Gastronauti| Zabava| Zdravlje| Životni stil

Život nije fer

myredneckself RSS / 25.03.2010. u 22:36

 P-4-cap.pngred proleće B. i ja pravimo kontrolnu zdravstvenu "generalku". Obično krenemo od KKS, pa biohemija, lipidni status, i dr. jer ja hoću nakon zimskih gastro bahanalija i dijete koja usledi da saznam da li je moj spartanski izbor hrane doneo dobre rezultate. Već dve godine nervira me moj malo povećani holesterol, pa nastojim da ga svedem i "uđem u  normalne vrednosti". Posle bahatog gastro ponašanja i zimskog ignorisanja te užasne i strašne reči -  umerenost, vreme je za izvinjavanje sopstvenom telu. Obično strepim dok ne vidim rezultate. Moj je muž,  što se toga tiče  prilično ležeran, kao da živi najzdravijim načinom života.

Ja sam  fit za svoje godine, i nikad u težini ne prelazim 60kg.

On nije debeo, ali je krupan, nekako nabijen, nekako grmeljast.

Ja večito jedem neke salate, i sve na zalogaje.

On jede sve što mu dođe pod ruku, posebno ono što danas spada u "nezdravo".

Ja izbegavam sve od hrane što utiče na povećanje holesterola.

On obožava pohovani sir, majonez,  testo i sos sa repićima kozica (holesterol vrvi i šljašti u ovom poslednjem! kako mu zavidim!)

Ja moju večitu ljubav i čežnju - čokoladu, jedem na kockice, po danima.

On gleda utakmicu i pojede skoro celu tablu. Rashlađuje se sladoledima i leti, i zimi.

Ja šetam i po kiši, i po suncu.

On ne. Kaže da ne zna da ide, ako nema određen cilj i odredište.

Ja za grickanje uz TV predložim i jedem voće.

On gricka sve vrste smokija, čipsova.

I tako dalje...

----------------------------------------------

Došao je dan kad smo otišli kod naše doktorke sa rezultatima pregleda. Njegovi nalazi lipidnog statusa su SVI do jednog bili u granicama normalnih vrednosti.

Moj lipidni status izgleda ovako, hol. 5,71 (norm. vrednost 4,0-5,2), trigliceridi 1,89 ( norm. do 1,7), LDL 3,9 (norm. do 3,5), VLDL 0,63 ( norm. do 0,55), itd...

Ali, kako, pa ja pazim, trebalo bi da bude...!?

Doktorka me je gledala iznenađeno i rekla da su to, božemoj, tipično "vojvođanski" nalazi (!?), i predložila ako želim, razgovor sa nutricionistom. Tjahhh...nemam pametnijeg posla.

------------------------------------------------

Neko veče B. je došao kući s prolećem u koracima, zumbulima u ruci i osmehom na licu.

...tssstsss...ploooppp...( otvara pivo)

-  Šta imamo za večeru, mrns!? ( večito pitanje!)

-  Mešanu salatu, kažem ja samozadovoljno i gotovo prkoseći.

- Akhmm...hmmm, ufff...čula sam kako uzdiše.

-  Dobrooo, evo ti ideja. Stavi preko svoje  tunjevinu....tebi je ionako  bog ujak, a genetika ti je izgleda tetka.....(grrrrr...)

Život nije fer. Što se pre navikneš, biće ti lakše.  Da šapnem, ovako  sam ja bila surova i govorila mom sinu kad je bio dečak, jer sam volela da očvrsne u životu, i nikako nisam htela da budem  nalik na "onu" majku sina jedinca, a eto, teško podnosim to "život nije fer...tačka i teraj dalje". Možda sam ja kao neviđeni gurman, nepravedno osuđena na asketicizam 21-og veka?!



Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

natasavb natasavb 22:55 25.03.2010

Nije fer

naravno,
Re samo me gledaj.
myredneckself myredneckself 23:05 25.03.2010

Re: Nije fer

nato, za I mesto, sezona je
edit: nek pukne re
mirelarado mirelarado 23:06 25.03.2010

Re: Nije fer

Никако није фер, МРНС! И мени се чини да је та проклета генетика крива за све.

Једно је сигурно: на овом блогу нећемо качити оне слике хране. Има и важнијих и лепших ствари у животу.

Још само мало и ливаде ће бити овакве:

myredneckself myredneckself 23:17 25.03.2010

Re: Nije fer

Никако није фер, МРНС! И мени се чини да је та проклета генетика крива за све.

ово ми је последњих дана био фрустрирајући проблем, мирела
имала бих још тога да додам контра генетике, али где би био крај
ипак се мирим са свим генетикама i животом, који је на срећу пун предивних душа, које га чине и смисленим, и садржајним
natasavb natasavb 23:20 25.03.2010

Re: Nije fer

nato, za I mesto, sezona je

obozavam ih, a i salatu.
ipak hrana koja mi je asocijacija za prolece su


a sto se tice teme(ne ove kako zivot nije fer, ako krenem o tome ima post da ti pokvarim skroz na skroz) vec holesterola,moja tetka ima jednu super teoriju.
ona celi zivot, a sad joj je 75 godina ulje koristi samo za salatu i nikad nije imala povisen holesterol. isto tako ni baka koja je dozivela 85. ostale sestre,njih jos 4 sve koriste iskljucivo ulje i kao nesto paze i sve muku muce sa holesterolom.
tetka kaze da se posuda od masti mnogo lakse opere , cek i samom vodom nego od ulja.ono se zalepi, a ona misli da se isto to desava i u krvnim sudovima.
sad je li u pravu ili nije ne znam, ali sam skoro citala o tome kako ljudi mnogo bolje mogu da svare masnoce zivotinjskog,nego biljnog porekla.
mirelarado mirelarado 23:23 25.03.2010

Re: Nije fer

имала бих још тога да додам контра генетике


Потпуно се слажем, МРНС. Уместо да од оца наследим мачје зелене очи, морала сам да фасујем чир на дванаестерцу.
mikele9 mikele9 23:42 25.03.2010

Re: Nije fer

Потпуно се слажем, МРНС. Уместо да од оца наследим мачје зелене очи, морала сам да фасујем чир на дванаестерцу

Извини Мирела али се слатко насмејах, продужила си ми живот за бар два месеца!
myredneckself myredneckself 23:49 25.03.2010

Re: Nije fer

sad je li u pravu ili nije ne znam, ali sam skoro citala o tome kako ljudi mnogo bolje mogu da svare masnoce zivotinjskog,nego biljnog porekla.

otela si mi slova iz kaskature
čula sam za to i snabdela se kod tetke sa jednom kanticom domaće masti, pa da probam
a stvarno je istina to sa pranjem
myredneckself myredneckself 23:55 25.03.2010

Re: Nije fer

mirelarado
имала бих још тога да додам контра генетике


Потпуно се слажем, МРНС. Уместо да од оца наследим мачје зелене очи, морала сам да фасујем чир на дванаестерцу.


још се сећам како сам давила маму, што јаааа нисам наследила љубичасто плаве очи мог оца, а не мој брат. питала сам, шта ће њему такве очи? замисли какво би то наше трептање било
myredneckself myredneckself 23:57 25.03.2010

Re: Nije fer

mikele9
Потпуно се слажем, МРНС. Уместо да од оца наследим мачје зелене очи, морала сам да фасујем чир на дванаестерцу

Извини Мирела али се слатко насмејах, продужила си ми живот за бар два месеца!

тако она микеле, има ген
mirelarado mirelarado 00:01 26.03.2010

Re: Nije fer

mikele9
али се слатко насмејах, продужила си ми живот за бар два месеца!


Смех је најбољи лек. :)))) Морамо се трудити да орасположимо МРНС, управо је претрпела врло низак животни ударац. Ипак, знам да она воли свог миљеника генетике и да је ведрог духа, па ће неправду лакше преболети.
mikele9 mikele9 00:15 26.03.2010

Re: Nije fer

Смех је најбољи лек. :)))) Морамо се трудити да орасположимо МРНС, управо је претрпела врло низак животни ударац. Ипак, знам да она воли свог миљеника генетике и да је ведрог духа, па ће неправду лакше преболети.

Томе и служе пријатељи
mirelarado mirelarado 00:41 26.03.2010

Re: Nije fer

myredneckself
замисли какво би то наше трептање било


Очарава јуће?
myredneckself myredneckself 01:06 26.03.2010

Re: Nije fer

mirelarado
mikele9
али се слатко насмејах, продужила си ми живот за бар два месеца!


Смех је најбољи лек. :)))) Морамо се трудити да орасположимо МРНС, управо је претрпела врло низак животни ударац. Ипак, знам да она воли свог миљеника генетике и да је ведрог духа, па ће неправду лакше преболети.

наравно мирела, зато сам ово и написала да се насмејемо
а и ти микеле, немој да се извињаваш мирели, и она је поменула онај наслеђени улкус, да се насмејемо
живот тече и постоји и поред холестерола и дуоденума
myredneckself myredneckself 02:07 26.03.2010

Re: Nije fer

Очарава јуће?


шокин' блу енд грин?!
mirelarado mirelarado 02:31 26.03.2010

Re: Nije fer

myredneckself
Очарава јуће?


шокин' блу енд грин?!



thebee269 thebee269 14:50 26.03.2010

Re: Nije fer

живот тече и постоји и поред холестерола и дуоденума

probaj jedno sest meseci da se ponasas, jedes, i koristis sve kao i muz, pa onda uradi labar., videces rezultate, bice super.
stvar je u odnosu ne u klopi.
myredneckself myredneckself 15:34 26.03.2010

Re: Nije fer

probaj jedno sest meseci da se ponasas, jedes, i koristis sve kao i muz, pa onda uradi labar., videces rezultate, bice super.
stvar je u odnosu ne u klopi.

ok, na tvoju dušu, poznaćeš me po kaišu
dobrodošao/la
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:11 28.03.2010

Re: Nije fer

Уместо да од оца наследим мачје зелене очи, морала сам да фасујем чир на дванаестерцу.

није фер, стварно. једна од секретарица овде на послу има натпис на свом радном столу (на највиднијем могућем месту).

"life is not fair. why can't I get a little ahead, instead of big behind!"
marouk marouk 18:40 31.03.2010

Re: Nije fer

natasavb

a sto se tice teme(ne ove kako zivot nije fer, ako krenem o tome ima post da ti pokvarim skroz na skroz) vec holesterola,moja tetka ima jednu super teoriju.
ona celi zivot, a sad joj je 75 godina ulje koristi samo za salatu i nikad nije imala povisen holesterol. isto tako ni baka koja je dozivela 85. ostale sestre,njih jos 4 sve koriste iskljucivo ulje i kao nesto paze i sve muku muce sa holesterolom.
tetka kaze da se posuda od masti mnogo lakse opere , cek i samom vodom nego od ulja.ono se zalepi, a ona misli da se isto to desava i u krvnim sudovima.
sad je li u pravu ili nije ne znam, ali sam skoro citala o tome kako ljudi mnogo bolje mogu da svare masnoce zivotinjskog,nego biljnog porekla.


EE ovde moram da se slozim
Bavim se ishranom vec poduze, ali ne na ovaj zapadnjacki nedoreceni nacin, nego alternativom i sretala sam mnogo ljudi sa rigoroznim dijetama i uzasnim rezultatima

resenje:
izbacili ulja (osim hladno cedjenih za salate), sva maziva (margarini, puteri...to je za cipele, ne za ljudska creva), kravlje mleko (da ne objasnjavam sad - samo je jako bitno ne konzumirati nista od krave), mesne preradjevine i "posne" sunke (to nije za jelo, samo je za gledanje), ubacili i meso i mast za spremanje (naravno u normalnim kolicinama), domace cvarke, slaninicu, tu i tamo neku stanglu crne cokolade, pa i sladoled, pa i nekad neku grickalicu - i rezultat? ode i holesterol i secer i kilogrami...a niko ne zna kako

nije ni bitno
bitno da deluje
probaj pa i ti malo prkosi suprugu
myredneckself myredneckself 20:42 31.03.2010

Re: Nije fer

EE ovde moram da se slozim
Bavim se ishranom vec poduze, ali ne na ovaj zapadnjacki nedoreceni nacin, nego alternativom i sretala sam mnogo ljudi sa rigoroznim dijetama i uzasnim rezultatima

resenje:
izbacili ulja (osim hladno cedjenih za salate), sva maziva (margarini, puteri...to je za cipele, ne za ljudska creva), kravlje mleko (da ne objasnjavam sad - samo je jako bitno ne konzumirati nista od krave), mesne preradjevine i "posne" sunke (to nije za jelo, samo je za gledanje), ubacili i meso i mast za spremanje (naravno u normalnim kolicinama), domace cvarke, slaninicu, tu i tamo neku stanglu crne cokolade, pa i sladoled, pa i nekad neku grickalicu - i rezultat? ode i holesterol i secer i kilogrami...a niko ne zna kako

nije ni bitno
bitno da deluje
probaj pa i ti malo prkosi suprugu

marouk, dobrodošla
vidim da si se danas registrovala i došla da se upoznamo, što mi je posebno drago
konačno sam došla u fazu "razvoja", kad najradije jedem, pod jedan, hranu svog podneblja i kad je čemu vreme(povrće)
ivana23 ivana23 23:07 25.03.2010

***

myredneckself myredneckself 23:25 25.03.2010

Re: ***

A, evo, pre nekoliko dana procitah i ovo:

Nutricionisti kažu da su jaja jedna od najhranljivijih namirnica, a za maksimalan efekat preporučuje se jedno dnevno.


“Zdravstvene blagodati jaja su tolike da nije preterivanje nazvati ih superhranom, jer su jedna od nutritivno najbogatijih namirnica. Ne samo da imaju malo kalorija,

eh, sad mi je lakše ivana, obožavam ih na sve načine, a uvek su mi "zasedala" zbog te fame o holesterolu iz žumanceta
Biljana 77 Biljana 77 23:08 25.03.2010

Ne znam ko im je ujak :)

a genetika ti je izgleda tetka.....(grrrrr...)
Znam dvojicu, brat i ćale.. mogu da pojedu masno ćebe i ništa.. Ovaj prvi je mršav kao glista, a ovaj drugi drži istu kilažu od kad je došao iz vojske..
myredneckself myredneckself 23:32 25.03.2010

Re: Ne znam ko im je ujak :)

Znam dvojicu, brat i ćale.. mogu da pojedu

zar i kod tebe biljana? a ti šta radiš, pridružiš se, ili kao ja pariš oči!?
Biljana 77 Biljana 77 00:03 26.03.2010

Re: Ne znam ko im je ujak :)

a ti šta radiš, pridružiš se, ili kao ja pariš oči!?

Nisam ni ja za bacanje, nego da se ne hvalim.
myredneckself myredneckself 01:18 26.03.2010

Re: Ne znam ko im je ujak :)

nego da se ne hvalim.

сакритјемо
нећеш ваљда овом одолевати?
libkonz libkonz 23:14 25.03.2010

šta ti je čudno?

Čovek se zdravo hrani (gde ćeš bolje od dobrog pohovanog sira), verovatno i popije neki šljivomicin. A ti verovatno jedeš neke klice i tako to. Misliš da je slučajno što se klice rimuje sa ptice?
Moj predlog je slanina sa lukom, za doručak. Da li ćeš beli ili crni, biraj.
Čaša dobrog vina uz ručak. Jedino možeš izbegavati pohovano, meso u svim drugim oblicima se preporučuje. Malo majoneza neće da škodi uz ručak.
Večera lagana. Par jaja na oko, malo kobasice i sira. Posle nedelju dana će se pokazati prvi rezultati.
Nije potrebno da se zahvaljuješ, drago mi je što sam mogao pomoći.
myredneckself myredneckself 23:37 25.03.2010

Re: šta ti je čudno?

Moj predlog je slanina sa lukom, za doručak.

Čaša dobrog vina uz ručak.

meso u svim drugim oblicima se preporučuje. Malo majoneza neće da škodi uz ručak.

Par jaja na oko, malo kobasice i sira.
....
lib, jel mogu tu nekako da udenem i pola kutije after eight čokoladica, ješću samo posle osam, majkemitikažem?
libkonz libkonz 23:56 25.03.2010

Re: šta ti je čudno?

Naravno, ali onda nema piva uveče
myredneckself myredneckself 00:02 26.03.2010

Re: šta ti je čudno?

Naravno, ali onda nema piva uveče

dobro, nisam kicoš, mogu ja ladno belo, ili špricer, dijetalniji je
libkonz libkonz 00:10 26.03.2010

Re: šta ti je čudno?

špricer

moj otac mi je bio prva asocijacija kada sam pročitao tvoj tekst. Nalazi krvi su mu kao da mu je 20, a ne preko 60. Kad se zadesi da mu žena, moja majka, skuva ručak bez mesa, on na jedan tanjir naseče slanine, pa jede uz ručak, jer bi bez toga ostao gladan.
A kada je negde u gostima, pa mu ponude špricer, njegov odgovor bude: "hvala, vode imam i kod kuće"
Za tebe dijet špricer, može.
myredneckself myredneckself 01:25 26.03.2010

Re: šta ti je čudno?

pa jede uz ručak, jer bi bez toga ostao gladan.

znam jednog čoveka koji kaže da jede hleb, čak i uz špagete
kaže, bez hleba sam gladan čovek
ne mogu da verujem, mislim da je samo hteo da kaže koliko voli hleb
G r o f G r o f 23:23 25.03.2010

da znaš da nije...

myredneckself myredneckself 23:39 25.03.2010

Re: da znaš da nije...

G r o f

grofe dobrodošao

hvala što si me podsetio na ovu stvar
mikele9 mikele9 23:37 25.03.2010

Život nas zeza

Moj lipidni status izgleda ovako, hol. 5,71 (norm. vrednost 4,0-5,2), trigliceridi 1,89 ( norm. do 1,7), LDL 3,9 (norm. do 3,5), VLDL 0,63 ( norm. do 0,55), itd...

25. decembra 2006 godine (sad mi pade na pamet, na katolički Božić!) preživeh infarkt i pošto pijem rpu lekova/terapiju, svaka tri, četiri meseca uradim biohemiju. Uradih to i pre dvadesetak dana i rezultati...ono: svaka čast majstore! Npr holesterol 4,5, trigliceridi 1,0 itd. Genetika? Možda? Ali draga moja ja sam infarkt dobio od nagomilanih stresova a ne od masnoća. Doktor koji me "izvukao" je rekao mojoj ženi: Muž je mogao da vam umre potpuno zdrav, rezultati su mu kao kod mladića. I dalje su kao što napisah takvi ali... Jedem sve što mi padne pod ruku, ne preterujem, više volim povrće nego meso, volim morsku ribu, voće, maslinovo ulje... Moj brat, imamo čak istu krvnu grupu, od svoje 28-me godine ima problema sa trigliceridima i holesterolom. Zaključak je nikakav! Pravila ne postoje. Ono sa slaninom i belim ili crnim lukom sam i ja (uz fotos slanine) postavio kao komentar na blog o brendovima, to zna da pomogne.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:54 25.03.2010

Re: Život nije praznik,

nije kom je pisano, nego kom je suđeno...
Da pregriznemo nešto...

myredneckself myredneckself 00:12 26.03.2010

Re: Život nije praznik,

Jelica Greganović
nije kom je pisano, nego kom je suđeno...
Da pregriznemo nešto...


jelice, pčelice, ti već posadila?! čuj mene!...posejala?!
svaka čast,
aj sad da se razbijemo, nek ide život, izvoTle!


mikele9 mikele9 00:12 26.03.2010

Re: Život nije praznik,

Da pregriznemo nešto...

Misliš da popasemo nešto, mogu ti reći da je ukusno, probao više puta.
A kao dodatak nezamenljive masline i maslinovo ulje!
Mogao bih ostatak života da provedem jedući samo masline (i ulje njihovo pijući), med i grožđe.
myredneckself myredneckself 00:18 26.03.2010

Re: Život nas zeza

mikele9
Moj lipidni status izgleda ovako, hol. 5,71 (norm. vrednost 4,0-5,2), trigliceridi 1,89 ( norm. do 1,7), LDL 3,9 (norm. do 3,5), VLDL 0,63 ( norm. do 0,55), itd...

25. decembra 2006 godine (sad mi pade na pamet, na katolički Božić!) preživeh infarkt i pošto pijem rpu lekova/terapiju, svaka tri, četiri meseca uradim biohemiju. Uradih to i pre dvadesetak dana i rezultati...ono: svaka čast majstore! Npr holesterol 4,5, trigliceridi 1,0 itd. Genetika? Možda? Ali draga moja ja sam infarkt dobio od nagomilanih stresova a ne od masnoća. Doktor koji me "izvukao" je rekao mojoj ženi: Muž je mogao da vam umre potpuno zdrav, rezultati su mu kao kod mladića. I dalje su kao što napisah takvi ali... Jedem sve što mi padne pod ruku, ne preterujem, više volim povrće nego meso, volim morsku ribu, voće, maslinovo ulje... Moj brat, imamo čak istu krvnu grupu, od svoje 28-me godine ima problema sa trigliceridima i holesterolom. Zaključak je nikakav! Pravila ne postoje. Ono sa slaninom i belim ili crnim lukom sam i ja (uz fotos slanine) postavio kao komentar na blog o brendovima, to zna da pomogne.

stres? da, to svakako, morala bih se otarasiti od toga za početak, na nekom toplom moru na pr.
bravo za tvoje nalaze i rezultate
myredneckself myredneckself 00:26 26.03.2010

Re: Život nije praznik,

Mogao bih ostatak života da provedem jedući samo masline (i ulje njihovo pijući), med i grožđe.

jesi li nekad umakao hleb u fino, domaće maslinovo ulje i pio vina?
ja jesam, tamo gde sam živela
lipo li je, lipo li je...
Milan Novković Milan Novković 00:30 26.03.2010

Re: Život nas zeza

Ali draga moja ja sam infarkt dobio od nagomilanih stresova a ne od masnoća

Ima li većeg stresa od jedenja mešane salate, a po cenu zanemarivanja morske prasetine i jagnjetine !!!

Šalim se, ali samo donekle, neverovatno je koliko se u savetima, čak i sa top sajtova, izvora, profesionalaca, zanemaruje stres, smanjen unos proteina, odsustvo nekih amino kiselina u hrani, preterano vežbanje, loše spavanje, sve risk faktori, kompromitovanje imunog sistema uopšte.

I ja mislim, tj zaključujem posle svog amaterskog čitanja poslednjih decenija, da je stres na prvom mestu kao risk faktor - dvostruki udar na krvne sudove: preko povišenog krvnog pritiska, a koji može naglo da opadne kako se čovek opusti, pa se tako zavaraju neka merenja, do kompromitovanog imunog sistema pa tako češće izloženosti unutrašnjosti krvnih sudova blagim upalama. Savršena postavka za ubrzano taloženje holesterola, lošeg, na krvnim sudovama, a koji je uvek tu u krvi kao osnovni sastojak potreban za zdravlje ćelijskih membrana, npr.

Za stres još uglavnom svi i znamo, iako često zaboravimo, ali kombinaciju ubrzanog metabolizma, tj preteranog vežbanja, i loše ishrane, neadekvatne u količini, a pogotovo raznovrsnosti (npr kod nepažljivih vegetarijanaca, pažljivi umeju korektno da izbalansiraju ishranu) po pravilu zaboravljamo.
myredneckself myredneckself 00:53 26.03.2010

Re: Život nas zeza

Za stres još uglavnom svi i znamo, iako često zaboravimo, ali kombinaciju ubrzanog metabolizma, tj preteranog vežbanja, i loše ishrane, neadekvatne u količini, a pogotovo raznovrsnosti (npr kod nepažljivih vegetarijanaca, pažljivi umeju korektno da izbalansiraju ishranu) po pravilu zaboravljamo.

imam prijateljicu koja dok je radila nije imala nikakve probleme sa holesterolom i krvnim pritiskom
kad je otišla u penziju, postala je mnogo aktivnija, i holesterol joj je baš velik, ali miruje. hmm...čudno, još joj nisu dali nikakve lekove, ali ona hoće da ga snizi nekim prirodnim suplementima, za lekove ni da čuje
margos margos 01:01 26.03.2010

Re: Život nas zeza

Glavni otrov (i višak) u hrani (ali i u piću i cigaretama) je griža savesti tj osećaj krivice - koji je ujedno i jedan od glavnih uzročnika stresa.

Prekjuče sam bila s prijateljicom na kolačima - ja naručila neki s plazmom, bananama i šlagom (pomilovao mi okce) a ona čokoladni, pa preko šlag, pa preko sirup od višanja. Donosi nam kelner a ona ga pita:
''Je l to onaj dijetalan?''
Kelner kaže: ''Da da, onaj sa nula kalorija.''
Ona reče: ''E sad mi je lakše...'' i smaza ga s takvom radošću... i ja onaj moj, naravno.
:)))
ivana23 ivana23 01:16 26.03.2010

Re: Život nas zeza

margos
Glavni otrov (i višak) u hrani (ali i u piću i cigaretama) je griža savesti tj osećaj krivice - koji je ujedno i jedan od glavnih uzročnika stresa.

Upravo.
myredneckself myredneckself 01:30 26.03.2010

Re: Život nas zeza

Glavni otrov (i višak) u hrani (ali i u piću i cigaretama) je griža savesti tj osećaj krivice - koji je ujedno i jedan od glavnih uzročnika stresa.

margos, ovo je jako pametno i istinito
(stalno mislim o cigaretama, btw )
mikele9 mikele9 10:34 26.03.2010

Re: Život nije praznik,

jesi li nekad umakao hleb u fino, domaće maslinovo ulje i pio vina?
ja jesam, tamo gde sam živela
lipo li je, lipo li je...

Jesam kako da nijesam, samo sam ja u ulje još dodavao sjeckani bijeli luk i mrvljene listiće Ruzmarina. Poslije sam moga da popijem i po dva litra domaćega Vranca. E jes bilo lijepo (tamo đe sam nekad živio)!
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:36 26.03.2010

Re: Život nije praznik,

Razbijanje tek stiže...

myredneckself myredneckself 14:32 26.03.2010

Re: Život nije praznik,

Jelica Greganović
Razbijanje tek stiže...


sačekaj me, pliz,
u poslednje vreme dobijanjem na holesterolu, gubim na brzini
ne znam kakva je to fizika


blogovatelj blogovatelj 23:25 27.03.2010

Re: Život nije praznik,

tamo đe sam nekad živio)!


A dje si zivio? U Monako?
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:13 26.03.2010

Zivot je takav, cupav i dlakav

Priroda je nekome majka, a nekome maceha.
myredneckself myredneckself 00:34 26.03.2010

Re: Zivot je takav, cupav i dlakav

Jelena Pavlović
Priroda je nekome majka, a nekome maceha.

jelena, ja sam ustvari njeno najrođenije čedo
prošle su martovske ide
ime_korisnicko ime_korisnicko 01:30 26.03.2010

Zabluda!

Ja izbegavam sve od hrane što utiče na povećanje holesterola.

On obožava pohovani sir, majonez, testo i sos sa repićima kozica (holesterol vrvi i šljašti u ovom poslednjem! kako mu zavidim!)



Holesterol ne postoji - izmislile su ga demokrate!

myredneckself myredneckself 02:23 26.03.2010

Re: Zabluda!

Holesterol ne postoji - izmislile su ga demokrate!

ime_korisnicko, dobrodošao-la

ima raznih škola na tu temu
ime_korisnicko ime_korisnicko 18:21 26.03.2010

Re: Zabluda!


ime_korisnicko, dobrodošao-la


Hvala!


ima raznih škola na tu temu


Interesantan režim ishrane za one koji su imali ambiciju da umru zdravi, taman fino i "tamo" mogu da nastave u istom stilu...
loader loader 02:21 26.03.2010

Mangulicanje

Vi imate holesterol,
ili holesterol ima vas?
U obe varijante - prisnost :)


Setih se one ekipe, iz emisije,
koja maklja hleb i mast mangulica, sa alevom paprikom :)
Svi rumeni, uvučenog stomaka, ispravljenih leđa...

U čemu li je fora?
Sumnjam na čist vazduh
myredneckself myredneckself 02:29 26.03.2010

Re: Mangulicanje

U čemu li je fora?
Sumnjam na čist vazduh

mr. loader, šta vi mislite, da li mene savest badava peče?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:06 26.03.2010

ponoviću optimističnu misao

Life is hard and than you die.
myredneckself myredneckself 11:28 26.03.2010

Re: ponoviću optimističnu misao

Life is hard and than you die.

BOL, ubi me ovaj tvoj blues
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:14 26.03.2010

Re: ponoviću optimističnu misao

evo ti dva suuuper songa (pozdrav crossu!!!!!)



myredneckself myredneckself 15:19 26.03.2010

asocijacija...

ponoviću optimističnu misao

BOL, you just gotta dance
jasnaz jasnaz 08:19 26.03.2010

лип балм

myredneckself myredneckself 11:31 26.03.2010

Re: лип балм

jasnaz

"everything should taste like bacon"
kažu da je jedan od glavnih razloga zašto vegetarijanci prestanu to da budu -
miris pržene slanine
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:29 26.03.2010

pljeska

Eto,neko me je savetovao(mis'im naredio) da ne jedem pleskavice,ćevapčiće i ostale cari brze hrane,kao pomoce mi,krvni sudovi,srce...i jos stosta nabraja,taj neko!
Priznajem...od tada,samo pleskavicu,ćevapčiće konzumiram u okviru normale,dvaput do triput nedeljno(ćevapčići su bolji,pogoto s' kajmakom).
Ee,i da kazem nesto pametno,za kraj...Zivot je kratak,steta je uzdrzavati se...
(Stefan.dr Filgud)

...ponekad trava,nikad heroin...
myredneckself myredneckself 11:52 26.03.2010

Re: pljeska

Ee,i da kazem nesto pametno,za kraj...Zivot je kratak,steta je uzdrzavati se...
(Stefan.dr Filgud)

Dr. Filgud,
Fitness & Wellness? My ass. Nego hoću da dovedem holesterol i trigliceride na normalu, da budem još blogougodnijušča i umiljujušča
reanimator reanimator 08:46 26.03.2010

...

Moj lipidni status izgleda ovako, hol. 5,71 (norm. vrednost 4,0-5,2), trigliceridi 1,89 ( norm. do 1,7), LDL 3,9 (norm. do 3,5), VLDL 0,63 ( norm. do 0,55), itd...

Koj si amater..derem te u svim kategorijama!
I je l' mi nešto fali?
Od sedam faktora rizika pronadjen sam u šest. Jedino nisam alkoholičar, a i to bih postao od muke da se nisam ugledao na komšiju, kojem je životni moto "ako treba da umrem, neću da umrem gladan".
natasavb
naravno,
Re samo me gledaj.

Lako je zajebavati čoveka sa povišenim holesterolom. Što malo ne prozivaš muža od mrns??
Mislim..ja znam zašto ga ne prozivam
On nije debeo, ali je krupan, nekako nabijen, nekako grmeljast.
Biljana 77 Biljana 77 10:09 26.03.2010

Re: ...

Lako je zajebavati čoveka sa povišenim holesterolom.

Čekaj (b)Re.. za svaku boljku ima leka (kažu babe).. Bilo onomad kod nas:

reanimator reanimator 10:17 26.03.2010

Re: ...

Biljana 77

Čekaj (b)Re.. za svaku boljku ima leka (kažu babe).. Bilo onomad kod nas:

Eh..da je ovo tačno, ja bih danas bio rumen k'o jabuka!
Mislim..intenzivno se lečim od svoje dvanaeste :)
natasavb natasavb 10:56 26.03.2010

Re: ...

reanimator
Lako je zajebavati čoveka sa povišenim holesterolom.


cek bre, zar ti nisi onaj sa povisenim pritiskom?
myredneckself myredneckself 12:09 26.03.2010

Re: ...

"ako treba da umrem, neću da umrem gladan".

tako je
nema bolje ribe od prasetine,
neću da mi padne indeks ateroskleroze
On nije debeo, ali je krupan, nekako nabijen, nekako grmeljast.

Mislim..ja znam zašto ga ne prozivam

ma, re, dobar je na ranu da ga staviš, ne mož' ga ništa iznervirati, zato i nema povećan holesterol
myredneckself myredneckself 12:17 26.03.2010

Re: ...

Eh..da je ovo tačno, ja bih danas bio rumen k'o jabuka!

još malo, još malo...da budeš zdrav ko dren
ivana23 ivana23 12:48 26.03.2010

Re: ...

reanimator

Eh..da je ovo tačno, ja bih danas bio rumen k'o jabuka!

Daleko bilo...

Znas kako se kaze - zuti zutuju, rumeni putuju.
reanimator reanimator 12:59 26.03.2010

Re: ...

ivana23
reanimator

Eh..da je ovo tačno, ja bih danas bio rumen k'o jabuka!

Daleko bilo...

Znas kako se kaze - zuti zutuju, rumeni putuju.

Ne znam ja..ima i ono.."..najeb'o k'o žuti.."
ivana23 ivana23 13:17 26.03.2010

Re: ...

reanimator

ivana23

reanimator
Eh..da je ovo tačno, ja bih danas bio rumen k'o jabuka!

Daleko bilo...Znas kako se kaze - zuti zutuju, rumeni putuju.

Ne znam ja..ima i ono.."..najeb'o k'o žuti.."

To se odnosi na drugu vrstu zutila.
myredneckself myredneckself 13:59 26.03.2010

Re: ...

ivana23
reanimator

ivana23

reanimator
Eh..da je ovo tačno, ja bih danas bio rumen k'o jabuka!

Daleko bilo...Znas kako se kaze - zuti zutuju, rumeni putuju.

Ne znam ja..ima i ono.."..najeb'o k'o žuti.."

To se odnosi na drugu vrstu zutila.


jednatanja jednatanja 08:47 26.03.2010

Priceless

Doktorka me je gledala iznenađeno i rekla da su to, božemoj, tipično "vojvođanski" nalazi (!?)


myredneckself myredneckself 12:11 26.03.2010

Re: Priceless

jednatanja
Doktorka me je gledala iznenađeno i rekla da su to, božemoj, tipično "vojvođanski" nalazi (!?)



tanjo, odkud taj trip da smo mi osvedočeni "slaninari"?
elastigirl elastigirl 16:37 26.03.2010

A HDL?

Poslednjih godina (silom prilika) postadoh i ja 'strucnjak' za holesterol. Primetih da nisi navela koliki ti je odnos 'dobar holesterol' (tj. HDL) / ukupne masnoce? Na taj odnos ovde na severnoamerickom kontinentu obracaju veliku paznju, tako da cak i ako ti je ukupan holesterol povisen, zavisno od odnosa HDL i ukupnih masti razlikuju se rizici. Da bi izbegla probleme pored 'pametne ishrane' (gde moras da imas ukljucene i proteine, dakle ne izbegavaj meso - belo pilece je dobar izbor) bitno je i vezbanje jer jednim udarcem ubijes dve muve - smanjuje LDL a povecava HDL.
myredneckself myredneckself 21:53 26.03.2010

Re: A HDL?

elastigirl
Poslednjih godina (silom prilika) postadoh i ja 'strucnjak' za holesterol. Primetih da nisi navela koliki ti je odnos 'dobar holesterol' (tj. HDL) / ukupne masnoce? Na taj odnos ovde na severnoamerickom kontinentu obracaju veliku paznju, tako da cak i ako ti je ukupan holesterol povisen, zavisno od odnosa HDL i ukupnih masti razlikuju se rizici. Da bi izbegla probleme pored 'pametne ishrane' (gde moras da imas ukljucene i proteine, dakle ne izbegavaj meso - belo pilece je dobar izbor) bitno je i vezbanje jer jednim udarcem ubijes dve muve - smanjuje LDL a povecava HDL.

elastigirl, dobrodošla
ne znam, ovde još piše, fakt. rizika ERF 2,86 ( za žene norm.<3,4)non HDL/HDL 1,86 (norm. do 3,25)...
irenaema irenaema 23:10 26.03.2010

možda pomogne


Nije zgoreg obići neku firmu koja "proizvodi" meso i mesne preradjevine. Juče poslom bila na jednom takvom mestu u Novom Sadu, šljapkala po krvavoj vodi dok su me opijali mirisi i pogled na brdo gicinih glava .

Već drugi dan jedem samo jabuke i šargarepicu
myredneckself myredneckself 01:39 27.03.2010

Re: možda pomogne

irenaema

Nije zgoreg obići neku firmu koja "proizvodi" meso i mesne preradjevine. Juče poslom bila na jednom takvom mestu u Novom Sadu, šljapkala po krvavoj vodi dok su me opijali mirisi i pogled na brdo gicinih glava .

Već drugi dan jedem samo jabuke i šargarepicu

irenaema dobrodošla, verujem da ti se smučilo,
ali pazi i šargarepica može biti opasna
Unfuckable Unfuckable 00:23 27.03.2010

Život je fer

- mi nismo, često
Ok, vreme je da se pokrene novi sled komentara:
naime, meni je potpuno jasno da svi zdravstveni i ostali problemi, tegobe & teskobe potiču od toga što nigde, ali ni u jednom komentaru - a sve sam pažljivo pročitao - nisam primetio, našao, zapazio ... zeleni čaj!
(ali ni - prezervative, isto tako bitan faktor koji bi mogao drastično usporiti propast civilizacije!)
Dokle tako drugovi, sunovrat u suicid, treba li?
myredneckself myredneckself 02:07 27.03.2010

Re: Život je fer

nisam primetio, našao, zapazio ... zeleni čaj!

mislila sam da se podrazumeva da se zeleni čaj mora konzumirati između ostalog i zbog sređivanja odnosa dobrog i lošeg holesterola, s manje ili više uspjeha kod ispijanja istog, (što se da proveriti u narečenim rezultatima, jelte)
ostale info o grin ti!?
ček' sad će sybil, zaboravila je rukavice

Unfuckable

(ali ni - prezervative, isto tako bitan faktor koji bi mogao drastično usporiti propast civilizacije!)
Dokle tako drugovi, sunovrat u suicid, treba li?

ništa ne kapiram, možda zato što je jako kasno
molim tumače unfovih komentara da mi pomognu
opet primenjuje perifrastične konjugacije akt. i pasivne, ablative, gerundive s nedozvoljenim padežima, i ine -ive, a pominjući prezervative stvara još veću zbunjenost kod ove blogerke
mirelarado mirelarado 02:38 27.03.2010

Re: Život je fer

myredneckself
molim tumače unfovih komentara da mi pomognu
opet primenjuje perifrastične konjugacije akt. i pasivne, ablative, gerundive s nedozvoljenim padežima, i ine -ive, a pominjući prezervative stvara još veću zbunjenost kod ove blogerke


Мислим да су обе теме изазов упућен пре свега Топкет, а ту је негде и Сибил због зеленог чаја. Даље нека објашњавају прозване. Мени је у опису посла једино тумачење.
myredneckself myredneckself 10:48 27.03.2010

Re: Život je fer

mirelarado
myredneckself
molim tumače unfovih komentara da mi pomognu
opet primenjuje perifrastične konjugacije akt. i pasivne, ablative, gerundive s nedozvoljenim padežima, i ine -ive, a pominjući prezervative stvara još veću zbunjenost kod ove blogerke


Мислим да су обе теме изазов упућен пре свега Топкет, а ту је негде и Сибил због зеленог чаја. Даље нека објашњавају прозване. Мени је у опису посла једино тумачење.

мирела, гласно си изговорила оно што сам подсвесно одмах помислила
нека се јаве изазване
Unfuckable Unfuckable 11:28 27.03.2010

Re: Život je fer

ma nikoga ja nisam prozivao, otkud vam to ?
Ali ovo sa prezervativima je skroz logično, samo malo ako se razmisli o celom konceptu
myredneckself myredneckself 12:36 27.03.2010

Re: Život je fer

Ali ovo sa prezervativima je skroz logično, samo malo ako se razmisli o celom konceptu

proleće me fest munulo,
te sam zaboravila da postoje razni benzoati, sorbati, sulfiti, nitriti, itd. kao prezervativi u hrani, a koji su antioksidativnog i dr. dejstva, i koji mogu spasiti svijet
ima li tu logike unf, ili da još veџbam?!
iris.davidovich iris.davidovich 17:45 27.03.2010

Re: Život je fer

zeleni čaj!

da, da, nezaobilazni zeleni caj, resenje svih resenja! (jes da ce da vam poboji zube, i da u solji ima vise kofeina nego u solji kafe, ali! molicu, tu je uticaj na oksidaciju masti, iako bez efekta na gubitak tezine - pogledajte Krleta!, opet, radost pri pomisli na topljenje je katalizator reakcije)

draga, videla sam ja tvoj blog jos neko vece, ali sam cekala da te malo popusti srdzba. rucak nije rucak bez mesa, el tako, tako je. kokice su najzdravije sa puterom, ali mora da se nalije malo u sredinu, a onda i on top (uputstvo za malog u bioskopu). izlazak sa drugaricama, ovako porucujemo: trava, trava, apetajzer, trava, stejk (that would be me), limunada, ja sam vecerala kod kuce, i ja, i ja.
dodacu da se muz zlopati sa krvnom slikom, tako nekako ko ti, ne da mi da kupujem djus jer se goji od njega (misiiim, nemoj da ga pijes ), iako nije debeo, uvek ga nesto grize savest dok jede. E, da, priznajem: idem na tenis (iskreno, ne zbog zdravlja, nego sam se primila jer pobedjujem )
topcat topcat 18:49 27.03.2010

Re: Život je fer

rucak nije rucak bez mesa


'bemti, upravo sam spoznala da nisam ručala već 10 godina! ; ))))

Sad sam pod štresom.
myredneckself myredneckself 19:19 27.03.2010

Re: Život je fer

draga, videla sam ja tvoj blog jos neko vece, ali sam cekala da te malo popusti srdzba.

iris, nema srdzbe uopste
probam da uradim ono sto je do mene, to mi je tesko, ali jos mi je teze sto nekad ne mogu da odolim
myredneckself myredneckself 19:24 27.03.2010

Re: Život je fer

'bemti, upravo sam spoznala da nisam ručala već 10 godina! ; ))))

Sad sam pod štresom.

kakvu cu ja gozbu sutra da napravim! sinak nam dolazi na rucak ( svi jedemo isto sutra, top zna sta mislim pod tim)
top, dugo te nema
Ivana Knežević Ivana Knežević 21:00 27.03.2010

Nirvana

Nikako se ne odricati omiljene hrane. To ide mnogo dublje od ukusa.
Prosto se drzati neke mere, uvezbati stomak da mu je jedno parce dovoljno a ne tri (ako tezi ka tome da se zaboravi).
Koliko se hrane konzumira je daleko bitnije od toga sta.
Tj. kolicina hrane je vazna za zdravlje. Sta ce se jesti, u danasnjoj raznovrsnoj ponudi? Pa ovo danas je Nirvana svakog stomaka. Samo ne preteruj sa kolicinom, i uzivaj
myredneckself myredneckself 10:21 28.03.2010

Re: Nirvana

Ivana Knežević
Nikako se ne odricati omiljene hrane. To ide mnogo dublje od ukusa.
Prosto se drzati neke mere, uvezbati stomak da mu je jedno parce dovoljno a ne tri (ako tezi ka tome da se zaboravi).
Koliko se hrane konzumira je daleko bitnije od toga sta.
Tj. kolicina hrane je vazna za zdravlje. Sta ce se jesti, u danasnjoj raznovrsnoj ponudi? Pa ovo danas je Nirvana svakog stomaka. Samo ne preteruj sa kolicinom, i uzivaj

ivana, hvala na poseti i lepom komentaru
u mišljenju se slažemo, važno je ono - ne jesti kad nisi gladan, znati šta jedeš, i kad je dosta
nego, nešto me eto snašlo( nervna baza?), pa moram da pripazim da ne jedem baš sve one špecije koje spremam, o kojima pričam na onom mestu gde se povremeno viđamo
da, uživaću, nisam ti ja za asketu, doći će sve na svoje mesto

edit: lep ti je avatar


Ivana Knežević Ivana Knežević 14:52 28.03.2010

Re: Nirvana

myredneckself

...pa moram da pripazim da ne jedem baš sve one špecije koje spremam..


Nisam zaboravila taj bitni, jako primamljiv faktor, jer sa tvojim majstorstvom stomaku nije lako ni da razmislja o umerenosti

Kakav asketizam, nisi sigurno zbog toga postajala umetnica kulinarstva i gastronomije

Hvala za avatar.
myredneckself myredneckself 16:55 28.03.2010

Re: Nirvana

Ivana Knežević

Nisam zaboravila taj bitni, jako primamljiv faktor, jer sa tvojim majstorstvom stomaku nije lako ni da razmislja o umerenosti

da, to je još jedan od mojih omiljenih playground-a
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:22 28.03.2010

Драма о умерености

ТАТА: зете, не ваља ти то, много једеш, није здраво, ево види како ја имам исту килажу од војске

ЗЕТ: па добро, кажи, у чему је тајна, помози?

ТАТА: па, ето, кад једеш гледај да увек устанеш са стола док си још увек мало гладан.

ЗЕТ: а, то неће моћи.

ТАТА: што?

ЗЕТ: па ја нисам гладан ни кад седам за сто.

myredneckself myredneckself 16:32 28.03.2010

Re: Драма о умерености

ЗЕТ: па ја нисам гладан ни кад седам за сто.

...него једем зато што је време вечери
ово је зло као драг адикшн
darkonduty darkonduty 21:31 28.03.2010

.....

Možda sam ja kao neviđeni gurman, nepravedno osuđena na asketicizam 21-og veka?!

Opaka te karma sustigla u ovom životu mrns, što sad, stisni zube i neko vrijeme gladuj .
myredneckself myredneckself 23:48 28.03.2010

Re: .....

darkonduty
Možda sam ja kao neviđeni gurman, nepravedno osuđena na asketicizam 21-og veka?!

Opaka te karma sustigla u ovom životu mrns, što sad, stisni zube i neko vrijeme gladuj .

sta da radim, danas sam vec imala vegy meal
miloradkakmar miloradkakmar 17:44 29.03.2010

Preporučujem

uskršnji post , sedam nedelja, - ova je pooslednja- i moglo bi da se razmišlja o sledćoj godini.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana