Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika

Sveće za drveće

albicilla RSS / 07.03.2010. u 11:03

Pošaljimo poruku - zapalite sveću za platane

26236_1349050573781_1456838909_9394.jpg

OPROSTIMO SE OD PLATANA KAKO DOLIKUJE, SA PUNO CASTI I POSTOVANJA! 
ZAPALIMO SVECE NA SVAKOM MESTU NJIHOVOG NEMILOSRDNOG I NEPRAVEDNOG MASAKRA!!!!


Pozivaju se svi dobrovoljci da se DANAS, u NEDELJU 7.MARTA U 17:45 kod Vukovog spomenika OKUPE I PONESU SVECE (i naravno i sibice, upaljacei odsecene plasticne flase kako se svece ne bi gasile na vetru) SA SOBOM. 

STO NAS JE VISE BRZE CEMO ZAVRSITI I BOLJE ORGANIZOVATI.POSALJIMO SLIKU SVETU DA ZALIMO ZA NASIM PLATANIMA I DA NISMO SVIREPE UBICE!

CEKAMO VAS KOD VUKA!!!

(from FB: SACUVAJMO BEOGRADSKE PLATANE )

a evo i kako je bilo:  26236_1349050813787_1456838909_9394.jpg

26236_1349050493779_1456838909_9394.jpg

 

 



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Exitus Letalis Exitus Letalis 11:08 07.03.2010

kakvi platani?!?!?!

dolybell92 dolybell92 11:55 07.03.2010

Штета...

је већ направљена ...а она је толика
да не постоји постоји корист која би била
већа од штете која је начињена.

Ниједан "лагани шински превоз" (!) који стоји
иза посечених платана неће умањити
одговорност штеточина.

Наставља се ... истим ритмом на исти начин,
ништа ново... а нама простаје само да палимо
свеће .... до последње.



... за цео Булевар Револуције ... једино име
које му припада...
angie01 angie01 12:40 07.03.2010

Re: Штета...

једино име
које му припада...


za ruzichastu prashinu!


Exitus Letalis Exitus Letalis 13:21 07.03.2010

Re: Штета...

Наставља се ... истим ритмом на исти начин,
ништа ново... а нама простаје само да палимо
свеће .... до последње.


bojim se da nema vajde.
nije ih nikad bilo briga ni za ljude, kakvi platani?! koji platani?!
jel se tu može nešto da omasti?!

godinu dana smo palili sveće za sve civilne žrtve rata.
naravno, tada kada je rat već počeo.
i to svaki dan između dva predsedništva.

niko od sadašnjih koji su na vlasti a sad u opozicini nije došao ni jedan
jedini put.
sem, naravno, žarka koraća, vesne pešić, čanka, prokića i onih ljudi okupljenih
oko gss, lige, bg kruga i poneke nvo.

bilo je i novinara tadašnjeg vremena. recimo, stojan cerović, obavezni pera luković.

čak sam ja ostojiću dala kasetu sa songom radeta šerbeđije "neću rat" a da
nije imao ni pojma šta je to. bio je kao novinar.

skupljali smo potpise za peticiju da građani srbije ne služe vojsku van granica srbije.
i skupili smo 70.000 hiljada.
a trebalo je 100.000 da bi se uopšte našlo u skupštini na dnevnom redu.
ili, čini mi se, 28 poslanika.
bilo je i tada u skupštini demokrata al nema govora da su podržali inicijativu.

al nas je zato u maskirnoj uniformi obišao dragoslav bokan koji je nožem iscepao platneni transparent "za sve civilne žrtve rata".
a taj isti lik je bio u izbornom štabu princeze jelisavete.
a sad predaje etiku u školi za srpske gospođice.
angie01 angie01 14:03 07.03.2010

Re: Штета...

a sad predaje etiku u školi za srpske gospođice.



e,ako to nije cinizam najgore vrste-ne znam shta je!


hazar hazar 13:03 07.03.2010

!?

Da palimo sveće za drveće? Razumem da vam je žao, da se ne slažete i hoćete da izrazite protest, ali da palite sveće za drveće
arianna arianna 13:15 07.03.2010

Re: !?

"Svitanje počinje buđenjem naroda" ... možda su sveće nagoveštaj buđenja
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:33 07.03.2010

Re: !?

arianna
"Svitanje počinje buđenjem naroda" ... možda su sveće nagoveštaj buđenja

u zemlji srbiji nikad.
samo kad nekog ubiju.
kao na primer, premijera...



arianna arianna 13:38 07.03.2010

Re: !?

Exitus Letalis

u zemlji srbiji nikad.
samo kad nekog ubiju.
kao na primer, premijera...


mislim da smo tek tad kolektivno zaspali
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 13:41 07.03.2010

Re: !?

Da palimo sveće za drveće? Razumem da vam je žao, da se ne slažete i hoćete da izrazite protest, ali da palite sveće za drveće


a sta se ti pa hazar toliko cudis majke ti?

Veselin Čajkanović navodi običaj iz istočne Srbije pričešćivanja o Uskrsu koje se vrši pod zelenim drvetom, onako kako se u starim kultovima vršilo u hramu.

Čest motiv srpskih narodnih pesama je hajduk koji se obraća bogu pod jelom, vidjenim, senovitim drvetom.

Spisak obožavanog drveća je dugačak: bor kralja Milutina u Nerodimlju, kruška kod Djevdjelije, orah kod Molovina u Sremu, lipa kod izvora Cornika u Slavoniji, ili brest u Petrovgradu. I sama imena manastira kao Krušedol, Orahovica ili Grabovac, govore nam o starinskim predhrišćanskim svetilištima čiji su centri bili u svetim gajevima.

Drvo može pripadati nekoj duši, demonu, vili, ili božanstvu, ali drvo može važiti i samo po sebi za demona, odnosno božanstvo. Primer badnjaka kome se o Badnjoj večeri prinose žrtve, upućuju pozdravi i molitve i koji sve vreme ima tretman ličnosti, i koji se kao božanstvo spaljuje da bi se ponovo rodilo.


Prema Nestorovoj hronici, kada su Rusi u jednoj borbi 983. godine odneli pobedu, knez Vladimir otišao je u grad Kijev da prinese žrtve idolima.


Koliko je ozbiljno obožavanje svetog drveća može se videti i iz starih nemačkih zakona koji su najsvirepije sankcije odredjivali za one koji se usude da oljušte koru sa živog drveta.

Pupak krivca se sekao i zakivao za oguljeni deo drveta, sam krivac je morao da ide oko drveta sve dok se njegova creva ne obaviju oko stabla sa ciljem da se mrtva kora zameni nečim živim od krivčeva tela.

Drugim rečima, kazna je bila život za život, život čoveka za život drveta. Litvanci su, na primer verovali, da svako ko poseče granu obožavanog drveća, ili postane sakat, ili iznenada umre.


I bogosluženje je najčešće obavljano u svetim gajevima; tu su se skupljali vernici, sveštenik vršio obred, grane su ponekad služile kao predikaonica, a samom svetom drvetu prinosila se žrtva.

U našim krajevima poznat je ritual prinošenja žrtve glogu. Uoči mladog utornika vračara odnosi pod drvo gloga pogačicu, vino, vodu, so, cveće, konjsku potkovicu i klin, zaklinjući demone na glogu, sive feminae, sive mares da prime žrtvu.

U srpskim žrtvenim običajima mogu se razlikovati elementi koji svojim sadržajem korespondiraju sa raznim etapama razvoja stare srpske religije. Tu spadaju običaji koji iskazuju poštovanje mistične snage duhova vegetacije.


hazar hazar 14:10 07.03.2010

Re: !?

Poštovana g-đo Vesna,
Hvala mnogo na poučavanju o spiritualnoj ulozi drveća kod pagana ili ostataka paganskih verovanja kod Hrišćana. Paljenje sveća za mrtvo drvo, pa makar to bilo i sveto drvo( teško da bi se platan kvalifikovao za sveto drvo na ovim prostorima) se ipak nigde ne pominje.

Namera organizatora da iskaže protest na ovakav način će izazvati samo podsmeh kod gradskih vlastodržaca. Ne možete u građansku akciju kao da ste dete, koje piše zadatak na temu kako oplakati posečeni drvored. Ako su građanske akcije pred seču bile na ovom nivou, tada mi je potpuno jasno što ih niko nije uzeo za ozbiljno.

Molim organizatore da što pre odrastu, jer građanski protesti nisu igre. Zarad uspešnosti nekih budućih građanskih akcija, molim ih da odustanu, a umetničke performanse neka izvode u prostorima za to namenjenim i pred publikom koja će se potruditi da ih razume.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:30 07.03.2010

Re: !?

Namera organizatora da iskaže protest na ovakav način će izazvati samo podsmeh kod gradskih vlastodržaca.


Poštovani g-dine Hazaru

Podsmeh vlastodržaca nije baš nikakv razlog za odustajanje od gradjanskog protesta paljenjem sveća. Sveće su izraz žalosti i tuge.

Vlastodršci se uvek smeju.Dok mi plačemo. I plaćamo.

I da nastavim u edukativnom duhu, smeh vlastodržaca je uvek - smrdljiv.

Da problemi i u državi mogu da počnu jednom običnom izjavom, lepo je pokazao zaplet drame »Edward II« Christophera Marlowea (1564-1593).

Radnja se dešava u četrnaestom veku i prikazuje šta biva kad vladar nije cvećka, kad su plemići nesnosno licemerni, a vlastodržac nekritički dodeljuje državne privilegije, prazne blagajne i siromaštvo podanika ga ne uzbudjuje.

Rečju, »smrdele su reke, smrdeli su trgovi, smrdele su crkve, smrdelo je pod mostovima i u dvorovima. Seljak je smrdeo kao i sveštenik, šegrt kao i majstorova žena, smrdelo je kompletno plemstvo, čak je i kralj smrdeo, smrdeo je kao grabljivica, a kraljica kao stara koza, kako leti tako i zimi«, sto bi rek'o Patrik Ziskind u »Parfemu«.

Vaša molba da organizatori odustanu, u ime "uspešnosti nekih budućih građanskih akcija", je totalno fuj. Argumentacija vam je loša, a namere sumnjive.






hazar hazar 14:34 07.03.2010

Re: !?

Vaša molba da organizatori odustanu, u ime "uspešnosti nekih budućih građanskih akcija", je totalno fuj. Argumentacija vam je loša, a namere sumnjive.

Vaše pravo da tako mislite. Devalvacija značaja građanskih protesta sa ovakvim nezrelim delovanjem, koje šira javnost inače neće razumeti, ako je uopšte i briga za drvored u Beogradu, po meni je izvesna.
arianna arianna 14:41 07.03.2010

Re: !?

hazar

Molim organizatore da što pre odrastu, jer građanski protesti nisu igre. Zarad uspešnosti nekih budućih građanskih akcija, molim ih da odustanu, a umetničke performanse neka izvode u prostorima za to namenjenim i pred publikom koja će se potruditi da ih razume.





Da ste Vi jedan od organizatora protesta, govorimo hipotetički, kako biste organizatorima pomogli praktično, bez molbe i konstatacije nezrelosti. Imate li neki konstruktivan predlog?
hazar hazar 14:49 07.03.2010

Re: !?

arianna

Da ste Vi jedan od organizatora protesta, govorimo hipotetički, kako biste organizatorima pomogli praktično, bez molbe i konstatacije nezrelosti. Imate li neki konstruktivan predlog?

Masovno bih podržao ovog momka o kome piše Ivana. Pre ili kasnije neko mu mora pomoći, odmeniti ga na straži i sačuvati drvo. Taj platan još nije posečen i može biti primer za ostatak drvoreda. Ovo sve govorim pod uslovom da drveće zaista nije trebalo da se seče. Čuo sam toliko suprotstavljenih mišljenja, da postoji opravdana sumnja u ispravnost seče.
Kazezoze Kazezoze 15:18 07.03.2010

Re: !?

arianna
"Svitanje počinje buđenjem naroda" ... možda su sveće nagoveštaj buđenja

za budjenje je potreban budilnik i ja predlazhem da umesto sveca navijete budilnike svi u isto vreme i da pokushate probuditi gradjane dok vam josh nisu zabetonirali reke

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:23 07.03.2010

Re: !?

Devalvacija značaja građanskih protesta sa ovakvim nezrelim delovanjem, koje šira javnost inače neće razumeti, ako je uopšte i briga za drvored u Beogradu, po meni je izvesna.


znam za razne oblike gradjanskih protesta, znam za različite savete, do onih koje cipele treba obuči. čula sam i za različite kvalifikacije, ali za ovo "nezrelo", nisam, sem na jednom predizbornom plakatu, nešto beše "zrelo je", pojma nemam.

ajde, uputite me, da ne ostanem neuka.

- zašto je gradjanski protest na kome se pale sveće NEZREO?
- zašto od takvog protesta, sa svećama, mogu da trpe "neki budući protesti"?
- koje to oblike protestovanja "šira javnost" razume , pošto kažete da ovaj "neće razumeti"?




Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:51 07.03.2010

Re: !?

hazar
Poštovana g-đo Vesna,
Hvala mnogo na poučavanju o spiritualnoj ulozi drveća kod pagana ili ostataka paganskih verovanja kod Hrišćana. Paljenje sveća za mrtvo drvo, pa makar to bilo i sveto drvo( teško da bi se platan kvalifikovao za sveto drvo na ovim prostorima) se ipak nigde ne pominje.

Namera organizatora da iskaže protest na ovakav način će izazvati samo podsmeh kod gradskih vlastodržaca. Ne možete u građansku akciju kao da ste dete, koje piše zadatak na temu kako oplakati posečeni drvored. Ako su građanske akcije pred seču bile na ovom nivou, tada mi je potpuno jasno što ih niko nije uzeo za ozbiljno.

Molim organizatore da što pre odrastu, jer građanski protesti nisu igre. Zarad uspešnosti nekih budućih građanskih akcija, molim ih da odustanu, a umetničke performanse neka izvode u prostorima za to namenjenim i pred publikom koja će se potruditi da ih razume.


Evo, postoji jedan kolac-drvo, valjda svima poznato. E, taj glogov kolac nije zaboden na pravo mesto. Nista simbolika i umetnicki dozivljaj, samo prava stvar!
arianna arianna 16:23 07.03.2010

Re: !?

Jelena Pavlović

Evo, postoji jedan kolac-drvo, valjda svima poznato. E, taj glogov kolac nije zaboden na pravo mesto. Nista simbolika i umetnicki dozivljaj, samo prava stvar!



Okanite se kolčeva, kuka i motika... pomisliće jEvropa da nismo civilizovani i utiče nam loše na imidz. Oni budilnici deluju kao prava stvar.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:56 07.03.2010

Re: !?

arianna
Jelena Pavlović

Evo, postoji jedan kolac-drvo, valjda svima poznato. E, taj glogov kolac nije zaboden na pravo mesto. Nista simbolika i umetnicki dozivljaj, samo prava stvar!



Okanite se kolčeva, kuka i motika... pomisliće jEvropa da nismo civilizovani i utiče nam loše na imidz. Oni budilnici deluju kao prava stvar.


Ama, ima jEvropa da se uplasi od nemani i njenog podrigivanja. A budilnici....priznajem dobra zamisao. Samo da se nasteluju da ne kasne kako bisinhronizovano alarmirali uspavane.

bbnufar bbnufar 17:29 07.03.2010

Re: !?

Djavoli se zlurado smeju ,pozovi dete u sebi pa ces setiti a, andjeli placu!
Biti dete i gledati cisto decijim ocima svet nije greh niti za osudu vec bahatost odraslih nadasve"zrelih" ljudi.Citaj mene-Ljudi!
hazar hazar 20:38 07.03.2010

Re: !?

- zašto je gradjanski protest na kome se pale sveće NEZREO?
- zašto od takvog protesta, sa svećama, mogu da trpe "neki budući protesti"?
- koje to oblike protestovanja "šira javnost" razume , pošto kažete da ovaj "neće razumeti"?

Hajde da ponovim ako prethodno nisam bio jasan. Paljenje sveća za "dušu" mrtvih platana je nešto što ne postoji u ovom narodu, pa je kao takvo nerazumljivo široj javnosti, a verovatno i smešno. Ako takvim načinom delovanja hoćete da postignete neki cilj onda je to nezrelo. Još gore je ako je organizator smislio građansku akciju koja nema nikakav cilj, a sve mi se čini da je to ovde slučaj, tj. akcija mi više liči na nekakav performans koji je sam sebi cilj.

Javnost bi savršeno dobro razumela odbranu preostalih platana, nekakav performans koji bi odslikao insinuacije o seči zarad nečije zarade, ili parkinga i sl., a nikako ovakvu stvar.

Znate ono kada se čobanče šalilo i vikalo vuk i svi dotrčavali, a kada su prestali da ga shvataju ozbiljno i vuk se stvarno pojavio, pomoći nije bilo. Zato, po mom mišljenju, ne treba organizovati akciju kakva se predlaže.
ivana23 ivana23 20:58 07.03.2010

Re: !?

hazar
Paljenje sveća za "dušu" mrtvih platana je nešto što ne postoji u ovom narodu, pa je kao takvo nerazumljivo široj javnosti, a verovatno i smešno.

Prvo, niko nije spominao dusu.
Drugo, potcenjujes javnost, i vrlo je ruzan nacin na koji to radis.

I kakve veze sa paljenjem sveca ima ta prica o vuku?



Bilo je kao sto vidis i onih koji su shvatili poentu paljenja sveca.




hazar hazar 21:20 07.03.2010

Re: !?

Prvo, niko nije spominao dusu.

E sada ja ne razumem poentu paljenja sveća mrtvima (posečenima i sl.), pa mi vi objasnite.
Drugo, potcenjujes javnost, i vrlo je ruzan nacin na koji to radis.
I kakve veze sa paljenjem sveca ima ta prica o vuku?

Ne potcenjujem je ni na koji način, baš naprotiv. Zato između ostalog i priča o vuku.
Bilo je kao sto vidis i onih koji su shvatili poentu paljenja sveca.

Znači da je ova priča dalje bespredmetna. Za razliku od mene neko misli da paljenje sveća za posečenim platanima ima neki cilj i da će nešto značiti za budućnost.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:04 07.03.2010

Re: !?

ivana23
hazar
Paljenje sveća za "dušu" mrtvih platana je nešto što ne postoji u ovom narodu, pa je kao takvo nerazumljivo široj javnosti, a verovatno i smešno.

Prvo, niko nije spominao dusu.
Drugo, potcenjujes javnost, i vrlo je ruzan nacin na koji to radis.

I kakve veze sa paljenjem sveca ima ta prica o vuku?



Bilo je kao sto vidis i onih koji su shvatili poentu paljenja sveca.





Ima onih za koje je priroda jedino bozanstvo i koji veruju da samo svi isti i da imamo duh-dusu....
trocki trocki 01:14 08.03.2010

Re: !?

DA IM PRIKOLJEMO I JAGNJE NA OLTARU ILI VOLA?LEGOH SINOC U SRBIJI,PROBUDIH SE U DIZNILENDU!


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 02:50 08.03.2010

Re: !?

trocki
DA IM PRIKOLJEMO I JAGNJE NA OLTARU ILI VOLA?LEGOH SINOC U SRBIJI,PROBUDIH SE U DIZNILENDU!




Ti si lego i probudio se u zomberlandu.
trocki trocki 11:56 08.03.2010

Re: !?

Ako ti tako kazes!Jeste li organizovali i 40 dana za "pokojnike"?I to je deo naseg kulturnog nasledja kojim se "gadjate"!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:14 08.03.2010

Re: !?

trocki
Ako ti tako kazes!Jeste li organizovali i 40 dana za "pokojnike"?I to je deo naseg kulturnog nasledja kojim se "gadjate"!


Oh Lord, help me to keep my big mouth shut until I know what I'm talking about!
trocki trocki 00:55 09.03.2010

Re: !?

CINIZAM DRAGA!BOLJE BI NAM BILO DA SVECE PALIMO SVOJOJ BUDUCNOSTI I SLOBODI!KADA RESIMO SVOJU EGZISTENCIJU MOZEMO SE BAVITI I DRUGIM STVARIMA!
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:56 09.03.2010

Re: !?

свеће паљене дрвећу јесу свеће паљене будућности.

јер егзистенција се неће тако лако ”решити”. дрвосечама на власти одговара да нико нема ни за хлеб, да не би имао снаге и времена да таласа много око неважних ствари као што је дрвеће.
trocki trocki 12:43 09.03.2010

Re: !?

Gladna vojska se nemoze boriti!
ivana23 ivana23 14:34 07.03.2010

***

ivana23 ivana23 14:38 07.03.2010

Re: ***



07.03.2010. Bulevar Kralja Aleksandra
Ministar kulture Nebojsa Bradic potpisao peticiju da se platan 198 ne sece
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:04 07.03.2010

Re: ***

Ministar kulture Nebojsa Bradic potpisao peticiju da se platan 198 ne sece

Kazezoze Kazezoze 21:20 07.03.2010

Re: ***

BebaOdLonchara
Ministar kulture Nebojsa Bradic potpisao peticiju da se platan 198 ne sece


meni se chini da je ovom ministru vazhnija poza za slikanje nego zaista sam gest potpisivanja peticije za spas zadnjeg beogradskog platana...
draft.dodger draft.dodger 21:53 07.03.2010

Re: ***

Kazezoze
BebaOdLonchara
Ministar kulture Nebojsa Bradic potpisao peticiju da se platan 198 ne sece


meni se chini da je ovom ministru vazhnija poza za slikanje nego zaista sam gest potpisivanja peticije za spas zadnjeg beogradskog platana...


Kako iskusno gleda u objektiv!?
ivana23 ivana23 22:24 07.03.2010

Re: ***

Kazezoze
meni se chini da je ovom ministru vazhnija poza za slikanje nego zaista sam gest potpisivanja peticije za spas zadnjeg beogradskog platana...


draft.dodger

Kako iskusno gleda u objektiv!?


Ima i drugih slika gde potpisuje peticiju, ali sam izabrala ovu (neko ga je zamolio da se okrene), da bi se videlo da je zaista on.
Ne zaboravite da ovo fotografisu obicni ljudi za fb stranu sa slikama, nije to novinska fotka.

Nemojmo biti maliciozni iako ni meni nije po 'ukusu'.
antioksidant antioksidant 22:37 07.03.2010

Re: ***

meni se chini da je ovom ministru vazhnija poza za slikanje nego zaista sam gest potpisivanja peticije za spas zadnjeg beogradskog platana.

Nemojmo biti maliciozni iako ni meni nije po 'ukusu'.
nisam maliciozan ako ocekujem od ministra (znaci nekog sa politickom moci) da uradi nesto konkretnije od potpisivanja i slikanja
ivana23 ivana23 22:46 07.03.2010

Re: ***

antioksidant
nisam maliciozan ako ocekujem od ministra (znaci nekog sa politickom moci) da uradi nesto konkretnije od potpisivanja i slikanja

OK, slazem se, ali kada tako napises ocekujem i da predlozis sta bi/je trebalo da ucini?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:20 07.03.2010

Re: ***

ivana23
antioksidant
nisam maliciozan ako ocekujem od ministra (znaci nekog sa politickom moci) da uradi nesto konkretnije od potpisivanja i slikanja

OK, slazem se, ali kada tako napises ocekujem i da predlozis sta bi/je trebalo da ucini?

да се баци под платан ил да се спали под платаном ...
јел одговара?
бесмислено је ово препуцаванје, ал стварно.
да је барем дошло њих таквих ко брадић неколико стотина, нек се сликају, ал нек подрже...

тај брадић бар хоће да се огласи и око других ствари. а ови само ако има нека лова, клопа, модна ревија ... итајрад...
ivana23 ivana23 00:10 08.03.2010

Re: ***

Olga Medenica - na fb pita:

Da li je moguce objaviti umrlicu platanu?

Recimo u Politici? Pa 10 umrlica, od raznih clanova "porodice" nekoliko dana za redom.

U tekstu neka korisna informacija u par redova.

Ovo bi moglo da posluzi kao stedstvo za razbijanje medijske gluve tisine, to bi mozda mogao da bude nacin da se provuce neka vest o otporu.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:58 08.03.2010

Re: ***

Ministar kulture Nebojsa Bradic potpisao peticiju da se platan 198 ne sece

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:08 08.03.2010

Re: ***

Ne zaboravite da ovo fotografisu obicni ljudi za fb stranu sa slikama, nije to novinska fotka.

baš tako, ivana. ljudi sa fejsbuka glasaju, ne moraju biti fotografi.

enivej, šta je to, tihi protest jer protiv srBskog berluskonija ne možemo, pa ako se kandidujemo reći ćemo da smo bili - protiv? Krletov tihi rad pod žitom?
antioksidant antioksidant 10:17 08.03.2010

Re: ***

OK, slazem se, ali kada tako napises ocekujem i da predlozis sta bi/je trebalo da ucini?

podigne medijsku buku
on je ministar i to moze jako dobro da uradi
neka stane pored vlade i pozove kamere
(scena ministra koji stoji 24 sata pored nekog drveta da bi ga zastitioje dovoljno interesantna da bude prikazane i sire od srpskog medijskog mraka)
on moze da probudi svest anestezirane javnosti
(da li sam ispunio ocekivanje?)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:49 07.03.2010

ako laze koza. ne laze montaza





"Platani su drvo koje nije dobro za parking mesta, jer što je drvo deblje to je manje parking mesta, dogovorili smo se da pazimo na parking mesta, znači, ta drveća ne treba da ugrožavaju parking mesta, Bulevar mora tako da izgleda, da nema gore iznad zemlje više ništa, samo parking mesta i time će se Beograd ponositi, dogovorili smo se da posečemo ono što je najbolje...", kaže gradonačelnik Beograda Dragan Djilas u premontiranom govoru o razlozima za seču platana u Bulevaru Kralja Aleksandra u Beogradu
miloradkakmar miloradkakmar 23:42 07.03.2010

Re: ako laze koza. ne laze montaza

Bulevar mora tako da izgleda, da nema gore iznad zemlje više ništa, samo parking mesta i time će se Beograd ponositi, dogovorili smo se da posečemo ono što je najbolje.

Na plus 40 stepeni najlepše je parkirati u 'ladovinu.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:00 07.03.2010

akcija

nekad bi ova akcija odmah osvanula na prvoj strani, ali sada jok, heh
arianna arianna 18:10 07.03.2010

Re: akcija

Vesna Knežević Ćosić
nekad bi ova akcija odmah osvanula na prvoj strani, ali sada jok, heh


A zašto sad nije? Zašto ne pišu novinari o ovome?
Olga Medenica Olga Medenica 22:05 07.03.2010

Re: akcija

A zašto sad nije? Zašto ne pišu novinari o ovome?


Dobro pitanja.
Pisu novine svasta doduse: platani su truli, pocinje rekonstrukcija, poseceno je, pocisceno je, postignuto je....i ostale udarnicke $£%$%$%%&
ssvetlana92 ssvetlana92 22:12 07.03.2010

Kako god...

Večeras sam bila i upalila sveću u ime svih koji nisu došli i odali počast prelepim platanima, koji su krasili naš grad. Nije bilo mnogo ljudi, ali oni koji jesu došli, i dalje su deca u duši..i veruju!
Meni lično je značilo
margos margos 22:41 07.03.2010

Re: Kako god...

Hvala ti u moje ime. :)
mikele9 mikele9 23:31 07.03.2010

Re: Kako god...

I u moje ime od
In Medias Res In Medias Res 01:29 08.03.2010

huh

Koje je ovo l00dilo . IZgleda kao okupljanje neke satanisticke sekte .
Dajte nesto originalnije , ove fore se ne koriste decenijama.
ssvetlana92 ssvetlana92 01:56 08.03.2010

Re: huh

Tako si pametan..nisi ti za dve noge!
JJ Beba JJ Beba 12:33 08.03.2010

Re: huh

In Medias Res
Koje je ovo l00dilo . IZgleda kao okupljanje neke satanisticke sekte .
Dajte nesto originalnije , ove fore se ne koriste decenijama.

da pozovemo navijače u pomoć da nešto demoliramo? nije originalno ali je ubistveno, a i toleriše se.
Si na tu originalnost mislio?


blogovatelj blogovatelj 17:24 08.03.2010

Re: huh

da pozovemo navijače u pomoć da nešto demoliramo? nije originalno ali je ubistveno, a i toleriše se.
Si na tu originalnost mislio?


Misaona i direktna, kao i uvek
JJ Beba JJ Beba 21:57 08.03.2010

Re: huh

blogovatelj
da pozovemo navijače u pomoć da nešto demoliramo? nije originalno ali je ubistveno, a i toleriše se.
Si na tu originalnost mislio?


Misaona i direktna, kao i uvek

jbg DNK
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 09:21 08.03.2010

ajd' sad

a) nek ostane ono jedno drvo. ono je sad simbol drzavnog bezobrazluka. ako ga uprkos svemu iseku, osramotili su se skroz (sto drvetu ne pomaze, niti nama, ali govori o njima).

b) ima jos mesta u beogradu i na inim mestima (jer srbija nije (samo) beograd) koja mogu da unakaze. motrimo ostrim okom, te kao takvi reagujmo pravovremeno i masovnije.

c) ako je mogla krugolina da im napravi cirkus i da pokrene stvari (oko stvari koja vecini ljudi fakat deluje vaznije nego drveta ili tamo neka priroda), mozemo vala i mi.
albicilla albicilla 15:50 08.03.2010

djordje bobic pise

Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:18 08.03.2010

Re: djordje bobic pise

djordje bobic pise


nisam obožavatelj rečenog, ali mu ono tamo nije van pameti
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:56 08.03.2010

Re: djordje bobic pise

Aleksandar Vasović
djordje bobic pise


nisam obožavatelj rečenog, ali mu ono tamo nije van pameti


Gospodin Bobicev tekst je vrlo dobar i razuman. Pocetak nerazumnog menjanja Beograda odigravao se u vreme g. Bobicevog delovanja kao glavnog gradskog arhitekte. Na zalost njegov office nema obicaj, kao sto to nije obicaj u poslovnom svetu ovog novo-komponovanog establismenta, da odgovori na molbe gradjana. Ipak menadzeri grada ne bi mogli tako grubo i bahato da postupaju, da se sprecavalo grubo i bahato menjanje starog Beograda pocevsi od zgrada, preko ulica, pa do zajednickog vlasnistva, parkova i gradskog zelenila. Platani su poseceni jer je NEKO zeleo da pokaze KO JE GAZDA U KUCI koja vise nema ni krov, a i temelji su joj se, jos odavno, poljuljani.
vishnja92 vishnja92 18:57 08.03.2010

Re: djordje bobic pise

gospodin Bobic nema moralnog integriteta sa kojim bi mogao da stoji iza napisanog - prvi pasus se direktno kosi sa svime sto je uradio kao Gradski arhitekta.
takvi su mi obrukali profesiju i napravili prolaz kojekakvim Djilasima.

ps - dZordZe, sram te bilo
JJ Beba JJ Beba 22:06 08.03.2010

Re: djordje bobic pise

albicilla
http://djordjebobic.com/?p=2248

the djordje bobić? gradski arhitekta koji je sjebao terazijski plato i pretvorio ga u ništa. kažu da su rusi vlasnici TOGA, znači u pretvorio ga u rusko ništa.
The Djordje Bobić koji je "preuredio" pijac zeleni venac tako da se već raspada a gradila ga njegova firma po njegovom projektu!?
taj Đorđe Bobić?
On piše o nečemu što je vlasništvo nas građana?
kako ga nije sramota
jbt kakav otpad hara ovim gradom
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:47 08.03.2010

otpad je za sve kriv

баш тај.

па после оптужи београђане да су за све те промашаје сами криви јер не воде добро рачуна о својим отпацима.

ivana23 ivana23 09:44 09.03.2010

***

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana