Društvo| Mediji| Politika| Sport| Život

Izgubili smo-priznajmo

jaksa scekic RSS / 22.04.2010. u 12:49

Vest koja je upravo emitovana na Tanjugu:


Odbaccena optuzznica za pretnje Stankovichevoj
BEOGRAD, 22. aprila (Tanjug) - Prvi osnovni sud
u Beogradu odbacio je danas optuzznicu protiv ssestorice
navijacca "Patrizana" i oslobodio ih odgovornosti za ugrozzavanje
sigurnosti novinarke Brankice Stankovich, zbog skandiranja na
fudbalskoj utakmici Partizan-SSahtjor, 16. decembra prossle
godine.

navijaci.jpg
Odlukom suda navijacci su pussteni iz pritvora,
u kome su bili od dana kada se dogodio incident.
Optuzznica Prvog osnovnog javnog tuzzilasstva
je odbaccena kao podneta od neovlassenog tuzzioca, jer prema
stavu sudskog vecha, u radnjama optuzzenih za koje se terete
nema elemenata krviccnih dela ugrozzavanje sigurnosti i
nasilnicckog ponassanja, vech eventualno kriviccnog dela uvrede.
Sudsko veche, na ccelu sa sudijom Jelenom
Milinovich, smatra da pevanje stihova "Opasna si kao zmija,
prochi chess kao Churuvija" ne sadrzzi kvalifikovanu i ozbiljnu
pretnju koja bi ugrozila bezbednost Stankovicheve.
Sud je optuzznicu odbacio ressenjem na koje
tuzzilasstvo mozze da ulozzi zzalbu Apelaconom sudu u roku od
osam dana.
Kriviccno delo uvrede goni se po privatnoj tuzzbi,
koju mozze da podnese liccno Brankica Stankovicheva.
Sud je ressenjem oslobodio odgovornosti
Gorana Kljesstana, Aleksandra Perissicha, Milana Gudovicha,
Dragana Djurdjevicha, Nemanju Odalovicha i Nemanju
Bogdanovicha.
Optuzznica ih tereti da su 16. decembra 2009.
godine, na stadionu FK Partizan, za vreme utakmice Partizana i
SSahtjora, koja je direktno prenossena na televiziji B92, sa
tribina ugrozili sigurnost novinarke Brankice Stankovich.
Do incidenta na stadionu dosslo je posle
emitovanja visse emisija "Insajder", koju uredjuje i vodi
Stankovicheva, a koji se u poslednjem serijalu bavio huliganstvom
medju navijacckim grupama.
Navijacci fudbalskog kluba "Partizan" na
utakmici su vredjali novinarku B92 i uputili joj pretnje smrchu,
skandirajuchi sa tribina "Opasna si kao zmija, prochi chess kao
Churuvija".
Sve je bilo pracheno ssutiranjem, udaranjem u
glavu i probadanjem plasticcne lutke, koja je predstavljala
Stankovichevu.
(Kraj) mlj/drm
NNNN

Ajd da budemo posteni i da  kazemo otvoreno :"Drzava gubi bitku sa nasljem."  Na sudjenju osumnjicenima za ubistvo Brica Tatona navijacka atmosfera. Na stadionu se upucavaju. U Skupstini prete jedni drugima, u hodnicima Televizija takodje. Na ekranu isto. Razbijaju se vozovi, prebijaju ljudi na ulici.
Mediji puni nasilja, kica, a ono sto moze da edukuje, da poduci, gura se na programe posle ponoci.
U "Prime Time-u" se biraju desne ruke, vozovodje pricaju sta sve rade dok upravljaju ljudskim zivotima.
Voz me vise u zivotu nece videti.
Ovo drustvo je duboko ogrezlo u nasilje, primitivizam, neukus. Uzimaju se krediti za silikone. Bolje 400 grama silikona nego 16 godina skole.
Ovakvi kakvi smo, slabo ce nas Evropa primiti.
Citav imidz Srbije sveo se na splavove, narodnjake, da cak tako idemo na Eurosong. Bar da im drzava udari porez, pa da ot tih para sagradi Beogradskoj filharmoniji novu zgradu. A mozda da Filharmonija postane prateci bend neke folk zvezde, pa da zaredjaju po Srbiji..Bilo bi tad para.
Srbiji treba jedan veliki remont. Jedna velika renesansa. Jedno veliko mentalno spremanje. Inace bicemo jedno slepo crevo za weekend izivljavanje Evrope.
Zasto sad ozbiljni novinari da se trude, kad od ovog trenutka svaka dileja moze javno, bez zazora da preti. Sta mozemo da ocekujemo sledece na stadionima. Gladijatorske igre. Blizu smo.
Rubikon je nazalost predjen. Tesko nas je vratiti u normalu.

@edit: Moj savet pobednicima je da sad oprave ovako kilavu drzavu na sud, jer su udzaba sedeli pet meseci u pritvoru. Da nadju dobrog advokata, recimo onog sto je uspeo Radovanu da odlozi put za Hag 7 dana (eno ga brani prvooptuzenog za Tatona), i da se ubiju od para.

@edit: danas citam da je Predsednik RRA isao u Las Vegas da gleda nesto usta se ama nic nerazume. Nije ni cudo sto nam je TV program takav, on u leglu Sodome i Gomore, a (moj omiljeni primer) vozovodje pricaju kako su (i druge i sebe) dok su upravljali masinom na sinama.

neko ce dole da napise:"E to je Srbija", e pa necu da Srbija bude to, i ne volim takvu Srbiju.

 

 

 

 

 

 



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 12:54 22.04.2010

Sramota!

Eto, to je ta reforma sudstva.
Ne znam onda zašto čuvaju ministarku pravde, ako pretnje ubistvom ne ugrožavaju nečiju bezbednost...?

Pravda u Srbiji izgleda postoji samo za Uroša, za sve ostale siledžije i ubice...
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:05 22.04.2010

Re: Sramota!

Atomski mrav
Eto, to je ta reforma sudstva.Ne znam onda zašto čuvaju ministarku pravde, ako pretnje ubistvom ne ugrožavaju nečiju bezbednost...?Pravda u Srbiji izgleda postoji samo za Uroša, za sve ostale siledžije i ubice...

Primera u našim običnim, svakodnevnim životima o svakojakim kabadahijama ima mnogo. Svako od nas nosi duboku, ličnu dramu zbog nesavršenstva društva i odsustva pravne države u Srbiji. Dva najsvežija primera pre ovog sramnog o oslobadjanju tzv. navijača, iz Ugrinovaca i sa sudjenja ubicama Brisa Tatona, otvaraju presudna pitanja smisla naše egzistencije i moralnosti opstanka u ovoj i ovakvoj Srbiji. Ako posle 5. oktobra 2000. najveći zlotvori, ratni profiteri i zločinci iz Miloševićevih "godina raspleta" nisu izvedeni pred lice pravde, onda će deceniju kasnije biti sve više OPOMINJUĆIH primera! MISLITE O TOME!
corn mouth corn mouth 16:48 22.04.2010

Sudija Jelena Milinovic

Sudsko veche, na ccelu sa sudijom Jelenom
Milinovich, smatra da pevanje stihova "Opasna si kao zmija,
prochi chess kao Churuvija" ne sadrzzi kvalifikovanu i ozbiljnu
pretnju koja bi ugrozila bezbednost Stankovicheve.


Slučaj Aleksandar Tijanić v. YUCOM - kleveta i uvreda
YUCOM

[...] 13. decembar 2005. godine – održan glavni pretres. Sudeći sudija je Jelena Milinović. Pre početka glavnog pretresa branilac okrivljene Biljane Kovačevć – Vučo ističe da je privatna krivična tužba Aleksandra Tijanića neblagovremena i da sud shodno članu 53. stav 1 ZKPa treba da je odbaci. Prema tekstu Aleksandra Tijanića, objavljenom u listu „Nin“ od 10.03.2005. godine vidi se da je privatni tužilac već tada znao za predmetnu knjigu i da je od tada do dana podnošenja tužbe protekao rok od tri meseca za podnošenje privatne krivične tužbe. Sud donosi rešenje da se glavni pretres održi. Glavni pretres počinje kratkim izlaganjem sadržine privatne krivične tužbe Aleksandra Tijanića. Zatim Biljana Kovačević – Vučo iznosi svoju odbranu. Tokom glavnog pretresa sudija Jelena Milinović dozvoljava privatnom tužiocu da izlazi iz okvira navedenih u privatnoj krivičnoj tužbi i vređa okrivljenu.

[...] 3. mart 2006. godine – pritužba okrivljene Biljane Kovačević – Vučo upućena predsedniku Prvog opštinskog suda u Beogradu, Miodragu Majiću. Pritužba se odnosi na postupanje u predmetu koji se vodi po privatnoj krivičnoj tužbi Aleksandra Tijanića protiv Biljane Kovačević – Vučo za klevetu i uvredu. Konkretno pritužba je upućena iz sledećih razloga:
- Sudija Jelena Milinović nije postupila shodno članu 439. st.1 ZKPa koji predviđa da sud kada primi privatnu tužbu između ostalog prethodno ispituje da li postoje uslovi za odbacivanje privatne tužbe. I pored toga što je branilac okrivljene istakao prigov neblagovremenosti, umesto da odluči o prigovoru, sudija donosi rešenje kojim određuje pauzu a nako toga otvara glavni pretres bez ikakve odluke o istaknutom prigovoru i upušta se u raspravljanje po zahtevu iz tužbe koja je podneta posle zakonom propisanog roka.
- Glavni pretres od 13.12.2005. godine protekao je bez intervencije sudije na estradno političku predstavu koju je privatni tužilac Aleksandar Tijanić prikazao u sudnici. Sudija ne samo da nije uvodila red u sudnici, ne samo da nije rukovodila glavnim pretresom nego je aktivno doprinela da se ceo sud i postupak izvrgne ruglu i da manipulacija tužioca pitanjima i iskrivljavanje činjenica dobiju i na suđenju i sutradan u medijima senzacionalističko cirkuzantski karakter. Aleksandru Tijaniću je dozvoljeno da se bahato ponaša, preti, dobacuje, diktira postupak i postavlja pitanja koja nemaju nikakve veze sa predmetom.
- 1.marta 2006. godine Aleksandar Tijanić, i ako je uredno pozvan nije došao na glavni pretres. Prema odredbi člana 59. stav 1 ZKPa smatra se da je privatni tužilac odustao od tužbe ako je uredno pozvan a nije došao na glavni pretres. Sudija Milinović ne primenjuje član 59. st. 1. ZKPa.

[...] 29. mart 2006. godine - glavni pretres je održan. Konstatuje se da odbrana ne traži izuzeće postupajućeg sudije. Zbog velikog interesovanja javnosti suđenje se održava u velikoj sudnici Palate pravde. Privatni tužilac Aleksandar Tijanić negodovao je zbog prisustva javnosti na suđenju i vređao prisutna lica. Sudija Milinović nije reagovala na izrečene uvrede sa obrazloženjem da se to odnosi na treća lica te sud nema nikakve procesne mogućnosti da reaguje. Kako je od poslednjeg održanog ročišta protekao zakonski rok od četiri meseca, sudija donosi rešenje da glavni pretres počinje iznova. Čita se privatna krivična tužba i saslušava se okrivljena Biljana Kovačević – Vučo. Sudija Milinović i na ovom glavnom pretresu dozvoljava privatnom tužiocu Aleksandru Tijaniću da postavlja pitanja koja izlaze iz okvira tužbe, sugestivna pitanja i da vređa okrivljenu.

link

nestor92 nestor92 19:13 22.04.2010

A sto ne pitate...

... gde je sudija koja je na kraju odbacila Tijanicevu tuzbu?

Cisto onako, da vidim da li znate.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:56 23.04.2010

Re: Sramota!

Atomski mrav
Pravda u Srbiji izgleda postoji samo za Uroša, za sve ostale siledžije i ubice...


Nadajmo se da ipak nije tako. Ohrabrujuce zvuci ova Homenova izjava: Upravo zbog toga će Ministarstvo pravde podneti inicijativu nadležnom organu, a to je Visoki savet sudstva da preispita postupanje suda i da se primeni po prvi put nova nadležnost koju je dobio Visoki savet sudstva, a to je mogućnost izricanja disciplinskih mera protiv sudije, a koja je u krajnjoj instanci mogućnost razrešenja sudije

Van zdravog razuma je tvrditi da skandiranje "proci ces kao Curuvija" i pri tom jos sutiranje i rastrzanje Brankicine lutke nije pretnja. Ako to nije pretnja smrcu, sta onda jeste?! Ovde se doduse verovatno ne radi o tome da su oni koji su to skandirali zbilja nameravali i da ostvare tu svoju pretnju (mada se ne moze ni to iskljuciti) nego "samo" da je zaplase i odvrate od bavljenja "navijackom problematikom". Ali pretnja ostaje pretnja i ako ova odluka suda ne bude promenjena onda je Srbija karikatura od pravne drzave ...
corn mouth corn mouth 13:17 23.04.2010

Re: A sto ne pitate...

A sto ne pitate...
... gde je sudija koja je na kraju odbacila Tijanicevu tuzbu?

zaista, gde je?
nestor92 nestor92 14:18 23.04.2010

Re: A sto ne pitate...

Neema
Colin_bgd Colin_bgd 13:07 22.04.2010

Nije imidz...

Citav imidz Srbije sveo se na splavove, narodnjake

Nije imidz, to mi sustinski, na zalost i jesmo. Samo to...
krkar krkar 13:13 22.04.2010

Ostav, ponovi radnju


Pošto će ovde svakako da pukne, i to žestoko, preporuka onima koji dođu na vlast da ipak ne propuste kakvu-takvu lustraciju i 6. oktobar.

Čak i ako na vlast dođu miroljubivi navijači. Nek oni lustriraju nas. Bar da se više ne lažemo i da se zna ko je ko.
ana_radmilovic ana_radmilovic 13:27 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

krkar

Pošto će ovde svakako da pukne, i to žestoko, preporuka onima koji dođu na vlast da ipak ne propuste kakvu-takvu lustraciju i 6. oktobar.

Čak i ako na vlast dođu miroljubivi navijači. Nek oni lustriraju nas. Bar da se više ne lažemo i da se zna ko je ko.


a ko ste to vi i ko su oni
ne vidim ko bi, i koga, i sa kojim moralnim pravom mogao da lustrira u srbiji.
da li lustrirati sve koji su se, što bi rekao drago, spuštali niz nacionalno uže? da li iz te lustracije izuzeti one koji su se predomislili '91 ili '92 ili možda '95. ili 2000. ili 2008... ili, u slučaju da na vlas' dodju oni za koje glasaš z' inat - lustrirati sve koji pominju eu? a kako, kad i oni 'oće integracije?
wukadin wukadin 14:06 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

a ko ste to vi i ko su oni


druga i prva Srbija
obrenovici protiv karadjordjevica, zvezda protiv partizana, partizani protiv cetnika, Dobrica protiv Latinke...
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 14:28 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

Čak i ako na vlast dođu miroljubivi navijači


pa ni ta ti nije bez neke. eto, dodju na vlast, lustriraju nas, za 200 godina dodju istrazivaci, urodjenici se preobrate u hriscanstvo, prestanu da jedu misionare, i za nekih 700 godina od ovog ovde ispadne civilizovana zemlja. kontam, kad nema kise dobar je i grad
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:34 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

krkar

Pošto će ovde svakako da pukne, i to žestoko, preporuka onima koji dođu na vlast da ipak ne propuste kakvu-takvu lustraciju i 6. oktobar.

Čak i ako na vlast dođu miroljubivi navijači. Nek oni lustriraju nas. Bar da se više ne lažemo i da se zna ko je ko.


Sta ce da pukne? Nista. Vecina je sisla sa plaine i dosla pravo u grad i sirom otvorenih ociju i usta uziva u, sto neko gore rece, "splavovima i pevaljkama" i sasvim im je dobro, nikad bolje..voze se po gradu, vioze motore ludacki, grade se, otimaju delove zgrada za sebe i svoju uzu i siru porodicu, seku drvece po starim ulicama, rade sta hoce, vode zemlju-VLADAJU i njihovo je carstvo nebesko. Koji to narod u Srbiji, trenutno, ima svest da je revolucionarna promena potrebna? Da li je to onaj narod cija deca razbijaju grad u kome zive, koriste metalne sipke, lance i ostala gvozdena pomagala?
krkar krkar 14:38 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

pa ni ta ti nije bez neke. eto, dodju na vlast, lustriraju nas, za 200 godina dodju istrazivaci, urodjenici se preobrate u hriscanstvo, prestanu da jedu misionare, i za nekih 700 godina od ovog ovde ispadne civilizovana zemlja. kontam, kad nema kise dobar je i grad


Tebe i mene će da nabiju na kolac, bez ikakve sumnje. Ali ipak mi je kakva-takva uteha da će, recimo mog komšiju agresivnog patriJotskog idiJota koji mi ide na nerve da pojedu kad potroše sve druge prehrambene resurse.


jaksa scekic jaksa scekic 14:42 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

krkar
pa ni ta ti nije bez neke. eto, dodju na vlast, lustriraju nas, za 200 godina dodju istrazivaci, urodjenici se preobrate u hriscanstvo, prestanu da jedu misionare, i za nekih 700 godina od ovog ovde ispadne civilizovana zemlja. kontam, kad nema kise dobar je i grad


Tebe i mene će da nabiju na kolac, bez ikakve sumnje. Ali ipak mi je kakva-takva uteha da će, recimo mog komšiju agresivnog patriJotskog idiJota koji mi ide na nerve da pojedu kad potroše sve druge prehrambene resurse.




Za Vasketa znam da se nece nesto ovajditi, usuk'o mi se nesto, a kako stoje stvari kod Vas , il pada kuvanje, il koza za dobos
Lionsgate Lionsgate 14:44 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

Sta ce da pukne? Nista.

Mozda pukne nekoliko blokada Nemanjine ulice ispred sedista Vlade, podeli se par plata (najavise da prodaju Telekom), sve opet legne na svoje mesto i bude to nista. . . ne zaboravimo da su se sva pucanja u Srbiji desavala uz obilatu pomoc sa strane, ovaj put nema nikoga kome je u interesu da u Srbiji (opet) pukne.
krkar krkar 14:46 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

Za Vasketa znam da se nece nesto ovajditi, usuk'o mi se nesto, a kako stoje stvari kod Vas , il pada kuvanje, il koza za dobos


Na kolac, Jakša, ne na ražanj
jaksa scekic jaksa scekic 14:55 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

krkar
Za Vasketa znam da se nece nesto ovajditi, usuk'o mi se nesto, a kako stoje stvari kod Vas , il pada kuvanje, il koza za dobos


Na kolac, Jakša, ne na ražanj


U Srba se to za cas polozi vodoravno :))))
krkar krkar 15:28 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

Koji to narod u Srbiji, trenutno, ima svest da je revolucionarna promena potrebna? Da li je to onaj narod cija deca razbijaju grad u kome zive, koriste metalne sipke, lance i ostala gvozdena pomagala?


Uopšte ne mislim da iko ima svest o ikakvoj potrebi drastične promene. Ali mislim da će negde da pukne. Ne znam ni šta će da bude katalizator ni kada ni kako, ali osećam da će da pukne.
AlexDunja AlexDunja 15:36 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

Ne znam ni šta će da bude katalizator ni kada ni kako, ali osećam da će da pukne.


da znaš da nisi jedini.
baš sam nedavno razgovarala sa jednim prijateljem,
čije mišljenje veoma uvažavam, koji ima veliko
iskustvo i veoma dobro poznaje ljude i prilike.

skoro identično mišljenje ima kao ti.
i taj osećaj o kome pričaš.
meni je ovaj tvoj blog kao dežavi.
jaksa scekic jaksa scekic 15:52 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

krkar
Koji to narod u Srbiji, trenutno, ima svest da je revolucionarna promena potrebna? Da li je to onaj narod cija deca razbijaju grad u kome zive, koriste metalne sipke, lance i ostala gvozdena pomagala?


Uopšte ne mislim da iko ima svest o ikakvoj potrebi drastične promene. Ali mislim da će negde da pukne. Ne znam ni šta će da bude katalizator ni kada ni kako, ali osećam da će da pukne.


Dobar osecaj , desice se na nekoj sitnici
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 16:27 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

Tebe i mene će da nabiju na kolac, bez ikakve sumnje. Ali ipak mi je kakva-takva uteha da će, recimo mog komšiju agresivnog patriJotskog idiJota koji mi ide na nerve da pojedu kad potroše sve druge prehrambene resurse.



ako je za polzu i naukovanije narodu serbskomu, neka nas i pojedu... manj' ako nesto nauce
krkar krkar 17:35 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

Dobar osecaj , desice se na nekoj sitnici




Bratska Rusija
Isti slučaj, drugi sajt (I deo)
II deo

odnosno ovako:

Čile
Japan
Egipat
Alžir poučno
Argentina takođe poučno


ili bilo šta od ovoga

Turska
USA
Indonezija
Kenija
Grčka
Kongo
dragan7557 dragan7557 18:04 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

Tebe i mene će da nabiju na kolac,

Pa onda novi bestseler:

"Dunavu Čuprija"

cerski
mariopan mariopan 22:01 22.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju

krkar
Koji to narod u Srbiji, trenutno, ima svest da je revolucionarna promena potrebna? Da li je to onaj narod cija deca razbijaju grad u kome zive, koriste metalne sipke, lance i ostala gvozdena pomagala?


Uopšte ne mislim da iko ima svest o ikakvoj potrebi drastične promene. Ali mislim da će negde da pukne. Ne znam ni šta će da bude katalizator ni kada ni kako, ali osećam da će da pukne.

Ja se kladila da će biti pre zime, ail videćemo..
Cocoa Cocoa 12:55 23.04.2010

Re: Ostav, ponovi radnju


druga i prva Srbija
obrenovici protiv karadjordjevica, zvezda protiv partizana, partizani protiv cetnika, Dobrica protiv Latinke...


Koštunica i njegovi droidi protiv zdravog razuma.
wukadin wukadin 13:15 22.04.2010

Ko priznaje

pola mu se dodaje
Propade jos jedna institucija demokratije u Srbiji. Sledeci na redu je Jugoslav Kockalone Poligraf. Rece kod Olje Darkerke da je napad na njega = napad na B92 = napad na sve zivo... Sve zato sto je pozvao lice sa poternice da se javi u emisiju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:27 22.04.2010

Re: Ko priznaje

u pretnjama brankici učestvovali su i košarkaši lično.

libkonz libkonz 13:28 22.04.2010

Re: Ko priznaje

Jugoslav

za mene najobjektivniji novinar u Srbiji !
a u državi je sve puklo. ostalo je samo "drži vodu dok majstori odu".
JJ Beba JJ Beba 13:48 22.04.2010

Re: Ko priznaje

a u državi je sve puklo.

ne, država je pukla
wukadin wukadin 13:48 22.04.2010

Re: Ko priznaje

зев-зев (за европски вождовац)
Па тужите и кошаркаше... Баш ме занима да видим исход парнице.
pedja1008 pedja1008 15:06 22.04.2010

Re: Ko priznaje

wukadin
pola mu se dodaje
Propade jos jedna institucija demokratije u Srbiji. Sledeci na redu je Jugoslav Kockalone Poligraf. Rece kod Olje Darkerke da je napad na njega = napad na B92 = napad na sve zivo... Sve zato sto je pozvao lice sa poternice da se javi u emisiju.

Cime li ste ti drogiras?
wukadin wukadin 09:43 23.04.2010

Re: Ko priznaje

Cime li ste ti drogiras?


Vama!
alselone alselone 13:19 22.04.2010

Sramota

Kako je jedan pametan covek, Stojan iz Sljigovaca, rekao: Nema od njega ni go qjurac, on je svoje odvrmorio. Ja bih samo malo promenio - nema od nas ni go qjurac, mi smo svoje odvrmorili. Pucamo po savovima, cini mi se da nista vise ne funkcionise.


P.S. Voleo bih da mi neko objasni kako i zasto nase agencije pisu i dalje ovako 2011. godine!?

Odbaccena optuzznica za pretnje Stankovichevoj
antioksidant antioksidant 13:21 22.04.2010

...

Sudsko veche, na ccelu sa sudijom Jelenom
Milinovich, smatra da pevanje stihova "Opasna si kao zmija,
prochi chess kao Churuvija" ne sadrzzi kvalifikovanu i ozbiljnu
pretnju koja bi ugrozila bezbednost Stankovicheve.

тужно
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:35 22.04.2010

Re: ...

Sudsko veche, na ccelu sa sudijom Jelenom
Milinovich, smatra da pevanje stihova "Opasna si kao zmija,
prochi chess kao Churuvija" ne sadrzzi kvalifikovanu i ozbiljnu
pretnju koja bi ugrozila bezbednost Stankovicheve.


Nije to toliko nelogicno, jer gdja. Milanovic moze reci da nije jasno ko je taj Curuvija i kako je on zavrsio, posto se njene kolege isto tako vec 12 godina prave ludi satro resavajuci slucaj.
Inner Party Inner Party 13:32 22.04.2010

"Citav imidz Srbije sveo se na splavove"

Pa i to je neki imidz...



Jasno je valjda svima ovde da Srbija nikad nece biti Svajcarska a boga mi ni Slovenija.

Ali jedno je nesredjenost drustva, a drugo je tolerancija kriminala u drzavi. Ovo sa gledanjem kroz prste "navijacima" je skandalozno. Ako je za utehu, sve te "navijace" cemo sigurno jos poimence vidjati - sto u crnoj hronici, sto po cituljama... Ali dotle ce neko stvarno biti prebijen ili ubijen!
jovadokrova jovadokrova 13:38 22.04.2010

Ovo su ilustracije odsustva lustracije

Ovo su ilustracije odsustva lustracije. Posle nek se neko bavi istraživačkim novinarstvom novinarstvom... Dal bi ste svom detetu poželeli da je hrabro, inteligentno, pošteno itd. kao Brankica Stanković? A pokušavamo da ih (našu decu)vaspitamo da budu takva... ali...život je TRANZICIJA

Veliki pozdrav za Brankicu, ako ikako mogu da joj pomognem, nek mi se javi.
jovadokrova jovadokrova 13:39 22.04.2010

Ovo su ilustracije odsustva lustracije

Al ipak, što kaže SOH "Sutra je novi dan". Proći će i tranzicija.
asparagus asparagus 13:42 22.04.2010

cek cek cek

Hoce li neko da mi objasni zasto su doticni bili u pritvoru vise od 5 meseci?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 13:47 22.04.2010

rece onomad pametan covek

"Ako hoces da znas kakva je neka drzava i njena uprava, i
kakva im je buducnost, gledaj samo da saznas koliko u toj zemlji
ima cestitih i nevinih ljudi po zatvorima, a koliko zlikovaca
i prestupnika na slobodi. To ce ti najbolje kazati."
jovadokrova jovadokrova 13:53 22.04.2010

Osudite Brankicu!

Ma ljudi, šta vam je, Brankica je sve to organizovala. Ona je nagovorila tu nevinu dečicu da joj pevaju pesmu, za koju je ona napisala tekst, nabavila im lutku za mučenje. Ona je i sredila da ih drže u zatvoru.
tajatehno tajatehno 13:58 22.04.2010

Dozvola

Sada im je i formalno izdata dozvola da je bez problema ubiju.
marastockhausen marastockhausen 14:06 22.04.2010

Beznadezna zemlja...

Beznadezno, bez kompasa, razuma, mudrosti i obrazovanja. Plasim se zemlje u kojoj vladaju kriminal(ci), bezakonje, nasilje i patrijarhat, u kojoj caruju bezosecajnost, primitivizam i pohlepa.
Danas Brankica, sutra Vi, za koju godinu nasa deca...
Jadna zemlja.
gradjani_nn gradjani_nn 14:09 22.04.2010

DA

Srbiji treba jedan veliki remont. Jedna velika renesansa. Jedno veliko mentalno spremanje. Inace bicemo jedno slepo crevo za weekend izivljavanje Evrope.
jovadokrova jovadokrova 14:19 22.04.2010

Re: DA

U zdravom telu zdrav duh.
docsumann docsumann 14:11 22.04.2010

stadioni - ogledala nacije?

Samo jedna mala digresija, u SAD na primer potpuno su nepoznati ponašanje i spadi navijača na stadionima kao u Evropi (ex Yu, Grčka, Turska, Italija, i do Hejsela - Engleska) ili Južnoj Americi, a opet imaju ubjedljivo najveću stopu kriminala, o ubistvima da i ne govorimo.
Atomski mrav Atomski mrav 14:17 22.04.2010

Re: stadioni - ogledala nacije?

Zato što nemaju tzv. "navijačke grupe" pune kojekakvog ološa...
jovadokrova jovadokrova 14:21 22.04.2010

Re: stadioni - ogledala nacije?

Него Чирлидерсице, свака им част
docsumann docsumann 14:46 22.04.2010

Re: stadioni - ogledala nacije?

I na toj Partizanovoj košarkaškoj utakmici su nastupale čirlidersice u pauzama između četvrtina.
Možda u našem slučaju one samo uvećevaju agresivnost navijača, potpirujući njihove seksualne frustracije.
medjutim92 medjutim92 15:03 22.04.2010

Re: stadioni - ogledala nacije?

docsumann
I na toj Partizanovoj košarkaškoj utakmici su nastupale čirlidersice u pauzama između četvrtina.
Možda u našem slučaju one samo uvećevaju agresivnost navijača, potpirujući njihove seksualne frustracije.


Nije ti džabe Crag Hack tu gde je
docsumann docsumann 18:42 22.04.2010

Re: stadioni - ogledala nacije?

Nije ti džabe Crag Hack tu gde je


homm3 forever !
Filip2412 Filip2412 14:27 22.04.2010

...

katastrofa, sta reci... ako je igracima dozvoljeno nasilje i pretnje novinarima zasto bi navijaci bili kaznjavani

ovo postaje divljacko drustvo
nestor92 nestor92 14:43 22.04.2010

Pitam se...

... zasto.

Nije da sudija ne zna, siguran sam da zna, a opet oslobadjanje...

Da li je pevanje uvredljive pesme koja sadrzi pretnju na utakmici ugrozavanje sigurnosti? Pa najcesce nije, ali u konkretnom slucaju ...

Okolnosti su bile takve da se ovde ( barem ja tako mislim ) ne radi samo o uvredi. Imali smo ubistvo, odnosno premlacivanje na smrt navijaca. Imali smo seriju emisija autorke koja navijacke grupe prikazuje kao ne samo navijacke. U tom trenutku to je pretnja, pa bez obzira da li su konkretni likovi zaista mislili da treba da prodje kao Curuvija ili su samo svoju frustraciju i mrznju pretocili u to sto su pevali.

Tako da mislim da je sudija pogresila. A sad ... mislim da je mogla da se opredeli za kompromisno resenje i osudi ih makar na toliko koliko su proveli u pritvoru, a ovako...

Jer onda, zasto su ih drzali u pritvoru toliko? I ne treba im ne znam kakav advokat da bi naplatili pare od drzave, ukoliko ovakva presuda opstane.

A mislim da nece. Bice da ce drugostepeni sud da delimicno ispravi ono sto je ucinjeno.
inco inco 14:55 22.04.2010

Pravda je slepa...

Opasna si kao zmija,
Procices k'o Curuvija...
Ku*vo Jelena, ku*vo Jelena...

Po oceni najvise instance pravde - suda - kao i predsedavajuce sudskog veca kojoj je stih upucen - ovaj stih ne sadrzi ni pretnju, ni uvredu. Predlazem da se peva sto cesce i sto masovnije.
nestor92 nestor92 19:36 22.04.2010

Re: Pravda je slepa...

Ne, ne, stao je na stanoviste da ne sadrzi pretnju, nego uvredu.

Stoga, cuvajte se privatne tuzbe.

A i nije u duhu onoga za sta se ( valjda ) zalazemo.
Unfuckable Unfuckable 19:39 22.04.2010

Re: Pravda je slepa...

Ne, ne, stao je na stanoviste da ne sadrzi pretnju, nego uvredu.

pa da, lepo primećeno, samo što ja to čitam i kao poruku da Država tu ne vidi ništa problematično, a ti podigni privatnu tužbu (ako smeš)
Dejan K. Dejan K. 15:03 22.04.2010

Izgubili smo-priznajmo

Na zalost, potpuno si u pravu Jaksa! Odlicne observacije. Medjutim sta i kako preduzeti? Kako uticati na drustvo da se promeni?

Devedesete godine i tadasnji potpuni raspad moralnog sistema je sada dosao za naplatu. Izrasle su generacije, gradske, ne samo planinske, koje su bez ikakvog RAZUMEVANJA sta je dobro a sta lose. Citam malopre na FACEBOOKU komentare na smrt gospodje Kovacevic - Vuco. Veca grupa diskutanata se RADUJE njenoj smrti. Nisu razumeli komentar jednog ucesnika u diskusiji, je to lose, neljudski i necivilizovano. ISKRENO nisu razumeli. Ta grupa ljudi su buduci politicari ove zemlje, ocigledno, jer se potpuno uklapaju u potreban moral.

Mislim da je ovakvo ponasanje drustva posledica i odlaska nekoliko stotina hiljada mladih i skolovanih ljudi iz zemlje. Ko je za taj zlocin odgovoran? Kome sudu ovu nesrecu prijaviti?

Kako remontovati mentalitet i moralne vrednosti? Koliko generacija ce biti potrebno? To je najveci zlocin koji je, po meni, napravljen za vreme vladanja Slobodana Milosevica i inih. Za takvo (ne)delo nema suda. Samo patnje onih koji ne znaju sta cine. Verujem da ce ih stici jednoga dana patnja i kazna (ne kao Bozja vec ovozemaljska kazna)!

docsumann docsumann 15:48 22.04.2010

Re: Izgubili smo-priznajmo

Pravo pitanje je - kako uopšte mjenjati društvene okolnosti?
Kako suzbiti kriminal, narkomaniju, sve vidove nasilja, diskriminacije, netolerancije...
Stalno nam govore kako je za to potrebna politička volja?! Kakva je to uopšte kategorija? Nešto poput volje za moć, ili volje potrebne da se ostavi (kolektivno)pušenje.
Kakva je naša volja da i dalje izlazimo na izbore i utičemo (?) na izbor onih koji bi trebali da svojim mističnim djelovanjem prizovu taj metafizički entitet? Koliko sam se samo pametnih ljudi, sociologa, psihologa, politikologa, humanista i neohumanista, i njihovih mudrih tumačenja naslušao za sve ove godine življenja u državama koje su bile (i jesu) zahvalne za njihove analize, ali očajne za življenje. I šta se time promjenilo? Da li iko od nas može da se sjeti i jedne političke diskusije, tribine, okruglog stola (a bilo ih je na hiljade), u kome je jedan od sagovornika priznao suparniku da ga je ubjedio argumentovanošću iznesenih stavova i da će promjeniti svoje mišljenje. Da li se ikad išta stvarno promjenilo? Možda na gore (početkom 90-tih). Entropija sistema neumitno raste sama od sebe...
Moguće promjene vidim jedino u jednom daleko širem kontekstu, ali o tome možda neki drugi put...

dragan7557 dragan7557 18:16 22.04.2010

Re: Izgubili smo-priznajmo


Devedesete godine i tadasnji potpuni raspad moralnog sistema je sada dosao za naplatu.


Pre će biti da je u pitanju višegodišnja pretplata nego jednokratni račun.

cerski
Atomski mrav Atomski mrav 15:06 22.04.2010

Posle ovakve presude...

... nisam iznenađen čak ni ovakvom vešću:

Pronađeni mrtvi u Vladinom vozilu
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:53 22.04.2010

Re: Posle ovakve presude...

Atomski mrav
... nisam iznenađen čak ni ovakvom vešću:

Pronađeni mrtvi u Vladinom vozilu

upravo htedoh da napišem.

šta je to? kakav je motiv? kad ćemo saznati?
verovatno nikad, kao ni za milion takvih slučajeva.

p.s. i zašto su ceo dan vrteli priču da su neidentifikovani leševi?
dok ne smisle priču, šta li.
jaksa scekic jaksa scekic 16:00 22.04.2010

Re: Posle ovakve presude...

Exitus Letalis
Atomski mrav
... nisam iznenađen čak ni ovakvom vešću:

Pronađeni mrtvi u Vladinom vozilu

upravo htedoh da napišem.

šta je to? kakav je motiv? kad ćemo saznati?
verovatno nikad, kao ni za milion takvih slučajeva.

p.s. i zašto su ceo dan vrteli priču da su neidentifikovani leševi?
dok ne smisle priču, šta li.


Evo detalja

[/url][url=http://www.pressonline.rs/sr/vesti/hronika/story/113687/Misteriozno+ubistvo+u+vladinoj+limuzini!.html]
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:45 22.04.2010

Re: Posle ovakve presude...

ma znam, imali su detalje i ranije.
imale su te osobe dokumenta kod sebe.
nego su se premišljali ... da smuljaju nešto ... ako može ...

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:43 22.04.2010

da li ta sutkinja moze mirno da spava

jer prema
stavu sudskog vecha, u radnjama optuzzenih za koje se terete
nema elemenata krviccnih dela ugrozzavanje sigurnosti i
nasilnicckog ponassanja, vech eventualno kriviccnog dela uvrede.
Sudsko veche, na ccelu sa sudijom Jelenom
Milinovich,
smatra da pevanje stihova "Opasna si kao zmija,
prochi chess kao Churuvija" ne sadrzzi kvalifikovanu i ozbiljnu
pretnju koja bi ugrozila bezbednost Stankovicheve.


"Opasna si, Jelena Milinovic, kao zmija,
prochi chess kao Churuvija"...

pa me sad tuzite za UVREDU!
krkar krkar 15:48 22.04.2010

Re: da li ta sutkinja moze mirno da spava

"Opasna si, Jelena Milinovic, kao zmija,
prochi chess kao Churuvija"...


Sad će da se prepadne da je ne gađaš pernicom.

Exitus Letalis Exitus Letalis 15:55 22.04.2010

Re: da li ta sutkinja moze mirno da spava

"Opasna si, Jelena Milinovic, kao zmija,
prochi chess kao Churuvija"...

pa me sad tuzite za UVREDU!

ma jok bre, nečiji sestrić među njima.
neće svoj svome...
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:46 22.04.2010

Da su barem...

... popili šampanjac pa da ih kazne barem novčano. Ovako, još će im isplatiti ležarinu.

Sve mi više ovo liči na 2003. godinu. Nažalost.
Boris Drenca Boris Drenca 15:57 22.04.2010

Koga briga za drzavu...mi smo ugrozeni

Ajd da budemo posteni i da kazemo otvoreno :"Drzava gubi bitku sa nasljem."


Drzava ne postoji...osim oko pitanja tabli...argumentacija je preobimna za blog. Problem je sto su ovi na ulici

Sto bi rekao Krkar ...bar Jamajka nece priznati Kosovo
jaksa scekic jaksa scekic 16:01 22.04.2010

Re: Koga briga za drzavu...mi smo ugrozeni

Boris Drenca
Ajd da budemo posteni i da kazemo otvoreno :"Drzava gubi bitku sa nasljem."


Drzava ne postoji...osim oko pitanja tabli...argumentacija je preobimna za blog. Problem je sto su ovi na ulici

Sto bi rekao Krkar ...bar Jamajka nece priznati Kosovo


Il zbog ovog


inagadadavida inagadadavida 16:21 22.04.2010

JOS NAM GROBAR FALI ..( pa nek ide u PM)

Sledece sto mozemo da ocekujemo je oslobadjanje osumnjicenih za ubistvo Brisa Tatona ..

Vec se provlaci kroz medije prica o momcima koji su ," hiruske maske nosili jer je tada vec bila aktuelna prica o svinjskom gripu " ......

Ovo sve vise nije ni strasno, ni tuzno, ni oporo ....meni je samo uvredljivo .

Kapiram da ce u pravu ispasti onaj ludi Toma NIkolic , kada kaze "...ali mi HOCEMO da budemo rupa na tepihu..."

I mozda i jeste , kao VKV kopac grobova i najbolji kandidat za ovakvu vukoyebinu od zemlje ...ako nista , bar je jaka simbolika
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:47 22.04.2010

Re: JOS NAM GROBAR FALI ..( pa nek ide u PM)

ali mi smo vec tamo...u pm!
angie01 angie01 17:51 22.04.2010

,

ali mi smo vec tamo...u pm!


e, 'al shta je vama,...pa svi se ovde u toj Pm odlichno snalaze, u tome je problem, shto nam dobro ide u toj sredini, prosto prirodno,...da je mozda drugachije, verovatno bi ljudi na vreme i drugachije reagovali.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:10 22.04.2010

Re: ,

...svi se ovde u toj Pm odlichno snalaze, u tome je problem, shto nam dobro ide u toj sredini...

Heh,ali ja ne vidim da se bas svi dobro snalaze,vidim neki zive...lepo,ajd' tako se izrazimo!
Ako su oni svi,ti sto zive lepo,ondak se razumemo,akomerazumes?

stooges
sanja_idf sanja_idf 18:20 22.04.2010

Re: ,

e, 'al shta je vama,...pa svi se ovde u toj Pm odlichno snalaze, u tome je problem, shto nam dobro ide u toj sredini, prosto prirodno,...da je mozda drugachije, verovatno bi ljudi na vreme i drugachije reagovali.


Nisi bas u pravu... evo u mom Nisu tri samoubistva za dve nedelje - zene u cetrdesetim i pedesetim godinama - pukle, ostavile decu tako... a kako da ih posle svega krivis... kako da ih ne krivis. Tek cujes da je neko skotChio. I tako, odmahnes glavom i kao, dobro... nista novo. A ovaj olos se ne ubija niti samoubija nego proganja. To sto se desava Brankici, sto se desilo mnogima pre i sto ce se desavati mnogima, ne bi bilo toliko tragicno da ne postoje stotine i stotine slucajeva ljudi koji nikada nece smeti da prijave tako nesto, stotine i hiljade slucajeva onih koji se boje i bore, a nemaju glas. I to je zapravo Srbija.
docsumann docsumann 18:20 22.04.2010

Re: ,

Onih kojima dobro ide je znatno manje, al' se bolje vide. Na televizijama, u tabloidima, skupim automobilima...
angie01 angie01 19:01 22.04.2010

Re: ,

sanja_idf
e, 'al shta je vama,...pa svi se ovde u toj Pm odlichno snalaze, u tome je problem, shto nam dobro ide u toj sredini, prosto prirodno,...da je mozda drugachije, verovatno bi ljudi na vreme i drugachije reagovali.Nisi bas u pravu... evo u mom Nisu tri samoubistva za dve nedelje - zene u cetrdesetim i pedesetim godinama - pukle, ostavile decu tako... a kako da ih posle svega krivis... kako da ih ne krivis. Tek cujes da je neko skotChio. I tako, odmahnes glavom i kao, dobro... nista novo. A ovaj olos se ne ubija niti samoubija nego proganja. To sto se desava Brankici, sto se desilo mnogima pre i sto ce se desavati mnogima, ne bi bilo toliko tragicno da ne postoje stotine i stotine slucajeva ljudi koji nikada nece smeti da prijave tako nesto, stotine i hiljade slucajeva onih koji se boje i bore, a nemaju glas. I to je zapravo Srbija.


nisam mislila tako bukavlno,...sushtina mog komentara je da je trebalo reagovati na vreme i nedozvoliti sav ovaj uzas!

chinjenica je da ova cela konstrukcija nije nastala preko noci, nego je godinama gradjena i da ljudi ne chine nishta da to ne dozvole dalje.

pa nije glasanjem zavrshen posao.

glasachi su poslodavci izabranima, da za njih obavaljaju neke poslove na nivou drzave , a u odnosu na njihove programe i ponude-cv-ove.
pa sad, svaki poslodavac, kada nije zadovoljan, smeni zposlenog koji svoj posao ne radi kako treba, a mi ovde samo gundjamo.

zashto ljudi ne izadju na ulice kada nechim nisu zadovoljni-to je njihovo legalno pravo da se izbore za ono shto zele.

ovde je svaki problem na nivolu senzacionalistichke izjave u zutoj shtampi-digne se prashina i nikom nishta.

od sitnica do krupnih stvari.

je l bilo nekih znachajnih protesta za platane-ako se josh bilo ko seca tog tuznog sluchaja-sem Vlade i Ramba?

pa shta onda- ne postoji nikakva volja i svest, evo i Brankica je ispala, kao da je sama za sebe, kao shto je bio i Dejan Anastasijevic- je l neko njga zashtitio kada je u ime svih bio meta oloshu i cela njegova porodica?

Eno, Gospodja Zanka tolike godine sama trazi pravdu za nevino nastradale-koliko se ljudi skupi jednom godishnje da da podrshku tim porodicama koje su vec sve izgubile-pa im tu prvdu duguje drzava,koja je do te tragedije i dovela-?

nikog nije briga,...pa kad problem stigne do pojedinca, ni on vishe nema kome da se okrene.
bandi fornoski bandi fornoski 19:42 22.04.2010

Re: JOS NAM GROBAR FALI ..( pa nek ide u PM)

inagadadavida
Sledece sto mozemo da ocekujemo je oslobadjanje osumnjicenih za ubistvo Brisa Tatona ..

Vec se provlaci kroz medije prica o momcima koji su ," hiruske maske nosili jer je tada vec bila aktuelna prica o svinjskom gripu " ......

Ovo sve vise nije ni strasno, ni tuzno, ni oporo ....meni je samo uvredljivo .



Pa, ako ćemo pravo, ubistvo jeste neka vrsta uvrede. Samo nije baš uvek krivično delo, bar ne u zemlji Srbiji.

Nek ih Taton tuži privatno, ako baš insistira.
Ivan Marović Ivan Marović 18:51 22.04.2010

Čemu defetizam?

Jakša, nije država još poražena, sve dok se Cole ne predaje.
Unfuckable Unfuckable 19:12 22.04.2010

Re: Čemu defetizam?

čekaj bre:
Ministarstvo pravde dovodi u pitanje odluku reformisane sutkinje?
Ne mogu da verujem
Ivan Marović Ivan Marović 19:30 22.04.2010

Re: Čemu defetizam?

Mislim da ta odbrana sutkinje (jednačenje po zvučnosti) zaslužuje poseban blog.
Unfuckable Unfuckable 19:34 22.04.2010

Re: Čemu defetizam?

ispravio, hvala
Nešto drugo mi pada na pamet: gledam neko veče onog Prebega iz Kabineta kako "peva" po tv i najavljuje još mnogo zabavne i zanimljive "muzike", pa - paranoičan, kakav jesam - pomislih da je posleeednji momenat da se dogodi nešto "krupno" ili bar - iritirajuće i zanimljivo.
I da vidiš, kad su od sutradan počele da se ređaju "zanimljivosti" ne mo'š ih prebrojati!
predatortz predatortz 19:40 22.04.2010

I?

Prvi osnovni sud
u Beogradu odbacio je danas optuzznicu protiv ssestorice
navijacca "Patrizana" i oslobodio ih odgovornosti za ugrozzavanje
sigurnosti novinarke Brankice Stankovich, zbog skandiranja na
fudbalskoj utakmici Partizan-SSahtjor, 16. decembra prossle
godine.

Odlukom suda navijacci su pussteni iz pritvora,
u kome su bili od dana kada se dogodio incident.
Optuzznica Prvog osnovnog javnog tuzzilasstva
je odbaccena kao podneta od neovlassenog tuzzioca, jer prema
stavu sudskog vecha, u radnjama optuzzenih za koje se terete
nema elemenata krviccnih dela ugrozzavanje sigurnosti i
nasilnicckog ponassanja, vech eventualno kriviccnog dela uvrede.
[i][/i]

I?
Ko je tu izgubio? Po mom mišljenju samo ludaci koji su sa tribina valjali gluposti pa bili par meseci u istražnom... Ali, njih mi nije žao.

vludvig vludvig 23:51 22.04.2010

Gledam ovaj

Jakšin link na Press i na kraju pročitam i nekoliko komentara.
Jedan piše: "Da se to desilo blizu Marakane,Zvezdi bi zabranili za sva vremena da igraju na svom stadionu."
Drugi piše: "На страну што се ови поубијаше, најважније је да код нас и државни секретар има А8 и шофера!!!"
Jedan komentariše da je u pitanju A6 a ne A8, i još uzgred napiše da ovi naši (valjda novinari) uvek pucaju na najviše. "Zapanjujuće je koliko se naši novinari ne razumeju u automobile. "

Kakve budale je ova zemlja stvorila..
miloradkakmar miloradkakmar 23:55 22.04.2010

Sada

će svi slični da se pozivaju na ovaj primer iz sudske prakse. Tako se stvaraju kriterijumi?!
Tesko nas je vratiti u normalu.
bene_geserit bene_geserit 09:18 23.04.2010

ne ide to tako ...

Drage kolege blogeri: ovo vase horsko pevanje je tipicno u Srbiji - sve bismo na o'ruk. E pa zao mi je, stvari se ne menjaju tako.

Evo kako meni cela stvar izgleda:

- Trazenje ostrije sudske kazne za konkretan zlocin je samo kontraproduktivno (ubacuje medijsku atraktivnost slucaja kao parametar u odlucivanju, vrsi pritisak na pravosudje) i dugorocno moze da izazove samo stetu. Ono sto treba traziti je: ostrija kaznena politika generalno (samo da dodam - to se odnosi na sve zlocine i one koji su pocinili oni koji su politicki bliski vasim stavovima i oni koji su na suprotnoj strani). Dakle ne "maksimalne kazne za ubice Brusa" ili "maksimalne kazne za pretnje Brankici" - kazne ne treba da budu ni maksimalne ni minimalne zato sto se gnusate ili saosecate sa onima koji su zlocine pocinili, nego u skladu sa zakonima i sudskom praksom. Ne vidim zasto bi ubice francuza trebali da dobiju ostriju kaznu od slucajeva ubistava u prethodim napadama navijaca - kaznena politika se ne menja zato sto je neki zlocin vise medijski pokriven ili zato sto je ubijeni stranac. Dakle ostrija kaznena politika - i naci nacin kako do nje doci (a to je dug proces i ne moze na o'ruk).

- Sto se konkretnog povoda za ovaj tekst tice: vrlo hrabro od svih vas sto ZNATE da je sudija donela pogresnu odluku. Ja da bi tako nesto javno rekao: morao bih da budem pravnik i da razumem krivicnio pravo, zatim bih morao da procitam optuznicu i da vidim da li u njoj ima propusta, morao bih da znam kakva je kaznena politika kod nas za tu vrstu prekrsaja/zlocina, da znam kakvi su zakoni bili na snazi u vreme izvrsenja prekrsaja / krivicnog dela, ...

- Da budem posten deluje mi da je kod nas kaznena politika takva da za ovakvu vrstu pretnje niko nije odrobijao vise od 6 meseci tako da mi ne smeta mnogo ovakva presuda. Ono sto mi smeta je: sta se radi po Brankicinim navodima iz Insajdera u vezi ozbiljnih zlocina (sa ozbiljnim kaznama) koje su navodno pocinili neki od navijaca i njihovih vodja. Zasto se time niko ne bavi? Ah da - za to bi morala policija i tuzilastvo ozbiljno da zapne, lakse je ovako na o'ruk: donese se politicka odluka da je pozitivno po buduce glasove da se ovi sto su pretili Brankici kazne, smandrlja se neka optuznica, nije ni bitno koliko valjana ionako cemo da pritisnemo sudije da odrade sta im se kaze, izreku se kazne, sve se to medijski maksimalno proprati i super. I jos imamo pozitivan efekat: svi ce da se plase na dalje da prete nekome ... ako to nije po ukusu onome ko je trenutno na vlasti.

- Zasto se niko ovde ne bavi Homenom i njegovom izjavom? Tako nesto je 1000 puta pogubnije po pravni sistem nego oslobadjajuca prvostepena presuda zbog pretnji Brankici. Covek iz izvrsne grane vlasti vrsi direktan pritisak na pravosudnu - nezavisnu granu vlasti, i niko ga zbog toga ne proziva? U svakoj iole normalnoj zemlji bi odleteo sa funkcije koju obavlja 5 minuta posle takve izjave.
Izvinite ali ja ne zelim da budem clan DSa da bih imao normalnu pravnu zastitu, ne zelim da mediji i izvsrna vlast utice na sudstvo.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:48 23.04.2010

Re: ne ide to tako ...

bene_geserit
Sto se konkretnog povoda za ovaj tekst tice: vrlo hrabro od svih vas sto ZNATE da je sudija donela pogresnu odluku. Ja da bi tako nesto javno rekao: morao bih da budem pravnik i da razumem krivicnio pravo


Pravosudni sistem ne bi imao nikakvu svrhu ako i obicni gradjani ne bi bili u stanju da RAZUMEJU odluke sudova. U ovom slucaju je dovoljno znati srpski jezik na nivou osnovca pa ZNATI da je u pitanju PRETNJA ... Da li je ceo postupak sa formalno-pravne strane u redu je vec druga stvar - to je vec stvar strucnjaka

Da li je Homen prekoracio svoja ovlascenja i izvrsio pritisak na sud je isto komplikovanija stvar za koju je potrebna strucnost. Ako je sudstvo nezavisno to ne znaci da sudija ne moze da napravi gresku (slucajnu ili namernu) i da za to, u drasticnom slucaju, ne bi trebalo da odgovara ... Ja kao gradjanin imam pravo da kritikujem svaku odluku suda i da ocekujem od pravosudnog sistema da greske sudija budu ispravljene. I da rad sudija podleze kontroli ... posebno u Srbiji u kojoj je korupcija (u svim oblastima drustva i posebno u sudstvu) toliko uzela maha ...


Atomski mrav Atomski mrav 10:06 23.04.2010

Re: ne ide to tako ...

Zasto se niko ovde ne bavi Homenom i njegovom izjavom?


Nismo dovoljno stručni
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:38 23.04.2010

Re: ne ide to tako ...

Atomski mrav
Zasto se niko ovde ne bavi Homenom i njegovom izjavom?


Nismo dovoljno stručni



Pa naravno, sta mene kao obicnog gradjanina interesuje da li je krivo sudstvo, zakonodavstvo ili izvrsna vlast (ili svo troje)??? To nek raspravljaju pravnici na njihovim blogovima i strucnim seminarima. Ja samo vidim da oko mene najvise prosperiraju KRIMINALCI. I da obican gradjanin najmanje moze da ocekuje zasititu i od policije i od sudstva ako mu je "protivnicka strana" neki kriminalac ili tajkun (sto je u Srbiji najcesce jedno te isto). Ako neke zastite i ima onda je to samo od obicnih gradjana kao sto je i on ...

Bagzi je pusten iz pritvora posle prvog pokusaja atentata na Djindjica iako su svi znali da je on clan zemunskog klana i da oni spremaju atentat na njega. I ko je odgovarao za to ... niko? A morao je da zaglavi u zatvor i neko iz izvrsne i iz sudske vlasti - pa nek se tamo dogovaraju ko je veci krivac...

Ili drugi primer: seksulano napastvovanje dece je danas jedan od najtezih zlocina u svetu a u Srbiji takav slucaj zastari (onom popu) i nikom nista. A taj sudija kome je to zastarelo ne samo da je morao da leti iz suda nego je morao da zaglavi direktno u zatvor. Osim ako na vreme nije obavestio svog pretpostavljenog u kom slucaju je to moralo da se desi tom pretpostavljenom ...
rascha rascha 21:45 23.04.2010

Re: ne ide to tako ...

PREPORUKA. Jedini normalan komentar ovde.

LINK>
Ne upuštajući se u zakonitost odluke prvostepenog suda u krivičnom postupku koji se vodi po optužnici Prvog osnovnog tužilaštva u Beogradu protiv okrivljenih navijača Partizana koji se terete za ugrožavanje sigurnosti novinarke B92, povodom reakcija pojedinih medijskih kuća, stranaka u krivičnom postupku i predstavnika izvršne vlasti, kao sudija koji je ceo svoj radni vek proveo u sudijskoj profesiji i koji se trenutno nalazi na mestu vršioca funkcije predsednika Apelacionog suda u Beogradu, koji će i odlučivati po žalbama u ovom postupku smatram da je:

Zarad pravne sigurnosti svih građana ove zemlje, načela podele vlasti i zakonitosti nedopustivo da se sudske odluke komentarišu na način kojim se ugrožava nezavisnost i nepristrasnost suda i poziva na disciplinsku odgovornost i razrešenje sudije zbog odluke koju je doneo u prvom stepenu. Ovo tim pre jer je takvo izveštavanje za vreme trajanja postupka pred sudom zabranjeno odredbama krivičnog zakonika. U svim sudskim sistemima kontrolu zakonitosti i pravilnosti odluke nižestepenog suda, kao i pravnog shvatanja postupajućeg sudije zauzetog u istoj, vrši neposredno viši sud. To je jedini Ustavom i zakonom priznat način utvrđivanja pravde i ispravljanja eventualnih grešaka u radu nižestepenih sudova.

Ustav Republike Srbije i Zakon o sudijama jasno predviđaju da se sudija ne može pozvati na odgovornost za izraženo mišljenje ili glasanje prilikom donošenja sudske odluke, osim ako se radi o krivičnom delu kršenja zakona od strane sudije. Tačno su predviđeni i razlozi za disciplinsku odgovornost i razrešenje sudije, što svakako ne mogu biti nezadovoljstvo stranaka u postupku ili predstavnika izvršne vlasti. Sudski sistem je izgradio i efikasne mere za kontrolu rada sudija i njihovu disciplinsku odgovornost i razrešenje.

Ovoj zemlji nisu potrebne sudije koje će suditi u strahu od organa van sudske vlasti. Takve sudije su veća šteta za svaku državu od bilo kog nestručnog sudije. Nestručnost, ako postoji, ispravlja se lako, ali strah traje dugo, širi se i ugrožava pravnu sigurnost i jednakost svih građana pred zakonom. Cilj reforme sudstva upravo i jeste stručno, efikasno, nezavisno i nepristrasno sudstvo.

Takođe, želim da skrenem pažnju i na to da način na koji se kontinuirano poslednjih dana izveštava o načinu na koji je sprovedena reforma pravosuđa svakako ne može predstavljati put ka uspostavljanju nezavisnog pravosuđa. Apsolutno je nedopustivo i predstavlja krivično delo da se vrši prisluškivanje razgovora sa nosiocima najviše pravosudne funkcije u Republici Srbiji i da se isto čini javno dostupnim. Nepravilnosti koje su eventualno postojale u postupku opšteg izbora sudija biće preispitane na način koji je predviđen zakonom i u postupku pred Ustavnim sudom, a ne vođenjem tzv. paralelnih sudskih postupaka.

Bez namere da utičem na bilo koji način na slobodu medija apelujem na sva sredstva javnog informisanja da prilikom izveštavanja o nepravnosnažnim sudskim odlukama sačuvaju nezavisnost pravosuđa koja je podjednako važna kategorija kao i nezavisnost medija. Duboko sam uverena da samo takvo izveštavanje može biti u interesu javnosti.

V. F. PREDSEDNIKA SUDA, SUDIJA

Radmila Dragičević Dičić
Atomski mrav Atomski mrav 16:19 24.04.2010

Re: ne ide to tako ...

Sudski sistem je izgradio i efikasne mere za kontrolu rada sudija i njihovu disciplinsku odgovornost i razrešenje.

Reče ovo i ostade živa...
WIMBLEDON WIMBLEDON 11:34 24.04.2010

Ментално спремање

„Srbiji treba jedan veliki remont. Jedna velika renesansa. Jedno veliko mentalno spremanje.”
Тачно Jакша. Немам ништа ни да додам, а jош мање да одузмем.
kick68 kick68 22:40 24.04.2010

Re: Ментално спремање

"Uopšte ne mislim da iko ima svest o ikakvoj potrebi drastične promene. Ali mislim da će negde da pukne. Ne znam ni šta će da bude katalizator ni kada ni kako, ali osećam da će da pukne.

Dobar osecaj , desice se na nekoj sitnici".

Odlican osecaj.Imam ga i ja, mada ne zivim u Srbiji. Jel' to cela zemlja talac u rukama navijaca? I ako jeste, zasto i kako smo stigli dotle?

Srbiji treba jedan veliki remont. Jedna velika renesansa. Jedno veliko mentalno spremanje.”
Тачно Jакша. Немам ништа ни да додам, а jош мање да одузмем."


Imam ja da dodam. Srbiji treba kolektivno reprogramiranje.Reprogramiranje mozgova, sistema vrednosti, prioriteta (silikoni vs. 16 godina skole), mentalnog sklopa. To je tezak i mukotrpan proces sa neizvesnim ishodom.

U zemlji u kojoj zakon ne stiti zrtvu posten svet nema sta da trazi. Svi vi koji ste sada izgubili pridruzite se nama koji smo onda izgubili, izadjite iz zemlje i ugasite svetlo.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 18:18 24.04.2010

Silovanje mozga

"Proci ces kao Curuvija" nije pretnja nego uvreda?
Kako je ova sudija uopste zavrsila srednju skolu, a ne fakultet?
Ovo su elementarne stvari.
Dokle ce se u Srbiji da se nekompetentnost i nesposobnost obavljanja svog posla iz bilo kog razloga nazivati "drugacije misljenje"?
U ovoj zemlji je potrebna jedna masovna edukacija stanovnistva, jer samo tako oni vise nece pokusavati ova blatantna silovanja mozga. Alo bre pa nismo mi maloumni!
Ako gospoja sudija nije sposobna da donese presudu koju treba da donese neka se skloni sa puta ili neka je sklone.
webber webber 00:06 25.04.2010

kad vec spominjes rra

Sto se mene tice, osuda onih koji su vredjali Brankicu pesmom nije najbitniji ili kljucni problem.. Hajde da osudimo ubice Tatona, i sve koji su cinili slicna nedela, a onda se bavite sa tim ko je sta pevao i koliko nam je drzava jadna!
Brankica je dopustila je sebi i svojoj TV odredjeni broj gresaka, po meni kardinalnih:
1. Pustanje scene nasilja: trajanje scena nasilja je po savetu RRA ministarke sporta 3 sekunde u programu. Prvi put iznet u oktobru posle ubistva Tatona, drugi put u decembru kada je insajder i izazvao nerede do tada prilicno uspavanih navijaca, i na kraju u februaru ove godine.

2.a. otvorene optuzbe na racun klubova, ukljucujuci zahtev za teranje Partizana iz Pionira, i objavljivanja vesti u kojoj je pisalo da Dule Vujosevic stiti huligane, dok su igraci Partizana vredjali Brankicu Stankovic! U komentarima na istu vest objavljeno je mnogo komentara sa teskim uvredama na racun Duleta Vujosevica.

2.b. dovoljno jasno razdvajanje navijaca i huligana, doslo je prekasno. Najbolji primer je jedna od bitnijih utakmica Partizana u grupnoj fazi Eurolige nad Efesom u Evroligi gde su se cule uvrede Brankici, (ne i pretnje)bacena je senka na 7000 ljudi u Pioniru, ili 22 000 ljudi koliko je bilo prosle godine u Areni, obzirom da su svi izjednaceni sa Fejsbuk pretnjama uglavnom tinejdzera

inco inco 19:57 25.04.2010

Re: kad vec spominjes rra

Pa tako kazi... Brankica je kriva za sve... Da ona nije nista radila, ne bi joj ni pevali, dabome...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana