Politika

Kad covek sam sebe degradira

Aleksandar Stosic RSS / 11.12.2009. u 11:45

Bio je, kazu, najbolji student svoje generacije na Fakultetu politickih nauka, a uvek mi je izgledao nekako metiljavo i ne preterano pametan. Dobro, pomislih, izgled zna cesto da prevari, mozda je to zaista tacno. Onda se smucao pored Slobinih skuta i bio, onako, ljigav da ljigaviji ne moze biti. Zaprvo, moze, Percevic je bio za nijansu ljigaviji. Sve jedno, ljigavost mu je bila takva da su ga nazvali grocko, svinjce ili mali Sloba. A istni za volju imao je tu facu koja je podsecala na gude, a opet je bio Slobin klon, u tom fizickom smislu. I dalje je bio predmet sprdnje.

Onda je usao u vlast, promenio frizuru, nekako se uozbiljio. Ni traga ni glasa od grocka, jos manje od Slobe. Umesto toga dobismo politicku kopiju Iva Sanadera. Reformisan, umiven, tadicevskog-sanaderovskog stajlinga i drzanja. Posle pocetnog soka, brzo smo se navikli na momka iz Zitoradja, a njegove efikasne reakcije ukazivale su na mogucnost da je grocko iz devedesetih zaista doziveo metamorfozu kakva se ne pamti na ovim prostorima. I jeste, radi on k'o konj, nekako su mu ljudske te ministarske reakcije i sam sam jedan od onih koji sa gorkijm ukusom u ustima cesto konstatujem kako od njega boljeg ministra nema. On bar nesto konkretno uradi, konstatujem. I sve tako pricam i prosto sam ne verujem samom sebi, zasto to i tako pricam. Kao da cekam neki znak s neba koji ce mi otvoriti oci ko je u stvari on, da se uspesno krije iza maske proevropskog, modernog srpskog politicara. 

I onda, uprkos svim Saper-Krstic marketing sminkama, uprkos tim silnim casovima iz politickog bon tona, lukac na kraju balade izviri iz straznjice, na najbrutaniji nacin. Klip koji je postavljen na kraju teksta jos je jedan spomenik gluposti srpskih politicara koji nas na razne nacine sramote do krajnjih granica. U klipu ministar policije Ivica Dacic vodi francuskog ministra za migracije Kalemgedanom i na urnebesan nacin mu objasnjava istoriju tog mesta.

Ministre Dacicu,kako vas nije sramota da budete onako nepripremljeni. Razumem da ne znate istoriju grada u kojem se niste rodili. Niste u obavezi sve da znate. Ali ste u obavezi da se pripremite za sastanak sa uvazenim francuskim gostom, da naucite deset recenica o stvarima i mestima koje cete mu pokazati. Nije tesko nauciti da rec "kale" ne znaci planina i kakav je to spomenik koji gleda na reku i ko ga je napravio i zasto se recimo ne nalazi u centru grada vec na uscu dveju reka. Ministre, ja sam jutros dok sam gledao ovaj klip crveneo od sramote. Samo sam to hteo da vam kazem.

 

 



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:01 11.12.2009

Pripremljeni ministar

Niste u obavezi sve da znate. Ali ste u obavezi da se pripremite za sastanak

Evo, kako izgleda kada se ministar pripremi:



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:18 11.12.2009

Re: Pripremljeni ministar

Evo, kako izgleda kada se ministar pripremi:

gospodin Stojkovic u seriji "ima toga svuda", pokusava da kao i uvek relativizuje sve, pa i ono sto se zdravom razumu ne da relativizovati.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:59 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

Aleksandar Stosic

gospodin Stojkovic u seriji "ima toga svuda", pokusava da kao i uvek relativizuje sve, pa i ono sto se zdravom razumu ne da relativizovati.


Pokušao sam samo da postavim duhovit komentar u vidu priloga o jednom drugom ministru. I ništa više.
Taj moj pokušaj, bar što se domaćina tiče, nije uspeo.
Gospodin Stošić je to shvatio... kako je shvatio.

A da gluposti ima svuda, ima. Neki čak kažu da je, pored vasione, jedino ona, ljudska glupost, beskonačna. Pritom, također kažu, da za vasionu baš i nisu sigurni.
Nije bio siguran ni Albert.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:42 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

Pokušao sam samo da postavim duhovit komentar u vidu priloga o jednom drugom ministru. I ništa više.
Taj moj pokušaj, bar što se domaćina tiče, nije uspeo.
Gospodin Stošić je to shvatio... kako je shvatio.

Oprostite gdine Stojkovicu, ucinilo mi se nesto drugo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:39 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

Sve je OK, g-dine Stošiću.
Unfuckable Unfuckable 21:07 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

Tečo - Sadame, brutalno si i nepravedno surov prema Jeremiji koji samo nastavlja sjajan niz započet kod Petrovića na blogu.
U inat - preporuka Jeremiji !
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:43 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

Tečo - Sadame, brutalno si i nepravedno surov prema Jeremiji koji samo nastavlja sjajan niz započet kod Petrovića na blogu.

pa zar nisi video da sam se izvinio za nesporazum. inace, nisam bio kod petrovica, pa ne znam o cemu se radi
Unfuckable Unfuckable 22:10 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

pa video sam, video sam,
zato te i gotivim : kad se zaletiš, lepo dođeš i izvineš se.
A ne kao onaj Spiridon.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:22 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

A ne kao onaj Spiridon.

ma pusti Spiridona, on je cobanin-budala
Unfuckable Unfuckable 22:38 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

nisam znao to za budalu, jbt
A jel još nosi one čizme sa debljom štiklom do pola cevke, preko farmerki ?
to je opasno ložilo koke po Kališu, subotom popodne, taj neki gradski kauboj fazon : ono - građanin, a pastir.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:47 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

A jel još nosi one čizme sa debljom štiklom do pola cevke, preko farmerki ?
to je opasno ložilo koke po Kališu, subotom popodne, taj neki gradski kauboj fazon : ono - građanin, a pastir.

mislis na kaubojke sa zigom i bela kosulja s crnim tufnama - repovi su se podrazumevali:) cuo sam da je svako popodne dolazio da igra sah sa "ekipom" i tamo ostajao do kasnih vecernjih sati sve se nadajuci da ce ga startovati neka gradska dama.
Unfuckable Unfuckable 23:51 11.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

folirao je šah a fatao prigradske što dolaze na Poselo.
Tu je stekao mnoga iskustva, legenda kaže.
I po neku polnu vaš
blogovatelj blogovatelj 07:51 12.12.2009

Re: Pripremljeni ministar

Evo, kako izgleda kada se ministar pripremi:


FYI

Pratio sam ovog baju na tv kad se napio i kad su ovo objavili.
1. Prvi dan posle objavljenog snimka (ovog iznad) rekao da nece podneti ostavku
2. Dva dana po objavljenom snimku rekao da je pio neke lekove, a onda popio casu vina i jos rekao je da je neprimereno to sto je uradio. I podneo ostavku.
3. Da li bi neko u srpskoj vladi zbog tako necega podneo ostavku posle dva dana? Ovo pitanje je glupo, ali eto, da pitam...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:37 12.12.2009

Re: Pripremljeni ministar

Raspravljalo se o tome svojevremeno.
Spiridon Spiridon 10:05 14.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

o onaj Spiridon.



Tek sada vides da me "gay lobby" napada mucki, iza ledja. Molio bih moderaciju da reaguje i da me banuje sa bloga da ne trpim vise ovakve uvrede po nacionalnoj osnovi.

ps. gde mogu da pronadjem ovakvu sulju?


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:19 14.12.2009

Re: Albert, Aleksandar i ja

ps. gde mogu da pronadjem ovakvu sulju?

za sulju ne znam, ali probaj u retro radnjama.... inace mogao bih da ti sredim upoznavanje s Bobom preko veze, pa ako mu se svidis mozda te stavi u band:)
Spiridon Spiridon 12:21 11.12.2009

Francuza boli uvo, on i onako ne razume

blamaza je veca za nas iz srbije koji gledamo. Ja sam bio ubedjen da su ovakva vremena prosla. Bolje da ga je Velja proveo kroz sumadiju. Bar bi bilo autenticnije.

margos margos 13:44 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

Bolje da ga je Velja proveo kroz sumadiju. Bar bi bilo autenticnije.

Sigurno - Velja poznaje Šumadiju i lupao bi drugačije.

Ipak, postoji neki pomak u ovim dešavanjima - nisu im više svi susreti oko stola i krkanluka - makar pokazaše čoveku nešto lepo u našem gradu - i posebno što mu pokazaše nešto trajno - što je bilo pre njih i biće i posle njih.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:23 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

pak, postoji neki pomak u ovim dešavanjima - nisu im više svi susreti oko stola i krkanluka

cek' da nadjem na jutjubu Palmu (zao mi je sto sam bio mali kada su umrli mozart i bethoven) kako krka sa predsednikom republike i probranim dipl korom uz zvuke umilnog hita Eye of the Tiger.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:43 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

Ja sam bio ubedjen da su ovakva vremena prosla.

ovako naivan kakav sam, i ja sam pomislio da su ta vremna gone with the wind
JJ Beba JJ Beba 15:45 11.12.2009

pazi pazi šta činiš nemoj da me sramotiš

onda, uprkos svim Saper-Krstic marketing sminkama, uprkos tim silnim casovima iz politickog bon tona, lukac na kraju balade izviri iz straznjice, na najbrutaniji nacin. Klip koji je postavljen na kraju teksta jos je jedan spomenik gluposti srpskih politicara koji nas na razne nacine sramote do krajnjih granica.

omega68 omega68 15:57 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

Palmu (zao mi je sto sam bio mali kada su umrli mozart i bethoven) kako krka sa predsednikom republike i probranim dipl korom uz zvuke umilnog hita Eye of the Tiger.
*novo

verovatno se slažeš samnom da to više govori o politici zemalja iz kojih ti diplomatski ''korovi'' dolaze
čini se da mi umemo da budemo veći katolici od pape.
miloradkakmar miloradkakmar 16:08 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume


margospak, postoji neki pomak u ovim dešavanjima - nisu im više svi susreti oko stola i krkanluka

Umore se šetanjem da bi mogli više da krkaju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:56 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

verovatno se slažeš samnom da to više govori o politici zemalja iz kojih ti diplomatski ''korovi'' dolaze
čini se da mi umemo da budemo veći katolici od pape.

da. padalo mi je cesto na pamet zasto se ljudi degradiraju za male pare. Medjutim, skapirao sam da je diplomatija zeznuta stvar, i nema primera s kojim se moze meriti. Pogotovo dok sam radio na jednom slicnom mestu, uverio sam se koliko diplomatija oduzima licnost od dipomate. Tako da pretpostavljam da se u tim slucajevima, koje pominjes, pre radi o nama nego o njima. Evo i zasto: ako dve zemlje imaju dobre diplomatske odnose i ako predsednik republike pozove diplomatu ili gradonacelnik (cija je partija sastavni deo vlade koju njegova zemlja tretira pro-evropskom) pozove ambasadora na neku svecanost, onda se tu ne radi o licnim osecanjima pojedinca, vec o gestu jedne drzave prema organima vlasti druge drzave. Recimo, da nije dosao, ispao bi diplomatski skandal. U diplomatiji je svaki gest nekakva poruka i jako je tesko plivati u tim rebusima i lavirintima, i za nas koji te stari posmatramo sa strane da se shvate, pogotovo sto na vecinu situaciju gledamo licno.
takanohana takanohana 17:42 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

Aleksandar Stosic
da. padalo mi je cesto na pamet zasto se ljudi degradiraju za male pare. Medjutim, skapirao sam da je diplomatija zeznuta stvar, i nema primera s kojim se moze meriti.

Da li t stvarno misliš da se ta ekipa "degradirala za male pare", a da se pre toga nisu podrobno obavestili ko je taj kod koga idu, i da li treba da idu?
ako dve zemlje imaju dobre diplomatske odnose i ako predsednik republike pozove diplomatu ili gradonacelnik (cija je partija sastavni deo vlade koju njegova zemlja tretira pro-evropskom) pozove ambasadora na neku svecanost, onda se tu ne radi o licnim osecanjima pojedinca, vec o gestu jedne drzave prema organima vlasti druge drzave. Recimo, da nije dosao, ispao bi diplomatski skandal.

Nemoj da pričaš!
Veruješ li da bi taj otišao i na poziv bivšeg gradonačelnika Zemuna (radikal) samo da bi izbegao diplpmatski skandal?
U diplomatiji je svaki gest nekakva poruka i jako je tesko plivati u tim rebusima i lavirintima, i za nas koji te stari posmatramo sa strane da se shvate, pogotovo sto na vecinu situaciju gledamo licno.

I konačno si shvatio - naravno, "u diplomatiji je svaki gest nekakva poruka". I ovo o ličnom gledanju većine situacija, kako si ti to nazvao. Zato ti početak komentara i jeste u kontradikciji sa ovim na kraju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:07 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

I konačno si shvatio - naravno, "u diplomatiji je svaki gest nekakva poruka". I ovo o ličnom gledanju većine situacija, kako si ti to nazvao. Zato ti početak komentara i jeste u kontradikciji sa ovim na kraju.

pa ja citavu pricu u prethodnom komenatru i provlacim iz dva ugla, jednog licnog, a drugog posmatrano profesionalno
omega68 omega68 21:43 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

citavu pricu u prethodnom komenatru i provlacim iz dva ugla, jednog licnog, a drugog posmatrano profesionalno

da li je neko nekoga hteo da obesi na Terazijama?
Braća...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:45 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

da li je neko nekoga hteo da obesi na Terazijama?
Braća...

a propos?
gde je kopca? sta hoces da kazes, ne kapiram?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:45 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

da li je neko nekoga hteo da obesi na Terazijama?
Braća...

a propos?
gde je kopca? sta hoces da kazes, ne kapiram?
omega68 omega68 22:07 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

dvaput je dvaput
gde je kopca?

Pa kad može Čanak da ide sa Ivicom na istu žurku i da se možebiti u budućnosti pobratime kao braća levičari, što mi da se sekiramo
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:23 11.12.2009

Re: Francuza boli uvo, on i onako ne razume

Pa kad može Čanak da ide sa Ivicom na istu žurku i da se možebiti u budućnosti pobratime kao braća levičari, što mi da se sekiramo

a, to...
jesen92 jesen92 00:46 12.12.2009

Re: pazi pazi šta činiš nemoj da me sramotiš

Idi bre JJ , gde se setii ove....moram da priznam da mi ovo cijukanje nikad nije bilo jasno kao ni publika koja je to volela....Nego setih se jedne drage osobe, nazalost pokojne, koja je govorila: nije mi sto sto ja zivim "pod" SM vec sto ce deca da mi zive "pod" Dacicem i Percevicem....Nije znala da ce Percevic da postane bizmismen.. al za Dacica pogodila....
sentinel26 sentinel26 12:57 11.12.2009

Degutantno

ti je ovo opisivanje fizičkog izgleda gospode Perčevića i Dačića. Mogao si da upotrebiš i ono "Stanlio i Olio" da postigneš više sa manje (ružnog ) "materijala".

Poredjenje Dačića sa Sanaderom ti je neuspešno, a motive za takvo poredjenje i kolateralnu dobit ili štetu neću da komentarišem.
Što se tiče navikavanja na njega meni to ne uspijeva.

Čuo sam njegovo opisivanje istorije Kalemegdana i imam samo "No coment!" .

Odmah sam se sjetio predsjednika jedne opštine koji (prije 40-tak godina ) nije htio da sam lično Josipu Brozu Titu predstavi kratku istoriju svojega grada nego je pozvao veoma istaknutog profesora istorije a on sam je ćutao..
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:21 11.12.2009

Re: Degutantno

Poredjenje Dačića sa Sanaderom ti je neuspešno, a motive za takvo poredjenje i kolateralnu dobit ili štetu neću da komentarišem.

Nije mi bio cilj da se paralela izmedju Dacica i Sandera ocenjuje plusom ili minusom, vec da se konstatuje kako gosn Dacic pokusava da preuzme politicki roll model lidera HDZ koji je takodje nasledio jednog diktatora i autokratu, i koji je svoju strankiu a stoi je mnogo vaznije svoju drzavu izveo na pravi put.A vi gdine Sentintel ako to ne vidite - fine with me.
sentinel26 sentinel26 14:48 11.12.2009

Re: Degutantno

Aleksandar Stosic
.A vi gdine Sentintel ako to ne vidite - fine with me.
Bez obzira što nemaš razloga (bar nijesu meni vidljivi ) da se ljutiš zbog mojeg drugačijeg vidjenja Dačićevih nastupa - ja ću tvoj nalog ispoštovati.

Za tu moju obnevidjelost krivi su televizija i fotografi koji su prikazali "pomirenje" Dačića i Tadića (SPS i DS ) ispod Djindjićeve slike... Još mi stoji pred očima..

Sanaderov bivši šef i oni drugi tamo su u proteklih 20 godina bili na istoj strani ali sa različitim ulogama, dok je Dačić bio na suprotnoj strani od Djindjića i Tadića.

Vidio sam ja još neke političke vodje u Srbiji koji su pokušavali da glume Sanadera, sada su odustali, pa i Dačić.

Što se Sanadera tiče, on je kormilo vodjenja Hrvatske na pravi put prepustio drugome prije trijumfalnog kraja a sam je doživio mali "političko-saobraćajni" udes sa nepoznatim posljedicama, što ja ne želim nikome...

U zdravlje gospodine Stošiću.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:39 11.12.2009

Re: Degutantno

ez obzira što nemaš razloga (bar nijesu meni vidljivi ) da se ljutiš zbog mojeg drugačijeg vidjenja Dačićevih nastupa - ja ću tvoj nalog ispoštovati.

Daleko od toga da se ljutim.Sta vise, volim da diskutujem sa vama. S postovanjem, gdine Sentintel!
drug.clan drug.clan 14:59 11.12.2009

Postoje ... neke stvari neprevodive u reci

Nije tesko nauciti da rec "kale" ne znaci planina i kakav je to spomenik koji gleda na reku i ko ga je napravio i zasto se recimo ne nalazi u centru grada vec na uscu dveju reka.



pa nije umeo da prevede reci "golać" i "kolo srpskih sestara"
moglo je da bude jos gore da je pokusao da prevede (ko sa babama i zabama)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:40 11.12.2009

Re: Postoje ... neke stvari neprevodive u reci

Postoje ... neke stvari neprevodive u reci

bas tako
sashaNS sashaNS 15:27 11.12.2009

ovaj se baš pripremio

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:41 11.12.2009

Re: ovaj se baš pripremio

sashaNS

to ti ka'em
ovo je nenormalno, sve ministar do ministra
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:41 11.12.2009

Re: ovaj se baš pripremio

xexxeex setio sam se urnebesnog vica...

Osta' Kostunica bez mesta predsednika vlade i pozali se Krkobabicu...
˝Cega cu ja sad biti predsednik?˝...na sta mu ovaj odgovara,
˝Predsednik omladiine PUPS-a!˝

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:57 11.12.2009

Re: ovaj se baš pripremio

Osta' Kostunica bez mesta predsednika vlade i pozali se Krkobabicu...
˝Cega cu ja sad biti predsednik?˝...na sta mu ovaj odgovara,
˝Predsednik omladiine PUPS-a!˝

stari vic (koliko i vlada), ali dobar
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:19 11.12.2009

Re: ovaj se baš pripremio

i ovaj, ali voditeljka nije.

angie01 angie01 18:08 11.12.2009

smeshno & spuki!

i ovo sa gljivicom, a i "vrela usna' mi izaziva jezu sa novomarketinshkimi metamorfozama u ponashanjau- sve tiho, mirno, trepce, smeshka se-ne podize vishe prstic i ne urla sa mladicevom slikom u skupshtini, a josh manje sa shekijevim bedzom-kao shto ovaj gorenje opisani, ne drzi vishe ugojenu glavu na 46, 28 stepeni ugla u odnosu na urasli vrat-kao tatko mu, zloboleon i ne uzvikuje hushkachke parole, koje su onoliki svet zavile u crno.

slazem se da je perchevic za nijansu bio nesimpatichniji- da ne upotrebim neki gublji izraz!

al' se barem ne blamira sada presvuchen u jagnjeshce sa plemenitim ciljevima.
arianna arianna 18:52 11.12.2009

Re: smeshno & spuki!

slično





mada čovek radi punom parom, za razliku od mnogih njegovih kolega
ecce-florian ecce-florian 20:37 11.12.2009

pokušavam

da u Džojsovim razlozima napuštanja Irske i odlaska negde, gde će mu novi grad "izjedati jetru", pronadjem neko ,barem klimatsko ,opravdanje za ove tvoje blogove, ali i uz najveći trud i dobronamernost ,eto,ne uspevam.
edit
Inače, naslov nije loš
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:38 11.12.2009

Re: pokušavam

da u Džojsovim razlozima napuštanja Irske i odlaska negde, gde će mu novi grad "izjedati jetru", pronadjem neko ,barem klimatsko ,opravdanje za ove tvoje blogove, ali i uz najveći trud i dobronamernost ,ne uspevam.

da li hoces da mi kazes da ne mozes da me razumes, ili ti nije jasno zasto pisem blogove, ili ne shvatas metodologiju po kojom se vodim dok biram teme za blog, ili ne mozes da proniknes kolika mi je ta dzojskovska mrznja (kako ti mislis) prema Srbiji, ili prosto ti idem na ganglije pa moras da se proseres bas kao i onomad kada si se debelo izblamirao na onom trolejbusu. I konacno, odakle tebi za pravo da sudis o mojim blogovima i termama, valjda covek ima tolu slobodu da pise sta god hoce i na nacin koji mu najvise odgovara u ovom drustvu.
ecce-florian ecce-florian 22:38 11.12.2009

Re: pokušavam

ta dzojskovska mrznja

to od djosktik?
odakle tebi za pravo da sudis o mojim blogovima i termama


valjda covek ima tolu slobodu da pise sta god hoce i na nacin koji mu najvise odgovara u ovom drustvu.

normaaaalno.
svako ima pravo da pise sta god hoce i na nacin koji mu najvise odgovara u ovom drustvu.
Jedino ,umešnost pisanja je zasnovana upravo na tom famoznom "kako"
Samo sam komentarisao to kako ti pises.
edit
Da dodam, i dalje stojim iza toga da ti je naslov odličan.

Unfuckable Unfuckable 22:39 11.12.2009

Re: pokušavam

ko me brisao - brisači mu ne radili !
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:05 12.12.2009

Re: pokušavam

Samo sam komentarisao to kako ti pises.

pa nisi komentarisao, vec pokusavas nesto da kazes a ja ne razumem sta hoces da kazes, pa te molim ako mozes da se izrazis da mogao da ti odgovorim jer ovako mozemo ukrug do sutra.
ecce-florian ecce-florian 00:22 12.12.2009

Re: pokušavam

Unfuckable
ko me brisao - brisači mu ne radili !

I to ti je pravda
Napišem ozbiljan ,argumentovan i nadasve dubokouman komentar i nemam, non , niti jedna preporuka.

Ovaj ispod, napiše komentar u skladu sa Stupionasnagu novi ZOBS, menjajte brisače , i dobije 3 i slovima 3 preporuke.
Pa gde je tu pravda za Stošića?
No kad smo već kod Kale, Kališ, Kaleš

Rrrrrrrrrrrrubato ( ukraden) : tempo autora po slobodnom izboru

mikele9 mikele9 22:43 11.12.2009

A.Stošiću

Znači brišete ono što vam se ne sviđa ili vas pogađa. Ako, ako, sakrivajte ga vi ali ste ga bar pročitali.
Unfuckable Unfuckable 22:58 11.12.2009

Re: A.Stošiću

mikele9 provalio si ovog Stošića načisto, svaka čas'
Ja, recimo (ako mi dozvolite malo eksponiranja što mi, inače, nije stil) uopšte nisam takav - ja brišem sve ono što mi se sviđa
mikele9 mikele9 23:10 11.12.2009

Re: A.Stošiću

Pohvalu primam sa zadovoljstvom posebno što dolazi od blogerske gromade (Budimac + mikele9 dele taj stav a i mnoooooogi drugi umnjaci /umne žene i muškarci/ na ovom Blogu).
A. S. ima pravo da piše i briše šta mu srcu drago ali će makar u nekom ćošku duše ili bar stomaka osetiti neminovnu mučninu koja tera na povraćanje na unutra.
Unfuckable Unfuckable 23:16 11.12.2009

Re: A.Stošiću

ja nekako mislim da on trenutno samospaljuje svoju desnicu kojom je brisao
(mada...tko zna tko je zaista brisao, heh? U tim procenama bio bih uvek krajnje oprezan)

Enivej, da se razumemo : nema potrebe da bilo ko povraća na unutra.
Ljudi imaju stavove, i imaju pravo da ih brane onako kako misle da treba.
Ja bih voleo da spalimo Teču (ako nije kažnjivo, naravno) što nam maltretira verovatno najuspešnijeg ministra policije u poslednjih, bar 10 godina, a ne zato što je on nekad - nešto - ovo - ono.
To, što je meni muka jer je o stanovitom Dačiću reč - vrlo lako mi se transformiše u muku što je bilo i ministara Ne - Dačića - pa ništa.

mikele9 mikele9 23:36 11.12.2009

Re: A.Stošiću

U pravu si što se tiče brisanja, zaista tko zna.....? No to me podseti na mnogobrojna brisanja koja upamtih u svom poprilično dugom životu. Sećam se da je kod nas ( nekadašnja FNRJ) prvo bio brisan Đilas sa svih fotografija CK, čak onih iz NOB, u svim novim izdanjima Istorijskih i inih knjiga. Takođe mi je živo u sećanju retuširanje fotografija kineskog državnog i partijskog vrha i nestajanje sa istih mnogobrojnih likova koji su "zglajzali", tako da je na ogromnoj bini na Crvenom trgu pored Mao Ce Tunga i Ču En Laj-a na kraju ostalo još samo dva ili tri čoveka. Koliko god se trudili u ono vreme a kinezi su i u tome bili veliki majstori, ipak je fotografija delovala groteskno.
Inače, sva prava svima.
Unfuckable Unfuckable 23:39 11.12.2009

Re: A.Stošiću

tako je bratko : da se lepo svađamo u miru, i ja sam za to.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:55 11.12.2009

Re: A.Stošiću

Ja bih voleo da spalimo Teču (ako nije kažnjivo, naravno) što nam maltretira verovatno najuspešnijeg ministra policije u poslednjih, bar 10 godina, a ne zato što je on nekad - nešto - ovo - ono.
To, što je meni muka jer je o stanovitom Dačiću reč - vrlo lako mi se transformiše u muku što je bilo i ministara Ne - Dačića - pa ništa.

pa zar to nije poenta ovog bloga - da najbolji ministar u vladi pokazuje ovakvo znanje.
A sto se tice Mikelea 9 - ja sam te obrisao jer mi se nije svideo nacin na koji prvi put komuniciras sa mnom na blogu na koji si barem javno dosao prvi put. Drugo, da li ja degradiream sebe to je samo moja stvar, a Dacic degradira ne samo sebe vec i nas kao drustvo, svoju zemlju svojim uzasnim neznanjem.
Unfuckable Unfuckable 00:02 12.12.2009

Re: A.Stošiću

pa zar to nije poenta ovog bloga - da najbolji ministar u vladi pokazuje ovakvo znanje.

uradak, Tečo...uradak. To ja gledam.
A okolo može i da prducka na javnim skupovima, što se mene tiče, nekako ću oprostiti
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:10 12.12.2009

Re: A.Stošiću

uradak, Tečo...uradak. To ja gledam.
A okolo može i da prducka na javnim skupovima, što se mene tiče, nekako ću oprostiti

ma ok je taj tvoj stav, na kraju se pamti sta je ko uradio, s tim da necije oci (necija percepcija) procesuira u konacnom bilansu obe srtane medalje - i efikasnost i nacin na koji nas predstavlja. Evo, bas danas bila vest da je Berluskoni najgori evropski politicar. Sta mislis zbog cega?
Unfuckable Unfuckable 00:18 12.12.2009

Re: A.Stošiću

Sta mislis zbog cega?

zato što je rasista i nevaspitani kreten ?
Meni ok dok na toj listi ne vidim nekog od naših.
Bolje da ih nema nigde i da rade, ko ume i hoće.
Mada...Mi kad napravimo listu...ima da plaču !
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:26 12.12.2009

Re: A.Stošiću

Meni ok dok na toj listi ne vidim nekog od naših.

nas nema jer nismo u EU
Unfuckable Unfuckable 00:33 12.12.2009

Re: A.Stošiću

nas nema jer nismo u EU

Do bijesa ! Toga sam se najviše i plašio !
Pozovite mi odmah Spiridona !
(na Kalemegdan, naravno)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:39 12.12.2009

Re: A.Stošiću

Pozovite mi odmah Spiridona !

Spiridon je nocas neupotrebljiv. Odlutao je negde u treccu dimenziju dok uvezbava Damin gambit za sutrasnjiu "Kale (sto znaci planina) open"
mikele9 mikele9 00:38 12.12.2009

Uf

A sto se tice Mikelea 9 - ja sam te obrisao jer mi se nije svideo nacin na koji prvi put komuniciras sa mnom na blogu na koji si barem javno dosao prvi put. Drugo, da li ja degradiream sebe to je samo moja stvar, a Dacic degradira ne samo sebe vec i nas kao drustvo, svoju zemlju svojim uzasnim neznanjem.

Da li to znači da me nećete obrisati kada vam se bude svideo način na koji komuniciram s vama na blogu ili je možda u pitanju druga, treća, četvrta... komunikacija s vama (na blogu) ili činjenica da vam nisam prijavio svoj dolazak i javno komentarisanje (na blogu). A propos vašeg samodegradiranja to je odista samo vaša i isključivo vaša stvar. Što se tiče narečenog gospodina Dačića, nikako ne spadam u one NAS, DRUŠTVO, SVOJU ZEMLJU koje on može degradirati svojim, kako rekoste "užasnim neznanjem".
Do skore komunikacije
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:35 12.12.2009

Re: Uf

Da li to znači da me nećete obrisati kada vam se bude svideo način na koji komuniciram s vama na blogu ili je možda u pitanju druga, treća, četvrta... komunikacija s vama (na blogu) ili činjenica da vam nisam prijavio svoj dolazak i javno komentarisanje (na blogu). A propos vašeg samodegradiranja to je odista samo vaša i isključivo vaša stvar. Što se tiče narečenog gospodina Dačića, nikako ne spadam u one NAS, DRUŠTVO, SVOJU ZEMLJU koje on može degradirati svojim, kako rekoste "užasnim neznanjem".
Do skore komunikacije

meni bi bilo jako zanimljivo kada bi mi objasnili razloge vaseg javljanja. Ocigledno je da vas ne brine Dacic, sto je legitimno, ali me zanima zar je moguce da vam idem toliko na ganglije da imate zelju da se javite. Meni je to zaista fascinantno.
mikele9 mikele9 18:56 12.12.2009

Re: Uf

Razlog mog javljanja je potreba koju je imao Profesor Tulp ali i Danilo Kiš, da anatomski precizno čitam i pratim B92 Blog i da takođe anatomski precizno komentarišem one tekstove koji mi se učine vrednim mog truda. Naravno u pozitivnom ali i negativnom kontekstu. Smatram da isto onoliko koliko vi imate prava da pišete, imam i ja pravo da komentarišem. Ni zrno više ali ni zrno manje.
Moje ganglije, izraz (argo) plod vaše duhovitosti i pretpostavljeno vaše idenje po njima, dakle nisu razlog mog javljanja.
Fascinaciju mnome, odnosno mojim javljanjem, molim vas, svedite na razumnu meru. Nema potrebe, komentarišem ja i na drugim postovima.
Ostajte mi zdravo i nefascinirano
background noise background noise 21:35 13.12.2009

Pa pripremao se on . . .

. . . ali su ga zeznuli ovi iz organizacije pa prigodan muzicko-scenski igrokaz nije izveden, ekipa sa kontramitinga na Uscu prozebla ovih dana.

Evo generalne probe na Kalisu:



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana