Društvo| Politika| Reč i slika| Satira| Zabava

Suštinska verzija rezolucije

loader RSS / 29.07.2010. u 02:30

vukjeremicipismonarodimf.jpg 

 

Ovo uputstvo za tumačenje srpske rezolucije i slepom će otvoriti oči kad je zapetljancija oko Kosova u pitanju.

Stavovi naše strane u ovom „suštinskom tumačenju", dakle, koncizni su, svakom jasni i neodoljivi za prihvat. Jedina nezgodacija je što je sve štampano veoma, veoma sitnim slovima. To je učinjeno kako bi čitavo pisanije stalo makar na 20-tak metara ove papirne konfekcije od koje se sastoji cenjeni svitak. Računa se da bi duža forma umanjila, a na kraju i sasvim oklembesila pažnju onih kojima je upućena na raščitavanje. No, ako li slučajno bude problema sa čitanjem, tu su cakleći cvikeri našeg izaslanika kroz koje se vidi i ono što običnim dioptrijama ume da promakne. Takođe, svitak je pre polaska na put po belom svetu poprskan skupštinskom vodicom radi što uspešnijeg delotvorstva. Mislilo se, eto, na svaki detalj. Čini se da ovoga puta stvar ne može da ne uspe.

Da, pitanje Kosova...

Šta dalje? Generalna skupština je samo jedna od mnogih etapa. Uz uvažavanje činjenice da će budući događaji zavisiti od svakog, pa i ovog sadašnjeg koraka u UN, možda je ipak interesantnije razmišljati - šta će biti za 7, 15, ili 20 godina... Stvarno, gde nestadoše onoliki vidovnjaci, vračare, polubića sa svojstvom predviđanja, gatare...?! Jedno kvalitetno gledanje u kristalnu kuglu puno bi značilo :) 

 



Komentari (76)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 03:22 29.07.2010

Zameo ih vjetar

Baš da vidim koliko će da opstane ovaj Rezolutni blog. Prethodni, Šćekićev, nestade kao Rhett Butler sa Tare


                           
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 05:30 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

zasto vise nema jaksinog bloga?
loader loader 09:21 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

Poručiše juče: da se blog sa ovakvom temom batali
Jerbo, o pisaniji srpske strane prvo treba da se izjasne Ki Ban Mun, i nesvrstani, a i još neki igrači, pa tek, tek, tek posle da se komentariše ovde, na blogistanu. Meni to delovalo kao hibernacija slobode političkog izražavanja i svekolikog mišljenja, pa sam rešio da ne poslušam savetodavnu ulogu krugova bliskih vrhu međunarodne zajednice.
miloradkakmar miloradkakmar 09:22 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

Dragan Pavlicevic
zasto vise nema jaksinog bloga?

Da, i mene interesuje , šta je bilo sa Jakšinim tekstom.

I , čini mi se da sam negde pročitao, možda sam sanjao, da će i SAD zajedno sa EU podneti Rezoluciju Generalnoj skupštini UN.
loader loader 09:25 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

Baš da vidim koliko će da opstane ovaj Rezolutni blog

Opstaće, opstaće..
Донт вори
moderator05 moderator05 09:46 29.07.2010

Obaveštenje

Dont Fear The Reaper
Baš da vidim koliko će da opstane ovaj Rezolutni blog. Prethodni, Šćekićev, nestade kao Rhett Butler sa Tare

loader
Poručiše juče: da se blog sa ovakvom temom batali...

Atomski mrav
To i mene zanima.

miloradkakmar
Da, i mene interesuje , šta je bilo sa Jakšinim tekstom.


Blog Jakše Šćekića "Rezolucija", obrisao je sam autor. O razlozima - pitajte njega.

Molim Vas da dalje ne spekulišete na ovu temu.

Hvala.




antioksidant antioksidant 09:49 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

Molim Vas da dalje ne spekulišete na ovu temu.

molba nije usvojena
ja ću nastaviti da spekulišem
jaksa scekic jaksa scekic 10:10 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

moderator05
Dont Fear The Reaper
Baš da vidim koliko će da opstane ovaj Rezolutni blog. Prethodni, Šćekićev, nestade kao Rhett Butler sa Tare

loader
Poručiše juče: da se blog sa ovakvom temom batali...

Atomski mrav
To i mene zanima.


miloradkakmar
Da, i mene interesuje , šta je bilo sa Jakšinim tekstom.


Blog Jakše Šćekića "Rezolucija", obrisao je sam autor. O razlozima - pitajte njega.

Molim Vas da dalje ne spekulišete na ovu temu.

Hvala.




Objasnjenje i izvinjenje

Blog je bio zasnovan na prvoj informaciji da je rezolucija napisana uz konsultacije sa clanicamam SB i nekim clanovima UN.
Kad se kaze "uz konsultacije" ja sam razumeo da su konsultacije bile uspesne, a zato je kroz blog provejavala moja nada da se odustalo od "kurcevite" politike, i da Srbija, kako rece Predsednik Tadic u Skupstini, hoce da ima dobre odnose sa velikim silama jer EU nema alternativu.
Sinoc kasno, kad sam po obicaju citao nova izdanja novina, shvatio sam da su konsulatcije bile neuspesne, da su pojedine clanice SB bile protiv ovako napisane rezolucije, te je Blog izgubio svrhu.

Eto, vrlo prosto i jednostavo,

JS

Citat iz saopstenja MSP

Rezolucija je podneta nakon što su obavljene konsultacije sa širokim krugom međunarodnih činilaca, uključujući i sve stalne članice Saveta bezbednosti UN.

sto su i novine prenele kasno popodne, medjutim nekoliko sati kasnije stiglo je sledece


[/url][url=http://www.blic.rs/Vesti/Politika/200451/Velike-sile-ostro-protiv-rezolucije]


antioksidant antioksidant 10:14 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

Eto, vrlo prosto i jednostavo,

JS

i tvoje objašnjenje se odbija
ja dalje nastavljam da spekulišem
Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 10:17 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

antioksidant
Molim Vas da dalje ne spekulišete na ovu temu.

molba nije usvojenaja ću nastaviti da spekulišem


U je....

pa da parafraziramo the jedinstvenog, neponovljivog, zajebanog: neka spekulise ko šta hoće, ali u svoja četiri zida
loader loader 10:20 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

ja dalje nastavljam da spekulišem

Dragi gosti, svaka vam je zlatna
Atomski mrav Atomski mrav 10:22 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

Idi bre, Jakša - mogao si to napisati u svom postu pa ga zaključati za komentarisanje. Ovako se svašta dalo pomisliti...
antioksidant antioksidant 10:29 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

Citat iz saopstenja MSP

Rezolucija je podneta nakon što su obavljene konsultacije sa širokim krugom međunarodnih činilaca, uključujući i sve stalne članice Saveta bezbednosti UN.

pa dobro, niko nije slagao
konsultovali se, saslusali sta ko ima da kaže i uradili onako kako su oni procenili da treba

samo loša frizura, to je sve što se može videti
loader loader 10:29 29.07.2010

Jeremić upravo - sa Ban KI Munom

09:22 | Izvor: Tanjug
Njujork -- Ministar spoljnih poslova Vuk Jeremić razgovaraće sa generalnim sekretarom UN Ban Ki Munom o situaciji na Kosovu posle iznošenja savetodavnog mišljenja MSP. Jeremić će preneti poziciju Srbije ...


Ljudi, uzbuđenje raste
antioksidant antioksidant 10:32 29.07.2010

Re: Zameo ih vjetar

. Ovako se svašta dalo pomisliti...

ko zna šta su mu radili da sad ovako nešto piše...
možda su mu hakovali nalog?
loader loader 10:36 29.07.2010

Re: Jeremić upravo - sa Ban Ki Munom

Čujem juče da sa albanske strane jata hakera napadaju ovamošnje sajtove, naloge..
masovna_keva masovna_keva 11:10 29.07.2010

Re: Jeremić upravo - sa Ban Ki Munom

Da se ja upišem dok i ovaj blog ne nsetane :)))))
Sad moram da idem u park da se smaram pa ću posle da čitam :)
loader loader 19:21 29.07.2010

Re: Jeremić upravo - sa Ban Ki Munom

Bklog se još drži, kao što vidite :))
Kako je bilo u parku ? .. :))

filantrop filantrop 04:57 29.07.2010

zivota mi

ovaj jeremic radi za albansku stranu.
nema drugog objasnjenja.
loader loader 09:14 29.07.2010

Re: zivota mi

Nemojte tako... :) .. Ima valjda još nekoliko strana... Ljutiće se neki od ovih ostalih..
mlekac mlekac 08:49 29.07.2010

Moze li to sitnije?

Loader, tako ti svega, smanji malo sliku - ucitava mi par minuta a ja bas imam pristojno brz net.
antioksidant antioksidant 08:51 29.07.2010

Re: Moze li to sitnije?

mlekac
Loader, tako ti svega, smanji malo sliku - ucitava mi par minuta a ja bas imam pristojno brz net.

а ти би да умањиш значај српске резолуције?!???
mlekac mlekac 08:59 29.07.2010

Re: Moze li to sitnije?

antioksidant
mlekac
Loader, tako ti svega, smanji malo sliku - ucitava mi par minuta a ja bas imam pristojno brz net.

а ти би да умањиш значај српске резолуције?!???

Jok, ja bih samo da vidim nesto vise od gornje trecine fotografije...
Vidim samo losu frizuru - ali nista drugo
antioksidant antioksidant 09:04 29.07.2010

Re: Moze li to sitnije?

Vidim samo losu frizuru - ali nista drugo

ničeg drugog i nema
mlekac mlekac 09:06 29.07.2010

Re: Moze li to sitnije?

antioksidant
Vidim samo losu frizuru - ali nista drugo

ničeg drugog i nema

Onda OK.
Da ne brinem...
loader loader 10:33 29.07.2010

Re: Moze li to sitnije?

smanji malo sliku - ucitava mi par minuta a ja bas imam pristojno brz net

Konsultovao sam se i sa par drugih blogera oko toga. Vele, radi normalno. Biće da je nešto drugo... na kompu..?

A i ovo:

Antioksidant:
а ти би да умањиш значај српске резолуције?!???
houp houp 10:12 29.07.2010

Stav



loader loader 10:52 29.07.2010

Re: Stav

Stav..?
Deficitarna roba n našem tržištu
A samo četiri slova u reči...

Bro jutro , Houp
antioksidant antioksidant 11:01 29.07.2010

Re: Stav

Stav..?
Deficitarna roba n našem tržištu

ne slažem se
problem je što na "našem tržištu" svako ima stav a primećuje se da se prvo stigne do stava a tek posle se traže obrazloženja

(slična situacija kao sa "mišljenjem i zadnjicama"
loader loader 09:58 30.07.2010

Re: Stav

primećuje se da se prvo stigne do stava a tek posle se traže obrazloženja

To onda i nije stav, već mlaćenje
houp houp 20:26 30.07.2010

Re: Stav


Red line or red alert..?

Bro veče, Mr.Loader
loader loader 01:28 31.07.2010

Re: Stav

Bro veče Gđice Houp

Innana Innana 11:08 29.07.2010

Rezolucija iz vrtica

Citam sinoc vesti i citam i citam i ne mogu da verujem. U vestima pise da su nasi brze bolje pozurili da podnesu visokoumni-nikad vidjeni-dokument zato sto su (cuj nebuloze) saznali da i drugi spremaju nekave podneske za SB, pa po logici ko pre devojci nasi pozurili da budu prvi. U-TA-TA-TA...Take that! Ili kako bi rekli ovi juznjaci "eve vam ga na"!
Hebem ti politiku koja se svodi na decije nadmetanje ko ce prvi, zato sto to i nije presudan momenat u prici.

A sto se tice glasina da smo naljutili nase partnere, to me je ascociralo na onu staru"Srbija se saginjati nece". Ama meni se javlja da smo se mi vec sagli i da nema kud dalje nego to niko nece da kaze javno.
antioksidant antioksidant 11:10 29.07.2010

Re: Rezolucija iz vrtica

HCitam sinoc vesti i citam i citam i ne mogu da verujem. U vestima pise da su nasi brze bolje pozurili da podnesu visokoumni-nikad vidjeni-dokument zato sto su (cuj nebuloze) saznali da i drugi spremaju nekave podneske za SB, pa po logici ko pre devojci nasi pozurili da budu prvi. U-TA-TA-TA...Take that! Ili kako bi rekli ovi juznjaci "eve vam ga na"!
Hebem ti politiku koja se svodi na decije nadmetanje ko ce prvi, zato sto to i nije presudan momenat u prici.

nije politika nego procedura
o podnetim rezolucijama se raspravlja redom kojim su predate u postupak
loader loader 11:17 29.07.2010

Re: Rezolucija iz vrtica

... koja se svodi na decije nadmetanje ko ce prvi ...

Zamislite kako igraju "jurke" kroz hodnike UN-a
Nego mi i ne stojimo tako loše, jer naši saveznici... Sa eksplozivnim mišićnim tkivom tamnoputih prijatelja iz udruženja nesvrstanih, čije atletičarske spospobnosti ne treba posebno dokazivati, spadamo u favorite hodnika

ivana23 ivana23 11:27 29.07.2010

Re: Rezolucija iz vrtica

antioksidant
Citam sinoc vesti i citam i citam i ne mogu da verujem. U vestima pise da su nasi brze bolje pozurili da podnesu visokoumni-nikad vidjeni-dokument zato sto su (cuj nebuloze) saznali da i drugi spremaju nekave podneske za SB, pa po logici ko pre devojci nasi pozurili da budu prvi. U-TA-TA-TA...Take that! Ili kako bi rekli ovi juznjaci "eve vam ga na"!Hebem ti politiku koja se svodi na decije nadmetanje ko ce prvi, zato sto to i nije presudan momenat u prici.

nije politika nego procedurao podnetim rezolucijama se raspravlja redom kojim su predate u postupak

Tacno je naveo AO, jer:

Srbija je požurila da preda svoju rezoluciju zbog važnih proceduralnih pravila u UN. Naime, pravilo je da Generalna skupština UN razmatra predloge po redosledu kojim su predati. Ukoliko se usvoji prva rezolucija, sve druge predložene se momentalno, bez razmatranja, odbacuju. Zato je Srbija ušla u trku sa drugim zemljama, imajući informaciju da su druge rezolucije već pripremljene.

loader loader 11:30 29.07.2010

Re: Rezolucija iz vrtica

Stoga je brzina od izuzetne važnosti. To je tajna Jeremićeve frizure. Nauljena je da bi smanjila otpor sredine. Samim tim je brži .. :)
Innana Innana 11:34 29.07.2010

Re: Rezolucija iz vrtica

antioksidant
HCitam sinoc vesti i citam i citam i ne mogu da verujem. U vestima pise da su nasi brze bolje pozurili da podnesu visokoumni-nikad vidjeni-dokument zato sto su (cuj nebuloze) saznali da i drugi spremaju nekave podneske za SB, pa po logici ko pre devojci nasi pozurili da budu prvi. U-TA-TA-TA...Take that! Ili kako bi rekli ovi juznjaci "eve vam ga na"!Hebem ti politiku koja se svodi na decije nadmetanje ko ce prvi, zato sto to i nije presudan momenat u prici. nije politika nego procedurao podnetim rezolucijama se raspravlja redom kojim su predate u postupak

Ma to je jasno, ko prvi devojci, ali da to navedu kao razlog zurbe i nedostatka konsultacija sa partnerima, itd...I na kraju krajeva i da budemo prvi na redu, sta dalje?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:20 29.07.2010

Re: Rezolucija iz vrtica


Srbija je požurila da preda svoju rezoluciju zbog važnih proceduralnih pravila u UN. Naime, pravilo je da Generalna skupština UN razmatra predloge po redosledu kojim su predati. Ukoliko se usvoji prva rezolucija, sve druge predložene se momentalno, bez razmatranja, odbacuju. Zato je Srbija ušla u trku sa drugim zemljama, imajući informaciju da su druge rezolucije već pripremljene.



Nisam baš siguran da je to tačno, ima o tome iha-haj pravila i dopuna pravila i koječega već ne, o tome kako se sastavlja dnevni red, ko odlučuje o tome i na koji način - i pogotovo kako se i na koji način objedinjuje više predloga o istoj stvari - recimo:

Annex VI a

Conclusions of the Special Committee on the Charter of the United Nations and on the Strengthening of the Role of the Organization concerning the rationalization of the procedures of the General Assembly (a)

1. The agenda of the sessions of the General Assembly should be simplified as much as possible by grouping or merging related items, after consultation and with the agreement of the delegations concerned. [The view was expressed that the agreement of the delegations concerned was not an essential condition.]


Ko pa nema pametnija posla (ja recimo idem principom Okamove oštrice - čim naša Vlast, posebice onaj deo koji obuhvata Borisa & Jeremića na "istome poslu", nešto tvrdi, u 9 od 10 slučajeva šanse da je to tako kako kažu se bliže nuli sa stepenom "bitnosti" Subject Mattera ) može da krene od odavde, pa da se grana po raznim dodacima i dodatkovim dodacima

http://www.un.org/ga/ropga.shtml
The Rules of procedure of the General Assembly
VI. General Committee

Rule 40
[see introduction para. 7; see also annex III, para. (f), annex IV, paras. 11-14, annex V, para. 1, annex VI, para. 4, and annex VII, paras. 3 and 6]

The General Committee shall, at the beginning of each session, consider the provisional agenda, together with the supplementary list, and shall make recommendations to the General Assembly, with regard to each item proposed, concerning its inclusion in the agenda, the rejection of the request for inclusion or the inclusion of the item in the provisional agenda of a future session.

It shall, in the same manner, examine requests for the inclusion of additional items in the agenda and shall make recommendations thereon to the General Assembly. In considering matters relating to the agenda of the General Assembly, the General Committee shall not discuss the substance of any item except insofar as this bears upon the question whether the General Committee should recommend the inclusion of the item in the agenda, the rejection of the request for inclusion or the inclusion of the item in the provisional agenda of a future session, and what priority should be accorded to an item the inclusion of which has been recommended.
silver bullet silver bullet 14:49 29.07.2010

Re: Rezolucija iz vrtica

Srbija je požurila da preda svoju rezoluciju zbog važnih proceduralnih pravila u UN. Naime, pravilo je da Generalna skupština UN razmatra predloge po redosledu kojim su predati. Ukoliko se usvoji prva rezolucija, sve druge predložene se momentalno, bez razmatranja, odbacuju. Zato je Srbija ušla u trku sa drugim zemljama, imajući informaciju da su druge rezolucije već pripremlje

Srbija je požurila da preda svoju rezoluciju zbog važnih proceduralnih pravila u UN. Naime, pravilo je da Generalna skupština UN razmatra predloge po redosledu kojim su predati. Ukoliko se usvoji prva rezolucija, sve druge predložene se momentalno, bez razmatranja, odbacuju. Zato je Srbija ušla u trku sa drugim zemljama, imajući informaciju da su druge rezolucije već pripremlje

Ma da, vazno je sto pre podneti rezoluciju, a kakva je ona nebuloza i s kim je pisana to je najmanje vazno.
E to ce nas spasti! Konacno je Jeremic nasao svoj Ekskalibur.
Kako zamislja uspesnu diplomatiju.
loader loader 19:19 29.07.2010

Re: Rezolucija iz vrtica

ako zamislja uspesnu diplomatiju.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:13 29.07.2010

Šta dalje?

Ako sa rezulucijom u UN prođemo kao i na MSP postoji rešenje šta i kakao dalje, ali mi nezgodno da ga ovako javno iznesem. Ipak...

Jeremić bi trebao da pažljivo iščita sva dela o doktoru Faustusu, počev od Johana Spisa, preko Getea, pa do Marloa i Tomasa Mana, a zatim da sastavi Ugovor.

Jer, ako Kosovo nisu uspeli da sačuvaju Slobodan Milošević, Vojislav dr Koštunica, molebani, Rusija, MSP, Savet bezbednosti, onda je i đavolja rabota legitimna i legalna.

Evo nacrta Ugovora:

"1. - Da Kosovski parlament jednoglasno poništi svoju odluku o nezavisnosti, te da donese rezoluciju o vraćanju u okrilje majčice Srbije, kao i rezuluciju o odustajanju od svakog oblika autonomije, sem lokalne samouprave nivoa mesne zajednice.
2. - (Navesti po azbučnom redu za čije je sve duše Nečastivi zainteresovan).
3. - Ugovorne strane će međusobne sporove, ukoliko do njih dođe, rešaviti sporazumno i u skaldu sa dobrim poslovnim običajima, a u slučaju spora nadležan je Trgovinski sud u Beogradu."

Jeremiću je ostalo samo da dovuče fotelju u najtamniji deo svog kabineta i da svaku noć, do prvih petlova, čeka partnera.
loader loader 11:20 29.07.2010

Re: Šta dalje?

a u slučaju spora nadležan je Trgovinski sud u Beogradu

E, taj ! Samo taj sud cenim ! Bravo tsare
Innana Innana 11:37 29.07.2010

Re:Vojislav Stojkovic

Preporuka ko vrata. Ovo je do sada najkreativnije resenje
Nego koga bi stavio na spisak za necastivog Poziciju ili opoziciju ili mesano?
loader loader 11:43 29.07.2010

Re: Re:Vojislav Stojiljkovic

Ilić Velja mi se nekako drugačije ponaša u poslednje vreme.. Možda bi njemu najbolje stajali crni ogrtač, dugi lakirani nokti, špisact repić i beli izduženi implatanti, da mu dokrase osmeh
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:54 29.07.2010

Re: Re:Vojislav Stojkovic

Innana
Ovo je do sada najkreativnije resenje


Već sam ga predočio javnosti, doduše kao aneks ličnom ugovoru sa Nečastivim, dok sam tražio izlaz iz kreativne blokade.

Čije bi duše tražio Sotona u zamenu za Kosovo, je teško pitanje i zahteva poseban blog.
yugaya yugaya 11:58 29.07.2010

Re: Šta dalje?

U Madjarskoj je trauma Trianona ostavila teske posledice- evo i ovi reprizni Orbanovi na vlasti nemaju pametnija posla ( sveze su izvisili kod MMF-a i preti kompletan kolaps mnogo gori nego u slucaju Grcke) nego uvode praznik "Dan nacionalnog sjedinjavanja"( Day of National Unity ) tj. dan kada ce se nacionalna osecanja zakinutosti velicati, a nerazumevanje sveta za ista, koja u obliku fasistoidnih stranaka ne *ebu zakone usred parlamenta, tumaciti kao kompliment jedinstvenosti nacionalnog nacina razmisljanja.

Gvirim u ove vesti iz Srbije i ne mogu da verujem. Ni prosecan a ni natprosecan severni komsija istorijom istraumiran nece bas sa lakocom prihvatiti da je Trianon bio posledica poduze nesposobnosti da, kada su reformama carstva dobili slobode tu istu malkice i podele manjinama (insistiralo se na drzavi jednog i jedinog madjarskog naroda i formulaciji da svi koji na njenoj teritoriji zive ne mogu biti nista drugo), izgubljenog rata i nespremnosti da nakon toga sacekaju da se svet malo predomisli i onaj zaista nepravedno otfikareni zivalj ( severno i malo istocno ) diplomatijom dobije nazad.

. Between the two world wars the irrendentist propaganda was based on the mistaken notion that the only solution to Trianon was the complete restoration of Greater Hungary. The Hungarian people, surely terribly hurt and disappointed, should have been told that only certain territories might be regained and even then only under the most auspicious international circumstances




Nastavili su da teraju inat, i iako ih je Velika Britanija 1938. kumila i molila da se strpe jos malo, alavo stali na stranu Nemacke koja im je obecala (i dala) vise nego sto je bilo u redu i na kraju uspeli da usicare samo Sopron.

...Pitam se samo koji ce datum ovi nasi da udare za srpsku verziju sedi-i-placi praznika kada svojom antiprotivnom politikom ostanemo i bez realno ono malo sto je fer da pripadne nama.


Dr M Dr M 12:08 29.07.2010

Re: Šta dalje?

Jeremić bi trebao da pažljivo iščita sva dela o doktoru Faustusu


Meni se cini da je on to procitao, i mnogi oko njega, ali nije razumeo....Pa je, u trgovini sa Faustom dobio njegovu dusu a platio pamecu..
loader loader 12:14 29.07.2010

Re: Šta dalje?

...Pitam se samo koji ce datum ovi nasi da udare za srpsku verziju sedi-i-placi praznika kada svojom antiprotivnom politikom ostanemo i bez realno ono malo sto je fer da pripadne nama.

Samo je pitanje ko će objektivno oceniti, šta bi to nama kao "realno ono malo sto je fer" trebalo da pripadne. Teško da bi se ovdašnji svet oko toga nagodio. A ovo, kako je počelo da se kruni...
loader loader 12:17 29.07.2010

Re: Šta dalje?

Meni se cini da je on to procitao, i mnogi oko njega, ali nije razumeo....Pa je, u trgovini sa Faustom dobio njegovu dusu a platio pamecu..

A ko će stetoskopom bolje da pronikne u slučaj Jeremić, nego sitničavi doktor
Dr M Dr M 12:34 29.07.2010

Re: Šta dalje?

Meni se cini da je on to procitao, i mnogi oko njega, ali nije razumeo....Pa je, u trgovini sa Faustom dobio njegovu dusu a platio pamecu..

A ko će stetoskopom bolje da pronikne u slučaj Jeremić, nego sitničavi doktor


Sitnicavi su oni koji se bave sitnicama; za krupnicu kao sto je Jeremic stetoskop nije potreban, samo povrsno znanje psihijatrije..
yugaya yugaya 14:28 29.07.2010

Re: Šta dalje?

loader
A ovo, kako je počelo da se kruni...


Jes' tako sam i ja pokojnoj babi oparala celu prednjicu od dzempera sto mi je 'strikala u amanet'...vuklo dete dok nisu pazili i nije ostalo ni za pocetak
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:32 29.07.2010

Re: Šta dalje?

Jeremić bi trebao da pažljivo iščita sva dela o doktoru Faustusu, počev od Johana Spisa, preko Getea, pa do Marloa i Tomasa Mana, a zatim da sastavi Ugovor.


Odlična ideja, ali kako su sposobni kod pravnih činjenija, prodali bi (za vreću oraja) i ovaj ostatak Srbije.

Bolje da smisle nešto jednostavnije. Što menjati taktiku koja je već uigrana - recimo zaposle u Sekretarijatu UN nekog od ovdašnjih magova skupštinsko - predsedničko - premijerskog sekretarisanja i kabinetisanja, pa kakva god da se Rezolucija usvoji, a ono na putu od Skupštine do pripreme za štampu, tekst se magično pretvori u "Našu rezoluciju".

                        
skyspoter skyspoter 13:10 29.07.2010

moja

Jedno kvalitetno gledanje u kristalnu kuglu puno bi značilo



kristalna kugla, made in china, kaze da ce konzerva coca cole na Kosovu biti 20 rubalja.
lavinia_amaldi lavinia_amaldi 19:12 29.07.2010

Re: moja

skyspoter
Jedno kvalitetno gledanje u kristalnu kuglu puno bi značilo

kristalna kugla, made in china, kaze da ce konzerva coca cole na Kosovu biti 20 rubalja.

amin

"S nadom na uspeh nikad se ne bije,
mnogo je lepše uzalud kad je"

Sirano de Beržerak
loader loader 19:18 29.07.2010

Re: moja

kristalna kugla, made in china, kaze da ce konzerva coca cole na Kosovu biti 20 rubalja.

docsumann docsumann 19:20 29.07.2010

Re: moja

Jedno kvalitetno gledanje u kristalnu kuglu puno bi značilo


ok, onda ...

jaksa scekic jaksa scekic 19:20 29.07.2010

Il se ide sa EU ili ne?


Konfuzija se nastavlja, ipak sam bio u pravu sto sam povukao svoj blog.

Takodje skrecem paznju na dobar osvrt mog kolege Milana Jovanovica u Press-

[/url][url=http://www.pressonline.rs/sr/blog/VIPblog/post/42/Milan+Mi%C4%87a+Jovanovi%C4%87/40553/DR%C5%BDAVA+U+NEDOSTAJU%C4%86OJ+%C4%8CA%C5%A0I+VODEI+.html]


Britanija traži doradu rezolucije

Velika Britanija ponudila Beogradu dogovor o tekstu Rezolucije o Kosovu, smatrajući da jezik upotrebljen u dokumentu koji je Srbija u sredu predala u sedištu UN "nije prihvatljiv".
Britanija je iznenađena odlukom Srbije da sama podnese Rezoluciju o Kosovu Generalnoj skupštini UN i smatra da to može dovesti do sukobljavanja Srbije i EU u svetskoj organizaciji, izjavio je britanski ambasador u Srbiji Stiven Vordsvort.
Ambasador-Britanije-
"Mi smatramo da je bolje da Srbija i EU na ovome rade zajedno i da se dogovorimo kako ćemo ići napred, nego da svaka strana radi odvojeno, jer tako možemo da završimo na terenu konfrontacije. Ne čini nam se smisleno da se Srbija i EU konfrontiraju u Njujorku, dok, istovremeno, Srbija tvrdi da želi da postane članica EU", rekao je Vordsvort Bi-Bi-Siju.
Kako prenosi Bi-Bi-Si, Forin ofis je saopštio da je razočaran, zato što je Srbija podnela rezoluciju UN, a da se prethodno nije konsultovala sa EU, iako je pružila uveravanja da će se konsultovati. Forin ofis navodi da bi Generalna skupština trebalo da usvoji neutralnu rezoluciju kako bi se Srbija i Kosovo ohrabrili da počnu saradnju.
Vordsvort je rekao da su posle mišljenja Međunaronog suda pravde (MSP) zvaničnici EU radili sa srpskim kolegama na sastavljanju zajedničke rezolucije koja bi bila poslata Generalnoj skupštini UN, čemu su bili prisutni i predstavnici SAD.
Britanski ambasador je naveo da je početkom nedelje u Briselu razgovarano o elementima zajedničke rezolucije i da se mislilo da će se konsultacije nastaviti, ali da je u utorak, po podne, ministarstvo spoljnih poslova Srbije pozvalo predstavnike petorke - SAD, Britanije, Francuske, Nemačke i Italije - podelilo nacrt rezolucije i tražilo komentare.
"Zato nas je iznenadila informacija koju smo dobili kasnije tog dana, da je Srbija u UN već podnela nacrt svoje rezolucije, prethodno ne informisavši zvaničnike EU ili petorke", rekao je Vordsvort.
Vordsvort je rekao da mu je sutradan, u ministarstvu, rečeno da je Srbija bila zabrinuta zbog najava da će Albanci podneti svoj nacrt rezolucije i da je Srbija brzo reagovala, kako bi svoju rezoluciju dostavila prva.
Zajednički nacrt rezolucije
"Rekao sam im da ne znam za postojanje bilo kakve albanske rezolucije. Kasnije toga dana, to sam proverio s kolegama u Njujorku i na osnovu toga sam pitao MIP da li je moguće povlačenje predloga, kako bi se vratili svom izvornom planu i dogovorili zajednički nacrt rezolucije EU i Srbije", rekao je britanski ambasador.
"Mi bismo još uvek voleli da dogovorimo zajednički nacrt rezolucije. Smatramo da je to razumno s naše strane, ali i strane Srbije koja želi da postane članica EU. Bilo bi mnogo bolje, ako bismo mogli da usaglasimo tekst s kojim se svi slažemo, koji bi mogli proslediti Generalnoj skupštini UN i da, potom, nastavimo razgovore o praktičnim pitanjima koja se tiču članstva Srbije i regiona u EU", rekao je ambasador.
Povodom nacrta srpske rezolucije, Vordvsort je rekao da se države koje su priznale Kosovo ne mogu složiti s "nečim što bi pred Generalnom skupštinom UN praktično poništilo deklarciju o nezavisnosti".
"Ali postoji način da se usaglasi tekst koji bi zadovoljio interes obe strane, dok jezik koji se koristi u ovoj konkretnoj rezoluciji za nas nije prihvatljiv", rekao je Vordsvort.
On je dodao da "nema smisla" tražiti razgovore o statusu, jer vlada Kosova na to ne bi pristala, niti bi je u to neko ubeđivao.
"Nema smisla organizovati razgovore koji se ne mogu desiti. Postoje brojne stvari o kojima možemo razgovarati i o kojima bi Beograd i Priština trebalo da razgovaraju za dobrobit ljudi iz svih zajednica koje na Kosovu žive", rekao je britanski ambasador.

Saopstenje iz kabineta Gen sek UN

SECRETARY-GENERAL, SERBIAN FOREIGN MINISTER DISCUSS KOSOVO, DISARMAMENT MEETING

The Secretary-General held a meeting at UN Headquarters today with Vuk Jeremic, the Foreign Minister of the Republic of Serbia. They discussed questions related to Kosovo and a planned high-level meeting on disarmament.
On Kosovo, the Secretary-General said he planned to closely coordinate next steps with the European Union, which has offered to facilitate a process of dialogue between Pristina and Belgrade. The Secretary-General and the Minister also discussed a Serbian draft General Assembly resolution on this subject.
The Secretary-General said he continued to appeal to all sides to support constructive dialogue and the settlement of all remaining concerns, while encouraging political stability and discouraging provocations.
On disarmament, the Secretary-General noted he was convening a high-level session of the Conference on Disarmament in New York on 24 September. He said he hoped Minister Jeremic would attend.


I na kraju ko ce biti u pravu DSS ili LDP
Innana Innana 19:32 29.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

To se Jakša sve zajedno na gomilu zove probni balon. U proteklih mesec dana, a pogotovo u poslednjih nedelju dana imali smo priliku da vidimo mnogo takvih ispipavanja. Izjave, pa demantuju. Pa puštanje buva po štampi.
Istina je da velika petorka želi da se iz rezolucije izbace sve nama bitne stvari i da onda predstavi kao diplomatski uspeh, a zapravo nama izbija adute iz ruke.

Iako mnogi smatraju da je priča gotova i da je sve rečeno situacija je daleko od takve. Ostaje da se napravi nekakav plan za zaštitu Srba i da se precizira status Severa. Zbog toga bi naši morali tu pošteno da istrguju. I za takav posao nam stvarno treba neki đavolov advokat.

Svaka pojedina stvaka nekog takvog dogovora koji će se neminovno dogoditi mora biti precizno definisana do najsitnijih detalja koji neće ostaviti prostor za slobodnu interpretaciju.

Ovakvu izjavi Velike Britanije doživljavam kao kvazi natezanje.

Jer svi političari u Srbiji su svesni da bilo kakvo priznavanje je ravno političkom samoubistvu. I zato s pravom očekuju da ih partneri provuku kroz težak period tako da ispadne da smo dali sve od sebe ali sila jačeg nam ne da napred. Jedino se nadam da će imati mudrosti da izboksuju najbolji mogući dogovor jer u ovom trenutku to je jedino što mogu.
To je moje subjektivno viđenje.
jaksa scekic jaksa scekic 19:50 29.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

Vreme opasno curi, kao u pescanom satu, ako se mnogo okleva , moze i ono vece da ispadne iz vrece, il tako narod kaze..
Recimo i da bude tako kako VJ rece da ce biti jako,jako tesko naci vecinu, i ako se tako desi, onda se i drugo poluvreme zavrsi sa golom u mrezi, a pregovaracke pozicije sve manje.
Bice sve teze stici do SAO Severno Kosovo, a polozaj onih Srba unutar Kosova bice sve neizvesniji.
Moze to da bude Pirova pobeda,onaj moj Blog Termopilski klanac, nazalost jos je aktualan.
Treba biti jako mudar i ne preci tanku crvenu liniju, posle koje nema nazad.
Innana Innana 19:56 29.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

jaksa scekic
Vreme opasno curi, kao u pescanom satu, ako se mnogo okleva , moze i ono vece da ispadne iz vrece, il tako narod kaze..
Recimo i da bude tako kako VJ rece da ce biti jako,jako tesko naci vecinu, i ako se tako desi, onda se i drugo poluvreme zavrsi sa golom u mrezi, a pregovaracke pozicije sve manje.
Bice sve teze stici do SAO Severno Kosovo, a polozaj onih Srba unutar Kosova bice sve neizvesniji.
Moze to da bude Pirova pobeda,onaj moj Blog Termopilski klanac, nazalost jos je aktualan.

Možda sam šašavo optimistična ali Sever je de facto poseban već 11 godina. Čak i kod najgoreg scenarija može da se desi da nikome ne bude dobro. Želim da verujem da poseban status Severa svima donosi poene. Konfrontacije koje bi sigurno nastale usled pokušaja nasilnog pokoravanja severnjaka nikome ne donose poene.


Edit-Evropskoj Uniji su očajnički potrebni pozitivni poeni. Jer misija Elexa se pokazala kao žešći promašaj, na terenu beleže neuspeh, nemaju adekvatan odgovor na masu situacija, a što je nagore od svega určili su se godinama kako bi oni sve bolje znali da urade na terenu od UN. I pukli ko zvečka. Otuda crpim optimizam da će po svaku cenu da izbegnu konfrontacije i incidente na terenu. Imali smo priliku da vidimo da već nekoliko puta zauzdavaju Albance, Redžepija posebno, i situaciju sa sudom u Severnoj Mitrovici stavljaju na led. Nadam se da naša vlada zna da prepozna sve finese jedne takve pozicije EU koju su im majstorski ostavili u amanet Ameri.
jaksa scekic jaksa scekic 20:59 29.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

Kosovskim Albancima je jasno da ne mogu da kontrolisu Sever, samo je pitanje koliko njima a i Srbima na Kosovu odgovara uvodjenje law and order, ali ja ne mogu da sudim o tome jer nisam tamo bio dugo.

Taciju je receno da posle misljenja ICJ NEMA slavlja ni provokacija, a i njegov bivsi kolega haradinaj je vracen naprasno na sigurno mesto.

Opasna partija karata, pa ko koga izblefira, valjda ovi nasi znaju kako da igraju i da blefiraju
loader loader 21:39 29.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

Sve je to ok, ali mi u ovoj igri nismo ravnopravni igrači, pa se ne može govoriti o znanju igre, blefiranju... Može, samo uslovno. Zatim, potpuno su različite partije ako se posmatra period od godinu-dve, i ako se posmatra, recimo, period od 7, ili 10 godina, a da ne govorimo o većem vremenskom razdoblju. Mala zemlja, koja je teritoriju faktički izgubila ratom i još uvek se, kad su kritične strateške stvari u pitanju, posmatra kao ratni poraženik.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 07:16 30.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

I zato s pravom očekuju da ih partneri provuku kroz težak period tako da ispadne da smo dali sve od sebe ali sila jačeg nam ne da napred. Jedino se nadam da će imati mudrosti da izboksuju najbolji mogući dogovor jer u ovom trenutku to je jedino što mogu.

loader loader 09:17 30.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

Ono što se može, objektivno, nije mnogo.
Ali, nekakav prostor za angažovanje postoji. Taj prostor se ne može tumačiti samo unutarpolitičkim uslovljenostima (polularnost odluka, biračko telo, izbori...), već i onim malim rasponom između surovih interesa međunarodnih igrača i ostataka međunarodnog prava, ili ako hoćete i nešto pravde.

Upravo na tom terenu, najviše, sve vreme igra Srbija. Ne treba gajiti iluzije oko nekakve velike i ravnopravne nagodbe. No, ima još prostora za igranje na kartu prava Srba na spornoj teritoriji, kao i dobro odmerenog nekonfrontiranja ni sa zapadnim, ni sa istočnim partnerima, u međuprostoru koji produžava šanse za ono što želimo da postignemo, ali se podrazumeva da to ne bude po cenu opasnog narušavanja odnosa sa EU u koju želimo da uđemo kao u poslednji voz ove, srpske, istorijske epohe.
loader loader 09:48 30.07.2010

Re: Il se ide sa EU ili ne?

I na kraju ko ce biti u pravu DSS ili LDP

Ni jedni, ni drugi, iz jednostavnog razloga što njihova pozicija, još više nego pozicija ovih koji su za rezoluciju glasali, služi u taktičke svrhe, jer treba - tu pre svega mislim na ldp - u spontanom i indirektnom društvenom dogovoru ostaviti jednu političku opciju koja će najeksplicitnije podsećati biračko telo na surovost istine o Kosovu i pomerati to telo, mic po mic, ka spremnosti da istinu jednog dana, većinski, konačno i shvati. Dss u tom smislu (samo na onoj suprotnoj, desnoj strani) nije tako važan. Em imamo radikale koji će i dalje govoriti maltene isto što bi i oni, pa im je tema već pokrivena, em se ne mogu baš svrstati u političke strukture sasvim racionalnih namera, najviše zbog svog lidera, koji je prilično arhaizovan i onim već prepoznatljivim apriori postavljenim političko-istorijskim kategorijama pomalo odvojen od stvarnih, tekućih zbivanja.

Najzad - kosovsko pitanje će se još dugo vući i toliko sporo evoluirati (kao i do sada), da će ovo pitanje, ko će ispasti da je u pravu, biti do potpunosti apsorbovano usputnim varijantama i verovatno postati besmisleno.
manituu manituu 12:22 30.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

loader
Ono što se može, objektivno, nije mnogo.
Ali, nekakav prostor za angažovanje postoji. Taj prostor se ne može tumačiti samo unutarpolitičkim uslovljenostima (polularnost odluka, biračko telo, izbori...), već i onim malim rasponom između surovih interesa međunarodnih igrača i ostataka međunarodnog prava, ili ako hoćete i nešto pravde.

Upravo na tom terenu, najviše, sve vreme igra Srbija. Ne treba gajiti iluzije oko nekakve velike i ravnopravne nagodbe. No, ima još prostora za igranje na kartu prava Srba na spornoj teritoriji, kao i dobro odmerenog nekonfrontiranja ni sa zapadnim, ni sa istočnim partnerima, u međuprostoru koji produžava šanse za ono što želimo da postignemo, ali se podrazumeva da to ne bude po cenu opasnog narušavanja odnosa sa EU u koju želimo da uđemo kao u poslednji voz ove, srpske, istorijske epohe.

svaki put kad odem do evrope, iz koje se evo, jutros, vratih, zapitam se ko stvarno zeli da bude tamo??!!
pa to je vec bukvalno mracni heh srednji vek, na snazi, sa inkvizicijom u vidu miliona zakona koji uskracuju ( pardon- povecavaju) slobodu jedinke...
a da ne ispadne da kenjam na ono sto jedem, kroz evropu putujem samo kao usputnu stanicu, do barse, grada koji mlogo eto volem, i koji mi je koliko toliko drugaciji od ostalog krsa...sledeci put se vracam u bg zatvorenih ociju, ako me neko vidi usput, molio bi da me usmeri ka srbiji
a da imam kintu ko billy gates, kupio bi par stotina hiljada karata za jugo-ist aziju npr. nasima da malo vide sta je zviot i sloboda, evropu pozeleli vise ne bih
p.s. a vracajuci se kuci busem, sinoc, ne mogah da zaspim do 2 nase gore list mlada japija, koji su usli na stanici u zagrebu, i celu noc cantrali o firmi, i kolko ce kinte da dobiju od ovog projekta, a kolko ce da izgube od onog..
pa sam se bio uplasio da ipak nije kasno, da nas evropa ipak vec nije pojela heheh...
sorry za trol o evropi, al i nije bas trol do kraja
loader loader 17:48 30.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

sorry za trol o evropi, al i nije bas trol do kraja


Veoma ljubazno ste, evo, ponudili tematsko proširenje teme

Kod mene nema trola. Ima samo post u obliku levka. Koja god kao-digresija da se ubaci, na kraju se svrti prema centru, kao i sve ostale teme-komentari

Rekli biste da se u jeropi živi kvalitetnije? I ja sam čuo. Čak i to da je tamo bolje, nego kod nas. I to sam čuo. Al ne hajem. Svako ima svoj zlatni period. Dok smo mi mirno orali, oni su se istrebljivali u protestantsko-katoličkim krvavim sukobima, otimali crne ljude iz Afrike i dovlačili ih da rade kao roblje... Tada to nama na pamet nije padalo. Prihvatam da je ovaj trovek mala kriza za nas, ali, šta ćete, ima i tih perioda. Taman posla da stalno vlada blagostanje. Onda bismo se baš, baš opustili... Ovako, malo smo se umili u ledenoj vodi istorije, polako se budimo...

Biće od nas nešto, videćete
- samo dok Ban Ki Mun skapira šta piše u onom svitku koji gore na slici drži oko sebe gospon Vlk Jeremić
manituu manituu 16:37 31.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

loader
sorry za trol o evropi, al i nije bas trol do kraja


Veoma ljubazno ste, evo, ponudili tematsko proširenje teme

Kod mene nema trola. Ima samo post u obliku levka. Koja god kao-digresija da se ubaci, na kraju se svrti prema centru, kao i sve ostale teme-komentari

Rekli biste da se u jeropi živi kvalitetnije? I ja sam čuo. Čak i to da je tamo bolje, nego kod nas. I to sam čuo. Al ne hajem. Svako ima svoj zlatni period. Dok smo mi mirno orali, oni su se istrebljivali u protestantsko-katoličkim krvavim sukobima, otimali crne ljude iz Afrike i dovlačili ih da rade kao roblje... Tada to nama na pamet nije padalo. Prihvatam da je ovaj trovek mala kriza za nas, ali, šta ćete, ima i tih perioda. Taman posla da stalno vlada blagostanje. Onda bismo se baš, baš opustili... Ovako, malo smo se umili u ledenoj vodi istorije, polako se budimo...

Biće od nas nešto, videćete
- samo dok Ban Ki Mun skapira šta piše u onom svitku koji gore na slici drži oko sebe gospon Vlk Jeremić

heheh u pravu ste potpuno, moj post je sadrzao naravno malo ironije, al isto toliko i istine...
materijalizam u koji se uplela evropa donekle odbija ljude kao sto sam npr. ja, ali u isto vreme podstice na neki nacin razvoj kreativne misli, ako nista drugo, a ono bar kako se boriti protiv tog sistema vrednosti...
srbija je jos uvek negde izmedju, mozda to i nije lose...
ali je problem sto se kod nas mentalitet ljudi menja, ali kapital ne heheh...
licno bih pre izabrao zivot kao na tajlandu, nego kao u nemackoj, ali kad bi srbi imali mozak tajlandjana, a ne, nazalost sve vise, nemaca..
loader loader 17:34 31.07.2010

Re: Nista meni vise nije jasno

ali kad bi srbi imali mozak tajlandjana, a ne, nazalost sve vise, nemaca..

Bilo mnogo gastarbajtera. Naučili po par reči, poprimili švapske navike za pivom...

A vaš omiljeni tajlandski pirinač samo u mlevenom mesu, tj. punjenoj paprici, i sarmi

Eto, šta ćete... Nije lako postati Sr
mlekac mlekac 04:30 30.07.2010

Taman

pocnem da premisljam sta da napisem, a onaj Somborac nacrta

I ode moje razmisljanje u vetar!

NO COMMENT
loader loader 09:21 30.07.2010

Re: Taman

Mlekac,
hvala,
jer kakav je to blog ako se malo ne šareni
loader loader 18:09 30.07.2010

Re: zanimljiv intervju...

Pročitao.
Ako bismo rekli ukratko, to bi se otprilike svelo na izjavu da je profesor u svom intervjuu kazao sledeće: "Čovek koji je mrtav izvršio je samoubistvo."

Da, zvuči apsurdno.
Srbija je u ulozi zemlje koja je izgubila rat, koja je izgubila pozicije, koja je izgubila kredibilitet... Došla je bila do nultog stanja u jednom času, koji se zbio mnogo pre ovih dana. Takođe, nezavisnost Kosova se desila mnogo pre jednostranog proglašenja. Proglašenjem deklaracije samo je ozvaničeno već dugo trajuće, ili bolje reći evoluirajuće faktičko stanje. Srbija novim potezima i aktivnijom nedestruktivnom politikom (recimo da ona počinje sa formiranjem sadašnje vlade Srbije, odnosno neučešćem Koštunice) ne gubi ama baša ništa što ranije već nije izgubila. Sada može samo da zaradi. Malo, ali može. Koliko god to delovalo besmisleno. Pasivnost bi bila najlošije rešenje (u stanju relativne pasivnosti Srbije 2000-2008. Kosovo je grabilo ka ovoj poziciji u kojoj je sada, dakle bez da smo pucali sebi u koleno, prema jeziku cenjenog prof). Ima tu čudo materijala za priču... :) ... Nije sve u dnevnopolitičkim simpatijama i antipatijama.

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 15:11 31.07.2010

..

Nikada ne sme čovek, niti narod, misliti da je došao kraj. Gubitak poseda lako nadoknadimo. Za druge gubitke nas uteši vreme. Samo jedno zlo je neizlečivo - ako narod sam digne ruke od sebe."
Johan Volgfang Gete
loader loader 15:53 31.07.2010

Re: ..

Opasan vam avatar :) .. Mnogi na njega polažu neprikosnoveno pravo

Samo jedno zlo je neizlečivo - ako narod sam digne ruke od sebe

Upravo tako. Ovih dana nam se baš to preporučuje, kao jedini i najmudriji izlaz.

Bezidejnost i prepisivačka škola stoje iza tih preporuka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana