Eksperimenti u blogovanju

"Misliš, kao demokrate?"

Srđan Mitrović RSS / 23.03.2010. u 12:49

NAJNOVIJA VEST: Jelašić podneo ostavku! Kaže iz ličnih razloga, a meni se čini da su žuti zombi pobedili.

Memorable quote:

 

Geoff Montgomery: It's worse than horrible because a zombie has no will of his own. You see them sometimes walking around blindly with dead eyes, following orders, not knowing what they do, not caring.

Larry Lawrence: You mean like Democrats? 

 

The Ghost Breakers (1940)

Režija: George Marshall

 

MV5BMTgwMjE2MTQ0NF5BMl5BanBnXkFtZTcwOTcwNzQxMQ@@._V1._SY30_SX23_.jpg
Bob Hope ... Larry Lawrence
MV5BNzQxMjI0MTQ1Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMTg5NzQxMQ@@._V1._SY30_SX23_.jpg
Paulette Goddard ... Mary Carter
no_photo.pngRichard Carlson ... Geoff Montgomery

 

 



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milutin Milošević Milutin Milošević 12:57 23.03.2010

Šteta...

... što u vreme snimanja ovog filma nije bio rodjen Dordž Kluni. Našla bi se uloga za njega
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 12:58 23.03.2010

Re: Šteta...

možda neki remake? ništa se nije promenilo.
wukadin wukadin 13:00 23.03.2010

Re: Šteta...

xe xe xe
neprocenjivo
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:01 23.03.2010

:))

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 13:02 23.03.2010

Re: :))

i mi imamo remake:

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 13:07 23.03.2010

Re: :))

i mi imamo remake:


Eh šta ti je marketing.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 13:07 23.03.2010

Re: :))

Srđan Mitrović
i mi imamo remake:



A, jel ovo prilikom deljenja sadnica?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:10 23.03.2010

Re: :))

Replika za 10. Moramo ovo dodati:

Writing credits
Paul Dickey play "The Ghost Breaker" and
Charles W. Goddard play "The Ghost Breaker"

Walter DeLeon (screenplay)


Kakav lik!
reanimator reanimator 13:12 23.03.2010

Re: :))

Jelena Pavlović

A, jel ovo prilikom deljenja sadnica?

Jok..gradjani mu spontano uručuju po sadnicu, u znak zahvalnosti, jer je sprečio armagedon na Bulevaru
JJ Beba JJ Beba 13:15 23.03.2010

Re: :))

Srđan Mitrović
i mi imamo remake:


scenario, režija,produjcija Šaper-Krstić?


edit
ili se rimejk odnosi samo na horor sekciju?
dragannalovic dragannalovic 13:23 23.03.2010

Re: :))

Srđan Mitrović
i mi imamo remake:




A, jel ovo prilikom deljenja sadnica?


Ne znam da li mi se čini ali kao da će se malo promeniti profil budućih glasača DS!
Pogledajte samo te pohlepne likove oko Djilasa.
Rejlem Rejlem 13:35 23.03.2010

Re: :))

Srđan Mitrović
i mi imamo remake:

Ko za leba 90ih ili cesnicu svih ovih godina. Ili na otvaranjima Merkatora, Delta sitija i kojecega.
Mozda nije tema, ali mislim da je povezano
PS Naravno, odlican post!
4krofnica 4krofnica 14:07 23.03.2010

Re: :))

nisu svi tako potkupivi...
vidis da neki nece da uzmu nista njemu iz ruke, zaobisli ga pa grabe sami...-
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:10 23.03.2010

Re: :))

ova mi je ipak strašnija iako nema her Đ.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:10 23.03.2010

Re: :))

Eh šta ti je marketing.

pa kad oni drže CEO marketing
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:16 23.03.2010

Re: :))

Jel' su ovo oni Slobini, od pre 10 godina? Ili to Djiki krade glasače od mladjanog Krkodedića?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:20 23.03.2010

Re: :))

Ili to Djiki krade glasače od mladjanog Krkodedića?

to se krade, ne biraju se sredstva. mislim kradu se glasači.
šta sve beograđanin neće da uradi za jednu sadnicu.
ustrelite me ako za 10 godina postanem ds zombi.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:42 23.03.2010

Re: :))

dragannalovic
Srđan Mitrović
i mi imamo remake:




A, jel ovo prilikom deljenja sadnica?


Ne znam da li mi se čini ali kao da će se malo promeniti profil budućih glasača DS!
Pogledajte samo te pohlepne likove oko Djilasa.


Mozda je to zbog naglih promena vremenskih prilika i razlika u temperaturi vazduha.
joseywales joseywales 14:50 23.03.2010

Re: :))

Milutin Milošević
Jel' su ovo oni Slobini, od pre 10 godina?


I Slobini od pre 10, i Jožini od pre 50, možemo još unazad (tako nam je najlakše da se krećemo)... Ovo je evolucija u zombije vegetarijance. Hrane se sadnicama.
reanimator reanimator 15:04 23.03.2010

Re: :))

joseywales
Ovo je evolucija u zombije vegetarijance. Hrane se sadnicama.


moderatokantabile moderatokantabile 15:13 23.03.2010

Re: :))

dragannalovic
Srđan Mitrović
i mi imamo remake:




A, jel ovo prilikom deljenja sadnica?


Ne znam da li mi se čini ali kao da će se malo promeniti profil budućih glasača DS!
Pogledajte samo te pohlepne likove oko Djilasa.


Mozda je to zbog naglih promena vremenskih prilika i razlika u temperaturi vazduha.


Šta god da je ali je očigledno da apetiti rastu!
reanimator reanimator 15:17 23.03.2010

Re: :))

Milutin Milošević
Jel' su ovo oni Slobini, od pre 10 godina?

Ne, to su avatari, trenirani da stanu u svaki red koji vide i preuzmu ono što se deli. Sutra da objaviš da će se na trgu besplatno ubrizgavati virus ebole, 87% ovih bi primilo, pa da posle vide šta će sa njim.
Bili Piton Bili Piton 16:10 23.03.2010

Re: :))

reanimator

Ne, to su avatari, trenirani da stanu u svaki red koji vide i preuzmu ono što se deli. Sutra da objaviš da će se na trgu besplatno ubrizgavati virus ebole, 87% ovih bi primilo, pa da posle vide šta će sa njim.


margos margos 16:23 23.03.2010

Re: :))

Ne, to su avatari, trenirani da stanu u svaki red koji vide i preuzmu ono što se deli. Sutra da objaviš da će se na trgu besplatno ubrizgavati virus ebole, 87% ovih bi primilo, pa da posle vide šta će sa njim.

Lud, ali precizan!

(A dali bi ga unucima i svojoj deci... brižni oni.)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:30 23.03.2010

Re: :))

scenario, režija,produjcija Šaper-Krstić?

muzika: vlada divljan
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:45 23.03.2010

Re: :))

scenario, režija,produjcija Šaper-Krstić?
muzika: vlada divljan

Ovo izgleda tako nemoguće kao što je izgledala nemoguće sadašnja Vlada pre koju godinu. No, poznajući situaciju malke sa strane, ne verujem da će Vlada baš tako lako sa ovom dvojicom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:57 23.03.2010

Re: :))


Ovo izgleda tako nemoguće kao što je izgledala nemoguće sadašnja Vlada pre koju godinu. No, poznajući situaciju malke sa strane, ne verujem da će Vlada baš tako lako sa ovom dvojicom.

ma pandrcam, naravno da je nemoguće
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:05 23.03.2010

Re: :))

Milutin Milošević
scenario, režija,produjcija Šaper-Krstić?
muzika: vlada divljan

Ovo izgleda tako nemoguće kao što je izgledala nemoguće sadašnja Vlada pre koju godinu. No, poznajući situaciju malke sa strane, ne verujem da će Vlada baš tako lako sa ovom dvojicom.

Реално политички гледано, не постоји више немогућа комбинација која би се саставила од будућих парламентарних странака. Идеолошки политички гледано, наше партије имају различиту политичку прошлост, али се негде у политичкој будућности сусрећу или су тамо макар добри суседи једни другима. Њихови политички програми разликоваће се само негде на маргинама политичког поља. Рецимо, није далеко дан када ће и СНС изрећи коју о правима грађана хомосексуалне оријентације, али ће свој политички идентитет тражити у томе да по датом питању буде против истополних бракова.

Ууупс, сад видим и извињавам се, да ли су на овом месту прикладни сасвим озбиљни коментари, да нисам нешто погрешио?!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:11 23.03.2010

Re: :))

Ууупс, сад видим и извињавам се, да ли су на овом месту прикладни сасвим озбиљни коментари, да нисам нешто погрешио?!

Pele, što si se zbunio?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:19 23.03.2010

Re: :))

Ууупс, сад видим и извињавам се, да ли су на овом месту прикладни сасвим озбиљни коментари, да нисам нешто погрешио?!

ima nas raznih ovde.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:35 23.03.2010

Re: :))

BebaOdLonchara
Ууупс, сад видим и извињавам се, да ли су на овом месту прикладни сасвим озбиљни коментари, да нисам нешто погрешио?!

Pele, što si se zbunio?

Трема, Бебо, трема: очи нације су упрте у мене. Кад ја говорим, сви изваде писаљку и бележе најлепше делове. После на томе уче децу да сричу и говоре ћирилицу. Превелико је то бреме одговорности за моја нејака плећа. Срећом, пензија није далеко.

<Ко пропусти да на овом коментару кликне на дугме обавести модератора не родила му шеница бјелица и змија му под кућни праг уљегла.>
Doctor Wu Doctor Wu 19:49 23.03.2010

Re: :))

Идеолошки политички гледано, наше партије имају различиту политичку прошлост, али се негде у политичкој будућности сусрећу или су тамо макар добри суседи једни другима. Њихови политички програми разликоваће се само негде на маргинама политичког поља

To se, mislim, zove politicka entropija. U stanju neke stabilne politicke ravnoteze, (politicka) temperatura jednog dela sistema je, zapravo, temperatura citavog sistema. To znaci da jednog dana mozemo ocekivati da Vucic i Srbljanovicka jedno drugom pobednicki dizu ruke. Mislim da je i Zloba u jednom trenutku dostigao taj sweet spot kad je prvo pravio vladu sa Djindjicevim sponzorima (Radulovic, Beko) pocetkom 1994., a potom i sa veselom trojkom SPS-SRS-SPO uoci bombardovanja.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:07 23.03.2010

Re: :))

scenario, režija,produjcija Šaper-Krstić?

jel to ovaj krle?

masovna_keva masovna_keva 12:12 24.03.2010

Re: :))

Ne, to su avatari, trenirani da stanu u svaki red koji vide i preuzmu ono što se deli. Sutra da objaviš da će se na trgu besplatno ubrizgavati virus ebole, 87% ovih bi primilo, pa da posle vide šta će sa njim.




buahahahahahahahahahahahaha
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:29 23.03.2010

ŠTA REĆI!

BLOŽE, PRAVDE!
expolicajac expolicajac 14:10 23.03.2010

po-drška

Slabo divanim engleski, al ne dirajte mi bagrenje
Rejlem Rejlem 14:56 23.03.2010

alfa-beta-gama-

NAJNOVIJA VEST: Jelašić podneo ostavku! Kaže iz ličnih razloga, a meni se čini da su žuti zombi pobedili.

-Delta zombiji. Bice zanimljivo kretanje kursa uskoro.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:58 23.03.2010

Re: alfa-beta-gama-

a her Đ za guvernera. ionako se razume u sve osim u platane. tu veruje šumarskom fakultetu.
vishnja92 vishnja92 15:11 23.03.2010

"a meni se čini..."

moderatokantabile moderatokantabile 15:19 23.03.2010

Re: alfa-beta-gama-

Srđan Mitrović
a her Đ za guvernera. ionako se razume u sve osim u platane. tu veruje šumarskom fakultetu.

A ja bih ga za Guvernera neke Sibirske regije, tamo ima da se krči i krči...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:21 23.03.2010

Re: alfa-beta-gama-

A ja bih ga za Guvernera neke Sibirske regije, tamo ima da se krči i krči...

eh, puste želje...
Alava Alava 15:51 23.03.2010

Re: alfa-beta-gama-

skener92 skener92 15:32 23.03.2010

ma,

nek' si svi ture taj zelenis u dupe!

a ti me sad obrisi, morala sam da kazem.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:37 23.03.2010

Re: ma,

što da te brišem?
potpuno te razumem.
Bili Piton Bili Piton 16:12 23.03.2010

Re: ma,

skener92
nek' si svi ture taj zelenis u dupe!

a ti me sad obrisi, morala sam da kazem.


Odmah mi je palo na pamet, cim sam video tu sliku (jos na proslom blogu) "he knows where he can stick it" ali mi se nesto nije dalo da to i napisem.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:15 23.03.2010

Re: ma,

ili što bi rekli: neka ga turi tamo gde sunce ne sija.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:33 23.03.2010

prajsles

lubitel lubitel 16:34 23.03.2010

Bog te video-Montevideo


Tamo neke daleke godine s pocetka XX veka fusbalska reprezentacija je ispracena na svetsko fusbasko prvenstvo u Urugvaj u atmosferi naglasenog entuzijazma.
Istorija se ponavlja,sto posto,snima se kino o sadasnjem entuzijazmu pred JA Uniju.
Podrsku cuvenom reditelju Draganu Bjelogrlicu dao je licno Boris Tadic.
E sad,ako se dobro prisecam on je sada fudbaskim terminima mozda i najavio, ostavku Jelasica.Parafraziram,zahvaljujuci na reprezentativnom dresu,on otprilike rece: politika je ,kao i rezija timski rad.Bas tog dana imao je susret sa jednim koji samostalno istrcava na teren,sto licno ne voli.
Ako mislis da je ovo obojeno zutim,onda nista-brisi.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:39 23.03.2010

Re: Bog te video-Montevideo

Bog te video-Montevideo

što bi rekla moja baba - Bog te jebo - Montevideo
lubitel lubitel 17:10 23.03.2010

Re: Bog te video-Montevideo


...sto bi rekao moj deda ...'ebo tebe ako je to lepo
ninasimone ninasimone 17:52 23.03.2010

Ostavka

NAJNOVIJA VEST: Jelašić podneo ostavku!

Iju, naopako! kako ce sad da placa kredit za kucu kad je nezaposlen?
skyspoter skyspoter 18:29 23.03.2010

.

Iju, naopako! kako ce sad da placa kredit za kucu kad je nezaposlen?

pa to je otplaceno jos kad su prodali
a) NIS
b) luku
c) c market

zaokruzi tacan odgovor. dobitak - akcioze od budice prodaje telekoma, jata ili galenike. moci ces da kupis manji tepih, turski, sa 17 cvorova. ( ovo turksi posto jat se prdaoje tamo pa ces dobiti besplatne karte a sve u okviru tacnog odgovora)
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 18:45 23.03.2010

Re: .

skyspoter
Iju, naopako! kako ce sad da placa kredit za kucu kad je nezaposlen?

pa to je otplaceno jos kad su prodali
a) NIS
b) luku
c) c market

zaokruzi tacan odgovor. dobitak - akcioze od budice prodaje telekoma, jata ili galenike. moci ces da kupis manji tepih, turski, sa 17 cvorova. ( ovo turksi posto jat se prdaoje tamo pa ces dobiti besplatne karte a sve u okviru tacnog odgovora)

mislis po principu sto vama da dajemo po 1000 evra kad mozemo 990 da strpamo u nas dzep a vama da svecano urucimo po 10 i nemo' da se neko slucajno bunio
ninasimone ninasimone 18:48 23.03.2010

Re: .

skyspoter

pa to je otplaceno jos kad su prodali
a) NIS
b) luku
c) c market


a i nije bila neka cifra... zayebo se onaj Sandorov sto mu je prodao za tako male pare pa sad mora da tezgari sa Divljanom
Bili Piton Bili Piton 19:06 23.03.2010

Re: .

ninasimone

a i nije bila neka cifra... zayebo se onaj Sandorov sto mu je prodao za tako male pare pa sad mora da tezgari sa Divljanom


šaša i divljan su odličan tandem, a šaša i sjajan tip povrh toga


Milutin Milošević Milutin Milošević 19:18 23.03.2010

Re: .

ayebo se onaj Sandorov sto mu je prodao za tako male pare pa sad mora da tezgari sa Divljanom

šaša i divljan su odličan tandem, a šaša i sjajan tip povrh toga

A sa Divljanom verovatno svira samo zato što nema leba da jede. Paz' da nije
ninasimone ninasimone 19:23 23.03.2010

Re: .

Milutin Milošević

A sa Divljanom verovatno svira samo zato što nema leba da jede. Paz' da nije

pa to i ja kazem, i te kako ima leba da jede
Bili Piton Bili Piton 19:35 23.03.2010

Re: .



Zajedno sviraju jer se znaju tisucljecima, u tome uzivaju i dobro se kapiraju
ninasimone ninasimone 19:46 23.03.2010

Re: .

Bili Piton


Zajedno sviraju jer se znaju tisucljecima, u tome uzivaju i dobro se kapiraju

ma ne sumnjam da je on super faca i odlican muzicar, ne pricam ja o tome. Pricam o prodaji njegove kuce Jelasicu. I ako bas hoces, i tu je ispao bolji od mnogih jer mu je izbor bio:

a) prodati ratnom profiteru/mafijasu
b) tajkunu/monopolisti
c) guverneru narodne banke po pet puta nizoj ceni od trzisne za cega je guverner uzeo kredit od banke kojoj je guverner i izbegao da plati porez na ostatak ispod stola.

Tu kucu su platili(placaju) gradjani Srbije, svako dao po malo. Bar niko nije stradao u procesu.


Bili Piton Bili Piton 19:51 23.03.2010

Re: .

ninasimone
Pricam o prodaji njegove kuce Jelasicu



O tome prvi put sad cujem, najiskrenije
ninasimone ninasimone 20:01 23.03.2010

Re: .

Bili Piton
ninasimone
Pricam o prodaji njegove kuce Jelasicu



O tome prvi put sad cujem, najiskrenije

izguglaj, nacices, valjda negde 2005 je to bilo. U svakom slucaju, to vise govori o Jelasicu, nego o Sandorovu but, it takes two to tango.
edit: evo pocni odavde

Bili Piton Bili Piton 20:08 23.03.2010

Re: .



Da, procitah...Sandorova poznajem ali ne bas toliko dobro da bih znao da odgovorim ako me neko pita gde zivi...
maksa83 maksa83 19:31 23.03.2010

zastrašujuća koincidencija

Paralelno sa ostavkom Jelašića dešava se da nam isporučuju Gazda Jezdu.

Da nije to neka rokada, tj. da nije master plan da ovaj uleti na njegovo mesto?

Mislim, umeo je Jezda s parama, nije da nije, iz ništa napravi ču-do (u rangu Madoffa), a i uklapa se u kadrovsku politiku koja na čelna mesta stavlja isključivo kompetentne ljude iz kojih frca lični i profesionalni integritet.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 20:08 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

Paralelno sa ostavkom Jelašića dešava se da nam isporučuju Gazda Jezdu.

što mi je to poznato....

Unfuckable Unfuckable 21:16 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

Paralelno sa ostavkom Jelašića dešava se da nam isporučuju Gazda Jezdu.

i da Antonela Riha najavljuje svoju novu emisiju na rts, sreća pa će imati ko da nam objasni šta se sve to dešava, heh.
Za mene, the amatera, ostavka Jelašića je izuzetno loš znak.
maksa83 maksa83 21:34 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

Za mene, the amatera, ostavka Jelašića je izuzetno loš znak.

Najblaže rečeno - da.

P.S. Ovdašnju narodnu svest o stvarima ilustruje komentar beogradskog taksiste na taj event: "pa da, mamumujebem, nakrao se ko blesav, i sad beži pre nego što krenu da ih hapse". Nisam skoro čuo naopakiji rezon i gore nepoznavanje kosmosa (okej, osim na ovom blogu u nekoliko navrata.)
Doctor Wu Doctor Wu 21:42 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

Za mene, the amatera, ostavka Jelašića je izuzetno loš znak.

Da, jako los. Iako nije bio idealan, makar je bio normalan a od sada zemljom upravljaju cisti ludaci.
Unfuckable Unfuckable 21:43 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

ako smem slikovito da se izrazim, meni je Jelašić uvek ostavljao utisak Lekara koji ne dozvoljava šećerašu da se naždere slatkiša
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:46 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

Da, jako los. Iako nije bio idealan, makar je bio normalan a od sada zemljom upravljaju cisti ludaci.

ko sad čuva štampariju novca?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:49 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

ko sad čuva štampariju novca?

pa Jezda...
Doctor Wu Doctor Wu 21:50 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

ko sad čuva štampariju novca?

Ma, ne treba im stamparija. Vlada ce izdati obveznice po nekoj smesno maloj kamati, banka ce ih otkupiti za evre, a onda ce vlada prebaciti kome vec treba. To je tih poslednjih 10-15 milijardi evra od privatizacije koje je Jelasic drzao u steku.
Unfuckable Unfuckable 21:56 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

tačno, niko nije lud da se zeza sa štampanjem, pa to je već provaljena fora
maksa83 maksa83 21:57 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

ko sad čuva štampariju novca?

Portir u teget odelu sa titovkom to match i (verovatno neispravnim) tetejcom za pojasom.
Sad je sve u njegovim rukama.
antioksidant antioksidant 21:57 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

wu, pitanje za tebe (jer znas odgovor):
da li je po srbiju dugorocno bolje da dinar nastavi da klizi ili da se pad zaustavi a mozda preokrene i u rast?
Unfuckable Unfuckable 22:15 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

pre nego što Wu odgovori, pitanje za Tebe:
da li je odstupanje Jelašića (dugoročno, kratkoročno, kako god) dobro ili loše rešenje?

edit:
I, kako vama (verziranima) ova vest izgleda?
Doctor Wu Doctor Wu 23:26 23.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

da li je po srbiju dugorocno bolje da dinar nastavi da klizi ili da se pad zaustavi a mozda preokrene i u rast?

To je pitanje onako. Odgovor na njega zavisi od toga da li izdajes ili iznajmljujes stan, gde i sta kupujes, da li putujes, da li ti je plata vezana za evro ili ne... Na prvu loptu se cini da je za Srbiju bolje da dinar pada jer to pojeftinjuje robu proizvedenu u Srbiji. Medjutim, tu ima 2 stvari: 1) pad dinara istovremeno poskupljuje i uvoz od koga je proizvodnja u Srbiji izuzetno zavisna; 2) ta teorija radi za labor intensive proizvodnju, a Srbija za tako nesto nema dovoljno mlade radne snage. Na neki nacin, pred Srbiju se postavlja izbor da li ce produktivnost povecavati na ime placanje veceg kursa ili na ime vracanja vecih kamatnih stopa na obveznice. Ono sto je kljucno je da se produktivnost mora povecavati.
I, kako vama (verziranima) ova vest izgleda?

Vest je potpuno bez veze i skoro da i nije vest. Prvo, nije 38% nego 43% (jer je i evro pao izmedju 2008. i 2009.). Drugo, ono sto je bitnije, ne znamo koliko su banke kredita plasirale u 2009. Ako su u 2008. plasirale 3 puta vise kredita, onda su im se profitne stope jos i povecale bez obzira sto su im nominalno profiti manji. Mora da se vidi koliko su love obrnuli, a to u "vesti" ne pise. Koliko ja kapiram situaciju u Srbiji, Miskovic, Drakulic & co se i bune zato sto su banke totalno zavrnule kreditiranje.
antioksidant antioksidant 08:59 24.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

Unfuckable
da li je odstupanje Jelašića (dugoročno, kratkoročno, kako god) dobro ili loše rešenje?

ostavka jelasica nije nikakvo "resenje" vec iznenadjenje zato ti i ne mogu pruziti odgovor na "dugorocno" pitanje. tj. to zavisi od toga ko ce i kada ga menjati. najgore bi bilo da se ovakva situacija razvuce (tj da se oteze sa izborom sledeceg guvernera - jelasic u ovoj poziciji nema dovoljno autoriteta)
kratkorocno - svakako je lose jer je ostavka dosla iznenada i nikako nije u skladu sa jednim od osnovnih opisa tog radnog mesta - predvidivost i stabilnost.
inace - ja nemam neko previse dobro misljenje o jelasicu (mada je u ponudi politickih ekonomista na nasoj sceni bio jedan od najboljih). nas finansijski sistem je previse bankocentrican a bankarski sistem kao kicma finansijskog je apsolutno van potreba privrede. o izboru (predlogu) viceguvernera bi smo mogli nasiroko.
u svakom slucaju - ostaje nam da vidimo predloge za zamenu a bojim se da nam opcije i nisu toliko sjajne. visoka je verovatnoca da zavrsimo sa necim gorim.

.............
Doctor Wu
To je pitanje onako. Odgovor na njega zavisi od toga da li izdajes ili iznajmljujes stan, gde i sta kupujes, da li putujes, da li ti je plata vezana za evro ili ne...
pitam za srbiju kao celinu. razlicitim pojedincima svakako odgovaraju razlicite opcije
Doctor Wu
ta teorija radi za labor intensive proizvodnju, a Srbija za tako nesto nema dovoljno mlade radne snage. Na neki nacin, pred Srbiju se postavlja izbor da li ce produktivnost povecavati na ime placanje veceg kursa ili na ime vracanja vecih kamatnih stopa na obveznice. Ono sto je kljucno je da se produktivnost mora povecavati.
da se u potpunosti slozim sa ovim. poenta je da ja ipak misim da je lagano klizanje dinara bolje ali da svakako nije dovoljan uslov.
.............
Koliko ja kapiram situaciju u Srbiji, Miskovic, Drakulic & co se i bune zato sto su banke totalno zavrnule kreditiranje.


iz "vesti"
Pozitivno je to što su poslovne banke u ranijem periodu poslovale pod jakom restriktivnom politikom Narodne banke Srbije i zasigurno bi pad bio još veći da su poslovale relaksiranijim uslovima.

.........
cini mi se (na osnovu onoga sto se culo na kopaoniku) da neki nasi privrednici imaju jako rastegljivo tumacenje pojma "kreditiranje". uzeti da - vratiti sta, kada i pod kojim uslovima je vec neko drugo pitanje...
banke ne smeju zaboraviti svoju osnovnu obavezu prema depozitarima. potrazioci kredita su ipak sekundarni.
masovna_keva masovna_keva 12:39 24.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

ko sad čuva štampariju novca?

Portir u teget odelu sa titovkom to match i (verovatno neispravnim) tetejcom za pojasom.
Sad je sve u njegovim rukama.

ecce-florian ecce-florian 18:50 24.03.2010

Re: zastrašujuća koincidencija

Nisam skoro čuo naopakiji rezon i gore nepoznavanje kosmosa (okej, osim na ovom blogu u nekoliko navrata.)


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana