Budućnost| Ekonomija| Mediji| Politika| Život

Odose Nemci

jaksa scekic RSS / 15.06.2010. u 14:20

 SSSS
 TANJUG  15U200  1444  1506
 UPR:VAC-SRBIJA-ARANZZMAN

 Medijska grupacija VAC okonccava svoj angazzman u Srbiji
       BEOGRAD, 15. juna (Tanjug) - Medijska grupacija VAC je
odluccila da okoncca svoj angazzman u Srbiji i da se postupno
povucce iz zemlje, saopsstila je danas ta medijska grupacija.
       " Sve tvrdnje da VAC grupa hoche da izvrssi pritisak na
nekoga su u potpunosti
izmissljene i VAC grupa se nada da zemlju neche napustiti u
svadji uprkos velikim tesskochama i javnim klevetama", navedeno
je saopsstenju.

germanyjrplane.png 

Ne ulazim u detalje raznoraznih privatizaca i kupovine medija. Posto u tranzicionoj ekonomiji nema postenih,  verovatno i VAC ima butera na glavi i hteo da dobije neke stvari na silu. Ali je zanimljivo da Srbija i Nemacka nikako da nadju zajednicki jezik.
Prvo je puklo na konkursu za nacionalnu frekvenciju kad je RTL ispao iz igre- a usao News corp-koji je u Srbiji neslavno prosao i povukao se.
Urbana legenda veli da kad je Merkelova primala nase drzavnike-tema RTL je bila pod brojem 4.
Zatim je taj isti RTL pokusao sa Avalom, no, opet urbana legenda veli, da je neko pokusao da ih "ispali".
Pedantni Nemci rekli-"Ne hvala, drugi put."
Pricalo se o Telekomu, pricalo se o Zeleznicama.
Zatim je naisla kriza,Grcka-Evro.
Ko je platio ceh.
Nemci.
Ko ce sad da upravlja Evropom i da pusta goste  unutra - zna se onaj ko placa.
Urbana legenda u Briselu je da ce Hrvatska i island-eventualno CG zarad velicine predgradja neke Evropske metropole (Crnogorci nista lose ovim nisam mislio) i tu je kraj do najmanje 2020 godine.
I udzaba ide Bozidar Djelic da nosi odgovore na pitanja koje mu niko ne trazi.
U Euro integracijama izgubili smo glavnog i ekonomski najjaceg saveznika-Nemacku.
Kakva je snaga glasa bankrotne Grcke-nula.
Kakva je snaga glasa ekonomsih slabih Spanije i Italije-mozda jedna trecina Nemackog glasa.
Francuski Ambasador je lepo u intervjuu BBC rekao- "E sad, posto komplikujete i mrsomudite-uslov za EU jeste saradnja sa Kosovom."
Srbija je zakasnila, izgubila momenat.
Razlozi mnogobrojni-meni najsumnjiviji ovaj-zastita domacih tajkuna.Kad se sve rasproda, uzme pod svoje-onda stranci mogu kod nas. Jalovo i tuzno zvuci, objasnjenje da strani robni lanci ne dolaze jer nemaju interes. I kad su imali, francuska Cora je sprecena da dodje.
Stranci traze ciste racune, kontolabilnu korupciju i da znaju, ako moraju s kim da se tale.
Sad, svi traze neke pare, a tajkuni zive i uopste se nisu potresli na poziv da izrgrade "Most iskupjlenja."
A zasto bi.
Da ih ne strefi neka kazna.
Nece
Ali cemo zato u petak Nemcima da naplatimo sve zasta nas muce. Ima da ih izbacimo sa Svetskog prvenstva.
Oni ce nas da usporavaju na evropskom putu.
Ima mi da udjemo u Evropu kad mi budemo hteli, a ne neko da nam odredjuje.

 

PS:Htedoh vozom da idem na odmor, ali ide svega 30 km na cas, pa mi nesto bedak,htedoh Jat-om, ali citam- imaju manjak aviona.
Sta cu, idem onda kolima, pa polako, valjda ce Mrka zavrsiti one druge trake.


PPS: Srbija je divna-danas sam saznao da je patri(j)otski  davati ljudima platu za posteno odradjeni posao.
Predlazem Skupstini Srbije: Miskovicu onda Orden narodnog heroja sa zlatnim vencem, a ne - patri(jote) uza zid.Po kratkom postupku. Revolucija jos nije gotova.

 



Komentari (115)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:26 15.06.2010

Ovo je strašno..

Tobože, galami se na "nepristojno" bogate, a stvarno se isteruju svetske firme..
Ovo je zaista "zemunska ekonomija"..
wukadin wukadin 14:33 15.06.2010

Re: Ovo je strašno..

Ne boj se Drago, mozda otkupe Rusi ili Kinezi, jos bolje.
Eto, ovde mogu da ti odgovorim, kod sebe se bojis mojih argumenata.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:52 15.06.2010

Re: Ovo je strašno..

A možda odlaze jer su i njih, siroćiće, "Protumačili" tj. oklevetali da su vlasnici sopstvenih firmi, kao i Doktora za Medije? Ili im je naprosto dosadilo da svaki dan moraju da proveravaju koji propisi važe tog dana, ko je za tu nedelju lice zaduženo za naplatu naknade za neuznemiravanje i da moraju da prave ozbiljne face kada im tiotalni diletanti i specijalisti za palamuđenje "objašnjavaju" šta je ekonomija i šta su mediji. I možda im je dozlogrdilo da slušaju tlapnje o Kosovu?

Ovo je zaista "zemunska ekonomija"..

To je više tzv. Kohabitiranstska ekonomija. Ekonomija onih koji kohabitiraju sa naci(onalističkim) strankama. Ekonomija onih koji kohabitiraju sa slobinim i arkanovim strankama i bizMismenima. Ekonomija onih koji kao primarni cilj imaju promenu sto pedest hiljada ulica, kako bi "sve bilo kao pre rata", kojima je Crkva na prvome mestu i Mora da se pita za Sve! To je ekonomija onih koji nemaju nikakav istinski plan, osim opstanka na vlasti po svaku cenu, onih kojima je šminka i marketing jedino oruđe.



"Još jedna zajednička crta (Srbije i Rusije) su nam carevi i carevići koji imaju isto shvatanje države kao Musolini: - sve za državu, ništa izvan države, ništa protiv države.

Nesposobni smo da napravimo pristojna društva, institucije, mrzi nas da zavisimo od parlamenta, vlade i sudstva, lepše nam je da ropćemo pod kapricima svojih vladara, često ludaka, a najviše volimo mešavinu stare nomenklature, novih bogataša, lažnih demokrata, udbaša i kagebeovaca."

- Svetlana Lukić - 16.10.2009.
dragoljub92 dragoljub92 15:02 15.06.2010

Re: Ovo je strašno..

"Još jedna zajednička crta (Srbije i Rusije) su nam carevi i carevići koji imaju isto shvatanje države kao Musolini: - sve za državu, ništa izvan države, ništa protiv države.

Nesposobni smo da napravimo pristojna društva, institucije, mrzi nas da zavisimo od parlamenta, vlade i sudstva, lepše nam je da ropćemo pod kapricima svojih vladara, često ludaka, a najviše volimo mešavinu stare nomenklature, novih bogataša, lažnih demokrata, udbaša i kagebeovaca."

- Svetlana Lukić - 16.10.2009.

iris.davidovich iris.davidovich 15:06 15.06.2010

Re: Ovo je strašno..

a stvarno se isteruju svetske firme..

uh, bre, drago, pa nije valda da stvarno verujes u te price...
verovatno i VAC ima butera na glavi i hteo da dobije neke stvari na silu

hehe, verovatno
U Euro integracijama izgubili smo glavnog i ekonomski najjaceg saveznika-Nemacku.

zbog vaca izgubili nemacku? nece biti. razumem sta hoces da kazes, ali prosto vac je pogresan primer za ono sto je sustina ovde
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:42 15.06.2010

Re: Ovo je strašno..

uh, bre, drago, pa nije valda da stvarno verujes u te price...

Ma ne držim da sam baš naivan, ali evo, nađoh jednu rečenicu u intervjuu Predraga Matvejevića koja mi se baš čini istinitom..intervju, e- novinama..
"Naše narode su pljačkali mnogi, i Turska i Austrija , ali nas niko nije opljačkao kao naši rodoljubi, domoljubi..."
wukadin wukadin 07:28 16.06.2010

Re: Ovo je strašno..

Dont Fear The Reaper
...


Izliv Pescanika u mozak.
kviskobg kviskobg 20:51 16.06.2010

Re: Ovo je strašno..

Drago Kovacevic
uh, bre, drago, pa nije valda da stvarno verujes u te price...

Ma ne držim da sam baš naivan, ali evo, nađoh jednu rečenicu u intervjuu Predraga Matvejevića koja mi se baš čini istinitom..intervju, e- novinama..
"Naše narode su pljačkali mnogi, i Turska i Austrija , ali nas niko nije opljačkao kao naši rodoljubi, domoljubi..."


Mislis na sve sve rodoljube, domoljube, tj patriote i samo na ekonomske?

Ako moze, ja bi i ovde glasao za Milkinog drona....mala izgleda slatko, bas kao Forcanova pre 20-tak godina, kad je pocela romansa sa Mishkom...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:26 15.06.2010

sad će nemci

da nam sve naplate na utakmici
NNN NNN 14:33 15.06.2010

Re: sad će nemci

Ma, mogu da me poljube u dupe!
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:34 15.06.2010

Re: sad će nemci

Ma, mogu da me poljube u dupe!

jel ceo tim ili neko posebno?
dragoljub92 dragoljub92 14:35 15.06.2010

Re: sad će nemci

NNN
Ma, mogu da me poljube u dupe!

skopačku
Dr M Dr M 16:48 15.06.2010

Re: sad će nemci

Ma, mogu da me poljube u dupe!


Pazi!!! Mozda ono sto osetis nece biti usne...nego...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 16:49 15.06.2010

Re: sad će nemci

Pazi!!! Mozda ono sto osetis nece biti usne...nego...

tako ti je mala moja kad ljubi nemaaaaac
kviskobg kviskobg 20:53 16.06.2010

Re: sad će nemci

Srđan Mitrović
da nam sve naplate na utakmici


I mi konja (ragu?) za trku imamo, ako oni oce da naplate ovo kroz tekmu, cujem glasove da se sa nase strane pominje `41 kao referenca za naplatu.....
NNN NNN 14:37 18.06.2010

Re: sad će nemci

Rek'o sam vam lepo
to je bio samo njihov pokušaj da nas destabilizuju
antioksidant antioksidant 14:27 15.06.2010

nevezano za samu temu...

Ali je zanimljivo da Srbija i Nemacka nikako da nadju zajednicki jezik.
ovo moze biti jako korisno u petak

Srbija je zakasnila, izgubila momenat.
pa kad mrsomudimo ...
wukadin wukadin 14:31 15.06.2010

Fluhcojg

Ovo mi je "malo" cudno tako da se obracaju preCedniku... Nego, oni nesto petljali sa Canetom, a!?
Dace Bog da neki drugi Nemci i ne dodju...
dragoljub92 dragoljub92 14:33 15.06.2010

e moj jakssa

pa ti neznaš da je glavni cilj postojanja srbije i srbalja da spreči izlaz nemačke na jug-topla mora,sad što srbija od toga ima samo štetu,nikom ništa a i što niko ne ume da objasni kakvu korist ima srbija od konfrontacije sa nemcma opet nije važno.važno da germany neće proći pa makar svi srblji pocrkali od gladi.
će dođe opet lađa francuska da nas polumrtve pokupi i odvde u afriku.
wukadin wukadin 07:18 16.06.2010

Re: e moj jakssa

Preporucio sam samo zbog poslednje recenice.
Nisu Srbi se svadjali sa Nemcima (ako trazimo neke trece) zbog Rusa, nego zbog Francuza i Anglona. Karadjordjevici su bili mnogo vise frankorili i anglofili nego rusofili.
sybil sybil 14:35 15.06.2010

ko ih sisa

treba da se povuku svi ne samo Nemci, da ostave prostor za ruska ulaganja. sad kad ulete rusi sa investicijama, ima da procveta med i mleko. ih, kad uhvatimo zalet iz praistorije u 25. vek....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:14 15.06.2010

Re: ko ih sisa

ko ih sisa

mislim da je krajnje vreme da počneš da koristiš naša slova
wukadin wukadin 07:19 16.06.2010

Re: ko ih sisa

sybil
treba da se povuku svi ne samo Nemci, da ostave prostor za ruska ulaganja. sad kad ulete rusi sa investicijama, ima da procveta med i mleko. ih, kad uhvatimo zalet iz praistorije u 25. vek....


Preporucio, i cinicno se slozio!
A kad ce Gruzija i Ukrajina u NATO?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:39 15.06.2010

EKONOMSKE ČINJENICE!

I za vreme Karadjordjevića, i za vreme Obrenovića, i za vreme Broza, i za vreme Miloševića, i za vreme Tadića, najveći ekonomski partner Srbije bila je i ostala - Nemačka!
dragoljub92 dragoljub92 14:47 15.06.2010

Re: EKONOMSKE ČINJENICE!

Filip Mladenović
I za vreme Karadjordjevića, i za vreme Obrenovića, i za vreme Broza, i za vreme Miloševića, i za vreme Tadića, najveći ekonomski partner Srbije bila je i ostala - Nemačka!

tojeste tačno ali nije bitno,bitan je naš istoriski zadatak da sprečimo nemce da prođu i uspostave uniju sa ...turci,valjda,neznan ja a neznaju ni ostali,važno da ne prođu
kviskobg kviskobg 20:38 16.06.2010

Re: EKONOMSKE ČINJENICE!

Filip Mladenović
I za vreme Karadjordjevića, i za vreme Obrenovića, i za vreme Broza, i za vreme Miloševića, i za vreme Tadića, najveći ekonomski partner Srbije bila je i ostala - Nemačka!


Secam se detalja iz knjige Milana Stojadinovica, "Ni rat ni pakt", koju je pisao u emigraciji (mislim da je Argentina), a koji je ovako opisao susret sa tadasnjim ministrom spoljnih poslova Velike Britanije, parafraziram:

(posto su se nasi prethodno polomili da tokom njegove posete pokazu Englezima kako oni jako zele da iz nemacke sfere uticaju predju u njihovu sferu)

"Na rastanku, ministar mi steze ruku i rece:

- Ne zaboravite, Engleska je daleko, Nemacka je blizu.....

Tu njegovu recenicu sam dobro zapamtio..."


Posle su ga osudjivali komunisti da je bio fasista, da se muvao sa knjeginjom Olgom, da je on Pavla okrenuo ka Nemackoj itd...

Sta god bila istina, gorepomenutu knjigu je sezdesetih godina stampao "Otokar Kershovani" iz Rijeke....jedino su se oni "drznuli" da objave.....

Kao i uvek, Srbi su uvek najgori za sebe...da nije bilo Hrvata, znacajni dogadjaji istorije predratne Jugoslavije ne bi nikad bili objavljeni....
jinks jinks 14:58 15.06.2010

Koliko bi

moglo da bude istine u prici da domaci tajkuni u stvari i ne postoje, vec da se radi o jednom istom kapitalu koji je razdeljen na nekoliko raznorodnih firmi ... izgleda da su sve neproizvodne i da sve sluze ne da stvore neku novu vrednost, vec da negde izvuku i odnesu ono sto je ranije (ili u medjuvremenu) stvoreno.

p.s.

Postoji, sto kazete, urbana legenda da, kada je BK grupa osnivana u jednoj stranoj zemlji, je istog trenutka kada su potpisani osnivacki dokumenti zvanicni vlasnik potpisao duznicku menicu kome-nekome na iznos jednak osnivackom kapitalu firme.

Formalno taj neko nije bio vlasnik firme, ali sustinski ... jeste. Mozda slicna prica vazi i za druge firme koje pominjete u blogu.
mariopan mariopan 15:06 15.06.2010

Re: Koliko bi

Ma to da su otišli - je isto tako urbana legenda..
Ne bih ja baš svašta verovala što čujem.
kviskobg kviskobg 20:56 16.06.2010

Re: Koliko bi

jinks
moglo da bude istine u prici da domaci tajkuni u stvari i ne postoje, vec da se radi o jednom istom kapitalu koji je razdeljen na nekoliko raznorodnih firmi ... izgleda da su sve neproizvodne i da sve sluze ne da stvore neku novu vrednost, vec da negde izvuku i odnesu ono sto je ranije (ili u medjuvremenu) stvoreno.

p.s.

Postoji, sto kazete, urbana legenda da, kada je BK grupa osnivana u jednoj stranoj zemlji, je istog trenutka kada su potpisani osnivacki dokumenti zvanicni vlasnik potpisao duznicku menicu kome-nekome na iznos jednak osnivackom kapitalu firme.

Formalno taj neko nije bio vlasnik firme, ali sustinski ... jeste. Mozda slicna prica vazi i za druge firme koje pominjete u blogu.



"Vidi sine, dvaput nista ostaje nista, jer crva nije ni bilo!!"

(Sofronije Leghorn)
gion gion 15:24 15.06.2010

Zaslužili su

Tako im i treba, Politika od kada je Dragan Bujošević preuzeo istu, počela je da se bavi elitističkim problemima drušva. Dragana ne zanima običan čovek, on voli da daje prostor samo uspešnima, bogatima, moćnima.
Dobro, sudim da ta uspešna grupacija treba u tom mediju da dobije isti procenat vremana, pažnje, koliko ih stvarno ima.
Šta ćemo sa 90 % socijalno ugruženih u Srbiji, da ih pobijemo, izgldnimo, odreknemo ih se preko lista Politika kao neuglednih stanovnika i neuspešnih.
mariopan mariopan 15:29 15.06.2010

Re: Zaslužili su

Ma vratiće se oni, svaki put kada smo ih jedva isterali oni opet dođu
dragoljub92 dragoljub92 15:29 15.06.2010

Re: Zaslužili su

Šta ćemo sa 90 % socijalno ugruženih u Srbiji, da ih pobijemo, izgldnimo

radi se na tome vrlo istrajno i postižu izvanredni rezultati,evo kolko juče je jedna baba u okolini leskovac umrla od gladi
behemot123 behemot123 16:11 15.06.2010

Pitanje je...

Koliko je Waz bio svetska firma i koliko je dobra, a koliko zla doneo u Srbiju. Dnevni list Politika je uporno i intenzivno putovao u propast za osam godina otkada je vode Nemci. Novinarima iz Novosti se u poslednjih nekoliko meseci u šali pretilo Vacom: „Neka, neka, doći će i kod vas Švabe, naje.ali ste!” Treba imati na umu da je prodaja Politike bila jedna od prvih burazerskih privatizacija u Srbiji. Eto kako je završila. Nazirem kulu od karata... živeli!
jaksa scekic jaksa scekic 16:25 15.06.2010

Re: Pitanje je...

behemot123
Koliko je Waz bio svetska firma i koliko je dobra, a koliko zla doneo u Srbiju. Dnevni list Politika je uporno i intenzivno putovao u propast za osam godina otkada je vode Nemci. Novinarima iz Novosti se u poslednjih nekoliko meseci u šali pretilo Vacom: „Neka, neka, doći će i kod vas Švabe, naje.ali ste!” Treba imati na umu da je prodaja Politike bila jedna od prvih burazerskih privatizacija u Srbiji. Eto kako je završila. Nazirem kulu od karata... živeli!


Uopste ne branim Waz, ni oni ni Budo Hombah nisu sveci,ali mislim da nije dobro da se veliki igraci poput njih ili News corp povlace iz Srbije, jeste kriza, jeste stednja, ali nije dobro za zemlju.
Jeste dosao Fiat, ali nekako sve to ide kilavo, dobro auto industrija je u krizi, pa daj sta das, ali fale veliki igraci, koji ce povuci na desetine sitnih...koji ce zaposlajavati.
A doci ce kad bude bila postena utakmica i kad se znaju pravila igre.
Pogledajte koliko dugo traje dolazak Ikea lanca na Balkan. Tu nesto ocigledno ne stima.
Isto je ovde, isto u Hrvatskoj.
Ni Ruski kredit ne dolazi tako lako, ni Rusi vise nisu naivni, i oni hoce da ulazu i da ostvaruju profit.
Rusi da ti daju kredit, a Nemci da grade zeleznicu,pa ni Rusi nisu sisali vesla. Moze kredit, ali njihove firme ..
Svako kurvanje se plati, ako na na mostu, onda na cupriji.
Jednostavno Srbija je zrela za remont, ali ja ne vidim majstora za sad, sve neke kalfe i pomocnici.
behemot123 behemot123 16:53 15.06.2010

Re: Pitanje je...

Jednostavno Srbija je zrela za remont, ali ja ne vidim majstora za sad


Slažem se. Mnogi „partneri” će polako početi da beže sa ono malo otetog novca i Srbije. Waz ostavlja velike dugove, razorene novine i tek će da traži pare. A kada i ostali krenu za njim onda će zaista nastupiti katastrofa.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:28 15.06.2010

Re: Pitanje je...

fale veliki igraci, koji ce povuci na desetine sitnih...koji ce zaposlajavati.

zaista nemam pojma o ekonomiji, ali zar ti najveći nemaju pogone proizvodnje na istoku, kina, bangladeš...? koji je njihov interes da zaposle srbina u srbiji? stimuvezi, na koje velike igrače misliš?

i zar ne bi mogli, malo i za početak, mi da se pozabavimo poljoprivredom, onako, sami za sebe, pa posle i za druge?

ko što rekoh, pojma ja nemam o tome, moguće je da sve lupetam.
Unfuckable Unfuckable 19:23 15.06.2010

Re: Pitanje je...

Pogledajte koliko dugo traje dolazak Ikea lanca na Balkan. Tu nesto ocigledno ne stima.

bingo.
To "kočenje" je počelo baš negde pred atentat na Premijera: dotle su ušli Mercator, Metro i Cora, ali je onda spuštena rampa i malo se - pripucalo - što je njegovim naslednicima na toj funkciji bila sasvim jasna poruka.
nestor92 nestor92 19:25 15.06.2010

Re: Pitanje je...

jaksa scekic

Jednostavno Srbija je zrela za remont, ali ja ne vidim majstora za sad, sve neke kalfe i pomocnici.


Ne znam da li je remont izvodljiv ili mora prvo sve da se sruši pa ondak poravnja pa iZpočetka.

A kad dodje majstor, svakako će prvo da izudara kalfe i pomoćnike. Kao što je i red.

Sepulturero Sepulturero 19:39 15.06.2010

Re: Pitanje je...

Treba imati na umu da je prodaja Politike bila jedna od prvih burazerskih privatizacija u Srbiji. Eto kako je završila. Nazirem kulu od karata... živeli!

А зашто не споменусте да је баш ту, једну од првих буразерских приватизација, организовао ВИЗИОНАР и тиме дао сигнал за све остале?
behemot123 behemot123 22:27 15.06.2010

Re: Pitanje je...

Da. Zoran Đinđić je prodao Politiku Bodu Hombahu. I nije ispalo dobro. Ništa dobro od Nemaca, zaista. NIKO ovde ne dolazi da narani narod. I to će uskoro biti vrlo jasno, bez obzira na mazanje očiju mostovima i na savetničke interpretacije. To da ne vidite da radnici blokiraju Ministarstvo ekonomije. Svi imaju tal, a za to narod plaća. Ova usrana zemlja, balon od sapunice. Koštunica je samo nastavio, pa došao pomiritelj... slepa zemlja slepih ljudi. Jebavanje oko ljudskih prava je jako fensi, da klošari svih boja i namena ne bi videli šta im se u stvari sprema. Ma neka bre
predatortz predatortz 10:13 16.06.2010

Re: Pitanje je...

Jednostavno Srbija je zrela za remont, ali ja ne vidim majstora za sad, sve neke kalfe i pomocnici.



Nema remonta sa tetkinog kauča.
mlekac mlekac 12:57 16.06.2010

Re: Pitanje je...

BebaOdLonchara

i zar ne bi mogli, malo i za početak, mi da se pozabavimo poljoprivredom, onako, sami za sebe, pa posle i za druge?

ko što rekoh, pojma ja nemam o tome, moguće je da sve lupetam.


Ja predlazem, Bebo, da i mi ko Bocuana pronadjemo dijamante, pa da nam se, isto kao i njima, privreda zasniva na dijamantima i izvozu stoke. Doduse, nasi bi, verovatno, radje galjili prasitshe, to nam je nekako tradicionalno, al' sto da ne. Moze i tako.

A pre nego sto neko od onih koji znaju ekonomiju pocne da me proziva - odmah da se ogradim. O ekonomiji nemam pojma, ali znam da je Bocuana jedna od retkih zemalja koja nema spoljneg duga. Cisto da se zna
quickspacemantra quickspacemantra 16:24 15.06.2010

Bass lossa vest

Ozbiljan tekst o ozbiljnoj situaciji.

Nemaccka je vech dugo pod kritikama zbog svoje krajnje nekonfliktnosti u spoljnjoj politici prema Balkanu. Pravi primer je BiH i katastrofalni tamossnji rezultati medjunarodne zajednice u 2009oj, za koje ponajvisse kritikuju Nemce i njihovo insistiranje na jednoglasnom odluccivanju u PICu (a zna se da s Rusima jednoglasja nema vech predugo).

Koliko che biti "tvrdja" britanska pozicija vech se vidi, a mislim da che se pokazati joss intenzivnije. (Blago recceno) Licemerno Hejgovo zalaganje za prossirenje je ozbiljno iskussenje za proces koji vech grca u svojim problemima (hvala bogu na sitnim uslugama i slovenacckom referndumu za malo pozitivne energije koja se pojavila).

Occekivati da potencijalna podrsska PIGS zemalja bude presudna je krajnje nerealno.

Mislim da je isteklo vreme za fingiranje raznih procesa i stanja u pretpristupnim drusstvima. Reakcionarne i licemerne politike utemeljene na glumljenju "stubova sigurnosti u regionu" ne donose rezultate ni za zemlje, ni za vladajuche garniture.

Ali, paranoissem da se neki spremaju da izbore 2016. dobiju time ssto che biti "jedina politiccka opcija koja Srbiju mozze da vrati na put ubrzanog pristupanja EU"...

Q
dragoljub92 dragoljub92 18:23 15.06.2010

Re: Bass lossa vest

Bass lossa vest

na koj jezik bre ti pišeš.ovo je nečitljivo i nerazumljivo
kleinemutter kleinemutter 18:12 15.06.2010

du bist meine einziege

Jaksa, pobogu gde nadjoste ovu pesmu?
Mene kao prof. nemackog jezika uzasno su zabolele usi. Ovo nije muzika ovo je teror. Joj.........
jaksa scekic jaksa scekic 18:30 15.06.2010

Re: du bist meine einziege

kleinemutter
Jaksa, pobogu gde nadjoste ovu pesmu?
Mene kao prof. nemackog jezika uzasno su zabolele usi. Ovo nije muzika ovo je teror. Joj.........


Moj dragi kolega Bobetic je stavio na FB

elem:Mileta Colic is a Serbian gastarbeiter in Germany, who sings Serbian folk songs translated in German language. Enjoy! x)
saliven saliven 18:34 15.06.2010

ko to tamo odlazi

"Die beste, Nemačka medicina, najbolja medicina..."
Sepulturero Sepulturero 19:30 15.06.2010

Урбана легенда?

Urbana legenda u Briselu je da ce Hrvatska i island-eventualno CG zarad velicine predgradja neke Evropske metropole (Crnogorci nista lose ovim nisam mislio) i tu je kraj do najmanje 2020 godine.

То је стварно урбана легенда јер, осим можда Исланд, ниједна од горе поменутих државица нема никакве шансе за ЕУ.
Doctor Wu Doctor Wu 20:14 15.06.2010

Jaksa, sto bi rekli Englezi

you're reading too much into it. WAZ najverovatnije odlazi jer vise ne moze rolluje svoje dugove (evropske banke su pukle, nema vise kapitala kojim bi se pokrivale prohtevi i hirovi belosvetskih bonvivana kao sto je Bodo Hombah) a neko je izracunao da bi u ovom trenutku verovatno vise izvukli tako sto ce teatralno objaviti odlazak (i, mozda, naterati drugu stranu da povuce nepromisljen i prekrsi odredbe ugovora, sto bi se onda naplatilo medjunarodnom arbitracijom). Slicna stvar vazi i za Murdocha (premalo smo mi trziste za njega, tako da ne moze vise da ostvaruje pristojne returne sa pozajmljenim parama).

Naravno da Nemcima uopste nije stalo da sredjuju prilike ni na Balkanu ni u Srbiji nego gledaju kako da najvise usicare u sveopstem neredu koji tamo vlada. Evo ih 20 godina u Hrvatskoj i nesto ne vidim da su je nesto posebno sredili. Stanje u Srbiji ne mogu promeniti ni Nemci ni Amerikanci nego samo ljudi koji zive u Srbiji.
antioksidant antioksidant 20:19 15.06.2010

Re: Jaksa, sto bi rekli Englezi

Stanje u Srbiji ne mogu promeniti ni Nemci ni Amerikanci nego samo ljudi koji zive u Srbiji.

tacno ali dobrom broju ljudi u srbiji ovakvo stanje odgovara pa mozemo reci da je sadasnje stanje nepromenjivo (ili bar sporo promennjivo)
jaksa scekic jaksa scekic 20:22 15.06.2010

Re: Jaksa, sto bi rekli Englezi

pa sad, WAC je samo povod Blogu, a rezultat nas samih je Srbija ovakva kakva je. Sto se tice suseda, pa nesto nisam siguran, polgedaj im putnu mrezu, administraciju,,znaci samo ono sto cini drzavu, na kraju krajeva gde su oni, a gde mi u Eurointegracijama.

J
Doctor Wu Doctor Wu 20:54 15.06.2010

Re: Jaksa, sto bi rekli Englezi

Sto se tice suseda, pa nesto nisam siguran, polgedaj im putnu mrezu, administraciju,,znaci samo ono sto cini drzavu, na kraju krajeva gde su oni, a gde mi u Eurointegracijama.

Putnu mrezu je, koliko znam, napravila sama Hrvatska (posto su prethodno najurili Bechtel).

Sto se tice e(E)urointegracija, nju smatram vrednoscu samu po sebi. Pored toga Hrvati (kao i mi) ce uci u EU kad ista bude izgubila svaki ekonomski smisao za male zemlje: sta je to EU sustinski izmenila u Grckoj, Spaniji, Madjarskoj, Litvaniji, Bugarskoj? U odredjenom trenutku su posluzili kao trziste za nemacku industriju a kada su dugovi dosli na naplatu, Nemci su im 'ladno porucili da se sami snalaze. Nemci nece uraditi nista sto je makar i trunku protivno njihovim interesima a prema EU u ovom trenutku imaju vece podozrenje nego Englezi.
dragannalovic dragannalovic 23:48 15.06.2010

Re: Jaksa, sto bi rekli Englezi

tacno ali dobrom broju ljudi u srbiji ovakvo stanje odgovara pa mozemo reci da je sadasnje stanje nepromenjivo (ili bar sporo promennjivo)

Interesantno, a ja mislio da je obrnuto!
jaksa scekic jaksa scekic 20:36 15.06.2010

jedan protiv svih- i dobili

Doctor Wu Doctor Wu 23:13 15.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

jaksa scekic
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:288706-Trojka-rekla-dosta

Nemacka rekla NE- i bilo ne

A zar nije interesantno da je svih preostalih 24 reklo da?
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:08 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

A zar nije interesantno da je svih preostalih 24 reklo da?

Jeste interesantno, ali je nebitno.
Unfuckable Unfuckable 05:09 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

Nemacka rekla NE- i bilo ne

auuu, pa što su se oni odjednom toliko naljutili na nas?
sybil sybil 07:37 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

Jeste interesantno, ali je nebitno.

kuku, sta ce sa nama biti ako nas evropa otkaci. ne smem ni da zamislim.
primetila sam da u usa sa podozrenjem gledaju na srbiju u eu. kazu- srbija ne treba da ide u eu, neka ostanu sa svojim vekovnim saveznicima rusijom.

wukadin wukadin 09:11 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

primetila sam da u usa sa podozrenjem gledaju na srbiju u eu. kazu- srbija ne treba da ide u eu, neka ostanu sa svojim vekovnim saveznicima rusijom.


Jel to od kako je Crni Princ na vlasti?!
Vidim, poceli su tamo da realno sagledavaju stvari. Nesto nisu vise protiv uloge Rusije u regionu. Pozdravili su se lako sa Juscenkom, pozdravice se i sa nasim Juscenkom
sybil sybil 09:16 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

to je bio sarkazam, crni humor.
wukadin wukadin 09:43 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

Je li i ovo bio sarkazam?
kuku, sta ce sa nama biti ako nas evropa otkaci.


Diskretna sprdnja sa EU-ropskim vrednostima
sybil sybil 13:44 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

posto nisi nikada bio van srbije, specijalno za tebe:
eu vrednosti: vitalnost/jacina nauke i obrazovanja, plata od koje moze da se zivi, pravna drzava funkcionise, pravo na misljenje i izrazavanje, sloboda stampe, zagarantovana sloboda misljenja i izrazavanja, nenasilno resavanje konflikata, prezir prema korupciji, optimizam, vrlina, zoran djindjic, la times.

ruske vrenosti: nauka i obrazovanje u rasulu, puna usa ruskih naucnika, plata od koje ne moze da se zivi sa 5% enormno bogatih tajkuna koji su iznad zakona, cik probaj da javno istupis protiv putina, pojesce te mrak, kult licnosti, politicka ubistva, politicki terorizam kao metod "resavanja" drugacijeg misljenja, stampa i tv kao propagandna masinerija putina, kultura nasilja, korupcija kao nacin funkcionisanja drzave, beznadje, utucenost, putin, obraz, 1389, nasi,kurir, nikolaj velimirovic, justin popovic, slobodan milosevic, kostunica, srs, mirjana markovic, mrznja, probaj da progovoris, lomimo kosti, liberty valance (procitaj ko je to).
ivana23 ivana23 13:56 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

sybil
eu vrednosti:


Je l' tu moze da se doda i... premijer poput Berluskonija?!
sybil sybil 13:57 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

Je l' tu moze da se doda i... premijer poput Berluskonija?!

moze i milo djukanovic , eno pisu novine da prelazi u nato.
dragoljub92 dragoljub92 14:00 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

sybil
Je l' tu moze da se doda i... premijer poput Berluskonija?!

moze i milo djukanovic , eno pisu novine da prelazi u nato.

znači zajebo talijane,neće da mogu da ga apse
ivana23 ivana23 14:01 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

sybil
Je l' tu moze da se doda i... premijer poput Berluskonija?!

moze i milo djukanovic , eno pisu novine da prelazi u nato.

Moze. Kada mu propada turisticka sezona, bar da ugosti marince.
wukadin wukadin 14:13 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

eu vrednosti: vitalnost/jacina nauke i obrazovanja, plata od koje moze da se zivi, pravna drzava funkcionise, pravo na misljenje i izrazavanje, sloboda stampe, zagarantovana sloboda misljenja i izrazavanja, nenasilno resavanje konflikata, prezir prema korupciji, optimizam, vrlina, zoran djindjic, la times.


A bas te vrednosti oni rado izvoze, ma poklanjaju nama varvarima onako iz custog altruizma. Sto rece neko - daj olabavite malo s tom civilizacijom, da bi moglo da se prezivi

E da
posto nisi nikada bio van srbije, specijalno za tebe


wukadin wukadin 14:14 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

eno pisu novine da prelazi u nato.


Dukljanski psi lutalice su ga naje.... ovaj nagrabusili.
Bice genocida nad njima
sybil sybil 14:22 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

A bas te vrednosti oni rado izvoze, ma poklanjaju nama varvarima onako iz custog altruizma. Sto rece neko - daj olabavite malo s tom civilizacijom, da bi moglo da se prezivi

pa, wukadine, meni se cini da za prijem u eu mora da se ispuni niz zahteva, uslova, zakona, ponasanja, etc. da bi primili.
psi lutalice

e, da vidis to sam zaboravila- nece biti pasa lutalica, ali to vazi samo za francusku, nemacku , uk i usa.
ivana23 ivana23 14:25 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

sybil
meni se cini da za prijem u eu mora da se ispuni niz zahteva, uslova, zakona, ponasanja, etc. da bi primili.

Imamo nekoliko svetlih primera u okruzenju.
sybil sybil 14:37 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

ne samo okruzenje nego i cela istocna evropa. pogledaj statistike kako i do koje mere je napredovala ekonomija poljske, ceske i madjarske otkada su u eu.
koliko se secam, bio je clanak o platama u srbiji i regionu, nase plate su najnize, crna gora nas je uveliko presisala, o hrvatskoj da ne govorim.
dakle, cela ta prica o eu i nato je u sustini prica o napretku. e, sada, naravno uz to ide i clanstvo u nato, sve te drzave su prvo usle u nato, sto je normalno. samo amater moze da misli da je moguca ruska bezbednost za evropske pare. ne moze, to je tako, ako si sa nekim saveznik ne mozes da kazes uzecu samo ekonomiju, ali ne i bezbednost. sto puta je postenije reci - nista me od vas ne interesuje, ni ekonomija, ni bezbednost.
wukadin wukadin 14:39 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

nece biti pasa lutalica, ali to vazi samo za francusku, nemacku , uk i usa.


Posto je to najvaznija stvar na svetu imam par konkretnih predloga
1. Da rasprodamo ovo malo sirotinje sto je ostalo
2. Da u Hramu Svetog Save odrzavamo gej performanse
3. Da pustimo Jurisica na slobodu i damo mu penziju
4. Da mi posaljemo vojsku na Koridor i sprecimo postojanje Republike Srpske, sto braca Hrvati da se muce
5. Da se Severna Srbija otcepi
6. Da na mestu spomenika Knezu Mihajlu (gde moderna omladina vidi samo Konja) postavimo spomenik Srebrenickim zrtvama uz istovetni natpis NEKA OSVETA (nad kim?!? - op.w.) BUDE PRAVDA
I eto onda ce nas velikodusno odmah primiti u NATO, a u EU 2032. Ne znam kojeg od ova dva datuma cemo resiti problem pasa lutalica
sybil sybil 15:14 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

wukadin
nece biti pasa lutalica, ali to vazi samo za francusku, nemacku , uk i usa.Posto je to najvaznija stvar na svetu imam par konkretnih predloga1. Da rasprodamo ovo malo sirotinje sto je ostalo2. Da u Hramu Svetog Save odrzavamo gej performanse3. Da pustimo Jurisica na slobodu i damo mu penziju4. Da mi posaljemo vojsku na Koridor i sprecimo postojanje Republike Srpske, sto braca Hrvati da se muce5. Da se Severna Srbija otcepi6. Da na mestu spomenika Knezu Mihajlu (gde moderna omladina vidi samo Konja) postavimo spomenik Srebrenickim zrtvama uz istovetni natpis NEKA OSVETA (nad kim?!? - op.w.) BUDE PRAVDAI eto onda ce nas velikodusno odmah primiti u NATO, a u EU 2032. Ne znam kojeg od ova dva datuma cemo resiti problem pasa lutalica

imam bolje predloge, samo se bojim da je kasno.
1. Da ne prodajemo nase firme domacim mafijasima, npr. peconi i slicni, nis, nego da izadjemo na trziste i prodajemo na tenderima.
2. Da se postavi pitanje kakvu to duhovnost drzava finansira u spc? neka rade sta hoce, neka proglasavaju svecima koga hoce, ali ne od drzavnih para na stetu vitalnih interesa gradjana tj. demokratskog drustva.
3. Da se odmah oduzme imovina svim bogatasima iz vremena Milosevica, da se donese zakon o lustraciji, da se raspusti db i proglasi godina 0, da se u rts-u postavi covek od integriteta, a ne udbas.
4. da se normalizuju odnosi sa okruzenjem
5. da se zabrane obraz, 1389, nasi, da se stane na crtu huliganima i fasistima koji hoce da gubernizuju drzavu
6. da se ne dozvoli krsenje ljudskih prava srba sa kosova, da im se garantuje bezbednost
7. deklarisati javno: srpski nacionalizam je liberty valance koji je naneo zla okruzenju i nama samima. i zato, nasa je moralna obaveza da se suzbijemo srpski nacionalizam, ideologiju koja je dovela do najmonstruoznijih zlocina. u tom cilju preduzimamo sledece korake: zabranjujemo obraz i slicne fasisticke organizacije, zabranjujemo stampu koja siri mrznju i nasilje, ulazimo u nato tj. hocemo da se uklopimo u okruzenje, da unistimo libery valance, ali trazimo da sever kosova gde zive srbi bude poseban protektorat gde ce biti prisutni nasa vojska i policija
8. osudjujemo zlocine milosevicevog rezima i preduzimamo sve mere da unistimo nacionalisticke ideje koje su dovele do zlocina. s tim u vezi, od posebne je vaznosti da deca uce istinu u istoriji da je srpska vojska na celu sa ratkom mladicem obrukala svoju zemlju i tradiciju i pocinila genocid.
9. suzbijamo politicki terorizam i ispitujemo politicku pozadinu atentata na djindjica.
Goran Vučković Goran Vučković 17:39 16.06.2010

Godina 0

proglasi godina 0

Kao što je to uradio Pol Pot?
sybil sybil 19:07 16.06.2010

Re: Godina 0

ne nego eliot nes.
Unfuckable Unfuckable 19:13 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

od posebne je vaznosti da deca uce istinu u istoriji da je srpska vojska na celu sa ratkom mladicem obrukala svoju zemlju i tradiciju i pocinila genocid.

aha, i onda ode kući da ga tatko - invalid iz tog rata koji mu uredno kupuje par tona trotila za svaku novu godinu (da se dete malo proveseli!) preslišava tu lekciju, oće to, oće
sybil sybil 19:20 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

aha, i onda ode kući da ga tatko - invalid iz tog rata koji mu uredno kupuje par tona trotila za svaku novu godinu (da se dete malo proveseli!) preslišava tu lekciju, oće to, oće

i tata bi trebao da zna zasto i za koga je ratovao.
Unfuckable Unfuckable 19:23 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

jbg, svašta bi trebalo ali ipak - nije tako.
Film "Lepa sela lepo gore" daju sasvim korektnu sliku glede različitih polaznih motivacija/informacija/situacija (nepotrebno precrtati) prilikom odlaska u rat
sybil sybil 19:28 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

bg, svašta bi trebalo ali ipak - nije tako.

a zasto nije tako? pa zato sto tata ukljuci tv, procita novine - i donese zakljucke koji su pogresni. ne mislis valjda da je u pitanju genuine saznanje bez spoljasnjih uticaja. ne mislis valjda da se neko stvarno borio za patriotski koz i da je toliko tesko raskrinkati zablude koje su omca oko vrata malom sinu i njegovoj deci i njegovoj deci.
Unfuckable Unfuckable 19:53 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

tata ukljuci tv, procita novine - i donese zakljucke koji su pogresni.

i sada će te iste novine i taj isti tv da ga nauče pravilnim zaključcima?
dragoljub92 dragoljub92 20:15 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

ne mislis valjda da se neko stvarno borio za patriotski koz

ja mislim da je to kod većine slučaj
filantrop filantrop 20:41 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

Kada mu propada turisticka sezona, bar da ugosti marince

jel to ono-
da komsiji crkne krava?
kviskobg kviskobg 20:47 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

ivana23
sybil
Je l' tu moze da se doda i... premijer poput Berluskonija?!

moze i milo djukanovic , eno pisu novine da prelazi u nato.

Moze. Kada mu propada turisticka sezona, bar da ugosti marince.


Ne znam samo kako idu razuzdani napaljeni marinci i "postene i cestite" crnogorske udavace koje, zajedno sa bracom cuvaju svoju "djevojachku chast i obraz svoje familije plemenitoga porijekla"..

Mozda par godina posle prve turisticke sezone marinaca u CG krenu crnogorska braca po vrletima americkog Zapada da vijaju mladozenje koje su im "obescastile sestru i okaljale casno ime porodice".....

Naravno, sa sve predlogom da ih iste odmah ozene i sa njima dodju nazad u CG da tu trajno zive, jer "takve ljepote od ove nase ekoloshke drzave nece, vala, nidje vidjet...."
mikimedic mikimedic 20:50 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

1. Da ne prodajemo nase firme domacim mafijasima, npr. peconi i slicni, nis, nego da izadjemo na trziste i prodajemo na tenderima.


mislis bodo hombah i kompanija sto dobise sve 'tendere' u vreme 2001-2003?

a u zamenu neki odose u 'pakt stabilnosti'... znam da je pakt, a koliko je 'stabilasn' videli smo vrlo dobro...
sybil sybil 20:55 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

i sada će te iste novine i taj isti tv da ga nauče pravilnim zaključcima?

da.
znas li da postoji teorija moralnog odrastanja. pa kaze: postoje tri stadijuma moralnog razvoja:
I- dobro je ono sto kaze autoritet, a oni malo napredniji kazu- dobro je ono sto donosi korist
II - konvencionalni- dobro je ono sto je drustveno prihvatljivo i po zakonu
III- samo 5%- moralni rezon u skladu sa univerzalnim vrednostima- to je ona prica o coveku koji opljacka apoteku.

e sada, u srbiji je vecina stanovnistva na I stadijumu- dobro je ono sto kaze autoritet. zbog toga se u srbiji ljudi vezuju/pale na licnosti, a ne na ideje. s tim u vezi tv, stampa, propaganda ima ogroman uticaj na tzv. pravilno ili nepravilno zakljucivanje. ako ti upalis tv i cujes prica brana crncevic ili neki drugi akademik cuvenu mantru kako su srbi ugrozeni, bla, bla, svi nas mrze, pa nam ne daju, pa nam to pripada, pa onda malo kasnije procitas u novinama ko je kanonizovan, pa onda pogledas kako nacionalisti pale i zare po ulicama, sta? dolazis do zakljucka da je u pitanju organizovana sila sa politickom agendom i ta sila preko propagandne masinerije diktira javno mnenje.
e sada zamisli tog istog oca koji ukljuci tv i slusa kako neko iz mejnstrima, DS recimo objasnjava narodu zasto smo izgubili rat i zasto je bilo nemoguce da ga ikada dobijemo, pa onda ukljuci tv i slusa i shvata kakav ce benefit za njega i njegovu porodicu doneti ako buducnost krene drugim smerom. pa onda pogleda - mir na ulici, huskaci na nasilje i mrznju zabranjeni. e, to se vidis ne desava: ds im kaze-znate sta- brana crncevic et al. su u pravu.

e, vidis, tako se kreira javno mnenje tj. buducnost. a to ne moze sa tijanicem kao direktorom rts-a. ne misli narod to sto misli sam od sebe, nego zbog propagande sa politickom agendom.
sybil sybil 21:00 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

mislis bodo hombah i kompanija sto dobise sve 'tendere' u vreme 2001-2003?

a u zamenu neki odose u 'pakt stabilnosti'... znam da je pakt, a koliko je 'stabilasn' videli smo vrlo dobro...

mikimedic, ja ne branim apsolutno nikoga, korupcija je prisutna diljem srpske politike, nema tu nevinih.
ivana23 ivana23 23:04 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

I to je EU:

На последњој седници кабинета грчки премијер Папандреу није знао одакле да почне, шта да зацрта као приоритете у гашењу кризе

Грчка криза - болнице остале без лекова
mikimedic mikimedic 23:07 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

diljem srpske politike


a nemacke? i nemackih ucenika?
sybil sybil 23:19 16.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

a nemacke? i nemackih ucenika?

ama svih.
Goran Vučković Goran Vučković 23:30 16.06.2010

Univerzalne vrednosti

5%- moralni rezon u skladu sa univerzalnim vrednostima- to je ona prica o coveku koji opljacka apoteku

Ako su vrednosti univerzalne, kako to da samo 5% ljudi ima rezon u skladu sa njima?
dragoljub92 dragoljub92 01:01 17.06.2010

Re: Univerzalne vrednosti

Goran Vučković
5%- moralni rezon u skladu sa univerzalnim vrednostima- to je ona prica o coveku koji opljacka apoteku

Ako su vrednosti univerzalne, kako to da samo 5% ljudi ima rezon u skladu sa njima?

толко има резон
sybil sybil 01:26 17.06.2010

Re: Univerzalne vrednosti

Ako su vrednosti univerzalne, kako to da samo 5% ljudi ima rezon u skladu sa njima?

kada sam rekla univerzalne nisam mislila siroko rasprostranjene, nego univerzalno vazne (pravda, svetost ljudskog zivota). ako univerzalno na nasem jeziku ima samo jedno znacenje- siroko rasprostranjeno- onda sam pogresila, izvinjavam se.
wukadin wukadin 07:36 17.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

Da se postavi pitanje kakvu to duhovnost drzava finansira u spc?


Gledano iz vase vizure SPC je "nevladina organizacija". A sto da ne postavimo pitanje za ostale "nevladine" koje podrzava ova "proevropska" vlada i vlade evropskih i severnoamerickih drzava, kroz "grantove" i "suportove"?!
Recimo ko je na celu Narodne Biblioteke i kako to svoju knjigu salje na svetsku izlozbu kao "srpsku knjizevnost" a ne salje Njegosa ili Crnjanskog?!

Da se odmah oduzme imovina svim bogatasima iz vremena Milosevica


Ivica Dacic je rekao krajem 2003. (kad je padala nenarodna vlada Zivkovic-Jovanovic) jednu neverovatno pametnu izjavu. Ni sam verovatno tada nije spoznao sve dubine svoje mudrosti - Gospodo, imali ste tri godine sto nas niste hapsili.
Prodje jos sedam godina i evo ga Ivica, uzorni naj Evropljanin.
Jel' se Cane obogatio u vreme Milosevica? Ko se vozio njegovim privatnim avionom?! Ko sad veruje svemu sto Cane kaze?!

srpski nacionalizam je liberty valance


Ne razumem ti ja taj jezik okupatora
Δεν καταλαβαίνω καθόλου
Goran Vučković Goran Vučković 09:24 17.06.2010

Re: Univerzalne vrednosti

kada sam rekla univerzalne nisam mislila siroko rasprostranjene, nego univerzalno vazne (pravda, svetost ljudskog zivota). ako univerzalno na nasem jeziku ima samo jedno znacenje- siroko rasprostranjeno- onda sam pogresila, izvinjavam se.

Ok, univerzalno važne vrednosti, koje samo 5% ljudi prepoznaje. Mora da se čovek oseća nekako "izabran" kad zna da spada u tih 5%.

A da li svih 5% koji prepoznaju univerzalne vrednosti hoće da proglase godinu 0?

Uzgred, ti bi htela ovo:
9. suzbijamo politicki terorizam

Da uradiš pomoću ovoga:
3. Da se odmah oduzme imovina svim bogatasima iz vremena Milosevica,

5. da se zabrane obraz, 1389, nasi,

zabranjujemo stampu koja siri mrznju i nasilje

, ulazimo u nato tj. hocemo da se uklopimo u okruzenje,

i proglasi godina 0

jel tako?

Uzgred - islam ima svoje univerzalne vrednosti, a poznaje ih četvrtina čovečanstva.
wukadin wukadin 10:31 17.06.2010

Re: Univerzalne vrednosti

Uzgred - islam ima svoje univerzalne vrednosti, a poznaje ih četvrtina čovečanstva.


Ah... Nije li jos Pontije Pilat lepo pitao - Sta je istina?
sybil sybil 11:11 17.06.2010

Re: Univerzalne vrednosti

Ok, univerzalno važne vrednosti, koje samo 5% ljudi prepoznaje. Mora da se čovek oseća nekako "izabran" kad zna da spada u tih 5%.

gorane, ja nisam tvorac teorije moralnog odrastanja sa 5% izabranih. autor je lawrence kohlberg.

sad ide moj rezon.
Da se odmah oduzme imovina svim bogatasima iz vremena Milosevica

sta je tu sporno. to je imovina opljackana od gradjana ove zemlje, nije stecena mahinacijama na berzi i upravo zbog toga treba gradjanima da se vrati. kako se obogatio bilo koji direktor drustvene firme? pa kradjom drustvene svojine, a onda od opljackasnog otvorili firme. e zato svi oni ima da vrate pare, da se od toga grade bolnice, skole, da se ciste ulice i ne samo to, nego i da robijaju zbog kradje drustvene svojine. ta svojina treba da se prodaje na tenderu, a ne da je ugrabe direktori.

da se zabrane obraz, 1389, nasi,

sta je tu sporno. to su grupe koje koriste nasilje da bi ucutkali svakog ko drugacije misli, sire mrznju, prete, malo li je.

ulazimo u nato tj. hocemo da se uklopimo u okruzenje,

a sto da ne. svuda oko nas je nato, pa nismo valjda mi najpametniji.
ja sam ubedjena da bi ulazak u nato doneo vise ulaganja i bolji zivot za sve, zato to i kazem.
sybil sybil 11:12 17.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

Gospodo, imali ste tri godine sto nas niste hapsili.

sta ti, wukadine mislis zasto nisu hapsili.
Goran Vučković Goran Vučković 11:52 17.06.2010

5 i 6

gorane, ja nisam tvorac teorije moralnog odrastanja sa 5% izabranih. autor je lawrence kohlberg.

Evo citata iz Wiki (pojačavanja su moja):

Post-Conventional

The post-conventional level, also known as the principled level, consists of stages five and six of moral development. There is a growing realization that individuals are separate entities from society, and that the individual’s own perspective may take precedence over society’s view; they may disobey rules inconsistent with their own principles. These people live by their own abstract principles about right and wrong—principles that typically include such basic human rights as life, liberty, and justice. Because of this level’s “nature of self before others”, the behavior of post-conventional individuals, especially those at stage six, can be confused with that of those at the pre-conventional level.

People who exhibit postconventional morality view rules as useful but changeable mechanisms—ideally rules can maintain the general social order and protect human rights. Rules are not absolute dictates that must be obeyed without question. Contemporary theorists often speculate that many people may never reach this level of abstract moral reasoning.[7][8][9]

In Stage five (social contract driven), the world is viewed as holding different opinions, rights and values. Such perspectives should be mutually respected as unique to each person or community. Laws are regarded as social contracts rather than rigid edicts. Those that do not promote the general welfare should be changed when necessary to meet “the greatest good for the greatest number of people”.[8] This is achieved through majority decision, and inevitable compromise. Democratic government is ostensibly based on stage five reasoning.

In Stage six (universal ethical principles driven), moral reasoning is based on abstract reasoning using universal ethical principles. Laws are valid only insofar as they are grounded in justice, and a commitment to justice carries with it an obligation to disobey unjust laws. Rights are unnecessary, as social contracts are not essential for deontic moral action. Decisions are not reached hypothetically in a conditional way but rather categorically in an absolute way, as in the philosophy of Immanuel Kant.[16] This involves an individual imagining what they would do in another’s shoes, if they believed what that other person imagines to be true.[17] The resulting consensus is the action taken. In this way action is never a means but always an end in itself; the individual acts because it is right, and not because it is instrumental, expected, legal, or previously agreed upon. Although Kohlberg insisted that stage six exists, he found it difficult to identify individuals who consistently operated at that level.[13]

Super se uklapa sa korišćenjem masmedija da se objasni "nižnjima duhom" šta je ispravno, zabranjivanjem organizacija i medija političkih protivnika, eksproprijacijom privatne imovine i uvođenjem godine 0.
wukadin wukadin 12:27 17.06.2010

Re: jedan protiv svih- i dobili

sybil
Gospodo, imali ste tri godine sto nas niste hapsili.

sta ti, wukadine mislis zasto nisu hapsili.


Zato sto vrana vrani oci ne vadi.
Na vlasti su (deklaratino?) proevropski politicari koji ove tolerisu zato sto su isti ...
To ukljucuje ne samo DS, nego i LDP koji je de facto na vlasti.
Ja ne mogu drugacije da razmetram politiku nego kroz politicke subjekte. Proevropska politika u Srbiji vredi onoliko koliko vrede njeni subjekti.
Evropska politika, "Evropa" u tom smislu (drugosrbijancima ionako vazi Evropa = EU, a mozda nekom ko to nije treba objasniti) vredi koliko vrede konkretne evropske institucije. To se najbolje vidi kad je gusto i gde je najteze - znaci sada u Grckoj i u odnosu prema Grckoj.
Dakle - nasi propevropski politicari kod mene imaju keca. Evropska birokratija takodje... Drzavnici evropskih zemalja - kolektivno neocenjeni - jer to i nije jedan kolektivitet, ja ih ne biram a mnogo i ne komuniciraju sa nama. Osim Merkele koja je bila sasvim jasna kad ce Srbija u EU.
E sad. Odnosi sa EU, ili zemljama EU. Recimo izmedju dvojke i trojke. Ja sam protiv zaokreta za 180 stepeni, sto bi sada bilo deklarativno odustajanje Srbije od evro-integracija. Ali sam zato da se iz recnika izbaci floskula "ako zelimo u EU". Ili bar neka se kaze "ako zelimo u EU 2025 A.D." jer tad cemo uci. I problemi nisu kod nas, nego kod njih.
Pa da vidimo onda koliko ce gradjanstvo radosno prihvatati Statut AP Vojvodina, deklarativno priznavanje "genocida" u Srebrenici ili promovisanje gej parade. Uostalom, ako zagovornici tih stvari misle da su to vrednosti po sebi, neka ih promovisu bez te evropske sargarepe (kako rece BoTa na pijaci u jednom crtacu). Jer ta sargarepa je predaleka da bi se zbog nje lisavalo bilo cega.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana