Ljudska prava

Životinjska farma

Srđan Mitrović RSS / 24.05.2010. u 15:22

Da li je moguće da se ovako nešto prikazuje na televiziji sa nacionalnom frekvencijom? Da li je moguće da se direktno prenosi višečasovno psihičko maltretiranje jednog starijeg čoveka od strane pobesnele gomile? Da li je moguće da neko misli da je samo fizičko nasilje ono koje treba da se sankcioniše? Da li su ovo naše poznate(?) ličnosti koje trebaju da budu uzor našoj deci? Hoće li neko u ovoj državi reagovati na ovoliku količinu nasilja? Gde je kraj ovom ludilu? 

 

Video koji sledi NE PREPORUČUJE SE MLAĐIMA OD 18 GODINA!

Video sam pronašao na youtube. Ne znam šta je ovde uzrok a šta posledića, to je manje bitno.



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

petar_p petar_p 15:40 24.05.2010

samo zelim da podsetim

na slucaj koji je u medijima bio zabelezen kao "nastavnica osamarila ucenika"; gde je nekako precutano sta je tome prethodilo, a lepo se vidi na snimku> Epilog: koliko je meni poznato, inspekcija ministarstva prosvete je utvrdila da je nastavnica prva osamarila ucenika, nastavnica je otisla u penziju, nasilnik nije trpeo nikakve posledice.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:43 24.05.2010

Re: samo zelim da podsetim

zar je bitno šta je uzrok čega. šta treba da se dogodo da se ovi "poznati" ljudi ponašaju kao životinje. neke životinje.
petar_p petar_p 16:00 24.05.2010

Re: samo zelim da podsetim

Ovim postom nisam hteo da opravdavam ono sto se desilo, vec da kazem kako smo se potpuno pogubili, vise ne mozemo da percipiramo elementarne stvari.Cak ni ocigleno nasilje ne umemo vise da shvatimo. Sa tim u vezi, ovaj klip sa pinka je strashan, ali to je ustvari slika Dorijana Greja, to je nasa realnost u ogledalu. I mi gledamo to ruzno lice, ne prepoznajuci da smo to mi ustvari. Svi smo krivi, neki za cinjenje, a neki za necinjenje.
U vezi sa klipom u kome ucenik maltretira profesorku: ja sam bio frapiran nalazom komisije ministarstva prosvete koja je, kako su mediji tada objavili, konstatovala da je nastavnica prva udarila ucenika. (u medijima se uopste ne pominje dugotrajno psihicko i fizicko maltretiranje koje se vidi na snimku -- nastavnica je bila saterana u cosak, otiman joj je dnevnik, i bilo joj je onemoguceno da napusti ucionicu). Onda sam poslao mail ministarstvu prosvete gde sam ih pitao da li je zaista to ono sto pise u izvestaju; video sam da je neko u ministartstu guglovao moje ime i prezime i bio na mom sajtu, ali nije bilo odgovora. Onda sam poslao novi mail, gde sam ih obavestio da znam da su me trazili po internetu, i da znam da su e-mail dobili, a da nikakvog odgovora nema. I to je bilo sve. Znaci, tako funkcionisu kontakt e-mail adrese i telefoni ministarstava u Srbiji. Da se izrazim u duhu linuxa: "in /dev/null no one can hear you screem".
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:11 24.05.2010

Re: samo zelim da podsetim

slažem se.
ja reagujem onako kako umem. nemam nikakvu moć ni vlast.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:12 25.05.2010

Re: samo zelim da podsetim

Srđan Mitrović
zar je bitno šta je uzrok čega. šta treba da se dogodo da se ovi "poznati" ljudi ponašaju kao životinje. neke životinje.

ej, nisam nikad gledala ovu farmu.
jedva odgledah.
strašno.
ovaj vlasnik tv i svi prijatelji farme trebaju u ćorku.
pogledaj samo koje je ovo vreme ... 21.30, da kažemo prime time ...
horor.
jel se to i dalje emituje?
i posle ovoga?
ta televizija je za oduzimanje frekvencije i lokalne ...
kao i radio fokus.

i ko su uopšte ove face. ja nijednu ovu spodobu ne poznajem.
zgrožena sam!
nemam reči!
marija.mt marija.mt 07:51 25.05.2010

Re: samo zelim da podsetim

Ovim postom nisam hteo da opravdavam ono sto se desilo, vec da kazem kako smo se potpuno pogubili, vise ne mozemo da percipiramo elementarne stvari.Cak ni ocigleno nasilje ne umemo vise da shvatimo. Sa tim u vezi, ovaj klip sa pinka je strashan, ali to je ustvari slika Dorijana Greja, to je nasa realnost u ogledalu. I mi gledamo to ruzno lice, ne prepoznajuci da smo to mi ustvari. Svi smo krivi, neki za cinjenje, a neki za necinjenje.


petre

iskreno ovaj snimak sam odgledala sa drustvom, to se sve izdesavalo u subotu, gledali smo utakmicu, blejali...pa u neko kasno doba prebacili na farmu i valjali se od smeha svemu ovome, sto samo potvrdjuje ovo sto ste rekli.
tripraseta92 tripraseta92 18:27 25.05.2010

Re: samo zelim da podsetim

Srđan Mitrović
šta treba da se dogodo da se ovi "poznati" ljudi ponašaju kao životinje. neke životinje.

Ne vređaj životinje!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:45 25.05.2010

Re: samo zelim da podsetim

Ne vređaj životinje!

pa rekao sam neke životinje.
libkonz libkonz 15:40 24.05.2010

Neverovatna gledanost

i ogromna zarada su dovoljan razlog da se sve prećuti i ovaj užas nastavi.
Sve se, na žalost, meri količinom zarađenog novca.
docsumann docsumann 15:47 24.05.2010

Farma srama

Ovo mi je prvi put da gledam šta se u toj ljudskoj farmi dešava. Kakav užas...

Zašto im nisu dali još više alkohola, podjelili nekoliko komada hladnog oružja i onda strpljivo čekali da se tragedija spontano desi...

Možda u idućoj sezoni prikazivanja. Imperativ pomjeranja granica u ovakvim realiti šouovima navodi me na pomisao da uskoro možemo očekivati i takve sadržaje.

Živjelo blato do koljena, govna do grla i krv do lakata
gedza.73 gedza.73 15:52 24.05.2010

Re: Farma srama

Možda u idućoj sezoni prikazivanja. Imperativ pomjeranja granica u ovakvim realiti šouovima navodi me na pomisao da uskoro možemo očekivati i takve sadržaje.
Živjelo blato do koljena, govna do grla i krv do lakata

Kao u onom nemackom filmu 'eksperiment' gde na kraju dolazi do ubistva.
Al' bi to tek imalo gledanost. Strasno.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:53 24.05.2010

Re: Farma srama

a pre toga neko silovanje ne bi bilo loše
docsumann docsumann 15:54 24.05.2010

Re: Farma srama

a pre toga neko silovanje ne bi bilo loše


računaj na to
Bili Piton Bili Piton 15:55 24.05.2010

Re: Farma srama

docsumann
govna do grla


Toooo brate.

Ko je ovaj celavi glavonja, ne sumnjam uopste da tako i s rodjenim ocem prica.
buba_truba buba_truba 16:00 24.05.2010

Re: Farma srama

libkonz
Neverovatna gledanost
i ogromna zarada

Imam pitanje - ljudi, jel' vi ovo gledate?! Srđane?
Manite one trice: ma ja to onako, sociološki fenomen... bla, bla, bla.
Ako gledate, ma kakav da je razlog (izgovor!) - učestvujete u toj "neverovatnoj gledanosti i užasu".


docsumann
Ovo mi je prvi put da gledam šta se u toj ljudskoj farmi dešava... Živjelo blato do koljena, govna do grla i krv do lakata

Živelo!
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:01 24.05.2010

Re: Farma srama

behemot123 behemot123 16:01 24.05.2010

Re: Farma srama

Što im ne pustiš Srpski film, da se malo inspirišu? Meni deluje kao da nisu dovoljno agresivni. Inače, ovo je JEDINIH deset minuta Farme koje sam ikad odgledao. Hvala, nije trebalo. Pozdrav.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:09 24.05.2010

Re: Farma srama

Što im ne pustiš Srpski film, da se malo inspirišu?

film je nešto sasvim drugo. ovo je realnost koja se događa pred našim očima.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:10 24.05.2010

Re: Farma srama

jel' vi ovo gledate?! Srđane?

ne, nne gledam ni "sociološki".
zatekao sam roditelej u nedelju sleđene pred tv-om. kevi je skočio pritisak. tad sam pogledao svojih prvih i poslednjih 20 minuta.
na svom tv-u nemam pink.
libkonz libkonz 16:10 24.05.2010

Re: Farma srama

ljudi, jel' vi ovo gledate?!

Sad da kažem da ne gledam, ali ovaj užas sam gledao uživo, ko će mi verovati?
Ali stvarno je tako. To je bilo oko 3 ujutru, listao sam kanale i naleteo na to. Zgranut, zatečen...
Što napisa Srđan, samo još jedno silovanje fali.
Ali prošla mi je još jedna misao kroz glavu: da li je to "slučajan uzorak" srpskog "džet seta" ili čak i srpskog društva uopšte?
behemot123 behemot123 16:16 24.05.2010

Re: Farma srama

Znam jebiga, ali pokušavam da te ispoštujem. Volim da čitam o filmu, možemo i da se svađamo, super, ali stalno bombarduješ sa nekim nasiljem. I sad puštaš ove nakaze. Jel fora što je na PINKU? Da li bi pustio identično sranje koje se dešava svaki dan na b92? Ja i ne znam da je ovo sranje na pinku, mislio sam da je na rtsu. Malo mi se gadiš, to je to. Izvini, neću više da se javljam.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:19 24.05.2010

Re: Farma srama

ali stalno bombarduješ sa nekim nasiljem.

malo preteruješ.
Jel fora što je na PINKU?

ne. moglo je da bude bilo gde. isto sam reagovao kad su bila manja stranja u velikom bratu dok je išao na b92.

Malo mi se gadiš, to je to.

vrlo si vaspitan. vidim da si nešto i naučio iz snimka.
libkonz libkonz 16:20 24.05.2010

Re: Farma srama

Da li bi pustio identično sranje koje se dešava svaki dan na b92?

Nije se ustručavao da kritikuje B92 dok je tamo radio, zašto bi sada?
stasava stasava 16:34 24.05.2010

Re: Farma srama

na svom tv-u nemam pink.

Ja imam, ali pravim se da nemam.
cokamiki cokamiki 19:28 24.05.2010

Re: Farma srama

Kako oko tri ujutru, kad pise 21 i nesto..znaci gleda, na zalost, cela porodica?! Sta reci, osim hvala Bogu sto nemam televizor!?
marija.mt marija.mt 19:30 24.05.2010

Re: Farma srama

Kako oko tri ujutru, kad pise 21 i nesto..znaci gleda, na zalost, cela porodica?!


Direktno je bilo oko 3 ujutru, a posle je reprizirano oko 21h, pa evo i sad u slucaju da je neko propustio
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:18 25.05.2010

Re: Farma srama

mam pitanje - ljudi, jel' vi ovo gledate?! Srđane?
Manite one trice: ma ja to onako, sociološki fenomen... bla, bla, bla.
Ako gledate, ma kakav da je razlog (izgovor!) - učestvujete u toj "neverovatnoj gledanosti i užasu".

ja ne gledam. ni velikog brata nisam. ni onu vojtehovsku. samo kad neko turi na blog.

ali ako niko ne vidi, niko neće ni reagovati!
jaksa scekic jaksa scekic 08:08 25.05.2010

Re: Farma srama

Srđan Mitrović
jel' vi ovo gledate?! Srđane? ne, nne gledam ni "sociološki".zatekao sam roditelej u nedelju sleđene pred tv-om. kevi je skočio pritisak. tad sam pogledao svojih prvih i poslednjih 20 minuta.na svom tv-u nemam pink.



malo smo nepravedni, svo drvlje i kamenje na Pink.
Projekat farma je zajednicko delo TV Pink i koga, firme Emousn, znaci gazdu na Pink, i gazdu na Emousn pred RRA

J
Rejlem Rejlem 15:57 24.05.2010

A sta bi sa regulatornim telom?

Radiodifuzna agencija, predsedajuschi episkop jegarski Porfirije, Gordana Susa, indeksovci Cekic i Vasic koji su se zesce udomili u agenciji,pa Goran Karadzic koji se jedino obratio javnosti kada je nasao za shodno da nam pre cca godinu i po najavljuje zabranu stanica iz okruzenja, citaj HRTa...je l neko rekao i jednu rec? Koliku lovu primaju za sedenje u agenciji i nerad? Kad je Vojtehovska prekardasila u svojoj odvratnosti pre par meseci, dali su preporuku da emisija malo kasnije pocne. Jok u pola 10, nego u pola 11.
Horor. Ne cude me ti koji su na farmi, to je u principu polusvet, ali je strasno sto nema reakcije drzave. Na zalost, nista drugo nismo ni mogli da ocekujemo.
Unfuckable Unfuckable 18:35 24.05.2010

Re: A sta bi sa regulatornim telom?

A sta bi sa regulatornim telom?

odlično pitanje.
Ono što se emituje sa Farme je čista i nedvosmislena propaganda nasilja, u udarnom terminu, i mene jako podseća na film "Beštije".
Tekunica Tekunica 15:59 24.05.2010

Bilmez br.2

Jedva procita saopstenje. Tantalove muke. Sa pauzama, k'o treci osnovne.
scabies scabies 16:14 24.05.2010

Životinjska farma i efekat čopora

ni jednu jedinu sekundu nisam gledala tevepatologiju zvanu Farma i nisam ni mogla da pretpostavim čega sam sve poštedela svoj nervni sitem... Ovo je odvratnije nego što sam mogla da zamislim i u najgorem scenariju.

Ko su uopšte ove mentalne kreature? Mada, to me mnogo ni ne zanima. Zanima me ko su ljudi koji stoje iza ovog bolesnog projekta? Ko su, imenom i prezimenom, ljudi koji su dozvolili da se ovo dešava i omogućili da se ovo emituje??? Stvarno me zanima!
Na žalost, ovo je naša realnost. Trebalo bi da se ozbiljno zapitamo šta se dešava sa ovim društvom kada nečiji sinovi, muževi, očevi ovo sebi dozvoljavaju pred kamerama? Trebalo bi da se zapitamo kako se oni ponašaju kad ih ne snimaju kamere i kad nisu ucenjeni obećanom nagradom. Trebali bi da se zapitamo nad činjenicom da propozicije ovog projekta ne poznaju pojam verbalnog nasilja i tolerišu ga kao jedan od modaliteta ljudske komunikacije i interpersonalnih odnosa u koje niko nema pravo da se meša.
Bili Piton Bili Piton 16:24 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

scabies
ni jednu jedinu sekundu nisam gledala tevepatologiju zvanu Farma i nisam ni mogla da pretpostavim čega sam sve poštedela svoj nervni sitem... Ovo je odvratnije nego što sam mogla da zamislim i u najgorem scenariju.


Ja priznajem da sam sa prilicnim (nelagodnim) uzivanjem naknadno odgledao na netu sve epizode iz prosle serije dok je u kuci bila Saricka, zanimalo me kako ce se snaci. I, true enough, bilo je veselo, daleko vise zabavno i smesno nego tuzno i gadno.

Trebalo bi da se zapitamo kako se oni ponašaju kad se ih ne snimaju kamere i kad nisu ucenjeni obećanom nagradom


Pa dovoljno smo videli, ovog matorog bi rastrgli (ali tek posto obave gang-bang).
scabies scabies 16:42 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

Pa dovoljno smo videli, ovog matorog bi rastrgli (ali tek posto obave gang-bang).
Uopšte nije potrebno biti neki veliki poznavalac psihologije, sociologije i zoologije da se prepozna taj, uvek isti, obrazac nasilja. (Čovekolikiji primerci imaju ipak pomalo kreativnosti u iskazivanju netrpeljivosti, primitivni i zaostali uvek imaju jedinstven šablon, zato je njihova netrpeljivost - mržnja.)
Strašno je bedno kako je siledžijstvo zarazno za one sa slabijim moralnim imunitetom i kako svi aktivno ili pasivno staju na stranu nasilnika (čak se i dečkić na kraju osmelio da duva dim u lice, da je potrajalo možda bi skupio hrabrosti i da nešto uvredljivo izgovori). Mora da bi za normalnu osobu bilo strašno ponižavajuće da ćutanjem pasivno stane na stranu nasilnika samo iz straha da ne bude sledeći na tapetu čopora.

maca22 maca22 16:46 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

scabies
Zanima me ko su ljudi koji stoje iza ovog bolesnog projekta? Ko su, imenom i prezimenom, ljudi koji su dozvolili da se ovo dešava i omogućili da se ovo emituje??? Stvarno me zanima!

Da, stvarno, ko su organizatori GLADIJATORSKE arene?

(znamo da je to imalo gledanost, jel da...)
scabies scabies 17:26 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

Da, stvarno, ko su organizatori GLADIJATORSKE arene?
Kad su pre par godina oni nesrećni ljudi izginuli u saobraćajnoj nesreći, Veliki brat je prekinut, pokrenuli su akciju za podizanje svesti vozača... Zašto se sada ne prekine prikazivanje, ljudi pošalju kućama (a neki kod istražnog sudije, ima ovde materijala za par krivičnih postupaka, čini mi se), a nagradni fond se potroši na kampnju za sprečavanje nasilja? Pa kako zašto? Zato što naše društvo ima svest o vrednosti ljudskog života, ali ne baš i ljudskog dostojanstva, zato što se nasilje ovde toleriše. Zato što smo nasiljem toliko okruženi da ga prepoznajemo tek u onim ekstremnim formama sa polomljenim vilicama, pretučenim strancima, izbodenim osnovcima, ubijenim ženama.
Unfuckable Unfuckable 18:38 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

ima ovde materijala za par krivičnih postupaka

ima, ako su mogli da procesuiraju onog lika kod Vojtehovske što se hvalio kako "eto malo prebije ženu", ovde bi 'ladno mogli da sprovedu kolektivno odvikavanje od alkohola (i još koječega), uz šestomesečni tečaj kontrole besa
dragoljub92 dragoljub92 19:03 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

Da, stvarno, ko su organizatori GLADIJATORSKE arene?

(znamo da je to imalo gledanost, jel da...)

ovim pitanjem konkurišeš za biserku bloga,a tu nije mala konkurencija.
maca22 maca22 19:25 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

dragoljub92
Da, stvarno, ko su organizatori GLADIJATORSKE arene?

(znamo da je to imalo gledanost, jel da...)

ovim pitanjem konkurišeš za biserku bloga,a tu nije mala konkurencija.

Ovakvim nacinom obracanja konkurises za Farmu.
stasava stasava 20:06 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

Da, stvarno, ko su organizatori GLADIJATORSKE arene?

Ist oni sto su hvalili knjizevnu vrednost dela Mirjane Markovic.
dragoljub92 dragoljub92 20:18 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

maca22
dragoljub92
Da, stvarno, ko su organizatori GLADIJATORSKE arene?

(znamo da je to imalo gledanost, jel da...)

ovim pitanjem konkurišeš za biserku bloga,a tu nije mala konkurencija.

Ovakvim nacinom obracanja konkurises za Farmu.

ти си значи селектор за фарму
libkonz libkonz 21:19 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

ти си значи селектор за фарму


Dragoljube, care !
dragoljub92 dragoljub92 21:21 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

libkonz
ти си значи селектор за фарму


Dragoljube, care !

maca22 maca22 21:26 24.05.2010

Re: Životinjska farma i efekat čopora

Filip2412 Filip2412 16:23 24.05.2010

...

Jel ovaj majmun sa dugom kosom Firci?

Kakvo dno, hvala sto si postavio da znam sta je ta farma.
docsumann docsumann 16:26 24.05.2010

Re: ...

Jel ovaj majmun sa dugom kosom Firci?


glavom i bradom
Unfuckable Unfuckable 18:41 24.05.2010

Re: ...

otac dvoje dece Firči, 'ajmo tako da predstavimo tipa: upravo daje video lekciju svojim devojčicama šta treba raditi kada te neko iznervira.
Pijana razularena svinja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:29 25.05.2010

Re: ...

docsumann
Jel ovaj majmun sa dugom kosom Firci?


glavom i bradom

milan se prevrće u grobu!
crossover crossover 00:51 25.05.2010

Re: ...

Exitus Letalis
Jel ovaj majmun sa dugom kosom Firci?


glavom i bradom

milan se prevrće u grobu!

Верујем. Кад је информација из прве руке нема разлога за сумњу.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:54 25.05.2010

Re: ...

Верујем. Кад је информација из прве руке нема разлога за сумњу.

Exitus Letalis Exitus Letalis 01:01 25.05.2010

Re: ...

Верујем. Кад је информација из прве руке нема разлога за сумњу.

pokazao si i ti konačno izvesan smisao za humor. a vidi i bol.
svaka čas'
bubamarac bubamarac 16:37 24.05.2010

kako nabasah na ovo

Ko je sve postao popularan i kome se daje medijski prostor, "Tito dragi"!? Dal moze nize od ovoga ili smo konacno dotakli dno dna? Oni za ovo imaju dnevnice stotine ili hiljade evra!?
E moj napaceni, zatucani, bijedni narode, nisi bolje ni zasluzio od ovog sljama, kad po cijeli dan provodis uz tv i razne farme, veliku bracu, zvijezde, talente i pizde materine!
Da hoce kakav zemljotres otresti!
p.s. Oprostite na vulgarnosti
petar_p petar_p 16:43 24.05.2010

auuuuuuu

Sada sam pogledao i drugi klip. Ovo je nesto najstrasnije sto sam video, za dugo, dugo vremena.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:44 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Ovo je nesto najstrasnije sto sam video, za dugo, dugo vremena.

totikažem.
petar_p petar_p 16:55 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Imam samo jedan video-klip odgovor za ove ljude: ovde 3. minut.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:06 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Ja sve čekam da neko konačno napiše ko je onaj čelavi, tatuvirani...
Bili Piton Bili Piton 17:07 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Jelica Greganović
Ja sve čekam da neko konačno napiše ko je onaj čelavi, tatuvirani?


Pa neki Djus bogati Jelice, kako ne znas
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:17 24.05.2010

Re: auuuuuuu

A, čime se on bavi?
marija.mt marija.mt 17:19 24.05.2010

Re: auuuuuuu

A, čime se on bavi?


Repuje, ima dva hita "kako je u svici, brate ful je u svici" i "kes kolica i smekerica", ima na you tube-u, da ne kacim ovde...

edit: i ovo

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:26 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Kakav idiotizam
Bili Piton Bili Piton 17:27 24.05.2010

Re: auuuuuuu



Ja reko da nije to onaj "Ivan Sexpress" sto je imao pocetkom devedesetih par kao nekih fanki hitova a sad navodno zivi u Grckoj. Ali izgleda da nije, ovo je neki klinac.
marija.mt marija.mt 17:49 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Ali izgleda da nije, ovo je neki klinac.


Pa i nije klinac, ima skoro 30 godina. Imam mladju bracu tako da sam za Djusa cula odavno jer ga klinci gotive (ne svi naravno, ali dosta njih). I to ne samo muziku, vec i njegov nastup na farmi, ponasanje, govor...

Mada, meni licno Djus uopste ne smeta, jedan od milion takvih.

Ono sto je meni neshvatljivo je razvoj tih rijalitija (ili kako s vec zovu). Gledala sam skoro na vestima da se sprema novi sou (u Americi ili vec negde...) gde ce se prikazivati kako se ljudi lece od razlicitih oblika zavisnosti, kocke, alkohola, pa cak i kako se skidaju sa heroina i bio je prikazan insert koji je...strasan! Pitam se samo dokle ce to da ide i u cemu je tajna tolikog uspeha rijalitija.
Bili Piton Bili Piton 17:55 24.05.2010

Re: auuuuuuu

marija.mt
Pitam se samo dokle ce to da ide i u cemu je tajna tolikog uspeha rijalitija.


Za producentske kuce koje prave te programe za televiziju tajna je u tome sto su relativno jeftini da se naprave, ne treba nikakav poseban trud i zahvat, samo smestis nekoliko bolida u kavez i pustis kamere i reklame (na kojima zaradjujes silne pare).

Za masovnu publiku, tajna uspeha je videti svoje "zvezde i zvezdicice" bez sminke i nakita kako pljuju, psuju, prde i sve ostalo.
Ribozom Ribozom 18:09 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Mada, meni licno Djus uopste ne smeta, jedan od milion takvih


Ne smeta ti jer ne zivite na istoj farmi.

Ja sam mislio da je farma emisija kojom se popularise zivot na selu, prirodu, rad. U srpskoj varijanti to izgleda...fuj.
I sad je taj idiot 'idol mladih' a upravo je popio (na najgluplji nacin - pred kamerama) kazne (nadam se da ce ih biti), za pretnju, psihicko maltretiranje i seksualno zlostavljanje.

Juce gledao neku emisiju o prevarama (kamerama love neverne supruznike) i pomislio da je to dno.
marija.mt marija.mt 18:11 24.05.2010

Re: auuuuuuu

A ucesnici koliko vidim imaju razlicite motive, neki su tu iskljucivo zbog love, a ovi drugi da iskoriste sansu da kazu nesto. Tako je Zorica Brunclik rizikovala da se pojavi i bez sminke i da zivi 2 meseca bez wc-a da bi uspela nekoliko puta da kaze kako su joj posle 5.oktobra svi okrenuli ledja, kako je niko vise ne zove u emisije... i kako je za vreme vlasti "njenih" sve bilo mnogo bolje

A i Raka Radovic je tu negde...

Ribozom
I sad je taj idiot 'idol mladih' a upravo je popio (na najgluplji nacin - pred kamerama) kazne (nadam se da ce ih biti), za pretnju, psihicko maltretiranje i seksualno zlostavljanje.


Nazalost ziva istina!
Unfuckable Unfuckable 18:42 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Za masovnu publiku, tajna uspeha je videti svoje "zvezde i zvezdicice" bez sminke i nakita kako pljuju, psuju, prde i sve ostalo.

naravno, onda se svakodnevna beda nekako lakše proguta
mladen.mladen mladen.mladen 20:14 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Za producentske kuce koje prave te programe za televiziju tajna je u tome sto su relativno jeftini da se naprave, ne treba nikakav poseban trud i zahvat, samo smestis nekoliko bolida u kavez i pustis kamere i reklame (na kojima zaradjujes silne pare).


zapravo.. sve to ima na netu, ljudi vole to da vide, TV pokusava sa realnim ljudima da se bori protiv interneta..

"Istorija se ne ponavlja, samo se gluposti ponavljaju, i Televizija nije naučila lekciju. Držali su se, rekoh, decenijama, svojih principa, kako se oblači, kako se izgleda, kako se priča, uz obaveznu dozu prezrenja, u pogledu, u kadru. I opet ista sila, jedna i jedina, koja gazi sve, i već decenijama može i planetu, celu - nauka, i njena ćerka, tehnologija, i njen genijalni sin - Internet.

Dakle, jednom stvorena, pa integrisana, pa urođena, pa nasušna, potreba čoveka da bude poznat, konačno je mogla biti ostvarena bez šišanja, bez lickanja, bez pranja zuba i ruku i okovratnika. Kamera, Internet, i svaka Budala - sveto trojstvo naspram oholih Medija. Televizija nije s početka razumela šta se dešava. Gledanost je padala. Zavirivali su u dom, u oko, u guzicu Izuzetka, pa svih drugih, tražeći panično gde nam se sakrila želja, za slavom: oh, nemoguće! zar je nestala!?"

etc
Bili Piton Bili Piton 20:22 24.05.2010

Re: auuuuuuu

mladen.mladen
TV pokusava sa realnim ljudima da se bori protiv interneta..


Tacno, kao sto se terestrijalna televizija u osvit satelitskih kanala borila sa njima, kao sto se radio u osvit televizije borio s njom. Svaka od tih bitaka je bila izgubljena zbog sasvim jednostavnog razloga, puke prirode samih tih medija, sto si i sam pomenuo. Televizija je u borbi sa internetom unapred osudjena na podredjenu ulogu, sve sto joj je ostalo je da pokusa da pronadje svoju meru i mesto - kao sto ju je naspram nje pronasao radio, koji nije zamro.


yugaya yugaya 21:57 24.05.2010

Re: auuuuuuu

Srđan Mitrović
Ovo je nesto najstrasnije sto sam video, za dugo, dugo vremena.

totikažem.


Ja necu ni da gledam.

Pretpostavljam da je ono sto se u klipu da videti 10 minuta razloga zasto ova gastarbajterska porodica nema Total TV.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:32 25.05.2010

Re: auuuuuuu

Pa i nije klinac, ima skoro 30 godina. Imam mladju bracu tako da sam za Djusa cula odavno jer ga klinci gotive (ne svi naravno, ali dosta njih). I to ne samo muziku, vec i njegov nastup na farmi, ponasanje, govor...

uzor...
baš divno...
samo taki da hodaju ulicama...
brate, brate ...
mlekac mlekac 05:08 25.05.2010

Re: auuuuuuu

yugaya
Srđan Mitrović
Ovo je nesto najstrasnije sto sam video, za dugo, dugo vremena.

totikažem.


Ja necu ni da gledam.

Pretpostavljam da je ono sto se u klipu da videti 10 minuta razloga zasto ova gastarbajterska porodica nema Total TV.

Potpisujem!

Sto reko moj cenjeni muz - Nije moja glava kanta za djubre pa da slusam i gledam gluposti!

Ja sam Pink odavno izbacila sa TV-a i uopste nikome ne nedostaje.

I ne samo Pink, hvala na pitanju.
U mojoj kuci ionako vrte izmedju crtaca, National Gegography, History, Animakl Planeta i HBO Comedy, sa povremenim izletima do VH1 kad se tata docepa daljinskog i Studija B iskljucivo u cilju saznavanja spoljne temperature.

Meni su klinci ionako odavno zabranili da menjam kanale - kazu, imas karticu na kompu pa tamo gledaj one tvoje vesti!
mikimedic mikimedic 11:37 25.05.2010

Re: auuuuuuu

Repuje


... a farma jadna, bedna...
angie01 angie01 17:28 24.05.2010

gde je produkcija,

organizatori,...neko ko je odgovoran za ovo dno!
die hard die hard 19:38 24.05.2010

Re: gde je produkcija,

gde je produkcija,
organizatori,...neko ko je odgovoran za ovo dno!


Izvini Angie, ali ne budi naivna.
Floria Floria 17:29 24.05.2010

Ne mogu...

Ja prvi odgledala 5 minuta i ne mogu dalje, qq. Koje dno!!! Povraca mi se! Uz sve danasnje vesti - Misko prodaje Maxi (i bezi s lovom verovatno), dinar na istorijskom minimumu, korupcija u Srbiji uobicajena pojava za 90% gradjana, onaj sto je hteo da uleti kolima u Skupstinu, u Kraljevu najezda pacova jer se deratizacija nije vrsila pet godina (niko odgovoran, naravno)... ovo mu dodje kao slag na torti. Necuveno! Ali, kad je ona Vojtehovski mogla da pita devojku da li je uzivala dok je cale silovao (ili tako neka gadost, ne znam ne gledam te bljuvotine, samo primetim kad se digne neka prasina kao ovo sada), onda je ovo nastavak tog serijala. Kako smo se pretvorili u ovu nakazu od zemlje i drustva???

Djus, kazete. Pevač neki??? Katastrofa!
codeic codeic 17:29 24.05.2010

Hehehe

Kul mi je sto s vremena na vreme neko tako skoci iz mase, kaze ono sto svi osecaju i svi smo kao u fazonu da ce to tek tako nestati, a rukovodstvo pinka, nakon ovog bloga, ukloniti farmu i sve odgovorne.

Jeste, da.

Meni je odavno jasno, a imam samo dvadeset godina, da ovoga ima i da ce ga biti dok se konkretnije neko ne obracuna sa celim problemom. Do tada, dok citam ovakve blogove - sam sebe podsecam na babe pored televizora koje isto tako komentarisu farmu.
marija.mt marija.mt 17:35 24.05.2010

Novo...

scabies scabies 17:39 24.05.2010

Re: Novo...

hitna sednica zbog farme
Ekstremno vulgarnog??? Pa da, ne sme se psovati na televizoru, ipak to možda gledaju i deca
petar_p petar_p 17:44 24.05.2010

Re: Novo...

Ovde ima jako mnogo psihickog i fizickog zlostavljanja; ne sumnjam da bi psiholosko i psihijatrijsko vestacenje ovog video materijala moglo da dovede do ozbiljnih sankcija prema pinku koji ovakav program pravi i prikazuje. Na zapadu bi verovatno neko krivicno odgovarao zbog ovakvih stvari.
maca22 maca22 17:47 24.05.2010

Re: Novo...

gedza.73 gedza.73 20:51 24.05.2010

Re: Novo...

Jednom sam gledao neku emisiju gde su terali takmicare da ustima prenesu zmiju iz jednog staklenog akvarijuma u drugi. Gledas kao hipnotisan, nesto ti ne da da prebacis na drugi program. Ne volim da gledam ni takve emisije ni skrivene kamere, one rekonstrukcije zlocina ali ponekad zakacis nesto krajickom oka.
Odgledao sam farmu 2X30 minuta. Jedno vece gleda zena, seti sa ja 'i u dobru i u zlu' i odgledam sa njom neku laganu svadju. Sinoc mi kaze dodji da vidis nesto i nisam mogao da verujem. Ali gledas, cudis se i gledas.
To je izgleda u ljudskom bicu, gledas javna pogubljenja, tuce..

Evo kod Jelice ljubav, prolece i samo par komentara a ovde svi komentarisemo.
Svi se slazemo da je ogavno ali smo to videli. Jedan broj ljudi ce da vidi part two, pa ce kod sledece emisije da se spusti prag, pa opet.

Odoh da slusam Armstronga i a kiss to build a dream on, da se ne nerviram bez veze.
A i ovde je bilo puno pametnih komentara. Samo to nece nista da resi.
man ray loves me man ray loves me 17:43 24.05.2010

It works

Psihologija kaze da kad stavis grupu prosecnih ljudi u takve uslove, oni se ponasaju bas tako. To je dobro poznato jos od Milgramovih eksperimenata iz sezdesetih (koji su pokrenuti sa idejom da se objasni psihologija konc logora), i to je upravo ono sto se unovcava u Velikom bratu i svim njegovim derivatima.
Znaci izaberes nekoliko po mogucstvu malo glupljih ljudi, jos ako ima koji psihicki nestabilan puna kapa, skembas ih negde da nemaju sta da rade dve nedelje, strogo im kontrolises komunikaciju, odseces od stvarnosti, igras se sa autoritetom (gazde, sluge) i rezultat nece izostati. Koliko samo ubica i manijaka ima medju ucesnicima Velikog brata, u svim zemljama - neverovatan procenat u odnosu na obicnu populaciju. Jasno je sa kojom idejom ih biraju da bi maksimizovali efekat.
Prema tome - producenti bas to i hoce. To je ideja, a ne neki eksces ili izuzetak.
maca22 maca22 17:52 24.05.2010

Re: It works

man ray loves me man ray loves me 18:05 24.05.2010

Re: It works

Ideja Milgramovih eksperimenata je bila da se utvrdi pod kakvim uslovima obicni ljudi postaju sposobni da urade najgore stvari, zato sto su se to desavalo u konc logorima. Znaci neko ko je celog zivota bio dobar sused i hranio golubove, odjednom je u stanju da muci i ubija. Takvih je bilo mnogo, mnogo vise nego sto ima zlocinaca u opstoj populaciji, i ideja eksperimenta je bila da se shvati zasto.
Evo eksperimenta.
Gedza73 je gore rekao da "farma" podseca na nemacki film Eksperiment. To je jos jedan film koji ilustruje Milgramovo istrazivanje.
Taj eksperiment je bio samo pocetak. Posle je neki bolesnik (Zimbardo) na Stanfordu pravio eksperimente tako sto je od studenata napravio zatvor, pola su bili zatvorenici a pola cuvari, i pustio ih da se krljaju par nedelja pre nego sto je nekima zivot postao ugrozen.
Ljudi se ponasaju mnogo drugacije kad su stesnjeni, vecina ljudi. To je ideja iza Velikog brata, to je patent.
mariopan mariopan 18:10 24.05.2010

Re: It works

Alo, kako se ovo isključuje?
Pogledala sam samo deo i muka mi je.
Odvratno.
I to se masovno gleda?
maca22 maca22 18:14 24.05.2010

Re: It works

Kakve su one licnosti koje se autoritetu odupru i prestanu da daju elektricne sokove? Bilo je i takvih, zar ne?
man ray loves me man ray loves me 18:17 24.05.2010

Re: It works

maca22
Kakve su one licnosti koje se autoritetu odupru i prestanu da daju elektricne sokove? Bilo je i takvih, zar ne?

Bilo je, ali samo nekoliko procenata. Ali pred Velikog brata i sl. ih testiraju, razgovaraju s njima, biraju - takvi nikada ne dodju u emisiju. (edit: Da su hteli takve, pozvali bi Zilnika i Marinu Abramovich )
Najpoznatiji tip koji se odupreo Milgramu u originalnom eksperimentu bio je neki marksista iz Amerike, ciji roditelji su isto bili marksisti i vaspitali su ga da izaziva autoritete. (Jedan moj prijatelj je dobro primetio - sasvim bi bila drugacija prica sa marksistima iz komunistickih zemalja.)
Bili Piton Bili Piton 18:19 24.05.2010

Re: It works

man ray loves me

Ljudi se ponasaju mnogo drugacije kad su stesnjeni, vecina ljudi. To je ideja iza Velikog brata, to je patent.


I kao i svako cudo za tri dana, odnosno kao i svaka tanka ideja, brzo se istrosi. Problem je u tome sto je uhvacen TV pattern za uspeh i gledanost, kad ljudima dosadi Farma smislice nesto drugo na isti kalup.

Pritom nije da u svetu nema reality programa koji nisu besmisleni - ima ih, ali, bas zbog toga sto nisu puka i prostacka zabava i samo to, nisu toliko ni popularni ni izvikani.
maca22 maca22 18:22 24.05.2010

Re: It works

Znaju Rimljani da narodu treba hleba i gladijatorskih igara.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:36 24.05.2010

Re: It works

Jeste poznati su ovakvi eksperimenti kad stavis ljude u oholu sredinu, dobijes od njih monstere. Jos jedan izuzetno poznat eksperiment je Stanford prison experiment koji sam vec negde na blogu linkovala a odvija se u zatvoru. Ljudi su cudna bica.

p.s. samo da dodam taj Zimbardo nije bolesnik nego profesor koji je veoma cenjen u svojoj struci.
reanimator reanimator 18:41 24.05.2010

Re: It works

mariopan

I to se masovno gleda?

I ja sam u šoku
man ray loves me man ray loves me 18:45 24.05.2010

Re: It works

samo da dodam taj Zimbardo nije bolesnik nego profesor koji je veoma cenjen u svojoj struci

Ja se izvinjavam to je moj licni utisak posle par intervjua sa njim koje sam gledala. (I ta dva nisu u kontradikciji...)
Btw, interesantno je kako je eksperiment prekinut - tako sto je njegova devojka/studentkinja zapretila da ce da ga sutne ako odmah ne prekine kad je sisla u taj podrum gde je bio zatvor i videla sta se desava.
mariopan mariopan 18:51 24.05.2010

Re: It works

reanimator
mariopan

I to se masovno gleda?

I ja sam u šoku

Pa zamisli kada moja komšnica žuri kući da ne propusti epizodu? Ja sam mislila da je to samo dosadno, pa ko voli neka izvoli, ( kao VB ), ali to je ogavno.
Masovno uče gledaoce kako da budu kreteni, siledžije i #"$%&'=?%%$#""##$$%& ..?
I to se verovatno porodično gleda sa tolikim zanimanjem?

Kada nam odraste generacija klinaca koji su se vaspitavali gledajući Farmu, koji su rasli na toj Farmi gledajući ovu bruku i sramotu sa nekim divljenjem, jer to su "javne ličnosti", nečiji idoli (?).. šta ćemo onda?

man ray loves me man ray loves me 19:13 24.05.2010

Re: It works

Inace bio je nedavno i neki britanski decji reality show koji je prekinut kad su deca postala okrutna. (Sto pokazuje da je princip uvek isti.)
maca22 maca22 19:21 24.05.2010

Re: It works

man ray loves me
Btw, interesantno je kako je eksperiment prekinut - tako sto je njegova devojka/studentkinja zapretila da ce da ga sutne ako odmah ne prekine kad je sisla u taj podrum gde je bio zatvor i videla sta se desava.

Onda razumem otkud tvoj utisak o njemu. :)
man ray loves me man ray loves me 19:30 24.05.2010

Re: It works

from the book of colbert.
mlekac mlekac 05:10 25.05.2010

Re: It works

maca22
Znaju Rimljani da narodu treba hleba i gladijatorskih igara.

jaksa scekic jaksa scekic 18:35 24.05.2010

A mi se sad kao cudimo

Ovo je slika i prilika Srbije, i niko nema hrabrosti to da prizna. Pogledajte tabloide, pogledajte recnik po tim novinama, pogledajte ponasanje pojedinih poslanika u Skupstini, pogledajte carovanje kica, sunda, primitivizma.
Il se dicimo splavovima, i atmosferom na njima, il to isticemo kao prednost Beograda kao turisticke destinacije.
To je Srbija na prvi pogled. Sta vredi sto je u Noci Muzeja izaslo preko 250.000 ljudi. Oni ostaju u senci.
Pogledajte bahatost pojedinih vozaca, pogledajte ko su heroji, pogledajte zasto i ko zeli da bude desna ruka,pogledajte sudstvo, pogledajte afere bez raspleta, pogledajte koliko je mladih ljudi pobeglo odavde.
A sad smo kao svi iznenadjeni Farmom.
Farma je samo pojavni oblik. da li ste videli u sjajnoj emisiji Jovana Memedovica djubre kod brane Perucac.
E ugusicemo se u tom i u svakom drugom djubretu.
Videcemo da li ce RRA imati hrabrosti da "ukine" farmu.
Ja licno ne verujem. Voleo bih da nisam u pravu.
maca22 maca22 18:45 24.05.2010

Re: A mi se sad kao cudimo

jaksa scekic
Sta vredi sto je u Noci Muzeja izaslo preko 250.000 ljudi. Oni ostaju u senci.

I to po onoj hladnoci, vetru i kisi.
Unfuckable Unfuckable 18:47 24.05.2010

Re: A mi se sad kao cudimo

Videcemo da li ce RRA imati hrabrosti da "ukine" farmu.

ma kakvo ukidanje dok donosi kintu + pdv, nema šanse. Publicitet je prvo nabijan izvesnošću "sexa uživo", potom "aferom sa sms" a kada nije preostalo ništa drugo, poseglo se za (hajde da se ne lažemo, ionako će to RRA već da obavi) oprobanim parlamentarnim načinom komunikacije i ponašanja

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana