Muzika| Satira

ONO sinoć

Krugolina Borup RSS / 14.03.2010. u 11:28

Razmišljala sam ja devedesetih da se iselim, nije da nisam. I mogla sam. Imam rodbinu u Kanadi. Čak sam i zahtev podnela u jednom trenutku, ali oni onda promenili proceduru, moralo da se podnosi ispočetka... i hoću, neću, sad ću... dođe bombardovanje. Kad se to završilo, odustanem. Mislila sam: gde ću sad, kad smo ovo preživeli, sve ćemo da preživimo, gore od ovog ne može da bude.

Posle me uhvatio neki ludi entuzijazam. Kao, sad je demokratija, sad samo treba svi zajedno da se borimo da se promene stare navike, stari načini razmišljanja, polako i uporno, i - napravićemo nešto od ove zemlje. Ako ne za nas, ono za našu decu. Ubistvo Đinđića samo me je učvrstilo u tome. Otići znači predati se, priznati poraz. Neće moći!

I onda se desi ONO sinoć...

Uz izvinjenje kolegi Mitroviću koji se specijalizovao za praćenje Beovizije i Eurovizije, što mu utrčavam na teren, i uz izvinjenje čitalaštvu koje na ovom mestu očekuje da se držim zadate teme stanja u porodilištima, ja prosto moram da prokomentarišem ONO sinoć...

Vidim, kod kolege Mitrovića, blogeri se sjajno zabavili. Smejali se, šalili se, bilo im ONO sinoć zabavno.

Meni nije.

Mene je razbesnelo. Diglo mi pritisak.

I prvi put nakon bombardovanja, uspelo da u meni povrati želju da se iz ove zemlje iselim.

Nije ONO sinoć bio samo izbor pesme za našeg predstavnika na Evroviziji.

ONO sinoć bio je prikaz načina na koji ova zemlja ide u budućnost.

Neko je negde u moje ime odlučio, da se najbolje od muzike u mojoj zemlji svodi na, što reče jedan komentator na vesti negde na netu, "buka, buka, bum, tras, cigu-ligu"; "Iš, iš, iš!"; "Op, op, op!" i "Predsedniče, ovo je ludnica!"

Šta je sa odgovornim ljudima u ovoj zemlji? Kako mogu, kako smeju, kako se usuđuju da od svega što imamo, izaberu ONO sinoć?

Nije to pitanje Guče i Egzita. Da je ONO sinoć bila Guča, bilo bi u redu. Ali, nije. ONO sinoć je bila uvreda za Guču. ONO sinoć je odraz buke i neartikulisanosti s kojom ova zemlja korača u budućnost na svim nivoima, a koju kreiraju odgovorni u ovoj zemlji. Skrivaju se iza buke i salate reči u pokušaju da sakriju očigledno - NESPOSOBNOST.

Ima li sposobnih u ovoj zemlji?

I ako ima, zašto nas u budućnost vode nesposobni?

Predsedniče, ovo je stvarno ludnica.

 



Komentari (250)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cult cult 11:32 14.03.2010

...

meni je...žao
cult cult 11:49 14.03.2010

Re: ...

ne.
teško mi je.
mikele9 mikele9 16:02 14.03.2010

Re: ...

meni je...žao
ne.
teško mi je.

Ne. Bljuje mi se, Unfe jel' ti ostala koja kesa? Il moram...

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:35 14.03.2010

Nemoj sad da odeš Krugolina

Pobedili smo NATO, pobedićemo i Eurosong.
tripraseta92 tripraseta92 23:52 14.03.2010

Re: BiH predstavnik


Vukašin Brajić iz OT - Munja i grom

maca22 maca22 11:38 14.03.2010

Sposobnost

Vredjanje inteligencije i pljuvanje svima u lice je vrhunski nacin da se pokaze "sposobnost".
loader loader 11:39 14.03.2010

Neeeee...!

ONO sinoć ?
NEEEEEEEEEEEEEEEE....!! NEEEEE OPET..!!
tripraseta92 tripraseta92 18:36 14.03.2010

Re: Neeeee...!

loader
ONO sinoć ?
NEEEEEEEEEEEEEEEE....!! NEEEEE OPET..!!


Ljudi, o čemu vi to? Pa jel'neko poslušao tudje pesmuljke ? Iskreno rečeno, najveći broj njih je gori od ove , kako Brega kaže, poskočice ( valjda zabog onog, op,op..., a i ne traži neki lyrics) i ne može da sluša duže od 30-ak sekundi.

Btw, lyrics Ruslanine Wild dance nisu ništa bolji od ovih.

Mislim, sve je to tačno što pišete ( pa i ja pišem isto), ali ipak je ovo takmičenje lakih nota, zar ne?

Kada sam čula ostale, čini mi se da ovaj mali i neće tako loše da prodje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:01 15.03.2010

Re: Neeeee...!

Ljudi, o čemu vi to? Pa jel'neko poslušao tudje pesmuljke ? Iskreno rečeno, najveći broj njih je gori od ove , kako Brega kaže, poskočice ( valjda zabog onog, op,op..., a i ne traži neki lyrics) i ne može da sluša duže od 30-ak sekundi.

Btw, lyrics Ruslanine Wild dance nisu ništa bolji od ovih.

Mislim, sve je to tačno što pišete ( pa i ja pišem isto), ali ipak je ovo takmičenje lakih nota, zar ne?

Kada sam čula ostale, čini mi se da ovaj mali i neće tako loše da prodje.

Da li to znači da možemo lako da budemo navjeće budale na svetu, veće od svih ostalih?
loader loader 11:47 14.03.2010

Neee..! - ali malo pribranije..

Ono sinoć je tačan rezultat komplikovane i aljkavo ispisane jednačine našeg posrćućeg, jedva gledajućeg društva.

Nigde se kao u muzici ne oslikava život. Cinična gadost, koju su nam sinoć priredili, jeste slika našeg kolektivnog stanja. Nisam oko toga imao nikakvu dilemu ni pre Onoga, ali to ne umanjuje meru moje iznova pokrenute zapanjenosti, osećaja zgadi...

panonska panonska 12:00 14.03.2010

Re: Neee..! - ali malo pribranije..


"I prvi put nakon bombardovanja, uspelo da u meni povrati želju da se iz ove zemlje iselim."

Slicno sam se i ja osecala... Samo sto je u mom slucaju Prvi Put bio 12. mart... Sinoc sam medjutim prvi put ozbiljno razmislila sta me ceka ovde... Medjutim, uzalud, jednom sam negde rekla da nema tog Metta Bellamy-a koji ce me odvuci iz ove zemlje, tako da se sve nesto plasim da nema ni tog Milana Stankovica koji bi me oterao iz Vojvodine... Za sada...
silver bullet silver bullet 11:47 14.03.2010

ONO

Zar je "ono" opet zavredelo blog?
Ja mislim da Bregovizija nije nikakva paradigma naseg stanja.
Hleba i igara je bilo i bice dok je sveta i veka.

Cemu toliko jeda?
Ovaj put je bar Tijanic dao neuporedivo manje nasih para.
Za Srbiju, to je veeeliki napredak.

E, da je meni u zivotu samo oko toga da se nerviram...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:22 14.03.2010

Re: ONO

Ovaj put je bar Tijanic dao neuporedivo manje nasih para.

količina para je sita, samo je manji broj zaiteresovanih strana.
kiselkasta kiselkasta 11:57 14.03.2010

ono

hmmmm ne bih da kopiram svoj fb status :)))
pa cu se ovde pozabaviti drugim detaljima
ali moram primetiti da se oliver katic nije obracao PREDSEDNIKU vec PreCedniku
1.eh, posto sebe ne smatram dovoljno pismenom, moram primetiti da tu pesmu uopste nisam razumela, moram da se pozabavim prvo gramatikom, da saznam ko je preCednik, pa kad se opismenim, mozda shvatim i tekst, moja greska
2. isto tako posto sebe ne smatram muzicki obrazovanom, verovatno je u meni greska sto su mi sve tri onoga necega bljak,
3. isto tako se ne razumem u ples, pa to ako ja mislim da ona Emina osim sto mi nije bila dovoljno lepa, osim sto po meni, ne zna da peva, ucinilo mi se da joj ni ples nije jaca strana, znaci opet u meni greska
....
mogla bih ovako do sutra, ali odoh da se bavim onim u sto se valjda bar malo razumem
albicilla albicilla 12:04 14.03.2010

ja, recimo

, mislim da bi neki direktori morali da podnesu ostavku... a i par gradonacelnika, pride, kad smo vec kod toga... a uz njih, i pokoji ministar... ili da se svi mi kolektivno iselimo... i deset godina kasnije, pitanje je: mi - ili oni? odaberite sami
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 18:11 14.03.2010

Re: ja, recimo

ili da se svi mi kolektivno iselimo


e...to je ono što mene boli najvećma...KANDA NAS IMA ZDRAVO MALO i tu se više ništa ne može NARODE MOJ! Ibi bi ovako danas izgled*o, nešto mislim ...a da možemo mi nekud da se denemo, omak se pridružujem
7ispala7 7ispala7 12:10 14.03.2010

......

Mogu sve da razumem...ali da me neki tamo program uznemiri toliko koliko je vidim Vas ne mogu.Ako ste toliko nesrecni i razocarani zemljom ..o, svet je tako veliki...i ako je ovo VAS jedini veci problem onda ste Vi jako srecna osoba.Iskrena da budem sa slikom Bensedina...zao mi je ako ga koristite tek tako...pa cak i slikom.Volim svoju zemlju..koja je ne savrsena kao i ja ..kao i ti....sve naj Vam zelim.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:14 14.03.2010

Re: ......

7ispala7
Mogu sve da razumem...ali da me neki tamo program uznemiri toliko koliko je vidim Vas ne mogu.Ako ste toliko nesrecni i razocarani zemljom ..o, svet je tako veliki...i ako je ovo VAS jedini veci problem onda ste Vi jako srecna osoba.Iskrena da budem sa slikom Bensedina...zao mi je ako ga koristite tek tako...pa cak i slikom.Volim svoju zemlju..koja je ne savrsena kao i ja ..kao i ti....sve naj Vam zelim.


Nisam gledala i ne gledam uopste takve programe kakvih ima i po inostranstvu, nije da nema. Mislim da iz prilozenog bloga proizlazi da nema veze sta se kod nas u Srbiji radi, vec kako se radi. Sasvim se slazem sa Krugolinom da je neizdrzivo ziveti u atmosferi neukusa vidljivoj po ulicama, po posecenom zelenilu, parkiranim i onima koji se voze i zbog kojih "svet staje" automobilima, pretucenim stranim drzavljanima, molebanima, politicarima biznismenima i nesposposobnima da vode ovo malo parcence koje je preostalo od veceg parceta zemlje koje "nam je nasa borba dala" jos onomad, a ova "borba" preti da ostavi mrvice, a mozda i pustos iza sebe. I nema veze da li je u pitanju grand-pevanje-eurokrem-parada-sve je estrada. Svi mi volimo svoju zemlju zato nam je i zao da je neko na ovakav nacin svojata, a nas vec godinama primorava da se iz nje iseljavamo.
7ispala7 7ispala7 14:45 14.03.2010

Re: ......

Jelena Pavlović
7ispala7
Mogu sve da razumem...ali da me neki tamo program uznemiri toliko koliko je vidim Vas ne mogu.Ako ste toliko nesrecni i razocarani zemljom ..o, svet je tako veliki...i ako je ovo VAS jedini veci problem onda ste Vi jako srecna osoba.Iskrena da budem sa slikom Bensedina...zao mi je ako ga koristite tek tako...pa cak i slikom.Volim svoju zemlju..koja je ne savrsena kao i ja ..kao i ti....sve naj Vam zelim.


Nisam gledala i ne gledam uopste takve programe kakvih ima i po inostranstvu, nije da nema. Mislim da iz prilozenog bloga proizlazi da nema veze sta se kod nas u Srbiji radi, vec kako se radi. Sasvim se slazem sa Krugolinom da je neizdrzivo ziveti u atmosferi neukusa vidljivoj po ulicama, po posecenom zelenilu, parkiranim i onima koji se voze i zbog kojih "svet staje" automobilima, pretucenim stranim drzavljanima, molebanima, politicarima biznismenima i nesposposobnima da vode ovo malo parcence koje je preostalo od veceg parceta zemlje koje "nam je nasa borba dala" jos onomad, a ova "borba" preti da ostavi mrvice, a mozda i pustos iza sebe. I nema veze da li je u pitanju grand-pevanje-eurokrem-parada-sve je estrada. Svi mi volimo svoju zemlju zato nam je i zao da je neko na ovakav nacin svojata, a nas vec godinama primorava da se iz nje iseljavamo.


Mozda ce moja reakcija nekoga isprovocirati ali ne delim za sve misljenje.Kome je neizdrzivo a nista ga ne drzi samo napred.Kad odlazis iz zemlje mislis na sebe a ne na nju to zapamti.Meni licno ne prija kad vidim tekst nekog ko ne zivi u Srbiji a najgrlatije se bori za nju ili jos gore pljuje po njoj(ne mislim na Vas)
nista licno.....ali tako je.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:07 14.03.2010

Re: ......

7ispala7
Jelena Pavlović
7ispala7
Mogu sve da razumem...ali da me neki tamo program uznemiri toliko koliko je vidim Vas ne mogu.Ako ste toliko nesrecni i razocarani zemljom ..o, svet je tako veliki...i ako je ovo VAS jedini veci problem onda ste Vi jako srecna osoba.Iskrena da budem sa slikom Bensedina...zao mi je ako ga koristite tek tako...pa cak i slikom.Volim svoju zemlju..koja je ne savrsena kao i ja ..kao i ti....sve naj Vam zelim.


Nisam gledala i ne gledam uopste takve programe kakvih ima i po inostranstvu, nije da nema. Mislim da iz prilozenog bloga proizlazi da nema veze sta se kod nas u Srbiji radi, vec kako se radi. Sasvim se slazem sa Krugolinom da je neizdrzivo ziveti u atmosferi neukusa vidljivoj po ulicama, po posecenom zelenilu, parkiranim i onima koji se voze i zbog kojih "svet staje" automobilima, pretucenim stranim drzavljanima, molebanima, politicarima biznismenima i nesposposobnima da vode ovo malo parcence koje je preostalo od veceg parceta zemlje koje "nam je nasa borba dala" jos onomad, a ova "borba" preti da ostavi mrvice, a mozda i pustos iza sebe. I nema veze da li je u pitanju grand-pevanje-eurokrem-parada-sve je estrada. Svi mi volimo svoju zemlju zato nam je i zao da je neko na ovakav nacin svojata, a nas vec godinama primorava da se iz nje iseljavamo.


Mozda ce moja reakcija nekoga isprovocirati ali ne delim za sve misljenje.Kome je neizdrzivo a nista ga ne drzi samo napred.Kad odlazis iz zemlje mislis na sebe a ne na nju to zapamti.Meni licno ne prija kad vidim tekst nekog ko ne zivi u Srbiji a najgrlatije se bori za nju ili jos gore pljuje po njoj(ne mislim na Vas)
nista licno.....ali tako je.

JA uopste ne pljujem po Srbiji, ali pljujem po onima koji je vode i zbog kojih Srbija odlazi iz Srbije , Beograd iz Beograda i td.... A, ako nekome prija stanje kakvo je i u njemu uziva, ja kazem plivaj, plivaj i plivaj....Nista licno, samo observativno.
geragera geragera 12:16 14.03.2010

kompetencija


Ranije je bilo 20 miliona selektora, a sad 8 miliona muzickih kriticara...
maca22 maca22 12:18 14.03.2010

Re: kompetencija

geragera

Ranije je bilo 20 miliona selektora, a sad 8 miliona muzickih kriticara...

A sad jedan narodni kompozitor. Milina.
geragera geragera 12:25 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
geragera

Ranije je bilo 20 miliona selektora, a sad 8 miliona muzickih kriticara...

A sad jedan narodni kompozitor. Milina.


Htela si da kazes - svenarodni ili narodnjacki?
maca22 maca22 12:31 14.03.2010

Re: kompetencija

Htela sam da vas podsetim i time obradujem da se sve svelo na 1 (slovima:jednu) osobu.
geragera geragera 12:33 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
Htela sam da vas podsetim i time obradujem da se sve svelo na 1 (slovima:jednu) osobu.


Zasto je to lose samo po sebi?
Englezi su uradili isto.
maca22 maca22 12:35 14.03.2010

Re: kompetencija

Evo, napravicemo se da ne znamo zasto je to lose, a vi nam objasnite zašto je to tako dobro.
geragera geragera 12:45 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
Evo, napravicemo se da ne znamo zasto je to lose, a vi nam objasnite zašto je to tako dobro.


Ako mi vec, nepotrebno, persiras - pisi "vi" sa velikim pocetnim slovom.
Cinjenica da ti govoris u ime neke grupe (napravicemo se, ne znamo, objasnite nam) ne implicira da i ja ne govorim u svoje ime.
maca22 maca22 12:50 14.03.2010

Re: kompetencija

... i sad još samo da dobijemo odgovor - zašto je dobro što je jedna osoba napisala sve pesme (pa mi kaobajage biramo) i uzela sve pare?
geragera geragera 12:53 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
... i sad još samo da dobijemo odgovor - zašto je dobro što je jedna osoba napisala sve pesme (pa mi kaobajage biramo) i uzela sve pare?


Bilo bi bolje da je vise osoba podelilo pare - jer tada vi (mnozina, ja ne bih ni u ludilu) ne bi kobajagi birali, to mi kazes?
maca22 maca22 12:57 14.03.2010

Re: kompetencija

Naravno da to ne kažem. Čim odgovorite na pitanje, zašto je ovo dobro, obratiću vam se. Dotle ću se smejati kako izbegavate.
geragera geragera 13:01 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
Naravno da to ne kažem. Čim odgovorite na pitanje, zašto je ovo dobro, obratiću vam se. Dotle ću se smejati kako izbegavate.


Da li je potrebno da te ponovo citiram?
Sta nije jasno od svega sto sam apostrofirao?
blogovatelj blogovatelj 15:06 14.03.2010

Re: kompetencija

Htela sam da vas podsetim i time obradujem da se sve svelo na 1 (slovima:jednu) osobu.


Dve... Ima i tekstopisačica, što bi rekli politkorektni skojevci ovdašnji sa bloga
maca22 maca22 21:59 14.03.2010

Re: kompetencija

geragera

Sta nije jasno od svega sto sam apostrofirao?

Nije mi jasno zašto je ovo dobra pesma? Zašto je dobro što je jedan Brega i Marina Tucakovic pišu svoje smeće? Jel lepo da, kako čujem slažu da je to ušteda, a zapravo samo istu sumu njih manje podele? "Tako i Englezi rade" mi nije dovoljan argument. Jel vama jeste? I kako to tačno Englezi rade, evo mi (ovde na blogu) to ne znamo, ali vi znate, pa nas obavestite? Šta fali selektorima i kritičarima? Itd.

Najlakše je s*ati sa strane.
geragera geragera 22:18 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
geragera

Sta nije jasno od svega sto sam apostrofirao?

Nije mi jasno zašto je ovo dobra pesma? Zašto je dobro što je jedan Brega i Marina Tucakovic pišu svoje smeće? Jel lepo da, kako čujem slažu da je to ušteda, a zapravo samo istu sumu njih manje podele? "Tako i Englezi rade" mi nije dovoljan argument. Jel vama jeste? I kako to tačno Englezi rade, evo mi (ovde na blogu) to ne znamo, ali vi znate, pa nas obavestite? Šta fali selektorima i kritičarima? Itd.

Najlakše je s*ati sa strane.


Bas si se primila.
maca22 maca22 22:36 14.03.2010

Re: kompetencija

geragera
Bas si se primila.

A znam ja da ti znaš da lupaš.
geragera geragera 22:49 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22

A znam ja da ti znaš da lupaš.



Samo nezno, po goozy.
Vis, ja zaboravio da smo se upoznali...
maca22 maca22 23:05 14.03.2010

Re: kompetencija

Pa da, sad sam videla da voliš da bez osnova da dobacuješ drugima da pričaju gluposti. Kada nemaš argumenata onda bežiš i praviš se blesav, izvrćeš.
I rekla bih da nemaš hrabrosti da priznaš da ti smrdi g**** koje ti iznova i iznova serviraju oni koji su jači od tebe.
geragera geragera 23:08 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
Pa da, sad sam videla da voliš da bez osnova da dobacuješ drugima da pričaju gluposti. Kada nemaš argumenata onda bežiš i praviš se blesav, izvrćeš.
I rekla bih da nemaš hrabrosti da priznaš da ti smrdi g**** koje ti iznova i iznova serviraju oni koji su jači od tebe.



Psihoanaliticar?
Staklena kugla?
Karte?
Kafa?
Pasulj?
maca22 maca22 23:10 14.03.2010

Re: kompetencija

Ma kakvi, nisi tako neproziran.
geragera geragera 23:21 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
Ma kakvi, nisi tako neproziran.


Nije valjda ono najgore?
maca22 maca22 23:33 14.03.2010

Re: kompetencija

Sad se već mučiš.
geragera geragera 23:50 14.03.2010

Re: kompetencija

maca22
Sad se već mučiš.


Ih, da je tek sad - od starta, al mi bilo trulo da ignorisem tvoj entuzijazam.
maca22 maca22 00:49 15.03.2010

Re: kompetencija

U redu, onda sada možeš da ideš.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:20 14.03.2010

nemoj da se izvinjavaš

da malo duže pratiš srpsku evroviziju i ti bi se smejala. nije ovo incident, ovo je samo nastavak haosa koji vlada godinama.
pa seti se prošlogodišnjeg skandala i Cipele, pa pre par godina dok smo bili sa onim drugim okom u istoj zemlji...
ovo je samo grand napokon ušao u eurosong što je godinama bezuspešno pokušavao.
nama ostaje samo da se smejemo
margos margos 12:35 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

1.Noćas tražim neku, bilo koju, muzičku stanicu na radiju, i naletim na narodnjak - otprilike ovako:

''Ponedeljkom i sredom si sa njom,
utorak u četvrtak je moj,
petak.... ne upamtih
a vikendom smo zajedno svi,
jer si ti najbolji.''

2. Kod Srđana o b a v e z n o pogledati Vendi šou.

Posle toga, sve je lakše.
:)
laughing.man laughing.man 12:50 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

Draga Krugolina,

potpuno te razumem. I ja sam se isto osecao (totalno bespomocno) kada sam slusao ovu seljanu od pesme. Jos je veca strahota sto zivim u inostranstvu (daleka Australija) i cesto ceznem za rodnim krajem ali onda vidim ovako nesto i pomislim kako je ovo srbija koju ne poznajem vise, neka druga srbija, mesto kome jednostavno ne pripadam. I zato mi bude jako krivo jer vidim da ne pripadam ni ovde (u Australiji) ni u toj seljani tu.
maca22 maca22 12:52 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

laughing.man
Draga Krugolina,

potpuno te razumem. I ja sam se isto osecao (totalno bespomocno) kada sam slusao ovu seljanu od pesme. Jos je veca strahota sto zivim u inostranstvu (daleka Australija) i cesto ceznem za rodnim krajem ali onda vidim ovako nesto i pomislim kako je ovo srbija koju ne poznajem vise, neka druga srbija, mesto kome jednostavno ne pripadam. I zato mi bude jako krivo jer vidim da ne pripadam ni ovde (u Australiji) ni u toj seljani tu.

Poenta pesme je: baš je srpski biti gej. Ali ja mislim da sad one bistre bate koje zovu da biju takve ljude niko neće angažovati.
Doctor Wu Doctor Wu 12:57 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

Kod Srđana o b a v e z n o pogledati Vendi šou.

Sto je heavy metal za M1 i M25 to je Vendi za Ibarsku magistralu. Evrovizija je, inace, svojevrsna evropska Grand parada ponosa.
Unfuckable Unfuckable 13:28 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

meni je u celom tom spektaklu samo nedostajala pojava dičnog nam Gradonačelnika, sa šajkačom i opančićima po mogućstvu, da nam čestita novu i bolju Beoviziju, i ugođaj bi bio potpun.
ivana23 ivana23 13:56 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

Doctor Wu
Evrovizija je, inace, svojevrsna evropska Grand parada ponosa.

Slazem se.

mikele9 mikele9 16:20 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

U mom stripu DOLFI THE RAT objavljenom 2000 godine u "Grafičkoj zaveri", na ogromnu radost pacovčine (glavnog junaka) pevač na bini okružen gologuzim igračicama, peva:ĆU UBIJEM I ROĐENU KEVU, DA SA TEBE JA OPALIM ŠEVU! Š'a da ti žemka, jel' se nešto promenilo?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:40 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš


Mislim da je i moderator Obavestio moderatora ovde.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:51 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

ivana23
Doctor Wu
Evrovizija je, inace, svojevrsna evropska Grand parada ponosa.

Slazem se.



Naravno, da se i ja slažem.
U muzičko vrednosnom smislu Evrovizija nije mnogo, ako je uopšte, odmakla, u odnosu na Grand i slične parade.

Bilo koja od one tri (nazovi)pesme ne zaostaje za većinom pesama koje su se poslednjih godina mogle gledati na Evrosongu.

Zato ne vidim razloga za ovoliku žuč.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:05 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

Srđan Mitrović

ovo je samo grand napokon ušao u eurosong što je godinama bezuspešno pokušavao.
nama ostaje samo da se smejemo

Što ti, Mitroviću, nešto ne otpevaš, komponuješ, ili odsviraš, pa da pokažeš kako bregoviziji, tako i svima nama u Srbiji, kako se to radi.

Šta si ti ustvari: kompozitor, pevač, filmski režiser, scenarista, producent...

Zašto misliš da sve znaš najbolje?

Biće da si ti samozvani kritičar, koji drugima zavidi, a sam, zbog svoje kreativne impotencije, ništa ne može da stvori.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 17:10 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

Vojislav Stojković: Biće da si ti samozvani kritičar, koji drugima zavidi, a sam, zbog svoje kreativne impotencije, ništa ne može da stvori.

pazi ko se javio!
šta te svrbi stojkoviću? ban?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:18 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

zbog svoje kreativne impotencije, ništa ne može da stvori.




jeremija, šta je problem, a? evo, ja ću sve da ti odgovorim, srđan je nešto sprečen
angie01 angie01 19:29 14.03.2010

Re: nemoj da se izvinjavaš

ĆU UBIJEM I ROĐENU KEVU, DA SA TEBE JA OPALIM ŠEVU!


milekitic ima hitic!
tajatehno tajatehno 13:33 14.03.2010

Ljubav

Zasto cudjenje?
Narod to voli.
Svidelo se nekom ili ne to je vecinska Srbija.
maca22 maca22 13:36 14.03.2010

Re: Ljubav

tajatehno
Zasto cudjenje?
Narod to voli.
Svidelo se nekom ili ne to je vecinska Srbija.

Tajo, grešiš. To što pišeš je poturanje narodu.
tajatehno tajatehno 14:33 14.03.2010

Re: Ljubav

maca22

tajatehnoZasto cudjenje?Narod to voli.Svidelo se nekom ili ne to je vecinska Srbija.Tajo, grešiš. To što pišeš je poturanje narodu.


Poturanje?
Pa vise vole kad cuju prasiliste nego porodiliste.
blogovatelj blogovatelj 15:15 14.03.2010

Re: Ljubav

Tajo, grešiš. To što pišeš je poturanje narodu


Koje crno poturanje. Sta znaci poturanje? Samo floskula najobicnija.
Kao sto tebi niko ne moze da poturi ovog izblajhanog naredika Pepera koji igra kolo, tako ni dziberima po srpskim vukojebinama ne mozes da poturis nista. Oni zele i zude za sisatim pevaljkama ili za ovako nekom sumadijskom dvojkom, jer njihov mozak samo dotle dopire!
Zar je moguce da toliko vas to ne vidi?
maca22 maca22 22:16 14.03.2010

Re: Ljubav

blogovatelj
Tajo, grešiš. To što pišeš je poturanje narodu


Koje crno poturanje. Sta znaci poturanje? Samo floskula najobicnija.
Kao sto tebi niko ne moze da poturi ovog izblajhanog naredika Pepera koji igra kolo, tako ni dziberima po srpskim vukojebinama ne mozes da poturis nista. Oni zele i zude za sisatim pevaljkama ili za ovako nekom sumadijskom dvojkom, jer njihov mozak samo dotle dopire!
Zar je moguce da toliko vas to ne vidi?

Poturanje je da ova pesma ide zato što je u konkurenciji sa dobrim pesmama glasanje NARODA odabrane. Ne, narod ovog puta nije imao izbor.
blogovatelj blogovatelj 23:26 14.03.2010

Re: Ljubav

Ne, narod ovog puta nije imao izbor.


Tacno, oko ovoga se slazemo. Opet ponavljam, zasto nije moglo da bude vise kompozitora i vise pesama? Ali da krdo voli ovakvu muziku, voli. To je ono sto sam hteo da kazem. Znaci nije mu nista potureno, oni to obozavaju.
Bili Piton Bili Piton 23:28 14.03.2010

Re: Ljubav

blogovatelj
Znaci nije mu nista potureno, oni to obozavaju.


Ne, oni su nauceni da to obozavaju, if you look at the wider picture. Ja mislim da se to moze smatrati "poturenim".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:33 15.03.2010

Re: Ljubav

Ne, oni su nauceni da to obozavaju, if you look at the wider picture. Ja mislim da se to moze smatrati "poturenim".

blogovatelj blogovatelj 02:43 15.03.2010

Re: Ljubav

Ne, oni su nauceni da to obozavaju


Ne moze se nauciti ono sto volis da slusas.
Nikada.
U tome je zabluda mnogih (ne svih, naravno) koji su ucili skole o muzici i misle da znaju sta je muzika zato sto znaju kada im odsviras ton, da otpevaju donju tercu tog tona.
Bili Piton Bili Piton 03:13 15.03.2010

Re: Ljubav

blogovatelj
Ne, oni su nauceni da to obozavaju


Ne moze se nauciti ono sto volis da slusas.
Nikada.
U tome je zabluda mnogih (ne svih, naravno) koji su ucili skole o muzici i misle da znaju sta je muzika zato sto znaju kada im odsviras ton, da otpevaju donju tercu tog tona.


Meni se naprotiv cini da je vrlo lako navuci nekoga na nesto, cak ga i ubediti da nesto voli, with a sustained bombardment of a particular "diet". Vecina i ne razmislja mnogo o tome zasto nesto voli, vec konzumira ono sto joj se nudi u najvecoj meri i najvise je widely available. Nije rec samo o muzici, to vazi za sve. Jednoj grupi laboratorijskih pacova uzmi pa daj pristup neogranicenoj kolicini kokaina, na primer. Navici ce se samo na to i nece hteti da konzumiraju nista drugo, makar pocrkali od gladi i iscrpljenosti, sto se prilicno brzo neizostavno i desi. Demonstrirano u lab testovima.

Zvuci kao neka vrsta perfidnog mucenja, sto u osnovi i jeste.
blogovatelj blogovatelj 04:59 15.03.2010

Re: Ljubav

Navici ce se samo na to i nece hteti da konzumiraju nista drugo, makar pocrkali od gladi i iscrpljenosti, sto se prilicno brzo neizostavno i desi. Demonstrirano u lab testovima.


Znaci, covek recimo obozava Faith no More, onda pocnu da mu pustaju po ceo dan Grand Paradu, i on posle nekih pet godina zaboravi na ono sto je voleo a zavoli blejace sa Granda?
Cisto sumnjam. Neke stvari u zivotu nisu tako proste.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:42 15.03.2010

Re: Ljubav

Ne moze se nauciti ono sto volis da slusas.
Nikada.
U tome je zabluda mnogih (ne svih, naravno) koji su ucili skole o muzici i misle da znaju sta je muzika zato sto znaju kada im odsviras ton, da otpevaju donju tercu tog tona.

a ti srce loopetaš po običaju i sad već čekaš da te sa'ranim opet.

eto, Bili ti je objasnio, ne moram ja. a prelazak sa fejtnomor na grand se desi za mnooogo manje vremena, primera ima preko nekoliko hiljada.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:49 15.03.2010

Re: Ljubav

blogovatelj
Ne, oni su nauceni da to obozavaju


Ne moze se nauciti ono sto volis da slusas.
Nikada.
U tome je zabluda mnogih (ne svih, naravno) koji su ucili skole o muzici i misle da znaju sta je muzika zato sto znaju kada im odsviras ton, da otpevaju donju tercu tog tona.


Greska. Ukus se kultivise. Kako biste inace objasnili visoku korelaciju izmedju ljubavi prema sundu (u muzici, literaturi itd) i niskog obrazovanja? Genetski?
maca22 maca22 13:03 15.03.2010

Re: Ljubav

Ukus se gradi. To naci da nije urodjen, niti pao s neba, vec se na njegovo formiranje itekako utice.
blogovatelj blogovatelj 14:37 15.03.2010

Re: Ljubav

a ti srce loopetaš po običaju i sad već čekaš da te sa'ranim opet


Rekoh, ne želim da mi se obracaš. A važi i obrnuta relacija.
Ne želim da ti se obraćam.
Ovo sad radim sa mukom, da bih te podsetio, jer imaš pamćenje osrednje inteligentne živine, pa moram da ponavljam. A već sam napisao par puta i zamolio te ljudski, ali siva masa ti je tanka izgleda pa ne pamtiš dovoljno dugo.
Pošto ne mogu da ti zabranim da mi se obraćaš, ti nastavi da pričaš sa samom sobom. O tebi i ortacima tvojim napisah sinoć ponešto kod Voje na blogu...
Ti mene ne možes da sa'raniš iz prostog razloga što ne razumeš elementarne principe logike. To što ti misliš da si me sa'ranila je opet vrlo pohvalno, verovatno se raduješ tome. Neka te. Takvo ponašanje kao što je tvoje u srpskom jeziku opisano je rečju veselnik... Vrlo lepo opisano tom rečju.
Sa Bilijem mi je zadovoljstvo da polemišem, a sa tobom mi se gadi svaka konveracija.
Zato - Ende!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:54 15.03.2010

Re: Ljubav

Zato - Ende!


jel to isto što i - čibe?
lixy lixy 13:37 14.03.2010

Srecno iseljenje

Srecan iseljenje Krugolini i da nadje zemlju koja odgovara njenom istancanom muzickom ukusu.
Doctor Wu Doctor Wu 13:44 14.03.2010

Re: Srecno iseljenje

lixy
Srecan iseljenje Krugolini i da nadje zemlju koja odgovara njenom istancanom muzickom ukusu.

:), da reakcija je stvarno ott, sa sve slikama bensedina i naricanjem nad zlehudom sudbinom Srbije.
margos margos 14:05 14.03.2010

Re: Srecno iseljenje

Nekada se to nešto zvalo šund i oporezovalo se po nekim nedemokratskim zakonima, ali su narodnjaci tresli pare po inostranstvu. Verujem da bi se mnogi iznenadili kad bi videli novine koje izlaze u dijaspori i ko su najveće naše zvezde tamo negde.

Tako sam se ja davno zapanjila kakva je 'naša' produkcija u Minhenu - ljudi za koje mi ovde nismo ni čuli, a tamo su slavni. Jednako sam se čudila neukusu na španskoj televiziji, no, nekako lakše gledati, deluje egzotično.
Hansel Hansel 01:03 15.03.2010

Re: Srecno iseljenje

lixy
Srecan iseljenje Krugolini i da nadje zemlju koja odgovara njenom istancanom muzickom ukusu.

Ovo zvuči k'o želja/čestitka/pozdrav... A pesma po izboru je verovatno "Široko ti polje"?!
Ne radi se ovde u uvredi istančanog uklusa, ovo je uvreda elementarnog ukusa, ovo je zaista teror najgoreg primitivizma koji nas zasipa odasvud i uznemirujuće je što bukvalno gotovo više nemamo izbora - ova "manifestacija" je najgora metafora stanja u državi u kojoj monopilisti proizvode i prodaju ono što im je najlakše i pritom fingiraju mogućnost izbora, a "konzumentima" uglavnom najlakše da prihvate jer padaju na jeftine šarene laže - a, šta će, kad i ovako jedva preživljavaju!
aleksanadar aleksanadar 13:49 14.03.2010

Jak razlog!

Šta bi sinoć? Legao sam rano. Neka pijanka do zore? Neko arči narodne pare?

Nešto novo? Neviđeno?

Predsednik? Koji? Čega?

U svakom slučaju, neslaganje ukusa je dobar razlog za prekid veze.
Ribozom Ribozom 14:07 14.03.2010

Predlog

A da zatrazis azil zbog sunda u Belgiji?
lixy lixy 14:10 14.03.2010

Re: Predlog

hihihihi!!!
4krofnica 4krofnica 14:12 14.03.2010

*

ni meni nije uopste bilo smesno. a dosta sam popila. i bila u dobrom raspolozenom drustvu. a njima je bilo simpaticno. meni je bilo zlo.
jadno da jadnije ne moze.
ne mogu da razumem.
imala sam utisak kao da gledam losu parodiju na 'top listu nadrealistu'
looping looping 14:20 14.03.2010

Praksa

Krugolina, citas mi misli.
Osim sto sam ja otisao u inostranstvo (iz ekonomskih razloga). Radim u struci sa visokim obrazovanjem i interesantno je kako nikom ne nedostajem (osim familiji i prijateljima naravno). Cak stavise imam utisak da sam odlaskom ucinio uslugu drzavi (jedan manje na grbaci)i narodu (koji volim naravno). Zakljucak je: ovde gde sam sad osecam da ne pripadam
a u Srbiji osecam da sam suvisan.
U svakom slucaju mislim da estradni izbor i svaki drugi izbor u Srbiji nisu narodni izbor mada se mozda mnogima taj izbor "svidja" (drugo i nemaju pa je to najbolje na zalost). Takodje narod (nikad!) nije glup vec je nemocan sto praksa dokazuje.
jaksa scekic jaksa scekic 14:38 14.03.2010

Mene nervira

sledece, zar je morao Bregovic, zar nije mogla Kristina & Aleksandra Kovac, mnogo ozbiljniji kompozitori i personalities.
Ovako je sve ispala dobro podmazana tezga-Bregovic-Sasa Popovic-Marina Tucakovic za nase pare.
Jos kad sam procitao da je pretplata otisla na 500 dinara, mashala.

I sto neko rece, ako pobedimo, samobanovacu se

J

PS: I javna poruka Gospodinu Micunovicu, koji je nadrkan na medije,

Postovani Gospodine Micunovicu,.
Vi ste predsednik programskog saveta Javnog Servisa

STA JE VAS KOMENTAR?
Izvolte, ustupam vam moj prostor na Blogu B92

S postovanjem

Jaksa Scekic

PS: I sama mi je jasno sto je Tasovac dao ostavku na mesto Predsednika saveta za imidz Srbije.
Unfuckable Unfuckable 14:40 14.03.2010

Re: Mene nervira

slažem se.
Unfuckrle
margos margos 14:49 14.03.2010

Re: Mene nervira

Jos kad sam procitao da je pretplata otisla na 500 dinara, mashala.

E, ovo me baš ljuti!
Umesto da smanje, pa da im ljudi i plaćaju, onako usput, kao da se ne secaju oko paklice cigareta, oni podižu cenu. Osiliše se, kraja im nema...
Doctor Wu Doctor Wu 14:56 14.03.2010

Re: Mene nervira

zar je morao Bregovic, zar nije mogla Kristina & Aleksandra Kovac

Pa, mereci po uspehu i popularnosti u Evropi, meni se cini da je upravo Bregovic dobar izbor. Mozemo mi o njemu da mislimo sta hocemo, ali je cinjenica da on sa svojim orkestrom-kako-se-vec-zove puni koncertne dvorane i po Parizu i po Milanu i po Spaniji i po Grckoj. I to ne gastosima. K&A Kovac su gledano iz evropske perspektive samo jos jedan zarez ili tri tackice u nabrajanju.
maca22 maca22 14:57 14.03.2010

Re: Mene nervira

I onda utrose iste te pare, ali slazu, koliko cujem, da su ustedeli.
A i za sta bi stedeli, za one retardirane bljuvotine, 24h svadba i sl?
I onda te pare podele na manje interesenata.
I jos su interesenti ovekoveceni plagijator.
jaksa scekic jaksa scekic 15:04 14.03.2010

Re: Mene nervira

Doctor Wu
zar je morao Bregovic, zar nije mogla Kristina & Aleksandra Kovac

Pa, mereci po uspehu i popularnosti u Evropi, meni se cini da je upravo Bregovic dobar izbor. Mozemo mi o njemu da mislimo sta hocemo, ali je cinjenica da on sa svojim orkestrom-kako-se-vec-zove puni koncertne dvorane i po Parizu i po Milanu i po Spaniji i po Grckoj. I to ne gastosima. K&A Kovac su gledano iz evropske perspektive samo jos jedan zarez ili tri tackice u nabrajanju.


Bregoviceva popularnost u svetu je (ne uzimam njegova dela za filmove) je kao i popularnost Beograda i Guce kod stranaca.
Dodju, izive se po splavovima, ostave neku crkavicu, i vrate se u svoj uredjeni svet.
Znaci na nivou rariteta i egzotike, kao sto je meni bilo zanimljivo da gledam razne majstorije i muziku Bliskog Istoka, ali vratio se u Jevropu. Nije mi padalo napamet da tamo zivim, iako bi se rado vratio, ali na nedelju dve

J

PS: Bregovicu skidam kapu sto se tice samo-promocije, marketinga, i muzicara, ali ja ne volim taj vid muzike.(Istina voleo sam Bijelo Dugme)
E sad ako je odlucio da pobedi na Eurosongu, dal ce to ostvariti, videcemo, zavisi od Pinkovske dijaspore

I da se znaje, zao mi je sto pre par godina Zeljko nije pobedio, a Serifoviceva je bila za tri koplja bolja od onog sinoc
margos margos 15:10 14.03.2010

Re: Mene nervira

Dr Wu

Sad bih napisala da se slažem, ali se plašim da ne odgovaram za plagijatorstvo.

Sestre Kovač bi bile dobar izbor u ono vreme kad je Luksemburg pobeđivao svako malo. Drugo je vreme. Ovaj plavušan će dobro da prođe, posebno sa glasovima iz okruženja i dijaspore.

blogovatelj blogovatelj 15:42 14.03.2010

Re: Mene nervira

Mozemo mi o njemu da mislimo sta hocemo, ali je cinjenica da on sa svojim orkestrom-kako-se-vec-zove puni koncertne dvorane i po Parizu i po Milanu i po Spaniji i po Grckoj




A i po Torontu.
Jes' da je vecina publike bila sa ex-Yu prostora, ali se po svim zakonima statistike, na glavnom gradskom trgu u Torontu (Dundas Square) zalomilo valjda i nesto Kanadjana, sta god ta rec Kanadjanin u centru Toronta mogla da znaci. Jer mislim da je u centru Toronta lakse naci bilo sta od obicnog, prosecnog Kanadjanina.
Inace, u Torontu se izuzetno retko desava da gradski oci odrese kesu i dovedu nekog da svira dzabe u sred grada. Za mojih osam godina zvljenja u Torontu i okolini, Bregovic je jedini kome je tako nesto poslo za rukom.
Posle neka neko kaze da nije trgovac na svetskom nivou.
Medjutim, meni nije to ono sto dize krvni pritisak. Zar nije moglo da bude tri pesme od tri kompozitora, pa nek onda biraju koga hoce i sta hoce.
I poruka Krugolini.
Ako je pesma za Evroviziju nesto sto treba da te potera u inostranstvo da zivis, znaj da nikad neces ziveti u inostranstvu. To ti je samo izgovor da kukas na zemlju u kojoj zivis. Ali ti si jedna od retkih kojoj ne mogu prigovoriti na tu kuknjavu, jer kako vidim po tvojim blogovima, ti se bar trudis da tu zemlju promenis na bolje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:26 14.03.2010

Re: Mene nervira

Posle neka neko kaze da nije trgovac na svetskom nivou.


pa nek prodaje čarape ako je trgovac!
Doctor Wu Doctor Wu 17:10 14.03.2010

Re: Mene nervira

Bregoviceva popularnost u svetu je (ne uzimam njegova dela za filmove) je kao i popularnost Beograda i Guce kod stranaca.
Dodju, izive se po splavovima, ostave neku crkavicu, i vrate se u svoj uredjeni svet.

Imam krug prijatelja Italijana (mahom ljudi sa torinskog univerziteta, svi sa severa Italije, dakle) koji su me kumili, molili, preklinjali da im iz Beograda donosim Bregoviceve CD-ove. Sve do jedne pesme su znali, to je za njih bio world, Balkan music, neka potpuno nova stvar, oni to nikada nisu culi i to su prosto obozavali (kao kad Kate Bush peva sa Triom Bulgarka, ili kad Deep Forest umixuju Gabriela da peca Da li znaes mila majko). To je njima bilo cool. Ja ne znam koliko je ljudi sa ovih prostora uspelo da proda Balkan svetu i da ga tom svetu ucini cool, ali meni se cini da Bregovic i Kusturica to definitivno jesu uspeli.

Ne ulazim koliko je to novo, originalno, isplagirano, samo pisem da je covek ovako ili onako uspevao da Evropi proda nesto s ovih prostora a da nije probao da zvuci kao Mary J. Blige, ili Macy Gray. Kao sto rekoh, meni se to moze svidjati ili ne, ali to je najmanje bitno (zapravo, nikada nisam voleo ni Bregovica, ni Bijelo dugme, kao ni ono sto su oni predstavljali ni u muzickom ni u ideoloskom smislu.)
blogovatelj blogovatelj 18:40 14.03.2010

Re: Mene nervira

pa nek prodaje čarape ako je trgovac!


Sta god da radis dobro je biti trgovac. Zivimo u svetu gde trziste ne prasta. Na zalost.
mogul_sad_ja_kasti mogul_sad_ja_kasti 18:43 14.03.2010

Re: Mene nervira

ovo(mislim bregin nastup u torontu), je ono što se zove teška pečalbarska tuga, prijalo to nama ili ne...na žalost,većina naših ljudi su zaposleni od osam do osam,i vikendom dakako, i sve što ih može malo razgaliti tamo i podsetiti da postoji nešto njihovo, što može parirati anglosaksonskom, to je ovako nešto,bez obzira šta mi o tome mislimo...ovo veče je bilo posebno za sve naše ljude,kad kažem naše,mislim sve jugoslovene, jer su tamo pokazali da imaju muzičara koji je nastupio tu gde jeste...
iris.davidovich iris.davidovich 19:55 14.03.2010

Re: Mene nervira

Unfuckable
slažem se.Unfuckrle

eto, a ja na blogu kod mitrovica napisah "slazem se" za tobom, niko da preporuci komentar.
i gde je sada krle da mi uzvrati tante za kukuriku?
blogovatelj blogovatelj 20:10 14.03.2010

Re: Mene nervira

ovo veče je bilo posebno za sve naše ljude,kad kažem naše,mislim sve jugoslovene, jer su tamo pokazali da imaju muzičara koji je nastupio tu gde jeste...


Da, ali to nisu platili pecalbari, nego grad Toronto, a gradskim ocima Toronta se j.be za pecalbarske tuge. U Torontu zivi 12% stanovnika poreklom iz juzne Azije (oko 600 000) pa nisu doveli nikoga iz Bolivuda, nego bas Bregovica, jer misle da je on nesto specijalno, bar ja to tako shvatam. Veruj mi da ih ima previse na svetu koji bi voleli tu da sviraju, ali nisu, niti ce ikada svirati.
A to sto si ti sit muzike koja se u svetu slusa, to je zato sto si ceo zivot preplavljen tom muzikom.
Ni ja nisam isao na ovaj koncert, ali znam podosta Rumuna, Madjara, Poljaka, Rusa koji su mislili da sam lud sto ne idem.
tajatehno tajatehno 21:03 14.03.2010

Re: Mene nervira

jaksa scekic
sledece, zar je morao Bregovic, zar nije mogla Kristina & Aleksandra Kovac, mnogo ozbiljniji kompozitori i personalities.Ovako je sve ispala dobro podmazana tezga-Bregovic-Sasa Popovic-Marina Tucakovic za nase pare.Jos kad sam procitao da je pretplata otisla na 500 dinara, mashala.I sto neko rece, ako pobedimo, samobanovacu seJPS: I javna poruka Gospodinu Micunovicu, koji je nadrkan na medije, Postovani Gospodine Micunovicu,.Vi ste predsednik programskog saveta Javnog ServisaSTA JE VAS KOMENTAR?Izvolte, ustupam vam moj prostor na Blogu B92S postovanjemJaksa ScekicPS: I sama mi je jasno sto je Tasovac dao ostavku na mesto Predsednika saveta za imidz Srbije.


Ne znam da li je tacno da su Austrijanci izasli iz Eurosonga pre neku godinu sa obrazlozenjem da negativno utice na njihovu kulturu?
Bili Piton Bili Piton 21:15 14.03.2010

Re: Mene nervira

tajatehno


Ne znam da li je tacno da su Austrijanci izasli iz Eurosonga pre neku godinu sa obrazlozenjem da negativno utice na njihovu kulturu?


Ne nego su popizdeli zbog a) toga sto za njih nikad nema ko da glasa i b) sto kod njih esemesom glasaju jedino nasi gastosi pa je 12 poena za Srbiju prakticno uvek (bilo) rezervisano.

Pri tome ja donekle razumem njihov gnev, jer poslednja njihova dva tri entrija (pred povlacenje) uopste nisu bili tako tragicni kako su umeli da budu pre toga (znaci, potrudili su se malo), a jedan od njih je cak bio za moje pojmove najbolja pesma te godine (2005).




blogovatelj blogovatelj 22:08 15.03.2010

Re: Mene nervira

Ne nego su popizdeli zbog a) toga sto za njih nikad nema ko da glasa i b) sto kod njih esemesom glasaju jedino nasi gastosi pa je 12 poena za Srbiju prakticno uvek (bilo) rezervisano


A nije im palo na pamet da njihova pesma nema veze sa zivotom?

Najavljujem pesme Austrije - ako imate dzoint viska, sada je pravo vreme da ga iskoristite
Odavno se nisam ovoliko smejao. Definitivno Mittel Europe i Show Business su dve razlicite galaksije.

2003. godina - moderan mladic sa lepog plavog Dunava... Sta li bi mu Straus rekao da ga cuje



2004. godina - trio fantastikus



2007. godina - Impaerija peva na engleskom Crveni djavoli i ljudi u limenim odelcima



Ne moram ni da gledam dalje...
Bili Piton Bili Piton 22:18 15.03.2010

Re: Mene nervira

blogovatelj

Ne moram ni da gledam dalje...


Pa nemoj, idi pa slusaj Faith no more.

(usput, ova zadnja koju si okacio je objektivno sasvim ok, ne smeta makar, i profi je uradjena pesma for what it is).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana