Eksperimenti u blogovanju

Welcome to The Conworld of Blog B92

dragan7557 RSS / 15.06.2010. u 16:57

Conworld je skraćenica od Constracted world, dok je "conworlding" is world constracting the art of creating entire fantasy worlds out of your fertile imagination. The ideal conworld is one with depth, consistency, and beauty, which is why Tolkien's Middle -earth is often held as the best existing example of a conworld.

Citat je iz Wikibooks.

Pored Tolkien-a dodao bih mu samo još dva moja omiljena autora koje čitam pred spavanje Michael Morcoock - "Elric of Melniboné" i naravno Dan Simons "Trologiju Hyperion."  Mislio sam da dodam i "Rama" A.C. Clarke, al' mi se čine preteškim.

Conworlding is many - faceted proces, and can be divided into large number of sub-fields, each of them with its own entusiasts:

Conlangers are people who like to make their own languages (known as conlang, short for constracted languages).

Recima od pravih dana normalno pisanje na za srpski jezik stranim (nepogodnim tastaturama) se pojavile konstrukcije koje su trebale da zamenu š=sh i tako dalje. Pa već po ovoj osobini blog B92 je postao kreativan tehničkom voljom nedostatka koja i dan danas traje

Conmappers bi se odnosili na mapiranje koje se mada sporadično pojavljuje ipa ostavlja tragove na ovom blogu.

Naravno kao i u svakom Conworld mi se ovde borimo protiv zla koje je navalilo na čovečanstvo a osobito na naš narod koji na žalost nije izmišljen i stavljen u conworld već se nalazi u tzv. realnom svetu a specifičnim okolnostima. Opraštamo mu i/ili pravdamo njegove nedostatke, često preterujući, ali i to je jedna od ključnih osobina conworld-a, naravno da se ovim kreira i neki novi moral, nove norme itd.

Sve u svemu ovaj naš conworld je naravno svet paralelan onom u kome razbacani po vas celoj planeti, polažemo pravo geštaltiranje (izraz pozajmljen od C.G. Jung-a) tj. pokušavamo, ako ničim drugim, da popravimo svojim primedbama, zapanjenim reakcijama, slaganjim ili neslaganjem sa svim onim stvarima koje se dešavaju u tzv. pravom svetu u kojem se takođe odigravaju naši paralelni životi.

Mnogi od nas provode sate u našem conworldu, neki ga posećuju ponekad dok neki skoro da za njega žive dok se ne umore ili im "presuši" inspiracija kao Jeremiji posle oko sto kamenova (blogova) ugrađenih u ovaj naš conworld.

Mada striktno govoreći blog nije comworld, on ima mnoge osobine istog, recimo stanovništvo ili svoju populaciju povezanu sa ne malim brojem zajedničkih mišljenja, kao i deo populacije koja je protiv nekih specifičnih stavova, što po nekad izaziva konflikte.

Naravno tu su i razne veze, prijateljske ili ne prijateljske, razna durenja i tzv. vređanja (lično posle preko 60 godina, još nisam ustanovio šta je to uvreda, i mislim da ista čak i ne postoji) skoro nenadmašan humor koji po nekad izazove neverovatan smeh kod svakog i kreativnost u smislu nadovezivanja sve smešnijih i lucidnijih komentar, pa je pravo uživanje biti na blogu.

Tu su naravno i tmurne, ružne i mračne teme oko kojih se mahom okupljamo da bi ih osudili, izrazili negodovanje a vrlo često i gađenje, koje delimo sa koblogerima, kao da smo sa njima rođeni.

Stariji blogeri pamte i druga vremena na ovom blogu, kada je bio neka vrsta kritike društva u realnom svetu Srbije, koju ulogu i danas ima ali teme su mnogo diverzifikovanije i slobodno se može reći konstruktivnije pa sam zbog toga i napisao ovo što čitate.

Ako se ne slažete sa napisanim naravno, možete da replicirate čak i onim što mislite da je uvreda jer kao što rekoh u svetu bloga (kod mene i u realnom) skoro da uvrede i ne postoje, jer je sve to deo konstrukta koji kao što gore u naslovu i piše : The Conworld of Blog B92.

 cerski

 



Komentari (41)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Goran Vučković Goran Vučković 17:09 15.06.2010

Ako se ne slažete

Ako se ne slažete sa napisanim naravno, možete da replicirate čak i onim što mislite da je uvreda

Ako bolje ne umete
dragan7557 dragan7557 17:18 15.06.2010

Re: Ako se ne slažete

Goran Vučković
Ako se ne slažete sa napisanim naravno, možete da replicirate čak i onim što mislite da je uvreda

Ako bolje ne umete

Ah ja, umemo svakako, a i ne treba baš sve uzimati k' srcu, čak i ako je vel'ko.

cerski
cvexkeks cvexkeks 19:33 15.06.2010

SF

Pored Tolkien-a dodao bih mu samo još dva moja omiljena autora koje čitam pred spavanje Michael Morcoock - "Elric of Melniboné" i naravno Dan Simons "Trologiju Hyperion." Mislio sam da dodam i "Rama" A.C. Clarke, al' mi se čine preteškim.


Probaj i ovo, garantovano nećeš zaspati.
mariopan mariopan 20:12 15.06.2010

Re: SF

Mnogi od nas provode sate u našem conworldu, neki ga posećuju ponekad dok neki skoro da za njega žive dok se ne umore ili im "presuši" inspiracija kao Jeremiji posle oko sto kamenova (blogova) ugrađenih u ovaj naš conworld.

Volim da čitam gotovo sve što napišu drugi blogeri i baš dosta vremena potrošim na to ( i na komentare hahaha). U međuvremenu radim i nešto korisno, evo danas sam do kraja pokosila travnjak, a znaš kakav je bio, mogli su partizani da se kriju u travi. Dva dana sam samo to radila na ovu vrućinu i baš se lepo odmorim kada uđem u kuću u zavirim na blog.

Stvarno, dugo nam nema Jeremije? Nadam se da piše novu knjigu pa ga zato nema na blogu?
Lepo si opisao naše šaroliko blogersko društvo
dragan7557 dragan7557 20:59 15.06.2010

Re: SF

cvexkeks
Pored Tolkien-a dodao bih mu samo još dva moja omiljena autora koje čitam pred spavanje Michael Morcoock - "Elric of Melniboné" i naravno Dan Simons "Trologiju Hyperion." Mislio sam da dodam i "Rama" A.C. Clarke, al' mi se čine preteškim.


Probaj i ovo, garantovano nećeš zaspati.

Autor mi je poznat delo nije, hvala na linku.

Kad pođem na zimovanje u novembru sigurno ću ga uvrstiti u literaturu za prelepe pustinjske večeri u oazama Sahare a verovatno i Kalaharija.

cerski
dragan7557 dragan7557 21:03 15.06.2010

Re: SF

mogli su partizani da se kriju u travi.

Vala kakva su vremena .....

Stvarno, dugo nam nema Jeremije?

Jeremija je umorno najavio povlačenje, valjda inspiracija ili autorska kriza tematike.
Nadam se da piše novu knjigu pa ga zato nema na blogu?

Moguće.
Lepo si opisao naše šaroliko blogersko društvo


Hvala na komplimenu.

Pozdrav,

cerski
mlekac mlekac 02:02 16.06.2010

Re: SF

dragan7557
cvexkeks
Pored Tolkien-a dodao bih mu samo još dva moja omiljena autora koje čitam pred spavanje Michael Morcoock - "Elric of Melniboné" i naravno Dan Simons "Trologiju Hyperion." Mislio sam da dodam i "Rama" A.C. Clarke, al' mi se čine preteškim.


Probaj i ovo, garantovano nećeš zaspati.

Autor mi je poznat delo nije, hvala na linku.

Kad pođem na zimovanje u novembru sigurno ću ga uvrstiti u literaturu za prelepe pustinjske večeri u oazama Sahare a verovatno i Kalaharija.

cerski

E, nece moci! Kalahari nema oaze! Kalahari je pustinja samo u susnoj sezoni - sto ce reci od kraja aprila pa do sredine septembra. Za novembar ti u Kalahariju treba dobra kabanica, posto skoro svako vece, negde izmedju 17 i 19 pljusti pula, a bogami, ako potera izdasna sezona, onda pljusti i tokom dana.

Tada je kalahari sav zelen, a Makgadikgadi slane ravnice se pretvaraju u slana jezera puna flaminga!

Sem toga, ici u Kalahari, a ne otici do Delte Okavanga prosto je nezamislivo. A, ako budes pri vremenu, obidji i jezero Ngami, koje je bilo suvo preko 50 godina, a onda je, 2005 resilo da se vrati.

Da skratim pricu - ako te interesuje jos nesto vezano ze te krajeve, baci pp. Provela sam 8 godina u Botswani, od toga 4 na jugu a 4 na severu, bas na granici Kalaharija i Delte Okavanga.

Inace, jedan od mojih omiljenih conworldova je Tocak Vremena. Jest da je Dzordan tu ubacio sve zivo - od Tolkina do Konana Varvarina, ali meni dopada.
dragan7557 dragan7557 05:08 16.06.2010

Re: SF

Kalahari je pustinja samo u susnoj sezoni - sto ce reci od kraja

Zato sam i napisao oazama Sahare a verovatno...

Primedbe u vezi sa Kalahari su na mestu, mada kao što sama reče cela pustinja se pretvori u oazu. Ustvari ja se još uvek dvoumim da li da iz Sahare novembar do marta produžim pravo u Namibiju ili da se vratim kući pa da tek onda idem u Namibiju.
U Namibiji me interesuju osobito dve stvari Čite i Bušmani (medicina i svakodnevni život) pošto vladam i Buren jezikom sporazumevanje nije problem.
Već sam u nekim kontaktima sa jednim kampova Treesleeper Campsite, za boravak od oko mesec dana a možda i duže, Etosha National Park itd.Naravno Itinerara ima dosta ali najverovatnije da ću jednostavno odleteti za Windhoek uzeti auto i onda do mile volje u lunjaranje. Zavisno od nekoliko stvari koje još nisu rešene, kako stvari stoje ovih dana verovatno je da ću se odlučiti za tu varijantu, pošto su ponude koje sam do sada dobio preskupe. Botsvana je u planu. Po svoj prilici da će biti potrebno više od tri meseca da vidim sve što sam naumio. Poslaću ti pp za kontakt.

Da skratim pricu - ako te interesuje jos nesto vezano ze te krajeve, baci pp. Provela sam 8 godina u Botswani, od toga 4 na jugu a 4 na severu, bas na granici Kalaharija i Delte Okavanga.

Upravo zbog toga sam i napisao ovo jer sam mislio da će se neko javiti ko ima upravo takva iskustva.Već sam u kontaktu sa nekoliko Backpackera koji su tamo proveli po nekoliko meseci, ali pošto si živela tamo verovatno imaš za mene dragocena iskustva.
Inace, jedan od mojih omiljenih conworldova je Tocak Vremena. Jest da je Dzordan tu ubacio sve zivo - od Tolkina do Konana Varvarina, ali meni dopada.

Nabasao sam na Točak vremena, savim slučajno pre neku godinu u prodavnici polovnih knjiga 4 dela na engleskom i kupio ga a ostatak pre dve godine na nemačkom, Vrstan conworld. Pratio sam nekoliko puta i, čini mi se, grupni prevod na srpski ako znaš nešto o tome piši.

Hvala za info i pozdrav,

cerski
mlekac mlekac 12:33 16.06.2010

Re: SF

dragan7557

Nabasao sam na Točak vremena, savim slučajno pre neku godinu u prodavnici polovnih knjiga 4 dela na engleskom i kupio ga a ostatak pre dve godine na nemačkom, Vrstan conworld. Pratio sam nekoliko puta i, čini mi se, grupni prevod na srpski ako znaš nešto o tome piši.

Hvala za info i pozdrav,

cerski


Igorm slucaja, nekoliko prevodilaca Lagune radilo je na ciklusu tocka vremena. Koliko znam, od II dela Gospodara haosa radi stalno jedan isti...
sentinel26 sentinel26 23:03 15.06.2010

Pismo

Ko na blogu vreme gubi
Njemu trnu bjeli zubi
Ko na blogu troši vreme
Pokupiće sve dileme
Ko na blogu traži sreću
Pravi grešku ponajveću
A na blogu snivat snove
U vrijeme krize ove
Tastaturu neka baci
Kao nekad dobri djaci
Tastatura naša, strana
Sva su slova poredjana
Ka rakete i komete
Primedbe na blogu lete
Koblogeri ka reperi
Kad muzika zatreperi
Nekad bilo konstruktivno
Sad je brate korozivno
Korozija jaka hvata
Tu kidiše brat na brata
Kakav moral i bakrači
Ovdje tlači ko je jači.

S.26.
16.Junija, Ljeta Gospodnjeg 2010-og po Gregorijanskom
Na Bulevaru ŠaKTaDjilskom bb

mariopan mariopan 23:56 15.06.2010

Re: Pismo

Na Bulevaru ŠaKTaDjilskom bb

G. Sentinel, možete li da mi objasnite šta znači u potpisu ono dalje od Bulevar....ako je duhovito a ja ne hvatam pojentu biće mi krivo što ne kapiram smisao....
Pitam iz radoznalosti, i Dragana sam pitala zašto se potpisuje sa Cerski.
Dobro, Dragana sam pitala iz drugih razloga, baš mi zaličio na jednog mog brata, isto ime pa još i Cerski - pa rekoh da proverim
dragan7557 dragan7557 05:10 16.06.2010

Re: Pismo


G. Sentinel, možete li da mi objasnite šta znači u potpisu ono dalje od Bulevar....ako je duhovito a ja ne hvatam pojentu biće mi krivo što ne kapiram smisao...

Prijatelju sad si ti na redu!

cerski
dragan7557 dragan7557 05:12 16.06.2010

Re: Pismo

Njemu trnu bjeli zubi

Šta sa blogerima/kama koje/i imaju veštačke zube?

Hvala na pjesmi i pozdrav,

cerski
sentinel26 sentinel26 10:24 16.06.2010

Re: Pismo

dragan7557
Njemu trnu bjeli zubi

Šta sa blogerima/kama koje/i imaju veštačke zube?
Hvala na pjesmi i pozdrav,
cerski

Prijatelju,
po načinu i frekvenciji uporabe zuba, ne može se primjetiti razlika.
Hoću da kažem da ih koriste kao svoje rodjene, tj. tako ih i osjećaju ...

A što se tiče prijedloga za kuvanja kave ili plaćanja pića onima koji su se kamenjem bacali na moju malenkost (i kuću ) ...
Prijedlog ti nije loš
Ali je zreo za koš.
dragan7557 dragan7557 11:08 16.06.2010

Re: Pismo

A što se tiče prijedloga za kuvanja kave ili plaćanja pića onima koji su se kamenjem bacali na moju malenkost (i kuću ) ...
Prijedlog ti nije loš
Ali je zreo za koš.

Pa, sad ne bih baš tvrdio da mi je ovo kristalno jasno.

cerski
nsarski nsarski 06:13 16.06.2010

Con

Conworld je skraćenica od Constracted world, dok je "conworlding" is world constracting the art of creating entire fantasy worlds out of your fertile imagination.


U oba slucaja je u pitanju pridev constructed (konstruisan). Rec "constracted" ne znaci nista.

"Con" u slengu znaci i prevara (conman je prevarant; conman (plural conmen) 1. A confidence trickster.), pa bi skracenica conworld mogla da znaci i svet prevare ili obmane. I see nothing "deep" and/or "beautiful" about it.
dragan7557 dragan7557 09:15 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski

art of creating entire fantasy worlds out of your fertile imagination.

It certainly not mean this!
"Con" u slengu znaci i prevara

Ne znam da je rečena Wiki pisana slengom i od kada, a ako jeste onda moje izvinjenje za "prevaru" koja je izgleda kao i mnoge druge nastala na kvazi naučni način baš kao i kvazi države iz našeg sokaka.
pa bi skracenica conworld mogla da znaci i svet prevare ili obmane. I see nothing "deep" and/or "beautiful" about it.


A ovo je malo bolje, e, sad ostaje da se dogovorimo da li je naš svet, "svet" ili svet, i koju jezikosloviju da primenimo, sleng ili official language.

U jednoj sledećoj temi transhumanizmu, će biti reči o komunikaciji i kako bi ona u eventualnom istom trebala (po meni) da izgleda.

Yours faithfully/truly,

or less formal

Yours sincerely,

cerski

p.s. hvala na upozorenju na jamu u koju je moguće upasti pogrešnom interpretacijom.
Goran Vučković Goran Vučković 09:40 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski

U jednoj sledećoj temi transhumanizmu, će biti reči o komunikaciji i kako bi ona u eventualnom istom trebala (po meni) da izgleda.

Ako se mene pita onda nešto kao ovaj blog - puno zabave a jetra ne strada
dragan7557 dragan7557 09:48 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski

puno zabave a jetra ne strada

Naravno pošto pivo i ostale aktuelne opijate ne serviramo. Amsterdam je 130 km. pa ko voli nek izvoli, nije neka udaljenost.

cerski
docsumann docsumann 10:12 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski

Amsterdam je 130 km. pa ko voli nek izvoli, nije neka udaljenost.

Jah bless you
dragan7557 dragan7557 10:30 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski

docsumann
Amsterdam je 130 km. pa ko voli nek izvoli, nije neka udaljenost.

Jah bless you

Ne znam zašto, u narečenom sreckom mestu i Glavnom gradu sam zadnji put bio pre više od 15 godina, u toj Sodomi i Gomori pristojan homo sapiens nema šta da traži.

Početkom 70 ih sam celu godinu sam radio i živeo u njemu i tada je to bio veoma lep grad u kome je bilo lepo živeti. Inače došao sam u njega iz Londona pa je tada bio pravo osveženje.

Domorodci su otišli i sada je to globalna straćara u kojij žive stranjerosi a la dr. Džekil i mr.Hajd, a domorodci dolaze da prose svoju neoliberalnu egzistencijalnu pomoć, što se u domaćem slengu naziva plaćeno ropstvo.

Čak sam potpuno izbacio i mogućnost korišćenja aerodroma prilikom odlaska i dolaska pa letim obično iz Düsseldorf-a ili udaljenijeg Frankfurt-a am Main zavisno od destinacije.

cerski
docsumann docsumann 10:57 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski

Ne znam zašto,

Šale radi...
dragan7557 dragan7557 11:02 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski

docsumann
Ne znam zašto,

Šale radi...

Ok

pozdrav,

cerski
dragan7557 dragan7557 11:04 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski


Arnold...
Prava pravcata gromada, za bolji život i kalifornizaciju.

cerski
docsumann docsumann 11:08 16.06.2010

Re: Con/ Dear, dear Sir nsarski

Arnold...
Prava pravcata gromada, za bolji život i kalifornizaciju.

Ni on (kao ni Klinton) izgleda nije udisao duboko ...ali se duboko bocko s dijaboličnim asteroidima
mlekac mlekac 12:30 16.06.2010

Re: Con

nsarski
Conworld je skraćenica od Constracted world, dok je "conworlding" is world constracting the art of creating entire fantasy worlds out of your fertile imagination.


U oba slucaja je u pitanju pridev constructed (konstruisan). Rec "constracted" ne znaci nista.

"Con" u slengu znaci i prevara (conman je prevarant; conman (plural conmen) 1. A confidence trickster.), pa bi skracenica conworld mogla da znaci i svet prevare ili obmane. I see nothing "deep" and/or "beautiful" about it.


Con znaci nesto vestacki, nestvarno, pa je otud i upotreba u smislu prevare - tj. necega sto ne postoji.

Conworld je svet koga nema, prema tome, da, moze da bude i prevara, ako od nestvarnog pomislis da je stvarno, ali con, pre svega, upucuje na nestvarnost.
nsarski nsarski 12:34 16.06.2010

Re: Con

Con znaci nesto vestacki, nestvarno,

Da. Kao na primer confabulation (konfabulacija), na sta i lici ovaj blog.
Goran Vučković Goran Vučković 12:38 16.06.2010

Re: Con

Da. Kao na primer confabulation (konfabulacija), na sta i lici ovaj blog.

Ovde autor samo pokušava da ubedi sebe da je realnost onaj deo njegove percepcije za koji on odluči da je realnost. Ali realnost je i onako overrated termin
mlekac mlekac 12:46 16.06.2010

Re: Con

nsarski
Con znaci nesto vestacki, nestvarno,

Da. Kao na primer confabulation (konfabulacija), na sta i lici ovaj blog.

A zasto konfabulacija?
Zasto ne caskanje, naklapanje, blebetanje...

Ili mislis na psiholosko tumacenje kada se izmisljanjem dogadjaja popunjavaju praznine u secanjima?

Ne volim kada se strane reci prevode tudjicama. Znam da je to ponekad neophodno ali nemojmo preterivati.
nsarski nsarski 13:01 16.06.2010

Re: Con

li mislis na psiholosko tumacenje kada se izmisljanjem dogadjaja popunjavaju praznine u secanjima?

Ne volim kada se strane reci prevode tudjicama. Znam da je to ponekad neophodno ali nemojmo preterivati.

Na to tumacenje mislim, i, slazem se, ne volim ni ja. Ali, rec konfabulacija je deo standardne terminologije u BAgradskoj psihijatrijskoj praksi (veruj mi, znam sta pricam), pa, rekoh, da ne ispadnem seljak.
mlekac mlekac 13:21 16.06.2010

Re: Con

nsarski
li mislis na psiholosko tumacenje kada se izmisljanjem dogadjaja popunjavaju praznine u secanjima?

Ne volim kada se strane reci prevode tudjicama. Znam da je to ponekad neophodno ali nemojmo preterivati.

Na to tumacenje mislim, i, slazem se, ne volim ni ja. Ali, rec konfabulacija je deo standardne terminologije u BAgradskoj psihijatrijskoj praksi (veruj mi, znam sta pricam), pa, rekoh, da ne ispadnem seljak.

OK, u medicini se, uglavnom, zadrzavaju i koriste latinski termini...
nsarski nsarski 13:42 16.06.2010

Re: Con

OK, u medicini se, uglavnom, zadrzavaju i koriste latinski termini...

Da. I u tom smislu lateralna koitalna pozicija (lateral coital position) ne znaci kresnuti nesto sa strane. (Ili dva boda na strani, za ljubitelje fudbala). To ponekad dovodi do zabune.
mlekac mlekac 14:44 16.06.2010

Re: Con

nsarski
OK, u medicini se, uglavnom, zadrzavaju i koriste latinski termini...

Da. I u tom smislu lateralna koitalna pozicija (lateral coital position) ne znaci kresnuti nesto sa strane. (Ili dva boda na strani, za ljubitelje fudbala). To ponekad dovodi do zabune.



dragan7557 dragan7557 15:05 16.06.2010

Re: Con


Da. Kao na primer confabulation (konfabulacija), na sta i lici ovaj blog.

Ovde je nedostajalo uputsvo na psi
Ali, rec konfabulacija je deo standardne terminologije u BAgradskoj psihijatrijskoj praksi (veruj mi, znam sta pricam), pa, rekoh, da ne ispadnem seljak.

ima više tumačenja termina.

Naravno daleko bi me odvelo bilo kakvo navođenje terminologije ali ako se bilo kome ne sviđa onda svakako što se mene tiče ima pravo na svoj sud..

Nije mi poznato šta znači BAgradska psihijatrijska praksa.

Svi mi u krajnjoj liniji potičemo od seljaka kada su primati počeli umesto skupljanja i lova da se bave rovljenjem zemlje a koji aktivitet nije doneo baš nekog naročitog dobra.

Na severu Tanzanije živi i pleme Hadza koje ne gaji povrće, ne drži stoku, ne poznaje kalendar, ne poseduje kalendar ni zakone. Pa ipak (ako je verovati Antropolozima, koji znaju šta pričaju i jesu skorijim poreklom seljaci) lepo žive, iako se za deset hiljada godina njihov sadržaj života nije promenuo. Govore svoj jezik Hadzane.

Ima još nekoliko naroda na ovoj planeti koji su ostali da žive pravom a ne falsifikovanom jučerašnjom tradicijom.

UZGRED

Jared Diamond publicist i profesor (University of California, LA) naziva prelazak na zemljoradnju najvećom GREŠKOM homo sapiensa u Istoriji.

Od ove greške se nikada nismo oporavili.

cerski

dragan7557 dragan7557 15:30 16.06.2010

Re: Con

Ovde autor samo pokušava da ubedi sebe da je realnost onaj deo njegove percepcije za koji on odluči da je realnost.

Ovo je dobro.

A recimo ko bi po tebi trbao umesto tebe da odluči šta je realnost?

Za percepciju se oslanjamo na naša čula koja nas od jutra do sutra lažu svojim izvestijama, pa je na sadašnjem nivou nauke (nije još čestito ni rođena a u povojima tek treba da bude) mi svakako nemamo pojma šta je "prava" realnost. Spomenuta konfabulacija je jedan od primera obmane sistema homo sapiens od strane samog sistema.

Filosofija niti je u stanju da reši ovaj problem niti će ga ikada rešiti jer je kao nauka nerazdvojivo vezana za perspektivu, a kao perspektivistička nauka ona i nije u stanju i definitivno neće nikada biti u stanju, da tretira čak ni samo jednu dimenziju više.

Aperspektivizam koji je predložen kao rešenje (uključuje i Vreme) je nastao kao pravac razvoja i istraživanja tek od početka 70 ih godina prošlog veka i već se sukobljava sa priučenom dogmom koja se grčevito bori za opstanak.


cerski
Goran Vučković Goran Vučković 15:54 16.06.2010

Re: Con

A recimo ko bi po tebi trbao umesto tebe da odluči šta je realnost?

A ko je rekao da postoji dilema u vezi subjekta? Ja sam pričao o klasifikovanju percipiranog kao "realno" i "konstruisano".

Ili je svaka zajednica - u stvari conworld?

Šta je potrebno da bi nešto bilo conworld? Samoobmana? Onda bi prigodno trebalo reći: All the world's a conworld.
dragan7557 dragan7557 16:51 16.06.2010

Re: Con

Goran Vučković
A recimo ko bi po tebi trbao umesto tebe da odluči šta je realnost?

A ko je rekao da postoji dilema u vezi subjekta? Ja sam pričao o klasifikovanju percipiranog kao "realno" i "konstruisano".

Ili je svaka zajednica - u stvari conworld?

Šta je potrebno da bi nešto bilo conworld? Samoobmana? Onda bi prigodno trebalo reći: All the world's a conworld.


Ima jedan dobar "paper"

Nick Bostrom; Oksford

"Are You Living In Computer Simulation" 2003,


mada se ne slažem sa svim argumentima ipak vredi pogledati i još nešto "naš" Milan Ćirković je sarađivao sa Nick Bostrom-om.

cerski
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:25 16.06.2010

Re: Con

"Con" u slengu znaci i prevara (conman je prevarant; conman (plural conmen)


Ne mogu a da ne kažem da je reč CON (le con) veoma prisutna i u - francuskom slengu, odnosno žargonu.

Ona uglavnom značava glupaka, naivka ili neprijatnu osobu. Mnogo se koristi, s tim što je većina značenja vrlo pežorativna. U normalnim okolnostima reč je uvredljiva i – mizogina, jer se muškarcu prilepljuju ženske osobine (slabić, plačljivko)

La connerie označava prevaru, namagarčivanje.

Veruje se da dolazi od latinske reči cunnus («vulva»), pa bukvalno kada se za nekoga kaže da je con, podrazumeva se da je – pička od čoveka. (Mada nije dokazano da francuski le con ima veze sa engleskim The Cunt, često se koriste sa približno istim značenjem).

Veoma je poznat francuski film-komedija pod nazivom Comment réussir quand on est con et pleurnichard (Kako uspeti kad si pička i plačko)


a od toga su proizašle mnoge parodije, s tim što neke uključuju i sadašnjeg predsednika NS i njegovu suprugu Karlu.



Luj Aragon (Louis Aragon) je napisao poznat erotski roman Le Con d’Irène («con» trivijalno označava vulvu)

Danas postoji narodni izraz «On est toujours le con de quelqu'un», u smislu da si uvek nekome žrtva, da si neko koga svi zezaju, s kim se drugi sprdaju.

Čuje se i u pesmama, kao refren: Quand on est con, on est con (jednom slepac, uvek slepac), što je refren poznate pesme Temps ne fait rien à l’affaire.

U bezazlenijoj formi, kada čovek hoće da se posipa pepelom, on za sebe kaže: J’avais l'air d’un con – izgledao sam pičkasto.

U vojničkom slengu postoji izraz «Mort aux cons!» kojim se stigmatizuje neprijatelj (Smrt pičkama).


dragan7557 dragan7557 21:23 16.06.2010

Re: Con. RASPLET !!!

Veruje se da dolazi od latinske reči cunnus («vulva»), pa bukvalno kada se za nekoga kaže da je con, podrazumeva se da je – pička od čoveka.

Uf, postasmo i boldovano al' na francuskom! Posle sviH ovih negacija moje dobre namere, ne ostaje drugo do da se, izvininjavamo, mnogo se izvinjavamo.

Naravno svaka slučajnost ide na račun autora odnosno mene.

Ideja mi se učini dobra al' jebiga, il' kako narod kaže Čovek snuje a jezik odlučuje.

Vladimire tebi hvala za izuzetnu požrtvovanost u stavljanje cele stvari u pravi lingvistički ram.

Taman smo se izvukli od
lateralna koitalna pozicija (lateral coital position)

cenjenog nsarskog kad ono desi nam se još gore.

Veseli Gilgameš (smatra se jednim od prvih conwords) je do sad u svojoj dugoj egzistenciji verovatno preživeo i gore brodolome od našeg.

Na kraju svaka samokritika i kritika su naravno plodne ako donose plod a danas naučismo i naš legitimni položaj:

lateralna koitalna pozicija

i naravno jedan od organa koji su od bitne važnosti za položaj u kome se nalazimo.
podrazumeva se da je – pička od čoveka.

I kao što reče:
Arnold The Terminator....
Prava pravcata gromada,


I'll be back....

cerski
maksa83 maksa83 05:16 17.06.2010

Re: Con

"Con" u slengu znaci i prevara (conman je prevarant; conman (plural conmen) 1. A confidence trickster.), pa bi skracenica conworld mogla da znaci i svet prevare ili obmane. I see nothing "deep" and/or "beautiful" about it.


dragan7557 dragan7557 10:27 17.06.2010

Re: Con

maksa83
"Con" u slengu znaci i prevara (conman je prevarant; conman (plural conmen) 1. A confidence trickster.), pa bi skracenica conworld mogla da znaci i svet prevare ili obmane. I see nothing "deep" and/or "beautiful" about it.



Šteta je učinjena i.....

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana