Društvo| Ekonomija| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika| Život

Šta sve možeš u Srbiji sa 100 dinara? (updated*)

Unfuckable RSS / 07.01.2010. u 00:33

  Poštovane blogerke i blogeri, pogledajte *komentar Direktora za društvenu korporativnu odgovornost B92, Gordana Paunovića            (.../#k773306 - zavisno na koliko Vam je komentara "nabaždaren" profil, ili - 238.komentar)

„Zaključak, osim da mi je - muka?
Ok : Štedite kod Božen , benzin sipajte na pumpama Univerziteta Singidunum, a - ko puši - neka proba Infostudove cigare."

Za 100 dinara u Srbiji se može kupiti :
kutija cigareta 
2 pakovanja žvaka
jedno pivo u kafani
jedna kafa u kafiću
jedna čokolada
jedan cvet u cvećari
tetrapak soka
manje od litre benzina
parče pice na ulici
jedan časopis na kiosku
1-2 sms-a za (izaberite sami) VB, Farmu, Talenat, Ljubavni chat
prosečan srpski tiket u kladionici

  Automaltretman slavljima se nastavlja. Biće naporno, no ne sumnjam da će mnogi od nas nekako izdržati i herojski nastaviti suočavanje sa alkoholesterolskim izazovima, započeto još jesenas.
Januar je, po svedočenju naših roditelja, jedan od dva najduža meseca u godini.
Ali,
za oko 10% stanovnika Srbije, svaki mesec i svaki dan dugački su kao - gladna godina.
  Pokušajmo da uradimo nešto što je za nas jako malo, a za mnoge oko nas veoma veliko i važno : recimo, da sipamo litru goriva manje, ili pušimo 3 cigare manje dnevno. Da upotrebimo mobilce za punjenje nečijeg tanjira a ne džepa, za promenu.
  Hajde da svako od Nas, u par sekundi i poteza, omogući Nekome da pojede nešto toplo, ukusno i lepo. Hajde da to uradimo odmah, moj sms je već Tamo:
1411d38.gif

I, hajde da ne ostane samo na tome, i samo danas, sto dindži nije neka para. Možemo mi i bolje, ima nas toliko da niko ne bi smeo da bude gladan :
Budimo efikasni, iako smo Srbi:
Pročitajmo dobro ovu vest:
A onda ovu  i - ovu
Zatim pročitajte šta je Država rekla novembra 2008.

Kada i kako je počelo:
Na Svetski dan hrane, 16. oktobra 2009. godine, održan je najmasovniji štrajk glađu do sada. Tačno 676.280 ljudi širom Srbije i iz više od osamdeset zemalja sveta solidarisalo se sa gladnima uzdržava-njem od hrane. Ovaj simbolički čin nije bio sam sebi svrha već način da se javnost probudi da razmišlja o ovom problemu, kao i da pokrene velike kompanije u zemlji da svojim donacijama pomognu gladnima.
  Inicijativa je proizašla iz humanitarnog projekta „Hrana za sve", koji je nastao je pod okriljem medijske kuće B92 sa ciljem da se trenutno krene sa rešavanjem ovog dramatičnog problema. Danas je potrebno hitnom akcijom gasiti požar. Suština nije u sporadičnim i kratkotrajnim kampanjama, već u kontinuiranom bavljenju ovim pitanjem.
"Sada imamo oko 700.000 siromašnih po kriterijumima Svetske banke, što je oko 10 odsto ukupne populacije Srbije; prema podacima UNICEF-a, najmanje 150.000 dece gladuje. Tek jedan deo, tačnije manje od 10 odsto onih koji gladuju, pokriveno je kroz socijalnu pomoć države. To znači da preko 600.000 ljudi ne prima gotovo nikakvu pomoć" upozorio je Veran Matić na početku ovog projekta.
On je podsetio da su prema istraživanjima najdiskriminisaniji upravo siromašni, među kojima su većinski oni najslabiji: stari, deca, manjine kao što su Romi, pa je jasno da oni nemaju nikakvu šansu da se sami izbore sa očajnom pozicijom u kojoj se nalaze.
"Zbog toga ćemo dominantno naše vreme pored dnevnih obaveza posvetiti akciji 'Hrana za sve' sa ciljem da rešimo konkretne probleme određenog broja najugroženijih. Ako uspemo u našim namerama, veoma brzo bi trebalo da se poveća broj javnih kuhinja, distributivnih centara hrane, da se počne s primenom novih mehanizama pomoći u hrani, osnovnim potrepštinama" poručio je Matić.
Ciljevi :
Proboj na putu osvešćenja ljudi kada je u pitanju odnos prema nedaćama drugih.
Masovna solidarnost od vrha drzave do svakog pojedinca i razvoj navike doniranja
Uspostavljanje institucionalnih, sistemskih okvira za poboljšanje položaja ljudi koji samostalno sebi ne mogu da obezbede uslove za normalan život.
Pokretanje velikih kompanija da se uključe u projekat
Kontinuiranost snabdevanja i dostizanje 6 miliona evra u hrani i donacijama na godišnjem nivou
Rezultati :
Podaci sms za septembar, oktobar i novembar, zbirno
24.062 sms = 2.406.200 din = što je suma novca potrebna za otvaranje jedne narodne kuhinje
Ukupno prikupljeno : 3,451.000 dinara
Do sada je u akciji B92 prikupljeno hrane u vrednosti nešto manjoj od milion evra, a cilj je da se za godinu dana obezbede namirnice čija će vrednost premašiti šest miliona evra.
Gde zapinje :
- Na velikim firmama od kojih se očekuje doniranje viškova hrane : malo firmi je dalo dosta, recimo : Victoria group je poklonila hranu u vrednosti od 600.000 evra uz troškove transporta hrane 100.000 evra i pdv kao da su to dali u trgovine tj oko 50.000 evra, deca iz zemunske gimnazije su dala nešto, a mnoge firme nisu dale - ništa, akciju jednostavno - ignorišu.
Da ne trošim reči, pogledajte ovaj skromni spisak ovde. Zaključak, osim da mi je muka?
Ok : Štedite kod Božen , benzin sipajte na pumpama Univerziteta Singidunum, a - ko puši - neka proba Infostudove cigare.
- U periodu oktobar - april posebno je otežano obezbediti hranu zbog povećanih potreba.
- Dodatni problem, tokom cele godine je novac kojim se plaća transport hrane do mesta gde će se koristiti
- Narodne kuhinje su najpotrebnije upravo tamo gde ih nema ili najlošije rade, a to su po pravilu mesta sa slabo aktivnom - da ne kažem nesposobnom lokalnom samoupravom
Dijaspora može da pomogne na nekoliko načina :
 Uplatom novca - pomoću trikova. Ovo mora bolje da se reguliše, eto još mesta za Vaše ideje.
 Povezivanjem projekta „Hrana za sve" sa lokalnim humanitarnim organizacijama koje se bore protiv gladi
 Donacijom namirnica
(zvučaće čudno samo neupućenima, ali jedna od ključnih reči je: brašno, da,da - brašno, Srbija je ovo - ako nema brašna, nema hleba. Ako nema hleba, pa makar bilo svega ostalog - kuhinja se zatvara. )
Država može da pomogne:
 Tako što će državni sekretar Ministarstva finansija zaista i uraditi ono što je obećao novembra 2008 
 Tako što će davati više sredstava i to činiti redovnije.
 Tako što će otvarati nove narodne kuhinje tamo gde je to najpotrebnije i osnažiti tamošnje lokalne samouprave
 Recimo, dodavanjem „namenskog dinara" na svaki litar goriva i svaku kupljenu kutiju cigareta
 Tako što će NAJZAD neko od političara svratiti do neke od narodnih kuhinja, sesti za sto sa svim tim ojađenim i postiđenim ljudima, i ručati zajedno sa njima. Možda će tako, za početak, više pomoći sebi nego njima, ali jedna stvar vodi drugoj.

 Na Info liniji 011/301-20-60 dostupne su dodatne informacije o načinu donatorske podrške akciji, ali je moguće i ostaviti svoje ideje za poboljšanje akcije i distribuciju obroka.
 Račun na koji se može uplatiti novac je 205-333-59 svrha uplate: Donacija za humanitarnu akciju "HRANA ZA SVE" primalac: Fond B92. Do broja računa sam došao telefonom, na sajtu ga - nema, ili ja nisam dovoljno dobro tražio.
(u to ime, snimite oglas koji me je - oduševio )
 SMS na broj 2500 - iz bilo koje mreže u Srbiji (100 din + pdv)

Ovaj tekst je poziv kompanijama i pojedincima, nevladinim i međunarodnim organizacijama koje imaju mogućnost da se pridruže ovoj humanitarnoj akciji čiji je cilj ublažavanje efekata krize i siromaštva u Srbiji.
„ ima nas toliko da niko ne bi smeo da bude gladan"
(Duško Radović)
...i svi imamo bar - mobilce.
(Unfuckable)



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Budimac Bojan Budimac 00:35 07.01.2010

:)

Prvi

EDIT: Bilo bi dobro da neko objasni trikove i akrobacije za dijasporu.

Osim toga ko vole može da kupi DVD u korist akcije HRANA ZA SVE (pogledati izveštaj do kraja)
Bili Piton Bili Piton 00:38 07.01.2010

Re: :)



Drugiiiiii

(sacete da vidite sta znaci majmunisanje na blogu)

dodatak: sad kad sam procitao, nije mi, prirodno, do zezanja.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:42 07.01.2010

Re: :)

kad bi manje pucali i bacali petarde u ponoć zbog božića i slali glupave sms čestitke, a više koristili broj 2500, gde bi nam kraj bio.
kod mene petarde, pucnjava i vatromet trajali 16 minuta.

PS.
Šta sve možeš u Srbiji sa 100 dinara?
iliti Šta može jedan Tesla?

Unfuckable Unfuckable 00:46 07.01.2010

Re: :)

ok, najzad zema : 'si poslao sms, ovde mora da se učipi za čitanje

(hajmo, hajde...)

edit : svaka čast, Majstore (i za naslov, odlična ideja)
kad bi manje pucali i bacali petarde u ponoć zbog božića i slali glupave sms poruke, a više koristili broj 2500, gde bi nam kraj bio.
kod mene petarde, pucnjava i vatromet trajali 16 minuta.
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 00:54 07.01.2010

Re: :)

Bili Piton


Drugiiiiii

(sacete da vidite sta znaci majmunisanje na blogu)


Majmunisanje je rezervisano za KRALJAMAJMUNA, od Bili Pitona se očekuju bravure! (ali i KRALMAJMUNA je tu majstor, tako da će biti mrtva trka, no, momci, računam na vas!)


Bili Piton Bili Piton 00:55 07.01.2010

Re: :)



Evo napisah gore....nije stvar za majmunisanje....
mirelarado mirelarado 00:56 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
ovde mora da se učipi za čitanje (hajmo, hajde...)


Учипила сам се, и није први пут. Дете је донело акцију у кућу и од тада шаљемо СМС поруке.
Што је кап у мору, разуме се. Држава би стварно морала да подржи донације у хуманитарне сврхе, ослобађањем од барем неких дажбина, иначе ћемо остати на дну европске лествице.
gordanac gordanac 00:57 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
ok, najzad zema : 'si poslao sms, ovde mora da se učipi za čitanje

(hajmo, hajde...)

Nesebrigaj, Hawkeye, gari Budimac je isto - uplatio, trust me, kao i drug Bili Piton, nema ovde komentara bez sto dinara...

Dobar tekst.

Mogu da ti dodam kako je to sve, sasvim slično ("Banka hrane" ) urađeno u Portugalu (naši su najviše sa njima radili na realizaciji), ako te zanima.
margos margos 00:58 07.01.2010

Re: :)

nema ovde komentara bez sto dinara...

Je l to znači da svaki komentar - 100 kinti?

Jbt, al će biti editovanja... edit na edit... doedit... i sl
g.radicevic g.radicevic 01:00 07.01.2010

Re: :)

Држава би стварно морала да подржи донације у хуманитарне сврхе, ослобађањем од барем неких дажбина, иначе ћемо остати на дну европске лествице.


Drzzava bi morala sistemski da reshi problem ljudi koji su "ispod crte"
ovo su smo nedovoljni sporadichni nachini da im se pomogne
Unfuckable Unfuckable 01:01 07.01.2010

Re: :)

ako te zanima.

sve me zanima, a naročito čita li neko linkove.
Nekoliko razloga imam što to pitam, ali dva su presudna :
- zanimljivi su
- Opera je iz nekog razloga odbila poslušnos' glede linkovanja. Ceo tekst je postavljen u ....pogađaj...

edit :
Je l to znači da svaki komentar - 100 kinti?

Hajde neka bude svaki bloger, pa će da bude ok
mirelarado mirelarado 01:07 07.01.2010

Re: :)

g.radicevic
Држава би стварно морала да подржи донације у хуманитарне сврхе, ослобађањем од барем неких дажбина, иначе ћемо остати на дну европске лествице.

Drzzava bi morala sistemski da reshi problem ljudi koji su "ispod crte"
ovo su smo nedovoljni sporadichni nachini da im se pomogne


Слажем се, али потрајаће док наша сиромашна држава системски реши проблем социјално угрожених. А и тада ће помоћ богатих и успешних компанија и појединаца добро доћи. Искуство из других земаља показује да ће они помагати, уколико их држава стимулише, тј. даје им извесне пореске олакшице.

gordanac gordanac 01:08 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
ako te zanima.

sve me zanima, a naročito čita li neko linkove.
Nekoliko razloga imam što to pitam, ali dva su presudna :
- zanimljivi su
- Opera je iz nekog razloga odbila poslušnos' glede linkovanja. Ceo tekst je postavljen u ....pogađaj...

Nije valjda - IE, ha?
Nikad neće biti novog design-a, ni-kad!
Unfuckable Unfuckable 01:10 07.01.2010

Re: :)

Искуство из других земаља показује да ће они помагати, уколико их држава стимулише, тј. даје им извесне пореске олакшице.

to je neko obećanje, citiram Lika iz novembra 2008 :

Državni sekretar Ministarstva finansija Slobodan Ilić najavljuje da je Vlada spremna za promene u ovoj oblasti.
“Društveno odgovorna kompanija promoviše i kreira vrednosti i zbog toga će Srbija nagrađivati ovaj model, kako bi se nametnuo kao opšti model ponašanja svih kompanija”, rekao je Ilić.
On je pozvao kompanije da sarađuju kako bi bili pronađeni najbolji modeli saradnje, kako bi sledeće godine u ovo vreme, kada bude predlagan budžet za 2010. u njemu bilo predložene i mere za podsticanje društveno odgovornog ponašanja.
razmisljam razmisljam 01:10 07.01.2010

Re: :)

a naročito čita li neko linkove.


Прочитала, мада ми је све то већ познато, јер редовно пратим ту врсту тема по медијима.
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 01:10 07.01.2010

Re: :)

margos
nema ovde komentara bez sto dinara...

Je l to znači da svaki komentar - 100 kinti?

Jbt, al će biti editovanja... edit na edit... doedit... i sl


edit je 105 dinara
topcat topcat 01:14 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable

- zanimljivi su
- Opera je iz nekog razloga odbila poslušnos' glede linkovanja. Ceo tekst je postavljen u ....pogađaj...


Rade u operi.
A na koji broj da ja pošaljem sms?
mirelarado mirelarado 01:15 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
to je neko obećanje, citiram Lika iz novembra 2008 :
Državni sekretar Ministarstva finansija Slobodan Ilić najavljuje da je Vlada spremna za promene u ovoj oblasti.
“Društveno odgovorna kompanija promoviše i kreira vrednosti i zbog toga će Srbija nagrađivati ovaj model, kako bi se nametnuo kao opšti model ponašanja svih kompanija”, rekao je Ilić.
On je pozvao kompanije da sarađuju kako bi bili pronađeni najbolji modeli saradnje, kako bi sledeće godine u ovo vreme, kada bude predlagan budžet za 2010. u njemu bilo predložene i mere za podsticanje društveno odgovornog ponašanja.


Прочитала сам то обећање, сада је јануар 2010, а његове лепе речи и даље су мртво слово на папиру. То је оно што није у реду.
Unfuckable Unfuckable 01:16 07.01.2010

Re: :)

A na koji broj da ja pošaljem sms?

ti čitaj onaj deo gde ima "pomoću trikova"
Dakle, džak brašna na ledža pa...polako
gordanac gordanac 01:17 07.01.2010

Re: :)

mirelarado
g.radicevic
Држава би стварно морала да подржи донације у хуманитарне сврхе, ослобађањем од барем неких дажбина, иначе ћемо остати на дну европске лествице.

Drzzava bi morala sistemski da reshi problem ljudi koji su "ispod crte"
ovo su smo nedovoljni sporadichni nachini da im se pomogne


Слажем се, али потрајаће док наша сиромашна држава системски реши проблем социјално угрожених. А и тада ће помоћ богатих и успешних компанија и појединаца добро доћи. Искуство из других земаља показује да ће они помагати, уколико их држава стимулише, тј. даје им извесне пореске олакшице.


I briga takve vrste nikada ne prestaje, uvek ima neko kome je donacija ovakve vrste potrebna, zato sam i pričala o Portugalu, pitanje je samo broja.
Jedan od stalnih oblika brige i pomoći (i partenrstva nevladinog, javnog i privatnog sektora) su i "Banke hrane"

Unfuckable Unfuckable 01:23 07.01.2010

Re: :)

ok, kako se može otkloniti ta prepreka iza koje mnoge firme koje bi želele da budu društveno odgovorne - stoje, a mnoge se, koje su društveno malomanjeodgovorne - zaklanjaju?
NNN NNN 01:26 07.01.2010

Re: :)

Држава би стварно морала да подржи донације у хуманитарне сврхе, ослобађањем од барем неких дажбина,
Ja to shvatam kao 100 dinara za narodne kuhinje + 18 dinara za skupštinski bife
topcat topcat 01:30 07.01.2010

Re: :)

Zadnjih dana se intenzivno bavim zdravljem (koga zanima spomenuto je kod dr. Ane) tako da sam sablažnjena činjenicom da već mrkva, jabuka i banana imaju sve što ljudskom organizmu treba. Neki su upravo tim namirnicama izliječeni od teških bolesti. Pod "teših" mislim i na rak.
In general, malo smo postali proždrljivi. Nitko ne bi smio biti gladan. Hrane ima dovoljno.

Unfuckable
Dakle, džak brašna na ledža pa...polako

Neće me pustiti u avion...ali da probam brodom?
Komplimenti za akciju, a posebno za tajming - blagdani već dugo prvenstveno asociraju na prežderavanje.
margos margos 01:31 07.01.2010

Re: :)

Prečesto smo skloni da napadamo jedni druge - no, nama se prašta kad zaboravimo, zato je dobro da nas uvek neko podseti. Državne institucije ne bi smele da zaboravljaju, niti olako da daju - a ne ispunjavaju - obećanja.

Zato, Unf, hvala na podsećanju.:)

Ja podsećam za akciju azila za pse i mačke - zvuči kao da to nije bitno - da je ovo bitnije (fakat jeste), ali ako se podelimo i svako pomaže, podseća, radi na zajedničkom boljitku - da l je bitno ko je reciklirao, a ko je hranio, ko je nosio brašno, a ko ga je mesio...??? Meni je sve to isto - u finalu bolje za nas.
Unfuckable Unfuckable 01:33 07.01.2010

Re: :)

sablažnjena činjenicom da već mrkva, jabuka i banana imaju sve što ljudskom organizmu treba.

o da, ali je gomila voća propala ove godine jer nije imalo ko da bere a proizvođačima se nije isplatilo da angažuju sezonce. Jabuka, prvenstveno
Eto bačenog viška hrane
ivana23 ivana23 01:36 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
sablažnjena činjenicom da već mrkva, jabuka i banana imaju sve što ljudskom organizmu treba
. o da, ali je gomila voća propala ove godine jer nije imalo ko da bere a proizvođačima se nije isplatilo da angažuju sezonce. Jabuka, prvenstveno
Eto bačenog viška hrane

Problem je i sto ne znas kome da je predas.
Ne postoje punktovi gde bi je neko primio i prosledio dalje.

mirelarado mirelarado 01:37 07.01.2010

Re: :)

gordanac
I briga takve vrste nikada ne prestaje, uvek ima neko kome je donacija ovakve vrste potrebna, zato sam i pričala o Portugalu, pitanje je samo broja.
Jedan od stalnih oblika brige i pomoći (i partenrstva nevladinog, javnog i privatnog sektora) su i "Banke hrane"


Добар вид помоћи, али, као што и у филму кажу, само још да се опорезовање донација усклади са оним европским...
Unfuckable Unfuckable 01:39 07.01.2010

Re: :)

Problem je i sto ne znas kome da je predas.
Ne postoje punktovi gde bi je neko primio i prosledio dalje.

Nije se bralo
Moglo se javnim radovima zaposliti nešto mlađarije i pobrati, sevap
blogovatelj blogovatelj 01:44 07.01.2010

Re: :)

Šta može jedan Tesla?


Moze da spici jednog Vebera po jednom kvadratnom metru !
ivana23 ivana23 01:46 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
Problem je i sto ne znas kome da je predas.Ne postoje punktovi gde bi je neko primio i prosledio dalje.
Nije se bralo Moglo se javnim radovima zaposliti nešto mlađarije i pobrati, sevap

Ostalo na travi bar 300 kg (zdravih) jabuka sa kojima nismo znali sta da radimo.
Govorim o licnom iskustvu.

Edit:

Kaze zmu da pojma nemam.
Kakvi 300... bilo je skoro 3000 kg jabuka.
Unfuckable Unfuckable 01:50 07.01.2010

Re: :)

Ostalo na travi bar 300 kg (zdravih) jabuka sa kojima nismo znali sta da radimo.

Mi smo onda jako bogata zemlja, hebote
topcat topcat 01:54 07.01.2010

Re: :)

Moglo se javnim radovima zaposliti nešto mlađarije i pobrati, sevap

Mi smo tako brali još kao srednjoškolci.
Nije teško, pospremiš neku siću, a ide vas masu pa sve skupa jako dobro ispadne.
ivana23 ivana23 01:54 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
Ostalo na travi bar 300 kg (zdravih) jabuka sa kojima nismo znali sta da radimo.
Mi smo onda jako bogata zemlja, hebote

Sta bi ti uradio?
Jabuke na 150 km od Bg.
Unfuckable Unfuckable 02:01 07.01.2010

Re: :)

sjajno pitanje :
sada, kada znam sve ovo, raspitao bih se gde je najbliža narodna kuhinja ili Crveni Krst.
Onda bih verovatno dobio informaciju.
Onda bi se, lako moguće, ispostavilo (pogledati tekst) da nema kinte za prevoz tih jabuka.
Onda bih morao da odmeravam imam li ja mogućnosti da transportujem te jabuke kad već niko drugi nema.
Samoća u akciji i ideji, i o tome je ovaj blog.
Bili Piton Bili Piton 02:12 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable

Samoća u akciji i ideji, i o tome je ovaj blog.


Pa evo, kopirao sam ovaj blog na jedno drugo "moje" web mesto, i "moji klinci" ovo sada citaju, neki se vec radosno javljaju da su esemesovali i ranije a i sad ce opet.
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:41 07.01.2010

Re: :)

Bili Piton

UnfuckableSamoća u akciji i ideji, i o tome je ovaj blog..

Nisi sam - šaljem sms mada je priča o DŽAKU BRAŠNA - za sada jedina prava priča, takvi smo ljudi. Bez tih džakova brašna - džaba priča. Štrajk gladju za gladne može da deluje kao ironija - dakle, nosite džakove brašna gde god možete, ne zamajavajte se
niccolo niccolo 08:58 07.01.2010

Re: :)

А и тада ће помоћ богатих и успешних компанија и појединаца добро доћи. Искуство из других земаља показује да ће они помагати, уколико их држава стимулише, тј. даје им извесне пореске олакшице.

U delimičnu odbranu države da kažem da kod poreskih olakšica za kompanije nema mnogo mesta pošto je sam porez na njihovu dobit samo 10% - u takvoj situaciji ne možeš mnogo da se razmahneš olakšicama pošto bi vrlo lako doveo ono što efenktivno kompanije plaćaju blisko nuli. U inostranstvu su te olakšice mnogo raširenije, ali tamo su i veće stope, pa ima mesta za širu lepezu olakšica. Kad su pojedinci u pitanju tu zaista ima mesta da se drugačije urede olakšice onih koji plaćaju godišnji porez na dohodak građana...

Ovo je pak mnogo problematičnije:
Državni sekretar Ministarstva finansija Slobodan Ilić...
...kada bude predlagan budžet za 2010. u njemu bilo predložene i mere za podsticanje društveno odgovornog ponašanja.

Lik je državni sekretar a nema pojma da predmet budžeta nisu "mere za podsticanje društveno odgovornog ponašanja". Predmet budžeta jeste pitanje koji i koliki će prihodi države biti u jednoj godini i kako će se ti prihodi potrošiti. Inače Ilić se i ranije isticao ogromnim znanjem, pa bi možda za celokupno društvo bilo bolje kada bi umesto plate za njega taj novac država uplatitla socijalno ugroženima...
g.radicevic g.radicevic 09:52 07.01.2010

Re: :)

Слажем се, али потрајаће док наша сиромашна држава системски реши проблем социјално угрожених.


upravo,
al nishta je ne sprechava da svoje "siromashtvo" pravilnije rasporedi,
definishe prioritete, tj smer u kome zzeli da se krece

vladimir petrovic vladimir petrovic 10:09 07.01.2010

Re: :)

Ostalo na travi bar 300 kg (zdravih) jabuka sa kojima nismo znali sta da radimo.

... Unf: Mi smo onda jako bogata zemlja, hebote


Dobar apel. Blagovremen. I udara u čelo, jer tačno je da svako od nas može i mora da pokuša (na svom planu) da pomogne.

Medjutim, ostaje nerešeno pitanje neiskorišćenih resursa. Ne samo da je mnogo jabuka ostalo neubranih i nepojedenih (lekari nam pričaju da su jabuke posebno zdrave), već i druge hrane pretiče.
Dakle, nema pravih akcija ka tome da se iskoristi ono što imamo, da se bolje redistribuira.

A u podsvesti mi stoji ono o čemu se uglavnom ne govori: zvuči kao štos, ali neka izraelska delegacija je jednom izjavila (prilikom posete našoj zemlji) da zemlja koja ima takvu ravnicu kao što je Vojvodina, mogla bi hraniti - celu Evropu. Izmedju redova - sramota je u Srbiji pričati o gladnom stanovništvu. Znam, znam, to je problem države, odnosno političara koje mi biramo - jer oni ne umeju da na pravi način mobilišu... Jer, dobro je da budu donacije, ali donacije ne rešavaju probleme dugoročno. Ponavljam, sve je na političarima koji nas vode.

P. S. Vidim da si vredan čovek, kada si ovaj post pustio negde posle ponoći. I već do ujutru si imao preko dvadeset preporuka. Bravo.
Koliko traje tvoj radni dan?

P. S. 2
U onom inicijalnom nabrajanju šta se sve može dobiti za 100 dinara, ispustio si da kežeš da se može dobiti - jedan evro. Ovo napominjem zato što će uskoro doći vreme kada više neće moći, he, he, he...
gordanac gordanac 10:18 07.01.2010

Re: :)

g.radicevic
Слажем се, али потрајаће док наша сиромашна држава системски реши проблем социјално угрожених.


upravo,
al nishta je ne sprechava da svoje "siromashtvo" pravilnije rasporedi,
definishe prioritete, tj smer u kome zzeli da se krece


Definisala je.
Ne "pravilnu raspodelu" siromaštva, već smanjivanje broja siromašnih.
Definisani su i prioriteti.

Možda nije pristojno linkovati sopstvene tekstove, ali zaista to radim samo zato što su u njima već skupljene razne info i malo uporednih podataka:

Siromaštvo kao ojkonim, 05.09.2007.
Siromaštvo kao ojkonim 2, 23.02.2009.

Mora mnogo više da se radi, tu se verovatno slažemo (tu pre svega mislim na ljude na javnim poslovima, ne toliko na stanovništvo), da bi bilo sasvim i dovoljno vidljivih rezultata, ali - priroiteti, strategije, institiucije i mehanizmi - to je sve već urađeno
Unfuckable Unfuckable 12:51 07.01.2010

Re: :)

znam da sam dosadan k'o buva, ali moram da pitam, a nemam nikog drugog :
a je l' se razmatraju napokon te poreske olakšice ili već neki vid podsticanja donatora i društveno odgovornih firmi?
mirelarado mirelarado 12:57 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
znam da sam dosadan k'o buva, ali moram da pitam, a nemam nikog drugog :
a je l' se razmatraju napokon te poreske olakšice ili već neki vid podsticanja donatora i društveno odgovornih firmi?


То и мене занима, јер не мислим да треба да само буде део плана за једногодишњи буџет, већ да је потребно унети неке измене у порески систем. И ПДВ је порез, зар не?
g.radicevic g.radicevic 13:05 07.01.2010

Re: :)

Ne "pravilnu raspodelu" siromaštva, već smanjivanje broja siromašnih.
Definisani su i prioriteti.

boim se da se nismo razumeli najbolje
"siromashtvo" se odnosi na ogranichena materijalna sredstva, kojima drzzava raspolazze.
iskorenjivanje siromashtva jeste humana ideja,
ali je ipak samo "lechenje" posledice
mislim da bi dugorochno treblo sve svoje kapacitete usmeriti na sledece prioritete
1. deca
2.stari i nemocni
3. porodica sa posebnim akcentom na zzene i zashtitu njihovih prava
4.zdravlje gradjana
5.obrazovanje
naravno, nikako samo deklarativno
gordanac gordanac 13:26 07.01.2010

Re: :)

g.radicevic
Ne "pravilnu raspodelu" siromaštva, već smanjivanje broja siromašnih.
Definisani su i prioriteti.

boim se da se nismo razumeli najbolje
"siromashtvo" se odnosi na ogranichena materijalna sredstva, kojima drzzava raspolazze.
iskorenjivanje siromashtva jeste humana ideja,
ali je ipak samo "lechenje" posledice
mislim da bi dugorochno treblo sve svoje kapacitete usmeriti na sledece prioritete
1. deca
2.stari i nemocni
3. porodica sa posebnim akcentom na zzene i zashtitu njihovih prava
4.zdravlje gradjana
5.obrazovanje
naravno, nikako samo deklarativno

Razumeli smo se, skroz.
Sve što pominješ je na linkovima, sve je u strategiji (SSS na mojim postovima), sve što pominješ ovde. Strategija doneta 2003., nakon istraživanja, saradnje sa međunarodnim organizacijama i institucijama, sa prioritetima, donacijama i akcionim planovima, mehanizmima i sredstvima.
Nisi ti kriv što nemaš te informacije, krivi smo mi koji ih ne saopštavamo dovoljno često i dovoljno jasno.

I - još:
"siromashtvo" se odnosi na ogranichena materijalna sredstva, kojima drzzava raspolazze.

Ne.
Siromaštvo se odnosi na objektivno izmerenu svakodnevicu "po osobi" ili "po porodici", a ovo citirano se odnosi na politike javnih finansija. Da pojasnim - ima država koje su "siromašnije" ili nisu od nas, a neke od njih imaju strategije za smanjenje siromaštva, neke nemaju.Takođe, ima onih koje su "bogatije" od nas, sa istim ili približnim procentom - siromašnih. Retko gde taj procenat pada ispod 4%., ali to je sasvim druga priča.
Mi imamo ogroman problem i na nama je da (kako god znamo i umemo) taj problem - rešavamo, smanjujući siromaštvo.
I ne radi se o - "humanosti" kao poželjnom ljudskom stavu koji može biti i dobrovoljan, već se radi o - politikama, o političkim odlukama, o obavezama koje na sebe preuzimaju sve Vlade (i druge institucije) bez obzira ko ih činio za period vremena za koji je napravljena strategija smanjenja siromaštva (i sve prateće uz nju).
dunja73 dunja73 13:29 07.01.2010

Re: :)

Samoća u akciji i ideji, i o tome je ovaj blog.





tacno ..
Skontala ooodavno , ne treba mi se " crta " ..
sentinel26 sentinel26 16:04 07.01.2010

Re: :)

Unfuckable
Problem je i sto ne znas kome da je predas.
Ne postoje punktovi gde bi je neko primio i prosledio dalje.
Nije se bralo
Moglo se javnim radovima zaposliti nešto mlađarije i pobrati, sevap

Nekada je tu funkciju (sakupljanje ) obavljao Crveni krst, a danas je on potpuno onesposobljen, marginalizovan i postao slabo upotrebljiv u političke igre te mu je kao takvom i ( igrokazna ) "cijena" pala..

Njegova rehabilitacija traži žrtve koje se teško iskorišćavaju u privatne ili političke svrhe, a zamjena za njega nije vidjena još i neće skoro..

Ideja o javnim radovima možda "liči" na nekadašnje radne akcije, kojih se mnogi plaše kao zmija bez obzira što ih nijesu ujedale....pa neće da rizikuju..


Unfuckable Unfuckable 16:09 07.01.2010

Re: jedna stvar vodi drugoj :

Masovna solidarnost od vrha drzave do svakog pojedinca i razvoj navike doniranja

=
Uspostavljanje institucionalnih, sistemskih okvira za poboljšanje položaja ljudi koji samostalno sebi ne mogu da obezbede uslove za normalan život.

=
Pokretanje velikih kompanija da se uključe u projekat
rankot rankot 12:41 09.01.2010

Re: :)

ivana23
Unfuckable
Ostalo na travi bar 300 kg (zdravih) jabuka sa kojima nismo znali sta da radimo.
Mi smo onda jako bogata zemlja, hebote

Sta bi ti uradio?
Jabuke na 150 km od Bg.


Pa ima dece i srednjoškolaca koji bi mogli da beru i tamo? Međutim, problem je što to nema ko da organizuje. Kad sam ja bio osnovac, išli smo da beremo jabuke i šljive, a od para koje bismo tako zaradili išlo se na ekskurziju. Lepo nas učiteljice vodile. Time smo se učili da treba da radimo od malena, a mogli smo i da osetimo neku korist od rada. Naravno, niko nas nije terao da radimo pod nekim neljudskim uslovima - brao je ko koliko hoće i može, ali verujte da smo se svi takmičili ko će više da ubere. I danas (posle 30 godina) se sećam da sam ubrao jabuku tešku preko pola kila i doneo je kući!

Danas, učitelji nemaju obavezu ni da prave deci dodatnu/vanrednu nastavu, a kamoli da ih vode u berbu. A kad bi neko pomenuo da treba deca da rade, odmah bi se navrzli ovi imbecili što se bave dečijim pravima, jelte. A najveće pravo koje svako dete ima je da izraste u zdravog, vrednog i normalnog čoveka koji voli da radi i ima potrebu da doprinese sebi, svojoj porodici i društvu. Takva deca ne rastu sama od sebe, nego ih treba tako vaspitati, a obavljanje lakih i zabavnih poslova od malena je jedan od najboljih načina.
Unfuckable Unfuckable 13:20 09.01.2010

Re: :)

da, to se tada zvalo društveno - koristan rad

Re: :)

evo da se prikljucim vozicu
ne zamerite sto ne mogu da se odrekne poruka kao sto je ona koja ojbedinjuje badnje vece, julijanski kalendar i baraka obamu
Unfuckable Unfuckable 13:21 10.01.2010

Re: :)

ne zameramo ti
tj - vam
vishnja92 vishnja92 00:45 07.01.2010

svaka

cast.

ps - ima nas toliko da niko ne bi smeo da bude gladan
margos margos 00:55 07.01.2010

Re: svaka

Nema bolje čestitke na današnji dan!
Bravo! :)))
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 01:02 07.01.2010

Re: svaka

vishnja92
cast.

ps - ima nas toliko da niko ne bi smeo da bude gladan


Tužna je činjenica da gladnih ima, kao i što je istina, da - niko ne bi smeo da bude gladan!

Mogu li blogeri da daju svoj, svako svoj lični doprinos?
Mogu li da pokrenu i one koji samo čitaju ovaj Blog, a nisu registrovani? Možete li ... želite li ... hoćete li?



Bili Piton Bili Piton 01:04 07.01.2010

Re: svaka

tajanstvena_urednica


Mogu li blogeri da daju svoj, svako svoj lični doprinos?


Da, naravno

Mogu li da pokrenu i one koji samo čitaju ovaj Blog, a nisu registrovani? Možete li ... želite li ... hoćete li?


Probacemo.


vishnja92 vishnja92 06:09 07.01.2010

Re: svaka

Mogu li da pokrenu i one koji samo čitaju ovaj Blog, a nisu registrovani? Možete li ... želite li ... hoćete li?

mogu, skoro sigurno
g.radicevic g.radicevic 00:52 07.01.2010

...



uchipio se
Unfuckable Unfuckable 01:04 07.01.2010

Re: ...

Tako je gradicevicu!
imam ozbiljnu nameru da ovde pokačimo skrinšotove povratnih sms, pa ko nema....
margos margos 01:09 07.01.2010

Re: ...

:( ja obrisala... lepo se ljudi zahvalili, ja uzvratila smeškom i obrisala ... mamemi
vishnja92 vishnja92 06:13 07.01.2010

Re: ...

imam ozbiljnu nameru da ovde pokačimo skrinšotove povratnih sms, pa ko nema....

a kako pravis skrinsot na fonteleu, leba ti?

(aha, znam: slikam, ubacim kablic u komp, prebacim fotku, dignem je na picoodle, linkujem ovde... a jel sme umesto toga opet da se uplati 100 dindzi, na poverenje?)
topcat topcat 06:23 07.01.2010

Re: ...

vishnja92
... a jel sme umesto toga opet da se uplati 100 dindzi, na poverenje?)

nije valjda da imaš još stariji model od onog Unfovog???

Btw, dala si mi ideju - da li netko može umjesto mene poslati sms? Kusuramo se kad se vidimo.
vishnja92 vishnja92 06:31 07.01.2010

Re: ...

evo ja cu.

(edit: done)
topcat topcat 06:33 07.01.2010

Re: ...

Thanks.
(ne treba skrinšot)

p.s. & SR! ; )))
NNN NNN 00:53 07.01.2010

Pravi tekst u pravo vreme



Lepo podsećanje da bar za praznike pomognemo onima kojima je pomoć najpotrebnija.

Već više puta sam kačio sličan komentar na B92 (otprilike):
Jedan obrok u narodnoj kuhinji (koliko mi je poznato) košta 53 dinara.
miladin kovačević košta preko MILION I DVESTA HILJADA OBROKA!!!
(što je npr. otprilike dovoljno da svih oko 1000 korisnika narodne kuhinje u Kragujevcu ima po jedan obrok dnevno više od tri godine)

Ako Jeremić (ili bilo ko blizak vlasti) 'oće da baci narodne pare na svog dečka (ili šta god) neka bar prvo pomisli na gladne.
Unfuckable Unfuckable 01:05 07.01.2010

Re: Pravi tekst u pravo vreme

Lepo podsećanje da bar za praznike

e, tu je keč, brajko :
jeste ovo dobar dan za podsećanje ali
Suština nije u sporadičnim i kratkotrajnim kampanjama, već u kontinuiranom bavljenju ovim pitanjem.
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:46 07.01.2010

Re: Pravi tekst u pravo vreme

Unfuckable

Suština nije u sporadičnim i kratkotrajnim kampanjama, već u kontinuiranom bavljenju ovim pitanjem.


da, i nikako da se dovoljno najedu i nikako da se dovoljno nakukaju kako su potrošili boga oca

Automaltretman slavljima se nastavlja. Biće naporno, no ne sumnjam da će mnogi od nas nekako izdržati i herojski nastaviti suočavanje sa alkoholesterolskim izazovima,


dok :

najmanje 150.000 dece gladuje. Tek jedan deo, tačnije manje od 10 odsto onih koji gladuju, pokriveno je kroz socijalnu pomoć države


meni je muka, vaistinu muka
iris.davidovich iris.davidovich 13:10 07.01.2010

Re: Pravi tekst u pravo vreme

daklem, pomerim se malocas sa stolice, uzmem srbijanski mob, i vidim pisamce u uglu, kaze "postovani, za manje od 5 dana moci cete samo da primate pozive. dopunite kredit i produzite vaznost kartice. vas mts." poslato 28-12-2009 u 09:44:59
ostade mi za utehu, hranila sam americke gladovane, jer je u decembru isla akcija u prodavnici da se donira jedan obrok, pa sam skromno pripomogla
jesen92 jesen92 00:59 07.01.2010

Juce je..

..150000 ljudi u Srbiji podiglo onih Dinkicevih 1700 dinara a ,koliko sam shvatila, vlasti misle da je to mali broj......
Podrska akciji...!!!
ivana23 ivana23 01:20 07.01.2010

Re: Juce je..

jesen92
..150000 ljudi u Srbiji podiglo onih Dinkicevih 1700 dinara a ,koliko sam shvatila, vlasti misle da je to mali broj......
Podrska akciji...!!!


Izvini jeseni, nije ispravka vec dopuna - nov podatak:

Novac od akcija podiglo 300.000 građana

jesen92 jesen92 01:32 07.01.2010

Re: Juce je..

ivana23
...nema potrebe za izvinjenjem najvaznija je tacna informacija...ovo sam ja cula na b92 pre podne...ova dopuna samo dokazuje koliko je narod siromasan uprkos tvrdnjama nekih da nije bas tako....da sit gladnom ne veruje je odavno poznata stvar..
Dr M Dr M 01:59 07.01.2010

Re: Juce je..

Novac od akcija podiglo 300.000 građana


Ovaj gradjanin vec i potrosio...

...ali i poslao SMS...
Unfuckable Unfuckable 04:29 07.01.2010

Re: Juce je..

Ovaj gradjanin vec i potrosio...
...ali i poslao SMS...

i jedno i drugo je potpuno razumljivo, Dottore
babela babela 11:52 07.01.2010

Re: Juce je..

jesen92
..150000 ljudi u Srbiji podiglo onih Dinkicevih 1700 dinara


Strasno je to da su se mnogi obradovali ovoj sici i cekali u redovima na Badnji dan...koliko ce ih biti sutra?
e sad da ne spominjem jos i ovu pricu o kuhinjama..........uh
razmisljam razmisljam 01:06 07.01.2010

САМО ДА ,,ПРИЗНАМ''


да сам од почетка редовно уз акцију. С времена на време подсетим и остале укућане шта им ваља чинити. Управо сам послала још један СМС.
Узгред, био је некада четвороцифрени фиксни број чијим су се позивањем помагале разне ствари. Пре пар дана, када сам га окренула, љубазни електронски глас ми је рекао да више не постоји. Зашто, питам се? И пада ми на памет да је можда сакупљао врло мало новца, а да би било упутно одржавати га.
Волела бих да ми га врате, јер сам га радо користила.
Unfuckable Unfuckable 01:35 07.01.2010

Re: САМО ДА ,,ПРИЗНАМ''

С времена на време подсетим и остале укућане шта им ваља чинити. Управо сам послала још један СМС.


Podsetiti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:07 07.01.2010

Пореска папазјанија

Šta sve možeš u Srbiji sa 100 dinara?
Ukupno prikupljeno : 3,451.000 dinara

Није ти тачан податак. Укупно је прикупљено 3.451.000,00 динара + 621.180,00 динара (то је износ 18% ПДВ-а који је плаћен држави, а сразмерно наплаћен од сваког појединачног донатора) + онај додатни порез уведен у доба ове кризе како би се прикрпио буџет, мислим да он износи 345.100,00 (још 10%). Значи, то је једно милионче пореза.

Такође, ко год шаље ову поруку са свог службеног телефона, значи телефона који се води на фирму у којој је запослен, на тај начин крши закон. Наиме, порески би ово требало да се третира највероватније као зарада тог донатора, која у том случају има намете 68%. Такође свака донације коју даје фирма мора да буде пропраћена уговором о донацији и одлуком о донацији. Значи, донатори са службених телефона сасвим извесно крше закон. Запрећене казне су милионске, а минималне 100.000 за одговорно лице и 500.000 за предузеће. (Мрзи ме да претурам по законима, али ово су цифре, мало горе или доле...)

Ово је оно што каже закон и српска пореска политика. Она је, што се тиче донација, мање више срамотна.

Не бих никог да обесхрабрим. Ево, управо сам са свог телефона, службеног (други и немам, непрактично је), послао СМС. Уредно су ми се захвалили. И нису ме упозорили да можда кршим закон.

Сутра идем да сам себе пријавим у Пореску полицију; то је једино решење да мирно спавам: најпре сам учинио незнатно добро дело дарујући 100 динара, а потом и порески прекршај, који би ме могао коштати неколико хиљада пута више.
Unfuckable Unfuckable 01:13 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

Ово је оно што каже закон и српска пореска политика. Она је, што се тиче донација, мање више срамотна.

Nisam stručnjak, ali nekako ti verujem
Ja sam poslao sms sa privatnog broja, tako da ću da ti šaljem pljuge u aps
(i pravim blogove "Pravda za Brajovića!" )
margos margos 01:21 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

(i pravim blogove "Pravda za Brajovića!" )

A ja ću da napravim FB grupu s istoimenim nazivom.

Da, uzgred, eto nečeg da umilostivi Unfa - linkovala sam ti blog na moj fb profil - da ne bude da te samo po khm khm poznaju :)))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:25 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

Unfuckable
(i pravim blogove "Pravda za Brajovića!" )

Имаш space вишка у цитираној реченици, Анфаче, иза последњег знака навода. Вероватно је овако требало да изгледа: (i pravim blogove "Pravda za Brajovića!'') Ко ти је крив кад користиш Оперу...

IE је закон.

Unfuckable Unfuckable 01:26 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

e to mi je baš milo & drago. Znam da je fb populacija jako zainteresirana za menekaotakvog.
Može fb, neka vide ljudi

Имаш space вишка у цитираној реченици, Анфаче

edit : morao je spejs, sitničavi dečače, jer mi je izlazio fuckin' smajli sa winkom
gordanac gordanac 01:53 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

Predrag Brajovic
Unfuckable
(i pravim blogove "Pravda za Brajovića!" )

Имаш space вишка у цитираној реченици, Анфаче, иза последњег знака навода. Вероватно је овако требало да изгледа: (i pravim blogove "Pravda za Brajovića!'') Ко ти је крив кад користиш Оперу...

IE је закон.


Ni-kad nećemo imati novi design, ni-kad...evo ga i ovaj...na IE, kao i Budimac...
a vasiona ćuti...i biće tako i u futuru egzaktnom...
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 01:53 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

Unfuckable
Ово је оно што каже закон и српска пореска политика. Она је, што се тиче донација, мање више срамотна.

Nisam stručnjak, ali nekako ti verujem
Ja sam poslao sms sa privatnog broja, tako da ću da ti šaljem pljuge u aps
(i pravim blogove "Pravda za Brajovića!" )



Vrrrh!
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 01:56 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

margos
(i pravim blogove "Pravda za Brajovića!" )

A ja ću da napravim FB grupu s istoimenim nazivom.

....


Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh!

p.s. prestanite da zasmejavate urednicu, da bi mogla išta da napiše!
ssvetlana92 ssvetlana92 02:04 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

margos
(i pravim blogove "Pravda za Brajovića!" )

A ja ću da napravim FB grupu s istoimenim nazivom.

Da, uzgred, eto nečeg da umilostivi Unfa - linkovala sam ti blog na moj fb profil - da ne bude da te samo po khm khm poznaju :)))

Može!
Brajoviću, nikada te nećemo zaboraviti, sem u slučaju da se duže zadržiš!
mirelarado mirelarado 02:10 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

gordanac
Ni-kad nećemo imati novi design, ni-kad...evo ga i ovaj...na IE, kao i Budimac...
a vasiona ćuti...i biće tako i u futuru egzaktnom...


Али, истина је, Горданац. Текст може да се постави како треба једино помоћу ИЕ. Кад буде прорадио нови дизајн, можда ће се и то променити. :))))


Unfuckable Unfuckable 02:16 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

Текст може да се постави како треба једино помоћу ИЕ

ne želim da postavljam tekst pomoću IE,jednostavno : ne želim.
Nema "copy" u desnom kliku, linkove sam postavljao - ne pitaj kako.
Nema "cut" u desnom kliku.
Nema ništa, bre
Nije to do toga što ja nemam pojma sa IE, nego što on - ne valja!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:39 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

mirelarado
Али, истина је, Горданац. Текст може да се постави како треба једино помоћу ИЕ. Кад буде прорадио нови дизајн, можда ће се и то променити. :))))

Хвала ти што ме браниш, Мирела, у знак захвалности најмање два сата шетаћу Манијака по ледом и снегом окованом Београду. Уосталом, делом је и у њему проблем (у Београду, не у Манијаку).

Наиме, у престоници они гладни људи нису видљиви. Они се свакако не шетају по ТЦ Ушће или Кнез Михаиловој; њих не срећете у градском превозу, ако се уопште њиме возите; не залазе ни на овој блог нити пишу коментаре на вести Деведесетдвојке. Једноставно, они су махом невидљиви. Потом, ван Београда постоји једна читава, друга Србија, у којој се налазе они којима је помоћ потребна. Престоница је економски најјача и то се одражава и на њено становништво. Али, бивајући често по Србији, и стално у контакту са локалцима, много пута сам чуо оно типа: "Ах, ви из Београда, ви о томе ништа не знате/нисте чули/вама је лако/овде не важи оно што код вас важи..." Такође сам много пута чуо и огорченост спрам Београда и Београђана, који живе у најразвијенијем делу Србије. (Последњи пут, у Краљеву, граду као и многе друге српске провинције потонулом у своју муку, моји саговорници поновили су ми цео репертоар Ламента поводом Београда. И помислио сам како то није добро, за једну државу, да њени грађани престоницу доживљавају као себи страну, далеку и другачију... Замало и текст о томе да напишем.)

Дакле, те гладне људе мораћете да тражите и даље, много даље од свог окружења. Они су, овде, од нас скривени, а ипак постоје...
vishnja92 vishnja92 06:21 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

Дакле, те гладне људе мораћете да тражите и даље, много даље од свог окружења. Они су, овде, од нас скривени, а ипак постоје...

vide se oni i na ovdasnjim ulicama, ko gleda. veruj mi.
mozes ih prepoznati na drugi pogled.
babela babela 11:59 07.01.2010

Re: Пореска папазјанија

Predrag Brajovic
Unfuckable
(i pravim blogove "Pravda za Brajovića!" )

Имаш space вишка у цитираној реченици, Анфаче, иза последњег знака навода. Вероватно је овако требало да изгледа: (i pravim blogove "Pravda za Brajovića!'') Ко ти је крив кад користиш Оперу...

IE је закон.




Tezi si od teme
miloradkakmar miloradkakmar 01:27 07.01.2010

Poslao

SMS na 2500. Zahvalili se . Ne znam zbog čega !?
Unfuckable Unfuckable 01:36 07.01.2010

Re: Poslao

fino vospitan svet
(a i da znaš da jeste stiglo)
ivana23 ivana23 01:27 07.01.2010

***

Unfuckable Unfuckable 01:56 07.01.2010

Re: LINKOVI

ima i onaj Mikijev spot na bliptv koji je perfektan, ali...
ide ispred njega neka reklama za Ševrolet, pa me je malo spopala - muka i nisam želeo da ga kačim u blog, iako su se ljudi sa B92 potrudili da ga hitro aplouduju da bi bio upotrebljiv, na čemu im se zahvaljujem
gordanac gordanac 01:59 07.01.2010

Re: LINKOVI



Jeste, ima i reklama na početku, ali ipak - evo i celog spota...
ana_radmilovic ana_radmilovic 03:20 07.01.2010

Svaki topli obrok

zaista je neprocenjiva radost za one koji nemaju ništa.
Koliko ljudi uopšte mogu da prime k svesti da je to zaista tako?
(Sit gladnom ne veruje - u svakom smislu)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:00 07.01.2010

ok

pošto si postavio milion linkova ja sam morala da dignem ruke kod trećeg linka jer oću da se zapljunem ovde pa da nastavim sa čitanjem. eto mene sutra opet.
super što se nešto mrda i što ima ideja i drago mi je što je B92 tu na čelu.


edit:

setila sam se da ovde po školama postoji taj food drive kad tokom cele nedelje ili možda dve roditelji se mole (nije obavezno) da pošalju viška hrane koja se posle predaje centrima koji posle dele tu hranu ljudima u potrebi. deca su ove godine iz naše ostave odneli brdo makarona, pasulja, kukuruza, konzervi itd. možda može nešto slično da organizuju škole i sve druge organizacije. kod nas na poslu isto postoji nedelja kad svi doniramo novac koliko mislimo da treba i šaljemo gde treba. razne aukcije gde se prodaju stare stvari i onda novac se isto donira centrima koji vode računa o tim ljudima.
Unfuckable Unfuckable 02:11 07.01.2010

Re: ok

setila sam se da ovde po školama postoji taj food drive

negde sam načuo da je Barack O napravio snažan pomak u pravljenju fondova koji se bave tom problematikom?

pošto si postavio milion linkova

IE je pravo malo čudo, u svakom smislu.
Još samo par godina pa da ga skapiram
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 02:27 07.01.2010

Re: ok

negde sam načuo da je Barack O napravio snažan pomak u pravljenju fondova koji se bave tom problematikom?

Obama je car ali nećeš da veruješ ko je tu ustvari još veći car - stari Bush i njegova žena. nama je u goste na universitetu bio Obama pre neki mesec kao gost starog Busha i pričao upravo o tome kako svi mi obični građani treba da damo malo svoga vremena na public service. Mishelle Obama je radila u Chicagu za organizaciju koju je osnivala Barbara Bush i pričao je on i o tome jer kako kaže svi mi mora da odvojimo malo svoga vremena za svoju zemlju i za ljude kojima je potrebna pomoć . ima super njegova web strana koja je posvećena ovakvim akcijama.

jednatanja jednatanja 15:54 07.01.2010

Re: ok

Mishelle Obama je radila u Chicagu za organizaciju koju je osnivala Barbara Bush i pričao je on i o tome jer kako kaže svi mi mora da odvojimo malo svoga vremena za svoju zemlju i za ljude kojima je potrebna pomoć .


Ask not what your country can do for you - ask what you can do for your country. -JFK

BTW, nisam čitala sve komentare ali da li je neko spomenuo zbog čega SPC nema nikakvu ulogu u organizovanju "banaka hrane"? Katolička crkva u svetu je ovu vrstu delatnosti dovela do savršenstva --i ne, ovde se ne radi o novcu i bogatstvu već o dobroj volji i organizaciji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana