Tereza u Olimpiji

Srđan Mitrović RSS / 17.11.2007. u 14:13

Pariz, 17. novembar 2007.
Od specijalnog dopisnika Željka

tereza_kesovija.jpgČetvrti put u svojoj karijeri hrvatska i ex-YU diva Tereza Kesovija je održala solistički koncert u pariskoj dvorani "Olympia".

Zbog kolapsa u saobraćaju koncert je počeo sa polučasovnim zakašnjenjem (u 21h umesto u predvidjenih 20h30) a dvorana moram priznati nažalost nije bila skroz popunjena (recimo da je bila puna 3/4).

Na sceni se prvo predstavio orkestar pod rukovodstvom dirigenta Alana Bjelinskog a Tereza je izašla pred publiku izvodeći (već po običaju) "Prijatelji stari gdje ste". Nakon toga je sledio "Nono, dobri moj nono", da bi razgalila relativno rezervisan auditorujum pesmom "Sunčane fontane" (sa spilitskog festivala 1974.).



Pozdravila je publiku i svoju porodicu da bi se posebno zahvalila hrvatskom ambasadoru koji je sedeo u gledalištu. To je bilo i jedino pominjanje Hrvatske tokom večeri.

Ređali su se hitovi kao što su "Stare ljubavi", "Larina pjesma" "Moja poslijednja i prva ljubavi" kao i nekoliko numera sa Terezinog novog albuma (pre svih "Zaustavi vrijeme").

Prvi deo koncerta se završio kompozicijom "Je suis malade" (Bolesna sam) čuvenog Serge Lame koju je proslavila Dalida. Terezina interpretacija je bila (po mom skromnom uverenju) na Dalidinom nivou (ako kažem da je bila čak i bolja bojim se da bi me optuđili za pristrasnost). Najzad je ovim izvodjenjem publiku digla na noge tako da se prvi deo koncerta završio ovacijama.

Moram priznati da je upravo najveća zamerka koncertu bila publika koja je ostala prilično hladna, ni nalik na francusku prosečnu publiku koja bi mnogo toplije nagradila umetnika Terezinog kalibra. Francuzi bi verovatno kraj svake pesme dočekali stojeci i lupajući nogama da bi se tresao i parter i balkon.



Gledalište gde je najviše bilo ljudi iz Hrvatske ili bivše Jugoslavije uz ne mali broj Francuza je ipak vise volelo da aplaudira iz svojih fotelja nego da "urla" od zadovoljstva kako to u principu čine Parizani.

Videlo se da se Tereza temeljno pripremala za ovaj nastup, da je čak i fizički vežbala da izdrži zahtevan koncert od dva sata. Orkestar i horisti su bili vrlo dobri, osvetljenje diskretno, akustika odlična.

Terezin glas svakako nije tako moćan kao pre 30-ak godina (kada je bila na vrhuncu slave), ali mora se priznati da je svaku pesmu otpevala bez greške i da je u svaku unela toliko emocija i energije da je tesko naći nekog umetnika sa prostora bivše YU koji bi u tim godinama (Terezi je skoro 70) pevao sa takvom strašću.

Nakon dvadesetominutne pauze vratila se na scenu u novoj haljini i sa novom frizurom da bi prvo izvela "Je suis née ce jour lŕ" (Rođena sam toga dana), jednu od najznačajnijih pesama iz njene "francuske karijere". Na pozornici joj se kasnije pridružila i korzikanska klapa koja je sa Terezom otpevala "Ave Maria" da bi onda Korzikanci zadivili publiku svojim "a capella" izvodjenjem jedne numere posvećene njihovom ostrvu.

Sledile su zatim pesme "Tko mi je kriv" (autora Sanje Ilića i Marine Tucaković) sa kojoj je Tereza predstavljala TV Beograd na "Jugoviziji" 1987. i zauzela 3. mesto a onda je red došao na melodiju "Dio come ti amo" Domenica Modugna (u hrvatskoj verziji "Bože kako te volim").

Pred kraj je jos jednom "zapalila" publiku maestralnim izvođenjem "Sviraj mi sviraj" da bi se koncert završio pesmom "Zaustavi vrijeme".

Posle poziva na bis, otpevala je deo iz "Chanson de Lara" (iz filma "Dr Živago") a onda nestala sa scene.

Dokazala je jos jednom da je vanserijska diva i da je s pravom najušpesnija pevačica zabavne muzike s prostora ex-YU koja zrači istom energijom (ako ne čak i jačom) i nakon 50 godina provedenih na estradi.

Da ne zaboravim da napomenem da se u "Olimpiji" prodavao i najnoviji Terezin CD a svaki kupac je na poklon dobijao i paketić lavande na kojem je stajao natpis "Croatie". Mali ali efikasan način da se i na ovaj način promoviše hrvatski turizam u Francuskoj.

Šta reći nakon svega nego jedno veliko "Bravo" za izuzetan događaj i za buru emocija koje je ova izvanredna umetnica prenela srećnicima koji su se sinoć našli u pariskoj "Olimpiji".

 

Atačmenti



Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mimara mimara 15:10 17.11.2007

Bolujemo li i mi, kao i ona?

Nadam se da će serija ex-YU ''Nous somme malade'' diva nastaviti i u predstojećem mileniju(mu) nekom od tada živahnih. Ovde vidimo kako naši tradicionalni ''prijatelji'' još iz 1914. extremno, a ipak, glamurozno organizuju koncerte svojih tada protivnika, na bojištima diljem Europe. Kako bi tek nekoj našoj Divi to odradili kada je ovako bilo sa nama nam dragom Terezom (koja se i proslavi zahvaljujući ovim našim blesavim prostorima). Na žalost naše ikone il' bolesne, il' ih više nema na nama poznatim adresama, il' nastupaju u Rusiji. Nadam se da će naša vrla, tiha, a nadasve sposobna diplomatija učiniti nešto da se neka od naših Diva nađe u tom belosvetskom Parizu, il' Dubai-ju (uzimajući u obzir ritam i harmonije koje su i nadalje na ovim našim prostorima popularne), al' brez lavandula već s' newkom šljivom - jal' malenom. Pozdrav...
benkovac benkovac 19:14 17.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

Ha ha ha... trebalo je da je pitate kad će nastupiti pred svojim obožavateljima u Beogradu i Srbiji. Mislim da Vam se odgovor ne bi previše dopao, mogla bi Vam pripasti i muka ako imate slabiji želudac.

Ne bih ovdje govorio o njenim umjetničkim kvalitetima, koji su neosporni. Ali u njenom "liku i djelu" van pozornice malo toga ima slavnog. Tereza, stara "državotvorna" pjevačica, bila je miljenica komunističkog establišmenta, a na vrijeme se prešaltala uz Tuđmana i hrvatsku desnicu (da li više iz koristi, ili mržnje prema Srbima, to neću da spekulišem), kao jedan od najvećih jastrebova sa hrvatske estrade. Tek kad je uporedimo sa GOSPODINOM Oliverom Dragojevićem, koji je takođe održao nedavno koncert u pariskoj Olimpiji, vidi se razlika koja se može mjeriti miljama.

Inače, u Hrvatskoj je u posljednje vrijeme predmet sprdnje zbog stalnog zatezanja lica i ponašanja koje više odgovara nekoj djevojci u dvadesetima. A svi normalni ljudi zamjeraju joj na izjavama protiv Ede Maajke, koje je dala prije par godina kad je on pobrao nekoliko Porina (hrvatska muzička nagrada), aludirajući na neke "bezobrazne" riječi iz njegovih pjesama, a bogami i na njegovo "nehrvatsko" porijeklo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:30 17.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

benkovac
Ha ha ha... trebalo je da je pitate kad će nastupiti pred svojim obožavateljima u Beogradu i Srbiji. Mislim da Vam se odgovor ne bi previše dopao, mogla bi Vam pripasti i muka ako imate slabiji želudac.

Ne bih ovdje govorio o njenim umjetničkim kvalitetima, koji su neosporni. Ali u njenom "liku i djelu" van pozornice malo toga ima slavnog. Tereza, stara "državotvorna" pjevačica, bila je miljenica komunističkog establišmenta, a na vrijeme se prešaltala uz Tuđmana i hrvatsku desnicu (da li više iz koristi, ili mržnje prema Srbima, to neću da spekulišem), kao jedan od najvećih jastrebova sa hrvatske estrade. Tek kad je uporedimo sa GOSPODINOM Oliverom Dragojevićem, koji je takođe održao nedavno koncert u pariskoj Olimpiji, vidi se razlika koja se može mjeriti miljama.

Inače, u Hrvatskoj je u posljednje vrijeme predmet sprdnje zbog stalnog zatezanja lica i ponašanja koje više odgovara nekoj djevojci u dvadesetima. A svi normalni ljudi zamjeraju joj na izjavama protiv Ede Maajke, koje je dala prije par godina kad je on pobrao nekoliko Porina (hrvatska muzička nagrada), aludirajući na neke "bezobrazne" riječi iz njegovih pjesama, a bogami i na njegovo "nehrvatsko" porijeklo.


pa neće u srbiju zbog benkovca.
ne bih ni ja.
a da ne pričam o temeljno opljačkanoj pa spaljenoj kući u konavlima.
ručni rad jenea i rezervista.

benkovac benkovac 00:07 18.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

Znao sam da će spaljena kuća isplivati kao argument, tu sam Vas i čekao jer:

1. "Majka" Tereza je počela svoja "ratna dejstva" jezikom mnogo prije nego što joj je kuća zapaljena.

2. benkovcu je kuća opljačkana i oguljena "do štekera", ali benkovac ide svakog ljeta u Benkovac, jer u Benkovcu ima puno prijatelja, i zajedno se super provodimo krstareći obalom i otocima. benkovac za pljačku kuće ne krivi Hrvate nego LOPOVE, i to je jedna bitna razlika između benkovca i Tereze K.
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:17 18.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

a da ne pričam o temeljno opljačkanoj pa spaljenoj kući u konavlima.


To ne bi smeo da bude razlog za bojkot.
Ni za koga. Toliko kuca po Jadranu u kojima su Srbi godinama letovali (mozda nisu bile luksuzna ali su njihovim vlasnicima bile drage) opljackano je uyurpirano uz precutno odobrenje hrvatskih vlasti pa nikome pametnom nije palo na pamet da krivicu generalizuje ili priprisuje je bilo kom etnosu. Da bi se tako razmisljalo potrebno je biti glup. Glupih je doduse mnogo. Svuda. A Tereza moze biti da lepo peva. U svakom slucaju ima ko voli, a to bi trebalo da joj bude kompliment.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:26 18.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

benkovac
Znao sam da će spaljena kuća isplivati kao argument, tu sam Vas i čekao jer:

1. "Majka" Tereza je počela svoja "ratna dejstva" jezikom mnogo prije nego što joj je kuća zapaljena.

2. benkovcu je kuća opljačkana i oguljena "do štekera", ali benkovac ide svakog ljeta u Benkovac, jer u Benkovcu ima puno prijatelja, i zajedno se super provodimo krstareći obalom i otocima. benkovac za pljačku kuće ne krivi Hrvate nego LOPOVE, i to je jedna bitna razlika između benkovca i Tereze K.


ja bogami nisam mislila na nick nego na balvan revoluciju.

a za terezu daj koji argument.

ili link, još bolje.
doktorka doktorka 00:33 18.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

Exitus Letalis

benkovacZnao sam da će spaljena kuća isplivati kao argument, tu sam Vas i čekao jer:1. "Majka" Tereza je počela svoja "ratna dejstva" jezikom mnogo prije nego što joj je kuća zapaljena.2. benkovcu je kuća opljačkana i oguljena "do štekera", ali benkovac ide svakog ljeta u Benkovac, jer u Benkovcu ima puno prijatelja, i zajedno se super provodimo krstareći obalom i otocima. benkovac za pljačku kuće ne krivi Hrvate nego LOPOVE, i to je jedna bitna razlika između benkovca i Tereze K.ja bogami nisam mislila na nick nego na balvan revoluciju.a za terezu daj koji argument.ili link, još bolje.

pa sto lopovi nisu pohvaceni i strpani u zatvor
benkovac benkovac 01:02 18.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

Heh... doktorka, nadam se da se šalite, a ako ne, odgovor na Vaše pitanje je...

...05.08.1995.

Exituse, što se tiče argumenata za Terezicu, ako nađem nešto na netu, podijeliću to vrlo rado s Vama. Da Vam pravo kažem, nisam nešto specijalno ni tražio, dosta toga sam čuo i vidio svojim očima i ušima, a ja imam taj problem da teško zaboravljam.

Mislim da bi se u arhivama HTV-a iz "zlatnih" devedesetih dalo štošta iskopati. Mi smo za vrijeme rata dosta gledali HTV, imali su zaista kvalitetan program, naročito filmove. Ono što je bilo vezano za politiku, otprilike na nivou RTS-a iz tog perioda. U tom dijelu je i naša Terezica dala svoj mali doprinos.

Dosta jak argument je i taj što Terezica neće nikad više pjevati u Beogradu. Mislim da neće ni Oliver. Šteta, jer Oliver je prava lafčina, bio sam ljetos na jednom njegovom nastupu, bilo je super. Kako taj čovjek pjeva, ne možeš vjerovati da pjeva uživo koliko je dobro.
doktorka doktorka 01:47 18.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

benkovac
Heh... doktorka, nadam se da se šalite, a ako ne, odgovor na Vaše pitanje je......05.08.1995.Exituse, što se tiče argumenata za Terezicu, ako nađem nešto na netu, podijeliću to vrlo rado s Vama. Da Vam pravo kažem, nisam nešto specijalno ni tražio, dosta toga sam čuo i vidio svojim očima i ušima, a ja imam taj problem da teško zaboravljam. Mislim da bi se u arhivama HTV-a iz "zlatnih" devedesetih dalo štošta iskopati. Mi smo za vrijeme rata dosta gledali HTV, imali su zaista kvalitetan program, naročito filmove. Ono što je bilo vezano za politiku, otprilike na nivou RTS-a iz tog perioda. U tom dijelu je i naša Terezica dala svoj mali doprinos.Dosta jak argument je i taj što Terezica neće nikad više pjevati u Beogradu. Mislim da neće ni Oliver. Šteta, jer Oliver je prava lafčina, bio sam ljetos na jednom njegovom nastupu, bilo je super. Kako taj čovjek pjeva, ne možeš vjerovati da pjeva uživo koliko je dobro.


mene zanima zasto taj odgovor nismo dobili 1991.
grlica grlica 08:38 18.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

1. "Majka" Tereza je počela svoja "ratna dejstva" jezikom mnogo prije nego što joj je kuća zapaljena.

Koja su to " ratna dejstva " Tereze ?[
quote]benkovac za pljačku kuće ne krivi Hrvate nego LOPOVE, i to je jedna bitna razlika između benkovca i Tereze K.

Odgovor na citat :
Ako ti znaš da su to tebi uradili lopovi , neka ti tako bude , iako ni u to ja nisam siguran , jer lopovi ne vade štekere . Kada je u pitanju Tereza , to je učinjeno u aktu agresije jugovojske na miran kraj Konavala , na potpuno neoružane ljude ..da li si gledao dokumentarac , kojeg je o tome snimila TV CG , odnosno jedan njen snimatelj i nedavno ga prikazao ? Ako nisi , pogledaj , pa pričaj , ako jesi onda si zatvorio oči da ne vidiš šta se tamo događalo i zašto je tada protestovao na Terazijama Ljuba Tadić , pa Dragan Nikolić , Milena Dravić i ostali srpski humanisti , ljubitelji Dubrovnika . Recimo , znam za Batu da je bio u politici, pa i Dvornik , pa je i to prošlo , a oni ostali glumci za pamćenje . Tako i Tereza . I meni se na Terezi nešto sviđa , nešto ne , ali Tereza i poltika nemaju veze , Tereza i umetnost da , Tereza i Dubrovnik da , Tereza i more , Tereza i Trubaduri da . Znaš šta je rekao pokojni Smoje : " Neću pulitiku u moju butigu ! " Ako već hoćeš o Tereza - Tuđman , evo ti i ovo : " Je , pjevala sam i pred Tuđmanom i za Tuđmana , ali on prema meni nije bio ni izdaleka takav đentlemen kao Tito i zato Tita puno više cijenim nego Tuđmana " ( Tereza )
benkovac benkovac 14:58 19.11.2007

Re: Bolujemo li i mi, kao i ona?

Lopovi ne vade štekere?

Potpuno ste u pravu, oni uzimaju zlato, novac i tehniku, poslije njih idu malo pošteniji koji pokupe namještaj, a štekere i crijep sa krova valjda skidaju sveštenici i socijalni radnici (?)

Napad na Dubrovnik je strašan zločin i nadam se da će svi koji su u tome učestvovali biti propisno kažnjeni.

Tereza K. je školski primjer za lustraciju. Niste naveli ni datum izjave, ali je sasvim sigurno da je data poslije smrti Tuđmana, od koga više nije mogla imati koristi, kao ni od HDZ-a koji je tada preživljavao nekoliko raskola. Tada se u Hrvatskoj vjetar prilično okrenuo, i Tereza se prestrojila po ko zna koji put. Ovu njenu izjavu treba posmatrati u tom svjetlu. Niste naveli ni kome je izjava data. I to je bitno. Nažalost, Tereza i politika itekako imaju veze. Kao što važi i za Batu i Borisa Dvornika, Boru Čorbu, Mišu Kovača...
ZeljkoJ ZeljkoJ 15:20 17.11.2007

profesionalac

Sinocni koncert je zaista profesionalno uradjen. Mozemo voleti ili ne voleti Terezu, ali je nesporno da je zena dala svoj maksimum i da to treba pozdraviti. Kod nas je problem sto smo nase velicine prerano sahranili pa jedna Nada Knezevic ili Bisera Veletanlic imaju jedva po 1-2 albuma u karijeri a da ne govorimo tek o solistickim koncertima. Kad neko traje citavih 50 godina i to u danasnje vreme kada tzv. umetnici ne prezive duze od jednog polu-hita, onda karijera od preko 5 decenija izgleda neverovatno. Ostavimo po strani politiku, ovde govorim o Terezi iskljucivo kao pevacici
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:29 17.11.2007

Re: profesionalac

nase velicine prerano sahranili pa jedna Nada


ima gora stvar od te sa'rane, a to je "nase" i "njihovo" cak i u muzici. bljuc
ZeljkoJ ZeljkoJ 15:36 17.11.2007

Re: profesionalac

Potpuno se slazem da uvek odemo malo previse deleci na "nase" i "njihovo". Ali se posebno oko Tereze dize galama zbog njenog politickog angazovanja. Da je rec bila o Gabi Novak ili nekoj drugoj pevacici iz Hrvatske ili BiH verovatno bi to ljude manje iritiralo
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:51 17.11.2007

Jeste

profesionalac, ali se toliko napevala u Tuđmanovim autobusima, da ja za nju ne marim.
mariopan mariopan 16:05 17.11.2007

Re: Jeste

Veoma sam volela Terezu , pesme iz njenog repertoara obelezile su moju mladost , prve ljubavi i sve lepo cega se secam...ali njen politicki angazman mi je zauvek ogadio i ne spominjem je vise. Umetnik njenog kalibra ne sme sebi da dozvoli da se tako ponese.
schneetzla schneetzla 17:21 17.11.2007

Re: profesionalac

ZeljkoJ
Sinocni koncert je zaista profesionalno uradjen. Mozemo voleti ili ne voleti Terezu, ali je nesporno da je zena dala svoj maksimum i da to treba pozdraviti. Kod nas je problem sto smo nase velicine prerano sahranili pa jedna Nada Knezevic ili Bisera Veletanlic imaju jedva po 1-2 albuma u karijeri a da ne govorimo tek o solistickim koncertima. Kad neko traje citavih 50 godina i to u danasnje vreme kada tzv. umetnici ne prezive duze od jednog polu-hita, onda karijera od preko 5 decenija izgleda neverovatno. Ostavimo po strani politiku, ovde govorim o Terezi iskljucivo kao pevacici

Meni se Nadin glas svidja vise od Terezinog, ali izmedju njih dve postoji velika razlika: Tereza zivi i radi u Hrvatskoj, a Nada samo zivi u Srbiji. Primetite, u Hrvatskoj jos uvek peva i Gabi Novak i Zdenka Kovacicek i Josipa Lisac; a ovde ako pitate nekog (izaberite osobu ispod 35 godina) ko je Nada Knezevic... zanima je jako sta cete cuti kao odgovor. Mozda odmahivanje glavom, mozda: jel to nova zvezda Granda? :/
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:38 17.11.2007

Re: Jeste

qq, ja nemam pojma za to, al se secam fotki u Dugi i novinara Jevrica u ratnoj opremi i kao osvojili joj bazen, srusili kucu.

iz tih vremena ja sam volela necu falk.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 18:43 17.11.2007

Re: Jeste

a ja videosex i anju rupel
angie angie 18:45 17.11.2007

Re: Jeste

neca falk- banane=extra!

kao i glas ditke haberl.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:41 17.11.2007

Re: Jeste

Jelica Greganović
profesionalac, ali se toliko napevala u Tuđmanovim autobusima, da ja za nju ne marim.

sve što se terezi prebacuje, s pravom, ovde se prilično veliča ili ne primećuje.
ne bih nabrajala, jer je spisak podugačak.

al samo da spomenem, dal gasiš tv kad vidiš berčeka, živojinovića, lazovića, nikolića, bojkovićku, bjelogrlića i ine.... dodaj po želji.

mala razlika - napadnuta je hrvatska.

srbija nije bila u ratu (jelte) a bio je takoreći konsenzus oko podrške miloševiću umetnika svih fela.

Gabi Novak 50 god kasnije

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 08:44 19.11.2007

Re: Gabi Novak 50 god kasnije

Gabi Novak

Gabi i sad na koncertima sve ređim, nažalost, "pojede" Arsena svojim sjajnim glasom i neponovljivom muzikalnošću i senzualnošću. On od toga uvek napravi šalu.
A Arsen je potpuno posebna kategorija. Neuporediv.
Preporučujem i "malog" Matiju Dedića.
automat automat 15:52 19.11.2007

Re: Jeste

kako još uvek ta teza 'napadnuta je hrvatska' preživljava i dokle mislite to da tvrdite?

i dokle će ovde svi da se slažu sa tim?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:09 19.11.2007

Jeste, napadnut sam

Automat, šta kažete na Arsena i Gabi? A Duško Gojković?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:10 19.11.2007

Re: Jeste, napadnut sam u Srbiji

KRALJMAJMUNA
Automat, šta kažete na Arsena i Gabi? A Duško Gojković?

Al' ne znam ko me napao ovde u Svrbiji.
automat automat 17:13 19.11.2007

Re: Jeste, napadnut sam u Srbiji

poštovani kralju majmuna

ne zanimaju mene ni arsen ni gabi, ni duško gojković, mada cenim trud i rad svakog od nabrojanih.

mene zanima zašto niko ne reaguje na provokacije diskretno ubačene u tekst (konkretno post exitus letalisa), nego se ubiste da odbranite terezu, a ona i dalje isto misli o vama samo zato što ste srbi. i verovatno se smeje.

eto to ja ne znam.

p.s. mislim da je zapravo tužno koliko nekima ovde nedostaje bratstvo i jedinstvo.

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:39 19.11.2007

B&J

poštovani kralju majmuna

ne zanimaju mene ni arsen ni gabi, ni duško gojković, mada cenim trud i rad svakog od nabrojanih.

mene zanima zašto niko ne reaguje na provokacije diskretno ubačene u tekst (konkretno post exitus letalisa), nego se ubiste da odbranite terezu, a ona i dalje isto misli o vama samo zato što ste srbi. i verovatno se smeje.

eto to ja ne znam.

p.s. mislim da je zapravo tužno koliko nekima ovde nedostaje bratstvo i jedinstvo.

Nisam nadležan za tezu tj. Terezu. Ne znam šta misli i da li se smeje. Pitanje postavi smrtonoscu. Znajući karakter - odgovoriće ti) I ne verujem da se ovde svi slažu sa navedenom tezom. Bilo je ovde strašnih teza i provokacija pa nikom ništa.
Kad bih ja reagovao na svaki komentar bili bi razbijenih ekrana i razbijenih glava.
Bratstvo i jedinstvo? Srpsko bratstvo i jedinstvo? Pevačko b&j? Seksualno b&j?
angie angie 17:38 17.11.2007

ovo je post

o terezi, koju ja, izvinjavam se , nisam nikada volela, te nema nikakave veze njena politichka angazovanost sa mojim stavom, uvak mi je bila preagresivna, uvek na liniji koja je neophodna, uvek u preteranoj afektaciji i uvek naglasheno, jedva dolazila do daha kada udishe tokom pevanja- sa sve onim kezom, koji mi ni malo nije sipatichan i mio,...al svaka chast na energiji i trajanju.

U tom smisli , nada i bisera i zdenka, ochigledno nisu dovoljno spremne da se bore u uslovima u kojma vladaju neka za njih nedostojna pravila.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:41 17.11.2007

angie,

potpisujem...samo što ja dodajem na sve i autobuse HDZ-a.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:49 17.11.2007

Re: angie,

slažem se sa angie. nikad nisam slušao terezu. više je vezujem za neki preiod detinjstva, i ona srećnija vremena.
što se tiče autobusa HNZ-a, mnogi su se u njemu vozili.


angie angie 17:55 17.11.2007

Re: angie,

i josh neshto, dok je politichki bila podobna u YU, ladno je morala da pobedjuje na festivalima, bez obzira na bolju konkurenciju i u BGD-u je isto kao i Misho Kovach, ona u stvari i napravila svoju karijeru, shto se posle podele i pokazalo da ne funkcionihse kod kuce tek tako, ( za razliku od nekih drugih iz njene generacije koji su ostali to shto su bili)- i da ne tupim vishe, poznat je moj stav o srBima braniteljima, al' isto mislim i o likovima sa suprotne strane.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:24 17.11.2007

Druže, zameram

i tim ostalima, nisu ništa gori, ni bolji od nje.
SilverMoon SilverMoon 18:50 17.11.2007

Re: Druže, zameram

da li to znaci da traba da mrzimo batu zivojinovica, aleksandra berceka.
a slavuj iz mrcajevaca ima koncert u areni.
i oni su iz iztog autobusa.
angie angie 18:57 17.11.2007

Re: Druže, zameram

shto se mene tiche- ja sam za lustraciju, jer su posledice njihovog delanja i podrshka monstrumima mnoge lishile zivota i proshli smo uzasna razaranja i nedace, prosto to mora da nosi i neku posledicu po njih, ako je vec tako strashnu po druge.


( kako mi ne bi sda posle svega sa bilborda bata poruchivao-kako ne zatvara ochi)
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:06 17.11.2007

Re: Druže, zameram

e pa za lustarciju možemo da okrivimo samo ove iz "naših" redova. propuštena šansa 5. oktobra.

doktorka doktorka 19:16 17.11.2007

Politicka podobnost

joj je pomogla i da peva u Olimpiji. Ma dajte , molim vas, uozbiljite se.
Nego ovi sto spominju HDZ autobuse , ne znam da li su i kako reagovali kada su joj nase patriJote, nicim izazvane, opljackale i spalile kucu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:43 17.11.2007

Re: angie,

Srđan Mitrović
slažem se sa angie. nikad nisam slušao terezu. više je vezujem za neki preiod detinjstva, i ona srećnija vremena.
što se tiče autobusa HNZ-a, mnogi su se u njemu vozili.





kao i u autobusima sps i srs. da se ne lažemo.
Unfuckable Unfuckable 02:15 18.11.2007

Re: ovo je post

uvak mi je bila preagresivna, uvek na liniji koja je neophodna, uvek u preteranoj afektaciji i uvek naglasheno, jedva dolazila do daha kada udishe tokom pevanja- sa sve onim kezom, koji mi ni malo nije sipatichan i mio,...al svaka chast na energiji i trajanju.


.
...što dobija posebnu specifičnu težinu kada (sa)znamo da ju je prvi muž mlatio ko vola u kupusu...antibiotički...na 6 sati, at least...Ronald Mc Donald Lopatny...waterpolo player ... - šaka ko lopata...mora da voUli...hm...
doktorka doktorka 02:44 18.11.2007

Re: ovo je post

Unfuckable
uvak mi je bila preagresivna, uvek na liniji koja je neophodna, uvek u preteranoj afektaciji i uvek naglasheno, jedva dolazila do daha kada udishe tokom pevanja- sa sve onim kezom, koji mi ni malo nije sipatichan i mio,...al svaka chast na energiji i trajanju..
...što dobija posebnu specifičnu težinu kada (sa)znamo da ju je prvi muž mlatio ko vola u kupusu...antibiotički...na 6 sati, at least...Ronald Mc Donald Lopatny...waterpolo player ... - šaka ko lopata...mora da voUli...hm...


a pa vi ste bash upuceni u njenu biografiju
Unfuckable Unfuckable 02:59 18.11.2007

Re: ovo je post

a pa vi ste bash upuceni u njenu biografiju



..hmda ...prijatelji prijatelja ...ali je to postovano prevashodno da ljudi sagledaju celinu ...ako nije bilo dovoljno njeno pevačko umeće ...nego se prešlo na ostale angažmane ...onda - hajde da pridodamo i ovo - nek se nađe ...kad je već seckamo u sitna crevca...da vidimo malo bolje ko je ta osoba koja peva već - meni se čini - 5 milijuna godina - i šta sve nosi na... i u glavi...
troll :
Ono oko džipa što je neko opalio prokleto mi se dopalo. Lako...nski
troll2 :
Vi ste općepraxe ...or .. spec ?
doktorka doktorka 03:42 18.11.2007

Re: ovo je post

Unfuckable
a pa vi ste bash upuceni u njenu biografiju
..hmda ...prijatelji prijatelja ...ali je to postovano prevashodno da ljudi sagledaju celinu ...ako nije bilo dovoljno njeno pevačko umeće ...nego se prešlo na ostale angažmane ...onda - hajde da pridodamo i ovo - nek se nađe ...kad je već seckamo u sitna crevca...da vidimo malo bolje ko je ta osoba koja peva već - meni se čini - 5 milijuna godina - i šta sve nosi na... i u glavi...troll : Ono oko džipa što je neko opalio prokleto mi se dopalo. Lako...nskitroll2 : Vi ste općepraxe ...or .. spec ?


za mene je to osoba koja lepo peva.

primecujem da vas fasciniraju tracevi

Unfuckable Unfuckable 03:56 18.11.2007

Re: ovo je post

za mene je to osoba koja lepo peva.

primecujem da vas fasciniraju tracevi



..za mene je to osoba koja je lepo izgledala, lepo peva, učestvovala kao patriota u političkim kampanjama za svoju državu, podizala iz pepela svoju kuću u koju je ulagala sve što je radila & zaradila .... pila batine od prvog muža - u danima kada je bila najlepša & najuspešnija ( možda baš zato...)...jedna poprilično obojenasvimbojama životna priča & karijera...

...tračevi : ako kažem prijatelji prijatelja...kod mene dovoljno da verujem.

Ja primećujem da izbegavate odgovore na pitanja. Nezgodacija je što sam slab na sujeti, tako da možete od mene da pravite štagodhoćete - nese primam... - a jak na pamćenju. Dakle : zaista bi želeo da čujem nivo stručnosti doktorke...za ...?
Još jedna nezgodacija : kad ajkula nije tu - šta se desi sa pilot - ribom, njenim vernim pratiocem & jedachem ostataka ...?
Pojedu je. Prirodno.
doktorka doktorka 04:17 18.11.2007

Re: ovo je post

Unfuckable
za mene je to osoba koja lepo peva.primecujem da vas fasciniraju tracevi
..za mene je to osoba koja je lepo izgledala, lepo peva, učestvovala kao patriota u političkim kampanjama za svoju državu, podizala iz pepela svoju kuću u koju je ulagala sve što je radila & zaradila .... pila batine od prvog muža - u danima kada je bila najlepša & najuspešnija ( možda baš zato...)...jedna poprilično obojenasvimbojama životna priča & karijera......tračevi : ako kažem prijatelji prijatelja...kod mene dovoljno da verujem.Ja primećujem da izbegavate odgovore na pitanja. Nezgodacija je što sam slab na sujeti, tako da možete od mene da pravite štagodhoćete - nese primam... - a jak na pamćenju. Dakle : zaista bi želeo da čujem nivo stručnosti doktorke...za ...?Još jedna nezgodacija : kad ajkula nije tu - šta se desi sa pilot - ribom, njenim vernim pratiocem & jedachem ostataka ...? Pojedu je. Prirodno.


nije dovoljno samo da cujete, morali biste i da proverite
angie angie 04:25 18.11.2007

Re: ovo je post

[quote...Ronald Mc Donald Lopatny]


mala ispravka, njen prvi muz je bio Miro Ungar, koji je otac njenog jedinog sina Alena- vaterpolista je doshao posle, pa kada je razradio restoran u Zagrebu, otishao s mladjanom Enom Begovic,(tada),...shto sve nema nikakve veze s njenom podrshkom Tudjmanu, koja pak nema veze sa kasnijim sramotnim upadom i pljachkom njene kuce- da ne meshamo lonchice.

jer chudno je reci- da je ona zena koja lepo peva,(stvar ukusa), tako samo blanko, dok se za neke druge- evidentno dobre umetnike veoma dobro prepoznaje ona angazovanost koja remeti odnos prema onom prvom.
Jer da nije tih pridrzivacha , pobornika i promotera skaradnih i mrachnih politika, one ne bi bile toliko jake- narochto kada se radi o javnim radnicima, ta uloga ima vishestruki znachaj i odgovornost, i kao shto znamo, u ovoj nashoj blizoj proshlosti-posledice su bile strashne.
Unfuckable Unfuckable 04:27 18.11.2007

Re: ovo je post

nije dovoljno samo da cujete, morali biste i da proverite


/quote]
provereno...prijatelji...da nacrtam ?
Postavio sam par pitanja na koja uporno ne odgovarate. So sad.
Proveravate li i Vi (momentalno) sve što napišete...ne mislim činjenično ...nego - čisto....mentalno..pa čak i na blogovima gde ste Štićenik... - pazite li - bar onako kako to preporučujete drugima ?
doktorka doktorka 04:37 18.11.2007

Re: ovo je post

Unfuckable
nije dovoljno samo da cujete, morali biste i da proverite/quote]provereno...prijatelji...da nacrtam ?Postavio sam par pitanja na koja uporno ne odgovarate. So sad.Proveravate li i Vi (momentalno) sve što napišete...ne mislim činjenično ...nego - čisto....mentalno..pa čak i na blogovima gde ste Štićenik... - pazite li - bar onako kako to preporučujete drugima ?


zar moram da odgovorim?
Unfuckable Unfuckable 04:51 18.11.2007

Re: ovo je post

zar moram da odgovorim?



....ne insistiram. Mora samo da se umre.
Ja sam jako liberalan po pitanju odgovora. Najčešće mi nisu potrebni.
A i ovo što ste napisali je neki odgovor....
Samo malo pričuckamo.
Pitanje - koje me trenutno okupira - je : šta se dešava kad konj mahne repom ?
doktorka doktorka 05:03 18.11.2007

Re: ovo je post

Unfuckable
zar moram da odgovorim?
....ne insistiram. Mora samo da se umre. Ja sam jako liberalan po pitanju odgovora. Najčešće mi nisu potrebni. A i ovo što ste napisali je neki odgovor....Samo malo pričuckamo.Pitanje - koje me trenutno okupira - je : šta se dešava kad konj mahne repom ?

otera vas
Unfuckable Unfuckable 05:23 18.11.2007

Re: ovo je post

otera vas




nema shaye ...pošto se nikada ne nalazim u blizini konjskih repova - by default ..pazim kako stojim s konjima- ...ali definitivno - doktorice - prepoznali ste se u The Situation - iskustvo je bolno ali dragoceno.. i upravo se dešava.. : ...
...LM - kada konj mahne repom ...podguzne muve...najebu !
No, ne dobih odgovore na pitanja o kojoj se tačno medecini radi ???
Oskudno & sve oskudnije nastupate doktorice... kako match odmiče .....a protectora nigde... - hm ?
doktorka doktorka 05:30 18.11.2007

Re: ovo je post

Unfuckable
otera vas
nema shaye ...pošto se nikada ne nalazim u blizini konjskih repova - by default ..pazim kako stojim s konjima- ...ali definitivno - doktorice - prepoznali ste se u The Situation - iskustvo je bolno ali dragoceno.. i upravo se dešava.. : ......LM - kada konj mahne repom ...podguzne muve...najebu !No, ne dobih odgovore na pitanja o kojoj se tačno medecini radi ??? Oskudno & sve oskudnije nastupate doktorice... kako match odmiče .....a protectora nigde... - hm ?


sacekacemo veterinara, ok? da me zastiti od vas , da vas umiri .
Unfuckable Unfuckable 05:56 18.11.2007

Re: ovo je post

Hladan ko napolju.
& neuznemiret
ali i neobaveštet ..počinjem lagano da prihvatam kao neminovnu tu okolnost da se ljudi kite titulama želeći - bar na taj način - da steknu početnu prednost ....
koju u daljem toku meča, očigledno, olako - ko i stecene & samonabudžene titule. - ....gube & srozavaju
Ako sam Vas ugrožavao - doktorice - pa eto Supermoda pa izvolte...doduše - taj razmišlja svojom glavom, na žalost - a ne ...partijski...
Ako sam Vas srozavao ... - srozavanju ste bili skloni...espešli...samosrozavanju.
Masiranje šuljeva - pa i to mu dodje neka medecina, kaj ne ?
doktorka doktorka 06:28 18.11.2007

Re: ovo je post

Unfuckable
Hladan ko napolju.& neuznemiretali i neobaveštet ..počinjem lagano da prihvatam kao neminovnu tu okolnost da se ljudi kite titulama želeći - bar na taj način - da steknu početnu prednost ....koju u daljem toku meča, očigledno, gube & srozavajuAko sam Vas ugrožavao - doktorice - pa eto Supermoda pa izvolte...doduše - taj razmišlja svojom glavom, na žalost - a ne ...partijski...Masiranje šuljeva - pa i to je neka medecina, kaj ne ?


odgovarti na vase komentare je bash srozavanje. ne znam sta mi bi.
Unfuckable Unfuckable 06:39 18.11.2007

Re: ovo je post

ne znam sta mi bi.



ni ja ne znam šta Vam bi...al imali ste utisak da Vam se dopada...kao što i mnoge druge utiske imate
a - jel sam negde omašio ?
Iskreno Vaš : Unfuckable The Zna Šta Mu Bi
Unfuckable Unfuckable 13:26 18.11.2007

Re: ovo je post

mala ispravka,


,
thanks, angie ...Ungara zaboravih.....mada - i nije bitno, kao što kažeš..... - naveo sam ovo samo da bi se malo upotpunila slika o njoj....meni je - bez obzira kakvu pesmu pevala, toga se baš sećam - delovala uvek malo tužno
automat automat 17:17 19.11.2007

Re: Politicka podobnost

Pjevačica je istakla da je na odluku da ponovo pjeva u "Olimpiji" uticao susret s ministrom inostranih poslova Francuske Bernarom Kušnerom u njenoj kući u Dubrovniku, kao i razgovori sa francuskim muzičarem Mišlenom Legranom i njenom prijateljicom sa francuske televizije Lelom Milčić.


"Rekla sam da imam silnu želju da još jedanput zapjevam u 'Olimpiji'. Sve skupa se poklopilo - dva velikana, jedan političar, drugi muzičar, i moja prijateljica - i to je urodilo ovim koncertom. Zbog toga sam sretna i osjećam se kao konj koji čeka hitac da krene", kaže Kesovija.

http://www.cafemontenegro.cg.yu/index.php?group=4&news=11082

pa recite da joj je odmogla :)
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 17:44 17.11.2007

Nekad i sad ..!!


Kad sam bio klinac Tereza mi je pomalo išla na nerve, jer mi je delovala histerično i samoljubivo. Danas, pak, drago mi je kad vidim poneku fotografiju iz tih dana, čujem poneku pesmu...
mariopan mariopan 17:59 17.11.2007

Re: Nekad i sad ..!!

Ne znam , mozda sam je volela jer sam neke njene pesme vezivala za uspomene i "morske " ljubavi , prvi decko mi je bio Hrvat , sladak iz Karlovca , pa i moj tata je izabrao da zivi u Dubrovniku jer ga je voleo , tamo je i umro pred ovaj rat , srecom nije ga doziveo i tamo je i sahranjen . Nama se ta stara Jugoslavija bas dopadala i moja su letovanja sva bila na hrvatskom primorju pre ovog cuda , sada sa nekim veremenskim otklonom , sve ljude koji su doprineli da se to srusi ne volim , bili oni iz Srbije ili Hrvatske ili Bosne ili odakle god zelite. Tako gledam i na Terezu.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 18:25 17.11.2007

Re: Nekad i sad ..!!


Tako nekako.

Ako sam rekao da mi je pomalo drago, onda samo stoga što su te sličice sa festivala jedan od delića mog dečaštva. Politiku neću da mešam, jer bih i to malo dragosti upropastio (kad je pevačica u pitanju).

Terezu svrstavam u one čija je poznatost nesrazmerno velika u odnosu na broj kvalitetnih songova. Ali, dobro, žena je uporna, nameće se ...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:09 18.11.2007

Re: Nekad i sad ..!!

LiRa LiRa 01:12 19.11.2007

Re: Nekad i sad ..!!

jebateled, meni odi ka doma...
shure shure 16:04 11.01.2008

re

.
Spiridon Spiridon 17:55 17.11.2007

Dubrovacko ratiste

Nebojsa Jevric se slikao u Terezinoj napustenoj kuci, tacnije u njenom bazenu. Slika izasla u Dugi.
Mozda je zbog toga posle pevala po autobusima ...
angie angie 18:03 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste

e , te jevriceve bljuvotine sam skamenjena chitala daleko od zemlje, u krajnjem hausu koji me je zatekao ne spremnu za takav uzas- prve novine koje sam otvorila, otevshi ih od jatovog pilota su me obavestele da je poginuo brat moje najbolje drugarice sa kojima sam odrasla, pa ja trchim na telefon, pa saznam kako mi je brat regrutovan iz kreveta u 12 nocu, i u totalnom izbezumljenju uzmem dugu sa gomile doneshenih novina iz yu i tu se sretnem sa ludacima,...
koliko kapiram ona je dobila obeshtecenje- novchano,( i to dok drugi nisu mogli da nadju ni svoje mrtve, ona je vikala do neba za svoj klavir),a pevala je iz ubedjenja.
sentinel26 sentinel26 18:07 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste

Spiridon
Nebojsa Jevric se slikao u Terezinoj napustenoj kuci, tacnije u njenom bazenu. Slika izasla u Dugi.
Mozda je zbog toga posle pevala po autobusima ...

Ne znam je li zbog toga pjevala po autobusima, ali sam se osjećao veoma posramljen, kada su objavili da su njezin klavir (iz te njene kuće) donijeli čak u Beograd.
Bilo je to jedno od velikih junaštava slavne JNA.


Jelica Greganović Jelica Greganović 18:26 17.11.2007

To je bilo

samo jedno u nizu junaštava, kojih treba da se stide i da za njih odgovaraju. Ali zbog jednog zla izabrati drugo, pa još to drugo unovčiti, nije na čast.
mimara mimara 18:33 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste - pa i šire

A da nije, slučajno, g-đa Kesovija najprije pjevala po autobusima 1990. - kao i na glamuroznom otvaranju Dubrovačkih ljetnjih igara koje otvara prvi domoljub RH dr FT, sa sve lentom oko pasa, nakon čega se g. Jevrić fotografirao u tom SPOrnom bazenu??? Pozdrav, ...
schneetzla schneetzla 18:48 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste - pa i šire

mimara
A da nije, slučajno, g-đa Kesovija najprije pjevala po autobusima 1990. - kao i na glamuroznom otvaranju Dubrovačkih ljetnjih igara koje otvara prvi domoljub RH dr FT, sa sve lentom oko pasa, nakon čega se g. Jevrić fotografirao u tom SPOrnom bazenu??? Pozdrav, ...

A da li je to sada vise zaista bitno?
Nacionalizam i osveta su dve stvari jednake gadne. Nije ni vazno sta je pre doslo, kokoska ili jaje, dok je i jedno i drugo sada tu.
SilverMoon SilverMoon 18:50 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste - pa i šire

koliko je meni poznato, tereza nikad nije sirila govor mrznje.
marumi marumi 22:21 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste

Ne znam je li zbog toga pjevala po autobusima, ali sam se osjećao veoma posramljen, kada su objavili da su njezin klavir (iz te njene kuće) donijeli čak u Beograd.
Bilo je to jedno od velikih junaštava slavne JNA.

Mora da je klavir bio beo pa su mislili da je bela tehnika. A bilo je i rucnih satova sa sahovnicama koje su donosili turisti vikendasi sa terena pa su se hvalisali ''suvenirima''. Ako je Tereza posle toga propevala po Tudjmanovim HDZ autobusima onda covek moze donekle i da je razume premda nije jedina koja je opljackana. Ali ako je i pre toga bila muzicka stjuardesa.... mozda gnev bivsih obozavalaca...(ovo je ironicna moja opaska) gadno u svakom slucaju i za osudu. Zanimljivo da su veliki Jugosloveni u ratu postajali Veliki Hrvati, Veliki Srbi... i tako se ''velicina'' pretvorila u nistavnost.
sentinel26 sentinel26 23:35 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste

marumi
Mora da je klavir bio beo pa su mislili da je bela tehnika. A bilo je i rucnih satova sa sahovnicama koje su donosili turisti vikendasi sa terena pa su se hvalisali ''suvenirima''. Ako je Tereza posle toga propevala po Tudjmanovim HDZ autobusima onda covek moze donekle i da je razume premda nije jedina koja je opljackana. Ali ako je i pre toga bila muzicka stjuardesa.... mozda gnev bivsih obozavalaca...(ovo je ironicna moja opaska) gadno u svakom slucaju i za osudu. Zanimljivo da su veliki Jugosloveni u ratu postajali Veliki Hrvati, Veliki Srbi... i tako se ''velicina'' pretvorila u nistavnost.

Slažem se.
Ako je pjevala i prije i(ili) poslije, ona nije ubijala niti pljačkala tudju imovinu, nije palila niti rušila tudje kuće, niti ubijala civile i zarobljenike.
Pjevasla je i pjeva i sada lijepo, pa neka nastavi, ja joj želim sve najbolje. Kome se nedopadaju njezine pjesme ne mora da ih sluša.
marumi marumi 23:47 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste

Slažem se.
Ako je pjevala i prije i(ili) poslije, ona nije ubijala niti pljačkala tudju imovinu, nije palila niti rušila tudje kuće, niti ubijala civile i zarobljenike.
Pjevasla je i pjeva i sada lijepo, pa neka nastavi, ja joj želim sve najbolje. Kome se nedopadaju njezine pjesme ne mora da ih sluša.

I ja se slazem da dobro peva a pobedila je na Evroviziji kada ta manifestacija jos nije bila niti politicka niti komercijalna vec se glasalo za pesmu. A zastpala je Jugoslaviju pa me iznenadilo njeno Veliko hrvatsvo obzirom da su umetnici uglavnom univerzalisti, zar ne?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:49 17.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste

sentinel26
Spiridon
Nebojsa Jevric se slikao u Terezinoj napustenoj kuci, tacnije u njenom bazenu. Slika izasla u Dugi.
Mozda je zbog toga posle pevala po autobusima ...

Ne znam je li zbog toga pjevala po autobusima, ali sam se osjećao veoma posramljen, kada su objavili da su njezin klavir (iz te njene kuće) donijeli čak u Beograd.
Bilo je to jedno od velikih junaštava slavne JNA.




tačno tako.
i pokretne stepenice sa ćilipa. i hotelska veš mašina završila u bg hotelu. i bez stida i srama obratili se proizvođaču u engleskoj jer je mašina bila u garanciji a ovi zapanjeni, odgovore otkud u bg kad je ugrađena u hotelsku perionicu u dubrovniku.
Unfuckable Unfuckable 00:40 18.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste - pa i šire

A da nije, slučajno, g-đa Kesovija najprije pjevala po autobusima 1990. - kao i na glamuroznom otvaranju Dubrovačkih ljetnjih igara koje otvara prvi domoljub RH dr FT, sa sve lentom oko pasa, nakon čega se g. Jevrić fotografirao u tom SPOrnom bazenu??? Pozdrav, ...



..sve i da jeste ...to nije razlog da joj se uradi ono što je urađeno ....Može da nosi lentu koju god hoće, njena stvar, peva boodzovaneema - uzme kintu od koje zivi ...so ?
...nije jedina koja je uporabljena politički

@ domacin :
Au jbt ...propustio sam nešto ?!?!?!?! .........koje prštanje ...ovde ko na frontu ...samo fijuče ...
Unfuckable Unfuckable 00:45 18.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste

Mora da je klavir bio beo pa su mislili da je bela tehnika.


.
,,,
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:45 18.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste - pa i šire

ne mogu ljudi bez konfrontacija.
to je ok, samo dok ostane u okvirima pristojnosti.
šta ćeš, pipava tema: uloga umetnika u mutnim vremenima. već mesecim želim da postavim post o leni rifenštal, ali nikako da nađem pravi ugao. a leni je carica. pa ti sad vidi.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:40 18.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste - pa i šire

Umetnik bio i ostao:

ruza26 ruza26 18:30 18.11.2007

Re: Dubrovacko ratiste

I ja se slazem da dobro peva a pobedila je na Evroviziji kada ta manifestacija jos nije bila niti politicka niti komercijalna vec se glasalo za pesmu. A zastpala je Jugoslaviju pa me iznenadilo njeno Veliko hrvatsvo obzirom da su umetnici uglavnom univerzalisti, zar ne?


.. mozda dobro peva ali pobedila na Evroviziji nije... A zasto bi umetnici bili univerzalisti? Nacionalizam/sovinizam nema veze sa talentom, obrazovanjem.... to je, ipak, stvar karaktera... Niko da pomene Oliveru Katarinu koja je, istina, davno punila parisku Olimpiju... sta je tek ta zena dozivela i prozivela!
ZeljkoJ ZeljkoJ 18:05 17.11.2007

afiniteti

I ja generalno vise volim Nadu Knezevic ili Radojku Sverko od Tereze. Njihova muzika mi je nekako blaza i tekstovi pesama mnogo jaci. Sigurno da je Tereza mnogo komercijalnija od ove dve, ali sinoc je bilo zaista predivno slusati je i videti kako je u svojoj 70-oj godini prepuna energije (Tereza je rodjena 3. oktobra 1938.). Nije bila uvucena politika u i zato je mozda sve i mnogo vise prijalo. Morao sam da napomenem da je uvrstila na svoj novi CD i pesmu beogradskih autora Aleksandra Sanje Ilica (muzika) i Marine Tucakovic (tekst) s kojom je par godina pre raspada zemlje zastupala upravo beogradsku TV na domacem izboru za "Pesmu Evrovizije". Tada su pobedili Novi fosili sa "Ja sam za ples" a po misljenju mnogih strucnjaka to je bilo i nase najbolje "domace" finale sa Josipom Lisac (Gdje Dunav ljubi nebo), Massimom Savicem (Stranac u noci), Bebi Dol (Zrno neznosti)...
angie angie 18:09 17.11.2007

Re: afiniteti

ZeljkoJ ZeljkoJ 18:25 17.11.2007

Re: afiniteti

Hvala za Radojku!!!
angie angie 19:17 17.11.2007

Re: Radojka

kada kazem radojka mislim


na
Spiridon Spiridon 19:26 17.11.2007

Re: Radojka

angie
kada kazem radojka mislimna


lepa zena

Doctor Wu Doctor Wu 19:19 17.11.2007

Niko k'o Gabi!

Novak, mislim.
angie angie 19:22 17.11.2007

Re: Niko k'o Gabi!

doktorka doktorka 19:28 17.11.2007

Re: Niko k'o Gabi!

Tereza , Gabi, Ksenija Erker, Josipa Lisac ...
Spiridon Spiridon 19:34 17.11.2007

Re: Niko k'o Gabi!

doktorka
Tereza , Gabi, Ksenija Erker, Josipa Lisac ...


Tereza , Gabi, Ksenija Erker, Josipa Lisac, Nick Cave, Nina Hagen, Nedjad Salkovic

angie angie 19:49 17.11.2007

Re: Niko k'o Gabi!

evo ko je posle filma zapalio Olimpiju!


*******
Spiridon Spiridon 19:55 17.11.2007

Re: Niko k'o Gabi!

angie
evo ko je posle filma zapalio Olimpiju!*******


prelepa zena, prelep glas sta jos tu ima da se doda ... Bekim na visini zadatka

preporuka

Doctor Wu Doctor Wu 20:17 17.11.2007

Re: Niko k'o Gabi!

Da, Ksenija Erker, obavezno!
I Zdenka-Kobra-Kovačiček! (tj, ona pre svih)
Ostale, ne, hvala.
angie angie 20:22 17.11.2007

Re: Niko k'o Gabi!

Zdenka kobra


the best one
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:33 17.11.2007

olivera

eto, ona je zapalila olimpiju, ali bogami i razbijala gay paradu u beogradu.
angie angie 22:12 17.11.2007

Re: olivera

pa jeste Srki- dala mu ga je posle po srBstvu i ostalim elementima koji to bez sumnje potvrdjuju.
ivana23 ivana23 22:30 17.11.2007

Re: olivera

angie
pa jeste Srki- dala mu ga je posle po srBstvu i ostalim elementima koji to bez sumnje potvrdjuju.

A prethodno je prodala stan (za dobre pare) Ivanu Markovicu (JUL)....
doktorka doktorka 22:39 17.11.2007

Re: olivera

ivana23

angiepa jeste Srki- dala mu ga je posle po srBstvu i ostalim elementima koji to bez sumnje potvrdjuju. A prethodno je prodala stan (za dobre pare) Ivanu Markovicu (JUL)....


Mene bi vise brinulo odakle Ivanu Markovicu pare da kupi stan
ivana23 ivana23 22:41 17.11.2007

Re: olivera

doktorka

ivana23angiepa jeste Srki- dala mu ga je posle po srBstvu i ostalim elementima koji to bez sumnje potvrdjuju. A prethodno je prodala stan (za dobre pare) Ivanu Markovicu (JUL)....Mene bi vise brinulo odakle Ivanu Markovicu pare da kupi stan

Bio je tad savezni ministar za telekomunikcije...Kupila mu tadasnja vlada.
doktorka doktorka 23:00 17.11.2007

Re: olivera

ivana23

doktorkaivana23angiepa jeste Srki- dala mu ga je posle po srBstvu i ostalim elementima koji to bez sumnje potvrdjuju. A prethodno je prodala stan (za dobre pare) Ivanu Markovicu (JUL)....Mene bi vise brinulo odakle Ivanu Markovicu pare da kupi stanBio je tad savezni ministar za telekomunikcije...Kupila mu tadasnja vlada.

a zemlja pod sankcijama
Brooklyn Brooklyn 23:01 17.11.2007

Re: olivera

Mene bi vise brinulo odakle Ivanu Markovicu pare da kupi stan


valjda isto odakle cedi za dzip.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana