IT| Ljudska prava| Mediji| Tehnologija| Život

Nadležnom Organu / To Whom It May Concern

Unfuckable RSS / 21.01.2010. u 22:59

Zanima li uopšte nekoga mišljenje tih...korisnika?

Iz mora komentara i pritužbi na ovu temu, jer ovo definitivno nije blog gde ćemo se  radovati tome što jeste postignuto – nego poređati šta nije, a i šta bi smo mi – Korisnici (zamisli bezobrazluka!) voleli ili mislili da treba, izdvojiću samo par...

Ja: “...i, kako ti se svidža...?

Ona : „Iskreno? Nikako. Belo, bledo, sterilno, nečitljivo i  ne mogu da se snađem, sve je razbacano

Ja: „Ok, to se da srediti, koji brauzer koristiš?

Ona: „IE, samo to imamo ovde.

Ja: „Trebaće mi 10 minuta da ti pokažem par osnovnih štosova u Operi i onda....

Ona: „Ja NEĆU da instaliram bilo šta drugo i NEĆU da učim štosove, i NEĆU da se snalazim, malo sam matora za to. Hoću da mi bude lepo i prijatno dok čitam sve ono Tamo, a ne da stavljam naočare za Sunce, jebote.

klik, tu tuuu...

  A posle toga je došao prekid filma u vidu milijunitog server fuckin erora. O da, na blogu koji ima najviše komentara, ali – trebalo bi da smo se navikli na blogove sa mnogo komentara, šta uopšte fali blogovima sa najviše komentara i zašto server večito ima nešto protiv njih?

Dok sam hladio glavu od svega, ipak razmišljajući o tome što mi je jedna, sasma prosečna i obična posetiteljka bloga B92 rekla, ovaj put glasom moje starije sestre (stara navika da se pazi šta Onaj radi), prošao mi je kroz glavu podatak koji se u vidu komentara pojavio na maksinom blogu :

Browser / % visits (na Blogu)

Firefox 48.44%, Internet Explorer 30.64%, Chrome 9.69%, Opera 6.80%, Safari 3.52%

 Ove cifre, u prevodu, znače da oko 45% stalnih posetilaca bloga, najmanje – hajde da pretpostavimo da su svi ostali kompjuterski veoma opismenjeni i sposobni da si samopomognu skriptovima koje su vredni maksa i vučko opravili – nemaju nikakvu drugu opciju nego da se suoče sa realnošću da posle 15 minuta čitanja obole od snežnog slepila i da im očno dno bude sprženo (opekotine III stepena po licu se podrazumevaju)

Posle 7 dana od postavljanja nove (a)verzije bloga, pitanje za milijun dolara (ima ih nekoliko) glasi : mora li tako drugovi web dizajneri?
Pokazaše li vam Ona Dvojica šta se sve može u par poteza uraditi a da ne boli? Čita li to iko?
Ne možete da izaberete sasvim korektnu boju za pozadinu, za komentare i za margine? Tu smo da pomognemo, ako nas neko uopšte i konstatuje, u šta sumnjam.
Pada li bilo kome na pamet kakve će priče sada tek da serviraju naši siroti političari, koji poprilično prate ovaj blog, ionako od mnogih optuženi da su „slepi kod očiju"?
Razmišlja li neko, drugovi kojima je to posao, o onome što razmaženi nazivaju „user friendly"?
Šta bi bilo da je drug maksa otišao da tetki aplikuje lek, a da se drug vučko zadržao u lokalnom pabu?
Razmišljamo li o čitanosti, novim posetiocima, udobnosti i prijatnosti (opet taj Juzer Frendli!). Želimo li da ovo mesto bude još bolje i da ima više posetilaca ili - šta? Čita li neko to što mu Neko Drugi pošalje, a odnosi se na reakcije korisnika?
Imate bar 20 (da budemo jaaaako skromni), pa hajde da kažem, sasvim relevantnih autora i komentatora ovde koji su jasno i glasno rekli da će biti strpljivi sa tehničkim bagovima (bogo moj : Srbija, tek je prošlo 7 dana, šta sad ima veze par servis erora više - manje) ali da dizajn, boje, kakogod hoćete to da nazovete : ne va lja ju!
Zanima li uopšte nekog mišljenje tih...korisnika?
Da nisu blogeri preozbiljno shvatili ovo mesto ili traže previše?

Iz mora komentara i pritužbi na ovu temu, jer ovo definitivno nije blog gde ćemo se radovati tome što jeste postignuto - nego poređati šta nije, a i šta bi smo mi - Korisnici voleli (zamislite bezobrazluka!) izdvojiću samo par:
   "I, da, ne mogu da verujem koliko je grafički dizajn bloga bazičan, da ne kažem prizeman. Razočaravajuće saznanje. Da ne pričamo o alatima koji postoje u web-dizajnu, makar kada bi se neko poigrao sa fontovima, njihovom bojom i veličinom, već bi bolje izgledalo."
"Tako je brate Bauere, malo konstruktivne kritike postojećeg stanja, čisto da ne zaboravimo zašto smo, u stvari ovde (i šta bi bilo da je brat Maksa otišao na pecanje, a brat Vučko do obližnjeg paba...)
Dakle, moje skromno pitanje glasi : ako par ljudi, odvajajući vreme i energiju od poslova za koje su plaćeni, do'vati i sredi, za oko jedan dan - koliko - toliko, ali svakako strpljivo i korektno - nekoliko vrlo bolnih problema glede dizajna ovog bloga, čime se bave ljudi koji su plaćeni za to i kojima je to - posao?
"
"Bilo bi svašta :)Trećina bloga bi pisala peticije za vraćanje starog dizajna, druga trećina bi izražavala gradjanski protest bojkotovanjem, ja bih tražio sledbenike da započnemo "korejski studenti" vid protesta, a tajanstvenoj urednici bi, po slobodnoj proceni u utorak pre podne, počelo da igra oko :)"
Totivelim, brale : mi smo se sad kao malo osvežili ovim bojama, ali - pošteno - sve je to iskusan plejer, kad pogledaš komentatore,sklon snalaženju i improvizaciji.
Naravno da sada na red dolazi pitanje : a šta da rade oni koji su početnici ovde, privlači li ih onaj "non - maxa&vucko" dizajn ili posle 15 minuta oboljevaju od snežnog slepila i beže glavom bez obzira?
"

i još samo - ovo

2010. je, 21. vek je, jebiga gospodo.

<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v//js/tiny_mce/themes/advance



Komentari (1003)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 01:54 22.01.2010

Re: rade ljudi

Nego, mnogo ste zapeli za belo!
"Pola" ovog bloga, a i dobar deo komentara na drugim blogovima koji su se bavili novim blogom i njegovim dizajnom je posveceno tome da je "mnogo belo".

Štivana,
ne govori li to sasma dovoljno?
Ili Korisnici, u šta se ne bih kladio, negde maše suštinu?
Mnogo je belo, a dokazato je da par poteza može da izmeni ugođaj.
Pa, zar nisu blogeri B92, i svi oni koji će to tek biti, pa i moja sestra koja je tu tek samo da pripazi - zaslužili malo humaniji tretman, pitam se u ovaj mahnit sat (i danima pre)?
ivana23 ivana23 02:20 22.01.2010

Re: rade ljudi

tajanstvena_urednica

Koji je motiv bio da se blog uopste i redizajnira?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:42 22.01.2010

Re: rade ljudi

Koji je motiv bio da se blog uopste i redizajnira?

bože ivana, pa ono je bio blog 2.0, a ovo sad blog 3.0. a belo je fensi, kprš?
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 02:45 22.01.2010

Re: rade ljudi

ivana23
tajanstvena_urednica

Koji je motiv bio da se blog uopste i redizajnira?



Ceo sajt će u ovoj godini imati novi dizajn (to je veliki projekat, okvirno bi trebalo da bude do septembra, ali nemojte me drati za reč, jer je i puštanje u rad novog bloga, kao što znate, bilo prolongirano), a blog je preteča novog dizajna sajta. Ne znam kako će novi sajt izgledati, ali meni je rečeno, kad sam stavljala primedbe/opaske, a stavljala sam ih (u granicama svog znanja, kompetencije, pa i osećaja za izgled, savršeno svesna da o ukusima ne treba raspravljati, a verujući da ljudi u "kući" znaju šta rade i zašto to rade, da prate neke svetske trendove ... ) da je će novi dizajn bloga biti kompatibilan sa sajtom u celini, kada bude pustena nova verzija.

Ovde bih samo dodala da, kada je prošli put menjan dizajn sajta, prve reakcije su bile negativne, govorim o komentarima koji su stizali na vest koja je objavljena dana kada je pusten u rad "novi sajt". Nakon kratkog, vrlo kratko, to kategorično tvrdim, vremena, više o tome niko nije pricao/pisao.

Takodje, dodala bih da, a o tome nešto može da se nadje i u arhivi (mada je za razliku od sada, postojao test period u kome su dva sajta radila paralelno, jedan koji su videli svi i drugi kome je pristup imala nekolicina, mali broj korisnika, koji su bili autori na prvoj verziji bloga i to je trajalo desetak dana, te daj deo nije dostupan u arhivi) da je negodovanje zbog novog izgleda sajta, prelaska sa "drupala" na softver koji je proizveden u B92, bilo isto tako snažno (ako ne i snažnije, s obzirom da je autora bilo pedesetak, a komentatora neuporedivo manje) i ultimativno, kao što je sada.

Možda će neko od korisnika koji to pamte, pa makar opet bili nezadovoljni kao što su (ako su) bili nezadovoljni tada, o tome napisati par reči i ovo potvrditi. U to vreme nisam bila urednica i sve sam pratila samo kao neko sa strane, ali veoma dobro pamtim i ovo što sam napisala je gola istina.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:13 22.01.2010

Re: rade ljudi

ovde se brkaju dve stvari. nije pitanje da li je belo - lepo. to je stvar ukusa. ja volim beli nameštaj i zidove i sve da mi je belo (sem poda) ali dizajn nameštaja je samo stvar ukusa. dizajn web sajta je suština stvari. ako je dizajn loš (ne može da se koristi, u ovom slučaju, jer bela boja, koje ima previše naročito sastrane, jaaaaako Iritira Oči), onda mu je i funkcionalnost ugrožena. u tome je problem. tu ne možemo mnogo da se naviknemo.
meni je belo lepo, ali sve manje dolazim na blog b92...a tu sam od početka.

ps. bivši dizajn bloga 2.0 jeste bio ružan (stvar ukusa!), ali nije uticao na vid, nije stvarao glavobolju ljudima koji su osetljivi na jako svetlo i bio je funkcionalan, što je najvažnije.

u tome je velika razlika.
blogovatelj blogovatelj 06:06 22.01.2010

Re: rade ljudi

"čovek ti je čudna strvina, nasvećesesvikne"
Petrija


Jedino ne mož' se navikne kad ga biju !
4krofnica 4krofnica 09:36 22.01.2010

Re: rade ljudi

a bas volim sto se navikavam na belilo

uvaženi Članu, moje tužne oči razorene kataraktom to jednostavno ne mogu da priihvate
Atomski mrav Atomski mrav 10:36 22.01.2010

Re: rade ljudi

Takodje, dodala bih da, a o tome nešto može da se nadje i u arhivi (mada je za razliku od sada, postojao test period u kome su dva sajta radila paralelno, jedan koji su videli svi i drugi kome je pristup imala nekolicina, mali broj korisnika, koji su bili autori na prvoj verziji bloga i to je trajalo desetak dana

Ovo je trebalo da se odradi i sada, neke greške bi bile ispravljene pre nego što se novi blog pusti u upotrebu, a možda bi i neke stvari vezane za dizajn bile promenjene...
razmisljam razmisljam 16:55 22.01.2010

Re: rade ljudi

tajanstvena_urednica
savršeno svesna da o ukusima ne treba raspravljati


BebaOdLonchara
jaaaaako Iritira Oči


Док нисам применила Максине чаролије, буквално сам плакала покушавајући да прочитам оно што ме занима. При томе немам ништа против белог, али бих ипак волела да блогоуживам, а не да се мучим читајући. Основни проблем је што је читање постало мучење и напор за очињи вид и бојим се да ту нема могићности да се исти временом навикне. Може само да се догоди да офталмолози нагло добију више посла примајући пацијенте са иритацијом очију и променама диоптрије.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:20 22.01.2010

Re: rade ljudi

pa o tome i ja pričam. belo nije stvar ukusa i ne kukamo jer nam se sviđa/nesviđa, već ne može duže vreme da se čita. ekran svetli, za razliku od kuhinjskog nameštaja, tako da je beo web page bar 200% belji, jer svetli kao sijalica. zato i stvara problem. mislim da belo u komentarima nije toliki problem (bar meni) ali ovo sastrane - kao reflektori.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:39 21.01.2010

sad sam se setio

na šta me podseća blog!

hajkula1 hajkula1 23:40 21.01.2010

NEPREGLEDNO


Sporo ucitava, blokira i puca veza, pa ne stizem da procitam niti da komentarisem.

Probala sam sa Firefox i Chrome vise puta, ali propast!!!
Predjoh na Internet Explorer, sporo je, bas sporo.

Zelim kada otvorim blog, da imam pregled, da lako pronadjem naslove i blogere koje pratim. Ovako, dok listam, pukne mi ili blokira vise puta pa dodje vreme za spavanje a ja nisam procitala sve sto bih zelela. Cak i ne znam sta mi je sve na raspolaganju.

Evo i sada mi daje poruku, Gotovo ali sa greskama na stranici.

Nije dobro ovako velikim uvodom, pa jos ako ima neku sliku, uzas, zauzima puno mesta i na monitoru i memorije, sporo ucitava. Zelim spisak naslova sa imenom blogera kao i do sada.

Nije ovo moja neprilagodljivost na novo, volim nove stvari.

Problem sigurno i u losim internet vezama na koje je vecina korisnika odavde osudjena, sto svakako treba imati u vidu.

Novi izgled bloga je

Unfuckable Unfuckable 00:43 22.01.2010

Re: NEPREGLEDNO

hajkulo : sve se slažem
razmisljam razmisljam 16:57 22.01.2010

Re: NEPREGLEDNO

Zelim spisak naslova sa imenom blogera kao i do sada.

JJ Beba JJ Beba 23:46 21.01.2010

pitanje

ee a gde je Arhiva?

edit
videla
dole
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:47 21.01.2010

Re: pitanje

ee a gde je Arhiva?

na dnu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:49 21.01.2010

dole


jos dole
JJ Beba JJ Beba 00:02 22.01.2010

Re: dole

stefan.hauzer
dole



i jos dole
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:05 22.01.2010

kondoliza

i jos dole



Spiridon Spiridon 23:46 21.01.2010

stidi se

malo sam matora za to


i NEĆU da učim štosove


Hoću da mi bude lepo i prijatno


ko zna na sta sve ti primoravas starije korisnice. Pazi kad je MENE blam.

Mislim, ono ...gde ce ti dusa ...
Unfuckable Unfuckable 23:53 21.01.2010

Re: ...

to mi je sestra, a ove ostale ne smem ni da pitam privatno - zato i okačih blog.
Tebe bole uvo, ti imaš sunčane očale (i Chrome ), a šta će ostali?
I nemoj da bacaš temu "u stranu", džaba uvlačenje
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:53 21.01.2010

Majstori, majstori..

Unfuckable Unfuckable 23:59 21.01.2010

Re: Majstori, majstori..

najbolje je od svega što Majstori, izgleda, ne gledaju na blog iz ugla običnog korisnika : to me jako podseća na vrlo kreativno raspomamljenog dizajnera koji u Corelu napravi ekstra perverziju od pripreme - a koja je totalno neprimenljiva i neupotrebljiva za sito - štampu, recimo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:05 22.01.2010

Re: Majstori, majstori..

Unfuckable

unf, a šta misliš, da popiješ ladno pivo i da se smiriš malo.
Što reče Zoran - vidiš kako prolaze intelektualci.
Alava Alava 23:55 21.01.2010

A jel bi hteo

druže moj Anfače da kopipejstuješ koment za koji si dao link u pretposlednjoj rečenici teksta - nešto uopšte neće da me baci ni na kakav koment, samo mi otvori Maksin tekst.
Unfuckable Unfuckable 00:00 22.01.2010

Re: A jel bi hteo

ma mora da sam ja loše linkovao, nov sam ovde
dakle link je na Budimčev komentar u maksinom blogu
http://blog.b92.net/text/14002/Hundertwasser/#k784285
vishnja92 vishnja92 00:23 22.01.2010

Re: A jel bi hteo

e tzvrtz, ne baca ga ni sad tamo

aj trazi Budimcu autorska prava pa sljusni ceo komentar ovde, ili neka on sljusne, ili moze neko od nas slobodno svojim recima...
Bojan Budimac Bojan Budimac 00:33 22.01.2010

Re: A jel bi hteo? Evo :)

Ograničiću se "samo" na nekoliko problema u editoru teksta.

Odavno sam izgubio svaku nadu da će možda jednog (lepog) dana opcija "Pregledaj" biti napravljena na principu WYSIWYG (što vidiš to ćeš da dobiješ), kao što je uredno imam na (besplatnoj) blog mašini na privatnom blogu (jednostavno, generiše novu stranu na kojoj je sve kako će biti nakon pritiskanja dugmeta Publish iliti Objavi). To je očigledno van moći programera B92 (shvatite ovo kao izazov).

Ono što nije van njihove moći je da upropaste i ono što je valjalo u prethodnom editoru. Naime, u novoj verziji kad pritisneš "Pregledaj", a za razliku od stare, proredi između pasusa, koji definitivno postoje, se ne vide. Prvi put me je zbunilo i pitao sam se kome da verujem – sopstvenim očima (koje su gledale tekst u "pregledaj" modu) ili sopstvenim prstićima (koji su uredno ukucali te prorede). Odlučio sam se za prvu varijantu i ukucao nove (duplirao) prorede da bi u pregledu bilo kako bog zapoveda, avaj, to je bila greška, jer su se na objavljenom tekstu proredi, naravno, duplirali (te sam morao da skidam duplikate). Takav "pregled" ne služi skoro pa ničemu (osim da podstakne moju žgaravicu). Da sad ne ulazim u naštatoliči kad se u sve to umeša ubacivanje fotografija.

Druga misterija u vezi editora, a koja nije nova i vuče se valjda od pamtiveka su linkovi. Zašto je problem da linkovi u tekstu budu "spoljni"? (kao što su to u komentarima po "deafultu" ). I pored toga što dijalog box kao nudi da biraš 'o'š spoljni ili unutrašnji link, krajnji rezultat je isti. Ne vredi ni ubacivanje target="_blank" u HTML, jednostavno BLOG HOĆE da otera svakog ko klikom levog dugmeta miša pritisne link u tekstu. To se kosi sa osnovnom logikom, teraš mušterije iz radnje. Davno (03.12.2008) sam pisao Administratoru o ovome. Po cenu da budem banovan, dobio sam lakonski odgovor: Mislim da je ispravljeno. Naravno, mislio je pogrešno, što se i dan-danas može jednostavnim klikom poveriti (svi moji linkovi u tekstu su postavljeni sa željom da budu spoljni i u HTML kodu imaju pomenuto target="_blank" ).

Autori, obratite pažnju na redosled radnji kada slažete blog, jer iz nekih razloga editoru se jebe za vaše vreme, pa neke radnje morate ponavljati, ako koraci nisu učinjeni redom koji aplikacija želi. O čemu pričam? Pričam o obeležavanju kategorija: uneo sam tekst, obeležio kategorije, ukucao tagove, a onda počeo da uploadujem fotografije, kad sam ih uneo u tekst i samo što ću da pritisnem objavi (besmislenost opcije "pregledaj" je učinila da taj korak preskačem) vidim da su kvačice na kategorijama i tagovi volšebno nestali.

O tome da me prilikom svake intervencije na tekstu u editoru tipa italic, bold i sl. baca na počeak teksta ne bih ovom prilikom, jednostavno je frustrirajuće i zamarajuće.

*****

Cela ova frka i uporno odbijanje tehnike da vidi bilo kakav problem sa novom/starom aplikacijom bloga me neodoljivo podseća na davne godine u TVNS i večito objašnjavanje ko je tu zbog koga. Naime, tehnika se postavljala kao bog i batina u sistemu televizije, prenebregavajući fakat da bi bez kreativaca, odnosno onih koji prave program, najkreativnije što bi oni mogli da emituju bio test signal.

Momci i devojke (ako vas ima), dizajneri, programeri, administratori web odseka B92: We are in this shit together.

Mislite o tome.

Praveći ovu našu "kuću" neudobnijom nego što je bila možete upropastiti mnogo. Jedan veoma kvalitetan komentator se već oprostio od bloga (nadam se da je to bio samo afekat). Da li ste spremni da preuzmete odgovorost kad to počnu da rade i kvalitetni autori iz jednostavnog razloga što ih svaki put zaboli stomak kad treba da slože tekst?

Naravno, da niste. To nije vaš reJon.

Pa OK sredite vaš reJon tako da vas niko ne može okriviti za egzodus sa bloga.

Ovde nas ima sa različiim stepenom svake vrste pismenosti (samim tim i kompjuterske). Moguće je da ima i onih koji ne znaju da može bolje i kojima je ovo sve OK (a vi ste itekako svesni da može 1000 puta bolje u svakom pogledu).

Rekao sam da ću samo o editoru, ali eto predomislih se i postavljam pitanje. Zašto stranice sajta B92 nisu optimizovane za search engins?

Nije li apsurdno i veeelika sramota za kuću, da moj mali patetični sajt, složen sa mojim ograničenim znanjem HTML-a, koji ne održavam redovno, a blog tamo sam potpuno zapostavio pobeđuje B92 kada se ukuca moje ime i prezime u Google (B92 je tek treći, a na Yahoo, uspešni peti), pri tome je broj hitova koje dobijam na B92 je neuporedivo veći (u jednom danu na B92 dobijem više nego za deset dana na privatnom). U svetlu ove činjenice, ja bih se ozbiljno zapitao o upotrebljivost celog sajta i njegove neprocenjivo vredne arhive. Da dodam so na ranu pretraga iste (arhive) ide preko Googla, za koji sajt nije optimizovan – mind boggling! (ne znam adekvatniju reč na srpskom)
Unfuckable Unfuckable 00:34 22.01.2010

Re: A jel bi hteo? Evo :)

drug.clan drug.clan 00:36 22.01.2010

Re: A jel bi hteo? Evo :)


Autori, obratite pažnju na redosled radnji kada slažete blog, jer iz nekih razloga editoru se jebe za vaše vreme, pa neke radnje morate ponavljati, ako koraci nisu učinjeni redom koji aplikacija želi. O čemu pričam? Pričam o obeležavanju kategorija: uneo sam tekst, obeležio kategorije, ukucao tagove, a onda počeo da uploadujem fotografije, kad sam ih uneo u tekst i samo što ću da pritisnem objavi (besmislenost opcije "pregledaj" je učinila da taj korak preskačem) vidim da su kvačice na kategorijama i tagovi volšebno nestali.



eto vidis urednistvo i tech podrska bloga vise voli nas nepodobne bez autorske opcije - cisto zbog nas da ne gubimo vreme
mirelarado mirelarado 00:39 22.01.2010

Re: A jel bi hteo

Unfuckable
ma mora da sam ja loše linkovao, nov sam ovde
dakle link je na Budimčev komentar u maksinom blogu
http://blog.b92.net/text/14002/Hundertwasser/#k784285


Мене је тамо и одвео, пре два сата. Али не смем да покушам поново.

ЕДИТ: Будимац га је поновио овде!
Unfuckable Unfuckable 00:41 22.01.2010

Re: A jel bi hteo? Evo :)

jok brale, nisi skapirao : njima je važno šta (zamisli da je ovo podvučeno) piše (suština)
a ne kako to još i izgleda (i ovo sam podvukao, ali nevidljivim mastilom, takodžer. Poslali smo admine da nabave još pre 7 dana i nema ih)
, kao što to suštinski lepo reče dole kolega antioxidant
antioksidant antioksidant 00:04 22.01.2010

a jedno pitanje...

.... a koliko je "belina" stvarno bitna korisnicima bloga?
ali vecinskim korisnicima?
citaocima?
maksin blog je na 23cem mestu po citanosti u poslednjih 10 dana (od toga je bar trev=cina objavljena posle njega). to pokazuje koliko je vecinskom glasackom telu boja bitna
to je forma (naravno znacajna) ali citaocima je bitnije da li ce pisati nebojsa krstic, da li ce aleksandar vucic ili cedomir jovanovic otvoriti nalog nego da li je sve na blogu belo ili sivo.
to sto postoji grupa od par desetina (u nju spadam i ja) koja je na ovo navucena pa sad izvoljeva sto je kuca bela nije problem ovog renoviranja
problem ovog renoviranja je kako su sredjene baze koje su ispod haube ovoga, teme koje se pisu i ko ih pise...
mi smo dekor...
(pa cak se i wu vratio cim ga je brajovic zagolicao komentarima i to je pisao "eldepestine" ili kako je vec sam opisao svoje zalaganje za "elitizam"
Unfuckable Unfuckable 00:22 22.01.2010

Re: a jedno pitanje...

pa znaš kako, to oko beline i većine - vrlo lako će ti reći Urednica bloga, koja ima uvid u statistike - samo ako joj se obratiš.
Ja ne želim da pravim procene koliko ljudi je ovim "dizajnom" i "rešenjima", te popriličnom sporim reagovanjem na popravke bagova, privučeno ili odbijeno. Times new roman koji ti daje neopevani osećaj kao da komentarišeš vesti na sajtu da ne spominjem.
Imam, doduše, neku svoju malu procenu koja se temelji na broju komentara po blogovima i tome šta u njima piše, ali - ostaće moja.
Veoma cenim i poštujem tvoju želju da budeš drugačiji i da se razlikuješ po boji papira svojih pisama, ali kao što napisah u osnovnom tekstu -
jer ovo definitivno nije blog gde ćemo se radovati tome što jeste postignuto - nego poređati šta nije, a i šta bi smo mi - Korisnici voleli (zamislite bezobrazluka!)

Što se tiče forme vs suštine, svakako se slažem da je bitno šta će ko i kako napisati, i nekako,sasvim sam siguran da ćeš se složiti da svako od nas treba da pruži maksimum. U kvalitetu, naravno.
Ali je i bitno hoće li to neko moći/hteti uopšte da pročita. Ima zaista dosta ljudi koji suštinski obožavaju da jedu pečenje, ali to ipak neće raditi u klonji.
Ja sebe ne smatram kao dekor ovog bloga, i ne samo sebe - dakle tu nam se mišljenja ne poklapaju, sori.
antioksidant antioksidant 00:30 22.01.2010

Re: a jedno pitanje...

Veoma cenim i poštujem tvoju želju da budeš drugačiji i da se razlikuješ po boji papira svojih pisama, ali kao što napisah u osnovnom tekstu -

e vrlo mi je stalo da ti cenis i postujes
prosto ne znam kako preziveh bez tvog cenjenja i postovanja do sad
Ja sebe ne smatram kao dekor ovog bloga, i ne samo sebe - dakle tu nam se mišljenja ne poklapaju, sori.
je te smatram
i to ne samo tebe
dekor je sve bez cega se moze sasvim lepo
neosetno
isto kao ja na tvom blogu

odoh da spavam
citamo se ujutro
(i preporucujem ko moze da ode na festival dokumentarnog filma - sava centar je poluprazan a filmovi su odlicni)
dragoljub92 dragoljub92 00:32 22.01.2010

Re: a jedno pitanje...

ali vecinskim korisnicima?
citaocima?

to su oni što poledaju blog i odu
mi smo oni što vise na blogu ko "12 februar" i trbalo bi da se pitamo .ja sam već počeo da uzimam male i velioke odmore od bloga što će reći da se spremam za odlazak sad ja napismet i nnisam važan ali koliko stalnih neko mi reče da je dzadnjas dva dana pusto na blog,malo se komentariše.
imam već dva bloga u rezervi.poštuju moje oči.

OVAJ DIZAJN BLOGA JE RUŽAN
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:11 22.01.2010

AO

a koliko je "belina" stvarno bitna korisnicima bloga?
ali vecinskim korisnicima?
citaocima?


Mnogo AO, mnogo.
Ubija...naviknucemo se..mozda, navikne se na svasta i n azatvor se navikne al kad se mora.
Mora li se na ovo?

A vidi i gde ti je komentar....opcije citiraj i odgovori na tvom komentaru ne rade vec se mora okolo..
Jbg, ne valja.
antioksidant antioksidant 00:31 22.01.2010

Re: AO

Mnogo AO, mnogo.
Ubija...naviknucemo se..mozda, navikne se na svasta i n azatvor se navikne al kad se mora.
Mora li se na ovo?

ne mora
belina se menja sa dve skripte kad dodje vreme
cekajte da ljudi srede sta su napravili pa ce ga ofarbaju da lici na ostatak b92.net
dolybell92 dolybell92 00:19 22.01.2010

NE PREGLEDNO

Ovo je samo zimski dizajn bloga
za one koji vole belinu snega...

dunja73 dunja73 00:24 22.01.2010

Re: NE PREGLEDNO

za one koji vole belinu snega...


nama "kompjuterasima " kazu , jedan inace od najvecih neprijatelja
je i dnevna svetlost , bas ta , jaka ..
Meni je vec ova fotka , reklama za nekog dobrog opticara...
sybil sybil 00:19 22.01.2010

treba da se farba

mislim, ne mora da se vrati stari dizajn, meni je i ono crveno bolo oci, moze lepo ovaj blog da se ofarba i super.
vishnja92 vishnja92 00:39 22.01.2010

aj ispocetka

sad smo na naslovnoj + bez mnogo komentara u ovom trenutku.
(preskocicu ono sto bi se moglo podvesti pod "pitanja ukusa'')

elem:

- desna margina zauzima 1/3 sirine bloga. to smeta, narocito ispod zone sa linkovima i vestima. krecenjem u neku drugu boju stvar postaje bolja (ali ne mnogo) - ostaje veliki prazan i jednolican prostor.
ovo je ubistveno bez Hundertwassera.

- leva margina ne postoji, a morala bi da postoji. tekstovi i komentari su potpuno zalepljeni za ivicu, propas'

- uvlacenje replike u odnosu na komentar je nedovoljno sa ovako bledim okvirima. ili pojacajte okvire ili jos uvucite replike, nista se ne vidi. izgleda kao greska a ne kao resenje.

ne secam se vise, pricamo vec danima i sve mi se pomesalo

Unfuckable Unfuckable 00:53 22.01.2010

Re: aj ispocetka

profili su i dalje - bulja od nefunkcionalnosti.
Brajović je spominjao isti bug sa smajlijem, ako o bagovima želimo. Ponižavajući ugly times new roman da ne spominjem.
Kad već imamo avatare u komentarima, pa da li je tolika mudrost da im se prikači zelena lampica koja će označiti da je korisnik online?
Hajmo dalje : šta ja dobijam klikom na tvoj avatar (pošto ti nick nije linkovan), hajde neka pogleda neko koliko poteza (zamisliti da je ovo podvučeno) mi treba da ti pošaljem pp ili da vidim sve tvoje tekstove?
Pregled svojih (mojih) tekstova?
Odem tamo i poprilično se zakucam, jedino izvlačenje je na "back" (eto opet bulje!)
I, neka me neko ubedi da belina ne može da se osenči nekom prijatnijom bojom, pa makar svi mi ovde samo, kao dekor, jelte - lupetali gluposti i mašili suštinu.
Ili što bi jedan čiča rekao :
"Da bi se pecale pastrmke, voda treba da je hladna i da ima dosta kiseonika. Posle dolazi sve ostalo."
vishnja92 vishnja92 00:57 22.01.2010

Re: aj ispocetka

uvid u sopstveni profil, takodZer
JJ Beba JJ Beba 01:05 22.01.2010

Re: aj ispocetka

vishnja92
uvid u sopstveni profil, takodZer

slažem se
bulja
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:07 22.01.2010

Re: aj ispocetka

bulja

bulje

buljom? o bulji?
Unfuckable Unfuckable 01:11 22.01.2010

Re: aj ispocetka

čekaj : koji će ti sopstveni profil???
mis'emmmm, stvaaaarno.

("pogledaj sve je bijelo zi - ma je..."
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:11 22.01.2010

Re: aj ispocetka

ја имам леву маргину (око два прста) и ниједном нисам имао пад блога и/или браусера. с те стране код мене је све у реду. с максиним фарбањима чак и не изгледа лоше.

имам примедби, наравно, и неке сам поменуо код максе а неке и нисам, али ме мрзи да их понављам. све би било лакше да се мало сачекало, дало неким људима на тестирање, прикупиле информације о пронађеним баговима, очекивањима шта где треба да стоји да би кориснику било згодно, ...

(успут, унфе, никад не користи едитор блога да пишеш блог. то је мука и лутрија у коју се не треба упуштати. напиши у нечем нормалном, онда залепи тамо и објави. наравно, прескочи преглед, не служи ничему.)
Unfuckable Unfuckable 01:15 22.01.2010

Re: aj ispocetka

napisato u Open office (za dežurne trule moraliste punih džepova i prazne glave und lovaca na bilo šta što bi im zaličilo na šansu, da se ne sekiraju)
i sukcesivno kopirano u editor.
Bio sam prijatno iznenađen kako "kapira" italic i ostale gluposti, do jednog određenog momenta, kada mi je na pregledu (volim, jbg!) dao ceo tekst, a objavio samo pola.
Pitanje je, marco - šta da radi onih, bar 45% koji ne mogu da poboljšaju izgled maksinim farbanjima?
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:23 22.01.2010

Re: aj ispocetka

одлично питање. као одговор, ја се надам да ће офарбати за све. функција и дизајн се не потиру. управо обрнуто, у оваквим стварима су неодвојиве.
Unfuckable Unfuckable 01:30 22.01.2010

Re: aj ispocetka

ја се надам да ће офарбати за све. функција и дизајн се не потиру. управо обрнуто, у оваквим стварима су неодвојиве.

ups, eto nas u sred teme.
Nada. Vera. Očekivanje.
Može još jedno pitanje?
(može, hvala)
Da nema makse...?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:31 22.01.2010

Re: aj ispocetka

marco_de.manccini
одлично питање. као одговор, ја се надам да ће офарбати за све. функција и дизајн се не потиру. управо обрнуто, у оваквим стварима су неодвојиве.

ko što ja gore rekoh ali me mrzi da ponavljam.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:39 22.01.2010

проклети макса

Da nema makse...?

да нема максе, ја бих провео овде мање времена. а да то није можда идеја?
Unfuckable Unfuckable 01:41 22.01.2010

Re: проклети макса

..i ne samo ti, druže
ne samo ti.
Bojan Budimac Bojan Budimac 02:30 22.01.2010

Re: aj ispocetka

- desna margina zauzima 1/3 sirine bloga. to smeta, narocito ispod zone sa linkovima i vestima. krecenjem u neku drugu boju stvar postaje bolja (ali ne mnogo) - ostaje veliki prazan i jednolican prostor.

Nije ništa šira nego na starom blogu.

- leva margina ne postoji, a morala bi da postoji. tekstovi i komentari su potpuno zalepljeni za ivicu, propas'

leva margina je takođe ista kao na starom blogu.

Ako treba (a mrzi me) mogu obezbediti screenshotove, koji će to potvrditi.
Unfuckable Unfuckable 02:59 22.01.2010

Re: aj ispocetka

mislim da bi se margine mogle podvesti pod - pazi sad Tzaritzu - nebitno kada bi bar nešto pučanstva očuvalo očinji vid dobivši neke humanije boje ovde.
Mada, isto tako mislim da je - srediti margine u 2010, ako je to nekome jako bitno - pisovkejk.
Što reče neki genije gore, parafraziram : "par skripti i ima da liči na sajt B92"
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 03:04 22.01.2010

Re: aj ispocetka

vishnja92




ne secam se vise, pricamo vec danima i sve mi se pomesalo



Hoće to!

Samo, u čemu je uopšte problem sa marginama?
Ako može da se preciznije objasni, pa da prosledim programeru.


Komentari nisu dovoljno uvučeni?! Sasvim su dovoljno uvučeni. Na prvoj verziji bloga (drupalu) toliko su se uvlačili da su na kraju bili uži od gliste, na kraju su izgledali skaredno.

Koristite opciju "citiraj" i kada nekom odgovarate, a ako ne primećujete da su komentari koji su pisani preko opcije "citiraj" ili "odgovori" uvučeni, najdobronamernija sugestija i molim da se korisnici ne uvrede, posetite oftamologa.
Bojan Budimac Bojan Budimac 03:14 22.01.2010

Re: aj ispocetka

mislim da bi se margine mogle podvesti pod - pazi sad Tzaritzu - nebitno kada bi bar nešto pučanstva očuvalo očinji vid dobivši neke humanije boje ovde.

Da, slažem se, zato sam i napisao prethodni komentar.

Generalno mislim da se sve diskusije poslednjih dana razvodnjavaju pričom o dizajnu i bojadisanju (koje je eto tnx to maxa&vučko mogao svako pismen da reši), dok se priče o funkcionalnosti i brate kako to uopće radi (dobio server error, malo pre kad sam probao da refrešujem istovremeno dva bloga u dva taba) zapostavljaju.
Bojan Budimac Bojan Budimac 03:16 22.01.2010

Re: aj ispocetka


Komentari nisu dovoljno uvučeni?!

čitavih 9 (devet) pixela su manje uvučeni nego na prethodnom.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:28 22.01.2010

Re: aj ispocetka

коментари јесу увучени у односу на реплике, али не довољно.

нема потреба за дефанзивом. ваљда сви желимо да буде боље. и биће.

(ево, ја имам малу молбу, ако може онај линк горе лево на врху стране испод логоа B92 да нас баца на B92 страну http://b92.net као што је ваљда замишљено, а не на блог страну http://blog.b92.net. уосталом, линк непосредно десно од њега, VIP BLOG, нас већ носи на блог. нема потребе за два линка на блог, један до другог, а ниједан линк на остатак B92 сајта.)
Unfuckable Unfuckable 03:30 22.01.2010

Re: aj ispocetka

čitavih 9 (devet) pixela su manje uvučeni nego na prethodnom.

čitavih 9 (devet) pixela su manje uvučeni nego na prethodnom.

ne znam zašto ću baš sad da sejvujem ceo blog
Ok, hajmo ozbiljno : ja ne mislim da "bojadisanje" može da poremeti server, ali nisam mnogo vičan : imamo iskustvo da sa skroz belim imamo eror, jel?
(da te ne pitam koliko si oduševljen sa times new fuckin' ugly roman u komentarima)
Ovaj blog jeste (podvučeno) o dizajnu, pa ma kakva on nedodirljiva zenica nečijeg oka bio, jer, takav kakav je - smeta. Izvinite : nije dobar skroz.
Mislim da 80% komentatora ovde (koji su, naravno - manjina u odnosu na sve komentatore bloga B92) to potvrđuje.
Mislim da ne treba da se čerupamo oko 9 piksela nego da vidimo šta je moguće.
Ja sam video da jeste moguće sa par poteza u noutpedu (a još je i maksa imao sjajan intro dok nije reeditovao blog) popraviti, i to drastično, situaciju - a na radost svih : Korisnika, koji neće više kukati i zakerati, ali i Ovih Drugih, koji više neće biti izloženi pritisku.
S obzirom da smo u 2010. a ne u 1994. ja se samo plašim da "ćutanje administracije" po ovom pitanju nije
a) inat
b) neznanje
c) indolencija
Bojan Budimac Bojan Budimac 03:45 22.01.2010

Re: aj ispocetka

(ево, ја имам малу молбу, ако може онај линк горе лево на врху стране испод логоа B92 да нас баца на B92 страну http://b92.net као што је ваљда замишљено, а не на блог страну http://blog.b92.net. уосталом, линк непосредно десно од њега, VIP BLOG, нас већ носи на блог. нема потребе за два линка на блог, један до другог, а ниједан линк на остатак B92 сајта.)


Sad sam pogledao to je jedna slika (znači morali bi da je seku na dve).

Pitanje je šta je logo bloga B92 da li sve što je na toj slici ili samo onaj folder levo, ako je sve to đuture logo bloga, onda nema smisla cepati ga samo radi linka na sajt.

Da, predlog za link ka sajtu je dobar, mada imaš link za B92 u dnu levo, ali svakako bi trebao jedan i u gornjem delu strane.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:52 22.01.2010

Re: aj ispocetka

ако је једна слика онда је и један линк, то је јасно. моја примедба не стоји.

али, не би било лоше имати линк на остатак сајта на неком доступном месту. дно странице то није.
blogovatelj blogovatelj 06:27 22.01.2010

Re: aj ispocetka


a) inat
b) neznanje
c) indolencija


d) sve od navedenog
vishnja92 vishnja92 17:45 22.01.2010

Re: aj ispocetka

Unfuckable
čekaj : koji će ti sopstveni profil???
mis'emmmm, stvaaaarno.

("pogledaj sve je bijelo zi - ma je..."





Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:29 22.01.2010

Ajde, ne kukajte!

Meni se ovaj novi blog mnogo svidja i nemam nikakvih primedbi.
Urednici, programeri B92, svaka vam cast na novom izgledu bloga. Super je. Iskrene cestitke
Unfuckable Unfuckable 01:32 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

najzad neko ko iskreno uživa u svemu ovome.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:32 22.01.2010

kukulele

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:33 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

Aleksandar Stosic
Meni se ovaj novi blog mnogo svidja i nemam nikakvih primedbi.
Urednici, programeri B92, svaka vam cast na novom izgledu bloga. Super je. Iskrene cestitke

vidim ja nečije nogice vire iz gore mnogo puta pomenute bulje, a sad svatih da su tvoje
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:35 22.01.2010

haahahahahahaha

vidim ja nečije nogice vire iz gore mnogo puta pomenute bulje, a sad svatih da su tvoje


Jelica Greganović Jelica Greganović 01:36 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

E, kad je tako, onda da se ova nepotrebna diskusija završi. Stošiću da se da kocka šećera i da mu se unapred zahvali na potencijalnom vređanju u e-novinama, za koje on ne radi nego samo piše.

marco_de.manccini marco_de.manccini 01:37 22.01.2010

Re: haahahahahahaha

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:40 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

vidim ja nečije nogice vire..........


Il je prica o kravi i civavi? :)
Unfuckable Unfuckable 01:44 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

E, kad je tako, onda da se ova nepotrebna diskusija završi.

Drugaritze, pre toga, samo jedno malo, indiskretno pitanjce - tj kucanje na otvorena vrata :
ima li dizajn ovog bloga veze sa Pohorjem, i koji faktor zaštite stavljaš?
JJ Beba JJ Beba 01:45 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

, kad je tako, onda da se ova nepotrebna diskusija završi

vala baš se raskukali

evo prave kuknjave


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:47 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

evo prave kuknjave

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:57 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

vidim ja nečije nogice vire iz gore mnogo puta pomenute bulje, a sad svatih da su tvoje

Bebo, da ne bi onog smjlija na kraju, odmah bih te skinuo sa friend liste na FB!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:03 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

hajde aleksandre da mi ti kažeš šta ti se to baš posebno dopada na blogu b92 3.0? da li ti je funkcionalnost bloga do yaya (šta to tačno podrazumeva?) ili si i ti ipak, kao i svi mi, malo zablesavio od ove beline (KOJA UBIJA, ALO, WEB OFFICE, ALO KREATIVNI CENTAR!!!! BELO SAKS DOYAYNO SAKS!!!! )?
maksa83 maksa83 02:04 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

hajde aleksandre da mi ti kažeš šta ti se to baš posebno dopada na blogu b92 3.0? da li ti je funkcionalnost bloga do yaya (šta to tačno podrazumeva?) ili si i ti ipak, kao i svi mi, malo zablesavio od ove beline (KOJA UBIJA, ALO, WEB OFFICE, ALO KREATIVNI CENTAR!!!! BELO SAKS DOYAYNO SAKS!!!! )?

Joj Bebo što volim kad besniš sa našim slovima...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 02:08 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

E, kad je tako, onda da se ova nepotrebna diskusija završi. Stošiću da se da kocka šećera i da mu se unapred zahvali na potencijalnom vređanju u e-novinama, za koje on ne radi nego samo piše.

Ha, morala je Jelica da provuce zivu ranu - e-novine, nekako. Jes' da je malo trapavo i nategnuto sve to upakovala, kao da joj radi zivac kadgod vidi Stosica al' nema veze. I nemoj da trolujes ovde Jelice, vidis da ljudi kukaju za starim vremenima. Nije red.


Unfuckable Unfuckable 02:08 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

Stošiću se najviše dopada text editor, opklada
edit :
vidis da ljudi kukaju za starim vremenima

Ne Stoške, malo si učitao:
ljudi kukaju za novim rešenjima za nova vremena.
21. vek je, remember?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 02:09 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

hajde aleksandre da mi ti kažeš šta ti se to baš posebno dopada na blogu b92 3.0? da li ti je funkcionalnost bloga do yaya (šta to tačno podrazumeva?) ili si i ti ipak, kao i svi mi, malo zablesavio od ove beline (KOJA UBIJA, ALO, WEB OFFICE, ALO KREATIVNI CENTAR!!!! BELO SAKS DOYAYNO SAKS!!!! )?

Bebo, meni se sve svidja. Ja tu nista ne ih dirao.
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:13 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

нема проблема, стошићу, нека они преуреде то мало да личи на нешто, а ја ћу ти преправити максине чаролије да теби фарба све у бело. и сви срећни.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:14 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

marco_de.manccini
нема проблема, стошићу, нека они преуреде то мало да личи на нешто, а ја ћу ти преправити максине чаролије да теби фарба све у бело. и сви срећни.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 02:19 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

Ne Stoške, malo si učitao:
ljudi kukaju za novim rešenjima za nova vremena.
21. vek je, remember?

unface, kamo se zaleces...
ja sam skroman covek, ne trazim puno, postujem tudji rad, ne mislim da je ovaj novi blog katastrofalan, niti mislim da je onaj prethodni bio perfektan. Mislim samo, neka ljudi rade svoj posao, a ja cu se aklimatizovati na novotarije, nije mi ni prva ni poslednja.
meni je zaista smesna ta cela euforija oko novog dizajna, te previse belo, te nema underline, te pregled teksta nije dobar. Boze moj, popravice se!
Filip2412 Filip2412 02:26 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

Aleksandar Stosic
Meni se ovaj novi blog mnogo svidja i nemam nikakvih primedbi.
Urednici, programeri B92, svaka vam cast na novom izgledu bloga. Super je. Iskrene cestitke
Ne verujte ovom taj zayebava... on tako uvek, samo da je kontra
Unfuckable Unfuckable 02:36 22.01.2010

Re: my name is kontraš

sve te razumem Stošiću
ja bih samo voleo da mi pojasniš, da li je rešavanje tog nerešivog underlinea potrebno nedelju dana, za početak?
Onda bih te pitao da li promene, koje se dešavaju, treba da budu konkretne i na bolje ili da budu kozmetičke, i retrogradne?
(ako si obišao par blogova koji su se bavili ovom tematikom, znaćeš o čemu pričam)
Opljunuo si, "iz lakta", Ljude,koje i inače često potcenjuješ, da žele povratak "na staro", isto kao i Petrović a da nisi ni pročitao tekst bloga, eto da bi nešto rekao a da bude contra, čak ne ni uvlačenja radi.
A kada ti je skrenuta pažnja na tu nedoslednost, ti si se brže - bolje ukopao u sledeću gde odjednom sve postaje smešno i daje se neodređeni vremenski kredit, bilo kome i za šta (ups!), sa sve verom u - Boga.
Čarobno.
I ja sam skroman čovek i mislim da je ovo što se traži od Onih Kojih Se Tiče sasvim razumno i realno :
običan i krajnje iskren fidbek Korisnika ovog bloga, ma šta ti mislio - sa velikim "K".

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 02:44 22.01.2010

Re: my name is kontraš

Opljunuo si, "iz lakta", Ljude,koje i inače često potcenjuješ, da žele povratak "na staro", isto kao i Petrović a da nisi ni pročitao tekst bloga, eto da bi nešto rekao a da bude contra, čak ne ni uvlačenja radi.

Mogu samo da ti kazem da si se zesce zeznuo sa takvim kapiranjem mog komentara. Zao mi je zbog toga. Niti sam dosao da se svadjam, jos manje da vredjam, a pogotovo ne da "potcenjujem" ljude kako mi ti prerbacujes.
Dosad sam napisao jedan blog i sve mi je radilo ok; nisam imao ni najmanji problem, a belilo mi ne smeta. I jos nesto, procitao sam tvoj blog od pocetka do kraja.
Izvini Unfak, ali ti si ovde bio neprijatan, ne ja. I to zbog klasicnih predrasuda.
mirelarado mirelarado 02:56 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

Aleksandar Stosic
Ne Stoške, malo si učitao:
ljudi kukaju za novim rešenjima za nova vremena.
21. vek je, remember?

unface, kamo se zaleces...
ja sam skroman covek, ne trazim puno, postujem tudji rad, ne mislim da je ovaj novi blog katastrofalan, niti mislim da je onaj prethodni bio perfektan. Mislim samo, neka ljudi rade svoj posao, a ja cu se aklimatizovati na novotarije, nije mi ni prva ni poslednja.
meni je zaista smesna ta cela euforija oko novog dizajna, te previse belo, te nema underline, te pregled teksta nije dobar. Boze moj, popravice se!


Задовољан си и чињеницом да, кад будеш поставио нови текст, то неће бити непосредно видљиво на насловној страни? Желиш да што мање људи чита твоје текстове? Занимљиво...
Unfuckable Unfuckable 03:10 22.01.2010

Re: my name is kontraš

Mogu samo da ti kazem da si se zesce zeznuo sa takvim kapiranjem mog komentara

Nema svađe.
Uopće se nisam zeznuo i skapirao sam ironiju u prvom komentaru u nizu.
Na žalost & međutim, posle ti se, po običaju, dopalo da hvališ ljude koji nisu baš dobro obavili posao za koji su plaćeni, a nisu jer ih nije preterano zanimalo ( i ne zanima ih, i dalje) kako sve to izgleda iz Korisničkog ugla - po mom skromnom - "mejnstrim" (čekam šlajm) - mišljenju.
Poštujem tvoje uživanje u belilu,stvar ukusa i očinjeg vida.
Jednom kad promene boju, opraviće ti marco skripte da možeš da nastaviš s uživanjem, obećao je.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 03:22 22.01.2010

Re: my name is kontraš

drago mi je da smo razjasnili neporazum. Nego, mozes li da mi pojasnis ovo "po obicaju" u sledecoj recenici:
posle ti se, po običaju, dopalo da hvališ ljude koji nisu baš dobro obavili posao
?
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 03:26 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

Unfuckable
najzad neko ko iskreno uživa u svemu ovome.


Nije li oort već napisao: "dobar je novi dizajn... kao što je bio dobar i stari."?

Dakle, nije Stošić prvi koji se osmelio da napiše da "novi blog" nije pošast zbog koje će korisnici čoporativno da napuste ne samo blog, nego i sajt B92.

Mi (Blog) smo prošli i "strajk" , mada u vreme kada nisam bila urednica pa nisam bila na meti niti aktivno učestvovala, nego samo kao pasivni posmatrač, ali sam celokupnu poblematiku pomno prostudirala naknadno. Istini za volju, "štrajk" nije proizišao toliko iz nezadovoljstva novim dizajnom, koga je i te kako bilo, nego mogućnošću da se blog otvori i za komentatore (da postaju autori), pa je bilo reči o "bitnim" i "nebitnim" autorima i to je, kombinovano nezadovoljstvom novim dizajnom, u jednom trenutku eskaliralo i dovelo do "štrajka" .... no, aman-zaman, uz puno, zaista puno i iskreno razumevanje objektivnih problema tehničke prirode, to će sve biti rešeno, a primedbe na dizajn, jedino što mogu da obećam je da će biti (i već su) prenete kolegama koji su za to zaduženi/stručni, koliko sutra na sastanku koji je zakazan.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:36 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

no, aman-zaman, uz puno, zaista puno i iskreno razumevanje objektivnih problema tehničke prirode, to će sve biti rešeno, a primedbe na dizajn, jedino što mogu da obećam je da će biti (i već su) prenete kolegama koji su za to zaduženi/stručni, koliko sutra na sastanku koji je zakazan.

jeeeee!!!!! znači, nadamo se da će nam od sutra cvikeri za sunce trebati samo napolju
Unfuckable Unfuckable 03:44 22.01.2010

Re: my name is kontraš

posle ti se, po običaju, dopalo da hvališ ljude koji nisu baš dobro obavili posao

ih bre Stoške...pa nećemo sad o politici!!!

tajanstvena_urednica

Dakle, nije Stošić prvi koji se osmelio da napiše da "novi blog" nije pošast zbog koje će korisnici čoporativno da napuste ne samo blog, nego i sajt B92.

Ja nisam primetio da se ovde seku glave neistomišljenicima, tako da u Stošićevom komentaru, osim malo cinizma, ne vidim ni malo smelosti.
Zamolio bih Vas da te kolege, kojima će biti preneto (sutra), dobiju kao nagradno putovanje malo surfovanje blogom kroz neki krajnje običan nick, čisto malo zabave radi.
Neka obave par prostih rabota i neka pročitaju malo komentara po blogu.
Ali ne iz Opere ili FF.
Što se štrajka tiče, hajde da pojasnimo da se tada štrajkovalo jer su neke posebne prinadležnosti određenim svetim kravama bile ukinute, a da ovo ovde veze nema sa štrajkom te da je poređenje pomalo neumesno.
Jer - da jeste štrajk, tako bi i pisalo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 03:58 22.01.2010

Re: my name is kontraš

ih bre Stoške...pa nećemo sad o politici!!!

pa ti si poceo.....ali, nema veze....
Ja nisam primetio da se ovde seku glave neistomišljenicima, tako da u Stošićevom komentaru, osim malo cinizma, ne vidim ni malo smelosti.

a da li moze pojasnjenje za ovo?
jer su neke posebne prinadležnosti određenim svetim kravama bile ukinute

nece biti da je tako... ali, nema veze....
Unfuckable Unfuckable 04:05 22.01.2010

Re: my name is kontraš

no big deal : ti si napisao tvoje, ja svoje. Što se svetih krava tiče, i to je obrađeno na jednom od mojih blogova.
(to što ne mogu da doprem do njega, genitiv je, i nema veze sa krajnje fantastično umirujućom sajko - belinom svukud)
I, da : nema više pojašnjenja, sve je lepo & čitko napisano.
(ili želiš da kažeš da ti ipak smeta pozadina da bi pročitao?)
blogovatelj blogovatelj 06:30 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

Stošiću da se da kocka šećera


Sto da mu se da kocka secera?
Pa nije konj?!
tajanstvena_urednica tajanstvena_urednica 08:54 22.01.2010

Re: my name is kontraš

Unfuckable




Što se štrajka tiče, hajde da pojasnimo da se tada štrajkovalo jer su neke posebne prinadležnosti određenim svetim kravama bile ukinute, a da ovo ovde veze nema sa štrajkom te da je poređenje pomalo neumesno.
Jer - da jeste štrajk, tako bi i pisalo.



Pa da pojasnimo, da nije dogadjanje naroda iliti Korisnika?
Poredjenje nije neumesno, jer osim ovoga što ste naveli, bilo je mnogo promedbi na novi izgled sajta, nedovoljno uvučene komentare i zamerki/primedbi da je drupal bio bolji, pregledniji, funkcionalniji itede.
... a kolege jedva čekaju da im ja objasnim kako oni ne znaju da rade svoj posao, te ću im ponovo skrenuti im pažnju na primedbe kojih ima sijaset, a nadasve na belo. Ovo najozbiljnije, da ne pomislite da je u pitanju sarkazam (u drugom delu rečenice).
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:09 22.01.2010

Re: my name is kontraš

a kolege jedva čekaju

опет дефанзива. нема потребе. примедбе су ту зато што покушавамо да помогнемо. знамо да се ствари већ поправљају и да ће све бити у реду.

али, ено, горе је будимац рекао да је човек који је врло стручан оценио сајт као ”није тако лош”. ако колеге једва чекају да чују такву оцену онда је све већ у реду.
irenaema irenaema 10:52 22.01.2010

Re: Ajde, ne kukajte!

Filip2412
Aleksandar Stosic
Meni se ovaj novi blog mnogo svidja i nemam nikakvih primedbi.
Urednici, programeri B92, svaka vam cast na novom izgledu bloga. Super je. Iskrene cestitke
Ne verujte ovom taj zayebava... on tako uvek, samo da je kontra



Da, zaista je predvidljiv sa taktikom "bacanje žiške", i shodno tome dosadan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana