Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika

Istina piše na zidu

albicilla RSS / 02.03.2010. u 09:02

istina.jpg

Ni ovo nije blog o platanima. Već o nama. Setite se 1990-ih – tada smo gradonačelnika mi birali. I tada smo odabrali Aragorna, šumara, kojim se svi Ovi kite, a da mu ni do kite nisu. Onda smo zbacili mrski režim i doveli Ove na vlast (da, doveli, nisu oni sami stigli gde jesu, mi smo ih tu postavili). I nakon “demokratskih promena” (s kakvom samo tugom te reči stavljam pod navodnike), građani više ne biraju gradonačelnika, sada nam ga režim nameće.

Ovog namesnika nametnula nam je DS, ovog Mahnitog Denetora što poseče Belo Drvo i za njim ostavi lokvu krvi. Ovog, koga je savetnik predsednika Republike dijagnostifikovao kao Bahatog Idiota.

Ali, ako ga mi nismo birali, mi mu nismo poverili mandat, niti svojim glasovima dali legitimitet da u naše ime deluje. Nametnula nam ga je DS, i on u njeno ime i na njenu dušu (ima li je, još?) ostavlja lokve krvi po Bulevaru Revolucije.

Moja istina piše na trotoaru, crvenom bojom, kao krv... A koja je vaša istina?



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 09:09 02.03.2010

misliš...

Ovog namesnika nametnula nam je DS,

Drvosče Srbije?
albicilla albicilla 09:15 02.03.2010

Re: misliš...

sve lumber jack do lumber jacka

Exitus Letalis Exitus Letalis 09:36 02.03.2010

Re: misliš...

da ponovim, koliko da se ne zaboravi:
Od Ulice Vatroslava Jagića, pa skoro do Ulice starca Vujadina, ekipe „Zelenila“ sekli su sve platane osim jednog. Vladimir Živanović, apsolvent kineskog jezika, još pre ekipa gradskih preduzeća, u cik zore, došao je i ogradio platan pod brojem 198, u želji da bar njega sačuva. Do 17 časova prikupio je 115 potpisa građana za zaštitu tog platana.
- Ovo je peticija za ovaj platan i moja lična, individualna akcija. Ovo je jedan od više od 80 odsto platana koji mogu da se saniraju. Da bi bio izlečen potrebna je obrada rana u pridanku i obrada trulih vrhova prevršenih grana u krošnji. Izabrao sam baš ovaj platan, između ostalog, zato što nema zgrada u blizini i nikome formalno ne smeta - kaže Živanović koji je nosio fluorescentni prsluk na kome je napisao „Drveni advokat“.




p.s. rekoše na "dizanju" da će da ga uključe u program.
možda su zaboravili a možda ...
libkonz libkonz 10:15 02.03.2010

Re: misliš...

Drvosče Srbije?

čija je politika: radimo šta hoćemo, može nam se, ionako morate da glasate za nas.
Što se mene tiče, ta priča više ne pali.
NNN NNN 12:21 02.03.2010

Re: misliš...

Exitus Letalis
i ovo:

Off-line pismo Borisu Tadiću
Posecite Srbiju, trula je!




Da vam se ispovedim, druže Tadiću: čitav moj život bio je – Bulevar. Tu je bila moja gimnazija, Šesta beogradska, moj Lipov lad, moja pijaca Đeram, moji kafići, moje šetnje, moje banke, moje tramvajske stanice, moja mesta gde sam pod platanima pio kafu, moji prijatelji, moji koraci na trotoraru, moja noć pod krošnjama, moje sve. Đilas i vi ste mi ukrali najlepši deo mog života, hoćete još: ukrali ste mi čitav život u Beogradu!
Ne znam samo koji moj mu je kriv Đoković

btw. trebalo je na StB da gostuje Ćirilov (čini mi se u nedelju), je l' bilo nešto?
antioksidant antioksidant 13:10 02.03.2010

Re: misliš...

Ne znam samo koji moj mu je kriv Đoković



istina
na njega treba vise da se ljute kragujevcani
obrati paznju da je sve prekriveno zutim (o koje ironije) sada zeleno - to je deciji park
treba li da naglasim da mu je to (tati i stricu a mali novek nema pojma) dato dzabe...

mada - ako volis 25 maj i predivan dunav ... ima razloga da ti djokovic smeta
(naravno djilasa bi trebalo pitati kako je i sta dato porodici)


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:02 02.03.2010

Re: misliš...

Ne znam samo koji moj mu je kriv Đoković


Nije fora u Djokovicu nego u Predsedniku koji vrlo selektivno pokazuje paznju prema svojim gradjanima. Nema vremena ili nije obavesten koliko su besni i tuzni ljudi zbog uklonjenih platana, ali ima vremena da daje izjave o teniseru patrioti koji porez placa u drugoj zemlji ili da posecuje kampove fudbalera. Jel su ga sportisti birali njih da predstavlja ili su tu imali neku ulogu i drugi gradjani? Mozes reci, pa nije njegov posao da se brine o platanima, pa mnogo toga nije njegov posao pa mu ne smeta da se time bavi.
dolybell92 dolybell92 14:42 02.03.2010

Re: misliš...

vaše oduševljenje teniskim herojem koji je 400.000 dolara pošteno zaradio za poreznike Monte Karla,


... to se zove patriotizam na delu...
Biljana 77 Biljana 77 15:25 02.03.2010

Već viđeno

Ne znam samo koji moj mu je kriv Đoković


Peri Lukoviću Đoković dođe kao Katonu Kartagina.. nečim mora da se završi.. Što jače zveči, to bolje.. A pismo je sasvim OK.
NNN NNN 16:03 02.03.2010

Re: misliš...

istina
na njega treba vise da se ljute kragujevcani
obrati paznju da je sve prekriveno zutim (o koje ironije) sada zeleno - to je deciji park
treba li da naglasim da mu je to (tati i stricu a mali novek nema pojma) dato dzabe...

mada - ako volis 25 maj i predivan dunav ... ima razloga da ti djokovic smeta
(naravno djilasa bi trebalo pitati kako je i sta dato porodici)
Što ima veze sa odbranjenim turnirom u Dubaiju, kakve?

Tekst je u načelu OK (dao sam preporuku u "Drvenom advokatu" ), ali u pojedinostima nije, jer Pera ovde omalovažava i diskvalifikuje i pozitivne stvari (u konketnom slučaju Đokovićevu pobedu u Dubaiju, a ostale je i trebalo da ispljuje, jedino je ciljao da ne zakači Bivšeg - Živkovića, možda mu je ovaj tutnuo neku donacijicu - mala donacija za Živkovića, a velika za Peru, ko zna možda i Novak jednom reši da pročita nešto lepo o sebi i u e-Novinama)
NNN NNN 16:07 02.03.2010

Re: misliš...

dolybell92
vaše oduševljenje teniskim herojem koji je 400.000 dolara pošteno zaradio za poreznike Monte Karla,


... to se zove patriotizam na delu...
Gledate (ti i Pera) suviše kretkovido, jer u konkretnom slučaju nije bitno što ih je Novak zaradio za poreznike iz Monte Karla, nego što nije dozvolio da ih Južnij zaradi za poreznike iz Rusije
antioksidant antioksidant 16:19 02.03.2010

Re: misliš...

Što ima veze sa odbranjenim turnirom u Dubaiu, kakve?

ama baš nikakve
kao što ni tadićev telegram čestitka nema nikakve veze sa njegovim poslom u "psihološkoj ustanovi" na andrićevom vencu

Pera ovde omalovažava i diskvalifikuje i pozitivne stvari (u konketnom slučaju Đokovićevu pobedu u Dubaiu,
ja sam pročitao ismejavanje tadića što je tako ekspeditivan da čestita tu pobedu (koja nije ni pozitivna ni negativna za srbiju a vrlo pozitivna za djokovića i njegove navijače (kojih istina dosta ima po srbiji pa u tom smislu indirektno možda i postoji neka veza - mada previše nategnuta)
svoje licne afinitete prema djokoviću nemoj učitavati čitavoj srbiji
navijaš za njega - super - ti mu i možeš čestitati jer ne zauzimaš ni jednu javnu funkciju
može i tadić kao privatno lice
ali slati čestitku iz kabineta (to je dakle deo državnog protokola) jeste smešno
Atomski mrav Atomski mrav 16:21 02.03.2010

Re: misliš...

Sve mislim da bismo i mi, sa sve Perom Lukovićem na čelu, živeli u Srbiji i plaćali porez ovde da se bavimo tenisom...
antioksidant antioksidant 16:25 02.03.2010

Re: misliš...

Sve mislim da bismo i mi, sa sve Perom Lukovićem na čelu, živeli u Srbiji i plaćali porez ovde da se bavimo tenisom...
ma nije u tome poenta - sasvim je logicno ici tamo gde ces platiti manji porez ali zasto i kako se stize do "teniskih akademija" u zemlji u kojoj ne zivis, kojoj ne placas porez...?
(sto naravno nije pitanje za djokovice vec za srpske politicare)
edit: 100
Atomski mrav Atomski mrav 16:36 02.03.2010

Re: misliš...

ali zasto i kako se stize do "teniskih akademija" u zemlji u kojoj ne zivis, kojoj ne placas porez...?

Slažem se, to je relevantno pitanje.
ivana23 ivana23 16:44 02.03.2010

Re: misliš...

antioksidant
Sve mislim da bismo i mi, sa sve Perom Lukovićem na čelu, živeli u Srbiji i plaćali porez ovde da se bavimo tenisom...

ma nije u tome poenta - sasvim je logicno ici tamo gde ces platiti manji porez ali zasto i kako se stize do "teniskih akademija" u zemlji u kojoj ne zivis, kojoj ne placas porez...?(sto naravno nije pitanje za djokovice vec za srpske politicare) edit: 100


Da kao sto neki stigose do (npr.) tadasnjeg Sartida za 20 mil. $

Biljana 77 Biljana 77 16:45 02.03.2010

Re: misliš...

Iseći tolike platane u rekordnom roku, uz pomoć neizbežne policije koja se pojavljivala u stotinama komada – uniforme u odbrani Đilasa – trijumf je koji se samo može porediti sa Đokovićem uspehom, rekli biste telegramom.

ja sam pročitao ismejavanje tadića što je tako ekspeditivan da čestita tu pobedu

Ja nisam.. Ali da ne trolujemo ..

EDIT: ja sam zapanjena. I ovime će se moja diskusija/trolčina na temu Luković o Đokoviću i kad treba i kad ne treba, završiti.
angie01 angie01 16:46 02.03.2010

Re: misliš...

ja sam pročitao ismejavanje tadića što je tako ekspeditivan da čestita tu pobedu


i ja!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:40 02.03.2010

Re: misliš...

ja sam zapanjena.


I ja:

Sportski komentator Nebojša Višković objavio je da je Teniski savez Srbije jutros raskinuo dogovor o saradnji na predstojećem Dejvis kup meču između Srbije i SAD, na zahtev porodice Novaka Đokovića.

"Jutros su me zvali i kazali da na intervenciju porodice Đoković neću moći da radim na meču Srbije i SAD. Razlog je to što sam ja navodno pošto-poto protiv Novaka, zato što ga mrzim i ne želim mu dobro", kazao je Višković agenciji Beta."

ivana23 ivana23 17:52 02.03.2010

Re: misliš...

Biljana 77
ja sam zapanjena. I ovime će se moja diskusija/trolčina na temu Luković o Đokoviću i kad treba i kad ne treba, završiti.

Posto vecina na blogu ne otvara/cita linkove, treba citirati Lukovica koji kaze za Novaka i neke od nas: ...svaki srpski psihopata može da postane heroj bolesne nacije.

Biljana 77 Biljana 77 17:53 02.03.2010

Re: misliš...

Pročitala sam ovu vest i nekako pretpostavila da će se već neko naći da i to postuje, pa eto moje mišljenje je neko već kazao komentarom koji ću samo da prepišem:

Podrska za najboljeg sportskog komentatora u Srbiji i pre svega velikog coveka! Gospodine Djokovicu, nije vam ovo feud, pa da demonstrirate vasu moc na slabijima. Ovo je Srbija u XXI veku. Nije mi za vas gospodine Djokovicu, vama je najteze kad ste sami sa sobom, ali ovako odmazete Novaku i kreirate negativnu sliku o vasem sinu. Ja licno navijam za Novaka ali vasom kampanjom, protiv svega sto se ne klanja vasem sinu, vi ugrozavate tenis i sve njegove zaljubljenik.
antioksidant antioksidant 17:57 02.03.2010

Re: misliš...

ja sam pročitao ismejavanje tadića što je tako ekspeditivan da čestita tu pobedu
Ja nisam.. Ali da ne trolujemo ..

Da vas podsetim, imam lagan utisak da ste malo zaboravni: svega 24 minuta nakon pobede izvesnog Novaka Đokovića na nekakvom Dubai Open turniru, sve državne i paradržavne novinske agencije plasirale su vašu čestitku. Citiram: "Iskreno Vam čestitam prvu odbranu titule u karijeri. Želim Vam mnogo uspeha u budućnosti", piše u čestitki predsednika Srbije.

ok necemo trolovati
djokovici su i onako samo simbol nemoci naseg drzavnog vrha da bude dostojan sebe
isto kao i spc isto kao otkazivanje parade ponosa isto kao dominacija delta sistema isto kao i seca platana...
ne zameram ja lesinarima sto pokusavaju da otmu - to je njihova priroda
ovi na vlasti u svojoj poniznosti mi se gade
antioksidant antioksidant 18:02 02.03.2010

Re: misliš...

Posto vecina na blogu ne otvara/cita linkove, treba citirati Lukovica koji kaze za Novaka i neke od nas: ...svaki srpski psihopata može da postane heroj bolesne nacije.

svaki psihopata moze postati idol bilo koje nacije
(to kazem ja bez tvrdnje da je djokovic psihopata - suvise mi je nebitan da bih razmisljao o tome)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 18:13 02.03.2010

Re: misliš...

pa eto moje mišljenje je neko već kazao komentarom koji ću samo da prepišem:


Mene ne zanima ni tata ni sin, ni da li je fudbaler ili teniser, niti ko od njih dvojice sikanira novinara, mene kao prvo zanima zasto je to uopste moguce. Novinar nece prenositi mec znaci da je moguce. Uspesan sportista ok, ali zasto onda mora imati status übergradjanina. Ima Srbija uspesne matematicare pa nista. Kao drugo, problem je u tome da Tadic nadje vremena za neke gradjane a za neke ne. Kako nista nije izjavio povodom platana ili poplava, nije nasao vreme ili su neki gradjani jednakiji od drugih. Jos jednom, nije poenta u Djokovicu, navijanju ili kako on igra tenis vec u privilegijama.
dolybell92 dolybell92 18:16 02.03.2010

Re: misliš...

Pa nije to "Najslabija karika" ...
nije Južni otišao praznih džepova...
pogotovo, ne prošli put kada ga je mlatnuo...
Biljana 77 Biljana 77 18:46 02.03.2010

Re: misliš...

Uspesan sportista ok, ali zasto onda mora imati status übergradjanina

Ne mora, ali ima mnogo više građana koji su mnogo više uber, ali Pera voli Đokovića...
mariopan mariopan 19:11 02.03.2010

Re: misliš...

ivana23
Biljana 77
ja sam zapanjena. I ovime će se moja diskusija/trolčina na temu Luković o Đokoviću i kad treba i kad ne treba, završiti.

Posto vecina na blogu ne otvara/cita linkove, treba citirati Lukovica koji kaze za Novaka i neke od nas: ...svaki srpski psihopata može da postane heroj bolesne nacije.


To je rekao?
Pa on je bolestan.
Bili Piton Bili Piton 19:19 02.03.2010

Re: misliš...

Neues aus der Nachbarschaft
ja sam zapanjena.


I ja:

Sportski komentator Nebojša Višković objavio je da je Teniski savez Srbije jutros raskinuo dogovor o saradnji na predstojećem Dejvis kup meču između Srbije i SAD, na zahtev porodice Novaka Đokovića.

"Jutros su me zvali i kazali da na intervenciju porodice Đoković neću moći da radim na meču Srbije i SAD. Razlog je to što sam ja navodno pošto-poto protiv Novaka, zato što ga mrzim i ne želim mu dobro", kazao je Višković agenciji Beta."



Uz sve postovanje (prvo sam hteo da napisem "simpatije", pa sam promenio) koje imam prema Novaku ovo je bruka nevidjena za porodicu Djokovic, tim veca sto je Viskovic jedini ozbiljan nas teniski komentator uz cije je prisustvo uvek uzivanje pratiti mec.

Zar nisam vec cuo ovu pricu prosle sezone?? Ovo cini mi se nije prvi put da je Viskovic sklonjen na taj nacin.
ivana23 ivana23 19:39 02.03.2010

Re: misliš...

Bili Piton
Uz sve postovanje (prvo sam hteo da napisem "simpatije", pa sam promenio) koje imam prema Novaku ovo je bruka nevidjena za porodicu Djokovic, tim veca sto je Viskovic jedini ozbiljan nas teniski komentator uz cije je prisustvo uvek uzivanje pratiti mec. Zar nisam vec cuo ovu pricu prosle sezone?? Ovo cini mi se nije prvi put da je Viskovic sklonjen na taj nacin.

Bili, ovde promice greska, Viskovic nije trebalo da prenosi mec, vec kako sam kaze:
"Zvali su me iz teniskog saveza i pitali da li želim da budem em si. Rekoh, molim? Pa, em si, MC, Master of Ceremony. Aaa, to... Može... A šta treba da radim? Da budeš u Areni sva tri dana, najavljuješ igrače, vodiš otvaranje, grdiš nevaljale navijače, moderatorišeš žreb, svečanu večeru i neko zezanje u šoping molu (utorak, 19.30, Delta City). Pristadoh, pa ću zato na ovom blogu iznositi u javnost i sve ono što se dešava na tim događajima iza zavese. Sve što prođe cenzuru. Moju."

link
Bili Piton Bili Piton 20:09 02.03.2010

Re: misliš...



Aha, kapiram.

Mozda sam staromodan ali meni sve to malo bez veze.
ivana23 ivana23 20:13 02.03.2010

Re: misliš...

Bili Piton
Aha, kapiram.
Mozda sam staromodan ali meni sve to malo bez veze.

U kom smislu?
JJ Beba JJ Beba 20:16 02.03.2010

Re: misliš...

U kom smislu?

sukcesivnom?
Bili Piton Bili Piton 20:23 02.03.2010

Re: misliš...


U smislu da ne vidim zasto bi Viskovic bio em si kad je dokazano bolji pred mikrofonom (u komentatorskoj kabini, that is). Mislim, u redu ako je za kintu, ali ja na to gledam kao na nepotrebno glupiranje. I jos blog sa svakodnevnim izvestavanjem, malo mi to mirise na Luna Lu fazon.

A inace ne volim to "animiranje publike" po sportskim desavanjima, malo mi je to cirkus. U tom smislu "staromodan".
sandra_praga sandra_praga 20:52 02.03.2010

Re: misliš...



To je rekao?
Pa on je bolestan.



Bolestan? Malo li je bilo primera koji nazalost potvrdjuju da Pera nije bolestan?
NNN NNN 21:03 02.03.2010

Molim sačekajte...

Molim sačekajte...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 21:55 02.03.2010

Re: misliš...

Bili Piton
Neues aus der Nachbarschaft
ja sam zapanjena.


I ja:

Sportski komentator Nebojša Višković objavio je da je Teniski savez Srbije jutros raskinuo dogovor o saradnji na predstojećem Dejvis kup meču između Srbije i SAD, na zahtev porodice Novaka Đokovića.

"Jutros su me zvali i kazali da na intervenciju porodice Đoković neću moći da radim na meču Srbije i SAD. Razlog je to što sam ja navodno pošto-poto protiv Novaka, zato što ga mrzim i ne želim mu dobro", kazao je Višković agenciji Beta."



Svaka cast sportistima, ali sramota je da se Tadic ni jednom recju nije oglasio o nepotrebnoj seci drveca u Beogradu vec dovoljno isilovanom od strane nezajazljivih novo-graditelja i peraca para. I jeste strasno da se daje takva moc nekim zasluznim gradjanima, dok se o drugima ne rzmislja uopste.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 22:24 02.03.2010

Re: misliš...

sandra_praga


To je rekao?
Pa on je bolestan.



Bolestan? Malo li je bilo primera koji nazalost potvrdjuju da Pera nije bolestan?

naravno.
ali uz svo postovanje u toj izjavi se u tih par reci nalupetao za medalju.
dolybell92 dolybell92 07:44 03.03.2010

Re: misliš...

Sportski komentator Nebojša Višković objavio je da je Teniski savez Srbije jutros raskinuo dogovor o saradnji na predstojećem Dejvis kup meču između Srbije i SAD, na zahtev porodice Novaka Đokovića.


Jel' to treba da znači da je Teniski Savez Srbije
prodat i sada je privatno vlasništvo ?
malisremacc malisremacc 09:38 03.03.2010

Re: misliš...

libkonz
Drvosče Srbije?
čija je politika: radimo šta hoćemo, može nam se, ionako morate da glasate za nas.
Što se mene tiče, ta priča više ne pali.

Tačno......DS i ostala ekipa koja je na vlasti i u Srbiji i u Beogradu moj glas više neće dobiti.
Radije ću apstinirati nego svoj glas dati DS, G17, LDP, SPS...
malisremacc malisremacc 09:40 03.03.2010

Re: Već viđeno

Peri Lukoviću Đoković dođe kao Katonu Kartagina..


A i Pera Luković (kao i njegove e-novine pred bankrotom) je jači štih...Ni sam više ne zna šta hoće.
Rejlem Rejlem 09:19 02.03.2010

Slika sve govori

Na zidu gore je sve receno. Mada sam se vec davno opredelio da batalim izlazenje na izbore. Ovaj pokolj na Bulevaru je samo potvrda da treba apstinirati. Apstinencijom se ne postize nista u drustvu, ali se bar postize sopstveni mir, u fazonu 'nisam sam doprineo ovom sranyu'. Interesantno je ko ce izaci na sledece izbore, verovatno samo aktivisti stranaka. Al neka tako i bude.
Iskreno, najradije ne bih ziveo u ovoj zemlji. Suvise je toga sto mi se smucilo.
I tada smo odabrali Aragorna, šumara, kojim se svi Ovi kite, a da mu ni do kite nisu.

I nakon “demokratskih promena” (s kakvom samo tugom te reči stavljam pod navodnike), građani više ne biraju gradonačelnika, sada nam ga režim nameće.

Doci ce jednom i njima na naplatu, u to sam siguran. (Ko se testere laca, ...) Samo kad, hm...
senka123 senka123 14:50 02.03.2010

Re: Slika sve govori

Apstinencijom se ne postize nista
Hajde da razmislimo o tome da izađemo i precrtamo listic, da ga učinimo ne važećim! Plašim se da ako ne izađemo na izbore naše listiće će da podele među sobom, neće im biti prvi put.
skener92 skener92 15:23 02.03.2010

Re: Slika sve govori

senka123
Apstinencijom se ne postize nista
Hajde da razmislimo o tome da izađemo i precrtamo listic, da ga učinimo ne važećim! Plašim se da ako ne izađemo na izbore naše listiće će da podele među sobom, neće im biti prvi put.


na svakom listicu samo da se napise 'platan'.
albicilla albicilla 15:26 02.03.2010

Re: Slika sve govori

na svakom listicu samo da se napise 'platan'.


platan za gradonacelnika - proizvodi kiseonik i ne vredja gradjane!
Exitus Letalis Exitus Letalis 18:02 02.03.2010

Re: Slika sve govori

senka123
Apstinencijom se ne postize nista
Hajde da razmislimo o tome da izađemo i precrtamo listic, da ga učinimo ne važećim! Plašim se da ako ne izađemo na izbore naše listiće će da podele među sobom, neće im biti prvi put.

mislim da je najbolje da nekako unovčimo listiće.
il da ih stavimo na licitaciju, al onako, malo veću gomilicu.
pa, ko da više!
tobex tobex 09:37 02.03.2010

Da'l da i mi angazujemo Afro predsednika?

albicilla albicilla 09:41 02.03.2010

Re: Da'l da i mi angazujemo Afro predsednika?

ili to, ili da svi spakujemo kofere i odselimo se u afriku
mlekac mlekac 10:21 02.03.2010

Re: Da'l da i mi angazujemo Afro predsednika?

albicilla
ili to, ili da svi spakujemo kofere i odselimo se u afriku

Glasam za Afriku!
Ja bih se sutra vratila u Botswanu, a bome i hocu, samo ako mi se ukaze prilika.
albicilla albicilla 10:29 02.03.2010

Re: Da'l da i mi angazujemo Afro predsednika?

Glasam za Afriku!
Ja bih se sutra vratila u Botswanu, a bome i hocu, samo ako mi se ukaze prilika.


meni zena do dana danasnjeg nije oprostila sto smo se ovde vratili

nekako, i meni je sve teze da to sebi oprostim
tobex tobex 10:37 02.03.2010

Re: Da'l da i mi angazujemo Afro predsednika?

Pa valjda tamo jos moze da se ode, nego ja imam problem sa insektima:(
Doduse kod nas je dovoljno par insekata da uniste drvored, tamo za to ipak treba divizija termita
Atomski mrav Atomski mrav 12:18 02.03.2010

Re: Da'l da i mi angazujemo Afro predsednika?


meni zena do dana danasnjeg nije oprostila sto smo se ovde vratili
nekako, i meni je sve teze da to sebi oprostim


Ja merkam kuda bih...
mlekac mlekac 20:05 02.03.2010

Re: Da'l da i mi angazujemo Afro predsednika?

albicilla
Glasam za Afriku!
Ja bih se sutra vratila u Botswanu, a bome i hocu, samo ako mi se ukaze prilika.


meni zena do dana danasnjeg nije oprostila sto smo se ovde vratili

nekako, i meni je sve teze da to sebi oprostim

Welcome to club!
I meni žmu stalno gunđa zbog iste stvari, mada je bio izuzetan splet okolnosti, a klinci samo maštaju da pozavršavaju škole pa da brišu nazad.
albicilla albicilla 08:21 03.03.2010

Re: Da'l da i mi angazujemo Afro predsednika?

Welcome to club!
I meni žmu stalno gunđa zbog iste stvari, mada je bio izuzetan splet okolnosti, a klinci samo maštaju da pozavršavaju škole pa da brišu nazad.


pa klinci su dobar razlog, tamo ne postoji dobra skola, ili bar skola s cijom diplomom moze da se radi ma gde, izvan afike

a to gundjanje.... kao da sami nisu bili tamo, kao da je odluku u njihovo ime doneo neko drugi....
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:06 02.03.2010

Istina pise na licima

Mislim da mi moramo da menjamo nacin glasanja.
Jeste, uveli smo proporcionalni sistem, ali sada je on stetan za drustvo.
Sta imamo? Imamo to da stalno imamo iste ljude u parlamentu, manje vise, uvek isto i sto oni ne bi onda pravili dil medju sobom? Takodje, da li je lakse podmititi muvati kad imas svoje long time ortake na vlasti, ili kad se pojavljuju po neki novi ljudi mimo sistema?
Ako vec za drzavni parlament ne mogu da biram direktno, hocu da na lokalu i u gradu biram direktno, a ne da mi neko postavlja ljude koji ovaj grad ni ne osecaju kao svoj. Ovo je uzasna steta - da li je Djilas uopste bio u nekom parlamentu pre ovoga da moze da se proveri njegovo politicko delovanje? Ili se odmah stavlja na ovako vaznu poziciju.
Ne znam zasto, ovih dana bas razmisljam o tome, i nesto mislim da Vucic ipak OVO ne bi uradio da je bio izabran za gradonacelnika.

U svakom slucaju, mislim da smo skroz omanuli - toliko smo bili zabrinuti pojedincima, da smo propustili da sistem ucinimo bulletproof te da nijedan pojedinac ne moze da napravi ovoliku stetu, vec da postoji neki nacin kontrole vlasti tako da ishodi ne zavise toliko od toga ko je izabran odnosno postavljen na neko konkretno mesto.
Opozicija koja bi trebalo da bude kontrolor vlasti, ne radi apsolutno nista, osim sto se buni sto nije na vlasti. STRASNO dokle smo dosli.
A gradjani, cini mi se da se osecaju manje empowered nego 90-ih. A to govori vise nego sve ostalo.
lutherblisset lutherblisset 10:06 02.03.2010

Obrazloženje beogradskog Nerona

albicilla albicilla 10:25 02.03.2010

Re: Obrazloženje

lutherblisset


Ma jel on to stvarno izgovorio:
Ta DRVEĆA ne treba da ugrožavaju parking mesta (auu, sunce li ti žarko)

Meni nedostaje neko sa doktoratom društvenih nauka na tom mestu. Ali, za početak, mogao bi i neko ko je iz gramatike u osnovnoj školi ipak imao prelaznu ocenu.
maksa83 maksa83 10:50 02.03.2010

Re: Obrazloženje

Ta DRVEĆA ne treba da ugrožavaju parking mesta (auu, sunce li ti žarko)

Ne, to je neko monitrao i zajebavao se.

Svejedno, uradili su šta su uradili.

lutherblisset lutherblisset 10:53 02.03.2010

Re: Obrazloženje

Ma jel on to stvarno izgovorio:


Nije izgovorio, ali je tako mislio.
angie01 angie01 13:10 02.03.2010

Re: Obrazloženje beogradskog Nerona

lutherblisset


ja sam od pochetka tipovala na parking mesta-montirao neko ovu izjavu ili ne!

da je Beograd ustao, kao shto je to uradio hercegnovljanin- ne bi to ishlo bash tako lako!

UAAAAAAAAAAAAAAAAA skrnavitelji sopstvenog grada!

nisu zasluzili da zive u njemu!
dolybell92 dolybell92 14:50 02.03.2010

Re: Obrazloženje beogradskog Nerona

Svaka čast montažeru koji je ovo skockao !
Bravo majstore...!

Hvala lutherblisset..., osvežili ste mi dan !
tripraseta92 tripraseta92 16:27 02.03.2010

Re: Obrazloženje beogradskog Nerona

Sjajno montirano obrazloženje. A i nadimak Neron je pogodjen.
Ali, ljudi, Čedina faca , ma NEPROCENJIVO!!!!
Hahahahahahaha
jagru1 jagru1 11:12 03.03.2010

Re: Obrazloženje beogradskog Nerona

angie01

lutherblissetja sam od pochetka tipovala na parking mesta-montirao neko ovu izjavu ili ne!da je Beograd ustao, kao shto je to uradio hercegnovljanin- ne bi to ishlo bash tako lako!UAAAAAAAAAAAAAAAAA skrnavitelji sopstvenog grada!nisu zasluzili da zive u njemu!

Beograd bi , možda i ustao da nije bio maksimalno izmanipulisan i obmanjen.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:11 02.03.2010

Glasanje

Odavno sam rekao:
- Najpre smo glasali jer se moralo
- Onda smo glasali jer je tako trebalo
- Zatim smo glasali jer je postojao izbor
- Onda smo glasali jer smo nešto izabrali
- Pa smo glasali protiv
- Pa smo glasali za

E, sada više nemamo za koga da glasamo. Spali smo na najgore moguće
AlexDunja AlexDunja 10:25 02.03.2010

Re: Glasanje

E, sada više nemamo za koga da glasamo. Spali smo na najgore moguće

ja ni na prosle izbore nisam izasla,
tada sam ovde kacila:
# Tamni vilajet

Tuđom su pesmom očarani. Teška
Nevarstva kriju u srcu što strepi:
Slavuje stranputica. Sunce je greška
Plaćena viđenim užasima slepim.
Noć umesto oka lukava vatra nudi,
Al stoje kužni u istrošenom vazduhu
I slede vidljivost različito ljudi,
Biljke i zvezde podmićene u sluhu.
Ponor sumnja u njih jer ih ispunjava;
Samo su slabi izvan opasnosti.
U zločin je umešan i onaj ko spava.
Nikoga nema da jakima oprosti
Što siđoše u tamni vilajet i zlato
Što god da činiš zlo činiš jer blato
Iz tog podzemlja slavno je sve više.
B.M.

sada imam jos vise razloga da ne izlazim.
stranke imaju pet glasova manje od nas.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 10:22 02.03.2010

Tuga

Nametnula nam ga je DS, i on u njeno ime i na njenu dušu (ima li je, još?)

cisto da ne bude nedoumice, nema.
vec sedam godina - ovih dana.

....
stari92 stari92 11:01 02.03.2010

Tužnije je ..

Ne spozna suštinu
da sirova snaga
vid nemoći je svesti

Ne vide da oslonac moći
opsena čvrsta je samo

Gluv za druge-ne čuje sebe
Nem za ljude-osluškuje privid svoj

I,još malo,kad vreme mine
začuće jauke (ne)dela svog
I u snovima,i na javi,
progonjen od utvara žrtvi,
jer,u stvari,
stvarnost je vidljiva maska
nevidinog sveta stvarnog-
pravog stanja stvari.

Jao i nama što na krv našu
kletva pada ..
..riba na suvom,
iz cveta milost izašla,
mrtvilo boja i sklada,
previše smrada.

Zaslugom nesvesna bića
nedela svog
sada budućeg sveta skrivenog,
nesvesnog čak i sebe,
a kamoli bliskosti
tu,oko nas,Lepog.

(??)
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 13:18 02.03.2010

Re: Tužnije je ..

stari92

a kamoli bliskosti
tu,oko nas,Lepog.








kakapo kakapo 10:25 02.03.2010

Šta brine običnog čoveka?

U današnjoj "Politici", osim detaljnog opisa udarničkog privrednog uspeha gradskog šumarsko-drvnog kombinata (uklonjeno 230 stabala, ostatak do petka, razvrstavanje drvne građe u Topčideru itd.) objavljeno je i zanimljivo pismo u rubrici "Među nama". Tu se izvesni Srba Milošević (ako nije nemaštoviti pseudonim, onda nomen est omen) vajka zbog divljanja dokonih "platanomana" koji nemaju pametnija posla nego da protestuju. Dobro, sve što on piše čuli smo već sto puta. Ali i veli: "ono što običnog čoveka može da zabrine jete pitanje: kako to da se sve (tj. protest) događa posle objavljivanja rezulatata detaljnog ispitivanja kvaliteta postojećih platana i prezentacije rezultata analize. Ovim se htelo ignorisati mišljenje najkompetentnijih studija i institucija." Dakle, po Srbi nama "palatanomanima" nije do platana, nego do ignorisanja institucija.
Bilo bi ohrabrujuće da je SM pseudonim nekog zvaničnika iz Zelenila. Ali se pribojavam da je možda u pitanju ipak pravi Srba Milošević. I da ih ima mnogo.
ivana23 ivana23 10:48 02.03.2010

Re: Šta brine običnog čoveka?

kakapo
Ali i veli: "ono što običnog čoveka može da zabrine jete pitanje: kako to da se sve (tj. protest) događa posle objavljivanja rezulatata detaljnog ispitivanja kvaliteta postojećih platana i prezentacije rezultata analize. Ovim se htelo ignorisati mišljenje najkompetentnijih studija i institucija." Dakle, po Srbi nama "palatanomanima" nije do platana, nego do ignorisanja institucija. Bilo bi ohrabrujuće da je SM pseudonim nekog zvaničnika iz Zelenila. Ali se pribojavam da je možda u pitanju ipak pravi Srba Milošević. I da ih ima mnogo.

On misli da smo stvarno nepismeni, pa u elaboratu koji je dat na uvid NE PISE to sto on kao papagaj ponavlja, a sto su slagali njegovi predpostavljeni.
maksa83 maksa83 10:45 02.03.2010

deep disagreement

Ne slažem se sa "vote for nobody".

Izaći i glasati protiv DS-a, kao što smo zadnjih iks godina glasali za njih da bi glasali protiv ovog-i-onog. (Uzgred, glasam za njih od prvih izbora pa na ovamo. No more.)

Harangirati na svakom koraku i pokazivati ih onakve kakvi jesu - bahata halapljiva goveda.

Ovakvo sakaćenje mog grada a da bi njihovi drugari i sponzori strpali još malo (ili mnogo, svejedno) para u džep - kapiram vrlo, vrlo lično.


P.S. Ovo nije početak, prve naznake su bile oko planova za Zvezdarsku Šumu.
libkonz libkonz 10:52 02.03.2010

Re: deep disagreement

Izaći i glasati protiv DS-a, kao što smo zadnjih iks godina glasali za njih da bi glasali protiv ovog-i-onog.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 10:59 02.03.2010

Re: deep disagreement

maksa83
Ne slažem se sa "vote for nobody".

Izaći i glasati protiv DS-a, kao što smo zadnjih iks godina glasali za njih da bi glasali protiv ovog-i-onog. (Uzgred, glasam za njih od prvih izbora pa na ovamo. No more.)

Harangirati na svakom koraku i pokazivati ih onakve kakvi jesu - bahata halapljiva goveda.

Ovakvo sakaćenje mog grada a da bi njihovi drugari i sponzori strpali još malo (ili mnogo, svejedno) para u džep - kapiram vrlo, vrlo lično.



P.S. Ovo nije početak, prve naznake su bile oko planova za Zvezdarsku Šumu.


Slazem se, pogotovo sa boldovanim. Isuvise su dugo na vlasti. Vreme je da idu u opoziciju. Svaka vlast treba da se smenjuje cim pocne da divlja.
Mojim uzdrzavanjem, odnos snaga se menja za jedan glas. A ako glasam za nekog drugog, onda se razlika menja za dva glasa.
I ne samo to, potpisacu radikalsku peticiju za ponovne izbore. Koliko god da kostaju, izbori, jeftinije je od neprocinjeve stete koju su napravili i koju ce tek da naprave.

tobex tobex 11:13 02.03.2010

Re: deep disagreement

Ok, ljudi, nemoj da se igramo. Kakvi radikali?Kakva peticija. Kad bude jednostavno da se brzo pobegne iz zemlje onda moze, do tad nemojte ni da se salimo. Ne treba se nadati boljim politicarima, ali nikako se ne treba vracati na gore. Pogledajte samo recidiv u vidu Ivice koji smo doziveli, pa sad zamislite pussylips-a kako se zadovoljno smeska ili jos gore glupog avgusta koji se savetuje sa sovama. Polako, stanite na loptu, ovo je treznjenje u pogledu toga da postoji vlada koja nas nece razocarati. Aj da probamo da zauzdamo ove koje imamo.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:29 02.03.2010

Re: deep disagreement

tobex
Ok, ljudi, nemoj da se igramo. Kakvi radikali?Kakva peticija. Kad bude jednostavno da se brzo pobegne iz zemlje onda moze, do tad nemojte ni da se salimo. Ne treba se nadati boljim politicarima, ali nikako se ne treba vracati na gore. Pogledajte samo recidiv u vidu Ivice koji smo doziveli, pa sad zamislite pussylips-a kako se zadovoljno smeska ili jos gore glupog avgusta koji se savetuje sa sovama. Polako, stanite na loptu, ovo je treznjenje u pogledu toga da postoji vlada koja nas nece razocarati. Aj da probamo da zauzdamo ove koje imamo.


Dobro, sta predlazes?
mariopan mariopan 11:30 02.03.2010

Re: deep disagreement

Vreme je da idu u opoziciju.

A neki i u zatvor.
tobex tobex 11:33 02.03.2010

Re: deep disagreement

eh, sad
tobex tobex 11:40 02.03.2010

Re: deep disagreement

Anonimni Pojedinac
tobex
Ok, ljudi, nemoj da se igramo. Kakvi radikali?Kakva peticija. Kad bude jednostavno da se brzo pobegne iz zemlje onda moze, do tad nemojte ni da se salimo. Ne treba se nadati boljim politicarima, ali nikako se ne treba vracati na gore. Pogledajte samo recidiv u vidu Ivice koji smo doziveli, pa sad zamislite pussylips-a kako se zadovoljno smeska ili jos gore glupog avgusta koji se savetuje sa sovama. Polako, stanite na loptu, ovo je treznjenje u pogledu toga da postoji vlada koja nas nece razocarati. Aj da probamo da zauzdamo ove koje imamo.


Dobro, sta predlazes?



Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:44 02.03.2010

Re: deep disagreement

mariopan
Vreme je da idu u opoziciju.

A neki i u zatvor.


Na zalost, u Srbiji je izgleda jedini nacin da se odgovorni mocnici strpaju u zatvor, da to bude oblik borbe protiv politickih protivnika, kada su ovi vec sisli sa vlasti. Da neko strpa politicare koji su trenutno na vlasti u zatvor, ili uopste ispostavi im bilo kakav racun (mimo kazne za casu sampanjca) za njihove postupke na vlasti, cisto sumnjam da ce da se desi u Srbiji u skorije vreme.
Steta samo sto su 'demokrate' bile isuvise glupe da iskoriste svoju priliku da malo pociste dvoriste kada su dosli na vlast. Ipak, kad sidju, mislim da njihovi politicki protivnici nece biti tako glupi.
aleksandarz92 aleksandarz92 12:09 02.03.2010

Re: deep disagreement

Ne treba se nadati boljim politicarima, ali nikako se ne treba vracati na gore. Pogledajte samo recidiv u vidu Ivice koji smo doziveli, pa sad zamislite pussylips-a kako se zadovoljno smeska ili jos gore glupog avgusta koji se savetuje sa sovama.

Ovi su uspeli da nas nateraju da razmišljamo da li su oni stvarno gori. I nije ovde u pitanju sama seča platana, već siledžijsko sprovođenje postupka tipa "može mi se". Na ovom blogu je bilo stotine fotografija zdravog drveća, dok se po svim medijima vrte 2-3 trula panja i poneka grana. Medijski mrak koji podseća na neko prošlo vreme. Lično bih im još dodao veliki uspeh prve "demokratske" vlasti u mojoj opštini - privatizaciju odnošenja smeća. Ajd' što je poskupelo oko 100%, nego još opština garantuje privatnoj firmi da će građani plaćati račune. Ukoliko je naplata manja od 90%, opština će plaćati nedostajući iznos
mariopan mariopan 12:28 02.03.2010

Re: deep disagreement

Ukoliko je naplata manja od 90%, opština će plaćati nedostajući iznos

Znači blago njemu, radio ne radio svira mu radio a vi plaćate muziku za sve pare.
JJ Beba JJ Beba 13:15 02.03.2010

Re: deep disagreement

Pogledajte samo recidiv u vidu Ivice koji smo doziveli,

Taj recidiv koji smo doživeli nije pao s neba - to je Tadićevo delo. On se pomirio sa njim & SPSom, sa Mrkonjićem, Šuvakovićem i ostalom bandom.
Zaboravio je da su to naši dželati. Naši i naše dece.
DS se pomirila i oprostila dželatima, a njihovi glasači su oprostili DSu, Da li su im glasači dali mandat za mirenje i oprost?
Tadić se grlio sa Dćićem
Tadić i DS nisu nparavili diskontinuitet od SPS vlasti i vlasti 90tih i eto ti recidiva.
Polako, stanite na loptu, ovo je treznjenje u pogledu toga da postoji vlada koja nas nece razocarati.

ne postoji. nema poštenih, negramzivih, bahatih političara, političara kojih se tičemo mi, građani; političara koji imaju ideju....
ovde i deca znaju da put do posla, uspeha i kinte ležz u DSu (ili nekoj partiji koja dođe na vlast)
kapiraš? nema novih, poštenih ljudi kojima je nije do vladanja, kinte, moći
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 13:42 02.03.2010

Re: deep disagreement

JJ Beba
Tadić i DS nisu nparavili diskontinuitet od SPS vlasti i vlasti 90tih i eto ti recidiva.

tadic, a pre tadica kostunica.
cisto da se ne zaboravi.
ne postoji. nema poštenih, negramzivih, bahatih političara, političara kojih se tičemo mi, građani; političara koji imaju ideju....
ovde i deca znaju da put do posla, uspeha i kinte ležz u DSu (ili nekoj partiji koja dođe na vlast)
kapiraš? nema novih, poštenih ljudi kojima je nije do vladanja, kinte, moći

da. da bi se stvarno dogodio "sesti oktobar" potrebna je - ponovo - sto je govorio djindjic, kriticna masa.
za diktature slobodana milosevica srbiji je trebalo vise od deset godina da bi dostigla tu kriticnu masu.
koliko ce joj godina trebati sada?
angie01 angie01 13:47 02.03.2010

Re: deep disagreement

nema novih, poštenih ljudi kojima je nije do vladanja, kinte, moći



pa ovde i selebritisi daju podrshku-da bi ushli u igru, a ne iz nekog integriteta imana koje su stvorili, da na taj nachin daju putokaz obozavaocima, kao neko kome se veruje!

gde su oni bili kada je poshela secha-pa je l samo Rambo bio zainteresovan- a da njegovo drvece u Herceg Novom mirno stoji!?

pa jeb'o vishe taj fazon- da niko nishta,..ovo je grad njegovih gradjana , a ne sluchajno zateknutog rukovostva,valjda neke stvari-kao drvoredi ulica, pripadaju nekom drugom zakonu-o ochuvanju, sredine, ambijenta,..shta god,..zar ne postoji pravilo o odradjenoj , zakonski regulisanoj potrebnoj kolichini drveca i zelenila u odnosu na gradjevine u svakom kvartu-pa shta bi bilo da trenuni gradonachelnik Pariza poseche drvece na Jelisejskim Poljima?

A Gradsko zelenilo-pa koje povrshine oni chuvaju i uredjuju, sram ih bilo, na shta liche parkovi u centru grada i ostale povrshine pod njihovom jurizdikcijom!

JJ Beba JJ Beba 13:50 02.03.2010

Re: deep disagreement

adic, a pre tadica kostunica.

da, al su pre toga ubili Đinđića
da se ne zaboravi.
da. da bi se stvarno dogodio "sesti oktobar" potrebna je - ponovo - sto je govorio djindjic, kriticna masa.

naslednici Đinđićevog DSa su zaboravili na na njega, na njegove reči.
Samo ga vade iz rukava kad dođe Kušner....
al ne slede njegvu viziju.

tadić je napravio diskontinuitet sa Đinđićem ali ne i sa Dačićem
angie01 angie01 13:58 02.03.2010

Re: deep disagreement

a pre tadica kostunica


on se doooobro pobrinuo da sve ostane isto, potpuno je anulirao "revoluciju" i to onako nikakav, sachuvao je sve odgovorne, unishtio dokaze, sachuvao sluzbu, pustio majchicu, sina s gajbicama i sve koje je trebao,..on je najveca Djindjiceva greshka, da se premosti jaz naprednih i onih, kojima treba "razumljivija" varijanta.


Ovi svi sada, samo odrzavaju taj kontinuitete-koji srbima toliko znachi-kao dobra uigrana firma-gde su gradjani samo repro materijal.
angie01 angie01 14:03 02.03.2010

Re: deep disagreement

nema novih, poštenih ljudi kojima je nije do vladanja, kinte, moći



pa ovde i selebritisi daju podrshku-da bi ushli u igru, a ne iz nekog integriteta imana koje su stvorili, da na taj nachin daju putokaz obozavaocima, kao neko kome se veruje!


i gde su sada svi oni , shto su sa bilborad poruchivali-da ne zatvaraju ochi, kada je potrebna pomoc!?
albicilla albicilla 14:30 02.03.2010

Re: deep disagreement

tadić je napravio diskontinuitet sa Đinđićem ali ne i sa Dačićem


vaistinu
dolybell92 dolybell92 15:00 02.03.2010

Re: deep disagreement

Izaći i glasati protiv DS-a


Posle Zoranovog ubistva, od
Demokratske Stranke je ostalo samo
ime ... i gubari koji su je osvojili
JJ Beba JJ Beba 15:34 02.03.2010

Re: deep disagreement

dolybell92
Izaći i glasati protiv DS-a


Posle Zoranovog ubistva, od
Demokratska Stranke je ostalo samo
ime ... i gubari koji su je osvojili

posle Zoranovog ubistva svi oni koji se nisu videli za njegovog vremna ispuzali su iz rupa; neki su se tek posle njegove smrti upisali DS, naptavili meteorski uspon, nakrali

jbt pa sve se to znalo već prvih izbora posle Zoranove smrti kada je DS počeo sa kuknjavom-glasajte za nas mi nismo najgor, iima gorih od nas.
plašili ljude radikalima ko onomad sloba pomračenjem sunca
plašili nas radikalim a oni se nakrali. obogatili,
razbahatili, pogordili, ugojili...
name it
jagru1 jagru1 11:02 02.03.2010

izbori

Znate kad ću izaći na sledeće izbore : kad Bulevar ponovo ozeleni , kad porastu "novi i lepši" platani ... i kad se rodi Karađorđe .
maksa83 maksa83 11:05 02.03.2010

Re: izbori

Znate kad ću izaći na sledeće izbore : kad Bulevar ponovo ozeleni , kad porastu "novi i lepši" platani ... i kad se rodi Karađorđe .

E, nemoj tako.

Pamti pa vrati.
Udari kad god možeš tamo gde najviše boli.
Ne propuštati nijednu priliku.
jagru1 jagru1 11:36 02.03.2010

Re: izbori

maksa83
Znate kad ću izaći na sledeće izbore : kad Bulevar ponovo ozeleni , kad porastu "novi i lepši" platani ... i kad se rodi Karađorđe . E, nemoj tako.Pamti pa vrati.Udari kad god možeš tamo gde najviše boli.Ne propuštati nijednu priliku.

Udarala bih ja , ali njih samo UVO BOLI .
mirelarado mirelarado 15:12 02.03.2010

Re: izbori

jagru1
maksa83
Znate kad ću izaći na sledeće izbore : kad Bulevar ponovo ozeleni , kad porastu "novi i lepši" platani ... i kad se rodi Karađorđe . E, nemoj tako.Pamti pa vrati.Udari kad god možeš tamo gde najviše boli.Ne propuštati nijednu priliku.

Udarala bih ja , ali njih samo UVO BOLI .


Највише их боли тамо где се леђа престају пристојно звати.

Зато ме избори неће видети.
albicilla albicilla 15:15 02.03.2010

Re: izbori

Udarala bih ja , ali njih samo UVO BOLI .


onda da ih vucemo za usi?
albicilla albicilla 11:02 02.03.2010

Minas Tirith Battle

ivana23 ivana23 11:03 02.03.2010

Savest?



'Gradsko zelenilo' potpisuje peticiju

mariopan mariopan 11:33 02.03.2010

Re: Savest?

'Gradsko zelenilo' potpisuje peticiju

Svaka njemu čast ali nešto mi se javlja da će "gradsko zelenilo" koji je potpisao oma sutra da popije otkaz
Bravo za Čoveka
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 12:58 02.03.2010

Re: Savest?

Vec ste dali preporuku ovom komentaru
hm.. <_<
albicilla albicilla 11:13 02.03.2010

beograd je svet

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana