Moj grad

Krvnici ne miruju

Srđan Mitrović RSS / 27.02.2010. u 12:03

Radi se i subotom. Pokolj se nastavlja. Seku i ono što su rekli da će sačuvati. Ovi platani su preživeli Hitlera, komuniste, Slobu i NATO ali neće Đilasa i žute. Ono D u DS je za drvoseče. 

24682_331548176225_714941225_4020675_6268149_n.jpg

 

Sa fejsbuk grupe: 

Bas sada su posekli mlade platane na ostrvu izmedju batutove i cvetka (u visini knjizare). za ove platane su kazali da ce ih sacuvati i posaditi na bulevaru. (11:55 casova)

 

Gradjani su odbranili nekoliko stabala preko puta Lipovog Lada, radnici su s pomerili vise prema Cvetku. Ali zato prema Djermu, do Trscanske ulice poseceno je preko 20 stabala.

...

horor se nastavlja. 

 



Komentari (279)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:11 27.02.2010

ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

ГРАДОНАЧЕЛНИЧЕ... Знали сте - да је флоскула „трули платани“ лансирана - да се грађани, јавне личности и мањи део стручне јавности - „забављају“ - доказујући „плаћеним стручњацима за зеленило“: да нису сви платани трули, да их треба лечити, да не угрожавају имовину и животе грађана...

Знали сте - да је флоскула лансирана само зато - да се не би разговарало о апсолутно неоправданој „реконструкцији“ Булевара краља Александра - синониму - за почетак изградње паланачког Београда са Трамвајском линијом нормалног колосека: од Устаничке - средином Булевара краља Александра - средином Булевара Зорана Ђинђића до Творничке улице у Земуну (Трамвајске линије коју је Београд већ имао 1937. када је имао 232 000 становника)...

Знали сте за аксиом (дефинисан у Европи пре 50 година) - да се превоз људи у милионском граду може трајно решити – искључиво изградњом Метро-система... а не - изградњом Трамваја и реконструкцијом постојећих улица и булевара... односно - ни један евро не сме се данас потрошити у „реконструкцију“ Булевара... Нова комунална инфрастуктура у Булевару изградиће се истовремено са изградњом подземне Метро линије М1- од Вуковог Споменика до Мирјева... „Болесне“ платане треба, наредних 20 година, лечити... када ће, за једну ноћ, бити замењени - тако се то већ више деценија ради у градовима Европе...

Иако сте све ово знали, прошлог четвртка сте дали налог тестерашима „Зеленила Београд“ да посеку један платан – пример - на који начин намеравате да „заштитити животе грађана“!

ГРАДОНАЧЕЛНИЧЕ... ако искрено желите Србију и Београд у Европи - одустаните од бесмислене „реконструкције“ Булевара (одустаните од „бацања у бунар“- 18 милиона евра)... Распишите тендере за почетак изградње Европског Београда са Метро-системом, и то: тендер за извођача Метро-моста на позицији Немањине улице... и тендер за извођача грађевинских радова прве Метро линије од Вуковог Споменика до центра Земуна - на основу Инжењерско-архитектонских пројеката из 1982. који су по налогу градоначелника Зорана Ђинђић – ажурирани 1997-2000. године.

Архитекта Бранислав Јовин
vishnja92 vishnja92 12:17 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Branu Jovina za gradonacelnika.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:24 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Ma da, covek bre nikoga nije konsultovao, nikome od gradjana on ne treba da predoci kakav sistem saobracaja ce da uvede u njihov grad, mi ne treba nista da znamo, nista da se pitamo, ko nas sisa kad smo bili budale, pa podmetali svoja ledja ispod Milosevicevih pendreka. Ne mogu da verujem, ne mogu da verujem kakva sam budala, umesto da gledam svoje doope, koliko sati, koliko samo napora... umesto da sedim na trulom zapadu da pustim da koriste moju odlivenu pamet za velike pare, ja se vracam da nesto ovoj zemlji vratim...

Jbm ti budalu (mene).
Nune Popović Nune Popović 13:02 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...



tripraseta92 tripraseta92 14:21 27.02.2010

Re: KRVAVA BAJKA


KRVAVA BAJKA

Bilo je to u jednom gradu seljaka
na brdovitom Balkanu,
umrla su mučenickom smrću
dva reda platana
u jednom danu.

Pre sedam decenija zasadjeni,
lenjo su im tekli bulevarski dani,
na isti način svi potkresivani,
i svi umrli u istom danu.


Bilo je to u jednom gradu seljaka
na brdovitom Balkanu,
umrla su mučenickom smrću
dva reda platana
u jednom danu.

Samo godinu dana
pre smrtnog trena
ispitivala ih četa omalena
i iste zadatke teške
rešavala: koliko može
grana da padne...
i tako redom.
Oceniše da su im stabla
puna truleži i raznih boljki
a po elaboratima nazovi stručnjaka
besmisleno ležalo bezbroj
gluposti i brojki.

Pregršt evra i dolara
plaćenih za planove i elaborate
kukavičke i lažne,
stiskalo se u dnu džepova.
I činilo se Djilasu
da će dugo
da će se vrlo dugo
širiti po foteljama
dok sve lepote Beograda
ne pouništava.

Bilo je to u jednom gradu seljaka
na brdovitom Balkanu,
umrla su mučenickom smrću
dva reda platana
u jednom danu.

Ponosni red platana
isekoše mučki,
Djilas i njegove sluge
na sečenje ih osudili mirno,
kao da smrt nije ništa.
Zato,scena isečenih platana
uvek da vas prati
kad idete na birališta.
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 14:23 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

TELEGRAMI BRANISLAVA JOVINA

БОРИС ТАДИЋ - ПРЕДСЕДНИК ДЕМОКРАТСКЕ СТРАНКЕ БЕОГРАД – КРУНСКА 69
МОЛИМ ВАС – СПРЕЧИТЕ ДРАГАНА ЂИЛАСА ДА У ИМЕ ДЕМОКРАТСКЕ СТРАНКЕ - ЗБОГ ИЗГРАДЊЕ ТРАМВАЈА ШПАНСКИХ ПРИЈАТЕЉА - УМЕСТО МЕТРО СИСТЕМА ГРАДОНАЧЕЛНИКА ЗОРАНА ЂИНЂИЋА 1997 – ПОСЕЧЕ ПРЕОСТАЛИХ 408 ЗДРАВИХ ПЛАТАНА АРХИТЕКТА БРАНИСЛАВ ЈОВИН

ДРАГАН ЂИЛАС – ГРАДОНАЧЕЛНИК БЕОГРАДА БЕОГРАД – ДРАГОСЛАВА ЈОВАНОВИЋА 2
ЧЕСТИТАМ – ДЕСЕТОГОДИШЊИ УРБИЦИД ЕВРОПСКОГ БЕОГРАДА СА МЕТРО СИСТЕМОМ ГРАДОНАЧЕЛНИКА ЗОРАНА ЂИНЂИЋА СЕ НАСТАВЉА – ПАРТИЈСКИ ЗАДАТАК ИЗГРАДЊУ НАЈВЕЋЕ ТРАМВАЈСКЕ ПАЛАНКЕ ЕВРОПЕ У ДВАДЕСЕТ ПРВОМ ВЕКУ ПРЕТХОДНОГ ГРАДОНАЧЕЛНИКА ПОЧЕЛИ СТЕ СЕЧОМ 430 ЗДРАВИХ ПЛАТАНА – ПОНИЗИЋЕТЕ ВАШУ ПОМОЋНИЦУ РАДМИЛУ – ОНА ЈЕ ПОСЕКЛА САМО 264 ЗДРАВА СТАБАЛА – СЛАВА ИМ АРХИТЕКТА БРАНИСЛАВ ЈОВИН

Link
mariopan mariopan 14:24 27.02.2010

Re: KRVAVA BAJKA

Ponosni red platana
isekoše mučki,
Djilas i njegove sluge
na sečenje ih osudili mirno,
kao da smrt nije ništa.
Zato,scena isečenih platana
uvek da vas prati
kad idete na birališta.

O. da, ovo ne može da se zaboravi, glasaću za svakoga ko će ovu ekipu da strpa iza REŠETAKA.

OBEĆAVAM.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:28 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Kad režim padne na NISKE GRANE, seče PLATANE!
JJ Beba JJ Beba 14:40 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Filip Mladenović
Kad režim padne na NISKE GRANE, seče PLATANE!

izgleda da naši vladari, ma ko bio, ne može da vlada bez pomora.
Neko ljude, neko drveće, bitno da je klanje
AlexDunja AlexDunja 14:46 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

izgleda da naši vladari, ma ko bio, ne može da vlada bez pomora.
Neko ljude, neko drveće, bitno da je klanje

a nama otkidaju deo
po deo duše, poslednjih dvadeset godina.

nije čudo što su i mladi
i stari otvrdli, okamenili se,
žive ko roboti, ko mrtvi.
JJ Beba JJ Beba 14:49 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

nije čudo što su i mladi
i stari otvrdli, okamenili se,
žive ko roboti, ko mrtvi.

ovde su mladi davno otišli u qurac
Sjebani, ubijeni, bez ikakve perspektive ...
zombaju beogradom po šoping molovima, skupljaju kintu za silikone, zabole ih za drveće, ne znaju šta će sobom
intrepid intrepid 17:35 27.02.2010

Re: KRVAVA BAJKA

Ponosni red platana
isekoše mučki,
Djilas i njegove sluge
na sečenje ih osudili mirno,
kao da smrt nije ništa.
Zato,scena isečenih platana
uvek da vas prati
kad idete na birališta



ne mogu da verujem, ludilo
Nune Popović Nune Popović 18:48 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...



zokinac zokinac 20:33 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Filip Mladenović
Kad režim padne na NISKE GRANE, seče PLATANE!

Ne razumem odkud tolika histerija za platane.Nama izgleda treba samo povod pa da pokažemo našu raskoš u mešanje u sve i svašta.
Ako se rukovodimo jednom logikom:
Jesi li sadio platan? Nisi.Jesi li ga o svom trošku orezivao, zalivao, podkresivao? Nisi.Jel imaš neki dokaz da je on tvoj? Nemaš.Koliko si novaca uložio u njega? Ništa. Ko ti onda daje pravo da se mešaš.
Ako je ova logika naopaka pa mi građani imamo pravo da dignemo glas protiv samovolje gradskih vlasti onda:
Odkud nekome pravo iz gradskih vlasti da sa kilo farbe oiviči mesta na asvaltu i to debelo naplaćuje kao parking mesto.Nisu ni pravili taj put neki nisu ni bili rođeni kad je put pravljen i kad smo mi sasvim logično parkirali auto ispred zgrada u koje smo stanovali.Sad su ceo bulevar pretvorili u zone.Uzeće pretplate od stanara a usput šta zakače.I onda po starom običaju pretplate poskupljuju zbog benzina, svetske krize i tako to.
I niko da kaže ni reč o tome a kamoli legne.
JJ Beba JJ Beba 20:51 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Ne razumem odkud tolika histerija za platane.

naravno da ne razumeš. i nikada nećeš

Jesi li sadio platan? Nisi.Jesi li ga o svom trošku orezivao, zalivao, podkresivao? Nisi.Jel imaš neki dokaz da je on tvoj? Nemaš.Koliko si novaca uložio u njega? Ništa. Ko ti onda daje pravo da se mešaš.

Platan je moj. Moje mama i mog tate, moje pokojne sestre, mog deteta, muža, mojih prijatelja; moje baba& dede, mojih tetataka i svih rođaka u Beogradu jer su platani kupovani sađeni i loše odgajani od mojih i svih naših građanskih para. Platani su vlasniptvo građana beograda pa prema tome i moji su. Tiču mi se. važni su mi, kao što mi je važan svaki beogradki park, svaki grm, svaka obala...kapiraš?
Ne?
znala sam

ps
ja sam rođena ovde i svi moji.
Ja volim Beograd.
ivana23 ivana23 20:52 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

zokinac

Iz potpuno licne perspektive cu ti odgovoriti. Ne mora se svideti ni tebi, ni drugima.

Automobil ne moras da imas. Vazduh moras da udises.
tripraseta92 tripraseta92 21:25 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

zokinac

Ne razumem odkud tolika histerija za platane.


A ja ne razumem na koji način se ovoliko novih blogera registrovalo od 20.02.2010. do danas.

zokinac
Član od: 25.02.2010

Ako je ova logika naopaka pa mi građani imamo pravo da dignemo glas protiv samovolje gradskih vlasti onda:
Odkud nekome pravo iz gradskih vlasti da sa kilo farbe oiviči mesta na asvaltu i to debelo naplaćuje kao parking mesto.


Pa, eto ti teme. A mi se nećemo se pitati otkud toliko histerije oko parkinga?
AlexDunja AlexDunja 21:29 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

A ja ne razumem na koji način se ovoliko novih blogera registrovalo od 20.02.2010. do danas.

zokinac
Član od: 25.02.2010

neverovatni su.
mirelarado mirelarado 21:33 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

AlexDunja
A ja ne razumem na koji način se ovoliko novih blogera registrovalo od 20.02.2010. do danas.

zokinac
Član od: 25.02.2010

neverovatni su.


Прековремени рад, па још и викендом. Треба дневницу зарадити...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:13 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

mirelarado
AlexDunja
A ja ne razumem na koji način se ovoliko novih blogera registrovalo od 20.02.2010. do danas.

zokinac
Član od: 25.02.2010

neverovatni su.


Прековремени рад, па још и викендом. Треба дневницу зарадити...

Јавили се људи на овај оглас: Зарадите преко интернета...
AlexDunja AlexDunja 22:18 27.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...


Јавили се људи на овај оглас: Зарадите преко интернета...


brajoviću,
hats off
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:37 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

POŠTO JE EVROPSKA INVESTICIONA BANKA SUFINANSIJER REKONSTRUKCIJE BULEVARA, RED JE DA JE UPOZNAMO REČIMA, SLIKAMA I SNIMCIMA ŠTA SE RADI SA PLATANIMA.

KONTAKTI:

EVROPSKA INVESTICIONA BANKA

98-100, boulevard Konrad Adenauer
L-2950 Luxembourg
Tel.(+352) 43 79 1
FAX: (+352) 43 77 04

Communication Department
info@eib.org
(+352) 43 79 - 22000
FAX: (+352) 43 79 - 62000

press@eib.org
(+352) 43 79 - 21000
FAX: (+352) 43 79 - 61000

complaints@eib.org
tripraseta92 tripraseta92 00:53 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Filip Mladenović
POŠTO JE EVROPSKA INVESTICIONA BANKA SUFINANSIJER REKONSTRUKCIJE BULEVARA, RED JE DA JE UPOZNAMO REČIMA, SLIKAMA I SNIMCIMA ŠTA SE RADI SA PLATANIMA.

KONTAKTI:

EVROPSKA INVESTICONA BANKA

98-100, boulevard Konrad Adenauer
L-2950 Luxembourg
Tel.(+352) 43 79 1
FAX: (+352) 43 77 04

Communication Department
info@eib.org
(+352) 43 79 - 22000
FAX: (+352) 43 79 - 62000

press@eib.org
(+352) 43 79 - 21000
FAX: (+352) 43 79 - 61000

complaints@eib.org


OK. Trebalo bi sve obavestiti, ali, bojim se da će se banka potresti , kao onomad, kad je Đilas na isti način čupao i tovario u kamion Rome ispod mosta. A što se naše vlasti tiče, za to što je "očistio" toliki prostor ( građevinski) Đilas je dobio aplauz.

Bonner Bonner 11:41 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

JJ Beba
...Moje mama i mog tate, moje pokojne sestre, mog deteta, muža, mojih prijatelja; moje baba& dede, mojih tetataka i svih rođaka u Beogradu ...kapiraš?

ps
ja sam rođena ovde i svi moji.
Ja volim Beograd.


Bebo pretera ga ti malo, pobroja sva krvna zrnca, nemoj slucajno negde da primis krv, na transfuziju da odes, mogu ti uprljaju "cistu beogradsku" takoreci vekovima gajenu...

Ne voli se grad samo zato sto si rodjen u njemu! I ne samo grad...

Platani su zdravi, al' mnogo toga je trulo i bolesno izgleda, svuda oko nas...


JJ Beba JJ Beba 14:13 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Bonner
JJ Beba
...Moje mama i mog tate, moje pokojne sestre, mog deteta, muža, mojih prijatelja; moje baba& dede, mojih tetataka i svih rođaka u Beogradu ...kapiraš?

ps
ja sam rođena ovde i svi moji.
Ja volim Beograd.


Bebo pretera ga ti malo, pobroja sva krvna zrnca, nemoj slucajno negde da primis krv, na transfuziju da odes, mogu ti uprljaju "cistu beogradsku" takoreci vekovima gajenu...

Ne voli se grad samo zato sto si rodjen u njemu! I ne samo grad...

Platani su zdravi, al' mnogo toga je trulo i bolesno izgleda, svuda oko nas...



ne bonere ti ga pretera, naravno posto me ne poznajes.
zabole mene da dokazujem beogradsku krv,malo je to za mene, moje staniste je svet.
ali zokinac koji nas pita sto kukamo za platanima dal smo ga mi sadili? mora da shvati da su drveca nase vlasnistvo, vlasnistvo gradjana koji tu zive jer su kupljeni i odrzavani od njihovih para. U kupovinu i odrzavanje ovog drvoreda ucestvovali su svi koji su u beogradu ziveli, nekoliko generacija...
to sam htela da kazem.
Platani i sve u beogradu treba da se tice svih onih koji zive u beogradu jer nihove pare iz budzeta idu i na gradsko zelenilo. htela sam da kazem i to da vlest ne moze bez naseg znanja da radi sta hoce. Gradska vlast nama, beogradjanima, odgovara, mi smo njihovi poslodavci i nasa je duznost da znamo sta rade.

ovde naravno svako kapira sve kako je njemu najlakse i najjednostavnije, uglavnom zlonamerno, te si u pravu kad kazes da je mnogo toga trulo ko nas.

ja bih vlela kad bi svi oni koji zive u beogradu voleli isti. na zalost to nije tako, vecina ga mrzi. i to se vidi
Bonner Bonner 14:29 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

JJ Beba

...
zabole mene da dokazujem beogradsku krv,malo je to za mene, moje staniste je svet.
...


Na to sam hteo da ti ukazem posto si komentar suvise bazirala na tom generacijskom kontinuitetu i povezanosti krvi i tla, ono da si rodjena u Bgdu i svi tvoji, za nekoga lepo, za nekoga manje al' potpuno nebitno za ovu diskusiju, ne znam sta ti je to trebalo da pises...nikakva moja zla namera.

JJ Beba JJ Beba 14:37 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Bonner
JJ Beba

...
zabole mene da dokazujem beogradsku krv,malo je to za mene, moje staniste je svet.
...


Na to sam hteo da ti ukazem posto si komentar suvise bazirala na tom generacijskom kontinuitetu i povezanosti krvi i tla, ono da si rodjena u Bgdu i svi tvoji, za nekoga lepo, za nekoga manje al' potpuno nebitno za ovu diskusiju, ne znam sta ti je to trebalo da pises...nikakva moja zla namera.


eee samo nemoj da me tumacis, plz
da je djilasu baba sadila platane (od njenih para) pitao bi svoju decu dal da ih sece

edit
znam da nema kauzalnosti izmedju mesta rodjena i ljubavi prema platanima.
poznajem mnoge takve koji su po vladajucim partijama i u vlasti pa cute, da pismu ne smeju.
poznajem i neke savetnike ministara, rodjene beogradjane, pa opet cute.
ne cudim se ja sto se veliki borac za ekologiju i nacionalne parkove Kusturica ne sekira za platane, mene drugi brinu

Unfuckable Unfuckable 14:44 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

upravo tako, za one koji to ne mogu da skapiraju - hajde malo da približimo temu:
zamislite da neko hoće da vam poseče šljivik koji je vaš deda zasadio sa još par seljana, eto to je.
Bonner Bonner 15:06 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

JJ Beba

... mene drugi brinu


Mene ne brinu, meni je bitno da se ja odredim prema tome!

Live and let live!

Bonner Bonner 15:08 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Unfuckable

... šljivik ...


Sta bese sljivik unfuck?

JJ Beba JJ Beba 15:38 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Mene ne brinu, meni je bitno da se ja odredim prema tome!


lako cu ja za sebe,ali od njih nam zivot zavisi
brinu me. vrlo me brinu. zbog nase dece
maksa83 maksa83 15:41 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

poznajem mnoge takve koji su po vladajucim partijama i u vlasti pa cute, da pismu ne smeju.
poznajem i neke savetnike ministara, rodjene beogradjane, pa opet cute.

Au, pa gde si stigla da upoznaš sve te pi*ke i kur*one?
Bonner Bonner 15:44 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

JJ Beba

...ali od njih nam zivot zavisi
brinu me. vrlo me brinu. zbog nase dece


Daleko bilo, ne zavisi, na srecu!

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:49 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

JJ Beba
Ne razumem odkud tolika histerija za platane.

naravno da ne razumeš. i nikada nećeš

Jesi li sadio platan? Nisi.Jesi li ga o svom trošku orezivao, zalivao, podkresivao? Nisi.Jel imaš neki dokaz da je on tvoj? Nemaš.Koliko si novaca uložio u njega? Ništa. Ko ti onda daje pravo da se mešaš.

Platan je moj. Moje mama i mog tate, moje pokojne sestre, mog deteta, muža, mojih prijatelja; moje baba& dede, mojih tetataka i svih rođaka u Beogradu jer su platani kupovani sađeni i loše odgajani od mojih i svih naših građanskih para. Platani su vlasniptvo građana beograda pa prema tome i moji su. Tiču mi se. važni su mi, kao što mi je važan svaki beogradki park, svaki grm, svaka obala...kapiraš?
Ne?
znala sam

ps
ja sam rođena ovde i svi moji.
Ja volim Beograd.

JJ Beba JJ Beba 15:50 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Au, pa gde si stigla da upoznaš sve te pi*ke i kur*one?

hahaha
jbg u obdanistu smo svi isti nikad ne znas u sta ce se neko pretvoriti.
Eto i naseg kolegu blogera Krleta poznajem, i on rece da nije za secu platana, al nista
sa nekima sam radila, sa nekima u skole isla, neke znam iz vojske

Unfuckable Unfuckable 15:51 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

poznajem i neke savetnike ministara, rodjene beogradjane, pa opet cute.

Bebo, jbt pa ovo je za invalidsku penziju, majkemi

neke znam iz vojske

JJ Beba JJ Beba 15:53 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Bonner
JJ Beba

...ali od njih nam zivot zavisi
brinu me. vrlo me brinu. zbog nase dece


Daleko bilo, ne zavisi, na srecu!


jbg mozda ti ne osecas njihov uticaj, ja da
JJ Beba JJ Beba 15:54 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

tako ti je to draga moja
ivana23 ivana23 15:59 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Krle se upravo oglasio...

1.

2.
Bonner Bonner 15:59 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

JJ Beba

jbg mozda ti ne osecas njihov uticaj, ja da


Ma prestani da se druzis sa njima, onako demonstrativno ili se odseli ovako kao ja

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:09 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

jbg u obdanistu smo svi isti nikad ne znas u sta ce se neko pretvoriti.

djilas mora da je pišao u pesak i lomio grane!
Unfuckable Unfuckable 16:22 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

a lepo sam govorio da je na vreme trebalo ubadati šestarom pojedince, i ne dopustiti da se razmašu!
Bili Piton Bili Piton 16:25 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...


ivana23
Krle se upravo oglasio...



...better late than never....
tripraseta92 tripraseta92 16:43 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...


ivana23
Krle se upravo oglasio...

1.

2.


Da, i odgovara, samo ako mu se obratiš sa : Krle mi voooliiimooooo!
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:05 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

ivana23
Krle se upravo oglasio...

1.

2.


krstić:
1. - Platani su bolesni!?
Prošao sam danas Bulevarom i zagledao preseke svežih panjeva. Nijedan nije bio truo ni "bolestan". Ali, verovatno se ja ne razumem u patologiju stabala.

2. - Re: Platani su bolesni!?
Možda je glupo da se ja vajkam, ali osećam se prilično odvratno zbog ove seče. I sramota me je.


ugrozio položaj!
ne verujem.
jel reko tadiću.
jer se tadić sada bavi imovinom zorana živkovića.
kuća gori a baba ...
Nune Popović Nune Popović 17:39 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

I ovaj blog ćete sami da istrolujete, i to na prvoj stranici. Dokle više?
bindu bindu 18:46 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

, neke znam iz vojske

JJ Beba JJ Beba 19:16 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

Bonner
JJ Beba

jbg mozda ti ne osecas njihov uticaj, ja da


Ma prestani da se druzis sa njima, onako demonstrativno ili se odseli ovako kao ja


pa sad da se družim ne družim se; da se znamo znamo se; da sam sa mnogima bila dobra, bila sam, da sam mnoge volela jesam.
da se selim neću i ne mogu
mmilovanpm mmilovanpm 20:52 28.02.2010

Re: ДРВОСЕЧАМА НЕМА МЕСТА У ЕВРОПИ...

JJ Beba
Ne razumem odkud tolika histerija za platane.naravno da ne razumeš. i nikada nećeš
Jesi li sadio platan? Nisi.Jesi li ga o svom trošku orezivao, zalivao, podkresivao? Nisi.Jel imaš neki dokaz da je on tvoj? Nemaš.Koliko si novaca uložio u njega? Ništa. Ko ti onda daje pravo da se mešaš.Platan je moj. Moje mama i mog tate, moje pokojne sestre, mog deteta, muža, mojih prijatelja; moje baba& dede, mojih tetataka i svih rođaka u Beogradu jer su platani kupovani sađeni i loše odgajani od mojih i svih naših građanskih para. Platani su vlasniptvo građana beograda pa prema tome i moji su. Tiču mi se. važni su mi, kao što mi je važan svaki beogradki park, svaki grm, svaka obala...kapiraš?Ne?znala sampsja sam rođena ovde i svi moji.Ja volim Beograd.


I platani su plaćeni kao ratna odšteta. Krvlju onih ljudi koji su dali živote za vreme Prvog svetskog rata.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:12 27.02.2010

jutros

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:13 27.02.2010

Re: jutros

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:14 27.02.2010

Re: jutros

vishnja92 vishnja92 12:20 27.02.2010

Re: jutros

ok, Srdjane - ovo znaci da treba da idemo tamo. hajdemo, nema dovoljno ljudi za osudjeno drvece. jel jos traje ili je gotovo?
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 12:21 27.02.2010

Re: jutros

uzas i sramota... Da li se sprema kakva pravna akcija?
JJ Beba JJ Beba 14:53 27.02.2010

Re: jutros

užasne su mi slike

ubija ova crvena boja stabala
tužno baš baš

trebalo bi nekako da napravimo od tih fotki male plakatice pa da lepimo po beogradu da vide uspavani beograđani ko njima vlada.
idu izbori da dobro razmisle za koga će glasati
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:21 27.02.2010

Re: jutros

JJ Beba
užasne su mi slike

ubija ova crvena boja stabala
tužno baš baš

trebalo bi nekako da napravimo od tih fotki male plakatice pa da lepimo po beogradu da vide uspavani beograđani ko njima vlada.
idu izbori da dobro razmisle za koga će glasati


Koji crni Beogadjani! Izgleda da cu se na mrtvo posvadjati sa mnogima, kako iz familije, tako i sa onima za koje sam mislila da vole Beograd...Nista, mrtvo more-ne oglasavaju se.
iris.davidovich iris.davidovich 03:51 28.02.2010

Re: jutros

ja stvarno na preseku ne vidim nikakvu trulez, ni na jednom od ovih pobijenih. ne znam gde treba da gledam, nek mi neko objasni
irenaema irenaema 20:19 28.02.2010

Re: jutros

Srđan Mitrović



Zlo mi je!!!!!!!
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:17 27.02.2010

Tiraninu stati nogom za vrat...

Tek sad imadoh vremena da pogledam neke od videa. Pa oni su juce posekli platane koji nisu uospte bili orezivani 90=ih!!!! Znaci, nit su truli nit osakaceni!!! NEVEROVATNO.

Evo na koji mislim:

[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=fOg2o2GX-Dk [/youtube]

Pa zgadili su mi se vise nego sve Velje, Seselji i Milosevici zajedno.
Ako vlast kvari ljude, mislim da su demokrate pale ispod crte prihvatljivog minimuma, i vreme je da predju u fazu popravljanja. Bahatost koju ispoljavaju ovih dana je u rangu Mirinih gajbica.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 12:29 27.02.2010

Re: Tiraninu stati nogom za vrat...

ma da ....i to iskalkulisano, prvo oborili jedno pa kada su ocenili da nezadovoljstvo mogu da drze pod kontrolom onda sada seku po tuce na dan....a stvarno da se zapitamo gde je ljudima gradjanska svest, da li je moguce da ovakvo mesetarenje moze da prodje a da se vecina ljudi i ne zapita ili na neki nacin ne ukljuci????? sramota i za njih ali i za "gradjane"
Nune Popović Nune Popović 13:29 27.02.2010

Re: Tiraninu stati nogom za vrat...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:23 27.02.2010

Tadić kaže

"Pred zakonom svi moraju biti jednaki i tu ne sme biti nijednog izuzetka", poručio je Tadić.

ali ne za djilasa i platane već za zorana živkovića kome su dali ogromne pare za vinograde.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:37 27.02.2010

Re: Tadić kaže

Da, ja mislim da kao sto danas pojedincima oduzimaju imovinu naknadno, tako isto i Djilasu mora da se ispostavi racun za ovo jednoga dana. Olga je ostavila procenu koliko ovaj drvored vredi, pa eto...Nadam se da je i da ce dovoljno zaraditi od ovoga jer ja ovo zaboraviti necu.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:29 27.02.2010

Drvoubilacka Stranka

Hoce li neko iz DS-a zaustaviti ovog stetocinu Djilasa??? Da li je Tadic novi Kostunica?
Verovatno nije obavesten.
Dragi Borise, cutanje znaci odobravanje.
Bas me zanima, da li bi se Djindjic ovako ponasao bilo kao gradonacelnik, bilo kao predsednik?
Mislim da ove danasnje demokrate imaju veze sa demokratijom kao sto je Sloba imao sa socijalizmom.
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 12:40 27.02.2010

Re: Drvoubilacka Stranka

Mislim da ove danasnje demokrate imaju veze sa demokratijom kao sto je Sloba imao sa socijalizmom.


dovoljno da se setimo kako su gradska vlast i Djilas licno reagovali i delali oko gej parade pa ti odmah bude jasno da oni veze nemaju ni sa osnovnim pojmovima demokratije... mislim da tu primera ne fali
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:41 27.02.2010

vest 12:41

mehanizacija je dva puta veca nego juce, na potezu od Cucuk Stanine na dole su 3 dizalice, sa jedne seku na neparnoj strani kod Opstine, a dve dizalice su na parnoj strani Bulevara kod ulaza u Depo i na potezu od Sredacke do Cucuk Stanine. Od Sredacke na gore, na parnoj strani, pocinje drvored sa najlepsim krosnjama i potpuno zdravim stablima impozantog precnika!
intrepid intrepid 19:54 27.02.2010

Re: Drvoubilacka Stranka

Da li je Tadic novi Kostunica?



a pricali ste da je kostunica najgori, zlo i sta sve ne? a on covek pokazao da mu nije stalo do vlasti, mirno se povukao, ostavio evro na 78 dinara, koliko toliko normalnu ekonomsku situaciju.

mogao bi da se kladim da on nikad ne bi dozvolio secu platana u beogradu. nije on dodjos, dete krajiskih iseljenika kao djilas, ni crnogorac rodjen u sarajevu poput lepog bore. on je odavle, kao sto kaze balasevic. izgleda da mu je to najveca mana u okruzenju agresivnih dinaraca...beogradjana prve generacije.
Nune Popović Nune Popović 12:42 27.02.2010

Đilas kompromituje demokratiju u Srbiji



Dragan Đilas, gradonačelnik Beograda i poptredsednik vladajuće Demokratske stranke, kompromituje demokratiju u Srbiji i vraća totalitarni način vladanja u našu zemlju, uz javnu pomoć Čedomira Jovanovića, predsednika Liberalnodemokratske partije i nemo odobravanje svih ostalih nivoa vlasti, uključujići predsednika države, ali i medije i nevladin sektor. Đilas je započeo rekonstrukciju Bulevara sečom drvoreda platana odbivši da projekat u celosti prethodno predstavi javnosti i otvori stručnu javnu raspravu.

Đilas pokazuje da nepoštuje demokratsku proceduru, da ignoriše molbe, apele i zahteve građana, intelektualne i stručne javnosti.

Đilas javno demonstrira da svoje odluke, neutemeljene u demokratskim principima i pravilima vladanja, može da sprovede uz pomoć policije.

Čedomir Jovanović je saučesnik u takvom anticivilacijskom i antidemokratskom delovanju Dragana Đilasa, jer je podržao njegove odluke koje imaju ozbiljne posledice za demokratski poredak u Srbiji.

Svi ostali nivoi vlasti, kao i predsednik Srbije, nemo gledaju i na taj način odobravaju Đilasovo demonstriranje sile i moći, koje bi u svakom demokratskom društvu bilo nedopustivo i najoštrije sankcionisano.

Mediji i nevladin sektor su očigledno u zavisnom i podređenom polažaju prema Draganu Đilasu.

Neverovatno, ali ohrabrujuće je da su jedino građani pokazali zavidnu svest o demokratiji i svojim pravima. Ne treba se na građane ljutiti što ovog puta nisu uspeli da se u nedostatku institucionalne pomoći samoorganizuju i nadjačaju vandalsko ponašanje Dragana Đilasa, jer ne znači da sledeći put u tome neće uspeti.

Pitanje je samo koliku će štetu do tada napraviti Đilas, jer mu niko normalan više ne može verovati da on pravi evropski Beograd.

noboole noboole 12:48 27.02.2010

Gledajte u buducnost

Meni je neverovatno kako taj covek otvoreno laze. Kao Dacic nekada za rezultate izbora. Totalno operisan. Eto, gradonacelnik-menadzer, nema sta.

Ukoliko mogu da se usudim da rekonstruisem misaoni tok ljudi ovih rusilaca - cini mi se da je to plan, evo sada da zavrsimo sa drvecem, malo besa, malo buke, ali kada posadimo nove shine, svi ce mi biti zahvalni.
Nune Popović Nune Popović 12:50 27.02.2010

Re: Gledajte u buducnost

Ukoliko mogu da se usudim da rekonstruisem misaoni tok ljudi ovih rusilaca - cini mi se da je to plan, evo sada da zavrsimo sa drvecem, malo besa, malo buke, ali kada posadimo nove shine, svi ce mi biti zahvalni.


Čak i da je to tačno, to se ne radi na način na koji oni rade.

noboole noboole 13:20 27.02.2010

Re: Gledajte u buducnost

Nune Popović
Ukoliko mogu da se usudim da rekonstruisem misaoni tok ljudi ovih rusilaca - cini mi se da je to plan, evo sada da zavrsimo sa drvecem, malo besa, malo buke, ali kada posadimo nove shine, svi ce mi biti zahvalni.

Čak i da je to tačno, to se ne radi na način na koji oni rade.


Ma naravno, to ne vredi ni komentarisati jer je sve toliko bezumno...
Ja zaista necu glasati za DS dok Djilas ima ikakvu funkciju. On je otvoreno izvrgao ruglu principe koje su njegovi glasaci ocekivali da brani.

tripraseta92 tripraseta92 01:28 28.02.2010

Re: Gledajte u buducnost


noboole
Meni je neverovatno kako taj covek otvoreno laze. Kao Dacic nekada za rezultate izbora.

Da li to znači da če Đilas za 10 god. postati NAJbolji ministar policije?
Gospodja Klara Gospodja Klara 12:58 27.02.2010

Naivno

tražim vest na b92, ali nje nema.
Svi kao da su prodali dušu djavolu, i to nekom ''politički korektnom''.
A ono žuto, to su sumporna isparenja.

Gospodja Klara Gospodja Klara 13:02 27.02.2010

Re: Naivno

Samo da dodam:
hebo ih sve Ejup Ganić!
(izvinjavam se na ovom izlivu emocija)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:03 27.02.2010

Re: Naivno

Da, prosto neverovatno, da se niko ne zanima. Kaziprst recimo nije pozvao nekoga vezano za ovu temu. Ili ja ne znam?
ivana23 ivana23 13:05 27.02.2010

Re: Naivno

Gospodja Klara
tražim vest na b92, ali nje nema.Svi kao da su prodali dušu djavolu, i to nekom ''politički korektnom''. A ono žuto, to su sumporna isparenja.

Klaro, ja se 92-ojci vise ne cudim, danas su sa nekoliko sati zakasnjenja javili o zemljotresu u Cileu.
Kao da su u zimskom snu.
Nune Popović Nune Popović 13:14 27.02.2010

Re: Naivno

Izveštaj samo što nije stigao, ali o ovome:

Градоначелник Драган Ђилас посетио Сајам туризма

Градоначелник Београда Драган Ђилас посетио је данас заједнички штанд Секретаријата за привреду, Туристичке организације Београда и градских општина у Хали IV на Београдском сајму, где се до 28. фебруара одржава 32. међународни сајам туризма.

– Туризам је једна од изузетно значајних области за Београд јер му даје могућност за зараду, и то не малу. Милион и четири стотине хиљада ноћења остварено је у прошлој години, а Београд је посетило око пола милиона туриста. Упркос светској кризи, очекујемо да тај број и даље расте. Ове године инвестираћемо и у друге туристички атрактивне делове града, попут Скадарлије коју планирамо да ревитализујемо и обогатимо новим садржајима.



Link

O bože kako je strašno videti zadovoljnog i nasmejanog gradonačelnika dok sugrađani tuguju zbog seče platana.


AlexDunja AlexDunja 13:21 27.02.2010

Re: Naivno

Ове године инвестираћемо и у друге туристички атрактивне делове града, попут Скадарлије коју планирамо да ревитализујемо и обогатимо новим садржајима.


qq, skadarska je na redu.
Nune Popović Nune Popović 13:35 27.02.2010

Re: Naivno

qq, skadarska je na redu.


Ako se prethodno ne krene na ljude...
Unfuckable Unfuckable 13:42 27.02.2010

Re: Naivno

znači, bratttte: Skadarska. Samo Čeda da utvrdi da je kaldrma klizava a time i opasna po život
Hoće da joj dodaju žutu traku i eventualno neke šine (prvo sa svake strane, a onda posle par godina, naravno - po sredini), da vide deca kako tramvaj piči uzbrdo? Ja mislim da bi to povećalo prihod od turizma za najmanje 20% i upisalo zlatnim slovima Beograd na turističku mapu Evrope, pa što ne reći i - Sveta
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:42 27.02.2010

Re: Naivno

Klaro, ja se 92-ojci vise ne cudim, danas su sa nekoliko sati zakasnjenja javili o zemljotresu u Cileu.
Kao da su u zimskom snu.

Ma dobro, možda sam ja preoštra, bar nas puštaju ovde da pišemo o tome, nije mala stvar.
Sad vadim fleke...
mariopan mariopan 13:43 27.02.2010

Re: Naivno

Gospodja Klara
tražim vest na b92, ali nje nema.
Svi kao da su prodali dušu djavolu, i to nekom ''politički korektnom''.
A ono žuto, to su sumporna isparenja.


Bili na Tv b92 info ali "bez reči" prikazali samo trupce, neverovatno velike i teške, sasvim lepo se vidi da su savršeno zdravi - ali BEZ REČI.
Ne daj Bože da bi rekli da je to zločin, katastrofa, uništavanje javnog dobra, vlasništva grada, DA BEOGRAD LIČI NA PLEN NEKOG RAZBOJNIKA, OČERUPAN.
Unfuckable Unfuckable 13:44 27.02.2010

Re: Naivno

e, popizdeću više od ovog izmeni / citiraj, majke mi!
Nune Popović Nune Popović 13:45 27.02.2010

Re: Naivno

Evo najnovijih vesti:

Nune Popović Nune Popović 13:49 27.02.2010

Re: Naivno

Unfuckable
znači, bratttte: Skadarska.
Hoće da joj dodaju žutu traku i eventualno neke šine (prvo sa svake strane, a onda posle par godina, naravno - po sredini), da vide deca kako tramvaj piči uzbrdo? Ja mislim da bi to povećalo prihod od turizma za najmanje 20% i upisalo zlatnim slovima Beograd na turističku mapu Evrope, pa što ne reći i - Sveta


Nije, nego se Čeda požalio Đilasu da se redovno oklizne na kaldrmu u Skadarliji, kada dolazi u kancelariju svoje stranke, a kako je život građana za Đilasa na prvom mestu (čitaj: Čeda = građani), pristupiće se dekaldrmisanju Skadarske, koliko uskoro. Staviće porozne kamene ploče, roza, sive i žute boje, da vizuelno "razigraju" ulicu i učine je bezbednijom, pardon, evropskom.
Unfuckable Unfuckable 13:51 27.02.2010

Re: Naivno

možda ne bi bilo loše da stave tartan dole, da podloga bude više bećar - frendli?
Nune Popović Nune Popović 13:56 27.02.2010

Re: Naivno

Pazi da ti kažem, tartan podloga nije uopšte loša ideja, ona se stavlja i na staze za trčanje. Trebaće im takva podloga kada jednom budu morali da beže pa se ispostavi da smo imali neiskorišćene olimpijske trkače.

mariopan mariopan 14:00 27.02.2010

Re: Naivno

Unfuckable
znači, bratttte: Skadarska. Samo Čeda da utvrdi da je kaldrma klizava a time i opasna po život
Hoće da joj dodaju žutu traku i eventualno neke šine (prvo sa svake strane, a onda posle par godina, naravno - po sredini), da vide deca kako tramvaj piči uzbrdo? Ja mislim da bi to povećalo prihod od turizma za najmanje 20% i upisalo zlatnim slovima Beograd na turističku mapu Evrope, pa što ne reći i - Sveta

E, stvarno sam pomislila kada će se setiti Skadarske?
Da im ne dajemo ideje ovo je luuuuda ekipa?
Unfuckable Unfuckable 14:04 27.02.2010

Re: Naivno

sure, treba na sve misliti.
Mada, njima će za bežanje ponajpre koristiti fuckin Tesla airport, a nekako mi se javlja da će glavni prevoznik biti Pink air.
Za neupućene blogere, to je onaj aerodrom koji nikako nije mogao dobiti ime ubijenog Premijera, a ničim izazvano nadevanje Tesle objašnjeno je otimačinom sa Hrvatima oko lika i dela Genija.
Inače, tartan je do jaja, mo'š se obeležava uzduž i popreko, da se mala u koju god boju (iz žute u svetlo-plavu, recimo?) samo je malo neekonomičan za održavanje, tj - nema onih uobičajenih "krpljenja" desetak puta godišnje, nečijem džepu tako ugodnih.
(zašto mi sada pade onaj gradski menaĐer na pamet...Stanojević, beše?)
mariopan mariopan 14:05 27.02.2010

Re: Naivno

Ове године инвестираћемо и у друге туристички атрактивне делове града, попут Скадарлије коју планирамо да ревитализујемо и обогатимо новим садржајима.

JAO ČOVEČE
Kao na bulevaru?
Unfuckable Unfuckable 14:07 27.02.2010

Re: Naivno

Đilase, nemoj više da ulažeš, molim te!
JJ Beba JJ Beba 14:10 27.02.2010

Re: Naivno

Ове године инвестираћемо и у друге туристички атрактивне делове града, попут Скадарлије коју планирамо да ревитализујемо и обогатимо новим садржајима.


sem da poseče šta ima da se poseče, da razjuru šta ima da razjuri koju to revitalizaciju Đilas poznaje?
a sudeći po ostalim delovima grada nove sadržaje verovatno vidi u otvaranju još neke kockarnice, miškocićeve maxi radnje, ćerke mišković costa kafe...



e a zipa onu seku s'leva kako očarano gledi u gradonačelnka
A i vidim da ni jasna, predsednica TOB (ex sava centar) nije ostala imuna na gradonačelnikov šarm & humor
Unfuckable Unfuckable 14:12 27.02.2010

Re: Naivno

e a zipa onu seku s'leva kako očarano gledi u gradonačelnka

e, to je ono što ja zovem okojeb, ili za blogere iz okruženja: očni milokliz
Moram da priznam da sam ljubomoran na Mašinca, sve cice popadaju čim se negde pojavi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:19 27.02.2010

Re: Naivno

Meni odavde iz daleka izgleda da su oni prilicno uspesni sa svojom medijskom kontrolom. O platanima se ocigledno sem na par portala uopste ne prica kao o problemu, pa tako sva protivljenja izgledaju kao histerija nekolicine ludaka, da ne kazem sake prolaznika. I to onda jos postaje dokaz kako je Srbija demokratija, jer eto svi imaju pravo da kazu sta misle. Evo kako to izgleda u medijima (ovde na B92):
“Građani su izrazili reagovanje zato što se to radi sve odjedanput. Oni su imali mišljenje da to treba raditi sukcesicvno. Objasnili smo im da je sada prilika da se uradi sanacija celokupnog drvaoreda”.

Obrati paznju, 'izrazili reagovanje' , a onda neupucenoj javnosti daje poptuno laznu interpretaciju kako su eto neki reagovali jer se sve radi odjednom, ali da je sve ok posto su sve objasnili i gradjani dalje vise ne 'izrazavaju nikakvo reagovanje'. Ovaj Ganic dosao ko narucen. Da nije njega opet bi morali da sprovode 'redovnu akciju trazenja Mladica'.
Tamara Ćetković Tamara Ćetković 14:27 27.02.2010

Re: Naivno

Bili na Tv b92 info ali "bez reči"


Za svaku izgovorenu reč u medijima biće isečen jezik, kao danas platani...

JJ Beba JJ Beba 14:43 27.02.2010

Re: Naivno

Unfuckable
e a zipa onu seku s'leva kako očarano gledi u gradonačelnka

e, to je ono što ja zovem okojeb, ili za blogere iz okruženja: očni milokliz
Moram da priznam da sam ljubomoran na Mašinca, sve cice popadaju čim se negde pojavi.

drkte od žudnje
očni squirting nema šta
JJ Beba JJ Beba 14:45 27.02.2010

Re: Naivno

Meni odavde iz daleka izgleda da su oni prilicno uspesni sa svojom medijskom kontrolom.

pa naravno da kontrolišu sve medije
niko ne sme da pisne
DS vlada pomoću testere
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:52 27.02.2010

Re: Naivno

Ове године инвестираћемо и у друге туристички атрактивне делове града, попут Скадарлије коју планирамо да ревитализујемо и обогатимо новим садржајима.


Zar nedavno nije bila vest da je ponistena privatizacija BIPa zbog opet nekog velikog razloga? Eto, znaci u Skadarliji ce Miskovic da otvori neki novi trzni centar ili sl.
mariopan mariopan 14:58 27.02.2010

Re: Naivno


Obrati paznju, 'izrazili reagovanje' , a onda neupucenoj javnosti daje poptuno laznu interpretaciju kako su eto neki reagovali jer se sve radi odjednom, ali da je sve ok posto su sve objasnili i gradjani dalje vise ne 'izrazavaju nikakvo reagovanje'. Ovaj Ganic dosao ko narucen. Da nije njega opet bi morali da sprovode 'redovnu akciju trazenja Mladica'.

Majstori obmane!
smokvica92 smokvica92 16:47 27.02.2010

Re: Naivno

Gospodja Klara
tražim vest na b92, ali nje nema.
Svi kao da su prodali dušu djavolu, i to nekom ''politički korektnom''.
A ono žuto, to su sumporna isparenja.




B92=Pink=Košava=Avala=Fox=RTS

Jedina razlika je u tome što B92 ima najbolju ekipu dizajnera, sve ostalo je isto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana