Sport

3/8

NNN RSS / 27.06.2010. u 16:48

Nastavlja se Svetsko prvenstvo u fudbalu (nažalost bez nas). Naslov nema veze s muzilkom, nego će tehnički da pokrije 1/8 + 1/4 finale , a i zbog, pretpostavljam, razočarenja našim rezultatom, niko nije postavio tekst o preostalim ekipama i utakmicama, pa je već odigrano 3 utakmice osmine finala:

Urugvaj - Južna Koreja 2:1

SAD - Gana 1:2 (1:1)

Nemačka - Engleska 4:1

Ono po grupama je bilo žestoko ispod nivoa kvaliteta koji priliči SP, dobro je što je nokaut faza konačno donela takmičarski i kvalitetan - pravi fudbal.

alg_worldcup_uruguay.jpg

578292780_812700.jpg 

Preostalo je još da odigraju:

26. 06. 20:30 Argentina - Meksiko

27. 06. 16:00 Holandija -Slovačka

27. 06. 20:30 Brazil - Čile

28. 06. 16:30 Paragvaj- Japan

28. 06. 20:30 Španija - Portugalija

Nadajmo se još boljem fudbalu.

 Edit:...i boljem suđenju!

 

 



Komentari (235)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 16:50 27.06.2010

1

NNN NNN 17:11 27.06.2010

Re: 1

za prvog:

Milutin Milošević Milutin Milošević 18:01 27.06.2010

Re: 1

Ovaj čovek se do sada dokazao kao najbolji stručnjak na Prvenstvu
maca22 maca22 23:42 27.06.2010

Re: 1

Ko kaze da je prvenstvo bez nas.
Ali ne treba ni zanemariti uticaj ganskih vracheva.
mlekac mlekac 00:29 28.06.2010

Re: 1

maca22
Ko kaze da je prvenstvo bez nas.
Ali ne treba ni zanemariti uticaj ganskih vracheva.


Bome, ja ne bih da se s ovim susretnem uzivo!

maca22 maca22 00:39 28.06.2010

Re: 1

Njima je odgovaralo da izgubimo od Australije. Ko zna sto su nasi onoliko pucali na gol u prvom poluvremenu i masili. Zmađijali su nam loptu.
ivana23 ivana23 08:15 28.06.2010

Re: 1

Nisu ni vracevi svemoguci...

mlekac mlekac 08:55 28.06.2010

Re: 1

ivana23
Nisu ni vracevi svemoguci...



Ma to bio neki meksicki saman-pocetnik.
Bili Piton Bili Piton 16:53 27.06.2010

4:1 za svabe??



Bas se pitam otkud takva grobna tisina svuda ovde, ni auto da prodje
Doctor Wu Doctor Wu 17:30 27.06.2010

Re: 4:1 za svabe??

Bili Piton


Bas se pitam otkud takva grobna tisina svuda ovde, ni auto da prodje

Za ono postoji samo jedna rec: embarrassment. Nemci su ih toliko rasturili da Englezi prvi put posle duze vremena ne kukaju na 'system' i na managera, nego jednostavno shvataju da nemaju dovoljno kvalitetne igrace. Onaj Ozail ili kako se vec zove je igracina, a meni stvarno nije jasno kako nismo izgubili od ovakve Nemacke.
gvozden13 gvozden13 22:07 27.06.2010

Re: 4:1 za svabe??


Onaj Ozail ili kako se vec zove je igracina, a meni stvarno nije jasno kako nismo izgubili od ovakve Nemacke.

Sudije posteno sudile, a mi ih nismo izuli zbog precke i stative.
Toliko o Nemackoj a i o Engleskoj a i o nama....
Atomski mrav Atomski mrav 22:58 27.06.2010

Re: 4:1 za svabe??

a meni stvarno nije jasno kako nismo izgubili od ovakve Nemacke.


Mili Bože, čuda velikoga,
gde pogubih boljega od sebe!
docsumann docsumann 00:20 28.06.2010

Re: 4:1 za svabe??

Mili Bože, čuda velikoga,
gde pogubih boljega od sebe!


gdje pogubih od sebe boljega

pazi to je mnogo moćan stih, nije za svakojaku upotrebu
freehand freehand 00:31 28.06.2010

Re: 4:1 za svabe??

docsumann
Mili Bože, čuda velikoga,
gde pogubih boljega od sebe!

gdje pogubih od sebe boljega

pazi to je mnogo moćan stih, nije za svakojaku upotrebu

I ne ide bez Ravijojle, nikako.
Eto, Australijanci su imali vilu Larijondu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 08:07 28.06.2010

Re: 4:1 za svabe??

gdje pogubih od sebe boljega

pazi to je mnogo moćan stih, nije za svakojaku upotrebu

Pa još na Vidovdan
freehand freehand 16:53 27.06.2010

Gotovo prvenstvo!

Lariondo - ostatak sveta 2:0
niccolo niccolo 16:59 27.06.2010

Re: Gotovo prvenstvo!

Ima i toga, da Englezi nisu morali da jure verovatno ne bi primili dva iz kontre...mada, sve u svemu, Nemci su bili konkretniji, ovi su možda više napadali ali sa vrlo malo rezultata...
Unfuckable Unfuckable 18:05 27.06.2010

Re: Gotovo prvenstvo!

Nemci su bili konkretniji

istina je, ali sudija je direktno uticao na rezultat i ishod utakmice i veliko je pitanje da li bi Englezi sa 2-2 na poluvremenu otvorili u II rupe za kontru
Doctor Wu Doctor Wu 18:08 27.06.2010

Re: Gotovo prvenstvo!

i veliko je pitanje da li bi Englezi sa 2-2 na poluvremenu otvorili u II rupe za kontru

Ali, cekaj, zasto su Englezi krenuli u takve stihijske napade dok su bili samo 2:1? Pored toga, da nije bilo Jamesa na golu, bilo bi 5:2 jos u prvom poluvremenu. Nista nije nezasluzeno- Nemci su rasturili Engleze.
freehand freehand 18:22 27.06.2010

Re: Gotovo prvenstvo!

Ma meni je neshvatljivo da SP sudi takav kreten kao što je ovaj pajac-Urugvajac. E sad, akd izbaci boraniju poput nas još i može da prođe. Videćemo šta će sad javnost (svetska sportska) da kaže, hoće li pominjati i naš penal u ovom kontekstu.
BTW - za ovo bi trebalo da sledi i krivična prijava i nadoknada štete.
Unfuckable Unfuckable 18:25 27.06.2010

Re: Gotovo prvenstvo!

ja ne sporim da su Nemci bili bolji, ali sam siguran - da je gol priznat i da je bilo 2-2, utakmica bi na dalje sasvim drugačije izgledala.
Za fudbal, kakav svaki normalan čovek voli da vidi - bolje je da ovakva Nemačka ide dalje.
Ali, u takvom fudbalu nema mesta za ovakve hohštaplere i "delioce krivde"
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:19 27.06.2010

Re: Gotovo prvenstvo!

Za fudbal, kakav svaki normalan čovek voli da vidi - bolje je da ovakva Nemačka ide dalje.

Igraju brzo, odgovorno, poštuju igru, efikasni su, čak i igraju nadahnuto (onaj Ozil je sjajan, mada na momente neozbiljan, a mene je iznenadio Trohovski - odlično je odigrao danas). OK, imaju slabu odbranu, ali srednji red krpi rupe. Pošteno, da nisu učestvovali u nameštanju poslednjeg kruga u našoj grupi navijao bih za njih do kraja prvenstva.
mikimedic mikimedic 20:51 27.06.2010

Re: Gotovo prvenstvo!

na dalje


nadalje
NNN NNN 16:59 27.06.2010

Close, Miroslav Close

Ono što me posebno raduje je što su potpuno zasluženo Englezi devastirani (očajno su igrali u prilično slaboj grupi i nisu pokazali ništa više od očajnih Francuza i Talijana)
Ono što je posebno bolno po njih je što ih je zgazila (ekipa Bundeslige pod imenom) Nemačka, kojim su opsednuti.
A "jagoda na šlag na tortu" je što im nije priznat prelep gol Frenka Lanparda, tako da ih je na neki način stigla poetic justice za "gol" u finalu SP1966.

Tako da je brzi i zasluženi (i očekivani) kraj najnapuhanije fudbalske zemlje u istoriji.
nerod nerod 17:09 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

Hm, koliko znam 66-e 'nepostojeći' gol za Engleze je bio za 4:2, pred kraj produžetka, tako da ne mislim da je ni približno uticao na tok utakmice koliko ovaj danas poništeni... Bez obzira koliko Englezi slabo odigrali grupnu fazu, danas u prvom i nisu bili toliko loši i nisu zaslužili da ispadnu na ovakav način.

A za ovo...
Tako da je brzi i zasluženi (i očekivani) kraj najnapuhanije fudbalske zemlje u istoriji.

...no comment.
ivana23 ivana23 17:18 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

NNN NNN 17:29 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

"Gol" je bio postignut u produžetku pri rezultatu 2:2 tako da je uticao 1000 puta više nego ovaj danas nepriznati!

Englezi u grupnoj fazi su stvorili ukupno 3 (tri) gol šanse (što i nije neko iznenađenje obzirom da im je prvog špica uglavnom igrao Heski koji je i pre 10 godina, kad je bio na "vrhuncu", bio jako limitiran igrač) i da nije bila onako očajna grupa ne bi ni prošli.

Najnapuhaniji su jer su dugo (a možda još uvek) sebe smatrali bogomdanu fudbalsku naciju (a to se odnosilo i na klupska takmičenja - Vulverhempton '50-ih) i da "nije potrebno da učestvuju" jer su "najbolji".
Na SP (i EP) su uvek dolazili "kao favoriti", a (osim '66.) nisu ostavili zapaženiji trag od recimo Švedske.

Ps. da su Tine i Radojka ovde, verovatno bi okačili nešto ovako

Bili Piton Bili Piton 17:33 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

NNN

Ps. da su Tine i Radojka ovde, verovatno bi okačili nešto ovako



Hehe....

Ne, oni su prosli put kad su ispali pustali ono od Oasisa - "Stop Crying Your Heart Out" na kraju svakog sportskog pregleda, sa sve usporenim gro-planovima fudbalera kako cmizdre, verujem da to i danas svira...



draft.dodger draft.dodger 17:34 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

Na SP (i EP) su uvek dolazili "kao favoriti", a (osim '66.) nisu ostavili zapaženiji trag od recimo Švedske.


Potpisujem...
docsumann docsumann 17:41 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

Na SP (i EP) su uvek dolazili "kao favoriti", a (osim '66.) nisu ostavili zapaženiji trag od recimo Švedske.

Ali zato već decenijama dominiraju u košarci, rukometu, vaterpolu, odbojci ...
nerod nerod 17:53 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

"Gol" je bio postignut u produžetku pri rezultatu 2:2 tako da je uticao 1000 puta više nego ovaj danas nepriznati!

Sorry, moja greška

Jebga, volim engleski fudbal i konstantno imam prevelika očekivanja od njih pred svako prvenstvo (kao i od naših), a oni redovno razočaraju (kao i naši)... Očigledno da imaju neke komplekse u glavi, odnosno nogama (mada ne mogu da vjerujem da su ti kompleksi iste prirode kao i kod naših), a opet, kao što neko na blogu skoro lijepo reče, ne možeš ni očekivati puno bolje s obzirom odakle se regrutuje fudbalski kadar (kod Engleza slično kao i kod nas)...

Sve u svemu, naprijed Japan
Bili Piton Bili Piton 17:55 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

nerod


Jebga, volim engleski fudbal i konstantno imam prevelika očekivanja od njih pred svako prvenstvo (kao i od naših), a oni redovno razočaraju (kao i naši)... Očigledno da imaju neke komplekse u glavi, odnosno nogama


problem je i to sto mediji ovde uvek po pravilu naprave cirkus od svega, oni odu na prvenstvo praceni ogromnim ocekivanjima pa se, razume se, uvek vrate uz ogromno razocarenje...


Unfuckable Unfuckable 17:58 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

problem je i to sto mediji ovde uvek po pravilu naprave cirkus od svega, oni odu na prvenstvo praceni ogromnim ocekivanjima pa se, razume se, uvek vrate uz ogromno razocarenje...

zvuči poznato
nerod nerod 17:58 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

problem je i to sto mediji ovde uvek po pravilu naprave cirkus od svega, oni odu na prvenstvo praceni ogromnim ocekivanjima pa se, razume se, uvek vrate uz ogromno razocarenje...

Pa da, prepostavio sam da je tako... Kažem ja, ista priča kao i kod nas
Bili Piton Bili Piton 18:11 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

nerod
problem je i to sto mediji ovde uvek po pravilu naprave cirkus od svega, oni odu na prvenstvo praceni ogromnim ocekivanjima pa se, razume se, uvek vrate uz ogromno razocarenje...

Pa da, prepostavio sam da je tako... Kažem ja, ista priča kao i kod nas


S tom razlikom sto u Engleskoj fudbaleri malo vise zaradjuju....a kad pomislim koje su to opscene cifre, muka me spopadne. U svetlu toga mi i nije mnogo zao sto su ispali.
sybil sybil 18:15 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

ovde prikazuju taj go iz sto pedeset uglova i svaki pokazuje da je odista trebao da se prizna. koja je to fora, snimak pokazuje jedno, sudija dosudi nesto pedeseto i sudija je u pravu. bruka!

kakva li je to zavera da mi je znati.
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:16 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

kakva li je to zavera da mi je znati.

FIFA Mafija
Doctor Wu Doctor Wu 18:19 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

S tom razlikom sto u Engleskoj fudbaleri malo vise zaradjuju....a kad pomislim koje su to opscene cifre, muka me spopadne. U svetlu toga mi i nije mnogo zao sto su ispali.

Pa, jbg, zaradjuju vise zato sto ljudi placaju enormne svote da ih gledaju. Kazu da je Sainsbury danas imao 1.25 milijardi funti veci promet samo zbog ove utakmice. Da su otisli do finala (kako ovo smesno zvuci), racunali su da bi to bilo 2 milijarde.
Bili Piton Bili Piton 18:29 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

Doctor Wu

Pa, jbg, zaradjuju vise zato sto ljudi placaju enormne svote da ih gledaju.


Naravno, samo sto su mediji od fudbalera prethodno napravili starlete koje se povlace po Hello magazinu....al dobro, to valjda tako mora, od njih zive i mnogi drugi...


sybil sybil 18:34 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

a koji je faktor david beckam sto je sedeo na klupi, trener?
tyson tyson 19:24 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

a koji je faktor david beckam sto je sedeo na klupi, trener?

Promoter



freehand freehand 19:31 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

Muž?
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:34 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

Dodavač flaša sa vodom?
NNN NNN 19:35 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

tyson
a koji je faktor david beckam sto je sedeo na klupi, trener?

Promoter


Mogli su (fore radi) da kad Bekam igra, pa kad padne, pa utrče fizioterapeuti, da utrče i npr. frizeri
NNN NNN 20:01 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

nerod
"Gol" je bio postignut u produžetku pri rezultatu 2:2 tako da je uticao 1000 puta više nego ovaj danas nepriznati!

Sorry, moja greška

Jebga, volim engleski fudbal i konstantno imam prevelika očekivanja od njih pred svako prvenstvo (kao i od naših), a oni redovno razočaraju (kao i naši)... Očigledno da imaju neke komplekse u glavi, odnosno nogama (mada ne mogu da vjerujem da su ti kompleksi iste prirode kao i kod naših), a opet, kao što neko na blogu skoro lijepo reče, ne možeš ni očekivati puno bolje s obzirom odakle se regrutuje fudbalski kadar (kod Engleza slično kao i kod nas)...

Sve u svemu, naprijed Japan
Pravo da ti kažem, ja sam se oladio od Engleza još na prvenstvu 2002. (posle toga su ih Portugalci odučavali od fudbala), a naročito ovde su me nervirali sa Heskijem.

Sećam se utakmice LŠ kada Arsenal nije imao nijednog Engleza na terenu, ali ni na klupi (uključujući i trenera)!


Japan me je najpozitivnije iznenadio, mada sam znao da je njihov Krasić - Honda igračina.
nerod nerod 20:11 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

NNN
nerod
"Gol" je bio postignut u produžetku pri rezultatu 2:2 tako da je uticao 1000 puta više nego ovaj danas nepriznati!

Sorry, moja greška

Jebga, volim engleski fudbal i konstantno imam prevelika očekivanja od njih pred svako prvenstvo (kao i od naših), a oni redovno razočaraju (kao i naši)... Očigledno da imaju neke komplekse u glavi, odnosno nogama (mada ne mogu da vjerujem da su ti kompleksi iste prirode kao i kod naših), a opet, kao što neko na blogu skoro lijepo reče, ne možeš ni očekivati puno bolje s obzirom odakle se regrutuje fudbalski kadar (kod Engleza slično kao i kod nas)...

Sve u svemu, naprijed Japan
Pravo da ti kažem, ja sam se oladio od Engleza još na prvenstvu 2002. (posle toga su ih Portugalci odučavali od fudbala), a naročito ovde su me nervirali sa Heskijem.

Sećam se utakmice LŠ kada Arsenal nije imao nijednog Engleza na terenu, ali ni na klupi (uključujući i trenera)!


Japan me je najpozitivnije iznenadio, mada sam znao da je njihov Krasić - Honda igračina.

Ma ja sam i od naših digao ruke odavno, ali džaba! Sve se čovjek nada: 'e ovo je naše prvenstvo, konačno su se kocke posložile, sad će da bude... bla, bla bla'.

A Japan... nemam riječi. Konačno naplaćuju dugogodišnje ulaganje u fudbal. Ipak, učili su od najboljih
freehand freehand 20:29 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

O da!
Rekoh ja na drugoj temi pre neki dan - Piksi je na tom prvenstv bio najbolji igrač. Još da nije bilo Osima...
nerod nerod 20:36 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

freehand
O da!
Rekoh ja na drugoj temi pre neki dan - Piksi je na tom prvenstv bio najbolji igrač. Još da nije bilo Osima...

Pa neko je i od zvaničnika FIFE u to doba rekao da smo prošli bar u polufinale bio bi i zvanično najbolji. A da je bio najbolji - jeste!
Kad smo već kod toga (nedostatka kreatora od kad se Piksi povukao), mislim da je Rambo imao mjesta u reprezentaciji, bar za pola sata po tekmi.
NNN NNN 20:38 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

freehand
O da!
Rekoh ja na drugoj temi pre neki dan - Piksi je na tom prvenstv bio najbolji igrač. Još da nije bilo Osima...


Ma ja sam i od naših digao ruke odavno, ali džaba! Sve se čovjek nada: 'e ovo je naše prvenstvo, konačno su se kocke posložile, sad će da bude...

Ja mislim da su naši napravili korak u pravom smeru (bilo bi još bolje da ih je bilo više) i da treba da nastavimo da gradimo ekipu na ovim osnovama.

Nervira me što su sad izmileli neki "sveznajući proroci" bjeković, golac...
nerod nerod 20:49 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

Ja mislim da su naši napravili korak u pravom smeru (bilo bi još bolje da ih je bilo više) i da treba da nastavimo da gradimo ekipu na ovim osnovama.

Slažem se u potpunosti. Po prvi put nakon X godina ličimo na tim, a ne skup individualaca koji su došli malo da se zabavljaju. Neke stvari se nisu poklopile + mentalitet (na kojem se može raditi kad su sportisti u pitanju)... Biće još i bolje ako Antara ostane, ne sumnjam.
Nervira me što su sad izmileli neki "sveznajući proroci" bjeković, golac...

I to najveći šljam, što je najgore. Kakvi mediokriteti, bože sačuvaj. Navijači su im fino odgovorili, pročitah negdje.
freehand freehand 21:37 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

(bilo bi još bolje da ih je bilo više)


Pa bilo nas je 11:10 na Švabe...
Al je bilo lošije.
gvozden13 gvozden13 22:20 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

freehand
O da!
Rekoh ja na drugoj temi pre neki dan - Piksi je na tom prvenstv bio najbolji igrač. Još da nije bilo Osima...


Ta zadrta budala nas je demontirala protiv Nemaca i direktno nas bacila na Argentinu.
A na klupi je imao igrace koji su sledece godine osvojili KES.
freehand freehand 23:12 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

gvozden13
freehand
O da!
Rekoh ja na drugoj temi pre neki dan - Piksi je na tom prvenstv bio najbolji igrač. Još da nije bilo Osima...

Ta zadrta budala nas je demontirala protiv Nemaca i direktno nas bacila na Argentinu.
A na klupi je imao igrace koji su sledece godine osvojili KES.

Da ne beše one magle protiv Milana i te bi godine bilo drugačije.
Da nisu većinu vremena igrali Baždarević, Sušić i Zlatko Vujović već Prosinečki, Savićevoć i Pančev-... I da je baba imala ovoono...
Al' te smo godine imali tim za finale i za pobedu u njemu. Tad i nikad više.
gvozden13 gvozden13 23:36 27.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

freehand
gvozden13
freehand
O da!
Rekoh ja na drugoj temi pre neki dan - Piksi je na tom prvenstv bio najbolji igrač. Još da nije bilo Osima...

Ta zadrta budala nas je demontirala protiv Nemaca i direktno nas bacila na Argentinu.
A na klupi je imao igrace koji su sledece godine osvojili KES.

Da ne beše one magle protiv Milana i te bi godine bilo drugačije.
Da nisu većinu vremena igrali Baždarević, Sušić i Zlatko Vujović već Prosinečki, Savićevoć i Pančev-... I da je baba imala ovoono...
Al' te smo godine imali tim za finale i za pobedu u njemu. Tad i nikad više.


Uvek sam govorio da je Osim najzasluzniji sto je Zvezda osvojila KES.

A bosanska volina je osim ove trojice uporno forsirala jos neke voline. Pada mi na pamet Brnovic i njegov penal koji bih nazvao dodavanje lopte golmanu. Protiv Nemaca se odbrana "sirila" ko radodajka noge, a tupi Mateus nije mogao da veruje da mu je prazan go na 25 metara.

Da se tesimo: nikad ne reci nikad.
grandimport grandimport 08:02 28.06.2010

Re: Close, Miroslav Close

sybil
a koji je faktor david beckam sto je sedeo na klupi, trener?

Da bi suigraci bili sigurni da nije kuci u Engleskoj bas sa "njegovom" zenom.
Atomski mrav Atomski mrav 17:01 27.06.2010

Kako su Englezi igrali na SP...

... mi i nismo bili loši. Makar smo stvarali šanse (u 2. i 3. utakmici)...

A poništeni gol je još jedna bruka urugvajske sudijske trojke i svojevrsna osveta za onaj priznati iz 1966.
Kazezoze Kazezoze 17:41 27.06.2010

Re: Kako su Englezi igrali na SP...

mene vise, od poraza engleza, raduje tehnicki veoma dobra igra nemaca.
do sada ih je krasila upornost i disciplina, a sada vidim i jedan novi kvalitet.
vec protiv nas sam primetio veoma kvalitetan srednji red kod nemaca [onaj kapiten, zatim turcin sa brojem 8, sedmica i 10-ka(ne znam im imena jer ne slusam komentatore zbog vuvuzela)], koji deluju veoma uigrano. sa 10 igraca su bili mnogo bolji od nas, ali nisu imali srece.
ta sredina im je dobra jer ne dave loptu, brzo menjaju mesta i ne grese mnogo u dodavanju. pored takvog srednjeg reda i napadaci lakse dolaze u priliku.
za mene je ovakva igra nemaca vec sada prijatno iznenadjenje.
videcemo kasnije kako ce to sve funkcionisati jer su verovatno i drugi snimili ovu dobru predstavu nemaca i verovatno ce taktiku prilagoditi toj igri.

a sad odoh na jedan dobar koncert, jebes fudbal kad gostuje baobab

loader loader 17:54 27.06.2010

Re: Kako su Englezi igrali na SP...

onaj priznati iz 1966.

Milutin Milošević Milutin Milošević 18:06 27.06.2010

Re: Kako su Englezi igrali na SP...

Kako su Englezi igrali na SP...
... mi i nismo bili loši

Englezi su, po mom mišljenju, igrali lošije nego Australijanci. Isti fudbal, ali lošije.

Posle bitke su svi generali (još jednom), ali moram da kažem da je moj komentar posle žreba za ovo prvenstvo bio da sam izuzetno zadovoljan što bi nam u drugoj fazi došli Englezi. Još samo da smo mi prošli...
Unfuckable Unfuckable 18:09 27.06.2010

Re: Kako su Englezi igrali na SP...

posle ove utakmice može mnogo bolje da se shvati koga smo mi uspeli da pobedimo
Atomski mrav Atomski mrav 23:14 27.06.2010

Re: Kako su Englezi igrali na SP...

posle ove utakmice može mnogo bolje da se shvati koga smo mi uspeli da pobedimo

Ponoviću komentar odozgo:

Mili Bože, čuda velikoga,
gde pogubih boljega od sebe!
gvozden13 gvozden13 23:24 27.06.2010

Re: Kako su Englezi igrali na SP...

Atomski mrav
posle ove utakmice može mnogo bolje da se shvati koga smo mi uspeli da pobedimo

Ponoviću komentar odozgo:

Mili Bože, čuda velikoga,
gde pogubih boljega od sebe!


Mi njih pogubismo, a da li su bolji (na SP) necemo saznati zbog jednog sudije.
loader loader 17:17 27.06.2010

Sporaći u trci za ...

El znate vi, ljudi, šta je odbrana srpske reprezentacije za englesku odbranu?
Klasa ! :)

draft.dodger draft.dodger 17:27 27.06.2010

BESMISLENI ALBION...

Četiri očajne utakmice Engleza.
Kapelo?
Šta Kapelo?
Ništa.
Ovoliko su mogli i bez selektora.
NNN NNN 17:33 27.06.2010

Re: BESMISLENI ALBION...

Kapela ne podnosim još od '94. (kad se kitio Savićevićevim perjem)
Ali sam posle gaženja Hrvatske u kvalifikacijama mislio da je konačno napravio čudo - od Engleza reprezentaciju (i do danas sam odbijao da poverujem koliko su stvarno loši).
niccolo niccolo 17:35 27.06.2010

Re: BESMISLENI ALBION...

i do danas sam odbijao da poverujem koliko su stvarno loši

Englezi su jedna od reprezentacija koje su ovo prvenstvo odigrale neuporedivo lošije nego kvalifikacije...
NNN NNN 17:45 27.06.2010

Re: BESMISLENI ALBION...

Prosto je neverovatno koliko su ih pojeli mlađani Ozil i Miler (koji zajedno imaju godina kao engleski golman Džejms ).

Ps. Sad sam video da je Miler rođen 13. Septembra
Doctor Wu Doctor Wu 17:48 27.06.2010

Re: BESMISLENI ALBION...

Englezi su jedna od reprezentacija koje su ovo prvenstvo odigrale neuporedivo lošije nego kvalifikacije...

Pa od boljih reprezentacija u grupi su im bile jedino Ukrajina (izgubili 1:0 i pobedili 2:1) i Hrvatska (tu se Bilic tesko izradio, ja mislim da je jednim okom gledao na West Ham i nije toliko mislio na utakmice).
Unfuckable Unfuckable 18:00 27.06.2010

Re: BESMISLENI ALBION...

Hrvati su ostali bez Luke Modrića, treba i to uzeti u obzir
tyson tyson 17:38 27.06.2010

Battle for Britain revisited


Otpadaju polako lošije ekipe, a nadam se da će otpasti i očajne sudije.

Engleska reprezentacija izgleda očajno a odigrali su dobar deo utakmice baš na tom nivou. Odbrana užasno šuplja, igrači spori, napad potpuno bezidejan. Tek na mahove su na Nemcima odigrali presing koji je primenjivala naša nesrećna reprezentacija u trenucima kada su Nemce držali u malom džepu u onoj utakmici. Problem sa Englezima je pak u tome što im je u tom presingu napad jalov, a nije imao ko da sustiže Nemce u njihovim kontranapadima. Bilo je bolno gledati kako pretrčavaju spore engleske igrače sredine terena i odbrane, i kako stoje sami u 18 jardi čekajući loptu da stigne na tacni (što je ova uglavnom i činila).

Nemci solidno na nivou, ništa posebno ali za ove i ovakve Engleze više nego dovoljno.

Sudije za Hag. Ne treba trošiti bajtove na poništen gol Engleske, a treći gol Nemaca je dat posle debelog ofsajda. To zna da moralno slomi igrače. Nedopustiv nivo suđenja za jedno svetsko prvenstvo.

Sa svojom šupljom odbranom Argentina bi mogla da prođe kao Engleska, naročito ako Nemci blokiraju argentinske napadače (u čemu mogu i da omanu, videli smo kako su se pomučili sa onakvim našima). To jest, ako Argentina večeras prođe Meksiko.



Doctor Wu Doctor Wu 17:44 27.06.2010

Re: Battle for Britain revisited

Sa svojom šupljom odbranom Argentima bi mogla da prođe kao Engleska, naročito ako Nemci blokiraju argentinske napadače (u čemu mogu i da omanu, videli smo kako su se pomučili sa onakvim našima). To jest, ako Argentina večeras prođe Meksiko.

Pa nemacka odbrana nije nista bolja. Veceras, srce me boli, ipak za Argentinu.
Unfuckable Unfuckable 18:02 27.06.2010

Re: Battle for Britain revisited

srce me boli, ipak za Argentinu.

da jbt, greota Meksika ali bolje je da na ovakvu Nemačku ode Argentina.
Uzgred, pisao sam to već negde, taj Meksiko je sakrio loptu Englezima u pripremnoj utakmici ali su izgubili primivši dva krajnje glupa gola
NNN NNN 19:43 27.06.2010

Re: Battle for Britain revisited

očajne sudije
Mislio sam da od Skandinavaca nema gorih sudija, ali ovaj Urugvajac je dno
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:59 27.06.2010

Re: Battle for Britain revisited

Evo i Italijana.

Ovo više stvarno nema smisla.

Evo šta piše na Eurosportu:

The Mexico players are furious, right on top of the linesman pointing out the mistake! The assistant has seen the big screen and he realises he's made a mistake and NOW he puts the flag up? It's another technology-related error! The linesman cannot change his mind now. Oh dear...

28'
This is a farce. It was clearly offside, everyone knows it but the officials cannot change their minds as they only realised after seeing a big-screen replay.
jeca92 jeca92 18:05 27.06.2010

Razvalili Engleze

Pa Nemci su razvalili Engleze. Naravno veliki uticaj na meč je imao nepriznat gol Englezima, možda bi Englezi drugačije igrali u 2. poluvremenu. Kada kažem drugačije mislim na način koji ne bi omogućio Nemcima da daju još 2 gola. Ovako ostaje utisak da su Englezi igrali loše, pre svega u odbrani a Nemci odlično. Mislim da Argentina neće dozvoliti Nemcima da se ovako rastrče i našutiraju.
Pitam ja brata koji je trenutno u Minhenu, posle 4 gola Nemaca - šta se to dešava? A on će: "Ovde je neviđeno luuuuudilo!" Pa kako i ne bi bilo kada se Englezi pobede 4:1!
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:12 27.06.2010

Re: Razvalili Engleze

Čekajte, bre, da prvo Argentinci pobede nekako te Meksikance
jeca92 jeca92 18:23 27.06.2010

Re: Razvalili Engleze

Milutin Milošević
Čekajte, bre, da prvo Argentinci pobede nekako te Meksikance

I to je tačno.
Bili Piton Bili Piton 18:17 27.06.2010

Meanwhile....


Nasa Pipi rastura gde stigne....bravo mala!

27. jun 2010. | 18:45 | Izvor: B92 | LB

Trijumf Nađe Higl u Parizu

Najbolja srpska plivačica Nađa Higl osvojila je prvo mesto na Otvorenom prvenstvu Francuske u Parizu u disciplini 200 metara prsno.

Ona je u nedelju, u veoma sporoj finalnoj trci, pobedila sa vremeniom od 2:28,11 minuta i tako osvojila zlatnu medalju.

U disciplini 100 metara prsno, Nađa Higl nije uspela da se plasira u finale, pošto je u kvalifikacijama plivala 1:12,32 minuta i zauzela ukupno deveto mesto.

Pored Nađe Higl, plasman u finale od predstavnika Srbije izborio je još samo Čaba Siladji, koji je na 50 metara prsno osvojio peto mesto sa vremenom 28,52 sekunde.

Ivan Lenđer nije uspeo da se plasira u finale na 50 metara delfin, pošto je u kvalifikacijama plivao 24,93 sekunde, pa je takmičenje završio na 15. mestu.
NNN NNN 19:44 27.06.2010

Re: Meanwhile....

Nadja
draft.dodger draft.dodger 20:00 27.06.2010

ARGENTINA - MEKSIKO

Posraše se sudije na SP...

Nadam se da Mik Džeger bodri Argentinu
NNN NNN 20:32 27.06.2010

Re: ARGENTINA - MEKSIKO

Nadam se da Mik Džeger bodri Argentinu
Kao Ganu sinoć
draft.dodger draft.dodger 20:35 27.06.2010

Re: ARGENTINA - MEKSIKO

NNN
Nadam se da Mik Džeger bodri Argentinu
Kao Ganu sinoć

I Nemačku danas...
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 20:02 27.06.2010

Sve mi se cini

da cemo posle ovog prvenstva vise pricati o greskama sudija, namernim ili ne, ostaje da se vidi do kraja, ali ovakve odluke direktno uticu na regularnost.
NNN NNN 20:02 27.06.2010

Sudijska lopovčina se nastavlja

mlekac mlekac 20:05 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

NNN

Pa, ovaj drugi je bio posten a i lep
draft.dodger draft.dodger 20:08 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Prvi me je okrenuo protiv Argentine.
To mi nije bio plan.
tyson tyson 20:12 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja


Ova farsa sa suđenjem poprima razmere groteske.

Ako se posle ovog prvenstva ne uvede konsultovanje kamere/tehnologije pri donošenju sudijskih odluka, onda nešto debelo nije u redu sa FIFA.

Praktično su svi za to osim jednog čoveka.


nerod nerod 20:20 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Mene samo zanima da li sudija fakat može (smije) da promijeni odluku, pa makar to bilo i nakon 'slučajno' pogledanog snimka na bimu. Znam da je legendarni Kolina u par navrata znao promijeniti odluku. Zna li neko šta pravilnici kažu o tome?
draft.dodger draft.dodger 20:27 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

tyson

Praktično su svi za to osim jednog čoveka.


Ima ih još...

nerod nerod 20:30 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

draft.dodger
tyson

Praktično su svi za to osim jednog čoveka.


Ima ih još...


Hahaha, nisam znao za ovo. Mislim, nije ni čudno...
NNN NNN 20:30 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Ubeđen sam da mu niko ne bi zamerio da je promenio odluku (osim naravno Argentinaca, koji više vole da daju neregularan gol nego teletinu da jedu).

Zvanično, ne sme da gleda reprizu, ali to ne sprečava 4. sudiju koji je "slučajno" video da mu kaže.

Ja sam za to da se uvede čelendž u fudbalu (recimo 1 po poluvremenu).
NNN NNN 20:31 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

draft.dodger
tyson

Praktično su svi za to osim jednog čoveka.


Ima ih još...

Ima da te banujem
nerod nerod 20:41 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Ubeđen sam da mu niko ne bi zamerio da je promenio odluku (osim naravno Argentinaca, koji više vole da daju neregularan gol nego teletinu da jedu).

Zvanično, ne sme da gleda reprizu, ali to ne sprečava 4. sudiju koji je "slučajno" video da mu kaže.

Pa da, i ja mislim da se sudija prepao da promijeni odluku, iako mu je pomoćni očigledno rekao da se zajebao.
Ja sam za to da se uvede čelendž u fudbalu (recimo 1 po poluvremenu).

Ma ja ne bih to ograničavao uopšte. Spornih situacija svakako nema puno, niti su nešto pretjerano česte. Ako već nema sportskog duha, onda...
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:29 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Pa da, i ja mislim da se sudija prepao da promijeni odluku, iako mu je pomoćni očigledno rekao da se zajebao.

Kada je video snimak na velikom ekranu, pomoćni je PODIGAO ZASTAVICU (vidi gore šta sam preneo sa Eurosporta)
Doctor Wu Doctor Wu 21:33 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Ja sam za to da se uvede čelendž u fudbalu (recimo 1 po poluvremenu).

Mogu da zamislim kako bi to izgledalo u nekoj Italiji, na primer.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:56 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Koji moron ovaj na RTS1 (kao argument da se ne uvede gledanje snimka):

Fudbal igraju ljudi, pa ljudi treba i da donose odluke - da sude.

Mogu ljudi da sude tako što će, za svaki slučaj i da ne bi oštetili te ljude koji se bore na terenu, da zastanu, pogledaju snimak, i donesu odluku koja će zasigurno biti ispravna.

Samo funkcioneri i sudije mogu ovako da lupaju. Zna se zašto.
Doctor Wu Doctor Wu 22:08 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Mogu ljudi da sude tako što će, za svaki slučaj i da ne bi oštetili te ljude koji se bore na terenu, da zastanu, pogledaju snimak, i donesu odluku koja će zasigurno biti ispravna.

Da, ali postavlja se pitanje gde stati? Hoce li pregledavati snimak posle svakog problematicnog auta ili kornera? Faula? Kako ce to uticati na samu igru? Moze li neko to da iskoristi za opstrukciju? Ne kazem da ne treba koristiti tehnologiju, nego samo mi se cini da nije bas sve tako jednostavno oko uvodjenja.
ivana23 ivana23 22:41 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Doctor Wu
Da, ali postavlja se pitanje gde stati? Hoce li pregledavati snimak posle svakog problematicnog auta ili kornera? Faula? Kako ce to uticati na samu igru? Moze li neko to da iskoristi za opstrukciju? Ne kazem da ne treba koristiti tehnologiju, nego samo mi se cini da nije bas sve tako jednostavno oko uvodjenja.

Moze to jednostavno da se sprovede, kao u tenisu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:46 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

Ili kao u Američkom fudbalu. Svaki tim ima dva čelendža po poluvremenu. Pa ti vidi da li ćeš da se zezaš ili ćeš da ih čuvaš za ovakve situacije.
crossover crossover 22:48 27.06.2010

Re: Sudijska lopovčina se nastavlja

ivana23
Doctor Wu
Da, ali postavlja se pitanje gde stati? Hoce li pregledavati snimak posle svakog problematicnog auta ili kornera? Faula? Kako ce to uticati na samu igru? Moze li neko to da iskoristi za opstrukciju? Ne kazem da ne treba koristiti tehnologiju, nego samo mi se cini da nije bas sve tako jednostavno oko uvodjenja.

Moze to jednostavno da se sprovede, kao u tenisu.


Може, али ако се то уведе Талијани више никад неће играти фудбал.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana