Društvo| Kultura| Planeta| Roditeljstvo| Sex| Zdravlje

malo crno dijete

ana_radmilovic RSS / 30.01.2010. u 12:08

Dok čekam odgovor na pitanje "da li na Kosmetu postoje domovi za napuštenu decu" (zamislite - to niko ne zna!) o čemu ću vas izvestiti ako vas zanima (mene baš zanima) pade mi na pamet jedno pitanje. U stvari više pitanja.

1. Da li tamo gde se bar deset godina svi bave Jako Važnim Stvarima od Značaja za naš Nacionalni Integritet, te Identitet, Suverenitet i naravno Dignitet - postoji neko ko ima vremena za sporedne stvari.

2. Šta su i da li postoje sporedne stvari?

3. Da li tamo gde stalo miriše na rat  postoje napuštena deca ili život u permanentnoj tenziji čini ljude boljima pa niko ne ostavlja decu?

4. Da li su Srbi naučili od svojih komšija Albanaca da u ovakvm vremenima (a uvek su neka "vremena" što bi rek'o Dobrica) valja imat' što više neke dece, pa ovakvih slučajeva nema? Osim kod kosovskih Cigana, ali to se ne računa...

5. Da li je primitivnija sredina ipak bolja i zdravija ili je to samo sredina u kojoj je teže razaznati pojave koje ne spadaju u poželjnu normu ponašanja?

Nisam (za godinu dana) uspela da pronadjem kurve (neće niko da me vodi u javnu kuću i misle da se šalim kad zamolim), nisam čula ni za jedan slučaj da je neko peder ili lezbejka i nisam čula da je neko napustio/usvojio dete.

Čula sam, medjutim, da ovde dolaze "studentkinje iz Srbije" koje spavaju za pare sa Šiptarima. Ima tome dosta vremena, sedela sam sa jednim poznanikom "mostadžijom" (mostadžija - osoba koja je '99-te stajala na mostu na Ibru i nije dala ŠIptarima da zauzmu Sever, mada bi prema nekim svedočanstvima izraz "skeledžija" bio adekvatniji, akomerazumete) u jednom kafiću kada je za naš sto seo poznanikov drug i kada je čuo da sam novinarka (slično kao sutudentika, sao malo bolje rangirano :) pitao zašto, umesto što pišemo budalaštine o srpskim malverzacijama, ne objavimo imena kurvi koe spavaju sa Šiptarima.

- Da ih obrijemo na ćelavo - pitam - i okačimo im table sa natpisima "ja sam kurva koja spava sa Šiptarima"?

Poznanik me lupa nogom ispod stola.

- Meni bi bilo zabavnije - nastavljam jer ne mogu da shvatim da je budala osim što je budala i neki kao "faktor" - da pišem o onima koji sa braćom Šiptarima preprodaju drogu, kradu svoju majčicu Srbiju tako što valjaju gorivo oslobodjeno poreza....

Poznanik me vadi i kaže "ma pusti je, ona je iz Beogada"

Osoba iz Beograda (kao i u mnogim manjim mestima u Srbiji, da ne bude da je samo Kosovo) - znači, uvijeno, blesava, durak - što bi rekli Rusi.

Studentkinja - kurva koja se pravi da studira (od tada, kad me neki taksista ili konobar ili bilo ko pita "šta studiraš" postanem podozriva prema svom izgledu i, umesto kao kompliment na račun eventualne mladolikosti, doživim to kao upozorenje da bi možda trebalo da občem nešto sa manjim dekolteom :)

Novinarka - takodje kurva, samo malo "namazanija". Ponekad i špijun.

Napuštena deca - male osobe koje radjaju krišom i odvode u veće gradove "u Srbiji" gde ih inkognitio predaju dmovima, ako su pri čistoj svesti, a ako im je primitivizam popio i poslednju kap mozga - ostavljaju po parkovima ili stanicama (po tim većim gradovima).

Dok pišem i čekam, stiže jedna informacija za zgoziti se:

"Pre rata, napuštena deca živela su u domovima za decu sa posebnim potrebama - koja su takodje napuštena jer se se pokazala kao nepotrebna. Jedan takav bio je oko Lipljana. Sada se ne zna ni šta je s decom ni šta sa domom gde su živela zajedno mentalno zaostala deca, zdrava i napuštena deca, albanska i  srpska i romska"

A moglo bi to i malo lepše... puno je ovde para, a premalo ljudi...  



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nurudin nurudin 12:46 30.01.2010

Јесте ли ми род, сирочићи мали...

...напуштена деца?

Ана, зар нисте схватили да су на Косову једини проблем Албанци?

...студенткиње? Добра фора...
ana_radmilovic ana_radmilovic 12:55 30.01.2010

Re: Јесте ли ми род, сирочићи мали...

nurudin
...напуштена деца?Ана, зар нисте схватили да су на Косову једини проблем Албанци?...

Pa s'vatila sam, Nurudine, vidite da sam dokona pa se bakćem budalaštinama
...студенткиње? Добра фора...

šatro, studentkinje... bile su i glumice, al' to su razjurili, bogu hvala, nema pozorišta (sem na papriru i žiro-računu, naravno)
...
vidi se da nemam pametnija posla ovde nego da zamajavam svet nekim glupostima
nurudin nurudin 13:08 30.01.2010

Re: Јесте ли ми род, сирочићи мали...


ana_radmilovic
Pa s'vatila sam, Nurudine, vidite da sam dokona pa se bakćem budalaštinama


Вала баш...

ana_radmilovic
šatro, studentkinje... bile su i glumice, al' to su razjurili, bogu hvala, nema pozorišta (sem na papriru i žiro-računu, naravno


Драга Ана, видите ту се јавља један још будаластији проблем, каква деца, то се очас реши, али шта ће се збити кад се затворе и факултети, као што су се затворила и позоришта, како ће онда да се називају "сексуалне раднице"? Видите, оне мученице имају већи проблем него што се да замислити? Боље би Вам било да о томе размислите, каква деца - "немирна, грозна, на зјала време губе".
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:19 30.01.2010

Re: Јесте ли ми род, сирочићи мали...

nurudin

али шта ће се збити кад се затворе и факултети, као што су се затворила и позоришта, како ће онда да се називају "сексуалне раднице"?

jes' problem.
ali, fakulteti se, ako sam dobro razumela "strategiju za sever", ne budu zatvoili nego budu postali jedni divni zajednički "sve-kosovski" fakulteti, gde će se istovremeno učiti kako je obilić bio albanac a srbi kolinisti i uzurpatori, i kako su šiptari divlje pleme koje je palo s marsa (jer nema drugog objašnjenja - iliri nisu, nije politički korektno da budu polu - albanci polu - bivši srbi i tako...) a da su srbi nebeski narod. tako da će sve biti u redu i seksualne radnice će moći mirno da nastave da šatro studiraju :)
каква деца - "немирна, грозна, на зјала време губе".



arianna arianna 13:34 30.01.2010

Re: Јесте ли ми род, сирочићи мали...



"Pre rata, napuštena deca živela su u domovima za decu sa posebnim potrebama - koja su takodje napuštena jer se se pokazala kao nepotrebna. Jedan takav bio je oko Lipljana. Sada se ne zna ni šta je s decom ni šta sa domom gde su živela zajedno mentalno zaostala deca, zdrava i napuštena deca, albanska i srpska i romska"
Strašno!!!

A moglo bi to i malo lepše... puno je ovde para, a premalo ljudi...
dodala bih:... i premalo pameti
nurudin nurudin 13:35 30.01.2010

Re: Јесте ли ми род, сирочићи мали...



ali, fakulteti se, ako sam dobro razumela "strategiju za sever", ne budu zatvoili nego budu postali jedni divni zajednički "sve-kosovski" fakulteti, gde će se istovremeno učiti kako je obilić bio albanac a srbi kolinisti i uzurpatori, i kako su šiptari divlje pleme koje je palo s marsa (jer nema drugog objašnjenja - iliri nisu, nije politički korektno da budu polu - albanci polu - bivši srbi i tako...) a da su srbi nebeski narod. tako da će sve biti u redu i seksualne radnice će moći mirno da nastave da šatro studiraju


Мудро, мудро, нема шта...

Море заболе њих лакат за све, каква деца, какве сексуалне раднице...Све до последње баба Смиљане на Косову има да постоје и факултети, па и баба Смиљана има да иде на факултет, ко је пита хоће ли... јер, то је део стратегије. Није ваљда баба Смиљана важнија од стратегије?

Прошле недеље сам се вратио са Косова, и још ми је мука...
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:37 30.01.2010

Re: Јесте ли ми род, сирочићи мали...

arianna

... dodala bih:... i premalo pameti

da, zaboravila sam da ima i ta reč
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:41 30.01.2010

Re: Јесте ли ми род, сирочићи мали...

nurudin

Прошле недеље сам се вратио са Косова, и још ми је мука...

ovo je bilo nepristojno
ali je ujedno i divno opravdanje za sve što ja ubuduće budem pisala... vama je muka, a meni je onda...

blogovatelj blogovatelj 03:34 31.01.2010

Re: Јесте ли ми род, сирочићи мали...

Ана, зар нисте схватили да су на Косову једини проблем Албанци?


Od kad je sveta i veka za konflikt je potrebno dvoje.
geragera geragera 15:00 30.01.2010

očaj


ana_radmilovic ana_radmilovic 16:03 30.01.2010

Re: očaj

e baš se lepo seti, garagera, kao i uvek. cane
geragera geragera 17:30 30.01.2010

Re: očaj

ana_radmilovic
cane


Znam da se ne moze porediti sa tragedijom zaboravljene dece, kao i naroda koga se sete samo kad im je to karijeristicki oportuno, ali - zasto se iz price o Brejkersima uvek izostavi Gitarista?



eizo eizo 16:05 30.01.2010

...

Ocigledno je u Srbiji takva vladavina morala i cojstva da ovde vise nema musterija...

Nisam (za godinu dana) uspela da pronadjem kurve (neće niko da me vodi u javnu kuću i misle da se šalim kad zamolim), nisam čula ni za jedan slučaj da je neko peder ili lezbejka i nisam čula da je neko napustio/usvojio dete.


Bato, zafrljaci macku je u bilo kom pravcu...


Mani decu, vazno je zdravlje...
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:11 30.01.2010

Re: ...

eizo
Ocigledno je u Srbiji takva vladavina morala i cojstva da ovde vise nema musterija...

eh, ejzo, ima jedan vic ovde (a možda je i istina) - kao, bila neka kurva (profi) i otišla pre nekog vremena u novi pazar. kaže "od onih poštenih, mi kurve ne možemo da stignemo na red"
Bato, zafrljaci macku je u bilo kom pravcu...
Mani decu, vazno je zdravlje...

ma jašta, zamlaćujem se i ja od viška vremena :)
miloradkakmar miloradkakmar 16:21 30.01.2010

Priča

mi prijatelj, koji je nedavno bio na Kosovu, da niko nije mogao da mu kaže, ni Srbi domaćini, odakle svi ti mladi Albanci koji su izmili odnekud poslednjih godina.
Takođe mi reče da je uz glavne puteve kao da si u razvijenom delu sveta, ali čim siđeš sa njega jad i beda.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:01 30.01.2010

Re: Priča

miloradkakmar
mi prijatelj, koji je nedavno bio na Kosovu, da niko nije mogao da mu kaže, ni Srbi domaćini, odakle svi ti mladi Albanci koji su izmili odnekud poslednjih godina.Takođe mi reče da je uz glavne puteve kao da si u razvijenom delu sveta, ali čim siđeš sa njega jad i beda.

sve potpisujem
eizo eizo 17:29 30.01.2010

Re: Priča

Priča
mi prijatelj, koji je nedavno bio na Kosovu, da niko nije mogao da mu kaže, ni Srbi domaćini, odakle svi ti mladi Albanci koji su izmili odnekud poslednjih godina.
Takođe mi reče da je uz glavne puteve kao da si u razvijenom delu sveta, ali čim siđeš sa njega jad i beda.

Milorade...kad bata upozna seku...
pape92 pape92 16:27 30.01.2010

deca

Možda ne bi bilo loše da se problem studentkinja za sada stavi ad akta, razumeo sam da je on pomenut više da se uzgred opiše lokalni koloritet. Voleo bih da čujem - ne mislim da će mi biti lakše od toga, ali kad je tema pokrenuta da ne ostane nedorečena - ko je to ko ne zna ima li domova za nezbrinutu decu na Kosovu? Kakve podatke ima UNICEF? Kakve podatke imaju domovi u Srbiji, koliko u njima ima kosovske dece? Da li domova nema, ako ih nema, jer nema ni nezbrinute dece, odnosno sva se upućuju u domove u Srbiji? Postoji li rad službi na utvrđivanju ko su, gde su i sa kim su deca na Kosovu koja nisu sa roditeljima? Koji su detalji oko pomenutog doma u Ljipljanima: kad je dom raspušten, odmah nakon rata? Nekakav dokument, ili bar usmeno svedočenje u vezi sa tim gde su deca prebačena bi valjda mogao da se pronađe.
Uopšte, da ne solim pamet (vidi se odakle sam) o ovome bi trebalo, ukoliko je situacija takva kakvom je opisana, da se u novinama i institucijama, podigne argumentovana buka. Pre toga argumentacija bi trebalo da bude dobro dokumentovana. Nije ovo najsrećnija tema za uopštena razmatranja, isuviše nam je blizu.

(Znam da su blogovi prepuni tzv poziva za akciju od strane ljudi koji su takvu akciju nesposobni/neupućeni/ograničeni da sprovedu; nisam mnogo bolji, ali šta drugo da se napiše na ovakav blog; najzad, možda ipak ima neko ko je sposoban i upućen i na takvom mestu da bi mogao da učini nešto)

ana_radmilovic ana_radmilovic 16:56 30.01.2010

Re: deca

pape92
Možda ne bi bilo loše da se problem studentkinja za sada stavi ad akta, razumeo sam da je on pomenut više da se uzgred opiše lokalni koloritet.

više manje... ima veze s decom, na kraju
da ne solim pamet (vidi se odakle sam) o ovome bi trebalo, ukoliko je situacija takva kakvom je opisana, da se u novinama i institucijama, podigne argumentovana buka
.
ne nam odakle ste (si) pepe, ali u pravu si. neću da prozivam ljude koji ne znaju da li to postoji, ispostavilčo se da zaista i ne postoji od rata, bilo je nešto u južnoj mitrovici... a što se buke tiče, veća bi se buka digla da napišem ko je čija ljubavnica nego da li negde ima neke nezbrinute dece, bilivmi
(Znam da su blogovi prepuni tzv poziva za akciju od strane ljudi koji su takvu akciju nesposobni/neupućeni/ograničeni da sprovedu; nisam mnogo bolji, ali šta drugo da se napiše na ovakav blog; najzad, možda ipak ima neko ko je sposoban i upućen i na takvom mestu da bi mogao da učini nešto)

baš sam to pomislila, ali eto - sam reče. ne znam da li postoji neko ko može nešto da uradi, ako postoji nek se javi pa ću proslediti sve do čega može da se dodje. mislim da su ta deca u srbiji po domovima, kao što sam i rekla...

pape92 pape92 20:53 30.01.2010

Re: deca

odakle ste (si) pepe

Si.
Mexico.
Mada sam više mislio na ovo, iz istih razloga kao u tvom tekstu:
Osoba iz Beograda (kao i u mnogim manjim mestima u Srbiji, da ne bude da je samo Kosovo) - znači, uvijeno, blesava, durak - što bi rekli Rusi.


Verujem ti da bi malo ko čitao članak o nezbrinutoj deci. Ljudi su umorni i od Kosova i od dece, a o kombinaciji i da ne govorim. Da li to znači da uopšte ne treba pisati...malo ko nije jednako niko, buka nije jedino merilo uspeha nekog članka.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:09 30.01.2010

Re: deca

pape92
da se u novinama i institucijama, podigne argumentovana buka.)


Dogodilo se sve to u jednoj civilizaciji, bog da nam prosti, takvoj, gdje se slični događaji spominju u štampanim kronikama kao nešto, što je jedva spomena vrijedno.
M. Krleža, Smrt bludnice Marije
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:27 30.01.2010

Re: deca

pape92
.Mexico.



pape92 pape92 22:09 30.01.2010

Re: deca

muchas gracias
mirelarado mirelarado 16:43 30.01.2010

E Aна, Ана,

стварно си Београђанка! Зар не видиш да ту напуштену децу нико не спомиње? То значи да не постоје.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:56 30.01.2010

Re: E Aна, Ана,

mirelarado
стварно си Београђанка! Зар не видиш да ту напуштену децу нико не спомиње? То значи да не постоје.

pa da, kao ono "nemoj si beogradjanka, bre"
frostibule frostibule 20:10 30.01.2010

Sve se zapisuje!

ovaj blog se vodi pod 'planeta'?
malopre b92 objavio vest sa Kosova pod 'svet'?

ovde se debelo krsi zakon i tuzilac bi trebao da reaguje!
Ja sam upravo prijavio ministarstvu informacija i policije ovu svinjariju!
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:48 30.01.2010

Re: Sve se zapisuje!

frostibule
Ja sam upravo prijavio ministarstvu informacija i policije ovu svinjariju!

e, dobro se neko setio
da nisam ja pisala, i ja bih prijavila!
lilit66 lilit66 22:10 30.01.2010

A koga pitaš?

Dok čekam odgovor na pitanje "da li na Kosmetu postoje domovi za napuštenu decu" (zamislite - to niko ne zna!) o čemu ću vas izvestiti ako vas zanima (mene baš zanima) pade mi na pamet jedno pitanje. U stvari više pitanja.


A od koga inače čekaš odgovor, odn. koga si pitala?

A da ja tebe usmerim na jednog čiku koji je radio u Ministrarstvu za rad i socijalna pitanja i baš se bavio Domovima za nezbrinutu decu pa se posle ispostavilo da je silne pare proneverio. Zove se Boris Stajković. Idi i objavi intervju, možda on po nešto i zna.

A šta je zapravo tvoj predlog?
da se otvore Domovi na Kosovu?
Da se otvore javne kuće jer ih nema?
Da se otvore fakulteti ili to može pod dva da se podvede?
Ništa mi nije jasno... post je o deci, o srpskim kurvama ili o studentkinjama?
geragera geragera 23:00 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66
Dok čekam odgovor na pitanje "da li na Kosmetu postoje domovi za napuštenu decu" (zamislite - to niko ne zna!) o čemu ću vas izvestiti ako vas zanima (mene baš zanima) pade mi na pamet jedno pitanje. U stvari više pitanja.


A od koga inače čekaš odgovor, odn. koga si pitala?

A da ja tebe usmerim na jednog čiku koji je radio u Ministrarstvu za rad i socijalna pitanja i baš se bavio Domovima za nezbrinutu decu pa se posle ispostavilo da je silne pare proneverio. Zove se Boris Stajković. Idi i objavi intervju, možda on po nešto i zna.

A šta je zapravo tvoj predlog?
da se otvore Domovi na Kosovu?
Da se otvore javne kuće jer ih nema?
Da se otvore fakulteti ili to može pod dva da se podvede?
Ništa mi nije jasno... post je o deci, o srpskim kurvama ili o studentkinjama?


Preziva se Stajkovac, i bio je predsednik Upravnog odbora Dečje klinike u Tiršovoj, a uhapsen je zbog utaje poreza u preduzecu "Media Max", ciji je osnivac i vlasik postao kasnije.

A tekst je o beznadju i ocaju, kako ga ja shvatam, i ne znam zbog cega je autor uzrok tvoje frustriranosti...
lilit66 lilit66 23:13 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

Preziva se Stajkovac, i bio je predsednik Upravnog odbora Dečje klinike u Tiršovoj, a uhapsen je zbog utaje poreza u preduzecu "Medija Max", ciji je osnivac i vlasik postao kasnije.

A tekst je o beznadju i ocaju, kako ga ja shvatam, i ne znam sto je autor uzrok tvoje frustriranosti...


Jeste,baš taj. Ja sam ga upoznala pri Ministarstvu za rad i soc. pitanja neke 2002 na primer..e sad kako je od humanitarca postao biznismen to je pitanjce...pa mu ni to nije bilo dosta nego ni porez nije hteo da plaća...a taj porez posle ide u budžet, dakle i u Domove za nezbrinutu decu...

A tekst (ne autor-ka), me baca u frustriranost jer je sve uopšteno i ne zna se koji je cilj ovakvog teksta...da blebećemo radi blebetanja te tako da umesto da doprinese on zapravo odmaže.
Samo to.
A ti si neki drveni advokat?

lilit66 lilit66 23:13 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

Preziva se Stajkovac, i bio je predsednik Upravnog odbora Dečje klinike u Tiršovoj, a uhapsen je zbog utaje poreza u preduzecu "Medija Max", ciji je osnivac i vlasik postao kasnije.

A tekst je o beznadju i ocaju, kako ga ja shvatam, i ne znam sto je autor uzrok tvoje frustriranosti...


Jeste,baš taj. Ja sam ga upoznala pri Ministarstvu za rad i soc. pitanja neke 2002 na primer..e sad kako je od humanitarca postao biznismen to je pitanjce...pa mu ni to nije bilo dosta nego ni porez nije hteo da plaća...a taj porez posle ide u budžet, dakle i u Domove za nezbrinutu decu...

A tekst (ne autor-ka), me baca u frustriranost jer je sve uopšteno i ne zna se koji je cilj ovakvog teksta...da blebećemo radi blebetanja te tako da umesto da doprinese on zapravo odmaže.
Samo to.
A ti si neki drveni advokat?

ana_radmilovic ana_radmilovic 23:18 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66
.A od koga inače čekaš odgovor, odn. koga si pitala?

pa to baš i nije predmet teksta, pametnom bude dovoljno i napisano.
A da ja tebe usmerim na jednog čiku koji je radio u Ministrarstvu za rad i socijalna pitanja

neka
Ništa mi nije jasno... post je o deci, o srpskim kurvama ili o studentkinjama?

o temama koje su, navodno, sporedne, a u stvari su bitne - jer je to "sporedno" život iliti milje u kojem se isti odvija. post je o jednom segmentu života.
i stvarno, šta je razlog tolike frustracije ovim tekstom?
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:20 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66
te tako da umesto da doprinese on zapravo odmaže.Samo to.?

kome konkretno odmažem? i kako?
lilit66 lilit66 23:38 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

ana_radmilovic
lilit66
te tako da umesto da doprinese on zapravo odmaže.Samo to.?

kome konkretno odmažem? i kako?


Pa konkretno akterima tog segmenta o kojima si napisala post. Ili su oni zapravo samo izgovor za tvoje egzibicionisanje?
Kako im odmažeš? Tako što si sve izmešala, nisi dala precizne podatke, imena, mesta, sve je onako priča se, ima vic i tako redom...sve si banalizovala.
Tekst je, po mom mišljenju, veoma površan, vulgaran, usiljeno ležeran i svodi se na tračarenje. A ovakva tema je isuviše krupan zalogaj da bi je se tretiralo na takav bezobzirno bezobrazan način.
Te prema tome, ako želiš da je tretiraš ozbiljno, izvoli pa malo prošetaj te podatke u šake: koji poznanik, ime, prezime, koja kurva i gde i kako (ne mora ime i prezime, može i b92 da ga poseduje i ne objavi), činjenice, bla, bla, bla...Uostalom, ti si novinarka, zar ne?
A šta reče da studiraš?

A sada idem na spavanje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:40 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

o temama koje su, navodno, sporedne,

Meni se sve nešto čini da si ti u stvari pisala o temama koje ne postoje. U tom čuču grmi zec. Priznaj, to si ti sve izmislila...
Hvala Ana.
geragera geragera 23:42 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66



Jeste,baš taj. Ja sam ga upoznala pri Ministarstvu za rad i soc. pitanja neke 2002 na primer..e sad kako je od humanitarca postao biznismen to je pitanjce...pa mu ni to nije bilo dosta nego ni porez nije hteo da plaća...a taj porez posle ide u budžet, dakle i u Domove za nezbrinutu decu...

A tekst (ne autor-ka), me baca u frustriranost jer je sve uopšteno i ne zna se koji je cilj ovakvog teksta...da blebećemo radi blebetanja te tako da umesto da doprinese on zapravo odmaže.
Samo to.
A ti si neki drveni advokat?



Covek ja zavrsio medicinu, a biznisom se bavio jos ranije, no to nije bitno - ako je krao u tvorza!
Samo mi nekako smrdi da je razlog to sto je nekom ko muze medije oteo deo kolaca...

Zamisli da ja sad utripujem kako je autor, iz ko zna kakvog razloga, tekstom tebi stao na zulj, i pitam te, recimo:
"A, ti si neka studentkinja?"
Ne bi bilo pristojno, zar ne?
lilit66 lilit66 23:49 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66
.A od koga inače čekaš odgovor, odn. koga si pitala?


pa to baš i nije predmet teksta, pametnom bude dovoljno i napisano.


Iyvini, a gde si ti studirala novinarstvo ako je ovo tvoj odgovor?

Pazi, ja ne želim da tebe vređam, meni to nipošto nije cilj. Ne poznajem te, mlada si osoba, mogla bi čak i da mi budeš simpatična beš zbog neke tvoje mladalačke uobraženosti...
Ali tema prosto zahteva poštovanje, kompletno poznavanje sistema i iznošenje činjenica a ne razmahivanje trivijalnim insinuacijama...
Eto toliko. A sada definitivno laku noć.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:53 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66

Te prema tome, ako želiš da je tretiraš ozbiljno, izvoli pa malo prošetaj te podatke u šake: koji poznanik, ime, prezime, koja kurva i gde i kako (ne mora ime i prezime, može i b92 da ga poseduje i ne objavi), činjenice, bla, bla, bla...

Au bre :)
da, to bi bilo najbolje - imena, ko su, šta su, ko su im roditelji... lilit - svaka čast (to je pravi način da se stane djavolu u kraj!)
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:54 30.01.2010

Re: A koga pitaš?

Jelica Greganović
. Priznaj, to si ti sve izmislila...Hvala Ana.

Tačno, Jelice... nema napuštene dece, nema ničega... ja gledala neki film pa me inspirisalo.
lilit66 lilit66 00:02 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

Jelica Greganović
o temama koje su, navodno, sporedne,

Meni se sve nešto čini da si ti u stvari pisala o temama koje ne postoje. U tom čuču grmi zec. Priznaj, to si ti sve izmislila...
Hvala Ana.

E baš mi ne date da spavam.
Jelice, nije stvar u tome da li tema postoji ili ne postoji, uopšte ne sumnjam da postoji. Al ovako kako je napisano, što se mene tiče, ne govori ništa. Niti će ikoga relevantnog ponukati da se zainteresuje da situaciju popravi. Koju situaciju? Generalnu? Pa to rešavamo decenijama. Konkretnu? Ne vidim ništa konkretno napisano, samo insinuacije a to mislim da nije dovoljno.
Ili mi izmiče spisateljičina majeutika?
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:03 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66
...Ali tema prosto zahteva poštovanje, kompletno poznavanje sistema i iznošenje činjenica a ne razmahivanje trivijalnim insinuacijama...

šta su "trivijalne insinuacije"? priča o tome da prostaci vredjaju studentkinje svojim vulgarnim aluzijama? ili priča o tome da sam želela da napravim reportažu o javnoj kući ali nisu hteli da me vode? ili reč "kurva"? ili to da primitivan svet gleda glumice i novinarke takodje kao na neku vrstu kurvi? ili o da ljudi ne znaju (zaista nije važno koji ljudi, poimence - to bi bilo tračarenje i nepotrebni prostakluk, licitirati sa imenima) postoji li ovde neki dom za napuštenu decu? ili činjenica da ne postoji, bar ne sa srpske strane? jel to moj prostakluk?
moj "profesionalizam" bi se po ovome što predlažete, lilit, ogledao u prozivanju i vredjanju ljdi bez neke preke potrebe. šta bi vama,na primer, značila neka imena? šta vas se tiče na kraju? ni vi svoje ime ne pišete...
lilit66 lilit66 00:05 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

ana_radmilovic
lilit66

Te prema tome, ako želiš da je tretiraš ozbiljno, izvoli pa malo prošetaj te podatke u šake: koji poznanik, ime, prezime, koja kurva i gde i kako (ne mora ime i prezime, može i b92 da ga poseduje i ne objavi), činjenice, bla, bla, bla...

Au bre :)
da, to bi bilo najbolje - imena, ko su, šta su, ko su im roditelji... lilit - svaka čast (to je pravi način da se stane djavolu u kraj!)


Pa je l' hoćeš da se baviš istraživačkim novinarstvom ili tračarenjem?
lilit66 lilit66 00:12 31.01.2010

Re: A koga pitaš?


Samo mi nekako smrdi da je razlog to sto je nekom ko muze medije oteo deo kolaca...


Država? pa od čega se puni budžet ako ne od poreza aman?
Zamisli da ja sad utripujem kako je autor, iz ko zna kakvog razloga, tekstom tebi stao na zulj, i pitam te, recimo:
"A, ti si neka studentkinja?"
Ne bi bilo pristojno, zar ne?


Ma da, otkrila je zlatnu venu skrivene albanske klijentele pa će mi napravi silnu konkurenciju...
nurudin nurudin 00:16 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66
Tako što si sve izmešala, nisi dala precizne podatke, imena, mesta, sve je onako priča se


Да је почела да ређа, вероватно не би била довољна два тома, а камо један блог...Забога, није Ана истражни судија, она само констатује ЧИЊЕНИЧНО стање...

lilit66
Tekst je, po mom mišljenju, veoma površan, vulgaran, usiljeno ležeran i svodi se na tračarenje


Камо среће да је трачарење...А, грозоте на Косову, тј. стварност је још површнија, још вулгарнија, још лежернија, у фазону: "не може нам нико ништа"...текст све то само констатује...

Ана, још лежерније...у супротном, експлодираћете...




milisav68 milisav68 00:47 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit66
Pa je l' hoćeš da se baviš istraživačkim novinarstvom ili tračarenjem?

Dal si primetila, da se mesto, gde ostaju slova koja kuckaš na tastaturi zove blog?
geragera geragera 00:47 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

geragera
lilit66

Samo mi nekako smrdi da je razlog to sto je nekom ko muze medije oteo deo kolaca...


Država? pa od čega se puni budžet ako ne od poreza aman?
Zamisli da ja sad utripujem kako je autor, iz ko zna kakvog razloga, tekstom tebi stao na zulj, i pitam te, recimo:
"A, ti si neka studentkinja?"
Ne bi bilo pristojno, zar ne?


Ma da, otkrila je zlatnu venu skrivene albanske klijentele pa će mi napravi silnu konkurenciju...




Preostalo je samo da ti likovi koji se, kroz marketinske agencije tako zvucnih naziva, a koji su do poslednjeg implementirani u sve strukture vlasti, i koji se "legalno", sve placajuci drzavi porez, enormno bogate, uzviknu - "Drzava to sam ja!", pa da definitivno shvatimo da za Cloaca Maxima u kojoj zivimo nije kriv neko drugi...

Ko poseduje kvalitet ne zazire od konkurencije, ili receno Grunfovom terminologijom:
"Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi."
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:52 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

geragera

:"Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi."

i ne vjeruj ženi Tkoja laže
geragera geragera 00:53 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

geragera geragera 01:09 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

ana_radmilovic

i ne vjeruj ženi Tkoja laže


Jbš ženu Tkoja ne laže...
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:17 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

geragera

Jbš ženu Tkoja ne laže...

e sad si me kupio
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:54 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

i stvarno, šta je razlog tolike frustracije ovim tekstom?

Kako, šta...Pa otkud u Srbiji kurve..
To kod nas ne postoji....bre..
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:06 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

Drago Kovacevic
Pa otkud u Srbiji kurve..To kod nas ne postoji....bre..

Pa ja i pišem kako ne postoji... nego su me krivo shvatili (bre :)
I ne samo to, ne postoje u nas ni oni koji tako gledaju na sve žene sem onih sa bradom i brkovima
A o deci da ne govorimo... to ja gledala neku špansku sapunicu , pa me potreslo i reko' ajd' da izmislim i ja nešto na tu temu
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:15 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

Pa ja i pišem kako ne postoji... nego su me krivo shvatili (bre :)

Pa da...nego "patrioti" i na ladno duvaju...Kažu, čim ona to pominje, nisu čista posla...Srbija ti je puna čuvara morala i ćudoređa...
A o deci da ne govorimo... to ja gledala neku špansku sapunicu , pa me potreslo i reko' ajd' da izmislim i ja nešto na tu temu

Da, ovo već nije za šalu...Znaju li ovi u Rasimovom ministarstvu šta o tome..
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:26 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

Drago Kovacevic
...Znaju li ovi u Rasimovom ministarstvu šta o tome..

Da i svaki dan zovu da pitaju, eno baš grade objekte, sigurne kuće i tako... sve će biti super, samo da prvo rešimo ove neprijatnosti oko statusa, znaš

Ali, da se ne pravim ja mnogo bolja - mnogo je vremena prošlo kako sam ovde, a tek sam sada pitala za to. Pomislila sam baš, sve onako redom kako sam napisala "čekaj, majku mu, gde li su ti domovi? da li to znači da nema ni te dece? pa gde su onda deca, nemoguće da ih baš, baš nema?"
deca su "u srbiji" a ne na kosovu, ali pošto je i kosovo u srbiji - sve je u redi. lažna uzbuna
izvinjavam se ako sam nekoga uznemirila...
geragera geragera 05:43 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

ana_radmilovic

e sad si me kupio


Onda me slazi kako ces leci da spavas cim cujes uspavanku...

ana_radmilovic ana_radmilovic 05:47 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

geragera
Onda me slazi kako ces leci da spavas cim cujes uspavanku...

Naravno da hoću
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:11 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

lilit, nemoj da zaboraviš da je ovo blog, lični dnevnik, koji zaista ne obavezuje autora na ispunjavanje novinarske forme, ni sadržine, čak i onda kada se tiče tema koje bi mogle da budu novinarski prilozi. Dakle, Ana može ovde da piše kako god želi i bez imena i u insinuacijama i bez namere da ikog relevantnog ponuka na bavljenje tim problemom. Blog otvara Ani mogućnost da piše i, po tvom mišljenju - nedovršeno, samo u odsevima, onako kako to u trenutku pisanja želi.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:57 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

Jelica Greganović
Blog otvara Ani mogućnost da piše i, po tvom mišljenju - nedovršeno, samo u odsevima, onako kako to u trenutku pisanja želi.

da, i ta je mogućnost upravo ono što je kod bloga privlačno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:50 31.01.2010

Re: A koga pitaš?

Da i to je upravo razlog zbog kog volim blog, mogu da pišem o čemu god i kako god hoću i ne moram i u slobodno vreme da se bavim svojim poslom.
mikele9 mikele9 23:07 31.01.2010

Za lilit66 kad se naspava

Tekst je, po mom mišljenju, veoma površan, vulgaran, usiljeno ležeran i svodi se na tračarenje. A ovakva tema je isuviše krupan zalogaj da bi je se tretiralo na takav bezobzirno bezobrazan način.

Ej lilit66, 'ajde sedi ovih dana u kombi koji će te čekati u 6 sati ujutro ispred Pošte broj 6 kod železničke stanice i kreni na Kosovo (i Metohiju), zagrizi krupan zalogaj i kada budeš provela dva, tri dana grizući ga, istretiraj nam ga na obziran i nebezobrazan način. Da li ćeš se predstaviti kao studentkinja, kao novinarka, kao radoznalka, kao slučajna prolaznica ili kao Kenterberijski Nadbiskup, odluči sama. Jedva čekam tvoj nepovršan, nevulgaran, neusiljeno neležeran tekst koji se neće svoditi na tračarenje.
Sve cupkam u mestu od iščekivanja.
Puno uspeha 66-toj lilit želi...
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:44 01.02.2010

Re: Za lilit66 kad se naspava

mikele9
. Da li ćeš se predstaviti kao studentkinja, kao novinarka, kao radoznalka, kao slučajna prolaznica ili kao Kenterberijski Nadbiskup, odluči sama.


e, baš me nasmeja... naglas se smejem kao kenterberijski nadbiskup
blogovatelj blogovatelj 05:14 01.02.2010

Re: A koga pitaš?

Tekst je, po mom mišljenju, veoma površan, vulgaran, usiljeno ležeran i svodi se na tračarenje


'ajd' idi malo citaj e-novine, ili Kurir, sta god vise volis. Mozes i oba.
Tu imas konkretna imena, pa krvni pritisak moze da ti stoji na visokom nivou dok ne eksplodiras.
Upropasti mi ugodjaj trabunjanjem.
blogovatelj blogovatelj 05:35 01.02.2010

Re: Za lilit66 kad se naspava

e, baš me nasmeja... naglas se smejem kao kenterberijski nadbiskup


A mene podseti na Pazolinija

samodakazemnesto samodakazemnesto 13:12 01.02.2010

Re: A koga pitaš?

Ana je samo rekla da na tom kosovu postoje puuuno zivotnije teme od "strategeske politike" (btw,sta je to,mislim,kako se manifestuje?). i kakave veze ima sto je novinarka? bila,videla,osetila,napisala. dok ti,predpostavljam sedis udobno zavaljena u svoju fotelju i kritikujes?
i cemu nabrajati imena? ana nije policajac.
licno mislim da je na kosovu ZIVOT POSLE ZIVOTA.

Ana,hvala na iniciranju teme.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:55 01.02.2010

Re: A koga pitaš?

samodakazemnesto
licno mislim da je na kosovu ZIVOT POSLE ZIVOTA.

da, da, da :) za albance početak projekta čiji krajnji ishod niko živ ne zna, za srbe - neko vreme posle kraja vremena... ja kažem, došla sam posle kraja. kad su svi normalni otišli i sada (srpsko)kosovo postoji u neki papirima, strategijama, statutima i statusima - ali ga na zemlji baš i nema. kosovo je najbolji dokaz da su srbi nebeski narod. ne postoje i postoje u isto vreme :)
samodakazemnesto samodakazemnesto 21:18 02.02.2010

Re: A koga pitaš?

pa da. a sta "beograd" radi po tom pitanju? ja sam ubedjena da su ti srbi dole zrtvena jagnjad dnevnopolitickih igara bez granica "beograda". meni to deluje kao neki dokumentarac o getu koji nam puste na tv kad nam posumnjaju u patriotizam,tj kad treba na izborima da pokazemo patriotizam. e,onda gledamo sve kosovske bojeve (il bojove,neeem ti pojma) od 1389-2010-te,fala kome god,ne fali nam bitaka. a izmedju izbora,ti jadni srbi dole i ne postoje,prosto zato sto ih nema na tv-u. gle,nisam nikad bila na kosovu,pratim situaciju sa sigurne razdaljine,ali ... cinjenica je da kosovo nema vise u srbiji. zato se namece logicno resenje,a to je da se radi na forsiranju suzivota. ali kako vlast da forsira suzivot kad srbi u srbiji "ne daju" kosovo? zar nije lakse i bezbednije po vlast tupiti srbima u srbiji kako je kosovo srpsko,pa sacuvati glasace,nego izaci pred te iste glasace i reci "moramo forsirati suzivot na kosovu!" i ostati bez glasaca po cenu mrcvarenja tih par hiljada srba na kosovu? ne,ni to im nije dosta,pa jos umesto bar da forsiraju suzivot srba sa srbima na kosovu i njih upiru jedne protiv drugih. hahahaah postoje stvari koje narod nikad nece pozlatiti. ne znam,mozda gresim,ali iz neke moje perspektive stvari izgledaju tako. a tebi anice jedno pitanjce. zapitas li se ikad vredi li? i koji odgovor das sebi?
ana_radmilovic ana_radmilovic 02:36 03.02.2010

Re: A koga pitaš?

samodakazemnesto
meni to deluje kao neki dokumentarac o getu ..

i meni

a tebi anice jedno pitanjce. zapitas li se ikad vredi li? i koji odgovor das sebi?

ne, ne pitam se više ništa...
ali evo jednog politički totalno nezanimljivog odgovora - kad se jednog dana vratim kući, vratiću se sasvim sigurno mnogo drugačija. verovatno gora ali bar bez iluzija (mada i ovo zvuči kao iluzija) ... sve je ovde jako vidljivo. jer je kosovo jako malo i jako intenzivno.
ako za to vreme pored ovoga još ponekoga zainteresujem za svima već dosadno kosovo ili možda nekome pojasnim ono što mogu - to je sasvim ok, što se mene tiče.
samodakazemnesto samodakazemnesto 15:14 03.02.2010

Re: A koga pitaš?

jes,jes,jes! jer prvi put kad se zapitas,posumnjaces.

ok,da se vratimo temi. pokusavam da shvatim koliko kosova nam treba da bismo se resili kolektivne katarakte? imali smo hrvatsko kosovo,bosansko kosovo,kosovosko kosovo,... sta jos treba da se desi? neko beogradsko kosovo? da li smo toliko sebicni,ili sludjeni,sta li? kad ce kosovo probiti tajming naseg interesovanja van dnevnika u pola 8? nikad. jer kosovo je dovoljno daleko da ne bi bilo blizu i da nas se tice van dnevnika.

budimo ljudi iako smo srbi.
nachtmusik nachtmusik 00:53 31.01.2010

Zbunitis....

... ne od teksta, koji je poprilicno jasan, bar iz ove moje bosanske perspektive, nego od pojedinih komentara.
Sta je tu uopste nejasno?
Bas je lijepo imati pogled kao trkaci konj, je l tako?
Viseslojni tekstovi koji ukazuju na neke vazne probleme nekako bodu oci. Pogotovo onoj kategoriji ljudi koji sve to nekako gleda na vijestima ili cita u novinama, pa onda prebaci kanal. Ah, kako je lijepo imati daljinski! Najkorisniji izum poslije tocka.
A sto se prostakluka tice, ja se nekako sjetih onog cuvenog slucaja "Sjedinjene Americke Drzave protiv knjige sa naslovom Uliks"

Ana, zivota ti, nemoj zatvarati oci, treba nam neko cista pogleda. Ko razumije, shvatice.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:59 31.01.2010

Re: Zbunitis....

nachtmusik
..., bar iz ove moje bosanske perspektive,.

i iz ove ovde moje bosanaske perspektive
živa bila i u zdravlje
blogovatelj blogovatelj 03:33 31.01.2010

Kako?

umesto što pišemo budalaštine o srpskim malverzacijama, ne objavimo imena kurvi koe spavaju sa Šiptarima.

- Da ih obrijemo na ćelavo - pitam - i okačimo im table sa natpisima "ja sam kurva koja spava sa Šiptarima"?

Poznanik me lupa nogom ispod stola.

- Meni bi bilo zabavnije - nastavljam jer ne mogu da shvatim da je budala osim što je budala i neki kao "faktor" - da pišem o onima koji sa braćom Šiptarima preprodaju drogu, kradu svoju majčicu Srbiju tako što valjaju gorivo oslobodjeno poreza....

Poznanik me vadi i kaže "ma pusti je, ona je iz Beogada"


Kako posle da ti ne dam preporuku.
Kosovo je najtezi oblik ionako teske sizofrenije Balkana.
Pametni to znaju, ali nema vajde... Nije do njih... Lukavi se pitaju, nazalost.




ana_radmilovic ana_radmilovic 04:58 31.01.2010

Re: Kako?

blogovatelj
"Kako posle da ti ne dam preporuku.Kosovo je najtezi oblik ionako teske sizofrenije Balkana.Pametni to znaju, ali nema vajde... Nije do njih... Lukavi se pitaju, nazalost.

a kako da i ja tebi ne dam preporuku. lukavost i pamet ne dolaze sa istog mesta, ne susreću se često i ne rade na istim "projektima".
blogovatelj blogovatelj 16:51 31.01.2010

Re: Kako?

lukavost i pamet ne dolaze sa istog mesta, ne susreću se često i ne rade na istim "projektima".


Da bi se spojili pamet i lukavost neophodna je mudrost.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:44 31.01.2010

Re: Kako?

blogovatelj
Da bi se spojili pamet i lukavost neophodna je mudrost.

a ko ima mudros' može da osvoji svet :) al' neće, jer osvajanje sveta nije mudro
blogovatelj blogovatelj 18:29 31.01.2010

Re: Kako?

a ko ima mudros' može da osvoji svet :)


Ja ozbiljan a ti se zajebajes ;-)
I to je isto neka mudros'
Da ne s'vatas stvari previse ozbiljno!
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:31 31.01.2010

Re: Kako?

blogovatelj
Ja ozbiljan a ti se zajebajes ;-)I to je isto neka mudros'Da ne s'vatas stvari previse ozbiljno!

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:57 31.01.2010

neke sporedne stvari...

Šta su i da li postoje sporedne stvari?


da - i one su jedino i bitne!!!

sve dok ne dođe red na njih (sporedne stvari) san o normalnosti
ostaće samo to - još jedan nedosanjan srpski san...
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:05 31.01.2010

Re: neke sporedne stvari...

Nebojša Milenković
?da - i one su jedino i bitne!!! sve dok ne dođe red na njih (sporedne stvari) san o normalnosti ostaće samo to - još jedan nedosanjan srpski san...

da, kad prestanu da te gledaju kao da se zezaš kada pitaš za neku od tih, "sporednih" stvari - to će biti znak da su postali malo normalniji

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana