Društvo

AUTORITET/i, odgovori nsarskom II

dragan7557 RSS / 17.07.2010. u 10:36

Uz čitanje ovog bloga preporučujem slušanje, Strauss: "Also sprach Zarathustra: Sonnenaufgang."

"A ljudi se zajedno sa ostalim ljudima i životinjama guraše oko bara kako bi se napili vode" stoji zabeleženo negde na nekoj glinenoj pločici iz davne nam mitologije, a onda dođe iz mora Božanstveni Oanes koji ih........nauči....("Od Izvora dva putića vode")?. Izbor muzike je vaša Sloboda?

 Autoritet nije baziran (bar prividno) na nasilju fizičkom već ustrojen nasiljem tzv."intelektualnim" koji se opet svodi na nasilje priznatog prihvaćanog i/ili (odobravanog) neodobravanog ili kontriverznog autoriteta, neki opet tvrde da je autoritet stvar društvenog ugovora etc.

Autoriteti su svuda oko nas i bez njih život izgleda potpuno nemoguć. Od takozvane Šalteruše pa do vrhunskog Apsolutnog  Autoriteta oličenog u raznim funkcijama autoritarne hijerarhije na samom krvu/ima ljudskih organizacija. Sve i apsolutno sve se svodi na Autoritet ovaj ili onaj, dok ljudski život nije skoro ništa drugo do moljakanje autoriteta kako bi se došlo do željenog trenutka "slobode"dozvoljenog od strane relevantnog autoriteta po nekom "našem pitanju" a koja dozvola predstavlja "Po Nekom Osnovu" mogućnost koja je opet u skladu (ako nije u suprotnost) sa nekim drugim autoritetom.

Delovanje Autoriteta počinje u najranijim godinama "učenjem" da se borimo da odobrovoljimo (nadrkane roditelje) kojima nešto fali, preko vaspitača/čica u dečijem vrtiću, kroz školu gde je Najvažniji Autoritet Učitej/ica, srednju školu koja već okuplja veći broj Autoriteta kojima se treba dodvoriti.

Na ovom mestu se deca susreću sa povećanjem broja Autoriteta i sa samim pojmom Korupcije i podmitljivosti Autoritet, čiji odnos nije prema svima isti. "Lekovi" za ove autoritete su različiti (od društvenog statusa roditelja do ličnog potencijala -inteligencije) ali se svode na isto pitanje: kako postići Milost Autoritetai dobiti njegovo što pozitivnije mišljenje (u formi ocene) koja kao odskočna daska (naizgled) služi za: u našu korist (koja se interpretira kao naše dobro) postići Uspeh što bolji a za koji Uspeh Autorit daje ocenu koja nas prati do kraja života, u vidu svedočanstva (diplome) o pokazanom uspehu u poslušnosti Autoritetu. Ovaj drgi "uspeh" se naziva Maturiranjem (odraslošću) a "nagrađen"je odmah i proverom sposobnosti, kako naše tako naizgled i sposobnošću Autoriteta u njegovoj "Svetoj" ulozi davanja ocene: Ispitima (kvalifikacionim ili inim) koji pokazuju nivo prenetog "znanja" i kvalifikuju ocenama od 1-5 ili od 5-10 našu sposobnost da u služenju Autoritetu nastavimo dalju karijeru, a višem autoritetu da ustanovi da niži nema pojma o svom poslu. Pozitivna ocena služi dakle samo jednokratno i u "potpunosti"zadovoljava ali i definiše budući položaj u društvu.

Oni koji ovo ne fermaju kao Staljin, Hitler itd. u kasnijem životu dobijaju Šansu da se stave na čelo svih Autoriteta ili Ultimnog Autoriteta Države u njenim prostornim granicama pa čak i da definišući potrebu "Lebens Raum" zahtevaju poštovanje svog autoriteta nasilno proširujući "svoju" državu uz pomoć sitnijih Autorčića koji rukuju sa celim državnim sistemom zasnovanim na autoritativnom hijerarhijskom odnosu baziranom na međusobnim potčinjenim autoritetima.

Naravno da pozitivno ocenjen budući član društva, posle provere Organa (Nadležnih) dobija šansu da se upiše na neku od prolongacija sistema Viskou Školu, Fakultet i stekne Zvanje (zvanje nije ništa drugo do klasifikacija mesta u hijerarhijskom lancu) koje mi dalje, uz određena ograničenja, daje "Autoritet" na nekom polju, u nekoj "službi" sa pratećim povlasticama i privilegijama koje određuje status u "službi" bilo demokratije ili diktature.

Autoriteti se mahom "slažu" ili "ne slažu" u svojim funkcijama "služenja" a polažu račune (ne i odgovornost) autoritetu višeg statusa od svog, dok se prema nižim statusima odnose naredbodavački i sa "dozvoljenom"dozom prezira, zahtevajući od svojih potčinjenih poštovanje a naročito izvršenje Volje Svog Autoriteta i naravno privilegija i povlastica zasnovanih na samom Autoritetu od Boga danom ili od Društva zakonima Propisanog a od ljudi bez pogovora i ili primedbi usvojenog.

Autoriteti se međusobno pomažu u održanju svoje autoritativnosti (gde ste videli predsednika Opštine da čeka u redu za bilo šta???) na svim nivoima osim na vrhunskom nivou vlasti koja nije ništa drugo do Arena divlje borbe za vlasništvo nad Ultimnim Autoritetom ili Statusom Božanstva koje se kudi, priziva u pomoć (korupcija autoriteta), kako bi svojim Ultimnim Autoritetom pomoglo Rešavanju bilo problema ili nastale situacije.

Najveći problemi nastaju kad AUTORITET NEMA POJMA ŠTA HOĆE PA U NEDOSTATKU BOLJEG POČNE DA "MISLI" što je za apsolutno svaki Autoritet u potpunosti nemoguće.

O tome u nastavku.

cerski

milošću Božijom  ili

UI = Ultimna Inteligencija

za razliku od AI=Artificial Intelligence, u društvu poznatom pod imenom: Autoritet.

 

 

 

 



Komentari (96)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sesili sesili 10:49 17.07.2010

Šalteruše

ili spremačice u bolnicama... Ne zna se ko je značajniji. Ali STVARNO! Iz iskustva govorim.
dragan7557 dragan7557 10:51 17.07.2010

Re: Šalteruše

sesili
ili spremačice u bolnicama... Ne zna se ko je značajniji. Ali STVARNO! Iz iskustva govorim.

Najvažniji NIVO Autoriteta i njegova Baza, reklo bi se.

Bez nje skoro ništa nije moguće.

cerski

p.s. bolje je poznavati čistačicu u nekom ministarstvu nego samog Ministra. Ministri se menjaju čistačice sa svojim Autoritetom OSTAJU.
docsumann docsumann 11:21 17.07.2010

jazz funk verzija

dragan7557 dragan7557 11:25 17.07.2010

Re: jazz funk verzija

docsumann

Hvala za ovu verziju.

cerski
angie01 angie01 11:57 17.07.2010

(p)odliv mozgova!

isforsirani, lazni autoriteti u glavnom sluze da obave neki zadatak, da nekom dogmom, koju demagoshki po potrebi plasiraju, izmanipulishu raju i nose destruktivnu energiju.

eklatantan primer je sanu! Umesto da se bave vrhunskom naukom & umetnoshcu-oni politiziraju sa retrogradnim idejama.

postoje i slobodni strelci laznoautritetnih, koji se zakache za nekog pravog glavolnju i fingiraju informacijama sa prvog nivoa-iz lichne koristi- obichno bliski vlasti i poslushnichi i uvlakachki obucheni prirodnom selekcijom.

crkva i njene glaveshine su u svim verama i kroz vekove manipulisali sa najkrvavijm ishodima-laznim autoritetom, koristeci ljudsku glupost i strah, da bi nametnuli svoju volju.

Bog je jedini, koji nije morao ni da postoji- a da bude vrhovni autoritet!
docsumann docsumann 12:19 17.07.2010

Re: (p)odliv mozgova!

Bog je jedini, koji nije morao ni da postoji- a da bude vrhovni autoritet!


Takvog smo ga sami sebi napravili ... a nismo morali
schweppes92 schweppes92 12:57 17.07.2010

Re: (p)odliv

angie01
enklantantan primer je sanu!



eklatantan primer si ti...
angie01 angie01 13:20 17.07.2010

Re: (p)odliv

eklatantan primer si ti...



toliko sam te dojmila na slepo- da tvoja opsednutost traaajjjjeeeeee-stvarno fascinanta vezanost & interesovanje! Prevazila chak i tvoj strah, da si provaljen ko si!


e, da-pa i blog je teritorija, gde su se razni lazni autoriteti potrudili da pokore i ucutkaju i proteraju nepozeljno.

kada pishu-mr Google je najbolji prijatelj, pa k'o da treba da se brani disertacija, a kada komentarishu, raznim napadima, vredjanjem, trachevima i hushkanjem frustirane grupe pokushavaju da omalovaze sagovornika, samo zato shto o nechemu misli drugachije,..pa pisanje uvredljivih blogova protiv drugog autora-tako sladak zalogaj za stado koje cheka znak pastira da zableji!

pa eto- jedna lepa zamisao, da ljudi-ma gde bili, civilizovano razmene mishljenja o koje chemu, druze se, kojeshta nauche i zabave, dobije sasvim drugu upotrebnu vrednost, zahvaljujuci sujeti, zlobi, frustraciji i loshim namerama.
dragan7557 dragan7557 15:03 17.07.2010

Re: (p)odliv

angie01
eklatantan primer si ti...



toliko sam te dojmila na slepo- da tvoja opsednutost traaajjjjeeeeee-stvarno fascinanta vezanost & interesovanje! Prevazila chak i tvoj strah, da si provaljen ko si!


e, da-pa i blog je teritorija, gde su se razni lazni autoriteti potrudili da pokore i ucutkaju i proteraju nepozeljno.

kada pishu-mr Google je najbolji prijatelj, pa k'o da treba da se brani disertacija, a kada koemtarishu, raznim napadima, vredjanjem, trachevima i hushkanjem frustirane grupe pokushavaju da omalovaze sagovornika, samo zato shto o nechemu misli drugachije,..pa pisanje uvredljivih blogova protiv drugog autora-tako sladak zalogaj za stado koje cheka znak pastira da zableji!

pa eto- jedna lepa zamisao, da ljudi-ma gde bili, civilizovano razmene mishljenja o koje chemu, druze se, kojeshta nauche i zabave, dobije sasvim drugu upotrebnu vrednost, zahvaljujuci sujeti, zlobi, frustraciji i loshim namerama.

Angie je Carica!!!

cerski
dragan7557 dragan7557 15:05 17.07.2010

Re: (p)odliv

schweppes92
angie01
enklantantan primer je sanu!



eklatantan primer si ti...

Kad završiš misao stavi jednu tačku, Nema potreba za ređanjem.

cerski
mikimedic mikimedic 15:09 17.07.2010

Re: (p)odliv

hej angie -- a jel si uospte ukapirala zasto ti scheppes rekao to sto je rekao, zasto je prva citirana rec boldovana i italik?
mikimedic mikimedic 15:11 17.07.2010

Re: (p)odliv

Kad završiš misao stavi jednu tačku, Nema potreba za ređanjem.


nema potrebe ni za velikim slovom posle zapete.
angie01 angie01 15:19 17.07.2010

Re: (p)odliv

zasto ti scheppes


hej miki, mene ne zanima nishta shto dotichni pishe i uvak ga preskachem-pa ga sa zadovoljstvom ostavljam tebi- jer vidim da se vi bolje razumete!


ps- a to da sam katastrofalna tipkachica- priznala sam vec vishe puta, da pravim greshke u kucanju i da me mrzi da uvek chitam i proveravam pre objavljivanja je tachno-gilti es chardzd!
mikimedic mikimedic 15:33 17.07.2010

Re: (p)odliv

hej miki, mene ne zanima nishta shto dotichni pishe i uvak ga preskachem-pa ga sa zadovoljstvom ostavljam tebi- jer vidim da se vi bolje razumete!

ps- a to da sam katastrofalna tipkachica- priznala sam vec vishe puta, da pravim greshke u kucanju i mrzi me da uvek chitam i proveravam pre objavljivanja je tachno-gilti es chardzd!


ma iskreno nije ni meni mnogo bitno sta je schweppes napisao, meni bi vaznije bilo da naucim kako se pise i sta znaci eklAtantan (bez n posle a).

nece biti typo u ovom primeru -- typo je kad propustis neko slovo, ili greskom ih zamenis, a ne kad ubacis nepostojece -- a sve misleci da ono postoji.

jer bi ondaK i ovo moje k bilo typo - a ne glupost, koje ti dajem samo kao primer.

zamisli da ja pocnem neku ozbiljnu raspravu sa 'ondaK kad su birani clanovi sanu'.

mislis da bi me uzeo neko za ozbiljno?

kuzis?

angie01 angie01 15:53 17.07.2010

Re: (p)odliv

nece biti typo u ovom primeru


miki-misli shta 'ocesh-ja ti drugarski odgovorila,...pogledaj josh neki primer,( a ima ih, na zalost onoliko), ubacim slovo ispred, iza, zamenim im mesta, ukucam slovo pre potrebnog, samo zato shto je na tastaturi pored, pa onda potrebno-ne izbrisavshi greshku -ima varijacija i priznajem-katastrofa sam sa tipkanjem, nikad leba zaradila ne bi!

i izvinjavam se zbog toga!


e sad- ako ti imash dojam da koristim rechi koje ne poznajem, pa zato greshim-ne kao lapsus u kucanju- ako si mi to hteo reci dobronamerno i sve sa cveticem, a ti imaj, al' nisi u pravu-tol'ko sam vec obuchena.
dragan7557 dragan7557 16:06 17.07.2010

Re: (p)odliv

mikimedic
Kad završiš misao stavi jednu tačku, Nema potreba za ređanjem.


nema potrebe ni za velikim slovom posle zapete.

Oš' da promenim?

cerski
schweppes92 schweppes92 18:42 17.07.2010

Re: (p)odliv

dragan7557

Kad završiš misao stavi jednu tačku, Nema potreba za ređanjem.
cerski


Čemu tolika "analitičnost"?
Ja to sa tri tačkice zbog "intuitivnog metoda", da možeš mašti dati maha ...
schweppes92 schweppes92 20:46 17.07.2010

Re: (p)odliv

dragan7557

Angie je Carica!!!


Ne iznenadjuje da ste jedno drugom Autoriteti...
alselone alselone 21:14 17.07.2010

Re: (p)odliv

schweppes92
angie01
enklantantan primer je sanu!

eklatantan primer si ti...


dodao bih ekvilibrirajuci eklatantan
sentinel26 sentinel26 12:00 17.07.2010

eh ..


Autoriteti se međusobno pomažu u održanju svoje autoritativnosti (gde ste videli predsednika Opštine da čeka u redu za bilo šta???) na svim nivoima osim na vrhunskom nivou vlasti koja nije ništa drugo do Arena divlje borbe za vlasništvo nad Ultimnim Autoritetom ili Statusom Božanstva koje se kudi, priziva u pomoć (korupcija autoriteta), kako bi svojim Ultimnim Autoritetom pomoglo Rešavanju bilo problema ili nastale situacije.

Zaboga prijatelju,
pa radi čega smo ga birali..?
Pa kad bi on stigao da posvršava sve silne domaće zadaće..?

Vidjeh kako se ministar odbrane Njemačke na biciklu (bez pratnje ) šeta ulicama jednoga grada, pa mi bi nešto neprijatno ... Dugo sam razmišljao - "Šta mu to treba?"

babmilos babmilos 13:00 17.07.2010

Re: eh ..

(gde ste videli predsednika Opštine da čeka u redu za bilo šta???)

ovo je privilegija koja se dobija na račun javnosti statusa, tako da vlada dinamička ravnoteža. eto baš taj ministar odbrane vozi bicikl a ljudi se pitaju "Šta mu to treba?". za njega se pitate, za mene se ne biste pitali. ali ja čekam u redu (zapravo plaćam preko interneta, ali bih čekao da internet nemam). glumci kupuju sir na kaleniću, ali posle moraju da odgovaraju na začuđena pitanja "otkud?".
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:52 17.07.2010

autoritet i Autoritet

Pretpostavljam, ma kakvi pretpostavljam - siguran sam, da ti, dragane, vrlo dobro znaš da postoje Autoriteti i autoriteti.

Postoje autoriteti čija je moć, popularnost ili uticaj u društvu rezultat znanja, stručnosti, sposobnosti, talenta, moralnih i drugih pozitivnih osobina.

Brojniji su oni autoriteti koji imaju moć zahvaljujući svojoj poziciji u porodici (roditelji za decu), u školi (učitelji, nastavnici, profesori za učenike i studente), u bolnicama (lekari za pacijente), u korporacijama (menadžeri za ostale zaposlene) i, naravno, u hijerarhiji državne vlasti (nosioci vlasti i birokratski aparat prema svim građanima).

Autoriteti po poziciji mogu biti stvarni ili autentični, a mogu biti formalni ili lažni. Prvi imaju stručnost, sposobnost, znanje... a drugi se oslanjaju samo na svoj položaj i moć ostvaruju prinudnim sredstvima stvarajući autoritarni socijalni odnos.

DakleM, ako je ovaj tvoj post pobuna usmerena protiv formalnih autoriteta , kojih je i najviše, i autoritarne društvene organizacije, onda u toj borbi imaš još jednog saborca uz sebe.
Pobuna protiv stvarnih autoriteta (u nauci, umetnosti, sportu...) je ili izraz frustracije ili mišljenja da su svi ljudi jednaki, a nisu.
babmilos babmilos 13:05 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

moje iskustvo kaže da Autoriteti nemaju suštinski osećaj svoje Autoritativnosti, dok autoriteti jedino što imaju je takav osećaj...
Ribozom Ribozom 13:47 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

Postoje autoriteti čija je moć, popularnost ili uticaj u društvu rezultat znanja, stručnosti, sposobnosti, talenta, moralnih i drugih pozitivnih osobina.


Savremena pedagogija ne preporucuje gradnju autoriteta na osnovu znanja, strucnosti, sposobnosti i talenta. Cak sto vise preporucuje se nastavnicima da priznaju deci da nesto neznaju. U suprotnom, gradnjom licnog autoriteta izgradili bi nedodirljivost. Samim tim bi sputali ambicije i nade buducih narastaja.
Poseban je problem sa talentom. Jer, sta, ja imam talenat za tenis i sad treba da se ufuram.
Mislim da su 'moralne i druge pozitivne osobine' (recimo: strpljivost, nenametljivost, vaspitanje, skromnost, dobrota...etc) ono sto bi drustvo trebalo da vodi napred.

Znam da zvuci utopisticki, ali drugi put ne postoji.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:12 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

Ribozom
Postoje autoriteti čija je moć, popularnost ili uticaj u društvu rezultat znanja, stručnosti, sposobnosti, talenta, moralnih i drugih pozitivnih osobina.


Savremena pedagogija ne preporucuje gradnju autoriteta na osnovu znanja, strucnosti, sposobnosti i talenta.


Ljudi visokih sposbnosti, stručnosti i znaja (a takih, naravno, ima i među nastavnicima) sami uopšte ne grade svoj autoritet, njihov autoritet grade njihovi visoki rezultati u profesiji (svakoj, pa i nastavničkoj).
To savremena pedagogija, na sreću, ne može da promeni.


Ribozom

Poseban je problem sa talentom.



Da, sa talentom jeste poseban problem. Jer, ukoliko talentovani nema potrebne karakterne osobine i sposbnosti, nikada neće postati autoritet u oblasti za koju je talentovan (tenisu, npr.).

Procenat talentovanih bez drugih osobina neophodnih za uspeh, među alkoholičarima i ovisnicima o drogi je prilično velik. Svesni svog talenta za svoj neuspeh prvo krive druge, a onda sebe.
Ribozom Ribozom 14:39 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

Ljudi visokih sposbnosti, stručnosti i znaja (a takih, naravno, ima i među nastavnicima) sami uopšte ne grade svoj autoritet, njihov autoritet grade njihovi visoki rezultati u profesiji (svakoj, pa i nastavničkoj).


Ne slazem se oko ovog.
Da li recimo predsednik ima visoke sposobnosti, strucnosti ili znanja, a autoritet nesumnjivo ima? Da li kafe kuvarica ima autoritet na osnovu svog znanja kuvanja kafe?
Wikipedija:

Ауторитет је признати или наметнути углед или утицај од стране неке особе или институције. Може постојати само у условима друштвених односа, друштвених вредности и норми на основу којих се одређују критеријуми признавања ауторитета. Сматра се да су у процесу социјализације личности први значајни ауторитети за децу родитељи, у првом реду мајка, а затим и отац као и њихове замене, примарно из емоционалних разлога. Каснији ауторитети поред емоционалне имају рационалне и социјалне компоненте.[1]

Ауторитет истовремено значи и моћ нарочито ако се заснива на стручности, моралним врлинама, знању, личним особинама, или на социјалном положају, па се разликују рационални и ирационални ауторитети, јавни и анонимни ауторитети, харизматски и легални ауторитети. У друштвима аутократске и ауторитарне организације често се фаворизују наметнути ауторитети који имају утицај само док такво стање траје. Аутентични ауторитети свој утицај задржавају дуже време

dragan7557 dragan7557 15:11 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

DakleM, ako je ovaj tvoj post pobuna usmerena protiv formalnih autoriteta , kojih je i najviše, i autoritarne društvene organizacije, onda u toj borbi imaš još jednog saborca uz sebe.

Braćela No. 1. Dobro doš'o u Klub.

cerski
dragan7557 dragan7557 15:14 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

Ribozom
Ljudi visokih sposbnosti, stručnosti i znaja (a takih, naravno, ima i među nastavnicima) sami uopšte ne grade svoj autoritet, njihov autoritet grade njihovi visoki rezultati u profesiji (svakoj, pa i nastavničkoj).


Ne slazem se oko ovog.
Da li recimo predsednik ima visoke sposobnosti, strucnosti ili znanja, a autoritet nesumnjivo ima? Da li kafe kuvarica ima autoritet na osnovu svog znanja kuvanja kafe?
Wikipedija:

Ауторитет је признати или наметнути углед или утицај од стране неке особе или институције. Може постојати само у условима друштвених односа, друштвених вредности и норми на основу којих се одређују критеријуми признавања ауторитета. Сматра се да су у процесу социјализације личности први значајни ауторитети за децу родитељи, у првом реду мајка, а затим и отац као и њихове замене, примарно из емоционалних разлога. Каснији ауторитети поред емоционалне имају рационалне и социјалне компоненте.[1]

Ауторитет истовремено значи и моћ нарочито ако се заснива на стручности, моралним врлинама, знању, личним особинама, или на социјалном положају, па се разликују рационални и ирационални ауторитети, јавни и анонимни ауторитети, харизматски и легални ауторитети. У друштвима аутократске и ауторитарне организације често се фаворизују наметнути ауторитети који имају утицај само док такво стање траје. Аутентични ауторитети свој утицај задржавају дуже време


Hvala za postavljanje ovoga teksta koji bi trebao da bude deljen prvacima u osnovnoj školi, i da stoji u svim javnim prostorijama umesto raznih portreta.

cerski
tigrks tigrks 17:25 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

DakleM, ako je ovaj tvoj post pobuna usmerena protiv formalnih autoriteta , kojih je i najviše, i autoritarne društvene organizacije, onda u toj borbi imaš još jednog saborca uz sebe.
Pobuna protiv stvarnih autoriteta (u nauci, umetnosti, sportu...) je ili izraz frustracije ili mišljenja da su svi ljudi jednaki, a nisu.

potpisujem
tigrks tigrks 17:30 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

Ljudi visokih sposbnosti, stručnosti i znaja (a takih, naravno, ima i među nastavnicima) sami uopšte ne grade svoj autoritet, njihov autoritet grade njihovi visoki rezultati u profesiji (svakoj, pa i nastavničkoj).
To savremena pedagogija, na sreću, ne može da promeni.

tigrks tigrks 17:37 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

Hvala za postavljanje ovoga teksta koji bi trebao da bude deljen prvacima u osnovnoj školi, i da stoji u svim javnim prostorijama umesto raznih portreta.

Prvacima u osnovnoj školi?
lakipingvin lakipingvin 18:20 17.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

tigrks
Ljudi visokih sposbnosti, stručnosti i znaja (a takih, naravno, ima i među nastavnicima) sami uopšte ne grade svoj autoritet, njihov autoritet grade njihovi visoki rezultati u profesiji (svakoj, pa i nastavničkoj).
To savremena pedagogija, na sreću, ne može da promeni.


ne bih se slozio s ovim,citat me dosta podseca na metodologiju Miloseviceve kampanje da ce istina o pravednoj srpskoj borbi jednog dana pobediti,nista se Vi ne brinite.
Danas nije vise dovoljno samo obecati stvari i imati "ispravnu ideju"(sta god to bilo)ili cak i uraditi stvari,vec mislim da moras uciniti sve da ljudi znaju sta si i kako uradio...jednostavno agresivnost sa informacijama i njihova laka dostupnost je dovelo do toga da imati samo dobru ideju ili cak uraditi neki projekat ne garantuje ti nikakvu kvalitativnu prednost...na srecu ili nesrecu savremena pedagogija je taj aspekt ja mislim vec promenila...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:27 18.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

Ribozom
Ljudi visokih sposbnosti, stručnosti i znaja (a takih, naravno, ima i među nastavnicima) sami uopšte ne grade svoj autoritet, njihov autoritet grade njihovi visoki rezultati u profesiji (svakoj, pa i nastavničkoj).


Ne slazem se oko ovog.



Razumem da se ne slažeš, ali ne razumem zašto to svoje neslaganje podkrepljuješ tekstom iz Vikipedije koji, ako ga pažljivije pročitaš, upravo potvrđuje i ono što sam ja napisao, a sa čime se ti ne slažeš.
kukusigameni kukusigameni 08:25 18.07.2010

Re: autoritet i Autoritet

Razumem da se ne slažeš, ali ne razumem zašto to svoje neslaganje podkrepljuješ tekstom iz Vikipedije koji, ako ga pažljivije pročitaš, upravo potvrđuje i ono što sam ja napisao, a sa čime se ti ne slažeš.


Verovatno zato sto to nije tacno ili najblaze receno nepotpuno.
Unfuckable Unfuckable 13:19 17.07.2010

autoritet...balvan i trun

Autoritet, kompetentnost, poštovanje - za mene su povezani pojmovi.
Imam utisak da se lakše gube nego što se stiču, a jedan od najlakših načina svakako je i nepoštovanje pravopisa i kačenje tekstova koji vrve slovnim greškama.
angie01 angie01 13:39 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

nepoštovanje pravopisa i kačenje tekstova koji vrve slovnim greškama.


a ti si vrhovni procenitelj i selektor?!

kakve veze ima-ovo je blog i ljudi pishu o chemu hoce, s greshkama ili ne-trazenje istih je stvarno mizerno-pa ti, ako ti se ne svidja-samo preskochi, zashto uvek imash potrebu da pljujesh po drugima-kao da si ti neki autoritet??!!!!
blogovatelj blogovatelj 13:40 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

Imam utisak da se lakše gube nego što se stiču


Ispada se vrlo lako,
No se zato tesko uspinje...

Sto rece tvoj omiljeni roker.
blogovatelj blogovatelj 13:42 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

kakve veze ima-ovo je blog i ljudi pishu o chemu hoce, s greshkama ili ne


Nije problem ne znati, nego je problem ne nauciti. U tome je tvoja tragedija Andzo.
angie01 angie01 13:46 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

blogovatelj, ti si promashio blog-eno kod Marka je onaj o komarcima-pa idi zuji tamo,..rakoh vec, da si mi skroz nezanimljiv, pa se ne trudi zabadava!


(a bash sam se piatala, koliko ce trebati da pritche ovi lepljivi?)
Unfuckable Unfuckable 13:50 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

pa idi zuji tamo,

opa, počelo je s onomatopejama. Civilizovano, jašta
Nemoj posle da bude "moderacijo, vidi ovo" kad se neko nadoveže

edit: ups, sad tek videh -
a ti si vrhovni procenitelj i selektor?!

Jok, ti si

kakve veze ima-ovo je blog i ljudi pishu o chemu hoce, s greshkama ili ne-trazenje istih je stvarno mizerno-pa ti, ako ti se ne svidja-samo preskochi, zashto uvek imash potrebu da pljujesh po drugima-kao da si ti neki autoritet??!!!!

Kapiram da te, tako pismenu, rečitu i skoncentrisanu, ovo pomalo pecka.
Ali nekako mi se čini da je daleko lakše i delotvornije usvojiti par pravopisnih pravila, pa čak uložiti i dodatni mali napor (ok, za nekoga je to baš muka, kapiram) pa tekst pregledati pre objavljivanja - nego se ovde do prekosutra nadgornjavati sa mnom.
angie01 angie01 13:59 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

opa, počelo je s onomatopejama. Civilizovano, jašta


pa vidi-ako se neko kachi samo da bi bockao i to tupavo, pa bude upozoren da nije u vizuri, a on bi samo to, jer dugachije ne ume-onda nek ide da zuji negde drugde!


Nemoj posle da bude "moderacijo, vidi ovo" kad se neko nadoveže


pa i tu si se zatrch'o- ja neshto ne komuniciram s istom u tom smislu!

a nadovezivanje je tvoj resor i najdobronamernije sam ti rekla, da je postalo predegutantno da stalno zapishavash teritoriju, prosto se opusti i bloguj!

Dovoljno je kvalitetnih ljudi otishlo, jer nece da se gurkaju na taj nachin-jer su doshli dobrovljno da provedu neko prijatno vreme, a ne da se prepucavaju sa ekipom!
Unfuckable Unfuckable 14:07 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

od tvoje dobronamernosti odavno mnogima uši otpadaju (ali bar tera na glasan smeh, eto neke fajde), a histerično deljenje moralno - političkih packi i dijagnoza izaziva hroničnu mučninu (mada i nešto malo sažaljenja, nije da nije).
Što se tiče "tupavih bockanja", konkretno i baš ti bi trebalo jako & vrlo da izbegavaš davanje takvih kvalifikacija, eto jedne dobronamerne opaske
- mada mi se skroz uklapa u ceo taj histerik - autfit to "slanje" komentatora "negde drugde" i davanje netraženih saveta.
Napiši svoj blog (samo pliz, daj nekome da to prekuca kako valja) pa šalji koga i gde hoćeš, nije ti ovo 2006., alo.
angie01 angie01 14:16 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

pa jesi li se potrudio da nafilujesh- je l ti lakshe sada, ako jeste-eto to je jedina korist od tvojih kvalifikacija i to je tuzno!


nije ti ovo 2006., alo.



nemoj reci? pa je l sada novo dobo kada vlada nenadjebivi?:))))))

koliko se secam, onda sam ti bila super- a sad pao neki trach il promena potreba-pa da okrenemo kako duva vetar! Slatko, al me ne dotiche!

koliko ja kapiram, ovo je josh uvek blog- i nije mu svraha da ti zavodish "red"-terajuci i vredjajuci druge!

neko ko majku sa prevelikom mukom moze da napadne da zlopotrebljava svoj nezavidan polozaj i da pri tome ni ne pocrveni-svakako nije merodavan ni za kakve procene i postavke!
mostarac mostarac 14:21 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

koliko ja kapiram, ovo je josh uvek blog- i nije mu svraha da ti zavodish "red"-terajuci i vredjajuci druge!

Koliko sam ja skapirao gore citajuci, upravo si ti ta koja "tera" i vredja druge.
Unfuckable Unfuckable 14:24 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

pa nema šta tu da se filuje, ko je malo duže ovde zna dovoljno o "minulom radu" sada u "manjinu koja je u pravu" preobučenih "moralnih gromada", izvini ali retuširanje ( i slična peglanja ) tu slabo pije vodu.

Ja nisam zavodio red ovde, okačio sam svoje malo mišljenje o onome što je autor bloga napisao ukazujući na neke (vrlo očigledne) nedoslednosti, a to što si ti videvši taj moj komentar iz nekog (sasvim logičnog, doduše) razloga doživela histerični fras...bogo moj, nije ti prvi put, zar ne?

Neko ko ne ume da spoji dve prostoproširene rečenice bez bar petnaest slovnih grešaka trebalo bi svakako da potraži pomoć, ali ne tako što će prizivati ostatak kokošarnika već - stručnu
(logoped, za početak. Posle uključiti i psihijatra, kao i dodatne časove srpskog jezika)
angie01 angie01 14:26 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

Koliko sam ja skapirao gore citajuci


da bi skapirao-morao bi da znash genezu komentara-koje dotichni uobichajeno kachi, pa koliko vidim i domacin, a i mnogi drugi-slichno reaguju!

nikakv problem nemam da neko iskaze suprotno mishljenje od mog, ali mi je dosadno-a pri tome i disklejmerom zabranjeno i to ne samo ovde- da se troluje uvredljivim opaskama, koje su same sebi cilj!
angie01 angie01 14:32 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

pa nema šta tu da se filuje, ko je malo duže ovde zna dovoljno o "minulom radu" sada u "manjinu koja je u pravu" preobučenih "moralnih gromada", izvini ali retuširanje ( i slična peglanja ) tu slabo pije vodu.


ja nisam ni u kakvoj manjini-samosatalno ovde uchustvujem od pochetka, a ti, u odnosu na raspored snaga, prelecesh i skupljash vernike i chistish od nevernika!

pri tome- svako ko prati moj minuli rad, moze lagano da zakljuchi-da sve vreme imam iste stavove- za razlku od tebe, koji si -eto malo prilagodljiv po potrebi!

onaj ostatak sa histerijom i ostalim glupostim-zadrzi- ja sam inache cool, a sada, zbog vrucine josh i usporeno cool-pa ne brini za mene.
blogovatelj blogovatelj 14:56 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

pri tome- svako ko preti moj minuli rad, moze lagano da zakljuchi-da sve vreme imam iste stavove


Rekoh vec, tvoj problem nije sto ne znas, vec sto ne zelis da naucis.
Zamisli coveka koji ima iste politicke stavove jos od 1976?!
Zamisli coveka koji ne slusa mp3, jer ima kasetofon a sa njega se muzika skroz lepo cuje, pa zasto bi onda kupovao kompjuter?!
Ti se ponosis time sto ne menjuas svoj stav. Tragedija. Znaci da sama implicitno priznajes, da ako ti neko ponudi adekvatnu argumentaciju, ti na to ne obracas paznju ni malo. Ili ti mozda niko od 2006. nije ponudio nikakav validan argument da bi promenila svoj stav bar za mrvicu?!
angie01 angie01 15:02 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

Zamisli coveka koji ima iste politicke stavove jos od 1976?!


moja politichka opcija je- pacifizam i ne vidim shta bi tu trebalo da manjam!

ako ti neko ponudi adekvatnu argumentaciju


pa to ti i kazem- ne lupataj, nego kazi neshto suvislo, ili idi zuji sa ostalim komarcima, kojima je jedini po'so da bocakju!


vec sto ne zelis da naucis.


pa usvoji-da mi NISI interesantan-pa ne gubi vreme!
Unfuckable Unfuckable 18:59 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

ahm, toliko si kul da čim te dohvati malo stresa počneš da lupetaš po toj sirotoj tastaturi kao da je neko upravo ugasio svetlo i ispremeštao tipke, (pošto vidim da opet lupetanje spominješ, da ostanem u temi)
- tako da, kad već spominješ odlazak mnogih ljudi s ovog bloga, treba svakako da uzmeš u obzir i njihovu sasvim verovatnu zgroženost i frustraciju nad činjenicom da neko tako nepismen pa i nesposoban da pročita ono što je natipkao - poseduje autorsku opciju
angie01 angie01 21:52 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

da neko tako nepismen pa i nesposoban da pročita ono što je natipkao - poseduje autorsku opciju


there, there, faklbl-vec smo apsolvirali tvoju zelju da si procenitelj-tako argumentovano, ez juzuel!

raspitaj se malo, imash ti gde, pa cesh da chujesh chije se ime najvishe u tom smislu spominje!

chudno-ti si se nekako radovao da dobijem opciju pisanja i odushevljavao se mojim tekstovima, nervirao shto nisam Vip, a sad se neshto okrenuo pravac duvanja-eh shto ti je prevrtljivos'!:))))

za tvoj info- ja sam svoje pisanje verifikovala mnogo pre bloga-pa mi tvoje cenjeno mishljenje nabedjenog predvodnika uopshte ne treba!

samo, ne naginji se toliko u ekran, kad vec nemash nishta drugo pa ovde pazish, jer bi mogao neko i da te vidi-a to ti se sigurno ne bi dopalo!

opusti se,( umesto da se ovde nepristojno gurkash upadajuci kod domacina da mu kazesh kako nije dostojan, umesto shto kachish bez pitanja tudje privatne slike, umesto shto prelazish sve granice etike i napadash nekog sa dovoljno velikim problemom, koji ima snage da se sa istim bori, da taj problem zloupotrebljava, umesto shto pokazujesh prstom ko je fajn a ko nije, k'o najgora dokona baba trachara u firmama, kojoj je to jedini posao kako bi opravdala svoje postojanje kod shefa,....-ne znam samo kojim pravom i koje su tvoje reference uposhte, krijesh svoj indentitet k'o zmija noge a pljujesh po drugima, koji su se manje vishe otkrili i zavodish neki svoj red i pp akcije), i bloguj,
jer sve to shto ti radish-nije blogovanje!
bauer. bauer. 23:00 17.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

Nije problem ne znati, nego je problem ne nauciti. U tome je tvoja tragedija Andzo.

Ej, Blogi, sve se slažem, ali mislim da se neznati i nenaučiti pišu zajedno, tj., samo se glagoli odvajaju od rečce ne, a ne i pridevi, ako me dobro služi ovo gastarbajtersko sjećanje (srpski zaboravio, a engleski nikada naučio kako treba).
dirtyharry dirtyharry 00:07 18.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

Evo gosim bauer, ja sam malo taziji sa znanjem pa da ispravim i dopunim dok ne uleti neki veći autoritet po pitanju jezika. Tačno je napisao blogovatelj. Jedino se odrični glagoli nisam, neću, nemam i nemoj pišu sa spojenom rečcom ne, svi ostali glagoli se pišu razdvojeno. Sa druge strane imenice i pridevi se uvek pišu spojeno recimo nečovek, neljudski itd.
Išlo se nekad na republičko takmičenje iz maternjeg jezika, nije mala stvar
milisav68 milisav68 00:21 18.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

ja sam malo taziji sa znanjem pa da ispravim i dopunim dok ne uleti neki veći autoritet po pitanju jezika.Tačno je napisao blogovatelj. Jedino se odrični glagoli nisam, neću, nemam i nemoj pišu sa spojenom rečcom ne, svi ostali glagoli se pišu razdvojeno


Ni ja nisam autoritet, ali mi ovo služi kao podsetnik.
bauer. bauer. 00:29 18.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

Može biti, može... ali, nekako mi nije u duhu jezika
Unfuckable Unfuckable 04:11 18.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

i napadash nekog sa dovoljno velikim problemom, koji ima snage da se sa istim bori, da taj problem zlupotrebljava

sasvim tačno, slažem se.
Zloupotrebljavaš / te / Zloupotrebljava

raspitaj se malo, imash ti gde, pa cesh da chujesh chije se ime najvishe u tom smislu spominje!

u kom smislu?

za tvoj info- ja sam svoje pisanje verifikovala mnogo pre bloga-pa mi tvoje cenjeno mishljenje nabedjenog predvodnika uopshte ne treba!

čestitam & saučestvujem, moje su usne neme.

opusti se,( umesto da se ovde nepristojno gurkash upadajuci kod domacina da mu kazesh kako nije dostojan,

Na žalos' ne koristimo iste tablete. A ni tastaturu.
Ne smeta mi toliko vaš nemoćni bes glede mog komentara, ali agresivnost svakako podseća na trule bivše i nepismene nastupe koji su izazivali grohot i sažaljenje širom blogozajednice.

k'o najgora dokona baba trachara u firmama, kojoj je to jedini posao kako bi opravdala svoje postojanje kod shefa,..

koja samospoznaja, bravo!
samo još ono Duletovo kad bi dodali....kako ono reče - da ga podsećaš i da se ponašaš kao neka davno otkačena cica koja je malo besna, ali nimalo vredna?
angie01 angie01 09:32 18.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

Na žalos' ne koristimo iste tablete.


kako da ti kazem, ceo taj paket ulichnih uvreda u kojima pravish neki zeljeni profil, veoma lichi na politichke duele na srBskoj sceni i isto je toliko jadno, kao i chinjenica-da shto vishe povracash po nekom, a bez razumnog razgovora sa pokricem- to vishe preporuka dobijesh, shto govori samo za sebe o kvalitetu e k i p e!

svakako podseća na trule bivše i nepismene nastupe koji su izazivali grohot i sažaljenje širom blogozajednice.


pa sad ne znam, da l da kopiram tvoje uvlakachke pp, koje sada po potrebi pishesh nekom drugom, ili su dovoljni tvoji hvalospevni komentari, koji se mogu videti na mojim blogovima!

pa tvoje insistiranje da napishemo zajedno blog- koji je na kraju i napisan i nije ispao ni losh!:)))


samo još ono Duletovo kad bi dodali


ne znam na kog Duleta se lazno pozivash- al' ako je Glavonja, njega sam upoznala i delovao je krajnje simpa i nisam bash primetila da ima neshto protiv mene, ako je to uopshte bitno!

Nikako da kazesh, koje su to tvoje reference da se tako nadobudno ponashash, maltretirash ljude po blogu i sebi dajesh za pravo da procenjujesh druge i uvodish red!

al nije ni vazno, jer shta vishe reci,...pametan chovek je vec sabrao!


sentinel26 sentinel26 10:31 18.07.2010

Blogo-autoriteti sa batinom

Unfuckable
Neko ko ne ume da spoji dve prostoproširene rečenice bez bar petnaest slovnih grešaka trebalo bi svakako da potraži pomoć, ali ne tako što će prizivati ostatak kokošarnika već - stručnu (logoped, za početak. Posle uključiti i psihijatra, kao i dodatne časove srpskog jezika)

Znači, logoped i psihijatar treba da joj drže redovnu nastavu a profesor srpskog jezika dopunsku.

Ovolika količina uvreda na račun jedne blogerke "prirodno" je udružila nekoliko džentlmena da je uče pravopisu uz obavezan prethodni tretman ...
Radni elan za "pružanje pomoći" za svaku pohvalu ...

Čudno da ovi džentlmen-heroji nijesu primjetili tekstove nekih autora/ki (sa i bez VIP ) sa potpuno neispravin rečenicima, šatrovačkim rječnikom, (nosili tetkama lijekove ) te nikakve "kritike" a ni poduke ne vidjesmo ...

Članske karte vladajućih stranaka i dobri odnosi sa savjetnicima su vjerovatno bili brana da se ovi veliki stručnjaci za jezik nijesu oglasili...

Napiši svoj blog (samo pliz, daj nekome da to prekuca kako valja) pa šalji koga i gde hoćeš, nije ti ovo 2006., alo.

Nije 2006-ta ...
Ali nije ni 1948-a, ni 2000-ta...
Mjesta supervizora su popunjena...
dragan7557 dragan7557 11:05 18.07.2010

Re: Blogo-autoriteti sa batinom

Nije 2006-ta ...
Ali nije ni 1948-a, ni 2000-ta...
Mjesta supervizora su popunjena...

Prijatelju,

nisu valjda baš sva popunjena? Možda ima neko preko veze.

cerski
koksy koksy 11:26 18.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

da si mi skroz nezanimljiv, pa se ne trudi zabadava!
pa usvoji-da mi NISI interesantan-pa ne gubi vreme!

Uh, sto mi je ovo musicavo poznato!
sentinel26 sentinel26 20:36 18.07.2010

Re: Blogo-autoriteti sa batinom

dragan7557
Nije 2006-ta ...
Ali nije ni 1948-a, ni 2000-ta...
Mjesta supervizora su popunjena...

Prijatelju,
nisu valjda baš sva popunjena? Možda ima neko preko veze.
cerski

Ne vjerujem. To se ne popunjava na taj način.

Ako možda i ima neko trenutno slobodno mjesto, ne sjećam se da si ti pokazivao znake interesovanja za bavljenje tim poslom.

"Razlozi" neinteresovanja je vjerovatno tvoj nedostatak slobodnog vremena koje bi mogao da pokloniš vladajućem establišmentu, nacionalnom blogo-patriJotizmu i čistoti jezika.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:59 19.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

da ga podsećaš i da se ponašaš kao neka davno otkačena cica koja je malo besna, ali nimalo vredna?

hehe, pa to je meni Dule napisao.


ps. kakva memorija, klanjam se
antioksidant antioksidant 08:49 19.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

a jedan od najlakših načina svakako je i nepoštovanje pravopisa i kačenje tekstova koji vrve slovnim greškama.

insistiranje na formi
dragan7557 dragan7557 09:57 19.07.2010

Re: autoritet...balvan i trun

antioksidant
a jedan od najlakših načina svakako je i nepoštovanje pravopisa i kačenje tekstova koji vrve slovnim greškama.

insistiranje na formi

Hvala na dobrom linku.

cerski
blogovatelj blogovatelj 13:46 17.07.2010

Samo da pitam...

Sta je to nsarski toliko zapitkivao autora bloga, pa mu ovaj odgovara danima kroz blogove?
A sve mi se nesto prividja da ce mu jos odgovarati, da ovo nije poslednji odgovor.
kukusigameni kukusigameni 13:53 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Sta je to nsarski toliko zapitkivao autora bloga, pa mu ovaj odgovara danima kroz blogove?


To se i ja pitam.
Ribozom Ribozom 13:59 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Mislim da Nsarskom nije mesto na ovom blogu (niti u naslovu), jer sebe ne smatra i ne predstavlja autoritetom (moje licno misljenje).

Sada je u delikatnoj situaciji: ako se ne oglasi, jer nije iz ove price ispasce malo arogantan.
Dakle... show mast go on.
dragan7557 dragan7557 14:11 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Sta je to nsarski toliko zapitkivao autora bloga, pa mu ovaj odgovara danima kroz blogove?

Niti ti imaš šta sa tim, niti je tvoj zadatak da turaš nosinu u tuđe odnose.

Ako ne pretaneš da ometaš diskusiju čeka te opet trajni ban.

A sve mi se nesto prividja da ce mu jos odgovarati, da ovo nije poslednji odgovor.

Za tvoju informaciju: nsarskom nije potreban drveni advokat poput tebe, što je bio razlog za ban. Ban koji si imao posle 6 meseci sam skinuo.

cerski
Ribozom Ribozom 14:16 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

blogovatelj
Sta je to nsarski toliko zapitkivao autora bloga, pa mu ovaj odgovara danima kroz blogove?
A sve mi se nesto prividja da ce mu jos odgovarati, da ovo nije poslednji odgovor.


Ja mislim da si ti srz problema.
Salim se naravno.
Ali svakako je ovo pocelo sa onom tvojom skepticnoscu oko alternativnih izvora elektricne energije. Onda gazda bloga nije odreagovao primereno i to je rezultiralo iritiranjem gazde drugih blogova.

Ovo nije trol, ako mislis Dragane da jeste, onda obrisi.
dragan7557 dragan7557 14:19 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Sada je u delikatnoj situaciji:

Naprotiv ovaj blog nije provokacija nsarskog već posledica njegovih tvrdnji o aljkavosti, sranju i drugom koječemu u dosadašnjim diskusijama.

Da ništa nema lično podvučeno je na prošlom blogu i to ponavljam i ovde.


nsarski se kroz blog pominje samo zbog relevantnih pitanja koje je sam meni postavio tokom prošlih blogova a kumulirani odgovori sa moje stane su odgovori na taj skup pitanja.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:26 17.07.2010

Re: čestitam na pamćenju

Ribozom
blogovatelj
Sta je to nsarski toliko zapitkivao autora bloga, pa mu ovaj odgovara danima kroz blogove?
A sve mi se nesto prividja da ce mu jos odgovarati, da ovo nije poslednji odgovor.


Ja mislim da si ti srz problema.
Salim se naravno.
Ali svakako je ovo pocelo sa onom tvojom skepticnoscu oko alternativnih izvora elektricne energije. Onda gazda bloga nije odreagovao primereno i to je rezultiralo iritiranjem gazde drugih blogova.

Ovo nije trol, ako mislis Dragane da jeste, onda obrisi.

NIJE TROL !

NARAVNO TU JE I PREPORUKA /KRITIKA/ NAREĐENJE KOJU JE BLOGOVATEL UPUTIO MENI DA SLUŠAM PROFESORA A NE DA...

Blogovatelja sam tada trajno banovao i pre nekoliko dana skinuo ban.

Svaka čestitka na dobrom sećanju, na blog koji si još jednom upotrbio na dobar način.

cerski
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:31 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

dragan7557

nsarski se kroz blog pominje samo zbog relevantnih pitanja koje je sam meni postavio tokom prošlih blogova a kumulirani odgovori sa moje stane su odgovori na taj skup pitanja.

cerski


Onda si trebao svaki takav post da počinješ sa: "Dragi moj nsarski..." kao Danojlić:



Ili je reč o novom "Času anatomije"


dragan7557 dragan7557 14:37 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

kukusigameni
Sta je to nsarski toliko zapitkivao autora bloga, pa mu ovaj odgovara danima kroz blogove?


To se i ja pitam.

Pročitaj oko sto mojih blogova pa ćeš naći relevantan odgovor na postavljeno pitanje.

cerski
angie01 angie01 14:41 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Pročitaj oko sto mojih blogova


e, kuku si ga meni na ovu vrucinu!
dragan7557 dragan7557 14:47 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

angie01
Pročitaj oko sto mojih blogova


e, kuku si ga meni na ovu vrucinu!

Može i zimus, al' onda će smetnja biti hladnoća.

cerski
dragan7557 dragan7557 14:50 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Vojislav Stojković
dragan7557

nsarski se kroz blog pominje samo zbog relevantnih pitanja koje je sam meni postavio tokom prošlih blogova a kumulirani odgovori sa moje stane su odgovori na taj skup pitanja.

cerski


Onda si trebao svaki takav post da počinješ sa: "Dragi moj nsarski..." kao Danojlić:



Ili je reč o novom "Času anatomije"



Braćela No. 1 to je već odrađeno sa sve upotrebom: "Dear nsarski" a završeno sa "Your's truly" na nekom od prošlih blogova.

Ono što fali je naveo mikele sa "Ljubeznom Haralimpiju."

cerski
blogovatelj blogovatelj 15:10 17.07.2010

Re: čestitam na pamćenju

Blogovatelja sam tada trajno banovao i pre nekoliko dana skinuo ban.


Blogovatelj od tada nije kliknuo na tvoj blog sve do prve epizode ovog serijala, a rekoh vec, ne bih ni sad kliknuo sigurno, mazohista nisam, nego u naslovu imas kljucnu rec nsarski. Zato i jesam ovde.
Pa kad vec jesam, onda da dam svoj skromni doprinos, jer si bio velikodusan i skinuo ban. Mada, vidim da ti ne odgovara dijalog, nego preferiras monologe, pa mislim da cu biti opet banovan, jer je ban oruzje sitnih, a ne pametnih.
dragan7557 dragan7557 15:27 17.07.2010

Re: čestitam na pamćenju

Blogovatelj od tada nije kliknuo na tvoj blog sve do prve epizode ovog serijala,

Ali, zaštita lika i dela "bespomoćnog" nsarskog te je odmah Prozvala?

Već sam rekao da nsarskom nije potreban advokat, a meni još manje, a što se tiče tvog kliktanja po mojim blogovima su oni potpuno nepotrebni čak i kada je nsarski (koji nije tema) u pitanju.

cerski
ime_korisnicko ime_korisnicko 15:35 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

blogovatelj
Sta je to nsarski toliko zapitkivao autora bloga, pa mu ovaj odgovara danima kroz blogove?
A sve mi se nesto prividja da ce mu jos odgovarati, da ovo nije poslednji odgovor.


Kako su dragan7557 i cerski, kada sam ja, onomad, prokomentarisao njihovo promisljanje, obrisali moj komentar (ali ne i njihov odgovor na taj komentar), a nsarski ce, kako izgleda, dobiti citavu spansku seriju sa vrlo verovatnim rimejkom - i intuitivno i analiticki zakljucujem kako je nsarski, za razliku od mene, autoritet za njih, a da im ja, pak, manje iritiram sujetu od blogovatelja - posto ce mene dragan7557 i cerski ili tek sad banovati, ili, cak, abolirati u pokusaju da mi ospore zakljucak.
kukusigameni kukusigameni 15:38 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Pročitaj oko sto mojih blogova pa ćeš naći relevantan odgovor na postavljeno pitanje


dragan7557 dragan7557 17:22 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Ali mi nosina pomaze da nanjusim smradove iz daleka.

Zbog ove rečenice je bloger banovan. Prostakluk se ne toleriše čak ni ovde.

A post sa sve tri preporuke izbrisan.

cerski
bauer. bauer. 22:54 17.07.2010

Re: Samo da pitam...

Sada je u delikatnoj situaciji: ako se ne oglasi, jer nije iz ove price ispasce malo arogantan.

Ja mislim da neće ispasti arogantan, jer se javljao već u više navrata i sasvim lepo objasnio svoj stav, odgovorima na prethodnom domaćinovom postu naročito.

Čak, šta više, nadam se da se neće javljati i time dolivati benzin na vatru beskonačne kakofonije nebuloznih filozofskih osvrta.
nsarski nsarski 13:42 18.07.2010

Re: Samo da pitam...

nsarskog već posledica njegovih tvrdnji o aljkavosti, sranju i drugom koječemu u dosadašnjim diskusijama.

Auh, ybt., ja otisao da malo skitam po Dunavu, da se vratim osvezen, kad zatekoh OVO! Dobro, sunce mu zarko, jel' sam rekao da ne skidate skele dok ne polepite tapete?!
Tema, dakle.
Zaista ne vidim u kakvoj je vezi sadrzaj ovog bloga sa drugim delom naslova u kome se pominje moje ime. To me je prvo malo zgranulo. Blog o autoritetima, sam po sebi, moze da bude zanimljiv - sve zavisi ko i kako ga napise.
Zatim, ona gore citirana recenica mi bode oci. Nisam ja postavljao nikakve tvrdnje, vec sam pravio komentare i pitao (se).

nsarski se kroz blog pominje samo zbog relevantnih pitanja koje je sam meni postavio tokom prošlih blogova a kumulirani odgovori sa moje stane su odgovori na taj skup pitanja.

Ja nisam primetio da sam bilo gde u tekstu bloga pomenut, vec samo u naslovu. Ne secam se ni da sam u nekim ranijim komentarima govorio o autoritetima. Otud ona zgranutost, malocas pomenuta.

I, najzad, pitanje. Sta su to Autorčići? Iz konteksta se da naslutiti da bi to mogli biti "mali autoriteti", ali onda je rec pogresna. Po mom znanju Autorčići bi mogli biti "mali autori". Mali Autoriteti bi se zvali Autoritetčići. Znam, znam, izgleda katastrofalno, ali prema pravilu o pravljenju deminutiva, to bi bila prava rec. Praviti deminutiv od reci koja sama oznacava nesto veliko je tesko i rogobatno, kolikogod namera bila iskrena. Ali, nekad ne ispadne dobro - otprilike kako kad bi preko dobre kineske hrane nastrugali kackavalj. I jedno i drugo su dobri, ali zajdno ne idu.
Toliko po ovoj vrucini.
kukusigameni kukusigameni 15:47 18.07.2010

Re: Samo da pitam...

Sta je to nsarski toliko zapitkivao autora bloga, pa mu ovaj odgovara danima kroz blogove?


To se i ja pitam.

Pročitaj oko sto mojih blogova pa ćeš naći relevantan odgovor na postavljeno pitanje.


Izgleda da je bolje da ti procitas tvojih sto blogova!
libkonz libkonz 16:19 18.07.2010

Re: Samo da pitam...

Zaista ne vidim u kakvoj je vezi sadrzaj ovog bloga sa drugim delom naslova u kome se pominje moje ime.

Još si mlad i zelen da bi razumeo Cerskog 7557
nsarski nsarski 16:52 18.07.2010

Re: Samo da pitam...

Još si mlad i zelen

Hvala ti na ovome, i gde cuo i gde ne cuo! :))))

P.S. Blogorahmetli Brajovic mi ne daje vise od 13 i po.
libkonz libkonz 19:26 18.07.2010

Re: Samo da pitam...

Blogorahmetli Brajovic

Blog bez Brajovića ko Prle bez Tihog.
gordanac gordanac 19:27 18.07.2010

:))))

nsarski
Još si mlad i zelen

Hvala ti na ovome, i gde cuo i gde ne cuo! :))))

P.S. Blogorahmetli Brajovic mi ne daje vise od 13 i po.

:))))))))))))))))))))
Mora da je ipak malko - manje, ume Brajović da se zabroji, pesnik je to.
Sa 13 i po, kažu, može već lepo i lako da se razume o kakvoj je instalaciji reč.
Kokanda smo - vršnjaci, tu negde pred petom godinom...
dragan7557 dragan7557 21:51 18.07.2010

Re: Samo da pitam...

libkonz
Zaista ne vidim u kakvoj je vezi sadrzaj ovog bloga sa drugim delom naslova u kome se pominje moje ime.

Još si mlad i zelen da bi razumeo Cerskog 7557

Otkud ti znaš? Da nisi bio na krštenju nsarskog?

Čo'ek jednostavno nije rođen, tako pišuva u Blogu.

cerski
dragan7557 dragan7557 22:15 18.07.2010

Re: Samo da pitam...

To me je prvo malo zgranulo.

Ma idi, zar tako iskusnog blogo kurjačinu nešto može da zgrane? Da te samo zaprepastilo pa 'ajd' al' zgranulo, ccccccc, prosto me čudi.
Zaista ne vidim u kakvoj je vezi sadrzaj ovog bloga sa drugim delom naslova u kome se pominje moje ime.

Ime! Ja mislio nick?
I, najzad, pitanje. Sta su to Autorčići?

Su Autorčine koje umesto čine imaju čići. Izgleda da ti te šetnje oko Golog Otoka i Dunava gde sve vrvi od mrtvaca komesarskog režima, baš i ne prijaju mnogo?
Promeni rutu.
Praviti deminutiv od reci koja sama oznacava nesto veliko je tesko i rogobatno,

Pričinjava ti se, eto imamo psihologinjičicu, arhitektonkinjičicu, sociologinjičicu i još toga pa za tvoje skandalizovanje oko autorčića zbilja ne postoji neka naročita društvena potreba.
Ja nisam primetio da sam bilo gde u tekstu bloga pomenut, vec samo u naslovu.

Od sada kad gođ napišem neki odgovor u vezi sa tobom ima da posvetim pažnju urađenom uz dopunu "ovo je odgovor nsarskom" kako se ni ti ni blogo raja ne bi po ovoj vrućini uzbudživali il' nedaj bože zabezeknjavali, dakle bit ću konkretan.

Da izvini što ne odgovorih o'ma gled'o sam hrvatski film "Konjanik" a Zrinka Cvitešić mi se mnogo više dopada nego očijukanje po blogu.

cerski
dragan7557 dragan7557 22:18 18.07.2010

Re: Samo da pitam...

P.S. Blogorahmetli Brajovic mi ne daje vise od 13 i po.

Gospodina ne poznajem pa nemam komentar, al' bi savetov'o ot srdca da si pribavi očale. Meni deluješ mlogo mlađahnije.

cerski
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:05 19.07.2010

Re: Samo da pitam...

Blog bez Brajovića ko Prle bez Tihog.

pazi šta pišeš :)))))

ps. hint: Otpisani
Oljacat Oljacat 14:11 17.07.2010

Dileme

Potaknuta vašim "odgovorima" vratih se unazad da vidim oko čega je nastala frka.
Elem, potaknuta dalje time, odem da pročitam i ono što je profesor pisao , da obnovim gradivo. I gle čuda. Njegov tekst od 18.04.2010 "Vagabunde među nama" odnosi se na apsolutnu istu temu koju vi danas obrađujete ... autoriteti, hijerarhija itd. Dakle, mislim da vas dvojica imate jako slično mišljenje bar o ovoj temi.
No, na stranu vas dvojica , ne stigoh na vreme da se priključim interesantnoj (uprkos nekim blogerima koji su davali jako nepristojne komentare) raspravi sa I. Pa čisto da dopunim, da se ne ispustim što kažu Leskovčani: nije samo u nauci intuicija bitna, na primer, mi žene smo superiorna bića baš zbog svoje intuicije (heheh, ovo je mala šala) . Tako da što se mene tiče ljudsko društvo je nastalo u matrijahartu, a patrijahart će ga dokrajčiti, što uveliko radi.

PS Često mi vaši tekstovi budu nerazumljivi. Time ne želim da kažem da ih vi nenamerno takvima i napišete. Samo onda me mrzi da čitam. Jer pored ove sve nauke i interneta , neko mora da spremi ručak.....pošto prethodno ulovim nešto za u lonac
dragan7557 dragan7557 14:45 17.07.2010

Re: Dileme

mi žene smo superiorna bića baš zbog svoje intuicije (heheh, ovo je mala šala) .

Ovo je potpuno tačno, uz primedbu da žene ne samo više veruju intuiciji već imaju i potpuno drugi odnos prema njoj.
Tako da što se mene tiče ljudsko društvo je nastalo u matrijahartu, a patrijahart će ga dokrajčiti, što uveliko radi.

Ovo je jedna velika istina.

Njegov tekst od 18.04.2010 "Vagabunde među nama" odnosi se na apsolutnu istu temu koju vi danas obrađujete ... autoriteti, hijerarhija itd. Dakle, mislim da vas dvojica imate jako slično mišljenje bar o ovoj temi.

I ovo je tačno mada sam tada stekao utisak da je moj odnos mnogo radikalniji nego odnos nsarskog, čiji odnos prema autoritetu je selektivan (ovo je moj utisak koji ne mora da bude tačan).

cerski
kole_cat kole_cat 18:08 17.07.2010

Marfi, birokratija i komadi autoriteti

Marfi o birokratiji kaze:
'...da najvise lici na septicku jamu,
uvek najveci komadi isplivaju na povrsinu'

Tako da sto vise u drustvu imamo birokratskih sistema u raznim oblastima, to nam ovi KOMADI vise odlucuju u zivotu i o zivotu.
dragan7557 dragan7557 22:23 18.07.2010

Re: Marfi, birokratija i komadi autoriteti

kole_cat
Marfi o birokratiji kaze:
'...da najvise lici na septicku jamu,
uvek najveci komadi isplivaju na povrsinu'

Tako da sto vise u drustvu imamo birokratskih sistema u raznim oblastima, to nam ovi KOMADI vise odlucuju u zivotu i o zivotu.

Bo'me izgleda da je u pravu.

cerski

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana