Društvo| Ekologija| Energetika

Bedni pokušaj popravljanja štete

Drago Kovacevic RSS / 25.02.2010. u 17:03

I ovo ću početi onom afričkom poslovicom - "Što se majmun penje više uz drvo bolje mu se vidi rep"..

Dakle, danas je Beta objavila vest iz Gradskog zelenila, u kojoj stoji sledeće: 

Beograd -- Grane od posečenih platana biće ustupljen za grejanje socijalno ugroženih porodica, a velika debla biće prodata na javnoj licitaciji, kažu u Zelenilu Beograd. 

Ne može se, zaista, u manje reči iskazati veće licemerje onoga ko je u Gradskom zelenilu sročio  ovaj socijalno demagoški uradak.Odnosno, nemoguće je da ovo nije sočinenije DS-ovih propagandista.

Ima tu i dodatak..Kako će se sitne grane samleti na licu mesta, a one krupne pored socijale biti korištene i za grejanje nekih terenskih objekaka "Gradskog zelenila".

Ima još....kaže se da će seča početi "kad se dogovore građani i gradska vlast"..

I sad kako ne upitati sledeće:

a) koji se građani dogovaraju sa vlašću, koliko građana i kad je zakazano to dogovaranje

b) ako se "već dogovaraju" čemu prejudiciranje o "ustupanju grana" i raspisivanju javne liciticaticije..

c) ako prihvatimo da je gotovo i da su se dogovorili gde su grane kad su platani potkresani do mere da su ostale samo grančice za koje se kaže "da će biti samlevene na licu mesta"..

d) ako i ima po neka grana na potkresanim platanima koliko će to dato "socijali" moći porodica ugrejati, i koliko dodatno zagrejati terenskih objekata "Gradskog zelenila"...čime se ti terenski objektigreju kad nema "grana sa platana"..

 

Hajde da dalje ne pitam, ali moram primetiti sledeće: Mislim da su ovi DS -ovi spin majstori jako žalosni što nisu mogli uspostaviti baš nikakvu vezu između Bulevarskih platana i Kosova. Jer da je to bilo moguće, opravdavali bi seču "borbom za Kosovo"..Ovako, našli su rezervno pribežište - socijalnu demagogiju...Loše, loše....i endemski glupavo...

 



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Olga Medenica Olga Medenica 17:15 25.02.2010

VRH!

Beograd -- Grane od posečenih platana biće ustupljen za grejanje socijalno ugroženih porodica, a velika debla biće prodata na javnoj licitaciji, kažu u Zelenilu Beograd.

awesome!












.
tripraseta92 tripraseta92 18:42 25.02.2010

Re: VRH!

Olga Medenica
Beograd -- Grane od posečenih platana biće ustupljen za grejanje socijalno ugroženih porodica, a velika debla biće prodata na javnoj licitaciji, kažu u Zelenilu Beograd.

awesome!


















libkonz libkonz 19:21 25.02.2010

Re: VRH!

VRH!

mikimedic mikimedic 17:17 25.02.2010

kosovo?

Hajde da dalje ne pitam, ali moram primetiti sledeće: Mislim da su ovi DS -ovi spin majstori jako žalosni što nisu mogli uspostaviti baš nikakvu vezu između Bulevarskih platana i Kosova. Jer da je to bilo moguće, opravdavali bi seču "borbom za Kosovo"..Ovako, našli su rezervno pribežište - socijalnu demagogiju...Loše, loše....i endemski glupavo...


kako mislis da nema veze sa kosovom?
dali76 dali76 18:04 25.02.2010

igara bez hleba

Demokrate svaka vama cast
Vi barem znate ,kako sacuvati vlast
Dok dileri opet
Sapucu:devize,devize
Neda narod zbog drveta
Da ga savjest grize.
Zbog ovakve vlasti platani ce pasti.
Na kraju opet Tadic ce ih spas’ti.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:06 25.02.2010

Re: igara bez hleba

Zbog ovakve vlasti platani ce pasti.

Al vera za slogan...
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:32 25.02.2010

Samo im Vi nabacujte ideje :)

Hajde da dalje ne pitam, ali moram primetiti sledeće: Mislim da su ovi DS -ovi spin majstori jako žalosni što nisu mogli uspostaviti baš nikakvu vezu između Bulevarskih platana i Kosova.




Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:08 25.02.2010

Re: Samo im Vi nabacujte ideje :)

Anonimni Pojedinac
Hajde da dalje ne pitam, ali moram primetiti sledeće: Mislim da su ovi DS -ovi spin majstori jako žalosni što nisu mogli uspostaviti baš nikakvu vezu između Bulevarskih platana i Kosova.





Ma, da je bilo ikave veze, bar ona vbila tanja od dlake...navukli bi oni to...ne brini..
jagru1 jagru1 00:43 26.02.2010

Re: Samo im Vi nabacujte ideje :)

Anonimni Pojedinac
Hajde da dalje ne pitam, ali moram primetiti sledeće: Mislim da su ovi DS -ovi spin majstori jako žalosni što nisu mogli uspostaviti baš nikakvu vezu između Bulevarskih platana i Kosova.

Platani će stradati zbog ŠPANSKIH tramvaja, koji su skuplji od HRVATSKIH ali , za razliku od Hrvatske Španija NIJE PRIZNALA KOSOVO.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 02:54 26.02.2010

Re: Samo im Vi nabacujte ideje :)

Hajde da dalje ne pitam, ali moram primetiti sledeće: Mislim da su ovi DS -ovi spin majstori jako žalosni što nisu mogli uspostaviti baš nikakvu vezu između Bulevarskih platana i Kosova. Jer da je to bilo moguće, opravdavali bi seču "borbom za Kosovo"..Ovako, našli su rezervno pribežište - socijalnu demagogiju...Loše, loše....i endemski glupavo...



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:19 26.02.2010

Re: Samo im Vi nabacujte ideje :)

jagru1
Anonimni Pojedinac
Hajde da dalje ne pitam, ali moram primetiti sledeće: Mislim da su ovi DS -ovi spin majstori jako žalosni što nisu mogli uspostaviti baš nikakvu vezu između Bulevarskih platana i Kosova.

Platani će stradati zbog ŠPANSKIH tramvaja, koji su skuplji od HRVATSKIH ali , za razliku od Hrvatske Španija NIJE PRIZNALA KOSOVO.

Eh, ne setiše se toga...
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 17:43 25.02.2010

Treba li

da se cudim sto se vise ne iznenadjujem...

Dno dna.
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:44 25.02.2010

Одбрана и последњи дани

Вест коју си ти данас обновио, јер се поново појавила у медијима, је стара неколико недеља. То да ће гране дати за огрев је апсолутно логично и није ником потребан спин McCann-Ericksona да би се дошло до те идеје. Такву просту замисао је могао да изрекне чак и неко ко није члан завереничког клана.


oskar-z-wild oskar-z-wild 17:50 25.02.2010

Re: Одбрана и последњи дани

Слажем се да су дрвећа важна, слажем се да је еколошока ситуација планете забринњавајућа, али људи су најважнији. Планету можемо оставити очишћеном и у беспрекорном стању једног дана и отићи ћемо на Марс или било где, али ако не можемо да сопствени мислећи апарат уздигнемо онда нећемо продрети ни до суштине дрвета.

Ако не можемо да проценимо шта је интенцијално (намерно) а шта је акцидентално(случајно),
ако у одвојеним и независним случајевима видимо закулисне намере, и ако не узимамо у обзир да независни чиниоци могу да раде на једном плану, онда само добијамо једну мождану сплачину и мислену брљотину.

Предрасуде су део човековог мишљења и оне се морају узимати у обзир. То нарочито требају да узимају у обзир новинари и они који пишу за јавност, јер њихове несвесне и необавештене изјаве (предрасуде) постају чињенице у уму пасивног грађанина.
malisremacc malisremacc 17:55 25.02.2010

Re: Одбрана и последњи дани

Предрасуде су део човековог мишљења и оне се морају узимати у обзир.

VELIKA ISTINA.

Re: Одбрана и последњи дани

Da li neko zna koliko se novca moze dobiti za ta stabla na aukciji I kome ce ici sve te pare? U budzet grada ili...?
tripraseta92 tripraseta92 18:08 25.02.2010

Re: Одбрана и последњи дани

oskar-z-wild
Слажем се да су дрвећа важна, слажем се да је еколошока ситуација планете забринњавајућа, али људи су најважнији. Планету можемо оставити очишћеном и у беспрекорном стању једног дана и отићи ћемо на Марс или било где, али ако не можемо да сопствени мислећи апарат уздигнемо онда нећемо продрети ни до суштине дрвета.

Ако не можемо да проценимо шта је интенцијално (намерно) а шта је акцидентално(случајно),
ако у одвојеним и независним случајевима видимо закулисне намере, и ако не узимамо у обзир да независни чиниоци могу да раде на једном плану, онда само добијамо једну мождану сплачину и мислену брљотину.

Предрасуде су део човековог мишљења и оне се морају узимати у обзир. То нарочито требају да узимају у обзир новинари и они који пишу за јавност, јер њихове несвесне и необавештене изјаве (предрасуде) постају чињенице у уму пасивног грађанина.

WTF?!
Mea culpa, trebalo bi
ЊТФ?!
adam weisphaut adam weisphaut 19:25 25.02.2010

Kako niko nije spominjao McCann

и није ником потребан спин McCann-Ericksona да би се дошло до те идеје.

cenim da se svako češe gde ga svrbi
malisremacc malisremacc 17:46 25.02.2010

???????

A zašto samo DS "spin majstori"?????????
pa tu su valjda i G17, LDP, SPS, PUPS... "spin majstori"...........zajedno su na vlasti u gradu (i u republici) pa pošto ionako duvaju u istu tikvu, valjda snose i istu odgovornost. U ostalom, ukoliko se ne slažu, neka to javno kažu i neka istupe iz koalicije...Ne primećujem da ikome pada na pamet da se odrekna zrnca vlasti zobog "tamo nekih palatana i građana koji se ne slažu sa masakrom nad drvećem".....Izgleda da je sva to ista bagra...
Čeda, Đilas, Antić, Tadić, Dačić, Krkobabić 1, Krkobabić 2..........ima li razlike?
NEMA, svi su zainteresovani isključivo za sopstvenun zadnjicu i za sopstvene bankovne račune........a ya narod i tamo neke platane..............Ma koga se oni tiču!
Xaba smo krečili 5. oktobra..........Kurtu je zamenila Murta.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:54 25.02.2010

Re: ???????

A zašto samo DS "spin majstori"?????????

Zato što oni drže Geadsko zelenilo...pa ne verujem da je njihov direktor išao u PUPS da pita šta će reći..
A za ove što si pobrojao smatram isto da su "drvena koalicija"...
malisremacc malisremacc 18:05 25.02.2010

Re: ???????

Drago Kovacevic
A zašto samo DS "spin majstori"?????????
Zato što oni drže Geadsko zelenilo...pa ne verujem da je njihov direktor išao u PUPS da pita šta će reći..
A za ove što si pobrojao smatram isto da su "drvena koalicija"...


Pa zar svi oni ne duvaju zajedno u istu tikvu?
Oprosti, ali definitivno ne mogu da vidim razliku između DS, SPS, LDP, PUPS i G17 iako je moj glas nekako završio kao glas toj koaliciji....bez moje volje i želje.


Mislim da je sve to ista pohlepna i egoistična ekipa..........Na žalost.
predatortz predatortz 17:46 25.02.2010

Činjenice

Činjenica je da DS-ovi spin majstori koriste slučaj platana da skrenu pažnju javnosti sa mnogo bitnijih tema.

No, činjenica je i da svakodnevnim pisanjem o ovom naduvanom slučaju vi duvate povoljan vetar u jedra tih spin majstora.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:58 25.02.2010

Re: Činjenice

No, činjenica je i da svakodnevnim pisanjem o ovom naduvanom slučaju vi duvate povoljan vetar u jedra tih spin majstora.

Neće biti....Ovakve relativizacije su baš alatke DS-ovih spin majstora..
Činjenica je da DS-ovi spin majstori koriste slučaj platana da skrenu pažnju javnosti sa mnogo bitnijih tema.

Ovde u potpunosti delim tvoje mišljenje...
Recimo, danas je objavljen podatak da je prosečna zarada pala ispod 300 evra.
predatortz predatortz 18:00 25.02.2010

Re: Činjenice

Ovde u potpunosti delim tvoje mišljenje...
Recimo, danas je objavljen podatak da je prosečna zarada pala ispod 300 evra.



Između ostalog, o tome i govorim. Zašto im pomagati pisanjem o platanima?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:02 25.02.2010

Re: Činjenice

predatortz
Ovde u potpunosti delim tvoje mišljenje...
Recimo, danas je objavljen podatak da je prosečna zarada pala ispod 300 evra.



Između ostalog, o tome i govorim. Zašto im pomagati pisanjem o platanima?

Seča platana je zlo delo po sebi..Zašto ne...
malisremacc malisremacc 18:08 25.02.2010

Re: Činjenice

Neće biti....Ovakve relativizacije su

A zašto ostali koalicioni partneri to ne spreče?
A definitivno mogu?

Nisu valjda preče apotekarske ustanove, infostan, sinovljeva pozicija??????
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:10 25.02.2010

Re: Činjenice

A zašto ostali koalicioni partneri to ne spreče?
A definitivno mogu?

Pa zato što su "drvena koalicija"...
Bore se za sledeći mandat uz Đilasa...
malisremacc malisremacc 18:19 25.02.2010

Re: Činjenice

Drago Kovacevic
A zašto ostali koalicioni partneri to ne spreče?
A definitivno mogu?
Pa zato što su "drvena koalicija"...
Bore se za sledeći mandat uz Đilasa...

Tačno.........i neka mi neko kaže da opet izađem na izbore.
Prošli put su me prevarili i glas ode LDP-u, ovaj put nema šanse da se pojavim na biralištu. Više na glasam za "manje zlo", to vreme je prošlo, ukoliko ne postoji nikmo vredan mog glasa neću ni glasati samo da "oni drugi"ne pobede.
Drago, preporuka.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:47 25.02.2010

platani-kosovo-etiopija

Ponovicu se: od kada trulo granje gori?

i dodati trol koji nije bas ni trol jer je Kosovo vezivna rec za sve: svi znamo kako ministar Jeremic rado prica o prijateljstvu i bratstvu sa Etiopijom. Predsednik ove nesretne zemlje juce izjavio da se skoro 5 miliona ljudi nalazi u opasnosti da umru od gladi. Nije Srbija bogata zemlja ali kad se vec sepuri mogao je Jeremic da predlozi slanje bar neke simbolicne pomoci. Ceka valjda presudu iz Haga.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 17:56 25.02.2010

Proleće

Bolje da sačekaju proleće, da drveće ozeleni, pa da pošalju saopštenje kako će lišće ustupiti socijalno ugroženima za salatu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:00 25.02.2010

Re: Proleće

Bolje da sačekaju proleće, da drveće ozeleni, pa da pošalju saopštenje kako će lišće ustupiti socijalno ugroženima za salatu.

Žuri im se...inače bi se setili toga...
Osim toga, ne moraju nuditi zejtin, a možda bi se uz lišće kakav zao jezik i toga prisetio..
elfish elfish 18:41 25.02.2010

Re: Proleće

Bolje da sačekaju proleće, da drveće ozeleni, pa da pošalju saopštenje kako će lišće ustupiti socijalno ugroženima za salatu.


A od grana neka ispletu gajbice.
Pa neka nosi narod.
Poznati su slučajevi enormnog bogaćenja na poslovima nošenja istih.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:01 26.02.2010

Re: Proleće

Predrag Azdejković
Bolje da sačekaju proleće, da drveće ozeleni, pa da pošalju saopštenje kako će lišće ustupiti socijalno ugroženima za salatu.

A korenje!? Zar si zaboravio onu kapitalnu rečenicu "Ješćemo i korenje ako treba!"?
takanohana takanohana 09:51 26.02.2010

Re: Proleće

Filip Mladenović
Zar si zaboravio onu kapitalnu rečenicu "Ješćemo i korenje ako treba!"?

A da nisi ti malo zaboravio? "Korijenje" je bilo u pitanju, ne korenje.
Mislim, ako već citiraš i podsećaš.
danko011 danko011 18:01 25.02.2010

Poso je poso ni ja ga ne volim

Gospodine Kovačeviću sami znate da mora da se radi. Sezona je politički mrtva, a okretnim/spin doktorima dojadile igrice na kompjuteru. Ekonomija nikad nije zanimljiva tema naročito kada nema čime da se pohvali(nekom milijardom, trilijardom i sl.). Velikih pobeda nema,osim ove ekološke sa Balija, gde je ministar odbranio Kosovo u Indoneziji (peti platan spolnje politike). Sada smo sa rubrike svet i mi došli na beogradsku hroniku koja po pravilu u medijima prate novinari-početnici pa ih je lakše obraiditi. Nego primetih da nam je, apropo ekonomije, Jeger iz MMF-a najavio izbore. Pa da citiram: 'Što se majmun penje više uz drvo bolje mu se vidi rep'.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:12 25.02.2010

Re: Poso je poso ni ja ga ne volim

Velikih pobeda nema,osim ove ekološke sa Balija, gde je ministar odbranio Kosovo u Indoneziji (peti platan spolnje politike).

Eto, sjajno....
mivlad mivlad 18:08 25.02.2010

Sve je ovde manipulacija

Sve u vezi sa platanima je u tolikoj meri dubiozno da oni stalno izmisljaju nove nacine skretanja paznje, posto bi ozbiljno odgovaranje na pitanja u vezi sa platanima automatski otkrivalo ogromne brljotine:

Evo da s ene ponavljam i pitanja i spiska (glavnih) manipulacija:

[url=http://www.filozofijainfo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=365:11-pitanja-o-platanima&catid=67:ekologija&Itemid=81][/url]

[url=http://www.filozofijainfo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=369:11-manipulacija-sa-platanima&catid=67:ekologija&Itemid=81][/url]

markonio92 markonio92 18:18 25.02.2010

Truly trulo?

Ma daj, ako je drveće trulo, zašto onda ide na licitaciju? Kome je potrebno trulo drveće, pa još i da plaća za to?
Znači, drveće nije trulo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:21 25.02.2010

Re: Truly trulo?

Znači, drveće nije trulo.

Znači, ide na licitaciju...
elfish elfish 18:30 25.02.2010

Re: Truly trulo?

Znači, drveće nije trulo.


Možda i nije, ali će se na javnoj licitaciji voditi kao trulo drvo bulevarsko.
Naći se se neki "nevoljnik" koji će to kupiti.
Po ceni prikladnoj za trulo drvo.
Iskusno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:39 25.02.2010

Re: Truly trulo?

Možda i nije, ali će se na javnoj licitaciji voditi kao trulo drvo bulevarsko.
Naći se se neki "nevoljnik" koji će to kupiti.
Po ceni prikladnoj za trulo drvo.
Iskusno.

I ne verujem da će taj "nevoljnik" i dinara dati DS-u...
DS se tako ne financira. Njih finansiraju najvećim delom vlasnici malih trgovačkih radnji,vlasnici frizerskih salona i sodadžije...
malisremacc malisremacc 18:46 25.02.2010

Re: Truly trulo?

Drago Kovacevic
Možda i nije, ali će se na javnoj licitaciji voditi kao trulo drvo bulevarsko.
Naći se se neki "nevoljnik" koji će to kupiti.
Po ceni prikladnoj za trulo drvo.
Iskusno.
I ne verujem da će taj "nevoljnik" i dinara dati DS-u...
DS se tako ne financira. Njih finansiraju najvećim delom vlasnici malih trgovačkih radnji,vlasnici frizerskih salona i sodadžije...

Iz Aleksinca!
baš kao i sve ostale....bez izuzetka.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:54 25.02.2010

Re: Truly trulo?

malisremacc
Drago Kovacevic
Možda i nije, ali će se na javnoj licitaciji voditi kao trulo drvo bulevarsko.
Naći se se neki "nevoljnik" koji će to kupiti.
Po ceni prikladnoj za trulo drvo.
Iskusno.
I ne verujem da će taj "nevoljnik" i dinara dati DS-u...
DS se tako ne financira. Njih finansiraju najvećim delom vlasnici malih trgovačkih radnji,vlasnici frizerskih salona i sodadžije...

Iz Aleksinca!
baš kao i sve ostale....bez izuzetka.

I ne samo Alesinca..Zaboravio si Lebane, Ćupriju, Despotovac, Kladovo...Ljudi masovno prilažu...kao za crkvu...
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:46 25.02.2010

ovo je super

I ovo ću početi onom afričkom poslovicom - "Što se majmun penje više uz drvo bolje mu se vidi rep"..

ono sa snegom, bregom i tragom je dosadno
ja bih, drago, ovo ukrala od tebe prvom sledećom prilikom em je afričko em se pominje majmun. neodoljivo
a da ne bi bilo da je trol,
kako možeš da kažeš da seča platana nije u vezi sa odbranom kosova? nisu ljudi rekli, jer neće da se hvališu - ali itekako je u vezi. mogu i da objasim, al ne bih da odajem u čemu je fora
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:50 25.02.2010

Re: ovo je super

kako možeš da kažeš da seča platana nije u vezi sa odbranom kosova? nisu ljudi rekli, jer neće da se hvališu - ali itekako je u vezi. mogu i da objasim, al ne bih da odajem u čemu je fora

E, pa, ja tebi verujem, a Kosovo i sve oko njega imaš u malom prstu..Toliko da ti preseda...
Mora da sam pogrešio u oceni da platani nemaju veze sa južnom pokrajinom...
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:54 25.02.2010

Re: ovo je super

Drago Kovacevic
..Toliko da ti preseda...

ma neee, gde da mi presedne, svašta i tako.... još puno puta
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:56 25.02.2010

Re: ovo je super

ana_radmilovic
Drago Kovacevic
..Toliko da ti preseda...

ma neee, gde da mi presedne, svašta i tako.... još puno puta

Eeee..zaboravih...penjača možeš ponavljati..sa sve repom..
dexter92 dexter92 19:23 25.02.2010

Zar i ti sine Brute? :)

Blog o platanima, again?
Ja se zalazem za to da se svima zainteresovanima presadi u dvoriste po jedan platan, pa sta kosta nek kosta!
Fair enough?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:28 25.02.2010

Re: Zar i ti sine Brute? :)

dexter92
Blog o platanima, again?
Ja se zalazem za to da se svima zainteresovanima presadi u dvoriste po jedan platan, pa sta kosta nek kosta!
Fair enough?

To bi bilo baš u trendu...Uzmi javno dobro i ponesi kući..
Što u dvorište...kad su na bulevaru...
bindu bindu 21:04 25.02.2010

Re: Zar i ti sine Brute? :)

Drago Kovacevic
dexter92
Blog o platanima, again?
Ja se zalazem za to da se svima zainteresovanima presadi u dvoriste po jedan platan, pa sta kosta nek kosta!
Fair enough?

To bi bilo baš u trendu...Uzmi javno dobro i ponesi kući..
Što u dvorište...kad su na bulevaru...



Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:21 25.02.2010

divno je

što će drva za ogrev dobiti kad se završi grejna sezona!

onda mogu bar da se koriste za ražanj.
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:24 25.02.2010

Re: divno je

Srđan Mitrović
što će drva za ogrev dobiti kad se završi grejna sezona! .

e pa, srdjane, ti baš sitničariš! baš!
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:34 25.02.2010

Dacicev troll

Dacic u Ukrajini...je li postoji nesto sto moze da prodje bez ovog coveka,neka svecanost,rucak,bal...ili sta god?! Kad je Dacic u pitanju,kriza i putovanje ne idu jedan uz drugog ili je i ovo jos jedno jako bitno i vazno putovanje,od ˝velikog˝ znacaja za zemlju?

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:37 25.02.2010

seku platane zbog dozvola za gradnju!?

citat (komentar s b92):

Iako ovo nije direktno povezano sa podelom drva ugrozenim porodicama, ovde cu napisati komentar u vezi sa secom platana. Naime, kao i mnogima, i meni je u neko trenutku bilo zanimljivo, zasto se sada seku platani, zasto ako su oboleli ranije,zasto se seku samo do Batutove a ne i nakon nje...I kao i u slucaju Vudforda i Bernstina...i ovde ce biti "follow the money". I sve je mnogo "jednostavnije" od toga da neko hoce parking mesta ili pare u javnoj nabavci novih platana. Kao prvo, nadam se da vecina vas vidi da se na bulevaru nista ne zida iako su sve okonlne ulice kako ka vracaru tako i ka zvezdari krcate novim zgradama i da se investitori prosto utrkuju ko ce pre da kupi neki plac. Zasto to nije slucaj sa Bulevarom? Zasto na Bulevaru i dalje ima gomila udjerica (daleko od toga da mislim da ih sve treba srusiti, samo konstatujem) koje niko ne rusi i ne gradi LEGO zgrade kakve mozemo videti po Djermu i Crvenom Krstu? Jednostavno. NIje dozvoljeno.
Ne mogu da se grade zgrade na bulevaru, izuzev na uglovima sa drugim ulicama. Zasto? Zato sto gradjevinska dozvola ne moze da se dobije za zgradu koja nema garazu. A ulaz u garazu je, uglavnom, sa prednje strane zgrade, sto bi znacilo da sa Bulevara mora direktno da se udje u garazu, a to je nemoguce. Em imaju shine em imaju platani i pitanje je da li bi se uklopili projekti zgrada tako da garazama moze da se pristupi. Zgrade na coskovima pak mogu da se zidaju jer ulaz u garazu moze da bude i iz sporedne ulice a ne direktno sa Bulevara. I zato se shine izmestaju na sredinu bulevara i zato se ne zna kada ce poceti sadjenje novih platana. Jednostavno. Nakon sto bude izdato xy dozvola kojima ce zgrade moci da se zidaju tamo gde su danas udjerice, ulaz u garaze diretno sa bulevara ce biti moguc, nece biti shina da smetaju (bice na sredini ulice), nece biti platana ili ce biti udaljeni dovoljno da se moze prici garazi. I vuk..pardon..investitor miran i ovce..pardon..platani na broju.
Sve je tako jednostavno a istovremeno i tako tuzno. Zbog dozvola za gradnju srusiti nesto sto predstavlja simbol jednog dela grada..tuzno. A da, zasto se seku samo do Batutove? Pa zato sto nakon Batutove sa obe strane imaju izgradjeni blokovi zgrada i nije moguce zidati (ima zgrada i na drugim delovima Bulevara) ali ne sa obe strane u dugackom nizu. I ova kvazi pobuna gradjana. Iskreno, zacudio bih se da je na protestima bilo bilo kog od stanara udjerica, posto verovatno jedva cekaju da im se sruse zgrade za sta ce ih investitori obilato nagraditi parama/kvadratima. O protestima omladine LDP-a kako bi se napravila halabuka nakon koje ce predsednik iste stranke aminovati secu platana u nadleznom skupstinskom odboru, nekom drugom prilikom na temu "politicka trgovina"...
(Neko tamo, 25. februar 2010 13:34)
tripraseta92 tripraseta92 21:02 25.02.2010

Re: seku platane zbog dozvola za gradnju!?

...i ovde ce biti "follow the money"

kao i uvek

A što se Čede tiče, nadam se da je napokon iskamčio neki stan, da se ne pati više "po kirijama"
Garant i ovo zida Miško!

Slična priča je bila sa onim "čuvenim " koncertom RCHP u Inđiji. Na kraju smo shvatili, da smo i mi i oni bili samo paravan za pretvaranje poljoprivrednog zeljišta u gradjevinsko, dovodjenje infrastrukture u njive etc. Verovatno je onaj čija je njiva poskupela preko noći 5000% pošteno častio (i verovatno na ime supruge)



bindu bindu 23:49 25.02.2010

.



miloradkakmar miloradkakmar 00:20 26.02.2010

Ipak,

srećan kraj !?!
Malo njima , malo nama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana