Eksperimenti u blogovanju| Satira| Umetnost

Kifle i jogurt

topcat RSS / 21.05.2010. u 19:54

Sofisticirani artizam za blog četveroručno

Uz tastaturu: Beba Lončarević & Keti Topalović

 

Tog sunčanog kasnoproljetnog jutra, napokon smo se našle na par minuta zasluženog odmora. Prisjećajući se svog nedavnog sna u kojem mi Beba donosi kifle i jogurt, više gladna no lijena, opskrbila sam se u obližnjoj pekari. Hoće li se ikada dogoditi da stignem prva? Beba je već pijuckala svoj caffe latte, listajući novine u hladovini starog kestena. U pozadini se čula prijatna i nenametljiva muzika. Prepoznala sam Helicopter String Quartet Karlheinza Stockhausena.

 

                 

 

 

- Evo me, Bebe, oprosti što kasnim. Svratila sam u pekaru…zamirisale mi kifle… 

- Mmm, što mirišu?! Verujem da su integralne, od celog zrna, bez kvasca i dodatka belog brašna? Meni je od presudnog značaja da sve što jedem ima glikemijski indeks ispod 40…

-  Aha. So, kad si stigla? Kako je bilo? Pričaj…

-  …molim te mi reci šta si stavljala na kosu pa ti se tako divno sija?!

-  Stvarno? Pa samo regenerator za suhu kosu na bazi mediteranskog bilja i meda. Ti ne koristiš ?

- Ne-ne, ja korisim onaj koji sadrži pojačani aktivni voćni kompleks specijalno prilagođen bojenoj kosi koju omogućava da boja traje duže i daje kosi brilijantni sjaj. Nego, sedi da ti pričam…probaj i ove sa spanaćem, divne su… juče sam bila na koncertu i baš sam uživala. kolega je imao premijeru… pa ti si uzela i sa pekmezom? njaaaao, baš si slatka :) daj mi jednu, molim te dok su još vruće.

- evo, evo…koji kolega? Jel onaj koji je stekao doktorsku titulu na prestižnom Sveučilištu, usavršavao se kod eminentnih pedagoga, dobitnik je brojnih nagrada i priznanja međunarodnog značaja? Onaj koji je plijenio muzikalnošću u Halama diljem svijeta?

- Taj, taaaaaj….čekaj da progutam, zadaviću se…posebno mi se dopao noseći motiv u čelima, taj jonsko-tirolski "bretzel" prožet filigrantskim folklornim duhom, skok kvarte naviše pa none naniže. njegovi mirni ekspozicioni platoi, paralelizam kvartsekstakorada i miksolidijsko osvetljenje, kao situacija nastala iz fantazmatskih nomadskih kretanja, transponuje napetost od istovremenosti nesaglasnih diskursa "crnog zvuka", ka muzici-simptomu.

- pa da, njegove su tvorbe vječito zaokupljene aranžiranim izazovom zvučnog kolorizma osebujnog osjećanja gotovo taktilne estetike.

- Drugi stav je tematizovana hiperpolifonija, tj, neoavangardna polistrujnost. Njegova muzika "diše", njegova muzička tišina se "vidi"…

- Čula sam da normalno i snažno funkcionira, vehementno dočaravajući melodijsku invenciju samog kompozitora, lišen prezasićenosti eventualne nasađene kombinatorike.

- Nasađene kombinatorike kod njega nema, da se razumemo. Tu si potpuno upravu! Ne znam da li si slušala njegova dela za solo-klarinet?

- Kako da ne? Još treperim od jecaja klarineta, posebno uzlaznog kromatskog pomaka, prožimanja kolektivnih prepleta mreže individualnih identiteta i labudovski prihvatljive nekonvencionalnosti.

- Njegov klarinet, njegov pristup tonskim bojama senzibiliteta suzdržanog parnasovskog miljea je ravelovski ekstrovertan i introvertan, intiman, takoreći, u isto vreme; kontraverza koja zamagljuje logiku funkcionalnog nizanja (ovoga puta u silaznom hromatskom pokretu), klarinet, kao što i sama znaš, toliko sličan ljudskom glasu, cvili, jeca, plače i, dakako, kliče. on takođe peva i grca, govori i šapuće. Toj intimnoj tankoj liniji, tom raspolućenju između realnog i virtuelnog, životnih sokova i nostalgije, klarinet procesuiran u sopstvenom negativitetu gradi temelj nove strukture smisla "po sebi" ali ne i "za sebe".

- Nećeš vjerovati, ali neki su to nonšalantno nazvali tipičnim postmodernističkim rekvizitarijem, ne vodeći računa o modalnim retrogradnim inverzijama, maštovitom variranju, odnosno majstorskom kombiniranju plastične jezgre i liričnosti samog djela, ne shvaćajući da se ne radi o larpurlartističkoj samodovoljnosti, već o autoru koji se ograđuje od vlastite smionosti. Ček…a jogurt?

- Uzela si i jogurt?! Sipaj i meni, molim te…čekaj! Da li je to onaj sa 0,1% mlečne masti za koji u proizvodnji koriste probiotske jogurtne kulture Lb.acidophilus i Bifidobacterium lactis? Da li je to taj koji poboljšava varenje, pozitivno deluje na ubrzavanje metabolizma i povoljno utiče na mikrofloru? Ako je taj, molim te da mi sipaš, ja pratim trendove zdrave i niskokalorične, organske ishrane. Taj spada u grupu funkcionalne hrane, sa biološki aktivnim delovanjem, koja pomaže očuvanju zdravlja i povoljno utiče na pojedine telesne funkcije.

- naravno da je taj, pa nisam ja amater!

- Hvala, mila, baš si srce. Nego, da nastavim…baš taj kolegin autonomni savremeni umetnički prosede je istovremeno potvrđen oslobađanjem panteističke transcendencije sintaksičko-intonacionim nizovima muzičkih reljefa (naniže!), premrežen radikalnim modernističkim oslobađanjem energičnog disonantnog sazvučja (naviše!), koji pada u oči već na levoj strani partiture. To ja taj "stilizovani simbol". Fatalizam mimezisa, draga moja!

- Veličanstveno. Talent pred kojim je budućnost! Nego, sjećaš li se onog primjera melankoličnog, višedimenzijskog reciprociteta paralelnih tercdecima u djelu za klavir? Teško mi je opisati sam zvuk, a da ne pobjegnem od neželjenih naracija i fabulacija, ali je klavir tada zaista oduševio tehnički besprijekornom izvedbom bez nota (napamet!), s iznimnim osjećajem za dinamiku partiture, elegantnom i nesebičnom upotrebom kako desnog, tako i lijevog pedala, apsolutnom autohtonošću kojom se poigravao silnicama fluida vremena koje je gotovo stalo - kao i naše disanje - konkretizacijom bitnog stilsko-formalnog iskoraka, a koji se nije srozao u intelektualnoj ironiji. 

- kh, kh…gulp…gulp…kh…kh… 

- šta ti je, BRE? Nemoj mi sad tu pasti u nesvijest kao onomad obožavatelji u prvim redovima ili, još gore - oni s balkona! Kifla, a? Jogurt? Šta? Hitna? evo…zovem…

 

artwork_images_702_548466_-arman.jpg 

 

 

 



Komentari (380)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

trener92 trener92 20:00 21.05.2010

Hop!

Pazi kad ne mogu da verujem!

p.s dragoljube gde se guraš ti da budeš prvi kod moje cat?
p.s.2. ups, nestao dragoljub , nije valjda opet
p.s.3 obratite pažnju na onog dragoljuba , šunja se ovuda
topcat topcat 20:03 21.05.2010

Re: Hop!

Mačak!

Do you want a kifla?




myredneckself myredneckself 20:15 21.05.2010

Re: Hop!

Pazi kad ne mogu da verujem!

ma nemoguće, to vas dvoje uvek nešto smuvate
trener92 trener92 20:17 21.05.2010

Re: Hop!

topcat
Mačak! Do you want a kifla?


Čekaj da dođem kod
sebe

trener92 trener92 21:48 21.05.2010

Re: Hop!


topcat & BebaOdLochara



Odustajem, nikad neću razumeti

žene
topcat topcat 22:17 21.05.2010

Re: Hop!

trener92

Čekaj da dođem kod sebe


Mačak, ali to je stara slika s fritulama...
trener92 trener92 22:25 21.05.2010

Re: Hop!

topcat

trener92Čekaj da dođem kod sebe Mačak, ali to je stara slika s fritulama...


Jel`?Vidi stvarno. Pa ne smem da postavim one druge , mislim šta će ovaj svet da pomisli?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:27 21.05.2010

Re: Hop!

Odustajem, nikad neću razumeti žene

ostani, ne idi.

buldozer92 buldozer92 22:55 21.05.2010

Hop! - pljuni i zapevaj ..

http://www.youtube.com/watch?v=bd2B6SjMh_w&feature=related

pa ostani kad te zenske mole,vole ..

dopisano: VO LE TI
D))
trener92 trener92 22:57 21.05.2010

Re: Hop!

BebaOdLonchara
ostani, ne idi.


Pa ne znam,

kad su žene u blizini


Da bar pričamo o fudbalu , pa još nekako
trener92 trener92 23:07 21.05.2010

Re: Hop!

buldozer92
http://www.youtube.com/watch?v=6FnD1ZTZAEc
pa ostani kad te zenske mole


Ratniče svetlosti, misliš ono, da krenemo u ilegalu ?

( odakle si ovo izvukao pa nije još 25.
trener92 trener92 23:14 21.05.2010

Re: Hop!

buldozer92
http://www.youtube.com/watch?v=6FnD1ZTZAEc
pa ostani kad te zenske mole


Ma sa ženskama nikad ne znaš , šta te očekuje šta da ti kažem , vidiš šta sve pišu,
a šta tek mogu da ti naprave ,

auuuu

]
trener92 trener92 23:33 21.05.2010

Re: Hop!

Mislim ,
šta reći

]
scabies scabies 20:02 21.05.2010

prva?

Da se zna ko je danas dezurni na blogu
scabies scabies 20:03 21.05.2010

Re: prva?

Treneru, ti si bar džentlmen, očekujem da ćeš mi ipak ustupiti mesto
topcat topcat 20:05 21.05.2010

Re: prva?

Trener je bio brži, ali to jer se mi mačkovi uvijek nekako dogovorimo.

Utješna nagrada:




edit:
podijelite...; )))

scabies scabies 20:06 21.05.2010

Re: prva?

Hvala, niste trebale
topcat topcat 20:11 21.05.2010

Re: prva?

bilo je jače od nas...tj. mene, Beba se još oporavlja od projiciranja sopstvenog negativiteta u silaznom pomaku, ali sad će i ona.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:12 21.05.2010

Re: prva?

kako niste trebale? vidi kako su rumene...



i jogurt, da se ne zagrcneš ko ja gore

myredneckself myredneckself 20:12 21.05.2010

Re: prva?

taj jonsko-tirolski "bretzel" prožet filigrantskim folklornim duhom, skok kvarte naviše pa none naniže. njegovi mirni ekspozicioni platoi, paralelizam kvartsekstakorada i miksolidijsko osvetljenje, kao situacija nastala iz fantazmatskih nomadskih kretanja, transponuje napetost od istovremenosti nesaglasnih diskursa "crnog zvuka", ka muzici-simptomu.

Kad nema Makse, meni nema druge, nego da celu ovu stvar prijavim moderaciji
mirelarado mirelarado 20:15 21.05.2010

Re: prva?

'Оћу и ја кифле и јогурт. Је л' може?

Топкет и Бебо,

Особито ме се дојмила постмодернистичка, концептуална форма у коју је заоденут ваш научни, дијалошки дискурс, као и одабрано музичко дело.
topcat topcat 20:15 21.05.2010

Re: prva?

myredneckself

Kad nema Makse, meni nema druge, nego da celu ovu stvar prijavim moderaciji


Ja sam isto razmišlala o tome.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:15 21.05.2010

Re: prva?

topcat
bilo je jače od nas...tj. mene, Beba se još oporavlja od projiciranja sopstvenog negativiteta u silaznom pomaku, ali sad će i ona.

taj hromatski niz naniže umalo da mi je došao glave, ta metalegitimna intertekstualnost.
AlexDunja AlexDunja 20:17 21.05.2010

Re: prva?

Kad nema Makse, meni nema druge, nego da celu ovu stvar prijavim moderaciji

ispsovase nas, samo tako

edit
akoje ovo sofisticirano, sta je onda hardkor
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:20 21.05.2010

Re: prva?

Kad nema Makse, meni nema druge, nego da celu ovu stvar prijavim moderaciji

naravno! maksu (koga nema) inače tumačimo odnosu na idealizaciju formalnog i pozitivnog naučnog horizonta podržanog legitimnošću metajezika filozofije i estetike muzike, a sve u smeru ‘promiskuitetne’ intertekstualnosti i performativnosti.
topcat topcat 20:29 21.05.2010

Re: prva?

Особито ме се дојмила постмодернистичка, концептуална форма у коју је заоденут ваш научни, дијалошки дискурс, као и одабрано музичко дело.


Odličan (5)

Zaslužuješ duplu porciju i godišnju pretplatu za najnoviji stručni časopis.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:29 21.05.2010

Re: prva?

Особито ме се дојмила постмодернистичка, концептуална форма у коју је заоденут ваш научни, дијалошки дискурс, као и одабрано музичко дело.

sve je to samo autoritet harmonske progresije
topcat topcat 20:30 21.05.2010

Re: prva?

autoritet harmonske progresije


s tobom se tako lako složiti!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:32 21.05.2010

Re: prva?

akoje ovo sofisticirano, sta je onda hardkor

e, draga moja, hardkor je kada neko piše slično, a za to bude plaćen zaozbiljno i zaozbiljno tretiran (čemu??).

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:34 21.05.2010

Re: prva?

s tobom se tako lako složiti!

i umesto odgovora, još jedno pitanje na kadnecirajućem obrtu!
mirelarado mirelarado 20:36 21.05.2010

Re: prva?

BebaOdLonchara
Kad nema Makse, meni nema druge, nego da celu ovu stvar prijavim moderaciji

naravno! maksu (koga nema) inače tumačimo odnosu na idealizaciju formalnog i pozitivnog naučnog horizonta podržanog legitimnošću metajezika filozofije i estetike muzike, a sve u smeru ‘promiskuitetne’ intertekstualnosti i performativnosti.


За сваку је похвалу и то што у интерпретацији оних хтонских уметничких порива и интенција нисте запоставиле олфактивно и ониричко транспоновање током креације дела, као и што се нисте повеле за пуким повиновањем тиранији владајућих парамузиколошких метатеорија.
topcat topcat 20:39 21.05.2010

Re: prva?

BebaOdLonchara

i umesto odgovora, još jedno pitanje na kadnecirajućem obrtu!

podrazumijevamo da je u pitanju hipofrigijska struktura u retrogradnoj inverziji.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:49 21.05.2010

Re: prva?

За сваку је похвалу и то што у интерпретацији оних хтонских уметничких порива и интенција нисте запоставиле олфактивно и ониричко транспоновање током креације дела, као и што се нисте повеле за пуким повиновањем тиранији владајућих парамузиколошких метатеорија.

i mirela pocela da psuje
mirelarado mirelarado 20:50 21.05.2010

Re: prva?

topcat
Особито ме се дојмила постмодернистичка, концептуална форма у коју је заоденут ваш научни, дијалошки дискурс, као и одабрано музичко дело.


Odličan (5)

Zaslužuješ duplu porciju i godišnju pretplatu za najnoviji stručni časopis.


Што је безмало апсолутно компатибилно с мојом окултном инклинацијом ка локалним представницима флоре који савршено комуницирају са масама.


mirelarado mirelarado 20:52 21.05.2010

Re: prva?

njanja_de.manccini
За сваку је похвалу и то што у интерпретацији оних хтонских уметничких порива и интенција нисте запоставиле олфактивно и ониричко транспоновање током креације дела, као и што се нисте повеле за пуким повиновањем тиранији владајућих парамузиколошких метатеорија.

i mirela pocela da psuje


А парамузиколошке метатеорије познајеш као свој џеп?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:54 21.05.2010

Re: prva?

to sam se napravila da znam sta znaci, sto me ofiras sad pred svetom?
scabies scabies 20:57 21.05.2010

Re: prva?

kako niste trebale? vidi kako su rumene...
Ovo se ne odbija
Samo da mi ne uzmete nagradu kad saznate da nisam baš pročitala ceo tekst? do pola jesam sve, posle - onaaaako
scabies scabies 20:58 21.05.2010

Re: prva?

олфактивно
konačno neka meni poznata reč
topcat topcat 21:00 21.05.2010

Re: prva?

инклинацијом ка локалним представницима флоре

uopće, inklinacija ka lokalcima je od interkontinentalnog značaja!
mirelarado mirelarado 21:02 21.05.2010

Re: prva?

njanja_de.manccini
to sam se napravila da znam sta znaci, sto me ofiras sad pred svetom?


Разумевање је прецењена и непотребна категорија, Њањо. Цитатност и уметничка постфлуктуација хеликоптерског зврјања - то је круцијално!
topcat topcat 21:03 21.05.2010

Re: prva?

scabies
kako niste trebale? vidi kako su rumene...
Ovo se ne odbija
Samo da mi ne uzmete nagradu kad saznate da nisam baš pročitala ceo tekst? do pola jesam sve, posle - onaaaako


Pa ok, sad bar znaš kako je nama "patuljcima" kad krenete o medicinskim fenomenima. ; )
Nagradu za iskrenost - putovanje na kongres muzičkih kritičara!
scabies scabies 21:05 21.05.2010

Re: prva?

Nagradu za iskrenost - putovanje na kongres muzičkih kritičara!
Znala sam ja da se iskrenost ne isplati
mariopan mariopan 21:24 21.05.2010

Re: prva?

mirelarado
njanja_de.manccini
to sam se napravila da znam sta znaci, sto me ofiras sad pred svetom?


Разумевање је прецењена и непотребна категорија, Њањо. Цитатност и уметничка постфлуктуација хеликоптерског зврјања - то је круцијално!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:46 21.05.2010

Re: prva?

За сваку је похвалу и то што у интерпретацији оних хтонских уметничких порива и интенција нисте запоставиле олфактивно и ониричко транспоновање током креације дела, као и што се нисте повеле за пуким повиновањем тиранији владајућих парамузиколошких метатеорија.

trener92 trener92 23:04 21.05.2010

Re: prva?

scabies
Treneru, ti si bar džentlmen, očekujem da ćeš mi ipak ustupiti mesto


scabies
Dr M Dr M 00:26 22.05.2010

Re: prva?

taj jonsko-tirolski "bretzel" prožet filigrantskim folklornim duhom, skok kvarte naviše pa none naniže. njegovi mirni ekspozicioni platoi, paralelizam kvartsekstakorada i miksolidijsko osvetljenje, kao situacija nastala iz fantazmatskih nomadskih kretanja, transponuje napetost od istovremenosti nesaglasnih diskursa "crnog zvuka", ka muzici-simptomu.


Divan prikaz muziciranja na Slepog misa..
maksa83 maksa83 01:34 22.05.2010

Re: prva?

naravno! maksu (koga nema) inače tumačimo odnosu na idealizaciju formalnog i pozitivnog naučnog horizonta podržanog legitimnošću metajezika filozofije i estetike muzike, a sve u smeru ‘promiskuitetne’ intertekstualnosti i performativnosti.

Performativnost okej, 'promiskuitetno' not okej. Ovu intertekstualnost sam preležao kao mali, to nema problema.

Proveriću još šta je to 'horizont'.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:40 22.05.2010

Re: prva?

makso nemoj da ideš da tražiš šta to znači jer će mirela opet da izbaci brdo termina i tako ostaćeš ko ja zaglavljen u rečniku 3-4 sati. pravi se da razumeš i teraj dalje.
docsumann docsumann 01:57 22.05.2010

Re: prva?

Performativnost okej, 'promiskuitetno' not okej. Ovu intertekstualnost sam preležao kao mali, to nema problema.

kad god neko kaže interteksualnost ja čujem interseksualnost, i obrnuto ...
bauer. bauer. 02:28 22.05.2010

Re: prva?

безмало апсолутно

taj termin se u matematici zove, kada limes teži beskonačnosti...

ako niste znali

Re: prva?

BebaOdLonchara
kako niste trebale? vidi kako su rumene...



i jogurt, da se ne zagrcneš ko ja gore


ove su dobre...
kostresh_harambasha kostresh_harambasha 09:25 22.05.2010

Re: prva?

Мени се највише свиђа џем.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:34 22.05.2010

Re: prva?

kad god neko kaže interteksualnost ja čujem interseksualnost, i obrnuto ...

isto.
Proveriću još šta je to 'horizont'.

pravi se da razumeš i teraj dalje.

njanja daje prave savete
Unfuckable Unfuckable 10:43 22.05.2010

Re: prva?

Мени се највише свиђа џем.


može
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:01 22.05.2010

Re: prva?

gle ovog

mirelarado mirelarado 15:26 22.05.2010

Re: prva?

Unfuckable
Мени се највише свиђа џем.


može


А може и ово.
reanimator reanimator 11:29 24.05.2010

Re: prva?

docsumann

kad god neko kaže interteksualnost ja čujem interseksualnost, i obrnuto ...


BebaOdLonchara

isto.


Garantovano bih i ja pomislio isto, da sam ikada ikoga čuo da ovo izgovara. Mislim, ovaj raspored slova vidim prvi put u životu
stasava stasava 20:13 21.05.2010

A meni?

Ima li nesto za mene, ne mogu da pricam o muzici gladnog stomaka?
topcat topcat 20:20 21.05.2010

Re: A meni?



evo, slatke, za inspiraciju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:26 21.05.2010

Re: A meni?

uau! kakva engleska majolika ispod tih salčića
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:16 21.05.2010

.

Eh,ovo zasluzuje jedno 'ladno.
mariopan mariopan 20:17 21.05.2010

Re: .

Kh, kh, kh, izvolite kiflice

topcat topcat 20:27 21.05.2010

Re: .

Hvala, hvala.

njihov plasticizam zaigrane ritmičnosti lirskog izražaja, naprosto plijeni.

p.s.
a vidi onog što trola s pivom!!
gordanac gordanac 20:20 21.05.2010

:))

Beba&Keti
- Njegov klarinet, njegov pristup tonskim bojama senzibiliteta suzdržanog parnasovskog miljea je ravelovski ekstrovertan i introvertan, intiman, takoreći, u isto vreme; kontraverza koja zamagljuje logiku funkcionalnog nizanja (ovoga puta u silaznom hromatskom pokretu), klarinet, kao što i sama znaš, toliko sličan ljudskom glasu, cvili, jeca, plače i, dakako, kliče. on takođe peva i grca, govori i šapuće. Toj intimnoj tankoj liniji, tom raspolućenju između realnog i virtuelnog, životnih sokova i nostalgije, klarinet procesuiran u sopstvenom negativitetu gradi temelj nove strukture smisla "po sebi" ali ne i "za sebe".

:))))))))
ako ikada prestanem da se smejem, možda ti (vama dvema) napišem i kakav smislen komentar
mada - ne verujem...

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:23 21.05.2010

Re: :))

gordanac, ništa ja smisleno i ne vidim, tako da se očekuje upravo da nastupiš bez paralelizmametričkih i sintaksičkih granica
buldozer92 buldozer92 20:28 21.05.2010

nije li jedna od vas (obe?) Mo(nika)

jednog V.iP. blogera pratilja
govorite li latinski?
gordanac gordanac 20:28 21.05.2010

Re: :))

BebaOdLonchara
gordanac, ništa ja smisleno i ne vidim, tako da se očekuje upravo da nastupiš bez paralelizmametričkih i sintaksičkih granica

el mogu da sinkretički & mimetički, a nadasve u smislu dokaza o belini nesagledivog da počMem nešto malo iz sledeće muzičke oblasti:

topcat topcat 20:35 21.05.2010

Re: nije li jedna od vas (obe?) Mo(nika)

buldozer92

govorite li latinski?

Pa slabo...mislim...mogu se snaći, ali ne bi se baš upuštala...ono...kao... ; )
buldozer92 buldozer92 20:35 21.05.2010

Animi lineamenta sunt

pulchriora quam corporis

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:36 21.05.2010

Re: :))

Jel onaj koji je stekao doktorsku titulu na prestižnom Sveučilištu, usavršavao se kod eminentnih pedagoga, dobitnik je brojnih nagrada i priznanja međunarodnog značaja? Onaj koji je plijenio muzikalnošću u Halama diljem svijeta?


ajme, ovo ko moj bivši muž, pljunuti:)p
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:40 21.05.2010

Re: :))

nadasve u smislu dokaza o belini nesagledivog

samo ako to ulazi u domen antropomorfne motivske fizionomije belog šuma.
buldozer92 buldozer92 20:40 21.05.2010

crte duse su lepse nego crte tela

Beatus non est qui habet quae cupit,sed qui non cupit quae non habet

nije srecan onaj ko ima sto zeli,nego onaj koji ne zeli sto nema

ja samo ove dve znam i 1/2 trece
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:43 21.05.2010

Re: :))

ajme, ovo ko moj bivši muž, pljunuti:)p

topcat topcat 20:46 21.05.2010

Re: crte duse su lepse nego crte tela

nije srecan onaj ko ima sto zeli,nego onaj koji ne zeli sto nema


što nas dovodi u novo poglavlje koje se odnosi na (pravo na) posjedovanje umjetnosti, odnosno umjetničkog djela...
gordanac gordanac 20:49 21.05.2010

Re: :))

BebaOdLonchara
nadasve u smislu dokaza o belini nesagledivog

samo ako to ulazi u domen antropomorfne motivske fizionomije belog šuma.


Antropomorfizam je neizbežan.







Motivska fizionomija je, takođe, antropomorfno neizbežna i paradigmatično, ali nikako samo u jednom sloju, no dapače, sasvim multilateralno, a ipak kristalno transparentno simbolizuje arhetipsku zapitanost i začuđenost nad kompleksnim, polimorfnim i poliharmoničnim haosom koji može proizvoditi samo - šum. I to sve, dakako, potpuno van našeg iskustva i podrazumevajuće transcendentalno.
Eto.
Rekoh.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:00 21.05.2010

Re: crte duse su lepse nego crte tela

što nas dovodi u novo poglavlje koje se odnosi na (pravo na) posjedovanje umjetnosti, odnosno umjetničkog djela...

onaj ko ima umetničko delo ili ko polaže pravo na umetnost je priča o kontradikcijama i hijatusima...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:20 21.05.2010

Re: :))

Motivska fizionomija je, takođe, antropomorfno neizbežna i paradigmatično, ali nikako samo u jednom sloju

tako je! kontrast i dinamički momenat su u prvom redu ostvareni dijahrono, a opet su kondenzovaniji u strukturi, ovoga puta, "po sebi".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:20 21.05.2010

Re: nije li jedna od vas (obe?) Mo(nika)

nije li jedna od vas (obe?) Mo(nika)

Top je mo a ja sam nika.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:35 21.05.2010

?


mislim stvarno kako mozete ovako javno da psujete?

p.s. izbor muzike Nikad necu da vam zaboravim.
shocked smajli

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:42 21.05.2010

Re: ?

njanja_de.manccini

mislim stvarno kako mozete ovako javno da psujete?

p.s. izbor muzike Nikad necu da vam zaboravim.
shocked smajli


ne sviđa ti se Helikopter kvartet?! ček da naiđe cross pa da krenem u osvajanje istovremenosti nesaglasnih diskursa čistog japanskog nojza
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:46 21.05.2010

Re: ?

ne sviđa ti se Helikopter kvartet?

kako da ti kazem - ne. ako ja ne mogu da osetim muziku ne slusam je. ovo mi je usi razbilo nacisto. idem sad da se drogiram ovim. ne zamerite.

topcat topcat 20:47 21.05.2010

Re: ?

Njanjo, what's wrong with helikopteri?
Probaj sagledati strukturalnost i širinu zahvata tog prevoznog sredstva.


myredneckself myredneckself 21:22 21.05.2010

Re: ?

ne sviđa ti se Helikopter kvartet?!


BoL, pa kad čemane škripuću
buldozer92 buldozer92 21:29 21.05.2010

?

http://www.youtube.com/watch?v=v1Jab6_smLc&feature=PlayList&p=F7EFD41A25158745&playnext_from=PL&playnext=1&index=59


a ima i Lepa Lukic violinski klucevi,gedore,..

))
mirelarado mirelarado 21:49 21.05.2010

Re: ?

myredneckself
ne sviđa ti se Helikopter kvartet?!


BoL, pa kad čemane škripuću


Неее, драга МРНС, види се да ти недостаје познавање референтне литературе о интерпретантима хармонијских сензација које настају као стриктна консеквенца несагледивог распона тембра што га овај инструмент продукује.
scabies scabies 21:52 21.05.2010

Re: ?

несагледивог распона тембра
E, Mirela, ovaj tembra si izmislila, priznaj!
dragoljub92 dragoljub92 21:59 21.05.2010

Re: ?

scabies
несагледивог распона тембра
E, Mirela, ovaj tembra si izmislila, priznaj!

jok,ja čuo za taj tembr al nikad svatio čega je to
mirelarado mirelarado 22:00 21.05.2010

Re: ?

scabies
несагледивог распона тембра
E, Mirela, ovaj tembra si izmislila, priznaj!


Tо ти је браМте* на земунском...

* тембр = боја звука, тона, или гласа ;-)
scabies scabies 22:02 21.05.2010

Re: ?

тембр = боја звука, тона, или гласа
E jeste najbolje sad još da me ubediš da zvuk ima boju... Pa nisam ja od juče
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:06 21.05.2010

Re: ?

несагледивог распона тембра што га овај инструмент продукује.

kvintsekstakordi u širokom slogu harmonske vertikalne postavke, orkestrirani prepoznatljivim udvajanjem instrumenata različitih tembralnih zvučnih pojavnosti. efekat dekonkretizacije i suspenzije orkestarskog aparata.
mirelarado mirelarado 22:18 21.05.2010

Re: ?

BebaOdLonchara
kvintsekstakordi u širokom slogu harmonske vertikalne postavke, orkestrirani prepoznatljivim udvajanjem instrumenata različitih tembralnih zvučnih pojavnosti. efekat dekonkretizacije i suspenzije orkestarskog aparata.




Тачно то сам и мислила, али само је врхунски стручњак кадар овако кохерентно и сублимирано обухватити све дискрепантне сегменте споменутог тембра.

myredneckself myredneckself 23:06 21.05.2010

Re: ?

Неее, драга МРНС, види се да ти недостаје познавање референтне литературе о интерпретантима хармонијских сензација које настају као стриктна консеквенца несагледивог распона тембра што га овај инструмент продукује.


Мислиш!?
Види Мирела, мислим да је туа кулпа
Ја сам у потпуности испратила мисао и филозофску потку, те остале изражајне димензије, упркос промени темпа и дискомпатибилности у рубатима и динамици.
Али нема маестозних, ритмизованих контраста ....пуууј, опет сам се опасно занела, и наративно распричала
Референтну литературу морам да читам због тог финијег, унутарњег вајања линија, а и чемане најбоље обожавам, ту је неспоразум
поздрав, погледај мој нови лого, сав је у раскошној виртуозности и не уступа место никаквој испразности ефекта

scabies scabies 23:08 21.05.2010

Re: ?

те остале изражајне димензије, упркос промени темпа и дискомпатибилности у рубатима и динамици.
Evo i prvih posledica. Vidiš sad, Svetlana, o čemu sam pričala
buldozer92 buldozer92 23:20 21.05.2010

L'art pour l'art

Borba protiv svrhe u umetnosti je uvek borba protiv moralizirajuce
tendencije u umetnosti,protiv njenog potcinjavanja moralu.
L'art ..znaci: "do djavola s moralom"
Ali,vec i samo ovo neprijateljstvo odaje nadmocnost predrasuda.
Ako iskljucimo iy umetnosti svrhu moralne propovedi i popravlana
coveka,onda iz toga jos zadugo ne sledi da je umetnos' bez svrhe,
besciljna,bez smisla,jednom recju da je l'art pour l'art -
crv koji se ujeda za sopstveni rep.
"Radije nikakve svrhe nego moralne svrhe !"
mirelarado mirelarado 23:29 21.05.2010

Re: ?

myredneckself
поздрав, погледај мој нови лого, сав је у раскошној виртуозности и не уступа место никаквој испразности ефекта


Одмах се види да савршено и свеобухватно кореспондирамо са иновативним токовима мас-култур покрета који се неумитно намеће као неоетаблирани мејнстрим у датом социјалном постворхоловском уметничком миљеу.

Мислим, не можемо ми без , а ни без ... (клик на смајлије;-)))
topcat topcat 23:37 21.05.2010

Re: L'art pour l'art

buldozer92

Ok, a može netko pametan da mi pojasni zašto moral i umjetnost ne bi mogli ići zajedno? Da li umjetnost mora biti dekadentna, anti-moralna, oličenje hedonizma i sebičnosti - i što je onda u tom kontekstu u stvari larpurlartizam?
Da li je recimo - Bach, kao primjer moralnog čovjeka - bio larpuralrtist ili se taj "trend" ipak vezuje za "modernija vremena" kad je čovjeku malo postalo - dosadno?
(ok, koga to zanima? )

"Radije nikakve svrhe nego moralne svrhe !"


ovo, naravno, da nastavnici detaljnije objasne svojim mladim učenicima.
topcat topcat 23:39 21.05.2010

Re: ?

mirelarado

Мислим, не можемо ми без , а ни без ... (клик на смајлије;-)))


Sve sam kliknula!
dragoljub92 dragoljub92 23:42 21.05.2010

Re: ?

Мислим, не можемо ми без , а ни без ... (клик на смајлије;-)))

zelje ne jedem
myredneckself myredneckself 00:02 22.05.2010

Re: ?

Evo i prvih posledica. Vidiš sad, Svetlana, o čemu sam pričala

e moja skabis, znaš ti od kad ja imam broj
mirelarado mirelarado 00:02 22.05.2010

Re: ?

dragoljub92
Мислим, не можемо ми без , а ни без ... (клик на смајлије;-)))

zelje ne jedem


Драгољубе, само за тебе и заједничког, тренутно одсутног пријатеља, а испод сача...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana