Hronika| Politika| Region

12. MART

Željko Ivanović RSS / 02.12.2007. u 11:19

 

Ovo nije priča o 12. martu.

Nije ni priča o tome zašto je ubijen premijer Đinđić.

Još manje je priča na temu zašto je, u jednom trenutku, Srbija između Đinđića i Legija izabrala ovog drugog. I poslušala Tijanića: “Ako Đinđić preživi, Srbija neće”. Suviše su to bolne i još uvijek svježe rane da bi neko sa strane kopao po njima. (Zato, oprostite).

Ovo nije priča ni o onom što je uslijedilo nakon 12. marta. Jedini moj komentar bi bio – živjela “Sablja”!

Ovo je u stvari priča o nama. Da li se Crna Gora danas nalazi u sličnoj institucionalnoj konfuziji i nemoći kao i Srbija, prije tog strašnog dana!? Još kraće pitanje bi moglo da glasi:da li je i Crnoj Gori potrebna “Sablja”? Ili drugačije: koliko će CG još čekati na svoju “Sablju”.

Čitava priča je, kao što znate, počela još dok smo bili zajedno. Dva oka u glavi. Prvo je ubijen Slavko Ćuruvija. Javnost je bila uskraćena za tu informaciju ( par izuzetaka koji su istu objavili na strani 7. ili 8. ne mijenja opšti dojam) što je režim iskoristio da raširi priču kako su po srijedi finasijski problemi poznatog novinara i izdavača! Vlast sa tim naravno nema veze – kliktali su njeni portparoli. Srbija nije u ratu, trebalo je dodati.

Onda je nestao Ivan Stambolić. I tu je javnost pokrivena spletkama tipa da je bivši predsjednik Srbije “odšetao” u nepoznatom pravcu i s nepoznatim društvom! “Pitajte njegovu porodicu gdje je”, ljutito je komentarisao jedan od prvaka JUL-a.

Na kraju, prešlo se na “saobraćajke”- glavu su umjesto Vuka izgubili njegov šura i saradnici. Jedan od njih se zvao Gaga. Moj drug s fakulteta.

Nije bio dovoljan 5. oktobar da se zločini razjasne i kazne. Nije bilo 6. oktobra kako to neki vole da kažu. Zato se desio 12. mart. Pala je glava premijera da bi Srbija počela da se suočava sa dijelom kriminalne hobotnice koja je rasla prethodnih 15 godina (pod rukom Partije i pod srcem....). I onda se ono, što je javnost nakon 5. oktobra čekala više od dvije godine, rasplelo za samo dva mjeseca. Pokazalo se da svi putevi zločina vode u dvorište bračnog para Milošević. Ispostavilo se da su realizatori bili tajne službe i paravojne falange tog režima. A da su potporni stubovi svih operacija korumpirani, urušeni i fasadni ostaci pravne države. Policajci, tužioci, sudije. Čitavi spiskovi imena nađeni su u platnim odjavama mafijaških vođa. Institucije su bile čisti servis vaninstitucionalnih centara moći.

Kako je ta priča danas aktuelna u Crnoj Gori. Da ironija bude veća, u Crnoj Gori potpisnici Sporazuma o asocijaciji i stabilizaciji. Lideru regiona, rekli bi neki iz OEBS-a.

A tako je zaista izgledala u onim tamnim godinama Srbije. Ćuruvija je nedjelju dana prije ubistva bio u Podgorici, pričao mi da se vidio s Milom, ovaj mu nudio sklonište u Budvi. Mjesec dana uoči otmice i Stambolić je boravio u glavnom gradu, dao razoran intervju na TV CG, o Srbiji i Miloševiću. Na njegovj sahrani, Đukanović je bio u prvim redovima...

Ali, onda su se stvari zarotirale. Srbiji je, kako-tako, počelo da sviće, na Crnu Goru se polako spuštao mrak. Slike s beogradskih ulica reprizirane su u Podgorici.

Prvo je u proljeće 2004. ubijen Duško Jovanović, urednik i izdavač novina. Evropska vlast je reagovala evropski. Izraženo je ogorčenje, svi mediji su danima pratili istragu, da bi danas, nakon skoro 4 godine, slučaj ostao nerasvijetljen. Vođen je farsični sudski spor da bi se dokazalo kako dokazi ne postoje. Ne znaju se ni izvršioci, ni nalogodavci. Policija je iskoristila zgodan momenat, 3 godine nakon atentata, da kaže kako njeni podaci govore da “motivi nijesu politički”. Ispade, kao kod Ćuruvije. To jest kao kod Miloševića.

Potom je, na kućnom pragu, likvidran drugi čovjek policije Slavoljub Šćekić. Platio je glavom jer se miješao u svoj posao. I tako došao do osinjaka. Proces je u toku, preko godinu dana, sa sve izvjesnijim epilogom – oslobađajućom presudom za osumnjičene koji se, radi lakšeg prepoznavanja, mogu opisati i kao crnogorsko izdanje zemunskog klana. Kažem, očekuje se oslobađanje, kao kod Bagzija. Jer svi ključni svjedoci iz istrage sada su na sudu promijenili iskaz i urušili optužnicu. Među njima su sve ljudi poznati i priznati od samog Đukanovića, počev od visokih policijskih službenika do novopečenih biznismena. Zvuči poznato.Tužbu zastupa državni tužilac za organizovani kriminal a ruše je svjedoci bliski vrhu te iste države. Kakav apsurd!?

Zatim i treće ubistvo. Istina greškom. Cinično, priznajem. U ulici koja je u narodu već prozvana “sačekuša” ubijen je vozač književnika Jevrema Brkovića. Koji je “samo” pretučen. Istraga je još u toku. U stvari istrage nema. Jer, zašto bi je bilo. Vojičić je ubijen greškom a Jevrem je zaslužio te batine. Čemu, dakle, istraga!?

I tako dolazimo do pitanja s početka bloga: kad će naša “Sablja”. U međuvremenu sam odgovorio na prethodno: treba li nam "Sablja”. Situaciju otežava činjenica što mi nemamo Đinđića. To jest nemamo predsjednika Vlade koji će da kaže kako mafija može ubiti premijera ali ne može zaustaviti Srbiju. Nedavno je lider Pokreta za promjene Medojević rekao, ironično naravno, da su odnosi Srbije i Crne Gore bili najbolji kada je na vlasti u Srbiji bio Legija a u Crnoj Gori Đukanović. Ako se metafora prevede u aktuelni politički trenutak ispada da je i ovdje, kao u Srbiji prije 12. marta, moć izmještena van institucija. Koje su običan dekor. Čak je kod nas taj problem još drastičnije izražen jer najmoćniji čovjek ne pripada kriminalnim strukturama već je vodeća politička ličnost. Bivši premijer i aktuelni šef vladajuće stranke. Zato je pitanje za EK i OEBS, da li Crnu Goru mogu uvesti u evropske porodicu a, s druge strane, sačuvati starog partnera Đukanovića. Pojednostavljeno, pitanje za Evropljane bi moglo da glasi: da li je moguće Crnu Goru očistiti od korupcije i kriminala a ne dirnuti niti jednog od glavnih šefova naše mafijaške hobotnice! Djeluje kao nemoguća misija. Solana kao Tom Kruz! Ne zvuči loše.

Željko Ivanović

Bulevar EK i OEBS-a (po strarom adresaru bul. Korupcije i kriminala, po prastarom Ranka Krivokapića, po davanašnjem Sv. Petra Cetinjskog)



Komentari (118)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Željko Ivanović Željko Ivanović 15:49 05.12.2007

Re: pitanje & kritika

Dragi Joe,
opet potvrdjuješ da sve želiš svesti na svoju mjeru kako bi jednostavno mogao da se suočiš sa svojim učinkom a da ne digneš ruku na sebe. Ako si ti lopov, i od toga ne bježiš. onda ti je naravno lakše ako su i svi ostali lopovi. Ako si ti poltron lidera onda ti je lakše ako su i svi drugi poltroni. Ako si ti korumpiran onda ti je lakše ako su i svi drugi korumpirani. Ako si ti budala onda ti je lakše ako su i svi drugi budale. Ako si koristiš udbu ili udba tebe onda ti je lakše ako su i svi drugi u istoj toj priči, itd, itd.. Znači, dragi Joe, ti ne pokušavaš da dokažeš da ti i tvoja stranka nijeste uzimali pare od Mila, da nijeste bili u koaliciji s Milom, da nijeste krali kao Milo, da nijeste obmanjivali kao Milo, da nijeste gradili kult ličnosti i strahovladu u stranci kao Milo, da nijeste budale ( tu vas ne mogu porediti s Milom, on je ozbiljan politčar), dakle ti ništa od toga ne pokušavaš poreći, ti sve to priznaješ.. Tvoja jedina namjera je da dokažeš da su i svi drugi takvi. Da sve svedeš na svoju i mjeru Malog kabineta. I da preživiš. I da dok ne digneš ruku na sebe uhvatiš još nekog plaćenika i izdajnika. Kako se lista širi ja ću biti prinuđen da ti uskratim gostoprimstvo i da te vratim na blog Malog kabineta jer, nadam se da ćeš se složiti, nema smisla da ljude koji nijesu u pirlici da ti odgovore brljaš i etiketiraš na jedan tragikomičan način. Dakle, ili se kontroliši ili ću, kao i tvog saborca Bilmeza morati da te šaljem u ćošak. Što se lično mene tiče, tu možeš da nastaviš sa paljbom koliko ti volja. Što se teme tiče, takođe, akko sam napisoa glemtu, moraćemo da mijenjamo temu razgovora jer temu šta je bilo sa Partijom koja se upokojila nema skoro nikakvog značaja na sadašnji i budući put CG. A mi već o tome pričamo mjesec dana. priznaćeš demokratski nema što. To bi bilo isto kao i da raspravljamo o tome šta je bilo sa Savezom komunista i sa Osomom sjednicom. Dakle, raspravljamo evo mjesec dana na temu ko je smjestio Malom kabinetu, tako da mislim da ta priča, kao bi rekao Boško, prevazilazi i mlaćenje prazne slame.

p.s. pozdrav iz sunčanog Rima đe evo s Milom šopingujem u via Veneto.
Intet Glemt Intet Glemt 15:57 05.12.2007

Re: pitanje & kritika

Željko Ivanović
nema smisla da ljude koji nijesu u pirlici da ti odgovore brljaš i etiketiraš na jedan tragikomičan način.

Au što smo postali osjetljivi.. To niko prije njega nije uradio? Vi recimo? Ili Kusovac?
Joe Black Joe Black 19:49 05.12.2007

Re: pitanje & kritika

opet potvrdjuješ da sve želiš svesti na svoju mjeru kako bi jednostavno mogao da se suočiš sa svojim učinkom a da ne digneš ruku na sebe. Ako si ti lopov, i od toga ne bježiš. onda ti je naravno lakše ako su i svi ostali lopovi. Ako si ti poltron lidera onda ti je lakše ako su i svi drugi poltroni. Ako si ti korumpiran onda ti je lakše ako su i svi drugi korumpirani. Ako si ti budala onda ti je lakše ako su i svi drugi budale. Ako si koristiš udbu ili udba tebe onda ti je lakše ako su i svi drugi u istoj toj priči, itd, itd..


S obzirom da pokrivas dobro cetinjsku terminologiju, podsjeticu te jedne poslovice: AKO I DAKO - NAJGORI SU LJUDI. Ocigledno si se opametio nakon Mila, i vise nikog ne etiketiras, nego je sve Ako i Dako. Ni na jedno pitanje koje sam ti postavio nisi odgoovrio i zelis da iskoristis svoj monopol na pravo banovanja. Kao sto ste u CG banovali svaki stav koji ne korespondira sa dobro poznatim stavovima. Kao sto rekoh, moj politicki stav kvari idilu. Ja u svoj stav vjerujem za razliku od tebe.

Dakle, nisi mi odgovorio zbog cega lazete u novini i to otvoreno. Legitimno je neodgovoriti.
Nisi mi odgovorio ko je uzeo ostatak novca do 105 miliona eura od CKB-a. I to je legitimno.
O vladinom projektu PZP. Takodje nista.
O pokojnom Vojicicu, koji ti je stavka u tekstu. Ni tu nista, postao je gola statistika. (Remark, "Na zapadu nista novo"
O knjizi Vladimira Popovica, objavljenoj na Cedinom sajtu i Medovoj poziciji u knjizi. Takodje nista.
O nastavku borbe i promjeni sistema, takodje nista.

I sto je zakljucak, salva pljuvanja po LS-u koji blage veze nema sa ovom pricom. I jos nesto Djukanovic je veeeliki gospodin za tebe. Ali zapamti, veliki. Provincija nije geografski pojam, nego mentalni.

Stvarno - steta bi bilo da me ne banujes. Pozivam te da to uradis, ne bi ti bio prvi put. Ali sam prezivio,,, Ko zna zna.

Što se teme tiče, takođe, ako sam napisoa glemtu, moraćemo da mijenjamo temu razgovora jer temu šta je bilo sa Partijom koja se upokojila nema skoro nikakvog značaja na sadašnji i budući put CG.


Ovo nije lako napisati, a u isto vrijeme se ne zacrveniti se. Divim ti se. Ti ces shvatiti kao veliki poznavalac Rima sto ovo znaci: "Tu es Petrus et super hanc petram aedificabo Ecclesiam meam et portae inferi non praevalebunt adversum eam." E to ti najvise smeta. Kao sto vidis, zivi smo! I lako se nalazimo :). Internet sloboda vas porazava. Oce to...

To bi bilo isto kao i da raspravljamo o tome šta je bilo sa Savezom komunista i sa Osomom sjednicom.


Ne bi, u CG je Savez komunista jos uvijek na vlasti - samo je 1992. promijenio ime u DPS. Imovinu je zadrzao, pa i vi pisete kako vlada CG placa DPSu po 1,5 M Eura godisnje za zakup zgrade koja pripada bivsim drustveno-politickim organizacijama (Sud potvrdio legitimitet, pardon komunisticki kontinuitet). Dakle, teska budalastina. Ali dobro, i ne pisem ovo zbog tebe, nego zbog svih onih koji citaju tvoje elaboracije.

pozdrav iz sunčanog Rima đe evo s Milom šopingujem u via Veneto.


Kad si vec tu udji i za mene u knjižaru Arion na broju 42. Ima super knjiga, a cijelu noc, samo nemoj uzimati kapucino, da ti ne razbije crnogorske snove o Miskovoj Crnoj Gori...
podgoricanin1 podgoricanin1 21:26 05.12.2007

crnogorci

Sva ova prica se svodi na to,
ko je veci Crnogorac.
Ja sam prvi...Ne no ja...
Alo,budimo konstruktivni,ne trosimo energiju uzalud.I onako smo sa gorivom na crveno,svi,posle ovih 17 godina.

P.S.Zao mi je sto se Balsa ne ukljuci u raspravu.Zeljko,intervenisi.Mada mislim da bi uteka,vrlo brzo.Nije coek navika na kritike,a volio bih da se proba sa ovim vukovima.

Pozdrav svima
milovan vukov milovan vukov 01:34 06.12.2007

Sabljom bijem, sabljom sjechem

Nema te sablje, koju mi ne OTUPIMO,
nema toga chistunca, koga ne oglibamo,
i nema te teme, koju mi ne razvodnimo,

Ja u klin, ti u plochu, ali svi bjeze od zrcala, svi vide TRUNJ u tudjem oku,
to nas chvrsto veze u SUVERENU CRNU GORU, ne na saradnju i toleranciju,
nego na borbu neprestanu, vjechno nadgornjavanje, SERDARA I VOJVODA, ko je zasluzniji za vishe medalja i mELJeona, a ona JADNA TRPI SVASHTA i cheka neka nova pokoljenja, koja ce znati da ugrade dio sebe, za opshte dobro, da njeni sinovi i $ceri budu skromniji i zahvalniji.

Svi su spremni, da uzmu bubulj ili zuzulj u svoje JUNACHKE ruke,
da gadju od najblizega do najdaljnjega GRESHNIKA, jer njihovo KATARSKO CHISTUNSTVO, chiste DUSHE beztjelesne, koje hodaju po vodi, na to imju pravo, jer im ga KUCA JUNACHKA VALJA.

Mene se chini, da je vecina gazila u baljege, neko manje, neko vishe,
pa ako podvuchemo crtu i uperimo pogled u buducnost, mozda treba biti velikodushan i nekima pogledat kroz prste, pa na novim osnovama uskladit medjuljudske odnose, bez velike sjeche LJUDSKIH GLAVA.

Ovoliko materijalnog bogastva, CGa nikad nije imala, ali ni manje dushe i ljubavi za bliznjega, zato se treba presabrat, pa od ovijeh premazanih BUTEROM PO GLAVI, skinut malo masnoce i pomazat ove OJADJENE, kad sredimo KATASTAR i kao Danci, sve BANKE shalju izvjeshtaj poreskoj upravi o stanju na rachunu i prihodu od KAMATA, na koje Kraljevi Danska uzme 28% poreza, za SIROTINJU I SOCIJALNO UGROZENE.
Intet Glemt Intet Glemt 12:32 06.12.2007

Dan dubrovačkih branitelja



6. prosinca - Dubrovnik je 6. prosinca 1991. pretrpio najteža razaranja u povijesti, a danas slavi Dan branitelja. Na grad je palo više od dvije tisuće projektila, samo unutar zidina oko sedamsto. Poginulo je 19 branitelja i civila, 60-ak ih je ranjeno, stradali su dubrovački spomenici. No tog je dana obranjen jug Hrvatske.

Danas su položeni su vijenci i svijeće pred spomen-obilježjima poginulih branitelja i vatrogasaca.



Kao i za Vukovar pravde čini se ni za Dubrovnik nema. Ovih dana odbačena je optužnica protiv "duševno bolesnog" optuženika Vladimira Kovačevića Ramba. Optužnica ga je inače teretila samo za dvoje ubijenih i troje ranjenih civila unutar stare dubrovačke jezgre.
Intet Glemt Intet Glemt 12:32 06.12.2007

Re: Dan dubrovačkih branitelja

P.S.

Izvor: HRT
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:18 06.12.2007

Re: Dan dubrovačkih branitelja

Toliko ste me okupirali da ni u Rimu ne mogu bez vas. Najkraće - Glemte, bravo! Napokon jedan pravi prilaz jednoj zaista realnoj temi. Suočavanje s prošlošću,lustracija, itd. Ja sam još u svom drugom blogu pokušao da otvorim tu temu ali raspravu ste usmjerili u pravcu, da kažem upoznavanja. Ok. Sad smo se valjda upoznali (jedino što je pogrešno u mom dosijeu koji Joe koristi je da sam iz Vasojevića, dakle, nijesam, jedna mala i beznačajna greška) i došlo je vrijeme za prave teme.

Zato Glemte hvala ti za ovo podsjećanje. Kakav dan i kakva obljetnica! I kakva sramota naravno. Ne znam kako se na ovaj dan, njihov dan, osjećaju danas g. Leković, aktuelni predsjednik Komisije za sprečavanej konflikta interesa, general Martinović, savjetnik premijera za odbranu, ili ovaj neki Sjekloća, novopeleni član UO Javnog servisa. Toliko o lustraciji. A što se tiče sramote. Sjećam se bila je deseta godišnjica dubrovačke agresije.Ja dodjem s posla i donesem najnoviji Monitor. Na naslovnoj strani slika Straduna u plamenu i vatri i veliki naslov "Putevima stida". Uobičajeno stavim novinu na sto, kad nakon par minuta, pridje mi sin Filip, koji je tada imao 9 godina i sav zbunjen i začudjen, s Monitorom u ruci, pita: Tata, ko ovo ruši Dubrovnik? Ja mu odgovaram:"Mi sine. To smo radili prije deset godina, još nijesi bio rodjen". I tako pokušavam mu objasniti ali on šokiran, ne može da vjeruje, tog ljeta je išao kod svog bratića koji živi u Dubrovniku, neprijatno mu i kaže:"A to su radili ovi Srbi a ne mi, Crnogorci", kaže on tražeći spas i opravdanje. I ja mu odgovaram:"I jedno i drugo su naši tako da kako god okreneš naša je sramota".
I to pokazuje koliko je važna lustracija - jer ako se sve zataška za deset godina tinejdžeri neće znati šta smo zaista činili.

Milovane svaka ti je Njegoševa. A i tebi Podgoričanin. Balša nije dokon kao ja tako da nema vremena za blog. Što se vukova tiče ima ih, ali i u takvom stadu, uvijek se nadje po neka ovca. Ali, ne Doli.

Joe, tvoja pitanja su toliko teška da nijesam u mogućnosti da na njih odgovorim. Skrenuću pažnju dopisniku iz Budve da ubuduće kad bude pisao o nenamjenskom trošenjeu opštinskih para, za slučaj male zločinačke muzike obavezno stavi napomenu da troškove nijesu snosili Liberali i SO BD već Službeni list iz BG. Ispada Joe da si liberali tu odradili dvostruko sjajan posao - em su obezbiejdili širokim narodnim masama da uživaju u maloj zločinačkoj muzici, em su uštedjeli opštinske pare.( Kao što će ove godien DPS vlast uštedjeti iste pare jer će Prva banka platiti Gypsy King. U zdravlje).A Balši i Andreju ću takdoje reći da ubuduće kad budu kritkovali Amfilohija za gostovanje Arkanove zločinačke trupe u Cetinjskom manastriru obavezno, takodje, naglase da su oni boravili u toj svetinji o svom trošku a ne o trošku SO Cetinje ili Mitropolije Cetinjske. Čak su i doračak, kako ti dobro znaš Joe (a tek ja), sami platili.
O Vladinom projektu PZP već sam pokušao objasniti - sve liše Malog kabinete je čista Udba. Tako i PZP.
Treće, o Vojičiću sam zaista sve rekao u tekstu. Suviše bi bilo morbidno nešto dodati.
Četvrto, o Bebi i Čedi, glede cg stvarnosti i pol. situacije mislim sve najgore - tj. da oni ili pojma nemaju pa pričaju gluposti kad analiziraju pol. situaciju u CG, bilo u knjigama ili TV intervjuima ili da su u strasnom zagrljaju sa Milom pa mu odrađuju posao. Sve ovo ne znači da imam neko sjajno mišljenje o samom Medojeviću već komentarišem tvoje pozivanje na Bebinu knjigu i Čedin sajt kao relevantne izvore po pitanju cg pol. zbilje.
I posljednje pitanje Joe - ne znam gdje smo stali ili ko je stao da se bori za demokratsku CG pa bi trebao da nastavi. Mi izlazimo i dalje svakog dana i izgleda da mrdamo. Uprkos svemu a kad bih ti dragi Joe ispričao šta je to sve - kosa bi ti se digla na glavi. Ali, to bi bilo neukusno. To je naša stvar i naš izbor. Mi to smatramo i normalnim, sastavnim dijelom ovog posla. Zato Joe tu smo, ako treba kakv podrška samo se javi i - udri. Za drugačiju CG.

Eto, to bi bilo to, čini mi se da idemo ka izlazu iz ovog montenegrinskog i montenjarskog tunela. Samo naprijed.
Idem u onaj bookstore koji mi je Joe preporučio.
pozdrav
Joe Black Joe Black 22:09 06.12.2007

Re: Dan dubrovačkih branitelja

Sad smo se valjda upoznali (jedino što je pogrešno u mom dosijeu koji Joe koristi je da sam iz Vasojevića, dakle, nijesam, jedna mala i beznačajna greška) i došlo je vrijeme za prave teme.


Tesko da sam pogrijesio, ali ako jesam izvinjavam se.

Joe, tvoja pitanja su toliko teška da nijesam u mogućnosti da na njih odgovorim.


I odgovoriti ces na manje bitna, kao sto se da zakljuciti, sa ponovnim akcentom na LS...

Skrenuću pažnju dopisniku iz Budve da...


Neces - njemu ce paznju skrenuti njegov sef. A ne ti.

A Balši i Andreju ću takdoje reći da ubuduće kad budu kritkovali Amfilohija za gostovanje Arkanove zločinačke trupe u Cetinjskom manastriru obavezno, takodje, naglase da su oni boravili u toj svetinji o svom trošku a ne o trošku SO Cetinje ili Mitropolije Cetinjske. Čak su i doračak, kako ti dobro znaš Joe (a tek ja), sami platili.


Imas pravo. I obavezno reci Miodragu Perovicu i ovima iz CKB banke da vise ne daju bankarske garancije Luki Karadzicu, za bilo sto. Pa ni za aukciju kada je kupovana prekrasna peraska vila. Naravno da mislim na Radovanovog brata.

O Vladinom projektu PZP već sam pokušao objasniti - sve liše Malog kabinete je čista Udba. Tako i PZP.


Crna Gora je dovoljno mala da u njoj svako sve zna. Kao i to da ne treba da mrda iz kuce ako se desava pomracenje Sunca, kao sto je bilo 2002. Svaki projekat je super jeftin, pa i taj da je ubijedite da je Mali kabinet kriv cak i za to pomracenje. O Halevoj kometi se niste izjasnjavali. Ali repatice PZP-a su sve na svom mjestu.

Treće, o Vojičiću sam zaista sve rekao u tekstu. Suviše bi bilo morbidno nešto dodati.


Nisam pitao o Vojicicu, pisem o Jevremovoj doslednosti, i njegovoj fasistickoj propagandi preko CKL-a, koju ce srecom morati da dokazuje na sudu.

Četvrto, o Bebi i Čedi, glede cg stvarnosti i pol. situacije mislim sve najgore - tj. da oni ili pojma nemaju pa pričaju gluposti kad analiziraju pol. situaciju u CG, bilo u knjigama ili TV intervjuima ili da su u strasnom zagrljaju sa Milom pa mu odrađuju posao.


Slazem se.

Sve ovo ne znači da imam neko sjajno mišljenje o samom Medojeviću...


Vidi se po pisanju Vijesti. Kazu da ga ni Misko ne voli... Hahaha... S tim sto, moram da priznam, tebe dozivljavam inteligentnijim od Medojevica. Ali pazi da se ne precijenis, citajuci ovu recenicu Jer si sklon precjenjivanju - samo procitaj svoje stavove o Balsi i Nikolaidisu.

Mi izlazimo i dalje svakog dana i izgleda da mrdamo. Uprkos svemu a kad bih ti dragi Joe ispričao šta je to sve - kosa bi ti se digla na glavi. Ali, to bi bilo neukusno. To je naša stvar i naš izbor. Mi to smatramo i normalnim, sastavnim dijelom ovog posla. Zato Joe tu smo, ako treba kakv podrška samo se javi i - udri. Za drugačiju CG.


Mrdate - slazem se. To je i glavni razlog zbog kog citam i Vijesti i tvoj blog. Dizanje kose na glavi Misko Perovic lako smiruje, na ljetovanjima i zimovanjima, najskupljim na svijetu. Ali to i nije toliko vazno. Ponuda podrske, hm... Do sad je nikada nije bilo.

Za drugaciju Crnu Goru. SLAZEM SE.

PS: Navijas i za lustraciju. Mislis da bi ostao u sedlu? (govorim o novinarstvu)
Željko Ivanović Željko Ivanović 13:59 08.12.2007

Re: Dan dubrovačkih branitelja

E moj Joe, ne znam šta će na kraju biti s tobom. A žao mi. Jer na momente zaista pišeš razumne stvari a onda se survaš na isljednički nivo kojem bi pozavidio i Dugouško. Time samo potvrdjuješ onu moju tezu o posljednjoj fizionomiji LS koju je profilisao veliki vodja a to je da više niejsu problem samo prodati principi, prijatelji, kumovi, već i ko ima ljepše cipele, ko vozi bolja kola, ili voda bolju ribu... Strašno. Do kog nivoa je došla partija koja se temeljila na principima slobodni pojedinac, slobodna država. Ponekda mi se čini da Duško M. plače za tobom. Ili da ti bar zavidi na dokumentaciji. Nadam se ipak da ćeš uspjeti da izadješ iz tog lavirinta. Bilo bi ti lakše, osjećao bi se ljepše.

p.s. već sam tebi ili nekom drugom Joe odgovori na tu temu - stojim iza svakog teksta objavljenog od 1988. To ne znači da su svi bili genijalni već znači da su svi bili profesionalni i zansovani na principima koji su se potvrdili u vremenu. Ti to dobro znaš ali imaš problem druge vrste. I tu pomoći nema.
Joe Black Joe Black 14:36 08.12.2007

Re: Dan dubrovačkih branitelja

E moj Joe, ne znam šta će na kraju biti s tobom. A žao mi. Jer na momente zaista pišeš razumne stvari a onda se survaš na isljednički nivo kojem bi pozavidio i Dugouško.


Hahahahaha, znaci nema odgovora. Mislio sam da cessmoci hrabrosti, ali dobro. Doci ce to na svoje, ali ce vas porodica zbrisati s lica CG, taman kao sto je zbrisala i LS. Ali nakon Vas nece ostati nista. A nakon LS si ostao ti, da o njemu pricas na isti nacin i sa istom silinom kao da je na 20%, a ne prestao sa politickim djelovanjem. No dobro. E sad mozes misliti sto je jos ostalo, kad ti ovako skaces, na sami pomen LS-a. A posebno na pomen dokumentacija.

No da se vratim, sto bi s odgovorima na postavljena pitanja?! Mali kabinet je kriv, ako sam dobro shvatio... OK

Time samo potvrdjuješ onu moju tezu o posljednjoj fizionomiji LS koju je profilisao veliki vodja a to je da više niejsu problem samo prodati principi, prijatelji, kumovi, već i ko ima ljepše cipele, ko vozi bolja kola, ili voda bolju ribu... Strašno.


Danas ste ponovo radili prilicno prljav posao u novini. Direktno navlacite na kupovanje akcija kompanije kuma Mila Djukanvica koji se obogatio na isti nacin kao i svi njegovi kumovi, od Barovica, preko Brkovica i ostalih.

AKCIJE TRGOVAČKE KOMPANIJE IZ HERCEG NOVOG JUČE SKOČILE ČAK ZA 37 ODSTO

Vinopromet raste, jer ga je Duško Ban preuzeo

Podgorica - Trgovačka kompanija Vinopromet iz Herceg Novog jedna je od rijetkih svijetlih tačaka na crnogorskim berzama. Akcije ove kompanije juče su porasle čak 37 odsto, na 15 eura.
Rast vrijednosti Vinoprometa nije iznenađujući, jer, kako je "Vijestima" saopšteno na tržištu kapitala, ova kompanija je prešla u vlasništvo crnogorskog biznismena Duška Bana.
Prema informacijama "Vijesti", kompanija Pomorski saobraćaj iz Kamenara, iza koje stoji Ban, stekla je oko 80 odsto akcija Vinoprometa. Veći dio akcija ranije je kupljen od državnih fondova, a dio na berzi.


Bilo bi dobro da ljudima ovdje objasnis ko je Dusko Ban, u kakvoj je relaciji sa Djukanovicem. Isto radite sa svim kompanijama iz portfelja Eurofonda i Atlasmont fonda. Na isti nacin ste drukali "Izbor iz Bara", predstavljajuci ga kao "Giganta pod Rumijom" kompaniju koja ima godisnju dobit NULA EURA. Zeljko, ovo je protivzakonito. Ovo je propaganda. I ovo nema blage veze s novinarstvom. A tek da ne kazem da Vam se pomenuti tekst nalazi u rubrici ART, koju uredjuje i vodi "najbolji ex yu kolumnista" Balsa Brkovic. Hahahahaha
njegos njegos 16:23 07.12.2007

Urbs aeterna

Ovi Crnogorci cim se Rima i Italije dovate na sve ostalo zaborave!
Željko Ivanović Željko Ivanović 13:51 08.12.2007

Re: Urbs aeterna

U pravu si Njego ali ima još bolja fora - trebalo bi sve Crnogorce poslati za Rim pa da vidimo koji će da se vrati. Samo oni koji se vrate mogu reći da su čisti. To bi bila lustracija!
Sjutra se javljam s novim blogom Njego, budi spreman, biće jedna tema tebi zanimljiva.

njegos njegos 14:43 08.12.2007

Re: Urbs aeterna

Ajde da vidimo i to cudo... A i znam jednoga kojega bih rado do Rima poslao, taman toga sto se ne bi vratio...
Joe Black Joe Black 17:03 08.12.2007

Re: Urbs aeterna

U pravu si Njego ali ima još bolja fora - trebalo bi sve Crnogorce poslati za Rim pa da vidimo koji će da se vrati. Samo oni koji se vrate mogu reći da su čisti. To bi bila lustracija!
Sjutra se javljam s novim blogom Njego, budi spreman, biće jedna tema tebi zanimljiva.


Vec u Podgoricu svi se oni pogube. Za ostanak u PG spremni su izdati sve u sto su do tad vjerovali. To Crnu Goru cini tuznom.
podgoricanin1 podgoricanin1 18:55 08.12.2007

akcije

Dobro je Joe,sto si pokrenuo pricu o akcijama & berzi.To,sto se tamo radi,nema nigdje.Kad su potrosili razne fore za pljackanje naroda (divlje banke,stedionice,hiperinflacijai sl.) smislili su berzu.Tacnije,nesto sto se kod nas zove berza,a nedje drugo se ne zove nikako jer ne postoji.
Moje akcije su pravi primjer za to.Imao sam pet vaucera (toliko nas je u porodici) koje sam ulozio u Luku Bar.Za to sam dobio 6300 akcija iste.Posto znam gdje zivimo i ko upravlja finansijskim tokovima,nisam se nadao nicemu spektakularnom.Ne lezi vraze,poce nesto da se desava,prije par godina,sa mojim dijelom Luke.Poce da raste vrijednost,te ja prodadoh akcije i kupih sebi pristojan auto,tako da mi nije krivi dio,a i sacuvah zivce.Onda je nastalo ludilo.Vecina mojih prijatelja,sa kladionice se prebaci na berzu.Pocese ljudi da dizu kredite,zajmaju po narodu sa komentarom i izgovorom "vidji kako skacu,napunise se ljudi".Na srecu,ostao sam van toga.Ove moje,sada vec bivse akcije,nastavise da rastu i to bas fino da sam se cak zamislio jesam li se prevario.Dodjose do 32000 eura i nesto preko ,da bih jednog lijepog dana procitao u novinama kako je Luka Bar "vratila" JP Morskom Dobru,priobalni pojas (luka bez priobalnog pojasa,nista neobicno,ima toga po svijetu ali ne ovom) pa eto,od danas vise ne vrijede 32000 nego 18000e.Meni,licno,pao je kamen sa srca (nisam ispa ovca) ali sto je sa ljudima koji su ulozili pare,a nisu "kumovi"?Prije nekih mjesec dana, Luka je,again,vratila neki svoj dio (ne sjecam se tacno koji jer vise ne pratim tako pomno) nekome i tako ,opet, znacajno umanjila svoju vrijednost.
Ova prica kako Vijesti navlace narod na kupovanje dionica,je na mjestu.To sam cuo od "akcijasa" t.j. likova sto su se zalijetali sa kupovinom.Pitajuci ih kako znaju gdje da uloze,odgovarali su mi : "procitaj u Vijesti dje ulaze Vesko i ekipa i neces kiksat".Lomi,Vele,vektra,Ban & ostala CO. nece sigurno ali ti hoces jadan ne bio.Tako je i bilo.
Eto, mala crtica iz zivota i komentar poslovanja na C.G berzi,a sve u korist demokratske rasprave na blogu


Joe Black Joe Black 19:08 08.12.2007

Re: akcije

Ako odes na sve info bussines sajtove u Hrvatskoj, Sloveniji ili recimo bosni, autori bilo kog teksta moraju na dnu napisati da li su vlasnici odredjenih akcija i kojih. Kako bi se mogao vjerodostojno steci utisak o tekst koji pisu. Nisam slucajno pokrenuo ovu pricu. Bilo bi super da vam Zeljko kaze u kojim kompanijama on ima hov i koliko, ili recimo njegov kolega Slavoljub Scekic, ili recimo Milo Perovic, ili recimo... Pa kad se povuce paralela izmedju pisanja Vijesti i desavanja na trzistu kapitala, lako je shvatiti vezu, a prije svega razloge takvog pisanja. Ako ispratite tokove novca u CG, lako cete doci do zakljucka zasto se nikada ne desavaju promjene, i zasto je glavni krivac Mali kabinet.
Željko Ivanović Željko Ivanović 19:18 08.12.2007

Re: akcije

Opet isljedjuješ Joe, opet su cipele problem...
Zašto bih ti govorio kad ti znaš bolje od mene. A i možeš sam da provjeriš na sajtu. Ili ćeš moći uskoro. I imaš moju dozvolu da objaviš. I imaš novog osumnjičenog, to jest dva. Divim ti se Joe. A tek Duško.
Kako imam osjećaj da si se umorio malo ću da te opustim. Sjutra ide novi blog, moraš biti odmoran.
Za ovaj je bilo dosta. Fajront.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana