In memoriam| Sport

Nije da palim vatru ali...

Strongman RSS / 24.06.2010. u 10:53

Orlovi-pijanka_620x0.jpg

 

 

Orlovi se pripremaju za utakmicu ovako



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 11:03 24.06.2010

Ali evo ih drva i šibice...

Biljana 77 Biljana 77 11:04 24.06.2010

Ali šta?

1. ovo je pred utakmicu sa Nemcima, tako da je malo deplasirano

2. Divac je pušio skoro čitavu svoju igračku karijeru, ne sećam se da se nešto dizala drama oko toga

3. Od jednog piva nikome ništa nikad nije bilo
NNN NNN 11:10 24.06.2010

Re: Ali šta?

Biljana 77
1. ovo je pred utakmicu sa Nemcima, tako da je malo deplasirano

2. Divac je pušio skoro čitavu svoju igračku karijeru, ne sećam se da se nešto dizala drama oko toga

3. Od jednog piva nikome ništa nikad nije bilo
4. Strongman se dopingovao
Strongman Strongman 11:15 24.06.2010

Re: Ali šta?

Biljana 77
1. ovo je pred utakmicu sa Nemcima, tako da je malo deplasirano

2. Divac je pušio skoro čitavu svoju igračku karijeru, ne sećam se da se nešto dizala drama oko toga

3. Od jednog piva nikome ništa nikad nije bilo


Kad si u sportskoj opremi, a pogotovo u opremi sa nacionalnim obeležjima ti nisi više samo svoj. Ti si reprezentativac!! Primer za ugled.

Dakle nema cigarete i piva kad si u sportskoj opremi.
Biljana 77 Biljana 77 11:22 24.06.2010

Re: Ali šta?

Dakle nema cigarete i piva kad si u sportskoj opremi.

Zamisli kakva bi se drama digla da su bili goli...
milisav68 milisav68 11:31 24.06.2010

Re: Ali šta?

Divac je pušio skoro čitavu svoju igračku karijeru

Paspalj je cepao dve pakle Marlbora dnevno do drugog infakta.
Biljana 77 Biljana 77 11:35 24.06.2010

Re: Ali šta?

I da.. Ne opravdavam to što sportisti puše, u dresu, bez njega, to je loš primer... Bivši sam pušač i mislim da nema gluplje stvari od toga, ali i ovaj post je loš primer "kako da malo dignem sebi čitanost i nakupim gomilu (pljuvačkih) komentara" poteza. I to poteza, koji će, čini mi se, ostati bez uspeha.
docsumann docsumann 11:40 24.06.2010

Re: Ali šta?

Dakle nema cigarete i piva kad si u sportskoj opremi.

Ovo sam čuo iz prve ruke - Pred finalni meč evropskog prvenstva u vaterpolu u Atini 1991., Milanović se odnekud dovukao u hotel, u rane jutarnje sate, dobrano nakresan. Ujutru je Stamenić izbjegavao da se susretne sa njim po hodnicima hotela, da ne bi dovodio u pitanje svoj , a i Igorov autoritet.
Uoči same utakmice, čovjek se malo duže rasplivavao, odradio zagrijavanje i riješio meč sa 5 pogodaka i maestralnom igrom.

P.S. Ovo, naravno, ništa ne objašnjava, nije ni pravilo, a bogami ni izuzetak.
Čisto, tek tako, mislio sam da će biti interesantno ljubiteljima sporta.
libkonz libkonz 11:44 24.06.2010

Re: Ali šta?

4. Strongman se dopingovao

izgleda
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:00 24.06.2010

Re: Ali šta?

Biljana 77
1. ovo je pred utakmicu sa Nemcima, tako da je malo deplasirano


Eh,eto naprimer Meaca(Giuseppe Meazza ) je bio alkoholičar. Znao je da dodje na utakmicu u drugom poluvremenu i ,opet, da bude najbolji na terenu. I je l' njega neko pamti kao pijanicu? Čuveni Gazza,se pred meč sa Škotima (na EP '96) razvalio od alkohola,pa im je dao golčinu i to kakvu. Eto i naši su popili pivo pred Nemačku i pobedili.
Eh,da je ovo bilo pred Australce...

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:14 24.06.2010

Re: Ali šta?

Biljana
1. ovo je pred utakmicu sa Nemcima, tako da je malo deplasirano


Hm, a mozda je autor hteo da kaze da je trebalo isto da urade i juce ako su hteli da pobede kao protiv Nemacke?

ps. pade mi na pamet jos nesto: kod nas nisam video, ali ga u Nemackoj ima: pivo bez alkohola - mozda je to? Moje kolege ga cesto piju - ja nisam jos probao (ima vremena - tek sam 20 godina u Nemackoj )

pps. Ah da, evo jos jednog (moguceg) objasnjenja da je u pitanju neka (ruska) namestaljka(da ne kazem zavera ): moguce da su snimci napravljeni posle utakmice sa Nemackom. Bas sinoc neki nemacki igrac rece na TV da posle pobede mnogi od njih popiju po pivo (kad slave neki i zapale cigaru...) - to nije nista lose ...
Strongman Strongman 17:16 24.06.2010

Re: Ali šta?

ali i ovaj post je loš primer "kako da malo dignem sebi čitanost i nakupim gomilu (pljuvačkih) komentara" poteza. I to poteza, koji će, čini mi se, ostati bez uspeha.


Zašto tako misliš?

Nije li odvratno videti najbolje reprezente neke zemlje u sportskoj uniformi kako piju i puše?

A i šta te napinje da diskutuješ o mojim namerama o podizanju čitanosti? Šta si ti? Baba Vanga? Sve videće oko? Je l tebe treba da konsultujem pre nego što objavim blog?
hogubadagri hogubadagri 17:30 24.06.2010

Re: Ali šta?

ps. pade mi na pamet jos nesto: kod nas nisam video, ali ga u Nemackoj ima: pivo bez alkohola - mozda je to? Moje kolege ga cesto piju - ja nisam jos probao (ima vremena - tek sam 20 godina u Nemackoj )


neeeeeeeeee nista ruznije nisam pio pri zdravom razumu
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:33 24.06.2010

Dodatak

Evo bas malopre videh na TV kako engleski trener Kapelo rece da je njegovim igracima dozvolio da popiju po pivo pre meca sa Slovenijom:
"They were allowed to drink beer before the game, you can ask them," Capello said. "It's true. I changed something and used my imagination." (url=http://www.thefirstpost.co.uk/64963)
Doctor Wu Doctor Wu 21:26 24.06.2010

Re: Dodatak

Ma Antic je trebalo da im da po jedan joint i sve bi bilo dobro. Igrali bi k'o raste.
Bili Piton Bili Piton 21:32 24.06.2010

Re: Dodatak

Doctor Wu
Ma Antic je trebalo da im da po jedan joint i sve bi bilo dobro. Igrali bi k'o raste.


Ne znam gde da se udenem sa sledećim sadržajem, ovde mi ovde nekako zgodno pasuje - status meseca na Fejsu, jedan moj ortak (sinoć):

Posle kad me zezaju da sam fan Evrovizije reći ću im da mi se slobodno sagnu - tamo barem postižemo zapažene rezultate
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:14 24.06.2010

Re: Dodatak

Bili Piton
Posle kad me zezaju da sam fan Evrovizije reći ću im da mi se slobodno sagnu - tamo barem postižemo zapažene rezultate



,nazalost,
mlekac mlekac 22:40 24.06.2010

Re: Ali šta?

Strongman
Biljana 77
1. ovo je pred utakmicu sa Nemcima, tako da je malo deplasirano


Dakle nema cigarete i piva kad si u sportskoj opremi.

Strong, ja sam corava - gde su cigarete?

I, ovaj, jeste li vi sigurni da je to pivo? Meni, vala, ove zelene flasice vise lice na Traubisodu! Doduse, ne znam da li se ista igde vise proizvodi, ali sve je moguce...
Strongman Strongman 23:08 24.06.2010

Re: Ali šta?

evo i na nekom razgovetnijem jeziku





mlekac mlekac 23:53 24.06.2010

Re: Ali šta?

Strongman
evo i na nekom razgovetnijem jeziku







Meni ovo i dalje lici na traubisodu!
escherichije_colic escherichije_colic 08:45 25.06.2010

Re: Ali šta?

Priznao je Lazović da je u pitanju bilo pivo, da je bilo dozvoljeno jedno posle ručka, tako da nije u pivu problem. Meni su veći problem pljuge. Pa ja, kao mizerni rekreativac, osećam i te kako posledice cigara. Nije mi jasno kako neko može posle pljuge da istrči 12km za 90 minuta?
yugaya yugaya 10:41 25.06.2010

Re: Ali šta?

Traubisoda!
Doduse, ne znam da li se ista igde vise proizvodi, ali sve je moguce...


ima, ima jos uvek


mlekac mlekac 18:18 25.06.2010

Re: Ali šta?

yugaya
Traubisoda!
Doduse, ne znam da li se ista igde vise proizvodi, ali sve je moguce...


ima, ima jos uvek



Joj, ne pravi mi zazubice!

Kakve Fante i Sprajtovi - to mi je, uz mutni Schweppes bilo omiljeno letnje pice!
Biljana 77 Biljana 77 11:12 24.06.2010

The pravedni

Ne pijem, ne pušim i kurve ne jurim!
MarkoPustolov MarkoPustolov 11:13 24.06.2010

e da su pre kengura

isto ovako uzeli pivce i zapalili po jednu
miloradkakmar miloradkakmar 11:20 24.06.2010

E,

i ti Rusi, kao mi to nismo znali.
alselone alselone 11:36 24.06.2010

De zapisaj ovu vatru pa polako dalje

Ne vidim ikakav razlog za povod za neku diskusiju...
Strongman Strongman 17:19 24.06.2010

Re: De zapisaj ovu vatru pa polako dalje

Mera čovekovog stvarnog karaktera je ono što bi učinio kada bi bio siguran da za to niko ne bi saznao...
alselone alselone 07:04 25.06.2010

Re: De zapisaj ovu vatru pa polako dalje

Strongman
Mera čovekovog stvarnog karaktera je ono što bi učinio kada bi bio siguran da za to niko ne bi saznao...


sve je to u redu, ali 'ajde da pricamo o prividnom karakteru...
pazi, popili su po malo pivo i zapalili cigaru vece pred utakmicu. ja mislim da su jos bolje igrali zbog toga, oustili su se, iskulirali, rasteretili i izasli spremniji sutra.
Strongman Strongman 07:13 25.06.2010

Re: De zapisaj ovu vatru pa polako dalje

Ja ne mislim tako.

U vrhunskom sportu gde odlučuju milimetri i milisekunde, gde se treningom dovodi telo do granica mogućeg prilično je neodgovorno smanjivati šansu za maksimalni odziv na zadati problem.

A i nije etički.
stari92 stari92 07:20 25.06.2010

Re: De zapisaj ovu vatru pa polako dalje

Strongman
Ja ne mislim tako. U vrhunskom sportu gde odlučuju milimetri i milisekunde, gde se treningom dovodi telo do granica mogućeg prilično je neodgovorno smanjivati šansu za maksimalni odziv na zadati problem.A i nije etički.


Misli se na Felpsa i Čavića,il' je irelevantno ?
(slučaj Omega i nakon toga)

?
Strongman Strongman 07:21 25.06.2010

Re: De zapisaj ovu vatru pa polako dalje

recimo
alselone alselone 07:32 25.06.2010

Re: De zapisaj ovu vatru pa polako dalje

Mozda je iz tog razloga Pantelic vecito kratak za po' metra.

Salu na stranu, ako je ovo mali izlet i opustanje, i zadrzali su se na razumnoj kolicini (bez ulazenja u definiciju razumnosti) onda pozdravljam i verujem da mogu samo jos spremniji da izadju na teren.

Eno, onomad su englesi probali cak i sex da ukinu igracima pred utakmicu, pa opet nista nisu uradili.
stari92 stari92 07:55 25.06.2010

=/= ; => _I_

Strongman
recimo


Фелпс је пре,за време и након такмичења на психоактивним супстанцама,што
уз несебичну помоћ разноразних лобија даје врхунске резултате.

* _I_ - netačno,ne T


nestor92 nestor92 11:46 24.06.2010

Ma...

... u ovome se krije odgovor zasto menjaju klubove kao neki gace i zasto neki od njih igraju po 5 utakmica godisnje ukljucujuci i reprezentaciju.

Nije bez razloga cinjenica da Marko Pantelic do septembra ne zna u kom ce klubu igrati.

I bolji fudbaleri od nasih vode "porocan" zivot, pa stoga i ne vidim strasnu dramu u tome ali je cinjenica da vecina nasih nije i ne moze biti nikakav uzor bilo kome. A ako hoce sebe da ubiju, ja im ne mogu nista.

I naravno, verujem da to utice na njihove sposobnosti.

Ovi na slikama i jesu za zamenu. For good.
alselone alselone 11:48 24.06.2010

Re: Ma...

nestor92
. A ako hoce sebe da ubiju, ja im ne mogu nista.


ja sam za to da se ovo prglasi izjavom meseca!
docsumann docsumann 12:44 24.06.2010

Re: Ma...

nestor92. A ako hoce sebe da ubiju, ja im ne mogu nista.

ja sam za to da se ovo prglasi izjavom meseca!


Da sačekamo još malo ?
nestor92 nestor92 14:42 24.06.2010

Re: Ma...

docsumann
nestor92. A ako hoce sebe da ubiju, ja im ne mogu nista.

ja sam za to da se ovo prglasi izjavom meseca!


Da sačekamo još malo ?


Nema potrebe. Hocu svoj pehar!
alselone alselone 14:48 24.06.2010

Re: Ma...

nestor92

Nema potrebe. Hocu svoj pehar!


Polako, polako, upravu je docs. Ipak ima dovoljno vremena do kraja meseca da moze da izleti neka "a sta cemo sa Hitlerom, mozda on i nije bio Nemac" izjava.
08sale82 08sale82 11:48 24.06.2010

...

Ne spremaju se oni tako za utakmicu. To je bilo posle sinoćne utakmice. Ljudi su teško im je. Popili su i ako su. Gotovo je. Niko nije spremniji od nas za pljuvanje.
margos margos 12:05 24.06.2010

?

Meni stvarno nije jasno otkud ti ideja da si ti - ili bilo ko od nas - više želeo pobedu od njih koji su bili na terenu? Organizovao si slavlje na Trgu -ok. Nadao se - ok. Sve je ok, al život ide dalje. Momci su dali svoj maksimum ovog trenutka, a nama priuštili malo radosti i nadanja. Hvala im na tome.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 12:40 24.06.2010

Re: ?

margos
Meni stvarno nije jasno otkud ti ideja da si ti - ili bilo ko od nas - više želeo pobedu od njih koji su bili na terenu? Organizovao si slavlje na Trgu -ok. Nadao se - ok. Sve je ok, al život ide dalje. Momci su dali svoj maksimum ovog trenutka, a nama priuštili malo radosti i nadanja. Hvala im na tome.


Ovo si dobro primetila Margos. Osim uobicajenih (patriotskih) motiva koji su nam (manje-vise) svima zajednicki oni svi imaju dodatne koji su (svakom) izuzetno vazni: od toga im JAKO zavisi cela karijera pa i zivot. Znaci i ako nisu uspeli, ili pruzili/postigli manje nego sto su objektivno mogli onda bi razloge, po meni, pre trebalo traziti recimo u prevelikoj tremi i zelji ... ili recimo u psihickoj nespremnosti (za ocekivati je da mnoge jace reprezentacije mnogo vise ulazu na tom polju) ...
Kazezoze Kazezoze 13:37 24.06.2010

sve su to pijandure,

i to notorne.alkoholicari! sad vise i ne cudi sto su onoliko igrali rukama u svom sesnaestercu. sve je to bilo pijano.
kada shvatis da ova ekipa luzera ne poseduje ni trunku fudbalskog znanja i talenta i da sve sto im u tim okolnostima preostaje je borbenost, onda je logicno da im se zabrani svaki kontakt sa bilo kakvim alkoholom.
naravno nasim strucnjacima to nije ni palo na pamet, pa je sasvim logicno da su prosli kako su prosli.
cim se vrate kuci treba ih poslati na lecenje
Strongman Strongman 17:21 24.06.2010

Re: ?

Meni stvarno nije jasno otkud ti ideja da si ti - ili bilo ko od nas - više želeo pobedu od njih koji su bili na terenu?



A odkud tebi ideja da ja imam tu ideju?
margos margos 18:45 24.06.2010

Re: ?

Ponašaš se tako... otud mi ideja. Kao da su tebe lično izneverili na SP-u.
Da li bi im zamerio ovo pivo da su pobedili Australijance (bez obzira što ne znamo kad su ga pili)?
gion gion 23:18 24.06.2010

hm

margos
Ponašaš se tako... otud mi ideja. Kao da su tebe lično izneverili na SP-u.
Da li bi im zamerio ovo pivo da su pobedili Australijance (bez obzira što ne znamo kad su ga pili)?


ma ne, nego su ga kolektivno izneverili naši pijani milioneri.
markonio92 markonio92 13:27 24.06.2010

Boobe

Bolje piši o bubama mutantima iz okoline Niša.
mikimedic mikimedic 13:44 24.06.2010

Ovo je stvarno prestrasno

naravno, ne mislim na fotografije nego na komentare na stranici.

kat end pejst.

И да Руси пију вотку, превише. Истом месту и писао о томе. Поглед на њу, пре него што нас осуде. Аршавин су тражили виски.
srb

Еее "мајчице" Русијо,сви су ми говорили да си курва а ја им нисам веровао. Кренуће опет неки Адолф на вас али, тада неће бити глупих Срба да му одвраћају пажњу. Нека Вам је на част,погана гамади која би се за флашу вотке продала

Бели Орао
tigrks tigrks 13:55 24.06.2010

Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom

Nisam fudbalski fan, a još manje fudbalski stručnjak poput gotovo svakog drugog stanovnika ove planete.
Uvreženi stav da su sportisti po difoltu neporočni
The pravedni
Ne pijem, ne pušim i kurve ne jurim!

je ortodoksna neistina (poput mnogih drugih) i opravdana samo u slučaju obrazovanja i vaspitanja mladih. Fudbaleri su, kao svi ostali sportisti, najpre ljudi. Obični ljudi, malo više ili mnogo više talentovani za teranje lopte.
Otkud bilo kome od nas pravo da im propisujemo kad kada smeju i sta smeju da piju, jedu ili rade nesto deseto.
Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom!
U to ime neka svako podigne svoje pivo (moze i sok, od grozdja npr,) i ZIVELI - do narednog SP!
Biljana 77 Biljana 77 13:58 24.06.2010

Re: Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom

Komentar koji je citiran bio je em ironičan, em upućen autoru bloga, a ne stav o neporočnim sportistima.
tigrks tigrks 14:53 24.06.2010

Re: Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom

Komentar koji je citiran bio je em ironičan, em upućen autoru bloga, a ne stav o neporočnim sportistima.

Ja sam ga tako i shvatio.
Tvoj komentar sam uzeo samo kao podrsku mom stavu.
Biljana 77 Biljana 77 14:57 24.06.2010

Re: Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom

Tvoj komentar sam uzeo samo kao podrsku mom stavu

Izvinjavam se na "istrčavanju".
tigrks tigrks 16:25 24.06.2010

Re: Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom

Izvinjavam se na "istrčavanju".

Ma nema potrebe. Sve u sportskom duhu.
Strongman Strongman 17:26 24.06.2010

Re: Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom

Komentar koji je citiran bio je em ironičan, em upućen autoru bloga, a ne stav o neporočnim sportistima.



Šta je tu upućeno autoru bloga?
Biljana 77 Biljana 77 17:51 24.06.2010

Re: Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom

Šta je tu upućeno autoru bloga?

Već sam elaborirala u prethodnom komentaru, a znajući kao si brz na obaraču za brisanje&banovanje, ne bih dalje.

ps. drago mi je da ti se svideo citat sa mog profila.
Strongman Strongman 21:43 24.06.2010

Re: Zemlja je okrugla, a i lopta uglavnom

mislim da glagol "elaborirati" ne koristiš baš najbolje. A citat sa tvog "profila" je zgodno objašnjenje o posrtanju naših fudbalera.
iris.davidovich iris.davidovich 15:08 24.06.2010

Da, da,

sportisti puse i piju, kao sto svi znamo, to je tako.

neki i dunu u dobrom drustvu.

istina, od jednog piva nikom nista nije bilo (nije ni od dva, mada mi ovde ne znamo koje je pivo po redu u ruci)

e, sad, zbog toga sto su i bolji od njih pusili i pili (da li bas okolo utakmica, to ne znam pouzdano), pa onda igrali fenomenalno - mozda da se kao uslov za reprezentaciju stavi da moraju da piju i puse
tigrks tigrks 16:28 24.06.2010

Re: Da, da,

e, sad, zbog toga sto su i bolji od njih pusili i pili (da li bas okolo utakmica, to ne znam pouzdano), pa onda igrali fenomenalno - mozda da se kao uslov za reprezentaciju stavi da moraju da piju i puse

draft.dodger draft.dodger 15:24 24.06.2010

KUKAVICE...

MOMCI BEZ MUDA!!!

Cigareta ili dve, pivo ili tri...
NEBITNO JE...
Nikotin i alkohol KUKAVICAMA mogu samo da pomognu!
tigrks tigrks 16:39 24.06.2010

Re: KUKAVICE...

Cigareta ili dve, pivo ili tri...
NEBITNO JE...
Nikotin i alkohol KUKAVICAMA mogu samo da pomognu!

Па запали онда човече (без устручавања, али никако две одједном), навали на пиво (овде искључиво једно по једно, због утицаја околине пиво се брзо загреје) а кад научиш да тераш лопту, таман колико и они, слободно им пљуни под прозор.
gion gion 18:17 24.06.2010

Hm

Nas gradjane, navijače su mediji i selektor obmanuli, rekli nam da smo u Južnu Afriku otišli ORLOVi, a ispostavilo se da smo poslali pijane milionere, ispičuture i latentne i lake narkomane.
dr.ivan dr.ivan 18:45 24.06.2010

Autori bez blogova savetuju stručno .....

Postoje više istraživanja koja se bave alkoholom u sportu. Dokazano je da i male količine imaju restriktivan uticaj na uspeh (dr Miladin Ilić, 1979). Alkoholisane osobe htele su da provezu kroz otvor uži za 20cm od širine kola. Smatra se da 2dl. vina stimuliše varenje. Nkoliko komentatora uporno i istorijski dokazuje da su mnogi počev od Kraljevića Marka pili vino i pišili. Profesionalcima se brani da piju i puše, jer im umanjuje motoričke sposobnosti. Pušenje i alkohol se zabranjuje mnogim bolesnicima. Svako ko ima svoju decu može da im dozvoli da piju i puše, ali tuđoj deci ne. Onaj ko treba da bude uzor mnogima mora da vodi računa o tome. To nema veze sa ljudskim slobodama. Sindrom psihološke metode projekcije ogleda se u tome što u blogu vide težnju za povećanjem čitanosti autora. Neki komentari se izriču menjajući razlog za otstrel autora, sve do sulude optužbe da se Strongman drogira. Važno je pritajiti se u žbunu i pucati s leđa u autora. Svako može da napiše "pravilan" blog i da seogleda, treba znanja i pameti da se da objektivna kritika.
iris.davidovich iris.davidovich 19:06 24.06.2010

Re: Autori bez blogova savetuju stručno .....

Profesionalcima se brani da piju i puše, jer im umanjuje motoričke sposobnosti.

umanjuje. umanjuje meni sportisti-rekreativcu kad treba da igram mec, a vece pre toga pijem, ili legnem kasno, a izlozena sam daleko manjem fizickom naporu, nevaznost utakmice da i ne pominjem
MarkoPustolov MarkoPustolov 21:13 24.06.2010

ja to gledamo ovako

vece pred tekmu sa nemcima
par nasih igraca ortacki popili po pivce, malo se opustili, pricali o zenama, sportu, kolima i parama i kako bi bilo dobro da pobede nemce

onda se prica malo otegla
al se opustili i napunili baterije

sutra ujutru dali gol nemcima a vlada odbranio penal

inace sto se mene tice za ovaj debakl (cilj je bio da udjemo 16 najboljih a zadnji smo u grupi, to je debakl) na prvenstvu je kriv samo selektor a ne igraci

igraci kakvi takvi su, nasi su, nemamo bolje, igrali, ne bas da su ostavili srce al su igrali kolko su mogli

selektor je druga prica, sve vreme je postavljao kukavicku igru, procitali su ga svi, a nakon izmena juce pukla nam je koncepcija skroz a ono sto najvise nervira je njegova ravnodusnost dok je nama do neba krivo
G r o f G r o f 21:38 24.06.2010

autoru bloga...

...kod mene ne radi ni slika ni link koji si postavio.
Zbog toga sam duboko zamišljen...hahaha.
Kao neko ko je do tridesete godine mislio da je lopta kockasta, ne osećam se kao ekspert za temu, ali to ne znači da neću napisati komentar.
Vrhunski sport ide toliko do krajnjih mogućnosti ljudskog organizma da tu ponekad mogu da prevagnu sitnice koje su nama običnim smrtnicima smešne.
Zato mislim da piće i cigarete u okolnostima kad treba dati sve, ali baš sve od sebe govore o neozbiljnosti.
Ja im ne zameram jer ne smatram ganjanje lopte naročito bitnom stvari u životu, ali to ne pobija činjenicu o neozbiljnom utisku.
Strongman Strongman 07:26 25.06.2010

Izjave nakon...

"Glupo je da se ja sa 27 godina pravdam da li pušim ili ne. A pivo imamo pravo da popijemo posle večere. Ali sada takve stvari dobiju neku drugu dimenziju zbog poraza", rekao je Lazović, a gotovo na isti način reagovao je i Pantelić.
"Ja nikad i nisam krio da pušim", kazao je Pantelić.
Generalni sekretar Fudbalskog saveza Srbije Zoran Laković naveo je da FSS zna za postojanje tih fotografija i snimka.
"Pogledaćemo, analiziraćemo... Ali moram da kažem da su igrači, ako ne računamo taj detalj, ponašanjem potpuno zadovoljili. Nije bilo nijednog ekscesa", rekao je Laković
escherichije_colic escherichije_colic 08:48 25.06.2010

evo kako to radi Kapelo

escherichije_colic escherichije_colic 08:58 25.06.2010

Re: evo kako to radi Kapelo

Po meni, nije problem što su nešto konzumirali- problem je što to nisu uradili kao ekipa. Na fotkama se vidi grupica ljudi sa pivom i cigarama- ne tim, ne cela ekipa, nego Panta, Laza, Miki i Stojke. Čim se ekipica izdvaja sa pljugama i pićem, to nije znak koherencije i jedinstva u grupi. Da su i esid pojeli, al da su to uradili kao ekipa, to bi na neki način njih ojačalo kao tim, a telo bi već pronašlo snagu da fizički kompenzuje intoksikaciju. Englezima je više značilo to pivo za podizanje timskog duha nego svi Kapelovi treninzi.
NNN NNN 09:04 25.06.2010

Van Pantelaar

Trebalo je da zvekne još jedno pivo, taman da ga malo uspori da ne bude za pola koraka u ofsajdu
escherichije_colic escherichije_colic 09:30 25.06.2010

Re: Van Pantelaar

A znaš šta je najgore- onaj poslednji ofsajd mu nisu ni svirali! Da ga je dao, bio bi gol! Ali opet je uspeo da promaši ... Panta, kakva nerealna očekivanja ...
NNN NNN 09:36 25.06.2010

Re: Van Pantelaar

Pa da je ušla svirali bi
docsumann docsumann 10:20 25.06.2010

Re: Van Pantelaar

Pa da je ušla svirali bi


Da se kladimo da ne bi
stari92 stari92 10:31 25.06.2010

Re: Van Pantelaar

docsumann
Pa da je ušla svirali bi Da se kladimo da ne bi


ma,bi,al' ne bi pokaZao rukom na centar !

D)
mrdax mrdax 11:03 25.06.2010

Pivo cigare i tako to....

Po meni poenta nije u tome da li neko moze da odigra dobro cak i ako je "malo popio" ili pusi "k'o Turcin" vec u stavu prema karijeri i sportu. Dakle, dokazano je nesumnjivo da cigarete i alkohol STETI i da nisu nikako dobar prijatelj sporta. Pivo po nekada , naravno ne moze da skodi , cigareta samo skodi.

Uvek me je nerviralo to sto se u Srbiji istinski profesionalac retko srece. Druga stvar koja me isto tako jednako nervira je ponavljanje da je neko tamo ceo zivot pusio ili pio i ziveo duze nego neko ko je pazio. Problem sa takvim stavom je da je nelogican i da sluzi samo kao opravdanje za porok. Bas zbog toga sto je dokazano da cigarete i neumerena konzumacija alkohola stete i sigurno ne mogu povecati duzinu zivota , bilo bi logicno da ih izbegavate, a to koliko cete ziveti zavisi od mnoooogo faktora.

Sto se tice casice-dve , starno je dokazano da pojedine oblasti u Francuskoj imaju mnogo duzi zivotni vek jer svi vole posle rucka da popiju malo crnog vina (antioksidansi cuvaju krvne sudove + vazodilatacija usred etanola) i onda srcka dobro radi.

Svejedno je nasim fudbalerima sada kada su otisli kuci, mada je zeznuto za mlade ljude kada pocnu da se pravdaju sa "Evo i Pantelic pusi pa igra dobro ... itd"
Strongman Strongman 11:17 25.06.2010

Re: Pivo cigare i tako to....

Uvek me je nerviralo to sto se u Srbiji istinski profesionalac retko srece. Druga stvar koja me isto tako jednako nervira je ponavljanje da je neko tamo ceo zivot pusio ili pio i ziveo duze nego neko ko je pazio. Problem sa takvim stavom je da je nelogican i da sluzi samo kao opravdanje za porok. Bas zbog toga sto je dokazano da cigarete i neumerena konzumacija alkohola stete i sigurno ne mogu povecati duzinu zivota , bilo bi logicno da ih izbegavate, a to koliko cete ziveti zavisi od mnoooogo faktora.

zeznuto za mlade ljude kada pocnu da se pravdaju sa "Evo i Pantelic pusi pa igra dobro ... itd"



potpisujem
nestor92 nestor92 11:48 25.06.2010

Molim za preciznost!

"Evo i Pantelic pusi pa igra dobro ... itd"


Ne, on samo puši.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana