Budućnost

KVAKA 22

Bojana Maljević RSS / 10.07.2010. u 01:43

Dok se kod Jelice vodi rasprava: "podela ili ne" (kao da nas uopšte sada to neko pita), setih se razgovora na tu temu još '89. u kući moje pokojne baka Jelice, tek što je napustila Gnjilane... Tada te priče nije razumeo niko ko nije tamo živeo..... Ali bitnija stvar, malopre sam čula reakcije rodbine i prijatelja koji su još uvek dole. Kažu: počelo je konačno odbrojavanje. Uglavnom broje sate do iseljenja. Toliko o tome kakva je situacija. Uz tihi šapat da se potpuno slažu sa izjavom Predsednika Tadića:

"Redžepijeva izjava pretnja ratom" 9. jul 2010. | 22:01 -> 22:30 | Izvor: FoNet, Tanjug

Beograd -- Predsednik Srbije Boris Tadić smatra da je izjava Bajrama Redžepija, ministra policije u privremenoj vladi Kosova otvorena pretnja ratom. 

... 

— Pa onda, treba li državu opet povećati? Ona zdrava država nije više dovoljna, nego se sad mora ispuniti gomilom naroda koja u državi nije više radi potrebe, a tu spadaju, na primer, svi lovci i glumci, mnogi koji imaju posla sa slikanjem i bojama, mnogi opet koji se bave muzikom, pesnici i njihovi pomoćnici: rapsodi, igrači, preduzimači i zanatlije koji prave sve moguće sprave, a, pre svega, stvari kojima se kite žene. Potreban će nam biti i veći broj slugu. Zar misliš da će nam  biti potrebni i domaći učitelji, dadilje, služavke i sobarice, berberi i onda, opet, hlebari i kuvari? Potrebni će nam biti i svinjari, jer toga u onoj državi nismo imali; ta nije bilo potrebe. U ovoj državi, međutim, biće nam potrebne i svinje i druga najraznovrsnija stoka, ako hoćemo da jedemo, zar ne?

— Razume se.

— Onda će nam, kod takvih načina života, lekari biti potrebni svakako u većoj meri nego ranije?

— Mnogo više.

— A i zemlja koja je dotle bila dovoljno velika da ishrani sve, biće mala i nedovoljna. Kako ti misliš?

— Kao i ti.

— Onda ćemo od svojih suseda odrezati zemlju, ako želimo da je imamo dovoljno i za pašu i za zemljoradnju, a isto će tako oni uzeti od naše zemlje, ako i oni pređu granice najpotrebnijeg i počnu da teže za imanjem bez granica?

— Tačno je.

— Pa onda ćemo imati da ratujemo, Glaukone, zar neće to tako biti?

— Hoće, sigurno.

— Nemojmo još govoriti ο tome — rekoh — da li rat donosi dobro ili zlo, već ostanimo pri ovome: pronašli smo u čemu je začetak rata, koji je i za države i za pojedince izvor i povod za zlo.

— Svakako.

— Pa onda naša država mora postati još veća, ο prijatelju, i to ne samo malo nego za celu jednu vojsku koja će ići u rat i koja će se boriti protiv neprijatelja za celokupno imanje i za sve što smo upravo pomenuli.

— A zar sami građani nisu u stanju da to učine? — upita on.

— Ne — odgovorih — ako smo i ti i svi mi imali pravo u onome što smo tvrdili kad smo najpre osnovali svoju državu. Složili smo se, ako se sećaš, da jedan čovek ne može dobro obavljati mnoge poslove.

— Pravo kažeš —reče on.

— A zar ti se ne čini da je ratovanje veština?

— Nesumnjivo je veština.

— Treba li se više brinuti ο obućarstvu nego ο ratovanju?

— Nipošto.

— A ipak smo, da bi obućarski posao bio lep, zabranili obućaru pokušaj da ujedno bude i zemljoradnik. Tako smo i svima ostalima dodelili samo po jedan posao, onaj za koji je svaki od njih izgledao po svojoj prirodi najsposobniji i koji bi imao da obavlja lepo i celog veka, ne vodeći računa ο drugim poslovima i ne propuštajući pravo vreme. A zar nije naročito važno da se poslovi oko ratovanja pravilno izvrše?

....

Platon, Država

p.s.

Da, znam: i meni je Platon drag ali mi je istina draža.

Preporuka za slušanje muzike, uz podsetnik o Utopiji. Niko ovo ne svira tako dobro kao Sloba Salijević. Jednom, pre tačno 15 godina, svirao mi je na uvo. Moja pokojna baka Jeca i ja slušale, ni reč nismo progovorile. A znam, iste su nam slike bile pred očima. 

 

 

 

 



Komentari (207)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Inner Party Inner Party 17:05 10.07.2010

Re: Tadic jeste

jaksa scekic

Sto se tice Kosova, kako se bude priblizavao dan sudske odluke, tako ce i rasti tenzija.


Da, ovo bas upada u oci. Tenzije znace da ipak nije svejedno sta ce reci MSP. Dakle najverovatnije nema nista od one price da ce odluka MSP-a biti za kacenje macku o rep, to jest nece biti bas krajnje neobavezujuca...


skyspoter skyspoter 15:51 10.07.2010

World | July 10, 2010, Saturday

Bojana Maljević Bojana Maljević 16:13 10.07.2010

Re: World | July 10, 2010, Saturday

Serbia to Swap Territories with Kosovo, Unblock UN Membership

Prime Minister Hashim Thaci has told Kosovo’s MPs to disregard any claims that the Kosovo government has floated ideas for exchanging territories with Serbia.
jaksa scekic jaksa scekic 16:43 10.07.2010

Srpski Monti Hol problem

Ako uzmemo da u ovom trenutku postoje tri ozbiljna kandidata za premijera za nekoliko godina.
1. Tadic
2. Nikolic
3. Dacic


kakve sve kombinacije postoje:

[/url][url=http://blog.b92.net/text/13932/Monti-Hol-ili-zasto-kucamo-na-pogresna-vrata/]

Izvinjavam se na trolu-ali cekam Nsarskog da nam objasni
Bojana Maljević Bojana Maljević 17:00 10.07.2010

Re: Srpski Monti Hol problem

kakve sve kombinacije postoje:

Hehe.... hvala na odlicnom linku.
Prepustam ekspertima procenu kombinacija, jer tipujem na nekog pod 4.
Dakle, van ove liste. Sto postavlja sasvim novi matematicki problem, ali je za njega rano
sybil sybil 16:48 10.07.2010

gde je krkar

da ovo komentarise, nista bez njega.
tyson tyson 17:11 10.07.2010

Kosovo


Čini mi se da i armchair generali i profesionalni aktivisti u svojim teoretisanjima i omiljenim međusobnim čarkanjima zanemaruju najvažnije - ljude koji tamo, na tom Kosovu, treba da žive jedini život koji imaju. Preko njihovih leđa se odmeravaju mišići, demonstrira sopstvena multikulturalnost i pacifizam, osmišljavaju se i propadaju grandiozne strategije, iseljavaju ih unapred u stotinama hiljada ili ih se ukopava u rovove na Ljubinom Grobu, a oni su ti koji ova smutna vremena treba da dožive i prežive.

Verujem da svi oni, i dobri i loši, i ostrašćeni i fatalisti, i oni koji se dobro snalaze i oni koji jedva preživljavaju, na kraju dana kao i svi mi žele samo da žive normalnim životom. Čini mi se da o njihovom normalnom životu niko naročito ne razmišlja, od bloga B92 do Prištine, Beograda, Monsa, Pensilvanija avenije i istočnog Menhetna.



Što se tiče setne muzičke podloge, kad dođe časak ja ću oponašati besmrtnog Batu Stojkovića; na sahrani mi neće držati govore a grobljanski orkestar će me ispratiti uz 'Stani, stani Ibar vodo'.
Uz dužno poštovanje maestru Salijeviću, meni je srcu milija klasična izvjedba starog barda Gojkovića; uz neponovljiv glas, aranžman ima onaj karakteristični dert, karasevdah orkestra koji u pet izjutra svira jedinom preostalom astalu u ćošku kafane, matorim ljudima koji plaču, ljube se i krše čaše prisećajući se svih pogrešnih odluka koje su doneli, i bolje prošlosti koja se nikada neće vratiti.





Bojana Maljević Bojana Maljević 17:53 10.07.2010

Re: Kosovo

a oni su ti koji ova smutna vremena treba da dožive i prežive.

Tačno. Samo što ta smutna vremena oni već dugo žive. Na primer, moja familija već u nekoliko generacija.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:51 10.07.2010

Re: Kosovo

Čini mi se da i armchair generali i profesionalni aktivisti u svojim teoretisanjima i omiljenim međusobnim čarkanjima zanemaruju najvažnije - ljude koji tamo, na tom Kosovu, treba da žive jedini život koji imaju. Preko njihovih leđa se odmeravaju mišići, demonstrira sopstvena multikulturalnost i pacifizam, osmišljavaju se i propadaju grandiozne strategije, iseljavaju ih unapred u stotinama hiljada ili ih se ukopava u rovove na Ljubinom Grobu, a oni su ti koji ova smutna vremena treba da dožive i prežive.

Verujem da svi oni, i dobri i loši, i ostrašćeni i fatalisti, i oni koji se dobro snalaze i oni koji jedva preživljavaju, na kraju dana kao i svi mi žele samo da žive normalnim životom. Čini mi se da o njihovom normalnom životu niko naročito ne razmišlja, od bloga B92 do Prištine, Beograda, Monsa, Pensilvanija avenije i istočnog Menhetna.

Milan Karagaća Milan Karagaća 10:15 11.07.2010

Re: Kosovo

Čini mi se da o njihovom normalnom životu niko naročito ne razmišlja, od bloga B92 do Prištine, Beograda, Monsa, Pensilvanija avenije i istočnog Menhetna.

E to je prava ocena odnosa svih prema Kosovu.
Kosovo im sli samo za lične promocije, opravdanje za ono što čine ili ne čine, a kako je narodu tamo i jednom i drugom nikoga baš mnogo briga nije.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:01 11.07.2010

Re: Kosovo

Tačno. Samo što ta smutna vremena oni već dugo žive. Na primer, moja familija već u nekoliko generacija.



To nije slucaj samo sa tvojom familijom u Gnjilanu, već je to differentia specifica Balkana. Znam da to znaš, al mora da se uvek kaže.

Jednom, kad sam bila klinka, u Kanadi sam igrala neku glupu igru, kao, koliko ćes da živis, pa se nešto računa po dužini života baba, deda, tj predaka. Nije bitna glupa igra, al kad sam rekla da mi na primer baba po ocu živela trideset i neku godinu, pa deda oko 40, pa tetka 25, pa braća i sestre od tetke, samo godinu, odnosno, tri i pet, pa sve tako nešto, pripadne mi muka od sažaljivih pogleda blentavih Kanadjana, po sistemu, jadni oni, od kakvih su to bolesti umrli.

Kažem, nisu od bolesti, pobili ih, ubijeni. Balkan.

E tek onda sam se osećala bedno, od zgranutih pogleda.

Baba i deda koje pominjem, živeli su na planini Grmeč, isto selo ko od Branka Čopića, isti mentalitet. Tamo su stigli njihovi preci iz Dalmacije, bežanija neka isto. Tamo su ih zaklali, sa sve ćerkom i njeno troje dece i sinovima i ostalom rodbinom. I hvala bogu da mog ćaleta nisu. Ali on nikada više, od te četrdesetineke, nije otišao u svoje rodno selo, iz koga je otišao kad je imao 15 godina. Nije ni pričao o njemu. Samo retko, o nekim trešnjama i lepoj prirodi.

Kažu da tamo još postoje neke od Kneževića trešnje. Za drugo ne znam. Pročitala sam i da je to selo sad muslimansko. Kneževića tamo odavno nema.

I šta sad? Jel ja treba da ludim zbog toga? Mrzim ovog onog? Priželjkujem osvetu i odmazdu?

Gnjilane je svuda. Balkan.

Valja naučiti da se živi zajedno. Nema drugog rešenja. Čak i kada padaju teške i neprimerene reči. Onda živeti pored, dok ne može zajedno. Biće jednom, ja verujem.





Ivana Knežević Ivana Knežević 20:11 10.07.2010

Menjam nepostenje za malog R.

Tuzan blog, Bojana. Te licne note rastuze jos vise.

Kad bi ljudi poceli od tacke da zele da razrese sukob - bilo koji - nema sumnje da bi ga resili. Ljudi su sposobni. Stiglo se do Meseca. Leti se brze od zvuka. Postoje vakcine. Deca se radjaju iz tudjih majki... Ljudi mogu puno. Nije to nepoznato, ali iz nekog razloga treba redovno podsecati.

Sukobi koji dugo zive, nadzive i progutaju generacije ljudi se bez izuzetka zasnivaju ne na strastima vec na nepostenju.

Problem nepostenja u ljudima nije neresiv, ali niko nema vremena da ga resava. Verovatno ni interesa. Nasuprot tome, rezultati nepostenja se slave na razlicite nacine. Od klasnog sistema do nacionalnog ponosa, i mnogo dalje i dublje i zapetljanije.

Nema svrhe da nastavim dalje, ne znam ni da bih stigla do neke poente, ali vredi reci: duboko mi je zao zbog svega i svakoga izgubljenog, zbog prezivljenih trauma, zbog zla koje kao da sada raste i samo od sebe. Ne bi smelo, ne bi trebalo tako. To bi mogao da bude jedan pocetak.

Respect.
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:39 10.07.2010

Re: Menjam nepostenje za malog R.

Kad bi ljudi poceli od tacke da zele da razrese sukob - bilo koji - nema sumnje da bi ga resili.

Da, ali u realnom životu to izgleda kao jedna od teza iz Platonove idealne države
Na žalost je tako.
Unfuckable Unfuckable 20:32 10.07.2010

nemam mnogo toga

da kažem o trenutnoj situaciji oko Kosova, a ne želim da ponavljam već izrečene stavove nekih komentatora.
No, to ne treba da me spreči da mahnem autorki bloga uz opasku (mali centaršut za troll) da je Krlov autfit u Savetu bezbednosti bio za čistu desetku, sa posebnim akcentom na naočare
Tako se predstavlja blog B92 u belom svetu, bravo za Krla
sybil sybil 20:46 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ako je Krle napisao govor, onda stvarno svaka cast, sve je bilo super
yugaya yugaya 22:30 10.07.2010

Re:nemam mnogo toga

dve po usima za prevodioca zbog koriscenja distort kao prideva.
mlekac mlekac 23:17 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
da kažem o trenutnoj situaciji oko Kosova, a ne želim da ponavljam već izrečene stavove nekih komentatora.
No, to ne treba da me spreči da mahnem autorki bloga uz opasku (mali centaršut za troll) da je Krlov autfit u Savetu bezbednosti bio za čistu desetku, sa posebnim akcentom na naočare
Tako se predstavlja blog B92 u belom svetu, bravo za Krla

Gde je fotka? Da vidimo i mi koji smo to propustili...
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:22 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

No, to ne treba da me spreči da mahnem autorki bloga


uz opasku (mali centaršut za troll) da je Krlov autfit u Savetu bezbednosti bio za čistu desetku, sa posebnim akcentom na naočare

Jeste, da. A kad bi samo znao kako je izgledao dan po povratku... Ja ga slučajno srela u ulici Makedonskoj (to je zato što mi je mama makedonka) inače bismo se verovatno sreli u Kosovskoj
Tako se predstavlja blog B92 u belom svetu, bravo za Krla

I ja vičem, bravo.
Unfuckable Unfuckable 23:24 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

A kad bi samo znao kako je izgledao dan po povratku...

pretvorio sam se u uvo (oko, whatever)
...neko post-punk izdanje, hm?
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:32 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

...neko post-punk izdanje, hm?

Ne, moram da te razočaram. Bio je lep, uredan, svetao. Skroz.
tyson tyson 23:34 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

pretvorio sam se u uvo (oko, whatever)
...neko post-punk izdanje, hm?

Ma jok; u šuškavoj kineskoj trenerci i 'Jugoplastika' braon plastičnim papučama, raščupan i neobrijan, sa roze kesom s pola hleba, jogurtom i 'Novostima' u ruci

Stajao pored drveta s kerom na povodcu, čekajući da se ovaj najzad smisli i obavi posao.




Unfuckable Unfuckable 23:36 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ma nisam razočarat, naprotiv!
Meni je super ta pozitivna promocija bloga B92 po ulicama Beograda i Njujorka, (pa i unutar institucija!) od strane druga Krla, podržavam apsolutno.
Za sledeći SB neki bedž, diskretan, da mu namenimo, a?
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:42 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Za sledeći SB neki bedž, diskretan, da mu namenimo, a?

Dobra ideja. Evo ja imam razne neke. Na primer iz "Star Wars". Kako ti to zvuči? Pazi, odlično izgledaju.
mlekac mlekac 23:44 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
ma nisam razočarat, naprotiv!
Meni je super ta pozitivna promocija bloga B92 po ulicama Beograda i Njujorka, (pa i unutar institucija!) od strane druga Krla, podržavam apsolutno.
Za sledeći SB neki bedž, diskretan, da mu namenimo, a?

Ajde da vam verujem na rec kad niko nece da okaci fotku...
Unfuckable Unfuckable 23:47 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

zvuči retro ali dobro.
Onda ispod ide maja diskretno ispisana, recimo

tyson tyson 23:54 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Za sledeći SB neki bedž, diskretan, da mu namenimo, a?






Bojana Maljević Bojana Maljević 23:56 10.07.2010

Re: nemam mnogo toga

zvuči retro ali dobro.



Slušaj, unfuck, lako je tebi da se šališ. Ja kad se šalim - on se naljuti.
Zato moram da prestanem, ali se slažem za majicu
Unfuckable Unfuckable 00:09 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

malo opušteniji nastup, ono : frizura, očale, sako, bedž (da skrene pažnju i poremeti koncentraciju okolini), maja ispod (skriveni adut, sa sve natpisom), farmerke i cipele (jbg, ipak je to SB!) dakle nešto a la Elvis Costello 21. veka, mislim da bi bilo sasvim primećeno i ubitačno.
Kao detalj koji bi trebalo da dotuče konkurenciju (ili kako se sve to tamo zove) preporučam džepnu maramicu "Finale Kupa Šampiona, Beograd 30.maj 1973, Ajaks - Juventus" (imam je negde pa mogu za skromnu svotu da ustupim) ili bar značku sličnog tipa



nisu ni te značke loše, mislim da će se ponovo vratiti u modu (nešto sam dobar s modom ovih dana, primećujete, ide mi) ja sam recimo imao onu Jugoslovenskih železnica, sjajan pis ov art
(i naravno onaj svima poznati potpis Najvećeg sina, ali to sam kačio samo "za uveče" kada idem da se mangupiram)
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:14 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

"Finale Kupa Šampiona, Beograd 30.maj 1974, Ajaks - Juventus"

Pazi: tada sam bila stara tačno 2 dana
(i naravno onaj svima poznati potpis Najvećeg sina, ali to sam kačio samo "za uveče" kada idem da se mangupiram)

Molim te prestani. Budiš moje traume iz detinjstva. Znaš da nikad nisam polagala pionirsku zakletvu, nikad nisam dobila maramu (a ni značku). Ili to nisam pričala?
ivana23 ivana23 00:16 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

i naravno onaj svima poznati potpis Najvećeg sina, ali to sam kačio samo "za uveče" kada idem da se mangupiram


Unfuckable Unfuckable 00:20 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

editovao sam gore ('73) pošto i moja mala memorija ponekad trokira, izvinjavam se ali tada si (eventualno) "bila u planu"
Nećemo pionirsku da mu kačimo ipak je Krle jedan od nas.
(troll: gledam ja tako Krla u SB, gledam.... i uhvatim sebe kako navijam "banuj ga, Krle, iz lakta!". Mrakkk)
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:25 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

(troll: gledam ja tako Krla u SB, gledam.... i uhvatim sebe kako navijam "banuj ga, Krle, iz lakta!". Mrakkk)



Stvarno je jeziv trol. Ali nema veze. Meni je ionako mučno da pričam o temi o kojoj nisam ni želela. No me Jelica razvalila (ne naša sa bloga nego moja baka :).
mlekac mlekac 00:49 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ivana23
i naravno onaj svima poznati potpis Najvećeg sina, ali to sam kačio samo "za uveče" kada idem da se mangupiram



Ma ne ta, ivana, bila je ona kao livena, samo potpis, bez pozadine...
Unfuckable Unfuckable 00:50 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

samo potpis, bez pozadine...

ta, ta !
mlekac mlekac 00:53 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
samo potpis, bez pozadine...

ta, ta !

Ma znala sam, cim si pomenuo vecernju varijantu.
E, al' zamisli, nigde slike na NET-u.
Moraces da je uslikas i okacis, da obrazujemo mladje generacije.
Unfuckable Unfuckable 01:04 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ja sve vreme, skroz dekoncentrisan i poprilično pogođen saznanjem, mozgam kome bih tražio odštetu u slučaju takve nesreće - da ostanem bez zakletve & marame - koja je zadesila Bojanu, majkemi
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:04 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ja sve vreme, skroz dekoncentrisan i poprilično pogođen saznanjem, mozgam kome bih tražio odštetu u slučaju takve nesreće - da ostanem bez zakletve & marame - koja je zadesila Bojanu, majkemi

Trauma iz detinjstva! Pazi: ja sam se bila razbolela i poslata sam već na početku prvog razreda u Gnjilane, kod bake na lečenje. I tamo sam provela ceo prvi razred koji, dakle, nisam završila. I nisam bila prisutna kad se polagala zakletva, nisam dobila maramu i značku. Posle je bilo neophodno da moji roditelji pišu poseban zahtev da ja to dobijem, što su oni odbili. I tu se trauma nastavlja i prelazi u večnost Da tražim odštetu njima - ne mogu. Ako imaš neki drugi predlog, reci.
lakipingvin lakipingvin 02:21 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

I nisam bila prisutna kad se polagala zakletva, nisam dobila maramu i značku.


Unfuckable Unfuckable 02:27 11.07.2010

Re: maramu Vam neću oprostiti!

paziovako, ja bih ne časeći ni časa angažovao advokata i tužio Državu jer su te doveli u bitnu zabludu, a i uskratili za neponovljivi osećaj lične slobode koji greje vrat, srce und lopatice, te pripadnosti Pravom Putu:
zakletva se večito (a kako bi?) polagala oko 29. novembra (a kada bi?) i to tamo negde u Kneza Miloša (mada, možda je to ipak bilo opštinskije organizovano nekako, jbg ovo je kao neki Stari Grad) - ali def je to bio Datum.
Ako mogu da idu po kućama i pridržavaju drhturavu ruku izbušenu infuzijom a s mastiljavom olovkom međ' kvrgavim prstima (drhtavim, naravno) raznoraznim bakutama kad treba da se glasa i navuče 104%, onda ne vidim ni jedan dobar razlog zašto pionirsku maramu ne bi ponelo svako školarče tadašnje SFRJ, pa makar se nalazilo i u Gnjilanima.

(btw, jednom "klincu" koga na žalost znam - ono, "dete" ima 25-6 - preporučio sam najozbiljnije da traži odštetu od roditelja jer ne zna ko je Štulić, ali iskreno. Čovek jednostavno - ne zna. Mrakkkk - 2)

Tvoje roditelje razumem, a Državu tužiti pod hitno
(kao da gledam scenu iz "Tito i ja" gde se deda Rade Marković indirektno obraća Brozu)
mlekac mlekac 02:27 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Bojana Maljević
ja sve vreme, skroz dekoncentrisan i poprilično pogođen saznanjem, mozgam kome bih tražio odštetu u slučaju takve nesreće - da ostanem bez zakletve & marame - koja je zadesila Bojanu, majkemi

Trauma iz detinjstva! Pazi: ja sam se bila razbolela i poslata sam već na početku prvog razreda u Gnjilane, kod bake na lečenje. I tamo sam provela ceo prvi razred koji, dakle, nisam završila. I nisam bila prisutna kad se polagala zakletva, nisam dobila maramu i značku. Posle je bilo neophodno da moji roditelji pišu poseban zahtev da ja to dobijem, što su oni odbili. I tu se trauma nastavlja i prelazi u večnost Da tražim odštetu njima - ne mogu. Ako imaš neki drugi predlog, reci.

Evo ovako, samo za tebe - bez posebnog zahteva:
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:36 11.07.2010

Re: maramu Vam neću oprostiti!

paziovako, ja bih ne časeći ni časa angažovao advokata i tužio Državu jer su te doveli u bitnu zabludu, a i uskratili za neponovljivi osećaj lične slobode koji greje vrat, srce und lopatice, te pripadnosti Pravom Putu:

Unfuckable, brate, ti si meni otvorio oči. Ja tek sada shvatam zašto nisam na Pravom Putu! Odjednom, čitav moj život postao mi je jasan
(btw, jednom "klincu" koga na žalost znam - ono, "dete" ima 25-6 - preporučio sam najozbiljnije da traži odštetu od roditelja jer ne zna ko je Štulić, ali iskreno.

Slušaj, ne postoji ta odšteta koja bi to mogla da nadoknadi, prijatelju.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:38 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Evo ovako, samo za tebe - bez posebnog zahteva:

Hvala, Mlekac. Ali, bojim se, kasno je stigla. Ja sam već na takvoj stranputici da me ništa ne može spasiti.
Unfuckable Unfuckable 02:40 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Ja sam već na takvoj stranputici da me ništa ne može spasiti.

red alert!
Urgent: svim jedinicama -
Zovite Karagaću, samo On može ovo da reši.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:43 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

red alert!

Pitam se: da li me može spasiti to što svaki Džonijev stih znam napamet?
mlekac mlekac 02:50 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Bojana Maljević
red alert!

Pitam se: da li me može spasiti to što svaki Džonijev stih znam napamet?

To ti definitivno ide u pozitivno brojanje, mada, ne tvrdi unapred da znas bas SVAKI. Kad mu izidju sabrana dela, mozda se svi grdno iznenadimo...
Unfuckable Unfuckable 02:53 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ništa bez činodejstvujuščeg (ovo k'o praviteljstvujušči, jbt krenulo me!) egzorcizma, okrepljuje pa i veseli. A znam da će i Wua
Džoni je, zbog sebi svojstvene neuklopljivosti (i - neukopljivosti!) druga šolja kafe/čaja/žuči, svakako pomaže da se u Paklu dobiju bolja sedišta
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:56 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Pa dobro sad, svaki... Ne znam da li je svaki ali ladno bih svakom po tom pitanju mogla na crtu da izađem
svakako pomaže da se u Paklu dobiju bolja sedišta

Vajdica.
mlekac mlekac 02:58 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Bojana Maljević
Pa dobro sad, svaki... Ne znam da li je svaki ali ladno bih svakom po tom pitanju mogla na crtu da izađem
svakako pomaže da se u Paklu dobiju bolja sedišta

Vajdica.

Bojana, koja od nas prva stigne, da pricuva jedno za onu drugu - moze?
Unfuckable Unfuckable 03:02 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

devojke - potiljak koji budete gledale ispred biće moj

a sada, nešto za laku noć:
Svi smo mi pomalo Džoni

Bojana Maljević Bojana Maljević 03:07 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Bojana, koja od nas prva stigne, da pricuva jedno za onu drugu - moze?

Moze.

a sada, nešto za laku noć:
Svi smo mi pomalo Džoni




A sada, ipak, za stvarno laku noć:

mlekac mlekac 03:11 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
devojke - potiljak koji budete gledale ispred biće moj

a sada, nešto za laku noć:
Svi smo mi pomalo Džoni


Pa ti budi dzentelmen, pa sacuvaj dva mesta PORED, ako stignes prvi. Znas ono levo i desno

Laku noc i od mene...
Milan Karagaća Milan Karagaća 12:42 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Zovite Karagaću, samo On može ovo da reši.

U kom smislu sam prozvan, moliću lepo&fino.
Preporučujem da oboje pročitate šta kaže patrijarh koji je na Kosovu živeo od 1947-1974.godine, barem njemu može da se veruje.
Unfuckable Unfuckable 13:16 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

mala šala gospon Karagaća, ništa lično
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:34 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
mala šala gospon Karagaća, ništa lično

nisam baš shvatio u čemu je šala i ništo lično ni na moj račun a lično me pominjete.
Mislim nije ništa lično prema Vama samo me interesuje šta je pisac reći hteo.
Unfuckable Unfuckable 15:21 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

da, hm, pa ovako:
imamo relativno komplikovan i vanredno redak slučaj neinicirane pionirke Bojane M. - takozvana "praznina u socijalnom odrastanju uzrokovana deficitom arhetipskih simbola" - prepoznat u sasvim neformalnom razgovoru metodom regresije, gde subjekt jasno iskazuje osećanje različitosti od druge dece sličnog uzrasta i prepoznaje suštinu problema kao i moguće posledice.
Budimo realni: biti dete bez pionirske marame tih godina moralo je predstavljati popriličan hendikep. Da ne spominjem moralne i vrednosne uzuse koje je Zakletva ugrađivala u svakoga od nas, čineći nas time jačim i nekako - postojanijim.
S obzirom na specifiku slučaja kao i osetljivost situacije prepoznao sam Vas kao nekoga ko bi sasvim lako i efikasno mogao detektovati eventualna desna skretanja i okolna lutanja i, već samom svojom pojavom korigovati ovaj (priznajmo, izuzetno redak za to doba) poremećaj.
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:38 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Preporučujem da oboje pročitate šta kaže patrijarh koji je na Kosovu živeo od 1947-1974.godine, barem njemu može da se veruje.


To Unfuckable (šapatom): Vidiš šta si sad uradio, sad ću ja opet biti kažnjena zbog tebe!
A ništa nisam uradila, ništa!

To Karagaća: Poštovanje gospodine Karagaća. Nije bilo ništa ružno, Unfuckable se malo našalio na temu moje stranputice (ne znam da li ste pročitali: nikad nisam dobila pionirksu maramu). Eto to je to. Nemojte sad Vi da se ljutite, kao da ste neki komunista ili ne daj bože Krle. Taj se stalno ljuti.

Bojana Maljević Bojana Maljević 15:43 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Budimo realni: biti dete bez pionirske marame tih godina moralo je predstavljati popriličan hendikep. Da ne spominjem moralne i vrednosne uzuse koje je Zakletva ugrađivala u svakoga od nas, čineći nas time jačim i nekako - postojanijim.

Jeste, jeste, potvrdjujem. Razuuuuuumite meeeee
Unfuckable Unfuckable 15:44 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Taj se stalno ljuti.

Možda je svojevremeno dobio dve pionirske marame nekom slučajnom greškom, dešava se?
Bojana Maljević Bojana Maljević 15:48 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Možda je svojevremeno dobio dve pionirske marame nekom slučajnom greškom, dešava se?

Da znaš da si u pravu. Ponekad se tako pravi važan da sam sad sigurna da ima dve marame.
Unfuck, ti si moje ogledalo, moj prozor u svet.
Da nije tebe, ja bih gorela u paklu, već.
I to, potpuno besvesna zašto sam u njemu.
mlekac mlekac 15:49 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
Taj se stalno ljuti.

Možda je svojevremeno dobio dve pionirske marame nekom slučajnom greškom, dešava se?


Kako bre dve????
Kome se to ikada desilo?
Unfuckable Unfuckable 15:57 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

pa ne vidim što ne bi, kad je Moka Slavnić mogao da dobije dve zlatne...



Bojana, sve te razumem (samo da nas Karagaća ne kazni da klečimo na petokrakama): ja sam naime primljen u SSOJ (to ti je ona omljadina mljada) tek u osmom razredu, a svu decu su primili u sedmom, što je na meni ostavilo izdaleka vidljive a nesagledive posledice!
mlekac mlekac 16:10 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
pa ne vidim što ne bi, kad je Moka Slavnić mogao da dobije dve zlatne...

nurudin nurudin 17:59 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
"praznina u socijalnom odrastanju uzrokovana deficitom arhetipskih simbola" - prepoznat u sasvim neformalnom razgovoru metodom regresije, gde subjekt jasno iskazuje osećanje različitosti od druge dece sličnog uzrasta i prepoznaje suštinu problema kao i moguće posledice.
Budimo realni: biti dete bez pionirske marame tih godina moralo je predstavljati popriličan hendikep. Da ne spominjem moralne i vrednosne uzuse koje je Zakletva ugrađivala u svakoga od nas, čineći nas time jačim i nekako - postojanijim.


Уф, а ја мислио Џојс тежак за читање, кад оно налетим на Unfuckable...
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:31 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

S obzirom na specifiku slučaja kao i osetljivost situacije prepoznao sam Vas kao nekoga ko bi sasvim lako i efikasno mogao detektovati eventualna desna skretanja i okolna lutanja i, već samom svojom pojavom korigovati ovaj (priznajmo, izuzetno redak za to doba) poremećaj.

Ma nema problema ali mislim da Vam je adresa malo pogrešna,ne mislim ja da u ideologijama i religijama ima bezgrešnog začeća pa tako nisam apsolutni branilac ni jedne ideologije ni religije, a druga je stvar što neko smatra da kritika jednog podrazumeva apsolutnu naklonjenost drugom. Zapravo, prava mera je da se odmereno kritikuje svagde ono što nije dobro a afirmiše ono što je napredno i progresivno.
Nisam ja nikakav žandar levak pa da se meni obraćate glede tih desnih skretanja.
Možda ste slučaj pre trebalo prijaviti nekim za koje je ne biti pionir tada ravno herojskom delu i veliki doprinos rušenju diktatorskog sistema.Ima puno takvih koji se sada hvale da su još kao mali sve dobro znali , a ne znaju da ni sada kao odrasli zapravo ne znaju.
Koliko sam shavatio iz opisa situvacije, Bojana je opravdano zbog bolesti izostala.Mislim da deca nisu odlučivala da li će biti primani u pionire ili ne ,kao što ni sada ne odlučuju da li će ići na veronauku ili građansko. Onda je primanje u pionire bilo in kao što sada svu decu kljukaju sa Svetim Savom i svetosavskom himnom. Kroz dvadeset godina imaćemo verovatno neke koji će se hvaliti kako su bili toliko napredni i svesni pa među retkima izabrali građansko umesto veronauke i bili bolesni kada su sva deca morala biti na školskoj slavi pod nazivom "Uskliknimo Svetom Savi".
Prema tome nije Bojana zbog toga desno skrenula, ima ih mnogo koji su bili žestoki levaci pa se hvalili kako su im i očevi i majke bili skojevci kada su ih pravili, pa bili veliki pioniri, omladini , članovi SKJ,a onda odjednom sve to negiraju i pričaju sada kako su se ti isti njihovi roditelji krstili dok su ih pravili a oni sve to bili lažno i sada su iskreni vernici, svetosavci, darodavci,i po porodičnom stablu antikomunisti još iz vremena Svetog Save.
Elem, ni u čemu ne treba preterivati.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:42 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Prema tome nije Bojana zbog toga desno skrenula,

Bojana uopšte nije desno skrenula.

Unfuckable misli da sam zbog toga oštećena. A ja se sa njim slažem. Jer ići u osnovnu školu a JEDINI nemati pionirsku maramu i ostalo što ide pride, razumećete da jeste trauma
Pazite: ja čak nisam smela ni da se kandidujem za slet.
Dakle, diskriminacija, samo takva.


Milan Karagaća Milan Karagaća 23:06 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Nije bilo ništa ružno, Unfuckable se malo našalio na temu moje stranputice (ne znam da li ste pročitali: nikad nisam dobila pionirksu maramu). Eto to je to. Nemojte sad Vi da se ljutite, kao da ste neki komunista ili ne daj bože Krle. Taj se stalno ljuti.

Poštovanje i Vama Bojana.Ne ljutim se niti sam taj "neki komunista", mada je šala malo neslana jer upravo implicira da sam taj neki komunista.Rado čitam Vaše tekstove, izuetno mi se svidelo kako ste odigrali ulogu u filmu "Nož"pa se prisetite dijaloga i zabluda protiv kojih ste se u toj ulozi borili da bi na kraju filma i oni koji su bili najekstremniji u zabludama shavtili da su u zabludama, da krv nema ni veru ni naciju već samo da je ljudska kako reče "Sikter efendija".Za Vašu informaciju ja sam na početku ludila govorio da bi na onom CK i predsedništvu trebalo kolektivno da pročitaju tu knjigu i pouke.
Elem, mislim da decu ne treba opterećivati sa ideologijama i kao što je nekad bilo ali ni veronaukama kao što je sada, ali ih vaspitavati i ne prepustiti ulici, učiti ih onome što je dobro. Pa i iz one pionirske zakletve kada se izbace samo dve tri ideološke floskule dobije se ono čemu zapravo uči i crkva kada se iz tog programa izbace nekoliko verskih fanatizama.
A što se Kosova tiče to je mnogo komplikovana tema a narodu na Kosovu je do zla boga život komplikovan. Svako rešenje mora prvo da ima u vidu poboljšanje uslova života naroda.
Lično mislim da izjava Redžepija služi samo njemu u smislu jes vido kako sam im reko, jer KFOR i Eulex neće dozvoliti nikakve akcije takve vrste. E sada, ako mi to proglasimo ratnom pretnjom samo mu podižemo rejting, a zna se kako država reaguje na ratnu pretnju.Ako adekvatna reakcija izostane onda je kvalifikacija neozbiljna.
Posebno komplikovano pitanje je to što mi tj. naši političari lutaju i nisu konzistentni. Dakle, ako mi i dalje priznajemo i zapravo nam je R1244 jedino što je ostalo,onda Srbiji niko ne preti ratom jer je Kosovo pod protektoratom UN i vojnom kontrolom KFOR-a.Ako smatramo da Priština priprema represivnu policijsku akciju na severu Kosova onda se o tome hitno traži razgovor sa KFOR-om i UN.Ako neko misli da treba sada to iskoristiti pa sa vojskom upasti i osloboditi Kosovo taj je najmanje 10 puta neodgovorniji od onoga koji je krenuo u rat sa NATO-om a znao je da je odnos snaga 800 prema 1, da čemo pretrpeti ljudske žrtve i razaranja i onda prihvatiti nepovoljnije uslove nego one iz Rambujea.Kažu da se samo magarac uči na sopstvenim neuspesima,a mi smo imali toliko sopstvenih promašaja da bi svako ponavljanje bila definitivna potvrda magareće pameti.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:09 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Bojana Maljević
Prema tome nije Bojana zbog toga desno skrenula,

Bojana uopšte nije desno skrenula.

Unfuckable misli da sam zbog toga oštećena. A ja se sa njim slažem. Jer ići u osnovnu školu a JEDINI nemati pionirsku maramu i ostalo što ide pride, razumećete da jeste trauma
Pazite: ja čak nisam smela ni da se kandidujem za slet.
Dakle, diskriminacija, samo takva.



nastavite vas dvoje sa vašom šalom.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:18 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Budimo realni: biti dete bez pionirske marame tih godina moralo je predstavljati popriličan hendikep.

kao i sada bez obaveznog krsta oko vrata i slika svetaca na koricama svesaka i knjiga. Ko je bio normalan nije mu ni onda smetalo što neko nema maramu niti normalnom sada smeta što neko ima ili nema krst oko vrata.
Da ne spominjem moralne i vrednosne uzuse koje je Zakletva ugrađivala u svakoga od nas, čineći nas time jačim i nekako - postojanijim.

Pročitajte tu zakletvu, izbacite dve-tri ideološke floskule pa vidite ima li šta što ne bi potpisali i čemu ne biste vaše dete učili.
Uostalom tim vrednostima decu uče i na veronaukama, doduše ima takođe da se izbaci nekoliko verski obojenih fanatizmića.
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:37 11.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Ne ljutim se niti sam taj "neki komunista", mada je šala malo neslana jer upravo implicira da sam taj neki komunista

Žao mi je ako moju šalu smatrate neumesnom, namera joj nije takva, niti implicira da ste taj neki komunista. Evo pokušaću da Vas uverim:
Ja sam to čula više puta, ali najzabavnija anegdota na temu "ljutiš se kao komunista" desila se sredinom devedesetih. Naime, mom ocu su ukrali džip. On je nakon nekoliko dana saznao da su to uradili "Arkanovi dečaci", pa se lepo čovek uputio do Arkana da mu vrati džip (uz sva nagovaranja okoline da ne ide). Obezbeđenje ga je uvelo u neku kancelariju, te je moj otac odmah sa vrata počeo da se ljuti i govori zašto je došao. Pokojni Arkan, verovatno zbunjen time što neko uopšte uzima pravo da pred njim govori nešto što nije pitan, rekao je: "Dobro, dobro, šta se odmah ljutiš kao da si neki komunista".

Tako da - nisam htela da vređam Vaše stavove, niti znam kakvi su. Štaviše, moja šala se više odnosila na Krleta nego na Vas, jer kao implicira da se Krle ljuti više i od komuniste.

I znala sam da će me Unfuckable dovesti do toga da se opet, u sred stranputice i trauma iz detinjstva - nekome pravdam.

(Ne zamerite što nastavljam da se šalim. Mi bez pionirske marame ne znamo za dosta. Svako dobro.)
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:34 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Naime, mom ocu su ukrali džip.

A odakle njemu džip ako nije bio komunista. Kažu da su komunisti imali sve privilegije pa i džipove.
Tako da - nisam htela da vređam Vaše stavove, niti znam kakvi su.

ja moje stavove otvoreno iznosim u mojim tekstovima i komentarima pod punim imenom.
I znala sam da će me Unfuckable dovesti do toga da se opet, u sred stranputice i trauma iz detinjstva - nekome pravdam.

taj bre neki gadan tip. eno gore opet me proglašava da kažnjavam ljude klečanjem na petokrakama. Kod mene su nemirna deca klečala na kukuruzima pa bi on mogao da se nađe tu. A što se tiče klečanja na petokrakama i kokardama neka se to neki drugi svađaju a isto im se vata na čemu god svojim kolenima klečali jer kolena osim bola neće razlikovati koja je značka u pitanju. Tako izgleda neki smaraju narod kome se isto vata klečao na petokrakama i kokardama, a prava stvar je da ne kleči ni na čemu ni pred kim.
Ne zamerite što nastavljam da se šalim. Mi bez pionirske marame ne znamo za dosta.

samo se vi šalite, to je mnogo bolje nego svađati se. Lepo je da mladi kao Vi imate vedar duh kao i većina mladih bez obzira na marame.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:46 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

A odakle njemu džip ako nije bio komunista. Kažu da su komunisti imali sve privilegije pa i džipove.

Ako je tako onda on mora da je bio "tata na sve komuniste", pošto ne samo da je imao džip, već i zastupstvo za sve džipove određene japanske marke.
Kod mene su nemirna deca klečala na kukuruzima pa bi on mogao da se nađe tu.

Unfuckable, smesta da si došao ovde! Ne želim da klečim umesto tebe!
Lepo je da mladi kao Vi imate vedar duh kao i većina mladih bez obzira na marame.

Pa nemojte, molim Vas, da umanjujete moju traumu, sada kada sam je potpuno osvestila. Kakvo crno "bez obzira na marame"... želim svoju i tačka.


p.s.
ovo je najveći trol u istoriji trolova na mojim postovima. toliki, da je zaslužio verovatno zaseban post. sad je kasno. sve je otišlo dođavola. a unfuckable spava. mislim, stvarno...
Unfuckable Unfuckable 05:06 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Pazite: ja čak nisam smela ni da se kandidujem za slet.

Siroto dijete!
Pa ti si dakle morala ići na SVE časove, tamo pred kraj godine u maju, kad je najgušće - i to bez mogućnosti da se vadiš na ono čuveno "bili smo na probi za Slet" (pa ti onda daju peticu jer se to nekako - podrazumeva)
Nikada nisi osetila zamamnu mekotu zelene trave našeg Zamalo Pa Najvećeg Stadiona i osetila blagi, topao, čeličnosivi pogled Najvećeg Oca i Sina?
To su ozbiljne traume i žestoka uskraćivanja, znaš šta - nije ni čudo da si postala blogerka!
Bojana Maljević Bojana Maljević 05:28 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

To su ozbiljne traume i žestoka uskraćivanja, znaš šta - nije ni čudo da si postala blogerka!

Nemoj sad da se praviš da nisi video da sam umesto tebe klečala na kukuruzu.
Mogao si bar da mi kažeš jedno časno pionirsko - hvala.
Unfuckable Unfuckable 05:37 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Ćuti, ko tek zna kakav kamenolom u ovo letnje doba mene čeka (što bi mi ipak nešto lakše palo od raskritikovanja i revidiranja stava)
- ja sam bar pohađao Sletove, dobio svoju maramu (jednu), a kasnije čak i knjižicu SSOJ (kad - tad) što bi se sve moglo uzeti za otežavajuću okolnos'!


Ali, nekako se uzdam u Pravednost koja će umeti da prepozna da nam, kao posrnuloj i pomalo defektno razvijenoj omladini - treba pružiti drugu šansu
Bojana Maljević Bojana Maljević 05:52 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

- ja sam bar pohađao Sletove, dobio svoju maramu (jednu), a kasnije čak i knjižicu SSOJ (kad - tad) što bi se sve moglo uzeti za otežavajuću okolnos'!

Eto. Ti si uživao blagodeti a ja klečim umesto tebe.
Jbg. Nekom je život majka nekom maćeha.
Kolena me toliko bole da, kao što vidiš, još uvek ne spavam.
Idem da prošetam psa. Možda pomogne.
Unfuckable Unfuckable 07:16 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Kolena me toliko bole da, kao što vidiš, još uvek ne spavam.

Kolena, kolena - ali...duša, eheh - kako ta bol za nikad dobijenom maramom i nepovratno istrgnutim delom detinjstva i odrastanja da umine?
Ovo polako postaje tema na koju bi (kladim se) profesorica Marković mogla da napiše sjajnu pripovetku
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:02 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Kod mene su nemirna deca klečala na kukuruzima pa bi on mogao da se nađe tu.

Nisam dobro formulisao, nisu klečali na kukurizima kod mene, nisam ja bio učitelj,hteo sam reći da je tako bilo u vreme kada sam ja išao u osnovnu školu 1959-1966.godine. Za Vašu informaciju ja nisam nikada klečao a ni kasnije.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:07 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Bojana Maljević
To su ozbiljne traume i žestoka uskraćivanja, znaš šta - nije ni čudo da si postala blogerka!

Nemoj sad da se praviš da nisi video da sam umesto tebe klečala na kukuruzu.
Mogao si bar da mi kažeš jedno časno pionirsko - hvala.

Pa greškom ste klečali, niko Vas nije terao. Sada Unf treba da otkleči dve šihte,
jednu što Vas je prevario a drugu za sva ona neiskrena bežanja sa nastave izgovorom na slet. A mogao bi i da ode do crkve da se pokaje za grehove što je jedno vreme bio u društvu sa bezbožnicima iliti "crvenom kugom" kako Aphilokije reče.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:15 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Ako je tako onda on mora da je bio "tata na sve komuniste", pošto ne samo da je imao džip, već i zastupstvo za sve džipove određene japanske marke.

ma sigurno je bio sa njima u nekom tajnom dogovoru.
A jesu li ga nekad pitalo onako "čiko jesu li svi ovi džipovi tvoji" ("čiko jeli sav ovaj lebac tvoj" Kole Angelovski pita Petre Prlička u onompartizanskom filmu)
Pa nemojte, molim Vas, da umanjujete moju traumu, sada kada sam je potpuno osvestila.

pametnom se nije te[ko osvestiti.

PS. baš ste mi simpatični, a slične razgovore vodim i sa ćerkom koja je Vaše godište i dobijam odgovore u istom fazonu, što bi vi mladi rekli.
Unfuckable Unfuckable 09:16 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Sada Unf treba da otkleči dve šihte,

znao sam!




ps: (tada) mlađahni, a kasnije velepoznati Žarko Jokanović postavio je to čuveno pitanje oko 'leba
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:42 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ps: (tada) mlađahni, a kasnije velepoznati Žarko Jokanović postavio je to čuveno pitanje oko 'leba

Pošto ste pokazali izvanrednu memoriju pamćenja glede partizanskih filmova, zahvaljujem na ispravci,( otkud meni Kole on sa Ljubišom prošvercovao top na Neretvi)i time se supenduje klečanje na kukuruzu a treba čuvati kukuruze jer će prinosi ove godine biti slabi zbog poplava.
milisav68 milisav68 10:00 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

mlekac
Unfuckable
samo potpis, bez pozadine...

ta, ta !

Ma znala sam, cim si pomenuo vecernju varijantu.
E, al' zamisli, nigde slike na NET-u.
Moraces da je uslikas i okacis, da obrazujemo mladje generacije.


Unfuckable Unfuckable 10:04 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

eh hvala, hvala - treba čuvati kukuruze, jamačno ali i kolena - nikad se ne zna kada mogu zatrebati!
(da nam je ova pamet, a ona vremena....ihaj!)
edit: hvala Milisave, to je ta
mlekac mlekac 10:36 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

milisav68
mlekac
Unfuckable
samo potpis, bez pozadine...

ta, ta !

Ma znala sam, cim si pomenuo vecernju varijantu.
E, al' zamisli, nigde slike na NET-u.
Moraces da je uslikas i okacis, da obrazujemo mladje generacije.



Ajde nek ti bude milisave, mada je to, ako cemo da cepidlacimo, igla za kravatu a ne znacka
milisav68 milisav68 10:40 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Ajde nek ti bude milisave, mada je to, ako cemo da cepidlacimo, igla za kravatu a ne znacka



Unfuckable Unfuckable 11:01 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

jesam ti lepo rekao da se ne zezaš s Milisavom, čovek bre ima čitavu kolekciju!
Tzar
mlekac mlekac 11:21 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

milisav68
Ajde nek ti bude milisave, mada je to, ako cemo da cepidlacimo, igla za kravatu a ne znacka





BRAVO MAJSTORE!!!!
Pazi kad si nasao u bojicama - da odgovara uz razlicite kombinacije!
mlekac mlekac 11:24 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
jesam ti lepo rekao da se ne zezaš s Milisavom, čovek bre ima čitavu kolekciju!
Tzar

Ko se zezao? Vidis sta radi malo podstreka...
Imas tak'ih ljudi, skromnih, nista dok ih lepo ne zamolis

Nego, sto ti ignorises moja piskaranja gore? Ne zanimaju te price iz Afrike?
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:29 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

i time se supenduje klečanje na kukuruzu a treba čuvati kukuruze jer će prinosi ove godine biti slabi zbog poplava.

Znači Unf i ja ipak da klečimo na petokrakama?
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:49 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Pa greškom ste klečali, niko Vas nije terao.

Ja sam se osećala obaveznom, u Unfovom odsustvu
A nadala sam se da ću petokraku videti makar ispod svojih kolena.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:08 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Bojana Maljević
i time se supenduje klečanje na kukuruzu a treba čuvati kukuruze jer će prinosi ove godine biti slabi zbog poplava.

Znači Unf i ja ipak da klečimo na petokrakama?

ne, preskačite lastiš.
Milan Karagaća Milan Karagaća 16:12 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Bojana Maljević
Pa greškom ste klečali, niko Vas nije terao.

Ja sam se osećala obaveznom, u Unfovom odsustvu
A nadala sam se da ću petokraku videti makar ispod svojih kolena.

Vi biste ipak da gazite po petokraki.Neki bi da gaze po kokardi. Najbolje je ipak i jednim i drugima dati kukuruz.
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:28 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ne, preskačite lastiš.


Ovo je, moram priznati, jako duhovito. Umalo se nisam udavila od smeha.
Bojana Maljević Bojana Maljević 16:32 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Vi biste ipak da gazite po petokraki.

Ma ne! Vi ništa ne razumete! Ah, Unf, pomagaj! Gospodin Karagaća je strašno surov bez imalo razumevanja za moju traumu iz detinjstva i nedostatak neophodnih simbola odrastanja.
Neki bi da gaze po kokardi.

Ma kakva sad kokarda?
Najbolje je ipak i jednim i drugima dati kukuruz.

Okej, pristajem, evo, klečim, nema mi druge.

A Unf je sada verovatno opravdano odsutan jer je na pripremama za slet.
Izdajica. Toliko.
Unfuckable Unfuckable 18:04 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

pa znaš kako: bolje i taj kukuruz nego nekakvo "prinudno letovanje" (tucanje kamena included) na nekom omalenom i retko naseljenom otoku
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:07 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Unfuckable
pa znaš kako: bolje i taj kukuruz nego nekakvo "prinudno letovanje" (tucanje kamena included) na nekom omalenom i retko naseljenom otoku

Taman posla.Ta vremena su prošla, čak ni ja nisam zapamtio pa me čudi kako Unf pamti. To su bile dečije bolesti komunizma a sada smo odraslo društvo sa mnogo ozbiljnijim bolestima, uključujući i svetsku ekonomsku krizu i svakovrsnu krizu u Srbiji.
Ja vama preporučujem letovanje negde u prijateljskoj Turskoj, a onda da po povratku svratite u Guču. Može pre toga i na kosidbu na Rajac.
Bojani takođe lepo letovanje gde god izabere vodeći računa da agencije varaju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:10 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

Ma kakva sad kokarda?

to Vam je isto kao i petokraka samo što je nepravilnog oblika.
Unfuckable Unfuckable 19:22 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

a sada smo odraslo društvo sa mnogo ozbiljnijim bolestima, uključujući i svetsku ekonomsku krizu i svakovrsnu krizu u Srbiji.

...uključujući i krizu identiteta (na neki način detektovanu i kod naše blogodomaćice, pa i svih nas pomalo) što opet u neku ruku može biti i tema ovog bloga


ps: dvesta!
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:25 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

.uključujući i krizu identiteta (na neki način detektovanu i kod naše blogodomaćice, pa i svih nas pomalo) što opet u neku ruku može biti i tema ovog bloga

može. pa napišite.
Bojana Maljević Bojana Maljević 20:48 12.07.2010

Re: nemam mnogo toga

ps: dvesta!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana