Društvo| Reč i slika| Život

Dugo putovanje u Jevropu

Biljana 77 RSS / 05.07.2010. u 17:34

Jeste, toga ima svuda. I "u Evropi". I baš me briga. Ja ne živim tamo. Ja živim ovde.  

Dijalog dve dijabole

Vreme: danas oko 12 i 30

Mesto: Beograd, okolina Ade

Scena: postavljena kao i obično. Od dva kontejnera (ona na gaženje - civilizacijsko dostignuće ako mene pitate) 11212.jpg se ne vidi ulica tako da ako hocete da pređete na pešačkom prelazu morate da iskoračite na kolovoz i malo izvidite situaciju. Zamisliti sa obe strane parkiran po auto na trotoaru (onda morate da iskoračite nekoliko koraka)... od kojih se jedan upravo uparkirava - crveni jugo.

Likovi: -Blajhana sa velikim crnim naočarima,  Mislilac, Deus ex machina

Blajhana: Izvinite je l' ovde ne nosi pauk?

Mislilac: Ne znam, ja sam iz K.....a.

DEM: Devojko, pa ovo je pešački prelaz.

 

 

 

Dijalog radoznale cure sa dva pandura od kojih samo jedan priča

Vreme: onomad, proletos

Scena: potpuno ista kao u prethodnom dijalogu sa malo više likova: dve mame, dvoja kolica sa dva bebana i jedan tata, svi u pokušaju da se provuku trotoarom pored parkiranog auta (jer uvek ima neki parkiran) i pređu ulicu.

Likovi: Radoznala cura, Pandur-govornik i Pandur- ćutolog:

Radoznala cura: Je l' vidite vi ovo? Mislim, sme li on ovde da parkira?

Pandur govornik: Pa ne sme.

Radoznala cura: I šta sad?

Pandur govornik: Pa šta ću ja, zovite pauka.

Pandur ćutolog... ćuti.

 

Unutrašnji monolog nečije majke

Vreme: neki dan prošle nedelje, negde oko pola šest.

Mesto: Beograd, stanica gradskog kod Sajma

Scena: Ljudi na sparini. Sparušeni.  Čekaju prevoz posle posla. Musavo Ciganče* od najviše 4 godine drži u naručju devojčicu od recimo godinu i po, dve. Prljavu, skoro golu. Švedska pelena se smakla na pola. To je sve što ima na sebi. Dečak plače, bez glasa, samo suze. Možda mu je teško da je nosi. Možda ga je neko uplašio. Možda je gladan.

Nečija majka psuje roditelje i državu, bedu, socijalne službe, život, policiju,  psuje one što su ih na ulici ostavili i one što ih sa nje ne sklanjaju. Psuje i plače.

 

Retoričko pitanje 11206.jpg

Vreme: ovih dana   

Mesto: svuda po gradu

Scena: Slika govori hiljadu reči.

Pitanje: Povežite srpki grb, žurku, ribu koja vas drži na nišanu, provod, pucnjavu... šta god..

 

 

 

 

 

 

Pismo provncijalke

rupa.11217.jpgDragi zavičaju,

kad god se sretnemo ophrvaju me emocije, zapitam se da li je trebalo... Mir, tišina, mogućnost da se svugde stigne peške, babe i dede na raspolaganju, trosobni stanovi za dvadeset i neku hiljadu evra. I opet te zavolim. Dok me ne podestiš na  dečija igrališa zarasla u travu bez i jedne ljuljaške, ulice asfaltirane rupama, obesne motorcikliste koji svakodnevno i više puta dnevno prolaze sa 150km/h niz ulicu u kojoj su dva vrtića, na zvono na novoj crkvi koje ne dozvoljava da spavaš duže od pola devet ako nisu gluv, na privatne preduzetnike kojima zaposleni rade na crno godinama za sto evra, na beznađe u grafitu: "U ovom gradu deca umiru od heroina". I onda se setim zašto sam te ostavila.

 

Dijalog o važnosti starorosti

Vreme: prošli četvrtak

Mesto: linija 56

 

Likovi: Vaspitana, Mrzovoljnik i Nevaspitani (možda se zvao i Zadrti)

Scena: Bus, nije neka gužva. Ljudi idu s posla. Malo mladog sveta. Ulazi Ciganka sa bebom  na srednja vrata. Na prvom sedištu do vrata su dva sredovečna čoveka, reklo bi se rane pedesete. Stisnuta usta. jedan gleda kroz prozor, drugi u svoje cipele.

Vaspitana: Izvinite, hoćete da ustanete ženi sa bebom?

....

Vaspitana: Izvinite, hoćete da ustanete ženi sa bebom?

Nevaspitani: Neka ustane on, mlađi je.

Vaspitana: Ako je to važno...

Mrzovoljnik: Ako sam ja mlađi.. (ustaje).

Nevaspitani: Kako nije važno. I što nije ušla na prva vrata.

Ostalo je nejasno da li je Nevaspitani, aka Zadrti, samo nevaspitan ili je i rasista.

---------------------------------------------------------------------------------------------

* neka mi oproste svi oni koji misle da je trebalo da napišem romsko dete ili tako nešto.  Ja sam u školu išla sa Cigančićima, moj brat je sa njima igrao fudbal. Cigančići su bili isto što i partenonci ili brđani... ovi žive u cigan-mali, ovi u zgradi partenon, a ovi na  V. brdu. To su bile podele za koje smo znali. 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 17:53 05.07.2010

regresiramo... jos malo pa stize punk!!!!

Biljana 77 Biljana 77 17:55 05.07.2010

Re: regresiramo... jos malo pa stize punk!!!!

Mislim da smo se zaustavili u vremenu. Ovaj talas "veselih devedesetih" traje već dve godine, tako da sumnjam da ćemo stići do punk-a. Nažalost. Ali ovaj dizajn plakata me dotukao... sa sve srpskim grbom.
antioksidant antioksidant 17:58 05.07.2010

regresiramo... jos malo pa stize punk!!!!

sa sve srpskim grbom.

pa ti gledaj zemsku (vidi te oci)
Biljana 77 Biljana 77 18:00 05.07.2010

Re: regresiramo... jos malo pa stize punk!!!!

pa ti gledaj zemsku

Ne hvala, udata je. Snimi burmu.
antioksidant antioksidant 18:02 05.07.2010

Re:

Ne hvala, udata je. Snimi burmu.

kakvo oko za detalje
i moja je udata pa me to ne sprecava ...
angie01 angie01 18:07 05.07.2010

vidi,

nema'leba!

ja mogu da napishem knjigu utisaka u 3 toma, sa mnogo ozbiljnijim zapletima-ne zelim da kazem da me ove tvoje slichice manje iritiraju, al' d pojnt je-

ovde NIKO nije zainteresovan da neshto sredi-barem ne oni koji su za to odgovorni & nadlezni. Shto lichno ne vidim da je takonedostizno-mislim to sredjivanje!
mislim- Srbija je mala i lepa zemlja i moze da se sredi ko apoteka- da je volje i svesti!

lagodno raspodeljeni po strankama, SVI samo rade na tome da se u istoj-ili nekoj drugoj, ako je potrebno, popnu shto vishe na lestvicu-kako bi lichno profitirali.

tate iz stranki, ili bar gornja loza NIKAKO ne zele da se promene povoljne okolnosti po njih i samo njih, te im neki pametni, sposobni i voljni da neshto uchine, dodju kao pretnja sidom-jer , ako neshto urade, a svi se trude, da do takvog incidenta ne dodje- onda ce glasati za teke neke i ode mas' u propas'!

a i shta bi ONI u uredjenom drushtvu i odakle bi onda curelo njima & samo njima!

e, da- za plakat,..pa to su sve prepoznatljiva, voljena obelezja, ikonografija ove mentalne konstrukcije-shta je tu chudno?!
Biljana 77 Biljana 77 18:12 05.07.2010

Re: vidi,

al' d pojnt je-

...da ja neću da ćutim i da gledam kako nekog šikaniraju ili se nešto radi na štetu drugog i protiv zakona. Makar mogu da uprem prstom. Možda nekad neko nešto i uradi.
angie01 angie01 18:22 05.07.2010

Re: vidi,

da ja neću da ćutim


nisam ni mislila da treba!
mikele9 mikele9 18:45 05.07.2010

Re: vidi,

Srbija je mala i lepa zemlja i moze da se sredi ko apoteka

Draga angie01, ovu malu i lepu zemlju, koliko sam ja upućen, počeli su apotekarski i medicinski da ne kažem doktorski, da uređuju, sređuju i glancaju, samo ne razumem zašto ih hapse
angie01 angie01 19:08 05.07.2010

Re: vidi,

koliko sam ja upućen,



anjastosic anjastosic 19:38 05.07.2010

Re: vidi,

samo ne razumem zašto ih hapse


Previse su pocistili
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:20 05.07.2010

Reče moje dete juče...

Sasvim razumem one što hoće da odu iz ove zemlje.

Nije važno zašto (napisaću, ovih dana). Ima baš toliko razloga. Nažalost.

No, kao što ti reče gore - ne valja se ni predavati.
Biljana 77 Biljana 77 18:27 05.07.2010

Re: Reče moje dete juče...

Sasvim razumem one što hoće da odu iz ove zemlje.

Kako beše grafit: Proleće je, a ja živim u Srbiji. Ponekad se baš tako osećam. Ali živim. Volim.
mikimedic mikimedic 18:21 05.07.2010

jos par cinjenica

Jeste, toga ima svuda. I "u Evropi". I baš me briga. Ja ne živim tamo. Ja živim ovde.


1) ne, toga nema (uglavnom) u Evropi.

2) ne, to se nece srediti samo od sebe ako kojim cudom udjemo u Evropu 2056. godine.

Biljana 77 Biljana 77 18:25 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

ne, toga nema (uglavnom) u Evropi.
To je stavljeno preventivno. Ima onih što vole da mašu tim parolama kako -nije kod nas sve najgore, evo u Francuskoj/Grčkoj/Nemačkoj...

I naravno da se neće srediti samo od sebe. Samo ja gubim nadu da će se srediti ikad.
mikimedic mikimedic 18:28 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

To je stavljeno preventivno. Ima onih što vole da mašu tim parolama kako -nije kod nas sve najgore, evo u Francuskoj/Grčkoj/Nemačkoj...

I naravno da se neće srediti samo od sebe. Samo ja gubim nadu da će se srediti ikad.


razumem te. u potpunosti.
i meni je odvratno sto je kod nas tako.

u francuskoj/grckoj/nemackoj (uglavnom) zaista nije tako, ali me do ludila dovode stavovi da evropa nema alternativu, izmedju ostalog, jer ce se bas takve stvari tamo resavati.

nece. ali sta ima veze, kad se na toj zvaci (da ne kazem za koga) dobijaju izbori.
Biljana 77 Biljana 77 18:30 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

ali me do ludila dovode stavovi da Evropa nema alternativu, izmedju ostalog, jer ce se bas takve stvari tamo resavati.

Ja se slažem sa idejom da Evropa nema alternativu, jer da bismo tamo stigli neke stvari moraju da se rešavaju. Nije lepota u odredištu, nego u putovanju.
mikimedic mikimedic 18:31 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

neke stvari moraju da se rešavaju.


koje?
Biljana 77 Biljana 77 18:37 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

SVE
mikimedic mikimedic 18:39 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

SVE


zao mi je sto ces se razocarati...
Biljana 77 Biljana 77 18:46 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

zao mi je sto ces se razocarati...

Kako da ti kažem... da bih uopšte živela ja moram da budem optimista, zarad sebe, zarad svog deteta. Dakle ja verujem da mi kao društvo i država moramo/možemo da se uredimo/civilizujemo.
mikimedic mikimedic 18:53 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Kako da ti kažem... da bih uopšte živela ja moram da budem optimista, zarad sebe, zarad svog deteta. Dakle ja verujem da mi kao društvo i država moramo/možemo da se uredimo/civilizujemo.


mislim da se u potpunosti razumemo, i cesto sam, veruj mi, mnogo radikalniji od tebe po takvim pitanjima.

samo sto eu (i put prema eu) sa tim nema apsolutno nikakve veze, i zao mi je kad vidim kako se sarena laza u vidu eu prodaje kao resenje svih problema, narocito pred izbore.

Biljana 77 Biljana 77 18:54 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

eu (i put prema eu)

EU je jedna ideja. Dobra.
Bili Piton Bili Piton 18:55 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Biljana 77
Dakle ja verujem da mi kao društvo i država moramo/možemo da se uredimo/civilizujemo.


Nazalost, ne sami od sebe - samo i iskljucivo pod prinudom, ili, eventualno, uz sargarepu na stapu, mada ni to ne mora da znaci.

Vrlo zajeban mentalitet.


mikimedic mikimedic 19:04 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

EU je jedna ideja. Dobra.


ne kazem da nije, kazem samo da eu nije ono sto vecina u srbiji misli da jeste. i da nije ono sto se od nje ocekuje.

a na tu zvaku se dobijaju izbori.
i sto vise budemo glasali za one koji nam prodaju (putovanje) u eu po nasem shvatanju, to cemo biti dalje od nje.
mikimedic mikimedic 19:05 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Nazalost, ne sami od sebe - samo i iskljucivo pod prinudom, ili, eventualno, uz sargarepu na stapu, mada ni to ne mora da znaci.

Vrlo zajeban mentalitet.


pa... sta predlazes?

cijom prinudom?
Bili Piton Bili Piton 19:10 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

mikimedic


pa... sta predlazes?


Zar se od mene ocekuje da nesto predlozim? Nisam znao.

cijom prinudom?


"Cijom" je nebitno za pricu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:22 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Vrlo zajeban mentalitet.

ne slažem se sasvim. dovoljno je da se kazne podignu na beskrajno mnogo i da policija počne da radi svoj posao. od kako je počeo da se primenjuje novi zakon o saobraćaju, automobili mi staju na pešačkom prelazu. e, kad bi i saobraćajaca bilo nešto više da to uteraju i kazne one koji ne staju, kada ljudi počnu na kuću da dobijaju račun da plate pozamašnu kintu uz sliku sa raskrsnice gde su počinili prekršaj, onda bi ta stvar postala rutina. staješ na prelazu, parkiraš na za to određenom mestu, ne guraš se u redu na kasi jer je tu bata redar prodavnice pa te blamira kad probaš da se guraš...

ono što fali srbiji su policijske patrole koje postoje u US. nas se mora ganjati da bi se upristojili, opaliti nas po džepu i glavi.

tako se uteruje "dobro vaspitanje" koje nije poneto iz kuće, kintom iz džepa i pojačanom kontrolom. nezaboravimo da su ljudi stoka mahom svuda ista.
Bili Piton Bili Piton 19:26 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

BebaOdLonchara
Vrlo zajeban mentalitet.

ne slažem se sasvim. dovoljno je da se kazne podignu na beskrajno mnogo i da policija počne da radi svoj posao. od kako je počeo da se primenjuje novi zakon o saobraćaju, automobili mi staju na pešačkom prelazu. e, kad bi i saobraćajaca bilo nešto više da to uteraju i kazne one koji ne staju, kada ljudi počnu na kuću da dobijaju račun da plate pozamašnu kintu uz sliku sa raskrsnice gde su počinili prekršaj, onda bi ta stvar postala rutina. staješ na prelazu, parkiraš na za to određenom mestu, ne guraš se u redu na kasi jer je tu bata redar prodavnice pa te blamira kad probaš da se guraš...

ono što fali srbiji su policijske patrole koje postoje u US. nas se mora ganjati da bi se upristojili, opaliti nas po džepu i glavi.

tako se uteruje "dobro vaspitanje" koje nije poneto iz kuće, kintom iz džepa i pojačanom kontrolom. nezaboravimo da su ljudi stoka mahom svuda ista.


Da, sve ovo jeste "prinuda" na koju mislim, ili jedan njen vid.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:31 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Da, sve ovo jeste "prinuda" na koju mislim, ili jedan njen vid.

da, tu se slažemo

ništa bez prinude.
Unfuckable Unfuckable 19:39 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

ono što fali srbiji su policijske patrole koje postoje u US. nas se mora ganjati da bi se upristojili, opaliti nas po džepu i glavi.


Možda se rešenje (kakvo - takvo) nazire u obliku Komunalne policije, samo što ona jadna nikako da se - rodi.

Ali, da se ne lažemo - bez pritiska gradžanstva, onog najobičnijeg, svakodnevnog i stalnog - nema ničega. A da bi se to desilo gradžanstvo treba da "hoće" i još i da zanemari razmišljanje tipa "ko zna šta taj ima u džepu".

Dakle, lični primer, dame i gospodo, lični primer - osvestimo prvog / prvu pored sebe i nadajmo se da je to nešto što će se širiti u koncentričnim krugovima
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:08 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Možda se rešenje (kakvo - takvo) nazire u obliku Komunalne policije, samo što ona jadna nikako da se - rodi.

Ali, da se ne lažemo - bez pritiska gradžanstva, onog najobičnijeg, svakodnevnog i stalnog - nema ničega. A da bi se to desilo gradžđanstvo treba da "hoće" i još i da zanemari razmišljanje tipa "ko zna šta taj ima u džepu".

Dakle, lični primer, dame i gospodo, lični primer - osvestimo prvog / prvu pored sebe i nadajmo se da je to nešto što će se širiti u koncentričnim krugovima

Unfuckable Unfuckable 20:15 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

gde si bre Bebo, nema te 100 'dina, a ni ovog Bilija !?
I da dodam neštA (boldovano da miki ne luta) oko te Komunalne policije:
dakle, veliko je (i ne suviše preuranjeno) pitanje da li je ona izmišljena zato da šiša "ovce" i puni budžet Grada na foru "zakoračio si levom nogom na trotoar" ili da zaista uvede red?
Zašto postavljam ovu malu dilemu?
Pa zato što se i sve druge "službe" koje bi (kao) trebalo da uvedu red, apsolutno ne mešaju u svoj posao ili ga rade krajnje selektivno - paukovi ne odnose džipove nego sirotinjsko auto, ridžovani ne traže kartu kad nalete na "baticu" nego samo okrenu glavu i prave se da ga ne vide a i kljunovi su skroz selektivni pri odabiru mete, eto zato.

ps: prisećam se neštA da je (navodno) postojala neka ekipa koja je (beše li?) farbala (lepila nalepnice, šta god) one krajnje neuviđavno i bahato "parkirane" automobile po Bulevaru, šta beše bi sa tim?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:33 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

gde si bre Bebo, nema te 100 'dina, a ni ovog Bilija !?



evo nas u parkiću, lepo vreme napolju
ps: prisećam se neštA da je (navodno) postojala neka ekipa koja je (beše li?) farbala (lepila nalepnice, šta god) one krajnje neuviđavno i bahato "parkirane" automobile po Bulevaru, šta beše bi sa tim?

gerila, a? ajmo mindže!

ps. (a da li ja mogu da lepi sličice jabuke?
Biljana 77 Biljana 77 20:33 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Da, sve ovo jeste "prinuda" na koju mislim, ili jedan njen vid.

Primer Tunisa po hiljaditi put pominjem. Red u saobraćaju, pristojni taksisti, čiste ulice.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:07 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

o je stavljeno preventivno. Ima onih što vole da mašu tim parolama kako -nije kod nas sve najgore, evo u Francuskoj/Grčkoj/Nemačkoj...

eh kad bih ja napisao ovako nesto, vi biste mi ybl mtr i optuzili da sam izdajnik, i odakle meni pravo da pisem jer sam otisao iz srb i tako to, kao sto ste i radili.
a meni je uvek bila neverovatna ta cinjenica da ljudi ne citaju sta se napisalo nego komentarisu onog ko pise, pa makar to bila i notorna cinjenica.
ps. pod "vi" mislim na jednu siroku grupu ljudi na koju si i ti mislila kad si napisala "da vole da masu parolama".
ivana23 ivana23 21:12 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Unfuckable

ps: prisećam se neštA da je (navodno) postojala neka ekipa koja je (beše li?) farbala (lepila nalepnice, šta god) one krajnje neuviđavno i bahato "parkirane" automobile po Bulevaru, šta beše bi sa tim?

To je bila fora Nebojse Spajica...

Urbani osvetnik na Bulevaru

Izvin’te što sam vas baš toliko navukao
Biljana 77 Biljana 77 21:20 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

a meni je uvek bila neverovatna ta cinjenica da ljudi ne citaju sta se napisalo nego komentarisu onog ko pise, pa makar to bila i notorna cinjenica.

Vrlo često ime autora unpred određuje stav čitalaca + ako je autor prilično nadrdan i voli da generalizuje(as you are) stiče se dobitna kombinacija prozivki i trolova.. dakle, nešto je do tebe, a nešto di njih/nas/koga god. No hard feelings!
angie01 angie01 21:30 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

ako je autor prilično nadrdan i voli da generalizuje(as you are)


uopshte ne delim ovo mishljenje o techi!

nije mi ideja da trolijem i prebacim raspravu u ovde omiljeni fazon-al prosto da ne ispadne da je to njegov profil-jer nas ima i koji vidimo drugachije.
Biljana 77 Biljana 77 21:52 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

uopshte ne delim ovo mishljenje

Aleksandar je veliki dečko i uostalom ne volim da rapredam o drugim blogerima. Mislim da je njemu jasno u kom smislu nadrdan, a generalizacija.. jbg.. počesto se svakome od nas omakne svi, svako i sl... Na neke teme ljudi su prosto osetljiviji. I da batalimo. Il' da otvorim novi blog - Lik i delo blogera A.S.
angie01 angie01 21:57 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Aleksandar je veliki dečko

Il' da otvorim novi blog - Lik i delo blogera A.S.


ovo je potpuno nepotrebno,shtagodbilo-jer sam lepo objasnila!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:35 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Biljana 77

ovde se radi o tome da ja svoje stavove gradim na cinjenicama, na stvarima koje vidim i koje prozivljavam. Dakle, imam argumente za to sto kazem i uvek ih elaboriram.
Kada sam govorio da onomad Bgd nije bio siguran za strance bio sam rastrgnut, a to sam rekao zato sto sam bio ziv svedok kako se setam sa italijanskim novinarom koji ne sme da pisne engleski i koji krije svoju rpes karticu. Ja nisam smeo da mu kazem " ma daj, ne glupiraj se, nece ti biti nista". Vidi, kada sam svom irskom prijatelju kupio repliku Zvezdinog dresa iz Barija u zvezdinom butiku, prodavacica mi ga je zapakovala u zvezdinu kesu. Zamolio sam je za obicnu kesu jer se nisam osecao sigurno da u dane pred neki derbi vicaram crveno belu kesu po gradu. Jednostavno, to su cinejnice, ali onda se stvore na stotine nedokazanih, da ne upotrebim grublju rec, koji me anatemisu jer ja pricam kojesta i kako to nije tacno i svako moze da se seta ulicom. Dakle, to je samo jedan mali primer iz mora primera.
Mi kao narod generalno imamo boljku da odmah zauzimamo gard i na neke negativne price o nama uvek biramo idealnu situaciju, koja nazalost nije uvek pravi argument. Ono jeste, moze 100 stranaca da se seta Knezom i da pricaju bilo kojim jezikom sveta i nece im se nista desiti. To niko ni ne spori. Spori se argument da stranac ne bi trebalo da se seta ulicama tokom demonstracija protiv otcepljenja Kosova ili hapsenja Karadzica. Pa ne bih smeo ja da se setam tada ulicama iz straha da mi klerofasisti ne istrce sa deset gorila i da me slucajno ne nalupaju bejzbol palicama. Ne bih smeo da nosim majicu Pescanika ili Otpora ili EU ili nesto slicno zatos to bi me ugazili na mrtvo ime. I to je fakat.
I ne radi se ovde o liku i delu AS, vec o prostoj cinjenici da je na ovaj blog zalutala tusta i tma zatucanog sveta koji nije u stanju da percepira civilizacijske vrednosti.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:38 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

I ne radi se ovde o liku i delu AS

biljana, otvaraj taj blog o liku i delu A.S, troll se otima kontroli


EDIT: aleksandre, kako bi se englez proveo u irskom delu Belfasta i obratno? i da li misliš da ne bi dobio po pičci ako bi se našao u Atini u vreme oružanog sukoba policije i demonstranata? niko ne pominje da bi strnac bio ubijen u nemačkoj samo zato što je stranac ali isto tako Znam da moj drugar koji živi u nemačkoj a tamnijeg je tena, NE SME da prođe nekim ulicama Berlina i još mnogih gradova u tom ex-istočnom bloku. da li me razumeš o čemu priča? srbija je i dalje, kao i rep. severna irska i kao i svaka zemlja u ekonomskoj krizi - nestabilno područje. mi smo pored svega toga imali i - ratove. aman!
NE MOŽE SAD ODMAH!!!

srbija Jeste bila izolovana, napušavana (sama od sebe ili drugih, svejedno u ovoj priči!), jako osiromašena, sa jako jadnim ugledom u svetu i sve ove pojave o kojima govorimo ne mogu da se promene preko noći! a kako će da se promeni, eno, dole je Dr. Wu opisao u jednoj rečenici, kao i Bili i ja u par komentara, ne želim da se ponavljam.

takođe, mislim da je sam post bespredmetan, tu stvar smo elaborilali milion puta na ovom blogu (blogu b92), i nama tridesetak je to jasno. ako neko želi da ide u dalju akciju ili edukaciju drugih, nek izvoli dalje od ovog mesta. to bi jedino imalo smisla.

hvala.

OFF.
Doctor Wu Doctor Wu 22:39 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

I ne radi se ovde o liku i delu AS, vec o prostoj cinjenici da je na ovaj blog zalutala tusta i tma zatucanog sveta koji nije u stanju da percepira civilizacijske vrednosti.

E, ali zato imamo tebe, perceptora.
mikimedic mikimedic 22:41 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

ja svoje stavove gradim na cinjenicama,


da se dunav uliva u savu?

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:01 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

aleksandre, kako bi se englez proveo u irskom delu Belfasta i obratno? i da li misliš da ne bi dobio po pičci ako bi se našao u Atini u vreme oružanog sukoba policije i demonstranata? niko ne pominje da bi strnac bio ubijen u nemačkoj samo zato što je stranac ali isto tako Znam da moj drugar koji živi u nemačkoj a tamnijeg je tena, NE SME da prođe nekim ulicama Berlina i još mnogih gradova u tom ex-istočnom bloku. da li me razumeš o čemu priča? srbija je i dalje, kao i rep. severna irska i kao i svaka zemlja u ekonomskoj krizi - nestabilno područje. mi smo pored svega toga imali i - ratove. aman!
NE MOŽE SAD ODMAH!!!

uopste me ne zanima kako bi se ko sirom sveta proveo . pricamo o srbiji i ja sam dao primer kako je moj stav omalovazavan a zapravo je bio baziran na cinjenicama.
ps. eno jedan dole koji se valja se javio i opet izvrce cinjenice.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:02 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

ja svoje stavove gradim na cinjenicama,



da se dunav uliva u savu?

hoces da kazes da sam ja to rekao?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:13 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

uopste me ne zanima kako bi se ko sirom sveta proveo

ne možeš imati OBJEKTIVNO mišljenje ako ne uporediš srbiju sa drugim zemljama. ne možeš znati da li je nešto najgore ako nisi upoznao Bolje ili Gore. ovo sam ti već jednom rekla ali izgleda da nisi pročitao ili ne želiš da shvatiš da si u krivu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:24 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

ne možeš imati OBJEKTIVNO mišljenje ako ne uporediš srbiju sa drugim zemljama. ne možeš znati da li je nešto najgore ako nisi upoznao Bolje ili Gore. ovo sam ti već jednom rekla ali izgleda da nisi pročitao ili ne želiš da shvatiš da si u krivu.

Bebo, ajde da te lepo zamolim da jos jednom procitas sta sam hteo da kazem, pa da onda komuniciramo. Objektivno misljenje je da je recimo Atina nebezbedan grad. Sta tu ima da nije tacno. Hoce li se Atinjanin danas naljutiti? Dakle, ja sam pricao o jednoj situaciji koja je bila ocigledna i koja je odbacivana kao tacna. Dakle, procitaj jos jednom,m mozda si previdela moju poentu.
Biljana 77 Biljana 77 23:30 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

angie

Zezam se malo.. Smiley included.
A ozbiljno mislim da nema potrebe za advokatisanjem.

+ na konto stranaca u Bgd.. dolazila mi je sestra iz Zagreba, vodali smo je svuda, prevozom.. nikakvu neprijatnost nije imala. Kao ni naši drugari Nemci, Švajcarci (ups.. i oni su bili Nemci).. Sve to naravno ništa ne znači Brisu Tatonu, ali to nije poenta ove priče. Ako priča ima ikakvu poentu onda je to da svaki put kreće prvim korakom. Ne okrećite glavu kad neće da ustanu Ciganki sa bebom u autobusu. Terajte ih da ustanu. Pa redom. Zovite pauka kad se moron parkira na prelaz, zovite policiju kad čujete da neko nekogg tuče ...

Elem, ostavite se Stošića... Postaje polako glavni lik i onda ću morati u tekst da ubacim i neki igrokaz o njemu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:32 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

samo mi je zasmetao tvoj odgovor "uopste me ne zanima kako bi se ko sirom sveta proveo". nije prvi put pa mi je upalo u oči... prosto, to ne može biti odgovor. na to sam mislila a ne ceo tvoj veliki komentar gore...
(mislim da se samo nismo razumeli)


ps. pajz vest (leže ko prstom u pekmez!)
mikimedic mikimedic 23:34 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

da se dunav uliva u savu?

hoces da kazes da sam ja to rekao?


ni najmanje. da si ti to rekao, moglo bi ti se zameriti samo elementarno neznanje.

to je rekla osoba koju si na blogu predstavio kao dostojnog reprezenta irskog javnog mnjenja tj. kako to javno mnjenje vidi srbiju.

ono sto ti zoves cinjenicama ja zovem elementarnom gluposcu, i funkcionalnom nepismenoscu.

ti samo nastavi da gradis svoje stavove na osnovu tudjih stavova, stavova koji su zasnovani na slicnim 'cinjenicama'.

lepo je kad drugi misli za tebe, zar ne?

ali sta kad taj drugi ispadne glup u drustvu?


Biljana 77 Biljana 77 23:38 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Aleksandar i Miki, time out. Dunav i Savu i novinarku i celu tu priču smo prežvakali milion puta, pa ako možemo da se ne vraćamo na to.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:50 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

to je rekla osoba koju si na blogu predstavio kao dostojnog reprezenta irskog javnog mnjenja tj. kako to javno mnjenje vidi srbiju.

ta zena je dobila broje nagrde u irskoj kao novinar i veoma je cenjena. dalje, ona zaista ne mora iz pozocije irskog drzavljanina da zna koja se reka uliva u koju i to 3 hiljade km daleko od njene kuce. konacno, ona je napisala reportazu iz zemlje razgoavarjuci sa ljudima iz srbije, koji imaju svoje misljenje koje ti mozes a i ne moras da uvazis.
no sto ti zoves cinjenicama ja zovem elementarnom gluposcu, i funkcionalnom nepismenoscu.

dakle kada mi moj italijanski prijatelj kaze da ne sme da se pojavi kao stranac na demonstracijama protiv nezavisnosti Kosova jer strahuje da ce dobiti batine ti kazes da je to elementarna glupost. a sta je tu funkcionalna nepismenost?
ti samo nastavi da gradis svoje stavove na osnovu tudjih stavova, stavova koji su zasnovani na slicnim 'cinjenicama'.

ja svoje stavove gradim na osnovu svog znanja i iskustva zivota i rada u srbiji. ne treba bi niko da mi kaze da li je ovde lepo ili ruzno.sam vidim.
lepo je kad drugi misli za tebe, zar ne?
ali sta kad taj drugi ispadne glup u drustvu?

pogresno si shvatio taj moj blog, a pogresio si i u vezi te zene kada si je okvalifikovao kao glupu jer ti zapravo imas jednu ideolosku matricu koju si zabetonirao i mislis da je svaka druga glupa, a u stvari ti je samo ne razumes. dakle, potpuno si pogresio, zato sto si pun predrasuda i zato sto pazljivo nisi procitao sta je bilo napisano.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:51 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

prosto, to ne može biti odgovor

moze, u situaciji kada ti promasis poentu i pocnes da argumentujes nesto sasvim drugo i potpuno nevezano za moju poentu.
no hard feelings, naravno
scabies scabies 23:52 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Biljana 77
Aleksandar i Miki, time out. Dunav i Savu i novinarku i celu tu priču smo prežvakali milion puta, pa ako možemo da se ne vraćamo na to.
a ja taman 'tela da uletim...
Nista, drugi put
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:53 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Aleksandar Stosic
prosto, to ne može biti odgovor

moze, u situaciji kada ti promasis poentu i pocnes da argumentujes nesto sasvim drugo i potpuno nevezano za ono sto sam hteo da kazem.
no hard feelings, naravno

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:56 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

Aleksandar i Miki, time out. Dunav i Savu i novinarku i celu tu priču smo prežvakali milion puta, pa ako možemo da se ne vraćamo na to.

Dakle, jesam li ja pomenuo Dunav i Savu. I nisam li trebao da komentarisem sitne podmetacine?
naravno da me ne zanima da sto puta prezvakavam jedno te isto.
krkar krkar 23:59 05.07.2010

Re: jos par cinjenica

ta zena je dobila broje nagrde u irskoj kao novinar i veoma je cenjena. dalje, ona zaista ne mora iz pozocije irskog drzavljanina da zna koja se reka uliva u koju i to 3 hiljade km daleko od njene kuce. konacno, ona je napisala reportazu iz zemlje razgoavarjuci sa ljudima iz srbije, koji imaju svoje misljenje koje ti mozes a i ne moras da uvazis.


Ne znam o čemu se u konkretnom slučaju (koji je očigledno prežvakan milion puta - bez mene) radilo ali nije bitno. Shvatio sam da je veomacenjena i brojnonagrađena irska novinarka bila u beogradu i napisala da se dunav uliva u savu.

Samo na osnovu ovoga tvrdim da je reč o neopevanoj budali, ut to još i neprofesionalnoj, nesnalažljivoj i štagodoćete

1. Ne zna činjenice. NE geografiju Beograda/Srbije nego onu najosnovniju. AKO se Dunav uliva u Savu - a velika većina ljudi sa više od pola analfabetskog lursa u Evropi čulo je za Dunav - onda ili ne zna da se manja reka uliva u veću - ili ako je čula onda toliko nema razvijeno osnovno logičko razmišljanje da se upita "ček, a ako sam čula za Dunav a on se uliva u nešto, pa koliko li je to nešto?"

2. Nije proverila.

3. Načula je nešto ali pogrešno zapisala (vidi i pod 1 & 2).

N-E-O-P-E-V-A-N-A

A mogao bi neko i neki link da mi postira
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:10 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

Samo na osnovu ovoga tvrdim da je reč o neopevanoj budali, ut to još i neprofesionalnoj, nesnalažljivoj i štagodoćete

kad bi ti znao koliko anglosaksonci nemaju pojma o istocnoj evropi, promenio svoju izvaju u
a)anglosaksonci su neopevane budale
b)da, to i nije bas previse bitna stvar koja bi morala da se zna by hearth

link ti je jedan od mojih davnih blogova

ja se u ovu pricu vise necu ukljucivati
kukusigameni kukusigameni 00:12 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

Samo na osnovu ovoga tvrdim da je reč o neopevanoj budali, ut to još i neprofesionalnoj, nesnalažljivoj i štagodoćete


E sad je ne opra ni Sava ni Dunav.
krkar krkar 00:22 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

kad bi ti znao koliko anglosaksonci nemaju pojma o istocnoj evropi, promenio svoju izvaju u
a)anglosaksonci su neopevane budale


Kad bi ti znao koliko ja Anglosaksonaca znam koji jaaaaako puno znaju o raznoraznim aspektima Istočne Evrope, od geografije, preko političke tradicije, vojne istorije, endemskih vrsta biljaka, mineralogije, tradicionalnih verovanja, savremene poezije, slikarstva...

Biće da je ipak stvar u izboru Anglosaksonaca.

No, pošto nećeš da se udostojiš ni link da postaviš i ja se isključujem.
yugaya yugaya 00:23 06.07.2010

Re: evo, evo link :)

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 07:53 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

No, pošto nećeš da se udostojiš ni link da postaviš i ja se isključujem.

pa, rekao sam ti o cemu se radi. nego, nema veze, davno je to bilo...
krkar krkar 08:07 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

pa, rekao sam ti o cemu se radi. nego, nema veze, davno je to bilo...


Hvala, ne treba, našla se još sinoć dobra duša koju nije mrzelo da postira link (i uredno joj zahvaljujem). Pročitao i neću da komentarišem osim: autorka jeste neopevana budala ali tekst ne odražava tipično viđenje samo neopevanih budala nego i većine ne-sadomazohističkog sveta kojem celodnevno bavljenje Srbijom i Srbljima nije permanentna fiksacija.
angie01 angie01 08:48 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

A ozbiljno mislim da nema potrebe za advokatisanjem.


uopshte ne advokatishem-ti si postavila mishljenje, kao da je neprikosnoveni profil- a ja samo kazem, da to nije tako-i shto bi to odmah bilo advokatisanje.

uopshte ta prozivka- da se ne "advokatishe", kada se ne slazesh sa nekim loshim mishljenjem-je deo jednog miljea,kome barem mi se chini, ne bi bash zelela da pripadash.

pri tome-chim neko nekog napadane-ona rulja shto se stushti je ok, chak se i tapshe!
Biljana 77 Biljana 77 08:57 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

ti si postavila mishljenje, kao da je neprikosnoveni profil
Ja sam stavila smiley-a i mislim da to dovoljno govori o ozbiljnosti i neprikosnovenosti. Uopšte se ne smatram pozvanom da na osnovu blogova i komentara profilišem ljude, a sa Aleksandrom sam se glede njegovih stavova (sa kojima se mahom slažem) i glede načina na koji ih iznosi (koji mi se ne dopada) davno objasnila. I još jednom,
kukusigameni kukusigameni 09:00 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

PRAVDA ZA STOSICA!

angie01 angie01 09:05 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

takođe, mislim da je sam post bespredmetan, tu stvar smo elaborilali milion puta na ovom blogu (blogu b92), i nama tridesetak je to jasno. ako neko želi da ide u dalju akciju ili edukaciju drugih, nek izvoli dalje od ovog mesta. to bi jedino imalo smisla.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:47 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

šta, kao, ima nas više? pedesetak? ah, izvinjavam se...
kada bi me zaobišla i odgovarala samo na moje komentare upućene tebi (kojih nema, naravno), bilo bi nekako primerenije

ps. plz, ne odgovaraj mi, ok?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:00 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

MikiMedic
kazem samo da eu nije ono sto vecina u srbiji misli da jeste.

pa, ti ne zivis u EU, kako mozes da dajes tako defintivne ocene o necemu o cemu nemas iskustva?
mikimedic mikimedic 14:27 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

pa, ti ne zivis u EU, kako mozes da dajes tako defintivne ocene o necemu o cemu nemas iskustva?


mozda zato sto sam specijalizirao pravo eu?

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:18 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

mozda zato sto sam specijalizirao pravo eu?

i ti si na osnovu specijalizacije iz prava, doneo stavove koje se ticu zivotnih problema.
sad mi je ovo bas zanimljivo da mi objasnis, kako ti je pravna eu regulativa naucila da tamo nije sve sjajno?
(znaci, pricamo normalno, bez ismejavanja i slicnih gluposti-ozbiljno te pitam)
mikimedic mikimedic 15:44 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

.
mikimedic mikimedic 15:46 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

i ti si na osnovu specijalizacije iz prava, doneo stavove koje se ticu zivotnih problema.
sad mi je ovo bas zanimljivo da mi objasnis, kako ti je pravna eu regulativa naucila da tamo nije sve sjajno?
(znaci, pricamo normalno, bez ismejavanja i slicnih gluposti-ozbiljno te pitam)


ko je rekao da nije sjajno?

u vecini drzava clanica (ne svim), jeste, prilicno je ok.

drzave su moderne, razvijene, a taj razvoj je zasnovan prvenstveno na visegodisnjoj poptunoj vladavini prava (dobro, malo i na onome sto su pokupili po kolonijama).


a eu regulativa sa uspostavljanjem vladavine prava nema ama bas nikakve veze veze. sto ces najbolje laicki ukapirati ako pogledas rumuniju i bugarsku -- kakva je situacija sa vladavinom prava tamo.

dupli, sorry.
angie01 angie01 17:51 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

ah, izvinjavam se...


al' neshto gluplje i sa josh vishe arogancije napisano, nisam skoro prochitala- pa sam morala, jer tvoje mudrolije uglavnom ni ne chitam!


kada bi me zaobišla i odgovarala samo na moje komentare upućene tebi (kojih nema, naravno), bilo bi nekako primerenije


ovo je blog- pa sad, kad si vec javno postavila-imash i taj rizik, da ti ne odgovaraju samo onih tridesetak, pa ne vidim shta je tu neprimereno, sem tvog overijakshna, da simibashrekla, al' dobro- svako kako ume i s chim raspolaze, a ti i onako imash te tvoje shtojedinikapiraju, pa shta te briga!:))))

ps. plz, ne odgovaraj mi, ok?


pa znash kako,ti si meni odgovorila, a ja samo nakachila samjli s utiskom koji ostavlja tvoj post,.... al' kapiram da je to previshe za tebe i tvoje radove!


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:10 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

jbt, ng, ima li kraja, dear, a? pazi sad: kraj.
angie01 angie01 18:30 06.07.2010

Re: jos par cinjenica

jbt, ng, ima li kraja, dear, a? pazi sad: kraj.


ja sam fajn, ne brini:))),..a i k'o shto rekoh, ne treba da mashesh sa tim jeftinim fazonima-ako si vec spremna da kazesh,i svaki put pritrchish da pljunesh, onda ne sviraj drugima kraj, dovoljno je da ga ti odradish !
krkar krkar 18:34 05.07.2010

Jedna cura - dva pandura

Biljana 77 Biljana 77 18:36 05.07.2010

Re: Jedna cura - dva pandura

Pitala sam se ko će da se seti.
angie01 angie01 18:38 05.07.2010

Re: Jedna cura - dva pandura

krkar


hej krkar,-bash obozavam!
ecce-florian ecce-florian 22:57 05.07.2010

Re: Jedna cura - dva pandura

odje mora doć' cenzura
sybil sybil 18:35 05.07.2010

evo slicne

usa scene, dozivela ja pre neki dan. stojim u redu u onom djavolu gde se kupuje kozmetika i suplementi. paralelno se ubacuje starija zena, napravi se luda, kao gleda shampone i pre mene se naguzi da plati. ja se iznerviram, pridjem joj i kazem-znate li da nije kulturno, a nije ni dozvoljeno da se gurate preko reda. ijao, izvinjavam se, nisam znala. - nije tacno, znali ste, samo obratite paznju sledeci put, moracete da platite 200 dolara. akcenat nije bio americki, zena je odnekuda iz istocne evrope.
mikimedic mikimedic 18:38 05.07.2010

Re: evo slicne

moracete da platite 200 dolara.


Biljana 77 Biljana 77 18:41 05.07.2010

Re: evo slicne

samo obratite paznju sledeci put, moracete da platite 200 dolara

Sitnih necivilizovanih duša ima svuda, ali negde društvo sankcioniše takvo ponašanje, a negde ga ignoriše.
sybil sybil 18:55 05.07.2010

Re: evo slicne

pise= please queue here, penalties $ 200 apply
NNN NNN 19:08 05.07.2010

Simbioza

Ovima što parkiraju na pešački prelaz može slučajno neka budala da odvali retrovizor a oni ne plate višestruko skupljeg pauka i "svima lepo"
krkar krkar 19:13 05.07.2010

Re: Simbioza

NNN
Ovima što parkiraju na pešački prelaz može slučajno neka budala da odvali retrovizor a oni ne plate višestruko skupljeg pauka i "svima lepo"


Ja sam pre neki dan, da ne bih udario dva balavca (suvozač bez kacige) na skuteru i bacio ih pod kamion (a sve to samo 20 metara pošto sam već jednom žestoko kočio da ih ne udarim), namerno skrenuo udesno u autobus parkiran na stanici i napravio sebi 300€ štete (i prijavu sudiji za prekršaje jer je bio autobus GSP-a, malo oguljena farba ali siroma' vozač insistirao na policijskom zapisniku da mu ne naplate iz džepa).

Nisam ni u jednom trenutku trenutku zažalio što dva glupa i bahata balavca nisam gurnuo pod kamion. Ali jesam što mi posle nisu bili pri ruci da vozaču lupim šamarčinu.

Jer, niko nije. I taj klinac i dalje vozi ovim gradom na pozajmljenom vremenu.
mikimedic mikimedic 19:19 05.07.2010

Re: Simbioza

Ali jesam što mi posle nisu bili pri ruci da vozaču lupim šamarčinu.


a najvise volim frajere koji voze motore sa kacigom, po ps-u, a pozadi ribu... bez.

doslo vreme krkaru davati preporuke.
krkar krkar 19:43 05.07.2010

Re: Simbioza

doslo vreme krkaru davati preporuke.


Pazi samo da ne saznaju tvoji, pu, pu, dalekobilo
krkar krkar 19:44 05.07.2010

Re: Simbioza

a najvise volim frajere koji voze motore sa kacigom, po ps-u, a pozadi ribu... bez.


P.S.
Riba obavezno mora da bude u štiklicama, po mogućstvu papuče sa štiklom od 12cm. Minić da se spusti do pola dupeta kad sedne, da se vidi kako kanapče od tangi lepo izlazi iz gujce
mikimedic mikimedic 19:47 05.07.2010

Re: Simbioza

Pazi samo da ne saznaju tvoji, pu, pu, dalekobilo

angie01 angie01 20:08 05.07.2010

Re: Simbioza

Riba obavezno mora da bude u štiklicama, po mogućstvu papuče sa štiklom od 12cm. Minić da se spusti do pola dupeta kad sedne, da se vidi kako kanapče od tangi lepo izlazi iz gujce


a, kao vi ne zevate u iste,..pa zbog tog utiska je i kostimacija!

(bivhsa suvozachica, al u kombinezonu i s kacigom)
mikimedic mikimedic 20:12 05.07.2010

Re: Simbioza

a, kao vi ne zevate u iste,..pa zbog tog utiska je i kostimacija!


zevamo. ali to nije tema.

mene zanima kako tom majmunu ne padne na pamet, ako vec hoce i da krsi propise i da bude frajer, da da kacigu ribi, da bi zaista bio frajer?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:16 05.07.2010

Re: Simbioza

mene zanima kako tom majmunu ne padne na pamet da, ako vec hoce i da krsi propise i da bude frajer, da kacigu ribi, da bi zaista bio frajer?

a) na'vatao ribu u gradu, pa nema rezervnu kacigu
b) ima rezervnu kacigu ali riba voli da joj kosa vijori na vetru i te se stilski uklopi u onaj G-string koji seva zbog na struk podignutog minića
mikimedic mikimedic 20:23 05.07.2010

Re: Simbioza

a) na'vatao ribu u gradu, pa nema rezervnu kacigu


poenta je bila da joj frajer da njegovu kacigu... ako je frajer.

a ako voli da joj se viori na vetru, onda zaista ... kako bese, sta to bese...mozak.
krkar krkar 20:25 05.07.2010

Re: Simbioza

angie01
Riba obavezno mora da bude u štiklicama, po mogućstvu papuče sa štiklom od 12cm. Minić da se spusti do pola dupeta kad sedne, da se vidi kako kanapče od tangi lepo izlazi iz gujce


a, kao vi ne zevate u iste,..pa zbog tog utiska je i kostimacija!

(bivhsa suvozachica, al u kombinezonu i s kacigom)


Ceo život vozim motor i, osim možda kad sam bio baš klinac, nikad nisam nikoga stavio iza sebe bez kacige. A za bilo koji duži put i kombinezona.

Te sa papučicama i tangicama najčešće viđam pored puta pokrivene čaršavom.

Mada, sreća je čudna stvar. Pre rata vraćamo se nas trojica sa Avale, taman pao mrak. Jedan pokupio u bašti hotela devojčicu nekakvu, naravno bez kacige. Vozimo kroz Vojvode Mišića prema gradu, stanemo na crveno na raskrsnici Ruske. Upali se zeleno, onaj sa ribom, frajer, da se pokaže odvrne gas (Honda 750). Na prelazu preko puta Sajma (nije bio tad podzemni a ni ograda) sa pešačkog ostrva na sredini krene pešak na svoje crveno, nije ni gledao. Udario ga je direktno sa 120-130 na sat, na naše oči. Devojčica je letela bar 10 m u vazduh i napravila 4 ili 5 salta, sećam se da mi je delovalo kao usporen film. Pala je na dupe i sasvim malo se ugruvala. On je, i pored kacige i prave jakne bio mrtav-mrtvicijat na mestu, klizao je po asvaltu i udario glavom u ivičnjak. Pešak takođe vrlo mrtav na mestu, pocepan. Ona se diže i osvrće se gde joj je tašnica.
mikimedic mikimedic 20:26 05.07.2010

Re: Simbioza

(bivhsa suvozachica, al u kombinezonu i s kacigom)


milena dravic, ti li si??
krkar krkar 20:28 05.07.2010

Re: Simbioza

a) na'vatao ribu u gradu, pa nema rezervnu kacigu


Dok sam navatavao ribe uvek sam nosio rezervnu kacigu u koferu.

I mogu da vam kažem da si veći frajer kad joj izvadiš i kacigu, padaju na to skroz.

A kosa može da bude vrlo seksi i ispod kacige.
mikimedic mikimedic 20:30 05.07.2010

Re: Simbioza

Pre rata vraćamo se nas trojica sa Avale, taman pao mrak. Vozimo kroz Vojvode Mišića prema gradu, stanemo na crveno na raskrsnici Ruske


kuda ti to ides na avalu?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana