Društvo| Zabava| Život

Ako slučajno tražite posao...

Biljana 77 RSS / 21.12.2009. u 11:30

Po svemu sudeći ja sam baš imala sreće. Nisam morala da tražim posao preko oglasa. Pred kraj faksa već sam dugo držala časove i kad sam diplomirala nisam imala nameru da nešto žurim sa traženjem posla. Posao je našao mene manje od mesec dana kasnije. Koleginica sa faksa već je radila tamo i eto.. i ja samo još tamo..

Sa oglasima sam se sretala sporadično u iracionalnim napadima ideje da promenim posao, kada sam htela da proverim šta bih još mogla da radim, zatim kad sam bezuspešno pokušavala da nađem sredovečnim roditeljima nov posao (kakvo uludo potrošeno vreme) ili kad bi me neko od dokonih studenata u familji zamolio da pogledam i predložim nešto što bi mogli da rade, a što naravno nikad nisu ni pokušali.. job-search.jpg

Onda je Žmu krenuo u traženje posla. Oglasi su bili najčitanije štivo u kući, a naše čuđenje svakog dana bilo je sve veće. Gde, bre, postoje ovi ljudi? Mislim što znaju, umeju&smeju sve ovo? Pa sa tolikim iskustvom, a mladi kao rosa? Sposobni, tolerantni, ambiciozni, obrazovani, you name it.. I da znaju po neku borilačku veštinu (crni pojas se podrazumeva, samo je pitanje koji dan) pride ..  Okreni, obrni nigde ne ispunjavaš sve uslove. -Ma to se tipski pravi, tešim ja Žmua, -vidiš da svuda piše isto i svuda traže sve. Da niko ne odgovara na mailove podrazumeva se. U nekom trenutku shvatimo mi ono što je svima bilo jasno, posao se nalazi preko veze, eventualno preporuke i odustanemo od nadasve inspirativnog svakodnevnog pretraživanja oglasa. I umalo da propustimo. Ali splet srećnih okolnosti, baner na devedesetdvojci, naslov koji obećava i oštro oko naše kume N. spasili su ovaj biser među oglasima od smrti u virtuelnom đubretu ili gde već odlaze oglasi kojim se okončalo trajanje..

Ostavljam vas da u miru i tišini uživate:

***************************************

Project Manager/ka

 Traži se:

  • Univerzitetno školovana osoba
  • Najmanje tri, još bolje pet godina iskustva
  • Sposobnost sistematičnog pristupa ka "Solutions seling"
  • Verbalna i pisna komunikacija poslovno-engleskog jezika je uslov
  • Odlično poznavanje: Excel, Powerpoint, Word, Outlooka, Internet explorera
  • Samoiniciativna i visoko motivirana
  • Samopouzdana i prodorna
  • Komunikacijske veštine i suverenost na top management nivou
  • Prednost imaju kandidati koji imaju iskustva o funkcionisanju Retaila na
  • srpskom tržištu

Nudimo:

  • Dugoručnu suradnju u manjem brzo rastećem, dinamičnom i mladom kolektivu.
  • Konstantno ulaganje u znanje zapošljenih i školovanja na midle management
  • nivou.
  • Mogućnost interne rasti i preuzimanja viših odgovornosti.
  • Fiksna plata uz kvartalne bonuse.
  • Laptop, Telefon, Auto nakon testnog perioda šest meseci.

 

Molimo vas da se javite samo kandidati koji ispunjavate gore navedene uslove!

 

*******************************************

Ukoliko želite da proverite verodostojnost istog ili evenutualno da konkurišete za posao (ako ste naravno razabrali o čemu se tu radi), tu je i  link.

Samo da dodam, živa sam se namučila, počev od naslova, da pronađem rečenicu koja nema neku logičku, gramatičku, stilsku, pravopisnu  ili grešku u kucanju. 



Komentari (139)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 11:35 21.12.2009

ćuti dobro je

ne traže horoskopski znak
Biljana 77 Biljana 77 11:39 21.12.2009

Re: ćuti dobro je

omega68
ne traže horoskopski znak

Ako je školovanje univerzitetno, znak mora biti horoskopni.
iris.davidovich iris.davidovich 15:29 21.12.2009

Re: ćuti dobro je

Ako je školovanje univerzitetno, znak mora biti horoskopni.

to ustvari znaci kvalitetno
dunja73 dunja73 21:30 21.12.2009

Re: ćuti dobro je

ne traže horoskopski znak

mene nekad ovde na razgovoru i to pitali ..Jos se razumeju ,
jer je 23-i na prelazu , pa se Ispitavacica bas pozabavila materijom ,a i meni je sve to pravilo spass
Biljana 77 Biljana 77 14:10 22.12.2009

Re: ćuti dobro je

mene nekad ovde na razgovoru i to pitali

Alava Alava 11:48 21.12.2009

LoL

Univerzitetno školovana osoba
Verbalna i pisna komunikacija poslovno-engleskog jezika je uslov
Samoiniciativna i visoko motivirana
Samopouzdana i prodorna

Postoji li u rečniku srpskog jezika zaista reč samopouzdana? Ne zezam, stvarno pitam.
antioksidant antioksidant 11:58 21.12.2009

Re: LoL

Postoji li u rečniku srpskog jezika zaista reč samopouzdana?

postoji li recnik srpskog jezika?
(tj, da li je sanu zavrsio vekovni projekat?)
antioksidant antioksidant 12:02 21.12.2009

Re: LoL

link


Лингвистичка истраживања савременог српског књижевног језика и израда Речника српскохрватског књижевног и народног језика САНУ један је од најважнијих и најобимнијих дугорочних пројеката српске науке и културе. Речник САНУ је монументално дело науке и културе српског народа и имаће, када буде завршен, преко 30 томова великог формата, са преко 450.000 речи из књижевног језика и народних говора. У 2006. години излази 17. том.


pricalo se o jednotomnom recniku ali ne znam da li je on zavrsen
Biljana 77 Biljana 77 12:13 21.12.2009

Re: LoL

da li je sanu zavrsio vekovni projekat

Pa vek je tek počeo.. Polako.. temeljno, samopouzdano ..
ivana23 ivana23 12:49 21.12.2009

Re: LoL

motivirana

Motivisana.
Biljana 77 Biljana 77 12:54 21.12.2009

Re: LoL

iskustva o funkcionisanju Retaila
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:51 21.12.2009

Re: LoL

jednotomnom recniku

Pravilno se kaže jenotonnom.
dragoljub92 dragoljub92 00:06 22.12.2009

Re: LoL

Jelica Greganović
jednotomnom recniku

Pravilno se kaže jenotonnom.

misliš ,oće kažeš monotonom
Unfuckable Unfuckable 00:12 22.12.2009

Re: LoL

monotonom

bonotonom?
Biljana 77 Biljana 77 01:08 22.12.2009

Re: LoL

Pravilno se kaže jenotonnom.

Vanzemunci sine, vanzemunci!
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:51 22.12.2009

Re: LoL

Ispalo mi d, lapsus kucami

jednotonnom
maksa83 maksa83 10:01 22.12.2009

Re: LoL

Vanzemunci sine, vanzemunci!

babela babela 00:29 24.12.2009

Re: LoL

Postoji li u rečniku srpskog jezika zaista reč samopouzdana? Ne zezam, stvarno pitam.

Biljana 77 Biljana 77 11:57 21.12.2009

Moji lični hitovi i nedoumice:

1. Manger/ka - prvo sam mislila da je ka oznaka za npr. grad, ali ne.. neće nama engleske reči uskraćivati pravo na rodnu ravnopravnost.

2. pisna komunikacija - što bi rek'o naš profesor geografije: Asocira na svašta!

3. ako je poznavanje Word, zašto je poznavanje Outlooka

4. suverenost na top management nivou - Samouverenost ili nešto vezano za teritorijalni integritet?

5. zašto je srpskom tržištu i nivou posebna tačka? (kompjuterska pismenost dakle takođe ne manjka tekstu)

6. mogućnost interne rasti i nakon testnog perioda

i Hit godine: Molimo vas da se javite samo kandidati koji ispunjavate gore navedene uslove!
antioksidant antioksidant 12:04 21.12.2009

Re: Moji lični hitovi i nedoumice:

Samouverenost ili nešto vezano za teritorijalni integritet?

sacekacemo odluku suda u hagu
dotle konsultuj ustav
niccolo niccolo 13:29 21.12.2009

Re: Moji lični hitovi i nedoumice:

Samouverenost ili nešto vezano za teritorijalni integritet?

Ja bih definitivno rekao vezano za teritorijalni...

Ali mi je ipak favorit mogućnost interne rasti
Biljana 77 Biljana 77 13:45 21.12.2009

Re: Moji lični hitovi i nedoumice:

mogućnost interne rasti

Asocira me na reklamu za neki šampon za jačanje korena vlasi i voljum..
niccolo niccolo 13:59 21.12.2009

Re: Moji lični hitovi i nedoumice:

voljum..

Kažu da je voljum veoma bitan
angie01 angie01 13:39 22.12.2009

Re: Moji lični hitovi i nedoumice:

sad sam vec navikla, al kada sam prvi put videla slichnu foru- umrla sam od smeha, pa josh prevod nekog pojma, koji oznachava neshto shto kod nas uopshte ne postoji-pa ne moze ni da funkcionishe,..jer ovo je bukvalni prevod nekog stranog oglasa za poziciju koja treba i u ovaoj firmi, al HR ochigledno n'ume da skocka oglas.

isto tako je pre dve godine u Blicu izlazio neki serijal o tome kako se trazi posao, potrebni skilsi-i sav onaj shit iz onih paketa napolju, gde te uche, kako sedish i shta radish sa rukama na intervjuu-i obavezan ajkontakt- , koji je bio isto tako bukvalan prevod neke strane publikacije, pa se tu preporuchuju stvari- koje uopshte ne egzistiraju, niti su kompatabilne ni sa chim u nashem sistemu.
Biljana 77 Biljana 77 14:15 22.12.2009

Re: Moji lični hitovi i nedoumice:

jer ovo je bukvalni prevod nekog stranog oglasa za poziciju koja treba i u ovaoj firmi, al HR ochigledno n'ume da skocka oglas.
Ma, HR očigledno ne zna srpski.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:05 21.12.2009

:))))))))))))

Verbalna i pisna komunikacija poslovno-engleskog jezika je uslov

A verbalna i pisana komunikacija poslovno-srpskog izgleda da nije.
Ovo kao da je Šojić pisao
papaja papaja 12:11 21.12.2009

Re: :))))))))))))

Ma ti oglasi su cudo jedno.
Dok kod mene nisu raspisali konkurs za radno mesto na kojem radim,
nisam ni znao sta sve znam i sta sam sve zavrsio

Mislim.. ono.. kad bih sve to znao trazio bih novi posao
Biljana 77 Biljana 77 12:28 21.12.2009

Re: :))))))))))))

kad bih sve to znao trazio bih novi posao

Ili veću platu...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:13 21.12.2009

Lako je vama

Kad je moja generacija tražila posao, uz uslove konkursa stavljali su i fotografiju.
A, vidi ti ovo danas, može da konkuriše ko hoće.
Biljana 77 Biljana 77 12:29 21.12.2009

Re: Lako je vama

Kad je moja generacija tražila posao

Posao se tražio.. Ja mislila da je svako dobijao po jedan..
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:31 21.12.2009

Re: Lako je vama

To je važilo samo za manji broj čije su fotografije objavljivane uz konkurs.
Svima ostalima nije bilo baš nimalo lakše nego onima koji danas traže posao preko oglasa.
49 41 49 41 17:01 21.12.2009

Re: Lako je vama

Vojislav Stojković
Kad je moja generacija tražila posao, uz uslove konkursa stavljali su i fotografiju.
A, vidi ti ovo danas, može da konkuriše ko hoće.



Resimay

To hoom it mae cunsern,

I waunt to apply for the job what I saw in the paper.

I can Type realee quik wit one finggar and do sum a counting..

I think I am good on the phone and I no I am a pepole person, Pepole really seam to respond

to me well. Certain women and all the menn.

I no my spelling is not to good but fi nd that I Offen can get a job thru my persinalety.

My salerery is open so we can discus wat you want to pay me and wat you think that I am werth,

I can start emeditely. Thank you in advanse fore yore anser.

hopifuly Yore best aplicant so farr.

Sinseerly,

Lotty

PS : Because my resimay is a bit short - below is a pickture of me.


















http://i157.photobucket.com/albums/t72/petetarr/HotGirls1.jpg
om:







Employer's response:

Dear Lotty ,

It's OK honey, we've got spell checker.

See you Monday.
NNN NNN 16:17 22.12.2009

Re: Lako je vama

kleinemutter kleinemutter 12:31 21.12.2009

oglas

Pravo da vam kazem citam i ne verujem.Pitala sam se, da li sam odlepila stalno sedeci u kuci i baveci se decom ili je to neko zezanje ili neko ima problema sa pismenoscu.
Slazem se u potpunosti, da se posao nalazi po preporuci. Gotovo svi ljudi koje poznajem, su tako dosli do posla. Mada moj slucaj govori drugacije. Zaista sam nasla posao preko oglasa , koji je imao pravopisnu gresku, koju sam im predocila kad sam otisla na razgovor.
Lep i uspesan dan vam zelim
Biljana 77 Biljana 77 12:43 21.12.2009

Re: oglas

nasla posao preko oglasa , koji je imao pravopisnu gresku, koju sam im predocila kad sam otisla na razgovor.

Tražili su lektora?
NNN NNN 12:39 21.12.2009

Možda su neka strana firma

i treba im prevodiOc na Srpski
Biljana 77 Biljana 77 12:47 21.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

A dobiće Laptop, Telefon, Auto.
iris.davidovich iris.davidovich 15:34 21.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

A dobiće Laptop, Telefon, Auto.

mozda je Apple, Blackberry i Acura, pa zato Velika Slova, Brend do Brenda
Biljana 77 Biljana 77 15:38 21.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

brend do brenda

Jednom rečju moj do moga..
iris.davidovich iris.davidovich 16:10 21.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

NNN
i treba im prevodiOc na Srpski

n bre, ne razumes jezik nindze
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:55 21.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

Molim da, u skladu sam modernim patrijotskim trendovima busanja u dlakave grudi, ovo napišeš pravilno, daklem nije

na Srpski


nego Srbski.
Biljana 77 Biljana 77 01:10 22.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

busanja u dlakave grudi

Samo ti izazivaj sudbinu, maksa ima neke strašne slike. Mislim, nisu njegove, tj. nije on na slikama. Valjda..
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:52 22.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

NNN NNN 03:22 22.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

Srbski
Tačno.
Nie ni čudo što me poslodavci nećedu
maksa83 maksa83 08:41 22.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

Samo ti izazivaj sudbinu, maksa ima neke strašne slike. Mislim, nisu njegove, tj. nije on na slikama. Valjda..

Nije.
Mislim da sam te slike kačio kod Spiridona (kod njega se uvek napravi tako nekak'a atmosfera), ali da me ubiješ ne znam na kom blogu.
Biljana 77 Biljana 77 17:02 22.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

ali da me ubiješ ne znam na kom blogu.

Sačuvaćemo te u životu ovaj put. Za važnije ciljeve!
49 41 49 41 20:00 22.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

Jelica Greganović
Molim da, u skladu sam modernim patrijotskim trendovima busanja u dlakave grudi, ovo napišeš pravilno, daklem nije

na Srpski


nego Srbski.

Slovenscina ti je perfektna; za razliku od moje koja je totalno "otanjila".
Malo se mucim ponekad sa interpunkcijom. Jer, se nadjem u skripcu; izmedju "naseg" i njihovog.

Znam da su u Srbiju, sto sta promenilo; jel su ukinuli i Palatalizaciju I i II ?!?
Biljana 77 Biljana 77 20:03 22.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

jel su ukinuli i Palatalizaciju I i II

Ne, ali jednačenje po zvučnosti 'oće da ukinu pa to ti je.
selica_nena selica_nena 23:08 22.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

Znam da su u Srbiju, sto sta promenilo; jel su ukinuli i Palatalizaciju I i II ?!?


Sad se zovu sibilarizacija (k-g-h u c-s-z) i palatalizacija (k-g-h u č-ž-š). Ćerke onomad polagale prijemni, inače ne bih znala da je došlo do te značajne promene.
maca22 maca22 00:08 23.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

selica_nena
Znam da su u Srbiju, sto sta promenilo; jel su ukinuli i Palatalizaciju I i II ?!?


Sad se zovu sibilarizacija (k-g-h u c-s-z) i palatalizacija (k-g-h u č-ž-š). Ćerke onomad polagale prijemni, inače ne bih znala da je došlo do te značajne promene.

Ne znam zašto si ih ikad i zvali palatalizacija II kad su ti suglasnici sibilanti, a ne palatali. :)
Biljana 77 Biljana 77 13:49 23.12.2009

Re: Možda su neka strana firma

Sad se zovu sibilarizacija

Eh, zvale se tako još kad sam ja išla u osnovnu.
NNN NNN 12:42 21.12.2009

Prvi utisak je:

Koji sam qrac završavao nekakvu školu, ako za ovak'e treba da radim!?
rapunzel rapunzel 12:49 21.12.2009

Re: Prvi utisak je:

ako smem da primetim 'aj što je nepismeno, al ni word ne koriste kako treba
obratite pažnju na boldirano

•Dugoručnu suradnju u manjem brzo rastećem, dinamičnom i mladom kolektivu.
•Konstantno ulaganje u znanje zapošljenih i školovanja na midle management
•nivou.

•Mogućnost interne rasti i preuzimanja viših odgovornosti.
•Fiksna plata uz kvartalne bonuse.
•Laptop, Telefon, Auto nakon testnog perioda šest meseci.

a i obradovale su me vlastite imenice Laptop, Telefon, Auto
Biljana 77 Biljana 77 12:53 21.12.2009

Re: Prvi utisak je:

aj što je nepismeno, al ni word ne koriste kako treba

kažem ja:
5. zašto je srpskom tržištu i nivou posebna tačka? (kompjuterska pismenost dakle takođe ne manjka tekstu)


EDIT: svakog trenutka otkrije čovek po nešto novo: znanje zapošljenih
Biljana 77 Biljana 77 12:56 21.12.2009

Re: Prvi utisak je:

Koji sam qrac završavao nekakvu školu

Da, zapita se čovek.. pa čak i da im se nepismenost otpiše na to da im srpski nije maternji, za toliko su mogli da se potrude da pronađu prevodioca, lektora, komšinicu koja zna srpski..
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:20 21.12.2009

Re: Prvi utisak je:

a i obradovale su me vlastite imenice Laptop, Telefon, Auto

mogli da se potrude da pronađu prevodioca, lektora, komšinicu koja zna srpski

Mora da su teške stipse.
maca22 maca22 17:30 22.12.2009

Re: Prvi utisak je:

NNN
Koji sam qrac završavao nekakvu školu, ako za ovak'e treba da radim!?

Upravo.
Hvala što obznaniste. Zaista je impresivno. Kao da je pisao Šojić.
aleksandra.jan aleksandra.jan 13:09 21.12.2009

Vickasto, nema sta

Zalosna prica, nema sta... ali sam se slatko nasmejala , i onda, prionula na citanje takvih oglasa . I evo kako ide !!!!

Biljana 77 Biljana 77 13:22 21.12.2009

Re: Vickasto, nema sta

I evo kako ide

Ne sekiraj se.. Kad tad će te pozvati neko od prijatelja/poznanika/dalekih rođaka da te pita da li bi radila tu i tu..
Rejlem Rejlem 14:00 21.12.2009

hahaha

Nudimo:

•Dugoručnu suradnju




Preporuka

•Mogućnost interne rasti


...u plamenu strasti...
Biljana 77 Biljana 77 14:04 21.12.2009

Re: hahaha

Dugoručnu

Kažem ja, svaki čas nešto novo uvidim..
4krofnica 4krofnica 14:01 21.12.2009

*

"Is it a comedy, da li je to komedija
is it a tragedy, da li je to tragedija
is it a comedy, da li je to komedija
please repeat, molim, ponovite" (R.A.)

danas moras da imas vezu da bi ti neko progurao cv ne bi li te neko pozvao na trodelno maratonsko ispitivanje podobnosti.
nego B77, kad spomenu studente, ...evo posla za njih. Po knez Mihailovoj se motaju ovi sto prodaju cestitke, humanitarne casopise, pozoriste, moze-jedno-pitanje-a-nije-pozoriste a ima i ovih sto su kod robne kuce Bgd, rade neke ankete tipa ako ste pusac, ajmo jednu kratku anketu, idemo do Mazestika, tamo imas neki komp i biras iz nekog programa koje najvise volis cigare i po kojoj ceni nikad ne bi menjala taj tvoj otrov i dobijes upaljac na poklon *netraje vise od 5minuta) a klinci zaradjuju od 3-5 hiljada dnevno! kvota im je 20 formulara dnevno...pa ti vidi jel ce biti za studentski klub da se plati kafa...
Biljana 77 Biljana 77 14:09 21.12.2009

Re: *

ne bi li te neko pozvao na trodelno maratonsko ispitivanje podobnosti.
Eh, kad se setim davnih dana, još za vreme studija, testovi i razgovori u P&G, jbt.. NASA manje traži.. U to vreme kod nas je to tek bilo u povoju, razgovori na stranim jezicima, testovi sposobnosti, 6 krugova razgovora.. ma idi.. a sve za nešto što se zvalo marketing executive asistent A najvolem te što za neko tupavo zanimanje smisle naziv od sedam reči, na engleskom naravno..
benevolent benevolent 16:12 21.12.2009

Re: *

NASA manje traži..


Шалу на страну, пре много година у Београдској улици (која се тада звала Бориса Кидрича) у Београду постојало је представништво словеначке фирме INTERTRADE, продавца IBM рачунара (оних као трокрилни ормани). Расписали су огласе за све могуће кадрове из IT области. Пријавило се неколико хиљада људи. Елиминаторним системом на тестирању су кандидатима били уручени тестови из NASA образовног центра, додуше стари десетак година.
Наравно да су прошли само генијалци.
Међутим, ово што сте ви поставили мирише (смрди) на multilevel- неоробовласнички ситем.
drug.clan drug.clan 17:21 21.12.2009

Re: *

benevolent
NASA manje traži..


Шалу на страну, пре много година у Београдској улици (која се тада звала Бориса Кидрича) у Београду постојало је представништво словеначке фирме INTERTRADE, продавца IBM рачунара (оних као трокрилни ормани). Расписали су огласе за све могуће кадрове из IT области. Пријавило се неколико хиљада људи. Елиминаторним системом на тестирању су кандидатима били уручени тестови из NASA образовног центра, додуше стари десетак година.
Наравно да су прошли само генијалци.
Међутим, ово што сте ви поставили мирише (смрди) на multilevel- неоробовласнички ситем.


sa tom razlikom sto NASA koristi takav test kada zaposljava ljude koji treba da budu izumitelji koji ce stvoriti nesto potpuno novo a nase firme kada zaposljavaju prodavce koji treba da se uvlace musterijama i sekretarice koje neko treba da ....

Cuo sam (od sestrica) da je test inteligencije redovan na konkursima u Srbiji iako u citavoj zemlji ne postoji trenutno ni jedno radno mesto (ne otvoreno nego uopste) koje zahteva natprosecnu inteligenciju.

Osim toga sta takav test pokazuje? Jel to diskriminacija na osnovu urodjenih osobina? Eugenika na delu? Nisam primetio da se neka NGO za zastitu ljudskih prava oglasila povodom ovoga, cak mnoge od njih i same koriste IQ testove prilikom zaposljavanja.

PS. Cak sam cuo da drzava daje testove inteligencije na konkursu za dobijanje stipendija? Zar nisu rad, znanje i rezultati jedini valjani kriterijumi? Jel to drzava podrzava samo one koje je "bog" vec nagradio? Zar uloga drzave nije bas suprotna od toga?
Samo jos da "Nas psiholog" napravi test koji ce biti kriterijum za kandidovanje na izborima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:46 21.12.2009

Re: *

Српско тржиште радне снаге није баш место где цветају руже, ни послодавцима ни упосленицима. Можда неки овде заиста имају негативна искуства, али то није правило: највеће компаније најчешће раде преко HR агенција, и ту препоруке, оне приватне, нису од пресудне важности. Такође неке од њих регрутују студенте још на факултету, и имао сам прилике да видим како је PM International (власници Дуванске индустрије Ниш и робне марке Марлборо и осталих, најјача дуванска компанија на свету) неке са завршне године економије узео као своје стипендисте, а потом почео да их кроз двогодишњу праксу спроводи кроз све нивое компаније: од продаје и развоза цигарета киоску, кроз фабрику и све до менаџерских позиција, укључујући боравак у иностранству. Како год, треба имати на уму да баш тај PMI нуди пуно, уз неизмерно такође пуно рада и слепе оданости и верности компанији, тако да их неки из шале (хммм?) зову и сектом.

Домаћи послодавци махом немају такав приступ, већ шљампаве и варкају, јер им се тако може: већа је потражња за послом него што га има; такође, њихово је пословање још увек добрим делом засновано на неекономским параметрим (ко има кога има и Бога...) С друге стране, на тржишту радне снаге (ружно звучи ово напред, али је истинито) недостају заиста способни управљачки кадрови и високопрофесионализовани појединци, са потребним стручним знањем. Рецимо, будући да сам упознао, поприлично добро, унутрашњу структуру нашег државног апарата, дошао сам до закључка да за неке његове мањкавости није крива корупција итсл., већ је реч о непособности управљача у његовој структури. Чак сам и поверовао, у једном трену, да би неких двестотинак заиста способних и одговорних менаџера могли у великој мери променити изглед наше државе и начин на који она функционише.

Наравно, за овако нешто треба подјармити разуларене партијске и личне интересе, што је задатак свих будућих и садашњих влада.
NNN NNN 17:56 21.12.2009

Re: *

IQ test
Na regrutaciji bio IQ test i jedan lik kaže:
- Uh, bio je mnogo težak, jedva da je moglo da se prepisuje!

Doduše, ako je neko imao (ili još uvek ima) nizak prag, onda je to vojska.
antioksidant antioksidant 18:29 21.12.2009

Re: *

Рецимо, будући да сам упознао, поприлично добро, унутрашњу структуру нашег државног апарата, дошао сам до закључка да за неке његове мањкавости није крива корупција итсл., већ је реч о непособности управљача у његовој структури.
ovo je tuzno tacno uz dopunu da je nesposobnost pracena nepriznavanjem iste
sve bi bilo mnogo lakse kada bi neki ljudi bili svesni svojih ogranicenja
sujeta je cudo

Biljana 77 Biljana 77 18:44 21.12.2009

Ode pos' u propas'

Ala ste se uozbiljili.. A ja mislila malo da se zezamo.. Evo, dole tuča..
Unfuckable Unfuckable 20:36 21.12.2009

Re: *

и имао сам прилике да видим како је PM International (власници Дуванске индустрије Ниш и робне марке Марлборо и осталих, најјача дуванска компанија на свету) неке са завршне године економије узео као своје стипендисте, а потом почео да их кроз двогодишњу праксу спроводи кроз све нивое компаније: од продаје и развоза цигарета киоску, кроз фабрику и све до менаџерских позиција, укључујући боравак у иностранству.

...pa mi izgleda imamo još zajedničkih poznanika
dragoljub92 dragoljub92 22:03 21.12.2009

Re: *

Дуванске индустрије Ниш и робне марке Марлборо и осталих, најјача дуванска компанија на свету) неке са завршне године економије узео као своје стипендисте, а потом почео да их кроз двогодишњу праксу спроводи кроз све нивое компаније: од продаје и развоза цигарета киоску, кроз фабрику и све до менаџерских позиција,

slušaj predrage,lično poznajem dečka koji je prošo baš tako bio šofer i sad je neko levo mudo kod vas u begedeju te firme,mislem mislem taj klinac je svršeni difovac,mislem,znači idealan za poso razvoženja duvana sasve poznavanjem jengleskog jer jebiga oni u donju a i u gornju tnavu i pepeljevac i ne razumeju ništa na srpski usput u tu firmu i za poso uz mašinu su pokušali da nateraju radnike da uče engleski pa su ga ispušili ,doduše izgleda da su im se sad osvetili skorašnjim otpuštanjem ljudi.
plus objasni mi molim te otkat je jengleski postao zvanični jezik u srba,neobaveštet sam,plus kako da radnici na privremeno i propisanu preobuku koja je suvuše skupa za njihove plate,tako mi bar reče jedno žemsko koje radi tamo.
aj nek mi neko potvrdi da s u nemačkoj,holandiji i ostalim zemljama mora da govori engleski u amero ingliškim firmama,pa obesili bi ga za muda,tog kretene kome bi tako nešto palo na pamet,.moj sestrić je radio u nemačkoj firmi u holandiji i naradnom mestu je pričao holandski a ne nemački u celoj olandiji ne bi našo kretena koji bi takvu dembilnu ideju podržao iakjo svi skorpo znaju nemački i ingliš ali žive u holandiji i kompjuteri i tastature su im holandske,daklem lokalizovate.
isto takodže je taj moj sestrić prošao karijeru od magacinskog radnika do menagera na prodaju samo sa tom razlikom što je na radno mesto agacionera došo kao fizički radnik a dalje preko veze,čitaj žemske,dobi o ponudu da ga pošalju na dokvalifikaciju i da dogura do managera na prodajudaklem to je malo poveća razlika kad tamo za magacinskog radnika u oglas traže nepismenog a kod nas za isto mesto traže fakultetsku diplomu +poznavanje jezika ili misliš da je to isto onija olanđani su čobani-budale pa neznaju da za za fizikalca treba da završiš dizajnerski fax.jeli šta je sledeće el za čistačicu treba da se traži defektološki fakultet ili unajmanju ruku viša pedagoška.

ej tolke godine zbiste u dupe završavajući te fakultete a izađoste gluplji nego što ste ušli
usput kod nas je činjenicqa da što je čovek na višoj društvenoj lestvici njegov IQ je ili zanemarljiv ili prosečan,ovo ti govorim iz sopstvenog iskustva jer sa mojim IQom od 135 mogu ,ako ništa drugo bar da procenim kolika je inteligencija sagovornika.
daklem ovoi kod nas liči na kapitalističke običaje ,samo bate to se kod kulturnih i obrazovatih ljudi imentuje kao Farsa
šta ćemo sa srednjoškolcima koji su završili srednju saobraćajnu odelenje vozači ,da ih poubijamo kao i pemzionere i fizikalce jer za taj socijalni sloj u ovoj visokoobrazovanoj sredini prvo nemaq mesta pa onda ni posla.
ta niška duvanska je tipičan primer kolonijalnog robovlasništva iz prošlog veka ,keje vi ,intelektualci tako oduševljeno veličate.
đabe ste stucali tolke godine po raznorazni fakulteti kad osim veštine u sofizmu niste ništa drugo pametno usvojili.
vozač na kombeta treba da ima fakultet,hebo vas i kombe i fakultet i engleski jezik u sred niš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:37 21.12.2009

Re: *

dragoljub92
ta niška duvanska je tipičan primer kolonijalnog robovlasništva iz prošlog veka ,keje vi ,intelektualci tako oduševljeno veličate.

Насмејао си ми, Драгољубе, с овим интелектуалци... Надам се да ниси мене у њих рачунао. Ја, из приватних и пословних разлога, не могу баш све да напишем шта мислим о PM и још Internationalu, додуше сам тамо горе мало намигивао, али дискретно, јер тако морам. Само, биће да би требало да други, зарад истине, знају како су примања у тој компанији (па и развозача) дааалееекооо изнад српских просека, а ја сам лично имао прилике да слушам плач неких менаџера кад су сазнали да су у последњој рационализацији добили отказ. (Реч је, наравно, о максимизирању профита, сасвим легитиман приступ.) Произвођачи цигарета су високотехнолошка индустрија и сама производња је максимално компјутеризована, тако да је било илузија да ће ДИН задржати онолики број радника као што их је имао некад. Такође ће све пратеће службе бити скресане. Тако налаже закон капитала...

Како год ти или ја или јавност представљали ДИН, оданде нико не бежи својом вољом, а на сваки њихов конкурс се пријављује по неколико стотина кандидата на поједино место. И сам си споменуо момка који је од возача напредовао до муда, што ретко која компанија у Србији пружа као могућност. Штавише, управљачка структура у ДИН-у и Пи-еМ-Ај-у рачуна саму себе, с правом, у менаџерску елиту, и знам немали број њих који су одатле отишли на још више (и плаћеније) позиције. Истина, ова је компанија љути капитализам (субота, недеља?... ко те пита), али то је оно што смо тражили. Е па сад, да ли смо били свесни шта смо то тражили, то већ нисам сигуран...
dragoljub92 dragoljub92 23:45 21.12.2009

Re: *

Ја, из приватних и пословних разлога,

ja iz privatnih kanala povremeno saznajem kako se krše ljudska prava u toj hebenoj firmi,mislim konkretno na uvođenje ingliša kao zvaničnog jezika,
drugo prema obaveštenjima koja ja imam radnička klasa je odbila da ide na kurseve ingliša ,mislim baš na mašiniste i ostalo roblje-to što su ovi krelci umislili da čistačice i ostali robovi moraju da znaju ingliš to za tebe nije kršenje ljudskih prava,
uostalom odgovori mi šta sa KV vozačima kombeta koko ja znam u kombetu još nije potrebno kompjutersko znanje engleskog jezika
šta ćemo ako Beko (firma iz tursku ) kupi nešto kod nas el onda zaposleti moraju da uču turski,znam da je beko kupio simens al nisam čuo da je uveo engleski ili turski kao zvanični jezik u nemački simens.
drgo oni te radnike(duvanska) nisu otpustili zbog racionalizacije nego kao odgovor na nepoštovanje države na sklopljeni ugovor prilikom kupovine DINa I DIVa ovde se uveliko pričalo da su se spremali da pokupe đopke i odusi al je izgleda neko iz vlasti dao dupe ,svoje il naše da ispravi tu neprijatnost i da gi namoli da ostanusi. el to znači da sad bolnice treba da zapošljavaju doktore prvo kao šofere kombeta na itnu pomoć pa tek onda da kroz unutrašnjost napreduju do recimo srcohirurga ili ili da prvo budu bolničari i babice pa da napreduju do pedijatra,mada mi neki deluju kao da su tako i postali doktori.
moj prijatel u ameriki je prvo bio strani doktor stažista HR,ono što gledasmo do skoro na tv ju ane vozač kombeta ili bolničar pa sad što ima svoj istraživački tim pri jednom poznatom universitiju tamo to je njegova pamet postigla
svako ko brani ovaj neokolonijalizam upravo pokazuje da mu je đaba klupa žuljala dupe tolke godine jer nije sposoban da praktično upotrebi to svoje znanje. ko ne možće da shvati da jedini uslov za vozača na kombe je ili KV vozać ili trgovačka sa dozvolom koje već kategorije , a ne dipling DIFovac ili mašinista je KVbravar,alatničar ane diling mašinstva to u konkursu mora da piše a ako neki dipling mašinac oće da radi kao bravar,precizni mehaničar i ostalo onda nema pravo da se poziva na dipling ko ga jebe nek traži poso imgeneura šće za mašinu kjad je tolko pametan.
kod mene u jeR jeR nisu dipling elektroničari radili na traku sas lemilicu nego babice trgovci nkv ttmehaničari,elektro mehaničari i ostali srdnjoškolci a ovija dipling elektronci nisu umeli ni da drže lemilicu i nije im to ni bio poso.

usput onako kakav kombe bi trebao da vozi nsarski,gordanac,maxa,vućko i oni što pišu ovđe nabozo o svemiru i elektroniki pa gi veća polovina ,inkluding mee,ič ne razbira ono0 jes da je tesla kopao kanale po amerigi al tesla nije bio svršeni fakultetlija a i to je radio dok nije naučio jezik,ako me pamćanje ne vara.
normalno je da kad odeš u stranu zemlju i neznaš jezik budeš tupa radna snaga al nije normalno kao ovi neokolonizatori iz dina da nauče da pričaju srpski sa domaći radnici ane da oivako kojekakvi rumuni mađaroni španci i ini menađeri spikuju na kjtigaznae kakav ingliš,moš da zamisliš španc ili mađara da spikuje ako ne možeš poslušaj onu mađaronsku grupu Lokomotiva GT pa da viš koj je to ingliš,i k našta liči ingliš sa niškog područja u komunikaciji sa inglišom nekog mađariona,dobro da se i razumeju,.to što si ovde na blozu pojedini umišljaju da i obmanjuju sebe ili se da divno spikuju treba neko da gi kaže da onaj najnepismeniji englezovac,rođeni,kad ga pitaju sa svopjim dvadesetogodišnjim engleskim izmonumenta primewti da ima poso sa gastosom ne treba mu fakultet da čuje stranca.
daklem zaključak nsarski je pobegnuo iz amerigu jer su ga tamo terali da vozi kombe da bi postao fizicist il šta je već nikakko da ga uvatim za zvanje.znanje mu izgleda daleko prevazilazi potrebe zvanja.
nikakvimj sofizmom ne može da se opravda kretenizam i provincijalizam koji upražnjava ovdašnja elita koja vodi i stvara ovu državu.
to što većina inteligencije ovde zna sva sedam-osam padeži i gde ide koja tačka i zarez i dal rečenica počinje sa i ,ili obično znači da bi bilo bolje da ništa ne pišu jer i pored svih tih pravilno upotrebljenih padežova zarezova uskličnika i ostale tipografije izbija promaja,ma kakva promaja orkan šupljosti i praznine štono neko reče odjekuje im tišina u glavi ne treba im nikakav pojačivač čim se ufate za kaskaturu odma ne pobije promaja šupljine.
kad u kafanu zaposliš filozofa ti ne dobujaš pametnog kelnera koji će da ti bude sluga nego čoveka koji će da te podjebava i krade na račun jer mu je ispod časti da služi gluplje od sebe.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:19 22.12.2009

Re: *

Јаааххх, Драгољубе... Шта да кажем: нико не тера никог да ради ни у Дину ни у PMI-ју, ком се не свиђа нек да отказ (знам и такве; рекли су да желе да имају и живот поред посла...).

Узгред, више од једне десетине српског буџета пуне цигареташи, а ДИН има натполовично учешће у обрту на овом тржишту. Даклем, није се зезати с њима.

Друга вееелика мултинационална компанија, овде дошавша, када је отишао један од српских менаџера, запослила је Турчина с којим се сва преписка (он комуницира са домаћим фирмама) одвија на енглеском. Његови потчињени шаљу му преведене мејлове који се тичу њихове интерне комуникације. (Како год, момак, Србин, који је био на његовом месту, сада је директор продаје једне од највећих балканских кондиторских фирми.) Будалаштина, наравно; али нико ту никог не тера да ради са овим поенглежењеним турским Србијанцем.

Неоколонијализам? Нормална ствар на неуређеном, малом, корумпираном, плитком, слабом, неконкурентном и непоузданом тржишту...

Шта је, мислиш да је Leoni дошао у Прокупље као хуманитарна мисија? Јок, брате, него да зараде паре плаћајући једнако образовану радну снагу 3-4 пута мање него што би морали другде у Европи, уз мањи порез на добит и силне повластице што запошљавају незапослену Српчад. И сви има да их у дупе љубе, дотле смо дошли, да будемо срећни што је неко дошао да нас израбљује. Такво је реално стање.

Мислиш да неког извана баш интересује Србија? Јок, море! Нема ту баш много шта да се купи нити да се прода. А оно чега су људи мало свесни јесте да се продаје оно елементарно тржиште, које чини осам милиона људи што морају сваки дан да перу веш, бришу дупе, купују зимске гуме кад падне снег а лети крему против комараца или сунчаних бора. Многобројност високообразованих: јако мала. Многобројност имућних: још мања. Преживљавају, у Србији, једва два озбиљнија политичка недељника, од који се један спрема да цркне а други прелази у мало жућу штампу...

Таква је Србијица.

Biljana 77 Biljana 77 00:56 22.12.2009

Re: *

Kad sam rekla tuča dole, nadala sam se nekoj profinjenoj varijanti, dve cice u blatu (iris&TC) , a ono Predrag & Dragoljub obavijeni duvanskim dimom..
Jbg. gazda je gazda, ako hoće engleski, onda engleski.. Mada je preterivanje svakako očekivati od vozača kamiona (koji vozi na relaciji Beograd-Niš) da govori strani jezik i zna da radu u MS Office-u. Što se tiče Olandije, znamo Nemca koji radi tamo u internacionalnoj kompaniji i priča isključivo na engleskom, na holandskom jedva da zna da prozbori osnovne fraze.

Ovo je na žalost istina i suština:
дотле смо дошли, да будемо срећни што је неко дошао да нас израбљује. Такво је реално стање.
dragoljub92 dragoljub92 01:08 22.12.2009

Re: *

pa što smo se onda oslobađali od turaka,ni oni nisu bili loši ako se tako gleda na stvari,mislim što smo onolko ratovali i ginuli a nsarski ovde može jedino da vozi ko a profesionalni šoferi da crknu od gladi jer to je šta...?
to što ti pričaš i odobravaš je i dovelo do stvaranja komunističkih a zatim i fašističkih ideologija pa i sistema
to što ti odobravaš ne važi u češku ne važi u poljskunjihova inteligencija je tela,znala i mogla da stvori normalnu državu a naša ,na čelu sa tobom i svima koji odobravaju ovakvo ponašanje kapitala stvaraju robovlasničku anarhiju.
drugo bat i ostali nisu doneli nišu ništa nego baš suprotno ,din je i bez njih dobro stajao i imao tržište i punio i državnu i nišku kasu,zapošljavao mnogo više ljudi nego je prodata bez razlog iz čiste gluposti vodeće inteligencije bat ne daje državi ni nišu ni deo onoga što je davao din i dobro poslovao i tad su duvanci bili najbolje plaćeni u niškad budu pomrlin pemzioneri koji sad izdržavaju ceo taj korpus nepoželjnog srednje obrazovanog kadra šta će onda da bude nova komunistička ili nova fašistička revolucija.i kad je dirtektor bio dina bio onaj ,zaboravih mu ime a smiljko,isto su svi teli da rade u duvansku isto su bili najbolje plaćeni
Мислиш да неког из вана баш интересује Србија?

mene boli qrac šta misle oni izvana,interesujeme šta misle ovi koji vode zemlju a oni misle kao i ti ovako-ja sam smestio svoje dupe i a vas sve ostale ko hebe
e to je zvaničan državotvorni stav srpske inteligencije.kad čujem tebe i tadića bogme krivo mi je što sam izlazio na ulicu i rušio miloševića vi niste ništa bolji čak ste i gori sledeće izbore toma dobija kao od šale kao voždovac saqmo sad iz prvog puta jer ja i ljudi oko mene koji su izglasali ds više nećemo ,nećemo ni tomu tako da nećemo ni dqa izađemo na izbore pa će 30-40% ljudi da glasa za tomu i srbija je voždovac ujha.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:15 22.12.2009

Re: *

Где виде, драги Драгољубе, да ја то одобравам!? Ја сам констатовао, а не износио свој став о томе... Нисам је, б'е, на челу државе, нити ћу скоро бити. Само живим у том свету и знам како функционише. Да затворим очи? Бих, радо... Али морам сутра изјутра да се пробудим да одем на посао, кратко ће да траје.

Лаку ноћ, Драгољубе, немој да си више запалио нишку Дрину, и она је постала америчка.

Воли те Предраг.
iris.davidovich iris.davidovich 02:08 22.12.2009

Re: *

Kad sam rekla tuča dole, nadala sam se nekoj profinjenoj varijanti, dve cice u blatu (iris&TC) , a ono Predrag & Dragoljub obavijeni duvanskim dimom..

gle, a ja mislila kad rece "tuca" da mislis na topcat i druga clana, kad ono - moi
a, ne, biljana, neces videti iris u blatu, I'm a Lady (s velikim L)
a i kako s topcat da se raspravljam, kad smo mi susedi, mozemo eventualno west side vs east side polemiku da vodimo

antioksidant antioksidant 09:38 22.12.2009

Re: *

kad u kafanu zaposliš filozofa ti ne dobujaš pametnog kelnera koji će da ti bude sluga nego čoveka koji će da te podjebava i krade na račun jer mu je ispod časti da služi gluplje od sebe.

to je zato sto je on los covek a ne zato sto je pametan
Biljana 77 Biljana 77 14:25 22.12.2009

Re: *

a, ne, biljana, neces videti iris

Ma ja to da malo razbijem ovu ozbiljnu atmosferu, i da se dečaci zainteresuju za temu.
crossover crossover 15:28 22.12.2009

Re: *

iris.davidovich
a, ne, biljana, neces videti iris u blatu

Kahm... Foam? No?
Jelly...?
Biljana 77 Biljana 77 15:32 22.12.2009

Re: *

da se dečaci zainteresuju za temu.
crossover
iris.davidovich
a, ne, biljana, neces videti iris u blatu

Kahm... Foam? No?
Jelly...?

I made my point.
dragoljub92 dragoljub92 19:10 22.12.2009

Re: *

Лаку ноћ, Драгољубе, немој да си више запалио нишку Дрину, и она је постала америчка.

Воли те Предраг.

ovo em što ima maliciozni prizvuk sa primesama seljacizma ne zaslužuje odgovor tebi ali zaslužuje onima koji su pratili ovaj fajt daklrm
dragoljub nitkad nije bio veran ili dugotrajan pušač ni duvanske ni bilo koje firme,znaš i u comunizmu je bilo podosta povelik izbor duhana&duvana.
dragoljub je ptopušio na prilepsku jugoslaviju sa 12-13 g. onda je mesec ili dva krao ćaletu i kevi cigare što znači filter 1000,božur,nije flamenko al tako neko ima španske igre ili sl. kad je imao lovu ,pošto je tih početnih 70 ih vladalo pravilo da deca nemaju đeparac nergo se snalazilo iz dobrotvornih donacija i krađe sitniner iz novčsnika,pet banke šes,ne više jer bi primetili duvan koji se prodava na trafiki nas komat ,nije bio namenjet narkomanima za motranje đointa,oni taki kaki su bili rare aves u niš,doduše komšija rika je bio jedan od prvih iz te populacije tads.daklem na komat si mogo da dobije nišku moravu,pakla 3 kinteza dinar dinar ipo je moglo baš fino da se prtođe,daljedrava svih proizvođača,gnjilane i ostalo,ew ovi mangupi sa kojima sam provodio vreme u klub su već ,stariji par godina i izvikanih karijera,pušili 57 ili mali beogarad,e taj mali beograd je bila prva cigareta i jedina sa beo filter koji sam redovno kupovao kad samojača od dobrovoljnih priloga rodbine i ostatka porioduce,posle toga ,kad su prestali da proizvode taj duvan je sledilo ćisto expewrimentisanje te zodijak,te morava blen,ld vrlo loš duvan samo par kutija,pa onda jedno vreme 57 pa lord,pa sarajeska drna, bile su i neke riječke cigare al sad ne mogu da se setim,posle olandije,znači pošto sam tamo naućio damotam šekove,prešo sam na prvo nišku drinu brez filter ali zbog male potražnje ili kozna čega obično je bila suva pa sam se prešaltovao na zelenu moravu istotakodž bez filtera što nije značilo da nisam kupovao poneki mali bor vinston,ali crvena kutija sa slikom nekog amera možda on mejbe hiht,pa se pojavili bondovi ,drugar koji je u to doba radio kao fizički dizajne,po profesiji grafički al da ner tupim,je donosio iz sloveniju nek čini mi se ti veće cigarete od kinsize ali bez filtera takodže,onda narafski motaoi se i samson za vreme godišnbjih odmora,tad je samsung bio ono što je danas drum a drm je bižvare duvan od kog su umirale glasne žice krajnici ma celo grlo kolabiralo a čoći letele ka nebeskim daljinama.iako je i on nosio oznaku halaf zware to samo naivci su verovali pa se zajebali i kupili,o je kako da zaboravim belindu od 25 komata,palmal isto takodže od 25 komata,beršew i neki žuti duvan pakovan od špla kilo u aluminimumsku kesu al ne mogu da se podsetiomkako su ga vikali.ondak jedno kraće vreme prvo crveni pa plavi best,par paklica clasica ali čisto probe radiveć je nastupalo doba ante markovića pa se pušio mali bora i ostale švercerke marke,neki su išli i na blgarsku carinu da donesu duvan sa freeeshopa al su preterivali sa cenu istog,šverceri mislim.veran niti jednoj cigaretli samo sansungu sa njegovo zlatno lavče,kad se moglo.jedina prava cigaretla je šek sve ostalo je šminka.može kazz da objasni kako se mota šek i to ne sa rizlu,to je loš papir nego sa zeleni gome sa apostrop na e.daklem pošto avgusta slavim prizlatni pušački ćetrdesetogodušnj jubilej kad se presaberem duvanska je vrlo loše prolazila samnom kao i bat,mislem div,valda je žaponsi tabacco brtend jew bolje prolazipo dok se nije najza pojavi ljucki duvan snotan u cigaretlu zvani hercegovina trenutno sam na toj drozi i biću gu veran i alav sve dok ima da se kupi,e sad što šminkeraj misli da ja to pušim što sam bedan,zabole me srednji kraj.misle u hercegovini nema ni traga od otrova koje ovi stavljsaju u svoj duvan obatroje.
hebote sve me iskvari ovaj blz pqa postado zamal esejista,kaj ne
Biljana 77 Biljana 77 19:23 22.12.2009

Re: *

postado zamal esejista

Kažem ja juče Žmuu: -Dragoljub se raspisao, napisa blog umesto komentara! U to ime nudim gost-autor opciju kad izvoliš (pro bono, nisam ja kao onaj reanimator, koga je i b(l)og zaboravio).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:51 22.12.2009

Re: *

dragoljub92
Лаку ноћ, Драгољубе, немој да си више запалио нишку Дрину, и она је постала америчка.

Воли те Предраг.

ovo em što ima maliciozni prizvuk sa primesama seljacizma ne zaslužuje odgovor tebi ali zaslužuje onima koji su pratili ovaj fajt daklrm

Да будем искрен, ја никакaв фајт овде нисам видео.Такође нисам ни био малициозан. (Сељацизам ћу прескочити.) Искрено сам написао и оно да те волим, јер ми се допада твој начин образлагања властитог становишта чак и када се не слажем с њим као и аутентичност аргументације. Нишку Дрину сам споменуо јер указује на парадокс модерног српског капитализма: Дрина је данас амерички бренд. И никакав други призвук мој коментар није требало да има. Ако се моји коментари прочитају без јучерашње наоштрености, мислим да ће то бити очито. Но...

Сасвим другачије видим ову нашу расправу: ја сам износио какво је стање у данашњој Србији у једном сегменту њеног друштва, ти оно што сматраш лошим у томе. Не видим да твоје примедбе оповргавају тачност мог увида. Нити због тога твоје примедбе не стоје. Тако је како је.

Пуно те поздрављам.
hajkula1 hajkula1 23:21 23.12.2009

Re: *

e nek neko i to kaze

Kada krenu sa uslovima za neko radno mesto, kao da zele da se kandidati ne jave. Provalila sam da masa oglasa za posao, nisu oglasi nego reklama za tu firmu, narocito kada nude odlicne uslove. Ljudi se interesuju, raspituju...

Biljana 77 Biljana 77 13:59 24.12.2009

Re: *

masa oglasa za posao, nisu oglasi nego reklama za tu firmu

yessjelena yessjelena 14:59 21.12.2009

ma nije moguce!


shvatimo mi ono što je svima bilo jasno, posao se nalazi preko veze[/quote
]

interesantmo mi je sto za gomilu stvari verujemo da se to desava samo kod nas
e pa nije tako
svuda se u svetu poslovi nalaze preko veze ili preporuke
osim toga postoji i obicaj da nekoga markiraju jos tokom studija tako da ne mora da ceka
samo sto doskora kod nas nije postojao obicaj probnog rada
sada smo i to uveli, ccccc
takodje nije postojao obicaj usavrsavanja tokom rada
ovde su se "poslovne" konferencije tretirale kao ekskurzija
a normalno je da pratis dostignuca u oblasti kojom se bavis
da ides na madjunarodna savetovanja ili workshopove i to
ako ne placa firma o sopstvenom trosku
ne kod nas je vazio fazon da zavrsis skolu
odsluzis vojsku, zaposlis se, dobijes stan, izrodis decu i cekas penziju
pored toga sto je besmisleno je i dosadno
naravno postoje i zanimanja za polukvalifikovane ili vec kako...
ali sta bi to bilo recimo sofer ili taxista
i zar oni nemaju potrebu da se usavrsavaju i prihvataju nove tehnologije
da zakljucim
svuda u svetu se zaposljavas uglavnom po preporuci ili vezi ali
moras opravdati poverenje i pokazati se a ne blamirati onoga ko te je preporucio
no ako si na vreme bio pametan i izabrao zanimanje koje ti zaista odgovara
nista ti nece biti tesko vec ce te radovati da ides napred
srecno na poslu
Biljana 77 Biljana 77 15:13 21.12.2009

Re: ma nije moguce!

interesantmo mi je sto za gomilu stvari verujemo da se to desava samo kod nas
Ala si ti ozbiljno shvatila sve ovo.. Meni je samo bilo smešno koliko je nepismen oglas. I koliko su generalno oglasi za posao pretrpani podacima, zahtevima i bombastičnim nazivima.
srecno na poslu
Eh, toliko sam dugo ovde da mi sreća treba samo da mi ne padne ledenica na glavu kad idem s posla i na posao. Ali hvala!
topcat topcat 15:03 21.12.2009

?

Internet explorera


Šta tu imaš poznavati?

Spadam u onu grupu "veza i preporuka". Nikad nisam našla posao preko oglasa. Uvijek je bilo pitanje tvoje pojave na pravom mjestu u pravom trenutku. Prvi posao (ne računamo čišćenje, ljepljenje plakata, dijeljenje letaka i slično) je išao na preporuku i bio je zpravo ispomoć dok se žena nije vratila sa bolovanja, a kad se vratila direktor tadašnje firme mi je našao slijedeći posao. Onda se to nekako vrtilo...
Ovdje ista stvar.Rijetko tko ozbiljan će tražiti radnika preko oglasa, osim ako nije u pitanju fizikala...
Biljana 77 Biljana 77 15:16 21.12.2009

Re: ?

Najbolja preporuka za poslodvca je ne znati da explorer postoji.. Mislim, pored firefox-a..
topcat topcat 15:32 21.12.2009

Re: ?

Biljana 77
Najbolja preporuka za poslodvca je ne znati da explorer postoji.. Mislim, pored firefox-a..


Ispast ćeš ignorant...bolje je da si kao nešto "načuo"
iris.davidovich iris.davidovich 15:48 21.12.2009

Re: ?

Rijetko tko ozbiljan će tražiti radnika preko oglasa, osim ako nije u pitanju fizikala...

to nije bas tacno. ja sam radila u ozbiljnoj kompaniji, koja ozbiljno radi, i uvek su stavljali oglas, a na razgovor pozivali sve koji se prijave. svakako, imali su i preporucene, ali su i oni isli na razgovor kao ostali. direktor prosto nije hteo da mu neko promakne zato sto nema ko da ga preporuci, sto se kaze, da ne prodje "under the radar", i nije previse verovao u napumpane biografije
edit: a nisam fizikalisala, majke mi
drug.clan drug.clan 17:30 21.12.2009

Re: ?

iris.davidovich
Rijetko tko ozbiljan će tražiti radnika preko oglasa, osim ako nije u pitanju fizikala...

to nije bas tacno. ja sam radila u ozbiljnoj kompaniji, koja ozbiljno radi, i uvek su stavljali oglas, a na razgovor pozivali sve koji se prijave. svakako, imali su i preporucene, ali su i oni isli na razgovor kao ostali. direktor prosto nije hteo da mu neko promakne zato sto nema ko da ga preporuci, sto se kaze, da ne prodje "under the radar", i nije previse verovao u napumpane biografije
edit: a nisam fizikalisala, majke mi


to je istina i u stvari je bas obrnuto od onoga sto topcat kaze.

u kompanijama u kojima neko vodi racuna preporuka sluzi samo da bi neko dobio priliku da dodje do razgovora za posao zajedno sa onima koji su pozvani putem konkursa i cesce preporuka sluzi onima koji traze posao da saznaju gde i kada ima otvoreno mesto. Naravno ovo se odnosi za poslove gde je potrebno neko vece znanje ili iskustvo, za glupave poslove i fizikalisanje primaju najpre sa preporukom (prijatelje i poznanike) a ako ih nema dovoljno onda ide preko konkursa i uglavnom po redu u kom se prijave.
topcat topcat 17:45 21.12.2009

Re: ?

iris.davidovich

to nije bas tacno. ja sam radila u ozbiljnoj kompaniji, koja ozbiljno radi, i uvek su stavljali oglas, a na razgovor pozivali sve koji se prijave. svakako, imali su i preporucene, ali su i oni isli na razgovor kao ostali.


A gdje to piše da preporučeni preskaču intervju i da ih se prima isključivo na lijepu riječ? Zašto sve uvijek asocira na nepotizam i seljaštvo? Zbog čega "preporuka" asocira na nekompetentnog nesposobnjakovića koji samo ima dobre veze? Je li moguće preporučiti nekoga za kog stvarno misliš da je dovoljno stručan i dobar za tu poziciju?
U mom poslu je oglas/ natječaj nebitan, iako službeno mora postojati, a svatko bez obzira na preporuku mora proći intervju, a negdje i probni rad. Biografije su ionako napumpane i slične.


to je istina i u stvari je bas obrnuto od onoga sto topcat kaze.


Druže, ja ću se zabrinuti kad nam se izjave budu podudarale. ; )


drug.clan drug.clan 17:56 21.12.2009

Re: ?

topcat
iris.davidovich
Rijetko tko ozbiljan će tražiti radnika preko oglasa, osim ako nije u pitanju fizikala...
to nije bas tacno. ja sam radila u ozbiljnoj kompaniji, koja ozbiljno radi, i uvek su stavljali oglas, a na razgovor pozivali sve koji se prijave. svakako, imali su i preporucene, ali su i oni isli na razgovor kao ostali.


A gdje to piše da preporučeni preskaču intervju i da ih se prima isključivo na lijepu riječ? Zašto sve uvijek asocira na nepotizam i seljaštvo? U mom poslu je oglas/ natječaj nebitan, iako službeno mora postojati, a svatko bez obzira na preporuku mora proći nekakav intervju, a negdje i probni rad. Biografije su ionako napumpane i slične.


to je istina i u stvari je bas obrnuto od onoga sto topcat kaze.


Druže, ja ću se zabrinuti kad nam se izjave budu podudarale. ; )


Bice da je ovde u pitanju razlika izmedju "tvog posla" i "naseg posla". Jedini problem je u tome sto si ti u svom postu primer iz svog posla generalizovala na sve.

Ovdje ista stvar.Rijetko tko ozbiljan će tražiti radnika preko oglasa, osim ako nije u pitanju fizikala...

Uglavnom oni ozbiljni iz vecine poslova traze radnika bas preko oglasa!
iris.davidovich iris.davidovich 18:25 21.12.2009

Re: ?

A gdje to piše da preporučeni preskaču intervju i da ih se prima isključivo na lijepu riječ? Zašto sve uvijek asocira na nepotizam i seljaštvo? Zbog čega "preporuka" asocira na nekompetentnog nesposobnjakovića koji samo ima dobre veze? Je li moguće preporučiti nekoga za kog stvarno misliš da je dovoljno stručan i dobar za tu poziciju?
U mom poslu je oglas/ natječaj nebitan, iako službeno mora postojati, a svatko bez obzira na preporuku mora proći intervju, a negdje i probni rad. Biografije su ionako napumpane i slične.

top bre, sta ti je, sta se odma' ljutis? to sam uzgred pomenula, cisto da se zna da je bilo preporucenih (nebitno u komentaru). ne znam gde ti vide seljastvo i nepotizam - uglavnom su to bile kolegijalne preporuke, zasnovane bas na tome da neko misli da je taj i taj sjajan za posao. ono sto sam htela da kazem je da je firma bila (i dalje je) ozbiljna, bez obzira sto je oglasavala konkurs, i da direktor nije hteo nista da propusti, upravo zbog tih naduvanih biografija - 'tedoh reci - 'eto ima i takvih', jer je moje iskustvo bilo neocekivano pozitivno
topcat topcat 18:39 21.12.2009

Re: ?

drug.clan

Jedini problem je u tome sto si ti u svom postu primer iz svog posla generalizovala na sve.

Generalno ćeš me teško uvjeriti da bilo koja firma na visoko odgovorne funkcije zapošljava ljude s ceste, ali ja ovdje pišem o svom poslu, o firmama koje zapošljavaju takve kao ja, u kojima (vjerovali ili ne) isto tako postoji hijerarhija.
Dakle, naivčine koje su zaposlile topcat nisu to učinile preko oglasa jer ja nisam ni znala da (li) isti postoji, ali su preko oglasa našli recimo spremačicu.
Valjda je sad jasnije.
Izvinjavam se na nesporazumu.
Biljana 77 Biljana 77 18:48 21.12.2009

Re: ?

Zbog čega "preporuka" asocira na nekompetentnog nesposobnjakovića koji samo ima dobre veze?
Naravno da ne. Rekoh ja da sam i sama došla po preporuci u sadašnju firmu. Ali naravno da sam prošla i intervju i probni rad.
topcat topcat 18:48 21.12.2009

Re: ?

iris.davidovich
top bre, sta ti je, sta se odma' ljutis?


ne, ne...ljuti je ovako:

ovaj je samo bio iznenadjen ; )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana