Životinjski svet

Mlake Misli...

eizo RSS / 15.12.2009. u 07:48

Ima dana kad mi braca Srbi idu na onu stvar u impozantnim kolicinama, tako bi vas sve...ufff, krk i bum i udri Brus Li i nema bree...


Ozbiljno koji vam je ?



Mislim stvarno bree do mog svetlucavog ako vi znate sta radite i sta hocete, u principu Srbi kao narod nikad i nisu znali sta rade ali su okvirno znali sta hoce, pa su njihove gluposti obicno bile zasenjene pozitivnim stvarima...manje vise...a danas...

Ovaj tekstic je napisan dok sam cekao politicara u Italijanskom odelu (politicar u odelu ne ja), u fantasticnim kolima u kojima ne radi klima...and i am NOT happy...

 

A u Srbiji imate...

Oko sto pedeset orkestara, izmedju dvadeset i trideset dirigenata i svako brate peva svoju pesmu, lud ebe' zbunjenog, a ni ludima bas nije jasno sta se dogadja i malo su zbunjeni.

Moglo bi se reci da nam je harmonija blago narusena, ali nasa sposobnost da sviramo onome cemu ja cesto sviram je ne nadmasiva, toliko impresivana i ne dokuciva da kolicina takve sirove volje zahteva od coveka da ponovo razmotri i redefinise pojam gluposti kao takvog.

Jer ako su Srbi kao narod a u taj kotao ubacujem i pridruzene clanove, u necemu dobri, to je lupanje glavom u zid, brate volimo da ga busimo glavom pa to ti je, eksplicitno smo ne-nadjebivi kad je sportska displina lupanja glavom u zid u pitanju.

Sa druge strane mnogo smo dobri zidari...

Ovde bi trebalo da vam bude jasno zasto je nedostatak planiranja tako veliki problem...mislim bilo je predloga da se okrenemo drvnoj industriji, ali ne...zidarstvo ili smrt...

 

 

E sad, vi koji niste u mojoj glavi, verovatno ste malo zbunjeni jer nemate pojma o cemu ja pricam, sto je super, jer ako mene razumete vreme je da proverite koliko ce te puta odskociti ako skocite sa terase, jer nesto brate/sine/sestro s'vama nije bre u redu.

Slobodno, ajde sacekacu ja...

Malo me nije bilo ovde u ovoj solo drzavnoj zajebanciji sa tendencijom da me nece ni biti, a i ako me bude bilo to ce biti iz nekog predivnog Vukojebinostana, pa mi se dosta gluposti nakupilo, hvala bogu imam dobro pamcenje, a mozak i ne koristim za bilo sta pametno osim za gluposti pa ima dosta praznog prostora za skupljanje i cuvanje.

Kad malo bolje razmislim...a to se retko desava, kolicina gluposti koje neki ljudi ovde po zemlji Srbiji prosipaju je malo reci fascinantna, i to je ono sto mene zabrinjava, jer sam lagano primetio da se neki ljudi ponasaju kao ja ili gore, ljudi koji bi trebalo da se zovu nekom navodnom elitom, navodno intelektualnom odnosno s vremena na vreme politickom.

 
Mene situacija opasno plasi kad vidim koliko se ja super slazem sa nekim intelektualcima, koji navodno treba da budu elita, jer ako je Srbija stigla dotle da se takvi ljudi sa mnom slazu, imamo opasno svetlucav problem.

Verujte mi znam tip ljudi poput sebe, znam za sta smo sposobni, ljudi poput mene uvaljuju ljude poput vas sto citate knjige u situacije tipa prvi i drugi svetski rat, i zato je veoma vazno da nas nikad ne slusate, a lako nas je slusati, i vazno je to da zapamtite.

I u normalnom drustvu zracenje glupim idejama idiota mog kalibra je blago potisnuto takozvanom intelektualnom elitom koji su jel'te kao...intelektualni...

Ja sam zaradio svoje pravo da budem sjeban da prostite, sankcije, ratovi, ucesce u ratu, dobar deo mog zivota je pocinjao tako sto sam planirao odlazak u Beograd na tucu sa kordonom  jer je to bila jedina kulturno umetnicka manifestacija na kojoj nije bilo dizel-narodnjaka.

Ja imam pravo da budem dno socijalne lestvice.

Vi draga elito nemate, idioti jedni...

 

Veoma je zabrinjavajuca cinjenica da postoje ljudi sa titulom, doktora, profesora i slican olos koji na primer podrzavaju obraz, ne samo u privatnosti svoja cetri zida, vec i javno, primer...

Povodom zabrane obraza...

Likovi i likovkinje nase i vase mladosti koje su ocigledno veoma intelektualne osobe a podrzali su Obraz u njihovom pohodu ili sta vec...

Најистакнутији представници србске духовне, научне и културне елите (поменимо само неке од њих: академик Владо Стругар; професор др Смиља Аврамов; академик Василије Крестић; академик Коста Чавошки; академик Србољуб Живановић; академик Рајко Петров Ного; професор др Светислав Божић, композитор; Марко Јанковић, новинар; Предраг Р. Драгић Кијук, књижевник; Момо Капор, сликар и књижевник; Јаков Гробаров, књижевник; Славенко Терзић, историчар; академик Драгослав Михаиловић, књижевник; Драгомир Антонић, етнолог; Брана Црнчевић, књижевник; Мирослав Тохољ, књижевник; Љиљана Булатовић – Медић, новинар и публициста; Ивана Жигон, глумица; Драгомир Брајковић, књижевник; Вук Бојовић, архитекта и директор Врта добре наде; Гојко Ђого, књижевник; Бошко Вујачић, првак србских гусала; професор др Никола Б. Поповић, историчар; Перо Ђурђевић, театролог;Борисав Ђорђевић – Бора Чорба, песник и музичар; Милован Витезовић, књижевник; Радослав Братић, књижевник; Небојша Јеврић, књижевник и новинар; академик Веселин Ђуретић, историчар; Момир Лазић, књижевник и новинар; Љуба Манасијевић, србски појац и композитор; академик Васкрсије Јањић; Бато Иванишевић, публициста и директор Центра за истраживање злочина над српским народом; протојереј Жарко Гавриловић; Антоније Ђурић, књижевник; Миодраг Обрадовић, композитор; Мирјана Булатовић, песник; професор др Станислав Никић, психијатар; академик Драган Недељковић; Милан Станисављевић, вајар; Слободан Јарчевић, дипломата; протојереј ставрофор Петар Лукић, старешина Саборне цркве; протојереј ставрофор Јован Благојевић; Владимир Димитријевић, православни публициста; Тиодор Росић, књижевник; Оливера Катарина, глумица; Миломир Марић ( Ћирилица), новинар и публициста; Оливера Милетовић, новинар; Крсто Миловановић, србски издавач и дизајнер; Слободан Ракитић, књижевник; Добрица Ерић, књижевник; Никола Кусовац, историчар уметности; Александра Јанковић, психолог и народни посланик; Петар Пајић, књижевник; Бранко Станковић, песник; Јово Бајић, новинар и књижевник;Саво Штрбац правник; професор др Вељко Ђурић, историчар; јереј Ђорђе Веселиновић; Слободан Ерић, издавач; Душко Петровић, књижевник; Ивица Стојановић, Теодулија; Драган С. Танасијевић, уметнички фотограф; Милослав Самарџић Погледи – Крагујевац; Асја Михаиловић, академски сликар; Бранко Конатар, професор књижевности; професор др Љубиша Јеремић; Драган Лакићевић, књижевник; Милутин Шошкић, легенда светског фудбала...) упутили отворено писмо србској јавности поводом режимске кампање за забрану Отачаственог покрета ОБРАЗ.
http://www.obraz.rs/index1.htm


 

Ima tu svega od psihijatara do akademika i istoricara kao i brdo raznih drugih...boema...

Sto je u neku ruku i smesno jer ako ste psihijatar a ne provalite da su svi tamo malo blesavi cim ih pali oblacenje u ustasoliko-cetnicko-mudzahedinske uniforme, o izvinjavam se, tako ih tesko razlikujem, vi ste to svoje zvanje psihijatra nacisto bacili u vetar, pa mozete sad elegantno diplomom da se obrisete.

Ako ste istoricar i ostavite svoje ime tu gde ste ga ostavili ocigledno je da i vi sa vasom diplomom mozete da cistite kokosinjac, uz pomoc osposobljenog lica, jer je ocigledno da ste Istoriju zaobisli u najsirem krugu pa od iste niste nista naucili, da jeste, znali bi kako se zavrsava svaka idologija koja podrazumeva decu u uniformama i religiju pod ruku, al ajde, ajmo jos jedan krug...

Ako ste akademik, i podrzavate ovo brljotinu to znaci da ste verovatno jako matori, lupetate gluposti i nemate pojma sta radite, ljudi kao vi su podrzavali Milosevica, i glasali i glasaju za SPS (triput pisem SP3/Sony Playstation 3 umesto SPS), molim vas umrite vec jednom kako bi ove generacije koje dolaze najzad mogle da pocnu da se oporavljaju od vasih i nasih intelektualnih brljotina kojima ste unakazili cast svog zvanja.

Ostali odjebite pravom linijom za akademicima decijim poskokom, unapred zahvalani gradjani Srbije i okolina od Tokija do Milvokija.

Jel ovo smeta jos nekom kao meni, mislim ovo vam je ko popis saradnika sluzbe, ista gerijatrija iz 90's sa par mladih lavova, ponovo retardira ceo jedan narod, pogledajte vi te titule i za sta se oni zalazu, za neku srednjovekovnu pravoslavnu fasisticko nacisticku Saudisku Arabiju i ko ih u tome podrzava, ajde nek mi neko ulepsa dan pa nek mi kaze da su ovi iz obraza sve ovo izmislili, ja ne mogu sebi da dodjem.

 

 

Da ne ulazimo u politicku elitu, tek je tu stanje boze pomozi, uostalom mozete da pogledate na sta lici ova zemlja da bi videli kakvi su, evo pre neki dan je pala cipela u skupstini, licno ja sam bio sretan sto je ona baba skinula samo cipelu, da je nastavila sa striptizom pola stanovnistva bi izvrsilo kolektivno samoubistvo ko lemingsi.

Ali ozbiljno razmislite o konceptu predstavljanja svojih sugradjana u skupstini, vi predstavljate nekog, kroz svoje ideje, razmisljanja itd...i vi ga predstavljate tako sto dolazite u beloj majci u skupstinu ko zidar iz sela kod Donje Propasti i bacate brate cipele po skupstini, koji likovi, za sve vas sto ste mislili da je izvlacenje pistolja u skupstini i nosenje debelog Sese napolje vrhunac, eto zaznuse vas...

Ustvari mene je vise odusevila cinjenica da vozaci debele stoke i dalje parkiraju svoja kola cija se duzina meri u kilometrima na kvadrat na stazu za slepe odnosno slabovide, stoka je stoka, i ocigledno im je tesko prevaliti tih deset metara do ulaza, elita bato.


Razumem ja da mi je malo centar za moral pod blagom distorzijom, i da sam malo romantican po tom pitanju, i da sam verovatno jedini bolid koji nije hteo da prepisuje u petom razredu jer mi je to bilo ispod casti, ali ne razumem kako ih se bre sopstvena deca ne stide.

Pogledajte te ljude i te kakve takve titule, zamislite danas svet stane, i pre nego sto stane mi posaljemo nase najvece mozgove u svemir, jelte' da kao sacuvamo deo svake kulture na planeti zemlji, zamislite sta bi Srbi poslali...

Ako taj put do sledece planete traje na primer jednu generaciju, prvi astronaut koji bi izasao iz Srpske letelice da se pozdravi sa domorodackom populacijom na toj novoj planeti bi verovatno rekao nesto tipa:

"sha' sha' bilo shareni, a, ima neki' problema a?", "Sha', sham'e gledas", "Brate' mojne"

 

Ili jos bolje...

Mozda je onaj kreten sto je zgazio nekog klinca u Amerike i onda dobio nagradu od devetsto hiljada dolara (a ne milion ko sto su dekadentni mediji javili) bolji odraz zemlje Srbije i njegova mama koja je zakupila termin na lokalnoj televiziji i pricala kako je to jedna divan decko, koji je u stvari dusa od coveka, sad to sto je pretukao nekog klinca malte ne do smrti, jebiga ionako je Jevrej jer znate taj njihov lobi...oni samo cekaju da padnu u komu da bi nama napakostili...

Jos mi je zao malog staklenog stolica kog sam razbio glavom kad sam cuo tu argumentaciju, a tek kad je krenulo sa svetskom zaverom da se uhapsi njen jadni mali sincic na kog su podlo nasrnule Jevrejske horde pedera da ga siluju sa sve Vatikanom (valjda su ostali bez Irskih decaka odkud znam...) i tu sam sam vec poceo da placem od smeha...

 

Prosto ne mogu da provalim sta me vise odusevljava u zemlji Srbiji ovih dana, bas mi se onako skupilo...

E da, taksisti... sve je pocelo sa taksistima, klase Beogradski, cim udjes u kola znas da si seo pored velikog mislioca koji je uspeo da od svog GPS monitora napravi mali dvd player i naravno gleda pornic, ali naravno covek je profesionalac pa je stavio pauzu kad je usla musterija (vaspitanje bato)...cim je pocela scena sa fistingom, naravno na mostu je guzva tako da sam dvadeset minut gledao u etnicki pociscenu obalu Dunava ili Save ili sta vec tece kroz nekada tako beo grad.

Dovedem jednom u zivotu coveka iz inostrastva i jos se ponadao da se mozda necemo bas skroz obrukati pred jel'te strancem, taksi nov crn audi, reko' ako ga na brzinu strpam u neku kafanu i napijem ko stoku, nece primetiti Beograd i Beogradjane pa ce ga isti oduseviti, al' oces, covek se smejao do ulaza u ambasadu jer nije mogao da veruje sta mu se desilo...

Naravno kad sam se vracao dobio sam krs kola i dusu od coveka sad kad mi nije bitno jer sad tesko da ce da me obruka pred samim sobom, (ma sad me i malo zanimalo kako se film zavrsio, da se nesto nije iskomplikovalo, komplikovana je fabula ljudi), ne samo da je rekao dobar dan i sve to, nego mi je jos pomogao da nadjem konzulat u nekoj supi bog te pita gde sakriven.

Za voznju od nekih sto pedeset dinara dao sam mu petsto, na sta je on poceo da se krsti i da mi vraca kusur koji ja nisam hteo da uzmem, jer brate kako ja njemu sad da se zahvalim sto nije imao porno film u kolima sa sve stereo ozvucenjem a da me ne shvati pogresno.

Tako da znate, sto je taksi bolji vozac je gori, i sto je taksi gori to je taksita bolji, istina je jer se rimuje.

I toliko o taksistima.

 

 

Ono sto me posebno odusevilo u zemlji Srbiji, ovih dana je generalno gledano globalna nesposobnost naroda da kaze ili vec jednom odluci sta hoce sa tim Kosovom.

Naravno ovi sto hoce da ga se odreknu iz Beograda me posebno odusevljavaju, ali i o njima kasnije, sad ide meni omiljeni deo.

U duetu nase politicke i intelektualne elite, nasa drzava je odlucila da treba napraviti cirkus i jednu globalnu zajebanciju od okupacije Kosova, time sto ce okupaciju i napad na jednu suverenu drzavu podvrgnuti opstoj demokratskoj raspravi da li je ok sto smo okupirani.

Jer ocigledno nije dovoljno smesno sto imamo zastavu sa krunom a nemamo kralja, vec bi prostim diplomatskim sredstvima mogli da jos malo unizimo ovu drzavu, time sto cemo pitati sud koji je organizovao okupator nase zemlje,  da malo prozbori sta misli o tome sto smo okupirani, i naravo jajoglavi idioti ocekuju pozitivan ishod...



A drzite se sad za svoje slaufove decaci i devojcice, ide najbolji deo, na braniku svetskog prava svake teroristicke organizacije da ubija civile, kasapi ih u konc logorima radi organa, prodaje oruzje i drogu, i ocepi sebi deo teritorije po potrebi, stoje...za sad samo istaknutiji...

1.Nemacka

Poznata kao neko ko aposlutno ima prava da prica o ljudskim pravima, jer kad pobijete koliko ono ljudi, cek cek, sest miliona plus onih trideset miliona na istoku, pa plus u..., nemam dovoljno prstiji, javicu kad izracunam, u svakom slucaju, upoznati su oni sa krsenjem ljudskih prava pa znaju ljudi.


A posebno su se istakli pripadnici Nemackog BND 91-99 kad su naoruzavali te iste jadne male seljake kako u Hrvatskoj gde su Srpske horde zlocinacki pokusale da zive na svojoj zemlji, tako i jadnim nenaoruzanim seljacima na Kosovu, pa ne bas na Kosovu, posto su kampovi za obuku bili u Albaniji, ali uglavnom ako neko ima prava da se poziva na ljudska prava to je Nemacka...

Sieg Hail and Human rights, gotta love that shit...

2.Albanija

Ovo je potpuno neocekivano, imajuci u vidu da nemaju nikakve teritorijalne pretenzije i da nas ne istrebljuju od dolaska Turaka na ovamo, ja stvarno ne znam sto oce nezavisno Kosovo, naravno neki od vas vole da sire ne istine kako hoce da pripoje Kosovo Albaniji, ali ja stvarno ne znam odakle vam te gluposti, pobogu oni ljudi hoce u Evropu...

3.Saudijska Arabija

Prava pojedinaca u ovoj zemlji su toliko, kako bih rekao van svake mere redefinisana da mogu samo da pozelim diktatoru doticne drzave da i neko od njegovih sinova jednog dana ucestvuje kao bombas samoubica u humanitarnim akcijama koje njegova drzava finansira sirom sveta.

Posebno se treba zahvaliti diktatoru doticne karikature od zemlje jer je nasao vremena da obustavi kasapljenje Huti boraca koji se bore za ocepljenje pogranicne teritorije sa Jemenom i autonomiju u Jemenu, ali to je potpuno drugacija situacija naravno...

4.Hrvatska

Hahahahahahahahahhahaha, ne ajde ozbiljno...HAHAHAHAHAHHAHA...pustaj reklame...

 

Posebno mi se dopala argumentacija nekih od tih drzava koje su u svom otvaranju navele da bi eventualni povratak Kosova Srbiji znacio nestabilnost regiona u buducnosti, i tu dolazimo do neceg o cemu ja stalno davim a to je cuvena izjava naseg predsednika da se Srbija nece boriti za svoju teritoriju.

E, sad znate zasto, sa jedne strane nase divne demokratske kolege iz Uber Alemanije i ove teokraticne zajebancije mogu da tvrde da ce biti problema ako bilo koji od Terorist Republjik zahteva ne bude ispunjen, dak smo mi nas kapacitet da pravimo nestabilan region, odnosno pretnju da cemo praviti sranja elegantno odbacili kao da nam ne treba.

 

I svo ovo zezanje samo zato sto Srbi ne znaju sta hoce.

Da li hoce Kosovo ili ne ?

I tu dolazimo do jednog meni stvarno fantasticnog dela razmisljanja...

Sta bi se desilo sa dva miliona Albanaca u Srbiji ?

 

Ovo kao da ce neko cudo da se dogodi ako mi povratimo Kosovo, i da stvar bude gora svi se masovno uhvate za glavu u zemlji Srbiji, svi ti kenjatori i mislioci zakoce i nemaju nikakvo misljenje jer nemaju od koga da ga maznu, jer niko do sad od elite nije ozbiljno rekao, razmisljao, izucavao to pitanje.

Jer ce bez obzira kakvo je misljenje DS i njihove ekipe, opozicija zna da je njihovo misljenje suprotno od toga, a ovi prvi znaju da je njihovo misljenje suprotno od opozicije, a sve intelektualci i politicari su podeljenje na te dve struje.

A jedini problem je sto su svi idioti, i niko nema formirano misljenje.

Naravno da ce biti frke i gluposti i pucanja, bice potrebno vreme da se dole pokaze narodu da su svi koji su uz UCK nisi ni Albanci ni Siptari ni ljudi, i kad mi njima ucinimo uslugu i pokazemo sta su ti abominacije radile i pocistimo taj olos, e onda ce oni nama da vrate uslugu, vremenom ce poceti da prepoznaju ljude koji su u ovo i ono ime pravili iste te stvari ali sa nase strane, i onda kad njih pocistimo, obe strane ce moci da pocnu da razmisljaju o miru.

Fantasticna mi je konstatacija kako smo eto mi nesposobni da zivimo zajedno, pa ce neko da dodje da na nauci, mi kao nismo naucili da zivimo zajedno, ovamo Skenderbeg Srbin, a Milos Obilic Siptar i mi kao ne mozemo da se sporazumemo.

Ali zato cim udjemo u EU, sve ce biti super.

 

Ma kako vas i jedne i druge nije bre sramota, kakva bre EU i kakve gluposti, tretiraju i nas i njih kao poslednju stoku svako ko je dosao sa strane, bre ucice nas zajednickom zivotu narodi koji svako od njih ima po jedan istrebljen narod za pojasom, a ruke im jos u zuci pola Afrike, jer mi kao ne znamo, a oni znaju sta je suzivot.

Meni ce neko da prica kako mi ne mozemo da zivimo zajedno a ja devedeset devete u sred rata stojim iza kuce sa tipom, on Siptar ja Srbin, i raspravljamo o tome kako se sadi grozdje dok pored nas praga cepa po nekom brdu iznad zaseoka, jer Francuski placenik koristi Svajcarsku optiku da navodi Albansku artiljeriju po Siptarskom selu, a sa brda suprotno tom, na njihovoj strani, vidite reportera sa kamerom iz neko civilizovane zemlje pretpostavljam, kako prica da Jugoslovenska vojska palu Albanska sela u Albaniji...

Karikatura sveta i zivota se tu desavala na trista kilometara od ovog nekad belog grada, i mi sad od tih istih ljudi trazimo da nam sude, prosto ne mozete da verujete, kakva smo zajebancija od naroda i mi i oni postali, i sta mi u stvari hocemo od sveta ?

 

Slusam ljude koji mi pricaju kako je zivot izmedju Srba, Albanca i Siptara apsolutno nemoguc, a ja svake godine idem jednom klincu na rodjendan u Pec evo od dve hiljade prve na ovamo, a koliko cujem to je nemoguce.

Izgleda da nije, jos me niko nije ubio, ni njihove ni nase patrole.

 

Naravno super su i ovi sto lupetaju kako je Kosovo jedna demokratska drzava koja je vec formirala svoje drustvo i nema vise razgovora, tamo je sad super, e pa nece biti tako.

Ne znam odakle te gluposti ispadaju, ali svako ko je presao kroz Mitrovicu video je i straze na obe strane Ibra kod onog nesrecnog mosta, a ako ste prosli kroz sever da ne vidite ni jednu ekipu Srba koja vas posmatra usancene u kafanama, onda vam svaka cast.

 

Desava mi se vec neko vreme da ne vidim stvari koje neki ljudi vide ili zele da vide dole, Taci i ekipa, vidi jednu veliku feudalnu farmu, vidi svoje crne palate i tvrdjave u vlasti napravljene od uniformi veterana UCK, Haradinaj svoje palate nosene belim stubovima i jedne i druge podignute na ledjima naroda sazidane od volje Amera i Albanske mafije.

Tadic i ministri vide glasacku kutiju, koja ce uvek izvuci jos koji glas ako se dovoljno jako prodrma, ako ono sa pozivanjem na strah od radikala ne uspe, a i ljudi su dole ocajni pa se hvataju za svako obecanje koje dobiju, ali sve redje i to dobijaju.

Ameri vide demokratsko drustvo, priliku da naplate dug, dugorocnu investiciju na koju trziste nekretnina ne utice, a vreme stoji, dok kamata raste.

Albanci vide veliku Albaniju, sta li ce i sa tom iz koje ljudi beze ni sami ne znaju.

Nasi popovi vide slavnu grobnicu i neke manje slavne Srbe koje po potrebi treba zive sahraniti, a od svakog groba treba napraviti spomenik u vidu crkve ili hrama da bi mogli kao narod sami sebi da lizemo rane i da u njima tugujemo za onim sto smo izgubili dok smo dizali te hramove.

Razni likovi iz nekih organizacija vide neko drustvo ciji pocasni gradjanin treba postati, postati ali ni slucajno dole ostati, jer ipak sve je to samo zajebancija, ko bi dole ostao ako nemora.

 

A opet ako se malo zagledate okolo, i ako pitate Srbe i Sipatre na Kosovu sta vide, reci ce vam uglavnom da vide Vojsku i policiju sa Srpske strane, Amerikance i njihovu vojsku na jugu, bivsi UCK kadar kog se obe strane boje u sredini i svuda oko njih.

A jedina stvar koju ne vide, ni jedni ni drugi, su posao i neki normalan zivot, toga nigde na vidiku, ali zato bodljikave zice na sve strane, toga ima, i to posebno od ovih sto bi da im navodno pomognu, niko vise bodljikave zice nije doneo od Srba koji hoce da povrate Kosovo, i Amera koji ga celog ogradise bodljikavom zicom da bi ga oslobodili...

I to me jako zanima, kako niko ne vidi tu zicu...

 

 

Mislim da ceo ovaj moj narod ne kapira sta je pred njim, mi kao narod umiremo i nestajemo, dakle nema vise zezanja, ceo, dakle ceo narod, odumiremo, stare rane koje smo od drugih dobijali a nekad i sami sebi nanosili pocinju da uzimaju svoj danak.

I ono sto mi imamo kao narod, kao nacija, kao gomila pojedinaca, ispred sebe je verovatno najveci projekat koji je bilo koji narod ikad imao, veci o piramida i Francusko Nemackog pomirenja, od ovog svetskog cuda koje mi treba da gradimo zavisi ne samo nas narod, vec i buducnost naroda kojeg sad zovemo svojim neprijateljima.

Ako se medju ovim ili onim narodom ne pronadje neko, sa dovoljno snage i hrabrosti da krene da  se bori sa ovim najvecim i mozda poslednjim pitanjem ovog naroda, necemo sami mi zbog toga ispastati.

Ako taj neko uspe da vidi dalje od tog brda zemlje koje mi zovemo Kosovo a oni Kosova, njegovo ime postace besmrtno, a opet ako od toga ne bude nista mi necemo imati buducnost i polako cemo umreti, ovo je poslednja prilika da ovaj narod ustane iz mrtvih, poslednja prilika za pobedu i poslednji poraz.

Poraz dugacak i tezak, polako i bolno, a bez nas, taj narod koji hoce drzavu nece moci da postoji kao zdrav i cist i nece imati buducnost jer nema proslost, raskomadace druge trazeci sebe.

I tako dolazim opet do elite kako politicke tako i intelektalne, da bi ovaj narod nesto mogao da uradi potrebna mu je zdrava intelektuana a kasnije i politicka elita koja ce moci ovako nesto da iznese, nisam siguran koliko je ovo mala ili velika stvar, ali odatle bi mozda bilo dobro poceti.

 

A da bi sredili te velike stvari morate da krenete od malih, morate da sredjujete one male stvari koje ce vas voditi do velikih, oruzje je samo neizbezan simptom koji nema nikakvu svrhu uvek ce ga biti i uvek ce biti tu ali ono nije resenje, ono je samo pocetak problema, oruzje smo vec imali na obe strane i obe su izgubile, mozda je vreme da probamo drugacije.

Imamo prilicno zanimljivu situaciju da ce nam jedino resenje sopstvenih problema biti sopstveni neprijatelji, ili cemo se izmiriti i jedni drugima izleciti rane ili cemo ubiti jedni druge i sami sebe, i umrecemo dok budemo slavili pobedu nad onom drugom stranom.

Mozda treba poceti od malih stvari, ili mozda od velikih ali negde neko mora da pocne, odavde se osim zice nista ne vidi...



Komentari (64)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

baka Evdokija i unuka Djina baka Evdokija i unuka Djina 07:52 15.12.2009

Dobro jutro!!

I sad laku noć, odoh da spavam...

Pozdrav Eizu...
I preporuka.

Djina

PS i ne diraj obraz, ako se dokopaju vlasti ja prva odma letim iz drzave, ovakvi se nečisti versko-nacionalni bućkuriši neće tolerisati.....
Eto, mozda ostaneš jedini čistokrvni .... bloger....
Umorna sam, ali nadam se da shvataš šalu...

sesili sesili 08:27 15.12.2009

Re: Dobro jutro!!

Blago celom tvom glupom narodu što ima tebe, da mu kažeš šta da radi, stoka jedna. Ti nemoj da se prihvataš. Vrati se tamo gde je bolje i kritikuj.
papaja papaja 08:29 15.12.2009

Re: Dobro jutro!!

Gde si bre covece
eizo eizo 18:31 15.12.2009

Re: Dobro jutro!!

baka Evdokija i unuka Djina

Taj film bome' nes' gledat

sesili

Pa bas to, ali ja dobacujem sa dna a ne sa strane, ima razlike...

papaja

Evo malo stucam u dalj...
milisav68 milisav68 09:10 15.12.2009

Elita

Pogledajte te ljude i te kakve takve titule, zamislite danas svet stane, i pre nego sto stane mi posaljemo nase najvece mozgove u svemir, jelte' da kao sacuvamo deo svake kulture na planeti zemlji, zamislite sta bi Srbi poslali...

ana_radmilovic ana_radmilovic 09:14 15.12.2009

slatko

niko vise bodljikave zice nije doneo od Srba koji hoce da povrate Kosovo, i Amera koji ga celog ogradise bodljikavom zicom da bi ga oslobodili...


da

Mislim da ceo ovaj moj narod ne kapira sta je pred njim, mi kao narod umiremo i nestajemo, dakle nema vise zezanja, ceo, dakle ceo narod, odumiremo, stare rane koje smo od drugih dobijali a nekad i sami sebi nanosili pocinju da uzimaju svoj danak.


i to

Verujte mi znam tip ljudi poput sebe, znam za sta smo sposobni, ljudi poput mene uvaljuju ljude poput vas sto citate knjige u situacije tipa prvi i drugi svetski rat, i zato je veoma vazno da nas nikad ne slusate, a lako nas je slusati, i vazno je to da zapamtite
.

eizo, ko si da si, jel te nek slušao ili ti to onako, metaforički... lako te je čitati, eo - mene nisu uvalio ni u šta... baš si me obradovao, najzad neko mračniji od mene

I u normalnom drustvu zracenje glupim idejama idiota mog kalibra je blago potisnuto takozvanom intelektualnom elitom koji su jel'te kao...intelektualni...

Ja sam zaradio svoje pravo da budem sjeban da prostite, sankcije, ratovi, ucesce u ratu, dobar deo mog zivota je pocinjao tako sto sam planirao odlazak u Beograd na tucu sa kordonom jer je to bila jedina kulturno umetnicka manifestacija na kojoj nije bilo dizel-narodnjaka.

Ja imam pravo da budem dno socijalne lestvice.

Vi draga elito nemate, idioti jedni...


na dnu je najbolje... ako tako postaviš stvari. nisu ga badava birali oni "što im je sve postalo jasno" pa batalili svoje "misije", a svet se čudio.... ali ti baš i nisi, čekaš nekog italijana u odelu, dakle, ipak nešto moraš da radiš... a ne radi ti se, pa u medjuvremenu - napišeš iz ruke jedno ovakvo... nemam adekvatnu reč

ko je presao kroz Mitrovicu video je i straze na obe strane Ibra kod onog nesrecnog mosta, a ako ste prosli kroz sever da ne vidite ni jednu ekipu Srba koja vas posmatra usancene u kafanama, onda vam svaka cast.


da, lep prizor...

Taci i ekipa, vidi jednu veliku feudalnu farmu, vidi svoje crne palate i tvrdjave u vlasti napravljene od uniformi veterana UCK, Haradinaj svoje palate nosene belim stubovima i jedne i druge podignute na ledjima naroda sazidane od volje Amera i Albanske mafije
.



Ameri vide demokratsko drustvo, priliku da naplate dug, dugorocnu investiciju na koju trziste nekretnina ne utice, a vreme stoji, dok kamata raste.


Albanci vide veliku Albaniju, sta li ce i sa tom iz koje ljudi beze ni sami ne znaju.


Nasi popovi vide slavnu grobnicu i neke manje slavne Srbe koje po potrebi treba zive sahraniti, a od svakog groba treba napraviti spomenik u vidu crkve ili hrama da bi mogli kao narod sami sebi da lizemo rane i da u njima tugujemo za onim sto smo izgubili dok smo dizali te hramove.


Razni likovi iz nekih organizacija vide neko drustvo ciji pocasni gradjanin treba postati, postati ali ni slucajno dole ostati, jer ipak sve je to samo zajebancija, ko bi dole ostao ako nemora



sve zajedno... odvratno.

a tekst ti je, ne znam šta da kažem, dovoljno grozan, tačno za moj ukus
eizo eizo 20:08 15.12.2009

Re: slatko

Molimo strane placenika koji nisu javno pred bogom i ljudima izabrali stranu, da ne dobacuju za stolom
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:07 16.12.2009

Re: slatko

eizo
Molimo strane placenika koji nisu javno pred bogom i ljudima izabrali stranu, da ne dobacuju za stolom


pa moram malo da dobacujem...

evo, odabraću stranu, časna reč, samo još malo da razmislim

i, nek ide život, neću više da budem ni strani plaćenik, pa šta bude da bude
Unfuckable Unfuckable 09:14 15.12.2009

mene zanima, izvin'te za trol

kako se postaje
православни публициста
shumska shumska 14:46 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

Unfuckable
kako se postaje
православни публициста

odlično pitanje!

pa prvo treba biti crni komunista a onda postati pravoslavni taliban - eto to je Vladimir Dimitrijević - čuj, pravoslavni publicista
(čitaj: polu - manijak)
iz Čačka
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:16 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

Crni komunista, ili crni kolumnista?
Komunisti su crveni.

Možda se može primeniti i poznati Čankov redosled u metamorfozi jednog političara:
Prvo je bio partizan, pa četnik, a sada je ustaša.

Bili Piton Bili Piton 16:29 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol



Par puta sam se zagrcnuo citajuci spisak obozavalaca obraza, pa tu je par ljudi iz moje struke, ljudi s kojima sam nekada studirao, zavitlavao se....nekad davno...mladi lavovi, ko sto rece...

Drma tekst i to mucno - valjda tako mora, ne znam.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:43 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

Kad već spominješ mlade lavove, moram da podsetim i na mladog lava Solanu, koji je kao levičar i šezdesetosmaš predvodio mnoge demonstracije za razoružanje i protiv NATO.... da bi posle izvesnog broja godina postao generalni sekretar NATO pakta.
Ali, da ne razvodnjavam, dovoljni su nam i ovi domaći likovi.
buba_truba buba_truba 16:59 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

Vojislav Stojković
Kad već spominješ mlade lavove, moram da podsetim i na mladog lava Solanu, koji je kao levičar i šezdesetosmaš predvodio mnoge demonstracije za razoružanje i protiv NATO.... da bi posle izvesnog broja godina postao generalni sekretar NATO pakta.Ali, da ne razvodnjavam, dovoljni su nam i ovi domaći likovi.

Neka, neka, nije "razvodnjavanje". Ovi domaći su nam od posebne važnosti, naravno, kroje nam sudbine. Ali volim ja da čujem da to nije nešto što se zapatilo samo u nas, lakše se nekako podnosi teret taj... evo, verujem da će i eizu bar malko da lakne.
Bili Piton Bili Piton 17:31 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

buba_truba
Vojislav Stojković
Kad već spominješ mlade lavove, moram da podsetim i na mladog lava Solanu, koji je kao levičar i šezdesetosmaš predvodio mnoge demonstracije za razoružanje i protiv NATO.... da bi posle izvesnog broja godina postao generalni sekretar NATO pakta.Ali, da ne razvodnjavam, dovoljni su nam i ovi domaći likovi.

Neka, neka, nije "razvodnjavanja". Ovi domaći su nam od posebne važnosti, naravno, kroje nam sudbine. Ali volim ja da čujem da to nije nešto što se zapatilo samo u nas, lakše se nekako podnosi teret taj... evo, verujem da će i eizu bar malko da sine.


Da, to je verovatno kao kad bi rekla "lakse mi je kad znam da ne umiru samo u Beogradu od svinjskog gripa nego i u Sao Paolu". Nadasve utesno a mozda i ohrabrujuce, u prakticnom smislu.
buba_truba buba_truba 17:38 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

Bili Piton
Da, to je verovatno kao kad bi rekla "lakse mi je kad znam da ne umiru samo u Beogradu od svinjskog gripa nego i u Sao Paolu". Nadasve utesno a mozda i ohrabrujuce, u prakticnom smislu.

Pa u praktičnom smislu, narafski, nego kako! Dosta mi je teoretisanja.
vishnja92 vishnja92 17:47 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

Da, to je verovatno kao kad bi rekla "lakse mi je kad znam da ne umiru samo u Beogradu od svinjskog gripa nego i u Sao Paolu". Nadasve utesno a mozda i ohrabrujuce, u prakticnom smislu.

ajlavju Bili, forevr
Bili Piton Bili Piton 18:10 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

vishnja92


back @ you
eizo eizo 20:10 15.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

Unfuckable
kako se postaje
православни публициста


A i ti bi malo da publiciras a ?
visnja92 visnja92 05:08 17.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

sad, ovo nisam ja
vishnja92 vishnja92 10:01 17.12.2009

Re: mene zanima, izvin'te za trol

tkoje? jel ovo
A i ti bi malo da publiciras a ?


ni ja
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:50 15.12.2009

Tekst

Ovaj tekstic je napisan dok sam cekao politicara u Italijanskom odelu (politicar u odelu ne ja), u fantasticnim kolima u kojima ne radi klima...
A ja ću sada da ga odštampam i pročitam sutra ujutro u prevozu. Boga mi si se raspisao, pa moram da odvojim dovoljno vremena za to.
nebicanin nebicanin 10:10 15.12.2009

Apokalipticno!

Pozdrav i preporuka!


Drago mi je da cujem ove umilne misli, mislio sam da sam sam i negativan, sto je i korisno kada je HIV u pitanju...

Apokaliptican ton u ovo mecavno jutro... Jos sam mamuran od Truffaza, jos i ti...

Voleo bih da mecava zahvati i nas kolektivni duh, pa da se nesto izcasi najzad....

Baca mi se pegla, sto zbog mamurluka, sto zbog ove nakaradne situacije, vremena, glupo je to vaditi se na vreme, ali covece, kako opisati ovo? Sartrovska mucnina je deskripcija nase zemlje. Trebali bi da uvedemo u privredu kao osvezenje, "Egzistencijalisticka Srbija, dodjite i posetite nas, gde je to veliki Sartr nasao inspiraciju za svoje knjizevno delo?!" Turisticka org. grada Beograda
Uveo bih pravilo da studenti sa Sorbone i Hajdelberga moraju imati u sklopu obrazovanja i posetu Srbiji, kao deo prakticne filozofije....
U vezi onog majusnog svetla koje se pojavljuje na kraju teksta... ili-ili
Ili cinjenje icega, bar mali korak na jednoj strani, ili bacanje pegle - na drugoj.

Bacam peglu.
eizo eizo 19:55 15.12.2009

Re: Apokalipticno!

Pa i nije tako strasno, ako nesto uradimo to ce biti fantasticno i velicanstveno.
Ako nastavimo ovako i nista ne uradimo jednostavno cemo nestati, sto i nije neka steta jer ko hoda ka ponoru i odluci da je lakse da zatvori oci nego da se okrene na drugu stranu i ne treba da postoji.
A ako ne postojimo, koga ce to uopste zanimati...

I vece nacije su padale i nestajale od nas, Rim nije pao boreci se do poslednjeg coveka, kapije Rima su bile otvorene, opet bas konkretno ovaj narod je preziveo 500 godina najvece kulturne okupacije i golgote koju je ovaj deo evrope video, tako da znamo da moze da pravi cuda.
Da li ce to uraditi ili ne, na njemu je, i slicno vazi i za okolne narode i narodna udruzenja...
Kazezoze Kazezoze 20:34 15.12.2009

Re: Apokalipticno!

eizo
opet bas konkretno ovaj narod je preziveo 500 godina najvece kulturne okupacije i golgote koju je ovaj deo evrope video, tako da znamo da moze da pravi cuda.

svakako je bila u pitanju i okupacija i golgota, al' nikako kulturna.
jedina kulturna okupacija i golgota dogodila se kolonijalnim osvajanjem amerike i unishtavanjem njene civilizacije.
ovaj kraj sveta nije imao tu vrstu tlachenja. chak bi se moglo reci da su i kulturno napredovali u okupaciji.
rimljani su npr., iza sebe ostavili i deo svoje bogate kulture. isti je sluchaj i sa turcima, austro ugarskom itd.
eizo eizo 21:57 15.12.2009

Re: Apokalipticno!


Okupacija Otomanske imperije se zasnivala na sistemackom kulturnom satiranju osvojenih naroda, to ide od Seldzuka na ovamo, od grobova i crkava do krvnog satiranja regrutacijom i nasilnom konverzijom u Islam.

Reci da smo mi kulturno napredovali za vreme Turaka je toliko pogresno da prosto ne znam gde bi poceo sa kasapljenjem te teze, uz svo duzno postovanje.
Jedino sto smo mi od Turaka dobili je jebeni burek...a i to je izgleda Mongolsko...

Sto se Rimljana tice, oni su imperija nastala na najstrasnijem genocidu ikad, van svakog poredjenja u istoriji covecanstva, a kulturu su takodje maznuli od Grka...od prava do bogova...
pnbb pnbb 23:08 15.12.2009

Re: Apokalipticno!

hm, nije da sam neki ljubitelj mundzosa, ali istine radi treba reci da su uglavnom trudili da sacuvaju umetnicka i naucna dostignuca od pre njih .. ne kazem da su dozvilili i potlacenim narodim akoje su orobili da u njima uzivaju i li da ih koriste .. ali ih nisu unistavali, kao braca hriscani ... koji su elegantno zatrli sve sto je bilo pre .. ako cemo o unazadjivanju .. da smo od grka, presijaca, egipcana preskocili jedno hiljadu i kusur godina do kopernika , galilea ..de bi nam bio kraj
ana_radmilovic ana_radmilovic 07:24 16.12.2009

Re: Apokalipticno!

eizo
Pa i nije tako strasno, ako nesto uradimo to ce biti fantasticno i velicanstveno.Ako nastavimo ovako i nista ne uradimo jednostavno cemo nestati, sto i nije neka steta ...


eto - defetista! ili fatalista, apokaliptičar! a možda čak ovo

ali, prema molim saznanjima mi nikada nećemo nestati, a kad bude smak sveta - samo ovaj narod će preživeti.... posle mnogo peripetija, naravno - ali, na kraju će sve biti super
eizo eizo 20:47 16.12.2009

Re: Apokalipticno!

Pa bog cuva Srbe , ma ozbiljno, bilo na vestima
ddsonik ddsonik 10:42 15.12.2009

da li bi ovo...

...moglo da se podvede pod opis 'raspada sistema'? Ili je za detaljniji opis bilo potrebno da sacekamo jos malo 'politicara u italijanskom odelu`?

Preporuka za tekst

pozdrav
deadbeat deadbeat 10:52 15.12.2009

pozitiva

Otkud ti snage za toliki neumoljivi optimizam, eizo care majstore

Ono sto meni nije jasno, i sto bih voleo da mi neko objasni (a zapitam se to ponekad kad neko ovako lepo oplete po stanju nacije) jeste odakle Srbima razlog / izgovor / snaga za toliki patriotizam? Gde je taj misticni izvor nacionalnog ponosa, iz koga se valjda napijes (rakije) pa pocnes da uzdizes svoje voljene sunarodnike na pijedestal "boljih od ostalih", da pljujes po Albancima, Amerima, Hrvatima, Jevrejima i ostalim narodima koji ne mogu da se kvalifikuju za "nebeski" status. Ok, imamo sportiste, imamo pametne i vredne, ali sta radimo sa njima?

Ja bih voleo, stvarno, da mogu da vidim makar mrvicu racionalnog razloga da smatram sebe boljim od nekog stranca samo zato sto sam pripadnik naroda koji je, eto, toliko mudar, hrabar, posten i sposoban, da te osobine automatski vaze i za mene i cine me boljim covekom? Ali ne mogu - sve sto vidim, svaki dan, godinama, na tv-u, novinama, u zivotu (a eizo me na to podseti) jeste glupost, kratkovidost, umisljenost, samozivost, bahatost, pakost, nasilnistvo i, vrlo cesto, cisto zlo u srpskom narodu. Voleo bih da cesce naidjem na primere vrlina koje bi trebalo da krase ovu naciju - ne kazem da ih nema, ali su zanemarljivi u odnosu na one koji demonstriraju neke druge osobine. Ne kazem da nema cestitih ljudi - poznajem ih dovoljno, o nekima cujem ponekad, ali oni nisu ti cija rec ima tezinu, ne uticu na moj zivot, oni nisu ti koji odlucuju gde idemo i kako da tamo stignemo. Ne, Srbiji su vazni bahati oubrazeni prostaci, lazovi, glupaci, demagozi, prevaranti i lopovi - krem drustva.

Ne mogu da mrzim svoj narod, ali ne mogu ni da ga kujem u zvezde dok su stvari takve kakvim ih Eizo opisuje. Nisu ni drugi nista bolji, ali moraju stvarno i oni da se potrude da bi bili gori. Zato radije ne razmisljam u tim kategorijama - gledam svoja posla i trudim se da ne dozvolim drzavi i svojim sunarodnicima da me sapletu.

p.s. tek sad video tagove
godec godec 12:48 15.12.2009

Re: pozitiva

"gledam svoja posla i trudim se da ne dozvolim drzavi i svojim sunarodnicima da me sapletu"


Хвала ти на овој реченици којом си одлично дефинисао филозофију која изгледа доминира у данашњем друштву.

Зашто си написао "својим сународницима"? Да ли то значи да те они који нису твоји сународници не саплићу?
deadbeat deadbeat 15:48 15.12.2009

Re: pozitiva

Зашто си написао "својим сународницима"? Да ли то значи да те они који нису твоји сународници не саплићу?

Otprilike - zbog izvesnih sunarodnika nije baš ni bilo prilike da me "nesunarodnici" (da ne kažem stranci) bilo sapliću ili pomažu. Ako bi da kreneš u argumentaciju kako su neki drugi krivi što smo tu gde jesmo, zamolio bih te da se uzdržiš. Ionako pri pomenu saplitanja više mislim da državu - da li postoji neko u ovoj zemlji ko je vidi kao saveznika u borbi za bolji život? Pre će biti da je ogromna većina doživljava kao neprijatelja - bahatog i rasipnog dahiju koji bi da uzme što više može od svojih građana (kroz poreze, takse, kazne, namete... harač), a za uzvrat daje malo ili ništa. Naravno, država na koju ja mislim nije neki apstraktni entitet, već je čine ljudi - u vlasti, administraciji, državnim službama, agencijama, pojedinim preduzećima, policiji, sudstvu ... i oni su jedini koje država ne sapliće - naprotiv. Tu se opet vraćamo na sugrađane koji mi zagorčavaju život, ali taj skup nije ograničen samo na one koji su u direktnoj vezi sa državom - daju svoj doprinos i taksisti, navijači, divljaci u saobraćaju, primitivci i prostaci sa tv ekrana, kriminalci na slobodi...

Ako ne znaš, postoje i takve zemlje u kojima se šansa pruža onima koji to zaslužuju (a ne samo onima koji imaju prava poznanstva), u kojima se barem teži nekoj socijalnoj pravdi, kriminalci su u zatvorima, na vodeća mesta ljudi dolaze zbog stručnosti a ne po partijskoj liniji, vlast se ne doživljava kao dobijanje dozvole za pljačku, izbori su prilika za promenu onog što je loše a ne za novu podelu plena...

A u vezi "gledanja svog posla" - kako drugačije? Izvoli, ne budi apatičan, bori se za svoje ideale, daj sebe za dobro svih, ali nemoj da se iznenadiš ako ti bude vraćeno pljuvanjem, klevetanjem, vređanjem i, na kraju, metkom iz snajpera.
dragoljub92 dragoljub92 17:21 15.12.2009

Re: pozitiva

Ako ne znaš, postoje i takve zemlje u kojima se šansa pruža onima koji to zaslužuju (a ne samo onima koji imaju prava poznanstva), u kojima se barem teži nekoj socijalnoj pravdi, kriminalci su u zatvorima, na vodeća mesta ljudi dolaze zbog stručnosti a ne po partijskoj liniji, vlast se ne doživljava kao dobijanje dozvole za pljačku, izbori su prilika za promenu onog što je loše a ne za novu podelu plena...

ne verujem,to nam samo ovi globalnimasonskikatoličkojudeo........... izdajnici samo pričaju šarenu lažu,ajde bre de to ima?
eizo eizo 20:04 15.12.2009

Re: pozitiva

Ne mogu da mrzim svoj narod, ali ne mogu ni da ga kujem u zvezde

EVO RESENJA
Colin_bgd Colin_bgd 11:43 15.12.2009

?

mislim ovo vam je ko popis saradnika sluzbe


sta ce ti ovo "ko"?
godec godec 11:44 15.12.2009

Хвала и Предлог

Уживам у твојим текстовима. Овај је можда најбољи до сада. Хвала ти.

Предлажем модератору да се овај текст уврсти у посебну категорију која би се креирала и која би се звала на пример:

СЈАЈНИ ПРИЛОЗИ

или

ИЗВРСНИ ПРИЛОЗИ

И предлажем да овај текст буде номинован за гласање да буде увршћен у категорију Сјајних прилога, који ће увек бити доступни за приступ на основној страници за блог.

Или можда још боље, да се нова категорија назове Б92 ПРОЈЕКАТ па да се онда на бази овог текста покрене шира акција где би се кренуло у конкретно поступање по овом основу.

A da bi sredili te velike stvari morate da krenete od malih, morate da sredjujete one male stvari koje ce vas voditi do velikih, oruzje je samo neizbezan simptom koji nema nikakvu svrhu uvek ce ga biti i uvek ce biti tu ali ono nije resenje, ono je samo pocetak problema, oruzje smo vec imali na obe strane i obe su izgubile, mozda je vreme da probamo drugacije.

Imamo prilicno zanimljivu situaciju da ce nam jedino resenje sopstvenih problema biti sopstveni neprijatelji, ili cemo se izmiriti i jedni drugima izleciti rane ili cemo ubiti jedni druge i sami sebe, i umrecemo dok budemo slavili pobedu nad onom drugom stranom.

Mozda treba poceti od malih stvari, ili mozda od velikih ali negde neko mora da pocne, odavde se osim zice nista ne vidi...


Значи да се направи списак ствари, малих, баш малих, смешно малих, и да се нешто уради по том основу. Овде. Што да не?

Предлажем да прва мала ствар која би била на дневном реду је вршење организованог притиска на власти Србије да се реши тзв. проблем нехигијенских дивљих насеља, али не смештањем грађана Србије у металне контејнере него у објекте од чврстог грађевинског материјала (бетона, цигле...).

Па кад се тај мали проблем реши, да идемо даље.

Још једном, ХВАЛА ЕИЗО!
margos margos 12:10 15.12.2009

.....

Mučno, dragi moj... mučno...
Holivud u savremenom, rialiti ruhu... dvajesprvi vek, tebra.

Žao mi je jedino što te samo ta mučnina natera da se javiš.
mikele9 mikele9 12:42 15.12.2009

Prilog

IZVINITE.....

Ja nisam iz ovog grada (Beograda, Srbije, prim.autora)...da li možda znate....neko mjesto...pogodno za samoubistvo?
Ko se ne seća, ovo je davno pevao/izgovarao napastvovatelj umirovljenika, scenski paraplegičar, momak koji je video/gledao daleko unapred, Marko Brecelj.
Nisam suicidan tip, pa zašto mi u poslednje vreme sve češće padaju ovi stihovi na pamet? Možda je u pitanju samo odanost i simpatija (potaknuta trenutnim mi životnim stanjem i statusom) prema suludokalamburnoizvansvihuobičajenihkonvencijaizblesavogmuumaizašlih stihova? A možda je to i nešto dublje? Možda mi činjenica da živim u Srbiji pomućuje sliku ili um? Nisam rudar a i nemam nameru da kopam
ni milimetar e da bih saznao šta se krije iza toga. Ali i dalje mi se sviđa!
Zamislite da napravim eksperiment, idem od Ciriha, Pariza, Berlina, Londona, Njujorka, Niša, Smederevske Palanke, Zrenjanina, Kolara, Dimitrovgrada.....i u svakom gradu zaustavljam prolaznika koji mi ide u susret i pitam ga: „Ja nisam iz ovog grada...da li možda znate....neko mjesto...pogodno za samoubistvo?“ Imam osećaj da bi mi Londonac, zamislivši se na trenutak, predložio barem nekoliko mesta koja bi odgovarala mom naumu. Njujorčanin iz Menhetna bi ’ladno prošao pored mene ne osvrnuvši se oguglao na slična pitanja, u Kvinsu i Bronksu bi doživeo ko zna šta a u Harlemu bi mi rekli da nema potrebe da tražim neko određeno mesto, mogu me ubiti baš tu gde se nalazim. Parižanin, navikao na svakojake klošarske izmišljotine, nasmešio bi se i rekao: „Monsieur, pa u Parizu vam je svako mesto pogodno za to što ste naumili.“ Cirižanin bi vam na pitanje odgovorio pitanjem na čistom Retoromanskom jeziku: „Gospodine da li ste vi Italijan ili Francuz?“ Kada su naši sunarodnici u pitanju, beskrajno je široka lepeza odgovora! Beograđanin bi vam ponudio pomoć: „Evo ja ću vas gurnuti...vi samo izaberite, Beograđanka ili jedan od mostova, i nemojte se mnogo predomišljati čoveče, vidite da zadržavate saobraćaj.“ Obraz + ubice, koljači, utamanitelji svih koji nisu Srbi, Francuzi i ini, svrstani pod eufemizam NAVIJAČI, najebali bi vam se majke. Retki preživeli su zašili usne. U Zrenjaninu bi vas odgovarali od namere govoreći da nema potrebe da svojim, podižete ionako ogroman procenat samoubistava u Vojvodini. Na Kosovu bi vam se pridružila većina Srba. Ima gradića i sela u Srbiji, gde bi vas pozvali da im uz piće, pobliže objasnite svoju nameru i predložili bi vam vešanje na starostavnom seoskom Dubu ili bacanje u bunar. Mogao bi se od ovoga napraviti odličan dokumentarni film sa sve izrazima na licima i reakcijama na vaše/moje pitanje.
margos margos 13:20 15.12.2009

Re: Prilog

Ja nisam iz ovog grada (Beograda, Srbije, prim.autora)...da li možda znate....neko mjesto...pogodno za samoubistvo?

Čini mi se da je govorio 'samoubojstvo'... no nebitan detalj.
U Beogradu postoji šansa da na to pitanje slučajni prolaznik kaže i 'Ček, haj'mo zajedno.. misliš da si jedini ludak?! E nisi!!!' ali i da nesrećnika odvede svojoj kući i objasni mu svoju situaciju - nakon čega potencijalni samoubica shvati da je srećan, uspešan i da nema nikakav razlog za...
JJ Beba JJ Beba 13:19 15.12.2009

ko danas podmeće obraz sutra će nogu

kakav veličanstven skup!!!
a kam ga Duuuuule Savić, prvi krampon srBske kopačke?

edit
Vuk Bojović arhitekta? odkada?
mikimedic mikimedic 13:40 15.12.2009

Re: ko danas podmeće obraz sutra će nogu

kakav veličanstven skup!!!
a kam ga Duuuuule Savić, prvi krampon srBske kopačke?

edit
Vuk Bojović arhitekta? odkada?


ako vec znas da se pise srBske, onda verovatno znas da je pravilno otkad ili od kada.

JJ Beba JJ Beba 13:44 15.12.2009

Re: ko danas podmeće obraz sutra će nogu

ako vec znas da se pise srBske, onda verovatno znas da je pravilno otkad ili od kada.


čula sam. od Dragana
Ribozom Ribozom 21:36 15.12.2009

Re: ko danas podmeće obraz sutra će nogu

@jJJB
Vidi se ko je pazljivo citao spisak.

JJ Beba JJ Beba 22:06 15.12.2009

Re: ko danas podmeće obraz sutra će nogu

jbg nema ga, a svi su mu tu.


takođe imam dilemu
протојереј Жарко Гавриловић;

da li je ovaj pop raspop ili ne? svojevremeno su iz SPC poručivali da jeste i ako jeste da li je po peesu što ga titluju (od titule) sa protojerej.
mislim ne deluje mi ražalovano
bandi fornoski bandi fornoski 14:02 15.12.2009

tri stuba

Preporuka ko vrata. Nadam se da ti je bar malo laknulo kad si bljunuo svu tu žuč.

E sad, problem je sto srpsko drustvo počiva na tri velike laži:

- da smo devedesetih bili mmalo zločesti, ali ni bolji ni gori od drugih, samo smo neuporedivo gore prošli jer su nam svašta napakovali

- da je za sve kriv onaj što je umro u Hagu, a mi ni luk jeli ni luk mirisali i uostalom mi smo se najviše napatili zbog njega

- da je Kosovo Srbija

Kad većina pristane na velike laži onda se laže i u pojedinostima, pa nije čudo da se to u čoveku nataloži i onda mora da pukne. Poželjno, u vidu bloga, manje poželjno u vidu skoka u Savu.
alexlambros alexlambros 15:16 15.12.2009

Loved

the list
zastupnika NDK (nezavisna drzava Kosovo) ...

jel se prijavio Pakistan?
visnja92 visnja92 15:27 15.12.2009

Mlake Misli...

hebi ga, lepo su mi govorili da budem dobra ili cu u pakao kad umrem
sad moram da trpim....
vishnja92 vishnja92 17:43 15.12.2009

Re: Mlake Misli...

ovo nisam ja.
audrey92 audrey92 17:17 15.12.2009

crkvenoslovenski?

Најистакнутији представници србске духовне, научне и културне елите...


Dođavola više i s tim "srBski"... Zašto prosto ne pišu slavenosrpski, ili nekom još starijom varijantom???
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:07 15.12.2009

Sve naš do našega

Likovi i likovkinje nase i vase mladosti koje su ocigledno veoma intelektualne osobe

Најистакнутији представници србске духовне, научне и културне елите

Ima tu svega od psihijatara do akademika i istoricara kao i brdo raznih drugih...boema.

NAROD KOJI IMA OVAKVU DUHOVNU ELITU NE TREBA DA SE BOJI ZA SVOJU PROŠLOST A NA BUDUĆNOST IONAKO NE MISLI.

Velika preporuka za tekst.
dragoljub92 dragoljub92 00:51 16.12.2009

Re: Sve naš do našega

Milan Karagaća
Likovi i likovkinje nase i vase mladosti koje su ocigledno veoma intelektualne osobe

Најистакнутији представници србске духовне, научне и културне елите

Ima tu svega od psihijatara do akademika i istoricara kao i brdo raznih drugih...boema.

NAROD KOJI IMA OVAKVU DUHOVNU ELITU NE TREBA DA SE BOJI ZA SVOJU PROŠLOST A NA BUDUĆNOST IONAKO NE MISLI.

Velika preporuka za tekst.

milorade,ja bi reko ovako
narod koji ima ovakvu elitu ne treba da se brine za svoju budućnost jer je sa ovakvom elitom tu budućnost izgubio zasigurno.a prošlost je ionako prošlost pa nije nikad sasvim jasno šta je tu mit a šta stvarnost.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:29 15.12.2009

Ozbiljno koji vam je?

Jest' i ti se raspisa i ja se nacita,al' vala si kaz'o,ubo' si svaku rec...kapa dole,majstore!
miloradkakmar miloradkakmar 23:41 15.12.2009

Odličan tekst,

mislim da je ovo suština :
Ako se medju ovim ili onim narodom ne pronadje neko, sa dovoljno snage i hrabrosti da krene da se bori sa ovim najvecim i mozda poslednjim pitanjem ovog naroda, necemo sami mi zbog toga ispastati.
Ako taj neko uspe da vidi dalje od tog brda zemlje koje mi zovemo Kosovo a oni Kosova, njegovo ime postace besmrtno, a opet ako od toga ne bude nista mi necemo imati buducnost i polako cemo umreti, ovo je poslednja prilika da ovaj narod ustane iz mrtvih, poslednja prilika za pobedu i poslednji poraz.

Pitam se gde naći nekog među ovima i onima, jer niko neće dobrovoljno da se javi. Izgleda da svima /političkim elitama / odgovara da ovakvo stanje što duže traje kako bi " zadužili " istoriju.
Kad ideš već dole daj pronađi nekoga. Bez šale. Mora se krenuti od nečega.
green_thumb green_thumb 05:14 16.12.2009

:)

Kad bi se sad negde našli Orvel, Kafka, Adams i Pračet, zapili od manastirske rakije, pošmrkali tri kila koke i zgutali kilo eksera, ne bi mogli da izmisle Srbiju. Mi totalno demantujemo stvarnost.
Zamišljam (beg od stvarnosti mi je jedina dostupna terapija) da će većina ovih (tipa Kapor, Brana Crnčević, Čavoški, Smilja Avramov) biti živa i kroz jedno 50 godina kao glave u tegli (ko u Futurami) da nam svima sole pamet.
A cela ekipa može da posluži Stivenu Kingu za narednih 200 knjiga kao negativci - od književnika, preko profesora do guslara (jbtbog!).

I u čemu je fora kad neko napiše 'srBski' - je l' se tako postaje veći Srbin ili level patriotizma skoči za +5 i dobiješ berserk? Ja sam mislio da se Vuk okrvavio dok je uveo razumljiv sistem pisanja, čitanja i glasovnih promena.
shumska shumska 13:20 16.12.2009

Re: :)

Kad bi se sad negde našli Orvel, Kafka, Adams i Pračet, zapili od manastirske rakije, pošmrkali tri kila koke i zgutali kilo eksera, ne bi mogli da izmisle Srbiju. Mi totalno demantujemo stvarnost.
Zamišljam (beg od stvarnosti mi je jedina dostupna terapija) da će većina ovih (tipa Kapor, Brana Crnčević, Čavoški, Smilja Avramov) biti živa i kroz jedno 50 godina kao glave u tegli (ko u Futurami) da nam svima sole pamet.
A cela ekipa može da posluži Stivenu Kingu za narednih 200 knjiga kao negativci - od književnika, preko profesora do guslara (jbtbog!).

- sjajan komentar
a istovremeno
duchesse duchesse 13:27 16.12.2009

Re: :)

I u čemu je fora kad neko napiše 'srBski' - je l' se tako postaje veći Srbin ili level patriotizma skoči za +5 i dobiješ berserk?


To je stari pravopis, te kad ga koristiš, pokazuješ tendenciju ka vraćanju u prošlost, što nam je sveta misija. Ako se dovoljno budemo vraćali u prošlost, doći ćemo do doba Nemanjića, gde nam je i mesto. Pa odatle polako, ali sasvim polako, ka 21om veku. I onako će svet uskoro da propadne, pa ćemo se za kojih 200-300 godina naći na sredini.
green_thumb green_thumb 18:14 16.12.2009

Re: :)

duchesse


To je stari pravopis, te kad ga koristiš, pokazuješ tendenciju ka vraćanju u prošlost, što nam je sveta misija. Ako se dovoljno budemo vraćali u prošlost, doći ćemo do doba Nemanjića, gde nam je i mesto. Pa odatle polako, ali sasvim polako, ka 21om veku. I onako će svet uskoro da propadne, pa ćemo se za kojih 200-300 godina naći na sredini.



A-ha - ti hoćeš da kažeš da je to custom made vremeplov, te da se ponavljanjem te lingivističke mantre osoba vraća u prošlost!

Znači, Star Trek me je slagao. Ne treba mi tahionski generator i warp polje, dovoljna mi je Smilja Avramov.

Biljana 77 Biljana 77 14:25 16.12.2009

Ej, bre!

1. da pišeš češće a kraće tekstove, glava me zabole, a nisam u tvojoj glavi (kako li je tek tebi )
2. tagovi su sjajni
3. ni jedno ime sa spiska ove obrazovane elite me nije iznenadilo
4. preporuka i pozdrav
flow flow 17:12 16.12.2009

Replika

Tekst ti je kao danasnja Srbija: konfuzno, presporo, ali ipak ima potencijal.
missaudrey missaudrey 20:17 16.12.2009

..

ufff eizo kako si mi nedostajao..
vishnja92 vishnja92 21:41 16.12.2009

Re: ..

ni ovo nisam ja
eizo eizo 00:09 17.12.2009

Re: ..

uff
okeanija okeanija 13:46 17.12.2009

Mlake misli..

..ma kao i uvek, nikom nista..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana