Mediji| Politika

Sjašite malo

jaksa scekic RSS / 05.03.2010. u 23:36

1. Jednoj familiji se ne dopada kako novinar radi. Ako hocete da clan familije igra, novinar mora da se skloni.
2. Jednom politicaru, cija je biografija duze od moje ruke, zakaze presser, istrese se na novinare i ode, i onda ga namole da se vrati, pa se on i dalje na**** keve doticnima.
3. Ne zelim da pricam za Vase novine (radio ili TV sve jedno je) jer ne pisete dobro o nama - sve se cesce cuje.
4. Ministar nazove novinara budalom i preporuci mu lecenje.
5. Molim vas, da li su te informacije koje tražite u interesu građana Srbije?! Moram da prikupim podatke, da vidim šta su lična pitanja, na šta mora kao javni funkcioner da odgovori. Pošaljite pitanja, odgovoriću u dogledno vreme...
6. Posle satanka su izjave, nema pitanja.
7. Ma necu vise da slusam ova s****, dosta mi,  je prekidam intervju.
8. Savetnik za stampu posalje text u kome se ocrni jedna zemlja sa napomenom - objavi ovo.
9. Ne moze ovo, jer povucice reklame, pa smo ga ugasili.

freedomofpress.jpg

Moj odgovor  je ono sto govorim kad me pozovu da pricam mladim ljudima o profesiji kojom se bavim;
Novinarstvo je najlepse zanimanje na svetu, jer imate pravo da budete radoznali, i jos vas za to placaju.

Novinari imaju:
1. Znatizelju i skepticizam.
2. Entuzijazam
3. Hrabrost
4. Osecaj za timski rad
5. Ne veruju grupama za pritisak i lobistima

Novinari ce pitati, novinari ce pisati, jer sustina  profesije je da bude korektor u demokratiji.
Kratko i jasno.
Kome se ne dopada, nek se bavi nekim drugim poslom, gde nece doci u kontakt sa piskaralima. Ali budite pazljivi, takvih poslova je sve manje. Srescemo se kad tad, pa makar i slucajno.

PS: I da ne bude nejasnoca, primeri su iz regiona.
PPS: I molim zainteresovane, il mozete da nadjete neke druge krivce, postaje vec monotono da su samo novinari krivi. Znam nismo ni mi cvecke, ali malo nas o'ladite



Komentari (216)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 23:50 05.03.2010

Leb sa devet kora

Znam da vama nije lako, ali nije lako ni nama da pasemo sve što se napiše.
Znam i da je to više "politika kuće" nego lični novinarski zalet, ali jako mi je zasmetalo poptpuno odsustvo prave informacije o seči platana u Beogradu.Čast izuzecima kojima nije dat veći prostor i pažnja.
Istraživačko novinarstvo se kod nas neguje samo po porudzbini. Mislim na ono, "sad ćemo ovoga da razvučemo po novinama a ovoga nećemo".
Grehota.
A kada sam bila mala baš sam želela da postanem novinar samo niko nije hteo da mi kaže kako?
Sad mogu samo da navijam za vas jer sam i dalje radoznala, pa dajte ljudi vesti, ali prave a ne EPP svaki za svoju kuću i Gazdu.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 19:52 06.03.2010

Re: Leb sa devet kora

kuku mene, ja samo ovaj posao umem da radim. kud ne poslusah dedu i ne odoh u popove. do sad bi bio prota sa nekom masnom parohijom, finom popadijom i imao bi crveni pojas preko trbu'a i gledao bi si posla i uzivao... sar'ana 100 jura, parastos 50 jura, pa kamo krstenja, vencanja, slave, svecenje vodice, osvestavanje ovoga ili onoga, pa donese seljak prase, pa jagnje, pa jaja, pa sumar da dzabe drva za zimu, ih! ali ja ocu da se bavim ... trt milojka.
Goran Vučković Goran Vučković 00:05 06.03.2010

Mora da je to to

9. Ne moze ovo, jer povucice reklame, pa smo ga ugasili.

Ovo mi zvuči kao suština novinarstva.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:07 06.03.2010

e bre jakša

Ovo je slava, ako znate šta je to, i na njoj se ne postavljaju takva pitanja ...
jaksa scekic jaksa scekic 00:15 06.03.2010

Re: e bre jakša

Srđan Mitrović
Ovo je slava, ako znate šta je to, i na njoj se ne postavljaju takva pitanja ...

Ali to pripada politickoj proslosti, kao i ona :"Vi me pitate o trafici, a Hilandar gori"

ja sam mislio da su ta vremena prosla, ali nisu
Ovi moji primeri nemaju ni mesec dana, jos su zeleni
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:17 06.03.2010

Re: e bre jakša

ja sam mislio da su ta vremena prosla, ali nisu

nisu nigde ni odlazila. samo je dss izgubio jedno s u nazivu.
Ovi moji primeri nemaju ni 10 dana, jos su zeleni

nisam ovo očekivao od baba drage
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:14 06.03.2010

ovo je smešno

Predstavnici vladajuće koalicije u Skupštini Srbije optužili su novinare da zlonamernim pisanjem degradiraju rad parlamenta.
Domazet Domazet 00:30 06.03.2010

Shta bi sa osmicom...

...nije valjda cenzura?

A shto se tiche devetke, tako je to kada Free Market od ekonomskog modela postane ideologija. Zachas se pretvori u Stalinist Market...

PS. Ne poratim pazhljivo, osmicu pojeo merge...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:33 06.03.2010

Re: Shta bi sa osmicom...

Free Market

je postao Flea Market
jaksa scekic jaksa scekic 00:36 06.03.2010

Re: Shta bi sa osmicom...

Domazet
...nije valjda cenzura?

A shto se tiche devetke, tako je to kada Free Market od ekonomskog modela postane ideologija. Zachas se pretvori u Stalinist Market...

PS. Ne poratim pazhljivo, osmicu pojeo merge...


8a. (upisati po zelji)


ivana23 ivana23 00:34 06.03.2010

Br.1

Mozda sam subjektivna (priznajem), ali taj primer nema veze sa novinarstvom.
Evo sta je doticni napisao na svom blogu:

Ja ću biti prisutan kod svih bitnijih dešavanja. Zvali su me iz TS i pitali da li želim da budem em si. Rekoh, molim? Pa, em si, MC, Master of Ceremony. Aaa, to... Može... A šta treba da radim? Da budeš u Areni sva tri dana, najavljuješ igrače, vodiš otvaranje, grdiš nevaljale navijače, moderatorišeš žreb, svečanu večeru i neko zezanje u šoping molu (utorak, 19.30, Delta City). Pristadoh, pa ću zato na ovom blogu iznositi u javnost i sve ono što se dešava na tim događajima iza zavese. Sve što prođe cenzuru. Moju. - link
.
jaksa scekic jaksa scekic 00:49 06.03.2010

Re: Br.1

ivana23
Mozda sam subjektivna (priznajem), ali taj primer nema veze sa novinarstvom.
Evo sta je doticni napisao na svom blogu:

Ja ću biti prisutan kod svih bitnijih dešavanja. Zvali su me iz TS i pitali da li želim da budem em si. Rekoh, molim? Pa, em si, MC, Master of Ceremony. Aaa, to... Može... A šta treba da radim? Da budeš u Areni sva tri dana, najavljuješ igrače, vodiš otvaranje, grdiš nevaljale navijače, moderatorišeš žreb, svečanu večeru i neko zezanje u šoping molu (utorak, 19.30, Delta City). Pristadoh, pa ću zato na ovom blogu iznositi u javnost i sve ono što se dešava na tim događajima iza zavese. Sve što prođe cenzuru. Moju. - link
.


Nisam bas siguran, on je vec izgubio jedan pos'o

[/url][url=http://www.uns.org.rs/sr-Cyrl-CS/content/vesti/7052/%D0%B2%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%9B-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%BD-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0.xhtml]
ivana23 ivana23 01:05 06.03.2010

Re: Br.1

jaksa scekic

Zar i na tvom linku ne pise: Иначе, Вишковић је требало да буде спикер на мечевима, на жребу и на свечаној вечери.
To nije novinarstvo.

Posao koji mu je otkazan je za (dobar) honorar i nema veze sa novinarstvom i njegovim poslom sportskog komentatora.
Da mu je krivo, verujem. Inace ne bi pravio frku.

Edit: I taj drugi posao nije izgubio, vec je dao otkaz.
Unfuckable Unfuckable 12:03 06.03.2010

Re: Br.1

- link

ala im je beo onaj blog tamo, katastrofa.

edit: meni je malo nejasno to oko Viškovića, i simpromatično upadljivo "neverovanje" Armenulića & co da je tako nešto uopšte moguće: jasno mi je da je u tom lancu ishrane SĐ daleeeko iznad NV i to se na ovim izjavama sasvim lepo vidi.
Osim toga, posebno je pitanje zašto se RA našao "prozvanim" da priča o svemu tome, to je isto veoma zanimljivo.
Ako nekoga ne mrzi, neka malo pojasni celu tu zapetljanciju, mislim da bi bilo zanimljivo - a vidim da postoje oprečni stavovi.
Ne tvrdim da sam u pravu, jer nemam pojma šta se u stvari dešava, ali vidim sliku koju (verovatno) vidi i velika većina posmatrača: jednog usamljenog novinarčića, koga brani, onako u pola glasa, nešto kolega s jedne strane, a sa druge strane razgalamljenog i pomalo prepotentnog novobogataša koji se upravo eto malo vratio sa privremenog rada u tuđini, pa je rešio da "sredi stvari" i ne
dozvoli da se napiše ili kaže bilo šta što mu nije po volji
Bili Piton Bili Piton 00:40 06.03.2010

Em sam


i inace nesto sav mizeran veceras em jos ovaj blog....sve neka beda na sve strane
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:23 06.03.2010

Re: Em sam

i inace nesto sav mizeran veceras em jos ovaj blog....sve neka beda na sve stran

evo ti song ondaK

(song je po mom ukusu...ybg)



Exitus Letalis Exitus Letalis 01:01 06.03.2010

mićun...

prosto ne znam šta da kažem.
prepadoh se da će mićuna da lupi srčka, kolko se uznemirio.
petarkocic petarkocic 01:45 06.03.2010

Novinare niko ne uzima za ozbiljno

Odavno novinare u ovim banana drzavama niko ne uzima za ozbiljno, ali izgleda da im to nisu jos rekli.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:14 06.03.2010

Re: Novinare niko ne uzima za ozbiljno

Ne radi se o banana državama, već o paradajz državama!
A što se "sedme sile" tiče, u pravu je Dušan Radović: novinari nisu toliko odgovorni zbog onog što objave, već zbog onog što PREĆUTE!
libela libela 06:33 06.03.2010

Re: Novinare niko ne uzima za ozbiljno

petarkocic
Odavno novinare u ovim banana drzavama niko ne uzima za ozbiljno, ali izgleda da im to nisu jos rekli.

Kod nas se vec skoro dve decenije vredno radilo na devalvaciji novinarstva kao profesije.
libela libela 06:34 06.03.2010

Re: Novinare niko ne uzima za ozbiljno

Filip Mladenović
...u pravu je Dušan Radović: novinari nisu toliko odgovorni zbog onog što objave, već zbog onog što PREĆUTE!

Mislim da se to odnosilo na ono vreme u kom je Dusan Radovic ziveo. Sada je drugo vreme i drugi su kriterijumi!
mlekac mlekac 01:47 06.03.2010

Re: Sjasite malo

Joj, Jaksa, znam da ste dali sveze primere, ali ovo je za mene potpuni Deza vu. Stvarno. Ne bavim se novinarstvom i nisam u medijima vec 13 godina, ali, nazalost, izgleda da se u medjuvremenu nista nije promenilo...

Stvarno zalosno.
krkar krkar 02:21 06.03.2010

Što se čudiš?


Novinarstvo je u celom svetu u krizi izazvanoj novom tehnološkom stvarnošću. Novinarstvo se, najviše u glavama urednika, još uvek poima kroz stare principe. Vlasnici su već malo odmakli ali oni rešenje nemaju. Iz te krize može izaći samo kvantnim skokom - potrebno je iznaći novu paradigmu a u tome još niko uspeo nije. Dok god se to ne desi novinarstvo će biti sve slabije - a time i manje verodostojno.

1. Nove tehnologije bitno su snizile entry level troškove za osnivanje svih vrsta medija.

Rezultat: sve više pojedinaca i grupacija može sebi da dozvoli da osnuje medije a da pri tome ne moraju da zadovolje nikakve profesionalne i etičke minimume


2. Pojeftinjenjem tehnologije pojeftinili su i "radnici" na toj tehnologiji. Novinara je sve manje i sve su manje plaćeni, u svim kategorijama.

Rezultat: sve manje kvalitetnih ljudi želi da se opredeli da počne da se bavi novinarstvom ili u njemu ostane


3. Pojeftinjenjem tehnologije povećala se konkurencija a time su se i smanjile zarade, bez obzira kako se naplaćuje. To vlasnike tera na maksimalno smanjenje troškova.

Rezultat: pojmovi kao dopisnik ili resorni specijalista degradirani su do besmisla. Dopisnici su sve nekvalitetniji, površniji i sve manje znaju; spacijalisti se teraju da se bave svim i svačim.


4. Pojednostavljivanjem i pojeftinjenjem tehnologije omogućeno je sve većem broju organizacija da se bave prikupljanjem odnosno stvaranjem vesti. Većom konkurencijom pada cena - konsekventno i kvalitet.

Rezultat: vesti sve više uzimaju od agencija, koje su po definiciji one size fits all i vesti sve više liče jedna na drugu i mediji se ne mogu profilisati sopstvenom proizvodnjom informacija - zato se profilišu sopstvenim spinom


5. Nove tehnologije omogućile su ulazak u novinarstvo (ili "novinarstvo" ) onima koji pre 10 ili 20 godina kadrovski i finansijski to sebi ne bi mogli da priušte. Uz to je tehnologija u velikoj meri ukinula ili bitno izmenila stare kategorije medija stvarajući infotaiment koji se nezadrživo širi.

Rezultat: Prevaga banalnog i senzacionalističkog nad ozbiljnim i analitičkim novinarstvom


6. Nove tehnologije omogućile su široku dostupnost informacija koje konzument ne plaća na direktan i očigledan način.

Rezultat: Sve je manji broj korisnika koji su spremni da direktno plate opšte informacije, kod onih koji žele da plate "prihvatljive" cene sve su niže


7. Prevaga vizuelnih komunikacija nad pisanim učvrstila je sound bite kulturu. Subjekti vesti trude se (i idu u školice za to) da govore u efektnim kratkim izjavama.

Rezultat: Istrgnute izjave postaju važnije od opšteg diskursa i konteksta čime se vrlo često od drveća ne vidi šuma


8. Ubrzanje tehnološkog procesa dovelo je do značajnog skraćenja raspoloživog vremena
za novinarsku proizvodnju. Pojam "tehnoloških rokova" gotovo je potpuno prevaziđen jer se informacija može plasirati u svakom trenutku, čim postane dostupna i prođe osnovnu obradu

Rezultat: Novinari imaju sve manje vremena za pripremu teme i obradu konačnog proizvoda čime nužno pada kvalitet uratka.

itakodaljeitakodaljeitakodalje

I NA SVE TO KOD NAS JOŠ I:

Pored onoga gore rečenog što bi važilo za nas sve i da smo normalno društvo - imali smo opšti raspad sistema vrednosti društva i države u poslednjih 20 godina koji je potpuno obesmislio potrebu za znanjem, odgovornošću, profesionalni i etičkim standardima i profesionalnom kompetentnošću.

I dodatno, u vreme sveopšteg ludila (otprilike 1990-2000 a u velikoj meri i dalje, sve do danas) izgubljen je profesionalan i kompetentan urednički kadar koji je do sada morao da stvori dve generacije naslednika. To se nije dogodilo i Srbija je sada u stanju da oni koji nikada nisu naučili uče one koji još manje znaju.

I kao šlag na torti stvorena je kasta ljigavaca opšte prakse i glorifikovano sluganstvo u svim oblastima i na svim nivoima.

Mrka kapa!

Na sve ovo razni Miškovići, Šaperi, Dinkići, baba-Drage, Tijanići, Vučići, Velje, Irinejibački, Mladenovići, Bebe, Manji, Verani, Karići, Smajlovićke i svi ostali dođu kao svrab. Smetaju ali nisu uzrok smrti novinarstva.
NNN NNN 09:29 06.03.2010

Re: Što se čudiš?

Sva sreća da se novinari ne pitaju za razvoj i cenu tehnologije, inače bismo još živeli na drveću
libela libela 09:38 06.03.2010

Re: Što se čudiš?

NNN
Sva sreća da se novinari ne pitaju za razvoj i cenu tehnologije, inače bismo još živeli na drveću

Doctor Wu Doctor Wu 10:36 06.03.2010

Re: Što se čudiš?

NNN
Sva sreća da se novinari ne pitaju za razvoj i cenu tehnologije, inače bismo još živeli na drveću

Da, izgleda kad padne mrak da je krkan posebno fasciniran pojmom i recju. Napravi celih 8 teza od brat bratu jedne polovicne, i to jos nedojebane.

Mada bi on, izgleda, sudeci na osnovu ovog itakodaljeitakodaljeitakodalje mogao jos. Sva sreca da mu se prispavalo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:45 06.03.2010

Re: Što se čudiš?

troll: Wu, lepo te je videti živog
krkar krkar 13:12 06.03.2010

Re: Što se čudiš?

Da, izgleda kad padne mrak da je krkan posebno fasciniran pojmom i recju. Napravi celih 8 teza od brat bratu jedne polovicne, i to jos nedojebane.

Mada bi on, izgleda, sudeci na osnovu ovog itakodaljeitakodaljeitakodalje mogao jos. Sva sreca da mu se prispavalo.


I don't argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with experience
Doctor Wu Doctor Wu 13:44 06.03.2010

Re: Što se čudiš?

I don't argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with experience

How appropriate! Lici na bumper stickere koje polupismeni americki rednecks lepe na svoja kola. Cudo jedno, ta tehnologija.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:51 06.03.2010

Re: Što se čudiš?

Lici na bumper stickere koje polupismeni americki rednecks lepe na svoja kola.

nemaš pojma, wu, to mu je sa majice...

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 19:58 06.03.2010

Re: Što se čudiš?

i dalje se ovde placa po glavi, a ne po slajfni
behemot123 behemot123 04:01 06.03.2010

Jeste...

Novinarstvo je najbolji posao na svetu. Ali je i mučan, pogotovo kad stigne račun za infostan. I kada godine i godine i godine provedeš u statusu honorarca i posmatraš tupavog Peru koji ima vezu, i posle dva meseca pravi žurku, slaveći zaposlenje. Slatka je i tuča sa armijom piarova, koji su obesmislili čitavu lepu profesiju. Lepo je kada neki sagovornik (takav se iz redova činovnika još nije rodio) kaže, „Mnogo si mi pomogao”. A ti mu kažeš: „Ne brini, to mi je posao”. A običan je čovek i utvrdio si da je pošten i lepo ti. I hodaš ponosno, uzdignute glave. I odeš u kafanu da proslaviš. I posle petoga piva, još sijaš. I dođeš kući, a žena kaže: „Opet si se napio, konju”. A dva infostana neplaćena, a ona zver Đilas dahće za vrat. A ti otvoriš još jedno, za pred spavanje. I iskeziš se sam sebi i kažeš, E boli me pimpek, danas sam uradio dobru stvar.
Sutradan ustaješ mamuran, briješ se, psuješ. Znaš da moraš da se švercuješ u busu do redakcije (dobro, ne moraš, ali je korisno, za budžet). I kažeš, šta koji k...c, neću više da idem tamo, dosta mi je, jebite se. Idem na gradilište, idem da čistim ulice, idem na Jamajku... I sedneš, držeći se za glavu. Jer te Bog prokleo, pa znaš samo da pišeš i da slušaš ljude. I onakav nikakav, sa nadljudskom snagom, odlaziš još jednom.
Sedaš u bus, pažljivo pratiš ulazak i izlazak putnika, da ne utrči ridžovan. Budi na oprezu. Izoštri čula. Izdrži još jedan dan. Možda uradiš dobru stvar .

dolybell92 dolybell92 05:04 06.03.2010

nisam mislio...

to što sam rekao, zapravo NOVINARI su
pogrešno to preneli... pa može da se
shvati pogrešno, zapravo ja nisam rekao to
što su oni naveli... nismo se razumeli...
ja to nisam TAKO mislio..
(ostalo je nejasno šta je u stvari, hteo da negira,
ali da je rekao šta je mislio - jeste.
Ne postoji govor bez mišljenja.)

Šta da radimo sa onim novinarima koji nisu u stanju
da otkriju šta ko misli - kada to ne kaže...
već su prinuđeni da citiraju...?

Danas svako može da se bavi svačim,
kad mogu politikom da se bave oni koji to hoće
(a ne oni koji bi to trebalo ...)
tako svako može da se bavi i novinarstvom...
ovde.

Profesionalci u svom poslu sve teže
opstaju, a na sceni su amateri koji
"jaaaako vole da pevaju, znaju i reči,
ali što nemaju sluha... nema veze..."
sve prolazi... nema tome kraja.

Sve je pobrkano... kriterijumi izgubljeni,
istina diskretno zabranjena, a ako već mora, onda je
treba pripodobiti tako da je ne vidimo,
iako je dobro vidljiva... samo još da
se nađe odgovarajući rečnik i da se garnira
tako da se može progutati a da ne bude baš gorko...



kakapo kakapo 09:58 06.03.2010

dilema

Da li je opravdano i u duhu načela slobode medija reći:" Ne želim da dam izjavu o X, Y, Z... pitanju pošto je vaša medijska kuća nepošteno izveštavala, recimo, o platanima u Bulevaru?"
lubitel lubitel 11:12 06.03.2010

Inventaru 9 + 5


Nesto nedostaje,a bez toga nema novinara,nema novinarstva,ni lokalnog,ni regionalnog,ni globalnog.

Ima li Jaksa primera da novinari igraju igrice,pa se toliko zaigraju da u svojoj iskrenosti budu u vrhu dvojnih igara.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:29 06.03.2010

Dosta kuknjave novinari, bre

Godinama, šta godinama, decenijama slušam, gledam i čitam novinarsku kuknjavu.
Kao, samo novinare nedovoljno plaćaju, vređaju, nipodaštavaju, šamaraju, šutiraju, samo su novinari pod stresom, oni kraće žive, a u ratovima samo novinari stradaju.

Misle li novinari zaista da se to samo njima dešava, ili da se to njima najčešće i najviše dešava, da su samo oni pod stresom?
Šta je sa ostalim profesijama i građanima uopšte?

Rudari, policajci, vatrogasci, drvoseče, vojnici, hirurzi, kranisti, nastavnici ... i ljudi iz drugih profesija nisu pod stresom, njima je život lagodan i svi žive najmanje sto godina?
Njih niko ne vređa, svi imaju velika primanja, među njima nema nezaposlenih, oni u ratovima ne stradaju?

Neće biti da je tako.
Kada ostali kukaju to se ne čuje, nigde o tome ne piše, niko ne snima, pa nema ni na TV.
Međutim, kada novinari kukaju to se i čuje i vidi, a svi ostali moraju da o tome čitaju, slušaju, gledaju i rone suze.

Dosta kuknjave, novinari, bre.... da ne kažem: sjašite malo.
Nije ni nama ostalima lako.
Unfuckable Unfuckable 12:08 06.03.2010

gorka istina

9. Ne moze ovo, jer povucice reklame, pa smo ga ugasili.


boli, valjda zato što je toliko upadljivo ovih dana

ps: Jakša, ovo je, po meni, pravi tekst za onaj video blog
jaksa scekic jaksa scekic 12:11 06.03.2010

Re: gorka istina

Unfuckable
9. Ne moze ovo, jer povucice reklame, pa smo ga ugasili.


boli, valjda zato što je toliko upadljivo ovih dana

ps: Jakša, ovo je, po meni, pravi tekst za onaj video blog


jeste, ali .....nije se potrefilo :)))

J
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:11 06.03.2010

Re: gorka istina

ps: Jakša, ovo je, po meni, pravi tekst za onaj video blog

Unfuckable Unfuckable 12:15 06.03.2010

Re: gorka istina

ozbiljno: zamišljam kako im Jakša, onako skroz mirno, u kameru sipa one poslednje dve rečenice ne menjajući uopšte izraz lica - ne pro ce nji vo
Doctor Wu Doctor Wu 12:19 06.03.2010

Re: gorka istina

ozbiljno: zamišljam kako im Jakša, onako skroz mirno, u kameru sipa one poslednje dve rečenice ne menjajući uopšte izraz lica - ne pro ce nji vo

Ima da ih, sto kaze onaj glavonja, istrese iz gaca k'o Vucela Slobu ili, malo aktuelnije, k'o Qsovac Mila.
jaksa scekic jaksa scekic 12:24 06.03.2010

Re: gorka istina

Doctor Wu
ozbiljno: zamišljam kako im Jakša, onako skroz mirno, u kameru sipa one poslednje dve rečenice ne menjajući uopšte izraz lica - ne pro ce nji vo

Ima da ih, sto kaze onaj glavonja, istrese iz gaca k'o Vucela Slobu ili, malo aktuelnije, k'o Qsovac Mila.


Unfuckable Unfuckable 12:28 06.03.2010

Re: gorka istina

Wu jel znaš da je blogozajednicom opet prostrujao trač da te streljalo?
Tvoji podvizi treba da se ovekoveče nekom serijom stripova, kao Blek Stena, hebote.
Zamisli ide klip na tv:
"Ove srede, na svim kioscima: Wu lema Drageca i Krkara - jednom rukom!"
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:59 06.03.2010

Re: gorka istina

"Ove srede, na svim kioscima: Wu lema Drageca i Krkara - jednom rukom!"

čekaj da naiđe i još gorepomenuti
Doctor Wu Doctor Wu 13:03 06.03.2010

Re: gorka istina

Wu jel znaš da je blogozajednicom opet prostrujao trač da te streljalo?

Stvarno?

Ne znam, mora da je to onaj schmeker od Vasketa nesto petljao.
Unfuckable Unfuckable 13:11 06.03.2010

Re: gorka istina

ma da, morao sam da iskopavam link sa sve tobom online da smanjujem napetos'. Ozbiljni neredi su bili u planu sa sve demoliranjem, a Brajović je čak želeo da se ispoliva benzinom (onim najskupljim, od 109,00) od čega sam ga jedva odgovorio (mislim: gilje, frizura i to...)
Katastrofa većih razmera sa nesagledivim posledicama jedva je izbegnuta.
lubitel lubitel 13:12 06.03.2010

Re: gorka istina

Nakon nicim izazvane apstinencije,konacno se i ponovo pojavio WUUUUUUUUUUUUU.

Neki su se vidim silno obradovali,a neki su se silno WUUUUUsrali od straha.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:19 06.03.2010

Re: gorka istina

Katastrofa većih razmera sa nesagledivim posledicama jedva je izbegnuta.

pazi, sakaćenje je već bilo počelo, to kad navrnu emocije na samo i šapat "...šššš....Wu....ššš...", teško se opoziva stanje.
Doctor Wu Doctor Wu 13:46 06.03.2010

Re: gorka istina

lubitel
Nakon nicim izazvane apstinencije,konacno se i ponovo pojavio WUUUUUUUUUUUUU.

Neki su se vidim silno obradovali,a neki su se silno WUUUUUsrali od straha.

Pa, nije da se ne cujes, sto kazu Bosanci.
lubitel lubitel 14:13 06.03.2010

Re: gorka istina

Priznajem upo**o sam se od smeha (a i to se oseca i cuje na svim jezicima nasih naroda i narodnosti -multikulturalno) kada sam spoznao radost tvog zbog tvog povratka.

Shvatam tek sada kako je onima koji su se WUUUUsrali od straha.Daleeeko se cujju.



Za takve je "novina "Pravda uhlebljenje,to su novine koje ne pisu novinari,cuju se ali se citaju,njima se raduju kao i tebi.
Doctor Wu Doctor Wu 20:00 06.03.2010

Re: gorka istina

Priznajem upo**o sam se od smeha (a i to se oseca i cuje na svim jezicima nasih naroda i narodnosti -multikulturalno) kada sam spoznao radost tvog zbog tvog povratka.

Ma, OK, ne moras toliko da se razlivas, stvarno se cujes.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 12:24 06.03.2010

hmm

"Novinarstvo je najlepse zanimanje na svetu, jer imate pravo da budete radoznali, i jos vas za to placaju"

Jaksa, vise ni to ne vazi, mislim, ne placaju, mnogi, jel i nikom nista. Ne plaćaju "stalno" zaposlenima, ne plaćaju honorarcima, ne plaćaju stalnim i povremenim saradnicima, ne placaju autorima, fotografima, karikaturistima...

Svi se vade na ovo i ono, ali je činjenica da ne plaćaju.

A u toj vreći su mediji svih boja i orijentacija, od Borbe, preko Pravde, do E-novina... spisak je dugačak.

Mislim, ovo naglasavam, da ne ispadne da samo JEDNI nisu placeni.

Na primer, ja u Borbi nisam dobila 12 plata. Moja muka nije manja od muke novinare Pravde, iako se razlikujemo po orijentaciji. Mislim, svi moramo da plaćamo račune, infostan, struju i sl, a brate i da jedemo, skolujemo decu, kupujemo šampon za kosu i kaladont. Zato što živimo od svog rada, svidjao se on ovima i onima ili jok.:)

Posao je posao i treba da bude plaćen, a nešto nemam utisak da država, društvo, kogod, pokušava da stane na rep neplatišama. Priča očas posla sklizne u "svidja mi se", "ne svidja mi se"... Eto, ja na primer ič ne cenim Pravdu, ali ne mislim da ljudi koji prave te novine ne treba da dobiju lovu za svoj rad.







jaksa scekic jaksa scekic 12:34 06.03.2010

Re: hmm

Vesna Knežević Ćosić
"Novinarstvo je najlepse zanimanje na svetu, jer imate pravo da budete radoznali, i jos vas za to placaju"

Jaksa, vise ni to ne vazi, mislim, ne placaju, mnogi, jel i nikom nista. Ne plaćaju "stalno" zaposlenima, ne plaćaju honorarcima, ne plaćaju stalnim i povremenim saradnicima, ne placaju autorima, fotografima, karikaturistima...

Svi se vade na ovo i ono, ali je činjenica da ne plaćaju.

A u toj vreći su mediji svih boja i orijentacija, od Borbe, preko Pravde, do E-novina... spisak je dugačak.

Mislim, ovo naglasavam, da ne ispadne da samo JEDNI nisu placeni.

Na primer, ja u Borbi nisam dobila 12 plata. Moja muka nije manja od muke novinare Pravde, iako se razlikujemo po orijentaciji. Mislim, svi moramo da plaćamo račune, infostan, struju i sl, a brate i da jedemo, skolujemo decu, kupujemo šampon za kosu i kaladont. Zato što živimo od svog rada, svidjao se on ovima i onima ili jok.:)

Posao je posao i treba da bude plaćen, a nešto nemam utisak da država, društvo, kogod, pokušava da stane na rep neplatišama. Priča očas posla sklizne u "svidja mi se", "ne svidja mi se"... Eto, ja na primer ič ne cenim Pravdu, ali ne mislim da ljudi koji prave te novine ne treba da dobiju lovu za svoj rad.



To je balkanski kapitalizam, i to je znak slabe drzave , slabog parlamenta, slabe vlade, jer kako je moguce da firma recimo isplati plate, a ne plati ljudima socijalno i penziono, ili kako napisah pre neki Blog, zao mi je kupio sam nov auto i nemam za plate( znam coveka kome se to desilo).
nema plata prvi mesec-firma ide u stecaj, ili proglasava kao u US stecaj da se zastiti od poverilaca, pa se to polako sredjuje.
To sto nisu novinari (ili bilo ko placeni) a vlasnici se vozikaju u novim dzipovima, je za mene minus drzave, i niciji drugi.
kazace sad-drzava ne treba da se mesa, mora u nekim stvarima.
I da zavrsim jednom jeretickom mislju, nisam clan ni NUNS-a ni UNS-a i necu biti sve dok se ponasaju kao NVO.
Meni treba jak novinarski sindikat koji ce mi resavati uslove, platu,status pa da vidim kako ce se gazda ponasati kad mu se takav sindikat nakaci na vrat.
Zato sam clan Udruzenja samostalnih film i tv radnika, ljudi se ne bave poltikom, ali se bore za nas,od statusa do socijalnog i penzionog, i koliko nam drzava drpa za socijalno i penziono, i troskove
Unfuckable Unfuckable 12:49 06.03.2010

Re: hmm

a je l' ono Putin beše izgurao neki zakon da poslodavci ne smeju da kasne s platama inače im zatvara firmu, tako nekako?
Opasan baja, taj Putin.
krkar krkar 13:19 06.03.2010

Re: hmm

Na primer, ja u Borbi nisam dobila 12 plata.


Ajde, ne kukaj, možda budeš kuma
lubitel lubitel 13:21 06.03.2010

Re: hmm

Evo jos jedne potvrde da Jaksa i kao clan udruzenja TV radnika treba da bude Direktor RTS-a
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:23 06.03.2010

Re: hmm

Ajde, ne kukaj, možda budeš kuma


iju, krkar, ovo neka shifra, bokte:)

uzgred na svahiliju kuma znachi qurac, d'izvinesh na mom svahilijanskom
jaksa scekic jaksa scekic 13:27 06.03.2010

Re: hmm

lubitel
Evo jos jedne potvrde da Jaksa i kao clan udruzenja TV radnika treba da bude Direktor RTS-a


Hvala, ali ja ipak imam nameru da dozivim pe(m)ziju u krugu porodice, a novog cekaju toliki problemi da neka mu je bog u pomoci.
Da ne nabrajam, ali spisak problema je impresivan.
Ali evo samo jedan od 40 i nesto snimatelja u informativnom programu (pazi cak toliko) svega 5 slovima PET zna da montira na lap-topu.
Onda recimo posto ceo svet polako prelazi na 16:9, jednostavno njih mrzi, pa kad vidite materijale 16:9 oni svi izgledaju jajoglavi, jer nekog mrzi da pusti kroz konvertor 4:3,ima jos milijadu sitnica...
Ovo je samo sitnica, a gde su druge stvari, od socijalnog programa, vracanje dugova drzavi i placanje kredita...

J
Unfuckable Unfuckable 13:29 06.03.2010

Re: hmm

Onda recimo posto ceo svet polako prelazi na 16:9, jednostavno njih mrzi, pa kad vidite materijale 16:9 oni svi izgledaju jajoglavi, jer nekog mrzi da pusti kroz konvertor 4:3,ima jos milijadu sitnica...

a znači zato Gradonačelnik izgleda onako... impresivno
krkar krkar 13:29 06.03.2010

Re: hmm

Ali evo samo jedan od 40 i nesto snimatelja u informativnom programu (pazi cak toliko) svega 5 slovima PET zna da montira na lap-topu.


Po mojim informacijama snimatelja u informativnom programu je 76. Ali je broj od 5 koji umeju da urade osnovnu nelinearnu montažu tačan.
krkar krkar 13:30 06.03.2010

Re: hmm

iju, krkar, ovo neka shifra, bokte:)


Ključ šifre na PP
lubitel lubitel 13:37 06.03.2010

Re: hmm

Ako je to stvarno toliko problema kao sto rece-onda nista.

Vidimo se uskoro na Kalemegdanu(to je ona planina -brdo na turskom- kalis),osma klupa levo,za sah tablom.

Kako bi lepo bilo resavati probleme ostalim milijardu sitnica,onih silnih pupkova(pupaka),koje Gmaz ostavlja u amanet,osim ako ih kao savetnice ne vodi u Pristinu.
jaksa scekic jaksa scekic 13:37 06.03.2010

Re: hmm

krkar
Ali evo samo jedan od 40 i nesto snimatelja u informativnom programu (pazi cak toliko) svega 5 slovima PET zna da montira na lap-topu.


Po mojim informacijama snimatelja u informativnom programu je 76. Ali je broj od 5 koji umeju da urade osnovnu nelinearnu montažu tačan.


Nisam bio siguran, cuo sam da je 75, ali rekoh ajde za svaki slucaj da smanjim da me bivsa kuca ne smara.
Onda recimo nece da predju na 16:9 sve do 2012 do digitalizacije, navodno zbog pretplatnicke baze.
Koje baze kad vise nema 4:3 TV da se kupi,a cena TV drasticno pada.
Onda mi recimo film "Sveti gergije ubiva az.." tako smanje jer je film 16:9 a oni ga bace na neki cudni format, pa sam imao gore crno-dole crno i jednu tanku prugu u vidu filma i batalio posao.
Onda se obradovah kad su krenuli HD signal, ubedim mog operatera da ubaci u kabl HD, i bilo par prenosa, te sad daju kulturni digitalni kanal, gde je jedna trecina ekrana siva pozadina sa reklamom, a od HD prenosa nista.
A imalu su Olimpijadu(placena prava) i ligu sampiona koja je HD, zasto nema-ne znaje se.
Ali kako rekoh, novom nek je bog u pomoci, pa neka vidi kako i sta ce
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:17 06.03.2010

Re: hmm

Ključ šifre na PP


e krk(ar) imas PP na PP

:)
dolybell92 dolybell92 23:36 06.03.2010

Re: hmm

Da ne nabrajam, ali spisak problema je impresivan.


Spisak nije moguće napraviti...
Inner Party Inner Party 12:34 06.03.2010

Novinari

Pregazena profesija, jer nema toga sto novinari mogu da napisu a sto politicari i biznismeni ne mogu da spinuju u svoju korist...

Na neki nacin novinari su tu samo da izrazavaju nemoc i frustraciju obicnih ljudi, jer oni jednostavno nisu dorasli mozgovima koji su se posvetili politici i biznisu.

Kraja Kraja 15:06 06.03.2010

...izvinjavam se...

...sto je mozda trol, ali hteo sam da iskoristim priliku...

...mene je u "novinarstvu" pocela da dovodi do ludila nepismenost novinara...sirenje nekog novog jezika, gramatike, pravopisa...
...u svojoj slobodi izrazavanja i pisanja ja mogu sebi da dopustim lupanje ovih tacaka (one za mene imaju smisao), a g.cer moze "dapise rukom olovkudrzecom" jer se mi obracamo jednoj maloj zajednici u kojoj je sloboda takvog izrazavanja dozvoljena...novinari to ne smeju da rade, a ako vec urade, iza njih postoji (trebalo bi da postoji) tandem rektor-korektor...

...da bih bio jasniji, dajem link na danasnju vest na 92-jci...

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=03&dd=06&nav_category=12&nav_id=415952

...vec povrsno citanje pocece da "grebe" oci....

...iz podnaslova sam saznao da je 7000 kandidata odlucilo da donira stipendiju dusanu...potom slede nasumice razbacani zarezi, uglavnom na pogresnim mestima, znaci navoda koji se otvaraju i ne zatvaraju, besmislene recenice tipa "Knez Mihajlovom ulicom, širi se ritam džeza, u koju poslednjih meseci Dušan dolazi i svira."....and so on...novi red pocinje dusanovim textom bez znakova navodjenja, pa ne znam da li to govori dusan ili autor texta...o visku i manjku slova bolje da ne govorim...

...na zalost, ovakvo pisanje je vec godinama praxa...i pored dobronamernih primedbi, upucenih redakciji, textovi se ne ispravljaju, sem ponekad zaista grubih materijalnih gresaka...

...jos jednom izvinjenje za skretanje sa teme...
ivana23 ivana23 15:26 06.03.2010

Re: ...izvinjavam se...

Kraja


Stvarno katastrofa tekst!

Ja moram da pejstujem jedan od komentara:

evo, ako drzava nema ideja kako da mu pomogne u ovoj krizi, da im pomognem - na primer odvoje jedan coskic od onog kragujevackog krsta ili prodaju koji platan i eto ti i karte i upisa i novog saksofona!
(madamemime, 6. mart 2010 12:08)
Kraja Kraja 15:56 06.03.2010

...samo sto sam se izvinio...

...text je kompletno prepravljen, dokaz da ipak neko cita blog sa 92-ke...ili je ipak moj dobronamerni komentar prihvacen.......

...ma, povlacim pohvalu, uredjen je samo podnaslov....
mirelarado mirelarado 16:03 06.03.2010

Re: ...samo sto sam se izvinio...

Kraja
...text je kompletno prepravljen, dokaz da ipak neko cita blog sa 92-ke...ili je ipak moj dobronamerni komentar prihvacen.......

...ma, povlacim pohvalu, uredjen je samo podnaslov....


Код мене линк не ради.
behemot123 behemot123 16:09 06.03.2010

Re: ...izvinjavam se...

"Journalism is not a profession or a trade. It is a cheap catch-all for fuckoffs and misfits -- a false doorway to the backside of life, a filthy piss-ridden little hole nailed off by the building inspector, but just deep enough for a wino to curl up from the sidewalk and masturbate like a chimp in a zoo-cage."

Mislim da ne treba navoditi autora. Ključno je a false doorway to the backside of life... usput, čini mi se da su novine bile mnogo bolje kada su ih stvarali umereno pismeni genijalci, majstori svog zanata, fanatici profesije. Takvih više nema, jer, kada ti tri puta u toku dana nadležne službe kažu „poslaćemo vam saopštenje”, ili „ma ne brinite, uskoro ćemo organizovati konferenciju za štampu povodom cele priče”, tvoj posao više nema smisla. Ti ne služiš čitaocima, građanima, ti postaješ jedan od činovnika. Imajte na umu da je demokratija uvela pojam marketinga u novinarstvo, što je suptilan, ali vrlo brutalan način cenzure. Jer, moderni srpski političar neće reći „prebiću te ako to objaviš”. On će reći: „Obratite se našoj marketinškoj službi”. Na kraju, skoro sasvim isto. I najpovršnija analiza tekstova u dnevnim novinama je dovoljna da se vidi koliko su to u stvari samo jako lepo, ili manje lepo, sročeni pi-ar tekstići. Vest ne postoji, jer se ne stvara iz života, nego se krčka u kakvoj marketinškoj kuhinjici, pa se onda fino plasira. Što stvara jedan perfidni oreol laži i poluistina od kojih čovek koji ih je plasirao ima neposrednu korist. Građanin nije bitan, a o novinaru koji to prenese da ne pričamo. I to je to.

Dobro, nije ovo ništa novo, ali volim da piskaram. Pozdrav.
Kraja Kraja 16:17 06.03.2010

....tuzno....behemot123...

...iako dusko radovic nije bio novinar, njegova jedna recenica je nosila tezinu i istinu necijih feljtona...
...razvodnjavamo jaksu, necu vise...
mirelarado mirelarado 16:24 06.03.2010

Re: ...novi link....

Kraja
...da neko se zaigrao sa linkovima......onda ovako...
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=03&dd=06&nav_category=12&nav_id=415952


Сад сам видела текст, хвала. Чини ми се да је у међувремену било ситних преправки.
behemot123 behemot123 16:29 06.03.2010

Re: ....tuzno....behemot123...

iako dusko radovic nije bio novinar, njegova jedna recenica je nosila tezinu i istinu necijih feljtona...


Tužno, ali tako je. Učinilo mi se da moja tezica o marketingu koji ubija i život i novinarstvo ima veze sa temom. Izvinite ako sam razvodnio. To se Dušku nije dešavalo . U to ime...

Kad lopovi počnu da brane ono što su stekli, neće biti ljućih boraca za poštenje, a protiv lopova. D. R.
topcat topcat 16:35 06.03.2010

Re: ...novi link....

mirelarado

Сад сам видела текст, хвала. Чини ми се да је у међувремену било ситних преправки.


I sa prepravkama, tekst je katastrofa.
Čestitam mladom saksofonisti, ali nije to baš sve tako kako je novinar "objasnio".
Za početak: 7000 ljudi sigurno nije bilo na audiciji za saksofon. Garantiram glavom.
Dalje: odakle informacija da je Berklee najprestižniji muzički konzervatorij na svijetu? Samo u okolici Bostona, tu su još New England Conservaroty i Longy school of music, a ni BU nije za bacit. Nije daleko ni Yale, a nekako ni New York sa okolicom nije baš "zadnja rupa na svirali"...a to je tek East Coast jedne zemlje.

Eto, ovako nastaju tračevi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:38 06.03.2010

Re: ...novi link....

audiciji za saksofon.



a vrata pored je bilo za statiranje u kukuruzu.
mirelarado mirelarado 16:42 06.03.2010

Re: ...novi link....

topcat
mirelarado

Сад сам видела текст, хвала. Чини ми се да је у међувремену било ситних преправки.

I sa prepravkama, tekst je katastrofa.


Тако је, на жалост. Што је још горе, такви текстови преовлађују.
topcat topcat 16:51 06.03.2010

Re: ...novi link....

Srđan Mitrović

a vrata pored je bilo za statiranje u kukuruzu.


Ili sex & the city, epizodu u kojoj Keri drži predavanje u knjižari na Harvardu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:20 06.03.2010

Re: ...novi link....

odakle informacija da je Berklee najprestižniji muzički konzervatorij na svijetu?

dobro je što dečko nije položio prijemni i dobio stipendiju na ucla berkeley, onda bi novinar sigurno pomislio da je dečko pogrešio, jer je berkeley/berklee (ali ko na to još obraća pažnju?), u Bostonu

7000 na saxu - vrh! :)))) to da je svaki 18godišnji koreanac + kinez došao na prijemni, pa ih ne bi toliko skupili. volim loopetanja, vooooliim!!!
Kraja Kraja 17:25 06.03.2010

Re: ...novi link....

...nemojte vise, uradili su vec 3 prepravke texta...sad mi je neprijatno...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:28 06.03.2010

Re: ...novi link....

dakle informacija da je Berklee najprestižniji muzički konzervatorij na svijetu?

nije poenta da je najprestižniji nego da je "jedini srbin IKADA" dobio stipendiju. što je lepo, i pozdravljam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:32 06.03.2010

Re: ...novi link....

nije poenta da je najprestižniji nego da je "jedini srbin IKADA" dobio stipendiju. što je lepo, i pozdravljam.

ali nisam sigura da je to sasvim tačno
behemot123 behemot123 17:38 06.03.2010

Re: ...novi link....

Pošto se pravim pametan u nekoliko postova, samo ću dodati jednu stvar u vezi sa saksofonistom: najgore u ovom tekstu je to što ne postoji odgovor na pitanje KAKO? Kako je mladić dobio stipendiju? Ispada da mu je pala s neba. I urednici moraju nešto da rade, kad novinar fula... Onda bi vest bila kompletna, čak iako je nevešto napisana i sa greškama. Pozdrav.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:56 06.03.2010

Re: ...novi link....

I urednici moraju nešto da rade, kad novinar fula.

urednici...neštA da rade?!
topcat topcat 17:58 06.03.2010

Re: ...novi link....

Kako je mladić dobio stipendiju?


Tako što je školi trebao saksofonist, a on je bio najbolji (i najkorisniji) od kandidata.

Poanta je da je članak traljav i da ga je pisao netko tko o materiji nema pojma, tko ne razumije da je već upasti na Berklee veliki uspjeh i prestiž, ali je pod svaku cijenu htio bombastiku, pa se nalupetao.
Unfuckable Unfuckable 18:00 06.03.2010

Re: topli zec

kakvo masakriranje neznalice, madre mia.
Bio sam već spreman da reagujem primedbom kako je možda samo tipkač pogrešio, naime - typosi u vestima - što na webu, što na tv - su redovni ukras na koji smo se (pa zaboga, tek je 2010, tastatura je tek otkrivena) izgleda navikli, kad ono - Ćao magazin, au!
behemot123 behemot123 18:00 06.03.2010

Re: ...novi link....

urednici...neštA da rade?!


Neje smešno ... sad se nerviram, zato što ne znam kako je klinac dobio stipendiju...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:01 06.03.2010

Re: ...novi link....

(i najkorisniji)

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:01 06.03.2010

Re: ...novi link....

BebaOdLonchara
nije poenta da je najprestižniji nego da je "jedini srbin IKADA" dobio stipendiju. što je lepo, i pozdravljam.

ali nisam sigura da je to sasvim tačno


Pitanje je i da li dečko uopšte svira saksofon ili frulu.
behemot123 behemot123 18:08 06.03.2010

Re: ...novi link....

Tako što je školi trebao saksofonist, a on je bio najbolji (i najkorisniji) od kandidata.

Poanta je da je članak traljav i da ga je pisao netko tko o materiji nema pojma, tko ne razumije da je već upasti na Berklee veliki uspjeh i prestiž, ali je pod svaku cijenu htio bombastiku, pa se nalupetao.


Ma, ne mora da ima pojma o materiji, ali to što je školi trebao saksofonist, još uvek ne odgovara na pitanje KAKO? Jesu ga savatali u Knezu, kako su ga otkrili, otkud im ideja da jure talentovane klince po Beogradu, jesu li to neki muzički skauti što vršljaju po Srbiji, da li se sam prijavio...Meni tu ništa nije jasno, a dovoljna je jedna rečenica da mi objasni. Eto deset tema za novine. I to je problem sa ovom vešću. Uh, nervira me... da niste pominjali, ne bih ni video.
Bili Piton Bili Piton 18:10 06.03.2010

Re: topli zec

Unfuckable

Bio sam već spreman da reagujem primedbom kako je možda samo tipkač pogrešio, naime - typosi u vestima - što na webu, što na tv - su redovni ukras na koji smo se (pa zaboga, tek je 2010, tastatura je tek otkrivena) izgleda navikli, kad ono - Ćao magazin, au!


E, ali te "pogreske tipkaca" nas prate u knjigama i stampanim glasilima vec decenijama....ne moze da ne padne u oci jedna prosta cinjenica - a to je da su vesti B92 i uopste srpskih stampanih i elektronskih medija odvajkada prepune typo gresaka, a nije retkost ni da se sretnu ozbiljniji propusti poput frljanja s padezi. S druge strane, ni u doba Jugoslavije se ne secam da sam u ruke uzeo i jednu jedinu knjigu objavljenu i stampanu u Hrvatskoj u kojoj lektor i korektor nisu temeljno obavili svoj posao. Isto vazi i za hrvatske sajtove (koje, doduse, izuzetno retko posecujem pa imam manje uvida ali utisak mi je da su i oni dobro procesljani).

Brljivost, nemar, nebriga, neodgovornost prema svom poslu, neznanje, ili - sta?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:11 06.03.2010

Re: ...novi link....

behemot123
Tako što je školi trebao saksofonist, a on je bio najbolji (i najkorisniji) od kandidata.

Poanta je da je članak traljav i da ga je pisao netko tko o materiji nema pojma, tko ne razumije da je već upasti na Berklee veliki uspjeh i prestiž, ali je pod svaku cijenu htio bombastiku, pa se nalupetao.


Ma, ne mora da ima pojma o materiji, ali to što je školi trebao saksofonist, još uvek ne odgovara na pitanje KAKO? Jesu ga savatali u Knezu, kako su ga otkrili, otkud im ideja da jure talentovane klince po Beogradu, jesu li to neki muzički skauti što vršljaju po Srbiji, dali se sam prijavio...Meni tu ništa nije jasno, a dovoljna je jedna rečenica da mi objasni. Eto deset tema za novine. I to je problem sa ovom vešću. Uh, nervira me... da niste pominjali, ne bih ni video.

bez da se vređamo ali mislim da je sasvim jasno kako se dolazi do stipendije. niko nikoga ne 'vata po knezu. moraš da se prijaviš, pošalješ snimke, aliciraš, odeš tamo da im sviraš...mislim, zašto bi novinar crtao te, tako jasne, stvari?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:13 06.03.2010

Re: topli zec

Brljivost, nemar, nebriga, neodgovornost prema svom poslu, neznanje, ili - sta?

šta? pa SRBIJA!
topcat topcat 18:14 06.03.2010

Re: ...novi link....

behemot123
Jesu ga savatali u Knezu, kako su ga otkrili, otkud im ideja da jure talentovane klince po Beogradu, jesu li to neki muzički skauti što vršljaju po Srbiji, da li se sam prijavio...


Pa valjda postoji neka procedura.
http://www.berklee.edu/admissions/general/audition_interview.html

(ako uopće pričamo o pravoj školi)

Unfuckable Unfuckable 18:15 06.03.2010

Re: topli zec

Brljivost, nemar, nebriga, neodgovornost prema svom poslu, neznanje, ili - sta?

ili ona čuvena, od koje mi je molto muka "koliko para - toliko muzike"
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:17 06.03.2010

Re: topli zec

koliko para - toliko muzike

ah...ranije je bilo i više para pa su stvari stajale neštA bolje ali i dalje ne dobro. nema tih para za koje bi se Gedža pretrg'o od posla...
geragera geragera 18:19 06.03.2010

Re: ...novi link....

topcat
behemot123
Jesu ga savatali u Knezu, kako su ga otkrili, otkud im ideja da jure talentovane klince po Beogradu, jesu li to neki muzički skauti što vršljaju po Srbiji, da li se sam prijavio...


Pa valjda postoji neka procedura.
http://www.berklee.edu/admissions/general/audition_interview.html



Bolje bi bilo da malo veDZbas umesto, uglavnom, nebitnog razmatranja procedure.
Bili Piton Bili Piton 18:19 06.03.2010

Re: topli zec

Unfuckable
Brljivost, nemar, nebriga, neodgovornost prema svom poslu, neznanje, ili - sta?

ili ona čuvena, od koje mi je molto muka "koliko para - toliko muzike"


Pa jbg, ja i kad radim nesto za dzabe (ili on spec, sto bi se reklo) - trudim se da je sve na svom mestu. Stvar ponosa u krajnjoj liniji.
behemot123 behemot123 18:22 06.03.2010

Re: ...novi link....

bez da se vređamo ali mislim da je sasvim jasno kako se dolazi do stipendije. niko nikoga ne 'vata po knezu. moraš da se prijaviš, pošalješ snimke, aliciraš, odeš tamo da im sviraš...mislim, zašto bi novinar crtao te, tako jasne, stvari?

bez da se vređamo ali mislim da je sasvim jasno kako se dolazi do stipendije. niko nikoga ne 'vata po knezu. moraš da se prijaviš, pošalješ snimke, aliciraš, odeš tamo da im sviraš...mislim, zašto bi novinar crtao te, tako jasne, stvari?


E vidiš, novinar upravo tome i služi. Da objasni. Jer, to što ti to znaš, a meni je drago što si lepa i pametna, ne znači da to zna, recimo, 97 odsto ljudi koji pročitaju taj tekst. A svima treba informacija. Zato je ova, koju čerečite, nepotpuna. Zašto bi neko morao da zna da treba da se aplicira (obrati pažnju na ovu reč)? A pritom, vest govori meni, čitaocu, da je on sasvim slučajno dobio stipendiju. A i ti, tako upućena, ne možeš sa sigurnošću da tvrdiš KAKO je dobio stipendiju. Kapiš? A to je već, sasvim slučajno, obmanjivanje javnosti. I neznanje...
P. S. Džabe lekcije iz novinarstva dijelim . Old skula...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana