Eksperimenti u blogovanju| Literatura

Eksperiment u blogovanju

mirelarado RSS / 10.02.2010. u 02:53

OHOLA GREŠKA

Била једном једна грешка
Тако смешна тако мала
Да је нико не би ни приметио

Сама себе није хтела
Ни да гледа ни да чује

Шта све није измислила
Не би ли доказала
Да у ствари не постоји

Измислила је простор
Доказе своје у њега да смести
И време да јој доказе чува
И свет да јој доказе види

Све што је измислила
Није било ни тако смешно
Ни тако мало
Али је наравно било погрешно

Је ли могло бити другачије

Васко Попа, из збирке Споредно небо



Komentari (807)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

geragera geragera 06:09 10.02.2010

Re: Шта рећи?

aleksanadar
Не знам треба ли да кажем
Лаку ноћ
Или
Добро јутро


U svakom slucaju - ugasi svetlo...
AlexDunja AlexDunja 06:13 10.02.2010

Re: Шта рећи?

U svakom slucaju - ugasi svetlo...

jutro, gero:)

nsarski nsarski 06:19 10.02.2010

Re: Шта рећи?

Znaš kako...dok jednom ne smrkne, drugom ne svane.

Poslednji koji izadje neka ugasi svetlo.
(El último que apague la luz)
geragera geragera 06:22 10.02.2010

Re: Шта рећи?

AlexDunja
U svakom slucaju - ugasi svetlo...

jutro, gero:)



AD


(Dr. John)
mirelarado mirelarado 06:30 10.02.2010

Re: Шта рећи?

aleksanadar aleksanadar 06:36 10.02.2010

Re: Шта рећи?

У Београду свиће.


Утешно сазнање.

П.С. И мени је ова омиљена.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:37 10.02.2010

Re: Шта рећи?

topcat
Лаку ноћ
Или
Добро јутро

Znaš kako...dok jednom ne smrkne, drugom ne svane.



ne znam Top da li znaš, kompozitor Dušan Radić je uglazbio mnoge pesme Vaska Pope, prilične delove raznih ciklusa pesama, ako se ne varam. bili su prijatelji, dok nisu poludeli svi devedesetih i jedni druge optuživali da su paranoici...

ps. ja se slabo razumem u poeziju. kod mene je ona ograničena na lyrics u songovima (to sam već jednom negde rekla)
Unfuckable Unfuckable 09:55 10.02.2010

Re: Шта рећи?

ps. ja se slabo razumem u poeziju. kod mene je ona ograničena na lyrics u songovima

gde si sestro po poeziji, padni mi na grudi nejake!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:03 10.02.2010

Re: Шта рећи?

gde si sestro po poeziji, padni mi na grudi nejake!

isti koment koji si citirao sam ostavila jednom negde, ko što i rekoh, i ista osoba mi je odgovorila na sličan način
jednostavno, ne kapiram poEziju.
topcat topcat 14:24 10.02.2010

Re: Шта рећи?

Vidi ovo dvoje...što su poetični...

kompozitor Dušan Radić je uglazbio mnoge pesme Vaska Pope,


Nisam imala pojma, ali svakog dana nešto naučim. ; )
mirelarado mirelarado 14:35 10.02.2010

Re: Шта рећи?

topcat
Vidi ovo dvoje...što su poetični...


Некако сам очекивала да ће после тог лирског дијалога Беба да пита и Анфа, кад оно ништа. ;-)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:10 10.02.2010

Re: Шта рећи?

Беба да пита и Анфа,

misliš za grud nejaku? pa ne bih mogla baš tako da se izrazim

Bas prija

poezija, za promenu. Nema je mnogo na blogu. Hvala ,Mirela.
Odoh sad da objavim jedan tekst gost autora, o pikanterijama iz zivota nasih knjizevnika. (he, he, he... ovo dodje kao neki EPP u Knjizevnim novinama)
nsarski nsarski 06:25 10.02.2010

Re: bas prija

odoh sad da objavim jedan tekst gost autora, o pikanterijama iz zivota nasih knjizevnika.

To ne pristoji majci maloletnog deteta!
mirelarado mirelarado 06:36 10.02.2010

Re: Bas prija

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
poezija, za promenu. Nema je mnogo na blogu. Hvala ,Mirela.
Odoh sad da objavim jedan tekst gost autora, o pikanterijama iz zivota nasih knjizevnika. (he, he, he... ovo dodje kao neki EPP u Knjizevnim novinama)


Да погађам: гост је твој отац-по-закону? :))

Re: Bas prija

dete se jos nije rodilo, prema tome, pretpostavljam da je u redu da pisem o pikanterijama :))))
pogadjas, mirela.
gordanac gordanac 06:24 10.02.2010

bloga tvoga da nije...

...ne bi bilo svetla u malom našem stanu...
:))
Pitanje:
Šta je eksperiment, ustvari?
I - el uspeo?
Msleeeeeem, drugarice mirelarado, situacija se usložnjava i bremenita je, a ti samo `nako - eksperiment, el može to, ha?

Umem da ti odrecitujem ceo blog na karaoke, ako ti treba za rezultat.
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:27 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

..ne bi bilo svetla u malom našem stanu...

шта, и ти користиш блог уместо осветлења?
mirelarado mirelarado 06:34 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

gordanac
Šta je eksperiment, ustvari?
I - el uspeo?


Експеримент су коментари читалаца, па и овај твој, Горданац. Мислим, куда све може да нас одведе једна песма, тако нешто. Да ли је успео, тек ћемо видети, само да не буде као оно са успелом операцијом... :))
gordanac gordanac 06:35 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

marco_de.manccini
..ne bi bilo svetla u malom našem stanu...

шта, и ти користиш блог уместо осветлења?

Jok.
Ja sam od one gore vrste - znam pesme na pamet, pa "i u mraku mogu nežno uvo naći..."
:))
Ima Popa pesmu u kojoj je stih:
"Očiju tvojih da nije ne bi bilo neba u malom našem stanu..."

EDIT:
NeTje link u stih (normalno!)
Evo ga ovako:
http://solair.eunet.yu/~igla/popa.html
aleksanadar aleksanadar 06:48 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

Мислим, куда све може да нас одведе једна песма, тако нешто.


Мирела, чини ми се да си управо ову песму објавила недавно код Владимира, на блогу посвећеном поезији и еротици. Уз то си рекла да песма "није о сексу".

Међутим, у светлу горе изреченог, изгледа да и ова недужна и невина песма великог мајстора поприма извесне еротске квалитете.

gordanac gordanac 06:49 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

mirelarado
gordanac
Šta je eksperiment, ustvari?
I - el uspeo?


Експеримент су коментари читалаца, па и овај твој, Горданац. Мислим, куда све може да нас одведе једна песма, тако нешто. Да ли је успео, тек ћемо видети, само да не буде као оно са успелом операцијом... :))

Metafore će svi smišljati
"...rasprskavaju se zvezde kao metafore...(što je visoko iščezne, što je nisko istruli)"
"...pored nje najopasnije misli pretvarale su se u divne i bezazlene metafore..."
"...moć poezije je moć metafore..."

Banuj me pravovremeno, jer ću nastaviti sa Nastasijevićem :)
AlexDunja AlexDunja 07:02 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

jer ću nastaviti sa Nastasijevićem :)

nastavi,
meni se svidja kad tebi prorade asocijacije:)
Unfuckable Unfuckable 07:03 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

I - el uspeo?

teško da na se na to može odgovoriti posle samo par sati, sačuvajmeboženestrpljenja
ali je svakako zanimljiv, zavisno od ugla gledanja (tačke stojišta, volim da je spominjem poslednjih dana, primetiće već ko treba)
Kad smo već kod "poslednjih dana", primećujem poplavu upita o uspešnosti & isplativosti, sa blagim roditeljsko - prekorevajuće - pokaj se - ali - ipak - nežnim prizvukom
što zvuči krajne zanimljivo, da ne odem baš sasvim do "Bureta Baruta" i svih onih "ko je kriv, ko je kriv, ko je kriv" razbrajalica
već samo do pitanja - mora li baš sve što radimo da bude uspešno i isplativo, i - na šta bi ovaj svet ličio kada bi većina stvari (a eksperimente i da ne spominjem) bila uspešna i isplativa?
Tj - otkuda uspešnost i isplativost postadoše merilo - uspeha ?
gordanac gordanac 07:12 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

AlexDunja
jer ću nastaviti sa Nastasijevićem :)

nastavi,
meni se svidja kad tebi prorade asocijacije:)

:)))))))



mirelarado mirelarado 07:43 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

gordanac
Banuj me pravovremeno, jer ću nastaviti sa Nastasijevićem :)


Бановања неће бити. Давај Настасијевића! :))
gordanac gordanac 08:53 10.02.2010

gde ima volje...

...ima i načina...

mirelarado
gordanac
Banuj me pravovremeno, jer ću nastaviti sa Nastasijevićem :)


Бановања неће бити. Давај Настасијевића! :))


:))))

Momčilo Nastasijević

MISAO


Tišinom čudno
sve mi zasvetli
krilata pohodi me ona
Nerođenih zora
zapoju mi petli
sa dna iskon mora
potonula, čujem, bruje zvona

-----------

Mreži to, i pauku,
zlosluto što je plete,
prisniva se svila
Duši to,
svetli za let,
tajno izrastaju krila

************

And now for something totally different, and - allways the same:



...samo zbog ujaka, kurjaka, i zato što je bogova povazdan (s nekim ću se već nagoditi... :))))
omega68 omega68 08:58 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

mirela

marta l marta l 09:21 10.02.2010

Re: bloga tvoga da nije...

Tj - otkuda uspešnost i isplativost postadoše merilo - uspeha ?

"e kad se sad nisam slogirao" rece Konfucije tamo gore, cccc
sonja.m sonja.m 08:28 10.02.2010

divno saznanje

Poezija nas spasava, njojzi hvala.
aleksanadar aleksanadar 08:49 10.02.2010

У пепељари

Mајушно сунце
Са жутом косом од дувана
Гаси се у пепељари

Крв јевтиног ружа доји
Мртве трупце чикова

Обезглављена дрвца чезну
За крунама од сумпора

Зеленци од пепела њиште
Заустављени у пропњу

Огромна рука
Са жарким оком насред длана
Вреба на видику
dirtyharry dirtyharry 09:13 10.02.2010

Super

je Mirela . Hvala na pesmi, nisam čitao.

Neverovatno kako mnogo može da se kaže sa tako malo teksta.
mirelarado mirelarado 09:30 10.02.2010

Re: Super

dirtyharry
Neverovatno kako mnogo može da se kaže sa tako malo teksta.


Јесте, Хари, мени је та песма првобитно казивала нешто о могућном постању света, а и ово овде је читав један свет. Волела бих да га не разори најобичнија грешка. :)
irenaema irenaema 10:46 10.02.2010

Re: Super

mirelarado


а и ово овде је читав један свет. Волела бих да га не разори најобичнија грешка. :)


Podvučeno.

za ljubitelje...


pariz ti je dao sebe
dio neba zauvijek
sto te muci na kraju puta
sjecas li se spanije
zanima me da li bi opet
isao u rovove
oh pavel
neman je pred vratima
govoris mi o ideji
o patriotizmu generacije
da li je to skup interesa nekorisnih ljudi
ili nesto vrijedno robije
razgovarajmo o slobodi
sjecas li se spanije
oh pavel
neman je pred vratima
niccolo niccolo 09:26 10.02.2010

E deco,

šta ima?
Unfuckable Unfuckable 09:36 10.02.2010

Re: E deco,

mala greška u kompjuteru
omega68 omega68 09:43 10.02.2010

Re: E deco,

niccolo
šta ima?

Unfuckable
mala greška u kompjuteru

'Oće li neko da objasni šta se dešava?
nama mamurnima
niccolo niccolo 09:47 10.02.2010

Re: E deco,

'Oće li neko da objasni šta se dešava?

Ma ništa, samo se opuštamo...
antioksidant antioksidant 09:52 10.02.2010

Re: E deco,

100
irenaema irenaema 10:52 10.02.2010

Re: E deco,

niccolo
'Oće li neko da objasni šta se dešava?

Ma ništa, samo se opuštamo...


Jel se opuštamo? raspuštamo? opraštamo?

jok
mirelarado mirelarado 11:52 10.02.2010

Re: E deco,

niccolo
šta ima?


А ево, чекам да ми честиташ ВИП, а ти ништа.
margos margos 11:57 10.02.2010

Re: E deco,

mirelarado
niccolo
šta ima?


А ево, чекам да ми честиташ ВИП, а ти ништа.

Ček najpre da ti ga uzNu, pa da ti ga moooožda vrate, ak' budeš dobra.
Unfuckable Unfuckable 11:58 10.02.2010

Re: E deco,

da, izgleda da je promenjen izgled te markice iz zelene u belu, sad je baš moderno.
margos margos 12:15 10.02.2010

Re: E deco,

Unfuckable
da, izgleda da je promenjen izgled te markice iz zelene u belu, sad je baš moderno.

Mirelaaaaaa, nisam ja mamemi!
Časnatitovapionirska.
mirelarado mirelarado 12:39 10.02.2010

Re: E deco,

margos
Unfuckable
da, izgleda da je promenjen izgled te markice iz zelene u belu, sad je baš moderno.

Mirelaaaaaa, nisam ja mamemi!
Časnatitovapionirska.


:))))))
Онда се може честитати НЕВИП. И наздравити, наравно.
jasnaz jasnaz 12:47 10.02.2010

: Eeeeeeeeeeeeeeee:





pa ovo je smešno!



ivana23 ivana23 12:47 10.02.2010

Re: E deco,



Idemo dalje...
Unfuckable Unfuckable 12:48 10.02.2010

Re: E deco,

Mirela, kod tebe se baš renoviralo, lepo, lepo...
Pade mi na pamet jedna scena iz jednog filma, po romanu...ne Popinom već Pekićevom, kada su mladi i agilni partizani rešili da malo preurede lokalnu crkvu, pa su u sklopu tog umetničkog, i nadasve kreativnog zahvata prekrečili ikone
(da se deca ne plaše, valjda)
I onda, u sred neke "drugovi, mi ćemo...!" tirade, krenu one ikone da "izbijaju" ispod kreča..."jedna ruka" samo, ili retko zamućeno, neimaština posleratna i žurba... pa nije pokrilo, ko će ga znati.
Goran Vučković Goran Vučković 12:54 10.02.2010

Re: E deco,

:))))))
Онда се може честитати НЕВИП.

Jedna od suštinskih stvari u kulturi konzumerizma je da te ubede da želiš nešto što ti nije potrebno

Čestitam ti što radiš ono što te čini da se osećaš dobro
mirelarado mirelarado 13:24 10.02.2010

Re: E deco,

Goran Vučković
Čestitam ti što radiš ono što te čini da se osećaš dobro


Чекај, је л' ти ниси отишао у ону пијачну набавку ?
niccolo niccolo 13:25 10.02.2010

Re: E deco,

Онда се може честитати НЕВИП.

Sad ga viPiš, sad ga neviPiš...
Goran Vučković Goran Vučković 13:27 10.02.2010

Re: E deco,

Чекај, је л' ти ниси отишао у ону пијачну набавку ?

Ne, šal su poklonili slepcu

Ima ono pravilo da, kad ti nešto ne ide, promeniš taktiku.

A ima i ono Marfijevo pravilo o tome sa kim se ne treba nikad svađati, da se ne bi izazvala zbunjenost kod posmatrača
margos margos 13:40 10.02.2010

Re: E deco,

Ima ono pravilo da, kad ti nešto ne ide, promeniš taktiku.

Ima to pravilo, jeste da.
Samo, kome to i šta ne ide? Na čiju je ovo adresu?
Ako misliš da ide onima za koje ja mislim da ti misliš - ne slažemo se u mišljenju. :)
Goran Vučković Goran Vučković 13:53 10.02.2010

Re: E deco,

Ako misliš da ide onima za koje ja mislim da ti misliš - ne slažemo se u mišljenju. :)

U tom slučaju pogledaj pod #2
mirelarado mirelarado 13:54 10.02.2010

Re: E deco,

Goran Vučković

Ima ono pravilo da, kad ti nešto ne ide, promeniš taktiku.

A ima i ono Marfijevo pravilo o tome sa kim se ne treba nikad svađati, da se ne bi izazvala zbunjenost kod posmatrača


Да, да, има и она Андрићева да се код нас човек најлакше убија народним умотворинама.:) Те тактике су ваљане ако гледаш нешто да ућариш, или, лепше речено, да оствариш неке ситно- или крупносопственичке циљеве. Ја, међутим, предајем језик и преводим, а ту, увек, искрено, заступаш истину, тј. себе, иначе си пропао.

П.С. А мени, хвала на питању, све иде. ;-)


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:55 10.02.2010

Re: Nismo deca

Bio bih slobodan da predložm da se transparentno razgovra sa uredništvom o aktuelnoj situaciji, brisanju komentara i blogova, promeni statusa blogera i dr.
Ako se dizajn bloga ne može promeniti, to svi moramo prihvatiti, ali čemu sve ove naknadne tenzije.
Nismo deca.
Goran Vučković Goran Vučković 14:04 10.02.2010

Re: E deco,

Те тактике су ваљане ако гледаш нешто да ућариш, или, лепше речено, да оствариш неке ситно- или крупносопственичке циљеве. Ја, међутим,предајем језик и преводим, а ту, увек, искрено, заступаш истину, тј. себе, иначе си пропао.

Pa zato sam ti čestitao - radiš ono od čega se dobro osećaš - na tome mogu da ti čestitam
mirelarado mirelarado 14:07 10.02.2010

Re: E deco,

Unfuckable
Pade mi na pamet jedna scena iz jednog filma, po romanu...ne Popinom već Pekićevom, kada su mladi i agilni partizani rešili da malo preurede lokalnu crkvu, pa su u sklopu tog umetničkog, i nadasve kreativnog zahvata prekrečili ikone
(da se deca ne plaše, valjda)
I onda, u sred neke "drugovi, mi ćemo...!" tirade, krenu one ikone da "izbijaju" ispod kreča..."jedna ruka" samo, ili retko zamućeno, neimaština posleratna i žurba... pa nije pokrilo, ko će ga znati.


Филм се зове Време чуда. Није, наравно, досегао разину Пекићеве прозе, али је та сцена збиља упечатљива:


mirelarado mirelarado 14:13 10.02.2010

Re: E deco,

Goran Vučković
Pa zato sam ti čestitao - radiš ono od čega se dobro osećaš - na tome mogu da ti čestitam


Не, пријатељу, нисам овде на психолошкој терапији, па да радим нешто како бих се добро осећала. Чиним оно што ми поштење налаже, а осећам се одлично, као и увек. :)
Goran Vučković Goran Vučković 14:28 10.02.2010

Važna je kongruencija

Не, пријатељу, нисам овде на психолошкој терапији, па да радим нешто како бих се добро осећала. Чиним оно што ми поштење налаже, а осећам се одлично, као и увек. :)

Ko je pominjao psihološku terapiju? Ja pričam o tome da su ti akcije kongruentne sa stavovima/verovanjima (beliefs) i da te to čini da se osećaš "odlično, kao i uvek", što je odlično - mislim - ta kongruencija.

To je sigurno bolje nego da radiš nešto u šta ne veruješ - i u tome smo, da tako kažem, slični. Ja bih se, npr. osećao mnogo gore da sam se priključio "nepeticiji" samo zbog toga što npr. osetim strah da ću biti "odbačen od društva" ako ne uradim nešto u šta ne verujem (tj. u svrsishodnost toga).

Po nekad mi dođe, do duše (potpuno ljudski), da ubeđujem druge da nisu u pravu i da treba da rade nešto drugačije nego što rade i da pokažu da su doživeli katarzu zbog toga što su u mojoj percepciji radili drugačije nego što moje osećanje istine i pravde meni nalaže da verujem - sve to u bespoštednoj borbi za istinu i pravdu, naravno - ali me brzo prođe, srećom, posebno otkako sam upoznao neke LDP aktiviste ovde, u poslednjih 3-4 godine
topcat topcat 14:42 10.02.2010

Re: Važna je kongruencija

Ja bih se, npr. osećao mnogo gore da sam se priključio "nepeticiji" samo zbog toga što npr. osetim strah da ću biti "odbačen od društva" ako ne uradim nešto u šta ne verujem (tj. u svrsishodnost toga).


Pa nas shodno tome uporno i marljivo uvjeravaš da radije vjerujemo tebi nego svojim očima.
Unfuckable Unfuckable 14:43 10.02.2010

Re: Važna je kongruencija

osećao mnogo gore da sam se priključio "nepeticiji"

ček, ček : ovo ne razumem.
Kakve veze ima "nepeticija" sa Popom, Vaskom Popom & Mirelinim predprolećnim renoviranjem gajbe, kladioničarski rečeno - "iz zelenog u belo, providno belo"?
mirelarado mirelarado 14:45 10.02.2010

Re: Važna je kongruencija

Goran Vučković
Po nekad mi dođe, do duše (potpuno ljudski), da ubeđujem druge da nisu u pravu i da treba da rade nešto drugačije nego što rade i da pokažu da su doživeli katarzu zbog toga što su u mojoj percepciji radili drugačije nego što moje osećanje istine i pravde meni nalaže da verujem - sve to u bespoštednoj borbi za istinu i pravdu, naravno - ali me brzo prođe, srećom, posebno otkako sam upoznao neke LDP aktiviste ovde, u poslednjih 3-4 godine


Чини ми се, Вучко, да су твоје асоцијације поводом Попине песме убедљиво најразуђеније.
margos margos 14:46 10.02.2010

Re: Važna je kongruencija

Ja bih se, npr. osećao mnogo gore da sam se priključio "nepeticiji" samo zbog toga što npr. osetim strah da ću biti "odbačen od društva" ako ne uradim nešto u šta ne verujem (tj. u svrsishodnost toga).

Pazi, za 128 onih koji su je potpisali danima pre no što je blog postavljen i dvoje (Bojana Maljević & Freedom od Information) koji su je potpisali danima kasnije, sigurno nema sumnje da su potpisali svesno i odgovorno ono što u tekstu 'nepeticije' piše.

Ali nije 'nepeticija' početak - ona je nastala na osnovu nečeg što moja drugarica nazva bolilo.
Dobra reč, a ne pominje ono što se ne sme kasti...:)
Goran Vučković Goran Vučković 14:56 10.02.2010

Re: Važna je kongruencija

Чини ми се, Вучко, да су твоје асоцијације поводом Попине песме убедљиво најразуђеније.

Kako? Pa to je prepev :)
aleksanadar aleksanadar 15:46 10.02.2010

Re: Nismo deca

da se transparentno razgovra sa uredništvom


Транспарентно?

Хм-м. Твој предлог је провидан.
blogovatelj blogovatelj 17:09 10.02.2010

Re: E deco,

Ček najpre da ti ga uzNu, pa da ti ga moooožda vrate, ak' budeš dobra


Uvek zavisi samo od njenog ponasanja
Milan Novković Milan Novković 17:27 10.02.2010

Re: Nismo deca

predložm da se transparentno razgovra sa uredništvom


Samo da ih prvo zamolimo da izaberu predstavnika

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:42 10.02.2010

Re: Nismo deca

aleksanadar
da se transparentno razgovra sa uredništvomТранспарентно?Хм-м. Твој предлог је провидан.


Providan?
Hm, ne znam šta pod tim "providan" tačno misliš.
margos margos 17:54 10.02.2010

Re: E deco,

Uvek zavisi samo od njenog ponasanja

Dobro dobro... ne ljuti se... Zavisi od procene njenog ponašanja.
aleksanadar aleksanadar 20:16 10.02.2010

Re: Nismo deca

Hm, ne znam šta pod tim "providan" tačno misliš.


Просто је.
Транспарентан (лат. trans-parere), латиницом: transparentan =
прозрачан, провидан; бистар, јасан

А рекох да је предлог провидан, јер вероватно подразумева разговор једнаких са једнакима...

Велики брат не воли тешке речи.

Нисмо деца.
mirelarado mirelarado 20:34 10.02.2010

Re: Nismo deca

Vojislav Stojković
Bio bih slobodan da predložm da se transparentno razgovra sa uredništvom o aktuelnoj situaciji...


Нисмо деца, само смо помало детињасти. :)

Шалу на страну, чини ми се да сам прилично јасно и неувијено рекла шта о свему томе мислим, на свим блоговима где је то био предмет разговора. И нисам једина тако поступила. И даље сам за обуставу непријатељстава, јер ми је ово место драго, а надам се да је и Уредништво подједнако вољно да тако буде. Хммм, рекох ли да сам детињаста? :))
bauer. bauer. 20:48 10.02.2010

Re: Važna je kongruencija

Ja bih se, npr. osećao mnogo gore da sam se priključio "nepeticiji" samo zbog toga što npr. osetim strah da ću biti "odbačen od društva" ako ne uradim nešto u šta ne verujem (tj. u svrsishodnost toga).

Ja ne razumem da si ti odlucio da "promenis taktiku" i odlucis da se ne prinljucis "ne-peticiji" a tako ti je dobro isao onoliki angazman da nas naucis kako i sta mozemo sami promeniti u izgledu bloga.

Naravno, tvoj stav je potpuno legitiman, kao i potreba da nam ga obrazlozis, onomad. I sve bi bilo u redu da nisi ugasio u zakljucku tog obrazlozenja, svodeci celu stvar na "zaklanjanje iza Strongmena"?

Strongmenu svaka cast sto je uzeo ucesca u toj instalaciji, prelazeci, makar privremeno, preko sporadicnih neslaganja kojih je u proslosti imao sa domacinom iste. To se zove, staviti stvari na svoje mesto. Ili mislis da smo svi mi u tome ucestvovali samo "da ne bi bili odbaceni od drustva"?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:00 10.02.2010

Re: Nismo deca

mirelarado
И даље сам за обуставу непријатељстава, јер ми је ово место драго...

Ма да, често је боље него у кафићу, тим пре што свако плаћа своје пиће :)))
mirelarado mirelarado 21:17 10.02.2010

Re: Nismo deca

Predrag Brajovic
Ма да, често је боље него у кафићу, тим пре што свако плаћа своје пиће :)))


Дабоме, а не као Римљани, који цех увек деле на равне части, без обзира на то ко је шта појео и попио, па злосрећни антиалкохоличар на дијети плати много више него што стају његова салата и кисела вода. :)))
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:32 10.02.2010

Re: Nismo deca

mirelarado
Vojislav Stojković
Bio bih slobodan da predložm da se transparentno razgovra sa uredništvom o aktuelnoj situaciji...


Нисмо деца, само смо помало детињасти. :)

Шалу на страну, чини ми се да сам прилично јасно и неувијено рекла шта о свему томе мислим, на свим блоговима где је то био предмет разговора. И нисам једина тако поступила. И даље сам за обуставу непријатељстава, јер ми је ово место драго, а надам се да је и Уредништво подједнако вољно да тако буде. Хммм, рекох ли да сам детињаста? :))


Mnogi su izneli svoje mišljenje, manje ili više jasno, ali ja moram priznati da gubim nit i ne znam više o čemu se tačno sada radi. Vidim silna brisanja komentara, postova, promene statusa, a neki do juče cenjeni autori ostali bez te opcije. Čemu sve to, ko je sa kim u neprijateljstvu i zašto?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:39 10.02.2010

Re: Nismo deca

aleksanadar


А рекох да је предлог провидан, јер вероватно подразумева разговор једнаких са једнакима...

Велики брат не воли тешке речи.



Ne moraju se upotrebljavati teške reči, već civilizovan, otvoren i argumentovan razgovor.
margos margos 21:49 10.02.2010

Re: Nismo deca

Ne moraju se upotrebljavati teške reči, već civilizovan, otvoren i argumentovan razgovor.

Čuj, Džeremaja, Uredništvo po disclaimeru nema obavezu da ražalovanima, brisanima, banovanima išta objašnjava - i toga se drže. A mi nagađamo koji su nam gresi - a da jesu po disclaimeru.

Moj je, najveći, koliko znam, taj što sam pitala gde nestaju moji komentari koji su u skladu sa temom.

I da, smejala sam se i zahvalila ratnom drugu kad mi reče da pazim na metak.

mirelarado mirelarado 21:55 10.02.2010

Re: Nismo deca

Vojislav Stojković
Mnogi su izneli svoje mišljenje, manje ili više jasno, ali ja moram priznati da gubim nit i ne znam više o čemu se tačno sada radi. Vidim silna brisanja komentara, postova, promene statusa, a neki do juče cenjeni autori ostali bez te opcije. Čemu sve to, ko je sa kim u neprijateljstvu i zašto?


То се и ја питам. Није било никаквих револуционарних покрета, нити саботажа... Можда је у основи неспоразум, или охолост оне грешке из песме.

ЕДИТ: Мени је објашњено зашто ми је текст уклоњен са насловнице, тј. зашто сам изгубила статус, и с тим објашњењем сам се сложила.
Goran Vučković Goran Vučković 21:57 10.02.2010

Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Ja ne razumem da si ti odlucio da "promenis taktiku" i odlucis da se ne prinljucis "ne-peticiji" a tako ti je dobro isao onoliki angazman da nas naucis kako i sta mozemo sami promeniti u izgledu bloga.

Naravno, tvoj stav je potpuno legitiman, kao i potreba da nam ga obrazlozis, onomad. I sve bi bilo u redu da nisi ugasio u zakljucku tog obrazlozenja, svodeci celu stvar na "zaklanjanje iza Strongmena"?

Strongmenu svaka cast sto je uzeo ucesca u toj instalaciji, prelazeci, makar privremeno, preko sporadicnih neslaganja kojih je u proslosti imao sa domacinom iste. To se zove, staviti stvari na svoje mesto. Ili mislis da smo svi mi u tome ucestvovali samo "da ne bi bili odbaceni od drustva"?

Problem je u tome što kada neka grupa dođe sa zahtevima kao ovo u nepeticiji, onda prirodno stimulišu jedni druge da budu "oštri" i da "istraju", da idu u manje realne zahteve i da su opijeni snagom grupe (Strongmen je bio samo moja metafora za "moć" grupe).

Problem beline koji je postavljen kao najmanji zajednički sadržalac inicijative je takođe bio metafora - jer da je to bio problem, peticije ne bi ni bilo - pošto smo tada već imali rešenje sa greasemonkey (ili možda već i Stylish-om - da ne kopam sad tačnu hronologiju). Belina je bila metafora za nespremnost B92 WEB ekipe da sarađuje sa korisnicima na oblikovanju sajta bloga. Osim ako nepeticija nije bila želja potpisnika da objasne B92 WEB timu šta je dobro za firmu, naravno :)

Onda je bilo primedbi i sprdnji sa bagovima koji su nastajali i nestajali kako je sajt dorađivan. U međuvremenu su bagovi zakrpljeni a urađen je i određen broj izmena koje su što vratile staru funkcionalost, a što donele novo (kao pretraživanje blogova po datumu). Osim bele boje, koju smo rešili kako tako, problemi su lagano nestajali. Onda je nastala frka oko Sentinela i njegovog povlašćenog položaja.

U svemu tome je napravljena neproduktivna konfrontacija grupe protiv "uredništva", koje se sastoji iz jedne osobe, tajanstvene_urednice Vesne, koja je sa jedne strane osujećena da isposluje "krucijalne" promene kao što je bela boja, a sa druge strane pod pritiskom "odozgo" da utera mir, rad, red i disciplinu. I koju naravno iritira da joj se stalno ponavlja ono što ne može da reši, ne priznaje ono što je rešeno i traži da arbitrira u sporovima u kojima se ne bih zakleo da nema interesa kuće na koje ne može da utiče. Što naravno i nju ne čini sabranijom i smirenijom, a za razliku od nas, ona ima i crvene dugmiće, koje može da pritiska u trenutku kada prolupa.

I tako se, kao u onih matorana koji su ceo život proveli provlačeći jedni druge po sudu, a već zaboravivši oko čega se sude, ova stvar nastavlja - hranjena, pri tome, "snagom grupe" i vrlinama istinoljubivosti, požrtvovanja, solidarnosti itd. Sitna pitanja tipa "šta je problem", "šta je cilj", "koje strategije imaju šanse da dovedu do cilja", šta je BATNA i slično - budu potisnuta.

Tako onda čovek čitajući ovu pesmu Vaska Pope bude u nedoumici da li je u pitanju kritika, ili samokritika.

Ali najvažnije je da se svi dobro osećaju. Ok, skoro svi
blogovatelj blogovatelj 21:57 10.02.2010

Re: Nismo deca

Ма да, често је боље него у кафићу, тим пре што свако плаћа своје пиће :)))


Bolje da budemo ovde, nego da se drogiramo.
scabies scabies 22:00 10.02.2010

Re: Nismo deca

Uredništvo po disclaimeru nema obavezu da ražalovanima, brisanima, banovanima išta objašnjava - i toga se drže.
Ne znam, mnogo je toga što nije obavezno po disclaimeru, ali jeste po mnogo većim osnovama od disclaimera. Ko te osnove nema, neka se slobodno drži za disclaimer. Kad već nema za šta važnije.
mirelarado mirelarado 22:09 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Goran Vučković
Tako onda čovek čitajući ovu pesmu Vaska Pope bude u nedoumici da li je u pitanju kritika, ili samokritika.
Ali najvažnije je da se svi dobro osećaju. Ok, skoro svi


У тој недоумици око песме изгледа да си једино ти. А све ми се чини да се због нечега не осећаш добро, мада не знам зашто, кад су сви технички проблеми, и уз твоју помоћ, ето решени, а грешку је групни песник ионако измислио. :))

П.С. И даље сам ти бескрајно захвална за ону хиљадарку коментара по страни. Још од онда се одлично осећам. :)))
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:15 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Goran Vučković


U svemu tome je napravljena neproduktivna konfrontacija grupe protiv "uredništva", koje se sastoji iz jedne osobe, tajanstvene_urednice Vesne, koja je sa jedne strane osujećena da isposluje "krucijalne" promene kao što je bela boja, a sa druge strane pod pritiskom "odozgo" da utera mir, rad, red i disciplinu. I koju naravno iritira da joj se stalno ponavlja ono što ne može da reši, ne priznaje ono što je rešeno i traži da arbitrira u sporovima u kojima se ne bih zakleo da nema interesa kuće na koje ne može da utiče. Što naravno i nju ne čini sabranijom i smirenijom, a za razliku od nas, ona ima i crvene dugmiće, koje može da pritiska u trenutku kada prolupa.



Ja mislim da tajanstvena urednica voli svu svoju decu, pa i one nestašne, koje povremeno otera u ćošak.

Evo, zašto tako mislim:



Goran Vučković Goran Vučković 22:18 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

У тој недоумици око песме изгледа да си једино ти.

Moguće sasvim, što ne čini da nedoumica nestane.

А све ми се чини да се због нечега не осећаш добро, мада не знам зашто, кад су сви технички проблеми, и уз твоју помоћ, ето решени, а грешку је групни песник ионако измислио. :))

Ne osećam se dobro jer se društvo osipa ili preti ozbiljna opasnost da se društvo počne ozbiljnije osipati. Radim šta već znam i umem da to predupredim.

П.С. И даље сам ти бескрајно захвална за ону хиљадарку коментара по страни. Још од онда се одлично осећам. :)))

Hiljadarka je Maksina, tu sam se bavio samo apostolskim poslom - inače jeste krajnje korisno za veće blogove - i ja ga koristim od onda.
vishnja92 vishnja92 22:20 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Problem je u tome što kada neka grupa dođe sa zahtevima kao ovo u nepeticiji, onda prirodno stimulišu jedni druge da budu "oštri" i da "istraju", da idu u manje realne zahteve i da su opijeni snagom grupe


od svih reci koje alarmiraju na opsta mesta rec prirodno je za mene najlepsa, i uvek ce i biti.
a ti si napisao jedno takvo opste mesto da sam potpuno obeztekstljena (ili obestekstljena, ako rec zvucno ugodimo).

nikad ranije na blogu nisam videla situaciju u kojoj je svako toliko svoj i toliko distanciran, pre ove. ako pamtis ljude i ono sto govore i kako reaguju, jako dobro mozes da primetis koliko su pojedinacno pogodjeni (i ne belilom, naravno: necim drugim) i koliko grupa nije grupa nego zbir ljudi koji... ma bezveze.

elem - zbir ljudi koji su potisteni, a ne ratnici.

i gde je onaj tibor jona sa latinskim izrekama, onima gde se pominju usesa?
AlexDunja AlexDunja 22:25 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)


Ne osećam se dobro jer se društvo osipa ili preti ozbiljna opasnost da se društvo počne ozbiljnije osipati. Radim šta već znam i umem da to predupredim.


razumem.
takodje, i neznam sta da mislim...
vucko, brate, i td...
sto se vise trudimo
sve vise kvalitetnih ljudi ...ode
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:26 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Goran Vučković

Ne osećam se dobro jer se društvo osipa ili preti ozbiljna opasnost da se društvo počne ozbiljnije osipati. Radim šta već znam i umem da to predupredim.





I ja se toga plašim i zato mislim da loptu treba spustiti na zemlju.
mostarac mostarac 22:35 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Ja mislim da tajanstvena urednica voli svu svoju decu, pa i one nestašne, koje povremeno otera u ćošak.

Zato sto je tebe istakla
Goran Vučković Goran Vučković 22:36 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

nikad ranije na blogu nisam videla situaciju u kojoj je svako toliko svoj i toliko distanciran, pre ove. ako pamtis ljude i ono sto govore i kako reaguju, jako dobro mozes da primetis koliko su pojedinacno pogodjeni (i ne belilom, naravno: necim drugim) i koliko grupa nije grupa nego zbir ljudi koji... ma bezveze.

Ni ja nisam video Margitu, sa svim onim njenim drugozadužbinskim treninzima koje je prošla, a koje povremeno pominje - a da je u ovako "unresourceful state", da se izrazim terminom koji će možda prepoznati.
margos margos 22:41 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

nikad ranije na blogu nisam videla situaciju u kojoj je svako toliko svoj i toliko distanciran, pre ove. ako pamtis ljude i ono sto govore i kako reaguju, jako dobro mozes da primetis koliko su pojedinacno pogodjeni (i ne belilom, naravno: necim drugim) i koliko grupa nije grupa nego zbir ljudi koji... ma bezveze.

elem - zbir ljudi koji su potisteni, a ne ratnici.

Da, na sve te pojedinačne gluposti i udaranja packi, najružnije zvuči kad se, nakon svih pojedinačnih objašnjenja - nazovemo grupom. :( Onda se pojedinačne packe podrazumevaju, kao: eto, u gužvi, pa malo kolaterale, pa svašta nešto...

Da... ma bezveze. U pravu si.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:42 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

mostarac
Ja mislim da tajanstvena urednica voli svu svoju decu, pa i one nestašne, koje povremeno otera u ćošak.

Zato sto je tebe istakla

Nije zato. Urednica je samo spomenula tri najčitanija bloga u 2009, a moj je bio treći.
margos margos 22:45 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Ni ja nisam video Margitu, sa svim onim njenim drugozadužbinskim treninzima koje je prošla, a koje povremeno pominje - a da je u ovako "unresourceful state", da se izrazim terminom koji će možda prepoznati.

Ebešga, ne razumem, šta si hteo reći sa ovim podvučenim.
vishnja92 vishnja92 22:51 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

drugozadužbinskim treninzima

:))))))))
mojne tako, mene nisko resetas a ostale bole usi za Asimova :)

kazem - svako je odreagovao... hm, bemliga. svako je ovde tajkaotakav a onda grupi nema mesta, davno apsolvirano. ne mogu da govorim u ime margite ili bilo koga drugog, ali smem da tvrdim: ove reakcije su potpuno pojedinacne i samosvojne i vrlo sam obradovana time.

(obrati paznju na vremenski razmak i ucestalost dogadjaja, nema inercije, nema kontinuiteta. postoji samo istina da nesto nije kako treba i na to svako reaguje na svoj nacin i u svoje vreme. meni je to (sad potpuno van konteksta) mnogo lepo, ti pojedinacni temperamenti koji se pale/gase naizmenicno. cuvari vatre :))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:53 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Добро, и шта сад? Ел се волимо ил се не волимо? Само да знам с каквим ставом да одем на спавање...

vishnja92 vishnja92 22:56 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

ne treba ti stav, oces jednog plisanog medjeda, imam viska?
(i zuljaju me, citavo krdo)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:56 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Bolje ti je da ne ideš, ko zna šta sve noćas može da se desi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:57 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

vishnja92
ne treba ti stav, oces jednog plisanog medjeda, imam viska?
(i zuljaju me, citavo krdo)

Ја имам Планину медведа, један дванаестогодишњак одбија да одрасте...
mirelarado mirelarado 23:09 10.02.2010

Re: Zajedno smo jači ( <> pametniji)

Predrag Brajovic
vishnja92
ne treba ti stav, oces jednog plisanog medjeda, imam viska?
(i zuljaju me, citavo krdo)

Ја имам Планину медведа, један дванаестогодишњак одбија да одрасте...


Нудим тону плишаних животиња свих фела, укључујући коња, орку, жабу, корњачу и мачора са све уловљеним мишевима у шапама. Не рачунам најмилијег зеку и Плутона, то се чува за наредна поколења. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana