IT| Satira| Sex| Tehnologija| Život

Poruka Lične Prirode Nadležnom Organu (170)

Unfuckable RSS / 29.01.2010. u 19:56

„Novi  dizajn bloga sa intenzivnom belom podlogom  mi smeta i mislim da predstavlja „ Non User Friendly“  rešenje koje ne odgovara , kako registrovanim tako i neregistrovanim  Korisnicima  Bloga B92.

Molim Nadležne da uzmu u obzir ovo zapažanje i učine sve što je u njihovoj moći da  se ova smetnja  što pre koriguje.“

 

Ako se slažeš sa ovom konstatacijom i želiš da i tvoj nick bude u potpisu ovog teksta  - pošalji mi uzvratni pp.

Kada se spisak blogera kompletira, biće okačen kao blog.

respect,

Unfuckable 

 

 25ptfgh.jpg

 28ric92.jpg

  + naknadno:  

Bojana Maljević,  Freedom of Information, Siniša Boljanović, Neven Anđelić, sesili



Komentari (727)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 19:56 29.01.2010

1

Hajde prvo da razjasnimo jednu stvar: ovo što vidite iznad nije peticija, nego obična poruka lične prirode.
Na koga se odnosi – njemu će i smetati.
Odmah da podvučem da je jasno i logično da se ne odnosi na moderaciju i Urednicu, da izbegnemo nesporazume, gubitak energije i lutanja.
Nije ni poziv na bojkot ili „događanje naroda“ jer neprisutnost znači - biti udaljen a time i neefektivan.

Neizvesnost uspeha i procena da se radi o borbi s vetrenjačama nije reper za postavljanje ovog bloga: naime, od Nadležnih je jasno poručeno da pregovaranja o izmeni dizajna - nema, i na to mi je sa mnogo strana i mnogo puta skretana pažnja beznadežnim pitanjem - „blog, čemu?“

Moj odgovor je da ta nevesela okolnost svakako ne treba da spreči veselu nameru blogera da kažu šta misle o svemu tome. Uostalom, na blogu se otvaraju i mnoge druge teme za koje je takođe potpuno jasno da nemaju mnogo šanse da „postignu cilj“ ili „zaista promene nešto“ pa nas to opet ne sprečava da ih komentarišemo.
Takođe, moja bambi – personality i dalje veruje u srećne ishode, čudesne preokrete, golove u poslednjim sekundama i ideju da su veliki i uspešni upravo takvi jer im uši i mozak nisu prepunjeni arogancijom.

U svakom slučaju, meni je veoma zanimljivo i jako lepo da vidim ova, skroz šarena imena (nikove), ujedinjene u mišljenju i utisku iskazanim kroz dve obične rečenice koje se odnose na jedno jedino Mesto, a verujem da će biti i Vama.
Mnogi od njih imali su još toliko toga da dodaju što će, ne sumnjam, uraditi u komentarima.
A neki su tu isključivo iz obične i sasvim razumljive solidarnosti prema ostalim blogerima ili ponajpre onima koji bi to tek trebalo da postanu, svesni činjenice da problem nije rešen ako su se samo neki od nas - snašli.

Sve u svemu, malo je ravnodušnih. Neophodno je da spomenem da se mnogo Korisnika izvinjavalo što kasne sa odgovorom jer, jednostavno (i sasvim razumljivo), privatnu poruku nisu – primetili, što samo po sebi dosta govori.
Istovremeno, koristim priliku da uputim izvinjenje onim blogerima koje nisam uspeo ili stigao da kontaktiram, a koji svakako mogu, tokom trajanja ovog bloga, takođe da se priključe ovoj listi putem pp. Takođe, velika zahvalnost nekim blogerima (da ih ne imenujem) koji su pomogli da poruka stigne do što šireg kruga Korisnika bloga B92 i tako skinuli poprilično tereta sa mojih nejakih pleća.

Oni, koji bi takođe trebalo vrlo usredsređeno da bace pogled na sve ovo, verovatno to neće učiniti jer - ako nema pregovaranja, kako poručiše (jetko, arogantno, nadmeno...koja li je reč najbolja, otvaram konkurs) – ni čitanje nije nužno.
A i usredsređenosti manjka, kladim se.
Tužno, ružno, ali – i logično i sasvim u skladu, naročito kada, u par klikova, malo pročeprkamo okolo: Popravljanju i Preoblikovanju nedostaje samo i jedino, a upravo neophodno : Promišljanje
Trebalo bi, dakle, da smo srećni što uopšte možemo da se ulogujemo, i što je Server Eror ubedljivo najčitaniji bloger proteklih dana - da iskarikiram malo.
Da li je?

Upravo takav rigidan stav, ušiju prepunih voska i prepotentno isturene brade, oslikava žestok paradoks Srbije, koju kroz odškrinuta vrata pomalo obasjava „evropsko svetlo“, i koja je (negde, nekako, a već dovoljno duboko u 21.veku) svesna da su promene u delanju i razmišljanju neophodne - ali još uvek, veoma „kreativno“ nalazi silesiju opravdanja za – nečinjenje, tj za vraćanje „žvake umesto kusura“.
A, kad već vrata spominjem – i za treskanje istima, dok su još mnogi prsti u dovratku.
Pogrešno upotrebljena i usmerena kreativnost, ako mene pitate i sasvim bahato ugaženo ono - „gde ima volje ima i načina“.
Zamislite kada bi svi počeli da se kreativno vadimo na okolnosti, Krizu, nesrećno detinstvo, sankcije, zimu, leto, grip, korporativni dizajn, rokove, uslove, resurse.... i slične dostupne i na žalost - uobičajene poštapalice?

Pitanje dakle nije - sme li Ovde da se ismeva Režim, Papa, Nadležni Organ ili ne, ali jeste: zašto ta Vembli Arena srpskog bloga ima slabe reflektore, mikrofone iz kojih udara struja, oranicu umesto trave, izvaljene stolice u gledalištu , slepe hodnike u utrobi i natrule, a prefarbane, daske na stejdžu?
I zašto, posle pompeznog „renoviranja“, (rimuje se sa „demoliranja“) izgleda kao loša kopija svog pomoćnog stadiona - da ne kažem monstruma začetog u pomalo perverznoj i svakako vanbračnoj zajednici pre par leta - te skladno nefunkcionalna i prepuna apsurda pune dve nedelje?

Pošto popismo „dvojku“ od Nadležnog s Laptopom, da nastavimo u sličnom stilu, a da se vratimo na poentu priče: te 2 rečenice gore, govore i nešto mnogo više od puke žalbe na blještavilo, koje je bilo „najmanji zajednički imenitelj“ mnogih komentara u protekle 2 nedelje :
govore o odnosu prema Korisniku, i o reakciji blogera na taj odnos i to bi, takođe, mogla biti tema ove priče.

Ključne reči, na koje će neki od nas svakako obratiti pažnju:
customer-centric
customer – oriented
user friendly / usability
customer satisfaction and loyalty

I još nešto: jebo Vas editor teksta, dabogda ostatak života samo u njemu pisali
margos margos 20:10 29.01.2010

Re: 1

customer-centric
customer – oriented
user friendly / usability
customer satisfaction and loyalty

ssvetlana92 ssvetlana92 20:16 29.01.2010

Re: 1

Moj odgovor je da ta nevesela okolnost svakako ne treba da spreči veselu nameru blogera da kažu šta misle o svemu tome. Uostalom, na blogu se otvaraju i mnoge druge teme za koje je takođe potpuno jasno da nemaju mnogo šanse da „postignu cilj“ ili „zaista promene nešto“ pa nas to opet ne sprečava da ih komentarišemo.


Ova mi misao ne izlazi iz glave čitav dan. Ima li nešto, uopšte smisla?
thebee269 thebee269 20:23 29.01.2010

Re: 1

Ova mi misao ne izlazi iz glave čitav dan. Ima li nešto, uopšte smisla?

ima li smisla, uopste misliti, da li nesto ima smisla?
ladyhawk ladyhawk 21:18 29.01.2010

Re: 1

Stvarno smara ova belina. I odbija, makar podsvesno.
Ne verujem da ce NADLEZNI ostati "gluvi" na sugestije korisnika, ne zelim da verujem u to.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:36 29.01.2010

Re: 1

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:35 29.01.2010

Re: 1

Unfuckable
Hajde prvo da razjasnimo jednu stvar: ovo što vidite iznad nije peticija, nego obična poruka lične prirode.


Bem ti život, Unfe, suzu sam pustio na ovaj tvoj No. 1 komentar (malo li je na ovu belinu?). Razbiće me Višnja od zajebavanja .

Bez zezanja, ja sam baš iz inata odlučio da ne džaram po Firefoxu Mačkovim skriptovima, dok mi dizajneri bloga sami ne promene ovu taštinu praznine od dizajna makar do nivoa podnošljvosti. Patim se, ponovo koristim fiziološki rastvor, ali valjda vredi.

Nego imam polutehničko pitanje: 'el zna neko od vas koji imate avatarsku opciju, zbog čega mi u Firefoxu ne radi umetanje linkova? Radi normalno kad ostavljam komentare, no problemo, ali kad pišem tekst - neće. Ikona je zatamnjena, dakle ne mogu da kliknem na nju. Nego moram da se jebavam sa onimi built-in html editorom, koji je užas Božji. Mislim da sam pisao web masteru za pomoć i čovek mi se stvarno odma javio. I rekao mi da "bi trebalo da radi" , i da će da pogleda, i od tada - ni traga ni glasa od njega, valjda jel' ste ga svi spopali zbog ovo malo belog.

Hvala unaprijed.


Unfuckable Unfuckable 22:39 29.01.2010

Re: 1

Pajiću, vadili te tamo iz nekih iz spilja da bi se potpisao - i treba da plačeš !


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:52 29.01.2010

Re: 1

Unfuckable
Pajiću, vadili te tamo iz nekih iz spilja da bi se potpisao - i treba da plačeš !




Smajli koji oznacava korisnika novog Bloga:

Pa kad si napujdao onog mog Komsiju Pustinjaka Bauera da me trazi, video sam da je djavo odneo salu.
silver bullet silver bullet 11:02 30.01.2010

Re: 1

Slazem se.
Nikako mi ne lezi novi izgled bloga.
Slobodno dadaj moj nik na spisak.
Pozz
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:13 30.01.2010

Re: 1

U svakom slučaju, meni je veoma zanimljivo i jako lepo da vidim ova, skroz šarena imena (nikove), ujedinjene u mišljenju i utisku iskazanim kroz dve obične rečenice koje se odnose na jedno jedino Mesto, a verujem da će biti i Vama.


intrenet je čudo
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 01:49 31.01.2010

Re: 1

customer-centric
customer – oriented
user friendly / usability
customer satisfaction and loyalty

Podržavam inicijativu! Prilagođavanje sadržaja korisniku i podsticanje interaktivnosti je toliko dugo trend na Internetu, da je već postalo nezaobilazan standard. Zato mislim da i naš B92 blog ne bi trebalo da ga zaobilazi...

Meni recimo ne smeta što je stranica bela, ovakva ili onakva, nego što je obavezno takva. Poštovati čitaoce bloga u eri web 2.0, značilo bi da svaki korisnik može da podesi stranicu prema svojim preferencijama.

Vredi još jednom pogledati Maksin i Vučkov post o tome.

Takođe, sa desne strane imamo ove widgete sa dvadesetak linkova do vesti koje ne želim da posetim, umesto linkova do postova na ovom blogu poređanih po različitim kriterijumima, koji me interesuju (kao što je to bilo u prethodnoj verziji bloga). Znači, mene kao čitaoca ovakav dizajn stimuliše da odem sa bloga na rubriku vesti, a istovremeno mi otežava da se krećem po blogu. A možda bi trebalo da mi daju alat da organizujem stranicu onako kako odgovara mojim interesovanjim i potrebama, ukoliko za to postoji mogućnost. A to je već odavno - standard.
Unfuckable Unfuckable 01:56 31.01.2010

Re: 1

u centar Srećko!
hvala
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:08 02.02.2010

Re: 1

Hvala Blogoupravi što je sa desne strane vratila linkove najnovijih postova na Blogu!!

To je dobar primer za:

ustomer – oriented
customer satisfaction and loyalty

Atomski mrav Atomski mrav 14:09 02.02.2010

Re: 1

I rešili su problem nevidljivih nickova za autore postova...
mariopan mariopan 18:50 02.02.2010

Re: 1

Hvala Blogoupravi što je sa desne strane vratila linkove najnovijih postova na Blogu!!

Hvala
zeks92 zeks92 20:05 29.01.2010

trla baba lan ...

... ti samo: dizajn pa dizajn ... opremis se kako treba, pa chitash!

Snezhna belina. Meni se bash svidja! Eto bash!
Unfuckable Unfuckable 20:15 29.01.2010

Re: trla baba lan ...

zekse, ti već imaš tvoj snežno-beli blog, tako da kapiram zašto ti je svejedno.
Pozdrav

ps : kada kažem "pozdrav", mislim - "pozdrav"
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:20 29.01.2010

Re: trla baba lan ...

Moliću?
dirtyharry dirtyharry 20:07 29.01.2010

Evo i ja opet da kažem nešto za dnevnik

možda je bilo takve ideje a možda i ne, nisam siguran, mislim da sam sve komentare sa blogova koji su povezani sa ovom temom pročitao. Da li može da se ubaci jedan mali meni gde piše stil i da se ubaci pare različitih stilova (CSS-ova). Ovaj koji je sada recimo ako je toliko priraso za srce nadležnima neka ostane ali recimo da svako može da promeni svoj stil i da ima mnogo bolji look and feel koji će biti drugačiji ili kako god, ovo je recimo na temu tog pitanja jedan konstruktivan predlog za koji ne mora da se utroši previše energije.

Edit: Ovo nije izmišljanje tople vode, tako nešto postoji na n sajtova ne vidim zašto bi tako nešto bilo problem ovde.
drug.clan drug.clan 20:20 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

dirtyharry
možda je bilo takve ideje a možda i ne, nisam siguran, mislim da sam sve komentare sa blogova koji su povezani sa ovom temom pročitao. Da li može da se ubaci jedan mali meni gde piše stil i da se ubaci pare različitih stilova (CSS-ova). Ovaj koji je sada recimo ako je toliko priraso za srce nadležnima neka ostane ali recimo da svako može da promeni svoj stil i da ima mnogo bolji look and feel koji će biti drugačiji ili kako god, ovo je recimo na temu tog pitanja jedan konstruktivan predlog za koji ne mora da se utroši previše energije.

Edit: Ovo nije izmišljanje tople vode, tako nešto postoji na n sajtova ne vidim zašto bi tako nešto bilo problem ovde.


evo covek dade konstruktivan predlog

da bude crveni blog za komuniste, beli i zlatni za vernike, zeleni za liberale i ekologe, plavi za nacionaliste, narandzasti za holandjane, zuti za ljubomorne ... a moze i jos neka boja


moze svaka boja osim one magente koju poseduje T mobile
margos margos 20:26 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

a moze i jos neka boja

vishnja92 vishnja92 20:40 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

evo covek dade konstruktivan predlog


ne razumem to "dade", na tom i slicnim predlozima se svojski radi vec par nedelja: kod makse, vucka i unfa (sada bih linkovala, ali nemam tih 10-15 minuta za otvaranje 3 strane).

pitanje je da li ljudi ovde ocekuju hotel ili kamp, tj - da li se ovde dolazi po principu snadji-se-i-bice-ti-dobro ili je cilj da oni koji zele nesto da kazu - jednostavno dodju i kazu (prethodno bi trebalo da procitaju, naravski) a da ih pritom bole usi za interfejs, CSS-ove, skripte i bagove.
dosli ljudi na - zamisli - visoko kotiran sajt :)

tj - pitanje (moje) je da li nas tajneko sa b92 uopste hoce.
(jer ovo sve vise lici na to da nas nece, osim ako ne postoji neki ozbiljan previd u komunikaciji (a sa nase strane to nije slucaj, tvrdim od sad pa do kraja vremena))

4krofnica 4krofnica 20:54 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

evo covek dade konstruktivan predlog


crna za darkere...(obavezno!)
4krofnica 4krofnica 21:00 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

da li se ovde dolazi po principu snadji-se-i-bice-ti-dobro ili je cilj da oni koji zele nesto da kazu

pazi, neverovatno je da su imali fenomenalno sveden, funkcionalan i prepoznatljiv blog na cijem resenju su im zavideli i da naprave na ovo I DA ONI TO NEVIDE!!
sve mislim idu dani, rade, sve ok, ono i dalje isto, znaci to je to...
ajde Hari koliko treba vremena jednom prosecnom programeru da promeni boju na naslovnoj....onako siroko gledano- sa vikendima....
vishnja92 vishnja92 21:04 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

pazi, neverovatno je da su imali fenomenalno sveden, funkcionalan i prepoznatljiv blog na cijem resenju su im zavideli i da naprave na ovo I DA ONI TO NE VIDE!!

to se ja pitam sve ovo vreme.
na kraju: mogli su da uhvate nekog CSS mogula i da mu smanje avans dok korisnicki fidbek ne stigne na +0 i sve ok.

trajalo bi tri dana a kostalo mnooooogo manje.
i bilo bi privlacno.
NNN NNN 21:31 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

da bude crveni blog za komuniste, beli i zlatni za vernike, zeleni za liberale i ekologe, plavi za nacionaliste, narandzasti za holandjane, zuti za ljubomorne ... a moze i jos neka boja

Azdejković ima neke gay boje
drug.clan drug.clan 21:46 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

NNN
da bude crveni blog za komuniste, beli i zlatni za vernike, zeleni za liberale i ekologe, plavi za nacionaliste, narandzasti za holandjane, zuti za ljubomorne ... a moze i jos neka boja

Azdejković ima neke gay boje



zaboravih pink za na(p)r(o/e)dnjake
dirtyharry dirtyharry 22:19 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

vishnja92
ne razumem to "dade", na tom i slicnim predlozima se svojski radi vec par nedelja: kod makse, vucka i unfa (sada bih linkovala, ali nemam tih 10-15 minuta za otvaranje 3 strane).

Ma ko što rekoh, neko je to možda već pomenuo ali ja nisam bio prisutan na času, tako da molim iste da ne zamere. Ideja je da nema petljanje sa CSS-ovima na našoj ili ti client strani. Oni imaju par stilova i kada dođeš na sajt ti lepo izabereš koji ti se sviđa. Defaultna boja neka im bude bela pošto im je prirasla za srce a dalje po želji.
Ako idemo još malo dalje, izabrani CSS iz tog nekog combo polja ili menija može da bude prikačen za profile i kada se uloguješ, lepo ti se odmah prikaže tvoj CSS. Neko je bio predlagao da se ceo CSS (maksa ili vučko) drži uz profil ali ako se ovo uradi ne mora ni to. Ovo nije neka velika izmena, naravno kao i uvek potrebna je dobra volja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:20 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

tj - pitanje (moje) je da li nas tajneko sa b92 uopste hoce.
(jer ovo sve vise lici na to da nas nece, osim ako ne postoji neki ozbiljan previd u komunikaciji (a sa nase strane to nije slucaj, tvrdim od sad pa do kraja vremena))

iskreno, višnja, mislim da nas neće. ne nas jer smo mi ti koji jesmo, već svejedno ko god da je umesto nas. njima je samo bitna forma. mnogi će i dalje pisati, neki će otići, neki će ostati, doći će neki drugi...nije ih briga. u to sam jako ubeđena.

na nama je da pristanemo na to, farbamo samostalno ili da odemo. iskreno, ne vidim druge mogućnosti i iznenadno menjanje kursa, jer ovaj Titanik na kojem smo - nema Kapetana. akomerazumeš?

mislim da su ovo poslednji trzaji jedne jako lepe priče. takozvani, sam kraja kraja.


i boli.
Unfuckable Unfuckable 22:23 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

ne : ovo je samo nadmenos', prepotencija & gluvoća uz rutinu tipa : "Ma, leći će na rudu!"
Ako se ode, onda se ne učestvuje, milijun puta sam to rekao / napisao "odlazećima" : bitka se vodi na bojnom polju, ako hoćeš da menjaš - povlačenje nije opcija
ili, malo bolje :
"Ako hoćeš da mijenjaš ljude - ne odmeći se"
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:39 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

BebaOdLonchara
... da odemo...

Где да одемо?

П.С.
Није проблем да ико оде. Проблем је ко ће да долази.
А ово, кладио бих се, одбија људе.
Паз' комбинацију: јеботебела (© topcat) и... и... ма нећу да напишем каква плава!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:41 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

Unfuckable
ne : ovo je samo nadmenos', prepotencija & gluvoća uz rutinu tipa : "Ma, leći će na rudu!"
Ako se ode, onda se ne učestvuje, milijun puta sam to rekao / napisao "odlazećima" : bitka se vodi na bojnom polju, ako hoćeš da menjaš - povlačenje nije opcija
ili, malo bolje :
"Ako hoćeš da mijenjaš ljude - ne odmeći se"

pa ja se ne povlačim, želim da uspe. zato sam još uvek ovde i zato moj nick postoji gore, ali kao što sam ti rekla i u pp, iskustvo sa obe strane me tera u pesimizam. savladao me, mislim s razlogom, taj osećaj bespomonosti...ali tu sam i dalje. nada umire poslednja.

niccolo niccolo 22:44 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

Где да одемо?

Samo da primetim da Brajović briljira večeras
Unfuckable Unfuckable 22:44 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

Ja se nešto u Nadu, mydear - ne uzdam.
Ali staviti do znanja Kome Treba da su Korisnici ipak neko koga treba bar - poštovati, to ću se potruditi da boldujem
(radio bold ili ne)
gordanac gordanac 22:47 29.01.2010

za uveseljavanje...

..svih sa "jabukama belim i šarenim", a bez Windows-a (osim W 7, molim lepo) :

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:25 29.01.2010

Re: za uveseljavanje...

za uveseljavanje...svih sa "jabukama belim i šarenim"

heeeeey gordanac!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:36 29.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

Ja se nešto u Nadu, mydear - ne uzdam.

ni ja, ali lepo zvuči
razmisljam razmisljam 00:59 30.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

ма нећу да напишем каква плава!


Шерпа плава, само још фале беле туфнице. У комбинацији са јеботебелом као створено за домаћице које воле да им све у кући блиста.
bindu bindu 01:09 30.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

"Ako hoćeš da mijenjaš ljude - ne odmeći se"


aaa-ha:)))





edt; ne mogu da vam kazem zasto se smejem .........
background noise background noise 08:59 30.01.2010

Meni fali dugme

Povratak na naslovnu, ili ga ne vidim od beline, sta li . . .
angie01 angie01 09:29 30.01.2010

Design?


moje primedbe bi bile mnogo konkretnije od bele podloge-novi "dizajn" nije u funkciji onoga za shta je upotrebljen, a to krshi prvo pravilo grafichkog-u ovom sluchaju web dizajna, da on UVEK sluzi pre svega funkciji- u skracenoj verziji, sve potrebne opcije nisu dovoljno vidljive, tretirane su tako da su utopljene na ekranu, pa se teshko snalaze i redovni posetioci-koji znaju shta traze, dok oni povremeni i manje vichni josh manje, mnogo se komplikovanije prati, a ne vip blogeri su potpuno potisnuti- ko ne zna za njih-nece ih ni traziti-shto se vec vidi po broju chitanosti-takva razlika ne postoji u prethodnoj verziji-i ne znam shta bi tu bila svrha,do korisnichkog profila se vishe ne dolazi klikom na nechiji nik-te opet, ako neko za njega ne zna-nece ga ni traziti, niti se jasno vidi gde je to.
komentari su naporni za pracenje, jer je ta traka teksta, blago razdvojenog jedno za drugim-naporna, narochito na ekranu- postoje striktna pravila i za papir,izbor fonta, velichina, kolika shirina, belina, pasusi, kakva odvajanja-da bi pracenje bilo normalno- za web je to josh osetljivije, zbog nachina na koje oko prati sa ekrana-specifichnost svetla od zrachenja, drugachiji kontrasti,drugachije pakovano na formatu-pa bi sve trebalo da je pojednostavljeno, jasno i shto obelezenije i logochno rasporedjeno.

Pravila dizajna nisu slichajno postavljena- ona su posledica prouchavanja raznih aspekata koje treba zadovoljiti i treba ih poshtovati, ako je ideja "i miris i ukus"-ako govorimo o profesionalnoj varijanti-kojom je strikno razdvojeno, ono shto je kvalitet i ono shto nije.

Ovde je taj dizajn direktno vezan za kvalitet korishcenja, znachi, nije da l samo nekome ne mirishe prijatno- treba i da postigne ukus, da bi bio sazvakan i progutan!

bela podloga NIJE problem, ona je za ekran NAJBOLJI izbor, jer je sa nje najchitljivije i svi kvalitetni web portali su radjeni na beloj podlozi, (zbog specifichnosti odsjaja sa ekrana, boja na velikoj povrshini ima negativan uticaj-koristi se efektnije za isticanje i lakshe prepoznavanje nekih opcija)-nego sve ostalo, odabir i raspored i to stvara taj "neprijateljski" efekat.

shvatam da je ta formulacija u postu, bila najkrace, Solomonsko reshenje, koje opisuje smetnju.


(sve se slazem sa Brajovicem!)

sve napisano je izrecheno iz najbolje namere !
g.radicevic g.radicevic 09:35 30.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

bitka se vodi na bojnom polju, ako hoćeš da menjaš - povlačenje nije opcija




nishta nije dovoljno dobro
da se ne mozze upropastiti,
shto se iz prilozzenog vidi.

P.S. Ovo je umesto PP-ja, Daklem meci me na listu
pozz
angie01 angie01 11:12 30.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

ма нећу да напишем каква плава!


dzemperic plava?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:41 30.01.2010

Re: Evo i ja opet da kažem nešto za dnevni

angie01
ма нећу да напишем каква плава!
dzemperic plava?!

Не, него мало ниже.
irenaema irenaema 20:13 29.01.2010

Bambi no.2

Takođe, moja bambi – personality i dalje veruje u srećne ishode, čudesne preokrete, golove u poslednjim sekundama i ideju da su veliki i uspešni upravo takvi jer im uši i mozak nisu prepunjeni arogancijom.


Samo da potvrdim.
zarkor.2407-72 zarkor.2407-72 20:13 29.01.2010

belina

Meni se ne svidja.navukao sam se na belo.Menjajte kitno.
jesen92 jesen92 20:18 29.01.2010

peticija, zasto ne..?

...napisala sam tebi na pp a sad cu i ovde...Nema bloga bez NAS..Mi ovde trosimo nase vreme i od ovog mesta pravimo ono sto to mesto jeste...Prema tome, imamo pravo da nesto sugerisemo kako bi se svi osecali prijatnije..
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:37 29.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

...napisala sam tebi na pp a sad cu i ovde...Nema bloga bez NAS..Mi ovde trosimo nase vreme i od ovog mesta pravimo ono sto to mesto jeste...Prema tome, imamo pravo da nesto sugerisemo kako bi se svi osecali prijatnije..

ma ti se zamisljas da si nesto mnogo vazna izgleda! kako ti je samo to palo na pamet? ovde nema trte mrte!


p.s. ovaj njihov odnos lose utice na mene i moj posao jer sam pocela da pricam sama sa sobom ma ko hebe korisnike nase biblioteke! sad evo letim da opravim nesto sto je neko drugi zahebo i ubacio pogresnu informaciju na web strani! F#$% U!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:25 29.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

Nema bloga bez NAS

ima bloga i bez nas, kao što ga je bilo i pre mnogih od nas...to i jeste njihova glavna i verovatno jedina slamka za koju se drže, a da bi opravdali svoje delanje.
vishnja92 vishnja92 22:39 29.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

ima bloga i bez nas

bebe, mislim da se ne razumete: "nas" se odnosi na bivse-sadasnje-buduce, a ne na nas konkretne sad-i-ovde, kako mi se cini. "nas" je ona druga strana zbog koje blog jeste to sto jeste, pa sve i da se svi nickovi u adresaru promene.

cek da nadjem novkovica, hbla vas diskusija na ovoj brzini protoka
vejt

Unfov blog nije o opiranju promenama nego o user-centricity koji je Internet doneo - tj ne o dizajnu štampanih novina nego aktivnog, interaktivnog Internet portala. Internet to nije doneo na silu, user centric je tu zato što daje dodatnu vrednost korisnicima, a lak je za implementiranje.


link
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:46 29.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

bebe, mislim da se ne razumete: "nas" se odnosi na bivse-sadasnje-buduce, a ne na nas konkretne sad-i-ovde, kako mi se cini. "nas" je ona druga strana zbog koje blog jeste to sto jeste, pa sve i da se svi nickovi u adresaru promene.

ok, nisam sasvim razumela, izvinjavam se.

ja ne verujem u user-centricity u srbiji.


ps. višnja, stiže email za koji minut, molim savet. (ozbiljna sam)
vishnja92 vishnja92 23:04 29.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

nemam pojma, mozda si ti razumela a ja nisam (pajz sad kad napravimo zbrku )

cekam, tu sam i ne mrdam (el pp, fb, gmail ili gde?)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:22 29.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

cekam, tu sam i ne mrdam (el pp, fb, gmail ili gde?)

gmail. malo je potrajalo, sorry, ti znas da ja ako ne opalim roman, necu ni da pocinjem
jesen92 jesen92 00:12 30.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

ima bloga i bez nas, kao što ga je bilo i pre mnogih od nas...to i jeste njihova glavna i verovatno jedina slamka za koju se drže, a da bi opravdali svoje delanje.

..kad kazem NAS ja mislim i na one koji ce tek doci ....moj utisak je da ova trojka ostavlja jos losiji utisak na potencijalne nove blogera...em belo em nepregledno...mi "starosedeoci" mozemo da se snadjemo ali neko nov lako moze da odustane..Mali broj komentara na vecini blogova posledica je nepreglednosti...najvise komentara protekle nedelje imali su blogovi o "novom blogu"...svi ostali max do 100 komentara..a vecina znatno manje...Umesto "najaktivnijih blogera" i "blogova sa najvise komentara" ja bih , na primer, vratila liste naslova vip i nevip blogera......itd
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:46 30.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

Umesto "najaktivnijih blogera" i "blogova sa najvise komentara" ja bih , na primer, vratila liste naslova vip i nevip blogera......itd

meni to najviše i nedostaje.
mariopan mariopan 01:16 30.01.2010

Re: peticija, zasto ne..?

BebaOdLonchara
Umesto "najaktivnijih blogera" i "blogova sa najvise komentara" ja bih , na primer, vratila liste naslova vip i nevip blogera......itd

meni to najviše i nedostaje.

I meni
Tu sam lako mogla da nadjem sve blogere i VIP i ne vip, sada ne mogu da nadjem nove tekstove, samo ono sto ture na naslovnu. Par ljudi i nista vise.
jasnaz jasnaz 20:24 29.01.2010

!

ivana23 ivana23 20:24 29.01.2010

Izgubljena u belom

jasnaz jasnaz 20:28 29.01.2010

Izgubljena u belom (2)

ivana23 ivana23 20:30 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

Gledam belo u Pregledaj...

trener92 trener92 20:47 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

ivana23
Gledam belo u Pregledaj...



Dobra ti ova slika ! Kako si ovo uspela da napraviŠ ( photoshop je prevaziđen
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:49 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

ivana koji browser koristis? tvoj problem je cisto looodilo : ))))))
al vazno tehničkom je sve potaman
ivana23 ivana23 20:51 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

trener92

ivana23
Gledam belo u Pregledaj...

Dobra ti ova slika ! Kako si ovo uspela da napraviŠ ( photoshop je prevaziđen)


Znam da ima jos blogera sa ovakvim problemom.
Unfuckable Unfuckable 20:52 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

ivana, ne valja ti laptop, bre!
ivana23 ivana23 21:08 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

njanja_de.manccini
ivana koji browser koristis? tvoj problem je cisto looodilo : ))))))
al vazno tehničkom je sve potaman


Probala sam na 4 browser-a i na jos 3 kompa.
Svuda mi je isti problem!!!

Sumnjam na provajdera.
ivana23 ivana23 21:11 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

Unfuckable
ivana, ne valja ti laptop, bre!


A tebi naslov bloga...

Podsetio me na OZON, pa sam se raspekmezila.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:13 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

Sumnjam na provajdera.

ja na tehničkog
Bili Piton Bili Piton 21:19 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

ivana23

Podsetio me na OZON, pa sam se raspekmezila.


Aaaaaaaw :)))))

ivana23 ivana23 21:24 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

Bili Piton

ivana23
Podsetio me na OZON, pa sam se raspekmezila.


Aaaaaaaw :)))))

Secas se...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:28 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

Čuj, kako je uspela, pa to je Ivana
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:33 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

a zar nije svakoj devojci ovo najbitnije...
iris.davidovich iris.davidovich 22:59 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

ivana, da l' si mogla bolju sliku da nadjes
ovako se ja osecam, plus mucnina u stomaku
milisav68 milisav68 23:21 29.01.2010

Re: Izgubljena u belom

ivana23
Unfuckable
ivana, ne valja ti laptop, bre!


A tebi naslov bloga...

Podsetio me na OZON, pa sam se raspekmezila.


Jel beše ovako nešto...
mimi09 mimi09 00:03 30.01.2010

Re: Izgubljena u belom

Kazimir Malevic: Belo na belom


Mozda je tehnicki suprematista
muratbre muratbre 00:06 30.01.2010

Re: Izgubljena u belom

Sudim kada se neko i nešto izgubi u crnilu, belilo mu dodje kao slogičan sled stvari...belo je inače dokaz zelenila, a ovo plavetnilo gore je dokaz, da su boje u nama.
mirelarado mirelarado 20:33 29.01.2010

Кад не ваља!

ПЛП сам потписала, јер мислим да је редизајн блога неуспешан. Није само белина проблем, списак техничких недостатака је подужи, блог је непрегледан и непрактичан са становишта корисника. Овакав какав је више одбија но што привлачи нове читаоце. Никако не разумем да "надлежни" не хају за то.
danube danube 20:41 29.01.2010

Re: Кад не ваља!

mirelarado
ПЛП сам потписала, јер мислим да је редизајн блога неуспешан. Није само белина проблем, списак техничких недостатака је подужи, блог је непрегледан и непрактичан са становишта корисника. Овакав какав је више одбија но што привлачи нове читаоце. Никако не разумем да "надлежни" не хају за то.

Potpuno se slazem.Potpisala!
Bili Piton Bili Piton 20:48 29.01.2010

Re: Кад не ваља!



Da se nadovezem na Mirelu, bez obzira sto sam se na sopstveno veliko cudjenje neocekivano brzo navikao na novi format (a neke kljucne tehnikalije koje je trebalo ispraviti i u vezi s kojima sam molio su uglavnom u medjuvremenu ispravljene, sto je naravno za pohvalu) - i ja sam ipak potpisao, u znak podrske brojnim drugima koji su se jasno postavili po tom pitanju - novi izgled bloga im smeta i ometa ih u blogovanju. U to ime i moja podrska kroz potpis.

jesen92 jesen92 00:15 30.01.2010

Re: Кад не ваља!

mirelarado
ПЛП сам потписала, јер мислим да је редизајн блога неуспешан. Није само белина проблем, списак техничких недостатака је подужи, блог је непрегледан и непрактичан са становишта корисника. Овакав какав је више одбија но што привлачи нове читаоце. Никако не разумем да "надлежни" не хају за то.

..ja napisala gore nesto slicno a nisam videla tvoj komentar...Saglasna skrooozzz...
thebee269 thebee269 20:41 29.01.2010

a...

da se proba bojkot jedno dva- tri dana, sta fali.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:48 29.01.2010

Re: a...

thebee269
da se proba bojkot jedno dva- tri dana, sta fali.


eh,a sta bih ondak radili,kad nista ne radimo(wtf?)
vishnja92 vishnja92 20:50 29.01.2010

Re: a...

da se proba bojkot jedno dva- tri dana, sta fali

nema potrebe za bojkotom - to su igre a mi trazimo resenje.

nasa resenja se odbijaju.
nase primedbe se ("balkanci, msleeeem" ) odbacuju.
dobra volja ljudi koji se razumeju u problematiku i koji su ozbiljno poradili na unapredjenju ovog bloga je - pustena niz vodu, bez reci komentara.
dobra volja blogera koji uprkos teksocama i licnoj frustriranosti ipak bivaju ovde je ocito - nebitna.

pritom je server error: nikad ludji, a blog - nikad sporiji.

medzik, medzik, medzik.

ako se pravi bojkot, to je idenje niz dlaku, a manir idenja niz dlaku je


ps - ona je prezivela:
ninasimone ninasimone 21:17 29.01.2010

Re: a...

vishnja92


ako se pravi bojkot, to je idenje niz dlaku, a manir idenja niz dlaku je


Kome bi se islo niz dlaku?
vishnja92 vishnja92 21:24 29.01.2010

Re: a...

ako vidis - nema potrebe da ti objasnim, a ako ne vidis, nema nacina



ninasimone ninasimone 21:29 29.01.2010

Re: a...

vishnja92
ako vidis - nema potrebe da ti objasnim, a ako ne vidis, nema nacina




pa lepo te pitam al' dobro ako neces da mi objasnis, neces
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:29 29.01.2010

Re: a...

da se proba bojkot jedno dva- tri dana, sta fali.

bilo već jednom. banovani bojkoteri, stigli novi blogeri i komentatori. next?
trener92 trener92 20:44 29.01.2010

Prvo ću

tebe da okrivim što sam prosuo kafu dok sam čitao

Unf.&ja
jebo Vas editor teksta, dabogda ostatak života samo u njemu pisali


dragonKa dragonKa 21:02 29.01.2010

Re: Prvo ću

imash pp od mene,naravno da se pridruzhujem.
mislim da smo sa ovim "apdejtom" vishe izgubili nego dobili.
a prvi put kad ga otvorih, pomislih uf opet kliknuh na 'blic' bookmark
Unfuckable Unfuckable 21:07 29.01.2010

Re: Prvo ću

dupli :)

e ima da stoji, jbg - kad te nema 100 godina
dragonKa dragonKa 21:13 29.01.2010

Re: Prvo ću

brzi prsti, shta cu :)
pa kao stari demonstrant morah da se objavim ovim povodom.
instalirah i one skripte od maxa ma dhzaba.
a lepa ti ova boja :)
dragonKa dragonKa 21:14 29.01.2010

Re: Prvo ću

pa gde se dede ona magenta pozadina?
dragonKa dragonKa 21:24 29.01.2010

Uf

opet ispado' glupa u drushtvu hihihihihi
pa kad me nema 100 godina
dragonKa dragonKa 21:24 29.01.2010

Uf

ups :)
dragonKa dragonKa 21:27 29.01.2010

Re: Uf

Unfuckable Unfuckable 21:27 29.01.2010

Re: Uf

dragonKa, i tebe malo spopao Server Ero s Ovoga Svijeta, a ?
ne smeš da praviš ovol'ke pauze u blogovanju nego moraš da pratiš trendove, to ti je sad nešto najmodernije
dragonKa dragonKa 21:37 29.01.2010

Re: Uf

sumnjam na provajdera
mikele9 mikele9 21:41 29.01.2010

Re: Prvo ću

Unf.&ja&ja
jebo Vas editor teksta, dabogda ostatak života samo u njemu pisali

Nisam prosuo kafu ali sam se od srca zasmejao. Unfe, a što Nas, mislim, jebo....itd., možda ti stigne pitanje golubom pismonošom.
Atomski mrav Atomski mrav 21:47 29.01.2010

Re: Uf

dragonKa, i tebe malo spopao Server Ero s Ovoga Svijeta, a ?

Ko je taj general Failure i šta on traži na mom hard disku?

Elem, baš i nisam imao prilike da viđam puno Server Error-a, ali da sam imao priliku da blenem u prazan ekran FF-a, Chrome-a, pa čak i IE-a (šta ću, muka naterala) dok se blog bezuspešno učitava/osvežava, imao sam... čak sam jednom pomislio da su tehnički drugovi otišli u ekstrem sa ovim blještavo belim minimalizmom i celokupni blog zamenili jednim about:blank...

Dakle, "Aće za vaše gaće" dizajn bloga je definitivno a nama je prosleđena informacija da se dizajn neće menjati ali da će se bagovi popravljati. U januaru su rekli - pare u aprilu, od tog obećanja je prošlo godinu dana! Dobili smo underline ali smo dobili i dodatne nebuloze (link na nick autora u boji pozadine je moj favorit) a nadležni nikako da reše Server Error/"čekajući Godoa osvežavanje stranice" problem...

Nadležni upadljivo ćute, tipična srpska posla...
margos margos 22:08 29.01.2010

Re: Uf

"Aće za vaše gaće" dizajn bloga

:)))))))))))))
Ljudi, pa zar ne vidite da oni sve to (ne) čine za naše dobro???
Ne pamtim ovoliko duhovitosti na blogu, koliko je iskazano u ovih 15 dana, niti da sam se toliko smejala.
A smeh je - šta? - z d r a v.

Pa vi vidite isplati li nam se da nam se izađe ili ne izađe u susret...
Pata karta, čini mi se.


I da ponovim ovu lepotu (odozdo by Gordanac):



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana