Budućnost| Društvo| Filozofija| Gost autor| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Religija| Satira| Život| Životni stil

pristojnost

antioksidant RSS / 10.01.2010. u 20:48

Tadić je kazao da je politikom uvažavanja tuđe patnje i odavanja poštovanja tuđim žrtvama moguće na međunaordnom planu sticati kredibilitet za vođenje nacionalne politike.

 

antioksidant kaze da je uvazavanje patnje i odavanje postovanja zrtvama deo elementarne ljudskosti

....................................................

 



Komentari (58)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 21:06 10.01.2010

ja

se slazem sa antioksidantom. potpuno.
scabies scabies 21:53 10.01.2010

Re: ja

se slazem sa antioksidantom. potpuno.

drug.clan drug.clan 22:18 10.01.2010

Re: ja

AlexDunja
se slazem sa antioksidantom. potpuno.

vishnja92 vishnja92 22:58 10.01.2010

Re: ja

se slazem sa antioksidantom. potpuno.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:56 10.01.2010

Re: ja

Ja sam jednom rekla kako bih komotno mogla da ćutim i nosim tablu 'Slažem se sa antioksidantom',
pa evo je
(Još samo da počnem da ćutim)
selica_nena selica_nena 01:22 11.01.2010

Re: ja

AlexDunja
se slazem sa antioksidantom. potpuno.


E ako se na saosećanju stiče kredibilitet i treba ovaj svet da propadne.
Obren Markov Obren Markov 13:21 11.01.2010

Re: ja

se slazem sa antioksidantom. potpuno.

Ne uvek, ali ovaj put svakako.
Bojan Budimac Bojan Budimac 21:32 10.01.2010

*

I ja mogu da se složim sa antioksidantom, s tim što moram da primetim da se te dve stvari uopšte ne isključuju. Odnosno govore o različitim stvarima. Generalno u politici ima malo (ako uopšte) ljudskosti.
antioksidant antioksidant 21:42 10.01.2010

Re: *

Generalno u politici ima malo (ako uopšte) ljudskosti

postoji unutrasnja politika
postoji spoljna politika
postoji politika
postoji politikanstvo
postoje politicari koji vode
postoje pateticari koji slede
postoje drzavnici koji se obracaju glasacima
postoje politikanti koji se ulaguju glasacima

naravno da govore o razlicitim stvarima
o "kredibilitetu i nacionalnoj politici" s jedne strane
a s druge je samo obicno uvazavanje patnje i odavanje postovanja zrtvama
JJ Beba JJ Beba 22:25 10.01.2010

Re: *

a s druge je samo obicno uvazavanje patnje i odavanje postovanja zrtvama

i njihovim porodicama
ana_radmilovic ana_radmilovic 04:06 11.01.2010

Re: *

Bojan Budimac
I ja mogu da se složim sa antioksidantom, s tim što moram da primetim da se te dve stvari uopšte ne isključuju. Odnosno govore o različitim stvarima. Generalno u politici ima malo (ako uopšte) ljudskosti.

i ja se slažem sa antiksidantom, a slažem se i sa bojanom. naime, te dve stvari jedna drugu ne iskuljučuju. a o ljudskosti i politici je izlišno i pričati....
scabies scabies 14:55 11.01.2010

Re: *

ana_radmilovic
Bojan Budimac
I ja mogu da se složim sa antioksidantom, s tim što moram da primetim da se te dve stvari uopšte ne isključuju. Odnosno govore o različitim stvarima. Generalno u politici ima malo (ako uopšte) ljudskosti.

i ja se slažem sa antiksidantom, a slažem se i sa bojanom. naime, te dve stvari jedna drugu ne iskuljučuju. a o ljudskosti i politici je izlišno i pričati....
Ono što meni smeta je što u ovom slučaju saosećanje izgleda kao sredstvo opravdano ciljem. Što ostavlja prostora da sumnjamo da Tadić možda drži prelrštene prste iza leđa...
schweppes92 schweppes92 16:33 17.01.2010

Re: *

scabies

Ono što meni smeta je što u ovom slučaju saosećanje izgleda kao sredstvo opravdano ciljem. Što ostavlja prostora da sumnjamo da Tadić možda drži prelrštene prste iza leđa...


Ono što meni smeta je što je iz konteksta, koji čini mnoštvo Tadićevih izjava datih povodom Srebrenice, izvučena jedna rečenica na osnovu koje se pokušava poentirati.
Nedvosmisleno je da se rečenica koju Antioksidant navodi samo nadovezuje na mnoštvo izgovorenih rečenica povodom rezolucije o Srebrenici i da je zaista potrebno biti maliciozan pa ispred nje ne staviti "... i".

antioksidant antioksidant 17:19 17.01.2010

Re: *

što je iz konteksta, koji čini mnoštvo Tadićevih izjava datih povodom Srebrenice, izvučena jedna rečenica na osnovu koje se pokušava poentirati.

ima tih recenica vise u "kontekstu"

februar 2007-me na primer (kada je rezolucija prvi put i spomenuta od strane tadica)


Veoma je važno da Narodna skupština u najskorije vreme usvoji deklaraciju kojom će nedvosmisleno osuditi zločin počinjen na području Srebrenice, što bi takođe značilo ispunjenje jednog dela današnje presude. Sada kada smo dobili sudski epilog te tragične politike, sasvim je jasno da svako onaj ko se bude protivio dovršetku saradnje sa Haškim tribunalom i donošenju skupštinske deklaracije o Srebrenici, radi najdirektnije protiv interesa svoje države i budućnosti njenih građana”, kazao je Tadić.

"Ako Srbija ne dovrši tu saradnju i ne postupi po odluci Međunarodnog suda, smatram da će se kao država suočiti sa dramatičnim političkim i ekonomskim posledicama", rekao je Tadić.

"Danas je ponovo ime Srbije pominjano u kontekstu ratnih zločina i genocida u svim svetskim medijima. Politika koja nas je dovela do toga da se ponovo nađemo u žiži svetske javnosti u negativnom kontekstu bila je politika režima Slobodana Miloševića", istakao je Tadić

primetices da tadic veoma dosledno razmislja o "ekonomskim i politickim posledicama"
sto je naravno jako dobro ali ne u "kontekstu" ratnih zlocina
nikako u tom kontekstu
i ne spocitavaj malicioznost

Doctor Wu Doctor Wu 21:35 10.01.2010

ovaj svet je zaista

super mesto ako je pokazivanje elementarne ljudskosti dovoljno za sticanje kredibiliteta za vođenje nacionalne politike na međunaordnom planu.
antioksidant antioksidant 21:45 10.01.2010

Re: ovaj svet je zaista

Doctor Wu
super mesto ako je pokazivanje elementarne ljudskosti dovoljno za sticanje kredibiliteta za vođenje nacionalne politike na međunaordnom planu.

znaci da je neko ne samo nepristojan pa daje svakakve izjave nego i veruje u deda mraza (da je "pokazivanje elementarne ljudskosti dovoljno za sticanje kredibiliteta za vođenje nacionalne politike na međunarodnom planu"
Doctor Wu Doctor Wu 21:54 10.01.2010

Re: ovaj svet je zaista

znaci da je neko ne samo nepristojan pa daje svakakve izjave nego i veruje u deda mraza

meni se pre cini da je malo cinicniji nego sto prilici. ali, to je uobicajeno za politicare.
antioksidant antioksidant 22:11 10.01.2010

Re: ovaj svet je zaista

meni se pre cini da je malo cinicniji nego sto prilici. ali, to je uobicajeno za politicare.

cinican?
mislis duri se sto mu je receno da mora da progura rezoluciju kroz parlament?
rezoluciju koja nece naici na najvece odobravanje u republici srbiji i republici srpskoj?

nema politicara ovde wu.
jedan citirani je anonimni bloger zenskog avatara a drugi....
drugi?
hajde da ostanemo u duhu naslova ovog posta
da sacuvamo pristojnost

sentinel26 sentinel26 21:44 10.01.2010

Tadić

Tadić je kazao da je politikom uvažavanja tuđe patnje i odavanja poštovanja tuđim žrtvama moguće na međunaordnom planu sticati kredibilitet za vođenje nacionalne politike.
+
On je u intervjuu RTV RS rekao da je donošenje rezolucije o Srebrenici obaveza Srbije prema Haškom tribunalu.
= 0

Vjerovao sam da to nije zbog Haga već zbog nečega drugog.

On i njegova stranka su najodgovorniji za nedonošenje te rezolucije.
antioksidant antioksidant 21:47 10.01.2010

Re: Tadić

On i njegova stranka su najodgovorniji za nedonošenje te rezolucije.

iskreno
na ovakav nacin i iz ovakvih razloga ne moraju se ni truditi da je donesu
zasto da se lazemo?
ecce-florian ecce-florian 23:57 10.01.2010

Re: Tadić

antioksidant
On i njegova stranka su najodgovorniji za nedonošenje te rezolucije.
iskreno
na ovakav nacin i iz ovakvih razloga ne moraju se ni truditi da je donesu
zasto da se lazemo?

Izvinjavam se ako je nepristojnost , ali.......

Omnipotentan novogodišnji Deda Mraz
Ne zaboravite, za TO smo svi krivi
miloradkakmar miloradkakmar 22:22 10.01.2010

U sve

se petlja politika , pa i u osećanja.
Ispada da se žrtve koriste za sticanje političkih poena!?
loader loader 00:23 11.01.2010

Teorija suza

Žrtve se ne koriste samo za sticanje političkih poena. Poeni se mogu zaraditi i na nivou grupe istomišljenika, koja u nekom smislu zastupa interes nekih žrtava. Ili u razgovoru između samo dvojice ljudi. Ili, čak, u samoubeđivanju da je neki lični stav koji se odnosi na žrtve pohvalan. Sve su to dramatični slučajevi gde se žrtve koriste za sticanje grupne, odnosno lične koristi, ma u kom obliku se ona otkrivala - od klasične političke koristi, do koristi po ličnu sujetu, tj. stvaranje osećaja altruizma.
bellakafa bellakafa 03:37 12.01.2010

Re: Teorija suza

loader
Žrtve se ne koriste samo za sticanje političkih poena. Poeni se mogu zaraditi i na nivou grupe istomišljenika, koja u nekom smislu zastupa interes nekih žrtava. Ili u razgovoru između samo dvojice ljudi. Ili, čak, u samoubeđivanju da je neki lični stav koji se odnosi na žrtve pohvalan. Sve su to dramatični slučajevi gde se žrtve koriste za sticanje grupne, odnosno lične koristi, ma u kom obliku se ona otkrivala - od klasične političke koristi, do koristi po ličnu sujetu, tj. stvaranje osećaja altruizma.

pa i ako neko diže sebi cenu isticanjem toga kako je normalan, on je svakako na pravoj strani, za razliku od mnogih koji ovde dižu sebi cenu suprotnim stavovima

tako da je malo neukusno da ovde upućujete takvo zapažanje
bellakafa bellakafa 03:37 12.01.2010

Re: Teorija suza

loader
Žrtve se ne koriste samo za sticanje političkih poena. Poeni se mogu zaraditi i na nivou grupe istomišljenika, koja u nekom smislu zastupa interes nekih žrtava. Ili u razgovoru između samo dvojice ljudi. Ili, čak, u samoubeđivanju da je neki lični stav koji se odnosi na žrtve pohvalan. Sve su to dramatični slučajevi gde se žrtve koriste za sticanje grupne, odnosno lične koristi, ma u kom obliku se ona otkrivala - od klasične političke koristi, do koristi po ličnu sujetu, tj. stvaranje osećaja altruizma.

pa i ako neko diže sebi cenu isticanjem toga kako je normalan, on je svakako na pravoj strani, za razliku od mnogih koji ovde dižu sebi cenu suprotnim stavovima

tako da je malo neukusno da na ovom mestu upućujete takvo zapažanje
loader loader 00:14 13.01.2010

Re: Teorija suza

Vaša primedba je mešavina selektivnosti i neprincipijelnosti, i, povrh toga, ne izlazi iz okvira dnevne politike. Probajte da komenmtarišete sam komentar, kakva vam, pretpostavljam, i jeste bila namera. Ako nije, onda je dobro. Ništa.
ecce-florian ecce-florian 00:44 13.01.2010

Re: Teorija suza

pa i ako neko diže sebi cenu isticanjem toga kako je normalan, on je svakako na pravoj strani, za razliku od mnogih koji ovde dižu sebi cenu suprotnim stavovima

Kafa,
ti stvarno misliš da je On normalan?
U jbt.
antioksidant antioksidant 09:21 13.01.2010

Re: Teorija suza

Kafa,
ti stvarno misliš da je On normalan?
U jbt.

floriane, kafo - loader ne komentarise tadica nego mene
zatrcali ste se
i jeste u pravu
mada nije bilo namere s ove strane
ecce-florian ecce-florian 15:32 13.01.2010

Re: Teorija suza

višetruki nesporazum AO
ajmo na analizu sudova -( komentara)
1.
loader ne komentarise tadica nego mene

Tačno donekle. Čini mi se da se krug lica ipak širi ( ili sam ja bar tako shvatio deo iskaza:
Poeni se mogu zaraditi i na nivou grupe istomišljenika, koja u nekom smislu zastupa interes nekih žrtava

Dakle, AO je zaradio poene na nivou grupe istomišljenika na ovom blogu , da nisam cepidlaka izjednačiću ovo sa tvojim iskazom od gore, pa ću prepraviti na
AO je stekao kredibilitet na nivou grupe istomišljenika na ovom blogu koristeći ( zloupotrebljavajući )žrtve

Da sam hteo da komentarišem ovaj sud to bih i učinio u mom komentaru , ali nisam pa normalno da neću ni sada.


2.
Na gornji iskaz Loadera, Kafa se nadovezuje svojim

pa i ako neko diže sebi cenu isticanjem toga kako je normalan, on je svakako na pravoj strani, za razliku od mnogih koji ovde dižu sebi cenu suprotnim stavovima

Ovaj sud je meni potpuno nejasan, kako god da sam želeo da ga protumačim
Da probam zajedno s tobom AO
Na jednoj (Vrednosno trenutno nebitno da li je prava) strani imamo : "nekog ko sebi diže cenu isticanjem normalnosti ( ma šta to bilo)"
Postoje medjutim, mnogi koji sebi dužu cenu suprotnim stavovima. Suprotan stav od normalnosti bi bio nenormalnost. Po Kafi ti mnogi bi bili na pogrešnoj strani.
Ovde sad imamo širok izbor značenja normalnost: onaj koji je prosečan, ne odskače od standardnog oblika, uobičajen, duhovno zdrav,konformista a suprotno od toga, onog koji nema razuma, koji ga je izgubio ili poludeo, koji odskače, koji nije prilagodjen, čudan......
Još kad dodamo vrednosne stavove dobro i loše ceo ovaj sud postaje a meni i dalje ostaje potpuno nejasan.

Evo jedan moj pokusaj
"Ljudi na pravoj strani stiču poene isticanjem normalnosti, a ljudi na pogrešnoj strani isticanjem neprilagodjenosti"
Ako imaš neko drugo vidjenje daj ga

3.
Ovakav komentar kafe ne bi propustio ni za živu glavu.To se zove centaršut.

Zaobidješ lepo ceo komentar i izvučeš iz njega reč "normalan", ne poremetiš kontekst, ne izmeniš smisao jer ga nema ,i sačiniš kratak, ali zato glup komentar, u kome spomenš nosioca glavne role ovog tvog bloga.

Da ne bi bilo zabune staviš velko O
(Vidiš da je bilo dovoljno. Čak si me i ti pravilno razumeo) sad ću ovde da bi se vadio morati da stavim emoticon koji nikad ne stavljam a da bi ublažio grubost i neumesnost šale .Bilo je jače od mene. To je isto centaršut.

Uf , nikako ne mogu da napišem ozbiljan a kratak komentar. Uvek se uplatkam .
Inače , kako smo zašli u doba ispravljanja ,Tadić se piše s velko T
Kad smo već kod istog ( ipak mislim da je Kartaginu....) njegovo poslednje biser obraćanje i nastup ( ovo više u medicinskom smislu) stvarno ne zaslužuje nikakav ozbiljan komentar


Toliko
antioksidant antioksidant 16:14 13.01.2010

Re: Teorija suza

Čak si me i ti pravilno razumeo

zar si u mene posebno sumnjao?
jesam zensko ali nisam plavusa
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 10:19 11.01.2010

eh i ja

sam postavila slican post sa pozivom na stajanje
izvinjavam se na dupliranju
cannot hurt i suppose, velika je tema a i blogosfera
loader loader 19:33 11.01.2010

Re: eh i ja

izvinjavam se na dupliranju

Ne čitate Antioksidanta!! ..?.. :))
.... c, c , c, c, ... :))
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:37 11.01.2010

Re: eh i ja

Ne čitate Antioksidanta!! ..?.. :))

ma citam kad stignem
ono o zakljucavanju bloga je bilo super
taman sam ja htela da postavim taj isti link
loader loader 21:46 11.01.2010

Re: eh i ja

ma citam

Uh..! Dobro je !! .. :))
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 22:13 11.01.2010

Re: eh i ja

Uh..! Dobro je !! .. :))


svidja mi se sto je zenskog pola a pise u muskom rodu
vidi profil!
loader loader 00:06 13.01.2010

Re: eh i ja

profil..?
Ja sve vreme do sada stajao poizdalje i gledao straga, pa mi ništa nije bilo jasno...
'Aj da vas poslušam, Jasmina.
Možda će pogled na profil dati neke konkretnije odgovore :)
ecce-florian ecce-florian 00:42 13.01.2010

Re: eh i ja

Možda će pogled na profil dati neke konkretnije odgovore :)

koji si ti bre
Pa pogledaj avatar
loader loader 01:40 13.01.2010

Re: eh i ja

Pogledao.
Da ne bude da nisam ispoštovao vaš uljudni savet.
I?
J.Tesanovic: " svidja mi se sto je zenskog pola a pise u muskom rodu
vidi profil! "

Biljana 77 Biljana 77 15:14 11.01.2010

Deda Mraz postoji

Predsednik Srbije Boris Tadić kaže da rezolucija o Srebrenici neće naići na veliko odobravanje ni u Republici Srpskoj ni u Srbiji, ali je rekao da ipak veruje da će vremenom rezolucija dobiti neophodnu podršku. Mislim da je ovo realnost, i da ne verujem da će vremenom biti drugačije verovatno bih ni bila ovde..

Bojan Budimac

I ja mogu da se složim sa antioksidantom, s tim što moram da primetim da se te dve stvari uopšte ne isključuju. Odnosno govore o različitim stvarima. Generalno u politici ima malo (ako uopšte) ljudskosti.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 19:00 11.01.2010

Sa reči na dela, gospodine predsedniče!

Ako se politikom uvažavanja tuđe patnje i tuđih žrtava stiče kredibilitet, sa čim se slažem onda se politikom provociranja kredibilitet gubi. Ne mogu se uvažavati srebreničke žrtve i njihove porodice, a istovremeno otvarati škola "Srbija" samo nekoliko desetina kilometara od te iste Srebrenice.
antioksidant antioksidant 19:50 11.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče!

politikom uvažavanja tuđe patnje i tuđih žrtava stiče kredibilitet,

nemoguce je sticati kredibilitet politikom uvazavanja tudje patnje i tudjih zrtava ako se patnnje i zrtve uvazavaju radi sticanja kredibiliteta.
to je nekredibilno
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 20:00 11.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče!

Ne uvažavaju se žrtve sa ciljem da se stekne kredibilitet. Kredibilitet dolazi kao posledica, naknadno. Ako je Tadić tako mislio onda mogu da se složim sa tom izjavom. Sa tobom se, naravno, slažem bez ikakve dileme.
loader loader 00:29 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče!

nemoguce je sticati kredibilitet politikom uvazavanja tudje patnje i tudjih zrtava ako se patnnje i zrtve uvazavaju radi sticanja kredibiliteta.
to je nekredibilno

Ovo je sasvim tačno sa stanovišta etike, religije... Izlišno je slagati se s tim (toliko se podrazumeva da je glupo isticati).
Međutim, čak i da je u pitanju uvažavanje radi kredibiliteta, pomenuta namera (izjava) postiže svoj cilj, jer će njeni konzumenti biti pre svega oni koji i sami traže izvesne marketinške parade etike, tako da će oni prvi reći - "Odlično, Srbija je učinila još jedan značajan korak ka..." - a neće ispitivati koliko je u tom činu ljudskosti koja nije motivisana politikom.

Ova situacija je posledica. Većina ljudi u ovoj zemlji i ne pretrže se baš nešto da uzdahne i zasuzi zbog žrtava u Srebrenici (na primer). Ta vrsta slabe osetljivosti određuje i način i kvalitet političkih poteza koji se tiču ovog pitanja. Biračko telo traži da čuje kako je ovakav potez svrsishodan, i za našu budućnost koristan, a ne da čuje kako je taj potez isključivo i duboko ljudski. Na žalost.
antioksidant antioksidant 09:19 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

Ta vrsta slabe osetljivosti određuje i način i kvalitet političkih poteza koji se tiču ovog pitanja.

politika treba da vodi ne da sledi
a kamoli da trci za dnevnim prohtevima glasackog tela

kod jasmine sam vise obrazlagao ali poenta je da tadic u ovom potezu vidi vise spoljnu politiku (sticanje "kredibilne" pregovaracke pozicije) nego unutrasnju (definisanje odnosa prema zlocinu).

legitimno mozda (i o tome pise i budimac i jos mnogo njih) ali ....

Biračko telo traži da čuje kako je ovakav potez svrsishodan, i za našu budućnost koristan, a ne da čuje kako je taj potez isključivo i duboko ljudski. Na žalost.

za nasu buducnost je korisnije ako gajimo ludskost

najveci gubitnici zbog mesicevog poteza (skracivanje kazne sinisi rimcu) jesu gradjani hrvatske u cije ime je relativizovan zlocin (u njihovo ime jer je mesic njihov predsednik i time reprezent hrvatske tj njenih gradjana)
loader loader 10:36 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

politika treba da vodi ne da sledi
U, bre, AO.. :) ... Politika..? :) Treba da bude idealna i da okuplja etički savršene nadljude. Koji će prosecati kanal stvarnosti u idealnom pravcu, a mi ćemo kroz njega samo teći, teći... Možda to jednom i bude. Ali sada... Hm.. I vi, i ja znamo da smo daleko od te varijante.
Politika i vodi, i sledi. Ona je potpuno sastavni deo društvene ukupnosti i predstavlja samo vršak ledenog brega. Ona je izraz ukupnih društvenih procesa i htenja. Ona predstavlja, uvek, zbir sposobnosti i nesposobnosti, htenja i nehtenja svih stanovnika jednog društva u izvesnom periodu.

Da skratimo - ova rezolucija je, čak, ispred svesti ili volje našeg građanstva o pitanju potrebe da se zločini jasno osude.

a kamoli da trci za dnevnim prohtevima glasackog tela
Bilo bi za sve nas divno da se stvarno radi o dnevnim prohtevima. Ali su to, na žalost, prilično ukorenjeni otpori, koji ne proizilaze samo iz dnevne politike, već i iz raznih istorijskih antagonizama, iz neizgrađenosti svesti o humanosti, iz lošeg osećaja orijentacije u savremenom svetu i njegovim normativima, iz religije koja je zamenjena pojmom nacionalnog tako da osnovne poruke milosrđa uglavnom važe samo za pripadnike sopstvene nacije (a nekad ni za njih), iz raznih nerazumevanja i frustracija, iz osećaja ratnih poraženosti koje su tim gore što su nepriznate, iz ekonomske melanholije... itd.... Radi se o neslućeno velikom i žilavom mehanizmu.

Potezi vlastodržaca sadrže i potrebu da se donekle umiri pomenuti mehanizam, i potrebu da se neke etičke granice unaprede, kao trajan ulog u dobrom smeru.
za nasu buducnost je korisnije ako gajimo ludskost
To ćemo se nas dvojica privatno uvek složiti. Kao što rekoh gore, nije sporno šta treba. Ja samo govorim o tome šta se u datim uslovima stvarno može učiniti.

najveci gubitnici zbog mesicevog poteza (skracivanje kazne sinisi rimcu) jesu gradjani hrvatske u cije ime je relativizovan zlocin (u njihovo ime jer je mesic njihov predsednik i time reprezent hrvatske tj njenih gradjana)
Naravno da su najveći gubitnici hrvatski građani.
Ali, Mesić je proizvod upravo tih građana, tog mentaliteta, tog naciona. Kao što su i ovi naši naš proizvod.

Ne treba da govorimo o politici kao o otkačenom parčetu stvarnosti koje ne potiče niotkuda i deluje samosvojno. Ona u potpunosti zavisi od naših malih dnevnih "da", ili "ne" po pitanju raznih vrednosnih izbora. Ovde su ti mali dnevni izbori i dalje, u većinskom procentu, problematični.
antioksidant antioksidant 10:54 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

Politika..? :) Treba da bude idealna i da okuplja etički savršene nadljude. Koji će prosecati kanal stvarnosti u idealnom pravcu, a mi ćemo kroz njega samo teći, teći... Možda to jednom i bude. Ali sada... Hm.. I vi, i ja znamo da smo daleko od te varijante.

prvo da se ogradim od izraza "nadljudi" - ne volem ga a i nije na tragu onoga sto zelim reci
Politika i vodi, i sledi. Ona je potpuno sastavni deo društvene ukupnosti i predstavlja samo vršak ledenog brega. Ona je izraz ukupnih društvenih procesa i htenja. Ona predstavlja, uvek, zbir sposobnosti i nesposobnosti, htenja i nehtenja svih stanovnika jednog društva u izvesnom periodu.
ovo je trag uz jednu napomenu - glasaci biraju svoje reprezente koji su "vrsak" (lep izraz).
deo su celog ledenog brega ali imaju drugaciji horizont. vide dalje i sire. nude pravac i koriguju po malo. drugim recima - vode
zato se zovu elita
ali ponavljam - problem je sto je ova tema otvorena radi spoljno politickih potreba
ona na unutrasnjepolitiskom planu ostaje netaknuta
a propusta se sansa da se definise odnos prema konkretnom zlocinu
a je jednostavno ne volim propustene sanse
i volim unutrasnju politiku
jer covek se menja iznutra
drustvo se menja iznutra
spolja se moze samo postaviti (nametnuti?) okvir, smer...
pravi put je ka unutra



i da:
Ne treba da govorimo o politici kao o otkačenom parčetu stvarnosti koje ne potiče niotkuda i deluje samosvojno. Ona u potpunosti zavisi od naših malih dnevnih "da", ili "ne" po pitanju raznih vrednosnih izbora. Ovde su ti mali dnevni izbori i dalje, u većinskom procentu, problematični.

ja upravo o tome i govorim
o problemu koji ja imam sa cinjenicom da ce se "saradjivati" zato sto te je neko spolja naterao a ne zato sto saosecas sa zrtvom
tako ne samo sto nemas saosecanja nego si i slabic

Ona u potpunosti zavisi od naših malih dnevnih "da", ili "ne" po pitanju raznih vrednosnih izbora

politikanti slede
politicari vode
simple as that
(a ja se ne bavim politikom - ocito je zasto)

loader loader 14:23 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

AO, upravo se bavite politikom :)
Nisu dobre generalizacije. One poništavaju nijanse, a bez uviđanja nijansi, nema uvida u procese. Kad bismo postavili pitanje ko su tačno politikanti, a ko su političari, naći ćemo da i jedni i drugi imaju elemente i jednog i drugog. Samo teški ekstremi biće nešto "jasniji", ili određeniji.

Tražiti da se politika vlada po načelima ljudskosti, a sami ljudi koji tu politiku uslovljavaju većinski nisu za ta načela, iluzorno je. Isto je ako uzmemo biznis kao primer. Reći da biznismen mora da se vlada po principima dobrote i darodavstva - takođe je iluzorno. I politika i biznis jesu tu da bi zadovoljili interes preduzeća, odnosno društva. Nisu tu da bi propovedali dobro. Što ne znači da treba da ga negiraju. Naprotiv. Treba da ga u što većoj meri primenjuju. Ljudi sami nisu spremni na dobro. Oni su spremni samo na njegovu razređenu primenu unutar ovog haotičnog sveta.



antioksidant antioksidant 14:47 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

AO, upravo se bavite politikom :)

:)
mislio sam profesionalno - organizovano - aktivno
smatram da je svaki covek politicko bice jer je deo drustvene zajednice i u tom kontekstu imam politicki stav, razgovaram i pisem o politici ali se njom profesionalno ne bavim (tadic bi rekao - ne preuzimam odgovornost)
zato sto sam rigidan i iskljuciv i nesklon kompromisima
Kad bismo postavili pitanje ko su tačno politikanti, a ko su političari, naći ćemo da i jedni i drugi imaju elemente i jednog i drugog.

naravno ali upravo nijanse odredjuju da li nas sivo vodi ka belom (politici) ili politikanstvu (crnom)

Tražiti da se politika vlada po načelima ljudskosti, a sami ljudi koji tu politiku uslovljavaju većinski nisu za ta načela, iluzorno je
ja verujem u ljudskost glasackog tela
zato i trazim da prestane da se ulaguje niskim porivima
I politika i biznis jesu tu da bi zadovoljili interes preduzeća, odnosno društva.

stalno se vrtimo oko ovoga a tu se razlikujemo tadic i ja - definicija interesa drustva

po tadicu drustvo ima interes da ima kredibilitet radi sprovodjenja nacionalne politike
po meni interes drustva je da se osloni na svoju ljudskost
kazem - on se bavi spoljnom politikom ja unutrasnjom

sve ostalo se ti i ja razumemo samo je pitanje koliko ko nesto smatra bitnim
kazem - ja nisam sklon kompromisima
zato se ne bavim poltikom
smatram da osvojiti izbore nije primarno
smatram da mozes pozitivno uticati na drustvo ako i nikada ne budes na vlasti
znam da ako krenes ka vlasti po svaku cenu neces pozitivno promeniti drustvo vec ces negativno promeniti sebe

loader loader 21:19 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

mislio sam profesionalno - organizovano - aktivno
Zašto pominjete?
Bolje bi bilo da se bavite politi9kom, "profesionalno - organizovano - aktivno"... i još stotinak hiljada takvih, jer bi tada politika bila bolja (tj. bio bi to znak da ima mnogo ljudi koji misle ipak bolje od ovih koji su do juče mislili i kao biračko telo krojili kapu državi). Ali, i vi ste, AO, oprostite, deo onog biračkog tela, koje takođe formira društveni ambijent. Kvalitetni, ali pasivni, i ne date svoju čistotu. Tako dolazimo do one čuvene slike, ... Spospobni i čestiti sede u foteljama i sa strane kritikuju lopovluk, međutim, ne ulaze u borbu, ne rizikujući ni trunku svog konformizma, a za to vreme laktaroši, najtipičniji predstavnici široko rasprostranjenog mentaliteta plivaju "naviše" i - kao pak-men-ovi - žderu sve pred sobom, ispunjavajući potajnu želju širokog puka, koji bi isto to radio, samo nema hrabrosti, umeća, laktova... :)

No, nek se rezolucija o Srebrenici donese. To je hiljadu tona bolje nego stanje od pre samo dva-tri meseca.

A onda ćemo u nove blogove. Pozz

Pozdrav :)
antioksidant antioksidant 22:29 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

Kvalitetni, ali pasivni, i ne date svoju čistotu. Tako dolazimo do one čuvene slike, ... Spospobni i čestiti sede u foteljama i sa strane kritikuju lopovluk, međutim, ne ulaze u borbu, ne rizikujući ni trunku svog konformizma, a za to vreme laktaroši, najtipičniji predstavnici široko rasprostranjenog mentaliteta plivaju "naviše" i - kao pak-men-ovi - žderu sve pred sobom, ispunjavajući potajnu želju širokog puka, koji bi isto to radio, samo nema hrabrosti, umeća, laktova... :)

prob'o
ne ide
i jos placam cenu

nije u pitanju cistota koju ne dam nego sloboda da kazem sta mislim

a rezolucija neka se donese
niti pomaze niti odmaze
kao i vecina onoga sto vidim oko sebe u poslednje vreme

verovatno krivo gledam
ko bi ga znao
loader loader 22:42 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

a rezolucija neka se donese
niti pomaze niti odmaze

?

Nema veze. Vi ste korisni, kao krajnost koja se navrzla na BT i ne da mu mira :)
Pored vas, postaće svetac :))

Ponoviću ovo i u vašem novom blogu, da vidim kako će neki likovi iz raje da reaguju :)
antioksidant antioksidant 22:59 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

?

sutra cu pisati
noc
loader loader 23:18 13.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

Ok..
Pozz... dan :)
antioksidant antioksidant 16:15 14.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

a rezolucija neka se donese
niti pomaze niti odmaze

?

kratko cu:

zasto ne pomaze?
- zato sto se donosi iz pogresnih razloga - na pritisak spolja. njena osnovna svrha, svrha bilo koje rezolucije - definisanje sopstvenog odnosa prema necemu ostaje u drugom planu.

zasto ne odmaze?
- zato sto nece produbiti nase unutrasnje podele. ostaju na potpuno istom nivou kao sto su bile.

AlexDunja AlexDunja 17:30 14.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

kratko cu:


evo ja opsirno:
ne verujem ni jednoj drzavi,
kvazidrzavi, entitetu, protektoratu…
cemu god nastalom od
one zemlje pre dvadesetak godina.
ne verujem njihovim sistemima,
vojskama i ljudima koji ih vode.
u svim strukturama.

ni tzv medjunarodnoj zajednici
nista ne verujem kada o bilo kojoj
od tih drzavica prica, bilo sta.

razlozi za to su svima jasni,
i to nije tesko obrazloziti.

najvaznije je medjutim sto ne
verujem ljudima koji vode moju zemlju,
jer svoju zemlju volim, biram da
zivim tu. i zelim da moja deca ostanu tu.
u svom jeziku i svojoj kulturi.

razlozi koje b.t. navodi da bi opravdao
usvajanje rezolucije koju je cela eu
vec usvojila ( iz jednako sumnjivih razloga)
meni su neubedljivi, i nedovoljni.

sve dok zlocin ne bude nazvan pravim
imenom, njegove razmere objavljene,
pocinioci i nalogodavci imenovani i kaznjeni
ja necu moci da verujem nikome od njih.

jer matrica koja je postojala kod onih
skorpiona, taj strasni, monstruozni,
stav koji su oni imali imali prema
onoj izmucenoj, gladnoj, zednoj i od
straha izbezumljenoj deci je ista ona
koja je dovezla ono nerodjeno albansko
dete u utrobi njegove majke u batajnicu,
nama pred sirom zatvorene oci, i
dozvolila vuku tufegdzicu da se ruga
mrtvim decacima iz topciderske kasarne,
nazivajuci ih retardiranim samoubicama.
o leskovcu da ne pricam.

zao mi je, ali ja na drzavu u kojoj
zivim gledam kroz to.
jer stititi zlocince znaci ubijati nevine.
ponovo i ponovo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:39 15.01.2010

Re: Sa reči na dela, gospodine predsedniče

No, nek se rezolucija o Srebrenici donese. To je hiljadu tona bolje nego stanje od pre samo dva-tri meseca.

rezolucija postoji, odnosno tekst rezolucije.
treba samo da se prevede i gotovo.
ali naši muljaju, te da se ubace još dve tri rečenice, da se pomenu svi zločini, bratunac, of course ...
a tadić ne može da izgovori reč "genocid" da ga staviš na tihu vatru...
nego priča o najgorem zločinu, najvećem zločinu koji su tamo neki počinili u naše ime ... i bla, bla, bla ...

ovamo ima da dižemo u nebesa sud ako odgovori pozitivno o našem zahtevu da se preispita da li je legalno proglašena nezavisnost kosova, a s druge strane, taj isti sud je rekao da je to genocid... e, al nam to nikako ne odgovara ...
nema i jare i pare ...
il si s palmom i dačićem ... il ima rezolucije...
bellakafa bellakafa 03:25 12.01.2010

ja dodajem

na ovo antioksidantovo da svako ko negira njegovu izjavu u uvodnom blogu ne može biti smatran čovekom
nego nečovekom

nešto tako monstruozno kao suprotnost tome normalan čovek ne može da misli
antioksidant antioksidant 18:04 17.01.2010

+

"Boljka Balkana jeste da su ljudi spremni da govore samo o svojim žrtvama, a ne žele da pričaju o tuđim", rekao je Tadić i dodao da to treba da se promeni.

Predsednik Srbije je kazao da je njegov odlazak u Srebrenicu na godišnjicu zločina u tom gradu bio jedan od najtežih dana za njega, kao i da je tada, kako je naveo, doživeo spoznaju koja ga je osnažila u vođenju politike za poboljšanje odnosa naroda i država na Balkanu.

"Postoji trenutak kada, braneći interes naših nacija i birača, moramo da donosimo odluke koje nisu uvek u skladu sa željama onih koji su nas birali. Kada sam odlazio u Srebrenicu nisam imao podršku šire javnosti u Srbiji ali ni u delu moje porodice. Ipak, doneo sam odluku i preuzeo odgovornost", rekao je Tadić.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana