Društvo| Ljudska prava| Politika

Diskriminacija

Neven Anđelić RSS / 30.12.2009. u 13:43

Cudesna zemlja. Nema McDonaldsa. Jevrej, bas kao ni Rom ili bilo ko od ostalih, eto, ni ja sam, ne moze biti predsjednik drzave ili poslanik jednog doma parlamenta. Dok za McDonalds nema zabrane vec je pitanje ekonomske isplativosti, diskriminacija protiv Jevreja, Roma i manjina je legalizirana u Bosni i Hercegovini vec cetrnaest godina. Koja zemlja!

Kakve veze ima McDonalds sa ovim politiziranim pitanjima? Pa, sad, jos uvijek tvrde, mada pogresno, da se nikada nije desio oruzani sukob izmedju dvije zemlje u kojima postoji McDonalds restoran. ‘Znalci' time samo potvrdjuju sopstveno neznanje jer su 1999. godine zemlje sa brojnim smrdljivim restoranima bombardovale zemlju u kojoj je McDonaldsov restoran bio meta osvete ljutih gradjana. Hajde budimo posteni i recimo da je ovu misao Thomas Friedman skovao prije akcije NATO-a protiv Srbije ali to ne opravdava sljedbenike da i dalje citiraju nesto sto je dokazano netacno. Shodno ovoj logici Bosna i Hercegovina nije sigurna od rata. Pri tome siguran sam da joj odliv musterija iz cevabdzinica prema nekom McDonaldsu nece pomoci u ocuvanju mira. Ali mogucnost da na celo drzave i uopste u politicki zivot dodje neko ko nije predstavnik jedne od tri nacija, mogucnost da se prestane predstavljati nacije I pocne raditi za gradjane, ta mala mogucnost koju donosi presuda Evropskog suda za ljudska prava moze stvoriti uslove da mir opstane u ovoj napacenoj zemlji.

Sada je pitanje hoce li i koliko brzo tamosnji politicari implementirati odluku suda koja jeste obavezujuca ali je poznato i da instrumenti za prisilu zahtjevaju vrijeme.

U razumnim zemljama cak i nerazumni politicari ne cekaju presude da nesto promijene. Nedavno je Britanska nacionalna partija, ozloglaseni BNP koji otjelovljuje dio nacisticke ideologije, prekinula upis novih clanova jer su uvidjeli da bi izgubili sudski spor povodom partijske zabrane za uclanjenje nebijelih simpatizera. Stoga radje nego da budu primorani ‘oskrnaviti' svoje cistokrvno clanstvo, BNP je obustavio tu mogucnost bilo kome pa cak i bijelima. Jednakost.

Istovremeno jedna druga vrsta diskriminacije i rasizma (pritajenog) prisutna je u drzavnoj ustanovi. Vodeca britanska spijunska organizacija MI6 objavljuje oglase za poslove javno i moguce je procitati uslove zaposlenja na njihovoj web stranici. Da biste bili britanski spijun nije dovoljno da ste britanski drzavljanin vec vam to mora biti i jedan od roditelja. Jedino logicno objasnjenje je da je ovaj uslov uveden da bi se sprijecilo zaposljavanje prve generacije doseljenika. Amerika izgleda puno liberalnija pa je potrebno samo roditi se u zemlji da bi se kandidovalo za njenog predsjednika. Slicnu iskljucivost ima i statut Alkara iz Sinja koji nalaze da se buduci alkar mora roditi na podrucju Cetinske krajine. Poznata je
anegdota za koju ne znam je li i istinita da je nekadasnji alkarski vojvoda bio na sluzbi u jugoslavenskoj diplomatiji u Americi i poslao zenu da se porodi u Sinju kako bi nasljendik mogao biti alkar. Zdrava i vesela cerka se rodila u prijestolnici Cetinske krajine.

Diskriminacija nije prisutna samo u drzavnim institucijama, partijama, ustavnim zakonima ili udruzenjima gradjana. Nevladine

organizacije koje se bore za ljudska prava cine slicnu stvar. Amnesty International ima pravilo da niko ne moze raditi na svojoj zemlji. Tu valjda nisu imali na umu mogucnost da se drzava raspadne. Moze li Hrvat biti analiticar za Srbiju ili Srbin za Bosnu? Svojedobno sam se raspitivao i saznao da ne moze. Sta cemo s Kosovom? Opravdanje je da se time stite od moguce pristrasnosti. Ali slijedeci tu logiku onda bi bilo moguce da Albanac iz Albanije moze raditi na slucaju Kosova, a Slovenac ne moze. Moze li Srbin? Gdje je uopste Kosovo?

Diskriminacija je svuda oko nas. Jedno od rijetkih mjesta gdje ga nema su restorani McDonaldsa i tamo zaposljavaju svakoga ko je dovoljno ocajan da radi mizerne poslove za minimalnu nadnicu. U bijedi smo svi isti. Problemi nastaju s parama.



Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

drug.clan drug.clan 13:56 30.12.2009

sirotinja

U bijedi smo svi isti. Problemi nastaju s parama.


Sustina.
(ja bi samo ovo "problemi" stavio pod navodnike)

Siromasni su na dnu svake diskriminatorske politike, a razlikuju se samo po tome koji im je od bogatih idola sa TV-a omiljeni i/ili omrazeniji.

Rade u McDonaldsu, jedu u McDonaldsu, druze se u McDonaldsu - samo jos krevete da im instaliraju
dunja73 dunja73 14:18 30.12.2009

Re: sirotinja

Rade u McDonaldsu, jedu u McDonaldsu, druze se u McDonaldsu - samo jos krevete da im instaliraju


Pre 10-ak godina su plate (satnica) u ovom brze hrane restoranu bile losije (ne lose )
samo losije od nekih drugih gastro- poslovnica .Medjutim , kako Nemacka tone
u zelji da izadje svima u sustet (osim svojim gradjanima)
tako i satnice su postajale tanje u istoj bransi i danas imamo da je ovaj posao , ni manje ni vise placen jako razumno ..

Rade u McDonaldsu, jedu u McDonaldsu, druze se u McDonaldsu - samo jos krevete da im instaliraju


Zasto sirotinja druze clan? Kad je neko sirot , on skuva lonac corbe , pasulja , borSCHtscha, mesi ´ leba , kuva rizu ....(nerad je to , nije to sirotinja )
Raditi u ovakvom restoranu nije trik u novcu kao sto gore napisah (bar koliko je meni poznato ovde u Nemackoj )
vec , sto "ta sirotinja" kako ti nazivas , napravi neki kurs -plati mu biro ili Mc Donald-s, a posto je ovde kako Nevan napisa - jedino mesto gde nema diskriminacije , a nema je od strane vlasnika to je tacno ...
Da , i onda ako ti je je Pakistanac sef ili Indijac ili Albanac ili Bosanac ili Eskim ili Rom ili Svabo ili Vanzemaljac ...a na tom kursu sto
ga priuce nije prosao
medjuljudske odnose ,feedback , stajling itd , itd..onda to stvarno otrcano , ofrcano deluje ..A neko je rekao ..da nule cine lanac ..
drug.clan drug.clan 15:20 30.12.2009

Re: sirotinja

dunja73
Rade u McDonaldsu, jedu u McDonaldsu, druze se u McDonaldsu - samo jos krevete da im instaliraju


Pre 10-ak godina su plate (satnica) u ovom brze hrane restoranu bile losije (ne lose )
samo losije od nekih drugih gastro- poslovnica .Medjutim , kako Nemacka tone
u zelji da izadje svima u sustet (osim svojim gradjanima)
tako i satnice su postajale tanje u istoj bransi i danas imamo da je ovaj posao , ni manje ni vise placen jako razumno ..


Da li je tim ljudima bolje u odnosu na njih same od pre dve godine ili im je samo bolje u odnosu na drugu sirotinju?

Najlakse je ljudima "podici" standard smanjujuci ga drugim ljudima.

Zasto sirotinja druze clan? Kad je neko sirot , on skuva lonac corbe , pasulja , borSCHtscha, mesi ´ leba , kuva rizu ....(nerad je to , nije to sirotinja )
Raditi u ovakvom restoranu nije trik u novcu kao sto gore napisah (bar koliko je meni poznato ovde u Nemackoj )


To su davno prosla vremena o kojima ti pricas. Mozda to u nemacku nije doslo tako davno pa jos niste primetili ali ja ti mogu reci kako je na izvoru.
Danas je sirot onaj ko nema a uz to su ga jos napravili i da ne ume - tako da mu se slucajno ne bi desilo da jednog dana ima .
Nije stvar u neradu vec u neznanju, i to ne sopstvenom krivicom.

najpre su ljudi zaboravili kako da proizvode sopstvenu hranu (svi imaju 1000m2 travnjaka oko kuce na cije kosenje potrose sat-dva svaki drugi dan a kupuju plasticni paradajz), potom su zaboravili kako da pripreme hranu (u proseku jedu 4-5 puta dnevno sva tri obroka u "restoranima", a i kad "kuvaju" to je podgrevanje nekog djubreta ili order food) a sada uveliko vec zaboravljaju i kako se jede (gojazni ljudi, potreba za nutricionistima, degustatorima, diet i life coach-ovima, health trenerima)

"Dobro" je za ekonomiju ako svi jedu napolju uvoznu hranu, po planu koji su im napravili life coach i nutricionista zajedno. Sve se to broji u GDP
dunja73 dunja73 17:52 30.12.2009

Re: sirotinja

najpre su ljudi zaboravili kako da proizvode sopstvenu hranu (svi imaju 1000m2 travnjaka oko kuce na cije kosenje potrose sat-dva svaki drugi dan a kupuju plasticni paradajz), potom su zaboravili kako da pripreme hranu (u proseku jedu 4-5 puta dnevno sva tri obroka u "restoranima", a i kad "kuvaju" to je podgrevanje nekog djubreta ili order food) a sada uveliko vec zaboravljaju i kako se jede (gojazni ljudi, potreba za nutricionistima, degustatorima, diet i life coach-ovima, health trenerima)




Za novac sto cetvoroclana porodica potrosi na smece tamo u Mek-u , moze se skuva
rucak sve od Bio i sve testiranog povrca iz EU i zdravog mesa , restorani brze hrane i obedovanje
u njima
nema veze sa sirotinjom nit je to neka zavera svetska
vec
"Razguzivanje neradnih zena i muskaraca kojima je sve svejedno sta trpaju u sebe"..

Pa Obamina zena , okopava basticu i pokaziva ..kome?
Pa jel Jamie Oliver kuHa po skolama u Engleskoj onoj djeci sto nikad nista videli nisu osim brze hrane i nekih trakalica ..

Posmatram ja ovo godinama druze Clan , ovome je "sirotinja" izgovor , ah jako dobar..
I meni nije jasno zasto se ta lenjost povezuje sa svetskim poretkom ..kuvanje je valjda od vajkada humano , a lenjost od vajkada - bolest ..
drug.clan drug.clan 19:07 30.12.2009

Re: sirotinja

dunja73
najpre su ljudi zaboravili kako da proizvode sopstvenu hranu (svi imaju 1000m2 travnjaka oko kuce na cije kosenje potrose sat-dva svaki drugi dan a kupuju plasticni paradajz), potom su zaboravili kako da pripreme hranu (u proseku jedu 4-5 puta dnevno sva tri obroka u "restoranima", a i kad "kuvaju" to je podgrevanje nekog djubreta ili order food) a sada uveliko vec zaboravljaju i kako se jede (gojazni ljudi, potreba za nutricionistima, degustatorima, diet i life coach-ovima, health trenerima)




Za novac sto cetvoroclana porodica potrosi na smece tamo u Mek-u , moze se skuva
rucak sve od Bio i sve testiranog povrca iz EU i zdravog mesa , restorani brze hrane i obedovanje
u njima
nema veze sa sirotinjom nit je to neka zavera svetska
vec
"Razguzivanje neradnih zena i muskaraca kojima je sve svejedno sta trpaju u sebe"..

Pa Obamina zena , okopava basticu i pokaziva ..kome?
Pa jel Jamie Oliver kuHa po skolama u Engleskoj onoj djeci sto nikad nista videli nisu osim brze hrane i nekih trakalica ..

Posmatram ja ovo godinama druze Clan , ovome je "sirotinja" izgovor , ah jako dobar..
I meni nije jasno zasto se ta lenjost povezuje sa svetskim poretkom ..kuvanje je valjda od vajkada humano , a lenjost od vajkada - bolest ..



nije bas tako prosto,
Da nije (samo) lenjost u pitanju svedoci cinjenica da na primer u americi ljudi koji ne kuvaju kod kuce potrose uzasno mnogo vremena koseci ogromni travnjak oko kuce a za manje truda i vremena bi mogli imati svoje organic povrce.
Da nije (samo) lenjost u pitanju govori i podatak da veliki broj bas tih koji jedu po restoranima ide redovno u gym da vezba uz tezak fizicki napor.
Da nije (samo) lenjost u pitanju govori i podatak da veliki broj onih koji jedu redovno na takvim mestima imaju po dva ili cak tri posla kako bi zaradili dovoljno izmedju ostalog i za tu hranu.

Ipak je to iz glave, podpomognuto tabloidima o ideolima i velikim i skupim kampanjama koje govore kako je trend, cool itd. jesti u restoranu.

U US na junk food biznis i njegove posledice odlazi oko 5% GDP-a (oko 700 milijardi dolara) od cega samo na marketingske kampanje odlazi oko 30 milijardi dolara.
blogovatelj blogovatelj 19:35 30.12.2009

Re: sirotinja

Da nije (samo) lenjost u pitanju govori


Nije tu u pitanju lenjost. U pitanju je glupost !
drug.clan drug.clan 21:05 30.12.2009

Re: sirotinja

blogovatelj
Da nije (samo) lenjost u pitanju govori


Nije tu u pitanju lenjost. U pitanju je glupost !



Ali ona najstrasnija vrsta gluposti - indukovana!
Taska Dana Taska Dana 14:14 30.12.2009

Ola.la, la....

Meni upala u oko prica o sinjskim alkarima....znaci ako se rodila cerka- nista...ona nikad ne moze da bude alkar ili alkarica ???!!!!
sesili sesili 14:48 30.12.2009

Re: Ola.la, la....

A meni upalo u oko kratko pitanje, na koga nema odgovora: Gde je uopšte Kosovo?
Neven Anđelić Neven Anđelić 14:49 30.12.2009

Re: Ola.la, la....

slazem se. stvar je nisam znao kakvu fotografiju onda da stavim kao prilog polnoj diskriminaciji. ali tu onda ide prica i drugim putem: zasto se muskarci i zene ne takmice jedni protiv drugih u sportu.
a glede kosova. ja licno cekam odluku medjunarodnog suda pravde u hagu. pa cu onda biti u mogucnosti odgovoriti.
mayo1 mayo1 15:12 30.12.2009

Re: Ola.la, la....

Taska Dana
Meni upala u oko prica o sinjskim alkarima....znaci ako se rodila cerka- nista...ona nikad ne moze da bude alkar ili alkarica ???!!!!


Ne kaže izričito da ne može, ali...

iz Statuta viteškog alkarskog društva:

ČLANOVI DRUŠTVA, NJIHOVA PRAVA I DUŽNOSTI

Članak 9.
Svi punoljetni žitelji rođeni u Cetinskoj krajini koji osjećaju ljubav i privrženost prema domovini i užem zavičaju, koji uživaju društveni ugled u narodu, a voljni su promicati ciljeve Društva mogu postati članovima Viteškog alkarskog društva.
Cetinski kraj, kao stari alkarski kraj, obuhvaća područje ograničeno selima: Zelovo, Potravlje, Maljkovo, Laktac, Bitelić, Bajagić, Gljev, Korita, Otok, Voštane, Kamensko, Tijarica, Budimiri, Nova sela, Bisko, Ercegovci, Dicmo, Osoje, Sušci, Lučane i Zelovo.
gorran2 gorran2 15:14 30.12.2009

Re: Ola.la, la....

sesili
A meni upalo u oko kratko pitanje, na koga nema odgovora: Gde je uopšte Kosovo?
Neven Anđelić
a glede kosova. ja licno cekam odluku medjunarodnog suda pravde u hagu. pa cu onda biti u mogucnosti odgovoriti.
Au, bokte, nisam znao da postoji mogućnost da ga iskopaju i prenesu negde
gorran2 gorran2 15:40 30.12.2009

Re: Ola.la, la....

mayo1
iz Statuta viteškog alkarskog društva:... obuhvaća područje ograničeno selima: Zelovo, Potravlje, Maljkovo, Laktac, Bitelić, Bajagić, Gljev, Korita, Otok, Voštane, Kamensko, Tijarica, Budimiri, Nova sela, Bisko, Ercegovci, Dicmo, Osoje, Sušci, Lučane i Zelovo.[/i]
Statut alkOHOLIČarskog društva nešto je liberalniji u pogledu porekla...


mariopan mariopan 16:57 30.12.2009

Re: Ola.la, la....

gorran2
sesili
A meni upalo u oko kratko pitanje, na koga nema odgovora: Gde je uopšte Kosovo?
Neven Anđelić
a glede kosova. ja licno cekam odluku medjunarodnog suda pravde u hagu. pa cu onda biti u mogucnosti odgovoriti.
Au, bokte, nisam znao da postoji mogućnost da ga iskopaju i prenesu negde

hahahahahaha
mayo1 mayo1 17:07 30.12.2009

Re: Ola.la, la....

gorran2

Statut alkOHOLIČarskog društva nešto je liberalniji u pogledu porekla...


Tako je...
Mada su i alkari u mnogočemu bili liberalni... ali nećemo trolati temu.



blogovatelj blogovatelj 17:45 30.12.2009

Re: Ola.la, la....

zasto se muskarci i zene ne takmice jedni protiv drugih u sportu.


I mene to pitanje zanima.
I zasto ako smo polno ravnopravni postoje posebno javni WC-i za muskarce i za zene?!
Neven Anđelić Neven Anđelić 08:45 31.12.2009

Re: Ola.la, la....

da znaju u sinju kakvog postovaoca/istrazivaca imaju na blogu, mislim da bi pocasno clanstvo bez obzira na mjesto rodjenja bilo razmatrano.....
inace prica je o nekadasnjem partizanu i generalu brunu vuleticu ako je tacna.
mayo1 mayo1 10:49 31.12.2009

Re: Ola.la, la....

inace prica je o nekadasnjem partizanu i generalu brunu vuleticu ako je tacna.

Nisam htio širiti priču, ali evo šef svog bloga potegao...
Alkari imaju Statut Viteškog alkarskog društva. Premda se, kada im paše, ne drže ni statuta, niti se ponašaju viteški...

Bruno Vuletić izbačen iz kalendara alkarskih vojvoda:
"...Bruna Vuletića, ratnog zapovjednika 10. dalmatinske brigade, ratnika s Neretve i Sutjeske, člana Generalštaba Titove JNA, vojnog atašea u Kini i SAD, čovjeka koji je, kao vojvoda od 1964. godine, Sinjsku alku od seoske priredbe učinio prvorazrednim kulturno-povijesnim događajem – nema nigdje.
Vuletić je prvi put 1965. godine doveo na Alku Josipa Broza, ishodio izravne TV prijenose, donio odluku o kovanju zlatnika i srebrnjaka Alke te isposlovao da se u okviru splitske Vojno-pomorske oblasti osnuje konjička postrojba kako bi alkari jahali prvoklasne konje.
General Vuletić, koji je nakon umirovljenja živio u Beogradu, cijeli je rat proveo u kućnom pritvoru jer je javno digao glas protiv Slobodana Miloševića i agresije na Hrvatsku."


Pokrovitelji alke su bili od austrijskih careva, srpskog kralja, preko Josipa Broza do Tuđmana i Mesića.

A što se tiče Statuta:

Članak 20.
Ako se neki član ponaša nečasno i ogriješi se o odredbe Statuta, pravilnika, običajnih pravila ponašanja i općih društvenih pravila, mogu mu se izreći stegovne mjere: opomena, ukor, isključenje s prova, zabrana sudjelovanja u Alki ili isključenje iz Alke, smjenjivanje s dužnosti i isključenje iz društva.
Odluka o isključenju donosi se:
1) ako član Društva djeluje protivno odredbama Statuta, pravilnika i odluka Društva i njegovih povjerenstava,
2) ako svojim ponašanjem povrijedi ugled Društva,
3) ako od redovnog suda ili drugog organa bude pravomoćno osuđen za djelo koje krnji njegov dobar glas,
4) ako ne plati članarinu za tekuću godinu najkasnije 30 dana od održane godišnje Skupštine.

Iz prve [12 godina] presude Mirku Norcu, alkarskom vojvodi:
"Sudsko je vijeće ustvrdilo u obrazloženju presude da su ostale dvije točke optužnice vezane uz likvidaciju civila u Lipovoj Glavici i na Pazarištu dokazane. Potvrđeno je, navodi se, da su Orešković i Norac izdavali naloge za odvođenja civila iz njihovih kuća i podruma te za njihovo zatočenje i likvidaciju, kao i da je Norac osobno ubio jednu ženu tijekom likvidacije civila na Pazarištu. Potvrđeno je, stoji u obrazloženju, da je tzv. smrtonosni sastanak održan u Kriznom štabu za Liku, s kojega su najvažnije osobe tada u Gospiću krenule u likvidaciju najmanje deset civila na Pazarištu, kako se navodi, po nalogu Norca i Oreškovića.

Sutkinja Ika Šarić ustvrdila je da ubijeni civili, njih najmanje 50, nisu ni na koji način sudjelovali u ratnom sukobu te da nisu pomagali neprijatelju."


Druga presuda [7 godina] :
"U obrazloženju presude Norcu sudac Marin Mrčela je kazao kako je on kriv zato što je bio upoznat sa zločinima na terenu koji su se dogodili u tijeku operacije, a nije poduzeo ništa da ih sankcionira. Bio je upoznat i s uništavanjem imovine civila i postupanjem s ratnim zarobljenicima protivno ratnom pravu. Norac nije optužen da je zapovjedio takve postupke, nego zbog toga što je odmah prvog dana saznao za zločine, ali je odlučio ne reagirati i nije spriječio nove zločine".

Ove presude valjda "ne krnje njegov dobar glas" , pa eto...



pobornik_pravde pobornik_pravde 09:38 01.01.2010

Re: Ola.la, la....

Povodom pitanja zasto se muskarci i zene ne takmice jedni protiv drugih u sportu.....i pitanje polne ravnopravnosti u danasnje vreme.....Svi muskarci neka se zapitaju koliko bi u zivotu postigli i mogli da urade bez zene.Ne zaboravite da u termin zene spadaju i vase mame, sestre, devojke, ljubavnice itd. ali pri tom zaboravite na par sekundi sujetu. Time cete dobiti i odgovor na sve te vase komentare.
Neven Anđelić Neven Anđelić 23:03 01.01.2010

Re: Ola.la, la....

zene su u mnogome u prednosti nad muskarcima. naravno, vazi i obrnuto. medjutim ja mislim da postoje razlike i da bez obzira sto trebamo biti ravnopravni isto tako treba biti realan i konstatovati da vecina zena jeste fizicki slabije od muskaraca, da u nekim situacijama zene generalno lakse podnose teskoce nego muskarci, da su opet u drugim situacijama ranjivije. uglavnom, trebali bismo biti jendaki ukupno gledajuci. ne znam ni za jednu zenu alkara - alkaricu. da li bi alka bila ista da ima zena. ne znam. mislim da ne bi. isto tako postoje discipline koje bi muskarci pokvarili da se i oni takmice.
zorz79 zorz79 16:41 30.12.2009

sirotinja

kao sto jedan veliki coek rece..........................citiram ''sirotinjo i bogu si teska'' kraj citata.........................
mariopan mariopan 16:59 30.12.2009

Re: sirotinja

Da li je diskriminacija sto volim, da me u jednom restoranu gde cesto jedemo, posluzuje konobar Sirijac, zato sto je tako nasmejan, niz blestavo belih zuba, raspolozan, a radi tako tezak posao? Cak sam se i slikala sa njim
mayo1 mayo1 17:10 30.12.2009

Re: sirotinja

mariopan
Da li je diskriminacija sto volim, da me u jednom restoranu gde cesto jedemo, posluzuje konobar Sirijac, zato sto je tako nasmejan, niz blestavo belih zuba, raspolozan, a radi tako tezak posao? Cak sam se i slikala sa njim


Hm, mariopan... zavisi od tvojih namjera...
mariopan mariopan 17:21 30.12.2009

Re: sirotinja

mayo1
mariopan
Da li je diskriminacija sto volim, da me u jednom restoranu gde cesto jedemo, posluzuje konobar Sirijac, zato sto je tako nasmejan, niz blestavo belih zuba, raspolozan, a radi tako tezak posao? Cak sam se i slikala sa njim


Hm, mariopan... zavisi od tvojih namjera...

Hahaha , ma volim samo da ga vidim tako nasmejanog
Uvek se malo neprijatno osetim kada me neko sluzi, mada je to posao, ali ja se tako osetim kao da je to neka nepravda.
Doctor Wu Doctor Wu 20:26 30.12.2009

Sve je relativno...

Jedno od rijetkih mjesta gdje ga nema su restorani McDonaldsa i tamo zaposljavaju svakoga ko je dovoljno ocajan da radi mizerne poslove za minimalnu nadnicu. U bijedi smo svi isti. Problemi nastaju s parama.

Taj baja koji okrece burgere ili paja podove za £4-£5 na sat nema sta da izgubi i u svakom trenutku moze da pljune taj posao i nadje neki slican za iste pare. Ali... ne mora da ima najnoviji I-phone ili I-slate, dete ne mora da mu ide u najskuplje obdaniste ili skolu u svemiru, ne mora da vozi najnoviji SUV do 0.3 mikrograma CO2 na 100km, ne mora da ide na Karibe i na Great Coral Reef na scuba diving, ne mora da pravi najskuplje zabave za dosadne ljude, ne mora da pije fancy vina, da bude na fancy mestima, sa fancy drustvom, sa fancy muzom, zenom, sa fancy decom... drugim recima, sam je svoj gazda. Zvuci izlizano, ali na dnu je, u neku ruku, veci radijus kretanja.
Neven Anđelić Neven Anđelić 20:43 30.12.2009

Re: Sve je relativno...

moram reci da mi ovo marksisticki zvuci. iznenadjen sam. i slazem se isto tako.
Doctor Wu Doctor Wu 21:06 30.12.2009

Re: Sve je relativno...

moram reci da mi ovo marksisticki zvuci.

Pa dobro, nisam ja za dzabe s Brajovicem isao u OS 25. maj, u centru centra najjace titoisticke doktrinacije na Novom Beogradu.

Inace, gore napisano (mislim, ono sto sam ja napisao) je citat osobe koja svojih 6 cifara zaradjuje u hedge fondu na Mayfairu (uzgred, ti ljudi koji rade u hedge fondovima uopste nisu Michael Douglasi na kokainu, vec vrlo mirni i porodicni ljudi, koji vode mirne, cak pomalo dosadne i sredjene zivote).
drug.clan drug.clan 21:07 30.12.2009

Re: Sve je relativno...

Neven Anđelić
moram reci da mi ovo marksisticki zvuci. iznenadjen sam. i slazem se isto tako.


pa reko ja jos davnih da ce doktor jednog dana postati komunista

mi se mozda ne slazemo oko metoda ali se savrseno slazemo oko ciljeva
blogovatelj blogovatelj 21:09 30.12.2009

Re: Sve je relativno...

[
drugim recima, sam je svoj gazda. Zvuci izlizano, ali na dnu je, u neku ruku, veci radijus kretanja.


Re: Sve je relativno... moram reci da mi ovo marksisticki zvuci. iznenadjen sam. i slazem se isto tako.


Ne zvuci marksisticki, nego hipisticki.

Freedom's just another word for nothing left to lose,
Nothing don't mean nothing honey if it ain't free.




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:03 30.12.2009

Re: Sve je relativno...

Doctor Wu
moram reci da mi ovo marksisticki zvuci.

Pa dobro, nisam ja za dzabe s Brajovicem isao u OS 25. maj, u centru centra najjace titoisticke doktrinacije na Novom Beogradu.

Овај свет је отишао дођавола кад су вечито подсећање на велики празник нас омљадинаца и пионира укинули у корист тамо неког Душка Радовића. (О.Ш. некада 25. мај данас носи име брундавог и дивног српског писца.)

Докторе, вечерас тако питомо звучиш, као да си се вратио у отаџбину или те неки анђео пресрео на улици.

Иначе, не верујем у ону "твоју" тезу са радијусом, али благдани су, па не бих да се расправљамо.
Doctor Wu Doctor Wu 22:20 30.12.2009

Re: Sve je relativno...

О.Ш. некада 25. мај данас носи име брундавог и дивног српског писца

Da, Englezi, imaju lep izraz za takve: grumpy, old man...
Иначе, не верујем у ону "твоју" тезу са радијусом, али благдани су, па не бих да се расправљамо.

Blogovatelj je na tragu. Inace, Me & Bobby McGhee nije hippy nego autenticnog country odmetnika: Kris Kristoffersona (jedno vreme ozenjen najlepsom zenom divljeg zapada, Ritom Coolidge. A ti znas kako sam ja osetljiv na zensku lepotu.)
Докторе, вечерас тако питомо звучиш, као да си се вратио у отаџбину или те неки анђео пресрео на улици.

Ni jedno ni drugo nego cinizam dobija novo odlicje. Inspisano nekim natpisima po blogu ovih dana (prepoznace se vec), pa se veceras namestilo.

edit: Uzgred, uvek me iznenade volsebni nacini na koji srpska vlada finansira Miskovica.
blogovatelj blogovatelj 03:38 31.12.2009

Re: Sve je relativno...

Blogovatelj je na tragu. Inace, Me & Bobby McGhee nije hippy nego autenticnog country odmetnika: Kris Kristoffersona


Jeste on country odmetnik, ali odmetnut u hipike kad je pesma nastala.
Obrati paznju na tekst.
Ona bez para, stopira, Bobi staje, poveze je, ona vadi "harpun" iz marame (a harpun u slengu znaci i usna harmonika i spric) pevaju bluz, itd itd...
A i Dzenis je od pesme napravila hit, nije ni Kris ni ostali koji su je takodje pevali.
gorran2 gorran2 04:16 31.12.2009

Re: Sve je relativno...

edit: Uzgred, uvek me iznenade volsebni nacini na koji srpska vlada finansira Miskovica.
To se u bilologiji zove simbioza, kao kad alge i gljive tvore zajednićku strukturu - lišajeve...

Goran Vučković Goran Vučković 09:42 31.12.2009

Re: Sve je relativno...

Ona bez para, stopira, Bobi staje, poveze je, ona vadi "harpun" iz marame (a harpun u slengu znaci i usna harmonika i spric) pevaju bluz, itd itd...

Zavisi od verzije pesme - u muškoj verziji ona (Bobi) je "thumbed a diesel down" - stopirala - pretpostavljam kamion (a ne voz sa dizel lokomotivom). Ono što je interesantno je da je korišćen neodređeni član (a diesel) - što znači da nije njegov.

Takođe, Bobi je pljeskala dok su pevali, u kom slučaju je izazov i držati volan istovremeno...
Doctor Wu Doctor Wu 10:17 31.12.2009

Re: Sve je relativno...

Ono što je interesantno je da je korišćen neodređeni član (a diesel) - što znači da nije njegov.

Pozajmljen.

Inace, ne verujem da je Kris imao u vidu nekoga kao Janis kad je pisao BMcG. Mozda pre nekoga kao Ali MacGraw, Melissu iz Convoya.
Goran Vučković Goran Vučković 10:33 31.12.2009

Re: Sve je relativno...

Inace, ne verujem da je Kris imao u vidu nekoga kao Janis kad je pisao BMcG. Mozda pre nekoga kao Ali MacGraw, Melissu iz Convoya.

Ovo je bila sekretarica njegovog ortaka - Bobbie McKee
Doctor Wu Doctor Wu 10:50 31.12.2009

Re: Sve je relativno...

Ovo je bila sekretarica njegovog ortaka - Bobbie McKee

Opasan si, Vuckovicu, svaka cast za link. Nisam strucnjak za opus KK (sto se vidi i iz pogresnog spelinga pesme) a sad me podseti da mi je njegova omiljena pesma Sunday morning coming down u izvedbi neodoljivog hipohondra Johnny Casha (gledao sam neki dokumentarac o njemu- kaze njegov basista da se Johnny od 64 godine pa do kad je umro, mislim sa 72, svakog vikenda oprastao od banda, dece, zene- koju je nadziveo- producenata, bankara, licnih savetnika...)
Goran Vučković Goran Vučković 11:27 31.12.2009

Re: Sve je relativno...

Opasan si, Vuckovicu, svaka cast za link. Nisam strucnjak za opus KK (sto se vidi i iz pogresnog spelinga pesme) a sad me podseti da mi je njegova omiljena pesma Sunday morning coming down u izvedbi neodoljivog hipohondra Johnny Casha (gledao sam neki dokumentarac o njemu- kaze njegov basista da se Johnny od 64 godine pa do kad je umro, mislim sa 72, svakog vikenda oprastao od banda, dece, zene- koju je nadziveo- producenata, bankara, licnih savetnika...)

Meni je davno, još dok sam bio u srednjoj, ostavio jedan ortak kopiju jednog Kristofersonovog albuma - i to je uglavnom bilo dovoljno da obratim pažnju na njega, uključujući i glumački opus - uključujući Бпата Паја, kako to jednom pročita jedan moj, sada već na žalost pokojni drugi ortak - i slične stvari. A i Janis mi je bila prilično draga, svakako.

Inače sa tog albuma je meni isto bila simpatična ova stvar:

blogovatelj blogovatelj 17:04 31.12.2009

Re: Sve je relativno...

Opasan si, Vuckovicu, svaka cast za link. Nisam strucnjak za opus KK


Ali bih samo da iskopiram komentar prvog blogera:

Janis owned that song - Kris might have wrote it but, it was Janis that gave “Me and Bobby McGee”a life of it’s own.

Ja htedoh isto to da kazem. Inace svaka cast Krisu na pesmi, jer autor je ipak autor, on je sve smislio.
dunjica dunjica 15:13 02.01.2010

Na zalost, nije samo AI

Nevladine organizacije koje se bore za ljudska prava cine slicnu stvar. Amnesty International ima pravilo da niko ne moze raditi na svojoj zemlji. Tu valjda nisu imali na umu mogucnost da se drzava raspadne. Moze li Hrvat biti analiticar za Srbiju ili Srbin za Bosnu? Svojedobno sam se raspitivao i saznao da ne moze.


Bilo je takvih diskusija i u drugim, nesto manjim, organizacijama. Kazu, na taj nacin zele ocuvati non-partisanship policy. Onda imamo situaciju da su kojekakvi nesposobnjakovici "prikladniji" za rad u tim organizacijama, nego kompetentni insajderi. Jednu sjajnu zenu, eto, ne primise da radi na Kosovu jer joj je baba porijeklom iz Hrvatske. I jos toga... necu se nervirati vec na pocetku godine. Al da si mi dirnuo u zivu ranu... vala jesi!

Sretna Nova!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana