Društvo

Zahvalnica

Krugolina Borup RSS / 22.04.2010. u 21:52

Thank_you_small.jpgDanima već razmišljam o ministarki Malović. U šta li joj se život pretvorio? Kako li se bori s pretnjama? Koliko brine za svoje najbliže? Kako izdržava? Odakle joj snaga? Posustane li ikad, zapita li se "šta mi je sve ovo trebalo"? Ili "šta mi bi da sebi ovako komplikujem život"? Pa se pitam - koliko bi se nas svesno upustilo u ono u šta se ona upustila? Malo nas, suviše malo, plašim se...

Danas razmišljam i o Brankici. U šta li joj se život pretvorio? Kako li se bori s pretnjama? Koliko brine za svoje najbliže? Kako izdržava? Odakle joj snaga? Posustane li ikad, zapita li se "šta mi je sve ovo trebalo"? Ili "šta mi bi da sebi ovako komplikujem život"? Pa se pitam - koliko bi se nas svesno upustilo u ono u šta se ona upustila? Malo nas, suviše malo, plašim se...

A neko MORA u to da se upusti. Neko MORA to da odradi.

Neću ja. Nećeš ti.

Ko će?

Luda Snežana i luda Brankica.

Svaka njima čast.

Hvala im na ludoj hrabrosti, odavde do neba im hvala!

Ženske, a naše!

 



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 21:59 22.04.2010

prvi

i pročitao

docsumann docsumann 22:09 22.04.2010

Danas,

sam učestvovao na više blogova sa manje više sličnom tematikom. Različiti pogledi na sumornu sadašnjicu. Iz svakog ugla - siva slika. I sam sam dorinosio takvim nijansama. Svaka druga bi bila neukusna s obzirom na kontekst...
Uglavnom ljudi istih životnih nazora daju podršku jedni drugima, priznajući međusobno da ne vide rješenje. Podrška od istomišljenika je kao pleonazam u najavi.

Ove žene su u akciji.
To je valjda jedini pravi odgovor.
sladomir sladomir 22:24 22.04.2010

Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?


Dnevno oko milijarda ljudi preti nekoj drugoj milijardi ljudi, da će uraditi ovo, ono ?
I šta se od tih milijardu pretnji ostvari u svetu, pa i kod nas što bi se reklo ?
Često nijedna, retko po koja negde, ne verujem više od 1 % u najgorim danima, ali zato najviše izvršenih pretnji se desi od strane onih koji uopšte ne prete, no ćute i izvedu pretnju na terenu.
Da li je moguće sudski procesuirati svaki dan stotine milione gradjana, koji su nekom pretili , vredjali itd.? Pa nije, da jeste moguće, to bi se i radilo negde i nekada.
Šta hoću da kažem, čini mi se, da nije bitno ko šta priča, no ko šta radi, pa vidite šta pričaju političari, a šta rade ? Pa to je nebo i zemlja, e tako vam je sa pretnjama od tamo nekih uglavnom kukavica.
docsumann docsumann 22:28 22.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

I riječ je djelo. Mnogi su ubijali nadahnuti tuđim govorima.
sladomir sladomir 22:35 22.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

docsumann
I riječ je djelo. Mnogi su ubijali nadahnuti tuđim govorima.

Dnevno se u svetu izgovore na milijarde psovki, i ništa, niko nije osudjen, prozvan, već je to folklor civilizacije koja ume da priča za razliku od životinskog sveta.
Ima filmova, pozorišnih predstava gde se više psuje no igde, ali to ne smeta nikome da se to naziva kulturom.
scabies scabies 22:41 22.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

ali zato najviše izvršenih pretnji se desi od strane onih koji uopšte ne prete

Krugolina Borup Krugolina Borup 22:46 22.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

Ima filmova, pozorišnih predstava gde se više psuje no igde, ali to ne smeta nikome da se to naziva kulturom.


Ovo nije pozorišna predstava o borbi dobra i zla.
Ovo je stvarna borba između dobra i zla.

Ako ti to ne vidiš, i tebi je to isto što i pozorišna predstava, Sladomire... šta da ti kažem. Neću ništa da ti kažem, jer ne znam šta bih ti rekla, a da bi to moglo kroz tvoju iluziju pozorišne predstave uopšte da prodre do tebe...
draganchica draganchica 22:56 22.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

pas koji laje ne ujeda, samo stavra galamu. ali zato je vuk pojeo ovde, jer su se pastiri umorili od stalnog zivkanja u pomoc.
draganchica draganchica 22:56 22.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

ovce, ispravka.
ali fakat je da teret mora uvek da padne ne nekog. onog ko je najsporiji.
docsumann docsumann 22:59 22.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

Psovke, pa čak i prijetnje koje se sporadično izgovore i nestanu jesu ružne i nekulturne, ali prijetnje koje se sitematski ponavljaju prilično su zlokobne.
Mnoge od njih nismo shvatili na vrijeme, ili ih nismo shvatali preozbiljno. Za neke ljude kojih više nema prekasno je postalo smrtno ozbiljno.
ime_korisnicko ime_korisnicko 23:21 22.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

Krugolina Borup


Ovo nije pozorišna predstava o borbi dobra i zla.
Ovo je stvarna borba između dobra i zla.



A da li je igrokaz bio u pitanju i moze li do nas dopreti obrazlozenje - kakva se to titanska borba izmedju dobra i zla odvijala kada je ministarka Malovic, suprotno Zakonu o sprecavanju sukoba interesa pri vršenju javnih funkcija, vrseci duplu funkciju i clana Republicke izborne komisije podigla 2 miliona dinara?
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:35 23.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

kakva se to titanska borba izmedju dobra i zla odvijala kada je ministarka Malovic, suprotno Zakonu o sprecavanju sukoba interesa pri vršenju javnih funkcija, vrseci duplu funkciju i clana Republicke izborne komisije podigla 2 miliona dinara?


Koliko ja znam, ona je te pare vratila.
Jedina.
ime_korisnicko ime_korisnicko 00:43 23.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

Krugolina Borup
kakva se to titanska borba izmedju dobra i zla odvijala kada je ministarka Malovic, suprotno Zakonu o sprecavanju sukoba interesa pri vršenju javnih funkcija, vrseci duplu funkciju i clana Republicke izborne komisije podigla 2 miliona dinara?


Koliko ja znam, ona je te pare vratila.
Jedina.


Da, vratila je, ali tek kada je Republicki odbor za rešavanje o sukobu interesa, rešavajuci po službenoj dužnosti, našao da je:
Pravo na isplatu dnevnica predsedniku, clanovima i sekretaru Republicke izborne komisije i njihovim zamenicima utvrdeno odlukama RIK o naknadama i drugim troškovima vezanim za rad RIK, bez jasnog zakonskog osnova."
Ili, uprosceno - clanovi RIK su umesto 60.770 dinara, uz bonuse, SAMI SEBI isplacivali i do 700.000 dinara mesecno i zakazivali po deset sednica dnevno kako bi mogli da naplate milionske sume.

Krugolina Borup Krugolina Borup 00:46 23.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

Da, vratila je,


Pa, to kažem.
ime_korisnicko ime_korisnicko 00:53 23.04.2010

Re: Hoćemo li malo ovako da razmišljamo ?

Krugolina Borup
Da, vratila je,


Pa, to kažem.



Ajmo onda da, po toj analogiji, ako vrati pare - Katarinu Rebracu proglasimo za ministra zdravlja.
Atomski mrav Atomski mrav 23:23 22.04.2010

???

Ne znam kako možeš u isti koš da stavljaš Snežanu Malović koja je "reformisala" naše sudstvo i Brankicu Stanković, kojoj se tako jedna "reformisana" sudijnica (sutkinja) danas narugala u lice...
docsumann docsumann 23:51 22.04.2010

Re: ???

Da i sam sam pomješao sadržaje sa par blogova, pa sam se ponio utiskom da stoji Brankica i Žanka. Pardoniram. Tako bi glasio moj izbor i još bih dodao Vanju Ćalović iz Crne Gore.
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:41 23.04.2010

Re: ???

Ne znam kako možeš u isti koš da stavljaš Snežanu Malović koja je "reformisala" naše sudstvo i Brankicu Stanković, kojoj se tako jedna "reformisana" sudijnica (sutkinja) danas narugala u lice...


Nije li - ekspresno, odmah - upravo ministarstvo pravde danas tu sudinicu prijavilo kako-se-ono-zove-ovom-novoformiranom-telu što treba da nadzire rad sudija?

Otkud nam uopšte to novo telo što nadzire sudije? Ko je uopšte uveo nadzor sudija i mogućnost da se njihov rad i odluke preispitaju?
Atomski mrav Atomski mrav 09:13 23.04.2010

Re: ???

Da, kada procuri u javnost da je zabrljala, onda se vadi. Tako je bilo i sa aferom oko članstva u RIK-u. Sorry, ali poređenje Malovićke i Stankovićke nikako ne stoji.
Krugolina Borup Krugolina Borup 10:32 23.04.2010

Re: ???

Atomski mrav
Da, kada procuri u javnost da je zabrljala, onda se vadi. Tako je bilo i sa aferom oko članstva u RIK-u. Sorry, ali poređenje Malovićke i Stankovićke nikako ne stoji.


Atomski, to što ti zoveš "vađenjem", ja zovem "ispravljanje grešaka". A o pravljenju grešaka sam već rekla šta sam imala u drugom komentaru. I naravno da se Malovićka i Stankovićka ne mogu porediti, pošto je jedna ministarka, druga novinarka, te je posao jedne praktično da proverava posao druge. Nisam ni htela da ih poredim, ne vidim ni da sam ih poredila. Jedino što sam poredila jeste njihova hrabrost. Obe su u istom sosu, obema prete, i to zbog posla koga su se prihvatile da obave.

Ako Malovićka ne radi kako treba, pa što joj onda prete? Ili joj možda ne prete, nego policija izmišlja da joj prete?!

Ne razumem zašto je greh saosećati s nekim kome se preti, bez obzira da li je novinar ili ministar. Dodatno saosećam s obe zato što pretnje udaraju na činjenicu da je reč o ženama. Novine su svojevremeno pisale da je postojao plan da se Malovićka likvidira kada krene na porođaj. Brankici prete silovanjem.

Meni su to važniji delovi priče od toga da li je u reformi sudstva Malovićkino ministarstvo propustilo da primeti ovu sudinicu na koju se sad žale Savetu sudstva. Činjenica da se žali znači da ispravlja grešku. A živ čovek greši. Samo je bitno da ne greši previše i stalno. Ne vidim da Malovićka greši previše i stalno. Štaviše, kada pogledam šta radi, kako i koliko radi, mnogo više imam za njen rad pohvala nego kritike. Ali, dobro. Svako ima pravo na svoje mišljenje o njenom radu, naravno.
Atomski mrav Atomski mrav 11:23 23.04.2010

Re: ???

Sudeći po dotičnoj sudijnici, ministarki niko ne preti, to je uvreda!
Može da podnese privatnu tužbu za uvredu protiv NN lica.

Cenio bih to ispravljanje grešaka da je samoinicijativno, bez čekanja da se javnost pobuni oko njih. Tako da - ili ministarka ne primećuje te greške, ili svesno prelazi preko njih dok se "ne zakuva"...

Nije greh saosećati se sa nekim kome prete, ali ne treba zaboraviti da Brankica Stanković može da smatra Snežanu Malović jednom od odgovornih za ono što joj se dešava a obrnuto ne važi.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:51 23.04.2010

Re: ???

Cenio bih to ispravljanje grešaka da je samoinicijativno, bez čekanja da se javnost pobuni oko njih. Tako da - ili ministarka ne primećuje te greške, ili svesno prelazi preko njih dok se "ne zakuva"...


Pa, ne znam, ja to ne doživljavam tako. Meni više liči da se ministarka bori sa troglavom aždajom, i bez obzira što uspe da odseče glavu ovde, glavu onde, na tom mesto izrastu dve nove... Opet, meni tako izgleda, ne mora i drugima tako izgledati.

Nije greh saosećati se sa nekim kome prete, ali ne treba zaboraviti da Brankica Stanković može da smatra Snežanu Malović jednom od odgovornih za ono što joj se dešava a obrnuto ne važi.


Pa, ne znamo mi šta Brankica smatra. Nije red da nagađamo.

Činjenica je pak da je juče odmah (dakle, ne vidim da je tome prethodio "pritisak javnosti", nije imao kad da prethodi) tužilaštvo izjavilo da će da se žali, a ministarstvo pravde pokrenilo inicijativu za preispitivanje rada sudinice u tom novom Savetu sudstva.
Atomski mrav Atomski mrav 12:41 23.04.2010

Re: ???

Pitam se šta su radili kad su procenjivali da li toj sudijnici da produže mandat? Nije ta sudijnica od juče... Tu aždajinu glavu su propustili da odseku, a ko zna koliko ih još ima. Ako sudijnicu zaista smene, neka se makar potrude da na njeno mesto ne postave još jednu aždajinu glavu...
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:50 23.04.2010

Re: ???

Pitam se šta su radili kad su procenjivali da li toj sudijnici da produže mandat?


Šta god da su radili, očigledno su pogrešili.
Ko radi, taj i greši.
Bitno je da sad grešku ispravljaju.
Atomski mrav Atomski mrav 13:04 23.04.2010

Re: ???

Uče se na greškama...
ime_korisnicko ime_korisnicko 13:53 23.04.2010

Re: ???

Krugolina Borup
Pitam se šta su radili kad su procenjivali da li toj sudijnici da produže mandat?


Šta god da su radili, očigledno su pogrešili.
Ko radi, taj i greši.
Bitno je da sad grešku ispravljaju.


Da li mislis da razgovaras sa trogodisnjom decom?!?

Ministarka pravde, Malovic, u najmanju ruku, ne zna da cita propise kako je svojim resenjem zakljucio Republicki odbor za rešavanje o sukobu interesa, a postoje i indicije da je pri reizboru sudija ozbiljno prekrsen zakon.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:26 23.04.2010

Re: ???

Da li mislis da razgovaras sa trogodisnjom decom?!?


Da.
ime_korisnicko ime_korisnicko 14:32 23.04.2010

Re: ???

Krugolina Borup
Da li mislis da razgovaras sa trogodisnjom decom?!?


Da.



Siguran sam da bi se ovakvom argumentacijom i tu izblamirala.
samodakazemnesto samodakazemnesto 08:42 25.04.2010

Re: ???

kad ce nauciti?
sentinel26 sentinel26 23:46 22.04.2010

Otkuda vam ideja

da poredite Brankicu Stanković sa Snežanom Malović ?

Gospodja Malović ne zaslužuje (radno ) mjesto koje zauzima.
Po rezultatima rada se ni slučajno ne može porediti sa Brankicom Stanković.
Ona nije napravila reformu nego haos u pravosudju.

Danas je Prvi osnovni sud (čije je sudije birala i Malovićka ) "presudio" da rečenica upućena Brankici "Otrovna si kao zmija, proći ćeš kao Ćuruvija" nije prijetnja ugrožavanja bezbednosti nego "uvreda na javnom skupu" ( koja se goni po privatnoj tužbi )..
Nedostaje član KZ u kojem bismo identifikovali tu kvalifikaciju koju su izrekle sudije suda koje je ministarka Malović birala.
Ne postoji takva kvalifikacija u KZ.
To je skandalozno.
To je uvredljivo za ljudski razum.

Donošenje lutke na stadion može da se tumači kao vrijedjanje ali inkriminisana rečenica u kojoj se prijeti proricanjem sudbine jednog ubijenog čovjeka ne može.

Prijetnje koje su upućivane Brankici Stanković su organi bezbjednosti ocijenili kao realne, a izvršioce vidjela i čula cijela zemlja.
Ja sam na jednom blogu (posvećenom prijetnjama Brankici Stanković ) pokazao da KZ takve prijetnje kvalifikuje kao ugrožavanje bezbjednosti lica i da se počinioci za to djelo gone po službenoj dužnosti.

Neke od prijetnji koje su slične grupe upućivale drugim licima su nažalost ostvarene pa sad cijela zemlja crveni od srama zbog toga.

Prijetnje koje su navodno upućivane gospodji Malović su nevidiljive, izvršioci neidentifikovani, obaveza je državnih organa da ih procjenjuje i preduzima mjere radi njene zaštite.
Gospodji Malović je potrebno znanje, spremnost za rad i poštovanje zakona a hrabrost je potrebna onima koji se brinu za njenu i bezbjednost svija nas.

Vjerovatno je i gospodja Malović hrabra žena ali to nije dovoljno da se stavlja u istu ravan sa Brankicom Stanković.
Njihovi rezultati rada naprosto to ne dozvoljavaju..
Bez ikakvog dvoumljenja svako može i vas gospodjo Krugolina svrstati u veoma hrabre žene. Jednostavno iza vas su ostali vidljivi rezultati.

Obzirom na rezultate rada, Brankici Stanković svaka čast i divljenje.
Gospodja Malović se još uvijek nalazi u zoni "veresije".

Krugolina Borup Krugolina Borup 00:35 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

Gospodja Malović ne zaslužuje (radno ) mjesto koje zauzima.
Po rezultatima rada se ni slučajno ne može porediti sa Brankicom Stanković.
Ona nije napravila reformu nego haos u pravosudju


Ministarka Malović je, konačno, nešto uradila u pravosuđu.
Ako je i pogrešila nešto, neka je.
Ko radi, taj i greši. Grešiti je ljudski. Na greškama se uči.
Bolje je raditi i grešiti, nego ne raditi ništa i nikad ne napraviti grešku.
Decenijama je pravosuđe tavorilo u žabokrečini.
Ona je progurala neke promene.
Rano je da cenimo kakve su.
Ali jedno je sigurno - svaka promena je bolja od onoga što smo pre toga imali.

Što se tiče "haosa"... to ti je kao kad kreneš da pereš masnu šerpu. Dok je masna, prljava je. A kad kreneš da je pereš, tek onda postane totalni haos-prljava. Ali bez te faze haos-masne-prljave šerpe, nikad nema da bude čista.

Atomski mrav Atomski mrav 09:14 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

Meni se čini da ona tu masnu i prljavu šerpu pokušava da opere 'ladnom vodom, bez deterdženta...
sentinel26 sentinel26 14:18 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

Krugolina Borup
Gospodja Malović ne zaslužuje (radno ) mjesto koje zauzima.
Po rezultatima rada se ni slučajno ne može porediti sa Brankicom Stanković.
Ona nije napravila reformu nego haos u pravosudju
Ministarka Malović je, konačno, nešto uradila u pravosuđu.

Bojim se da to nešto ne vodi srpsko pravosudje unapredak.
Jasno je da su birali stranački "podobne" sudije.. Možda ne sve ali da takvih slučajeva ima svakodnevno se objelodanjuju slučajevi.

Različit tekst obrazloženja za neizbor nekog sudije koji je zapisan u odluci Visokog saveta pravosudja od onoga koji je uručen neizabranom kandidatu jeste ozbiljan razlog za momentalne ostavke onih koji su odlučivali - predsednice VSP i ministarke - ali u nekoj pravnoj državi.

Ako je i pogrešila nešto, neka je.
Ko radi, taj i greši. Grešiti je ljudski. Na greškama se uči.
Bolje je raditi i grešiti, nego ne raditi ništa i nikad ne napraviti grešku.

Sjajno !
Hajde da svima koji su griješili oprostimo. Ako je ljudski griješiti, ljudski je i praštati grehe. U jednoj narodnoj (junačkoj ) pjesmi se kaže:
"A šta ćemo mi za naše blago
Mi smo mnogo utrošili blaga"


Da prevedem - šta ćemo kada su zbog njenih grešaka nekim ljudima zakinuta ljudska prava i nanešena im materijalna i moralna šteta?

Decenijama je pravosuđe tavorilo u žabokrečini.

Ovaj "stručni" termin "žabokrečina" u pravnoj struci ne postoji ali ga nema ni u praksi bez obzira koliko ono bilo hrdjavo.

Ona je progurala neke promene.
Rano je da cenimo kakve su.

Ja nešto ne vidim dobro - promene na bolje još nijesu vidljive, jedino ako su one druge u pitanju.

Ima jedna mala (ali lažna ) promjena.
Napadač na Velimira Ilića je brzometno osudjen, u roku od dva mjeseca a napadač na novinara - fotoreportera B92 traje, traje, traje i trajaće...
Ali jedno je sigurno - svaka promena je bolja od onoga što smo pre toga imali.

Ovo nije uvijek tačno.
Uskoro ćemo imati promjenu vlasti, umjesto ovih "demokrata" doći će "naprednjaci" - ništa nam ne garantuje da će biti bolje.

Što se tiče "haosa"... to ti je kao kad kreneš da pereš masnu šerpu. Dok je masna, prljava je. A kad kreneš da je pereš, tek onda postane totalni haos-prljava. Ali bez te faze haos-masne-prljave šerpe, nikad nema da bude čista.

Ja nijesam mislio na onaj naslijedjeni haos, mislio na haos koji je ona napravila.
Ja prljave šerpe stavim u mašinu i pritisnem na dugme...
Neki "zli jezici" tvrde da to dugme nije u njenim rukama...

Poveliki je broj ovlašćenja koja su vlada i Skupština dale ovoj ministarki a koje je Ustavni sud poništio..
Ne bih da ih nabrajam da ne budem optužen za skretanje sa teme - bejaše riječ - "hrabrost" ...
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:45 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

Bojim se da to nešto ne vodi srpsko pravosudje unapredak.


Tako su se svi bojali i da sve što Djindjic radi nije napredak, dok ga ne ubiše. Onda je naprasno, posthumno, sve što je on radio ispalo napredak, i svi mu posthumno zahvalni.

Raspravljati o pojedinačnim slučajevima i greškama koje su se provukle u prvoj reformi pravosuđa u istoriji Srbije, istovremeno zanemarujući činjenicu da ženi koja je reformu sprovela život visi o koncu zato što ju je sprovela - isto je što i od drveća ne videti šumu.

ivana23 ivana23 14:53 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

Ne prete njoj zbog reformi u pravosudju, vec zbog 'Balkanskog ratnika'.
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:58 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

Ne prete njoj zbog reformi u pravosudju, vec zbog 'Balkanskog ratnika'


Misliš da između te dve stvari ne postoji veza?!
sentinel26 sentinel26 18:39 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

Krugolina Borup
Bojim se da to nešto ne vodi srpsko pravosudje unapredak.

Tako su se svi bojali i da sve što Djindjic radi nije napredak, dok ga ne ubiše. Onda je naprasno, posthumno, sve što je on radio ispalo napredak, i svi mu posthumno zahvalni.

Ovo je veoma neukusno poredjenje pa ga neću komentarisati.

Raspravljati o pojedinačnim slučajevima i greškama koje su se provukle u prvoj reformi pravosuđa u istoriji Srbije, istovremeno zanemarujući činjenicu da ženi koja je reformu sprovela život visi o koncu zato što ju je sprovela - isto je što i od drveća ne videti šumu.

Zavidno poznavanje istorije pravosudja Srbije..
Ako ste ovom konstrukcijom želeli da me ubjedite da je ona sprovela nekakvu reformu pravosudja - nijeste uspjeli.
Posjedujem nešto znanja i iskustva iz pravne struke, pa je to vjerovatno razlog što još ne primjećujem tu "reformu" i njene rezultate...
Ne bih da citiram šta su iz EU rekli i napisali o toj "reformi".

Riječ koja predstavlja boljku pravosudja (i ne samo njega ) a koju vi izbegavate da napišete glasi - korupcija...
Liječenje te boljke doprineće ozdravljenju pravosudja a ne izbor i premještanje podobnih sudija iz jednog suda u drugi..

Možda je "reforma" ukidanje opštinskog suda u Gornjem Milanovcu, najstarijeg suda u modernoj Srbiji koji je osnovao Karadjordje, a ostanak sličnog u Rači Kragujevačkoj i još nekim manjim mjestima..

Premještanjem pojedinih jednobojnih figura na šahovskoj tabli se ne može dokazati da znate da igrate šah..
sentinel26 sentinel26 18:41 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

ivana23
Ne prete njoj zbog reformi u pravosudju, vec zbog 'Balkanskog ratnika'.

Ne čitam "Pljevaljske novine" a i da pročitam teško da bih uspio nešto da dešifrujem iz istih..
ivana23 ivana23 19:00 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

sentinel26

ivana23
Ne prete njoj zbog reformi u pravosudju, vec zbog 'Balkanskog ratnika'.

Ne čitam "Pljevaljske novine" a i da pročitam teško da bih uspio nešto da dešifrujem iz istih..


mikimedic mikimedic 23:31 23.04.2010

Re: Otkuda vam ideja

Tako su se svi bojali i da sve što Djindjic radi nije napredak, dok ga ne ubiše. Onda je naprasno, posthumno, sve što je on radio ispalo napredak, i svi mu posthumno zahvalni.


nije. covek je unazadio zemlju i te kako. ja mu nisam posthumno zahvalan.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:17 23.04.2010

SRPSKI PARADOKS!

Potpisujući zahvalnicu, uz tužno sećanje na Jelenu Šantić i Biljanu Kovačević-Vučo, ne mogu a da se javno ne upitam: Kako to da u ovoj "muškoj" Srbiji hrabrost drže žene!?
Krugolina Borup Krugolina Borup 00:31 23.04.2010

Re: SRPSKI PARADOKS!

Kako to da u ovoj "muškoj" Srbiji hrabrost drže žene!?


Nema muda do ženskih muda.
Tako ti je to.
docsumann docsumann 00:33 23.04.2010

Re: SRPSKI PARADOKS!

Po meni je to više nego dobro. Vrijednosni sistemi i ideologije koje mogu spasiti čovječanstvo su upravo feminizam i vegetarijanstvo. Ja to ne znam, ali ako je i jedna od ovih žena vegetarijanka to je po meni idealna nositeljica društvenih promjena.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:56 23.04.2010

Re: SRPSKI PARADOKS!

docsumann
Vrijednosni sistemi i ideologije koje mogu spasiti čovječanstvo su upravo feminizam i vegetarijanstvo.


Zaboravio si bicikliste.
docsumann docsumann 11:20 23.04.2010

Re: SRPSKI PARADOKS!

Ne, biciklisti su dobrodošli svakako , ali kao članovi navedene dvije grupacije.
One su ključ.
Ima u tome što sam napisao i malo šale, ali ja nekako stvarno navijam u tom pravcu. Mogao bih i da pojasnima, ali nije mjesto ...
tripraseta92 tripraseta92 21:30 24.04.2010

Re: SRPSKI PARADOKS!

docsumann
Vrijednosni sistemi i ideologije koje mogu spasiti čovječanstvo su upravo feminizam i vegetarijanstvo






Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:02 23.04.2010

zbunjen

sve mi je jasno, ali da onu kreaturu od ministarke hvalis, zaista mi nije jasno.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:10 23.04.2010

Re: zbunjen

sve mi je jasno, ali da onu kreaturu od ministarke hvalis, zaista mi nije jasno.


Pravo da ti kažem, i ja sam zbunjena, nije mi jasno da je ljudi kritikuju.
Tako da ti je diskusija na ovom blogu sjajna ilustracija za onu staru narodnu: hebo lud zbunjenog.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:23 23.04.2010

Re: zbunjen

Tako da ti je diskusija na ovom blogu sjajna ilustracija za onu staru narodnu: hebo lud zbunjenog

pa njen resor je leglo najgore korupcije u drzavi, bilo takvo i pre nje, pa bi se najmanje moglo ocekivati da nesto preduzme da spreci tu pandemiju, nekako... a koliko vidim ona tu radi bas nista, toliko je sve isto da ne znam zasto su upste menjali prethodnog, a ni zasto je prethodni zamenio onog stojkovica. Eto, samo ta najsira moguca slika je dovoljna, bez bilo kakvog udubljavanja.
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:26 23.04.2010

Re: zbunjen

a koliko vidim ona tu radi bas nista,


A ja vidim da radi baš svašta.
Kao što rekoh: lud zbunjenog...
docsumann docsumann 17:02 23.04.2010

Re: zbunjen

Nijednog političara , naročito ne na vlasti i bar ne u ovom trenutku i na ovim prostorima, ne bi trebalo predstavljati kao ličnosti koje su zaslužile naročito poštovanje zbog svoje društvene angažovanosti. Čak i kad dobro rade svoj posao, oni samo rade svoj posao. Iza njih su uvijek velika leđa matične stranke, moćna logistika, i sama moć kao takva.
Pravi junaci naših dana su "obični" ljudi, pojedinci koji nam otkrivaju stvarnu sliku društva u kojem živimo i bore se da se ona izmjeni. Oni koji iritiraju sistem, šire nelagodu među onima koji već nemaju savjest, skloni rizičnom ponašanju u javnosti, oni koji postavljaju neprijatna pitanja na kulturan način, i što je najgore, navalentni su, dosadni, uporno ponavljaju jedne te iste istine, koje nikako da prođu. Mnogi bi rado da ih nestanu.
O tim ljudima se piše na ovim blogovima. Njih nema mnogo. Oni su junaci ovih redova.
Atomski mrav Atomski mrav 20:07 23.04.2010

Re: zbunjen

Mišljenja o ministarski pravde su očigledno podeljena - Krugolina misli da dobro radi svoj posao, a svi ostali misle suprotno... Ko je sad tu lud, a ko zbunjen?
ime_korisnicko ime_korisnicko 20:41 23.04.2010

Re: zbunjen

Atomski mrav
Mišljenja o ministarski pravde su očigledno podeljena - Krugolina misli da dobro radi svoj posao, a svi ostali misle suprotno... Ko je sad tu lud, a ko zbunjen?


Mozda je izvor ushicenja i motiv za pisanje zahvalnice ova "odgovorno tvrdim" izjava ministarke Malovic?
Stvarno je potrebna hrabrost da se kaze ovako nesto.
samodakazemnesto samodakazemnesto 09:11 25.04.2010

BOOLO MEEENE

Neću ja. Nećeš ti.

Ko će?

Luda Snežana i luda Brankica.

Svaka njima čast.

Hvala im na ludoj hrabrosti, odavde do neba im hvala!

Ženske, a naše!



a kome mi da se zahvalimo na nasem kukavicluku? kome da se zahvalimo na nasoj licemernosti? mi sedimo udobno zavaljeni ispred kompa i glumimo hrabrost jer se slazemo i podrzavamo brankicu. na njenoj smo strani,nek se ne brine? aaaahahahaa
koliko nas se zgrozilo nad onim nesrecnim kucetom milom? ma vascela internetska srbija. a koliko nas je nesto uradilo po tom pitanju? koliko nas je izaslo na protest? sve vreme sedimo na tribinama i navijamo za svoj tim. kad omanu,pljujemo ih.
jel nekom palo na pamet da udje na teren i pomogne im?
srbija ne zasluzuje ni bankicu ni djindjica. srbija zasluzuje deltu i grand. zasto mislite da smo mi bolji od onih koje pljujemo? ne nismo. oni bar nesto rade. mi ni to. zasto mislite da je veci greh uraditi nesto lose od ne sprecavanja da se uradi nesto lose? ne nije. samim tim smo odgovorniji.

citiracu najveceg srpskog filozofa dvadesetog veka,Radovana III :

"BOOOOOLI MEEENE!"


P.S.
pri deljenju respekta,namerno sam izostavila ministarku.

samodakazemnesto samodakazemnesto 09:13 25.04.2010

Re: BOOLO MEEENE

aahahahaha,izvinjavam se na sabdzektu,trebalo je BOOLI MEEENE.

zahvaljujem se svima koji su prihvatili izvinjenje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana