Gost autor| Život

u muškarcima ima nešto ljudoždersko

ana_radmilovic RSS / 08.03.2010. u 18:49

nasumično izabrala priče, našla na netu (pa ako ima nekih grešaka nije do mene) ...  gledala sam na b92 onu iz žena u crnom i onu drugu i setila se pametnog i duhovitog radovića i da ima i onih sa smislom za humor

dakle, gost autor: duško radović

U muškarcima ima nešto ljudoždersko

Pravo da vam kažem, ja muškarce prezirem! Meni svaki muškarac liči na životinju! Svi imaju neki miris....Strašno!
Kad govore - deru se, kad spavaju - hrču, kad jedu - mljackaju i srču...Prave životinje!
Ne mogu nikako da obuzdaju ono životinjsko, primitivno u sebi! Uvek kad pogledam nekog muškarca, naročito od ovih mlađih, imam utisak da bi bio u stanju da me pojede!  Ima nečeg ljudožderskog u njima...nečeg što još samo imaju zveri!
jeste li ih gledali kad nešto rade, kad recimo, cepaju drva?  Oni to rade sa toliko besa, sa toliko mržnje - da je to užasno!  Prosto je neverovatno kako jedan muškarac toliko može mrzeti običan komad drveta!  A on ga mrzi - seva očima i škrguće zubima dok radi!
Muškarac je takav - on uvek mora nekoga ili nešto da pobeđuje: u fudbalu, u boksu, na radu, sa ženama...to im je u krvi.Oni se uvek bore protiv nekoga ili nečega!
I od toga se oznoje!  Odvratno!
Prema tome, moje gledište je sasvim obrnuto od vašeg!
Ja bih se pre ubila nego što bih dozvolila da me takne jedan takav oznojeni ljudožder!

Ja ne cenim muža koji ne želi da prevari svoju ženu  

Sad, znate kako je..razni su i muževi. A i mi žene nismo sve iste. Ja ću nešto otvoreno da vam kažem. Ja ne cenim muža koji ne želi da prevari svoju ženu. To za mene nije muž! Ne znam šta je, ali muž nije.
Udavala sam se dva puta - i možda ću još koji put - ali ja za takvog nikad ne bih pošla. Jer ja, prvo i prvo, ne verujem da postoji takav čovek koji ne bi iskoristio priliku. Ja mislim da ne postoji, ako je zdrav i normalan.
Prema tome, nikakve kletve i zaklinjanja ne dolaze u obzir!Ni do groba, ni posle groba!J a sam to odavno raščistila!Brak nije mesto za zevanje i dremanje.Ako se žena uspava - gotova stvar. Ne vrede ni kletve, ni venčanica, ni suze - ništa.Ako si prava žena - nemoj da spavaš! Brak - to je borba.... 
Ako imaš lepog i normalnog čoveka,  zar je toliko čudo ako neka druga hoće da ti ga uzme?
Meni bi, pravo da vam kažem, bilo dosadno.

Šta umesto mušakaraca?

Dobro, evo uzmimo, na primer, da žene nemaju više nikakva posla sa muškarcima... Recimo da je došlo takvo vreme da se tako može i da je tako bolje! Recimo!
E sad, mene zanima - šta je to što mi žene dobijamo umesto muškaraca  !Evo, uzmimo - šta bi to moglo da bude? Da li su to mačke, kučići, štiglići, zlatne ribice - šta je to?
Drage moje, mi možemo da kažemo i da se složimo da muškarci nisu neke cvećke, i premije...Naprotiv!Međutim, koliko ja to znam, još nije izmišljeno ništa bolje! Muškarci su i ovakvi i onakvi - to je tačno- ali kakvi su da su, oni su ipak muškarci...a sve drugo su trice i kučine!
Ništa ne vredi...Nego, kad nestanu muškarci iz našeg života, najbolje je da nestanemo i mi! Zajedno smo stvoreni, da zajedno živimo, pa ako to ne može da bude - molim, to znači došao je kraj sveta! Nemam ništa protiv!
A da se ja vodam sa kučetom, umesto sa muškarcem - izvinite! Ili da čitam knjige umesto da razgovaram sa nekim čovekom - to ne dolazi u obzir!
Dok se ne izmisli ništa bolje - moraćemo da ratujemo s muškarcima!
I da ih volimo, i da ih mrzimo...kako kad...ali tek da su tu negde, blizu.

 i naravno, tamara



Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

draft.dodger draft.dodger 18:57 08.03.2010

PRLJAVI MUŠKARCI...


ana_radmilovic ana_radmilovic 19:02 08.03.2010

Re: PRLJAVI MUŠKARCI...

da, da, da! to je prikladna pesma
hvala
dexter92 dexter92 19:07 08.03.2010

Oblati nas...

Al posto je Dan Zena, ide u rok sluzbe..
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:10 08.03.2010

Re: Oblati nas...

dexter92
Al posto je Dan Zena, ide u rok sluzbe..

pa to je on rek'o a ne ja
vishnja92 vishnja92 19:07 08.03.2010

reinkarnirala se

anjale

jel imas problem koji bi podelila sa nama ili nisi imala temu za tekst?
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:09 08.03.2010

Re: reinkarnirala se

vishnja92
anjale jel imas problem koji bi podelila sa nama ili nisi imala temu za teskt?

čuj, ne moram da imam temu - ne moram da pišem tekst. meni duško radović nikada, ali nikada ne liči na problem. samo me nasmeje.
vishnja92 vishnja92 19:15 08.03.2010

Re: reinkarnirala se

ne moram da imam temu

vidim

svejedno: simpatican fokus, ako vec nije tema - bas danas.
geragera geragera 19:26 08.03.2010

Re: reinkarnirala se


vishnja92
anjale


vishnja92
ana_radmilovic


Animozitet, cemu?

Da ne bude da trolujem - zene vole kanibale...
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:32 08.03.2010

Re: reinkarnirala se

geragera

Animozitet, cemu?Da ne bude da trolujem - zene vole kanibale...

animozitet - prema kome/čemu garagera?
sad mi reci da ti prva priča nije smešna pa da padnem u nesves'
vishnja92 vishnja92 19:33 08.03.2010

Re: reinkarnirala se

Animozitet, cemu?

animozitet: tomu
svakom njegova prava: njoj da nema temu, meni da mi se ne svidja. jel dovoljno?

(kad se rano izjutra promeni smena drugi put, prati moj trag)
geragera geragera 19:38 08.03.2010

Re: reinkarnirala se

ana_radmilovic
geragera

Animozitet, cemu?Da ne bude da trolujem - zene vole kanibale...

animozitet - prema kome/čemu garagera?
sad mi reci da ti prva priča nije smešna pa da padnem u nesves'



Nisi razumela ana_radmilovic, visnji sam postavio pitanje o animozitetu, a da ne bi bilo shvaceno kao trolovanje dao sam i konstataciju o tome sta zene vole...
geragera geragera 19:41 08.03.2010

Re: reinkarnirala se

vishnja92

svakom njegova prava: njoj da nema temu, meni da mi se ne svidja. jel dovoljno?

(kad se rano izjutra promeni smena drugi put, prati moj trag)


Nije!
Ali, ja i ne umem da budem objektivan kad si ti u pitanju, zato i ne trazim objasnjenja...
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:44 08.03.2010

Re: reinkarnirala se

geragera

Nisi razumela ana_radmilovic, visnji sam postavio pitanje o animozitetu, a da ne bi bilo shvaceno kao trolovanje dao sam i konstataciju o tome sta zene vole...

a to
kad ja sporo kontam to s' animozitetima

kažeš, vole kanibale...
geragera geragera 19:47 08.03.2010

Re: reinkarnirala se

ana_radmilovic


kažeš, vole kanibale...


Aham
marija.mt marija.mt 19:11 08.03.2010

...

Međutim, koliko ja to znam, još nije izmišljeno ništa bolje!


...u ovo nisam sigurna

Nego, kad nestanu muškarci iz našeg života, najbolje je da nestanemo i mi!


, a ovo nikako!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:37 08.03.2010

Drage žene i

svi koji se tako osećate - Srećan vam 8. mart!



dexter92 dexter92 19:31 08.03.2010

Pravi muskarac

Dosta zena kada govore o muskarcu kakvog bi zelele kazu da treba da bude 'pravi muskarac'.
Mislim da vecina muskaraca nema bas jasnu predstavu sta bi to moglo da bude, a zene kad ih pitate kazu nesto kao treba da bude fin, da bude dzentlmen.
Mislim da je pravi odgovor nesto drugo.
Stavicu na stranu fizicki izgled i materijalno stanje koji naravno uticu prilikom odabiru. Fokusiracu se na ponasanje i igru zavodjenja.
Zene izuztento cene samouverene muskarce.Muskarce koji imaju svoje ja, koji ne zaziru od zena, koji im ne povladjuju u startu.Koji ih posmatraju sa visine. To im pravi neki zesci buzz i tek sada dolazi onaj deo koji se odnosi na zenski odgovor:
One bi volele da jedan TAKAV muskarac bude 'dobar i fin' prema njima, ali ako bi on to zaista i postao (da im suvise povladjuje) odmah bi ga prezrele.
To je dakle ono sto zene nazivaju 'pravim muskarcem' , to je neko sa kim ce imati takvu dinamiku odnosa :)
I mnoge zene se zalepe za takve, zanemare druge racionalne faktore prilikom izbora, padnu u toj igri zavodjenja, narocito mladje...
marija.mt marija.mt 19:37 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

dexter, izvini ali ne mogu da se slozim, ovo mi je malo sex i grad varijanta. mene licno nista ne moze da odbije kao ovo:

Koji ih posmatraju sa visine.


nisu sve zene iste, kao sto nisu ni svi muskarci isti, nema tu mnogo pravila.
dexter92 dexter92 19:44 08.03.2010

Re: Pravi muskarac


dexter, izvini ali ne mogu da se slozim, ovo mi je malo sex i grad varijanta. mene licno nista ne moze da odbije kao ovo:


Koji ih posmatraju sa visine.


nisu sve zene iste, kao sto nisu ni svi muskarci isti, nema tu mnogo pravila.


Samo da ti kazem da se tvoja opaska sasvim uklapa u situaciju koju sam opisao :)
sesili sesili 19:45 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

Draga Ana, meni ne smeta što je tekst DANAS, pošto ovaj dan i ne smatram za neki praznik. Ali, iako volim Radovića, ne slažem se sa njim! Nema ništa nama bez muškaraca, a Boga mi ni njima bez nas! Možda zato što imam dva sina'
marija.mt marija.mt 20:28 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

dexter, samo i ja tebi da kazem da mi muskarci koje si gore opisao, kao i cela ta situacija uopste nisu strani, i ima istine u svemu navedenom, ali to je povrsna prica, kratkotrajna, vrlo brzo sve te igre i dinamika izgube smisao i onda nadjes onog stvarno pravog, a ovo sve ti bude smesno.
ja po slobodi na ti
Filip2412 Filip2412 20:51 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

Samo da ti kazem da se tvoja opaska sasvim uklapa u situaciju koju sam opisao :)
dexter, rekla je da se ne slaze sa tobom, ne vidim kako se to uklapa u teorije koje si izneo...

ovako Jovo Tosevski diskutuje, ... sta god da kazete on interpretira ili kao da se slazete sa njim ili ako se protivite onda navodno na volseban nacin :) dokazujete njegove tvrdnje...

Stavicu na stranu fizicki izgled i materijalno stanje koji naravno uticu prilikom odabiru.
pa sta ostaje :) ne mozes ova dva staviti na stranu nikako :)

Fokusiracu se na ponasanje i igru zavodjenja...
Zavodjenje je tehnika, ima ljudi koji dnevno zavedu 10 ali ne uspeju ni sa jednom da ostanu duze od 2 meseca.

lako je "gledati odozgo" nekoga ko se jako prima na tebe a ti nisi zainsteresovan, to mu dodje prirodno, u tim situacijama ako ste od karaktera borite se sa sobom da se taj "pogled odozgo" ne primeti. Medjtuim, da gledas sa visine zenu u koju si zaljubljen je sasvim nemoguce.

Nego sve je to nebitno te tralala teorije, samo sto vise prakse....
dexter92 dexter92 21:22 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

dexter, rekla je da se ne slaze sa tobom, ne vidim kako se to uklapa u teorije koje si izneo...

Tako sto je zenama problematicno da 'priznaju' ono sto zaista zele a to je 'pacifikovani divljak', da banalizujem :)
Jedino sto mi se od Tosevskog urezalo kao korisna informacija je da je jedini iskreni(nesvesni)znak zenske privrzenostii zagrljaj, znaci ni seks ni poljubac.
Zavodjenje je tehnika, ima ljudi koji dnevno zavedu 10 ali ne uspeju ni sa jednom da ostanu duze od 2 meseca.

lako je "gledati odozgo" nekoga ko se jako prima na tebe a ti nisi zainsteresovan, to mu dodje prirodno, u tim situacijama ako ste od karaktera borite se sa sobom da se taj "pogled odozgo" ne primeti. Medjtuim, da gledas sa visine zenu u koju si zaljubljen je sasvim nemoguce.

Nego sve je to nebitno te tralala teorije, samo sto vise prakse....

Hteo sam da skrenem paznju na jedan aspekt m-z odnosa za koji smatram da je duboko ukorenjen u ljudskoj psihologiji,koji je urodjen, a ne stecen. Bas kao sto se muskarac okrene za zgodnom zenom na ulici. To su neki slojevi koje je klesala evolucija ko zna kad i kako ...
Vidi, bicu malo grub i reci cu ti da nju zabole sto si ti zaljubljen ako ona nije u tebe, a da bi to postala, moras da joj zagolicas neke receptore koje sam opisao...
I sve provereno u praksi, naravno
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:37 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

Koji ih posmatraju sa visine.

E, takav kod mene ni slučajno. Što se mene tiče, "pravi muškarac" je prava osoba za tebe, kao "prava žena". Dakle, muškarac koji ispunjava najpre kriterijume koje ispunjavaju moji prijatelji. Pod jedan i najvažnije, neko kome bih mogla da verujem. Jer, što se mene tiče, ljubav temelji na poverenju. Sve drugo mož da bidne al ne mora da znači.
dexter92 dexter92 21:46 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

E, takav kod mene ni slučajno. Što se mene tiče, "pravi muškarac" je prava osoba za tebe, kao "prava žena". Dakle, muškarac koji ispunjava najpre kriterijume koje ispunjavaju moji prijatelji. Pod jedan i najvažnije, neko kome bih mogla da verujem. Jer, što se mene tiče, ljubav temelji na poverenju. Sve drugo mož da bidne al ne mora da znači.

Ok, ovo je zrelo razmislajnje, pitam se da li ste isto razmisljali u ranim 20im...:)
Filip2412 Filip2412 22:31 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

moras da joj zagolicas neke receptore koje sam opisao...
da... sad idem da stanem pored nje i napadno je ignorisem
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:32 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

Filip2412
idem da stanem pored nje i napadno je ignorisem


ovo mi se svidja.
marija.mt marija.mt 22:37 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

Tako sto je zenama problematicno da 'priznaju' ono sto zaista zele a to je 'pacifikovani divljak', da banalizujem :)


Nemam nameru da se ubedjujem, ali jednostavno nije tako. Vrlo cesto se ispostavi da je taj "pravi muskarac" kakvog si ga gore opisao, koji u startu deluje neosvojiv u stvari nevidjeni smor - i to provereno u praksi.
dexter92 dexter92 22:51 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

Nemam nameru da se ubedjujem, ali jednostavno nije tako. Vrlo cesto se ispostavi da je taj divljak koji u startu deluje nedodirljiv u stvari nevidjeni smor - i to provereno u praksi.

Potpuno se slazem, govorim o prvom utisku koji zene grade i koji nije stvar racija vec nekih urodjenih , cesto nesvesnih, mehanizama procene.
Za neke zene to je i konacan sud.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:05 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

Taj rad se tako lepo zove: udaranje čežnje
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:09 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

pitam se da li ste isto razmisljali u ranim 20im...:)

1. Moliću da se u komunikaciji ispunjavaju osnovna pravopisna blog-pravila, koja počinju sa gordančevim ukazom da se Vi pravilno kaže Ti.
2. Pravo da ti kažem, na tu temu, do 20-ih baš i nisam razmišljala, to je vreme u ljudskom životu koje se najbolje može podvesti pod rusku poslovicu: Ljubav je čudo, možeš se i u kozu zaljubiti.
3. A, posle sam shvatila...
dexter92 dexter92 23:16 08.03.2010

Re: Pravi muskarac

Taj rad se tako lepo zove: udaranje čežnje

Hehe ja sam generalno govorio o muskoj strategiji, a udaranje ceznje moze biti strategija oba pola.
Inace 'udaranje ceznje' koristiti samo u neophodnim kolicinama , koliko je neophodno za 'udaranje recke'
sybil sybil 07:43 09.03.2010

Re: Pravi muskarac

marija.mt
dexter, samo i ja tebi da kazem da mi muskarci koje si gore opisao, kao i cela ta situacija uopste nisu strani, i ima istine u svemu navedenom, ali to je povrsna prica, kratkotrajna, vrlo brzo sve te igre i dinamika izgube smisao i onda nadjes onog stvarno pravog, a ovo sve ti bude smesno. ja po slobodi na ti

uopste nije povrsna, nego sustinska prica i savrseno se uklapa u ljudsku prirodu. ne funkcionisu stvari u realnom zivotu po principu zelis nesto, to ti se ostvari i posle zivis happily ever after.ne, zelje rastu, umnozavaju se, zelja radja zelju, to je to ljudsko prokletstvo. to je nazalost tako, dexter je potpuno u pravu, evolucija se surovo poigrala, ako nam je neko na raspolaganju, nezan, pazljiv, bla,bla, bla, gubimo interesovanje. sto bi rekla kerry bradshow- meni treba hunt, ne palim se na mirne horizonte.
sybil sybil 08:20 09.03.2010

Re: Pravi muskarac

Dosta zena kada govore o muskarcu kakvog bi zelele kazu da treba da bude 'pravi muskarac'.
Mislim da vecina muskaraca nema bas jasnu predstavu sta bi to moglo da bude, a zene kad ih pitate kazu nesto kao treba da bude fin, da bude dzentlmen.

ma sta fin i dzentlmen? nije to, nego da bude inteligentan i duhovit kao...hm...kao...hm... Unfuckable

edit:
eto vidis kako to ide.
ti ga hvalis, a njega ne interesuje ni 2%.
geragera geragera 08:27 09.03.2010

Re: Pravi muskarac

sybil
sto bi rekla kerry bradshow- meni treba hunt, ne palim se na mirne horizonte.


Molim da se, kada je o ovoj temi rec, postuje hronoloska utemeljenost, i da se kod pozivanja na duboke misli istaknutih filozofICa - uvek prvo citiraju neprolazni stavovi Alexis Carrington.
marija.mt marija.mt 08:38 09.03.2010

Re: Pravi muskarac

ma sta fin i dzentlmen? nije to, nego da bude inteligentan i duhovit


jedno ne iskljucuje drugo, naprotiv...
sybil sybil 08:41 09.03.2010

Re: Pravi muskarac

geragera

sybilsto bi rekla kerry bradshow- meni treba hunt, ne palim se na mirne horizonte. Molim da se, kada je o ovoj temi rec, postuje hronoloska utemeljenost, i da se kod pozivanja na duboke misli istaknutih filozofICa - uvek prvo citiraju neprolazni stavovi Alexis Carrington.

a, ne, nikako. kerry je bolja, i to zbog rabbit epizode. presavija se, ne moze da hoda, pita je gay friend, sta ti je. tek ce kerry, ne pitaj, seks, ali znas onako kao rabbit, bum, bum, bum, tras, tras, znas to su oni muskarci sto masturbiraju zenom. iju, zar heteroseksualni muskarci smeju tako nesto da urade.

vladimir petrovic vladimir petrovic 10:32 09.03.2010

Re: Pravi muskarac

Sybil
...ma sta fin i dzentlmen? nije to, nego da bude inteligentan i duhovit kao...hm...kao...hm... Unfuckable

Hm. Ja znam više njih koji bi voleli da, kada porastu, budu kao - Unfuckable!
sybil sybil 11:48 09.03.2010

Re: Pravi muskarac

marija.mt
ma sta fin i dzentlmen? nije to, nego da bude inteligentan i duhovit


jedno ne iskljucuje drugo, naprotiv...

htela sam da kazem da fin i dzentlmen nije opste bitno u poredjenju sa pametan i duhovit, u mom koordinatnom sistemu fin i dzentlmen ne postoji. ja sam u fazonu "solve your own problems gal".
sybil sybil 11:48 09.03.2010

Re: Pravi muskarac

vladimir petrovic
Sybil
...ma sta fin i dzentlmen? nije to, nego da bude inteligentan i duhovit kao...hm...kao...hm... Unfuckable

Hm. Ja znam više njih koji bi voleli da, kada porastu, budu kao - Unfuckable!

to i ja kazem, i ja sam jedna od tih.
Filip2412 Filip2412 19:49 10.03.2010

Re: Pravi muskarac

Skoro sam gledao neko istrazivanje koje pokazuje da skoro sve devojke stavljaju u top 3 ocekivanja od muskarca da bude duhovit; ako nije cak i najcesce na prvom mestu.

Paralelno su radili drugo istrazivanje o tome koliko se parovi dobro zezaju i sale, koliko ima humora u vezi. Ispalo je da kolicina humora u vezi predstavlja odlican znak za uspeh/raspad veze.

Naime, veze koje obiluju humorom skoro sigurno NECE opstati. Strucna interpretacija je glasila: taki parovi su neozbiljni - mnogo se zayebavaju
ana_radmilovic ana_radmilovic 20:20 10.03.2010

Re: Pravi muskarac

Filip2412
Strucna interpretacija je glasila: taki parovi su neozbiljni - mnogo se zayebavaju

stručni interpretatori nemaju pojma
geragera geragera 23:59 10.03.2010

Re: Pravi muskarac

Filip2412
Skoro sam gledao neko istrazivanje koje pokazuje da skoro sve devojke stavljaju u top 3 ocekivanja od muskarca da bude duhovit; ako nije cak i najcesce na prvom mestu.

Paralelno su radili drugo istrazivanje o tome koliko se parovi dobro zezaju i sale, koliko ima humora u vezi. Ispalo je da kolicina humora u vezi predstavlja odlican znak za uspeh/raspad veze.

Naime, veze koje obiluju humorom skoro sigurno NECE opstati. Strucna interpretacija je glasila: taki parovi su neozbiljni - mnogo se zayebavaju



Ko nasmeje devojku - taj i dobije devojku.
Ko, zatim, dobro pojede devojku - taj je i zadrzi, ako zeli.
Zene vole duhovite kanibale, a muskarci dobar zalogaj - to je poenta.
vishnja92 vishnja92 19:47 08.03.2010

ovaj glupavi brojac

broji pojedinacne posete, a ne jedinstvene.
bas slatko :)
mirelarado mirelarado 19:49 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

vishnja92
broji pojedinacne posete, a ne jedinstvene.
bas slatko :)


Мислиш, броји сваку појединачну посету истог корисника?
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:54 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

mirelarado

Мислиш, броји сваку појединачну посету истог корисника?

ja nisam smela ni da pitam :)
(opet će da ispadne da nisam shvatila u čemu je problem)
vishnja92 vishnja92 20:01 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Мислиш

mislim. oni to nigde nisu objasnili a pocinjem zaista u to da verujem.
(pratim svoj profil, pitala onomad - bili su suvise ljuti da bi mi odgovorili. verovatno su pojedinacne)
mirelarado mirelarado 20:01 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

ana_radmilovic
mirelarado

Мислиш, броји сваку појединачну посету истог корисника?

ja nisam smela ni da pitam :)
(opet će da ispadne da nisam shvatila u čemu je problem)


Ако сам добро схватила, онда та бројка нема никакав смисао. :)
vishnja92 vishnja92 20:12 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

mirela, ne znam ni ja. mozda bi (konacno) mogli da nam kazu, ali sam skoro ubedjena da sam u pravu.

jos nesto -
kako se broje posete registrovanih, a kako neregistrovanih korisnika? registrovani bi morali da se broje sa naloga jer skoro svi imaju bar dve IP adrese s kojih se javljaju. mislis li da je to slucaj, s obzirom na pojave tipa plavo na plavom, belo na belom idr?
neregistrovani bi (verovatno) trebali da se broje sa IP adrese, ali, prateci desavanja, mislim da brojac snima svaki pojedinacni ulaz u blog. broj poseta mom potpalubnom profilu utrostrucio se od pojave novog dizajna, a profil je realno sasvim nevidljiv.

(da odmenim milenu malo)
mirelarado mirelarado 20:20 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Исте су ме сумње обузеле, од почетка, Вишњичице. Било би лепо знати.

П.С. Ана, извини због трола. Ово питање бројача занима ме зато што се после те бројке тумаче као читаност.
dexter92 dexter92 20:32 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Softver je verovatno napravljen tako da broji jedinstvene posete blogera, to se ne radi proverom IP adresa, vec proverom da li je bloger vec citao blog (na osnovu korisnickog imena).
Ako ne prikazuje tacno onda je softver bagovit, sto ne bi bilo iznenadjenje obzirom na niz drugih bagova koji se ne ispravljaju.
Mene cesto 'izloguje' ( sto takodje moze da bude uzrok nerealno velikog broja citalaca, jer sistem misli da se radi o neregistrovanom korisniku), a iz internet explorera ne mogu povremeno da post-ujem duzi komentar.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 21:13 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

pola sata sam kontao sta je dodjavola profil koji nesto broji, a onda sam slucajno
(trazeci neku muziku) otvorio onaj b92 fm i onda skontam - pa to je to (jel' to -to?).

kukuuu al sam zaostao u razvoju.

a za cega to sluzi, a uz to i ne radi sem da se nadje muzika?

ja sam jos i nekog homera simpsona tamo ostavio kad nas je ono nateralo da se prijavljujemo... uzgred, a sto bi trebalo da me je briga koliko ima poseta na mom profilu ili tome necemu (retorsko pitanje)... nek ima koliko ima...

p.s.

osmi mart = zumbul u saksiji

p.p. s.

mi vs vi =
ivana23 ivana23 21:25 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

ana_radmilovic ana_radmilovic 21:26 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Aleksandar Vasović
a sto bi trebalo da me je briga koliko ima poseta na mom profilu ili tome necemu (retorsko pitanje)... nek ima koliko ima...

da, stvarno - zašto bi trebalo da me briga (nek ima koliko ima :)... ni ja ne shvatam baš najbolje za čega to služi (uopšte)
vishnja92 vishnja92 21:32 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

onda sam slucajno (trazeci neku muziku) otvorio onaj b92 fm i onda skontam - pa to je to

profil na blogu (sa fm-om nemam nista).

u pitanju je citanost blogova koji su pisani kada su svi korisnici imali mogucnost da se ispolje, cak i onda kada nije bio osmi mart a oni nisu imali temu. upravo taj profil - degradiran pri redizajnu tako sto je ukinuta mogucnost vip izbora i tako sto se banovalo, radosno - a meni na njemu raste citanost.

taj profil, drugi ovde nemam.

dexter92 dexter92 21:41 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

jos nesto -
kako se broje posete registrovanih, a kako neregistrovanih korisnika?

Postoji nesto sto se zove cookie.
Kada pristupis sajtu server ti posalje cookie, koji tvoj racunar zapamti. Cookie moze da sadrzi razlicite informacije, nama je interesantan neki identifikator, jedinstveni broj.
Kada sledeci put pristupis serveru b92 on procita tvoj cookie i utvrdi da li si reg. ili nereg. korisnik i u principu bi trebalo da te identifikuje kao nekog ko je pristupao odredjenom blogu ili ne.
Naravno, to je pod pretpostavkom da sve radi ispravno...
ivana23 ivana23 21:43 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

vishnja92
profil na blogu (sa fm-om nemam nista).u pitanju je citanost blogova koji su pisani kada su svi korisnici imali mogucnost da se ispolje, cak i onda kada nije bio osmi mart a oni nisu imali temu. upravo taj profil - degradiran pri redizajnu tako sto je ukinuta mogucnost vip izbora i tako sto se banovalo, radosno - a meni na njemu raste citanost.taj profil, drugi ovde nemam.

Visnja ima jos jedan bag:

vishnja92 / 13.09.2008. u 11:14 Komentari: 126 Novi 126 / Pošaljite komentar / Preporuke: 6 / Čitanost: 123

Kako moze biti vise komentara, nego sto je br. otvaranja strane?
Filip2412 Filip2412 21:55 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

ja mislim da citanost nije broj otvaranja strane vec broj nezavisnih pristupa... kako to rade nisam siguran, preko naloga je glupo jer nemaju svi koji citaju blog otvoren nalog, ip aderese je takodje bezveze jer postoji mogucnost da sa iste IP adrese puno ljudi pristupa...

moze kuki da..., u tom slucaju ako pocistis kukije verovatno te ponovo broji?
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 22:08 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

profil na blogu (sa fm-om nemam nista).

u pitanju je citanost blogova koji su pisani kada su svi korisnici imali mogucnost da se ispolje, cak i onda kada nije bio osmi mart a oni nisu imali temu. upravo taj profil - degradiran pri redizajnu tako sto je ukinuta mogucnost vip izbora i tako sto se banovalo, radosno - a meni na njemu raste citanost.

taj profil, drugi ovde nemam.


dobro. to je to dakle. nemam ti ja pojma... ja se prijavio i na onaj FM kad nam je poslalo mail da moramo nesto da kreiramo, a glede, unatoc i u svezi za novim blogom... vlas' naredila i ja kreirao... do danas znam da se na to slusa muzika (i taj deo umem da ukljucim)... a ovo za posete, pa imaju neki brojevi tamo kod imena autora, a ja najprostije idem tockicem od misa ozgo na dole, pa ko dos'o dobro dos'o
vishnja92 vishnja92 22:16 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

ni ja ne shvatam baš najbolje za čega to služi (uopšte)




ajde.
ana_radmilovic ana_radmilovic 22:23 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

vishnja92
ajde.

nego, ja predlažem da postaviš (izvini ja na "ti" jedan blog na tu temu. čitanost i tako to...

i da, stvarno ne vidim zašto je tako važno, čita ko čita... uostalom, pitaj uredništvo.
ivana23 ivana23 22:29 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

ana_radmilovic
čitanost i tako to... i da, stvarno ne vidim zašto je tako važno, čita ko čita... uostalom, pitaj uredništvo.

Tacno.

I ovo ne znam da li iko gleda:

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana

Najaktivniji autori u poslednjih 15 dana

I zasto je to toliko vazno da bi zauzimalo mesto na 1. strani.
Moderator06 Moderator06 22:42 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Neka ovo bude poslednja poruka o "brojaču čitanosti". Moderacija vas moli da prepisku preselite na PP da ne biste ugrozili čitavu temu. U suprotnom, ceo trol će biti obrisan.

Hvala na razumevanju.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 22:45 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

I zasto je to toliko vazno da bi zauzimalo mesto na 1. strani.


valjda zato sto su gazde od firme zamislile da je ovo sto mi pisemo uzasno vazno... moz' biti i da jeste... ovo je za mene i dalje malo nerazumljiva kategorija pisanja... i jeste dnevnik i nije, i licno je i nije... vidim tamo po svetu prodaju te neke blogove za skupe pare, otvorim ih ono - trt milojka... ajde mi da napravimo od ovog ovde neko akcionarsko drustvo ili tome podobno, pa da i mi vidimo neku vajdicu...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 22:56 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Moderacija vas moli da prepisku preselite na PP da ne biste ugrozili čitavu temu. U suprotnom, ceo trol će biti obrisan.


vidi ovo - umesala se vlas'...
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:01 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Aleksandar Vasović
... ovo je za mene i dalje malo nerazumljiva kategorija pisanja... i jeste dnevnik i nije, i licno je i nije... vidim tamo po svetu prodaju te neke blogove za skupe pare, otvorim ih ono - trt milojka... ajde mi da napravimo od ovog ovde neko akcionarsko drustvo ili tome podobno, pa da i mi vidimo neku vajdicu...

ja se sve slažem, i da nije najjasnije i da nema vajde i da tamo negde ima vajde i sve tako...
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:13 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Aleksandar Vasović
.vidi ovo - umesala se vlas'...

to je zato što ja nisam 'tela da brišem ono, dok vlas' nije utvrdila da je trol ipak bio zlonameran, te se umešala
ja, znate , još uvek ništa ne brišem
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:13 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Kako volim zumbule!

ana_radmilovic ana_radmilovic 23:14 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Jelica Greganović
Kako volim zumbule!

jelice, obožavam ali obožavam tu pesmu
hvala
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 23:29 08.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

vlast sebi mnogo dozvoljava. svaka vlast... posebno mala vlast...
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:24 09.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Takođe i to do te mere da sam uspela da postignem dil, Darko mi je pevao, samo meni, u kućnoj izvedbi, u zamenu za tiramisu sa jagodama
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:02 09.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Jelica Greganović
Takođe i to do te mere da sam uspela da postignem dil, Darko mi je pevao, samo meni, u kućnoj izvedbi, u zamenu za tiramisu sa jagodama

e to je dil, drugarice blogerko, pristala bih na obe varijante. i da pevam za tiramisu sa jagodama i da mi se peva za tiramisu sa jagodama...
p.s.

stvarno ti je pevao? prelepo...
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:49 09.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Jašta je pevao , a posle smo ga zezali da je postao naš porodični izvođač, jer mu je to bilo već treći put, prvo je pevao Žmuu (dovelo ga iz Pariza, da iznenadi Žmua u jednoj ovdašnjoj TV emisiji)"Radnička klasa odlazi u raj", a onda je od srca, tokom večere kod nas pevao Malom sinu pesmu "Vuk", u ime njegovog imena i naravi , a letos je na svoj tavan pustio celu družinu Prestolonaslednika, koja je tumarala Evropom i tako stigla i u Pariz...ukratko divan čovek, jedan od retkih koji je dobar kao i njegove pesme.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:37 09.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Jelica Greganović
Jašta je pevao , a posle smo ga zezali da je postao naš porodični izvođač, jer mu je to bilo već treći put, prvo je pevao Žmuu (dovelo ga iz Pariza, da iznenadi Žmua u jednoj ovdašnjoj TV emisiji)"Radnička klasa odlazi u raj", a onda je od srca, tokom večere kod nas pevao Malom sinu pesmu "Vuk", u ime njegovog imena i naravi .


e pa u to ime - stvarno je jedna od najboljiih...
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:41 09.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

ma znaš šta, drugarice jelice, evo ti i "radnička klasa"

(n'umem se odlučim)

Jelica Greganović Jelica Greganović 19:44 09.03.2010

Re: ovaj glupavi brojac

Fala za obe, a drugu ću proslediti Žmuu, to mu je himna koju sam mu nametnula krajem osamdesetih
mirelarado mirelarado 19:47 08.03.2010

:)

Не волим Осми март, дан када се уопштено распреда о мушко-женским односима, интервјуишу се кочничарке у трамвајима, жене ватрогасци, таксисткиње и полицајке...
А Душка Радовића волим, увек, па и данас. :)

И Арсена (и Серђа):



ana_radmilovic ana_radmilovic 19:52 08.03.2010

Re: :)

mirelarado
Не волим Осми март, дан када се уопштено распреда о мушко-женским односима, интервјуишу кочничарке у трамвајима, жене ватрогасци, таксисткиње и полицајке... А Душка Радовића волим, увек, па и данас. :)И Арсена (и Серђа):

pa da, i ja gledala vesti pa mi bila slatka ona - vatrogasac (ne znam sad kako se po novogovoru kaže ženski vatrogasac... rekla bih vatrogasica, ali pošto žena sociolog nije sociologica nego sociološčkinja, nisam pametna. možda vatrogaskinja)
i setila se duška.
ma, nemam nikakav stav o 8 martu.
i ja volim arsena, al to već znaš pa ne moram...
mirelarado mirelarado 20:22 08.03.2010

Re: :)

Слатке су ми биле и ватрогасачица и трамвајџијка :)), само, могли би да их се сете и другим данима...
jasnaz jasnaz 20:23 08.03.2010

cveћke

AlexDunja AlexDunja 20:53 08.03.2010

da.

u muškarcima ima nešto ljudoždersko

ima, ima:))
jedemo se gladni
uzajamno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:14 08.03.2010

Re: da.

Ima ljudožderskog u oba pola, ostalo nam atavističko seme.
draft.dodger draft.dodger 23:53 08.03.2010

Re: da.

Savetnica...

stari92 stari92 09:00 09.03.2010

A,šta kažu knjige (starostavne))

"Strah od komadanja je poznat u psihoanalizi i vezan za
najraniji,oralni odnos prema Objektu.
Suprotne nagonske težnje ,libidonozne i agresivne,na oralnom
stadijumu,vezuju se kako za usta ,zube,jezik,ždrelo i šake.
Vezivanjem nagonskih težnji osoba postaje Objekt,a odnos se
naziva objektalnim.Odnos prema objektu je libidonozan.
Agresivan vid se sastoji u potrebi da se Objekat raskida i
unese u sebe,a pasivan se ispoljava kroz strah od komadanja.
Objekat se na oralnom uzrastu doživljava dvopolno. (hipoteza))
Doživljaj dvopolnosti,naravno,još nije individualno svestan,ali
se u mitologijama,gotovo svih,naroda pojavljuje u liku (vidu)
hermafroditskog bića (Erot,Fan,..) i javlja (vam)se kroz snove."
Videti mitove o Ozirisu,Penteju i Akteonu,Artemidi (gospodarici
ži vo ti nja))
Einfuhrung in den Narcismus
&
Potrebno je razlikovati dve vrste nadražaja : spoljne i unutrašnje.
Unutrašnji nadražaji (nagoni)nastaju nezavisno od spoljašnjih i
narastaju do nekog nivoa/intenziteta,traže zadovoljenje i nakon
toga se gase.Oni imaju cilj i Objekt.

I tako.
D)
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:47 09.03.2010

Re: da.

u muškarcima ima nešto ljudoždersko

ima, ima:))
jedemo se gladni
uzajamno.

Ima ljudožderskog u oba pola, ostalo nam atavističko seme.


To. Dobro je da vidim da se neko osvrće na naslov. Meni lično je malo - prejak.
(Ovo kažem iako sam svestan da svaki put kada pomenem neadekvatnost nekog naslova, to mi se manje-više lupi o glavu, he, he, he...).

Setih se da je Trener jednom okačio ovo

Ipak, verujem da muškarci nisu ajkule.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:22 09.03.2010

Re: da.

vladimir petrovic
Dobro je da vidim da se neko osvrće na naslov. Meni lično je malo - prejak.(Ovo kažem iako sam svestan da svaki put kada pomenem neadekvatnost nekog naslova, to mi se manje-više lupi o glavu, he, he, he...).Setih se da je Trener jednom okačio ovoIpak, verujem da muškarci nisu ajkule.

pa, vlado, naslov je duškov a ne moj... ja sam ipak novinar - naravno da sam izabrala naj - prejak od onih koje sam imala na raspolaganju.
naslov je, uostalom, smešan (ili je moj smisao za humor postao uvrnut - dopuštam mogućnost)
trenerov klip je - fenomenalan.
ok, možda nisu (niste) ajkule ali nekad je zabavno tako ih (vas) doživljavati... šta če drugo čovek (žena) nego da preuveličava karakteristike "neprijatelja"
tako ste zabavniji.
49 41 49 41 18:44 09.03.2010

Re: da. Kriza srednjih godina

vladimir petrovic
u muškarcima ima nešto ljudoždersko

ima, ima:))
jedemo se gladni
uzajamno.

Ima ljudožderskog u oba pola, ostalo nam atavističko seme.


To. Dobro je da vidim da se neko osvrće na naslov. Meni lično je malo - prejak.
(Ovo kažem iako sam svestan da svaki put kada pomenem neadekvatnost nekog naslova, to mi se manje-više lupi o glavu, he, he, he...).

Setih se da je Trener jednom okačio ovo

Ipak, verujem da muškarci nisu ajkule.



Nakon 25 godina braka, pogledao sam jednog dana svoju zenu i rekao:
"Draga, prije 25 godina imali smo jeftin stan, jeftin auto, spavali smo na
kaucu i gledali mali crno-bijeli TV, ali sam isao u krevet sa zgodnom
dvadesetpetogodisnjom plavusom. Sada imamo lijepu kucu, 2 velika auta,
veliki krevet i plazma TV, a spavam sa pedesetogodisnjakinjom.. Cini mi se
da tu nesto nije u redu."
Moja supruga je razumna zena. Rekla mi je lijepo da ponovo nadem sebi
dvadesetpetogodisnju plavusu, a ona ce se pobrinuti za to da ponovno zivim
u jeftinom stanu, vozim jeftin auto i spavam na kaucu.

Zar zene nisu super? One zaista znaju kako rijesiti krizu srednjih godina.

corn mouth corn mouth 23:57 08.03.2010

gledala sam na b92

gledala sam na b92 onu iz žena u crnom i onu drugu

ma pusti zene u crnom, nego kazi ti meni sta kuvas sutra...
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:17 09.03.2010

Re: gledala sam na b92

corn mouth
pusti zene u crnom, nego kazi ti meni sta kuvas sutra...

ma špagete... sa već nečim (samo to i znam)
miloradkakmar miloradkakmar 00:44 09.03.2010

Meni

je treća priča zanimljiva.
Šta umesto mušakaraca?
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:04 09.03.2010

Re: Meni

miloradkakmar
je treća priča zanimljiva.
Šta umesto mušakaraca?

pa i meni, milorade... al sam je stavila na kraj pa je nisu vid'li
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:35 09.03.2010

Re: Meni

miloradkakmar

Šta umesto mušakaraca?


(Obrisano!!!)

PS: Sada mogu da postavim to pitanje, prošao je 8.mart.
margos margos 11:41 09.03.2010

Re: Meni

Ajde lepo, Džeremaja, obriši ti ovo pitanje... To što je prošao Osmi mart, ne znači da su žene manje besne i osetljive.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:50 09.03.2010

Re: Meni

Eto, margos, obrisao.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:01 09.03.2010

Re: Meni

Vojislav Stojković
Eto, margos, obrisao.

pazi stvarno, obrisao
margos margos 00:36 10.03.2010

Re: Meni

Vojislav Stojković
Eto, margos, obrisao.

Hvala ti Džeremaja. :)
Iskusni maksa83 se zaleteo da odgovori na tvoje pitanje, pa ko velim, kad on takav nastrada, šta je ostalo za manje iskusne. Bolje je ne dovoditi ih u napast.
Obren Markov Obren Markov 10:25 09.03.2010

Bar...

da je roze... :

margos margos 11:28 09.03.2010

.....

49 41 49 41 14:17 09.03.2010

Svega ima

toj istina!
..., cak i zene piju vina.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:26 09.03.2010

Što bi rekli mnogi, pa i Nataša Atlas

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana