Muzika| Umetnost

Redemption post

myredneckself RSS / 05.02.2010. u 22:58

Ovo je post o dva Boba - to su Bob Dilan i Bob Marli. Mnogi će se čuditi - šta će ova dva Boba u jednom postu, koji sam naslovila koristeći naslov nezaboravne pesme!? S pravom. Ali, ima mnogo razloga koji ih povezuju, taman dovoljnih za  kosmičke eksplozije rok heroizma, koji ova dvojica sigurno nose sa sobom.

Nisam mislila da pišem osvrt na njihov život i delo. O Dilanu i Marliju svi sve već odavno znaju, a za podsećanje nije loša wikipedia. Nego...danas me podsetio radio  na rođendan Boba Marlija( 6.februar, 1945 – 11 maj, 1981) i  svirku koja se već par godina upražnjava tim povodom (Srbi su mu čak i spomenik u Banatu podigli!). To me je potaklo u razmišljanju o uticaju na muziku koji je imao ovaj  umetnik. A kad smo tu kod uticaja, pomenuti Marlija bez Dilana, bilo bi neoprostivo. Ova dva potpuno  različita  muzička žanra iz kojih su ovi velikani, te količina dobre muzike koju bih morala  slušati odjednom, mogli su me odvratiti od toga da pišem ovaj post.  Kakogod bilo, ja sam mislila o uticaju koji su imali na moju, a i mnoge druge generacije posle, i nisam mogla odoleti.bob-dylan-richard-avedon.jpg?w=193&h=244

Ono što je takođe opravdanje zašto ih pominjem zajedno je to, što se i danas malo, malo čuje slaganje s njihovim pogledima na svet. I  u govorima raznih političara. Ali samo dok svašta obećavaju u predizbornim kampanjama, i dok ne dođu na vlast. Svugde, i ovde i tamo negde u svetu, odzvanjaju poznati slogani u govorima političara, svi hoće da su im blizu po stavovima.  Dok se ne ustoliče, i dok od slatkoće vlasti sve ne padne u duboki zaborav.

Ova dva umetnika su stvarno imala gotovo revolucionaran uticaj na muzička kretanja, ali pisati o svemu tome, zahtevalo bi bar nekoliko postova na ovom blogu. Taj uticaj i snaga predstavljaju i danas misli vodilje u oslobađanju od  političkih primesa i uticaja, koji bi hteli da budu u "svakoj čorbi mirođija", u tekstovima nažalost retkih pesnika, koji se danas usuđuju da iskažu protest protiv ovakvog sveta.

Prvi od njih, Dilan, bio je svojevrsna renesansa muzike šezdesetih godina prošlog veka . Takođe je sa Vudro Gatrijem za koga je rekao da će biti njegov najbolji učenik, bio  i poslednji red u odbrani američke folk muzike. Dobitnik Gremi i mnogih drugih nagrada, pokrenuo je i promenio mnoge stvari, sviđalo se to nekom ili ne. Tih godina (1965), going electric, sa svojim se hitom  "Subterranean homesick blues"  počeo uspinjati ka slavi, što nekom ko se zvao Robert Cimerman sigurno nije bilo lako. Tako je Bob polako počeo da se predstavlja svetu, dodavši usput  i ono Dilan svojoj veličini. Iste godine izdaje i "Like a rolling stone" što magazin Rolling Stone 2004.g. na svojim listama proglašava za pesmu br.1 svih vremena. Ostalo je istorija.

Dilan je doneo svojevrsni electric zvuk u američku muziku, drugačiji od onog Elvisa Prislija i Čak Berija. Zauzeo je zasluženo mesto u vrhu američke muzičke scene, majstorski  pametno povezujući ljudske generacije, godinama. Pevajući o životu, politici, kulturi, postavio je standarde sledećim i budućim umetnicima, šta kultura zapravo znači.01-bob-marley-082107.jpg

S druge strane Bob Marli dao je takođe svoj doprinos i unapredio  svetsku muzičku kulturu. Slao je poruke na više načina. Lepota njegove muzike, priče i stihova omogućila je svetu da sazna mnogo o njegovom narodu i Jamajci i borbi kroz koju su oni stalno prolazili. Rege muziku ne bismo otkrili tom silinom da nije bilo Marlija i njegovog uticaja na nju. Kad  pokušam da opišem B. Marlija rečima, mnoge mi padaju na pamet: muzika, rege, revolucija, optimizam, pesnički genije, marihuana, heroj, rasta... Iako su neke od njegovih ideja bile obskurne, njegov stil i veličina učinili su da se o ovoj muzici čuje širom sveta. Mnogima je slušanje njegove muzike po prvi put ličilo na otkrivanje i ispitivanje osećanja koja do tada nisu osetili.

Oba Boba pomerila su kulturu muzičke pobune. Obojica su živela san o kome su i drugi sanjali. Mnogi bi  voleli da su mogli izdržati na tom putu. Da bi se ti snovi živeli i odživeli, moralo se uspešno proći kroz mnogo testova. Mislim da su zato oni i njihova muzika večni.

Btw, ako nisu ni Klepton, ni Marli - who shot the deputy? Hehh...znate da osobito volim nepotrebno znanje.

Eto, ja ukratko rekoh i iskupih se. A sad vi...



Komentari (120)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 23:03 05.02.2010

:))

sta da ti kazem:))
edit:
i cestitam!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 05.02.2010

Re: :))

dunjče, ne radi link, ne radi ni onaj novi sa tvog bloga.
troll off.
myredneckself myredneckself 23:11 05.02.2010

Re: :))

AlexDunja
sta da ti kazem:))
edit:
i cestitam!

hvala AD
ne otvara mi se link pa ne znam šta si htela da mi kažeš
natasavb natasavb 23:24 05.02.2010

Re: :))

kad sam videla naslov, prvo na sta sam pomislila je marley, ali rekoh sigurno nije on u pitanju. bas si me obradovala da znas.
pocela da ga slusam jos u osnovnoj skoli 7-8 razred i kako sam bila jedina, mislim da me drustvo od tamo jos po njemu pamti.

myredneckself myredneckself 00:03 06.02.2010

Re: :))

natasavb
kad sam videla naslov, prvo na sta sam pomislila je marley, ali rekoh sigurno nije on u pitanju. bas si me obradovala da znas.
pocela da ga slusam jos u osnovnoj skoli 7-8 razred i kako sam bila jedina, mislim da me drustvo od tamo jos po njemu pamti.


drago mi je da si tu nato, još ćemo pričati
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:05 05.02.2010

prva?



EDIT: druga

elem, htedoh samo da pozdravim domaćicu i da kažem da se ne uklapam na temu: ni jedan ni drugi nisu moj cup-of-tea nikad bili. ja bih se sada povukla u svoje odaje, ako smem. danke.
myredneckself myredneckself 23:19 05.02.2010

Re: prva?

BebaOdLonchara


EDIT: druga

elem, htedoh samo da pozdravim domaćicu i da kažem da se ne uklapam na temu: ni jedan ni drugi nisu moj cup-of-tea nikad bili. ja bih se sada povukla u svoje odaje, ako smem. danke.

za drugu jedan neobičan klip još neobičnijeg južnoafričkog "benda" koji ovih dana siluje internet( čisto zbog apdejtovanja)
sweet dreams
mirelarado mirelarado 23:22 05.02.2010

Re: :))

И ја бих да поздравим домаћицу.

Волим обојицу, вероватно из разлога које си и сама навела. Сваки на свој начин, обележили су те '60-'70. године прошлог века. Поједини текстови Диланових песама имају и поетску снагу.

Mакфери, грешком - опуштено.

Марли - опуштено и утешно.

Дилан - напето.
natasavb natasavb 23:31 05.02.2010

Re: :))

mirelarado
Mарли - опуштено.

ovo je neko na tjubu pogresno okacio.ovo je bobby mcferrin.
ti si verovatno htela ovu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 23:35 05.02.2010

Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

Dva Boba!
Da su legende - jesu.

Ja se javljam da ti kliknem preporuku, jer shvatam ono što pišeš. Uglavnom.
Samo, nešto si mi zakinula Dilana. Namerno, jer si mislila da je dovoljno da pet puta napomeneš kako ti imaš u vidu samo njegov muzički profil.
U redu, ali si morala, makar pod "Razno", da kažeš da je čovek - PESNIK (još se dodaje i da je slikar, ali ti to ne zameram).
Da li ti shvataš, draga MNRS, da je u švedskim kuloarima bilo priča da bi tom čoveku trebalo ponuditi - Nobelovu nagradu (ne za muziku, nego za literaturu). A tebi je to sporedno.

Drugo, kao tinejdžer, nisam nikako mogao da razumem šta je Marlija bilo navelo da jednu pesmu nazove NO WOMAN NO CRY. Bilo je nekih bezobraznih tipova u mom društvu i oni su to prevodili prilično - mizogino, he, he, he...

Ne zameri, ja rekoh što mi je prvo palo na pamet. Ciao.
myredneckself myredneckself 23:50 05.02.2010

Re: :))


Mарли - опуштено.

Дилан - напето.

марли - оправдано
дилан - ... и драматично
на ролин стоун се ништа не 'вата, чак ни маховина
свиђа ми се што певају о женама
myredneckself myredneckself 23:57 05.02.2010

Re: :))

nata ima pravo, ok
4krofnica 4krofnica 23:58 05.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

bob: prvi rispekt, drugi lajk
a volim i ovaj film

mrns
mikele9 mikele9 23:58 05.02.2010

Robert Cimerman

Bob Dilan in first place!
Like A Rolling Stone
Living The Blues
Mississippi
Santa Fe
Long Distance Operator
Moonlight
Never Gonna Be The Same Again
Sara
The Death Of Emmett Till
Long Time Gone
License To Kill
Spanish Harlem Incident
The Ballad Of Frankie Lee And Judas Priest
Life Is Hard...........................etc., etc.,etc.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:06 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

Robert Alan Zimmerman, Bob Dylan (Dylan Thomas was on his mind)je zaista, na prvom mestu jeste pesnik, moderni trubadur, hronicar koji svoju poeziju gradi kao piramidu, apstraktno, ali univerzalno. Slika recima koje cesto, mnogima, mogu da zvuce nepovezano, ali uspevaju da sklope specficnu slagalicu, mozaik. Ja, naravno, volim Bob Dylana
A volim i Marlea, Peter Tosha, Felu Kutia......
Evo jedne svetske himne u interpretaciji jednog simpaticnog momka:)

Reci,reci,reci.....
mirelarado mirelarado 00:10 06.02.2010

Re: :))

myredneckself
nata ima pravo, ok


То сам и написала и захвалила се Наташи . Коментар је нестао, али нема везе.

Још Дилан.
myredneckself myredneckself 00:12 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

vladimir petrovic
Dva Boba!
Da su legende - jesu.

Ja se javljam da ti kliknem preporuku, jer shvatam ono što pišeš. Uglavnom.
Samo, nešto si mi zakinula Dilana. Namerno, jer si mislila da je dovoljno da pet puta napomeneš kako ti imaš u vidu samo njegov muzički profil.
U redu, ali si morala, makar pod "Razno", da kažeš da je čovek - PESNIK (još se dodaje i da je slikar, ali ti to ne zameram).
Da li ti shvataš, draga MNRS, da je u švedskim kuloarima bilo priča da bi tom čoveku trebalo ponuditi - Nobelovu nagradu (ne za muziku, nego za literaturu). A tebi je to sporedno.

Drugo, kao tinejdžer, nisam nikako mogao da razumem šta je Marlija bilo navelo da jednu pesmu nazove NO WOMAN NO CRY. Bilo je nekih bezobraznih tipova u mom društvu i oni su to prevodili prilično - mizogino, he, he, he...
Ne zameri, ja rekoh što mi je prvo palo na pamet. Ciao.

Vladimire ne mislim da je BM mizogin
priča se da je originalno stih na džemejken ingliš izgledao ovako
"No, Woman, Nuh cry", gde nuh znači don't
tako da stih izgleda ustvari ovako - No, Woman, don't cry... jer je teši i bodri da se ne razočarava zbog slum mesta gde žive itd.
zarezi, zapete... puuuno znače!
znam za priče o nobelovoj nagradi za dilana, i bila bih veoma sretna da su se ostvarile. ali, još nije kasno
myredneckself myredneckself 00:22 06.02.2010

Re: :))

mirelarado
myredneckself
nata ima pravo, ok


То сам и написала и захвалила се Наташи . Коментар је нестао, али нема везе.

Још Дилан.

све је ок мирела, само да не нестају коментари, уморна је ова машина ваљда
не знам ни сама колико пута сам чула ову песму
често је се сетим из контекста у форесту гампу

myredneckself myredneckself 00:33 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

4krofnica
bob: prvi rispekt, drugi lajk
a volim i ovaj film

mrns

takođe, ali ovom drugom bi sutra bio rođendan, pa eto u znak sećanja
stari dobri pekinpo, ekipa i dilan, naravno
evo ti quote krofnice
Billy:Ol' Pat... Sheriff Pat Garrett. Sold out to the Santa Fe ring. How does it feel?
Garrett: It feels like... times have changed.
Billy: Times, maybe. Not me.

myredneckself myredneckself 01:07 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

Jelena Pavlović
Robert Alan Zimmerman, Bob Dylan (Dylan Thomas was on his mind)je zaista, na prvom mestu jeste pesnik, moderni trubadur, hronicar koji svoju poeziju gradi kao piramidu, apstraktno, ali univerzalno. Slika recima koje cesto, mnogima, mogu da zvuce nepovezano, ali uspevaju da sklope specficnu slagalicu, mozaik. Ja, naravno, volim Bob Dylana
A volim i Marlea, Peter Tosha, Felu Kutia......
Evo jedne svetske himne u interpretaciji jednog simpaticnog momka:)

Reci,reci,reci.....

ovi momci su dobri, ali ovo je šlagvort za jednu vest koju sam čula.
letos je dilan sa bendom bio valjda u nekom manjem mestu, lakewood, NJ
i prošetao malo sam po gradu
presrela su ga dva policajca, oko dvadeset godina imaju, i pitali ga šta radi u tom gradu.
on je odgovorio - razgledam kuće!
poenta je da ga oni nisu prepoznali
dobro nisu morali da znaju tekstove njegovih pesama iz sedamdesetih, ali ne prepoznati boba dilana???
myredneckself myredneckself 01:30 06.02.2010

Re: Robert Cimerman

mikele9
Bob Dilan in first place!
Like A Rolling Stone
Living The Blues
Mississippi
Santa Fe
Long Distance Operator
Moonlight
Never Gonna Be The Same Again
Sara
The Death Of Emmett Till
Long Time Gone
License To Kill
Spanish Harlem Incident
The Ballad Of Frankie Lee And Judas Priest
Life Is Hard...........................etc., etc.,etc.

ma sve mikele od blond on blond, pa na ovamo
blogovatelj blogovatelj 01:54 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

ne za muziku, nego za literaturu


Ja bih mu dao i za knjizevnost i za mir. Mada i drugi Bob zasluzuje za mir, ali za knjizevnost malo teze.
Zasto?

1. Zato sto neko ko napise ovo



zasluzuje dve nagrade. U vreme kad je on ovo pisao Stonsi i Bitlsi su nosili bele kosuljice i kravate i pevali tra-la-la. On je licno prosvetlio Lenona, a ko prosvetli Lenona taj je tata nad tatama. Sam Lenon je u nekim intervjuima pred smrt pricao o "Dilan fazi" u kojoj se nalazio sredinom sezdesetih.

2. Dalje, onaj ko je ovo napisao, takodje zasluzuje Nobela.
Licno, ovo je najbolji nadrealizam u poeziji za koji ja znam.
Prva strofa je recimo o lincu koji se desio u gradu Duluth, blizu mesta gde je on odrastao.



3. Onaj ko napravi ovakvu metaforu o Kenediju i nuklearnom ratu mesec dana PRE NEGO STO JE KENEDI zvanicno objavio da Kuba ima oruzje kojim moze da unisti svaki veliki grad u USA sem Sijetla, zasluzuje mesto u istoriji muzike i knjizevnosti. A uz put obratite paznju na to na koji nacin koristi rec black da u isto vreme dok peva o nuklearnom ratu prica i o polozaju crnaca u USA u to vreme.



Edit: Plus, otpevao je "A hard rain" na istom mestu istog dana kad je Martin Luter King odrzao svoj "I have a dream" govor.
blogovatelj blogovatelj 02:47 06.02.2010

Re: :))

свиђа ми се што певају о женама


Tako je govorio Cimerman o zenama...

blogovatelj blogovatelj 03:46 06.02.2010

Re: Robert Cimerman

The Ballad Of Frankie Lee And Judas Priest


I ovo je ludnica od teksta
blogovatelj blogovatelj 05:05 06.02.2010

Re: Robert Cimerman

A ovo tek sto je lirika... Nevidjena...

Spanish Harlem Incident



Gypsy gal, the hands of Harlem
Cannot hold you to its heat
Your temperature's too hot for taming
Your flaming feet burn up the street
I am homeless, come and take me
To the reach of your rattling drums
Let me know, babe, all about my fortune
Down alone my restless palms.

Gypsy gal, you got me swallowed
I have fallen far beneath
Your pearly eyes, so fast an' slashing
An' your flashing diamond teeth
The night is pitch black, come an' make my
Pale face fit into place, ah, please!
Let me know, babe, I am nearly drowning
If it's you my lifelines trace.

I been wond'rin' all about me
Ever since I seen you there
On the cliffs of your wildcat charms I'm riding
I know I'm 'round you but I don't know where
You've slayed me, you have made me
I got to laugh halfways off my heels
I got to know, babe, will you surround me
So I can know if I'm really real.

vladimir petrovic vladimir petrovic 10:35 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

MNRS
...Vladimire ne mislim da je BM mizogin
priča se da je originalno stih na džemejken ingliš izgledao ovako
"No, Woman, Nuh cry", gde nuh znači don't
tako da stih izgleda ustvari ovako - No, Woman, don't cry... jer je teši i bodri da se ne razočarava zbog slum mesta gde žive itd.


Šteta što ja nisam imao ovo tvoje dobro obrazloženje "No, Woman, Nuh Cry", pa da ućutim te drkadžije s kojima sam se tada družio, koji su bukvalno prevodili naziv pesme kao "Tamo gde nema žene, nema plakanja". (To je bio onaj period mog života kada sam umeo, povremeno, da zavapim: Help, I’m Surrounded by Jerks!)

S druge strane
ne mislim da je BM mizogin

ja, takodje, ne mogu da zamislim pesnika (pa i pevača) koji ne voli - žene.
(Aleksanadar bi, verovatno, dodao i muziku i vino). Ako bi se tako nešto (ne daj Bože) dogodilo, bio bi samo pola čoveka, zar ne?
natasavb natasavb 11:34 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

poenta je da ga oni nisu prepoznali
dobro nisu morali da znaju tekstove njegovih pesama iz sedamdesetih, ali ne prepoznati boba dilana???


mislim da mozda i znaju tesktove, a da ne znaju da su njegovi.
"make you feel my love" je jedan od njih. tu stvar su bas mnogi izvodili, ali meni se najvise svidja kako to radi bryan ferry.


antioksidant antioksidant 15:39 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

Tamo gde nema žene, nema plakanja

ne zeno ne placi

politicka pesma
lepo bi legla na proslavi 20 godina ds-a : )
Good friends we have had, oh good friends we've lost along the way
In this bright future you can't forget your past
So dry your tears I say

i tuzna jer iz svih razocaranja ne ostaje nista da podupre nadu
i ostaje samo mantra
Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright
Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright
Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright
Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright

myredneckself myredneckself 16:39 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

Mada i drugi Bob zasluzuje za mir, ali za knjizevnost malo teze.
Zasto?

...mada se priča BM nastavlja, i danas još uvek ima rastući eho
ta njegova priča obuhvata i političku represiju, metafizičku i umetničku pronicljivost, borbu, i ima neku mističnu divljinu, skoro da je arhetipska. odjekuje, kako na zapadu, gde njene strašne istine menjaju poglede na stvari okolo, tako i u zemljama trećeg sveta gde BM doživljavaju skoro kao spasioca, posebno u onim zemljama iz kojih se dolazilo do robova
PS
eto, kažem ja da moji komentatori oplemenjuju sve ono što ja postavim na ovom blogu
zato i strepim nad komentarima koje ova umorna mašina hoće s vremena na vreme da "proguta"
myredneckself myredneckself 17:06 06.02.2010

Re: :))

blogovatelj
свиђа ми се што певају о женама


Tako je govorio Cimerman o zenama...


...Like your smile
And your fingertips
Like the way that you move your lips.
I like the cool way you look at me...
lepe žene su ga i volele
myredneckself myredneckself 17:14 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

, pa da ućutim te drkadžije s kojima sam se tada družio, koji su bukvalno prevodili naziv pesme kao "Tamo gde nema žene, nema plakanja". (To je bio onaj period mog života kada sam umeo, povremeno, da zavapim: Help, I’m Surrounded by Jerks!)

i današnji prevodi su često "biseri", a tek tada !
(ali danas je engleski k'o maternji, c, c, c...pa te teško loši prevodi mogu navesti na krivi put )
myredneckself myredneckself 17:19 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

mislim da mozda i znaju tesktove, a da ne znaju da su njegovi.

moguće je i to nataša
svakako je pomalo tužno
ta generacija(policajci, dvadesetogodišnjaci) verovatno bolje stoji sa likom i delom Lady Gage
blogovatelj blogovatelj 17:20 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

tako i u zemljama trećeg sveta gde BM doživljavaju skoro kao spasioca


Imao sam u firmi gde sam radio koleginicu iz Etiopije od koje sam saznao da cela porodica Bob Marlija zivi u Etiopiji i da je njegov rodjendan nacionalni praznik tamo.
myredneckself myredneckself 17:21 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

antioksidant
Tamo gde nema žene, nema plakanja

ne zeno ne placi

politicka pesma
lepo bi legla na proslavi 20 godina ds-a : )
Good friends we have had, oh good friends we've lost along the way
In this bright future you can't forget your past
So dry your tears I say

i tuzna jer iz svih razocaranja ne ostaje nista da podupre nadu
i ostaje samo mantra
Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright
Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright
Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright
Everything 's gonna be alright, everything 's gonna be alright



heeej, antioksidante
welcome
myredneckself myredneckself 17:22 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

blogovatelj
tako i u zemljama trećeg sveta gde BM doživljavaju skoro kao spasioca


Imao sam u firmi gde sam radio koleginicu iz Etiopije od koje sam saznao da cela porodica Bob Marlija zivi u Etiopiji i da je njegov rodjendan nacionalni praznik tamo.

haileeee
blogovatelj blogovatelj 17:47 06.02.2010

Re: Dilan je pesnik, ovaj drugi je - mizogin

haileeee


Selasije...
Car Afrike i Azije!
blogovatelj blogovatelj 17:57 06.02.2010

Re: :))

lepe žene su ga i volele


Pesma na ovom linku nije njegova, vec njegovog idola Vudi Gatrija. Sinoc dok sam brljao na YT naleteo sam na verziju koju svira Gatrijev sin i slusam je celo jutro.
A Dzoana obasjava...
blogovatelj blogovatelj 18:19 06.02.2010

Re: :))

Like the way that you move your lips.


Ima i verzije uzivo kad umesto lips peva hips
taube taube 23:47 05.02.2010

,

lepo napisano.
volim2boba
ali ću večeras pustiti ipak samo jednog
myredneckself myredneckself 00:14 06.02.2010

Re: ,

taube
lepo napisano.
volim2boba
ali ću večeras pustiti ipak samo jednog

gde si taube!?
baš si me obradovala što si svratila
miloradkakmar miloradkakmar 00:20 06.02.2010

Volim

da slušam i jednog i drugog, više naginjem glavu,uvo Dilanu.




myredneckself myredneckself 01:32 06.02.2010

Re: Volim

miloradkakmar
da slušam i jednog i drugog, više naginjem glavu,uvo Dilanu.





da to je stvar ukusa
nesporno je da su veliki svaki na svoj način
milorade, slušaj
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:31 06.02.2010

Bob...

...Kazu da je Dylan imao tu crnacku energiju,a pesma blowing in the wind je pravi pokazatelj njegove duse! Ben E King je cak govorio da je on trebao da peva tu pesmu i da ne moze da veruje,da je jedan belac mogao osetiti tako nesto...
Bob Marley s' druge strane je posedavao toliku energiju,toliki muzicki talenat koji je neopisiv recima...za njega nisu postaojale granice,a njegova muzika je druga dimenzija.



myredneckself myredneckself 01:22 06.02.2010

Re: Bob...

.za njega nisu postaojale granice,a njegova muzika je druga dimenzija.

imao je tu neopisivu tugu u sebi, talenat, ljubav i razumevanje
mislim da on nije nikad napisao lošu pesmu
a ostavio ih je mnogo
i još mislim da u odnosu na svaku tešku situaciju, imaš i njegovu pesmu koja je referenca na tu situaciju, kao proročanstvo, čudno
myredneckself myredneckself 01:27 06.02.2010

Re: Bob...

,a pesma blowing in the wind je pravi pokazatelj njegove duse!

stefane, zaboravila sam...
mislim da je ova pesma na nekim listama i statistikama, pesma sa najviše obrada, ikad
mirelarado mirelarado 01:28 06.02.2010

Re: Bob...

myredneckself
.za njega nisu postaojale granice,a njegova muzika je druga dimenzija.

imao je tu neopisivu tugu u sebi, talenat, ljubav i razumevanje
mislim da on nije nikad napisao lošu pesmu
a ostavio ih je mnogo
i još mislim da u odnosu na svaku tešku situaciju, imaš i njegovu pesmu koja je referenca na tu situaciju, kao proročanstvo, čudno


Стога ми је драго што у Банатском Соколцу има споменик. :)


myredneckself myredneckself 01:40 06.02.2010

Re: Bob...

Стога ми је драго што у Банатском Соколцу има споменик. :)


да то сам поменула и у посту
замало се нисам онесвестила кад сам то чула пре пар година,
лепо
blogovatelj blogovatelj 17:23 06.02.2010

Re: Bob...

mislim da je ova pesma na nekim listama i statistikama, pesma sa najviše obrada, ikad


Ja sam negde procitao da je to Yesterday od Bitlsa. Doduse to sam procitao pre jedno dvadeset godina, mozda je doslo do promene na vfhu tabele.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:01 06.02.2010

draga

samo da te pozdravim
volim ih obojicu

myredneckself myredneckself 01:25 06.02.2010

Re: draga

njanja_de.manccini
samo da te pozdravim
volim ih obojicu


ćao njanjo

topcat topcat 16:41 06.02.2010

Re: draga

I ja da mahnem i to...dok tugujemo okolo...

myredneckself myredneckself 17:32 06.02.2010

Re: draga

topcat
I ja da mahnem i to...dok tugujemo okolo...


ne tuguj top, i ja se koprcam
evo malo BM ritma u izvođenju belaca, ali s pravim primesama
mirelarado mirelarado 18:12 06.02.2010

Re: draga

myredneckself
topcat
I ja da mahnem i to...dok tugujemo okolo...

ne tuguj top, i ja se koprcam
evo malo BM ritma u izvođenju belaca, ali s pravim primesama


Придружујем се поздравима, није ми чак ни до ића и пића. Можда би кафа пријала, хммм... Наполитанска, у ракијским чашицама, или обична.


myredneckself myredneckself 20:33 06.02.2010

Re: draga

mirelarado
myredneckself
topcat
I ja da mahnem i to...dok tugujemo okolo...

ne tuguj top, i ja se koprcam
evo malo BM ritma u izvođenju belaca, ali s pravim primesama


Придружујем се поздравима, није ми чак ни до ића и пића. Можда би кафа пријала, хммм... Наполитанска, у ракијским чашицама, или обична.



свакако би мирела,
а и коштање овог лимонћела који ја нудим, злобници неће ваљда прогласити нашим декадентним посрнућем

mirelarado mirelarado 22:46 06.02.2010

Re: draga

myredneckself
а и коштање овог лимонћела који ја нудим, злобници неће ваљда прогласити нашим декадентним посрнућем


Злобници ће увек наћи нешто да нам пребацују. Нећемо се због тога секирати... Боље да ухватимо Марлијев воз:


myredneckself myredneckself 00:11 07.02.2010

Re: draga

Нећемо се због тога секирати... Боље да ухватимо Марлијев воз:

добро, хоћеш на плес у земљу дуге?
ту су и сукњице

korto malteze korto malteze 01:26 06.02.2010

palcevi gore za oba Boba

Dylan je, pre svega, u muziku 'uvukao' vrednu i prilicno psihodelicnu poeziju, inteligentan bunt i ekstremnu aroganciju. Mozda bi se to moglo nazvati i poezijom toka svesti. Njegove slagalice se neocekivano preklapaju izmedju delova pesme, ili cak razlicitih pesama. Muzika je tu sekundarna, iako je i tu imao prolome u kvalitetu kada je presao na elektricnu gitaru, verovatno da bi se izvukao iz uloge narodnjaka, a mnogi ga jesu tako dozivljavali (ruku na srce, u manje intelektualnim sredinama ga jos uvek vide kao kantri zvezdu, ali to se desava kada preslusas pola od necijih Greatest Hits i onda oblikujes misljenje). Neosporno, muzika mu je uvek bila kvalitetna i daleko vece tezine nego sto je bilo potrebno da se proda hit. To dokazuje i danas, gde na veoma cestim koncertima nastupa sa veoma profesionalnim ansamblom i nagradjuje publiku sa tacno onoliko postovanja i vajbova koliko mu bude pruzeno. Plejlista mu se lako moze i udvostruciti, ako se koncert 'otisne' (Berlin), ali se moze dogoditi da se prvom prilikom zahvali i ode (Zemun).
Sve u svemu, Dylan je mnogo manje zabavljac, a mnogo vise stvaralac i nad njim se mora zamisliti pre nego sto uzivanje pocne.
Jednom sam googlovao stih 'Jedino sto smo zasigurno znali o Henriju Porteru je da mu ime nije bilo Henri Porter', iz pesme 'Brownswille Girl'...zavrtelo mi se u glavi od silnih tumacenja licnosti Henrija Portera, kroz filmove, serije i literaturu - samo jedna tackica u miljeu koji Dylan zna da utka u svoje pesme kao pozadinu. Vrlo zeznut tip taj prvi Bob.
A drugi Bob je mnogo jednostavnija, pitkija, tuznija i revolucionarna, meni nista manje draga,prica. Takodje uvek dobrodosao u bilo koji deo mog dana.
Obojica su pomerili svet na neku malo lepsu stranu, i u neko lepse vreme. Ako smem da citiram prezivelog Boba, '...long before the stars were thorn down'.
myredneckself myredneckself 01:53 06.02.2010

Re: palcevi gore za oba Boba

verovatno da bi se izvukao iz uloge narodnjaka, a mnogi ga jesu tako dozivljavali (ruku na srce, u manje intelektualnim sredinama ga jos uvek vide kao kantri zvezdu, ali to se desava kada preslusas pola od necijih Greatest Hits i onda oblikujes misljenje).

dobrodošao korto malteze
i hvala na inspirativnom komentaru
ja sam tu negde malo pre okačila Mr. tambourine man, mislim da je odatle krenulo da se menja lice folk roka, a on konačno odlučio da go electric znači i nov pokret
žao mi je što je BM otišao tako rano, eto skoro trideset godina kako ga nema, da ne poveruješ
a tek kad pomisliš šta je još mogao stvoriti!
korto malteze korto malteze 02:14 06.02.2010

Re: palcevi gore za oba Boba

Bolje nasao, i u svako doba, myredneckself :). Znam da nema mesta sumnji, ali cisto da kazem - citat se ni u kom slucaju ne odnosi na tebe. I bas me je obradovao ovaj post.
Inace, taj zaokret je Dylanu odneo veliki broj kantri obozavalaca. Prvi koncert na struju je bio propracen sa mnogo buuuuu. Poen vise za Dylana sto je izgurao svoj koncept uprkos otporu.
A BM...pa stvorio je Ziggieja Marleya, nije ni to lose...
Unfuckable Unfuckable 13:10 06.02.2010

Re: palcevi gore za oba Boba

Dylan je, pre svega, u muziku 'uvukao' vrednu i prilicno psihodelicnu poeziju, inteligentan bunt i ekstremnu aroganciju. Mozda bi se to moglo nazvati i poezijom toka svesti. Njegove slagalice se neocekivano preklapaju izmedju delova pesme, ili cak razlicitih pesama. Muzika je tu sekundarna,

potpisujem, svaka čas'
blogovatelj blogovatelj 17:34 06.02.2010

Re: palcevi gore za oba Boba

Mozda bi se to moglo nazvati i poezijom toka svesti. Njegove slagalice se neocekivano preklapaju izmedju delova pesme, ili cak razlicitih pesama


Neverovatno je kako u pesmama ima paralelne price koje istovremeno teku. Vec sam ovde pomenuo "A hard rain" i njenu viseznacnost, tj paralelnu pricu o nuklearnom ratu i obespravljenim crncima. Ja razumem da to dobar pisac uradi u proznom delu. Ali uraditi to u pesmi od nekoliko strofa, to moze samo genije.
Racimo u Mr Tambourine Man ide paralelno prica o nesanici, o bogu (to je gospodin koji lupa u daire) i o prijatelju (folk muzicaru) sa kojim je svirao u Grinic Vilidzu i za koga je shvatio da moraju da se rastanu, jer je on resio da pocne da svira rok muziku.

Edit:

Setih se sad i ovoga



Paralelno dve price
1. Necu da sviram vise narodnjake
2. Necu da sviram za bivseg promotera jer su svi kod njega u firmi (citaj familija) kreteni.

I ain't gonna work on Maggie's farm no more
No, I aint gonna work on Maggie's farm no more
Well, I wake up in the morning
Fold my hands and pray for rain
I got a head full of ideas
That are drivin' me insane
It's a shame the way she makes me scrub the floor
I ain't gonna work on Maggie's farm no more.

I ain't gonna work for Maggie's brother no more
No, I aint gonna work for Maggie's brother no more
Well, he hands you a nickel
He hands you a dime
He asks you with a grin
If you're havin' a good time
Then he fines you every time you slam the door
I ain't gonna work for Maggie's brother more.

I ain't gonna work for Maggie's pa no more
No, I aint gonna work for Maggie's pa no more
Well, he puts his cigar
Out in your face just for kicks
His bedroom window
It is made out of bricks
The National Guard stands around his door
Ah, I ain't gonna work for Maggie's pa no more.

I ain't gonna work for Maggie's ma no more
No, I ain't gonna work for Maggie's ma no more
Well, when she talks to all the servants
About man and God and law
Everybody says
She's the brains behind pa
She's sixty-eight, but she says she's twenty-four
I ain't gonna work for Maggie's ma no more.

I ain't gonna work on Maggie's farm no more
I aint gonna work on Maggie's farm no more
Well, I try my best
To be just like I am
But everybody wants you
To be just like them
They say sing while you slave and I just get bored
I ain't gonna work on Maggie's farm no more.
myredneckself myredneckself 17:34 06.02.2010

Re: palcevi gore za oba Boba

potpisujem, svaka čas'

pametan čova, kažem
myredneckself myredneckself 20:18 06.02.2010

Re: palcevi gore za oba Boba

A BM...pa stvorio je Ziggieja Marleya, nije ni to lose...

a nije loš ni rohan marley
blogovatelj blogovatelj 02:54 06.02.2010

Dylan... With a little help of his friend

Malo originalnog imitiranja

I malo stondiranja

blogovatelj blogovatelj 03:09 06.02.2010

Koga Sir Paul izdvaja od drugih?

Samo dvojicu!

myredneckself myredneckself 20:20 06.02.2010

Re: Koga Sir Paul izdvaja od drugih?

blogovatelj
Samo dvojicu!


pa ok, slažem se i ja
blogovatelj blogovatelj 03:30 06.02.2010

Da li ste nekad razmisljali?

Da li ste nekad razmisljali koliko belaca je pocetkom sezdesetih godina proslog veka javno podrzavalo borbu crnaca za ravnopravnost?
E sad zamislite decka od dvadesetak godina, koji je iz neke selendre za Velikog Jezera, stigao u NYC i laje na sav glas.

Only A Pawn In Their Game

A bullet from the back of a bush took Medgar Evers' blood
A finger fired the trigger to his name
A handle hid out in the dark
A hand set the spark
Two eyes took the aim
Behind a man's brain
But he can't be blamed
He's only a pawn in their game.

A South politician preaches to the poor white man
"You got more than blacks, don't complain
You're better than them, you been born with white skin" they explain
And the Negro's name
Is used it is plain
For the politician's gain
As he rises to fame
And the poor white remains
On the caboose of the train
But it ain't him to blame
He's only a pawn in their game.

The deputy sheriffs, the soldiers, the governors get paid
And the marshals and cops get the same
But the poor white man's used in the hands of them all like a tool
He's taught in his school
From the start by the rule
That the laws are with him
To protect his white skin
To keep up his hate
So he never thinks straight
'Bout the shape that he's in
But it ain't him to blame
He's only a pawn in their game.

From the powerty shacks, he looks from the cracks to the tracks
And the hoof beats pound in his brain
And he's taught how to walk in a pack
Shoot in the back
With his fist in a clinch
To hang and to lynch
To hide 'neath the hood
To kill with no pain
Like a dog on a chain
He ain't got no name
But it ain't him to blame
He's only a pawn in their game.

Today, Medgar Evers was buried from the bullet he caught
They lowered him down as a king
But when the shadowy sun sets on the one
That fired the gun
He'll see by his grave
On the stone that remains
Carved next to his name
His epitaph plain:
Only a pawn in their game.

blogovatelj blogovatelj 04:07 06.02.2010

I kad peva tudje pesme on obasjava....

Malo Vudi Gatrija... Sezdeset godina sve isto. Vize, rad na crno, proterivanja... Prvo lekcija iz istorije da bi mogao da se razume u potpunosti tekst pesme.

myredneckself myredneckself 20:14 06.02.2010

Re: I kad peva tudje pesme on obasjava....

blogovatelj
Malo Vudi Gatrija... Sezdeset godina sve isto. Vize, rad na crno, proterivanja... Prvo lekcija iz istorije da bi mogao da se razume u potpunosti tekst pesme.


tek sada sam primetila da smo iste gatrijeve diportiz postavili
(ja zbog Baez i Boba, he, he...)
ma ova struja i led su me skroz pomeli i uništili
to što se jutros desilo sa nestankom struje i neta, je k'o da sam napisala post na blogu, pa otišla da spavam
myredneckself myredneckself 20:16 06.02.2010

Re: I kad peva tudje pesme on obasjava....

. Sezdeset godina sve isto. Vize, rad na crno, proterivanja..

ali potpuno, sonsofabitch
niccolo niccolo 08:03 06.02.2010

!!!

Odličan...

P.S.
na rođendan Boba Marlija (6.februar...
pokušam da opišem B. Marlija rečima...pesnički genije...

Svi mi Vodolije smo genijalni


myredneckself myredneckself 20:02 06.02.2010

Re: !!!

niccolo
Odličan...

P.S.
na rođendan Boba Marlija (6.februar...
pokušam da opišem B. Marlija rečima...pesnički genije...

Svi mi Vodolije smo genijalni



lorin predivno peva
mislim da bi bob voleo i bio ponosan što je deo familije
stvarno? to za vodolije...
jasnaz jasnaz 12:17 06.02.2010

I`M NOT THERE



Ballad Of A Thin Man

-- i potpuno fantastična Kejt Blanšet!


--- a ovo je: moja omiljena.





blogovatelj blogovatelj 18:09 06.02.2010

Re: I`M NOT THERE

Ballad Of A Thin Man


Ovo je tekst o novinaru (balada o plitkom coveku)
Taj se stvarno prezivao Dzons, dolazio na konferencije za stampu i postavljao glupa pitanja, zbog toga sto je radio za medije koji su podrzavali rat u Vijetnamu, pa je po sluzbenoj duznosti provocirao.
myredneckself myredneckself 19:31 06.02.2010

Re: I`M NOT THERE

jasnaz


Ballad Of A Thin Man

-- i potpuno fantastična Kejt Blanšet!


--- a ovo je: moja omiljena.






nisam ga pogledala, ali moram čim dođem do njega
kejt je izvanredna, potpuno ovladala gestima, videla ja u klipovima
jasnaz lepa je tvoja omiljena
evo ti jedna koju čini mi se još nismo pomenuli ovde napisana još 1969. za midnight cowboy
takođe bi pasovala kao i everybody's talkin', koja je "pobedila"
odbijali su da je puštaju na radiju zbog aluzija na "get laid", a dylan je takvo nešto uvek negirao
myredneckself myredneckself 20:06 06.02.2010

Re: I`M NOT THERE

blogovatelj
Ballad Of A Thin Man


Ovo je tekst o novinaru (balada o plitkom coveku)
Taj se stvarno prezivao Dzons, dolazio na konferencije za stampu i postavljao glupa pitanja, zbog toga sto je radio za medije koji su podrzavali rat u Vijetnamu, pa je po sluzbenoj duznosti provocirao.

čuješ blogi, svašta su pričali, kao bob je gay, čak su "tumačili" stihove
ono kad on "ulazi u sobu sa olovkom"...i bla,bla...
eej, a ova tema te izgleda baš našla!
baš volim
blogovatelj blogovatelj 23:53 06.02.2010

Re: I`M NOT THERE

eej, a ova tema te izgleda baš našla!


Kako nije nasla, ko kec na deset. Bio sam prestao Dilana da slusam zadnjih mesec dana, i od onog Watchtower bloga pa sad i ovoga, slusam po ceo dan. Mada, malo sam ga izmesao sa Strummerom, da mu pojacam "efekat udarca u glavu"

ono kad on "ulazi u sobu sa olovkom"...i bla,bla.


Pa to su budalastine.
Tada su novinari zapisivali izjave jer nije bilo diktafona.
A kad magarci, kao taj Dzons, ne razumeju, oni to formulisu kako im se svidja.
To sto stoji covek go u pesmi, to i jeste poruka. Umetnik nema sta da krije (misli se naravno na pravog umetnika) i stoji obnazen pred auditorijumom u smislu da svako moze da vidi uradjeno i da to tumaci na nacin na koji pozeli.
Onda ulazi majmun u sobu u kojoj svi vide umetnikcko delo u "golom izdanju" i pita sta je to? Pa sta bi bilo, go covek, sve se vidi, sve je jasno, a ti postavljas glupa pitanja. Taj Dzons nije razumeo to sto se u to vreme radjao masovan mirovni pokret i to je prava sustina pesme, tj ovo

Because something is happening here
But you don't know what it is
Do you, Mister Jones ?

Ima i puno podsvasti u svemu tome, tako da ja i dalje svakodnevno razmisljam i jos uvek nisam uspeo da provalim sve. Verovatno nikad i necu.

Od svih njegovih albuma Hwy 61 mi je najmagicniji. Svaka pesma je cudesna.
Recimo ovo sto sledi. Highway 61 je u pesmi metafora za bluz, jer su stari bluzeri taj autoput cesto pominjali u pesmama. Autoput je isao od Nju Orleansa pa na sever uz Misisipi, preko Memfisa do Cikaga i onda na sever do Velikog Jezera, kroz mesta u SAD gde se svirao najbolji bluz, a zavrsavao je u kraju u kojem je Dilan odrastao!
Fakticki, ono sto je bukvalno "Autoput 61 ponovno posecen" moralo bi biti prevedeno kao "novo vidjenje bluza"

A na omotu u ruci drzi lulicu za hasis?!



myredneckself myredneckself 02:02 07.02.2010

Re: I`M NOT THERE

Taj Dzons nije razumeo to sto se u to vreme radjao masovan mirovni pokret i to je prava sustina pesme, tj ovo

Because something is happening here
But you don't know what it is
Do you, Mister Jones ?

kako bi mi rekli, bio je džiber, seljačina, papak, đilkoš...
blogovatelj blogovatelj 19:30 07.02.2010

Re: I`M NOT THERE

džiber, seljačina, papak, đilkoš


Jednom recju, paor !
myredneckself myredneckself 01:51 08.02.2010

Re: I`M NOT THERE

ednom recju, paor !

ne, ne ja to ne bih rekla u smislu "paora"
moji paori ovde su divni, vredni, radni i čuvarni ljudi, seljaci koji teško rade na svojim njivama, ali su uvek dobro informisani o trendovima i tokovima, a oni komotno mogu ići pored njih,
oni neće zameriti nikome ko ide s njima
po onome kako si pisao ja sam shvatila baš onako kako sam i napisala
hajde da zamišljam...čovek je bio van tokova, koje je morao osetiti(novinar)
onako dripački zatucan, nemoderan, "tvrd", totalno out, zamišljam i kako je mogao biti obučen u odnosu na dilana i generaciju (izvinjavam se ovom poslednjem ne mogu da odolim)
blogovatelj blogovatelj 03:55 08.02.2010

Re: I`M NOT THERE

ne, ne ja to ne bih rekla u smislu "paora"


Nisi me ukapirala
To je fora iz "Dva sata kvalitetnog TV programa"



Namotaj na 8:55 i gledaj...
myredneckself myredneckself 08:02 08.02.2010

Re: I`M NOT THERE

Nisi me ukapirala
To je fora iz "Dva sata kvalitetnog TV programa"

ha,ha,ha...nisam znala
houp houp 14:37 06.02.2010

going electric...





myredneckself myredneckself 16:21 06.02.2010

Re: going electric...

Dragi moji evo i I go electric, finalmente!
Izvinjavam se svima što me nije bilo jedno vreme.
no struje, no internet, mrns the user looser ovoga dvoga
novi sad je okovan ledom, ali evo oko 16 h smo počeli da se kravimo dobijanjem elektrike
da mi se dočepati tog deputy-ja da mu "#$%&=*%$$#?!$%
idem sad da čitam vaše komentare, možda neko tajnu zna!!!
myredneckself myredneckself 19:34 06.02.2010

Re: going electric...

houp





houp, dobrododošla u ime dva Boba
myredneckself myredneckself 20:42 06.02.2010

Re: going electric...

где си ти, мааксооооо, хелоу...!
баш сам мислила да ћеш имати неку луду идеју око ове две претпоследње реченице мог поста о непотребном знању и заменику
maksa83 maksa83 21:26 06.02.2010

Re: going electric...

где си ти, мааксооооо, хелоу...!

Ja se tek sad javljam, ono je houp.

Nepotrebno znanje na tu temu sam već priložio negde, evo kopiram i pejstujem odande.

----- seci ovde -----
Ma znaš bre da su Jamajkanci zamalo postali naša Pravoslavna Braća? Čitao sam davno da je negde po osnivanju Rastafari crkva (pod etiopskim uticajem) imala u svom nazivu Orthodox, čak su bili u toku i pregovori da pristupi mainstream Pravoslavnoj Crkvi ali je to puklo pošto je Ruska Mitropolija tražila previše kontrole i nadležnosti. Pokojni Bob Marli se pred smrt prekrstio u Pravoslavca (Ethiopian Orthodox Church). Da su oni pregovori uspeli sada bi nam u Domu Sindikata u okviru pravoslavne kulturne razmene umesto Bugarskog Folklornog Ansmbla iz Varne gostovao KUD Bob Marli iz Kingstona - zamisli da odande odjekuje Jammin' umesto ooooo-oj!. Male zvrčke u istoriji prekookeanskih naroda sa dalekosežnim (neostvarenim) posledicama.
----- seci ovde -----

Osećam nasušnu potrebu da priložim moju Bob Marli apsolutno omiljenu. Ta pa tri prazna mesta.

Plaža koja to nema na nekom CD-u nije vredna svog peska.



myredneckself myredneckself 22:21 06.02.2010

Re: going electric...

Ma znaš bre da su Jamajkanci zamalo postali naša Pravoslavna Braća? Čitao sam davno da je negde po osnivanju Rastafari crkva (pod etiopskim uticajem) imala u svom nazivu Orthodox, čak su bili u toku i pregovori da pristupi mainstream Pravoslavnoj Crkvi ali je to puklo pošto je Ruska Mitropolija tražila previše kontrole i nadležnosti. Pokojni Bob Marli se pred smrt prekrstio u Pravoslavca (Ethiopian Orthodox Church).

da, da...i onaj butros butros gali je bio ortodox, ustvari kopt - egiptyian ortodox church
eh, crna afrika
svi smo mi one church, one love i bobova ethiopian ortodox ch.
ustvari, vi'š da nam je krenulo po zlu čim je on otišao iz UN
a njegovo arabizirano ime butros je usvari petros, takoreći pera
kakvo li je pravoslavno ime dobio bob?
živa nisam, dok to ne otkrijem
a tune ti otkida, fali mi ovo...

...za potpuni ugođaj
blogovatelj blogovatelj 00:30 07.02.2010

Re: going electric...

Da su oni pregovori uspeli sada bi nam u Domu Sindikata u okviru pravoslavne kulturne razmene umesto Bugarskog Folklornog Ansmbla iz Varne gostovao KUD Bob Marli iz Kingstona


Ja sam pomenutu koleginicu Etiopljanku tako i upoznao. Video sam je na poslu da slusa neki CD i vidim na omotu CD-a pravoslavna crkva. Bio badnji dan (pravoslavni) i ukapiram ja da je ona vernica i da je tuzna sto nije kuci sa decom i tako to. Onda sam joj dao moj plejer u kome je bilo i nesto srpske duhovne muzike, pa je to slusala a ja uzeo njen CD.
Cudna muzika, ta etiopska pravoslavna... Nije ni kao ruska ni kao grcka ni bugarska ni srpska ni makedonska. Druge nisam imao prilike do tada da slusam.
Tada sam se podsetio na ono sto cesto zaboravljam. Da je pravoslavlje svetska religija.
Zvucalo je bas kao ovo, primetan arapski uticaj, plus udaraljke koje daju africki smek.


radojicic92 radojicic92 01:20 07.02.2010

Re: going electric...

kakvo li je pravoslavno ime dobio bob?

Berhane (na nasem Perhan)

sta se tice malih zvrcki (dalekoseznih) koje navodi brat Maksa pogle ovu, rb definitivno treba legalizovati


srecan rodjendan Kralju

myredneckself myredneckself 01:56 07.02.2010

Re: going electric...

blogovatelj
Da su oni pregovori uspeli sada bi nam u Domu Sindikata u okviru pravoslavne kulturne razmene umesto Bugarskog Folklornog Ansmbla iz Varne gostovao KUD Bob Marli iz Kingstona


Ja sam pomenutu koleginicu Etiopljanku tako i upoznao. Video sam je na poslu da slusa neki CD i vidim na omotu CD-a pravoslavna crkva. Bio badnji dan (pravoslavni) i ukapiram ja da je ona vernica i da je tuzna sto nije kuci sa decom i tako to. Onda sam joj dao moj plejer u kome je bilo i nesto srpske duhovne muzike, pa je to slusala a ja uzeo njen CD.
Cudna muzika, ta etiopska pravoslavna... Nije ni kao ruska ni kao grcka ni bugarska ni srpska ni makedonska. Druge nisam imao prilike do tada da slusam.
Tada sam se podsetio na ono sto cesto zaboravljam. Da je pravoslavlje svetska religija.
Zvucalo je bas kao ovo, primetan arapski uticaj, plus udaraljke koje daju africki smek.



veoma interesantno
iako znam podatak jako mi je neobično da tamo ima puno pravoslavaca
moraću se podrobnije informisati
vidi što je njihov sveštenik neobičan

zašto svi ti ljudi odande meni liče na haile selasija?
myredneckself myredneckself 02:16 07.02.2010

Re: going electric...

radojicic92
kakvo li je pravoslavno ime dobio bob?

Berhane (na nasem Perhan)

sta se tice malih zvrcki (dalekoseznih) koje navodi brat Maksa pogle ovu, rb definitivno treba legalizovati


srecan rodjendan Kralju


ihhh, meni liči na Brane(vidiš ti moj radojičiću, brooka, ja bih to odmah srbizirala, ko da je samo srpsko ime dokaz da si pravoslavac, he,he...a pravoslavaca k'o šaše)
molim te kaži gde si naš'o alberta s dredovima, ubiću se momentalno
onda, vaistinu srećan
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:24 07.02.2010

Re: going electric...

zašto svi ti ljudi odande meni liče na haile selasija?




houp houp 03:04 07.02.2010

Re: going electric...

myredneckself
houp





houp, dobrododošla u ime dva Boba

Hvala najlepše...




background noise background noise 12:09 07.02.2010

Re: going electric...

Black Uhuru, koliko se secam to na nekom jeziku znaci Zvuk Tisine . . . odemo poslom na neki sajam 2001 i na trafo stanici vidimo oglas Black Uhuru, nedelja uvece, 22:00 Heineken Arena u Mastedamu, a avion polece sutra u 9:00. Naravno odemo, nismo ni spavali, pesek se vracali do hotela. Rockin' ulicama . . .

A ovo je tek lik:

background noise background noise 12:10 07.02.2010

Re: going electric...

Amsterdamu, pardon, zurim da izadjem kucam u poslednjem trenutku . . .
myredneckself myredneckself 15:33 07.02.2010

Re: going electric...

A ovo je tek lik:

uradio i onaj cover wild world, keta stivensa

myredneckself myredneckself 16:21 07.02.2010

Re: going electric...

Hvala najlepše...

evo ti jedna obrada boba marlija sa malo bosa nove

myredneckself myredneckself 16:27 07.02.2010

Re: going electric...

Jelena Pavlović
zašto svi ti ljudi odande meni liče na haile selasija?






bilo je njega, kad smo bili pioniri...
mirelarado mirelarado 17:03 07.02.2010

Re: going electric...

myredneckself
bilo je njega, kad smo bili pioniri...


Па чак и пре тога:



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana