Zabava

Konju jedan, isključi žmigavac kad ideš pravo

marco_de.manccini RSS / 11.03.2010. u 11:14


Sedamnaest vozila na raskrsnici, semafor ne radi, policajac leži mrtav na sred asfalta, jedna ruka mu je izgleda slomljena, drži je pod pravim uglom, a ona druga ukočena, skroz pravo, ambulantna kola i vatrogasna kola idu u suprotnim pravcima, jedan od njih mora da je zalutao, tramvaj, avion i konj čekaju sa jedne strane i daju žmigavac iako su prestrojeni za pravo, a kolona predškolske dece bez pratnje i biciklistička trka sa pratnjom nailaze sa druge strane dok se spušta rampa za voz.


* * *

Као резултат сплета непредвидљивих околности и непремостивих објективних тешкоћа (како другачије, па ја сам одличан возач) пре неког времена ме зауставио полицајац на мотору и уручио листић са упутством за употребу. На листићу су биле понуђене три опције.

- Да признам да сам грешан, па да платим.
- Да не признам да сам грешан, па да ми страшни градски суд каже да ипак јесам, па да платим.
- Да будем неодлучан о својој грешности, па да узмем курс дефанзивне вожње.

Наравно, да не заборавим да поменем, и трећа опција се на крају завршава са ”па да платим”. Сума је приближно иста у свим опцијама. [Плаћа се у суду, може и кеш, ништа уплатнице, жиро рачуни, сврха уплате, таксене марке. Пошта овде, из неког разлога,  служи само за слање писама, а и марке, такође служе само за слање писама. Звучи сулудо, знам, али навикао сам се већ.] У ствари, ова последња, такорећи агностичка, опција је била мало скупља од других али сам је ипак изабрао. Наравно, нисам изабрао ову опцију да бих повећао моју свест о безбедности у саобраћају и учинио себе бољим возачем (ионако се ту нема шта поправљати),  већ зато што су друге две опције имале кинетички потенцијал да доведу до увећања мог осигурања (касније ћемо више о кинетичком потенцијалу, није компликовно уопште, ко зна физику).

И тако сам добио дивну прилику да одслушам курс дефанзивне вожње. Може и преко интернета. Улогујеш се, убациш број твог судског случаја и курс је већ почео. Можеш да прекинеш кад хоћеш, па да се улогујеш и продужиш где си стао.  Укупно шест сати.

Ох, како бих волео да сам изабрао опцију која ми повећава осигурање.

Курс је изванредно осмишљен. Кратак напис са неопходним информацијама и саветима, после чега одмах следи кратак тест, па опет кратак напис на неку другу важну и дефанзивну тему, па опет кратак тест. Ови тестови су само за вежбу, у реду је и да се погреши. Једини важан тест је онај на крају који се мора положити да би се признао курс. Мало су безобразни што на том последњем тесту не дају да се греши, човек се навикне на онај претходни систем па мало попусти концентрација.

Незгодна питања

Питања на тестовима су јако незгодна. Желите да пробате? Ево.

1. Као возач, можете умањити ваш ниво ризика тако што ћете

а) мењати траке изненадно
б) прилагодити брзину и користити сигнализацију
в) покушати да возите брже од осталих
г) избегавати коришћење жмигаваца

2. Ако вам клоне глава за време вожње најбоље је да

а) пожурите и стигнете пре на вашу дестинавију
б) пронађете безбедно место крај пута и одспавате се
в) не бринете, проћи ће вас брзо
г) попијете кафу
 
После почетних тешкоћа, укапирао сам да ту има систем и да је тачан одговор увек под б). Ипак сам ја супер возач. Ево. 

3. Једном кад дође до мозга, алкохол утиче на

а) вашу крвну групу
б) pH фактор
в) боју очију
г) расуђивање, процену и концентрацију

Згодни савети

Али сва та мука око питања се исплати јер се успут добију и јако важни савети око безбедности у саобраћају и дефанзивног приступа у вожњи.  Ево лепог  примера.

Организујте породична путовања што чешће. Кроз неко време деца можда неће памтити које музеје и места су посетила, али ће памтити вашу љубав и неподељену пажњу.

Направите пуно фотографија и кад се вратите кући организујте их у албум заједно. Причајте о путовању – шта вам се допало, па чак и шта није. Можете искористити ове подељене информације за планирање ваше следеће авантуре.

И тако шест сати.

Али, ако сам некако и преживео све остало кратки курс физике који сам добио у пакету са курсом за дефанзивну вожњу и организацију породичних авантура и албума ме смрзао. Озбиљно сам се забринуо да ли ћу положити. Ја јесам добар возач и ту није било дилеме, али физика изгледа брзо напредује последњих година и мора да је било много нових и значајних открића откако сам ја учио ове ствари.

Кратак курс физике

Природни закони су физичке силе које су са вама кад год управљате возилом. Ове силе укључују гравитацију, трење, инерцију, кинетичку енергију и силу импакта.

Ако је ваша тежина 100 килограма и путујете брзином од 50 километара на сат, сила импакта је 5000 килограма (тежина помножена са брзином).

Смањивање ваше брзине умањује вашу потенцијалну кинетичку енергију.

[Искрено, због овог дела курса нисам сигуран од чега сам се више уплашио, да можда нећу положити или што сам ипак положио без грешке.]

А где да набавим књигу?

Десетак дана откако сам, деведесетих, дошао овде одем да питам како се добија возачка дозвола. На шалтеру ми кажу дајте пасош. Ево. Имате још неки документ који доказује Ваш идентитет? Немам. Како немате, имате ли кредитну картицу, рачун за струју, било шта са вашим именом? Имам кредитну, имам. Па дајте то и дајте студентску легитимацију и довољно је. Ево. Померите се мало десно, молим Вас. Померам се. Које је ово слово (показује на таблу са словима као код очног лекара)? Е! А ово? Е!. Одлично, каже, померите се мало лево и гледајте у камеру. Схватам да је управо завршио лекарски преглед, а сад ће и слика да биде готова. Ево Вам тестови и оловка па седите онде и попуните, па ми донесите да прегледам. Чекајте, замуцкујем ја, ја сам само дошао да питам, уосталом немам књигу, реите ми где да набавим? Какву књигу? Па да се спремам за тестове, прописи, закони, максимална тежина товарних возила, саставни делови карбуратора, дозвољени број крава привезаних за запрежна кола на узбрдици, позаборављало се, морам да се подсетим. Нема књиге, ако желите да полажете ево вам тестови, ако не дођите неки други дан. Видим да је ђаво однео шалу, узеће ме на зуб и никад нећу положити па рекох, добро, учинићу јој, полагаћу данас кад је баш запела. И положим из цуга. Није било питања из физике. Најтеже од 20 питања је било 

Ако сте се добро напили на журци, најбоље је

а) истуширати се, па одвести се кући
б) попити кафу, па одвести се кући
в) одвести се кући што пре да би се одспавали
г) замолити некога да Вас одвезе кући

После недељу дана положим и вожњу. Возачку добијем поштом, да се не мучим да долазим по њу (већ сам рекао, овде користе пошту за слање ствари тамо вамо, просто невероватно како им не досади). 

Како умало да, пре 20 година, завршим Саобраћајни Факултет (добро, ајде, Вишу)

Лекарски преглед. Трајао је бар цео један дан (ако не и два). У ствари, преглед је трајао исто колико и онај горе са два Е, оно остало је било дреждање по ходницима и колективно водање волова од једних врата до других.

Курс прве помоћи. Уста на уста с оном одвратном лутком. Да је бар правило било да могу да запушим свој нос, а не њен.

Пред-тестови.

Тестови. Седамнаест возила на раскрсници, семафор не ради, полицајац лежи мртав на сред асфалта, једна рука му је изгледа сломљена, држи је под правим углом, а она друга укочена, скроз право, амбулантна кола и ватрогасна кола иду у супротним правцима, један од њих мора да је залутао, трамвај, авион и коњ чекају са једне стране и дају жмигавац иако су престројени за право, а колона предшколске деце без пратње и бициклистичка трка са пратњом наилазе са друге стране док се спушта рампа за воз. Питање је ко ће предпоследњи да пропусти првога који не мора да пропусти мотор са приколицом? Шта? Где је, аман, тај мотор са приколицом, ја га и не видим? Мора да је ова зелена мрља. Ја сам мислио да је то штанд за сладолед. Да су ми бар открили астигматизам (диоптрија 2.5) на оном темељитом лекарском од два дана, па да су ми дали наочаре, можда би то помогло. 

Хумани односи у саобраћају. Јесте, полагао сам и то. Бивши предавачи марксизма нису имали шта да раде па је свашта измишљано да им прође дан. Да је било среће да су се досетили па да бивши предавачи одбране и заштите предају, логично, дефанзивну вожњу могао сам да уђем у онај интернет курс из физике и породичне фотографије са темељним предзнањима.

Полигон. Шта је то ламела? То је оно што сам остругао до коске на колима мог друга док нисам укапирао да не треба да гледам у обртомер како ме инструктор учио већ да слушам мотор док спуштам ручну (стварно, зашто ми нико није рекао да се кола, у принципу, возе ушима?).

Градска вожња. Нећу да помињем курвинске форе. Ја сам чак и прошао добро. Из другог пута.

Истог дана кад сам подигао дозволу (лично, наравно, како другачије) одвезем се на одмор. На путу ме заустављају за брзу вожњу. Примећује датум издавања и смеје се, сасвим без злобе, док ми даје пријаву и каже да ћу далеко да догурам. Кажем, фале ми два испита за Вишу Саобраћајну, па ти види.

* * * белешке * * *

Смртност од последица саобраћајних несрећа се не разликује превише на 100.000 житеља у САД и у Србији. Али чини ми се да је то погрешан податак за поређење и да је смртност на 100.000 пређених километара у САД далеко мања (немам податке за Србију, само следи из предпоставке да Американци возе много, много, много више, а имају сличну смртност по глави становника).

Ја не знам како тренутно изгледају возачки испити и процедуре по Србији, али се надам да је упрошћено. Или, уколико није, да се пo болоњском систему сада даје бар магистратура уз возачку.
 



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milutin Milošević Milutin Milošević 11:43 11.03.2010

Drugog februara t.g.

Moje pametno žensko dete (nije plavuša, OK) položilo je vožnju iz prvog puta, kao što je i nedelju dana ranije položilo i testove iz prvog puta. Samo da se zna. (Već su dolazili iz Ginisa da proveravaju)

Ne da se uprostilo, nego je po novom Zakonu koji je od ove godine na snazi dva puta komplikovanije i zajebanije. Sad više nije u nivou vIše škole - idemo na fakultet.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 11:47 11.03.2010

Re: Drugog februara t.g.

Bogami Milutine to je pravo čudo! svaka joj čast!
ja u tome nisam uspela nažalost. dobila sam dozvolu tek ovde
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:08 11.03.2010

Re: Drugog februara t.g.

овде дају и ко неће.

у ствари, овде би било грехота не дати некоме дозволу. еквивалент неке комбинације самице и кућног притвора. насеље у ком живимо има 500 кућа али није повезно с остатком града јавним превозом. најближа самоуслуга је на 5км. најближи јавни објекат (не рачунајући трафостаницу и водоторањ) је бензинска станица на 2км (стратешки постављена да би људи ту пунили бензин и некако могли стизати до следеће тачке цивилизације, а то је она самоуслуга). и хајде сад неком не дај дозволу.
dirtyharry dirtyharry 11:56 11.03.2010

Ja kamiondžija

sam testove rešio pre nego ovi za B iako moji imaju još 2-3 dodatne strane za C. Pali su u pravom naletu ali ta crna vožnja ne možeš da voziš kako pandur oće pa to ti je. Iz trećeg puta sam položio istu mada sam još i dobro prošao bilo je i onih koji su kao objašnjena dobijali odgovore "nisi bio elastičan u krivini". Ispadoše panduri veći fizičari od nas. Nikako nismo mogli da otkrijemo šta to znači, mada sam ja mislio da je pandur to naučio napamet odnegde pa je samo izdeklamovao.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:00 11.03.2010

Re: Ja kamiondžija

ja sam jednom pala na ispitu voznje jer prilikom paralelnog parkiranja gume su dotakle ivicu trotoara?! to je bilo obrazloženje koje sam ja morala da prihvatim. poželeli su mi više sreće sledeći put.
stari92 stari92 12:21 11.03.2010

Test,praktična,.. (u susedstvu))

T- sistem za kočenje (kontrolisano zaustavljanje) vozila

A . S - _dopisati nedostajuće_
ASS -ako stane stane

+ (prva pomoć-praktično)

Nakon nesreće na putu,lice u nesvesti i reanimacija usta/usta

Kroz nekoliko minuta,ispitivač nailazi na felatzio rad
"Aman-zaman rečeno je usta na usta !"
-Kandidat : Pa tako je,BA, sve i započelo jarane.

..

D)
apach92 apach92 12:22 11.03.2010

Re: Ja kamiondžija

ja pao dva puta ali je indikativan razgovor pre prvog padanja:

- znas, red je da se nesto casti....
- sto, jel nesto nije u redu sa mojom voznjom, jel treba jos casova?
- ne, ne, sve je u redu sa voznjom, ali teska su vremena, red je da se nesto casti.
- kako te nije sramota, imas 62 godine i jos ti nije dosta!

dalje sam naravno poceo da padam, prvi put, drugi put....nisu nista ni objasnjavali, yugo malo ima pokvaren menjac ali koga to interesuje.

Slececi put ponesem 100eur sa idejom da ih vise nikad ne vidim. Ali ponesem jednu novcanicu.

- pa mnogo je, rece instruktor
- samo ti to uzmi, teska su vremena, kazem ja.
- ali policajac...zavapi starkelja..
- ma u redu je, nisam ja cicija, podelicete vi to nekako.

I `polozim`. Ali na Banjici namerno prodjem na crveno, doduse na praznoj raskrsnici. Policajac gleda u stranu.

Moc novca je fascinantna u Srbiji.

dj dj 12:50 11.03.2010

Re: Ja kamiondžija

svi ste vi amateri. ja sam prvi put polagao negde sredinom devedesetih. dovukao par kanistera iz sofije, tako sam se ucipio. posle, pred svaku najavu promene zakona eto mene opet, ukupno neke 3 razlicite auto skole, 5 instruktora, jugica u svim duginim bojama, nebrojeno lamela... sad u decembru sam se vratio korenima pa opet u onu prvu, mislim da je i jugic isti. teoriski sam bas potkovan ali, ko sto neko rece, i dalje sam neelastican u krivinama... ali ne odustajem. cenim da cu u sledecih 15 godina sigurno poloziti
jednatanja jednatanja 13:13 11.03.2010

Re: Ja kamiondžija

ja sam jednom pala na ispitu voznje jer prilikom paralelnog parkiranja gume su dotakle ivicu trotoara?! to je bilo obrazloženje koje sam ja morala da prihvatim.


Lol, svašta! Vozim već 14 godina skoro svaki dan bez ijedne ogrebotine na autu, i još uvek mi se desi da dotaknem ivičnjak kad paralelno parkiram!
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:14 11.03.2010

Re: Ja kamiondžija

"nisi bio elastičan u krivini"

требао си му одговорити да је немогуће прилагођавати еластичност у кривини. по угледу на ову зен мудрост из оног курса модерне физике.

”кад се приближавате кривини, имајте на уму да не можете променити тежину вашег возила или снизите његов центар гравитције”

а шта ако пљунем кроз прозор? зар то неће умањити тежину? или пљување по поду? зар то не снижује центар гравитације?
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:24 11.03.2010

Re: Ja kamiondžija

nebrojeno lamela

цела та заврзлама са ламелама је погрешно осмишљена. како да се не излиже кад је остављено да се бесомучно тре? то би било најбоље заварити. или зашрафити. 100 година је прошло и још се тога нису сетили. није ни чудо да аутомобилска индустрија пропада.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:34 11.03.2010

Re: Ja kamiondžija

i još uvek mi se desi da dotaknem ivičnjak kad paralelno parkiram!

ово ме подсећа на казну коју сам платио у Вашингтону за непрописно паркирање.

у малој двосмерној улици на којој се возила паркурају на обе стране сам се паралелно паркирао на левој страни улице гледано из правца из којег сам долазио. сутра ми ауто осване са пријавом на шофершајбни. учињен прекршај је уредно описан на пријави

десни точак више од две стопе далеко од тротоара.”

iris.davidovich iris.davidovich 00:12 12.03.2010

Re: Ja kamiondžija

ja sam jednom pala na ispitu voznje jer prilikom paralelnog parkiranja gume su dotakle ivicu trotoara?! to je bilo obrazloženje koje sam ja morala da prihvatim.

njanjo, to je dovoljno, jer npr zadnji deo tvoj auta je vec udario nekog pesaka koji stoji na ivici trotoara, hidrant, ili sta ti ja znam.
ja sam sve polozila iz prve, iako sam bila plavusa
kod nekih prijatelja problemi su se javljali zbog prevelike naviknutosti na "beogradsku" voznju, pa su ovde padali 2, bo'me i 3 puta
jednatanja jednatanja 10:24 12.03.2010

Re: Ja kamiondžija

”десни точак више од две стопе далеко од тротоара.”


LOL!!!
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:10 11.03.2010

A, ja sam

mislila da su pravilni odgovori 1a, 2v i 3v...
Što se tiče procedure dobijanja vozačke u Sloveniji, ista omogućava polazniku da kad položi peti, konačni ispit (prva pomoć, prvi teoretski test, društveni ispit, drugi teoretski test i peti, konačni - vožnja) se odmah prijavi i za doktorat iz saobraćajnih nauka ili ako nema tih ambicija, onda bar odmah postane instruktor vožnje.
Najteži su kao teoretski ispiti, tako da sam ja kao poznati štreber tako nagruvala knjigu, da sam na zaprepašćenje komisije imala 100% rešen test i nisu mogli da mi doakaju ni provokativnim pitanjem o suvom lišću na drumu. I vožnju sam položila iz prve, jer posle svih onih testova i maltretiranja sam bila spremna da se ponudim Nasi za šofera rakete.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:19 11.03.2010

Re: A, ja sam

sad si me podsetila na to kako sam ja ovde pre 12 godina položila test iz prve a engleski sam znala samo onako sa kurseva koje sam pohadjala u centru za strane jezike. samo 2 pogrešna odgovora od 100-inak. možeš misliti kako su bili komplikovani testovi kad je neko sa mojim poznavanjem jezika to razbucao iz prve!
doduše pala sam vožnju prvi put jer nisam videla stop znak.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:28 11.03.2010

Re: A, ja sam

Dobro si prošla, moja drugarica ovde nije videla biciklistu. Pala je čim joj je biciklista lego na šoferšajbnu. Mada, oni su ovde žešći problem, poštuju kombinovana pravila, tj. ona koja im u tom trenutku odgovaraju, malo se ponašaju kao pešaci, malo kao biciklisti, malo kao motorna vozila, a računaju na to da uvek i svuda imaju prednost, tako da je zima pravi odmor od njih...ovo je moja priča o toj temi http://blog.b92.net/text/2750/Ubrzanje/
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:45 11.03.2010

Re: A, ja sam

mislila da su pravilni odgovori 1a, 2v i 3v...

јелице, немој да збуњујеш људе. има два принципа ту. први каже да је одговор увек б). други да никад не заокружујеш одговор у којем се препоручује да пијеш кафу. то им је стандардни трик, свуда га нуде као одговор.

ако се деси да је у неком питању одговор са кафом понуђен под б), више среће следећи пут, тест нема решење.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:50 11.03.2010

Re: A, ja sam

ovde pre 12 godina položila test iz prve a engleski sam znala samo onako sa kurseva

овде један колега пре 5-6 година стиже право из мајчице украјине и одмах га следећи дан колега из пријатељске француске убеди да оде да полаже тестове. човек се нећкао али француз каже да само комплетни идиоти не могу да положе тај испит. и тако оде овај, падне, и по сопсвеном признању ”тако непобитно докаже да је комплетан идиот”. после неког времена је положио, а потом и научио енглески.
Biljana 77 Biljana 77 12:20 11.03.2010

Uh

...

ima i gore.. npr. položiš celu ovu našu nauku, testovi, časovi, čuda, a onda te sačeka ćale - profesionalni vozač. Gore je u praksi nego što zvuči.. Delić sekunde pre obavljanja bilo kakve radnje začuje se npr. komada -U treću! I tako non-stop. + psovke upućene svim ostalim učesnicima u saobraćaju koji ne prate njegov tok misli savršenog odvijanja saobraćaja.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:24 11.03.2010

Re: Uh

kad je mene moj ćale učio da vozim ja sam kolima udarila u drvo jer umesto da krenem napred ja ubacila u rikverc punim gasom...kuku kako je on bio srećan i ponosan na mene nemam reči!
Biljana 77 Biljana 77 12:31 11.03.2010

Re: Uh

mene moj ćale učio da vozim

Moj ćale je kategorički odbio da me uči pre auto-škole, pod parolom - Sve ću pogrešno da te naučim, oni tamo te ne uče da voziš, nego da položiš. Ja kad bih sad polagao, pao bih.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:33 11.03.2010

Re: Uh

a onda te sačeka ćale

Pile moje je imao neverovatan strah od vožnje mene. No, prošlog vikenda smo odradili dve vožnje sa sjajnim rezultatom. Samo jednom sam je upozorio, a sve ostalo vreme podržavao. Bio sam neverovatno kul - pogotovo kad ona zna kako psujem i divljam kad ja vozim
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:36 11.03.2010

Re: Uh

Ja zbog mog najvećeg pileta, već u rangu pterodaktila, tako retko viđam svoj auto, da kad pile ode nazad u Beč, ja se u garaži osećam kao da provaljujem u tuđa kola.
Alava Alava 12:37 11.03.2010

Re: Uh

ima i gore.. npr. položiš celu ovu našu nauku, testovi, časovi, čuda, a onda te sačeka ćale - profesionalni vozač.

Nisi valjda i ti imala takvo iskustvo?!

Još gore od toga je kad imaš instruktora koji zna da ti je ćale profesionalni vozač i pri tom mu se divi do imbecilnosti, pa te pola nauči a za pola samo viče to ćeš ti sa tatom najbolje.

Ono što je meni moj tata stalno govorio dok sam vozila u samom početku je bilo Gas, gas, je l' umeš ti da daš gas jebote?!?! Uporno je odbijao da poveruje da ja sa instruktorom nisam vozila brže od 40 ni jednom, i da mi je već pri brzini od 60 bilo tako da sam htela da padam u nesvest.
ALi zato kad prođeš obuku kod ćaleta - misleeeem
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:42 11.03.2010

Re: Uh

kad prođeš obuku kod ćaleta - misleeeem

Za dodatnu obuku je zadužen moj brat. On je jedan neverovatan higijeničar, pa kad krene od sitnice do sitnice, ima da je dovede u red. Sve od merenja ulja do menjanja točkova.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:48 11.03.2010

Re: Uh

Sve od merenja ulja do menjanja točkova.

e takav bio marcov ćale, merio ulje pre nego što krene na put Beograd-Obrenovac. šta je to bila opsesija ljudima ne razumem. ja ovde odem da promenim ulje kad mi ono zasveti na tabli da moram. sad znam da tad nije bilo ovakvih auta sa tablama gde sve blješti al mislim ako si proverio ulje prošle nedelje pre taj isti put što moraš opet?
Alava Alava 12:50 11.03.2010

Re: Uh

Ali je teško decama profesionalnih vozača, moj tata nije imao na svu sreću ništa više od par čukanja za 30 godina koliko vozi, ali se zato nagledao takvih užasa i izbegao takve situacije - da ti se digne kosa na glavi. Mnogo je zajebano sesti u kola kad si se naslušao takvih priča. Mada mislim da mladim&ludim ljudima treba malo pričati i takve stvari.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:12 11.03.2010

Re: Uh

Nisu samo mladi-ludi, ovde važi pravilo "izbegavaj čoveka sa šeširom u širokom luku", naročito subotom...to je kad penzosi isteraju subotom aute, stave babu pored koja drži u naručju sa obe ruke zagrljenu tašnu, ščepaju volan sa obe ruke i krenu da prave paniku po saobraćaju...da poželiš one noćne zevzeke u golfovima.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:16 11.03.2010

Re: Uh

jao Jelice i mi ćemo takvi da budemo.
ja sam ranije psovala kad bi mi iz nekog drajveja izleteo neki penzos ne gledajući ni levo ni desno nego samo rikverc pa kud puklo. sad sam porasla pa znam da ću i ja tako jednog dana, pa si ćutim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:22 11.03.2010

Re: Uh

Ma, znam...jedva čekam, ima sve da maltretiram svojim svemirskim brodom.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:10 11.03.2010

Re: Uh

biljana: Moj ćale je kategorički odbio da me uči pre auto-škole.

alava: Јoš gore od toga je kad imaš instruktora koji zna da ti je ćale profesionalni vozač i pri tom mu se divi do imbecilnosti,

И мој ћале није подучавао никога у породици.

Он је некада, кад је укупно осам људи у земљи имало дозволе, био инструктор за обуку инструктора или тако нешто (с тим је раскрстио још шездесетих и прешао у фирму за продају ауто делова).

Кад је неколико година откако сам добио дозволу коначно сео у кола да га возим (од Скопља до Београда) није рекао ни реч о мојој вожњи целим путем. Није ни газио на имагинарну кочницу код сувозача. На крају је, кад је излазио из кола, рекао да одлично возим.

Умео је.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:19 11.03.2010

Re: Uh

ja sam ranije psovala kad bi mi iz nekog drajveja izleteo neki penzos ne gledajući ni levo ni desno nego samo rikverc pa kud puklo.


ево разлике у присупу



iris.davidovich iris.davidovich 00:22 12.03.2010

Re: Uh

njanja_de.manccini
Sve od merenja ulja do menjanja točkova.e takav bio marcov ćale, merio ulje pre nego što krene na put Beograd-Obrenovac. šta je to bila opsesija ljudima ne razumem. ja ovde odem da promenim ulje kad mi ono zasveti na tabli da moram. sad znam da tad nije bilo ovakvih auta sa tablama gde sve blješti al mislim ako si proverio ulje prošle nedelje pre taj isti put što moraš opet?

zato sto moze da curi
iris, the proveravac ulja,
zna da zameni tocak, upali kola na kablove, upali kola na gurku, udari kljucem u alnaser da proradi, dolije vodu u akumulator, etc.
iz prilozenih znanja i vestina, jasno je da je iris vozila juga.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:45 12.03.2010

Re: Uh

ух, па баш све то не знам ни ја, свака част.

иначе, могуће решење твоје загонетне приче је и 101.
blogovatelj blogovatelj 04:35 12.03.2010

Re: Uh

Nisu samo mladi-ludi, ovde važi pravilo "izbegavaj čoveka sa šeširom u širokom luku", naročito subotom...to je kad penzosi isteraju subotom aute, stave babu pored koja drži u naručju sa obe ruke zagrljenu tašnu, ščepaju volan sa obe ruke i krenu da prave paniku po saobraćaju...da poželiš one noćne zevzeke u golfovima


Ne znas ti kako Kinezi voze. Gledaju tri metra ispred auta (u retrovizore nikad) i ako je u ta tri metra ispred auta sve u redu, za njih je sve u svemiru u redu. A posto su onizi rastom, obavezno gledaju kroz volan na svet ispred auta.

milisav68 milisav68 10:51 12.03.2010

Re: Uh

iris.davidovich

zato sto moze da curi
iris, the proveravac ulja,
zna da zameni tocak, upali kola na kablove, upali kola na gurku, udari kljucem u alnaser da proradi, dolije vodu u akumulator, etc.
iz prilozenih znanja i vestina, jasno je da je iris vozila juga.


Posle kažu ne valja Yugo.

ps.ponosni vlasnik jednog.
mixailo92 mixailo92 12:40 12.03.2010

Re: Uh

Pa možda je čovek vozio neki Zastavin krš, u koji nije siguran koliko će ulja da potroši i koliko da raspe do Obrenovca.
marco_de.manccini marco_de.manccini 02:35 14.03.2010

Re: Uh

јесте возио заставин крш. сматрао је да ако продаје делове за заставина возила да треба да вози и заставино возило.

а шта ја знам. можда је сматрао и да ће тако лакше налазити јефтине делове.
Alava Alava 12:30 11.03.2010

***

Lekarski pregled

Prvo moraš da zakažeš mesec do dva meseca unapred, pa onda kada osvane taj dan kad imaš zakazano da poraniš, recimo već oko 4 izjutra da si tamo, pa te šetaju - prvo soba 14, pa soba 126, pa soba 25, pa nazad soba 14, onda baksuzna 13, ako si instruktor vožnje za tebe još tri sobe - 17, 20 i 23. Čitaš malo slova, malo gledaš neke šarene tufne, malo žmurećki stojiš na jednoj nozi, malo stiskaš neke džojstike dok se pale lampice, pa te ispituju da vide da l' si zdrav u mozak i da li su svi u familiji zdravi u mozak i onda se vratiš na šalter - negde oko 16 h da ti tetka lupi pečat da si sposoban da upravljaš motornim vozilom.
Biljana 77 Biljana 77 12:37 11.03.2010

Re: ***

+ merenje telesne težine, pa ako imaš manje od 50 kg, lažu i pišu više..
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:41 11.03.2010

Re: ***

ja se ne sećam lekarskog pregleda al se zato sećam onih predavanja koje smo morali da slušamo (kod nas je to bilo u kancelariji crvenog krsta). predavo je ćale mog druga - lekar, koji me poznavao odlično i onda me izbacio sa časova jer sam se smejala kad je on počeo na onoj gumenoj lutki da isprobava usta na usta. zamisli najurio me sa časa i onda me opanjkavo kod mame.
stari92 stari92 13:00 11.03.2010

Lekarski (psiho-test)),vožnja (L))

P- 'ajmo kolega,'oćete li složit' više ? (Puuzle - 1-3 god.)

Ćekaj bona,tek jedan dan mako,a piše do 3 godine max.

(na semaforu/svetlofarovft Bulgaria,FYROM-Macedonia))

a,vid' lepe boje (red)
e,ova još lepša (yelou)
vala ova najlepša (green)
opet crvena,'ajmo ić' ovo je već bilo !

D)
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:17 11.03.2010

Re: ***

+ merenje telesne težine, pa ako imaš manje od 50 kg, lažu i pišu više..

знаш да овде има аута која неће да се упале ако немаш довољно тежине. да се не би деца играла.

додуше, почиње да ме мало нервира што је ауто паметнији од мене и меша ми се у живот. ако ставим ранац на сувозачко седиште а исти садржи више од две књиге, ауто почиње да пишти као луд и неће да се смири док не вежем појас свом ранцу.
niccolo niccolo 12:36 11.03.2010

May the force be with you...

силе које су са вама



rapunzel rapunzel 12:54 11.03.2010

Re: May the force be with you...

силе које су са вама

pandur: i šta kažeš, profesor?
žmu: da.
pandur: a šta predaješ?
žmu: fiziku.
pandur:fizičko?
žmu: fiziku.
pandur: aj, položio si, vi profesori nemate pare

eto kako su sile pomogle mom dragom da položi vožnju


niccolo niccolo 12:56 11.03.2010

Re: May the force be with you...

eto kako su sile pomogle mom dragom da položi vožnju

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:57 11.03.2010

Re: May the force be with you...

pandur u skoplju zaustavlja profesora za hemijskog fakulteta i pita ga šta radi a ovaj mu kaže ja sam vanredni profesor. auuu brate kaže pandur, nije tebi lako, aj teraj!
mirelarado mirelarado 13:08 11.03.2010

Re: May the force be with you...

Неки наш пријатељ баш се мучио са полагањем возачког испита, стално је падао. Када се, после седмог покушаја, јавио телфоном и ја, онако реда ради, упитала шта је урадио, очекујући уобичајену жалопојку, он је одговорио: "Шта мислиш, шта би мајстор урадио?" "Пао?" - логично сам одговорила. "Положио, наравно." - славодобитно је одвратио.Тако је, уз возачку дозволу, добио и надимак Мајстор.
rapunzel rapunzel 13:24 11.03.2010

Re: May the force be with you...

после седмог покушаја


moja dobra prijateljica, koja vozi od 16 godine, je polagala u
"crvenom signalu" minimum 10 puta. oni su tada imali monopol
i baš se nafatirali od ljudi koje su obarali.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:44 11.03.2010

Re: May the force be with you...

силе које су са вама

само се ти смеј. оригинал звучи још боље.
forces that are with you

знаш кад је полицајац хтео да казни попа што вози бицикл без светла?

- па како то, попе, без светла.

- свети никола, заштитник путника, је увек са мном и чува ме.

- а вас је двојица на бицииклу?
crossover crossover 18:20 11.03.2010

Re: May the force be with you...

Овде је дошло до неке пометње. :)))) Који Force је у питању?...

marco_de.manccini marco_de.manccini 18:27 11.03.2010

Re: May the force be with you...

žmu: fiziku.
pandur:fizičko?

ево за мужа, физикалца,


jednatanja jednatanja 12:48 11.03.2010

Registracija u Srbiji

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 12:49 11.03.2010

Re: Registracija u Srbiji

naslovi naslovi 12:59 11.03.2010

Dakle...

...samo jedno ogroooomno Hvala za salve smeha izazvaTe ovim! Zamisli samo da kao mi ovde moras jos da vozis i naopakom stranom - si kolonija il nisi?! Proslog Oktobra bili u Jevropi... i za samo nekoliko nedelja sam zaboravila. Malo falilo da gadjam u ljude:) Strasno!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:19 11.03.2010

Re: Dakle...

e ja ne bi mogla da vozim naopako i to ti je. nisam probala al sam 100% sigurna da ne bi bila bezbedna za takve puteve. ne znam dal je marco probao, ne mogu da se setim. on se momentalno komirao i spava.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:11 11.03.2010

Re: Dakle...

нисам возио наопако али сам ишао пешке. то је још горе, никад не знаш с које ће стране.

у лондону су љубазни домаћини написали на сваком пешачком прелазу на који може налетети изгубљени туриста, аматер за комонвелтска правила и кружне токове, на коју страну треба да се гледа.
anagardboo anagardboo 13:17 11.03.2010

Vozački sam polozila

dan posle istorijskog 5. oktobra. Mislim da tog dana niko nije pao, toliko je bilo opštenarodno veselje. Polaganje mi je bio najmanji problem.
Moj otac, jedini sa vozačkom dozvolom u familiji je morao da proveri šta sam to naučila i vredi li to išta. Tog sam se dana preznojala kao da sam u sauni sedela, naslušala se toliko rike i vike da sam rešila da više sa njim u ista kola ne sednem.
Prošlo je neko vreme, i zaboravim na tu odluku... Vraćali smo se kući iz Bečeja. Ja vozim, ćale pored mene, na zadnjem sedištu mama, sestra i baba, a iza njih pita od višanja. Ocu mom jedinom se u jednom trenutku nije dopala brzina kojom sam kočila da bismo se zaustavili na crvenom svetlu, i tu on povuče ručnu bez ikakvog upozorenja. Svi se mi u trzaju nagnemo napred, pita sklizne na naslon zadnjeg sedišta, i samo par trenutaka kasnije, gomila ženskinja se nasloni na nju, al baš, onako, dobro. Tada sam izašla iz auta, sela na suvozačko sedište IS-TRA-U-MI-RA-NA, i završila vožnju sa ćaletom za vek vekova.
Sad vozim bez problema, ali trebalo je taj događaj izbiti iz glave...
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:43 11.03.2010

Re: Vozački sam polozila

мислим да грешиш. колико ја видим проблем су биле вишње. и то што ти ради ручна. ц-ц-ц.
jednatanja jednatanja 13:18 11.03.2010

A sad ozbiljno

Смањивање ваше брзине умањује вашу потенцијалну кинетичку енергију.


Da, moja brižljiva kuma je jednom toliko smanjila brzinu (dve trake, isti smer) da nas je kamion udario u zadnjicu i bacio u kanal. Mislim, treba biti pošten, al´ ne previše...
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:23 11.03.2010

Re: A sad ozbiljno

Kriv je kamion, garant, nije imao prilagođenu brzinu i rastojanje
jednatanja jednatanja 13:39 11.03.2010

Re: A sad ozbiljno

Ne znamo, zbrisao je sa lica mesta.

No da smo mileli po autoputu, jesmo, što jes´ jes´.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:27 11.03.2010

Re: A sad ozbiljno

Da, moja brižljiva kuma je jednom toliko smanjila brzinu (dve trake, isti smer) da nas je kamion udario u zadnjicu


Шта постаје критично ако дођете у ситуацију у којој можете биди ”ударени у задњицу”

а) близина вашег мобилног
б) правилна позиција вашег ретровизора
в) цена осигурања
г) коришћење најкраћег пута до ваше дестинације

Сасвим озбиљно. Још једно од оних питања.
jednatanja jednatanja 20:24 11.03.2010

Re: A sad ozbiljno

Hah, pa znaš kako ogledalca su bliski prijatelji ženama osim kad se zapričaju...Ono što je bio predmet mnogih naših razgovora nakon ovog događaja, pored fenomena da smo se izvukle nepovređene je bio i fenomen ženske torbice. Iz slupanog auta sam prva izašla ja, kuma se izvlači odmah posle mene panično uzvikujući "where is my purse, where is my purse?" (iako u šoku, sećam se da sam registrovala takvo ponašanje kao čudno), zatim ulazi ponovo u auto i izlazi sa torbicom. Krećemo dalje od auta ( u slučaju da "eksplodira" ) da bih ustanovila da se i u mojim rukama nalazi tašnica. Eto, mogle smo glave izgubiti ali ne i tašne.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:30 11.03.2010

Re: A sad ozbiljno

eh sta ti je zene!
kad sam se ja tumbala izlazeci iz auta trazila sam gde su moje lale!
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:35 11.03.2010

Re: A sad ozbiljno

два пута неко иза мене није закочио на време (у ствари, оба пута уоппте није закочио). једном мали камиончић, а други пут повећи пик ап. оба пута сам приметио пред сам удес да онај иза нема никакве намере (а ни шансе већ) да стане. секунда живота. јако, јако кондензована. много си жив тад.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:12 11.03.2010

18 BODOVA


Ја не знам како тренутно изгледају возачки испити и процедуре по Србији, али се надам да је упроштено.

JAVIĆU TI ČIM SKUPIM 18 BODOVA.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:56 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

јеремија, пошто се разумеш у модерну физику, можеш ли да ми објасниш ово.
Ако је ваша тежина 100 килограма и путујете брзином од 50 километара на сат, сила импакта је 5000 килограма (тежина помножена са брзином).

ако возим 30 миља на сат, што је ту негде исто као и 50км на сат, да ли је онда сила импакта 3000 килограма?

ако јесте, а не видим како, пратећи дати пример, не би била, ето објашњења зашто не укидају миље у САД. сила импакта је мања кад се возите у миљама него у километрима.
Unfuckable Unfuckable 20:41 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

Ја не знам како тренутно изгледају возачки испити и процедуре по Србији, али се надам да је упроштено.

Evo da približim sliku: ulice su prepune vozila za obuku novopečenih vozača.
Svi valjda žure da uhvate malo ekstra znanja "po starom"
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:55 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

дакле нисам требао да кукам на старе добре једноставне процедуре, већ да вапим за њима?

него, она статистика коју сам поменуо на крају ми говори да су све то глупости и да су за безбедност (мерену, мало грубо, у смтртности по пређеном километру) много важнији неки други фактори од малтретирања људи да заврше више школе да би добили возачке дозволе. рекао бих квалитет путева и кола. а те ствари су потпуно индиферентне на још већа малтретирања.
Unfuckable Unfuckable 21:17 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

ja nekako zaključujem da je za bezbednost najbitnija kondicija
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:25 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

кад комбинујете алкохол са неким дрогама, резултат може бити

а) фаталан
б) одушевљавајући
в) екстремно предвидљив
г) потпуно безопасан по здравље
scabies scabies 21:29 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

да су за безбедност ( много важнији неки други фактори од малтретирања људи да заврше више школе да би добили возачке дозволе. рекао бих квалитет путева и кола.
Ne bih se baš u potpunosti složila sa tobom. Milsim da jako važna i odgovornost prema sebi i drugim učesnicima u saobraćaju.
Jedna od upečatljivijih scena u životu mi je bila kad sam u kanjonu Morače videla cisternu koja pretiče šleper pred krivinom. Istina nije cisterna išla više od 50 km/h, ali ne znam koliko bi to pomoglo onome ko je mogao da naiđe u susret sa još bar 50 km/h.
A pre par meseci sam u gradu videla jugića kome su pozadi umesto crvenih svetala ugrađena bela svetla. Svima je dobro poznato da su bela svetla signal da se vozilo kreće ka vama (farovi, rikverc svetla) i zapitala sam se šta se može desiti kad na neosvetljenom putu ispred sebe odjednom ugledaš takvo vozilo. I koliko je neko morao biti bezobrazan ili glup da se igra tako nečega.
I, da, zapisala sam broj tablica, naravno.
scabies scabies 21:30 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

кад комбинујете алкохол са неким дрогама, резултат може бити

а) фаталан
б) одушевљавајући
в) екстремно предвидљив
г) потпуно безопасан по здравље
Pa već si nam otkrio tajnu - uvek je b.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:39 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

scabies, немам ја дилему да је људски фактор најважнији. али цела поента је да је потребно понављати милион пута, у било којем облику, апсолутно кобан утицај алкохола у саобраћају, као и ништа мање кобан утицај агресивног начина вожње (пример који си навела).

она америчка питања су смешна али не маше суштину уопште.
Unfuckable Unfuckable 21:51 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

I, da, zapisala sam broj tablica, naravno.


(mogao sam da se kladim)
scabies scabies 22:07 11.03.2010

Re: 18 BODOVA

mogao sam da se kladim
Druga opcija je bila da se zakucam u njega namerno
iris.davidovich iris.davidovich 03:17 12.03.2010

Re: 18 BODOVA

, da, zapisala sam broj tablica, naravno

i sta ces sad da uradis s tim?
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:24 12.03.2010

Re: 18 BODOVA

па пријавиће на оне how's my driving бројеве, наравно.
scabies scabies 22:39 12.03.2010

Re: 18 BODOVA

i sta ces sad da uradis s tim?

49 41 49 41 14:17 11.03.2010

Uvek znam,

koja budala sedi s ove strane volana.
S'one - nikad!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:36 11.03.2010

Re: Uvek znam,

i bas zbog toga treba paziti jer nikad ne znas sta ce klash dve budale da izrodi.

ja sam se pre neki dan ujutro "takmicila" sa jednom kaubojkom koja je htela iz pozicije iza mene da uleti ispred mene u momentu kad se od dve trake pravila jedna (road work ahead). normalno da je nagazila na gas koliko je mogla ali malo prekasno jer vise nije bilo njene trake. policajac je cucao u zasedi na motoru ispod jednog drveta i normalno zaustavio je. ja sam skrcala ovog puta : )))
irenaema irenaema 14:24 11.03.2010

Očevi su čudo!

Nakon 12 sati vožnje iz Volosa do N Bgd, stižem kući a moj otac stoji na sred ulice i pomaže mi da se uparkiram: sad maaaaalo levo, taaaako, sad polako......
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:31 11.03.2010

Re: Očevi su čudo!


dunja73 dunja73 14:52 11.03.2010

Re: Očevi su čudo!

Pravila vozacku i u Srbiji i posle u Nemackoj jer sam srpski drzavljanin , a takvima kao ja se nije priznavala ..ne znam sad da li se sta promenilo osim sto se testovi rade na kompu ?

..testovi su slicni , nema smaranja oko delova auta , mada tu je to ..kao u Srbiji....slicno ..
Vozilica bila Biemdablju..akcenat mi stavili na parkiranje u "bogaz " i na pod rucnom uz brdo...
barem su mene (komisija ) odmah na neko brdo oterali , te aj´ ovo , te aj´ ono ...Nismo 5 min bili u gradu ..a ni na autoputu...
I odmah ..fejsonDplejs izdase mi vozacku , neku masinicu imaju sa sobom sto stancuju vozacke i to je to ..
..Testovi jezik: .Hrvatski , udzbenik takodje, instruktor Svapski dijalekt pojma nema Dojc .....ma iz prve ..(ovo bilo pre 12 god)

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:55 11.03.2010

Re: Očevi su čudo!

.akcenat mi stavili na parkiranje u "bogaz " i na pod rucnom uz brdo...

e kako sam srecna sto ovde vozim automatic pa se ne smaram sa tom rucnom nemas pojma.

S.O.S. alo ljudi pomagajte, zaustavite me da se ne javljam vise ovde!!!!
marco alo, banuj me!
scabies scabies 16:47 11.03.2010

Re: Očevi su čudo!

S.O.S. alo ljudi pomagajte, zaustavite me da se ne javljam vise ovde!!!!
marco alo, banuj me!
Marco, nisi valjda???
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:06 11.03.2010

Re: Očevi su čudo!

ма највероватније је шеф крив. дао јој да нешто ради, а она, изгледа, у брзини, деконцентрисана, пристала.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:30 11.03.2010

Re: Očevi su čudo!

Marco, nisi valjda???

ma nije, kud sme?
znas ja sam opasna.
kad sam se pohvalila sefici da je moj marco postavio web stranu koju sam ja napravila za njega ona je pocela da se smeje i rekla mi, pa kud ce jadan, mora cak i da je najgora web strana inace nema ... (dopunite sami).
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:54 11.03.2010

на испит се иде спреман

Testovi jezik: .Hrvatski , udzbenik takodje, instruktor Svapski dijalekt pojma nema Dojc .....ma iz prve ..(ovo bilo pre 12 god)

чуо сам од својих по канади да тамо многи траже да узимају тестове на пољском. тестови и одговори циркулишу кроз пољску заједницу, али се могу набавити. лепа шљивовица гвоздена врата отвара.
niccolo niccolo 18:13 11.03.2010

Re: Očevi su čudo!

mora cak i da je najgora web strana inace nema ... (dopunite sami).

E vidiš, isti agrument sam ja iskoristio kad je prijateljica "pozvala" muža da potvrdi nešto je ona rekla - njegova potvrda se ne računa jer ne može slobodno da iskaže svoje mišljenje
iris.davidovich iris.davidovich 03:21 12.03.2010

Re: Očevi su čudo!

znas ja sam opasna.

blago tebi. na leto se spremi da mi odrzis intenzivan kurs, para ne zalim. ja sam toliko bezopasna da je to prosto smesno.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 03:38 12.03.2010

Re: Očevi su čudo!

iris.davidovich
znas ja sam opasna.

blago tebi. na leto se spremi da mi odrzis intenzivan kurs, para ne zalim. ja sam toliko bezopasna da je to prosto smesno.

pst!
ja sam ti od onih što bi rekli stari: pas što laje ne ujeda.
tako da uštedećeš lovu ti ovog leta.
iris.davidovich iris.davidovich 04:30 12.03.2010

Re: Očevi su čudo!

ja sam ti od onih što bi rekli stari: pas što laje ne ujeda

pa i ja isto! ne mogu da se zamajavam s tobom onda
ja sam mislila da me naucis kako da budem bitchy ili pasivno agresivni tip, ili barem da smrzavam pogledom, smorila sam se vise od lajanja
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:38 11.03.2010

daje se na znanje

pojavio se okupator na blogu!
Ja, ovde kod marca.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:40 11.03.2010

Re: daje se na znanje

доле домаћи окупатори!
ime_korisnicko ime_korisnicko 14:43 11.03.2010

Kako danas u Srbiji izgleda obuka

- Tebi je ovo prvi čas, je l' da?
- Aham...
- Ovo ti je hauba, tu se nalazi motor. Pokazaću ti ga jednom kad ga majstor Zoli opere i popravi ručicu za otvaranje, a naposletku, možeš i bez toga na ispit, ako ga i ne vidiš, nije greda, naučićeš iz knjiga. Ajmo u auto da ti objasnim sve pre vožnje. Lupi, bwe, tim vratima! Jako! Valjda si doručkovala! Nije dobro, nisi zatvorila, pusti mene ( boooom )! E, tako!

- Pazi: ovo ovde ti je kontrolna tabla, tu se nalazi brzinometar. Ne radi, nemoj ga gledati. Već ćeš ti proceniti kojoj brzinom se krećeš, a i tu sam ja da ti pomognem. E, sad podesi retrovizore. Poooolaaako! Uf! Ne uzrujavaj se, često tako spada, de, dodaj mi, imaš tu u vratima traku da ga zalepim. Taako! Ispod sedišta ti je ručica za nameštanje sedišta. Ajde povuci je sad i podesi ga prema sebi...Malo jače! Pomaži se nogama, vuci! Jače ! Muški ! Taaako. Ovo ovde, što liči na grisine, to su ti pokazivači pravca, tzv. migavci. Vidiš, levi i desni. S desnim moraš malo jače, nešto je istrošen. Ove rupe što vidiš, tu su bili prekidači za maglenke i grejanje, isti su kao i ovaj ovde za svetla, pokušaj da zamisliš kako to izgleda. Jesi?
- Aham...
- Vidi , auto radi na plin i zato moraš pažljivo da ga pališ. Kad ga kresneš, odmah je na benzinu, ostaviš ga tako da malo radi na leru i onda, vidiš te prekidače dole levo?
- Aham...
- Sad ga čukni na taj polustepen, ali drži gas, da izsrče sav benzin iz karburatora. E, sad! Sad! Čuješ! Pritisni prekidač do kraja! Nema veze što se ugasio. Ali da znaš, kad čuješ taj zvuk, tada treba do kraja da čukneš onaj prekidač, da prebaciš na plin. Neće zasvetleti ta dole lampica što pokazuje da je sad na plinu, ali je zato jako čukni i nemaš jeda. To važi samo kad je zima, preko leta je jednostavnije.
- Ok...
- Ajmo lagano u vožnju. Kvačilo do kraja i ubaci u prvu. Skroz do sebe i guraj napred.
- Neće.
- Kako neće?!
- Evo, neće.
- Onda vrati menjač na ler, stisni 2, 3 puta kvačilo do kraja, da ga dobro podmažemo i sa dve ruke do sebe i gore. Jako! Muški! Taaakooo! E, ćero, počni malo da vežbaš te bicepse! Ajmo sad polako....

Brrrrrm brrrrm...
dunja73 dunja73 15:22 11.03.2010

Re: Kako danas u Srbiji izgleda obuka

Mujo malo popio , zaustavi ga policajac , objasni sve sta i sto i da mora da mu naplati kaznu i da ce ga kosta 100 maraka.....Poceo Mujo da se vadi , da moli i uzdise ...da se kune gladnom decom i zenom pobeguljom.....I nekako se udobrovolji policajcu i ovaj pristane i obeca da ga nece kazniti , ako , posto je vec , jelte ...pogresio , radi bezbednosti drugih , mu odgovori na dva pitanja....
Policajac :
- Mujo , sta je to ? ..4 tocka , 5 vrata 4 svetla , , napred staklo , ide po ulici tebi u susret ? ...Mujo kao iz topa ce :
-Auto ...
-Hm..jes´ auto ,al´ koji ? -policajac ce - Jel´ Alfa, Reno ,Skoda ,Opel ,sta bolan ? Ajd drugo:
-Sta je to , dva tocka , kaciga , jedno svetlo ide ti u sustet ...
Mujo opet iz cuga :
-Motor.
Policajac :
-Jes´ motor ,al´ koji Honda ,Jamaha , Kavasaki ..sta ? Ne vredi ti Mujo .....moraces kaznu platiti ...
Tek Mujo , misli , misli , kaze da hoce al´ da mu ovaj odgovori na sledece :
-Sta je to , dve noge , mini suknja , halteri , crveni karmin , vrcka guzom preko parka i ide ti u susret ..?Policajac :
- Ha, ha , kurava !!
Mujo :
-Jes ´ kurava, al ´ sta ti je , sestra , majka , tetka , ujna.....
stari92 stari92 15:51 11.03.2010

test bočne signalizacije

"Kad uključim 'migavce,a ti viči dal radi."
''O.k.''
(uključ. i čeka reaction,i ..)

+RADI-NE RADI+RADI-NE RADI !

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana