Društvo

Koliko demagogije sustavno poredane u artiljerijske salve

Aleksandar Stosic RSS / 02.01.2010. u 17:52

Dok sam ovih dana gledao prednovogodisnji, novogodisnji i postnovogodisnji program na srpskom kavblovskom sistemu shvatio sam zasto se nase drustvo nece upristojiti jos dugo, dugo godina. Kada sam video narodnjake na B92 (izvinite momci, ali uz duzno postovanje, to je za mene skandal) samo sam se kiselo nasmejao. Dakle, to je to - rekoh sebi. Rece to i moja supruga, koja me zaprepasceno pogleda u stilu " what the fuck", dok izmedju logoa medijske kuce koja nam je bila pojam za urbano, kulturno, alternativno itd i turbo kulture mi danas stavljamo znak jednakosti.

Ok, dovukao je onomad Boris Tadic ispred DS baze na Terazijama trubace kada j prvi put pobedio Nikolica. Pre njega na Terazijama smo slusali Plejboj, Film, REM, Disciplinu, neku pozitivnu urbanu kulturu, koja treba da bude pokretac drustvenih promena. Bilo mi je tada jasno da mi se samo ucinilo da sam izmedju radikala i DS zapravo birao izmedju dobra i zla. Shvatio sam da se srpsko drustvo standardizuje na jedan nacin koji znaci prosek. Ok, i ima pravo drustvo da se standardizuje kako god hoce. Mada, imam i ja pravo, bas kao i svi drugi, da to komentarisem. 

Nisam od onih koji su pristajali na koketiranje s narodnjacima. U tom smislu tolerancija mi je na nuli. Ne mislim da je Boban Markovic odjednom prestao da bude narodnjak i da se to sto nam sada daje naziva "world music", ne mislim da je u svoje vreme pokojni Saban Bajramovic bio cool jer je i on postao world music. Niti Usnija Redzepova. I bas me briga sto ih tako kategorizuju neki eminetni domaci i strani rok magazini.To je za mene eufemizam za opravdavanje najgore kulture koja nam donosi samo stete.  Sta je dalje, pitao sam se, da prihvatimo kao alternativu Miroslava Ilica kao srpskog Leonarda Cohena, ili Sabana Saulica, Boru Spuzica Kvaku? Tomu Zdravkovica smo odavno dogli na epski nivo. Politika Posela 202 posle dvodecenijske borbe pobedjuje i osvaja najurbanije srpske stanice.

I to je ta, nasa, pusta, politicka potreba da biramo manje zlo. Toma Zdravkovic je manje zlo od ovih grandovskih nakaza. Pa ok, jeste. Mnogi ce reci da ima u Tomi, barem u tekstu ako ne u muzici, umetnickog i ja se tome necu previse suprostavljati. Ali, cu se zapitati, ako je vec tako, pa zasto onda Toma (ili svi ostali "umetnici") nisu pravili neke modernije aranzmane, a ne - seljacke? Tu je greska svih nasih toma, to sto su svoje pesnicke bravure utapali u najodvratnije muzicke aranzmane, sve zarad narodnog veselja.

Tako dolazimo i do novogodisnjeg presedana na TV B92, gde se ukusi spustaju do krajnjih granica na ustrb gledanosti, pa dobijamo celovecernju tiradu trubaca. U cemu je razlika, pitam se, izmedju trube na B92 i trube na Pinku? Ali,  'ajde cak i ako ce mnogi reci da je to ok jer su izmedju ostalog svirali recimo ruske koracnice i druge interesantne obrade, meni je bilo neverovatno da udjem u Novu godinu zajedno s Jelenom Karleusom na ekranu TV B92. I to kakvom Karleusom - najseljackijom od svih najseljackijih izdanja. Pa je potom jos voditeljka veoma inventivno pita da li je zadovoljna s novim spotom, te kada planira da objavi novi "projekat". I to na B92. 

Sta je na meniju za onu, ociglednu, manjinu, koja je plasim se vezana za artimeticku gresku, kojoj i sam pripadam? Da li je moguce da ne postoji apsolutno ni jedna jedina stanica na kojoj ce se pustati neka rokenrol muzika, a da to ne bude Metropolis? Zar je bilo toliko tesko da se, ako nista drugo, onda barem nadje nekakav bend kakvih ima na stotine u Beogradu, koji bi svirali obrade Elektricnog Orgazma, Idola, EKV, Filma, Azre i ostale nase klasike rok i pop bendova iz dalje i blize istorije. 

Drugari moji, spali smo dakle na Karleusu, cak i na B92?

 



Komentari (210)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ana_radmilovic ana_radmilovic 18:14 02.01.2010

koliko pokradenih misli

iza kojih ne stoji ništa osim mržnje, sujete, vlasti... i koliko pokvarenosti treba da se izlije....

slažem se sa naslovom
ok, slažem se i sa gadjenjem prema toj političkoj papazjaniji.
ali kakve veze ima šaban? i njegov džez cigu ligu; džez cigu ligu; cigu ligu - đez?
i ko je stavljao u isti koš grozomornog miroslava ilića sa mojim omiljenim leonardom cohenom?
dobro, možeš da kažeš "ti si, ana, prva stavljala sve u isti koš zamajavaš nas ovde sa nekakvom severinom"

taj čije reči citiraš i postavljaš kao naslov je obradio mnogo dalmatinskih, makedonskih, te zagorskih i srpskih pesama - ili misliš da je to načinio nakon što je poludio?

sve se slažem s tobom, ali sad ti stavljaš u isti koš muzički ukus, šalu na račun istog i malo relaksiraniji odnos prema toj prijatnoj stvari koja, izmedju ostalog 'oće da zabavi, sa jednom groznom estradno - političko - ljugavom reklamnom papazjanijom.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:23 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

Ana,
ne svidja mi se, niti mislim bilo sta dobro, o toj pomenutoj Dzonijevoj kompilaciji. Inace, blog je isproivociran cinjenicom da je Jelena KArleusa vrckala na B92, za New Year's Eve.
dragoljub92 dragoljub92 18:33 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

ali kakve veze ima šaban? i njegov džez cigu ligu; džez cigu ligu; cigu ligu - đez?

ima veze ,tačno pokazuje da čovek nema sluh nego veruje stereotipima.kod njega je u steni urezano da je rock urbana a folk ruralna mjuza i teška cuga.sve što izlazi iz šablona je neka siva teritorija koja zbunjuje,ka d miki kaže da seboji...
eto uzmimo recimo fad,hebote koji su seljaci ti portugežani pa tek ona mariza(da ne reknem slučajno marica)pogle našta liči i još se usuđuje da na jedan način peva fado u portugalu a na drugi po svetu,a i taj šaban pijanica i kockar kakav umetnik onbe pevo po šatre i svadbe i tako to kakav umetnik.
a naši rockeri oni su ti tek tužna priča sa još tužnijim krajem.
samo se u jednom slažem B92 ne bi smeo nikako da pušta folk.to je sigurno tačno i učukano u stenu.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:51 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

Aleksandar Stosic
Ana, ne svidja mi se, niti mislim bilo sta dobro, o toj pomenutoj Dzonijevoj kompilaciji. Inace, blog je isproivociran cinjenicom da je Jelena KArleusa vrckala na B92, za New Year's Eve.


pa dobro, nema veze - meni se svidja i ono kad je bio "normalan" a baš mi se svidja i onaj "sevdah za paolu horvat" gde je obradio i cohena i boga pitaj koga sve ne...
... a u vezi sa karleušom na b92, ja ne znam šta je neobično u tome - jel se emituju veliki bratovi već ko na koliko? pa, emituju se. jel to odvratno? jeste. odvratno je i pornografski (u najgorem smislu - poštenije bi bilo puštati prave porniće - manje su vulgarni)... i šta je onda ta karleuša za srećnu novu godinu & deceniju?

ja sam reagovala više onako po difoltu - kakve sad veze s tom gadošću ima svaka muzika koja ima ikakav etno prizvuk. ima ga i bolero. ima piazzola... mislim, možda su zbog te isključivosti ljudi prvo iz sprdnje a onda i za ozbiljno otišli u drugu krajnost, pa kažu "narodnjaci su zakon"
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:56 02.01.2010

jel zna neko

ko je paola horvat? evo, obećavam da više nikad neću braniti nikoga i ako ima neki poznavalac da mi otkrije - ko je ta džonijeva muza. padalo mi je na pamet svašta, da nije neka žena od eden von horvata, da nije neka izmišljena....

pa kaže:

NNN NNN 19:02 02.01.2010

Re: jel zna neko

Bitan je naslov pesme! (doduše moj nick je nešto stariji )
Hvala Ana
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:28 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

kod njega je u steni urezano da je rock urbana a folk ruralna mjuza

bas tako
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:30 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

... a u vezi sa karleušom na b92, ja ne znam šta je neobično u tome - jel se emituju veliki bratovi već ko na koliko? pa, emituju se. jel to odvratno? jeste. odvratno je

Ana, pa neobicno je to sto ti nije neobicno. Mislim, ja se secam neke druge muzike na B92...Sada je ima u tragovima na radiju, i uoste je nema na televiziji.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:32 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

kakve sad veze s tom gadošću ima svaka muzika koja ima ikakav etno prizvuk. ima ga i bolero. ima piazzola...

ma pricam o turbo folk treshu, a ne o starogradskoj muzici. Pa da su pustili starogradske pa da kazem ajde u redu, bas su lepo podvukli liniju za NG noc izmedju njih i drugih, ali hej trube i Karleusa!
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:36 02.01.2010

NNN

NNN
Bitan je naslov pesme! (doduše moj nick je nešto stariji ) Hvala Ana


vidi stvarno 3N
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:41 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

Aleksandar Stosic
kod njega je u steni urezano da je rock urbana a folk ruralna mjuza

bas tako

Пуно те поздравља фински фолк бенд Вертине:


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:09 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

Пуно те поздравља фински фолк бенд Вертине:

cujem da na kiosku prodajes taj disk na crno
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:21 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

Aleksandar Stosic
Пуно те поздравља фински фолк бенд Вертине:

cujem da na kiosku prodajes taj disk na crno



Koliko demagogije sustavno poredane u artiljerijske salve
Sta je na meniju za onu, ociglednu, manjinu, koja je plasim se vezana za artimeticku gresku, kojoj i sam pripadam?

Заборавио сам да ово прокoментаришем: мислим да грешиш, и да и ти ипак припадаш оној већини. Интелектуално.
milisav68 milisav68 21:45 02.01.2010

Re: jel zna neko

ana_radmilovic
ko je paola horvat? evo, obećavam da više nikad neću braniti nikoga i ako ima neki poznavalac da mi otkrije - ko je ta džonijeva muza. padalo mi je na pamet svašta, da nije neka žena od eden von horvata, da nije neka izmišljena....

Paola Horvat je lik iz neke knjige čije je fragmente Johny čitao u novinama (ne navodi ni koja knjiga ni koji pisac)
sedamdesetih godina a priča ide ukratko ovako:Jedan oficir Gestapaoa bio je poslan ´42 u Češku, da otkrije njihov pokret otpora i tamo je upoznao brata i sestru Horvat.Brat je bio oficir Češke armije a sestra .....prava lepotica.Tako je taj Nemac proveo noć sa njom i sutradan se vratio u Berlin i više se nisu videli.
To je Johnija puno dirnulo.....i odatle naziv za album.

Ovo sam pročito u knjizi Branimir Štulić Johny Biografija&Intervju&Poezija
blogovatelj blogovatelj 22:12 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

Inace, blog je isproivociran cinjenicom da je Jelena KArleusa vrckala na B92, za New Year's Eve.


Ti rece pre par dana da RNR u Srbiji nije mrtav?
A sad se nesto zalis povodom toga?
A ja rekoh da je mrtav!
I sad se ne zalim jer sam shvatao da je mrtav i ranije.

Nisam gledao srpski program za NG, verujem da je Karleusa bila na B92. I to je jedan od dokaza da Srbija ide ka normalnoj zemlji, sto ti indirektno nikada ne priznajes u svojim postovima i komentarima. Na TV stanicama je uvek šlajm u normalnoj zemlji u udarnim terminima, a NG program je udarni termin cele noci do 3AM.. Samo u diktaturama pustaju remek dela u "prajmtajmu"

To sto se tebi ne svidja (ili meni svejedno) necija uredjivacka politika je OK. Promeni kanal. Nemas ni jedan kanal koji bi tebe zanimao? Nemam ni ja u Kanadi od sto koliko ih otprilike imam na TV-u. Zato i ne gledam TV. Zato blogujem. Ovde bar dolaze oni za koje provereno znam da su aktivno pismeni.
blogovatelj blogovatelj 22:33 02.01.2010

Re: koliko pokradenih misli

kod njega je u steni urezano da je rock urbana a folk ruralna mjuza
bas tako


Kod tebe Aleksandre nije problem sto to mislis. Problem je sto si na to ponosan.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:15 03.01.2010

Re: jel zna neko

milisav68

.... Paola Horvat je lik iz neke knjige čije je fragmente Johny čitao u novinama (ne navodi ni koja knjiga ni koji pisac)sedamdesetih godina a priča ide ukratko ovako:Jedan oficir Gestapaoa bio je poslan ´42 u Češku, da otkrije njihov pokret otpora i tamo je upoznao brata i sestru Horvat.Brat je bio oficir Češke armije a sestra .....prava lepotica.Tako je taj Nemac proveo noć sa njom i sutradan se vratio u Berlin i više se nisu videli.To je Johnija puno dirnulo.....i odatle naziv za album.Ovo sam pročito u knjizi Branimir Štulić Johny Biografija&Intervju&Poezija


Milisave68 hvala ti do neba! Godinama... čuj godinama, decenijama pitam - niko ne zna. Pitam fanove - ne znaju, tražim po netu - ne nalazim...
"Ja se zovem Paola Horvat, ljubila sam mrtvog čovjeka, stigao je po zadatku, cijelo vrjeme sam ga čekala....."
Pa strašno je, al nije da nije romantično.

Hvala i tebi Stošiću, što si postavio ovaj blog o narodnjacima i kao naslov uzeo citat iz Đonijeve pjesme, i na kraju, hvala meni što sam pitala - ko pita rećiće mu se, ko traži daće mu se
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 04:21 03.01.2010

Poselo?


Aleksandar Stosic:
Politika Posela 212 posle dvodecenijske borbe pobedjuje i osvaja najurbanije srpske stanice.


šta je to "Poselo 212"? Je l' to neka tv emisija ili šta? Ako je poselo, verovatno je u pitanju neki program narodne muzike, ali me ovo 212 zbunjuje, pa ako nije problem , ljubazno molim za objašnjenje
blogovatelj blogovatelj 05:36 03.01.2010

Re: Poselo?

šta je to "Poselo 212


To je vanbracno dete Posela 202 i Ateljea 212... Nesto otprilike kao Dragan Kojic Kebra.
mikele9 mikele9 19:27 05.01.2010

za blogovatelja

Kod tebe Aleksandre nije problem sto to mislis. Problem je sto si na to ponosan.


Veleštovani blogovatelj-u, ne krije li se iza vašeg nik-a Heraklit, Demosten, Ciceron, Blez Paskal....? Ovo vrijedi svrstati u sentence prvoga reda. Tak ste to skrojili da se niš ne mre ni dodat niti oduzet.
Molim gospodina A. S. da me ne tumači krivo, ovo nema nikakve spojke s njim, naime, uvijek me razgali i ponese
jezgrovito i lakedemonski izrečena misao.
Bok
blogovatelj blogovatelj 20:27 05.01.2010

Re: za blogovatelja

Veleštovani blogovatelj-u, ne krije li se iza vašeg nik-a Heraklit, Demosten, Ciceron, Blez Paskal....?


Ako ovo stvarno mislis najlepse hvala.
Ovakav kompliment mi niko u zivotu nije dao, prosto ne znam sta da kazem, nego sve mislim da je ovo neko zezanje.
To sto sam napisao, kao i sve drugo sto pisem i kazem, pisem i kazem jer tako mislim.
Sto se Aleksandrovog bloga tice, inspirisan sam jer je rok muzika nesto sto volim, a vidim da je on sagovornik koji ima da kaze nesto na tu temu.
Medjutim u celom njegovom blogerskom nastupu, koliko sam uspeo do sada da zapazim kroz njegove komentare i postove, provejava jedna vrsta ekstremnog ubedjenja u ispravnost sopstvenog misljenja, sto verovatno jeste izuzetno dobro za karijeru coveka, ali nije dobro ako hoces da spoznas sustinu. Jer do spoznaje sustine se stize samo preispitivanjem, kako sebe samog tako i analizom cinjenica koje covek zna.

Jos jednom hvala ako si ovo sto si napisao iskreno mislio.
mikele9 mikele9 23:26 05.01.2010

Re: za blogovatelja

To sto sam napisao, kao i sve drugo sto pisem i kazem, pisem i kazem jer tako mislim


E i ja pišem i govorim ono što mislim. Zato nemoj sumnjati u moju iskrenost.
Spoznaja sebe (samim tim i Kosmosa) je doživotni proces. Istrajati na tom putu znači biti spreman neprekidno se izvrtati kao rikavica, gledati sebe i iza ogledala, ponirati u sve delove svesti i podsvesti do kojih možeš dopreti i uvek težiti da odeš još dublje i dalje.
Ovo bez želje da profesorišem.
Srećno
blogovatelj blogovatelj 05:03 06.01.2010

Re: za blogovatelja

E i ja pišem i govorim ono što mislim. Zato nemoj sumnjati u moju iskrenost.


Tek sada bih morao da se zahvalim za komplimente. Hvala jos jednom.
Tvoj komentar a propos mojih filozofskih dometa cu da stavim u svoj profil ovde na blogu
AlexDunja AlexDunja 18:31 02.01.2010

?

Tu je greska svih nasih toma, to sto su svoje pesnicke bravure utapali u najodvratnije muzicke aranzmane,

koje bravure?
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:42 02.01.2010

Re: ?

AlexDunja
,koje bravure?


da, koje bravure?
Bili Piton Bili Piton 19:01 02.01.2010

Re: ?

Ali, cu se zapitati, ako je vec tako, pa zasto onda Toma (ili svi ostali "umetnici" nisu pravili neke modernije aranzmane, a ne - seljacke?


Pa eto ti, dobio si danas i modernije aranzmane kroz Karleusu - dodatna bastardizacija i kukavicje jaje, sa Tomom Zdravkovicem bar znas na cemu si.

Karleusa je ono sto je danas nas pop mjuzik po definiciji, a ne "Izdrzi ribice" - isto ono sto je Lejdi Gargamel u belom svetu - za istu tu publiku (koja u savremeno doba tacno zna sta zeli i tacno to i dobija), samo prilagodjeno svom nivou, sustinske razlike nema.

Mislim da si malo promasio ovim tekstom (iako bih i ja, da sam u Srbiji, pucio usne na narodnjake na B92 - iz istih razloga televiziju vise ne gledam ni ovde).
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:34 02.01.2010

Re: ?

koje bravure?

mislio sam, nisu mu tekstovi tipa "koka kola malboro suzuki" ili "grome moj"...
stih "zatvorite sve kafane, da se moja dusi smiri, da zalecim srcu rane, sto me bole" ima malo boemskog umetnickog u sebi...na primer
AlexDunja AlexDunja 21:00 02.01.2010

Re: ?

stih "zatvorite sve kafane, da se moja dusi smiri, da zalecim srcu rane, sto me bole" ima malo boemskog umetnickog u sebi...na primer

qq:(
NNN NNN 00:09 03.01.2010

Re: ?

Pa eto ti, dobio si danas i modernije aranzmane kroz Karleusu - dodatna bastardizacija i kukavicje jaje, sa Tomom Zdravkovicem bar znas na cemu si.

Karleusa je ono sto je danas nas pop mjuzik po definiciji, a ne "Izdrzi ribice" - isto ono sto je Lejdi Gargamel u belom svetu - za istu tu publiku (koja u savremeno doba tacno zna sta zeli i tacno to i dobija), samo prilagodjeno svom nivou, sustinske razlike nema.

Mislim da si malo promasio ovim tekstom (iako bih i ja, da sam u Srbiji, pucio usne na narodnjake na B92 - iz istih razloga televiziju vise ne gledam ni ovde).

Isto sranje samo drugo pakovanje.
Samo se sa podvučenim ne slažem, jer mediokritetska publika najlakše guta ono što joj se najviše nudi.
NNN NNN 00:45 03.01.2010

Re: ?

stih "zatvorite sve kafane, da se moja dusi smiri, da zalecim srcu rane, sto me bole" ima malo boemskog umetnickog u sebi...na primer

Hteo sam da zakačim ovu stvar kao pozitivan primer (Makso, upomoć!), naročito u odnosu na Let 3 koji nemaju veze s muzikom i koji se bave najobičnijim šok artom (i koji su velika mrlja u tvom, inače dobrom, muzičkom ukusu)
+ narodnjaci na Stošićevom blogu = priceless

A nije lepo ni da se tek tako diskvalifikuje Šaban Bajramović kao "narodnjak"
Evo himne koja je soul (evo i džezirane verzije sa Josipom Lisac) i ovo ipak jeste world music
A evo ti i jedan Šabanov ljuti narodnjak (but, I like it)
Ribozom Ribozom 01:30 03.01.2010

Re: ?

mediokritetska publika najlakše guta ono što joj se najviše nudi.

Slazem se u potpunosti sa Stosicem (NG program nisam doduse gledao)
Sve pokusavam da opravdam b92.
Valjda je situacija takva da se vie nisu mogli boriti pa su se predali.
Nadam se da je to bila greska ili eksperiment.
mikele9 mikele9 19:37 05.01.2010

Re: ? Za gospodina A.Stošića

A š'a kaeš na stih:
"Ću ubijem i rođenu kevu
da sa tebe ja opalim ševu."

Bravurozno ali mora da se napravi odgovarajući aranžman.
adam weisphaut adam weisphaut 19:26 02.01.2010

-_-

blogovatelj blogovatelj 22:41 02.01.2010

Re: -_-

adam weisphaut


Sad sam razmisljao o ovom filmu i setio se necega sto mi je davno palo na pamet.
Kada gledamo taj film, koji se zakljucak namece, zasto je propao RNR?

1. Deo prvi - zbog narodnjaka
2. Deo drugi - zbog folera
3. Deo treci - zbog braka

Mislim da bi oni koji imaju potenciometar u mozgu namesten na "samo RNR i nista vise - smrt narodnjacima" morali malo da razmisle i o delu broj 2 u datom filmu i da li oni spadaju pod taj department, a samim tim i da li su zasluzni (delom) za propast rok muzike u SFRJ.
Mene pravoverni kao Aleksandar koji bi puskom da se bore za prevlast rok muzike u svetu podsecaju na one prvoborce iz Bara koji su se sudili sa Borisavom Djordjevicem za stih "za ideale ginu budale"
adam weisphaut adam weisphaut 23:53 02.01.2010

Re: -_-

1. Deo prvi - zbog narodnjaka

Mislim da je no.1 zaveden pod pogrešnu šifru.
Prava dijagnoza je: zbog para.
blogovatelj blogovatelj 01:00 03.01.2010

Re: -_-

Prava dijagnoza je: zbog para.


Turbo folk se i svira zbog para, tako da se svede na isto.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:54 03.01.2010

Re: -_-

Turbo folk se i svira zbog para

Turbo folk se ne svira. To je samo jedna čudna kombinacija orijentalnog ritma, zalizanih majmuna, silikona i idiota koji sve gledaju. Naglašavam: gledaju.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:48 02.01.2010

Razlika

U cemu je razlika, pitam se, izmedju trube na B92 i trube na Pinku?
Ista ona koja je izmedju Farme i Velikog Brata. Ako je uopšte ima.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:18 02.01.2010

Re: Razlika

Ista ona koja je izmedju Farme i Velikog Brata. Ako je uopšte ima.

dobra ti je ova
sybil sybil 20:02 02.01.2010

nisam strucnjak

ali to je verovatno procena marketinga za povecanje gledanosti. ako je to cena za popularizaciju gradjanskih ideja, sta da se radi, bolje i to nego da budu televizija za 5% istomisljenika.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:22 02.01.2010

Re: nisam strucnjak

sybil
ali to je verovatno procena marketinga za povecanje gledanosti. ako je to cena za popularizaciju gradjanskih ideja, sta da se radi, bolje i to nego da budu televizija za 5% istomisljenika.

pa nisam siguran da bi gledanost bila manja da smo slusali neke rokenrol klasike iz 80tih, 70tih i slicno. Ima u ovoj zemlji dovoljno onih koji se ne pale na narodnjake.
Konacno, malo da skrenem sa teme, ali poenta je slicna, evo bas na vestima sam cuo da je ogroman broj ljudi posetio izlozbu Sto godina srpskog slikarstva.
Ljudi su gladni kulture!
sesili sesili 20:23 02.01.2010

Re: nisam strucnjak

Meni prag tolerancije nije na nuli. Volim NEKE narodnjake, uz koje se veseli, tuguje po nekad! Ne može to uz svaku muziku. Ali JK na B92? Pa Gorica i Draganče su je danima na radiju "cepali", puštali iz studija kako peva, dok se tu ne našminka i ne prođe kroz sto filtera. I Veliki brat nije smeo da se emituje na ovoj stanici. Uostalom, što se pevača tiče, cenim samo one koji ne pevaju na "plejbek". Neki čak ni to ne umeju.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:35 02.01.2010

Re: nisam strucnjak

sesili
Meni prag tolerancije nije na nuli. Volim NEKE narodnjake, uz koje se veseli, tuguje po nekad! Ne može to uz svaku muziku.

ni moj prag tolerancije nije na nuli, sesili
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:58 02.01.2010

Re: nisam strucnjak

Pa Gorica i Draganče su je danima na radiju "cepali", puštali iz studija kako peva, dok se tu ne našminka i ne prođe kroz sto filtera.

ovo nisam shvatio. da li su ismejavali i zezali se na njen racun ili cekali da je pitaju za novi projekat, krajnje ozbiljno?
sesili sesili 21:10 02.01.2010

Re: nisam strucnjak

Krajnje ozbiljno su se kidali od smeha kada su se čuli neartikulisani zvukovi iz sudija.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:27 02.01.2010

Re: nisam strucnjak

Krajnje ozbiljno su se kidali od smeha kada su se čuli neartikulisani zvukovi iz sudija

pa zar to onda nije apsurd sam po sebi. Perjanice radija ismejavaju osobu koja postaje jedna od zvezda novogodisnjeg programa upravo na njihovoj televiziji
blogovatelj blogovatelj 22:52 02.01.2010

Re: nisam strucnjak

Ima u ovoj zemlji dovoljno onih koji se ne pale na narodnjake.


Mislim da iz ovoga proizilaze svi tvoji pogresni zaključci.
Ovo na zalost nije ni malo tacno.
Ti svoj stav baziras na svom sirem okruzenju koje se svodi na siri centar Beograda (ovo je moja pretpostavka)
Sta mislis koliko bi stanovnika Varvarina slusalo Dilana i Flojde na TV-u za NG. Ja mislim njih 20.
A ni u BG ne bi bilo mnogo blistavije.
blogovatelj blogovatelj 23:01 02.01.2010

Re: nisam strucnjak

ni moj prag tolerancije nije na nuli, sesili


Nije ni moj.
Kad sam bio nespretan i mlad bio je skoro na nuli, ali vremenom se odmakao od nule.
jesen92 jesen92 01:34 03.01.2010

Re: nisam strucnjak

pa zar to onda nije apsurd sam po sebi.Perjanice radija ismejavaju osobu koja postaje jedna od zvezda novogodisnjeg programa upravo na njihovoj televiziji
...nije apsurd...ja mislim da je to ok tj da jos uvek imaju neku slobodu...ako i oni prestanu da se smeju onda ce to znaciti smrt b92....Nisam gledala tv za NG pa nisam videla ni Karleusu na svu srecu....izbegla sam nerviranje kao oko VB i svih onih propratnih emisija uzivo...B92 je ocigledno bez ideje kako da zaradi pare a Gorica i Dragan su dobar primer (po slusanosti) da publika ne mora da se stice samo preko VB i pinkovske zabave...Prosle godine su isli po Srbiji i radili emisije na terenu tj na ulicama....videlo se da i u malim mestima na jugu i istoku Srbije imaju publiku...pozdravlali su ih svi koji cine "narod" i bakice koje su posle na pijac i mladi ljudi...Prema tome, nije tacno da Srbija zeli samo prostakluk a samo "krug dvojke" zeli nesto drugo....Ljudi su prinudjeni da gledaju ono sto im se nudi a B92 je ocigledno prokockao svoju sansu da bude nesto drugo....mozda se predomisle...ko zna...pa se vrate na pravi put
angie01 angie01 20:23 02.01.2010

e moj techo,

nisi ti vid'o cecu, seku, boru i josh neke slichne, sa sve nekom kreshtavom glupachicom kao voditeljkom-a na jednom mestu-pa svi prosipaju neki uzas u etar, a radosniiiii!

jeca za njih chista lady!

(za ovo poslednje se shalim, naravno)

Srecna ti Nova!

sesili sesili 20:26 02.01.2010

Re: e moj techo,

Ahhhh, ružičaste Sanja i Lea su tek posebna priča!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:56 02.01.2010

Re: e moj techo,

nisi ti vid'o cecu, seku, boru i josh neke slichne, sa sve nekom kreshtavom glupachicom kao voditeljkom-a na jednom mestu-pa svi prosipaju neki uzas u etar, a radosniiiii!

angie, bolje da nisam :)
srecna i tebi NG2010
Inner Party Inner Party 20:58 02.01.2010

Karleusa, naravno.

cak i na B92?


Pa radio ili televizija B92 uvek mogu da rade po svome i propadnu. Ali je ipak pametnije da rade po pravilima trzista...


PS

Уопштено гледајући, колико год да је та сцена била авангардна, ипак је била алтернативна, а алтернативу прати сразмерно мали број људи. Неко ће се изненадити кад чује да је ту сцену пратило свега око 5 посто конзумената домаће музике. То значи да је Електрични оргазам могао четири пута годишње да напуни велику салу СКЦ-а, док је Рибља чорба (која ни по ком критеријуму не може да се сврста у Нови талас, осим што се временски поклопило) могла да рачуна на 10-20.000 фанова у хали 1 на Сајму. Здравко Чолић је могао да напуни Маракану, као и Лепа Брена. Азра је у време своје највеће популарности одржала маратонских седам узастопних концерата у СКЦ-у, али то је само 7.000 људи, а многи су били по два и више пута на концертима.


http://www.nspm.rs/kulturna-politika/novi-talas-kao-neverovatan-splet-okolnosti-i-kao-istorija-koja-se-pretvorila-u-bajku.html

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:06 02.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

Ali je ipak pametnije da rade po pravilima trzista...

mada je i seljackije. Nije sve u lovi, posebno tamo gde i sa drugim stvarima moze lepo da se zaradi. Nisam siguran da je Karleusina publika gledala B92 te veceri
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:16 02.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

Aleksandar Stosic
Nije sve u lovi...

Најбоље би било да 24 часа пуштају концерте класичне музике, да образују народ, и то и преко радија и преко телевизије. Већ замишљам возаче друмских крстарица како на Ибарској магистрали уз Бетовена и Шопен(хауер)а (?) мотају волан, а сабор у Гучи постаје Gutscha Klassik Musikfest.

Била би то срећна земља, у којoj нико не мора да брине о лови. (Нисмо ли то већ имали: СФРЈ?)
dragoljub92 dragoljub92 21:29 02.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

(нисмо ли то имали: СФРЈ?).

nismo predrage odakle ti tonisi dete.
uesferjot smo imali i šund i rock i narodnjake i zabavanjakeklasičare zasvačiji ukus i neukuspa imali smo i orvela sa sve njegovu farmu a on se smatrao antikomunističkim piscem tadu esferjot jedino nisi smeo da kritikuješ državu a sve ostalo po nahođenju sećaš se nisi zaboravio kako je bilo i kakav smoobrazovni program na malim ekranima naših tv prijemnika pa zar nismo u pozorištetu imali radovana sa njegovim viđenjem beogradskog metroa idibegaj
Goran Vučković Goran Vučković 21:56 02.01.2010

Ko je oklevetao narodnjake?

То значи да је Електрични оргазам могао четири пута годишње да напуни велику салу СКЦ-а

Pevajuci "Igra r-n-r cela Jugoslavija"

Slavili smo Novu u Latino Corazon i mnogo novih interesantnih stihova sam naucio, na primer:

"Kad mi dodje zadni cas, ti ces biti moj bajpas"

ili

"Neko ti baje, baje"

a to cak nisu bili narodnjaci, nego je uvaljano u tehno zvuk... za ovo je i "Devojka iz grada" cista umetnost.
blogovatelj blogovatelj 23:18 02.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

Nisam siguran da je Karleusina publika gledala B92 te veceri


Opet greska u koracima...
Hajde da zamislimo sledeci scenario...

Zamisli sebe, imas daljinac, vrtis kanale i odjednom Dzonijevi Fazani na TV Pinku... Da li bi ti u tom slucaju gledao Pink? Naravno da bi, kao sto su i Karleusini fanovi gledali B92.
Goran Vučković Goran Vučković 00:25 03.01.2010

Preporuka za link i pitanja za upucene

http://www.nspm.rs/kulturna-politika/novi-talas-kao-neverovatan-splet-okolnosti-i-kao-istorija-koja-se-pretvorila-u-bajku.html

Ovaj tekst od Pavla Cosica treba obavezno procitati. Evo i link za lenje.

U vezi sa tim Pavlovim opisom "kriticne mase" koja je proizvela ono iz osamdesetih - sta ima od Internet "mesta" gde se komentarise domaca alternativna muzicka scena? Ovde bude poneki blog povremeno od Trenera, koji dohvati ponesto od novijih domacih bendova, ponekad. Da li ima blogera koji redovnije "pokrivaju" tu scenu, opinion-makera, da tako kazem? Da li ima interesantnih facebook stranica/grupa?

Druga grupa pitanja je - koji su poslovni modeli u igri kod te ekipe? Da li mogu da zarade ista od zive svirke? Kako izgleda racunica za studijske snimke - koliko kosta, a koje su posle mogucnosti distribucije?

Treca stvar je - koliko je ta ekipa povezana - koliko znaju jedni za druge, koliko se stvari prelivaju preko ovih novih drzavnih granica, itd?

ana_radmilovic ana_radmilovic 00:39 03.01.2010

Re: Preporuka za link i pitanja za upucene

Odličan tekst
nemam šta da dodam - pročitajte!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:04 03.01.2010

Re: Preporuka za link i pitanja za upucene

Goran Vučković
Ovaj tekst od Pavla Cosica treba obavezno procitati. Evo i link za lenje.

Морам признати, Горане, да ми се чини да текст у великој мери омањује у неким стварима сводећи успон тог звука на синергију утицаја неколико појединаца. Ако ћемо право да говоримо, цела та сцена била је и паметан ехо оне светске, за коју је разлабавели социјализам припремио терен. Такође, увек је било чудно говорити о маргиналној позицији Азре ако се зна да је господин Штулић продао преко милион плоча (данашњи пандан томе био би укупни тираж око 300-400.000).

Познавајући неке од данашњих проминентних аутора, морам ти рећи, не баш у неком поверењу јер је то опште позната ствар, да су им и тиражи и хонорари бедни.

Иначе, Шабан или Тома нама дођу као неки наш Џони Кеш, свиђало се то намa или не. Просто, тако је.
Unfuckable Unfuckable 01:34 03.01.2010

Re: Preporuka za link i pitanja za upucene

hahahaha
tetka Jaje Houre i svastikin but?
Zanimljiv tekst
jesen92 jesen92 01:47 03.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

Најбоље би било да 24 часа пуштају концерте класичне музике, да образују народ, и то и преко радија и преко телевизије.
....pa sad , to je vec preterivanje...ali Karleusa im zaista ne treba....gledala sam danas tj juce na Studiu B koncert Lea Martina...mogli su njega da puste...znaci ne mora ni EKV ni EO ni Azra...Da ne pominjem koliko je koncerata bilo u Bg u protekloj godini a na mnoge vecina ni iz Bg nije mogla da ode....a oni se setili Karleuse i njenih projekata...sramota bre..
ivana23 ivana23 02:02 03.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

jesen92
Da ne pominjem koliko je koncerata bilo u Bg u protekloj godini a na mnoge vecina ni iz Bg nije mogla da ode....a oni se setili Karleuse i njenih projekata...sramota bre..

Nije B92 'pustao' Karleusu, vec je ona gostovala u sklopu zavrsne emisije VB (Emousn).

Finalno veče "Velikog Brata" obeležio je i nastup Jelene Karleuše, koja je otpevala svoju novu numeru "Insomnia". - link
jesen92 jesen92 02:31 03.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

Nije B92 'pustao' Karleusu, vec je ona gostovala u sklopu zavrsne emisije VB (Emousn).
..sad mi je lakse....Prava informacija zlata vredi...Hvala Ivana..!...ali i dalje mislim da im VB ne treba....
Unfuckable Unfuckable 02:32 03.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

ok, ovo daje malo drugačiji kontekst celoj priči.
JK je bila u sklopu VB
dragoljub92 dragoljub92 03:57 03.01.2010

Re: Preporuka za link i pitanja za upucene

Ако ћемо право да говоримо, цела та сцена била је и паметан ехо оне светске, за коју је разлабавели социјализам припремио терен.

e uproavo i ja to nešto mislim prvo što sam bio aktivni učesnik i istoriski svedok ali jedino me koči što sam iz provincije pa nisam imao taj pogled iz prestonice na događajea gotovo je uvredljivo što dotični drug navodi da se to samo slušalo na relaciji bg-ns-zg-ljzarajevo i ostali gradovi su kao jebemliga šta samo da napomenem da u niš nije tih godina a bogme i dugo posle bio ni jedan kafić gde se puštali narodnjaci za razliku od beograda gde je šaban uveliko urlao po kafićima.pa kad su hrvaćanski bendovi počeli da se vraćaju u srbiju niš im je u početku bio na karti,sad što su rockeri istrebljeti iz niš i celu srbiju to nisu mogli a znaju znali su samo po iskustvu iz jugoslavije da je niš bio urbani centar tog dela srbije i da niko nije propao na koncert u nišplus ona glupost da su morali pod bavezno da prave varijante sa kao računajte na nas to to i ako je postojalo kao zahtev bilo je formalnost al mislim da su to ljudi radili samoinicijativnoono jes da je korni grupa napravila onu smešnu pesmu na tu tematiku ali to je bio jednostavno trik jer su snali da ako ubace tako nešto ima oma da odu na eurosongali oni i ovako ionako se nikad nisu definisali dal su rockeri dal zabavnjaci dal narodnjaciovo što dotični tip opisuje moglo bi pre da važi za time,yu grupu septembar i i ostale predhodnike posle proboja belog dugmeta rocku su sva vrata medija bila otvorena
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 04:34 03.01.2010

Naravno da nije sve u lovi!

Predrag Brajovic
Aleksandar Stosic
Nije sve u lovi...

Најбоље би било да 24 часа пуштају концерте класичне музике, да образују народ, и то и преко радија и преко телевизије. Већ замишљам возаче друмских крстарица како на Ибарској магистрали уз Бетовена и Шопен(хауер)а (?) мотају волан, а сабор у Гучи постаје Gutscha Klassik Musikfest.

Била би то срећна земља, у којoj нико не мора да брине о лови. (Нисмо ли то већ имали: СФРЈ?)




...a zaposleni bi radili besplatno, još bi dobrovoljno uplaćivali sumu potrebnu za doprinose, naravno, umesto doručka, ručka i večere konzumirali bi Hendla, Baha i Berlioza, a u medjuvremenu bi čitali blog i ushićeno aplaudirali pohvalama uredjivačkoj politici, toliko glasno, da ne čuju kako im deca govore da su gladna.
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 04:38 03.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

ivana23



Nije B92 'pustao' Karleusu, vec je ona gostovala u sklopu zavrsne emisije VB (Emousn).

Finalno veče "Velikog Brata" obeležio je i nastup Jelene Karleuše, koja je otpevala svoju novu numeru "Insomnia". - link



Hvala Ivana23, kao i uvek daješ precizne i potkrepljene informacije.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:16 03.01.2010

Re: Preporuka za link i pitanja za upucene

dragoljub92
posle proboja belog dugmeta rocku su sva vrata medija bila otvorena

Важно је само имати на уму да цео тај нови звук никада није био mainstream, ипак се налазио негде по страни, с тим што је, у поређењу са данашњим и претходним добом, био неупоредиво снажнији, слушанији, утицајнији и економски моћнији.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:10 03.01.2010

Re: Karleusa, naravno.

Nije B92 'pustao' Karleusu, vec je ona gostovala u sklopu zavrsne emisije VB (Emousn).

Ova odbrana spada u pravu bravuru.
Pa sta ako je bila u skopu VB. Ko prenosi VB? Pink? Ajde ljudi nemojte da degradirate sami sebe za sitne poene. Recite jednom u zivotu popu-pop, a bobu -bob.
Goran Vučković Goran Vučković 23:59 03.01.2010

Re: Preporuka za link i pitanja za upucene

Морам признати, Горане, да ми се чини да текст у великој мери омањује у неким стварима сводећи успон тог звука на синергију утицаја неколико појединаца. Ако ћемо право да говоримо, цела та сцена била је и паметан ехо оне светске, за коју је разлабавели социјализам припремио терен. Такође, увек је било чудно говорити о маргиналној позицији Азре ако се зна да је господин Штулић продао преко милион плоча (данашњи пандан томе био би укупни тираж око 300-400.000).

Познавајући неке од данашњих проминентних аутора, морам ти рећи, не баш у неком поверењу јер је то опште позната ствар, да су им и тиражи и хонорари бедни.

Иначе, Шабан или Тома нама дођу као неки наш Џони Кеш, свиђало се то намa или не. Просто, тако је.

Šaban je više Džoni Keš, a Toma je možda pre Marti Robins.

Što se tiče ostalog - imam utisak da pričamo o različitim stvarima. Ti pričaš o tome kako je bilo pametnih ljudi koji su "preneli vatru". Moje čitanje Ćosićevog teksta je pre svega sa tačke gledišta fenomena sastojaka kritične mase, "tipping point"-a i potrebne energije koja bi održavala "vatru" u kontekstu novog agregatnog stanja u kome je svet danas.

Takođe, koliko god moj muzički ukus bio irelevantan za ovu priču, ne mogu da se otmem utisku da je dobar deo ove priče ovde u stilu onog anti-patterna Daglasa Adamsa u tekstu o Internetu:

1) everything that’s already in the world when you’re born is just normal;

2) anything that gets invented between then and before you turn thirty is incredibly exciting and creative and with any luck you can make a career out of it;

3) anything that gets invented after you’re thirty is against the natural order of things and the beginning of the end of civilisation as we know it until it’s been around for about ten years when it gradually turns out to be alright really.

Ono što je mene zaintrigiralo je: kakve su opcije tekućih klinaca koji imaju štošta da kažu - u koju muzičku formu to pakuju (možda sam npr. izgubio strpljenje slušajući one baj pasove u poslednji čas odozgo i propustio nešto interesantno u tom jutarnjem tehno bloku u Latino Corazon za doček NG), kako se umrežavaju i kakvi su im poslovni modeli - kako kvalitetni mogu da bar donekle žive od tog svog rada u ulozi izvođača muzičarskih radova, a da ne sviraju pomenute hitove Martija Robinsa i Džonija Keša po tradicionalnim događajima gde postoji potražnja za muzikom.

Mislim - volim ja da čujem "priče uz vatru" poput ovih JJ Bebinih - ali me zaintrigiralo "šta bi bilo kad bi bilo" - koliko je moguće stvoriti neki novi tipping point - u vremenima u kojima je naplata autorskih prava jbn zaguljena u državi u kojoj je naplata bilo čega takoreći posebna vrsta umetnosti, u vremenima kada je sebičnost osobina najviše cenjena od strane državnih ideologa - ali je, sa druge strane, virtuelno uvezivanje pomoću zezalica tipa Facebook postalo veoma rašireno, a (po meni) je neuporedivo jeftinije napraviti snimak kvaliteta koji koliko-toliko prenosi poruku i u tom virtuelnom svetu neke dimenzije postaju prilično irelvantne - poput geografske (što ne znači da se time poništava jezička/kulturna razdaljina, naravno).

Ukratko - iako je verovatno lako svaliti krivicu za neke svoje middle age crises na nekog tamo Verana Matića i njegove veslače - meni je mnogo interesantnije da vidim u kojoj smo reci sada. Ali nešto ne vidim da se previše komentatora ovde prima na tu priču, bar za sada.
bbnufar bbnufar 21:44 02.01.2010

narod-nja-njacine

Aleksandre,

prvo bih ti rekla da si me obogatio upoznavanjem sa muzikom i stilom Mark Lanegana i Josh Rittera.I potpuno razumem tvoj stil i ukus koji je drugaciji od forsiranih narod-nja-njacina.Ali sta?Da li je moguce unistiti i preobraziti kolektivno nesvesno gradjana Srbije? Mislim da je misija nemoguca...Znas, Beograd i 10-15% ljudi koji imaju ukusa i drugaciju percepciju lepote zvuka ili reci nisu cela Srbija...
Mitrovic je to sazvakao , svario kao sto radi sada i B92 i profitirao velelepno .Licno sam ga cula na TV-u kada je rekao da Pink ima program po ukusu i meri gradjana Srbije bez obzira da li je to i njegov ukus. Rece to i sada se seta po Amerikama , a Srbija slusa i gledi li , gledi...Pametnica je on.Zaradio na nemogucnosti promene kolektivnosrpskogmozgica kupio jahtu i meditira na mestima gde ti , ja ,tvoja zena etc nikada necemo za zivota krociti, a kamoli meditirati uz zvuke svetlucavih talasa od sunca i bistrine

Ko je kriv Mitrovic, B92 ili narod Serbski koji to iste?

Pocinjem da sada razmisljam metafizicki u vezi istog i mislim da je to sve stvar razumevanja ravnoteze i prvi voz, avion bi uhvatila za otici odavle al nemam dinara , a kamoli evre jer nisam svarila predjasnju metafiziku skroz na skroz.

Pozdrav
sentinel26 sentinel26 21:51 02.01.2010

"Prag" tolerancije .. ?

Moj tzv. prag tolerancije, kada je TV B92 u pitanju nalazi se tačno na liniji preživljavanja (opstanka ) .

Treba preživjeti u državi gdje je emisija "kurasadžije" najgledanija, gdje kursadžije (nijesu vojni ) imaju veću popularnost nego svojevremeno Mija i Čkalja zajedno..

Veliki brat (i učešće gostiju ) je šou program.
Mora se imati neki šou program, a od ovih koji se nude, uz njega je obezbedjena i kakva takva zarada.

Imaš još jedan primjer koji vrlo dobro odslikava opšte stanje.
To je emisija "Stanje nacije".. Kada pogledaš pitanja koja se postavljaju gledaocima da ti bude muka i da psuješ voditeljku, medjutim kada čuješ odgovore na ta pitanja, e onda ti postaje jasno i "stanje" nacije i stanje TV berze.
Na toj berzi, kao i svakoj drugoj, možeš prodati samo ono za čim postoji potražnja..

Onaj crtani film kad patak Dača izlazi iz vode sav ranjen ali živ kazuje mnogo..
Bara pomala a krokodila puno..



"Ruralni marketing" za narodne mase
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 04:36 03.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

sentinel26





Imaš još jedan primjer koji vrlo dobro odslikava opšte stanje.
To je emisija "Stanje nacije".. Kada pogledaš pitanja koja se postavljaju gledaocima da ti bude muka i da psuješ voditeljku, medjutim kada čuješ odgovore na ta pitanja, e onda ti postaje jasno i "stanje" nacije i stanje TV berze.
Na toj berzi, kao i svakoj drugoj, možeš prodati samo ono za čim postoji potražnja..




Odlično zapažanje!
sentinel26 sentinel26 10:31 03.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

tajanstvena_urednica
sentinel26
Imaš još jedan primjer koji vrlo dobro odslikava opšte stanje.
To je emisija "Stanje nacije".. Kada pogledaš pitanja koja se postavljaju gledaocima da ti bude muka i da psuješ voditeljku, medjutim kada čuješ odgovore na ta pitanja, e onda ti postaje jasno i "stanje" nacije i stanje TV berze.
Na toj berzi, kao i svakoj drugoj, možeš prodati samo ono za čim postoji potražnja..
Odlično zapažanje!
Ovdje još uvijek vlada mišljenje kako postoje neki bogati sponzori koji jedva čekaju da finansiraju TV kuće.
Ako je nekada toga i bilo, danas više nema.
Kako se danas zaradjuje novac na TV nebu. Zar se to ne vidi na primjeru otimanja oko prenosa važnih sportskih dogadjaja.

Sponzori pojedinih emisija i nijesu klasični sponzori, već vlasnici pojedinih firmi koje se reklamiraju tokom tih emisija.
Svaki od njih ima neku ciljnu grupu i svi znaju ili bar misle da znaju koja struktura gledalaca prati neku TV emisiju i naravno to i plaćaju..

I na kraju pogledajmo sa kakvim "kapitalom" su startovale ove velike TV kuće od momenta uspostavljanja pokrivenosti teritorije cijele Republike a pod komandom RRA ( ? ? ).

- RTS (liči mi da je državna ) - ogromna sredstva, tehnika i oprema, široka i plaćena mreža dopisnika, pozamašna suma novaca oteta od gradjana po pravilima punjenja budžeta konstantno na raspolaganju i bez polaganja računa za trošenje toga novca...

- TV Pink (privatna ) - ogromna sredstva, savremena tehnika i oprema, takodje široko rasprostranjena mreža dopisništava, sestrinske TV u susjednim državama (sjajna pozicija i mogućnost za pranje novca ), plus kapital stečen u ratnom i poratnom periodu.

- TV B92 (privatna ) - osim ugleda u zemlji i široj okolini, po svim drugim parametrima startovala je kao prava sirotinja u odnosu na gore pomenute TV kuće.

Da bi neka TV kuća mogla da se širi i da pravi nove (bolje ) emisije (programe ) potrebno je da ima neku dobit (višak ) koja je preostala od prethonog perioda..
Ako te dobiti nema onda slijedi zavrtanje rukava i kresanje plata zaposlenima pa od toga što se skupi pravi nešto novo bato i udji na tržište..
medjutim92 medjutim92 14:11 05.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

sentinel26
- TV B92 (privatna ) - osim ugleda u zemlji i široj okolini, po svim drugim parametrima startovala je kao prava sirotinja u odnosu na gore pomenute TV kuće.

Da bi neka TV kuća mogla da se širi i da pravi nove (bolje ) emisije (programe ) potrebno je da ima neku dobit (višak ) koja je preostala od prethonog perioda..


Ok, kako to da su emisije B92 bile mnogo bolje kad je bilo mnogo manje para u igri?

Nije poenta u sarenom studiju..
Goran Vučković Goran Vučković 14:32 05.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

Ok, kako to da su emisije B92 bile mnogo bolje kad je bilo mnogo manje para u igri?

Mnogo bolje kome?
medjutim92 medjutim92 08:46 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

Goran Vučković
Ok, kako to da su emisije B92 bile mnogo bolje kad je bilo mnogo manje para u igri?

Mnogo bolje kome?


ono jes, Fata je Fata, al dvaput je dvaput..
maksa83 maksa83 10:46 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

medjutim92
Goran Vučković
Ok, kako to da su emisije B92 bile mnogo bolje kad je bilo mnogo manje para u igri?

Mnogo bolje kome?


ono jes, Fata je Fata, al dvaput je dvaput..

Vučko je totalno u pravu - univerzalna i najupotrebljivija definicija kvaliteta je:

kvalitet: def:vrednost nečega nekome

Kad to usvojiš, mnogo trvenja nestaje, i isključuje se ja iz cele priče čime mnogo magle nestaje.
margos margos 13:53 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

kvalitet: def:vrednost nečega nekome

angie01 angie01 16:02 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

kvalitet: def:vrednost nečega nekome


ovo ne da nije afirmacija, nego je totalna negacija bilo chega!
maksa83 maksa83 17:32 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

angie01
kvalitet: def:vrednost nečega nekome


ovo ne da nije afirmacija, nego je totalna negacija bilo chega!

Razmisli još malo.

Za početak, ponudi neku upotrebljiviju definiciju kvaliteta.


(Fair warning - mogu o tome da raspravljam danima i megabajtima, opremljen sam i obučen ; )
angie01 angie01 18:23 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

(Fair warning - mogu o tome da raspravljam danima i megabajtima, opremljen sam i obučen ; )


tzc, tzc, tzc,..bash sam se uplashila!:))


maksa83 maksa83 18:27 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

tzc, tzc, tzc,..bash sam se uplashila!:))

Vidim, pošto si zaboravila da ponudiš alternativnu upotrebljiviju definiciju.

Aj pa kad se pribereš, tu sam, čekam. :)
angie01 angie01 19:20 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

Vidim, pošto si zaboravila da ponudiš alternativnu upotrebljiviju definiciju.



?????

ne znam na shta tachno mislish- ima ih onoliko, ako si stvarno mislio da kachim neke definicije!

ja samo prezirem sve shto spada u - o ukusima ne treba raspravljati i zavisi sa koje tachke gledash-fazon, jer to da sve moze i da sve jeste- to je komunjarska izmishljotina-jer oni nisu imali shta da ponude u zamenu za klasnog neprijatelja!:)))

(mozemo , ako hocesh ozbiljno da se rezbarimo na tu temu- al drugi put-moram sad da brishem, meni je brrrdej-dzast mi end d dzises krajst!:))))
maksa83 maksa83 19:32 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

ja samo prezirem sve shto spada u - o ukusima ne treba raspravljati i zavisi sa koje tachke gledash-fazon, jer to da sve moze i da sve jeste- to je komunjarska izmishljotina-jer oni nisu imali shta da ponude u zamenu za klasnog neprijatelja!:)))

Ja taj fazon zovem "stvari nemaju smisla van konteksta". Ako krećeš od sopstvenog ukusa i preferencija kao ultimativnog merila kvaliteta osuđen si da se (neki put više neki put manje) grubo sudaraš sa ljudima & stvarima & pojavama, što neki put može da razonodi i tebe i ljude i stvari i pojave, ali kad dođe stani-pa'ni postaje ozbiljna smetnja da se npr. neki posao završi. Otud moje insistiranje na "upotrebljivoj" definiciji.

(mozemo , ako hocesh ozbiljno da se rezbarimo na tu temu

Pa aj', kao, mada mi to rezbarenje stvara neku kao nelagodu, I'm not into pain, akomerazumeš. :)

- al drugi put-moram sad da brishem, meni je brrrdej-dzast mi end d dzises krajst!:))))


Aj pa Endži, pre & iznad svega - sretan tebi rođendan!

(A Džizs ima onoliki fan base da za njega ne brinem, ima ko da mu čestita)
angie01 angie01 19:47 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

Otud moje insistiranje na "upotrebljivoj" definiciji.


kapiram ja tebe- to upotrebljivo i znachi-da nishta nema veze, samo da se premosti:)))


I'm not into pain


pa nisam ni ja! generalno, ja nemam nikada nameru da ljude u neshto ubedjujem i lagodno dozvoljavam:))) i veoma chesto poshtujem-ako to neshto ne ugrozava neke druge- da ljudi rade & misle kako im odgovara- samo iznosim kako izgleda iz moje vizure!

hvala najlepshe!


(A Džizs ima onoliki fan base da za njega ne brinem, ima ko da mu čestita)


u to ime, imam jedan blog da mu posvetim!:)
dragoljub92 dragoljub92 22:05 06.01.2010

Re: "Prag" tolerancije .. ?

o ukusima ne treba raspravljati i zavisi sa koje tachke gledash-fazon, jer to da sve moze i da sve jeste- to je komunjarska izmishljotina-jer oni nisu imali shta da ponude u zamenu za klasnog neprijatelja!:)))

daklem matori rimljani su bili komunist
svakog dana u svakom pogledu saznam nešto novo
JJ Beba JJ Beba 22:11 02.01.2010

ne loži se...

bre aleksandre.

sve je kako treba.
mediji a sa njima i tv stanice su estradne baš kao i država.
svi smo zajedno, volimo se, ljubimo se, sve smo zaboravili....
sve u stili bogati se - trpaaaaj kintu- u- džakove.
zemljom odavno vlada osrednjost; ništa kičma, ništa muda
mediokriteti rulz.
a rock'n'roll je tačno tamo gde treba da bude - na margini, andergraund.
davno je sve obljutavelo.

Living Inside Myself
ne se sekiraj


edit
ima se Insajder kao alibi
4krofnica 4krofnica 22:12 02.01.2010

*****

eh, kod mene je odavno odleteo taj upitnicki dilizabl vezan za b92. srecom dugo nisi tu pa se nekad i iznenadis, ali sve je pocelo jos pre neku godinu kada je LunaLu odusevljeno posvetila bar pola cuke nekom Sekinom butiku u prnjavoru, zatim isto toliko intimnoj prici sa Cecilijom, kao i prvo pojavljivanje Lepe Bene u emisiji kod Mire Bobic Mojsilovic...pamtim dugo, kao slon....
ja sam ukacila nekoliko grupa te veceri: Svi na pod i Lolobrigide i bili mi simpa, posle sam prebacila na drugi kanal, nisam odgledala taj skandal....
potpuno se slazem, njima tu nije mesto, odavno se ta televizija poseljacila, da nepricam o VB. tragedija, jos ce da pop***e sto su manje gledani od onog Ranca...
meni mnogo smeta sto se recimo Manijaci nikako ne sprdaju sa svojom televizijom a druge mogu da diraju...tu vidim propast/tranziciju i drugog njihovog medija...
ja sam ponovo pronasla frekvenciju Art televizije, jeste da je slika i zvuk kao iz bureta ali tu nema iznenadjenja...
jesen92 jesen92 02:24 03.01.2010

Re: *****

kada je LunaLu odusevljeno posvetila bar pola cuke nekom Sekinom butiku u prnjavoru,
...bas ti hvala sto me podseti na LunuLu koja se ,po meni, takodje ne uklapa u b92....njene emisije komotno mogu da budu na Pinku....ne vidim razliku izmedju nje i one sneki daki "u trendu"....a to u "u trendu" je sad na nekoj nemampojma kojoj tv....jednom se Velja Ilic kupao u bazenu u svojoj kuci i iz vode odgovarao na pitanja....Taako i Lu " stiklom u vrata" ide po buticima i prica nam kako da pazarimo firmiranu garderobu po "povoljnoj ceni" a ona obucena i nafrakana kao putujuci cirkus...prazno pa zveci a predstavlja se kao "urbana devojka"....Posto i ja imam dobro pamcenje secam se da je ta ista dama bila u nekoj vezi sa cerkom Milica od Macve(ona sto je nosila beli luka oko vrata protiv uroka) i Isidorom Bjelicom...Mislim da su njih tri tada osnovale neki klub...ne mogu bas da setim u ovo doba noci ali znam da sam povodom toga prvi put cula za osobu LunuLu...
JJ Beba JJ Beba 13:00 03.01.2010

Re: *****

jesen92
kada je LunaLu odusevljeno posvetila bar pola cuke nekom Sekinom butiku u prnjavoru,
...bas ti hvala sto me podseti na LunuLu koja se ,po meni, takodje ne uklapa u b92....njene emisije komotno mogu da budu na Pinku....ne vidim razliku izmedju nje i one sneki daki "u trendu"....a to u "u trendu" je sad na nekoj nemampojma kojoj tv....jednom se Velja Ilic kupao u bazenu u svojoj kuci i iz vode odgovarao na pitanja....Taako i Lu " stiklom u vrata" ide po buticima i prica nam kako da pazarimo firmiranu garderobu po "povoljnoj ceni" a ona obucena i nafrakana kao putujuci cirkus...prazno pa zveci a predstavlja se kao "urbana devojka"....Posto i ja imam dobro pamcenje secam se da je ta ista dama bila u nekoj vezi sa cerkom Milica od Macve(ona sto je nosila beli luka oko vrata protiv uroka) i Isidorom Bjelicom...Mislim da su njih tri tada osnovale neki klub...ne mogu bas da setim u ovo doba noci ali znam da sam povodom toga prvi put cula za osobu LunuLu...

grešiš, baš fituje tu gde jeste
i to takva emisija kakva jeste - populistička. razlika između nje, lee kiš i žikine šarenice je minimalna, jedino što ona (lunalu) misli da je nema; pa zaboga ona je tako kemp, treš (taman za kalendar) isve to sa cinizmom, kao ona parodira svoje kolege... ,ustvari ista je ko oni,mislim radi istu stvar... Stim što su originali bolji od nje milion puta, autenticni su , barem za one koji vole to da gledaju
još malo pa će poceti da jedu u studiju , al neće pecćnje i kiso kupus, nego kanapee ili još bolje suši & sašimi. više fituje uz 92ku i lunulu. samo da navataju sponzore za sašimi
jesen92 jesen92 17:10 03.01.2010

Re: *****

grešiš, baš fituje tu gde jeste
....mozda...ali ja ipak i dalje mislim da b92 stvarno i dalje preferira da bude nesto drugo....godine mi nista ne mogu...i dalje verujem da nije bas sve propalo i da bi oni(sa b92) morali da vide da Lu nije parodija nego je To Ona.....Nego, JJ...ti bi morala da znas nesto o tom triju bjelica, lu i simonida stankovic....na googlu nadjoh samo ono sto se odnosi na zajednicku knjigu bjelice i lu...

btw..meni je svejedno dal LunaLu jede sarme ili susi...
myredneckself myredneckself 23:06 03.01.2010

Re: *****

.Nego, JJ...ti bi morala da znas nesto o tom triju bjelica, lu i simonida stankovic....na googlu nadjoh samo ono sto se odnosi na zajednicku knjigu bjelice i lu...

nisam baš sigurna, ali mislim da je to bilo neko udruženje koje se zvalo "samo srpkinja srbina spasava" ili tako nešto...
(i bila je još jedna poznata faca čini mi se, stvarno ne mogu da se setim koja)
ivana23 ivana23 23:20 03.01.2010

Re: *****

i bila je još jedna poznata faca čini mi se, stvarno ne mogu da se setim koja


Simonida Kazic?
Cerka Milica od Macve.
JJ Beba JJ Beba 23:29 03.01.2010

Re: *****

ivana23
i bila je još jedna poznata faca čini mi se, stvarno ne mogu da se setim koja


Simonida Kazic?
Cerka Milica od Macve.

lunalu, simonida stanković, (čerka milića) isidora bjelica
myredneckself myredneckself 00:45 04.01.2010

Re: *****

ivana23
i bila je još jedna poznata faca čini mi se, stvarno ne mogu da se setim koja


Simonida Kazic?
Cerka Milica od Macve.

pazi, ćerka m od m je simonida stanković, kako kažu - multimedijalna umetnica, i ona jeste bila u tom udruženju sa bjelicom, lunomlu, ali još neko je bio...
evo ti kako izgleda simonida stanković (ovo dvoje znaš )
...i još
ivana23 ivana23 00:56 04.01.2010

Re: *****

myredneckself
pazi, ćerka m od m je simonida stanković, kako kažu - multimedijalna umetnica, i ona jeste bila u tom udruženju sa bjelicom, lunomlu, ali još neko je bio...evo ti kako izgleda simonida stanković (ovo dvoje znaš )...i još

Zbun.
jesen92 jesen92 01:45 04.01.2010

Re: *****

mislim da je to bilo neko udruženje koje se zvalo "samo srpkinja srbina spasava" ili tako nešto...

..jeste, tako nesto se zvalo udruzenje a ko je bila cetvrta osoba ne znam...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana