Sport

Zakuvalo se, baš…

Milutin Milošević RSS / 20.04.2010. u 11:31

Funny_wallpapers_Fight_for_a_ball___Football_009196_.jpg

Fudbalski šampionati u većini zemalja Evrope su pred samom završnicom. Kao retko kada u skorijoj prošlosti, u većini njih situacija je više nego napeta. U najznačajnijim ligama, pa i u ovoj našoj nesretnoj, razlika izmedju prvih timova na tabeli je bod do dva. To, uz završnicu Lige šampiona i Lige Evrope, obećava izuzetno zanimljivih narednih fudbalskih mesec dana, koji će nas uvesti u kulminaciju ovogodišnjih takmičenja - Svetski šampionat u Južnoj Africi.

Na čelu Serije A je i dalje Roma, koja je pobedom nad gradskim rivalom Lacijom napravila još jedan korak ka (neočekivanoj) tituli. Inter zaostaje jedan bod, a Milan se izgleda konačno oprostio od borbe za Skudeto posle ovonedeljnog poraza od Sampdorije. U naredna četiri kola, Roma dočekuje Sampdoriju i Kaljari, a ide u goste Parmi i Kijevu. Inter je domaćin Atalanti i Kijevu, a pokušaće da ukrade bodove od Lacija i Sijene.

Totenhem je, subotnjom pobedom nad Čelzijem, učinio završnicu Premijer lige dramatičnom. Tri kola pre kraja, Čelzi ima jedan bod više od Mančester junajteda. Arsenal, posle nedeljnog suludog poraza, sada zaostaje 6 bodova za Čelzijem i realno je da ne može to nikako da nadoknadi. Čelzi dočekuje Stouk i Vigan, a titulu mora da overi na gostovanju u Liverpulu. Mančesterov izazov je pre svega naredna utakmica kući protiv Totenhema, a zatim i gostovanje Sanderlendu i poslednji meč na svom terenu sa Stoukom.

Real je pobedio Valensiju, što je značajan korak u trci u kojoj sada zaostaju samo jedan bod za Barselonom koja nije uspela da postigne više od remija bez golova protiv lokalnog ljutog rivala Espanjola. U preostalih pet kola, Katalonci su domaćini Herezu, Tenerifama i Valjadolidu a gostuju Viljarealu i Sevilji. Sa druge strane, Real više gostuje (Saragosa, Majorka i Malaga) nego što je domaćin (Osasuna i Atletik Bilbao).

U prvenstvu Holandije, kolo pre kraja Tvente beži Ajaksu jedan bod (83 prema 82). Oba tima igraju u gostima a imena njihovih protivnika nisu štamparska greška: Tvente gostuje NAC-u a Ajaks NEC-u.

Najneomiljeniji nemački klub Bajern ušao je u sjajnu seriju poslednjih nedelja, odigravši sjajno upravp protiv najvećih rivala u ligi i pretekavši ih na tabeli. Bajern sada beži dva boda Šalkeu, dok je Bajer potpuno zanemoćao i zaostaje celih devet bodova za liderom. Bavarci do kraja prvenstva gostuju Borusiji i slabašnoj Herti, a dočekuju Bohum, dok Šalke pored posete Herti ide i u Majnc a ugošćava uvek nezgodni Verder.

Kada je, pre nedelju dana, Partizan propustio da pobedi, mnogi su već počeli da tvrde da je naše prvenstvo rešeno. No, to se nikada ne može unapred reći. Eto, posle ovonedeljnih utakmica, razlika izmedju nas i njih je samo dva boda. Do kraja se igra još šest utakmica, od kojih je jedna i večiti derbi, pa su sve karte još uvek otvorene.

Večeras i sutra igraju se polufinalne utakmice Lige šampiona a u četvrtak Lige Evrope. Ima favorita, ali se ni tu ništa ne zna. Da ne govorim o borbama za opstanak u svim ligama i za mesta koja vode u Evropska takmičenja. Sve u svemu, više od pola Evrope i dalje je u stanju potpune pripravnosti i pred izuzetnim izazovima.

Sva ova napetost uslovljena potrebom da se uspešnošču obezbedi bolja pozicija u narednoj godini (čitaj: dovoljno para za opstanak na tržištu interesovanja sponzora i publike) stavlja ogroman pritisak na fudbalere. Videćemo kako će ga ko izdržati. A onda, nakon možda nekoliko dana odmora, počinju pripreme i druga vrsta pritiska, ona vezana za potrebu da se časno bori za svoju zemlju i svoj još veći ugled na smotri fudbala u Južnoj Africi. Izgleda da na kraju neće odlučivati samo čisti fudbalski kvalitet (kao što se to nebrojeno puta u istoriji fudbala već desilo), nego i veština trenera da odmori i ponovo motiviše igrače i mentalni sklop svakog od igrača.

Naši su prošle nedelje bili solidni u Evropi. Poželimo uspeh svima koji su i dalje u borbama za najviši plasman kao i dovoljno odmora i pametne i organizovane pripreme nakon toga.

Atačmenti

  • 01.jpg / 11.52 / KB image/jpeg
  • 02.jpg / 13.88 / KB image/jpeg
  • 03.jpg / 40.08 / KB image/jpeg


Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

itsallchemistry itsallchemistry 11:53 20.04.2010

prvi!

Bas adekvatno temi
niccolo niccolo 12:26 20.04.2010

Pratimo li i ovde večerašnju utakmicu?

Milutin Milošević Milutin Milošević 13:15 20.04.2010

Re: Pratimo li i ovde večerašnju utakmicu?

Ja, kao što je opštepoznato, nemam pristup Netu u stanu, a ne mili mi se da gledam iz kancelarije. Vi samo navalite, a ja ću ujutro sve da ve propitam
mikimedic mikimedic 16:05 20.04.2010

Re: Pratimo li i ovde večerašnju utakmicu?

a sto ove utakmice tako kasno pocinju?
doduse veceras i nije lose, na veceru pa na gledanje od 15 do 11.

myredneckself myredneckself 20:08 20.04.2010

Re: Pratimo li i ovde večerašnju utakmicu?

Pratimo li i ovde večerašnju utakmicu?

19-ti minut, Inter-Barsa => 0 : 1

edit:
30-ti min. 1:1
r_a_f r_a_f 12:39 20.04.2010

da se malo zamezi uz tekme...

Milutin Milošević Milutin Milošević 13:21 20.04.2010

Re: da se malo zamezi uz tekme...

Nemam vremena da je'm (sem kajganu). Život mi je samo "kuća - poso, poso - kuća"



Oj, Njujorku, ubila te tama...
miloradkakmar miloradkakmar 12:50 20.04.2010

Pravo

da ti kažem , gazda Milutine, mene interesuje samo englesko i špansko prvenstvo i Liga šapmiona.
Oduševio me je , prošlog vikenda, Mančester golom u poslednjim sekundama nadoknade.

Totenhem je, subotnjom pobedom nad Čelzijem, učinio završnicu Premijer lige dramatičnom.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:25 20.04.2010

Re: Pravo

Mene je, ipak, oduševio Vigan. Do kraja...
Doctor Wu Doctor Wu 20:37 20.04.2010

Re: Pravo

Totenhem

Modric razvaljuje, igra u zivotnoj formi.
NNN NNN 21:46 20.04.2010

Re: Pravo

Vigan
Najluđa ekipa u PL!
(kao nekad Vimbldon)
npr. ove sezone dobili Čelzi i Arsenal, a izgubili 9:1 od Totenhema i dva puta po 5:0 od Mančestera.
reanimator reanimator 13:23 20.04.2010

...

Koj si car...ja hteo na ovu temu jos pre 10 dana, ali konkretno o francuskom prvenstvu, kad se 5 timova borilo za titulu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:27 20.04.2010

Re: ...

o francuskom prvenstvu

Bilo je uzbudljivo, ali im je izgleda prošla igranka. Odmače Marsej, a ima i solidan raspored
NNN NNN 21:49 20.04.2010

Re: ...

Koj si car...ja hteo na ovu temu jos pre 10 dana,
Ja hteo danas (ustvari već treći dan ne stižem, staviću za vikend nešto o klupskom fudbalu, ako stignem )
libkonz libkonz 13:24 20.04.2010

Premier liga

Žao mi je što moj Liverpul po svoj prilici neće u LŠ dogodine. Tipujem da će Totenhem na kraju biti četvrti, a da će Čelzi uzeti titulu.
Što se LŠ tiče, ovo bi mogla biti godina Intera. Tu je Murinjo, dobro ukombinovana ekipa, sa druge strane užasno jaka Barsa, za koju mislim da će izdržati u Primeri i na kraju imati jedno 5 bodova više od Reala.
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:35 20.04.2010

Re: Premier liga

Tot'nem je iznenadjujuće ozbiljan. Mada me nerviraju zbog onog matorog puvala što ih vodi.

LŠ - ko zna. Barsa je favorit, ali te utakmice su uvek na nož. Videćemo večeras. Plašim se, samo, da ne dobije Bajern. Bila bi to katastrofa.
libkonz libkonz 13:57 20.04.2010

Re: Premier liga

Mada me nerviraju zbog onog matorog puvala što ih vodi.

da nije njega, borili bi se za titulu, ozbiljna je to ekipa, još da Lenon nije povredjen 2/3 sezone...
Barsa je favorit, ali te utakmice su uvek na nož. Videćemo večeras.

imam osećaj od zimus da je ovo sezona Intera. Videćemo.
reanimator reanimator 14:42 20.04.2010

Re: Premier liga

libkonz

imam osećaj od zimus da je ovo sezona Intera. Videćemo.

Želim da verujem da te osećaj vara :)
Mislim..koliko god već bilo dosadno da Barsa osvaja sve što stigne, ipak bi ispadanje od Intera bio poraz lepog fudbala pred robotisanjem. Murinjo mi je ko Kapelo..ne možeš da mu osporiš trofeje, ali brate, ubiše svaku lepotu.
libkonz libkonz 14:47 20.04.2010

Re: Premier liga

ispadanje od Intera bio poraz lepog fudbala pred robotisanjem.

Nisam rekao da navijam za Inter
Samo mi takav osećaj.
Barselona igra najlepši fudbal već godinama i zaslužili su svih 6 trofeja prošle sezone.
Što se fudbala tiče, mene u stvari najviše zanima ko će dogodine da vodi Liverpul, da li će isti biti prodat i da li će se pojačati. Samo da onaj Benitez više ode !!!
antioksidant antioksidant 15:02 20.04.2010

Re: Premier liga

bajern osvaja
barsa prolazi inter (taman da murinjo jos malo osedi)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:20 20.04.2010

Re: Premier liga

Plašim se, samo, da ne dobije Bajern. Bila bi to katastrofa

zasto, meni se bas svidja Bayern. To je jedina ekipa koja je ukoponovana po merilima osamdesetih;dva vanserijska igraca (Ryberi i Roben) i ostale kvalitetne radilice, plus sjajan strucnjak na klupi. Ne treba ih odbacivati. Ako se pogleda spisak igraca koji su ostali u Ligi sampiona, mozemo da zakljucimo da jedino Barscelona sa Messijem i Bayern imaju virtuoze na terenu. Ovo ostalo sve boranija.
Inace, gledam preksinoc Match of the Day na BBC i razmisljam, potpuno siguran, kako bi Hull bio prvak Srbije sa jedno deset bodova prednosti nad FK CZ i PFC.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:31 20.04.2010

Re: Premier liga

kako bi Hull bio prvak Srbije sa jedno deset bodova prednosti nad FK CZ i PFC.

Mac malo! SIguran sam da bi propali jer im ne bi odgovarao kriterijum sudjenja
NNN NNN 21:51 20.04.2010

Re: Premier liga

bajern osvaja
To bi stvarno bilo previše.
Već su nezasluženo prošli i Fiorentinu i MU
alselone alselone 07:07 21.04.2010

Re: Premier liga

libkonz

Što se LŠ tiče, ovo bi mogla biti godina Intera.




Dobar "njuh". Sta kazes za danas?
libkonz libkonz 11:09 21.04.2010

Re: Premier liga

Dobar "njuh". Sta kazes za danas?

ono je bio njuh. za danas razum kaže 2:0 za Bajern.
alselone alselone 07:20 22.04.2010

Re: Premier liga

Umalo.

Znaci, kad preporucis nesto da ne igram golove nego konacne rezultate.
libkonz libkonz 08:49 22.04.2010

Re: Premier liga

kad preporucis nesto da ne igram golove nego konacne rezultate.

haha. ma ne bi se opario od mojih prognoza.
reanimator reanimator 13:29 20.04.2010

...

Najneomiljeniji nemački klub Bajern

Govori u svoje ime!
Neki mrze Keln više od Partizana :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:31 20.04.2010

Re: ...

Ime tog kluba je zabranjeno u mojoj bližoj i široj okolini. Znamo od kada. Što volim kad (malo, malo) ispadnu u Cvajtu
libkonz libkonz 14:00 20.04.2010

Re: ...

Što volim kad (malo, malo) ispadnu u Cvajtu


ja to svaki put proslavim. Mada, to je postalo toliko često da sam se navikao. Zato mi ova godina nešto čudna.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:22 20.04.2010

Re: ...

Neki mrze Keln više od Partizana :)

Ime tog kluba je zabranjeno u mojoj bližoj i široj okolini. Znamo od kada. Što volim kad (malo, malo) ispadnu u Cvajtu

O Robi, Robi, sta promasi covece...
ps. a i grobar sad igra za njih
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:32 20.04.2010

Re: ...

a i grobar sad igra za njih

Da im on nije došao, već bi ispali.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:42 20.04.2010

Re: ...

Da im on nije došao, već bi ispali.

milutine, brate, nikad ne hvali grobara
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:52 20.04.2010

Re: ...

Ne hvalim ga, samo kažem da je otežavajuća okolnost da nam prirede još jedno zadovoljstvo svojim ispadanjem tamo gde im je mesto
NNN NNN 21:52 20.04.2010

Re: ...

Neki mrze Keln više od Partizana

Colin_bgd Colin_bgd 09:27 21.04.2010

Re: ...

Neki mrze Keln više od Partizana

he, he, he... jedna od omiljenih scena iz istorije omrazenog tima mi je kad Piksi Stojkovic posle treceg gola Kelna besno zakucava loptu u sopstvenu mrezu. Neprocenjivo...

Dobro, naplatili ste vi to naredne sezone lepo, mozda upravo i zbog tog poraza...
NNN NNN 23:44 21.04.2010

Re: ...

he, he, he... jedna od omiljenih scena iz istorije omrazenog tima mi je kad Piksi Stojkovic posle treceg gola Kelna besno zakucava loptu u sopstvenu mrezu. Neprocenjivo...
Partizan za tvog života nije odigrao (bar) toliko značajnu utakmicu, zato ni ne možeš to da shvatiš
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:04 22.04.2010

Re: ...

Partizan za tvog života nije odigrao (bar) toliko značajnu utakmicu, zato ni ne možeš to da shvatiš

aleksandarz92 aleksandarz92 06:12 22.04.2010

Re: ...

Partizan za tvog života nije odigrao (bar) toliko značajnu utakmicu, zato ni ne možeš to da shvatiš

Zar nije 2004/05 Partizan ispao u četvrtfinalu kupa UEFA, kao i Zvezda protiv Kelna?
Colin_bgd Colin_bgd 09:20 22.04.2010

Re: ...

Partizan za tvog života nije odigrao (bar) toliko značajnu utakmicu, zato ni ne možeš to da shvatiš

Osmina finala kupa UEFA??? Ajde da si pomenuo "Bari" sezonu, ali Keln '89 vama je isto sto i CSKA Moskva nama 2004/2005....

Sad, sto je fkcz, kao sto su lepo rekli navijaci pred/posle Barija, ima lepo snimak, posle tog finala krenula da igra klikere jer fudbal vise nije bilo potrebno igrati (jer je najzad nadmasen "uspeh" Partizana iz '66), to je verovatno tema za neki drugi blog...
NNN NNN 20:14 22.04.2010

Re: ...

Nije bitan rang takmičenja u ovom slučaju, nego što su jedine ekipe koje su bile Zvezdi konkurencija te godine u Kupu UEFA, pored kelna (Hesler, Ilgner, Litbarski... koji su tad vodili u Bundesligi) bili još Juventus (koji je u sledećem kolu i izbacio keln 3:2 i 0:0 i kasnije i osvojio) i Napoli (koji se koncentricao na prvenstvo i bio prvak Italije), a mesec dana posle ove utakmice Belodediću je isticala suspenzija, tako da je na proleće Zvezda imala najjači tim u svojoj istoriji i bila bi apsolutni favorit za osvajanje (tako da smo posle te utakmice praktično pokradeni za trofej).
Zbog toga sam rekao da partizan za tvog života (ako si mlađi od '66.) nije odigrao tako bitnu utakmicu, jer ste posle toga u Evropi bili (i ostali) epizodisti.

...a klikere ostavi za Mišu Tumbasa...
Atomski mrav Atomski mrav 09:29 23.04.2010

Re: ...

Zbog toga sam rekao da partizan za tvog života (ako si mlađi od '66.) nije odigrao tako bitnu utakmicu, jer ste posle toga u Evropi bili (i ostali) epizodisti.


Kako nije, a one čuvene utakmice protiv velikana evropskog nogometa, Groningena i QPR-a?
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:37 20.04.2010

Nego...

Pratite li snuker? Počeo Svetski šampionat. Nadam se da će moj favorit ovog puta biti ozbiljan do kraja

niccolo niccolo 21:40 20.04.2010

Re: Nego...

Ja ovih dana pratim rekto šta (doduše gledao sam dva Novakova meča u Monte Karlu - finale između Nadala i Verdaska nisam gledao jer je suviše kratko trajalo ) tako da nisam ni video da je počeo SP...
Unfuckable Unfuckable 07:15 21.04.2010

Re: Nego...

ja sam odgledao ceo dvodnevni meč između Stiva Dejvisa i onog nekog - Kinga. Skroz lud meč, Legenda je već poprilično omatorila, ali klinac nije imao "petlje" da ga dotuče. Neverovatni promašaji i još neverovatniji preokreti, igralo se do samog kraja, do "crne" - 10 - 9 za Dejvisa.
Koliko kapiram, vratio se nedavno jedan veliki igrač, Mark Vilijams, mene sad kopka šta će on uraditi (vidim da je stukao nekog Kempbela sa 10-5) - gledao sam ga malo na nekom prethodnom turniru i mogu da kažem da, kada uđe u seriju, dejstvuje kao mašina.
Opasan, skroz.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:52 21.04.2010

Re: Nego...

Meč izmedju Dejvisa i kiinga je trajao više od 7 sati, u dva popodnevna termina. King uopšte nije klinac. Jedan je od standardnih medju prvih 16 već nekoliko godina. Matori je neverovatan. Bio je najbolji pre dvadesetak godina, ali jednostavno voli igru i ne predaje se. Poslednjih par godina nije medju najboljima i stoga mora da igra kvalifikacije, ali mu to ne smeta. Uvek je tu negde, ima ga u prvom kolu, ali godine već čine svoje. King je juče previše grešio, a onda mu je voda ušla u uši. Sada Dejvis igra sa Higinsom, i to će biti repriza sjajnih mečeva od pre 10 godina, ali će ga branilac titule verovatno lako dobiti.

VIlijams je, uz Metjua Stivensa (i sada Megvajera) jedan od igrača koji me je od prvih trenutaka kada sam počeo da više pratim snuker "kupio" svojom neposrednošću i opuštenošću. Nit je prepotentan (a bio je svetski broj 1), nit je mašina koja samo misli na igru. Krajem prošle i početkom ove godine je ušao u sjajnu formu. Pobedio je na prethodnom velikom turniru (nešto kao masters turnir u tenisu) u Kini, prošlog vikenda, i odmah stigao u Šefild na Svetsko prvenstvo. Igrom slučaja, već u drugom kolu sastaju se Roni O' Saliven, već dugo vremena svetski igrač broj 1 (i najveći igrač koga je svet video poslednjih 20 godina - nasuprot mišljenju srpskog komentatora ESa koji veliča narcisoidnog Hendrija) i Mark Vilijams, koji je trenutno možda u najboljoj formi. Biće to meč koji je grehota propustiti.

Najjači utisci prvih nekoliko dana su mi jedan novi mladi kinez Anda Žang koji je igrao 19-ti krajnji frejm protiv Hendrija i nažalost izgubio (igrao sjajno, čak i levom rukom!), odlična forma Dota u sinoćnom prvom delu meča protiv Ebdona, i standradno dobra forma odličnih igrača Kartera i Selbija.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:23 20.04.2010

sav taj fudbal...

Kao covek koji,neizmerno,simpatise West ham...bacam se na pracenje poslednjih utakmica Premijer lige i borbu za opstanak,West ham-a.
Sto se tice domaceg prvenstva,ne sumnjam...iako i nema nekog kvaliteta,Zvezda je Zvezda.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:42 20.04.2010

Re: sav taj fudbal...

Pa, sad, čekićari imaju dosta solidan raspored: Vigan i Siti kod kuće i Fulam u gostima. Sem Sitija, ova druga dva tima su savladiva (možda se sa ovim ne bi složio golman Arsenala )
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:53 20.04.2010

Re: sav taj fudbal...

hehhe,Arsenal i njegovi nesrecni golmani(preko Simana,"Pisonje",pa sve do Almunje,Fabianskog...)
Vigan,je realna opcija...no uzdam se u italijansku vezu protiv Sitija,mada obojica nisu za Premijer ligu...

No,cempionsip...Njukastl se vratio,WBA(zar je iko i sumnjao),sad fige drzimo Notingemu,vreme je da se vrate!
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:10 20.04.2010

Re: sav taj fudbal...

Onda još samo nedostaje QPR
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:47 20.04.2010

Re: sav taj fudbal...

Da,da...QPR i Lids,da ne zaboravimo!
aleksandarz92 aleksandarz92 19:12 20.04.2010

Re: sav taj fudbal...

Da,da...QPR i Lids,da ne zaboravimo!

Lids nikako ne volim od one sezone kad su izbacili Partizan iz kupa UEFA. Nema veze sa Partizanom, al' oni stigoše do polufinala (valjda) a da nisu odigrali utakmicu u gostima. Jedna kod kuće, jedna na neutralnom terenu. Sa Partizanom u Holandiji, zbog nesećamsečega, pa bilo mnogo 'ladno da se ide u Rusiju, pa još nešto slično.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:11 20.04.2010

Snajder

Ovi iz Reala,definitivno,nisu normalni!

3:1 za Inter,,mada cinimi se ofsajd,ovaj gol Milita!
niccolo niccolo 21:38 20.04.2010

Re: Snajder

Neugodan ovaj Inter...
NNN NNN 22:29 20.04.2010

Re: Snajder

Super rezultat!
I dosta otvorena utakmica, a očekujem još bolji revanš.
Unfuckable Unfuckable 07:17 21.04.2010

Re: Snajder

Neugodan ovaj Inter...

izuzetno žilava ekipa, izgiboše za svaku loptu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:01 21.04.2010

Re: Snajder

Da i ja prokomentarišem, dan posle (posle bitke, svi su generali). Kratko ću.

I ja mislim da je Milito bio u ofsajdu kod gola. Vratili su akciju samo jednom, ali se videlo.

Golovi su pali posle kolektivnih akcija tima. Neposredno pre gola Barselone, Inter je imao šansu u kojoj je Milito otišao u mrtvi ugao i šutirao malte ne paralelno sa gol linijom, dok je Snajder bio sam "u srcu šesnaesterca". Samo par minuta kasnije, Maksvel se sjajno probio i ušao uz korner liniju, ali je onda pametno vratio skoro na ivicu šesnaesterca odakle je Pedro dao gol. Sva tri gola Intera su kasnije pala na isti način - dodavanjem igrača, a ne solo akcijama.

Žao mi je što ovo ne vidi komentator RTSa. Momak očigledno nije igrao fudbal (ne kažem da samo igrači treba da komentarišu) ali ne oseća igru. I loži se na imena umesto na igru. A "metronom" trener kao komentator je bio solidan, sem što se previše nametao nepotrebno komplikovanim izrazima.
reanimator reanimator 09:22 21.04.2010

Re: Snajder

Žao mi je što ovo ne vidi komentator RTSa. Momak očigledno nije igrao fudbal (ne kažem da samo igrači treba da komentarišu) ali ne oseća igru. I loži se na imena umesto na igru. A "metronom" trener kao komentator je bio solidan, sem što se previše nametao nepotrebno komplikovanim izrazima.

Razlika izmedju naših (komplet svih) i npr britanskih komentatora (i ne samo komentatora..čak je možda izraženije kod sportskih novinara koji pišu za dnevne novine) je u tome što naši novinari svoj posao shvataju kao radio prenos, pa krenu da prepričavaju šta vide na terenu, a što uzgred vidimo i svi mi. Bez ikakve ambicije da se makar malo upuste u analizu postavke na terenu..taktike...šta je trener pokušao..zašto nije uspelo..ko visi i sl. Ovaj Janković je juče odlično radio posao sportskog novinara, pratio pomeranje linija tima, apostrofirao "krivce" za odredjene situacije.
Stojanović, naravno, više teatralisao, nego što je radio ono za šta je plaćen.
Colin_bgd Colin_bgd 10:17 21.04.2010

Re: Snajder

Razlika izmedju naših (komplet svih) i npr britanskih komentatora (i ne samo komentatora..čak je možda izraženije kod sportskih novinara koji pišu za dnevne novine)

Juce gledam utakmicu na Sky Sport i Andy Gray (ne znam da li je poznat kod nas, Stosic sigurno zna, strucni konsultant na Skyu od samog pocetka, 18 godina, jedan od onih bivsih igraca koji je stavljao glavu gde drugi ne bi ni nogu... poen za frazu, hvala...), jedno sto puta (dobro, dvaput) pogresno proceni Interov ofsajd, i onda se ispravi i kaze ipak nije bio. Znaci, pokusava da aktivno komentarise, ali ne pokusava da se pravi kao da zna sve zivo, a da su svi gledaoci totalni imbecili. Inace, kad gledam utakmice u Britaniji, komentar upotpunjuje prenos i kao takav je gotovo neprimetan, dok kad sam u Beogradu pa gledam na primer premijer ligu, to se ne moze pratiti uopste uz ton, a najmanje smeta pogresan pronansijejsn engleskih imena, mada je i to u ovom digitalnom dobu popravljeno...
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:27 21.04.2010

Re: Snajder

pogresno proceni Interov ofsajd, i onda se ispravi i kaze ipak nije bio

Da, jedna od osobina naših komentatora je da sve komentarišu u definitivnom obliku. Na primer: "bio je ofsajd", umesto da kažu "izgleda da je bio ofsajd".

I ne vide, brate, pola stvari (zato što gledaju u te statistike, jeble ih one, i podatke koje su planirali da nam saopšte). Toliko stvari i nama laicima pred malim ekranima naših TV prijemnika budu odmah vidljive, a njima tek ponovljnei snimak pomaže da vide.
Colin_bgd Colin_bgd 10:39 21.04.2010

Re: Snajder

malim ekranima naših TV prijemnika

ha, ha, ha... ali danas i nisu bas tako mali od 40, 42, 46 incha...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:53 21.04.2010

Re: Snajder

Toliko stvari i nama laicima pred malim ekranima naših TV prijemnika budu odmah vidljive, a njima tek ponovljnei snimak pomaže da vide.

to je zato sto nisu nikad sutnuli loptu i ne znaju filozofiju fudbala, naucili smao teoriju i misle da sve znaju...
reanimator reanimator 10:54 21.04.2010

Re: Snajder

Juce gledam utakmicu na Sky Sport i Andy Gray (ne znam da li je poznat kod nas

Kako nije..prenosi mi svaku tekmu kad igram FIFU :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:13 21.04.2010

Re: Snajder

uce gledam utakmicu na Sky Sport i Andy Gray (ne znam da li je poznat kod nas, Stosic sigurno zna, strucni konsultant na Skyu od samog pocetka, 18 godina

Stosic patriotski gleda samo RTE (irska RTV) gde su strucni konsultanti Martin Keown (bivsi Arsenalov stoper), Ray Houton (covek koji je italijanima dao nezaboravni gol u Bostonu '94) i Grem Sunes (veliki igrac i neuspesni trener)...
Na Sky ne gledam tekme, osim kad se nadjem u pubu , a od engleskih sportskih emisija ne propustam Match of the Day subotom u 22.30 kada gledam kako Gary Lineker fenomenalno vodi emisiju uz srucne konsultatnte Alana Shirera i Alana Hansena (kapitena Liverpula s kraja 80-tih, recimo iz vremena tragedije u Sefildu, kojoj je uzgred pre neki dan bila godisnjica)...

Colin_bgd Colin_bgd 11:29 21.04.2010

Re: Snajder

kada gledam kako Gary Lineker fenomenalno vodi emisiju uz srucne konsultatnte Alana Shirera i Alana Hansena

Meni malo “nedostaju” oni cuveni nasi kombinovani radio prenosi iz sedamdesetih, osamdesetih, kada se gusla prenos i prica, a onda samo odjednom se cuje huk i vriska sa nekog stadiona (tada je, naravno, kod nas jos uvek bilo publike da istu proizvodi) i onda se to pusti 3-4 sekunde koje traju kao vecnost, dok se reporter na kraju ne oglasi sa prvo stadionom, pa onda rezultatom. A nekad je i bilo samo rezultat, na primer jeeedan nulaaa, sad vi znate koji reporter prenosi koju utakmicu, pa se automatski zna stadion, ali onda opet sledi pauza dok se ne kaze ko je dao gol. Hickok je malo dete za tog naseg radio rezisera...

A ovde nesto slicno (u stvari ni priblizno, ali malo podseca) se desava na Sky Sport News, subotom od 3-5 popodne, kada za svaku premijer utakmicu ima po jedan strucni komentator, i onda se redovno u pozadini cuje (dok neko drugi prica) “oh, nooo” ili neki krik, ili povici i onda Jeff (koji vodi emisiju) da slagvort, da vidimo sta je to bilo na Goodison Parku...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:19 21.04.2010

Re: Snajder

Meni malo “nedostaju” oni cuveni nasi kombinovani radio prenosi iz sedamdesetih, osamdesetih, kada se gusla prenos i prica, a onda samo odjednom se cuje huk i vriska sa nekog stadiona (tada je, naravno, kod nas jos uvek bilo publike da istu proizvodi) i onda se to pusti 3-4 sekunde koje traju kao vecnost, dok se reporter na kraju ne oglasi sa prvo stadionom, pa onda rezultatom. A nekad je i bilo samo rezultat, na primer jeeedan nulaaa, sad vi znate koji reporter prenosi koju utakmicu, pa se automatski zna stadion, ali onda opet sledi pauza dok se ne kaze ko je dao gol. Hickok je malo dete za tog naseg radio rezisera...

evo najezio sam se... halilovic pogodio na grbavici za vodjstvo zvezde od 1:0!
NNN NNN 22:09 20.04.2010

Pantelaar


igra u životnoj formi, u poslednjih 10 dana je dao 6 prvenstvenih golova (Ajax je već dao 101 gol u prvenstvu)!

Bilo bi šteta da ne budu prvaci (Bredi teorijski trebaju bodovi za Evropu, NEC-u utakmica nema nikakvog značaja), mada Panta bi se mnogo više radovao tituli na SP
NNN NNN 22:32 20.04.2010

Počeo NBA plej-of


Možemo i o tome malo, mada će Klivlend da bude šampion.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:00 20.04.2010

Re: Počeo NBA plej-of

No,meni se cini...da dolazi,opet,era Lejkersa!Deluju savrseno sastavljeni.
Kobi da bude zvezda,Gasol daje tu evropsku ozbiljnost,Artest granitnu odbranu i veliku dozu ludila,Odom() da pokrije svaki nedostatak,Bajnam klasicni americki centar(sirov,visok i jak ko' bik),deka Fiser daje prekaljeno iskustvo(i poneki "slucajni" kos),,Braun atletike i mladosti,a Farmar i Morison prekopotrebni "beli" deo ekipe,kao i Volton(koji je uz to i "tatin sin",Vujacic evropski kontigent,dodje onako usput i Fil Dzekson,najveci srecnik na svetu!

Ipak,matori Boston,nikad ne otpisati!
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:06 21.04.2010

Re: Počeo NBA plej-of

Pokušao sam da gledam prvu utakmicu Lejkersa i Oklahome, ali nisam mogao. Kao što sam rekao u svom blogu o komentatorima, nisam raspoložen da prisustvujem javnom izlaganju statističkih podataka iz dugogodišnje istorije NBA. Komentar je bio kao da u delu dnevnika o vremenskoj prognozi voditelj uzme da čita stanje Dunava od Bezdana do Kladova.
niccolo niccolo 09:41 21.04.2010

Re: Počeo NBA plej-of

Komentar je bio kao da u delu dnevnika o vremenskoj prognozi voditelj uzme da čita stanje Dunava od Bezdana do Kladova.

libkonz libkonz 22:54 20.04.2010

Komentarisanje

Konačno su se setili da dovedu nekog trenera da pomaže komentatoru. Janković se pokazao kao dobar izbor. Sem jednog detalja u 10 minutu kada ga je Stojanović trebao prekinuti jer je bila izgledna akcija, a sviran nepostojeći ofsajd, dobro su funkcionisali obojica. Nisu bespotrebno upadali jedan drugom u reč i ni jednog momenta nisam imao želju da prebacim na hrvate
doloreshaze doloreshaze 01:22 21.04.2010

NE VOLEM MURINJA

vise no sto ne volem Partizan :)

Bajern mi ne pominjite, mnogo im je i Fiorentina i Mancester! Dusa me boli sto nema sanse da se ponovi finale LS od prosle godine. Ipak! Postoji i dalje sansa da po prvi put neki tim odbrani titulu, sto ce reci Murinjo je nadrlj'o na Nou Kampu!

BARCA MES QUE UN CLUB!!!

P.S. Mnogo mi se svidjaju ovi sportski blogovi. Savrseno osvezenje u moru losih vesti.
reanimator reanimator 07:51 21.04.2010

...

Dakle..da rezimiramo...treći gol iz najčistijeg mogućeg ofsajda i pokradeni za najklasičniji mogući penal (sumnjam i da je bio još jedan penal..kad je Pike povučen u skoku, ali dobro..to bi teško ko sudio u polufinalu, a da nije iz Skandinavije).
U svakom slučaju, jedina lepa stvar sinoć je intervju Ibrahimovića posle tekme, koji se složio da su bili lošiji, uredno odslušao italijanskog novinara, koji transira kao da su uzeli Ligu i na pitanje šta će biti u revanšu mrtav ladan izjavio : "pa dobro..ako je Inter mogao kući da da 3, mi možemo kući da damo 4-5".
Uzeti u obzir da Inter organski ne podnosim još od iz onog perioda kad su pokupovali pola najantipatičnije generacije u istoriji nemačkog fudbala.
antioksidant antioksidant 08:09 21.04.2010

Re: ...

Uzeti u obzir da Inter organski ne podnosim još od iz onog perioda kad su pokupovali pola najantipatičnije generacije u istoriji nemačkog fudbala.
meni je inter generalno cool (ne podnosim milan - mada mrznju uspesno drzim sa strane zbog ekipe koja je sada tamo - na celu sa inzagijem)

moze barsa da smesti petardu interistima ali ce sada biti interesantno pratiti murinja i njegove opstrukcije ( a koliko ce se posvetiti ubijanju igre u barseloni to je sasvim jasno)
I jedan trolić...sad za vikend, pred City - United...igrači izlaze na teren, a ovi preko cele tribine plavu zastavu Welcome to Manchester.
Koje šmekersko gašenje :)
frajerski .ugostili komsije sa sela :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:09 21.04.2010

Re: ...

Colin_bgd Colin_bgd 09:23 21.04.2010

Re: ...

U Mančesteru se zna (kao u Sarajevu) da svi normalni ljudi navijaju za Siti a samo naduveni i za Junajted

Niko iz Mancestera ne navija za United. Za United navija pola Irske (zbog George Besta) i japiji iz Londona i okolnih "home counties". A'rajt man...
Colin_bgd Colin_bgd 09:31 21.04.2010

Re: ...

pokradeni za najklasičniji mogući penal (sumnjam i da je bio još jedan penal..kad je Pike povučen u skoku, ali dobro..to bi teško ko sudio u polufinalu, a da nije iz Skandinavije).

pa dobro, a penali nedosudjeni Chelseaju prosle godine? In the greater scheme of things sto bi se reklo, nivelisano manje-vise... Interesantna utakmica. Ne navijam (emotivno) ni za jedne ni za druge, ali ce biti interesantan revans. Sve je otvoreno i nadam se da ce pobednik ovog duela uzeti trofej, a ne, daleko bilo, Bajern...
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:45 21.04.2010

Re: ...

Ne navijam (emotivno) ni za jedne ni za druge, ali ce biti interesantan revans. Sve je otvoreno i nadam se da ce pobednik ovog duela uzeti trofej, a ne, daleko bilo, Bajern...

Potpuno podržavam. Ni ja nemam svog favorita izmedju ova dva tima. A utakmica je bila dobra, odlična za gledanje, i samo mogu da se nadam da će i revanš i finale biti takvi.
antioksidant antioksidant 09:46 21.04.2010

Re: ...

Colin_bgd
U Mančesteru se zna (kao u Sarajevu) da svi normalni ljudi navijaju za Siti a samo naduveni i za Junajted

Niko iz Mancestera ne navija za United. Za United navija pola Irske (zbog George Besta) i japiji iz Londona i okolnih "home counties". A'rajt man...



a on?
(mada on i nije rodjen u mancesteru a i poceo je da navija za junajted zbog besta - tako da se uklapa u tvoj opis)
antioksidant antioksidant 09:50 21.04.2010

Re: ...

a penali nedosudjeni Chelseaju prosle godine?

to je vec "placeno" gde treba prelepim mesijevim dodavanjem na pola sekunde pre kraja meca
reanimator reanimator 10:01 21.04.2010

Re: ...

Colin_bgd
Ne navijam (emotivno) ni za jedne ni za druge, ali ce biti interesantan revans. Sve je otvoreno i nadam se da ce pobednik ovog duela uzeti trofej, a ne, daleko bilo, Bajern...

Ni ja, osim što smatram da bi prolaz Barse bio...fraza u najavi...pobeda fudbala :)
Inače, navijam da Ligu osvoji Lyon, jer su brate zaslužili. Godinama unazad izbacuju favorite (Real, ManUtd, Juve) i onda prsnu kad je najbitnije. Zaslužili su da jednom dodju do kraja.
Colin_bgd Colin_bgd 10:22 21.04.2010

Re: ...

a on?
(mada on i nije rodjen u mancesteru a i poceo je da navija za junajted zbog besta - tako da se uklapa u tvoj opis)

crna ovca u porodici, ali oprostice mu se, zbog drugih stvari...
NNN NNN 23:50 21.04.2010

Re: ...

Ibrahimović: Materazzi je u tunelu napao Balotellija!
Baloteli je kao moron upropastio 2 super kontre i ceo stadion ga je izvždao.
reanimator reanimator 07:57 21.04.2010

...

I jedan trolić...sad za vikend, pred City - United...igrači izlaze na teren, a ovi preko cele tribine plavu zastavu Welcome to Manchester.
Koje šmekersko gašenje :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:22 21.04.2010

Re: ...

I jedan trolić...sad za vikend, pred City - United...igrači izlaze na teren, a ovi preko cele tribine plavu zastavu Welcome to Manchester.
Koje šmekersko gašenje :)

AO: frajerski .ugostili komsije sa sela :)

U Mančesteru se zna (kao u Sarajevu) da svi normalni ljudi navijaju za Siti a samo naduveni i naloženi za Junajted
escherichije_colic escherichije_colic 16:08 21.04.2010

Re: ...

U Mančesteru se zna (kao u Sarajevu) da svi normalni ljudi navijaju za Siti a samo naduveni i naloženi za Junajted


Sarajevo = Siti ergo Željo = Utd?

Milutin Milošević Milutin Milošević 16:18 21.04.2010

Re: ...

Sarajevo = Siti ergo Željo = Utd?
Za neupućene: upravo obratno

Željo = raja, Sarajevo = papci
Unfuckable Unfuckable 19:38 21.04.2010

Re: ...

U Mančesteru se zna (kao u Sarajevu) da svi normalni ljudi navijaju za Siti a samo naduveni i naloženi za Junajted

khm...
srećom, ja nisam u Mančesteru
niccolo niccolo 11:56 21.04.2010

Samaran

Milutin Milošević Milutin Milošević 13:45 21.04.2010

Re: Samaran

Milutin Milošević Milutin Milošević 16:00 21.04.2010

Tužna priča, i poučna

escherichije_colic escherichije_colic 16:38 21.04.2010

Mundijal

Raduje me što je Inter ove godine stigao tako daleko u najjačem takmičenju - naravno, zbog Dekija Stankovića. Mislim da je ova sezona neprocenjivo iskustvo za njega i može mu dati "edge" za Mundijal. Jedan od ključeva uspeha u Africi biće stabilan, siguran i pouzdan komandant manevra. Osovina Deki-Panta je jako bitna, jer to je taj momenat tranzicije iz odbrane u napad. Kačar ili Kuzmanović, svejedno - obojica su sjajni i verujem da će Deki u svakmo slučaju imati dobrog saradnika. Nikako ne treba zaboraviti naizgled lenjog ali uvek korisnog Milijaša. Ipak, očekujem da Antić konačno promoviše nekog od ranije pomenute dvojice, pogotovo u trkački zahtevnijim tekmama (Gana i Nemačka).

Biće zanimljiv i sastav odbrane. Subotić je zreo za prvih 11 a i Antić ga gotivi. Bane i Kolarov spolja, uz odlične alternative levo (Luković, Drago, Obradović) i nešto neubedljivijeg Rukavinu desno. Možda ne bi bilo loše da isproba Bastu ili Ninkova u pripremama (ne mogu da verujem šta sam napisao, ali takvo je stanje)

Što se krila tiče, samo nek svi budu zdravi i sve je super - Lane, Krasa i Bambi. Fali samo Bole Janković al šta je tu je.

Meni posebno zanimljivo biće poslednje mesto u špicu - ako računamo da su Panta, Žiga i Lazović sigurni. Siguran sam da će Antić povesti bar još jednog klasičnog špica. Da li će se opredeliti za "dugu devetku" tipa Lekića () nešto agilnijeg Mrđu () "vaskrslog" Kežmana () ili nekog petog ... ? Ramba Petkovića ???

I naravno, goša - čovek koji može da primi najgluplji gol na svetu i da brani ono što Bufon ne bi branio. Takvi su najgori, nastranu što ne igra već 3 godine. Iskreno, on me najviše plaši i što je Mundijal bliži, to mi je više krivo za onu svinjariju koja je ispala sa Dišljenkovićem. Dečko je super branio protiv Litvanije i mislim da je selektor to morao uvažiti, pogotovo posle Stojketove greške protiv Francuza.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:59 21.04.2010

Re: Mundijal

Fer analiza
libkonz libkonz 17:18 21.04.2010

Re: Mundijal

stvarno, samo kada bi našli golmana. izgleda da je onaj Brkić iz Vojvodine najbolje rešenje, sa Stojkovićem samo glavobolje. Odustajanje Dišljenkovića od reprezentacije je baš veliki udarac. Da imamo golmana, mogli bismo daleko dogurati.
escherichije_colic escherichije_colic 17:30 21.04.2010

Re: Mundijal

Za ovaj Mundijal, to nam je što nam je. Ne verujem da će se eksperimentisati nešto previše među stativama. Mislim da je Antić prepoznao to pozitivno ludilo kod Stojkovića i zato ga drži tako uporno na golu (uz pretpostavku da je Antić imun na menadžerske pritiske i da to nije pravi razlog što Stojke brani) Ako Stojković bude imao svoj dan u nekom hipotetičkom 1/8 ili 1/4 finala, to može da nas odvede daleko. Nadajmo se samo da će odbrana raditi svoj posao na vrhunskom nivou i što manje izlagati nesrećnog Stojketa šutevima protivnika.
reanimator reanimator 08:08 22.04.2010

Re: Mundijal

Iskreno..ja pamtim samo da je Stojković briljirao protiv Brage. Sve ostalo što pamtim u vezi njega su žešći kiksevi.
Plus, mislim da dečko malo nije normalan, jer mi je vrlo simptomatično to što je promenio 6 timova i svuda je nekom nesporazumu sa trenerom, ne razumeju ga, pokazaće im on i sl.
Inače, mislim da Srbija (sa posebnim akcentom na Zvezdu) ima problem sa nečim što bi moglo da se nazove golmanska škola, koja toliko insistira na zakucavanju za liniju, da to nije normalno. Bukvalno nemamo ni jednog golmana koji će da skine centaršut.
Sećam se kad je Zvonko Milojević došao u Zvezdu i baš na tekmi u Kelnu debitovao u evropskim kupovima. Dečko je skidao lopte na 13 metara i to paradama (u stilu heroja mog detinjstva, Slobodana Janjuša)! Onda ga uzeli pod svoje i do kraja karijere nije kročio van peterca.
niccolo niccolo 15:10 25.04.2010

Re: Mundijal

sa nečim što bi moglo da se nazove golmanska škola

U Srbiji nema škole golmana, niko ni ne pokušava da radi sa golmanima...
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:45 21.04.2010

O Javore


(Zvezda gubi 0:1 na Marakani od Javora,uz ocajan fudbal,nazovimo ga tako.)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:03 21.04.2010

Re: O Javore

stefan.hauzer

(Zvezda gubi 0:1 na Marakani od Javora,uz ocajan fudbal,nazovimo ga tako.)

ako zvezda ne bude bila sampion Srbije za to moze slobodno da zahvali Delijama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana