Moj grad

Dokle bre više! Posekli ste, sjašite.

Srđan Mitrović RSS / 19.03.2010. u 16:00

23848_1393151465936_1146639973_1162604_1754844_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

autor fotografije: Marija Milić 

Da je Gebels živ, bio bi jako ponosan na gradonačelnika. Mašinerija radi kao podmazana, svi mediji su upregnuti i pevaju istu pesmicu. Ajd što mora da se peva, nego je nedeljnik Vreme na tome i zaradio. Uz svaki broj ovog šta god, dobijete plaćeni oglas pod nazivom "Moderan evropski bulevar".  Kao uvod ide sledeći tekst:  Bilo je nekog istočnjačkog šarma u tome što su putnici, zatečeni u tramvaju u Bulevaru kralja Aleksandra, strpljivo čekali dok vlasnik automobila parkiranog  na šinama završi hitnu kupovinu. Prevagnulo je kontinuirano gunđanje nezadovoljnih  Beograđana zbog haotičnog bulevarskog života i saobraćaja. Grad Beograd je doneo odluku da počne realizaciju ovogodišnjeg najvećeg projekta rekonstrukcije najduže ulice na Balkanu u okviru Projekta obnove Beograda...

A onda slede mudre reči:

Dragan Đilas, gradonačelnik Beograda, kaže da je rekonstrukcija najduže ulice na Balkanu, svojevrsnog simbola našeg grada, najveći projekat u 2010. godini. “Rekonstrukcija Bulevara je deo Projekta obnove Beograda u okviru kojeg smo napravili značajne rezultate u pogledu izgradnje infrastrukture, kvalitetnijeg, lepšeg i bezbednijeg života građana. Uprkos činjenici da su predviđeni radovi veoma složeni i obimni, dao sam nalog da ovaj Projekat mora biti završen u roku od šest meseci, po cenu da se radi 24 časa dnevno. Ova investicija vredna je 1,8 milijardi dinara a sredstva su obezbedili Grad i Evropska investiciona banka. Realizacijom ovog projekta dokazujemo da će ova gradska vlast, uprkos ekonomskoj krizi i činjenici da je ona, između ostalog, za posledicu imala i znatno umanjenje budžeta, nastaviti da od Beograda pravi pravu evropsku
metropolu. Kada rekonstrukcija Bulevara bude završena, ova strateški veoma značajna saobraćajnica postaće najmoderniji bulevar u svetskom smislu. Rezultat rekonstrukcije biće kvalitetniji život, bolji saobraćaj, izgradnja infrastrukture od koje zavise i kvalitet života i razvoj privrede, pa i povećanje vrednosti imovine i ljudi. Realizacijom ovog projekta uvešće se red u mnogim oblastima – od parkiranja, čistoće, toplifi kacije i bezbednosti”, kaže gradonačelnik

 I za kraj biser novinarstva:

PROTESTI I ODLUČNOST: Prva faza rekonstrukcije počela je sa protestima građana koji nisu bili spremni da čuju argumente nadležnih, ubeđeni da je reč o “betonizaciji” Beograda. Gradonačelnik je bio odlučan, nije se dvoumio da li da obustavi uklanjanje bolesnih stabala bez obzira na rastući otpor i komentare. Kad se buka stišala, ostalo je otvoreno jedno pitanje: da li je zamena platana mogla da se obavlja sukcesivno? Da li je, pod pritiskom grupe građana koji terete gradsku vladu za “platanocid”, trebalo sačekati da se za koju godinu neko drvo sruči na prolaznike, pa onda menjati platane? Javnost pamti da je na proteklom festivalu Exit u Novom Sadu jedna devojka poginula, a dvoje mladih teško povređeno zbog iznenadnog odlamanja grane u kampu; devetnaestogodišnjoj Subotičanki je pad trulog kestena teško povredio kičmeni stub; u Sremčici je pod sličnim okolnostima nastradao jedan petogodišnji dečak. U Vršcu je tek nakon tih događaja uveden obavezan pregled i uklanjanje trulih stabala, a tamošnja javnost je manje bučno izražavala neslaganje sa odlukom lokalne vlasti. Gradonačelnik Dragan Đilas kaže da je za njega, kao gradonačelnika pre svega, bezbednost Beograđana na prvom mestu i da “ne može da rizikuje da neko strada zato što će za dve-tri godine neko drvo da padne”. “Odluku o seči stabala u Bulevaru kralja Aleksandra nije doneo nijedan političar, već stručnjaci. Ova vlast ne može da bude neodgovorna pa da se oglušuje o studiju kojom su stručnjaci  Šumarskog fakulteta u dva navrata, 2005. i 2008. godine, upozorili da su platani truli i da ih treba poseći pri prvoj rekonstrukciji. Po završetku rekonstrukcije drvored duž Bulevara imaće veći broj stabala nego pre i neuporedivo savremeniji sistem navodnjavanja koji će garantovati njihovu dugovečnost”, rekao je gradonačelnik. “Meni je važan život platana, jer se i sam zalažem da Beograd ima što više zelenila, ali su mi mnogo važniji životi ljudi.” Nova stabla sadiće se u saradnji sa Šumarskim fakultetom i Republičkim šumarskim institutom. Novi drvored, obećavaju Beograđanima ljudi iz ovih institucija, neće biti nalik drvoredima u ulicama Kralja Milana ili Nemanjinoj (za koje ne možemo da kažemo da su lepi u ovoj fazi rasta sadnica) zato što će biti posađene već formirane sadnice, njihovo korenje će pod zemljom biti zaštićeno od instalacija, a sistem navodnjavanja obezbediće bujanje novih biljaka. Gradonačelnik poziva socijalno odgovorne kompanije da se uključe u akciju obnove drvoreda u Bulevaru. “Obećali smo da će taj drvored odmah izgledati kao pravi, što znači da moramo naći stabla stara 20 godina, gajena na pravilan način, rasađivana i redovno orezivanog korena. Reč je o velikim sredstvima, a kako svi znamo da ekonomska situacija građana nije sjajna, mislim da nije opravdano da se toliki novac izdvaja iz gradskog budžeta. Smatram da je to dobra prilika da se socijalno odgovorne kompanije ovog grada uključe u projekat i zajedno sa nama obnove drvored. Na taj način Bulevar bi dobio svoj puni izgled i, uprkos krizi, smatram da postoji dovoljan broj kompanija koje bi mogle da učestvuju u tom projektu. Sa konkretnom akciom počećemo kada se odlučimo za vrstu drvoreda, a dobar znak je da već ima nekoliko kompanija koje su spremne da nam pomognu da Bulevar kralja Aleksandra izgleda onako kako Beograd zaslužuje”, kaže Đilas.

Dalje više nisam mogao da čitam. Muka mi je više od svega. Posekli su sve i šta hoće više! Nek sad pred sudom dokazuju svoju ispravnu odluku.

A što se Vremena tiče, sad sam ih uzeo u ruke i nikad više. 



Komentari (217)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 16:12 19.03.2010

Ma ovo bre



pas s maslom ne bi pojeo.
ivana23 ivana23 16:15 19.03.2010

Da vidimo sad...

'nezavisno' pravosudje na delu.

mariopan mariopan 16:37 19.03.2010

Re: Da vidimo sad...

ivana23
'nezavisno' pravosudje na delu.


Hvala Ivana, to mi je kao melem na ranu, e da vidimo?
A ono gore teško je bilo člitati, nemam na to nikakav komentar, nema se reči za to...ne znam kako se to zove? Ludilo? Ima neka dijagnoza sigurno ....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:04 19.03.2010

Re: Da vidimo sad...

Na ovoj krivičnoj prijavi nedostaje Đilas...
Lično bih je potpisao..
seceranac seceranac 18:55 19.03.2010

Re: Da vidimo sad...

ivana23
'nezavisno' pravosudje na delu.




neko je ovde na blogu predlagao pre sece da se podnese prijava kako bi se izvrsenje odlozilo do donosenja presude
filodox filodox 19:23 19.03.2010

Re: Da vidimo sad...

ivana23
'nezavisno' pravosudje na delu.



Dokoni popovi i jariće krste, a dokoni Blogeri otvaraju besmislene jedne te iste 1000 puta prežvakane teme.
P.S. Ne trčite da klikćete na moj nik, pre 10 sekundi sam se registrovao, da bi vam ovo rekao, jer da se nisam registrovaom, ne bi to ni mogao. Jeli tako, ili nije ?
43nikola 43nikola 11:30 21.03.2010

Re: Da vidimo sad...



Ko hoće da ZNA - neka pogleda!

Dr Mihailo Maletin o platanima i lakom metrou na tribini za spas platana. Kolarčev univerzitet, 12.2.2010.

Govorili su na vreme najstručniji ljudi u ovoj zemlji, upozorovali na katastrofalne posledice po Beograd i Beogradjane, ali nisu 'imali' kome! BAHATI I POHLEPNI UPRAVLJAČI NAŠIM ŽIVOTIMA OSTVARILI SU SVOJ CILJ! I to preko leševa (platana, za sada..)!!!
43nikola 43nikola 13:30 21.03.2010

Re: Da vidimo sad...



Ovaj intervju sa prof. Branislavom Jovinom ima 7 delova (na YOU TUBE-u). On je vrhunski stručnjak 'svetskog kalibra'! Ovo je samo prvi deo, ostalih 6 delova možete lako da nađete na YOU TUBU, samo ukucajde BRANISLAV JOVIN.

Ko bude čuo ceo intervju, naučiće puno, a i biće mu jasno ŠTA NAM RADE, I ZAŠTO NAM TO RADE!!!
43nikola 43nikola 13:42 21.03.2010

Re: Da vidimo sad...



Arhitekta Mihajlo Mitrović, predsednik Akademije arhitekture Srbije, govori protiv seče platana u Bulevaru kralja Aleksandra. Kolarčev univirzitet, Tribina za spas platana, 12.2.2010.

Gledajte i slušajte...
43nikola 43nikola 21:18 21.03.2010

Re: Da vidimo sad...

43nikola 43nikola 22:05 21.03.2010

Re: Da vidimo sad...

Gospodja Klara Gospodja Klara 16:44 19.03.2010

U nedostatku adekvatnog smajlija

Rejlem Rejlem 16:50 19.03.2010

Baba u kolu

A što se Vremena tiče, sad sam ih uzeo u ruke i nikad više.

Zarkovic je odavno usao u kolo, a izgleda da mu se i ne izlazi iz njega. Pocetak pisanja kolumni u Politici je bio vrlo indikativan. A posle, svaki put kad bi se pojavljivao na TV, iz onog sto je pricao je bilo jasno je da je U EKIPI.
A sto se Djilasa tice, doci ce mu na naplatu, kad tad.
kinky kitten kinky kitten 17:56 19.03.2010

Re: Baba u kolu

Rejlem
A sto se Djilasa tice, doci ce mu na naplatu, kad tad.

Ako Beogradjani imaju makar malo svesti, nadam se vec na narednim izborima. Ali nesto nisam sigurna u to
Bili Piton Bili Piton 18:12 19.03.2010

Re: Baba u kolu

kinky kitten
Rejlem
A sto se Djilasa tice, doci ce mu na naplatu, kad tad.

Ako Beogradjani imaju makar malo svesti, nadam se vec na narednim izborima. Ali nesto nisam sigurna u to


Prosto, treba ga poseci pa onda pitati jel stvarno bio bolestan.
Unfuckable Unfuckable 00:31 20.03.2010

Re: Baba u kolu

Pocetak pisanja kolumni u Politici je bio vrlo indikativan

Ne.
Deltin baner na sajtu Vremena je bio indikativan, još mnogo pre toga.
shumska shumska 13:08 20.03.2010

Re: Baba u kolu

Deltin baner na sajtu Vremena je bio indikativan, još mnogo pre toga.

da citiram mlade FTP! (hip hop bendić iz kraja)
Vera je kurva,
pa ti veruj Veri
i veruj -
nema vere
vera je u Delti.....
kasno Marko u šoping mol stiže, kasno Marko u šoping mol stiže -
sve je rasprodato -
Unfuckable Unfuckable 13:10 20.03.2010

Re: Baba u kolu

gdejs bre shumska , nema te 100 'dina?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:17 20.03.2010

Re: Baba u kolu

Deltin baner na sajtu Vremena je bio indikativan, još mnogo pre toga.

možda smo zaboravili ali prvo vađenje Vremena iz finansijskih *ovana je obavio Željko Mitrović. negde 2001-02, ako se ne varam, je izašao OGROMAN dodatak u sredini Vremena o - Pinku.
shumska shumska 13:38 20.03.2010

Re: Baba u kolu

tu sam, šunjam se, a ovo gore mi je omiljeni stih u poslednje vreme,
pošto smo mi sa ove strane reke odavno pretvoreni neverovatnim zdanjima i investicijama po raznoraznim livadama u Deltalend....(ovo Deltaland skoro da zvuči k'o El Dorado)

de si brate
Unfuckable Unfuckable 14:42 20.03.2010

Re: Baba u kolu

pa da, mi sad ne moramo ni do Grada d'idemo: sve što nam treba ima u Delti, ili na Ušću, naravno
jagru1 jagru1 15:39 20.03.2010

Re: Baba u kolu

BebaOdLonchara
Deltin baner na sajtu Vremena je bio indikativan, još mnogo pre toga.možda smo zaboravili ali prvo vađenje Vremena iz finansijskih *ovana je obavio Željko Mitrović. negde 2001-02, ako se ne varam, je izašao OGROMAN dodatak u sredini Vremena o - Pinku.

Bio u "Vremenu " i ogroman dodatak o Terazijskoj terasi , tj. o prostoru koji je "zakinut" od parka i dat u zakup (99 god ) Hamoviću na koriščenje . Nikla betonska građevina , zaklonila dobar deo , najlepšeg , vidika koji se pružao iz samog centra Beograda .
kakapo kakapo 18:14 19.03.2010

Lasno je tuđim...

"Reč je o velikim sredstvima..." A pošto se neće isprsiti ni jedna socijalno odgovorna kompanija da kupuje stotine dvadesetogodišnjih platana, od obećanja neće biti ništa. Ali, neće biti kriva gradska vlast i Djilas, nego škrte socijalno neodgovorne kompanije. Kao što je prošle godine državna sekretarka za kulturu (N. Momirov) rekla da ne treba država da finansira obnovu Narodnog muzeja, nego strane fondacije i dijaspora. Ima jedna lepa narodna izreka koju je zabeležio Vuk: "lasno je tuđim (izvesnim organom) gloginje mlatiti" (ili varijanta "po koprivama mahati".
43nikola 43nikola 18:36 19.03.2010

Ovo može svako!

U zemljama gde žive GRADJANI,svako bi LIČNO podneo ovakvu krivičnu prijavu protiv Vlasti koja krši zakon! A ovoga puta je učinjeno KRIVIČNO DELO po više osnova i ja sam kao običan GRADJANIN podneo ovu krivičnu prijavu jer nisam PODANIK Vlasti. Mi nemamo državu zato što nemamo GRADJANE (podrazumeva se gradjanska svest da se brane svoja gradjanska prava), nego PODANIKE. Ne pravi Država Gradjane, nego Gradjani prave Državu! Dakle, ko ne pristaje da bude podanik treba da otštampa ovu Krivičnu prijavu, da je odnese u Palatu pravde (soba 413, rade do 15h) i neka je preda! Ništa ne košta i ništa 'ne boli'! Za ovo nije potrebna nikakva hrabrost, samo GRADJANSKA SVEST! I setite se stihova dečije pesmice - '..ovca ne zna da se brani, vuk se njenim STRAHOM hrani!'. Želite li da se nasilna Vlast i dalje hrani vašim strahom? I, ako sam ja mogao (sa svojih 66 godina)da podnesem ovu Krivičnu prijavu, da li može svako?! Pod uslovom da nije ovca, podanik, ili šta već... A kad takvih prijava bude 100 ili 1000, NEKO ĆE OZBILJNO DA SE ZAMISLI.. dakle, PRESTANIMO DA GUNDJAMO, I POČNIMO DA GRADIMO DEMOKRATSKU DRŽAVU!



PRVOM OSNOVNOM TUŽILAŠTVU U BEOGRADU
Savska 17a, Beograd


K R I V I Č N A P R I J A V A


Protiv izvršilaca seče stabala na Bulevaru kralja Aleksandra i odgovornih lica u:

- JKP Zelenilo Beograd, Surčinski put br. 2, Beograd
- Agenciji za investicije Grada Beograda, Trg Nikole Pašića 6, Beograd
- i u drugim službama Grada Beograda i angažovanih operatera

zbog pustošenja šuma iz čl. 274 KZ, oštećenja životne sredine iz čl. 264 KZ, i povrede prava na informisanje o stanju životne sredine iz čl. 268 KZ.

Grad Beograd i JKP Zelenilo Beograd obratili su se Opštini Zvezdara i Opštini Palilula sa zahtevom da im opštine na osnovu čl. 14 Odluke o uređivanju i održavanju parkova Grada Beograda odobre seču 315 stabala platana koja su deo drvoreda koji postoji na Bulevaru kralja Aleksandra. Tim povodom Odsek za komunalne delatnosti Opštine zvezdara doneo je rešenje 322-7/10 od 11.2.2010. i rešenje 322-6/10 od 10.2.2010 godine. Opština Vračar donela je rešenje 322-2/2010 od 12.2.2010. godine. – Svim navedenim rešenjima odobrena je seča stabala koju su gradske institucije i JKP Zelenilo Beograd zahtevale.

Rešenje 322-7/10 Odseka za komunalne delatnosti Opštine Zvezdara dostavljeno je Zelenilu Beograd 12. februara 2010. godine. Rešenje 322-6/10 zvezdarskog Odseka za komunalne delatnosti i rešenje 322-2/2010 Opštine Vračar dostavljeno je Zelenilu Beograd odnosno Gradskoj agenciji za investicije tek 19. februara 2010. godine.

Prema Zakonu o opštem upravnom postupku, u skladu sa kojim su sva navedena rešenja doneta, rok za ulaganje žalbe iznosi 15 dana od dana dostavljanja rešenja (čl. 220). Tim rokom stranka ne može raspolagati, jer ne postoji samo u njenom interesu, već i u interesu javnog tužioca koji takođe može uložiti žalbu (čl. 213 st. 2 ZUP). U toku roka za žalbu, čl. 221 ZUP propisuje da se „rešenje se ne može izvršiti“. To znači da je seča drveća na Bulevaru kralja Aleksandra bila nedozvoljena sve do 28. februara/ 7. marta 2010. godine, a i duže u slučaju ulaganja žalbe u skladu sa čl. 213 ZUP.

Budući da je u periodu do 28. februara seča drveća na Bulevaru kralja Aleksandra nije bila dozvoljena (a delom do 7. marta i dalje nije dozvoljena), a da je u periodu od 26. do 27. februara posečeno oko 70 drvorednih stabala na potezu od Vukovog spomenika do Lipovog lada, postoji osnovana sumnja da su izvršioci i odgovorna lica JKP Zelenilo Beograd, gradske Agencije za investicije i drugih službi Grada Beograda i angažovanih operatera oborili više stabala u drvoredu i tako izvršili krivično delo pustošenja šume iz čl. 274 KZ.

Na drugom potezu, od Batutove ulice do Ulice gospodara Vučića, 27. februara 2010. godine oboreno je svih 30 stabala platana iako je rešenjem zvezdarskog Odeska za komunalne delatnosti br. 322-6/10 bila dozvoljena seča (obaranje) samo 23 stabla, dok je za 7 stabala rešenjem dozvoljeno isključivo premeštanje.

Budući da je drvored na Bulevaru kralja Aleksandra imao izvanredan ekološki značaj za njegove stanare i grad Beograd uopšte, da je bio prirodna zaštita stanara i prolaznika od prašine, buke, toplote, sunca i aero-zagađenja, i da je devastiran bez da je njegova seča bila u trenutku njenog izvršenja dozvoljena, postoji i osnovana sumnja da su navedena lica izvođenjem radova izvršila krivično delo oštećenja životne sredine iz čl. 264 KZ.

Odgovorna lica u JKP Zelenilo Beograd i ostalim gradskim službama sve vreme su pogrešno informisala javnost o stanju drvoreda na Bulevaru kralja Aleksandra. Iz dugo skrivane studije šumarskog fakulteta proističe da je bila neophodna zamena svega 50 od oko 330 stabala, a ne većine kako je isticano. A od tih 50 većina je već uklonjena prošle godine, tako da je za seču ostalo samo 14 stabala: 8 na levoj strani i 6 na desnoj strani Bulevara. Zbog toga i drugih netačnih podataka postoji osnovana sumnja da su navedena lica povredila prava na informisanje o stanju životne sredine, što je kažnjivo prema čl. 268 KZ.


Izvršioci su pokazali naročito visok stepen krivice, budući da su na protivpravnost seče upozoravani i da su i inače seču isplanirali i sproveli na prečac uz naročitu upornost i asistenciju policije. Imajući to u vidu, moli se Tužilaštvo da se založi za najstrože izrecive kazne i izricanje mere bezbednosti zabrane vršenja poziva.
moderatokantabile moderatokantabile 12:24 20.03.2010

Re: Ovo može svako!

PRVOM OSNOVNOM TUŽILAŠTVU U BEOGRADU
Savska 17a, Beograd


K R I V I Č N A P R I J A V A


Protiv Gradonačelnika Dragana Djilasa i izvršilaca seče stabala na Bulevaru kralja Aleksandra i odgovornih lica u:

- JKP Zelenilo Beograd, Surčinski put br. 2, Beograd
- Agenciji za investicije Grada Beograda, Trg Nikole Pašića 6, Beograd
- i u drugim službama Grada Beograda i angažovanih operatera

zbog pustošenja šuma iz čl. 274 KZ, oštećenja životne sredine iz čl. 264 KZ, i povrede prava na informisanje o stanju životne sredine iz čl. 268 KZ.

Grad Beograd i JKP Zelenilo Beograd obratili su se Opštini Zvezdara i Opštini Palilula sa zahtevom da im opštine na osnovu čl. 14 Odluke o uređivanju i održavanju parkova Grada Beograda odobre seču 315 stabala platana koja su deo drvoreda koji postoji na Bulevaru kralja Aleksandra.

Mislim da treba dopuniti krivičnu prijavu sa imenom gradonačelnika i krivičnim delom falsfikovanja dokumenata
43nikola 43nikola 14:05 20.03.2010

Re: Ovo može svako!

Protiv Gradonačelnika Dragana Djilasa i izvršilaca seče stabala na Bulevaru kralja Aleksandra i odgovornih lica u:


Znamo da je Djilas glavni krivac,uz Tadićevo odobrenje, ali to treba dokazivati! A ovi koji su navedeni u Prijavi su direktni izvršioci i prekršili su zakon po tačno navedenim tačkama! Nema nikakvog dokazivanja i Tužilac ima obavezu da postupi po zakonu! A oni će morati da kažu ko im je naredio da izvrše URBICID! A ako tUŽILAC to ne uradi, onda i on krši zakon, pa će da se pridrUži ovim osumnjičenima..
moderatokantabile moderatokantabile 16:53 20.03.2010

Re: Ovo može svako!

Znamo da je Djilas glavni krivac,uz Tadićevo odobrenje, ali to treba dokazivati! A ovi koji su navedeni u Prijavi su direktni izvršioci i prekršili su zakon po tačno navedenim tačkama! Nema nikakvog dokazivanja i Tužilac ima obavezu da postupi po zakonu! A oni će morati da kažu ko im je naredio da izvrše URBICID! A ako tUŽILAC to ne uradi, onda i on krši zakon, pa će da se pridrUži ovim osumnjičenima..

To što mi znamo, ne znaju i ostali gradjani. Ako je suditi po prethodnom iskustvu, podnete je više krivičnih prijava protiv prethodne gradske vlasti ali problem je u tužilaštvu, nešto mi govori da ni ove neće bolje proći, zar ne može da se Djilas dovede direktno kao nalogodvac pod neki paraf zakona, makar za obmanjivanje javnosti i falsikovanje dokumentacije?
43nikola 43nikola 00:44 21.03.2010

Re: Ovo može svako!

zar ne može da se Djilas dovede direktno kao nalogodvac pod neki paraf zakona, makar za obmanjivanje javnosti i falsikovanje dokumentacije?


Moglo bi i to, ali bismo se opet upustili u dokazivanje! A kad počne istraga u svakom slučaju će doći do Djilasa, kao glavnog krivca, ako ništa drugo - 'PO KOMANDNOJ ODGOVORNOSTI'! Niko neće moći da dokaže da se sve radilo bez znanja Gradonačelnika!

I pustite ranija iskustva, niko i ne računa da će oni 'sutra' u zatvor. Dobili su rat - 'blic-krig', proti svpji gradjana, a sada GRADJANI (ako to jesu), mogu jedino da povedu 'dugotrajni rat niskog intenziteta' protiv njih, i da ga na kraju dobiju! STRATEGIJA BORBE se određuje prema resursima kojima raspolažete, i mi nemamo drugog izbora (sem da sedimo i plačemo nad 'našom sudbinom')! Oni imaju SVE (vlast, policiju, sudstvo, medije, novac..), a GRADJANI samo SVOJA GRADJANSKA PRAVA, koja se mogu pokazati jačim oružjem od svih resursa kojima oni raspolažu! Naša snaga je sadržana i u APSURDU da mi GRADJANI branimo ZAKON od VLASTI koja ga je višestruko prekršila. Sada je pitanje koliko u Beogradu ima GRAĐANA, a koliko PODANKA! Ako GRADJANA ima samo 0,1 promil, a to je 200 ljudi spremnih da pokrenu konkretnu akciju, odnosno da predaju ovu Krivičnu prijavu, Zočin neće olako biti 'zabašuren', i da u Tužilaštvu ne postoji tako velika 'fijoka' u koju bi ih sakrili! Za sada (mislim) da nas je 0,01 promil...
43nikola 43nikola 22:21 21.03.2010

Re: Ovo može svako!

Lionsgate Lionsgate 18:44 19.03.2010

Ala im rastu apetiti. . .

Obećali smo da će taj drvored odmah izgledati kao pravi, što znači da moramo naći stabla stara 20 godina,


Ako se secate na pocetku kampanje su obecavali zamenu posecenih platana novim stablima od 5-10 god starosti, evo gradonacelnik nam sad obecava 20-to godisnja stabla iz taka. . . za par nedelja ce se Tajfun hvaliti kako ce da nam (beogradjanima) zasadi stogodisnja stabla, jos starija, lepsa, bolja i nadasve bezbednija od onih koja su onako krvnicki otcvikarili. Podseca li vas to na onog kamiondziju iz Trebinja, ratnog gradonacelnika tog hercegovackog grada, kada je davao ozbiljne izjave da ce da sruse Dubrovnik do temelja pa ce da naprave lepsi i stariji?
tmrnsk tmrnsk 18:51 19.03.2010

Агитпроп

"Агитпроп — обиходное название Отдела агитации и пропаганды при ЦК", kako kaže Wiki...
Agitacija i propaganda. Nešto što je pripadalo prošlosti. Mislio sam da nije moguće da se ljudi ponovo srozaju do takvog nivoa. Međutim, za vreme Slobe se u medijima koncentrisala kritična masa podguznih insekata koji su mogli ovako da pišu. Ali posle su se novine kao "oslobađale". Izgleda da je to samo privremeno i čim se pojavi neka veća guza, eto opet opasnosti po novine i novinare...
Neverovatno. Da se ne očekuje da građani koji nisu mogli da sačuvaju platane od seče, treba da čuvaju novinare od seče zdrave pameti (lobotomije)?
"Vreme" je prošlo vreme.
seceranac seceranac 19:04 19.03.2010

propagandista

Nije se Djilas slucajno obogatio na propagandi. Ne "zaradjuju" se slucajno stotine miliona evra do 40-te godine u siromasnoj zemlji...

propaganda pocinje jos kod onog dela:
rekonstrukcija najduže ulice na Balkanu

- nije najduza cak ni u Srbiji

propaganda se zacrsava na:
ima nekoliko kompanija koje su spremne da nam pomognu

niko od njih ne zeli da pomogne vec da ostvari korist ili izbegne kaznu
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:31 19.03.2010

vreme - nekad i sad!

A što se Vremena tiče, sad sam ih uzeo u ruke i nikad više.

ja ga ne uzimam u ruke od dejtona.
ni kod pedikira.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:33 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

edit: ko je podneo tužbu?
čujem da je velja ilić tražio smenu gradonačelnika.
nismo valjda u kolu s njim!
geragera geragera 19:37 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Exitus Letalis
edit: ko je podneo tužbu?
čujem da je velja ilić tražio smenu gradonačelnika.
nismo valjda u kolu s njim!


Koji to vi?
Ko je medju vama zaduzen za moralno-politicku podobnost?
Kako maske lako padnu...
ivana23 ivana23 20:09 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Exitus Letalis
edit: ko je podneo tužbu?
čujem da je velja ilić tražio smenu gradonačelnika.
nismo valjda u kolu s njim!

Tuzba i zahtev za smenom nemaju veze jedno s' drugim.

Tuzbu podnose gradjani pojedninacno i vec ih je desetine - ovako
43nikola 43nikola 20:50 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Ma kakav Velja! Ovo nema veze ni sa strankama, ni sa politikom. Zar ne vidite da su se svi utalili?! Niko ni reči zbog uništenjem platanskog drvoreda (99% zdravog!), i ako je napravljen najveći kulturno-istorijski i ekološki zločin u savremenoj istoriji Beograda! Krivičnu prijavu (ne tužbu) podnelo je desetak gradjana do sada (koliko je meni poznato), i to svako od nas pojedinačno! Svi su iz FB grupe 'Sačuvajmo beogradske platane', ali ne radi se o krivičnoj prijavi 'grupe', nego pojedinaca. Svako radi prema svojoj savesti, a koristimo isti tekst (koji sam i gore postavio i može svako da ga koristi). Javni tužilac mora po zakonu da reaguje i na samo jednu prijavu, ali mislimo da je ovoga puta potreban 'kritičan broj' krivičnih prijava da bi tužilac počeo da radi svoj posao za koji ga mi gradjani plaćamo! Dakle, lepo je učestvovati u ovakvim 'debatnim klubovima', ali ako stvarno želite da krivci budu primerno kažnjeni (i da ovakve zločine više ne ponavljaju), podnesite i Vi tu krivičnu prijavu. Posle podnošenja Prijave nemate više nikakve obaveze u odnosu na dalji sudski proces, sve ostalo radi javni tužilac, ako je to što kažu da jeste...Tekst imate ovde, pogledajte malo nagore..
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:39 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Koji to vi?

mi koji smo bili i jesmo protiv seče platana.

kakve maske, kakvi bakrači?

registrovo si se kad je počela seča!
po nalogu partije?!?!?!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:18 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Ma kakav Velja! Ovo nema veze ni sa strankama, ni sa politikom.


pa... nisam sigurna, mož da bude ne mora da znači.

kad je bila seča platana, odem na bulevar, gore, ja stanujem niže, kod pravnog, dakle, odem gore i gledam, ne verujem, ko i svi uostalom, potrese te to, kad, neki čičica mi turi artiju pod nos gusto potpisanu, s sve spremnom olovkom, kaže - potpišite.

i ja taman da se uvatim za olovku, pogledam čičicu i samo što sam se davno zarekla da ću uvek uvek da lgedam šta potpisujem, više pro forme pitam:

- a jel za platane? protiv seče?

i sama sam sebi zvučala ko zadnja cepidlaka, baš mi bilo neprijatno, mislim, toliko je bilo očigledno, ovi testerišu, ovaj deda skuplja potpise, sav onako ozbiljan u faci...

kad on reče:

- Ne, ovo je za izbore potpisivanje.

jebote, za malo da me nasanka, kružio je okolo, e jesam popizdela, mogu misliti koliko mu je prolaznika potpisalo, onako, napizdjeni od onog zvuka seče.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:24 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Re: vreme - nekad i sad!

Exitus Letalis
edit: ko je podneo tužbu?
čujem da je velja ilić tražio smenu gradonačelnika.
nismo valjda u kolu s njim!



Koji to vi?
Ko je medju vama zaduzen za moralno-politicku podobnost?
Kako maske lako padnu...


eve ga geragera, e pa znala sam, haha, ček da stavim masku, hiruršku, nije higijenski ni odgovarati, al aj:

dakle, geragera, da ti nacrtam, ima ljudi koji neće u kolo s veljom, pa to ti je? čak ni kad skoči na panj od platana, mož to zamisliš, a? baš neki mnogo bezobrazan svet, ko ova LE, nevaljalica s maskom.
geragera geragera 23:39 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Exitus Letalis
Koji to vi?

mi koji smo bili i jesmo protiv seče platana.

kakve maske, kakvi bakrači?

registrovo si se kad je počela seča!
po nalogu partije?!?!?!


Gospodjo Hag, znamo se mi malo duze - vase bogato iskustvo o radu iz honorarnog ubedjenja moracete da sacuvate za vama slicne.
geragera geragera 23:45 19.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Vesna Knežević Ćosić


Valjda ce gosn Krle umeti da ceni vasu analiticarsku bravuru.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 01:24 20.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Gospodjo Hag, znamo se mi malo duze - vase bogato iskustvo o radu iz honorarnog ubedjenja moracete da sacuvate za vama slicne.



geragera, ja s tak'ima ne čekam ni autobus na stanici, da izvineš, to što se tiče znanja.

uzgred, jel te toliko žulja hag, da ti ko žaba iskače ispod prstiju? ajde, idi bolje posadi neko drvce, relax.
geragera geragera 01:58 20.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Vesna Knežević Ćosić
Gospodjo Hag, znamo se mi malo duze - vase bogato iskustvo o radu iz honorarnog ubedjenja moracete da sacuvate za vama slicne.



geragera, ja s tak'ima ne čekam ni autobus na stanici, da izvineš, to što se tiče znanja.

uzgred, jel te toliko žulja hag, da ti ko žaba iskače ispod prstiju? ajde, idi bolje posadi neko drvce, relax.


Uvek proverim da li mi je tu novcanik kad osobe odredjenog profila pocnu pricu o postenju.
Sad sam brzo izasao u dvoriste, i Bogu fala - sve je tu.
I orah i smokva i kajsija i tresnja i obe visnje i sve tri kruske...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:25 20.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Gospodjo Hag, znamo se mi malo duze - vase bogato iskustvo o radu iz honorarnog ubedjenja moracete da sacuvate za vama slicne.

ja nemam pojma ko si ti.
al me nešto ni ne zanima.
samo vidim da si odskora tu, od početka seče...
možda si bio neko drugi, al se nešto ne predstavljaš.

Uvek proverim da li mi je tu novcanik kad osobe odredjenog profila pocnu pricu o postenju.
Sad sam brzo izasao u dvoriste, i Bogu fala - sve je tu.
I orah i smokva i kajsija i tresnja i obe visnje i sve tri kruske...


vrh!
nema šta das doda.

over & out

jasna bogojević
geragera geragera 18:44 20.03.2010

Re: vreme - nekad i sad!

Exitus Letalis

ja nemam pojma ko si ti.
al me nešto ni ne zanima.
samo vidim da si odskora tu, od početka seče...
možda si bio neko drugi, al se nešto ne predstavljaš.

Skoro da imam razumevanja za vas odbrambeni mehanizam - bas je degutantno polizati ono sto ste povratili.


Exitus Letalis
vrh!
nema šta das doda.
over & out

Samo vrh?!?
Malo je - gospa Vesna bi iz svog arsenala kreativnosti dodala bar jos i trt mrt i dupe na vasar.
Uvek pre over & out razmislite ima li mesta edukaciji.


Exitus Letalis
jasna bogojević

Imena i prezimena dobijamo rodjenjem - Hag, niknejm koji ste dali samoj sebi, puno je indikativniji.
Ima, tu neku, monetarnu tezinu.

filodox filodox 19:36 19.03.2010

Sudim...

Platani u bulevaru su bili jedno neopevano ruglo, gro njih je svojim korenjem izdiglo asfalt i napravilo prave kratere u betonu...(vidi dole link i sliku koji sam ostavio).

Platani su svojim ogromnim krošnjama zaklonili sve zgrade, fasade, radnje od početka bulevara, pa sve do Cvetkove pijace. Nekom ludaku je onomad palo na pamet , da bi bilo dobro da se poklonjenim nam platanima , te iste posadimo u prometnoj ulici, umesto u nekom parku ...

Pogledajte na šta liči onaj DINOSAURUS od Platana u parko kod Miloševog konaka ? Na desetine kolja, pritki, pomagala se koriste, da bi se isti održao u vazduhu. Isti se raširio kao živa ograda po parku, zauzima pola hektara tog parka, i sem svoje starosti, nema nikakvu svrhu i znamenitost. Retko ružno Deblo i drvo.

Dakle, sadnja Platana je bilo pogrešno u bulevaru, a pošto isti nisu pravilno održavani decenijama, došlo je do oboljenja, trulenja
. Ali kao i sve normalno, nije moguće bolesnim ljudima do objasniti, kad njima ne treba objašnjenje, njima treba potvrda da su u pravu i kad nisu i kad lažu i izmišljaju. E ne može, ovog puta.
Ovako vam stoje stvari.

[IMG=http://img440.imageshack.us/img440/3461/01032010001.jpg][/IMG]
Bili Piton Bili Piton 20:09 19.03.2010

Re: Sudim...



Ali Ivana, on nije jedini - pala bi na teme kad bi videla koliko je takvih koji ce da izvrnu dan u noc i belo u crno - meni su u jednoj ostroj diskusiji drugde prilepili da sam sebican sto ne razmisljam "kako ce divno taj bulevar izgledati za 50 godina, kad drvece opet izraste".

Manckinlend jbt.
apach92 apach92 20:11 19.03.2010

Re: Sudim...

iz Kabineta prate kano sokolovi :)

elem, svaka vam cast na krivicnoj prijavi ali mi se nesto iz licnog iskustva javlja da ce nam se ispreciti `nezavisno` sudstvo.

predvidjam da ce vajni novoizabrani sudija otvoriti krivicnu istragu i ispitujuci uzrocno-posledicnu vezu poslati slucaj na expertizu gde drugde nego na Sumarski fakultet. Ovo ce potrajati. Poprilicno potrajati.

A i setimo se (slucaj S. Raznatovic) - istraga moze beskonacno dugo da traje i to je sasvim ok po njima.
Isto je izjavila i Biljana Radovanovic iz Cetvrtog opstinskog na pitanja novinara Politike o roku za zavrsetak istrage u vezi smrti moje sestricine.

Samo da se zna sa kim imamo posla.

I da ne bude da sam samo negativan i cinican - treba li ovu tuzbu da predajemo pojedinacno u Prvom osnovnom(ovih dana idem opet tamo) i postoji li bilo sta sto mozemo da ucinimo da doprinesemo akciji?

ivana23 ivana23 20:25 19.03.2010

Re: Sudim...

apach92
treba li ovu tuzbu da predajemo pojedinacno u Prvom osnovnom(ovih dana idem opet tamo) i postoji li bilo sta sto mozemo da ucinimo da doprinesemo akciji?

Samo treba predati krivicnu prijavu (da, pojedninacno) koju bi trebalo tuzilac da preuzme u vodjenju postupka.

Bilo bi dobro da 43Nikola objasni detaljnije posto je u grupi odakle je potekla inicijativa i tekst tuzbe.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:55 19.03.2010

Re: Sudim...

filodox
Platani u bulevaru su bili jedno neopevano ruglo, gro njih je svojim korenjem izdiglo asfalt i napravilo prave kratere u betonu...(vidi dole link i sliku koji sam ostavio).

Platani su svojim ogromnim krošnjama zaklonili sve zgrade, fasade, radnje od početka bulevara, pa sve do Cvetkove pijace. Nekom ludaku je onomad palo na pamet , da bi bilo dobro da se poklonjenim nam platanima , te iste posadimo u prometnoj ulici, umesto u nekom parku ...

Pogledajte na šta liči onaj DINOSAURUS od Platana u parko kod Miloševog konaka ? Na desetine kolja, pritki, pomagala se koriste, da bi se isti održao u vazduhu. Isti se raširio kao živa ograda po parku, zauzima pola hektara tog parka, i sem svoje starosti, nema nikakvu svrhu i znamenitost. Retko ružno Deblo i drvo.

Dakle, sadnja Platana je bilo pogrešno u bulevaru, a pošto isti nisu pravilno održavani decenijama, došlo je do oboljenja, trulenja
. Ali kao i sve normalno,
nije moguće bolesnim ljudima do objasniti, kad njima ne treba objašnjenje, njima treba potvrda da su u pravu i kad nisu i kad lažu i izmišljaju. E ne može, ovog puta.
Ovako vam stoje stvari.


[IMG=http://img440.imageshack.us/img440/3461/01032010001.jpg][/IMG]


Hej bre, covece, nisi nas ubedio. Evo sada cu opet smireno i tiho da ti prosapucem: PLATANI SU ZDRAVI, TRULO JE NESTO SASVIM DRUGO I SMRDI NA DALJINU!!!!!!!!Pozdravi Platanka i Slozenjicina od strane lude komentatorke sa B92 Bloga.
mariopan mariopan 21:08 19.03.2010

Re: Sudim...


Hej bre, covece, nisi nas ubedio. Evo sada cu opet smireno i tiho da ti prosapucem: PLATANI SU ZDRAVI, TRULO JE NESTO SASVIM DRUGO I SMRDI NA DALJINU!!!!!!!!Pozdravi Platanka i Slozenjicina od strane lude komentatorke sa B92 Bloga.

Ajd Jelena da ti se pridružim

43nikola 43nikola 21:11 19.03.2010

Re: Sudim...

Ponavljam, nije TUŽBA, nego KRIVIČNA PRIJAVA, koja se podnosi isključivo pojedinačno! Ne treba nikakvih taksi, apsolutno ništa! ovde gore imate tekst prijave, otštampajte ga i odnesisite u Palatu pravde, soba 413.(jano tužilaštvo). Primiće ga ljubazna gospodja, primiće prijavu, staviće pečat na Vaš primerak, kao dokaz da ste predali, i gotovo! Oprali ste dušu (bar ja tako mislim). A da li će se proces odužiti (verovatno i hoće), i da li će oni nastaviti da lažu o 'trulim' stablima (postoji hiljade snimaka potpuno zdravih stabala i grana na svim presecima) nije ni bitno! I znajte da na šumarskom fakultetu ogromna većina profesora ne podržava laž o 'bolesnim' platanima! Na kraju, nije ni važno šta će 'nezavisno' sudstvo da kaže! Mnogo je važnije da prestanemo da budemo poslušnici, podanici, RAJA!!! 'Ajde bre, da se ponašamo kao normalni gradjani u celom demokratskom Svetu. Razumem i ljude koji se plaše, ali ovoga puta bilo kakav strah je irealan! Vlast je višestruko prekršila važeće zakone ove države, i gradjani traže da se samo ti zakoni primene, i to je sve, ništa više ni manje od toga...!
tmrnsk tmrnsk 21:33 19.03.2010

Re: Sudim...

Platani u bulevaru su bili jedno neopevano ruglo,

Postanes bloger filodox DANAS i nastaviš priču iz Vremena. Šta, treba uporno ponavljati da se napravi nova istorija? Učili ste od Gebelsa? Nije dovoljno što ste pobedili u borbi za platane, treba i da pokažete kako ste moralni i dobri i visoki i plavi. Treba da upornim ponavljanjem (ne nama, nego SEBI) da napravite zvaničnu istinu.
Zar nije dovoljno da se objavi podlistak u "prošlom" Vremenu, nisu bili dovoljni pod-lisci i pod-repci u svim dnevnim novinama, zar nije dovoljna kontrola svih elektronskih i štampanih medija, treba da se zagadi "istinom o trulim platanima" i Blog... Stvarno, sjašite već jednom! Nisu truli platani, trula je vlast, kad mora i Spirohetama Filodoxiama da se služi...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:37 19.03.2010

Re: Sudim...

bojim se da nema ko da vam odgovbori. svi mali djilasi su poslečeni sa ovog posta kao platani. pali za slobodu velikog djilasa.
i svaki sledeći koji se registruje od danas ima da bude posečen.
muka mi je od aparatčika.
platane vam neću nikad oprostiti.
43nikola 43nikola 21:39 19.03.2010

Re: Sudim...

Da, Prvo osnovno tuzilastvo, njihova pisarnica, soba 413 na cetvrtom spratu. Siguran sam, kad bi smo ih sledece nedelje 'zatrpali' krivicnim prijavama ne bi ni mediji mogli vise da cute o tome, hteli ne hteli! Zbog apsolutne medijske blokade i plasiranja apsolutnih lazi, NEVIDJENE MANIPULACIJE javnoscu(e, Milosevicu, za ove si mala beba!) narod je totalno zbunjen, anesteziran! Otkinuli Beogradjanima deo pluca (fabriku kiseonika!), a oni nista! E, i zato su potrebne ove krivi;ne prijave, sto vise, to bolje! To je nacin da mediji progovore i DA SVI SAZNAJU ISTINU O SVEMU OVOME, a onda je lopta u njihovom dvoristu.. Jer u suprotnom, ako nista KONKRETNO ne uradimo, nismo ni zasluzili bolju vlast, a ja cu prvi da kazem Djilasu - BRAVO MAJSTORE!
tmrnsk tmrnsk 21:44 19.03.2010

Re: Sudim...

platane vam neću nikad oprostiti.


Što se mene tiče, odsekli su granu na kojoj su sedeli!
Bili Piton Bili Piton 21:46 19.03.2010

Re: Sudim...

tmrnsk
platane vam neću nikad oprostiti.


Što se mene tiče, odsekli su granu na kojoj su sedeli!


Upravo, a koliko juce mi je proslo kroz glavu da bi to bila sjajna karikatura koraksovskog tipa. Jesam li to video ili sam to sanjao?
silver bullet silver bullet 21:51 19.03.2010

Re: Sudim...

bojim se da nema ko da vam odgovbori. svi mali djilasi su poslečeni sa ovog posta kao platani. pali za slobodu velikog djilasa.
i svaki sledeći koji se registruje od danas ima da bude posečen.
muka mi je od aparatčika.
platane vam neću nikad oprostiti.


Dobro bre, Srdjane, je l' ti mozes da prihvatis da postoji neko ko ne misli kao ti, a nije aparatcik ili Djilasov pion?
Ne sporim ti pravo da postavis i sto blogova i branis svoje misljenje, ali nije u redu da generalizujes, lepis etikete i siris teorije zavere cak i za platane.

Sto je mnogo mnogo je.
dragannalovic dragannalovic 21:53 19.03.2010

Re: Sudim...

elem, svaka vam cast na krivicnoj prijavi ali mi se nesto iz licnog iskustva javlja da ce nam se ispreciti `nezavisno` sudstvo.

treba li ovu tuzbu da predajemo pojedinacno u Prvom osnovnom(ovih dana idem opet tamo) i postoji li bilo sta sto mozemo da ucinimo da doprinesemo akciji?

Očigledno je da je pokrenuta medijska kampanja i da se istina teško probija.
Masovno podnošenje krivičnih prijava koje će biti odbačene ili ubačene u neku fijoku neće proizvesti bog zna kakav efekat, osim činjenice da su podnete.
Ono što još može da skrene pažnju je da se organizuje protest ispred Gradske skupštine, da se odštampaju plakati koji bi se delili, možda i da se izvede neki performans, o tome bi mediji ipak morali da izveste!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:56 19.03.2010

Re: Sudim...

Dobro bre, Srdjane, je l' ti mozes da prihvatis da postoji neko ko ne misli kao ti a nije aparatcik ili Djilasov pion?

naravno da postoji, samo ovi što se ovi javljaju po direktivi.
li nije u redu da generalizujes, lepis etikete i siris teorije zavere cak i za platane.

ja niti generalizujem, zalepim po neku etiketu, uglavnom djilasu i ne širin nikakvu "teoriju zavere". ko hoće da zna, taj sazna. nekima ne vredi ni crtati.
tmrnsk tmrnsk 22:11 19.03.2010

Re: Sudim...

Bili Piton
tmrnsk
platane vam neću nikad oprostiti.


Što se mene tiče, odsekli su granu na kojoj su sedeli!


Upravo, a koliko juce mi je proslo kroz glavu da bi to bila sjajna karikatura koraksovskog tipa. Jesam li to video ili sam to sanjao?

To je parafraza. Na skupštinskom Odboru za zaštitu šivotne sredine (predsedavao Čeda "platani su truli" Jovanović) rekao je Jovan Ćirilov nešto kao: Ako odsečete platane, odsekli ste granu na kojoj sedite.
Mislim da je to potpuno tačno, jer nisu više samo platani problem, nego jedan bahati i odvratni odnos prema građanima. Možda smo za njih i raja, koja "puni budžet" iz kojeg se plaća "gebelsovština" u "prošlom" Vremenu, ali dok ima ljudi koji imaju zahteve, pitanja, stavove - vlast mora da to sasluša! Mora da se ponaša pristojno, mora bar da se pravi da ima sluha za one koji su je zaokruživali.
mirelarado mirelarado 22:23 19.03.2010

Re: Sudim...

Bili Piton


Ali Ivana, on nije jedini - pala bi na teme kad bi videla koliko je takvih koji ce da izvrnu dan u noc i belo u crno - meni su u jednoj ostroj diskusiji drugde prilepili da sam sebican sto ne razmisljam "kako ce divno taj bulevar izgledati za 50 godina, kad drvece opet izraste".

Manckinlend jbt.


Наравно да има много таквих, иначе до сече не би ни дошло.
radojicic92 radojicic92 22:28 19.03.2010

Re: Sudim...

Pogledajte na šta liči onaj DINOSAURUS od Platana u parko kod Miloševog konaka ? Na desetine kolja, pritki, pomagala se koriste, da bi se isti održao u vazduhu. Isti se raširio kao živa ograda po parku, zauzima pola hektara tog parka, i sem svoje starosti, nema nikakvu svrhu i znamenitost. Retko ružno Deblo i drvo.

e taj je zasticeno prirodno dobro
idi sutni jednu pritku majke ti i Bog da te vidi
ivana23 ivana23 22:38 19.03.2010

Re: Sudim...

mirelarado

Bili Piton
Ali Ivana, on nije jedini - pala bi na teme kad bi videla koliko je takvih koji ce da izvrnu dan u noc i belo u crno - meni su u jednoj ostroj diskusiji drugde prilepili da sam sebican sto ne razmisljam "kako ce divno taj bulevar izgledati za 50 godina, kad drvece opet izraste".
Manckinlend jbt.

Наравно да има много таквих, иначе до сече не би ни дошло.

Sto rece Mirela, ima ih mnogo... Pa i ovde, i ne samo u vezi platana.
Neki jednostavno zive za to da oponiraju i prave se bezgrancno pametni.
dragannalovic dragannalovic 23:04 19.03.2010

Re: Sudim...

Ne sporim ti pravo da postavis i sto blogova i branis svoje misljenje, ali nije u redu da generalizujes, lepis etikete i siris teorije zavere cak i za platane.

Ne sporim ni ja, i ne treba generilozovati, ovde se radi o zaveri gradonačelnika protiv gradjana, platani su samo kolateralna šteta,
na žalost!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:28 19.03.2010

Re: Sudim...

Platani u bulevaru su bili jedno neopevano ruglo, gro njih je svojim korenjem izdiglo asfalt i napravilo prave kratere u betonu...


uuu al ti slika ubilo se, pa što su ga onako svinjski asfaltirali, mislim, ovo je tako odvratno da nemam reči, to bi zatuklo sve što raste, bljuc na kvadrat


moderatokantabile moderatokantabile 23:59 19.03.2010

Re: Sudim...

Ne sporim ni ja, i ne treba generilozovati, ovde se radi o zaveri gradonačelnika protiv gradjana, platani su samo kolateralna šteta,

Djilas je komandovao akcijom , pokušao je da obmane javnost podmetanjem trulih stabala i falsifikovanom dokumentacijom, izbegao javnu raspravu i organizovao medijsku kampanju na kojoj bi mu pozavideo i Gebels. Sve je to učinio koristeći novac poreskih obveznika, na jedan izuzetno bahat način, sa pozicije neograničene moći i sile!
Pri tome je naneo nepopravljivu i neprocenjivu štetu!
Da li je to dovoljno za podizanje krivične prijave ili
da se zatraži njegova ostavka!
A MOŽE I JEDNO I DRUGO!
43nikola 43nikola 00:29 20.03.2010

Re: Sudim...

Očigledno je da se radi o zaveri, jer je sve do tančina isplanirano (mediji, prepariranje javnosti lažima..), a onda realizacija po sistemu blic-kriga, kratak i efikasan rat PROTIV SOPSTVENOG GRADA I SOPSTVENIH SUGRADJANA! Dakle, SAVRŠEN ZLOČIN! Ali na njihovu žalost, savršen zločin ne postoji! Ali zato POSTOJE NEOBORIVI DOKAZI, hiljade fotografija, ekspertsko mišljenje, koje ma kako 'naručeno' kaže da je (od svih postojećih stabala pred seču), trebalo poseći samo 14, a ne 300! I ovakvi zločini NE ZASTAREVAJU, i zato je potrebno pokrenuti proces, za početak KRIVIČNIM PRIJAVAMA, kojih nikada neće biti previše..!
maca22 maca22 00:59 20.03.2010

Re: Sudim...

filodox
Platani u bulevaru su bili jedno neopevano ruglo, gro njih je svojim korenjem izdiglo asfalt i napravilo prave kratere u betonu...(vidi dole link i sliku koji sam ostavio).

nije moguće bolesnim ljudima do objasniti, kad njima ne treba objašnjenje, njima treba potvrda da su u pravu i kad nisu i kad lažu i izmišljaju. E ne može, ovog puta.
Ovako vam stoje stvari.

[IMG=http://img440.imageshack.us/img440/3461/01032010001.jpg][/IMG]

Ovo biće da je laž. Platani nisu "izdizali" asfalt, i to je bilo jedno od njihovih savršenstava, i njih i načina sađenja.

A ako laže koza, rog ne laže, pogledajte sliku koju prilaže kao "dokaz". Kada pogledate onaj delić ulice koji su zaboravili da iseku ja vidim da nema šina, jel tako? To onda nije Bulevar.

Uzgred, ni ovo drvo meni ne liči na platan. Pretanko mi je za bulevarske platane, i napokon, platani nisu bili asfaltirani do stabla već zemljani krug bio veći.



edit: evo, kasnije ipak videh neke slike gde ulica liči na Bulevar.
maca22 maca22 01:06 20.03.2010

Re: Sudim...

Srđan Mitrović
tvoj kolega iz kabineta je već ostavljao ove fotke. dosadni ste.
ne trudi se da odgovoriš jer nećeš moći. muka mi je više malih djilasa.

To zapravo znači da si im važan.
Bili Piton Bili Piton 02:51 20.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet

Dobro bre, Srdjane, je l' ti mozes da prihvatis da postoji neko ko ne misli kao ti, a nije aparatcik ili Djilasov pion?
Ne sporim ti pravo da postavis i sto blogova i branis svoje misljenje, ali nije u redu da generalizujes, lepis etikete i siris teorije zavere cak i za platane.

Sto je mnogo mnogo je.


Da pitam ja tebe nesto ako smem: kad bi dosao gradonacelnik ne znam Pariza sa svojom ekipom i sravnio sa zemljom Ajfelovu kulu, pa ga narod pitao "a gde je bila javna rasprava o tome" a on odgovorio "ma to je bila gomila zardjalog starog gvozdja, sta vas se tice, i sta mi uostalom mozete" - jel bi to tebi bilo normalno? Jel bi uopste dovodila u pitanje ko koga tu u lice laze i folira da nesto cini za ovaj grad? Usput izgovori i nesto tipa "sagradicemo bolju i vecu (i sigurniju) a za to treba pare da da neko drugi - kako covek da se ne kotrlja od smeha?

Ili od muke?

I pliz nemoj mi reci da mi analogija ne valja, samo je karikirana za potrebe poente.
Tica44 Tica44 03:22 20.03.2010

Re: Sudim...

Meni nije jasno kakve j*$#ne veze ima da li je drvo izdizalo asfalt? Meni licno je drago kad vidim da je koren probio asfalt kao podestnik da je priroda starija i mocnija od svake ljudske tvorevine.

Koyaanisqatsi:
maca22 maca22 04:24 20.03.2010

Re: Sudim...

Mene zanima, ako je drvo izdizalo asfalt i ako je to apsolutna indikacija za hitnu seču, zašto te slike lepo nisu PRE SEČE objavili narodu i rekli "idite do broja tog i tog, pogledajte asfalt" i kraj priče.

Nego sada, kada je sve posečene, pomaljaju se slike gde ne znaš jel su slikane na mestu gde je izvršeno sečenje pošto se ne vidi GDE je to uslikano drvo, kod kog broja, koje ulice. Onda bi čovek sasvim lepo mogao da misli da su to slike od ko zna gde.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:57 20.03.2010

Re: Sudim...

Tica44
Meni nije jasno kakve j*$#ne veze ima da li je drvo izdizalo asfalt? Meni licno je drago kad vidim da je koren probio asfalt kao podestnik da je priroda starija i mocnija od svake ljudske tvorevine.


Gospodja Klara Gospodja Klara 10:40 20.03.2010

Re: Sudim...

I još jednom:
Tica44
Meni nije jasno kakve j*$#ne veze ima da li je drvo izdizalo asfalt? Meni licno je drago kad vidim da je koren probio asfalt kao podestnik da je priroda starija i mocnija od svake ljudske tvorevine.


Unfuckable Unfuckable 10:49 20.03.2010

Re: Sudim...

Da pitam ja tebe nesto ako smem: kad bi dosao gradonacelnik ne znam Pariza sa svojom ekipom i sravnio sa zemljom Ajfelovu kulu,

...uz (da dodam) premudre reči da "neće da čeka da za dve - tri godine padne neki deo i ubije nekog..."
Ja sam mu već savetovao da, kad se toliko brine o bezbednosti sugrađana (mada, ne mogu a da ne primetim da se spominju Vršac, Subotica i Novi Sad), promptno pošalje avijaciju ka Gazeli
buldozer92 buldozer92 10:57 20.03.2010

Re: Sudim...

promptno

i
akuratno
maca22 maca22 10:59 20.03.2010

Re: Sudim...

buldozer92
promptno

i
akuratno

I fudroajantno.
silver bullet silver bullet 10:59 20.03.2010

Re: Sudim...

Da pitam ja tebe nesto ako smem: kad bi dosao gradonacelnik ne znam Pariza sa svojom ekipom i sravnio sa zemljom Ajfelovu kulu, pa ga narod pitao "a gde je bila javna rasprava o tome" a on odgovorio "ma to je bila gomila zardjalog starog gvozdja, sta vas se tice, i sta mi uostalom mozete" - jel bi to tebi bilo normalno? Jel bi uopste dovodila u pitanje ko koga tu u lice laze i folira da nesto cini za ovaj grad? Usput izgovori i nesto tipa "sagradicemo bolju i vecu (i sigurniju) a za to treba pare da da neko drugi - kako covek da se ne kotrlja od smeha?

Ili od muke?

I pliz nemoj mi reci da mi analogija ne valja, samo je karikirana za potrebe poente.


Smes da pitas.
Al' moram da ti kazem da zavrsavas molbom koja kod mene mora biti premisa.
Odnosno, ne mozes da pravis paralelu koja nije odrziva, jer se bas tako gubi poenta. Ajfelova kula i platani imaju taman toliko veze koliko i Bude koje su srusili talibani i favele u Brazilu.

Bicu kratka: Bulevar je ruglo i sa platanima i bez njih. To je ulica koja je nekad kad je to drvece sadjeno bila dzada koja je vodila iz grada. Danas je to jedna od najprometnijih zila kucavica u samom centru grada. Bulevar mora da se rekonstruise, ulica prosiri, stabla moraju da se poseku jer je nemoguce uraditi kompletnu promenu infrastrukture ulice koja je neophodna da bi se ova dalje sredila gradjevinski, urbanisticki i komunalno. Dokaz za to ti je i prvi deo Bulevara od Skupstine do Pravnog gde platani nisu poseceni, a ulica jeste sredjena. Zasto? Pa tamo nema udzerica koje je neophodno srusiti, sine su na sredini, nema auta parkiranih u desnim trakama koji su nocna mora za sve vozace... Platani su jednostavno preveliki, stari, krivi, osteceni nestrucnim orezivanjem, nepodesni za centralnu ulicu. Da li ti znas da je korenje tog drveca skoro duplo vece od njegove krosnje? Zato je i orezivano, da bi drvo sve svoje zivotne sokove usmerilo ka obnovi krosnje i tako usporilo sirenje korenja. A dole su kanalizacione i vodovodne cevi, kisni odvodi...

Ja skoro citav zivot zivim tik ispod Bulevara, ne volim danasnji DS, glasala sam za LDP, imam vise od 40 godina.

I to je moje misljenje!
maca22 maca22 11:13 20.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet

Bicu kratka: Bulevar je ruglo i sa platanima i bez njih. To je ulica koja je nekad kad je to drvece sadjeno bila dzada koja je vodila iz grada. Danas je to jedna od najprometnijih zila kucavica u samom centru grada. Bulevar mora da se rekonstruise, ulica prosiri, stabla moraju da se poseku jer je nemoguce uraditi kompletnu promenu infrastrukture ulice koja je neophodna da bi se ova dalje sredila gradjevinski, urbanisticki i komunalno. Dokaz za to ti je i prvi deo Bulevara od Skupstine do Pravnog gde platani nisu poseceni, a ulica jeste sredjena. Zasto? Pa tamo nema udzerica koje je neophodno srusiti, sine su na sredini, nema auta parkiranih u desnim trakama koji su nocna mora za sve vozace... Platani su jednostavno preveliki, stari, krivi, osteceni nestrucnim orezivanjem, nepodesni za centralnu ulicu. Da li ti znas da je korenje tog drveca skoro duplo vece od njegove krosnje? Zato je i orezivano, da bi drvo sve svoje zivotne sokove usmerilo ka obnovi krosnje i tako usporilo sirenje korenja. A dole su kanalizacione i vodovodne cevi, kisni odvodi...

Ja skoro citav zivot zivim tik ispod Bulevara, ne volim danasnji DS, glasala sam za LDP, imam vise od 40 godina.

I to je moje misljenje!

Imas pravo na misljenje, naravno, kao i svi.
Ja cu da kazem zasto se ne slazem.
Prvo, ne moze se takva stvar uraditi jer se nekom hoce, pa sve i da je bilo opravdano, bez javne rasprave.
Da su platani ruglo, to je subjketivni stav, a drvece se ne sece zbog toga. I ne, nisu ruglo.
Drvece nije predvidjeno za "dzadu" jer postoje i u Dusanovoj, Dz. Vasingota i 27. marta.
Ko kaze da Bulevar "mora" da se prosirli i da oni seku drvece zbog prosirivanja? Ja se izvinjavam ako gresim, ali nisam videla da pricaju o prosirivanju, ako ce iste šine + novo drvece samo da presele u sredinu ulice. Onda širina ostaje valjda ista.

Tamo gde platani nisu seceni, to je zato sto je vec izgradjeno, pa nece moci da se zaradi na gradjenju novom. A sine i drvece se premesta zbog prilaza garazama i zarade onih koji ce da grade. Otuda i medijska blokada vezana za sve ovo.

Platani nisu ni stari, a jos manje krivi. Itekako su za ulicu, ako se ona uradi tako da mogu biti. Ali interese kaze da nece da izgubi pedalj gradjevinskog zemljista na kom se moze zaraditi.

Nisam cula da se drvece orezuje da ne bi sirilo koren, kada mu, bas zbog orezivanja treba JOS jaci korenov sistem da izbaci mladice. Nisam cula da korenje pravi problem cevima.

U svakom slucaju, vreme javne rasprave je PROSLO. Ovo natezanje na blogu nije javna rasprava. Nje nije bilo, i to je problem nad problemima. Sta mislis o tome, o NACINU na koji je seca izvrsena?
Bili Piton Bili Piton 15:05 20.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet



Sve ti je Maca odgovorila, nemam sta da dodam. Ali evo ipak malo:

Kad smo kod tih udzerica koje pominjes, i o kojima malo ko ima da kaze ista lepo (mada su meni, priznacu, ugodnije za oko nego anonimna, grozna, skorojevicevska "nova" arhitektura koja ce tu niknuti a koje se uzasavam kako u Londonu tako i u Beogradu, barem te udzerice imaju neki identitet) - one se lako daju srusiti, ne treba cekati 80 godina da opet izrastu.

Detaljna gradjevinska, urbanisticka i komunalna rekonstrukcija bulevara je, uz malo truda, moguca i zadrzavanjem postojeceg, zapravo to bi morao biti imperativ.

Tvoje misljenje me drugim recima nista nije ubedilo, samo me je uverilo u to da zivis u svetu u kome su svi kriterijumi izvrnuti naopacke i gde pojmovi kakvi su "zdrav razum" i "prioriteti" apsolutno vise ne postoje. Dokaz tome je i to sto jedan drvored nazivas ruglom - to je poremecen sistem vrednosti, ako mene pitas.




silver bullet silver bullet 15:54 20.03.2010

Re: Sudim...

Dokaz tome je i to sto jedan drvored nazivas ruglom - to je poremecen sistem vrednosti, ako mene pitas.


Bicu kratka: Bulevar je ruglo i sa platanima i bez njih.


Pa bar pazljivo citaj sta sam napisala.
Nisam cula da se drvece orezuje da ne bi sirilo koren, kada mu, bas zbog orezivanja treba JOS jaci korenov sistem da izbaci mladice. Nisam cula da korenje pravi problem cevima.


Kazu strucnjaci. Raspitaj se. Meni je rekao moj otac odavno, on je bio sumarski inzenjer.

Ni mene nije ubedila vasa teorija da se to radi zbog garaza, prodaje oblovine i ko zna cega jos. Znate li vi koliko se oblovine svakog meseca sece u revirima koji su predvidjeni za secu? Zasto bi to nekao radio u sred grada, bas na Bulevaru? I jos sekao platan koji ne vazi za drvo koje se da dobro iskoristiti za parket ili namestaj.
Prosto ta vasa teorija zavere mi ne pije vodu. Garaze? Hm? Zar je nemoguce napraviti ulaz u garazu izmedju dva drveta? Ceo Vracar je tako izrovan, kao i dobar deo Dorcola.

Vas nervira sto su platani ekspresno poseceni bez rasprave, mene nervira tolika histerija oko sece.

I vi i ja imamo prava na svoje misljenje.

Samo sto vi meni to pravo odricete i vredjate me da sam neciji pion.

To je bila poenta mog prvog posta autoru ovog bloga.




Bili Piton Bili Piton 16:01 20.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet

Vas nervira sto su platani ekspresno poseceni bez rasprave, mene nervira tolika histerija oko sece.


Jedno je uzrok a drugo posledica, samim tim ne mozes ih izjednacavati kao faktor nerviranja. Da nije bilo ekspresnog secenja bez rasprave, ne bi bilo histerije. Posto jeste bilo ekspresnog secenja bez rasprave, bice i histerije. Prosto.

Izvinjavam se sto sam ti prilepio nesto sto (striktli spiking) nisi rekla. Bulevar je sada svakako ruglo, dok je imao drvece to je bilo nesto podlozno diskusiji, da li je bio ruglo ili ne.

maca22 maca22 16:08 20.03.2010

Re: Sudim...

silver bullet

Ni mene nije ubedila vasa teorija da se to radi zbog garaza,

Kažu stručnjaci. Raspitaj se. Da li garaži po zakonu može preko šina i među drvećem da se prilazi. Meni rekla prijateljica urbanistkinja još pre koji mesec.

A ja ću sama da pronađem za orezivanje, pa javljam.
Pri tome, i dalje nemamo nikakve indicije da je zlo korenje pravilo problem cevima. Odakle vam ta teorija?
jagru1 jagru1 16:20 20.03.2010

Re: Sudim...

I vi i ja imamo prava na svoje misljenje.

Da se podsetimo mišljenja prof. Šumarskog fakulteta , onog jednog , jedinog na koga se drvoseče pozivaju :
http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=16803&id=100000823575338&subject=287356195519
maca22 maca22 16:30 20.03.2010

Re: Sudim...

Bili Piton
Posto jeste bilo ekspresnog secenja bez rasprave, bice i histerije. Prosto.

Izvinjavam se, ali histeriju vidim samo kod onih koji histerišu oko nas kojima se seča u medijskom mraku ne sviđa.
gasan gasan 19:01 20.03.2010

Re: Sudim...


Srđan Mitrović
bojim se da nema ko da vam odgovbori. svi mali djilasi su poslečeni sa ovog posta kao platani. pali za slobodu velikog djilasa.
i svaki sledeći koji se registruje od danas ima da bude posečen.
.


Kritikuješ medijski mrak, pa se potom služiš njihovim metodama...
I meni se gade ovi što više veruju gradskom šerifu nego sopstvenim očima.

...ali:

Voltaire
Ne slažem se sa onim što kažeš, ali ću do smrti braniti tvoje pravo da o tome govoriš.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 21:14 20.03.2010

Re: Sudim...

Srđan Mitrović

platane vam neću nikad oprostiti.

ni ja. cisto da se zna lol
Bili Piton Bili Piton 21:30 20.03.2010

Re: Sudim...

lavinia_amaldi
Srđan Mitrović

platane vam neću nikad oprostiti.

ni ja. cisto da se zna lol



I sad tu imamo jednu veliku dilemu o kojoj je govorio Maksa.

Sta znaci konkretno "nikad ne oprostiti" - nikad ne glasati vise za njih? Okej.

Medjutim, da bi ih covek stvarno ritnuo tamo gde ce stvarno da ih boli, treba da glasa za Tomu.

Neko ce to moci da uradi, neko nece. Meni malo fali, jer me izbezumilo sve ovo oko unistavanja drveca i nacin na koji je ono tako razvaljivacki sprovedeno u delo, to naprosto mora da se kazni nekako.
silver bullet silver bullet 22:22 20.03.2010

Re: Sudim...

Medjutim, da bi ih covek stvarno ritnuo tamo gde ce stvarno da ih boli, treba da glasa za Tomu.


Ti jos verujes u to?

Sledeca koalicija na vlasti je DS i SNS.

Sva vrata su zatvorena.

Access denied!

antioksidant antioksidant 22:49 20.03.2010

Re: Sudim...

Sledeca koalicija na vlasti je DS i SNS.

to je plan ds-a
plan za koji se mora ispuniti da ds uopste bude potreban sns-u za dolazak na vlast
drugim recima - to nam je optimisticna varijanta
ivana23 ivana23 00:23 21.03.2010

Re: Sudim...

Bili Piton
Medjutim, da bi ih covek stvarno ritnuo tamo gde ce stvarno da ih boli, treba da glasa za Tomu.

Da, mozda i bih da se (makar) oglasio povodom ove sece.

'Ovamo' skuplja potpise za vanredne izbore, a o Djilasovim 'projektima' ni reci. Sve su to isti profili...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:33 21.03.2010

Re: Sudim...

Kritikuješ medijski mrak, pa se potom služiš njihovim metodama...

sad sam ja kriv za medijski mrak jer nisu dovoljne sve televizije, i svi štampani mediji nego sad je moj post mrak.
e ako je tako, kriv sam. nedam malim djilasima da mi zaseravaju moj post!
i sigurno neću do smrti braniti da mi mali djilasi seru ovde i podmeću.
volter je bio gospodin čovek.
43nikola 43nikola 01:02 21.03.2010

Re: Sudim...

Da li je to dovoljno za podizanje krivične prijave ili
da se zatraži njegova ostavka!
A MOŽE I JEDNO I DRUGO!

Tražena je i ostavka, potpisivane su peticije na FB, i ne samo da može i jedno i drugo, nego može i treće, PODNETA JE ŽALBA USTAVNOM SUDU, ali u to ne možemo (i ne treba) da se svi uključujemo. To je spor proces i nevezan je sa ovom akcijom koja zavisi isključivo od nas i dosta brzo može da pokrene bar istragu! Dakle, pitanje je samo da li postoji 0,1 promil Beograđana (200) sa minimumom svesti o svojim građanskim pravima, i spremnosti da ih koriste, jer mislim da bi to bio dovoljan broj Krivičnih prijava koje ne bi mogli da strpaju ni u najveću 'fijoku'...!
43nikola 43nikola 02:33 21.03.2010

Re: Sudim...

Dokaz za to ti je i prvi deo Bulevara od Skupstine do Pravnog gde platani nisu poseceni, a ulica jeste sredjena. Zasto? Pa tamo nema udzerica koje je neophodno srusiti,


Eto, ne htedoste, a pokazaste koliko su debelo lagali gradjane (Djilas, Čeda i komp.) da je razlog seče platana što su 'TRULI'! Znaci, u donjem delu su 'neki drugi' platani, koji su zdravi, lepi, imaju 'poslušno' korenje, i idi mi dođi mi, sve tako.., a ovi posečeni su bili odvratni i samo što nisu vapili za testerom!
Dakle, pravi razlog su udžerice koje treba srušiti i sagraditi zgrade sa tri sprata ispod i 6 spratova iznad zemlje, plus lokali i potkrovlja. Dakle, uskoro na Bulevaru će biti stotine hiljada kvadratnih metara najskupljeg stambenog i poslovnog prostora! Garantovana zarada je preko 120% na uložen novac (koji se tako i najbolje opere)! A za to su potrebni, ko? Pa investitori, zaboga! A koji će to biti INVESTITORI?! Kladim se da 99% ljudi sa ovog bloga pogađa iz prve! A pitate, šta su imali veze platani sa tim! Smetali su, mnogo su smetali - ulazima u garaže budućih ogromnih zgrada, smanjili bi broj parking mesta, a i nasli bi se, takoreći na kolovozu! A zasto na kolovozu ili tik uz njega? E, tu je nova 'kvaka'. Kupljeni su (već) ogromni tramvaji (dužine 64 metara i NORMALNOG koloseka, što je ustvari uvođenje 'na mala vrata' tzv. 'lakog metroa' - termin koji ne postoji i kojim nazivaju ove tramvajčine) a za to treba mnogo mesta, plus mnogo parking mesta, pa će zato trotoare suziti za 60% sadašnje širine, itd. Dakle, platani su samo 'kolateralna šteta', a u (dobro skrivanom) planu rekonstrukcije Bulevara za 'novi drvored' i nema mesta! Posadiće neko šiblje dok narod gunđa, i posle par godina neće biti ničega.. Ima tu još dosta da se kaže o ovom mračnom planu uvodjenja Beograda i u 22 vek sa tramvajima (ali ne bih sada). Pravo pitanje je zašto se ne gradi METRO, kao jedino moguće rešenje saobraćaja u gradovima preko pola miliona stanovnika? I zašto se trenutno u 64 gradova Evrope gradi METRO, a samo u Tirani i Beogradu NE! I zašto smo odbili pola milijarde evra koje su nam Rusi nudili da započnemo metro? Pa sasvim 'slučajno' - investicijama za metro bi raspolagala Republika, a za tramvajsko 'rešenje' GRAD!! A kad se velike pare drže po svojim ključem, onda ko pita za platane i njihovu NEZAKONITU SEČU! Ima još pitanja, ali odgovore na njih i sva ova, već su dali vrhunski stručnjaci Akademije arhitekture Srbije - Arh. Mihajlo Mitrović, Arh, urbanizma Branislav Jovin, Arh. Mihajlo Maletin..., promukoše ljudi pričajući i pišući o ovome, ali nema ko da sluša i čita..! Pa još kažu da se i u Nemačkoj obnavljaju podzemne instalacije, ali se zbog toga ne seku velelepni platani! Tamo se 'instalacije' prilagodjavaju drveću i ne seku ni jedno drvo zbog 'instalacija'!
I eto, raspisah se, a sve ovo mogli ste i vi da znate, samo da ste prvo nešto pročitali...

silver bullet silver bullet 10:18 21.03.2010

Re: Sudim...

Eto, ne htedoste, a pokazaste koliko su debelo lagali gradjane (Djilas, Čeda i komp.) da je razlog seče platana što su 'TRULI'! Znaci, u donjem delu su 'neki drugi' platani, koji su zdravi, lepi, imaju 'poslušno' korenje, i idi mi dođi mi, sve tako.., a ovi posečeni su bili odvratni i samo što nisu vapili za testerom!
Dakle, pravi razlog su udžerice koje treba srušiti i sagraditi zgrade sa tri sprata ispod i 6 spratova iznad zemlje, plus lokali i potkrovlja. Dakle, uskoro na Bulevaru će biti stotine hiljada kvadratnih metara najskupljeg stambenog i poslovnog prostora! Garantovana zarada je preko 120% na uložen novac (koji se tako i najbolje opere)! A za to su potrebni, ko? Pa investitori, zaboga! A koji će to biti INVESTITORI?! Kladim se da 99% ljudi sa ovog bloga pogađa iz prve! A pitate, šta su imali veze platani sa tim! Smetali su, mnogo su smetali - ulazima u garaže budućih ogromnih zgrada, smanjili bi broj parking mesta, a i nasli bi se, takoreći na kolovozu! A zasto na kolovozu ili tik uz njega? E, tu je nova 'kvaka'. Kupljeni su (već) ogromni tramvaji (dužine 64 metara i NORMALNOG koloseka, što je ustvari uvođenje 'na mala vrata' tzv. 'lakog metroa' - termin koji ne postoji i kojim nazivaju ove tramvajčine) a za to treba mnogo mesta, plus mnogo parking mesta, pa će zato trotoare suziti za 60% sadašnje širine, itd. Dakle, platani su samo 'kolateralna šteta', a u (dobro skrivanom) planu rekonstrukcije Bulevara za 'novi drvored' i nema mesta! Posadiće neko šiblje dok narod gunđa, i posle par godina neće biti ničega.. Ima tu još dosta da se kaže o ovom mračnom planu uvodjenja Beograda i u 22 vek sa tramvajima (ali ne bih sada). Pravo pitanje je zašto se ne gradi METRO, kao jedino moguće rešenje saobraćaja u gradovima preko pola miliona stanovnika? I zašto se trenutno u 64 gradova Evrope gradi METRO, a samo u Tirani i Beogradu NE! I zašto smo odbili pola milijarde evra koje su nam Rusi nudili da započnemo metro? Pa sasvim 'slučajno' - investicijama za metro bi raspolagala Republika, a za tramvajsko 'rešenje' GRAD!! A kad se velike pare drže po svojim ključem, onda ko pita za platane i njihovu NEZAKONITU SEČU! Ima još pitanja, ali odgovore na njih i sva ova, već su dali vrhunski stručnjaci Akademije arhitekture Srbije - Arh. Mihajlo Mitrović, Arh, urbanizma Branislav Jovin, Arh. Mihajlo Maletin..., promukoše ljudi pričajući i pišući o ovome, ali nema ko da sluša i čita..! Pa još kažu da se i u Nemačkoj obnavljaju podzemne instalacije, ali se zbog toga ne seku velelepni platani! Tamo se 'instalacije' prilagodjavaju drveću i ne seku ni jedno drvo zbog 'instalacija'!
I eto, raspisah se, a sve ovo mogli ste i vi da znate, samo da ste prvo nešto pročitali...


Sve sam ja to vec procitala. Ne moras ti da mi govoris.
Bilo je tu jos mnogo iznetih razloga osim trulosti, ali ni vama ne vredi govoriti. Cujete samo ono sto zelite. Trulo drvo.

Ali i dalje ja tu ne vidim nista sporno.
Ovo je grad. Ovo je centar grada, cak. Mora da se gradi.
Ja ne zelim da zivim na kartonskim kutijama, medju udzericama.
Necu favelu. Sto ne znaci da bih raznela eksplozivom statue Buda.
Kako neki to ovde impliciraju.
Ko ima para da bude investitor, neka gradi.


Mnogo volim idealiste.

I ja sam takva bila.

Nekad.

Godine, godine...

Koliko para toliko muzike. Metro, tramvaji... Gde ti zivis? U Svajcarskoj?


maca22 maca22 11:20 21.03.2010

Re: Sudim...

Eto, ne htedoste, a pokazaste koliko su debelo lagali gradjane (Djilas, Čeda i komp.) da je razlog seče platana što su 'TRULI'! Znaci, u donjem delu su 'neki drugi' platani, koji su zdravi, lepi, imaju 'poslušno' korenje, i idi mi dođi mi, sve tako.., a ovi posečeni su bili odvratni i samo što nisu vapili za testerom!

Haha, tacno, promace mi ovo. Niste odgovorili odakle vam to da zlo korenje nesto ometa pod zemljom?
I otkud to je zlo korenje samo kod onih platana gde se da namlatiti para gradjenjem?

E sram vas bilo...
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:12 21.03.2010

Re: Sudim...

Mnogo volim idealiste.

I ja sam takva bila.

Nekad.

Godine, godine...


Meni ovo jako tužno.
Da li to znači da bi drugačije razmišljala o ovom problemu u to neko vreme dok si bila takva.

Nije važno to da li smo mi negde na putovanju kroz život izgubili ili ne svoje ideale. Niti bi to trebalo da posluži kao kriterijum ispravnosti ili opravdanosti nečijih (u najmanju ruku diskutabilnih) odluka.
Svi smo razočarani manje ili više, ali to ne znači da moramo da zapadnemo u cinizam, jer meni ovo:

Ko ima para da bude investitor, neka gradi.


nekako baš tako zvuči.

Mislim, ne mora da se zaradi baš 150% i to po svaku cenu. A i ako mora, pa nije nužno da mi u tome mazohistički uživamo.


tripraseta92 tripraseta92 16:13 21.03.2010

Re: Sudim...

filodox
Platani u bulevaru su bili jedno neopevano ruglo, gro njih je svojim korenjem izdiglo asfalt i napravilo prave kratere u betonu...(vidi dole link i sliku koji sam ostavio).
[IMG=http://img440.imageshack.us/img440/3461/01032010001.jpg][/IMG]


Ma, stvaaaaaaaarno!
Ovaj grad je tako lep, čist, sredjen i samo su još platani bili problem!

Slike BG na dan 20.03.2010.
- svi ( ali SVI ) kontejneri su PREPUNI djubreta, pa ih ima još toliko oko kontejnera ( ukratko smeće do polovine ulice)
- sve fasade su neokrečene, i zaista opasne. Imaju tu neku lošu naviku da padaju ljudima na glave i haube automobila ( ovi platani nisu nikada padali za vreme oluje. Postoje izveštaji GZ o posledicama nevremena na njihovom sajtu, i nikada se ne spominju bulevarski platani)
- svi kolovozi (ali SVI ) su prepuni rupa ( a ponegde i kratera). Ne znam šta pravi rupe po kolovoznom asfaltu, a ako Djilas zna mogao bi uzročnike da poseče a rupe barem popuni
- svi trotoari su podignuti i razvaljeni, uključujući i mesta gde ne postoji nikakvo drvo
- sve škole su RUGLO ! Prljavo, razvaljeno, neokrečeno.... Zapravo, potkrečene su pre 20-ak godina, pa su sad baš onako veselo šerene ( deci na radost). Osnovna boja, bila nekad -bela, pa potkrečena sivo, pa ponovo ( mestimično) potkrečena žuto
- ljudi mesecima žive u vodi do guše, ne koriste sopstvenu kuću, žive u izgnanstvu, a kada će moći da se vrate u rodjene kuće, ne zna se. Grad im izlazi u susret odgovorom: Biće vam tako dokle god živite tu! ( šta je naravoučenije? da se ubiju? )
- u parku u mom kraju su sve kante za djubre izvrnute, i stoje tako mesecima ( ''odrzava'' ga GZ)

itd...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana