Društvo| Istorija| Ljudska prava| Politika| Region

Kosovo nije Srbija.

Siniša Boljanović RSS / 27.07.2010. u 07:18

Kosovo nije Srbija, poručili su nam juče nepristojno plaćeni narodni poslanici, svi osim onih  koji su tu istinu podelili sa građanima mnogo ranije, zbog čega su mnogo ranije poneli etiketu izdajnika. 

Kosovo odavno nije Srbija, priznali su nam, jer isto toliko dugo se bore za njega. I nikada neće prestati da se bore, što znači da već sada znaju da je sve što rade uzaludno.

Kosovo odavno nije mit, ili ep, kako su se juče izražavali. Kosovo je realan život. Na njihovu žalost, i pored tradicionalno dobrih namera, kockarska sreća im nedopustivo dugo okreće leđa, zbog čega nemaju priliku da na taj život direktno utiču.

Srbija je dugo, možda predugo, bila nebeska, od juče je siromašna, zaostala, nerazvijena, sa nepristojno niskim stepenom obrazovanih građana, priznali su nam juče u Narodnoj skupštini, zbog čega su na istom mestu zagrlili jedni druge, oprostili jedni drugima i zakleli se u dugo čekano, na njihovu sreću postignuto, nacionalno jedinstvo, za koje su, neobično lako, pridobili i mađarsku i ljajićevsku manjinsku zajednicu.

Srbija će nastaviti gubitničku politiku za očuvanje "nacionalnih" interesa, poručili su nam narodni poslanici. Nastaviće da se bore za Kosovo, koje nije samo sveta zemlja, već prostor na kome egzistiraju ljudi, a to su svi oni koji su Srbi i nealbanci. Nastaviće da se bore za njihovu bezbednost, posao, jednom rečju za egzistenciju, i to više, snažnije, srčanije nego što to rade u Srbiji, gde je još uvek legalno i legitimno da se u gradskom prevozu, javnim parkovima, ulicama i trgovima ubijaju i prebijaju svi oni koji nikome ništa ne duguju, nikoga nisu pokrali, ne kohabitiraju sa političko-kriminalnom "elitom", nego su samo i jedino pristojni i odgovorni građani koji javno smeju da kažu ono što misle, iskreno verujući da je to elementarno ljudsko pravo i vrhunska vrednost civilizovanog sveta.

Kosovo nije Srbija zato što Srbija ne želi da bude deo tog sveta, zato što, osim deklarativno, ne želi da prihvati njegove vrednosti, poručili su nam juče narodni poslanici, na čelu sa Bobanom Markovićem tog velikog narodnog orkestra, cenjenim predsednikom Republike, koji je juče javno priznao da ne svira baš uvek po notama falsifikovanog Ustava, ali da njegovu preambulu poštuje od reči do reči. Poglavlje o zaštiti ljudskih prava građana Srbije, naročito ako su oni novinari, za njega je, očigledno, tek deveta rupa na toj papirnoj svirali.



Komentari (138)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 07:41 27.07.2010

Ja samo da pitam...

oji je juče javno priznao da ne svira baš uvek po notama falsifikovanog Ustava


Zasto falsifikovan, nisam u toku?
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 07:46 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Slobodno sudijsko uverenje.
freehand freehand 08:00 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

I ja!
"nego što to rade u Srbiji, gde je još uvek legalno i legitimno da se u gradskom prevozu, javnim parkovima, ulicama i trgovima ubijaju i prebijaju svi oni koji nikome ništa ne duguju, nikoga nisu pokrali, ne kohabitiraju sa političko-kriminalnom "elitom", nego su samo i jedino pristojni i odgovorni građani koji javno smeju da kažu ono što misle, iskreno verujući da je to elementarno ljudsko pravo i vrhunska vrednost civilizovanog sveta.!

Na osnovu čega je autor zakljuhčio da su u Srbiji ovakve stvari "legalne i legitimne"?
Takve se stvari ne dešavaju u USA, GB, Švedskoj, Švajcarskoj? Ili je i ovde u pitanju neki poseban slučaj?

"zato što Srbija ne želi da bude deo tog sveta, zato što, osim deklarativno, ne želi da prihvati njegove vrednosti!

Koje su to tačno vrednosti na koje se misli, i gde možemo da vidimo njihovo puno poštovanje, da bismo se mogli ugledati?
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 08:17 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

freehand

Na osnovu čega je autor zakljuhčio da su u Srbiji ovakve stvari "legalne i legitimne"?


Na osnovu toga sto se ne kaznjavaju. Da li znamo pozadinu smrti Dade Vujasinovic, ko je ubio Slavka Curuviju, Milana Pantica, ko je podmetnuo bombe na prozor Dejana Anastasijevica, da li su kaznjeni svi oni koji su pretili Brankici Stankovic, Bosku Brankovicu, oni koji su palili i rusili strane ambasade, oni koji su premlatili Teofila Pancica? Ovo su samo neki primeri gde su bahato i brutalno ugrozena elementarna ljudska prava pomenutih gradjana, a to je ujedno i deo odgovora na pitanje o civilizacijskim vrednostima.
Za pocetak ne bi bilo lose procitati Opstu deklaraciju o ljudskim pravima ili neke druge dokumente UN-a.
Krsenja ljudskih prava ima svuda (negde vise, a negde manje), ali se u normalnom svetu ona adekvatno kaznjavaju.
freehand freehand 12:18 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Krsenja ljudskih prava ima svuda (negde vise, a negde manje), ali se u normalnom svetu ona adekvatno kaznjavaju.

E mrzi me da sad kopam i tražim primere, ali biće da ti znaš ko je ubio Kenedija, koliko je vremena trebalo da se otkrije ubica Olofa Palmea, kako je nastradala Ana Lindt.
No čak nije ni bitno; biće da je blog namenjen ljudima koji će se iz prve složiti sa autorom i horski opljunuti po sebi i svima oko sebe. Hebeš činjenice i argumente.
Na vest o Teofilovom premlaćivanju reagovali su svi, i to odmah. Od Predsednika na niže.
A na dokumenta UN ne bih više tupio zube. Jebote, pa to ne pominje više ni nesrećni Generalni sekretar.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 14:13 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

freehand
A na dokumenta UN ne bih više tupio zube. Jebote, pa to ne pominje više ni nesrećni Generalni sekretar.


U ovoj zemlji se to mora pominjati. I citati, naravno.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:58 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

freehand

kako je nastradala Ana Lindt.

Na Vasu zalost, vrlo se dobro zna kako je nastradala gospodja Lindt. Jedino u Srbiji ispranog mozga neprestanim nacionalistickim medijskim buncanjem je to neka velika misterija, tajna vatikansko-masonsko-bilderbergersko-trilateralnih loža.

freehand

No čak nije ni bitno; biće da je blog namenjen ljudima koji će se iz
prve složiti sa autorom i horski opljunuti po sebi i svima oko sebe.
Hebeš činjenice i argumente.

Baš kao što je 99% medijskog prostora Srbije, uključujući i stvari poput kulturnih i sportskih rubrika, posvećeno i namenjeno nacionalističkoj i populističkoj masovnoj (ne)svesti, gde se iz prve i po defaultu podrazumeva da će se horski opljunuti po celom svetu i svima koji drugačije misle, na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN, gde ste vidim, namerili da predvodite stado (da ne kažem krdo).

freehand

A na dokumenta UN ne bih više tupio zube. Jebote, pa to ne pominje više ni nesrećni Generalni sekretar.

Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.
dj dj 15:59 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

No čak nije ni bitno; biće da je blog namenjen ljudima koji će se iz prve složiti sa autorom i horski opljunuti po sebi i svima oko sebe. Hebeš činjenice i argumente.


seks sa cinjenicam nije ni tebi stran. elegantno si izbunario kenedija i eve svedjance (cije ubce su ako se ne varam uhapsene i osudjenje) kao odgovor na listu od skor deset ljudi kojih vise nema a cvije ubice zive i dalje nekaznjeno medju nama.

ok, slazemo se. b92 blog je oaza horskih pljuvaca a srbija sigurna kuca za ubice i lopove

ps. ne pljujem ja po sebi, nego po vama
natasavb natasavb 16:35 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Milan M. Cirkovic
Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.


a vama vidim normalano da vredjate osobe sa autizmom.
sledeci put pre nego nesto ovako napisete malo razmislite, a pozeljno bi bilo i da procitate nesto o autizmu i osobama koje sa njim zive.
za pocetak mozete ovo.
blogovatelj blogovatelj 16:52 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Zasto falsifikovan, nisam u toku?

Siniša Boljanović
Slobodno sudijsko uverenje.


OK onda. Ja mislio ovo ozbiljan tekst.
koksy koksy 17:08 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Milan M. Ćirković
freehand

kako je nastradala Ana Lindt.

Na Vasu zalost, vrlo se dobro zna kako je nastradala gospodja Lindt. Jedino u Srbiji ispranog mozga neprestanim nacionalistickim medijskim buncanjem je to neka velika misterija, tajna vatikansko-masonsko-bilderbergersko-trilateralnih loža.

freehand

No čak nije ni bitno; biće da je blog namenjen ljudima koji će se iz
prve složiti sa autorom i horski opljunuti po sebi i svima oko sebe.
Hebeš činjenice i argumente.

Baš kao što je 99% medijskog prostora Srbije, uključujući i stvari poput kulturnih i sportskih rubrika, posvećeno i namenjeno nacionalističkoj i populističkoj masovnoj (ne)svesti, gde se iz prve i po defaultu podrazumeva da će se horski opljunuti po celom svetu i svima koji drugačije misle, na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN, gde ste vidim, namerili da predvodite stado (da ne kažem krdo).

freehand

A na dokumenta UN ne bih više tupio zube. Jebote, pa to ne pominje više ni nesrećni Generalni sekretar.

Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.


Kakva elaboracija!
O originalnosti da i ne govorimo.
predatortz predatortz 18:13 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Milan M. Ćirković

Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.


Nemoj dalje, ne treba... Možda mi u Srbiji jesmo prolupali zbog raznoraznih dešavanja u protekle dve decenije, ali znamo da polemišemo bez ovakvih svinjarija.
freehand freehand 23:50 27.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Milan M. Ćirković
freehand

kako je nastradala Ana Lindt.

Na Vasu zalost, vrlo se dobro zna kako je nastradala gospodja Lindt. Jedino u Srbiji ispranog mozga neprestanim nacionalistickim medijskim buncanjem je to neka velika misterija, tajna vatikansko-masonsko-bilderbergersko-trilateralnih loža.

freehand

No čak nije ni bitno; biće da je blog namenjen ljudima koji će se iz
prve složiti sa autorom i horski opljunuti po sebi i svima oko sebe.
Hebeš činjenice i argumente.

Baš kao što je 99% medijskog prostora Srbije, uključujući i stvari poput kulturnih i sportskih rubrika, posvećeno i namenjeno nacionalističkoj i populističkoj masovnoj (ne)svesti, gde se iz prve i po defaultu podrazumeva da će se horski opljunuti po celom svetu i svima koji drugačije misle, na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN, gde ste vidim, namerili da predvodite stado (da ne kažem krdo).

freehand

A na dokumenta UN ne bih više tupio zube. Jebote, pa to ne pominje više ni nesrećni Generalni sekretar.

Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.

1. Kenedija i USA sam pomenuo jer je u pitanju najveća sila sveta, uzor demokratije, a ubistvo njihovog Predsednika najveći je nerešen slučaj koji znam. Nisam se setio Pape Jovana Pavla, ali to je ionako ubistvo samo na nivou hipoteze.
Šveđane sam pomenuo jer Švedska važi za jednu od najuređnijih zemalja na svetu, pa ni tu istrage nisu bile baš brze, naročito ona o ubistvu Palmea.
A uopšte mi nije jasno zašto bi ubistvo gospođe Lindt bilo razrešeno "na moju žalost"?
Poenta je bila da nije realno očekivati da se u zemlji koja još nije potpuno izašla iz krvavog gliba dubljeg od deset godina da stvari rešava isto ili brže od zemalja koje takve zastoje i lomove u svom društvenom razvoju nisu imale. Ni u zemljama na koje se ugledamo ne hvataju sve ubice, ne rešavaju sve slučajeve, a najviše državne službenike hvataju sa rukama do ramena zavučenim u državnu kasu.
Da li time pravdam sporost i nerad, trapavost i aljkavost, pa eventualno i zlu nameru, policije i tužilaštva?
Nikako i nipošto. Čak i dapače!
Uz pobrojene slučajeve gorim od želje da saznam sve o onoj pobuni JSO, uključujući i političku pozadinu i državni udar u najavi; o Legijinom Odboru za doček u noći predaje; o političkoj pozadini ubistva Zorana Đinđića; o privatizacionom biznisu, Miškoviću i Beku, Niniju i Peconiju. Bez izuzetka.

2. Kad neko sebi dozvoli da napiše rečenicu "na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN" - izgubim volju da odgovaram. Ipak...
Nemam nameru da se stavljam na bilo kakvo ni bilo čije čelo. Niti to pokušavam. Ako pod "stadom" i "krdom" podrazumevate ljude koji ne misle da je sve što dođe sa Zapada kanonski nedodirljivo, da je divljačko bombardovanje suverene zemlje uprkos svim principima i dokumentima UN, i protiv svih prihvaćenih međunarodnih zakona i normi; da isti principi treba da važe za sve; da sa saginjanjem i klečanjem ni u crkvi i džamiji ne treba preterivati, da je došlo vreme kad je potrebna veća hrabrost da bi se vlast pohvalila nego napala a da je pred nekim ljudima sramota reći bilo šta što samo liči na odbranu ove države - moram Vam reći (Vam sa velikim "V" nije zbog poštovanja već distance, moliću) da tu od mene ima daleko obrazovanijih, pismenijih, elokventnijih dama i gospode. I siguran sam da im na pamet ne pada ni da traže ni da prihvataju predvodnika.
Naročito da im ga takav čobanin dodeljuje, oprostićete na izrazu.
Ako Vas, ipak, nisam dobro razumeo, pa ste pod "stadom" i "krdom" podrazumeli gospodu Klintona, Blera, Solanu i Buša, gospošu Olbrajt i druge prave pljuvače i serače po UN i njenim dokumentima, tvorce sintagme "Međunarodna zajednica" koja je praktično i zamenila UN... Onda Vam moram reći - ma hajte, molim Vas! Pa di bi oni mene za predvodnika!?

3. Što se autizma tiče, nećete verovati - ali nemam komentara.
freehand freehand 00:18 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

dj
No čak nije ni bitno; biće da je blog namenjen ljudima koji će se iz prve složiti sa autorom i horski opljunuti po sebi i svima oko sebe. Hebeš činjenice i argumente.


seks sa cinjenicam nije ni tebi stran. elegantno si izbunario kenedija i eve svedjance (cije ubce su ako se ne varam uhapsene i osudjenje) kao odgovor na listu od skor deset ljudi kojih vise nema a cvije ubice zive i dalje nekaznjeno medju nama.

ok, slazemo se. b92 blog je oaza horskih pljuvaca a srbija sigurna kuca za ubice i lopove

ps. ne pljujem ja po sebi, nego po vama


Pominjanje Kenedija i Šveđane sam objasnio u drugom odgovoru, pa da se ne ponavljam.
Obzirom na to koliko sam frustriran celom situacijom oko svega što se zbiva sa ovom državom i Kosovom - moguće je da mi se omakao i neki peting sa ponekom činjenicom. Sigurno mi to nije bila namera, niti moje trajno seksualno opredeljenje.
O ubicama i ubistvima sam se, takođe, izjsnio u tom drugom odgovoru, pa ni tu ne bih reprizirao i duplirao. Ali ću dodati da sam, u vreme kad su se ta ubistva desila, sve vreme dok sam bio ubeđen da se zločini zataškavaju a ubice bivaju zaštićene - mnogo žešće i na odgovarajućim mestima pokušavao da doprinesem otkrivanju istine. Sad, danas, jednostavno ne verujem da je to (zataškavanje istine i skrivanje zločinaca)cilj i namera države. Tačka.
Verujem da biste bili zaprepašćeni mogućnošću da sam bio žestok protivnik i javni kritičar svih oblika šovinizma, od prvih nagoveštaja u drugoj polovini osamdesetih pa sve dok je i jedan kreten puštan da vređa, kinji, ponižava, maltretira bilo koga po nacionalnoj osnovi. Ni toga danas nema.
Odnosno, ima kretena onoliko, ali niti su državni službenici i nacionalni radnici, niti ih neko tetoši. Ono što već nije u Hagu i domaćim zatvorima ne verujem da baš mirno spava.
Kad sam govorio o "Blogu" - nisam mislio na Blog B92. Mislio sam na ovaj konkretni i još neke blogove i autore. Pri tome nisam vređao, i žao mi je ako sam tako shvaćen.
Što se Vašeg pljuvanja tiče - dragi moj samo napred, I po meni i po nama. Ako ima rašta, i ako ima neke fajde.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 04:01 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

natasavb

a vama vidim normalano da vredjate osobe sa autizmom.

Vredjanje? Daleko bilo, odbijam insinuacije. Samo za Vas je, ocigledno, poredjenje sa Srbijom - uvreda. Bas zanimljivo. Kao i ljudi o kojim govorite, i drustvo u Srbiji je bolesno, nije mu potrebno vredjanje, nego dugotrajno i ozbiljno lecenje. Koje bi trebalo da otpocne denacifikacijom medijskog prostora, ali jasno je da od toga nema nista, tako da bolest napreduje.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 04:11 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

freehand

A na dokumenta UN ne bih više tupio zube. Jebote, pa to ne pominje više ni nesrećni Generalni sekretar.


freehand

2. Kad neko sebi dozvoli da napiše rečenicu "na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN" - izgubim volju da odgovaram.


Ma naravno, prvo napisete onu besmislicu gore, a posle se toboze fino i pristojno prenemazete. Kao, ko je sad pominjao pljuvanje... Standardno licemerno, ali posto sad treba "hvaliti vlast", umesto da se kritikuje, onda mozda posluzi nekoj svrsi. Posle slede sve uobicajene floskule o nepravdi, Klintonu, Solani, zloj Medjunarodnoj zajednici, sve sto smo gledali i slusali do iznemoglosti od svih propagandno-psiholoskih ratnika svih ovdasnjih rezima (ali sa istim tijanicem na celu). Nista novo, nista originalno, nista zanimljivo, nista smisleno.
Innana Innana 06:05 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Milan M. Ćirković
natasavb

a vama vidim normalano da vredjate osobe sa autizmom.

Vredjanje? Daleko bilo, odbijam insinuacije. Samo za Vas je, ocigledno, poredjenje sa Srbijom - uvreda. Bas zanimljivo. Kao i ljudi o kojim govorite, i drustvo u Srbiji je bolesno, nije mu potrebno vredjanje, nego dugotrajno i ozbiljno lecenje. Koje bi trebalo da otpocne denacifikacijom medijskog prostora, ali jasno je da od toga nema nista, tako da bolest napreduje.


Pojedine vase komentare bi trebalo prijaviti moderaciji. Vama je ocigledno strano da kulturno i bez vredjanja iznosite komentare. Moze da vam se ne svidja drustvena klima u Srbiji i narod kao takav, mogu da vam se ne svidjaju mediji i sadrzaj koji je namenjen sirokim narodnim masama, ali napisati da se radi o patologiji, porediti to sa autizmom, lepiti etikete vecem delu naroda je ne samo degutantno nego je i znak da imate problem...

Ne moramo da se slazemo, ali neki minimum postovanja mora da postoji.

Jeste li nekada pogledali u recnicku znacenje reci tolerancija? Jer neko ko pretenduje da bude intelektualac posebnog kalibra istovremeno ne moze sebi da dopusti lavinu ostrascenje mrznje prema onome sto vecina jeste (u vasim ocima).
Ocekivala sam da od vas cujem nesto pametno a ne verbalnu dijareju. Ocigledno da u nedostatku argumenata potezete za vredjanjem ne bi li pokusali da diskreditujete sagovornika.
blogovatelj blogovatelj 07:10 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Ocekivala sam da od vas cujem nesto pametno a ne verbalnu dijareju


Takodje...
koksy koksy 07:18 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Nista novo, nista originalno, nista zanimljivo, nista smisleno


Da, zaista!
mlekac mlekac 07:41 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Milan M. Ćirković

Baš kao što je 99% medijskog prostora Srbije, uključujući i stvari poput kulturnih i sportskih rubrika, posvećeno i namenjeno nacionalističkoj i populističkoj masovnoj (ne)svesti, gde se iz prve i po defaultu podrazumeva da će se horski opljunuti po celom svetu i svima koji drugačije misle, na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN, gde ste vidim, namerili da predvodite stado (da ne kažem krdo).


Milan M. Ćirković

Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.


Poštovani gospodine Ćirkoviću,

Nisam imala prilike da se ranije susretnem sa vašim komentarima, ali, ova dva su me navela (što Vam je, pretpostavljam i bio cilj) da reagujem.

Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?

Verovatno i vrlo inteligentnom osobom koja je "iznad" ove žabokrečine koja je okružuje?

Vešto baratate stranim rečima, još veštije lepite etikete i izvrćete ono što ljudi napišu...

Svaka čast.

Samo...

Šta, onda, tražite ovde, među pukom?

Pučina je stoka jedna grdna - a Ko s decom spava...

Budite ljubazni pa nas poštedite svojih "visokoumnih" budalaština i salonske politike.

A još lepše ću vas zamoliti da u svojim poređenjima zaobiđete pominjanje autizma i sličnih stvari, osim ako, slučajno, nemate i diplomu iz medicine sa specijalizacijom iz gore navedene oblasti.

Inače, što se patologije tiče, ako potražite nekog dobrog psihijatra, možda će moći i Vama da pomogne - jer tolika količina netrpeljivosti prema okruženju u kome živite potpada pod istu.

Ja sasvim razumem da nemamo svi isto viđenje naše stvarnosti, našeg okurženja i naše budućnosti.

Ali, jedna od odlika zrelosti i razumnosti je da shvatimo kako su ljudi različiti i da se potrudimo da se te različitosti nekako uklope i prevaziđu zarad opšteg dobra.

Ako je suditi po vašim dosadašnjim komentarima, bojim se da ne delujete ni zrelo, ni razumno. A time ste, automatski diskvalifikovali sami sebe i stavili se u isti koš sa nerazumnim populistima po kojima tako zdušno pljujete.

Prijatan dan Vam želim!
freehand freehand 09:07 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Milan M. Ćirković
freehand

A na dokumenta UN ne bih više tupio zube. Jebote, pa to ne pominje više ni nesrećni Generalni sekretar.


freehand

2. Kad neko sebi dozvoli da napiše rečenicu "na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN" - izgubim volju da odgovaram.


Ma naravno, prvo napisete onu besmislicu gore, a posle se toboze fino i pristojno prenemazete. Kao, ko je sad pominjao pljuvanje... Standardno licemerno, ali posto sad treba "hvaliti vlast", umesto da se kritikuje, onda mozda posluzi nekoj svrsi. Posle slede sve uobicajene floskule o nepravdi, Klintonu, Solani, zloj Medjunarodnoj zajednici, sve sto smo gledali i slusali do iznemoglosti od svih propagandno-psiholoskih ratnika svih ovdasnjih rezima (ali sa istim tijanicem na celu). Nista novo, nista originalno, nista zanimljivo, nista smisleno.

Phu... Htedoh da se našalim ali odustajem. Ko zna za šta bih bio optužen za parafrazu Voltera.
Jednostavno, ovim
2. Kad neko sebi dozvoli da napiše rečenicu "na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN" - izgubim volju da odgovaram.

sam hteo da kažem da neko ko sebi dozvoli da ovako nešto napiše, nije ozbiljan sagovornik.
Da još uprostim?
Pljuvanje na čelu?!
Biće da Vaš problem sa nekoherentnošću u izlaganju i verbalnom agresijom potiče iz nerazumevanja onoga što čujete ili pročitate. A u to se ja neću upuštati.
sentinel26 sentinel26 10:42 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

mlekac
Milan M. Ćirković
Baš kao što je 99% medijskog prostora Srbije, uključujući i stvari poput kulturnih i sportskih rubrika, posvećeno i namenjeno nacionalističkoj i populističkoj masovnoj (ne)svesti, gde se iz prve i po defaultu podrazumeva da će se horski opljunuti po celom svetu i svima koji drugačije misle, na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN, gde ste vidim, namerili da predvodite stado (da ne kažem krdo).

Milan M. Ćirković
Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.

Poštovani gospodine Ćirkoviću,
Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?
Verovatno i vrlo inteligentnom osobom koja je "iznad" ove žabokrečine koja je okružuje?

Poštovana gospodjo Mlekac,
Nijesam čitao detaljno sve Ćirkovićeve komentare,(na ovom blogu ) ali bih, ako nemate ništa protiv, ova dva koja ste vi citirali sa zadovoljstvom potpisao i to dva puta.

Nezavisno što nijesam primjetio taj "elitizam", bio sam ubijedjen da on nije zabranjen.

O ničijoj, pa ni njegovoj inteligenciji se ne izjašnjavam ali mi je iz prakse poznato da za izdizanje iznad "žabokrečine" nije neophodna inteligencija već nešto drugo.
Šta, onda, tražite ovde, među pukom?
Pučina je stoka jedna grdna - a Ko s decom spava...

Učinilo mi se da vi ovo blogere nazivate "pukom", "stokom" i "decom"... ?

Budite ljubazni pa nas poštedite svojih "visokoumnih" budalaština i salonske politike.

Ako je ovaj zahtjev u ime gore pominjanog "puka", "stoke" i "dece" (u kompletu ), ja ne bih podržao isti (ako je već počelo izjašnjavanje ).

A još lepše ću vas zamoliti da u svojim poređenjima zaobiđete pominjanje autizma i sličnih stvari, osim ako, slučajno, nemate i diplomu iz medicine sa specijalizacijom iz gore navedene oblasti.

Srbija je ne tako davno, za svojeg vodju izabrala jednog autistu, plebiscitarno stala iza njega, vodila 4 rata i sva četiri izgubila i onda ga najurila ne zbog autizma nego zbog rdjavih ratnih rezultata.
Riječ je o autizmu uzdignutom na nivo državne politike.

Inače, što se patologije tiče, ako potražite nekog dobrog psihijatra, možda će moći i Vama da pomogne - jer tolika količina netrpeljivosti prema okruženju u kome živite potpada pod istu.

Ja sasvim razumem da nemamo svi isto viđenje naše stvarnosti, našeg okurženja i naše budućnosti.

Poslije prethodnog vrijedjanja ("stručnog savjetovanja" ) gospodina Ćirkovića, ova druga rečenica liči na nešto vrlo ružno...

Ako je suditi po vašim dosadašnjim komentarima, bojim se da ne delujete ni zrelo, ni razumno. A time ste, automatski diskvalifikovali sami sebe i stavili se u isti koš sa nerazumnim populistima po kojima tako zdušno pljujete....

Da li ove ocjene i "diskvalifikacija" znače da gospodin Ćirković treba da prestane da piše komentare, da prvo zatraži cenzuru ili sl.?

Gospodin Ćirković se već duže vrijeme nalazi na vrlo visokom mjestu masovnog vrijedjanja od strane blogera - komentatora, pa možda to može da bude ključni kriterijum za odstranjivanje.
mlekac mlekac 10:50 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

sentinel26
mlekac
Milan M. Ćirković
Baš kao što je 99% medijskog prostora Srbije, uključujući i stvari poput kulturnih i sportskih rubrika, posvećeno i namenjeno nacionalističkoj i populističkoj masovnoj (ne)svesti, gde se iz prve i po defaultu podrazumeva da će se horski opljunuti po celom svetu i svima koji drugačije misle, na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN, gde ste vidim, namerili da predvodite stado (da ne kažem krdo).

Milan M. Ćirković
Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.

Poštovani gospodine Ćirkoviću,
Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?
Verovatno i vrlo inteligentnom osobom koja je "iznad" ove žabokrečine koja je okružuje?

Poštovana gospodjo Mlekac,
Nijesam čitao detaljno sve Ćirkovićeve komentare,(na ovom blogu ) ali bih, ako nemate ništa protiv, ova dva koja ste vi citirali sa zadovoljstvom potpisao i to dva puta.


Vazi se, sentinel, tumaci ti to kako hoces, ali meni se vise svidja kad pises pesme.

Ne zelim sa tobom da se raspravljam


seceranac seceranac 11:02 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

mlekac
sentinel26
mlekac
Milan M. Ćirković
Baš kao što je 99% medijskog prostora Srbije, uključujući i stvari poput kulturnih i sportskih rubrika, posvećeno i namenjeno nacionalističkoj i populističkoj masovnoj (ne)svesti, gde se iz prve i po defaultu podrazumeva da će se horski opljunuti po celom svetu i svima koji drugačije misle, na čelu sa pljuvanjem po dokumentima UN, gde ste vidim, namerili da predvodite stado (da ne kažem krdo).

Milan M. Ćirković
Normalno, pa nijedan iskren autista ne tupi zube bilo čime iz spoljnog sveta. On zna da to ionako nije stvarno. Problem je samo kad autizam postane, kao u današnjoj Srbiji, kolektivna patologija.

Poštovani gospodine Ćirkoviću,
Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?
Verovatno i vrlo inteligentnom osobom koja je "iznad" ove žabokrečine koja je okružuje?

Poštovana gospodjo Mlekac,
Nijesam čitao detaljno sve Ćirkovićeve komentare,(na ovom blogu ) ali bih, ako nemate ništa protiv, ova dva koja ste vi citirali sa zadovoljstvom potpisao i to dva puta.


Vazi se, sentinel, tumaci ti to kako hoces, ali meni se vise svidja kad pises pesme.

Ne zelim sa tobom da se raspravljam





konacno se Gosn Cirkovic nasao na pravom mestu, u istom koshu sa Sentijem - isti kalibar
docsumann docsumann 11:13 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Poštovani gospodine Ćirkoviću,
Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?
Verovatno i vrlo inteligentnom osobom koja je "iznad" ove žabokrečine koja je okružuje?


Ja, M. Ćirkovića, upravo tako doživljavam. Zapravo ne kao eltistu, već kao istinskog pripadnika srpske intelektualne elite ili bar onoga što bi ona trebala da bude.
Njegovi tekstovi na blogu b92 su pravo blago.

Ovo ne znači da se slažem sa ovim njegovim komentarima.

mlekac mlekac 11:19 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

docsumann
Poštovani gospodine Ćirkoviću,
Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?
Verovatno i vrlo inteligentnom osobom koja je "iznad" ove žabokrečine koja je okružuje?


Ja, M. Ćirkovića, upravo tako doživljavam. Zapravo ne kao eltistu, već kao istinskog pripadnika srpske intelektualne elite ili bar onoga što bi ona trebala da bude.
Njegovi tekstovi na blogu b92 su pravo blago.

Ovo ne znači da se slažem sa ovim njegovim komentarima.



Pa upravo se o tome radi Docs.

Neko ko bi trebalo da bude intelektualna elita ne moze sebi dopustiti da upotrebljava rec autizam u pezorativnom smislu.

Time samog sebe srozava.
predatortz predatortz 11:23 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Neko ko bi trebalo da bude intelektualna elita ne moze sebi dopustiti da upotrebljava rec autizam u pezorativnom smislu.

Time samog sebe srozava.


Ili ti, iskoristiti tuđu nesreću kao zgodnu stilsku figuru... Izdići se iznad ostalih tako što ih napljuješ... Tolerantno,emancipovano, ma svetski!
Innana Innana 11:52 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

docsumann
Poštovani gospodine Ćirkoviću,Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?Verovatno i vrlo inteligentnom osobom koja je "iznad" ove žabokrečine koja je okružuje?Ja, M. Ćirkovića, upravo tako doživljavam. Zapravo ne kao eltistu, već kao istinskog pripadnika srpske intelektualne elite ili bar onoga što bi ona trebala da bude.Njegovi tekstovi na blogu b92 su pravo blago.Ovo ne znači da se slažem sa ovim njegovim komentarima.

Uz svo duzno postovanje vaseg misljenja Doc, licno nakon nekoliko poslednjih kometara doticnog ne smatram nikakvim elitistom vec kvazi intelektualcem. Dzabe diploma, dzabe znanje, dzabe titule ako ne postoji sirina duha i sposobnost poimanja stvartnosti. Uostalom odlika pismenih i pametnih ljudi je i to da svoje misljenje mogu da iznesu na hiljadu i jedan nacin, i s tim u vezi mogao je Cirkovic da iznese iste te stavove bez vredjanja.
corn mouth corn mouth 12:27 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

freehand
horski opljunuti po sebi i svima oko sebe

dj
ne pljujem ja po sebi, nego po vama

freehand
Što se Vašeg pljuvanja tiče - dragi moj samo napred, I po meni i po nama.

predatortz
Izdići se iznad ostalih tako što ih napljuješ

Sudeci po ovom vrlo svedenom obliku komunikacije, u cijem siromasnom fondu je pljuvanje sinonim za bilo kakvu kritiku koju nam upucuje sagovornik, G Cirkovic je u pravu kada se pita da li je rec o stadu ili krdu.
filantrop filantrop 12:31 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

iznese iste te stavove bez vredjanja.


rece vrana gavranu: jao sto si crrrn!!!
za ovih godinu dana koliko dolazim na blog, nikad, ali nikad me niko nije izvredjao kao sto si ti, kosovko devojko. I to onako, najprostackije moguce, iz cistog mira, cak nisam sa tobom ni razgovarao, samo si se ubacila u razgovor UVREDOM, izvinjenje nisam dobio, istina, nisam ga ni ocekivao. Jel treba da linkujem?

Ali, pustimo mene, ja sam niko bitan.

Posle tvog prostackog napada, malo sam obratio paznju na tvoje stavove i moram reci da se ne secam da je ovde bio bar jedan bloger koji je onako teske optuzbe iznosio na racun velikog broja ljudi, koji nisu ovde da odgovore, a da pri tome nikad, ali nikad nije dao ni jedan dokaz za svoje tvrdnje. Sve se svelo na, cula sam, videla sam, rekao mi neko, proverena informacija, a nigde linka, valjda treba da ti se veruje samo zato sto dolazis sa Kosova. Za nekoga ko se hvali izuzetno velikim brojem poznanstava na Kosovu, pomislio bi covek da ima pregrst linkova d aponudi blogojavnosti. Povrh svega, drznula si se da optuzis ljude koji ovde pisu pod punim imenom i prezimenom da lazu, opet bez ikakvog dokaza.

Steta, ovde nema Albanaca, da nam kazu kako izgleda zivot pored takvih kao sto si ti, kosovko devojko.
predatortz predatortz 12:35 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

G Cirkovic je u pravu kada se pita da li je rec o stadu ili krdu.


Vi ćete to najbolje prosuditi. Mi smo glupi, jadni i primitivni. Toliko glupi i toliko primitivni da čak ne zloupotrebljavamo nečiju bolest, nesreću da izdignemo sebe. Prosudite ko smo ( stado ili krdo, mada mu to dođe prilično isto ) pa nas prosvetlite. Mi znamo ko su oni koji na tuđoj nesreći oštre svoje stavove. Nisu ni stado ni krdo. Srpski narod takve zove ..., ma neću da budem isti.
filantrop filantrop 12:40 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

vama vidim normalano da vredjate osobe sa autizmom.


Postovana gospodjo,
imam veliko razumevanje za vasu tragediju,
ali bojim se da nije u pitanju jedan isti autizam.
seceranac seceranac 12:41 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

predatortz
G Cirkovic je u pravu kada se pita da li je rec o stadu ili krdu.


Vi ćete to najbolje prosuditi. Mi smo glupi, jadni i primitivni. Toliko glupi i toliko primitivni da čak ne zloupotrebljavamo nečiju bolest, nesreću da izdignemo sebe. Prosudite ko smo ( stado ili krdo, mada mu to dođe prilično isto ) pa nas prosvetlite. Mi znamo ko su oni koji na tuđoj nesreći oštre svoje stavove. Nisu ni stado ni krdo. Srpski narod takve zove ..., ma neću da budem isti.



osobine clanova stada ili krda su postovanje, briga i odgovornost prema ostalim clanovima a ne mizantropija koja je veoma izrazajna kod nekih blogera "visokog" profila
docsumann docsumann 12:41 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Innana


Ne želim da izigravam advokata čovjeku koji je u stanju sam sebe da brani, a uz to je i aktivni član bloga b92.

P.S. Svaka slučajnost je slična

mlekac mlekac 12:46 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

filantrop
vama vidim normalano da vredjate osobe sa autizmom.


Postovana gospodjo,
imam veliko razumevanje za vasu tragediju,
ali bojim se da nije u pitanju jedan isti autizam.


Filantrop, mogao je to da kaze drugacije.

Nista vise.

Nije problem u njegovim stavovima nego u nacinu na koji ih je izneo.

I sto je posle toga jos pokusao da izokrene ono na sta ga je Natasa najuljudnije upozorila.

To NIJE u redu.

I, molim te, nemojmo sad price da se radi o dve ili dvadeset dve vrste autizma, jer, na zalost, postoji samo jedan. Onaj sa kojim se Natasa bori svakoga dana. I zato cu je uvek podrzati kada brani pravo na dostojanstvo svoga deteta!
predatortz predatortz 12:49 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

I, molim te, nemojmo sad price da se radi o dve ili dvadeset dve vrste autizma, jer, na zalost, postoji samo jedan. Onaj sa kojim se Natasa bori svakoga dana. I zato cu je uvek podrzati kada brani pravo na dostojanstvo svoga deteta!


I ja! Učen čovek može da formuliše misao tako da se ne poštapa primitivizmom i predrasudama.
filantrop filantrop 12:51 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...


Izvini Mlekac,

sto se guras?
Jel si ti ovde neki redar?
Prmetio sam da samo ides po blogovima i mesas se u svaki razgovor, iako sa tobom nikakve veze nema. Tvoje savete nisam trazio.

Ne ljuti se, ali malo ides na nerve, ja ionako vise volim origano.
mlekac mlekac 12:53 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

filantrop

Izvini Mlekac,

sto se guras?
Jel si ti ovde neki redar?
Prmetio sam da samo ides po blogovima i mesas se u svaki razgovor, iako sa tobom nikakve veze nema. Tvoje savete nisam trazio.

Ne ljuti se, ali malo ides na nerve, ja ionako vise volim origano.


Pa zar nisi procitao Krkarov blog o blogobabama????

I sta bi jedna baba trebalo da radi nego da ide uokolo i mesa se u razgovore???

Ili bi trebalo da komentarisemo samo ako nas blogodomacin poimenicno pozove?

Ne ljutim se uopste, a sto se origana tice, volim ga i ja, al' mi koza nije zelena nego bela. Zato sam mlekac.
Innana Innana 12:56 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

filantrop
iznese iste te stavove bez vredjanja.rece vrana gavranu: jao sto si crrrn!!!za ovih godinu dana koliko dolazim na blog, nikad, ali nikad me niko nije izvredjao kao sto si ti, kosovko devojko. I to onako, najprostackije moguce, iz cistog mira, cak nisam sa tobom ni razgovarao, samo si se ubacila u razgovor UVREDOM, izvinjenje nisam dobio, istina, nisam ga ni ocekivao. Jel treba da linkujem? Ali, pustimo mene, ja sam niko bitan.Posle tvog prostackog napada, malo sam obratio paznju na tvoje stavove i moram reci da se ne secam da je ovde bio bar jedan bloger koji je onako teske optuzbe iznosio na racun velikog broja ljudi, koji nisu ovde da odgovore, a da pri tome nikad, ali nikad nije dao ni jedan dokaz za svoje tvrdnje. Sve se svelo na, cula sam, videla sam, rekao mi neko, proverena informacija, a nigde linka, valjda treba da ti se veruje samo zato sto dolazis sa Kosova. Za nekoga ko se hvali izuzetno velikim brojem poznanstava na Kosovu, pomislio bi covek da ima pregrst linkova d aponudi blogojavnosti. Povrh svega, drznula si se da optuzis ljude koji ovde pisu pod punim imenom i prezimenom da lazu, opet bez ikakvog dokaza.Steta, ovde nema Albanaca, da nam kazu kako izgleda zivot pored takvih kao sto si ti, kosovko devojko.


Ovo se zove kleveta.
Ostalo ne zelim da kometarisem jer je potpuno bespredmetno.
Nikakve optuzbe na racun velikog broja ljudi. Na racun 1 coveka je argumentovano dokazano da daje izjave koje ne stoje.
Mozes da vristis do neba, ja imam svoje ime i prezime, kredibilitet i odgovrnost za svako napisano slovo i svest o tome da ovde ne postojim anonimno, jer ima ljudi koji me znaju. Prema tome sve sto iznosis je detinjasto. Jureci me po blogovima u pokusaju da diskreditujes to sto pisem, a pri tom sam trolujes i udaras kontre i levo i desno gde stignes je smesno i zalosno u isto vreme. Get a life.

filantrop filantrop 13:00 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

stalo ne zelim da kometarisem jer je potpuno bespredmetno.


evo potvrde za sve sto sam rekao :))) opet nigde niceg konkretnog :)))

ovo je prvi put da sam ti odgovorio posle tvojih prostakluka koje si mi uputila, ali od sad cu da nastavim da podsecam blogojavnost sa kime imaju posla a narocito kad nekome spocitas vredjanje.
Innana Innana 13:11 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

filantrop
stalo ne zelim da kometarisem jer je potpuno bespredmetno. evo potvrde za sve sto sam rekao :))) opet nigde niceg konkretnog :)))ovo je prvi put da sam ti odgovorio posle tvojih prostakluka koje si mi uputila, ali od sad cu da nastavim da podsecam blogojavnost sa kime imaju posla a narocito kad nekome spocitas vredjanje.


Samo nastavi, ali se bojim da ces sam da se sapletes. Moja pomoc ti u tome ti nije potrebna.
Lazima nista neces postici veruj mi.
filantrop filantrop 13:19 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Innana
filantrop
stalo ne zelim da kometarisem jer je potpuno bespredmetno. evo potvrde za sve sto sam rekao :))) opet nigde niceg konkretnog :)))ovo je prvi put da sam ti odgovorio posle tvojih prostakluka koje si mi uputila, ali od sad cu da nastavim da podsecam blogojavnost sa kime imaju posla a narocito kad nekome spocitas vredjanje.


Samo nastavi, ali se bojim da ces sam da se sapletes. Moja pomoc ti u tome ti nije potrebna.
Lazima nista neces postici veruj mi.


odgovorno tvrdim da je ovo prvi put da ti se obracam posle tvojih prostakluka, arhiva u zadnjih nedelju dana moze to da potvrdi.

neko ovde laze, ali bojim se da to nisam ja, kao sto nisam prvi bloger koji od tebe trazi bilo kakav dokaz kojim teretis, da vidimo;
albance, veliki broj ngo-a, strane diplomate i politicare, novinare... ja naravno njihova imena ne mogu da pruzim, jer ih ni ti sama nikad nisi dala!!
uvek je bilo: cula sam za ovog ovo, za onog ono, za ovu ngo ovo, za onu ono... i sve u tom stilu, nikad ni jedan konkretan link, cime svoje komentare svodis na najobicnije abrove.
blogovatelj blogovatelj 14:08 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?


Bili Piton Bili Piton 14:21 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

mlekac
docsumann
Poštovani gospodine Ćirkoviću,
Vi sebe, kako proizilazi iz gore navedenog, smatrate nekim elitistom?
Verovatno i vrlo inteligentnom osobom koja je "iznad" ove žabokrečine koja je okružuje?


Ja, M. Ćirkovića, upravo tako doživljavam. Zapravo ne kao eltistu, već kao istinskog pripadnika srpske intelektualne elite ili bar onoga što bi ona trebala da bude.
Njegovi tekstovi na blogu b92 su pravo blago.

Ovo ne znači da se slažem sa ovim njegovim komentarima.



Pa upravo se o tome radi Docs.

Neko ko bi trebalo da bude intelektualna elita ne moze sebi dopustiti da upotrebljava rec autizam u pezorativnom smislu.

Time samog sebe srozava.


Ne bih da se mesam ali Cirkovic nije upotrebio termin "autizam" u pezorativnom vec u figurativnom smislu. Cudi me da neko to ne(ce da) vidi.
mlekac mlekac 14:53 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Bili Piton


Ne bih da se mesam ali Cirkovic nije upotrebio termin "autizam" u pezorativnom vec u figurativnom smislu. Cudi me da neko to (nece da) vidi.


Figurativno uvredljivo

Moze Bili, moze...
Bili Piton Bili Piton 15:14 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

mlekac
Bili Piton


Ne bih da se mesam ali Cirkovic nije upotrebio termin "autizam" u pezorativnom vec u figurativnom smislu. Cudi me da neko to (nece da) vidi.


Figurativno uvredljivo

Moze Bili, moze...


Ocigledno se ne slazemo. Nije bila Cirkoviceva eksplicitna namera da uvredi autiste i njihove staratelje (koristeci autizam u sasvim prenosnom znacenju) nego se Natasa VB nasla uvredjena (sto je razumljivo, imajuci u vidu njene licne okolnosti i osetljivost). Uz malo dobre volje sa obe strane, takav slucajan nesporazum moze lako da se resi, kratkim izvinjenjem za slucajnu uvredu i objasnjenjem. Ali u ovom citavom dijalogu nema dobre volje ni za lek, bojim se.
mlekac mlekac 15:23 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Bili Piton


Ocigledno se ne slazemo. Nije bila Cirkoviceva eksplicitna namera da uvredi autiste i njihove staratelje (koristeci autizam u sasvim prenosnom znacenju) nego se Natasa VB nasla uvredjena (sto je razumljivo, imajuci u vidu njene licne okolnosti i osetljivost). Uz malo dobre volje sa obe strane, takav slucajan nesporazum moze lako da se resi, kratkim izvinjenjenjem za slucajnu uvredu i objasnjenjem. Ali u ovom citavom dijalogu nema dobre volje ni za lek, bojim se.


Slazem se da se moglo lako razresiti, medjutim, pogledaj sta je on odgovorio natasi...


Milan M. Ćirković
05:01 28.07.2010
Re: Ja samo da pitam...
natasavb

a vama vidim normalano da vredjate osobe sa autizmom.

Vredjanje? Daleko bilo, odbijam insinuacije. Samo za Vas je, ocigledno, poredjenje sa Srbijom - uvreda. Bas zanimljivo. Kao i ljudi o kojim govorite, i drustvo u Srbiji je bolesno, nije mu potrebno vredjanje, nego dugotrajno i ozbiljno lecenje. Koje bi trebalo da otpocne denacifikacijom medijskog prostora, ali jasno je da od toga nema nista, tako da bolest napreduje.


Umesto da lepo 'povuce rucnu' u kaze izvinite, nisam imao nameru, covek je nastavio...

TO je ono sto je mene isprovociralo.

Ne sto pljuje po Srbiji (Ima ih mnogo koji to cine iz raznoraznih razloga), nego sto nije zastao ni za trenutak da kaze jedno ljudsko "Izvinite!"


Innana Innana 15:31 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

mlekac

TO je ono sto je mene isprovociralo.Ne sto pljuje po Srbiji (Ima ih mnogo koji to cine iz raznoraznih razloga), nego sto nije zastao ni za trenutak da kaze jedno ljudsko "Izvinite!"

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:37 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Bili Piton

Ne bih da se mesam ali Cirkovic nije upotrebio termin "autizam" u
pezorativnom vec u figurativnom smislu. Cudi me da neko to ne(ce da)
vidi.

Jasno je i zasto se ne vidi, jer je totalitarna atmosfera u javnom diskursu takva da postoji samo jedno "pravo" i "pravoverno" tumacenje bilo cega. Ideologija je nebitna - ranije je "pravo" tumacenje bilo komunisticko, sad je nacionalisticko. Daleko bilo da se poredim sa genijem kakav je bio Danilo Kis, ali vredi uvek iznova procitati one delove iz sramne kampanje koja se vodila protiv njega tamo krajem 1970-tih kad je, nakon sto je citirao biblijsku poslovicu o biserima i svinjama, javno napadnut sto "NAS naziva svinjama"... Naravno, kao sto nikad nismo izvrsili destaljinizaciju medijskog prostora vec smo na nju nakalemili nacionalisticku patologiju, tako sad odbijamo svaku pomisao o denacifikaciji, i dokle god je to tako, imacemo vesti kakve imamo i kakvoj je posvecen glavni tekst.

Greska je doista bila pominjati, makar i figurativno, autizam, trebalo je pominjati u kontekstu zatvorenog drustva vec odavno poznatu paranoju (o tome je pisao jos Poper u "Socijalnoj teoriji zavere" ), shizofreniju i, u slucaju nekih blogerki (Natasu tu izuzimam, njoj postovanje), BSE.

Docs, hvala na lepim recima, ali necemo se dalje citati, jer kriticari (prevod za ove populiste: pljuvaci) su potpuno u pravu da mi tu nije mesto, ovde je sve neki fin svet, pa nek se nastavi sa tim, sto neko rece, horskim pevanjem (i pljuvanjem, kad se na zalost mnogih, od pucanja vec odustalo...uglavnom, kad su pobedili, dovoljne su i metalne stangle). Ovime se definitivno sa bloga odjavljujem, vidimo se negde, verovatno u dijaspori. Zatrazicu od moderacije da ukloni moj nalog.
Innana Innana 15:46 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Obrisano.
mlekac mlekac 15:51 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Milan M. Ćirković

Greska je doista bila pominjati, makar i figurativno, autizam, trebalo je pominjati u kontekstu zatvorenog drustva vec odavno poznatu paranoju (o tome je pisao jos Poper u "Socijalnoj teoriji zavere" ), shizofreniju i, u slucaju nekih blogerki (Natasu tu izuzimam, njoj postovanje), BSE.



Znaci ne mogu da verujem!

Gospodine Cirkovicu, pa Vi zaista NE UMETE da se izvinite a da pri tom nekom drugom ne stanete na zulj????

Zanimljivo...
filantrop filantrop 16:22 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Postovani Filatrope


aaaa
sad sam postovani... i jos F veliko:)
a onomad sam bio budala, jel tako bese? nicim izazvano, uletela si u moj razgovor sa nekim drugim rekavsi mi to. Damski.

Pa ne znam, stalno tvrdis da te nisam dostojan, da sam ovakav i onakav a vidi kolika mi pisma pises, sto je bas cudno ne? puna etiketa btw, sto samo potvrdjuje sve sto sam rekao.

ne znam kako ne shvatas da time sto uporno tvrdis da te, kao kazes, jurim po blogovima a kad ti trazim link da to potvrdis, ti ga ne dajes, sto je normalno, jer ga ni nema!!, samo potvrdjujes blogojavnosti da si... khm.

jos jednom, nikad ti se nisam obratio posle tvog prostackog nastupa, izvoli, daj link inace si *****.

-----
...a svega ovoga ne bi bilo da si mi se ili:
1. izvinila,
2. obrisala komentar (kad vec moderacija nije).

Nisam citao bas ceo komentar, stade mi srce kad sam video
Postovani Filatrope


pozdrav kosovko devojko, nemam ceo dan.
moderator05 moderator05 16:32 28.07.2010

Obaveštenje


Molim komentatore da ličnu prepisku nastave putem privatnih poruka.

U suprotnom, nastavak će biti brisan.

Hvala
Innana Innana 16:50 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

docsumann
Innana


Ne želim da izigravam advokata čovjeku koji je u stanju sam sebe da brani, a uz to je i aktivni član bloga b92.

P.S. Svaka slučajnost je slična


Izvini Doc sto ti tek sada odgovaram ali na poslu nam je blokirano pola sajtova, pa nisam mogla da odgledam clip. Smejem se ko nezdrava
P.S. Svaku slicnost ne zameram ako je upuceno i na moju adresu, neka je

Slazem se da ne treba bilo ko bilo kome da advokatise i portparolise, svako za sebe je najbolje.
docsumann docsumann 16:57 28.07.2010

Re: Ja samo da pitam...

Docs, hvala na lepim recima, ali necemo se dalje citati

Zatrazicu od moderacije da ukloni moj nalog.


Šteta, sretan put. Možda se sretnemo na maps4heroes.com.
Innana Innana 17:04 28.07.2010

Re: Obaveštenje

moderator05

Molim komentatore da ličnu prepisku nastave putem privatnih poruka.

U suprotnom, nastavak će biti brisan.

Hvala

Obrisano


antioksidant antioksidant 07:56 27.07.2010

.

cenjenim predsednikom Republike,koji je juče javno priznao da ne svira baš uvek po notama falsifikovanog Ustava

морам признати да ме је веома изненадило да председник републике буде толико _____________ да у скупштини изјави:(није цитат) "...сви знате да сам склон да преузимам одговорности које нису у складу са мојим овлашћењима...".

ок, разумем муку мирка цветковића да седи у другом реду, иза вука јеремића, разумем да мирко цветковић не проговори ни једну (колико сам отпратио), да му се нико не обрати (колико сам отпратио). чак ћу се правити и да разумем да председник србије поред присутног председника владе (владе која је подносилац декларације о којој скупштина гласа) узима банку и завршну реч... али стварно не разумем да се том уврнутом, неуставном ситуацијом још и хвалиш...
freehand freehand 08:05 27.07.2010

Re: .

antioksidant
cenjenim predsednikom Republike,koji je juče javno priznao da ne svira baš uvek po notama falsifikovanog Ustava

морам признати да ме је веома изненадило да председник републике буде толико _____________ да у скупштини изјави:(није цитат) "...сви знате да сам склон да преузимам одговорности које нису у складу са мојим овлашћењима...".

ок, разумем муку мирка цветковића да седи у другом реду, иза вука јеремића, разумем да мирко цветковић не проговори ни једну (колико сам отпратио), да му се нико не обрати (колико сам отпратио). чак ћу се правити и да разумем да председник србије поред присутног председника владе (владе која је подносилац декларације о којој скупштина гласа) узима банку и завршну реч... али стварно не разумем да се том уврнутом, неуставном ситуацијом још и хвалиш...

Pa to je na ovom prostoru sindrom od '45 i SFRJ. Sa kratkim i, na žalost, neuspšnim, iskakanjem Ante Markovića.
seceranac seceranac 08:17 27.07.2010

Re: .

freehand
antioksidant
cenjenim predsednikom Republike,koji je juče javno priznao da ne svira baš uvek po notama falsifikovanog Ustava

морам признати да ме је веома изненадило да председник републике буде толико _____________ да у скупштини изјави:(није цитат) "...сви знате да сам склон да преузимам одговорности које нису у складу са мојим овлашћењима...".

ок, разумем муку мирка цветковића да седи у другом реду, иза вука јеремића, разумем да мирко цветковић не проговори ни једну (колико сам отпратио), да му се нико не обрати (колико сам отпратио). чак ћу се правити и да разумем да председник србије поред присутног председника владе (владе која је подносилац декларације о којој скупштина гласа) узима банку и завршну реч... али стварно не разумем да се том уврнутом, неуставном ситуацијом још и хвалиш...

Pa to je na ovom prostoru sindrom od '45 i SFRJ. Sa kratkim i, na žalost, neuspšnim, iskakanjem Ante Markovića.


samo od '45? i samo u SFRJ?

mora da se salis?
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:31 27.07.2010

Re: .

freehand

Pa to je na ovom prostoru sindrom od '45 i SFRJ. Sa kratkim i, na žalost, neuspšnim, iskakanjem Ante Markovića.


Ono jeste sindrom... Pa eto u ovom i prošlom veku ubrzanog razvoja i modernizacije sveta, pa još i informatičke revolucije previše je očekivati od jednog društva da napeduje.
Stoga tako je.
Kad nije moglo `45. što bi moglo danas. Srbijo drž` se tradicije, nemoj ništa da menjaš, kad je valjalo časnim časnim precima ima da valja i tebi.
freehand


Na osnovu čega je autor zakljuhčio da su u Srbiji ovakve stvari "legalne i legitimne"?
Takve se stvari ne dešavaju u USA, GB, Švedskoj, Švajcarskoj? Ili je i ovde u pitanju neki poseban slučaj?


Zaključujem i ja i to ne na osnovu toga što se to samo ovde dešava, tačno je dešava se svuda. U ovom društvu je to postalo prihvatljivo, društvo je prestalo da se zgražava nad kojekakvim bedastoćama sve prihvata. E zato je poseban slučaj, recimo zbog Tomice Milosavljevića, jedan primer. Jer je društvo nesposobno da se obračuna s njim.
freehand freehand 12:30 27.07.2010

Re: .

Ono jeste sindrom... Pa eto u ovom i prošlom veku ubrzanog razvoja i modernizacije sveta, pa još i informatičke revolucije previše je očekivati od jednog društva da napeduje.
Stoga tako je.
Kad nije moglo `45. što bi moglo danas. Srbijo drž` se tradicije, nemoj ništa da menjaš, kad je valjalo časnim časnim precima ima da valja i tebi.

Nisam dao nikakvu vrednosnu kvalifikaciju, samo sam konstatovao činjenično stanje. A to je da se ovde premijeri (predsednici SIV-a, Predsednici vlade, ili kakogo) nisu u poslednjih 60-70 godina baš mnogo pitali za svoj posao. Dakle, da to nije samo sad i samo sa ovim sastavom. Verovatno misliš da je daleko bolje bilo u periodu koji je izuzetak, iz neposredne prošlosti, vremenu "kohabitacije"?
E zato je poseban slučaj, recimo zbog Tomice Milosavljevića, jedan primer. Jer je društvo nesposobno da se obračuna s njim.


Ma daj, molim te... Pa ne prođe nedelja da ne iskoči neka skandalčina i blamaža, kriminalna, korupcionaška ili kakva već iz neke od EU prestonica! Pa Ameri su imali hodajući skandal za Predsednika do pre tri dana, tako reći!

Smešno mi je da se na ovaj način pravdam, ali koliko da predupredim nesuvisle komentare: ni na koji način mi na pamet ne pada da pravdam naše kriminalce i krijem naše bruke.
Ali,toliko insistiranje da smo najgori, a bazirano na poluistinama i ćesto neistinama... Udara u nos, bre.
antioksidant antioksidant 12:35 27.07.2010

Re: .

Ali,toliko insistiranje da smo najgori,

направи разлику између инсистирања да нисмо довољно добри и твог измишљања да неко инсистира да смо најгори
Udara u nos

freehand freehand 13:21 27.07.2010

Re: .

Kad neko za sebe misli da je "dovoljno dobar", lično ili kao pripadnik kolektiviteta, nema problem samo sa percepcijom realnosti i vrednosnim sudovima nego i sa inteligencijom.
Ja, eto, ne mislim da smo "dovoljno dobri". Mimo svega takav stav zna i da upropasti motivaciju.
Ono na šta sam ja reagovao su zaključci izvedeni na osnovu poluistina i neistina.Pa onda i vrednosni sudovi kalemljeni na takvu intelektualnu budžotinu.

U svakom slučaju na tu temu neću dalje raspravljati.
antioksidant antioksidant 13:51 27.07.2010

Re: .

Ja, eto, ne mislim da smo "dovoljno dobri".

slazem se
takav stav zna i da upropasti motivaciju.
upravo!
U svakom slučaju na tu temu neću dalje raspravljati.
nema teme, u tome je poenta - sam si je pokrenuo a sad je sam i zavrsavas. niko, nigde nije rekao da smo najgori
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:58 28.07.2010

Re: .


freehand

Nisam dao nikakvu vrednosnu kvalifikaciju, samo sam konstatovao činjenično stanje. A to je da se ovde premijeri (predsednici SIV-a, Predsednici vlade, ili kakogo) nisu u poslednjih 60-70 godina baš mnogo pitali za svoj posao. Dakle, da to nije samo sad i samo sa ovim sastavom. Verovatno misliš da je daleko bolje bilo u periodu koji je izuzetak, iz neposredne prošlosti, vremenu "kohabitacije"?


I ja nisam izneo kvalifikaciju, činjenično stanje. Mada iz njega se može izvuči zaključak, moj prijatelju, a to je da ne možemo opravdavati današnje budalasto stanje, činjenicom da je budalasto bilo oduvek. Dužni smo sebi i deci da učinimo da makar konstatujemo da se ne menjamo na bolje i da tom konstatacijom učinimo korak ka boljem. Doduše možemo i da dignemo i ruke i kažemo kad onda nije bilo bolje mi nismo u stanju da učinimo bolje. Sposobni smo otprilike koliko i slavni pretci. Bez obzira koliko je svet napredovao. I to pravdamo tradicionalizmom, konzervativizmom...
predatortz predatortz 08:42 27.07.2010

Zamena teza

Kosovo nije Srbija zato što Srbija ne želi da bude deo tog sveta, zato što, osim deklarativno, ne želi da prihvati njegove vrednosti,


A Kosovo, ovakvo kakvo je, je deo tog sveta i tih vrednosti?
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 08:55 27.07.2010

Re: Zamena teza

Ne, nego da smo mi postali deo tog sveta na vreme, odnosno da se nismo konfrontirali sa njim, imali bismo saveznike ne samo za resavanje kosovskog pitanja nego i mnogih drugih. Ovako, ostaju nam "one gorke suze posle", kako glasi naslov nove knjige Srdje Popovica koju preporucujem za citanje.
koksy koksy 09:00 27.07.2010

Re: Zamena teza

predatortz
Kosovo nije Srbija zato što Srbija ne želi da bude deo tog sveta, zato što, osim deklarativno, ne želi da prihvati njegove vrednosti,


A Kosovo, ovakvo kakvo je, je deo tog sveta i tih vrednosti?


Licno mi je jedna od odvratnijih fraza "to bre samo u Srbiji moze" bilo da izlazi iz usta srpskog nacionaliste ili srpskog evroatlan-bla-bla-integracionaliste.
predatortz predatortz 09:07 27.07.2010

Re: Zamena teza

Da smo igrali pogrešno - igrali smo. Da se može nešto pametno uraditi - teško...
No, kada je Kosovo u pitanju, sve češće se sećam nekog filma koji su nam prikazivali u JNA. Služio sam u 63. 88.-89. Film je američki , sniman 70-tih za potrebe njihove vojske. Govori o jednom od scenarija za početak WWIII. Albanci se bune na Kosovu, naša vojska ih pritišće, NATO se umeša, odgovara SSSR i počinje njesra...


Drugo, posle bitke svi su generali. Skupština sinoć je delovala prilično smušeno. Mnogo njih je pričalo šta je trebalo činiti. Malo ko šta treba sada. Srbija mora naći način da zaštiti one nesrećnike dole. Mora naći način da pojača svoje prisustvo na Severu. Rizičan potez, slažem se. Ali, ako ne zaštiti svoje građane u Mitrovici, zašto bi im građani Pazara verovali da će to učiniti u Raškoj? Možda sutra Subotici? Znam da ovo sada zvuči paranoično. Ali i veoma realno u isto vreme.
predatortz predatortz 09:22 27.07.2010

Re: Zamena teza

Licno mi je jedna od odvratnijih fraza "to bre samo u Srbiji moze" bilo da izlazi iz usta srpskog nacionaliste ili srpskog evroatlan-bla-bla-integracionaliste.


Ništa se u Srbiji ne dešava što se ne dešava u bilo kojoj državi sveta. Samo, ovde je trend posipanja pepelom po glavi jako aktuelan. Iz faze da naše g...o ne smrdi prešli smo u fazu da najviše smrdi!
natasavb natasavb 09:33 27.07.2010

Re: Zamena teza

Ne, nego da smo mi postali deo tog sveta na vreme, odnosno da se nismo konfrontirali sa njim, imali bismo saveznike ne samo za resavanje kosovskog pitanja nego i mnogih drugih.

Saveznike?
Ono sto su oni nama nudili, ako nam je iko ista nudio, meni pre lici na ulogu potlacenih koji dobro znaju ko im je gospodar.

Onaj ko trazi od tebe da se odrekenes dela svoje teritorije, dela naroda i uopste svog nacionalnog bica, ne moze se nazvati saveznikom.
natasavb natasavb 09:39 27.07.2010

Re: Zamena teza

Drugo, posle bitke svi su generali. Skupština sinoć je delovala prilično smušeno. Mnogo njih je pričalo šta je trebalo činiti. Malo ko šta treba sada.

Da, bas tako.
To je ono sto me u poslednje vreme cini uzasnim pesimistom.
Ovi na vlasti grese, sto je svima jasno, a opozicija je podeljena na one koji samo kritikuju ono sto ovi urade( a bez konkretnog predloga sta bi zaista trebalo da se uradi) i one sto vicu pristanite na sve sto nam traze.
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 09:58 27.07.2010

Re: Zamena teza

A kako se zove onaj ko izda sopstveni narod, onaj koji mu obeća da će ga štititi pa ga prevari?
seceranac seceranac 10:34 27.07.2010

Re: Zamena teza

Ne, nego da smo mi postali deo tog sveta na vreme, odnosno da se nismo konfrontirali sa njim, imali bismo saveznike ne samo za resavanje kosovskog pitanja nego i mnogih drugih. Ovako, ostaju nam "one gorke suze posle", kako glasi naslov nove knjige Srdje Popovica koju preporucujem za citanje.



ovo mi deluje kao kada bi neko rekao da su poljaci pre WWII igrali pogresno i da se nisu konfrotirali sa nemcima i sovjetima bili bi saveznici sa njima?!

ne moze se postati saveznik sa nekim ko uporno vec 30 godina radi sve protiv tebe, ne moze se postati saveznik sa nekim cija je reakcija na sve sto uradis uvek negativna (bilo da je to sto si uradio u skladu ili protiv volje tih istih)

evo ja ne mogu da se setim ni jedne pozitivne reakcije i prakticnog pozitivnog (neverbalnog) poteza zapada prema srbiji u poslednjih 30 godina, sa druge strane mogu da se setim dosta negativnih a prilicno prakticnih poteza
antioksidant antioksidant 12:14 27.07.2010

Re: Zamena teza

evo ja ne mogu da se setim ni jedne pozitivne reakcije i prakticnog pozitivnog (neverbalnog) poteza zapada prema srbiji u poslednjih 30 godina

moze ovo?
radekokic radekokic 12:38 27.07.2010

Re: Zamena teza

milisav68 milisav68 15:07 27.07.2010

Re: Zamena teza

evo ja ne mogu da se setim ni jedne pozitivne reakcije i prakticnog pozitivnog (neverbalnog) poteza zapada prema srbiji u poslednjih 30 godina, sa druge strane mogu da se setim dosta negativnih a prilicno prakticnih poteza

Nisi u pravu.Osamdesetih godina smo za njih bili deo Jugoslavije, pa samim tim naš položaj u odnosu na druge republike je bio isti.Tas je počeo da gubi ravnotežu, kad je Milošević sa stavom sve ću ve bijem počeo da pravi godine raspleta.Tačka prekida je bila odbijanje da primi američkog ambasadora Zimermana, od tog momenta smo postali bad guys.

corn mouth corn mouth 17:35 27.07.2010

Re: Zamena teza

natasa
da se odrekenes dela svoje teritorije, dela naroda i uopste svog nacionalnog bica

Sta je vase "nacionalno bice"?
Ko vam je i na koji nacin trazio da ga se odreknete?
Uopste ne razumem o cemu pricate.
corn mouth corn mouth 17:45 27.07.2010

Re: Zamena teza

seceranac
ne moze se postati saveznik sa nekim ko uporno vec 30 godina radi sve protiv tebe, ne moze se postati saveznik sa nekim cija je reakcija na sve sto uradis uvek negativna (bilo da je to sto si uradio u skladu ili protiv volje tih istih).

A otkud onda Nemacka u NATO?
predatortz predatortz 17:49 27.07.2010

Re: Zamena teza

A otkud onda Nemacka u NATO?


Verovatno ih cela priča oko NATO pakta asocira na Rajh.
corn mouth corn mouth 17:55 27.07.2010

Re: Zamena teza

Verovatno ih cela priča oko NATO pakta asocira na Rajh.

Tacno bi bilo da si rekao da tebe asocira, a ne "njih".
natasavb natasavb 17:57 27.07.2010

Re: Zamena teza

corn mouth
natasa
da se odrekenes dela svoje teritorije, dela naroda i uopste svog nacionalnog bica

Sta je vase "nacionalno bice"?
Ko vam je i na koji nacin trazio da ga se odreknete?
Uopste ne razumem o cemu pricate.

zasto ste nacionalno bice stavili pod navodnike?
pa covek je kako socijalno, seksualno...tako i nacionalno bice.
pod tim se podrazumeva pripadnost odredjenom naciji,njenoj kulturi i istoriji.
ako vam neko trazi da se odreknete dela teritorije na kojem se nalazi toliko kulturno-istorijskih i verskih objekata , zar to nije kao da vam trazi da se odreknete dela vaseg nacionalnog bica?
o tome da na toj teritoriji zivi i deo moga naroda, ne treba valjda ni da govorim.
predatortz predatortz 17:59 27.07.2010

Re: Zamena teza

Tacno bi bilo da si rekao da tebe asocira, a ne "njih".


Pa ima tu istine, u pravu si...
I Hitler je želeo da kreira novi svetski poredak.
antioksidant antioksidant 19:05 27.07.2010

Re: Zamena teza

pa covek je kako socijalno, seksualno...tako i nacionalno bice.

није
припадност једном културном миљеу је једна ствар
нација је нешто сасвим друго
(где су биле нације пре 300 година или смо тада били непотпуна бића?)

допуна:

ako vam neko trazi da se odreknete dela teritorije na kojem se nalazi toliko kulturno-istorijskih i verskih objekata , zar to nije kao da vam trazi da se odreknete dela vaseg nacionalnog bica?
света гора никада није била део територије под српском управом па је хиландар опет веома значајан за српки културни оквир (или српско национално биће да употребим израз са којим се не слажем али можемо се разумети око њега)
Bili Piton Bili Piton 19:21 27.07.2010

Re: Zamena teza

corn mouth

A otkud onda Nemacka u NATO?


Negde procitah juce prekjuce, 1948, tri godine posto je Nemacka bila sravnjena sa zemljom, vec je bila najjaci USA saveznik u Evropi.

Dalekovid narod...
freehand freehand 22:56 27.07.2010

Re: Zamena teza

corn mouth
Verovatno ih cela priča oko NATO pakta asocira na Rajh.

Tacno bi bilo da si rekao da tebe asocira, a ne "njih".

Evo, i mene.
Nekako se do bombardovanja Srbije time nisam nešto bavio, ali sam posle pratio tu seriju vrlo pažljivo.
I epizodu "Irak", i epizodu "Avganistan", i trejlere za najavljene Koreju i Iran.
natasavb natasavb 23:30 27.07.2010

Re: Zamena teza

(где су биле нације пре 300 година или смо тада били непотпуна бића?)

pa svaka nacija je nastala iz odredjene etnicke grupe koja je imala svoje kulturno i istorijsko nasledje.
mislim da veoma dobro sve to znas i da ne treba da ti objasnjavam razvoj nacija i nacionalanog identiteta.
света гора никада није била део територије под српском управом па је хиландар опет веома значајан за српки културни оквир (или српско национално биће да употребим израз са којим се не слажем али можемо се разумети око њега)

ne vidim zaista kakve veze ima hilandar sa onim sto sam ja rekla i sa tim sto neki traze da se odreknemo dela svoje teritorije.

antioksidant antioksidant 07:18 28.07.2010

Re: Zamena teza


ne vidim zaista kakve veze ima hilandar sa onim sto sam ja rekla i sa tim sto neki traze da se odreknemo dela svoje teritorije.
ти си посебну важност дала културно историјским и верским споменицима на територији
ako vam neko trazi da se odreknete dela teritorije na kojem se nalazi toliko kulturno-istorijskih i verskih objekata , zar to nije kao da vam trazi da se odreknete dela vaseg nacionalnog bica?

питање је - шта је битно - ако је територија онда ок, ако су споменици онда пример хиландара има смисла
ако су људи то је права тема и невероватно тешка
..............

pa svaka nacija je nastala iz odredjene etnicke grupe koja je imala svoje kulturno i istorijsko nasledje.
mislim da veoma dobro sve to znas i da ne treba da ti objasnjavam razvoj nacija i nacionalanog identiteta.
знам па те зато и питам да ли мислиш да ли је данас имати потпу идентитет без националног? човек није национално биће. националност није одредница бића човека
zasto ste nacionalno bice stavili pod navodnike?
pa covek je kako socijalno, seksualno...tako i nacionalno bice.

blogovatelj blogovatelj 07:37 28.07.2010

Re: Zamena teza

Dalekovid narod...


Ti bas kapiras stvari..
Pa u maju '45 su potpisali bezuslovnu kapitulaciju. Toliko bezuslovnu da su im Ameri cak i Aspirin uzeli kao brend i od tad je bio americki. Kupili su ga tek pre nekih desetak godina od Amera za tricavih milijardu dolara.
'48 su morali da rade sta im Ameri kazu ili da biraju alternativu, da ih Rusi izgaze, onaj deo koji nisu izgazili '45.
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:11 28.07.2010

Re: Zamena teza

blogovatelj
Dalekovid narod...


'48 su morali da rade sta im Ameri kazu ili da biraju alternativu, da ih Rusi izgaze, onaj deo koji nisu izgazili '45.


U jednoj rečenici savršeno prikazana razlika između dva sveta. Ili radiš šta ti kažu ili te izgaze.
freehand freehand 08:43 28.07.2010

Re: Zamena teza

питање је - шта је битно - ако је територија онда ок, ако су споменици онда пример хиландара има смисла
ако су људи то је права тема и невероватно тешка

Pa u ovom slučaju imamo ljude sa svojim kulutrno-istorijskim spomenicima na teritoriji. To ne može u paketu?
Innana Innana 08:58 28.07.2010

Re: Zamena teza

antioksidant
evo ja ne mogu da se setim ni jedne pozitivne reakcije i prakticnog pozitivnog (neverbalnog) poteza zapada prema srbiji u poslednjih 30 godina.
moze ovo?

Zavisi od toga šta se podrazumeva pod pozitivnim potezom zapada. Sem linka za norvešku organizaciju može se dati puno takvih linkova gde su međunarodne organizacije predvođene EU i US Aid uložile gomilu para u projekte i konkretno poboljšavanje uslova u manjim opštinama na primer.

Ako se pak stvari posmatraju isključivo iz perspektive politike onda su tu stvari mnogo složenije. Da ne pišem elaborate na 3 strane, meni sve to skupa liči na odnos malo te bijem, pa te malo mazim, malo te mamim šargarepom, a malo više pretim i ucenjujem. Opet to je neko moje subjektivno viđenje.
sybil sybil 09:21 28.07.2010

Re: Zamena teza

antioksidant
evo ja ne mogu da se setim ni jedne pozitivne reakcije i prakticnog pozitivnog (neverbalnog) poteza zapada prema srbiji u poslednjih 30 godinamoze ovo?

ima i bolje- 5. oktobar
sybil sybil 09:23 28.07.2010

Re: Zamena teza

nagradno pitanje- srbija sa kosovom- kasapin na celu?
srbija bez kosova i bez kasapina?
predatortz predatortz 09:25 28.07.2010

Re: Zamena teza

sybil
nagradno pitanje- srbija sa kosovom- kasapin na celu?
srbija bez kosova i bez kasapina?


Srbija bez kasapina, podela Kosova.

I brak kad se završava imovina se deli.
sybil sybil 09:43 28.07.2010

Re: Zamena teza

Srbija bez kasapina, podela Kosova.

I brak kad se završava imovina se deli.

to sto kazes je ok, ali- da li je realno?
predatortz predatortz 09:56 28.07.2010

Re: Zamena teza

sybil
Srbija bez kasapina, podela Kosova.

I brak kad se završava imovina se deli.

to sto kazes je ok, ali- da li je realno?


Po meni to je jedino realno i pošteno rešenje. Da se ne lažemo, niko ne želi povratak oko dva miliona Albanaca u politički život Srbije. Ovo je nepopularno javno reći, ali ko drugačije kaže... Laže, brate. Sa druge strane, Albanci bi sa Severom u svom sastavu nasledili sve one probleme koje je Srbija imala sa Kosovom. Ako ima mudrosti rešenje se samo nameće.
seceranac seceranac 10:03 28.07.2010

Re: Zamena teza

corn mouth
seceranac
ne moze se postati saveznik sa nekim ko uporno vec 30 godina radi sve protiv tebe, ne moze se postati saveznik sa nekim cija je reakcija na sve sto uradis uvek negativna (bilo da je to sto si uradio u skladu ili protiv volje tih istih).

A otkud onda Nemacka u NATO?



pa bila je okupirana sa prinudnom stranom upravom - bice da se nemci nisu pitali da li zele u saveznistvo
Siniša Boljanović Siniša Boljanović 10:21 28.07.2010

Re: Zamena teza

predatortz
Drugo, posle bitke svi su generali. Skupština sinoć je delovala prilično smušeno. Mnogo njih je pričalo šta je trebalo činiti. Malo ko šta treba sada. Srbija mora naći način da zaštiti one nesrećnike dole. Mora naći način da pojača svoje prisustvo na Severu.


Sta sada? Sada bi trebalo dobro slusati Medjunarodnu zajednicu, jedinu koja odlucuje, a ona, makar njene namocnije clanice kazu da o statusu Kosova nema pregovora, da je status Kosova resen. Kosovo nije Srbija, sta god pisalo u Ustavu RS, koji predsednik RS inace proizvoljno postuje i primenjuje. Niko nas ne primorava da priznamo nezavisnost Kosova, i sada bismo pre svega morali sto brze i efikasnije da ispunimo potrebne uslove za ulazak u EU (samo jedan od njih, koji ima veze sa tekstom, je zastita ljudskih prava, kao i sloboda javnog izrazavanja), da pristupimo kakvim takvim fondovima koji bi nas u ekonomskom smislu makar malo pomerili iz nezavidne situacije, a kada se na taj nacin pocnemo oporavljati, lakse cemo moci da pomazemo one ljude dole na Kosovu, koji, kako smo juce culi, sve vise i sami vide da im je bolje da pocnu da postuju institucije Kosova. Kada zajedno sa Kosovom budemo u Evropi, onda ni administrativna, ili bilo koja druga granica nece postojati i brojni problemi ce biti reseni samom tom cinjenicom.
Ako priznanje nezavisnosti Kosova bude uslov za ulazak u EU, treba izvagati da li cemo vise i bolje moci da pomognemo sunarodnike na ovaj ili onaj nacin. Ja cvrsto verujem da im ne mozemo pomoci sve dok smo ovako siromasni i slabi u politickom smislu. Kada budemo ravnopravna clanica EU, moci cemo drugacije da resavamo stvari. Dakle, ako je uslov da se udje u EU priznanje nezavisnosti, ja sam ZA, upravo iz jednog jedinog razloga, a to je da lakse i efikasnije pomognemo onima kojima je ta pomoc potrebna, mada, kao sto rekose juce neki narodni poslanici sa Kosova, ti ljudi svoju srecu sve vise pocinju da traze na samom Kosovu, a to znaci u okviru njihovih institucija. Ako je problem krsenje Ustava, onda posteno treba reci da se on krsi i u ovom trenutku jer drzava, njeni nadlezni organi, ne stite svoje gradjane na jednom, kako Ustav kaze, delu Srbije, u njenoj “juznoj pokrajini”.
Mislim da je ovo jedino realno, a da je sve drugo samo gubljenje vremena i otezavanje situacije jednom delu sopstvenog naroda. Tesko je izgovoriti istinu, narocito kada je ona tako bolna, ali sve dok to sa sobom ne rascistimo, nece nam biti bolje, kao sto nam sa ovako shvacenim “nacionalnim” pitanjem nije bilo dobro ni u proslosti.
A evo i kontra pitanja: sta bismo radili ukoliko kroz godinu ili dve vecina zemalja prizna Kosovo, ukoliko niko ne ulozi veto na njegovo priznanje u Savetu bezbednosti, i Kosovo za nekoliko godina postane clanica EU i NATO, a mi ne? Kako cemo onda gledati na stvari i na probleme sunarodnika na Kosovu? Da li je i ovaj scenario realan? Da li ce i sutra neko reci - lako je biti general posle bitke!?
predatortz predatortz 10:29 28.07.2010

Re: Zamena teza

Mislim da narodu treba saopštiti i drugu bolnu istinu. Prijema u EU neće biti! Hrvatska će se provući na mala vrata i time će se priča oko prijema novih članica završiti, ili trajno, ili za dugi niz godina. Igranje na kartu EU i tvrdnja da će time svi problemi nestati je prilično hazarderski potez. Šta ako do prijema ne dođe? Ponašamo se kao laka ženska kojoj je neko obećao da će da je ženi. Daje sve, trudi se, trpi poniženja...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana