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:21 09.12.2009

Re: e pa neć'mo tako...

Unfuckable
kao prvo - dobro došla i dobro nam se vratila, što reče Virtuelni gore.
Što opet ne menja moj snažan utisak da radi krajnje ispravnu i dobru stvar, jer ne dozvoljava da se lopovluk, bahatost, nasilje i strah - podrazumevaju kao deo normalnog i svakodnevnog života u Srbiji


To je jedini razlog zasto sam dogadjaj koji svakako ne spada u najstrasnije dogadjaje danas, napisala na blogu. Jedino mi je zao sto su se potresli mnogi ljudi, moji rodjaci, prijatelji. Nisam ocekivala da to bude u vestima. S druge strane, zapanjena sam kolicinom straha koji vlada medju ljudima. Vise destina ljudi danas zvalo me je uz prijateljske savete da ne dajem dalje izjave, da mi to ne treba.... manji broj poziva bio je cista podrska, sa jasnim stavom da o tome treba pricati. Dakle, sta hocu da kazem: zabrinutost i strah su osnovna osecanja koja su danas ljudi podelili sa mnom.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 08:41 09.12.2009

"Propagandni materijal"

Ako je ostao još koji kišobran od reklamnog materijala, nije mi problem da se prošetam do zgrade 92jke i dobijem ga kao poklon ako se javi više ljudi ko pre 92jci njegov je
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:01 09.12.2009

Re: "Propagandni materijal"

Ja znam dosta ljudi u B92 ali nemam nijedan njihov artifakt
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:51 09.12.2009

Re: "Propagandni materijal"

Što ne prijavljuješ, evo ja ću da ti dam nešto iz kolekcije.
Atomski mrav Atomski mrav 09:16 09.12.2009

Kukavice

Dvojica na jednu... ti degenerici su kukavice, "jaki" su samo u grupama.
Ali mi ćemo ispasti mnogo veće i gore kukavice ako im se ne suprotstavimo.
marija.mt marija.mt 10:06 09.12.2009

Slazem se, ali...

Ali mi ćemo ispasti mnogo veće i gore kukavice ako im se ne suprotstavimo.


Kako? Njihovim sredstvima? Mislim da takvima jedino policija moze da se suprotstavi.
max.cohen92 max.cohen92 13:40 09.12.2009

Re: Slazem se, ali...

Kako? Njihovim sredstvima? Mislim da takvima jedino policija moze da se suprotstavi.


Policija je bre na njihovoj strani, to je problem.Murija se i dalje lozi na Frenkije,Stanisice,Legije,Arkane i slicne jer su im dali u jednom periodu mnogo vise od legitimiteta da lece svoje komplekse nagomilane generacijama. Dali su im da se osete nemerljivo vaznim,jakim,vanvremenskim i vanzemaljskim...Kulovi puni samopostovanja i divljenja svojoj moci,rade za drzavu,ej! Nirvana bre! Zato u Murijui zandare ne da nemam poverenja,nego i ne pomisljam da im je svrha bitisanja "To serve and protect",jok.Mozda su se Ivica i ekipa na prvi pogled preobrazili u cuvare trajnih i biblijskih vrednosti,ali ne iz razloga iskrenog verovanja u iste,nego iz interesa sto duzeg ostanka na tronu.Tron znaci hedonizam,a hedonizam je mnogo lep,zar ne?U dubini duse ma kako nas sporadicno nasankali brilijantnoscu civilizacijskih sitnih dorih dela,ipak je to ekipa huligana sa "licence to kill",nista drugo.Gde bre da udari svoj na svoga, na kolegu,na istomisljenika...no way.
Od Murije nema pomozi Boze. Ako sudstvo drakonski ne odrapi kakvog indijanca za primer da mozda,ali mozda,nekad izadje iz mardelja debelo sed i is...(..pevac Goran,ako ne gresim),nema nama boljitka. Ne pali represija na amebama nego djon.Srbija je bre Balkan,ne pali tu Gandi fazon,mi smo bre sve svoje vladare pobili sami kroz istoriju gledano.Pa koji respekt takav narod moze da ima prema necemu,koji?


Bojana,zmaju od zene,duboki respect za tvoj cin.Kad porastes bices Brankica, na dobrom si putu.Ostali samo mogu da budu ljubomorni koliki si covek ispala.
drug.clan drug.clan 14:49 09.12.2009

Re: Kukavice

Atomski mrav
Dvojica na jednu... ti degenerici su kukavice, "jaki" su samo u grupama.
Ali mi ćemo ispasti mnogo veće i gore kukavice ako im se ne suprotstavimo.



da li mozete zamisliti kako su ta deca unakazena sistemom koji vlada?
zamislite svet iz njihove glave....
sta je njima uradjeno?
zamislite koliko njihovih vrsnjaka deli njihov stav.....
oni se secaju samo perioda posle slobe pa im se to desilo.....
sta li je onda sa onima koji se secaju svega od dolaska slobe?

nisu deca kriva vec drustvo koje ih je iznedrilo .....
zato je sve manje nade za svetliju buducnost
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:30 09.12.2009

Re: Slazem se, ali...

Mozda su se Ivica i ekipa na prvi pogled preobrazili u cuvare trajnih i biblijskih vrednosti,ali ne iz razloga iskrenog verovanja u iste,nego iz interesa sto duzeg ostanka na tronu.Tron znaci hedonizam,a hedonizam je mnogo lep,zar ne?


Možda ću mnoge razočarati ovakvim svojim stavom, ali: samo u jednoj stvari se ne slažem sa tobom.
Meni je, kao građaninu, sasvim svejedno iz kojih razloga neko obavlja svoj posao, ako ga obavlja dobro. Da li je to iz uverenja ili hedonizma; da li mu je funkcija afrodizijak ili voli da se slika;...... da ne nabrajam dalje - meni je sasvim svejedno koji su njegovi motivi sve dok sam ja kao građanin zadovoljna nečijim radom, koji lično plaćam.
A da li ću biti zadovoljna Ivicinim ili bilo čijim radom, pokazaću u najgorem slučaju na sledećim izborima.
max.cohen92 max.cohen92 08:14 10.12.2009

Re: Slazem se, ali...

Bojana,
Po meni nije poenta u trenutku, u smislu da de facto Ivica deluje spolja gledano da kao obavlja posao.Sustinski ga ne obavlja,od glave riba smrdi,a ni do vrata nisu stigli ni u jednoj od pompeznih akcija i igrokaza za plebs i glasacko telo.Cinjenica je da nesto radi,da ima pomaka,neosporno.Potpuno si u pravu u smislu da apsolutno ne treba ispitivati pozadinu i tricariti ko stoji iza uspesnih poteza ukoliko je posao korektno obavljen.Stav koji ce nadam se jednog dana biti preovladjujuci u Srbiji,ali je dalek za sada.Krajnji produkt je bitan.
A,zasto ja ne verujem Ivici?
Zato sto su po nalogu ekipe naslednika KPJ sto se skupljala u onom monumentalnom zdanju na Studentskom trgu,proleca davne 2000-te,ekipe Sturmovika jedne divne majske veceri sa sve svojim juznjacko-srpskim i severno-montenegrinskim naglascima,fantomkama,bejzbolkama i hokejaskim stapovima(ej!) upale na Arhitektonski fakultet i ubile Boga u svakome koga su stigli,jurili po hodnicima i kabinetima kao u Noci kristalnih nozeva sve sto je drugacije od njih...i umlatili ga,sto u pojam sto u meso.Sa jasnim potpisom i porukom gospode koju je Ivica tako lepo i uvijeno,poput mrmota u reklami reprezentovao.Iz prostog razloga sto su ti po drzavu opasni umovi,po njima kvarili idilu upravljanja stadom.
Zato mu ne verujem,niti cu ikada.Zato zelim da veseli Srbi ne zaborave zlo i da ne prastaju krv zarad nekih sitnih poena skupljenih samo za javnost od strane blago receno bagre sto u sustini doticna kvazi gospoda u biti jesu.
Zbog toga nikad necu biti zadovoljan njegovim "radom" jer su me propisno "odradili"Bauer hockey stickom u predelu rebara.Ivica je da je pravde u ovoj zemlji za Maricu...

Bojana Maljević Bojana Maljević 03:19 11.12.2009

Re: Slazem se, ali...

max.cohen92
Bojana,
Po meni nije poenta u trenutku, u smislu da de facto Ivica deluje spolja gledano da kao obavlja posao. Sustinski ga ne obavlja,od glave riba smrdi, a ni do vrata nisu stigli ni u jednoj od pompeznih akcija i igrokaza za plebs i glasacko telo. Cinjenica je da nesto radi,da ima pomaka,neosporno.Potpuno si u pravu u smislu da apsolutno ne treba ispitivati pozadinu i tricariti ko stoji iza uspesnih poteza ukoliko je posao korektno obavljen.Stav koji ce nadam se jednog dana biti preovladjujuci u Srbiji,ali je dalek za sada.Krajnji produkt je bitan.

Sve se slažem.

A, zasto ja ne verujem Ivici? Zato sto su po nalogu ekipe naslednika KPJ............

Potpuno razumem, iz sličnog ličnog iskustva. Ali tu dolazimo do suštine: kako mu veruju koalicioni partneri koji su, makar nekolicina njih, takođe dobijali batine...? Da ne shvatiš pogrešno, samo želim da pitam: kome se i kako uopšte može verovati?


Ivica je da je pravde u ovoj zemlji za Maricu...

Eh, dragi max.cohen92,
to je ta surova istina: pravde nema. Niti će je ikada biti. I kad odatle kreneš da misliš, stvari postaju drugačije: prebacuješ se više iz prošlosti u sadašnjost i budućnost i razmišljaš: pošto dakle nema pravde - koji su drugi načini da se neko od njih pojedinačno (ili svi zajedno), natera da ipak radi dobro, čak i ako nije (bio) dobar. Onog trena kad budem prestala i u to da verujem, da je ipak moguće da neko nešto počne da radi dobro - selim se na Novi Zeland.
Nikola Knežević Nikola Knežević 09:19 09.12.2009

BS i ekipa insajdera zaslužuje pulicera

za ono što su prethodnih nekoliko godina učinili. Njihov trud, borba i zalaganje da na svetlo dana iznesu istine o malverzacijama tajkuna, sprega organizovanog kriminala itd. predstvaljaju najveći podvig u istraživačkom novinarstvu. Sramno i nedopustivo što se u ovoj državi posle Dade Vujasinović i Slavka Ćuruvije novinari i dalje osećaju životno ugroženim jer samo rade svoj posao onako kako to novinarima i priliči.

Dobrodošla nazad na blog Bojana!
marijanam92 marijanam92 09:30 09.12.2009

...

Prica je zastrasujuca, zakljucak sjajan :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:38 09.12.2009

Мучно...

... заиста мучно. То је цена свих наших компромиса, нечињења, подврискивања и намигивања "навијачким и иним структурама" за коју се не зна ко ће и кад да је плати. Они који су одговорни не верујем да црвене. И рећи ће пар формалних речи осуде, можда опет намигујући? Можда ће доћи и на власт или на њој остати?

Мучно.
antonacci antonacci 13:10 09.12.2009

Re: Мучно...

цена свих наших компромиса



Tačno tako. I upravo zato što je ovo cena svih kompromisa koje smo "mi", kao društvo u celini, pravili protekle dve decenije, hapšenje i zabranjivanje naprosto nije i neće biti dovoljno. Protiv ovakvih pojava, može se boriti jedino timski - ili će društvo staviti sebi kao prioritet da se "normalizuje", ili će sve otići u... (da ne psujem sad).
crossover crossover 19:03 09.12.2009

Re: Мучно...

Predrag Brajovic
... заиста мучно. То је цена свих наших компромиса, нечињења, подврискивања и намигивања "навијачким и иним структурама" за коју се не зна ко ће и кад да је плати. Они који су одговорни не верујем да црвене. И рећи ће пар формалних речи осуде, можда опет намигујући? Можда ће доћи и на власт или на њој остати?

Мучно.

Тачно тако, Брајовићу, превише и предуго се жмурило и ћутало. Размере овог зла су постале толико велике да би се смеле и даље игнорисати. Неће ваљати ако грађани почну да узимају правду у своје руке.

И ја имам исти кишобран (онај стари, тегет, са старим Б92 логом) и идем на исту пијацу. Два пута сам био у ситуацији да тај кишобран поломим о неке билмезе, иако изгледам много незгодније и нервозније од Бојане, поготово кад ме недељом ујутро пробуде да идем на пијац. Ипак нисам, било ми је жао кишобрана, много је леп.
NNN NNN 09:45 09.12.2009

Strašno!

Kakvi su ovi današnji klinci
Ja kad sam bio klinac (doduše mlađi) bio sam zaljubljen u Tijanu iz Sobe 405

Ps. Baš je za vikend bio film "Ni na nebu ni na zemlji", pa mi pade na pamet da nisi blogovala 100 godina.

Pps. PODRŠKA BRANKICI (& prijateljima)!!!
mariopan mariopan 10:10 09.12.2009

Re: Strašno!

I ja sam drug sa svakim koga mlate, kome prete, koga maltretiraju, pa makar i da ga ne poznajem.

DOSTA NASILJA.
BITANGE U ZATVORE.
Narod više ne može da živi od siledzija.

Pozdrav Bojana i podrška za Brankicu.
drug.clan drug.clan 14:50 09.12.2009

Re: Strašno!

mariopan
I ja sam drug sa svakim koga mlate, kome prete, koga maltretiraju, pa makar i da ga ne poznajem.

DOSTA NASILJA.
BITANGE U ZATVORE.
Narod više ne može da živi od siledzija.

Pozdrav Bojana i podrška za Brankicu.


problem se ne moze resiti zatvarnjem te dece koju je ovaj sistem iznedrio vec prestankom "proizvodnje" takvih u buducnosti ....
ninasimone ninasimone 18:45 09.12.2009

Re: Strašno!

drug.clan


problem se ne moze resiti zatvarnjem te dece koju je ovaj sistem iznedrio vec prestankom "proizvodnje" takvih u buducnosti ....

A jel mozemo da ove skart proizvode povucemo sa trzista, za svaki slucaj, i da istovremeno obustavimo "proizvodnju"?
drug.clan drug.clan 18:55 09.12.2009

Re: Strašno!

ninasimone
drug.clan


problem se ne moze resiti zatvarnjem te dece koju je ovaj sistem iznedrio vec prestankom "proizvodnje" takvih u buducnosti ....

A jel mozemo da ove skart proizvode povucemo sa trzista, za svaki slucaj, i da istovremeno obustavimo "proizvodnju"?


u liberalnom kapitalistickom sistemu gde je trziste svetinja moze bas kao sto to rade u USA gde je 1% stanovnistva u zatvoru, moze i u diktatorskom kakav je bio CCCP gde nista nije bilo svetinja

ali ja kao antikapitalista i demokrata se ne zalazem za takve metode jer to su nasa deca
ninasimone ninasimone 19:07 09.12.2009

Re: Strašno!

drug.clan


ali ja kao antikapitalista i demokrata se ne zalazem za takve metode jer to su nasa deca

Ja govorim o "nasoj deci" koja se terete za raznorazna kriminalna dela, postoje dokazi, svedoci, sta vise, postoje i snimci. A ni ta dela nisu tipa 'duvao u haustoru', nego sirok dijapazon od pretnji, tuca, kradja do ubistava. Sta je tu nedemokratski?
drug.clan drug.clan 19:12 09.12.2009

Re: Strašno!

ninasimone
drug.clan


ali ja kao antikapitalista i demokrata se ne zalazem za takve metode jer to su nasa deca

Ja govorim o "nasoj deci" koja se terete za raznorazna kriminalna dela, postoje dokazi, svedoci, sta vise, postoje i snimci. A ni ta dela nisu tipa 'duvao u haustoru', nego sirok dijapazon od pretnji, tuca, kradja do ubistava. Sta je tu nedemokratski?



za ubistva OK, za kradje isto i to nije sporno ali za tuce i pretnje treba ipak reagovati na vreme i na drugaciji nacin jer u zatvoru mogu postati samo gori nego sto jesu
ninasimone ninasimone 19:18 09.12.2009

Re: Strašno!

drug.clan

za ubistva OK, za kradje isto i to nije sporno ali za tuce i pretnje treba ipak reagovati na vreme i na drugaciji nacin jer u zatvoru mogu postati samo gori nego sto jesu

Pa, sad, i ubistvo Borisa Tatona je pocelo kao tuca... ali, to je opet ono sta je starije kokoska ili jaje - neki bi rekli da su time sto su ostali na slobodi imali prilike da avanzuju. Nesto ocigledno mora da se uradi, pitanje je sta, kada i kako. Ovako, svaka budala moze da te maltretira i nikom nista.
drug.clan drug.clan 19:34 09.12.2009

Re: Strašno!

ninasimone
drug.clan

za ubistva OK, za kradje isto i to nije sporno ali za tuce i pretnje treba ipak reagovati na vreme i na drugaciji nacin jer u zatvoru mogu postati samo gori nego sto jesu

Pa, sad, i ubistvo Borisa Tatona je pocelo kao tuca... ali, to je opet ono sta je starije kokoska ili jaje - neki bi rekli da su time sto su ostali na slobodi imali prilike da avanzuju. Nesto ocigledno mora da se uradi, pitanje je sta, kada i kako. Ovako, svaka budala moze da te maltretira i nikom nista.

razumem ja tebe ali se problem mora resavati od uzroka, ako sada samo zatvorimo sve lose izrodice se za koju godinu jos vise losih i gde cemo onda sa njima, gde cemo sa njima kada izadju iz zatvora? ne mozemo ih skloniti zauvek a u zatvoru nece postati bolji vec naprotiv samo gori ....

problem postoji ali se treba drugacije resavati, trpanjem u zatvor se sadasnji problem odlaze a novi i veci stvara

za tucu bi na primer moglo da se odgovori prinudnim radom ili batinama - zasto ne batinama, lepo sud presudi da je neko kriv pa onda na batinjanje. Sta mislite zasto u SFRJ nije bilo mnogo takvog kriminala - kada milicija uhvati isprebija tako da duze vreme ne padne na pamet nikome da radi slicno. Naravno tu je bio problem sto je svaki milicajac mogao da tuce po nahodjenju ali ako se kaznjavanje batinama uvede kao sistemsko posle presude ja ne vidim nikakav problem. Cak je i sa aspekta "ljudskih prava" kazna batinjanjem po meni bolja od kazne oduzimanja jednog od osnovnih ljudskih prava - slobode. Batine se osete, brzo prodju i secanje ostaje.
pnbb pnbb 19:46 09.12.2009

Re: Strašno!

za tucu bi na primer moglo da se odgovori prinudnim radom ili batinama - zasto ne batinama, lepo sud presudi da je neko kriv pa onda na batinjanje.

prinudni rad ok, ali batine od strane drzave, tesko, mnogo bi se presaltovalo u pnadure..
nego uhvatis delikvente, za usi pa kod roditelja. .. da mu cale zvizne dve vaspitne, s obecanjem da ce dobiti duplo ako bude jos pretio ili nedajboze tukao zensko...
nazalost sanse su da bi mu cale rekao to sine udri kucku . .e tu je nas problem
ninasimone ninasimone 19:47 09.12.2009

Re: Strašno!

drug.clan

za tucu bi na primer moglo da se odgovori prinudnim radom ili batinama - zasto ne batinama, lepo sud presudi da je neko kriv pa onda na batinjanje.

Pa, da, u Americi postoji i community work, ne idu svi odmah na dozivotnu robiju (btw, to sa zatvorima po Americi je posebna, nevesela prica). A za batine, ne znam, to mi sve malo na sharia law lici - kojom si rukom krao? Cap!
ninasimone ninasimone 20:01 09.12.2009

Re: Strašno!

pnbb
nego uhvatis delikvente, za usi pa kod roditelja. .. da mu cale zvizne dve vaspitne, s obecanjem da ce dobiti duplo ako bude jos pretio ili nedajboze tukao zensko...
nazalost sanse su da bi mu cale rekao to sine udri kucku . .e tu je nas problem

ili da roditelj ide u zatvor za nedela svoje dece pa nek ih onda tako lepo savetuju kolko hoce... ko kad imas besnog kera sto ujeda okolo pa si odgovoran za njega.
Kraja Kraja 20:05 09.12.2009

...druze clan....

...moja deca i tvoja deca pobise nasu decu....

...necijoj deci se mora reci "enough", pa ma u kojoj formi to bilo....
drug.clan drug.clan 20:15 09.12.2009

Re: ...druze clan....

...necijoj deci se mora reci "enough", pa ma u kojoj formi to bilo....



i ja kazem da mora ali je problem sto ako samo budemo hapsili i zatvarali stvaramo veci problem koji ce ubrzo ekspolodirati

nego da mi nakratko te primirimo (radom, batinama isl) i pokusamo da sprecimo da novi narastaj bude takav to se pre svega treba raditi medijima

ninasimone
drug.clan

za tucu bi na primer moglo da se odgovori prinudnim radom ili batinama - zasto ne batinama, lepo sud presudi da je neko kriv pa onda na batinjanje.

Pa, da, u Americi postoji i community work, ne idu svi odmah na dozivotnu robiju (btw, to sa zatvorima po Americi je posebna, nevesela prica). A za batine, ne znam, to mi sve malo na sharia law lici - kojom si rukom krao? Cap!

Pa to sto je sharia low ne znaci automatski da je lose, batinanje je kroz najbolje periode razvoja ljudskog drustva bilo najcesca forma kaznjavanja - sto sada ne bi. Ne mora ni samo batinama, moze bol da se izazove i hemijskim putem nekim lekovima ili injekcijama - vazno je da boli neko vreme i da ostavlja lose secanje bez trajnih posledica po zdravlje.
Meni je zatvaranje uzasna forma kaznjavanja

ninasimone
pnbb
nego uhvatis delikvente, za usi pa kod roditelja. .. da mu cale zvizne dve vaspitne, s obecanjem da ce dobiti duplo ako bude jos pretio ili nedajboze tukao zensko...
nazalost sanse su da bi mu cale rekao to sine udri kucku . .e tu je nas problem

ili da roditelj ide u zatvor za nedela svoje dece pa nek ih onda tako lepo savetuju kolko hoce... ko kad imas besnog kera sto ujeda okolo pa si odgovoran za njega.


Ne mozes roditelje da zatvaras jer oni nisu u stanju da kontrolisu svoju decu, zakon im cak zabranjuje da ih tuku i psihicki kaznjavaju.
Unfuckable Unfuckable 20:22 09.12.2009

Re: ...druze clan....

Pa to sto je sharia low ne znaci automatski da je lose, batinanje je kroz najbolje periode razvoja ljudskog drustva bilo najcesca forma kaznjavanja - sto sada ne bi. Ne mora ni samo batinama, moze bol da se izazove i hemijskim putem nekim lekovima ili injekcijama - vazno je da boli neko vreme i da ostavlja lose secanje bez trajnih posledica po zdravlje.
Meni je zatvaranje uzasna forma kaznjavanja

Ne mozes roditelje da zatvaras jer oni nisu u stanju da kontrolisu svoju decu, zakon im cak zabranjuje da ih tuku i psihicki kaznjavaju.

ja predlažem elektrošokove, klešta za genitalije, javno bičevanje po školskim dvorištima ili stari dobri stub srama (eto ideje da se malo uposle zanatlije koje je Kriza osakatila)
- ako zatvor već pravi tako loše posledice, naročito po zdravlje.


Mislimmmm, ne mogu da poverujem u ovo što čitam
drug.clan drug.clan 20:33 09.12.2009

Re: ...druze clan....

Unfuckable

ja predlažem elektrošokove, klešta za genitalije, javno bičevanje po školskim dvorištima ili stari dobri stub srama (eto ideje da se malo uposle zanatlije koje je Kriza osakatila)
- ako zatvor već pravi tako loše posledice, naročito po zdravlje.


- elektrosokovi prave opekotine i losi su po srce - znaci nisam za to
- klesta za genitalije trajno onesposobljavaju reproduktivnu funkciju - nisam ni za to
- bicevanje u skolskim dvoristima podrzavam
- stub srama je idealno resenja za slabije prekrsaje

zatvor od ljudi prave jos vece kriminalce i oduzima ono sto je ljudima najvaznije slobodu, onesposobljava kaznjenika da ima zivot, njegovu porodicu pravi disfunkcionalnom ....
batinanje ne stvara nikakve trajne posledice, obavlja funkciju kaznjavanja i ne unistava zivot drustva a ni pojedinaca... e da i jeftino je ....

Mislimmmm, ne mogu da poverujem u ovo što čitam


mos verovati ili ne ali ajd lepo razmisli:
stavi za i protiv na obe strane pa vidi sta je bolje po pojedinca koji se kaznjava i po drustvo koje mora da sprovede kaznu i sta je efikasnije u funkciji koju obavlja ...

vazno je samo da se obavlja po zakonu posle pravicne presude i na tacno odredjen nacin .... ako ne volimo dzelate mogao bi robot da se isprogramira da bicuje kako bi svi dobili jednaku kaznu
ninasimone ninasimone 20:37 09.12.2009

Re: ...druze clan....

Unfuckable

ja predlažem elektrošokove, klešta za genitalije, javno bičevanje po školskim dvorištima ili stari dobri stub srama (eto ideje da se malo uposle zanatlije koje je Kriza osakatila)
- ako zatvor već pravi tako loše posledice, naročito po zdravlje.


Mislimmmm, ne mogu da poverujem u ovo što čitam

drug.clan bi 'democracy with an edge'. Samo za svako 'klin se klinom izbija' ima jedno 'pamti pa vrati'.
drug.clan drug.clan 21:18 09.12.2009

Re: ...druze clan....

ninasimone
Unfuckable

ja predlažem elektrošokove, klešta za genitalije, javno bičevanje po školskim dvorištima ili stari dobri stub srama (eto ideje da se malo uposle zanatlije koje je Kriza osakatila)
- ako zatvor već pravi tako loše posledice, naročito po zdravlje.


Mislimmmm, ne mogu da poverujem u ovo što čitam

drug.clan bi 'democracy with an edge'. Samo za svako 'klin se klinom izbija' ima jedno 'pamti pa vrati'.



pa ovakva kakva je demokratija ne radi bas najbolje treba joj "edge", a sto se "pamti pa vrati" tice mislim da bi se kaznjenici i dobrovoljno opredelili za batine umesto zatvora ....

eto neka sami odluce to je demokratski ....
ninasimone ninasimone 21:27 09.12.2009

Re: ...druze clan....

drug.clan

eto neka sami odluce to je demokratski ....

mogu i da se podele na dve grupe: prva bije drugu, pa se menjaju. Tako bi se zabavljali do mile volje a nas bi ostavili na miru. Hmm, pa to vec imaju Partizan vs. Zvezda.... getoizacija sporta, to je resenje!
drug.clan drug.clan 21:29 09.12.2009

Re: ...druze clan....

ninasimone
drug.clan

eto neka sami odluce to je demokratski ....

mogu i da se podele na dve grupe: prva bije drugu, pa se menjaju. Tako bi se zabavljali do mile volje a nas bi ostavili na miru. Hmm, pa to vec imaju Partizan vs. Zvezda.... getoizacija sporta, to je resenje!



ne, ne, .... samo drzava ima pravo da bije sopstveni narod ....
godec godec 10:49 10.12.2009

Re: Strašno!

NA SMRT! - uzviknu on.
NA SMRT! - odgovorise okupljeni.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:45 09.12.2009

Predlog

I dok sam spuštala kišobran da ispravim iskrivljenu žicu, uz svu moju viku i njihovo arlaukanje, shvatila sam: ja nosim kišobran na kojem stoji znak B92. Crni kišobran sa crveno-belim znakom B92. Dakle, to je razlog.


B92 da napravi kišobrane iz kojih na dugme može da izleti pendrek.
Pa kom obojci, kom opanci.

Muka mi je svaki put kad pročitam ovakve priče.
Zemljo Srbijo, otvori se, progutaj me...

A Brankici svaka čast... kad bi mogli da je kloniramo, gde bi nam kraj bio...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:18 09.12.2009

Re: Predlog

B92 da napravi kišobrane iz kojih na dugme može da izleti pendrek.


ja bih to jos dodatno unapredila (mislim, sto da se bijemo kada bi nasilnik pao nakon samo jednog pokreta naseg kaziprsta? )...


bojanice, dobrodosla nazad u blogosferu
prilicno je skeri da su takve stvari moguce. ono sto mene izbezumljuje su njihove godine. ako se dobro secam iz insajera, samo jedan od njih ima preko 30, svi ostali su daleko ispod te granice. sto je jos gore, kaze mi snaja da su cak i klinci nizih razreda osnovne skole jako agresivni prema tudjim roditeljima, a ne smes im nista. on moze i da te uradi, gadja kamenom ako mu zasmetas u njegovoj bolesnoj igri maltretiranja druge dece, moze da te pljune...a ti mozes samo da ga tuzis njegovim roditeljima. ne podrzavam nasilnu odbranu, ali neso tu u balansu tih "prava" nije uredu.
4krofnica 4krofnica 10:48 09.12.2009

*

jer to nisu bili "ozbiljni" neki tipovi, nego obožavaoci tih "ozbiljnih"

ocigledno, a sledis se i od ovih ...sitnih...
Podrska -Ivici!

(a gde ima da se kupi kisobran sa slike, taj mi treba)
thebee269 thebee269 12:37 09.12.2009

Re: *


ocigledno, a sledis se i od ovih ...sitnih...
Podrska -Ivici!

(a gde ima da se kupi kisobran sa slike, taj mi treba)


A ja mislio ti se zabrinula za BS i BM a tebi vazno gde da nabavis kisobran.
Da neces da ga poklonis Ivici.
4krofnica 4krofnica 13:29 09.12.2009

Re: *

A ja mislio ti se zabrinula za BS i BM

pravo da ti kazem, brinem se za sve nas...
nekad se plasim u autobusu, nekad na ulici....nikad nisam sigurna sta me ceka ako nekome odgovorim.
Pre neki dan mi je kompletno normalnog izgleda zena sa kojom sam se slucajno sudarila u Knez Mihailovoj ulici rekla 'govedo jedno, idi desnom stranom ulice...govedo jedno.' ??! stojim i gledam za njom...to nije nevaspitanje, to je neko ludilo u ljudima koje samo grune, a nesto im ocigledno daje za pravo da se tako izrazavaju...
Podrska Ivici, svakako. Imam utisak da nagomilana srdzba moze da eksplodira i zaista se plasim da li imaju snage da uguse kolicinu ludila koje se gomilalo u drzavi koja predugo nepostuje zakone pa sto bi se neko plasio iste...
i nema to veze sa navijacima...
Piromanski Piromanski 10:48 09.12.2009

Vreme za dimiskiju?

Nasilje u svom najvulgarnijem obliku. Nista drugacije od onog sto su radili "momci" u braon kosuljama 30-ih godina proslog veka, poznatiji pod imenom SA odredi. Prijavi policiji. Ne bi trebalo ovaj slucaj pustiti bez sluzbene beleske. I podrska i preporuka, naravno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:13 09.12.2009

Idioti kukavički.

Jeste, Brankica mi je drugarica. Ako postoji neko kome fizički odgovara deminutivno ime, to je Brankica. Ali, ako se pogleda hrabrost i profesionalnost koju ulaže u svoj posao onda nema veće od ove Brankice. Do njene veličine idioti slični ovim koji su te presreli nikada neće porasti. Žao mi je što si to doživela, a još žalije mi je što takvi, na sramotu svojih roditelja i društva u kom žive, uopšte postoje.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:38 09.12.2009

Re: Vreme za dimiskiju?

Piromanski
Prijavi policiji. Ne bi trebalo ovaj slucaj pustiti bez sluzbene beleske. I podrska i preporuka, naravno.

Prijavila sam. Nisam ni htela, nego je policija bila ažurna pa su me zvali na razgovor. :) Da čovek ne poveruje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:02 09.12.2009

Re: Vreme za dimiskiju?

Prijavila sam. Nisam ni htela, nego je policija bila ažurna pa su me zvali na razgovor. :) Da čovek ne poveruje.

znači, sad si i ivicina drugarica
ivana23 ivana23 21:15 09.12.2009

Re: Vreme za dimiskiju?

BebaOdLonchara
Prijavila sam. Nisam ni htela, nego je policija bila ažurna pa su me zvali na razgovor. :) Da čovek ne poveruje.
znači, sad si i ivicina drugarica

Pa i napisala je u uvodnom tekstu pod P.S.

Nedavno sam upoznala Ivicu Dačića. Izgleda kao neko ko ozbiljno radi ili bar pokušava ozbiljno da radi svoj posao. Ne dopada mi se što mu često poručuju "džabe si krečio". Sad kad se vrati iz Kine, zamoliću ga da mi da jedan MUP kišobran. Da ga imam za svaki slučaj, ako mi ološ (koju on uhapsi a onda je neko drugi pusti da ponovo vršlja ulicama) ponovo priđe. Možda budem bolje sreće, pa me upitaju da li sam Ivicina drugarica :)


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:33 09.12.2009

Re: Vreme za dimiskiju?

Pa i napisala je u uvodnom tekstu pod P.S.

Možda budem bolje sreće, pa me upitaju da li sam Ivicina drugarica :)


pa zato i kazem
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:23 10.12.2009

Re: Vreme za dimiskiju?

BebaOdLonchara

znači, sad si i ivicina drugarica


:))) I jedva čekam da neko kaže K....ćemo i tebe i Ivicu :))))))


Uh, dobro je, nasmejah se posle dana i po mučnine :)
godec godec 10:51 10.12.2009

Re: Idioti kukavički.

Potpisujem svaku reč iz odgovora Jelice Greganović. Osim naslova.
gorstak92 gorstak92 11:10 09.12.2009

Dobro nam se vratila Bojana

Ja mogu da ti nabavim nov i kvalitetan kišobran sa ovim natpisom:

Ali da napišeš tekst kako je policija zamalo zabranila okupljanje NVO BUBE92

BM
Nedavno sam upoznala Ivicu Dačića. Izgleda kao neko ko ozbiljno radi ili bar pokušava ozbiljno da radi svoj posao. Ne dopada mi se što mu često poručuju "džabe si krečio".

Tebra stipu

Hoćeš li sad malo češće da nam dolaziš ili samo posle nedajbože situJacija?
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:39 09.12.2009

Re: Dobro nam se vratila Bojana

gorstak92
Ja mogu da ti nabavim nov i kvalitetan kišobran sa ovim natpisom:

Ali da napišeš tekst kako je policija zamalo zabranila okupljanje NVO BUBE92

Tebra stipu

Hoćeš li sad malo češće da nam dolaziš ili samo posle nedajbože situJacija?


:)))
escherichije_colic escherichije_colic 11:51 09.12.2009

baš je sve u tužilaštvu

Što reče onaj tip "nije sve u tužilaštvu, ima nešto i u porodici, školama..."
Složićemo se lako da u porodici i školi leže uzroci. Ipak, to nije nikakvo opravdanje tužilaštvu da se ne bavi posledicama. To je - u krajnjoj liniji - njihov posao, pa bi bilo lepo da ga se prihvate, umesto da gude tužne balade o "odgovornosti društva, mladosti na stranputici" itd. Pametovanje o uzrocima neka ostave psiholozima i sociolozima. To bi bilo isto kao da zubaru dođe čovek sa zuboboljom a ovaj (pošto ne ume da mu pomogne) počne da ga kritikuje što nije svako veče prao zube i što se prežderavao slatkišima. U ovom primeru rešenje je jednostavno - pacijent potraži lekara koji ume da reši problem (ne samo da lamentira o uzrocima) Da li nam treba "novo" sudstvo? Odavno. U Srbiji su i vrapci na grani dosad skapirali da je koren većine problema ovog društva isljučivo u neefikasnom i korumpiranom sudstvu. Pa se vi skrivajte iza floskula o "degradaciji porodice i škole" koliko hoćete.
Alternativa neefikasnom i korumpiranom sudstvu je kad ljudi uzmu pravdu u svoje ruke. Dok se ne dovedu u red "porodice i škole", svako lepo da opasa pištolj ko na divljem zapadu, pa prvo pucaj a onda postavljaj pitanja. Eto rešenja. A sudstvo neka nastavi da spava, taman posla da ih uznemiravamo.<_<
golub_tica golub_tica 11:53 09.12.2009

Pod NajHitno

B92 da napravi elektricne kisobrane . Samo drska da bude gumena zbog radi izolaciju pa drugi koji ga pipne da se strese od prosvetljenja.

Koliko covek treba da bude neostvareni kreten pa da svesno stiti i podrzava siledziju, lopova, dilera... 'bem ti tak'u mlados'.

Robija + tezak prinudni rad sve vreme robije.
Eto spokoja na ulicama i novih saobracajnica bez koncesija i kasnjenja.

Pravda za autoputeve!

tyson tyson 12:00 09.12.2009

Ološ


Jeste da u teoriji plaćamo različite službe da se bave takvim slučajevima (policija, sud, zatvor...), ali život naročito u velikom gradu ponekada zahteva odstupanje od pravila.

Za takve majmune preporučujem prvo:




a onda:





Što reče P. Luković, ponekada treba koristiti jezik koji takve individue razumeju. U suprotnom, mogu samo da budu ohrabreni.



matrix2009 matrix2009 12:05 09.12.2009

navijaci

Bojana,

Prvi put sam na nekom blogu,ali zato sada smatram neophodnim da tebi licno i svim prijateljima u Srbiji pruzim svaku dobronamernu podrsku u akciji protiv posasti koja ugrozava sve ljude dobre volje.
Svi smo mi Jedno u Bogu! Onima koji ugrozavaju nevine i nemocne, pravdajuci se nacionalnim interesima ili navijackim interesima,zelim da porucim da je Bog Svemoguc. Niko ne sme zaboraviti da i danas postoje ljudi dobre volje i casne patriote koji mogu da zaustave svakog ko u Srbiji narusava dostojanstvo zivota i veru u najvise ciljeve.Blago mirotvorcima, oni ce bastiniti Kraljevstvo Bozje!
Tebi Bojana, licno zahvaljujem na mnogim trenucima uspesne glumacke karijere. Zelim da i dalje hrabro svedocis u ime Zivota, Istine i Ljubavi, za decu Srbije!
thebee269 thebee269 12:31 09.12.2009

novinari

Brankice, tebi svaka cast, na hrabrosti da zagrebes sve ove teme.

mene ne cude ovi klinci, huligani, debili, oni rade ono za sta ih niko ne kaznjava.

mene cude bre ovi novinari u Srbiji, koje su to kukavice, cak i ostatak ekipe sa b92.

pazi posle ovakvih pretnji svi kao nesto izdaju saopstenje, kao one budale se najeze i idemo dalje.

pa zasto kao prvo kolege BS i to bukvalno sve, od lokalnih medija u svim gradovima pa do svih televizija, novina i ostalih na nacionalnom nivou NISU ODMAH STUPILI U STRAJK sve dotle dok se ne pohapse progonitelji, nalogodavci i finansijeri svih ovih sranja koja se desavaju.

ne nego treba ne daj boze da BS nastrada pa onda cemo dici dzevu, kao i uvek do sada, a na zalost imamo drasticnih primera da su ljude ubijali.

ZNACI , NA ULICU SVI NOVINARI, SVE NGO, SVI GRADJANI KOJIMA JE DOSTA OVIH SRANJA, SVE DOK SE STVARI NE POCNU RESAVATI.

TAKO SE RADI I REAGUJE U UREDJENIM I DEMOKRATSKIM DRZAVAMA.

KOD NAS SE IZDAJU SAOPSTENJA I OBRAZUJU KOMISIJE I TAKO VEKOVIMA.
marko_bc marko_bc 12:33 09.12.2009

kisobran

Obicno ne citam blogove. Ovaj sam otvorio jer sam dobio link na fb. I procitao sam. Jednostavno mi je neorihvatljivo da se poslednjih meseci tolikom brzinom siri nasilje po drzavi ... i tolerise ... potpuno me izbacuje iz takta. Pre nesto vise od 3 meseca sam se odselio u Vankuver. Ovde stalno pada kisa i nosim kisobran. BAS DANAS MI SE NOSI KISOBRAN SA NAJVECIM MOGUCIM B92 LOGOM, AKO JE MOGUCE I SA BRANKICINOM SLIKOM. DA LI NEKO HOCE DA MI POSALJE JEDAN?
dboki dboki 13:02 09.12.2009

logo

imam veliki lepi teget b92 kisobran, drvena drska, dugacka (moze daaaaleko da dosegne). a moram napolje, i kisa pada (ovde, blizu kalenica).
da sam jos uvek studentkinja, ili da nemam jednog nemirka od 25 meseci, ponela bih ga.
sta se to desilo da sam sada vise za bojaninu ideju -sakrij sve sto odaje tvoje misljenje (odgovor, bar delimican -u prethodnoj recenici). i da li smem sebi da priustim taj luxuz, da se krijem? kad treba ovog nemirka, od 25 meseci, sutra izvesti na pravi put?


Milutin Milošević Milutin Milošević 13:08 09.12.2009

Dakle...

... počelo je. Počelo je i sa druge strane, nadam se.

Sad svi mi treba da se spremimo i budemo pripremljeni kad nas zakači. Ja se, pošteno, pomalo plašim sebe, jer znam kako ću da reagujem. No, nema odstupanja.

I potpuno podržavam organizaciju masovnog protesta koji bi se samo zvao "Podrška Brankici" (ona to sasvim zaslužuje), a u stvari bio bunt običnih ljudi zbog kriminala u koji srljamo i nedovoljno sposobne vlasti i nedovoljno svesnih pojedinaca i struktura da se tome odupru.
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 13:28 09.12.2009

Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Malo mislim da je sve ove prenaduvano. Naime svuda postoje problemi sa navijacima i sa huliganima. Normalno da te probleme treba resavati odlucnije, brze i sa vecim kaznama. U Srbiji postoji druga strana problema. B92 se dozivljava u poslednje vreme kao medij koji naginje antisrpstvu, gej populaciji i drugim stvarima koje su meta upravo kojekakvim obrazima, navijackim grupama i kvazi patriotima. Licno mislim da i jedni i drugi preteruju u svom extremizmu. Meni licno nije i normalno da se tu hapse neki klinci koji su uputili pretnje Brankici. Zasto, pa zato sto samim tim cinom upravo se regrutuju novi klinci koji ce zeleti, ne daj Boze, da to mozda i urade ne bi li se pokazali da su jaci od sistema. na kraju krajeva svako moze da promeni IP adresu svog kompjutera i da posalje pretece poruke preko servera negde u kini naprimer ili Rusiji i da nema teoretske sanse da se doticni uhvati.
Hapsiti treba one i tesko usudjivati koji su stvarno naumili da tako nesto urade ili koji su uradili tako nesto. A to sto je neki klinac poslao preko facebooka da bi imao sexualne odnose sa Brankicom, uhapsiti ga posle toga, mislim i da je protivzakonito. Kakve su sve gadosti politicari jednim drugima govorili pa niko nikad nije uhapsen, na kraju krajeva. Bilo je tu i poziva da neko nece dugo ziveti, pa se to cak i desilo, pa niko nije uhapsen. Tako da je ovo sve, po meni licno i po stoti put, prenaduvana prica.
Sa navijacima treba da se bavi drzava, sluzbe bezbednosti a ne B92. A zna se ko vodi drzavu i te sluzbe. Tu opravdanja vise nema. Ja bi vise voleo da vidim od Insajdera emisiju o pronoveri i korupciji po ministarstvima, sudstvu i svim ostalim drzavnim organima. jel upravu tu lezi problem svega ovoga. Oni su lepo "ususkani" u sistem, brzo se bogate i za ovakve stvai niti imaju vremena niti ih mnogo interesuje. Cak naprotiv, mislim da ovoj garnituri kao i svima predhodnima odgovara da ovakvi problemi postoje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:55 09.12.2009

Ekstremizam

B92 se dozivljava u poslednje vreme kao medij koji naginje antisrpstvu, gej populaciji i drugim stvarima koje su meta upravo kojekakvim obrazima, navijackim grupama i kvazi patriotima. Licno mislim da i jedni i drugi preteruju u svom extremizmu.

B92 je tako vazda doživljavan, ali bih volela da napišeš u čemu i kako B92 "preteruje u svom ekstremizmu"?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:09 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Licno mislim da i jedni i drugi preteruju u svom extremizmu.

K'o oni metroseksualci što se tuširaju svakog dana
Taska Dana Taska Dana 15:03 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Kako mozete da kazete da nije normalno da se hapse sesnaestogodisnjaci koji prete nekome batinama i silovanjem!!!!!?????
Normalno je da se takvi uhapse i normalno je da im se pruzi pomoc kako bi dosli na pravi put.
Slazete se valjda da nije normalno da sa sesnaest godina nekome pretite batinama, smrcu , silovanjem !????
Ova zemlja mora da shvati da je zakon zakon i da je za svakoga isti.
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 15:26 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Taska Dana
Kako mozete da kazete da nije normalno da se hapse sesnaestogodisnjaci koji prete nekome batinama i silovanjem!!!!!?????
Normalno je da se takvi uhapse i normalno je da im se pruzi pomoc kako bi dosli na pravi put.
Slazete se valjda da nije normalno da sa sesnaest godina nekome pretite batinama, smrcu , silovanjem !????
Ova zemlja mora da shvati da je zakon zakon i da je za svakoga isti.

Pa mormalno da nije normalno da se hapsi neko sa 16 godina jer je na tamo nekom sajtu ostavio post da bi nekom jbt sve po spisku. Takvih pretnji ima na hiljade svaki dan preko facebooka, razne grupe se osnivaju svaki dan protiv hiljade lica, sa pozivima na linc, pa nisam video da druge hapse po tom osnovu. Maloletna lica se ama bas NIGDE u kulturnim zemljama ne privode za natpise po internetu. I zasto bi bas sada to radili jer se preti emisiji i autoru te emisije? Ajmo onda svi da se privode, znam slucaj kad su osnovane grupe na facebookßu gde se pozivalo na linc pojedinih drugarica iz osnovne skole. Pa ajmo onda i njih milicija da hapsi, po toj logici....
Evo, ima 3500 clanova grupe na facebooku koja se zove "smrt grandparade" gde razmisljam da se i sam prikljucim, ali ne smem da me ni bi hapsili posle. Ima tu raznih poziva, neko poziva da se polije benzinom sve to i zapali, licno podrzavam to pa ako je to krivicno delo, evo, spreman sam da me privedu! Ali onda neka i vide jedno 100 postova drugih ljudi i neka i njih privedu.
Zakon jednak za sve
Taska Dana Taska Dana 15:29 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Jel vi shvatate da su besprizorni tinejdzeri pretili nekome : batinama, silovanjem ???!!!! To je cist kriminal!
Taska Dana Taska Dana 15:31 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

U mnogim kako vi kazete kulturnim zemljama se takvi itekako hapse ...bez obzira na godine.
pnbb pnbb 15:44 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Pa mormalno da nije normalno da se hapsi neko sa 16 godina

zatvor im dodje ko akademija, sede tamo s ortacima i zajebavaju se... nego sve to na prinudni rad
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 15:50 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Taska Dana
Jel vi shvatate da su besprizorni tinejdzeri pretili nekome : batinama, silovanjem ???!!!! To je cist kriminal!

quote=Taska Dana]Jel vi shvatate da su besprizorni tinejdzeri pretili nekome : batinama, silovanjem ???!!!! To je cist kriminal!
Imate osim smrti za grand paradu i njenog voditelja grupu koja se zove "SMRT TADICU" gde ima 350 clanova i svega i svacega napisanog. Tu ima i nekih stranaca koji su se, verovatno na poziv nekoga naseg, pprikljucili. Ako otlucate rec SMRT dobicete oko 500 razlicitih grupa, preti se skoro svakom. Ako se hapse oni koji prete Brankici neka onda uhapse i par hiljada drugih tinejdera koji prete drugim licnostima. Kako neko rece dole, ovo je samo "kozmeticki" zahvat nase vlasti nakon cega ce se pretnje samo povecati, ubedjen sam u to. Ovi problemi se ne resavaju privodjenjem par klinaca iz osnovne skole koji su nekom preteli preko facebooka.
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 15:58 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Taska Dana
U mnogim kako vi kazete kulturnim zemljama se takvi itekako hapse ...bez obzira na godine.

Vala se ne hapse sigurno, narocito ne za facebook i kad su tinejdzeri u pitanju. A to znam jer igrom slucaja zivim i imam drzavljanstvo jedne od tih kulturnih zemalja. Deca su, barem u mojoj drugoj domovini, zasticena ko beli medvedi. Da ih milicija privodi sto su preko facebooka pretili emisiji, taman posla. mozda bi oavili sa njima razgovor, sa njihovim roditeljima, ali da dolaze kuci uniformisana lica, taman posla. Mozda negde i hapse, kao u Srbiji, moguce. Ai onda neka uhapse i one sto prizivaju da ce amfilohije da zavrsi u paklu, neka uhapse i ove sto prizivaju na obracun sa emisjom "grandparada", zakon mora biti jednak za sve. To je poenta u drugim drzavama, nema veze ko kome preti, ne svaka pretnja ili se shvata ozbiljno uvek ili ne uopste. Postoje gradjani prvog i drugog reda a onda ti koji su "drugog" reda postaju sve agresivniji gledajuci da se samo nad njima sprovodi mutacija nekog kvazi zakona.
JJ Beba JJ Beba 16:24 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

B92 se dozivljava u poslednje vreme kao medij koji naginje antisrpstvu, gej populaciji i drugim stvarima koje su meta upravo kojekakvim obrazima, navijackim grupama i kvazi patriotima. Licno mislim da i jedni i drugi preteruju u svom extremizm

jel to znači da je 92 ekstremistička?

. Meni licno nije i normalno da se tu hapse neki klinci koji su uputili pretnje Brankici.

nije ti normalno da država hapsi nekog ko preti smrću? pogotovo nekome ko je žena, novinarka, i to hrabra žena novinarka. nije ti normalno da hapse one koji prete novinarima ovde, u Srbiji , gde novinare ubijaju zar ne?

nego dok ti tu Viktore Milićeviću mudruješ jer se ne radi o tvojoj koži niti o koži tvoje dece ili prijatelja, ja predlažem:

odlučno svi pod jedan kišobran...


da već jednom budemo slobodni
pnbb pnbb 16:45 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

nije ti normalno da država hapsi nekog ko preti smrću

jeste al su malo krenuli s pogresne strane ... valjda im lakse da navataju 17 klinaca nego 2 glavonje . .sto mi nije jasno, jer za glavonje znaju i ko su i gde su
jaksa scekic jaksa scekic 16:45 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Viktor Milicevic
U Srbiji postoji druga strana problema. B92 se dozivljava u poslednje vreme kao medij koji naginje antisrpstvu, gej populaciji i drugim stvarima koje su meta upravo kojekakvim obrazima, navijackim grupama i kvazi patriotima. Licno mislim da i jedni i drugi preteruju u svom extremizmu.


B92 radi ono sto bi Javni servisi Srbije trebalo da rade,a to je da stalno bockaju svest jednog drustva. Pa kad Javni servisi to ne rade ( a imamo ih komada dva), onda je dobro da bar neko to radi u zemlji Srbiji. A ne spominju se akcije poput Sigurne kuce ili akcija nabavki mamografa...
Nazalost sve je spalo na B92 i na jos neke medije, mogu da se izbroje na prste.
Ostali dele automobile, uce nas FARMA-kologiji i drugim glupostima.

J

Taska Dana Taska Dana 16:50 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Viktore...? Kako neko moze da preti emisiji? Osim ako nije lud! Ovi prete ljudima koji prave emisije...jel si primetio mozda?

Citam sada prati nasa policija ove na fejzbuku sto prete ubistvom, batinama, silovanjem....vidis...?
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 18:13 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Svest drustva se "ne bocka" vec se svest drustva odrzava jakim kaznenim merama i ucenjem od malena da ne treba da radis drugom ono sto ne bi i da tebi rade. Ali se to narocito dozivljava kroz velike kazne. Ako je Srbija tako sredjeno drustvo, da je toliko daleko otisla da sve u relnosti funkcionise super, onda podrzavam ova hapsenja tri klinca od 16 godina. Neko rece rizikuje zivot itd. Pa dobro, da li to radi namerno ili slucajno? Sta je ocekivala, da ce da je obasipaju ruzama kada javno prikaze slike i dela nekih od vodja navijaca. Prvo, ovakve emisje bi svuda bile cenzurisane u startu, u normalnim zemljama, narocito za ljude koji su na slobodi, i za koje ne postoje presude jos. Za ovakve stvari se takodje u normalnim drustvima debelo odgovara. Zato se i opet vracam na ono sto je bitno u Srbiji, pre ovih navijaca. Sudstvo, korupcija, tajkunizacija, lopovluci, javalsluk, DB koji i dalje postoji, neotvaranje dosije i mnogi drugi problemi. Zato mi je licno ovo mnogo smesno. Ko i ova farsa sa nekom kaznom Tadicu za onaj sampanjac. Mislili neko da Tadic nije rekao sam, daj me malo na sud, nego da je to neko tuzilastvo stvarno pokrenulo? Pa u Srbiji se jos ne zna ko je i zasto ubio Djindjica. B92 treba da "bocka" vlast,a ne da se slihta vlasti i da promovise neke slobode gej populacije i svakodnevno prikazuje kandiceve i slicne po svojoj televiziji. Jer Srbija nije resila ni one prve stvari jos od devedesetih godina. neka prave emisije o korumpiranim sudijama, neka njih JAVNO imenom i prezimenom stavljaju po emisijama. Sta me briga za tamo nekog huligana koji je vodja navijaca? Mene brine sistem gde on moze da se seta slobodan, ako vec ima toliki dosije. Pa normalan covek kad ukrade bicikli ide u zatvor. To treba da bude tema emisija, deo sistam koji to pusta, to je daleko veca rak rana od samih navijaca i huligana
mirelarado mirelarado 19:11 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Viktor Milicevic
Prvo, ovakve emisje bi svuda bile cenzurisane u startu, u normalnim zemljama, narocito za ljude koji su na slobodi, i za koje ne postoje presude jos. Za ovakve stvari se takodje u normalnim drustvima debelo odgovara.


Ово је потпуно нетачно. И то је јасно сваком ко је прочитао које год новине, или погледао неку ТВ-емисију из било које западне земље. Није овде поента само да се похапси и осуди неколицине хулигана, већ да грађани држави дају до знања да неће живети у страху од насилника, да жртава више не сме бити.
tyson tyson 22:10 09.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Pa u Srbiji se jos ne zna ko je i zasto ubio Djindjica.
Aha. Pa da puste onda one što su, eto očigedno nevini poosuđivani na po 40 godina, a?




seagul seagul 15:12 10.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Viktor Milicevic

Vala se ne hapse sigurno, narocito ne za facebook i kad su tinejdzeri u pitanju.


Google je čudo... kratka pretraga, "arrested facebook threat" je doveo do ovog članka
http://www.wcbs880.com/pages/5448188.php?

Znači da nije da se ne hapse. Sad možemo da se cenkamo oko toga da li je Amerika "kulturna zemja", no mislim da nije u tome poenta. Ajde ako razgovaramo, da to radimo argumentovano.
dj_dixie dj_dixie 16:18 10.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Svi treba da pogledaju film VERONICA GUERIN, sa Kejt Blanšet, i da prestanu samo da pišu o tome šta treba da uradimo, vec da se i aktivno i organizovano suprostavimo bahatim manijacima, da ne bi Brankica prošla kao ova irska novinarka. Samo, mi nismo kao ponosni Irci, koji su ustali protiv kriminalaca, doduše nakon užasnog otrežnjenja. Mi samo sedimo i pišemo, ako i to radimo.

Ocekujem da na B92 puste ovaj film vrlo brzo.
Viktor Milicevic Viktor Milicevic 20:05 10.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

seagul
Viktor Milicevic

Vala se ne hapse sigurno, narocito ne za facebook i kad su tinejdzeri u pitanju.


Google je čudo... kratka pretraga, "arrested facebook threat" je doveo do ovog članka
http://www.wcbs880.com/pages/5448188.php?

Znači da nije da se ne hapse. Sad možemo da se cenkamo oko toga da li je Amerika "kulturna zemja", no mislim da nije u tome poenta. Ajde ako razgovaramo, da to radimo argumentovano.

I Amerika je cudo. A nju ni ne dozvivljam kao kulturnu zemlju pod broj jedan, a pod broj dva ovo sto si "izguglao" je normalno da ce da hapse. Tinejdzer koji je stavio na svoj profil koji svi drugari mogu da vide da ce da unese oruzje u skolu i sve da ubije. Amerika ima debelih problema sa tim, i normalno je da ce da ga privedu. Neko ce reci pa i srbija ima probleme sa ubistvima novinara. Ja cu reci da i to jeste tacno ali opet treba voditi racuna ko stvarno preti a ko to radi iz hira. Ovaj tinejdzer sigurno nije to stavio ko neki klinci koji hoce tako da se dokazuju. Taj je verovatno i mislio tako pa su ga i uhapsili. Tamo se to malo drugacije radi. na kraju krajeva i te nase sto su preteli su mogli da malo prate i vide sa kim se druze itd pa onda da ih pohapse sve zajedno sa starijim vodjama grupe. Onda bi mi bilo loggicnije. Ovako, i dalje mislim da je sve to samo kozmetika.
I da, neko rece dole, da nije istina da se ne prave emisje u kulturnim zemljama gde se neko optuzuje za nesto a da taj neko nije osudjen. Zivo me intereseju koje su to zemlje? Ispasce da branim ovde doticne huligane. Moja svrha pisanja je drugacija, licno sve bi ih spakovao negde, ceo sever i jug, svaki dan bi ih vodio na 4 sata drustveno korisnog rada. Da ciste javne wcee na primer, da okopavaju kukuruz i slicno. One koji se pokazu da idu na bolje, njih bi onda prebacio da pomazu starije osobe itd. Postoje metodi, na kraju krajeva u Americi dobro poznati
v.dikic v.dikic 07:24 13.12.2009

Re: Dogadjaji koji ce promeniti svet.

Ti si Viktore jedini ozbiljno ukapirao problem.Samo sto je krajnje vreme da se riba pocne cistiti i od glave i od repa.Mnogo ce jos vremena proci dok se(ako se) srede uzroci.Ne bi trebalo pustiti da ovi za to vreme i dalje divljaju.Naravno da su gore pomenuti 007 kisobrani i slicna pomagala,kao i hapsenja klinaca koji salju pretece mail-ove glupost.Ali glupost je i to da neko ko je vise puta vidjen kao razbojnik,huligan, ili kako god, bude slobodan da to i dalje cini.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:37 09.12.2009

prostakluk i bahatost

Da citiram Danuba sa drugog bloga "prostakluk,bahatost caruje Srbijom." Nasilje je postalo zivotni stil jednom delu mladih ljudi u Srbiji, ali ne dolazi to niotkuda. Meni je to, recimo, u savrsenom skladu sa rezultatima onolikog procenta gradjana koji su protiv izrucivanja Mladica Hagu. Jos jednog od onih tipova koju su zeleli, kako kaze Bojana, "da promene svet, bez ikakve ideje kako bi taj svet uopšte trebalo da izgleda."
NNN NNN 14:13 09.12.2009

Re: prostakluk i bahatost

onolikog procenta gradjana koji su protiv izrucivanja Mladica Hagu
Ovo je čist spin!!!!!!!!!
64% (čini mi se) je na pitanje da biste prijavili (a ne da li ste za izručenje) rm odgovorilo sa ne.
Što je na neki način i logično, jer:
1)kome da prijave !?!?!? Kome bi ti prijavio rm? Policiji (koja je više od 10 godina mogla da ga uhapsi, a nije)? Vojsci (koja ga je krila)? DB-u (koji ga i sad čuva)? Američkoj ambasadi (koji su pravili dilove s njim za vreme rata)? Frizeru? Baba-seri? Kome?
2) Ljudi se plaše!!!!!!!!!
3) Ne zanima ih, jebiga, decenijama ih hrane apatiju
4) ima i budala koje se lože na rm...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:20 09.12.2009

Re: prostakluk i bahatost

64% (čini mi se) je na pitanje da biste prijavili (a ne da li ste za izručenje)

Kolega, odakle ti ovo?
iz vesti:
Ratko Mladić, čije se hapšenje i izručenje Haškom tribunalu uvek navodi kao glavni neispunjeni uslov Srbije koji stoji na evropskom putu, ne treba ni da bude uhpšen i izručen Hagu, smatra čak 64 odsto građana Srbije.

Link
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:30 09.12.2009

Re: prostakluk i bahatost

Mozda je problem metodologija, ipak si sa svoje tri tacke dobro odslikao stanje i u drzavi i u drustvu. Budale koje se loze su ocigledno glasniji od apaticnih gradjana, a kao sto rece Stongman Brecht neki dan, ako cutis docekaces da dodju po tebe pa ni tebe niko nece braniti. Jel to resenje? Ja licno bih prijavio svima nabrojanim, ukljucujuci i baba-seru, plus medije. Nema mira u drustvu u Srbiji dok ljudi, ukljucujuci i baba-seru, ne shvate da je ubica ubica i da tu ne sme biti nikakve simpatije ili ignorancije.
NNN NNN 15:58 09.12.2009

Re: prostakluk i bahatost


Link

Tek sam sad zbunjen
Izvinjavam se. Ja sam komentarisao nekakvo istraživanje Stratedžik marketinga (kome btw. ne verujem, jer osim što objavljuju svakakve gluposti - mrzi me da nabrajam, čak im i ime potkopava kredibilitet, jer kao da se ne bave obzervacijom stavova populacije, nego vrše strateški marketing, za pare, razume se) od PRE NEKOLIKO MESECI!!!
Tek sam sad video ovu vest, pa mi je čudno što se praktično poklopio procenat (a i ime firme koji je vršila istraživanje je skoro isto, a i pitanje liči, pa može da se spinuje).

Međutim, ako je ova novija jeziva vest istina, onda odo' da popijem neku tabletu protiv straha!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana