Gradjanske inicijative| In memoriam| Lingvistika

3 meseca za dve stangle i trenerku

Tibor Jóna RSS / 21.09.2010. u 16:00

 Reformisano sudstvo ministarke Malovic, tj sudstvo koje ce da donese preko potrebne promene u nacin funkcionisanja pravosudnog sistema u Srbiji i time nas dodatno priblizi Evropi, osudilo je napadace na Teofila Pancica.

Na tri meseca zatvora. 

Onaj nesretnik sto je napesnicio Velimira Mahatmu Ilica dobio je od tog istog suda cak 2 godine.  

Bogoljuba Arsenijevica Makija to isto (reformisano) pravosudje jos uvek goni po montiranoj optuzbi iz vremena Miloseviceve jednokrevetne diktature.

Marku Milosevicu u tom istom pravosudju zastarilo proces. Navijaci iz slucaja Brankica Stankovic kud koji mili moji, tek na slobodi. Zahvaljujuci pravosudju. Reformisanom.

Proces ubicama Brisa Tatona nikako da pocne. Opet reformisanom sudstvu hvala. Kao i za odlaganje procesa Darku Saricu koji aman nikako da pocne.

Ima li jos stogod?  I da ima sasvim je nepotrebno.

Braco, ala ste ga reformisali svaka vam cast! Preziveo samo olosh!

 

Ispade tako da po nase pravosudju napad na majestet jednog Velimir luter king Ilic vredi ni manje ni vise nego 8 napada na Teofila Pancica. Ali ko je kriv Teofilu "kad samo kritikuje a ne zeli malo i da zasuce rukave i sam nesto konkretno uradi". To je, jel, najlakse.

Dobrodosli u zemlju u kojoj je politicka elita samu sebe digla na nivo belog medveda, a ovakvim sraminim presudama protiv napdaca Pancicevih otvorila sezonu lova na sve one koji je kritikuju.

Za to vreme na drugom kraju grada, Serz Bramerc ima providjenje. Od jednom mu se javlja da drzava Srbija ne saradjuje sa Haskim tibunalom. 

Celo to para-drzavno skrivanje djenerala Mladica (projekat poznat i pod sifrovanim imenom "Djekna, molim te umri! Evo, kad te molimo Vuk i ja") je bas onaj sneg koji pada ne da bi pokrio breg nego da bi kojekakve skotine pokazale svoje tragove. Poslednja u nizu tih skotina ispostavilo se biva Serz Bramerc.

Sto odjednom, brate Bramerce? Sta se to promenilo ovih dana? Sta se to desava danas sto se nije desavalo poslednjih 10 godina? 

Kao i ona jadnica, pre njega i Bramerc izgleda vidi masovnu balkansku koljazu kao idealan teren za nakaradnu politicku korektnost  i vezbanje politike trulih kompromisa sa onima koji su najodgovorniji za skrivanje ratnih zlocinaca u cilju sto boljeg karijernog napredovanja.

Na ovu moralnu travestiju od coveka nastavljaju se odmah domaci sampioni igranja po grobvima masakriranih, poput Lj. Smajlovic koja za B92 odmah dovodi sve u vezu sa pristupanjem Srbije EU. Stara dobra relativizacija i taktika - o svemu, samo ne o zlocinima - krece u pogon. Sacekajmo jos koji dan, bice tako da zbog Bramerca nema mleka, ulja, secera... 

Sada cemo da pricamo da li Bramerca kontrolise Holandija, Masoni , Trilaterala, vanzemaljci sa Aldebarana ili tako kogod, umesto da sednemo pa popricamo zasto je Djeneral jos uvek - slobodan covek. 

Zaslugama  smajlovica i smajlovicki sirom Balkana, te internationalnih moralnih nula kao sto su Serz Bramerc ili Karla del Ponte  posao tuzioca Haskog tribunala i sam Haski tribunal pretvoreni su u cistu bruku evropskog humanistickog nasljedja i morbidnu buvlju pijacu na kojoj se u krvi desetina hiljada pobijenih i masakriranih Bosnjaka, Hrvata, Srba i Albanaca, cenjka i nateze, i igra politicke korektnosti, e samo da se od istine ne bi uvredili  oni koji skrivaju i cak otvoreno glorifikuju najodgovornije za tu koljazu.

U toj moralnoj kaljuzi iznova se streljaju streljani, kolju preklani i siluju silovani. Ali to nikoga ne brine puno. 

Svi mi ZAPRAVO znamo ko su heroji, a ko zlocinci. 

Fuj!

 

 



Komentari (136)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sybil sybil 16:11 21.09.2010

Now is the time for your tears

The Lonesome Death Of Hattie Carroll Lyrics

William Zanzinger killed poor Hattie Carroll
With a cane that he twirled around his diamond ring finger
At a Baltimore hotel society gath'rin'
And the cops were called in and his weapon took from him
As they rode him in custody down to the station
And booked William Zanzinger for first-degree murder
But you who philosophize disgrace and criticize all fears
Take the rag away from your face
Now ain't the time for your tears.


William Zanzinger who at twenty-four years
Owns a tobacco farm of six hundred acres
With rich wealthy parents who provide and protect him
And high office relations in the politics of Maryland
Reacted to his deed with a shrug of his shoulders
And swear words and sneering and his tongue it was snarling
In a matter of minutes on bail was out walking
But you who philosophize disgrace and criticize all fears
Take the rag away from your face
Now ain't the time for your tears.


Hattie Carroll was a maid in the kitchen
She was fifty-one years old and gave birth to ten children
Who carried the dishes and took out the garbage
And never sat once at the head of the table
And didn't even talk to the people at the table
Who just cleaned up all the food from the table
And emptied the ashtrays on a whole other level
Got killed by a blow, lay slain by a cane
That sailed through the air and came down through the room
Doomed and determined to destroy all the gentle
And she never done nothing to William Zanzinger
And you who philosophize disgrace and criticize all fears
Take the rag away from your face
Now ain't the time for your tears.


In the courtroom of honor, the judge pounded his gavel
To show that all's equal and that the courts are on the level
And that the strings in the books ain't pulled and persuaded
And that even the nobles get properly handled
Once that the cops have chased after and caught 'em
And that ladder of law has no top and no bottom
Stared at the person who killed for no reason
Who just happened to be feelin' that way witout warnin'
And he spoke through his cloak, most deep and distinguished
And handed out strongly, for penalty and repentance
William Zanzinger with a six-month sentence
Oh, but you who philosophize disgrace and criticize all fears
Bury the rag deep in your face
For now's the time for your tears.


medjutim92 medjutim92 16:29 21.09.2010

Cepidlačenje

Ispade tako da po nase pravosudju napad na majestet jednog Velimir luter king Ilic vredi ni manje ni vise nego 8 napada na Teofila Pancica.


Ne baš, ovde je podeljeno 2x3 meseca, što će reći ukupna kazna je samo 4x manja.

Valjda računaju da je onaj što je pipnuo Velimira osuđen za primer i da se tako nešto neće događati, pa više nema potrebe za "drakonskim" kaznama..
loader loader 01:51 22.09.2010

Re: Cepidlačenje

... osuđen za primer i da se tako nešto neće događati, pa više nema potrebe za "drakonskim" kaznama..



Dobro uočeno.

Hvala, jer,
taman sam bio ponovo počeo da sumnjam u efikasnost našeg sudstva
nestor92 nestor92 10:08 22.09.2010

A vikali ste: "Bravooo"

Braco, ala ste ga reformisali svaka vam cast! Preziveo samo olosh!


Trebalo je ranije da se bunite.
radulence radulence 16:34 21.09.2010

.

tri meseca deluje kao primerena kazna za onakav napad.

kol'ko bi im ti odrezao?
dant.gwyrdd dant.gwyrdd 16:36 21.09.2010

Re: .

radulence
tri meseca deluje kao primerena kazna za onakav napad.

kol'ko bi im ti odrezao?

A da im se odreže bar zakonski minimum od po šest?
radulence radulence 16:37 21.09.2010

Re: .

aha
pishe od 6meseci pa navishe.
pa dobro. progledano malo kroz prste jer im je prvi prekrshaj.
molim lepo.
Bili Piton Bili Piton 16:42 21.09.2010

Re: .

radulence
aha
pishe od 6meseci pa navishe.
pa dobro. progledano malo kroz prste jer im je prvi prekrshaj.
molim lepo.


To što im je "progledano malo kroz prste" je uvredljivo za nas koji nemamo ni taj jedan prvi prekršaj, let's put it that way.
sybil sybil 16:44 21.09.2010

Re: .

radulence
ahapishe od 6meseci pa navishe.pa dobro. progledano malo kroz prste jer im je prvi prekrshaj.molim lepo.

kako te nije sramota! unapred smisljen napad metalnim stanglama je POKUSAJ UBISTVA. kad neko krene da bije metalnim stanglama ishod moze da bude- bolnica ili smrt, dakle pokusaj ubistva ili ubistvo.teofil je imao srecu pa je preziveo, dakle radi se o POKUSAJU UBISTVA.
manekenpix manekenpix 16:44 21.09.2010

Re: .

kol'ko bi im ti odrezao

ko po dusanovom - obe ruke do lakata
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:49 21.09.2010

Re: .

radulence
aha
pishe od 6meseci pa navishe.
pa dobro. progledano malo kroz prste jer im je prvi prekrshaj.
molim lepo.


Ono jest u redu je. da su mlatili amera jevrejskog porekla dobili bi milionče. Ma pravda bre za Miladina!
wukadin wukadin 16:54 21.09.2010

Re: .

kako te nije sramota! unapred smisljen napad metalnim stanglama je POKUSAJ UBISTVA.


E stvarno volim da vidim kad se neko i dalje lozi.
Posle pokusaja ubistva Teofil lepo ode na more. Kao onomad u Budvi kad je Draskovic sa prozora vikao "Ljudi, ubise me!"... Dobro de, njega stvarno hteli da ubiju no svjedno je ispao smesan.
radulence radulence 16:57 21.09.2010

Re: .

2quote=sybil]
radulence
ahapishe od 6meseci pa navishe.pa dobro. progledano malo kroz prste jer im je prvi prekrshaj.molim lepo.
kako te nije sramota! unapred smisljen napad metalnim stanglama je POKUSAJ UBISTVA. kad neko krene da bije metalnim stanglama ishod moze da bude- bolnica ili smrt, dakle pokusaj ubistva ili ubistvo.teofil je imao srecu pa je preziveo, dakle radi se o POKUSAJU UBISTVA.


video sam snimak.
ne bi se reklo da je zivot napadnutog bio u opasnosti.
niti da je bio teze povredjen.
niti je namera napadacha bila da ubije.

dakle, po chemu ti zakljuchujesh da je u pitanju pokushaj ubistva?



angie01 angie01 17:00 21.09.2010

Re: .

video sam snimak.
ne bi se reklo da je zivot napadnutog bio u opasnosti.
niti da je bio teze povredjen.
niti je namera napadacha bila da ubije.

dakle, po chemu ti zakljuchujesh da je u pitanju pokushaj ubistva?


video si snimak deshavanja u autobusu-pa onda tvdrdish sve ovo ostalo?
wukadin wukadin 17:02 21.09.2010

Re: .

Lepo se vidi da sve veoma kratko traje, da momci beze brze nego su i usli, da on ide za njima, kao i svaka zrtva za svojim pokusanim dzelatom...
I da mu je neko prisao da ga pita kako je, sto naravno nema veze sa sudskom presudom, samo ima veze sa tim koliko je Teofil iskren.
sybil sybil 17:32 21.09.2010

Re: .

video sam snimak.
ne bi se reklo da je zivot napadnutog bio u opasnosti.
niti da je bio teze povredjen..
niti je namera napadacha bila da ubije.

dakle, po chemu ti zakljuchujesh da je u pitanju pokushaj ubistva?

da bi neko zakljucio da se radi o pokusaju ubistva potrebno je samo da zna da cita, pise, govori, IQ ne treba. dakle- ponovo.
kada neko u autobusu iz cista mira pocne da te udara metalnim stanglama- radi se o pokusaju ubistva.
- to sto mozda oni nisu imali nameru da ubiju- ne igra nikakvu ulogu- udaranje metalnim stanglama je pokusaj ubistva bez obzira na film koji se odvijao u glavama napadaca i bez obzira na stvarne namere napadaca.
- ishod napada metalnim stanglama- modrica, dve modrice, vrtoglavica, koma, smrt zavisi od mnogo faktora, npr. zdravlje zrtve napada, da li je na vreme pobegao itd., ali ishod napada, ma kakav bio, ne menja cinjenicu da se radi o pokusaju ubistva. cim te neko napadne metalnom stanglom- to je pokusaj ubistva.
wukadin wukadin 17:41 21.09.2010

Re: .

radi se o pokusaju ubistva.


to sto mozda oni nisu imali nameru da ubiju- ne igra nikakvu ulogu


Ovo je neka visa logika, draga Sibila, moram priznati da ne razumem. Verujem da je ni Aristotel ne bi razumeo.
Sud je, medjutim, procenio da li je bilo namere, samim tim i pokusaja ubistva. To je za vas jedina relevantna istina, kao sto je za druge liberaliste jedina relevantna istina recimo kad sud u Den Haagu kaze da Haradinaj nije kriv.
Ne znam da li postoji Nobelova nagrada za jurisprudenciju, mozda je dobijete za bas doprinos - pokusaj necega tamo gde namere nije bilo.
radulence radulence 17:54 21.09.2010

Re: .

da video sam da se u autobuse desilo jedno 2.5 sekunde.
i da su napdachi istrchali a za njima napadnuti.

kako bi ti kao advokat dokazao pokushaj ubistva?

svi su nevini dok se ne utvrdi drugachije.
ili ti mislish drugachije?
angie01 angie01 18:15 21.09.2010

Re: .


svi su nevini dok se ne utvrdi drugachije.
ili ti mislish drugachije?


prvo-utvrdjeno je drugachije!

drugo-ja mislim drugachije od tebe-ne pokushavam da osporim evidentnu krivicu, niti da umanjim pochinjeno delo!

trece-sporna je presuda i o tome se ovde govori-kao i u mnogim drugim sluchejevima, kao npr, kada je nash bahati drzavljanin nasilnik, americhkog mladica izmlatio tako da je on bio u komi, pa je prevarom pobegao iz zemlje i josh mu je posle presudjena sramotna kazna-ili je po tebi i to bio blagi dodir od par sekundi, (ne znam samo kako su za to vreme shtanglama mogli da izudaraju Teofila, shto je fakat), a sve ostalo treba da se dokaze!
gedza.73 gedza.73 18:50 21.09.2010

Re: .

trece-sporna je presuda

Slažem se. Za ovakvo delo jedno 7-8 meseci. Kao i onog boksera (dobro Velji ne odgrize uvo).

kada je nash bahati drzavljanin nasilnik, americhkog mladica izmlatio tako da je on bio u komi

Ovde meni nije sve jasno. Na stranu što mi je pun kufer majmuna snagatora koji misle da su Bogom dani da kinje druge.
Američki, fini, mladić je spopadao neku devojku. A ovaj dilber da pokaže da voli bosance više od amerikanca unakazi ovog napasnika. Finog, američkog mladića.
On je trebao fino uglađenom gospodinu amerikancu da verbalno objasni da nije u redu napastvovati devojke. A ako ne upali taj vid komunikacije da mu zavali takvu šamarčinu da se stomatološko američko udruženje pita kako su mu svi zubi odjednom poispadali.
pa je prevarom pobegao iz zemlje

Naši da nabiju ove konzule u neki mesnu zajednicu da se opamete.
Taj virus 'bežanja na prevaru' su izgleda primili od finih, uglaženih amerikanaca.sećaš se one žičare gde su pobijeni skijaši u tuđoj zemlji, a pilot, pod okriljem noći, pobegao za usa?
josh mu je posle presudjena sramotna kazna

3, 4 godine su po meni fer kazna.

angie01 angie01 22:02 21.09.2010

Re: .

Američki, fini, mladić je spopadao neku devojku. A ovaj dilber da pokaže da voli bosance više od amerikanca unakazi ovog napasnika. Finog, američkog mladića.
On je trebao fino uglađenom gospodinu amerikancu da verbalno objasni da nije u redu napastvovati devojke. A ako ne upali taj vid komunikacije da mu zavali takvu šamarčinu da se stomatološko američko udruženje pita kako su mu svi zubi odjednom poispadali.


koji neprimereni cinizam- jer drugachije ne mogu da prepoznam nishta razumno u ovako skockanom objashnjenju-narochito shto je oko sluchaja miadinkovachevic sve procurelo u javnost, pa nije sporan ni jedan detalj tog vishe nego sramnog sluchaja.

pri tome-dobio je 2 godine!

sad ti ko na blogu o gejevima i kosovu-pravish nepostojeca poredjenja-ono sa zicharom!
DejanOz DejanOz 05:30 22.09.2010

Re: .

A koliko treba da ga biju da mu zivot bude u opasnosti? (I ova poruka ima 8 preporuka?!)
gedza.73 gedza.73 06:49 22.09.2010

Re: .

koji neprimereni cinizam

Jesam preterao, priznajem. Mislio sam da će te šok terapija naterati na razmišljanje.
Ja ne sporim da je ovaj naš manijak siledžija. I da zaslužuje dooobru kaznu. S druge strane razumem njegove pokušaje da, posle svega, spase sebe. Ne razumem našu državu (ili pojedince) koji su mu u tome pomogtli. Ne razumem naše sudstvo u odmeravanju kaznu.
Sve to stoji.
jer drugachije ne mogu da prepoznam nishta razumno u ovako skockanom objashnjenju-

Da probam da budem razumniji.
Zamisli identičan događaj na splavu kod vas u Bg-u.

Lokalni tatin sin, u alkoholisanom stanju počne da napada jednu devojku, koja pokušava da odgurne pijanog picopevca.
Problem nastaje kad se pojavi momak predmetne devojke, koji je došao sa grupom iz Zrenjanina.
Pojedinci iz te grupe su takođe tatini sinovi, ali u svom mestu.

Dolazi do koškanja, picopevac krene da se bije, i umesto da popije jednu do dve šamarčine, od kojih će da čuje glasove narednih tri meseca, jedan majmun ga izudara do ubistva.

Većina k0omentatora pada na činjenicu da je prebijeni momak amerikanac. Da nije, komentari bi išli od
pijane budale, vidi šta je pink napravio od omladine, treba ih nabiti u sobu pa neka se tamo biju do iznemoglosti, odnosno bili bi za vas isti majmuni. Jedino što ih u ovom slučaju razdvaja je neuzvraćena ljubav pojedinaca prema americi.

Metar je metar, ne može biti 90 cm.
Volim kad čovek ima meru za sve istu.

Da izvućem iz dobrog komentara elastigirl
Sve u svemu uz jako blagu kaznenu politiku, ono sto mene jos vise nervira je instucionalizovanje razlicitih kategorija gradjana pred sudom.


ad ti ko na blogu o gejevima i kosovu-pravish nepostojeca poredjenja-ono sa zicharom!

Ne sećam se poređenja koje sam napravio kod Peđe.
Žičara je postojala. Događaj nije nepostojeći.
Metar je metar, opet kažem. Bahati kreten je pobio ljude, a onda mu je matična država pomogla da pobegne i isplatila odštetu porodicama ubijenih.

Oću da ti kažem da je lopov lopov, bio on iz moje familije ili komšijine.
I stav je stav.
A karakter sudbina



srdjan.pajic srdjan.pajic 07:38 22.09.2010

Re: .

...moram priznati da ne razumem. Verujem da je ni Aristotel ne bi razumeo.



Ovo u fazonu: nas i Rusa - 200 miliona!
angie01 angie01 11:31 22.09.2010

Re: .

neuzvraćena ljubav pojedinaca prema americi.

Većina k0omentatora pada na činjenicu da je prebijeni momak amerikanac





ps- Dzorzd Majkl popio 2 meseca za voznju pod narkoticima-pa uporedi to sa ova tri-za napad sa metalnim shtanglama!

samo je u tome trik-u neadekvatnim kaznama za pochinioce krvichnih dela- shto ih na taj nachin podrzava i podstiche, umesto da ih sankcionishe-shto verujem da i ti kapirash, jer za to nije potrebno mnogo skoncentrisane sive mase- ali ti iz nekog razloga imash potrebu da lavirash- valjda zato shto ti se ista dopadaju i slazesh se sa njima, makar podsvesno-jer nema drugog razloga da ovako uchestalo pokushavash da ih odbranish!

gedza.73 gedza.73 12:06 22.09.2010

Re: .

samo je u tome trik-u neadekvatnim kaznama za pochinioce krvichnih dela- shto ih na taj nachin podrzava i podstiche, umesto da ih sankcionishe

Ajde opet, možda nisi pročitala, slažem se da je za napad tri meseca sramotna kazna. Ja sam za to da se svim prekršiocima zakona daju maksimalne predviđene kazne narednih 5,7 godina dok se ljudi ne uzmu u pamet.

shto verujem da i ti kapirash, jer za to nije potrebno mnogo skoncentrisane sive mase- ali ti iz nekog razloga imash potrebu da lavirash- valjda zato shto ti se ista dopadaju i slazesh se sa njima, makar podsvesno-jer nema drugog razloga da ovako uchestalo pokushavash da ih odbranish!

Čitaš sa nerazumevanjem. Uopžte ne pokušavam da ih odbranim. Ali ne pokušavam da pravim selekciju.
Nema mo'i, tvo'i prekršioci zakona, razumeš.
Mrzim čopor. Mrzim i pojedince čopora. Čopor zlikovaca je ubio onog mučnog B. Tatona. Maksimalne kazne za takvo delo. Svima koji su učestvovali.
Ja ne volim da pratim te crne hronike. Ali pre par dana mi je proletela pred očima vest da su nekog dečka ubila dva momka. Vadeći se na neke rupe u zakonu, oni su dobili neke vrlo male kazne.
U tom smislu je onaj deo o prebijenom amerikancu. O njemu svi sve znaju a ovom dečku niko ništa.

Dakle, ne lupaj bezveze jer nisam ja taj koji 'lavira', niti sam ja taj koji deli kriminalce na napasnike i nesretnike. Meni su oni svi isti.

Moja siva masa nekad radi a nekad ne radi, a tvoja vidim da potpuno razume moje komentare samo nije u dobroj koleraciji sa perifernim organima koji bi to dobro artikulisali.
gedza.73 gedza.73 12:19 22.09.2010

Re: .

Još nešto, angie.
Sećaš se blogova i komentara o onima što su palili ambasade na mitngu za kosovo?
Sećaš li se tih istih komentatora o onima što su pokušali da zapale grčku ambasadu?
Sva 'stručna javnost' stala u napad prvih i u odbranu drugih. A sve u stilu
- kako su oni mogli a mi ne možemo?
Jedino sam zbog toga ušao u polemiku sa tobom. Dok ovako razmišlja 'poštena enteligencija' i 'stručne sudije', dok se dele počinioci na vaše i naše, mi stojimo u mestu.
Zato ni jedni ni drugi nemaju baš neki kredibilitet da pričaju o poštenju i pravdi.
koksy koksy 12:58 22.09.2010

Re: .

ps- Dzorzd Majkl popio 2 meseca za voznju pod narkoticima-pa uporedi to sa ova tri-za napad sa metalnim shtanglama!

Doduše, O.J.Simpson, se efektno izvukao za dvostruko ubistvo. Popio je, naime, na 0 (nula) meseci.
Floria Floria 13:47 22.09.2010

Re: .

oko sluchaja miadinkovachevic sve procurelo u javnost, pa nije sporan ni jedan detalj tog vishe nego sramnog sluchaja.


Kazes:"... nije sporan ni jedan detalj..." Mene NAJVISE u celoj prici interesuje KO je taj MILADIN ili KO mu je CALE kad ima ovakav tretman od drzave Srbije??? Neka nas neko prosvetli ako zna...
angie01 angie01 19:10 22.09.2010

Re: .

Sećaš se blogova i komentara o onima što su palili ambasade na mitngu za kosovo?
Sećaš li se tih istih komentatora o onima što su pokušali da zapale grčku ambasadu?
Sva 'stručna javnost' stala u napad prvih i u odbranu drugih. A sve u stilu
- kako su oni mogli a mi ne možemo?
Jedino sam zbog toga ušao u polemiku sa tobom.


molim da mi citirash ovo shto tvrdish- to da si polemisao sa mnom u smislu-ako sam dobro razumela, da sam jedne napadala, a druge branila-jer to jednostavno NIJE TACHNO i ja tako ne razmishljam!

kao ni deo
Nema mo'i, tvo'i prekršioci zakona, razumeš.
Mrzim čopor. Mrzim i pojedince čopora.



ja nemam svoju stranu u prekrshiocima- nikada je ni u jednom postu nisam pokazala, jer ona ne postoji, kao ni to da imam svoj chopor, pa sam onda pojedinac chopora-jer ja ovde nastupam iskljuchivo u svoje ime, tako da ne podmecesh vishe!
gedza.73 gedza.73 20:48 22.09.2010

Re: .

Aman. Je li ti sve ovako čitaš?
Sećaš se blogova i komentara o onima što su palili ambasade na mitngu za kosovo?
Sećaš li se tih istih komentatora o onima što su pokušali da zapale grčku ambasadu?

Da li se sećaš komentara, ne da li se sećaš šta si pisala. Biigg razlika.
-jer ja ovde nastupam iskljuchivo u svoje ime, tako da ne podmecesh vishe!

Ništa ti nisi razumela, tako da neću da se podmećem više.
kick68 kick68 15:04 23.09.2010

Re: .pa dobro. progledano malo kroz prste

Ma da li ste Vi svesni sta govorite? Pa sta ako je prvi put? Kakva im je poruka poslata? Da mogu to da rade opet jer ce dobiti minimalne kazne i oni i ostali nasilnici? I ko zna da li im je ovo stvarno prvi prekrsaj. Prvi prekrsaj kada su ih uhvatili na delu. Ne razumem Vas stav. Sta da je u pitanju neko Vas, clan porodice ili prijatelj, da li biste bili istog misljenja?

U Srbiji u kojoj je nasilje svakodnevna pojava kazne za ovakve prestupe moraju biti drakonske i mora se poslati poruka da su ljudski zivot i bezbednost svetinje i prioriteti.

A ne, pa boze moj stav... deca se malo zanela i zaigrala...pa malo nekog i povredila... eto navijaci pevaju neke pesme pa jos nikog nisu povredili i nisu krivi ... covek koji je pokusao da kidnapuje devojku oslobodjen je jer nije stigao da je povredi jer su se ljudi umesali.... a da je stigao unakazio bi je za ceo zivot, e pa onda bismo mogli da razgovaramo o nekoj kazni...


A Vi sedite i dalje u Torontu bezbedni. Dodjite malo u Srbistan u gradski prevoz. Promenili biste biste i plocu i pesmu.

angie01 angie01 15:55 23.09.2010

Re: .

Da li se sećaš komentara, ne da li se sećaš šta si pisala


ako je tako-izvini, ako nisam razumela!
wukadin wukadin 16:42 21.09.2010

Ne znam kako vi

ali ja se osecam vrlo lose i nebezbedno u ovoj zemlji. Kao da sam i ja popio stanglu i kao da su od mene napaci junacki pobegli (kao sto ovi utekose)... i tako sve nesto patim od bolova.
Kao i vi vrli zastupnici opsteg interesa sto ste se uznemirili kad je u sekularnoj drzavi muftija blokirao ceo jedan grad, i vi branioci ljudskih prava koji ne mozete da spavate zbog Adnana, bivseg direktora policije Srpske, koji je strajkovao gladju jer su mu oduzeta gradjanska prava.
Eto!
ivana23 ivana23 16:47 21.09.2010

***

Bogoljuba Arsenijevica Makija to isto (reformisano) pravosudje jos uvek goni po montiranoj optuzbi iz vremena Miloseviceve jednokrevetne diktature.


On je aboliran.
sixx sixx 16:57 21.09.2010

Made in Serbia

Ovo je samo kopija mog komentara koji sam malopre ostavio na B92 vest:

У складу са познатим случајем премлаћивања Милана Пантића са фаталним исходом, ово није "насилничко понашање" него класичан пример покушаја убиства са предумишљајем.

Квалификација овог случаја, пресуда, нерешавање Дадиног, Ћурувијиног и Пантићевог убиства (да се ограничим на новинаре), игносрисање Илићевог понашања према новинарима и висина пресуде за песницу у нос, показују да је једино важно ко и кога бије. Непријатеље може да бије ко хоће, били они друге расе, друге нације, друге вероисповести, других политичких определења, других навијачких афинитета, другачије сексуалне оријентације, свеједно је. Сви су непријатељи који нису ми. Зато и пишем ово ћирилицом, да би могли наши да читају.

Србија је одавно клерикално-фашистичка држава, па ово не треба никог да чуди и да се неко изненађује. Против овога се мора борити свим могућим начинима.
wukadin wukadin 17:00 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Sto se sam ne boris svim nacinima, sto pises klerikalno-fasistickim pismom.
sixx sixx 17:03 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Potrebno je znati jezik protivnika. A i da im najavim šta ih čeka - oni ne znaju latinicu.
wukadin wukadin 17:09 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Cenis?!?
A da vidim, ti to namerno. Izvini, mislim nista licno, kad vidim liberalisticko-skojevske fraze izgubim volju da citam posle prve recenice.
Pa slab si, prikane. Sibila se mnogo bolje lozi od tebe, a i Leticija ce uskoro da priskoci, tu je naravno i NG koja je u ona junacka vremena banovala neistomisljenike.
sixx sixx 17:26 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Šta bi bilo suprotno od liberalističko-skojevski? Nije jednostavno - skojevci su bili podmladak komunističke religije, veoma dogmatske. Svakako nisu bili liberalni, iako su bili mladi. Nešto kao наши. A da ponovim: šta bi bilo suprotno?
wukadin wukadin 17:42 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Ne znam. Pitaj druga Karagacu, on dobro zna ko su mu (klasni?) neprijatelji.
gedza.73 gedza.73 17:59 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Šta bi bilo suprotno od liberalističko-skojevski? Nije jednostavno - skojevci su bili podmladak komunističke religije, veoma dogmatske. Svakako nisu bili liberalni, iako su bili mladi. Nešto kao наши. A da ponovim: šta bi bilo suprotno?

Ti polaziš od pretpostavke da su naši liberali kao libeali u evropi. Nisu. Njima su u politčkim odborima komunisti, program su pisali komunisti, a komunisti nisu demokrate. Oni su naučeni (odoh na drugi blog da donesem citat)
Biljana 77
istrebiti sve koji misle suprotno ili s čini da tako misle ili poznaju nekog ko tako misli.

Zato su oni skojevci a kao liberali.
I zato ih ne podnosim što su potrošili ideju liberalizma (ako su je uopšte i razumeli) na najeftiniji mogući način.


koksy koksy 20:44 21.09.2010

Re: Made in Serbia

A i da im najavim šta ih čeka

Србија је одавно клерикално-фашистичка држава

'bem ti miša-kakav osebujan vokabular!
U misiji si sinko, je l' da?
sixx sixx 21:31 21.09.2010

Re: Made in Serbia

O pojmovima se ne može suditi na osnovu toga kako je ko sam sebe nazvao. Nazivi političkih stranaka kod nas su najčešće posledice marketinga, a ne nekih smislenih programa, jer ih većina i nema. Ne može deset Božjih zapovesti da bude politički program.

Demokratski, naprednjački, radikalni, ujedinjeni, liberalni, ekspertski, socijalistički... kakve to veze ima sa bilo čim kod nas? Svi su oni sušta suprotnost pojmovima iza kojih stoje.

U svakom slučaju, što se terminologije tiče, potpuno stojim iza (svog) mišljenja da je Srbija klerikalna i da je fašistička. Već duže i sve više. To šta je formalno, šta piše u ustavu i u novinama, vredi oduvek po opštem ovdašnjem pravilu - "to što piše, nema veze".
kukusigameni kukusigameni 21:47 21.09.2010

Re: Made in Serbia

U svakom slučaju, što se terminologije tiče, potpuno stojim iza (svog) mišljenja da je Srbija klerikalna i da je fašistička.


Naprotiv. Srbija je jedina zemlja u okruzenju koja se nije odrekla socijalizma, koja nije otvorila dosijee tajne policije, koja nije vratila nacionalizovano (citaj pokradeno). Ja ne bih rekao da je to fasizam, a jos manje klerofasizam. Pre se moze reci da je rep jednog umiruceg mastodonta.
drug_miloje drug_miloje 21:51 21.09.2010

Re: Made in Serbia

U svakom slučaju, što se terminologije tiče, potpuno stojim iza (svog) mišljenja da je Srbija klerikalna i da je fašistička. Već duže i sve više.

da li ste možda posetili neke naše susede?
sixx sixx 22:03 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Srbija je jedina zemlja u okruzenju koja se nije odrekla socijalizma, koja nije otvorila dosijee tajne policije, koja nije vratila nacionalizovano (citaj pokradeno).


To je samo dobar način kako preći na drugo, a zadržati sve što odgovara. Nije se odrekla socijalizma, ali je dodala "nacional" - to je Milošević. Ovi posle isključivo rade za interese par tajkuna. To nije socijalizam. Parole se ne broje. Dosijee neće otvoriti, nisu valjda ludi. Nacionalizovano ne vraćaju, osim crkvi. Sve drugo neće jer treba njima. Kad budu uzeli sve, a još nisu, vratiće ali u novcu koji ćemo mi da obezbedimo. I ne mislim klerofašizam - klerikalizam za sebe, fašizam za sebe - istovremeno.

Uzgred, za većinu nacionalizovane vrednosti mislim da je "kako došlo - tako i otišlo". Ovih zadnjih 20 godina su otimači zakoniti, kao i posle I svetskog rata. Nema osnova da ja tražim ono što su mi oteli, a oteli su mnogo iako ništa nisam imao.
sixx sixx 22:08 21.09.2010

Re: Made in Serbia

da li ste možda posetili neke naše susede?


Jesam. Kakve to veze ima sa nama i time šta smo mi?
kukusigameni kukusigameni 22:12 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Ovi posle isključivo rade za interese par tajkuna. To nije socijalizam.


O pojmovima se ne može suditi na osnovu toga kako je ko sam sebe nazvao


Mozes to nazvati kako hoces ali su skoro svi tajkuni postali to sto jesu sa direktorskih pozicija drustvenih ili drzavnih (socijalistickih) firmi.

Uzgred, za većinu nacionalizovane vrednosti mislim da je "kako došlo - tako i otišlo".


Mozes da mislis ali nije tako.

A fasizam postoji pre u obliku ksenofobije i mnogih drugih fobija nastalih od otimanja privatnog vlasnistva, dalje, tajne policije (saputanje o politickim temama), zatvaranja u svoje male granice i toliko dobrog obrazovnog sistema, da imamo vise nepismenih nego pola Afrike.
sixx sixx 22:21 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Mozes to nazvati kako hoces ali su skoro svi tajkuni postali to sto jesu sa direktorskih pozicija drustvenih ili drzavnih (socijalistickih) firmi


Drugi je kriterijum - bilo je bitno poreklo iz neke od "službi". I nisu skoro svi, nego baš svi. Ogromna većina sposobnih a "nepodobnih" direktora je sklonjena u nekoliko čistki. Najveća je bila 1989. tokom priprema za ono i ovo (ne bih se sad osvrtao na Titovo vreme).

Nisam ni mislio da nabrajam sve pokazatelje fašizma kod nas. Ima ih koliko hoćeš.
drug_miloje drug_miloje 22:28 21.09.2010

Re: Made in Serbia

sixx
da li ste možda posetili neke naše susede?Jesam. Kakve to veze ima sa nama i time šta smo mi?

a koji smo to mi?
sixx sixx 22:30 21.09.2010

Re: Made in Serbia

a koji smo to mi?


Mi koji imamo "naše" susede. Čista gramatika.
kukusigameni kukusigameni 22:32 21.09.2010

Re: Made in Serbia

da li ste možda posetili neke naše susede?



Jesam.


E ako jesi, onda si krajnje sumnjiv.
sixx sixx 22:36 21.09.2010

Re: Made in Serbia

E ako jesi, onda si krajnje sumnjiv.


Naravno da sam sumnjiv. Ne verujem u Boga i putujem po zapadu i po istoku. Ja sam izdajnik par exellence.
drug_miloje drug_miloje 22:36 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Mi koji imamo "naše" susede. Čista gramatika.

ja bih rekao da smo mi susedi, tj, da ti nisi odavde, a predstavljaš se da jesi.
ako i nisi ništa strašno, samo nemoj da se predstavljaš kao da jesi.
kukusigameni kukusigameni 22:40 21.09.2010

Re: Made in Serbia

da li ste možda posetili neke naše susede?

Jesam. Kakve to veze ima sa nama i time šta smo mi?

a koji smo to mi?

Mi koji imamo "naše" susede. Čista gramatika.

ja bih rekao da smo mi susedi, tj, da ti nisi odavde, a predstavljaš se da jesi.
ako i nisi ništa strašno, samo nemoj da se predstavljaš kao da jesi.

sixx sixx 22:44 21.09.2010

Re: Made in Serbia

ja bih rekao da smo mi susedi, tj, da ti nisi odavde


Ja sam Lionac već više od pola veka i sad sam tu. To samo pokazuje da ti nisi odavde, ako je ovde tu gde sam ja.
drug_miloje drug_miloje 22:54 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Ja sam Lionac već više od pola veka i sad sam tu. To samo pokazuje da ti nisi odavde, ako je ovde tu gde sam ja.

nisam te ja pitao gde stanuješ. tvoji stavovi da je srbija klerofašitstička zemlja već dovoljno govore o tebi, adresa stanovanja to ne može da promeni.

edit
sad videh na tvom avataru, lion se baš izgradio...
sixx sixx 23:03 21.09.2010

Re: Made in Serbia

tvoji stavovi da je srbija klerofašitstička zemlja već dovoljno govore o tebi


Tačno. I to ne znači da Srbija nije klerikalna i fašistička i ne znači da sam ja loš. Ja želim da Srbija bude demokratski uređena, civilizovana, pravno sigurna, ekonomski stabilna evropska zemlja, a ona to sad nije. Ili hoćeš da kažeš da jeste?

Usput, pitao si me odakle sam. Rekao sam ti. Tu gde stanujem, odatle sam. Nisam došao niodakle.
sixx sixx 23:06 21.09.2010

Re: Made in Serbia

lion se baš izgradio...


Da, a tebi je Pulmann u garaži.
drug_miloje drug_miloje 23:17 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Ja želim da Srbija bude demokratski uređena, civilizovana, pravno sigurna, ekonomski stabilna evropska zemlja, a ona to sad nije. Ili hoćeš da kažeš da jeste?

i biće, pretpostavljam tek kada tvoja politička opcija dođe na vlast. stvarno ne mogu da ti odgovaram, spava mi se.

želim ipak da ti ispred svih klerofašista ove zemlje uputim jedno pitanje - šta misliš o osobi koja može da napiše ovako nešto?
Против овога се мора борити свим могућим начинима.

kakav je to superdemokrata, arhiborac za ljudska prava, beskopromisna mašina protiv ugnjetavanja...
sixx sixx 23:25 21.09.2010

Re: Made in Serbia

Против овога се мора борити свим могућим начинима.

kakav je to superdemokrata, arhiborac za ljudska prava, beskopromisna mašina protiv ugnjetavanja...


Evo i ja ću na spavanje. Ništa od ova tri zadnja ja nisam, ali bih ipak voleo da živim u demokratskoj i uređenoj zemlji. Međutim put do tamo nije mekan. Bagra je sposobna i žilava i treba ih potamaniti. Tako se dobije predah neko vreme, dok se ne stvori nova, i tako u krug. Istorija je čudo.
wukadin wukadin 07:18 22.09.2010

Re: Made in Serbia

Bagra je sposobna i žilava i treba ih potamaniti.


Nesto slicno je sasvim moguce rekao za Teofila & Co. bar jedan od napadaca
drug_miloje drug_miloje 09:41 22.09.2010

Re: Made in Serbia

wukadin
Bagra je sposobna i žilava i treba ih potamaniti. Nesto slicno je sasvim moguce rekao za Teofila & Co. bar jedan od napadaca



wukadine, pogledaj samo komentare onih koji pišu kako je srbija fašistička država, a ustvari iz svake njihove napisane reči izbija fašizam, mržnja, nacionalizam i agresivnost dok se istovremeno pozivaju na demokratske vrednosti i vladavinu prava. ovog sixxa mogu bez problema da zamislim u crnoj uniformi sa kukastim krstom oko ruke dok izgovara ovakve stvari koje piše po blogu.
pritom se vidi iz aviona da je član političke stranke.
wukadin wukadin 10:37 22.09.2010

Re: Made in Serbia

Ma nemas frke, prepoznao sam ih odavno.
Cini mi se da je sixx hteo da se druzi samnom, da razgovaramo o knjizevnosti, pa ga ovim putem pozdravljam.
Takodje pozdrav i jos jedno izvinjenje g. Joni koji nije kriv sto je prvi preneo vest pa bas njegov blog postade bojno polje
sixx sixx 19:18 22.09.2010

Re: Made in Serbia

Ono što ćelavci u martinkama (i razni drugi) ne mogu da razumeju je da obračunati se sa nekim ne znači prebiti ga ili ubiti. Zakon je dovoljan, ali neko mora i da ga koristi. Mogu se imati različiti politički stavovi i ne bori se protiv neistomišljenika, nego protiv zla. Ne može se zlo opravdavati time da je to nečiji legitiman politički stav. Šta je to zlo, u našem svetu ustanovljeno je pre 2000 godina i o tome ne bi trebalo diskutovati.

Dalje, nisu svi ljudi jednaki. Nikad nisu bili i neće biti. Društvo / država mora da štiti slabe od jakih. Što je nečiji položaj istaknutiji i što je njegov uticaj na život drugih ljudi veći, njegove obaveze i odgovornost moraju da budu veće, a ne manje. Kada neko popije pesnicu u kafani, to je incident. Kada Velja popije pesnicu, izgrednik treba da bude kažnjen, ali kad Velja šutne novinara, mora da bude kažnjen više, a kad to uradi na televiziji, još više. Za sveštena lica koja tvrde za sebe da su pastiri, smrtni greh treba da bude doslovno smrtni. I jedno i drugo za primer. Prosvetiteljstvo je ono što je nama neophodno. To što je započeto pre 200 godina je ubrzo prekinuto i nikad nije nastavljeno.

Malo skretanje, kad su već novinari oko teme: ko živi od toga što je javna ličnost ne može da zahteva pravo zaštite privatnosti, a za političare ne treba da važi prezumpcija nevinosti. Oni bi svaki dan morali da dokazuju da su pošteni.
docsumann docsumann 19:28 22.09.2010

Re: Made in Serbia

Šta je to zlo, u našem svetu ustanovljeno je pre 2000 godina i o tome ne bi trebalo diskutovati.


Ne budi tako ubjeđen - jedna drugačija crkva.
Napominjem da se radi o zvaničnoj tj. legalnoj instituciji u USA.
drug_miloje drug_miloje 19:53 22.09.2010

Re: Made in Serbia

Za sveštena lica koja tvrde za sebe da su pastiri, smrtni greh treba da bude doslovno smrtni. I jedno i drugo za primer.


prijatelju, bog s tobom, načisto te upropastiše u tom inostranstvu...
sixx sixx 20:41 22.09.2010

Re: Made in Serbia

Зашто се смртни греси зову тако и ко их је побројао и тако назвао?
docsumann docsumann 20:59 22.09.2010

Re: Made in Serbia

Зашто се смртни греси зову тако и ко их је побројао и тако назвао?


zašto služe raj i pakao?
sixx sixx 21:14 22.09.2010

Re: Made in Serbia

zašto služe raj i pakao?


То је после, па многи не разумеју. Овако је очигледније. За пример.
docsumann docsumann 21:21 22.09.2010

Re: Made in Serbia

То је после, па многи не разумеју. Овако је очигледније. За пример.


manipulacija, kontrola, potčinjavanje - profano trojstvo vlasti.
wukadin wukadin 08:00 23.09.2010

Re: Made in Serbia

Šta je to zlo, u našem svetu ustanovljeno je pre 2000 godina i o tome ne bi trebalo diskutovati.


Bogovi, zašto je tako teško da ispunim ono što rekoh, da ne kažem obećah autoru bloga?!?
Je l' ti dečko aludiraš na nastanak hrišćanstva? Znaš li koliko je ljudi ubijeno u ime tog koncepta?! Prvo "naznabožaca", a ni par decenija kasnije raznoraznih jeretika, pri čemu je svaka frakcija dakako za sebe tvrdila da je "pravoverna". Vidiš, jeretik i ne stavljam pod navodnike, to je za mene kompliment. Danas je najveća jeres u Srbiji smatrati da čak i prosveštena Jevropa može imati alternativu.
LM, nastavimo... Malo kasnije još jedna još pravovernija religija, stvarno neki mišljaše da je to još jedna hrišćanska sekta. No, to je bio islam. Pa novi pokolji, sveti ratovi... Onda nekako ljudi shvatiše da možda može i bez Boga, mada ni danas nisu ni najzagriženiji u to sigurni. Pa na presto postaviše razum. Ali svako svoj, logično. Niti zna šta je u tuđoj glavi, niti može da razume. Pa svako ima ideološko rešenje šta je najlogičnije, tako da se uradi, potamane neprijatelji i raj je iza ćoška - sloboda, jednakost, bratstvo - liberalizam, komunizam, nacizam...
I svi su oni bili uvereni da znaju šta je zlo - naravno ono DRUGAČIJE.
gedza.73 gedza.73 17:13 21.09.2010

Gedza, u svakoj čorbi zaprška

Za to vreme na drugom kraju grada, Serz Bramerc ima providjenje

Ne kaže se BramerC nego BramerK.

Tekst bi bio za preporuku da nije nekih detalja.

osudilo je napadace na Teofila Pancica.

Onaj nesretnik sto je napesnicio Velimira Mahatmu Ilica

Slažem se da su 'napadači' dobili malo, a 'nesretnik' puno.
Ima li jos stogod? I da ima sasvim je nepotrebno.

Ima. Fale ti anarhosindikalisti.
Zahvaljujuci pravosudju. Reformisanom.

posao tuzioca Haskog tribunala i sam Haski tribunal pretvoreni su u cistu bruku evropskog humanistickog nasljedja

Pravosuđe je dušu dalo za Hodžinu Albaniju. I naše i haški tribunal.

Dakle, rezimeje.
Mladić u sud, napadači i na Pnačića i na Ilića su isti, kao i napadači na Stankovićku, milošević, šarič u sud, kao i oni napadači ambasada (i tvoji i kosovojesrbija).
Jedino Arsenijevića izuzimam pošto sam bio u sličnoj situaciji razmene mišljenja sa milomnamidragom policijom.

Al sam dovoljno čovek da priznam da sam subjektivan. Po tvom tekstu bi ti isto reformisao pravosuđe, pa bi umesto njihvoih smajlovićki bile tvoje.
To je no, no.

zahav zahav 17:29 21.09.2010

Svi sve znamo.


Vaše čuveno poštenje, uvek ste bili puni tih sranja o poštenju. Vi gospodine kapetane, jer ti misliš da je jedina kuća, koju smo mi njima zapalili ili oni nama zapalili, pošteno zarađena, jeste kurac moj! Da je pošteno zarađena ne bi ih tako lako palili jedni drugima. Dok vam je ćopavi Zagorac trpao u dupe američke dolare znali ste da kenjate o bratstvu i jedinstvu da se smeškate jedni drugima. A onda je došlo vreme da svodite račune. Nema problema, samo što ih niste ranije svodili, nego ste se 50 godina izdrkavali ovde, 50 godina karali najbolje pičke, vozili najbolja kola, a sad kad vam se kita više ne diže, e hajde sad malo da se bavimo poštenjem. E pa iskenjam se ja na svo vaše poštenje i na svu tu vašu poštenu generaciju.Pizda vam materina...da vam pizda materina svima vama, 'poštenima'!"
JJ Beba JJ Beba 19:22 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

ma li jos stogod?

ima
Miladin Kovačevič, koji je prvo lažnim pasošem uz pomoć MIP pobegao iz USA gde je skoro na smrt pretukao Brajana Stajnhauera, ovde se nagodio sa tužilaštvom i priznao nanošenje teških telesnih povreda opasnih po život i dobio 2 godinice!!!!
isto kao i onaj nesretnik što nasrn'o na velju selju
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:29 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

posao tuzioca Haskog tribunala i sam Haski tribunal pretvoreni su u cistu bruku evropskog humanistickog nasljedja i morbidnu buvlju pijacu na kojoj se u krvi desetina hiljada pobijenih i masakriranih Bosnjaka, Hrvata, Srba i Albanaca, cenjka i nateze

Potpisujem.
drug_miloje drug_miloje 19:29 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

skoro na smrt

zanimljiva definicija
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:33 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

zanimljiva definicija

verujem da nije toliko zanimljiva kad si ti, ili neko tebi drag, taj koji završi u komi.
Inner Party Inner Party 20:26 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

posao tuzioca Haskog tribunala i sam Haski tribunal pretvoreni su u cistu bruku evropskog humanistickog nasljedja i morbidnu buvlju pijacu na kojoj se u krvi desetina hiljada pobijenih i masakriranih Bosnjaka, Hrvata, Srba i Albanaca, cenjka i nateze


Na stranu ono o "evropskom humanistickom nasljedju" , ali kada se pretvaranje desilo? I da li se desilo zbog nas?
drug_miloje drug_miloje 20:53 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

verujem da nije toliko zanimljiva kad si ti, ili neko tebi drag, taj koji završi u komi.

videli ste svojim očima, marko?
INCIDENT:Na podijumu za igru Štajnhauer je ugledao privlačnu devojku i rešio da joj se udvara na neukusan način. Melisa Kartahena je kasnije rekla policiji da joj je prišao i uhvatio je "za zadnjicu", a ona se "izmakla i podigla ruke u znak neodobravanja" tog gesta. Na to je reagovao njen momak, Sanel Softić. Stao je između Melise i nepozvanog udvarača i pokušao da mu objasni da je ona njegova devojka. Pokušaj nije urodio plodom. Brajan se izmakao, stegnuo pesnice, počeo da psuje i dvaput viknuo: "Ne znate vi sa kim imate posla". Softić je policiji izjavio da je momak bio "vidno pijan", ali u izveštaju policije (na 84 strane) nema niti jednog slova o tome da je neko barem pokušao da utvrdi da li je neko od učesnika tuče bio pod uticajem alkohola ili neke druge supstance.

Štajnhauer je nakon verbalnih prešao na fizičke napade. Prvo se uneo Softiću u lice i udario ga glavom u nos. Prema Softićevim rečima, dok je on uspeo da se "pribere", između Štajnhauera i njega našao se Miladin Kovačević, koji je "pokušao da ih razdvoji". Kovačević je nešto rekao Štajnhaueru, ovaj je odgovorio, i kako to često biva u kafanskim tučama, sa reči se prešlo na pesnice. Softić je policiji rekao da "od buke u klubu nije mogao da čuje šta su dvojica muškaraca govorila", ali je video da je Štajnhauer napao prvi, udarivši Kovačevića jednom; mada se nezvanično može saznati da je Brajan Miladina udario dva puta, neki kažu u glavu, a drugi u potiljak. Softić tvrdi i da je i on dobio jedan "udarac u lice", ali "nije siguran da li ga je udario Štajnhauer", ili ga je slučajno "laktom zakačio Kovačević".

POVREĐEN: B. ŠtajnhauerU prilog tezi da je Brajan Štajnhauer bio pod dejstvom nečega govori i veličina dva mladića. Naime, Štajnhauer je visok oko 180 centimetara i težak oko 65 kilograma, a Kovačević ima dva metra i šest centimetara i oko 125 kilograma. Teško je zamisliti da neko ko je u stanju neometano da rasuđuje odluči da, bez ikakvog razloga, napadne sportistu koji je dva puta veći od njega. Melisa Kartahena je policiji rekla da je Kovačević uzvratio udarce, i da je Štajnhauera "udario najmanje četiri puta, najverovatnije rukom u glavu, ali da nije sigurna da li ga je svaki put pogodio". Drugi Kovačevićev prijatelj, Edin Džubur, koji je te noći takođe bio u diskoteci, ispričao je policiji da je "nakon što je jedan od muškaraca udario Miladina u lice", ovaj mladića stegao rukom oko vrata (kragna) i odvukao do podijuma za igru "gde su se potukli".
ceo tekst iz vremena, 03.08.2008.

sve ostalo odradili su američi lekari i advokati, a vi marko nemojte da izigravate francusku sobaricu, vidim po vašim tekstovima da vrlo dobro znate kako se to tamo radi, na kraju, tamo i živite ako se ne varam.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:02 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

auuu, pa što sud u Srbiji dade jadnom Miladinu dve godine? kuku, pa on je jedva živu glavu izvukao što od tog siledžije što od američkih lekara i advokata.

i posle ja sobarica.
talicni talicni 21:08 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

drug_miloje

sve ostalo odradili su američi lekari i advokati, a vi marko nemojte da izigravate francusku sobaricu, vidim po vašim tekstovima da vrlo dobro znate kako se to tamo radi, na kraju, tamo i živite ako se ne varam.


Kad je sve bilo tako da kazem u samoodbrani, sto je onda bezao?

Ovom blogu treba ignore funkcija.
drug_miloje drug_miloje 21:14 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

marco_de.manccini
auuu, pa što sud u Srbiji dade jadnom Miladinu dve godine? kuku, pa on je jedva živu glavu izvukao što od tog siledžije što od američkih lekara i advokata. i posle ja sobarica.

e, to je drugi deo priče - kako priučene diplomate iz srbije pokušavaju da doskoče američkim advokatima, policiji i pravosuđu.

app - ako prođe, prođe varijanta nas je koštala nekih milion dolara. više nego dovoljno, ali presuda je i više nego stroga za ono što je kovačević uradio, ako se objektivno sagleda čitav slučaj i ako se ne uzmu zdravo za gotovo nalazi američkih lekara, tužbe advokata i tužilaca.

mrzi me dalje da pišem, marko, pa vi ste bar inteligentan čovek, nemojte sada da vam objašnjavam, niste vi sybil...
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:36 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

Baš zato što sam inteligentan čovek znam da je samo na filmovima lako naći doktore, medicinske sestre i bolničke administratore u SAD koji će svedočiti da je neko bio u komi nekoliko nedelja, pretrpeo povrede mozga koje su mu još dugo (ako ne i još uvek) uticale na govor, i sve ostalo, ako toga nije bilo.

Nema veze, kad je Miladin zadovoljan (radi se o pogodbi, a on pogodbu nije morao da prihvati) zašto bi neko drugi tvrdio da je dobio mnogo?

(I neću više o ovome. Nije mi toliko važno u ovom trenutku.)
die hard die hard 22:21 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

zanimljiva definicija


Da l bi ti bila zanimljiva da si ti bio u komi , pitam se ?
drug_miloje drug_miloje 22:32 21.09.2010

Re: Svi sve znamo.

Da l bi ti bila zanimljiva da si ti bio u komi , pitam se ?

ne, ali vidim da vas dosta ima koji ste bili u komi, niste još uvek sasvim iz nje izašli i već ste se dohvatili tastature pa čukate ko da ste komirani.
wukadin wukadin 07:21 22.09.2010

Re: Svi sve znamo.

marco_de.manccini
auuu, pa što sud u Srbiji dade jadnom Miladinu dve godine? kuku, pa on je jedva živu glavu izvukao što od tog siledžije što od američkih lekara i advokata.

i posle ja sobarica.


Ja bih ga odlikovao.

Hint: Kad se JA pozivam na humanisticka nacela ne znaci da ih zastupam, znaci da trazim od vas koji ih zastupate da budete dosledni. Inace niste nista bolji od mene
wukadin wukadin 07:23 22.09.2010

Re: Svi sve znamo.

Ovom blogu treba ignore funkcija.


Zanci da smo bili dobri
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:51 22.09.2010

Re: Svi sve znamo.

marco_de.manccini
auuu, pa što sud u Srbiji dade jadnom Miladinu dve godine? kuku, pa on je jedva živu glavu izvukao što od tog siledžije što od američkih lekara i advokata.

i posle ja sobarica.



Jeste, a i ako ne uradiš pravilno "kragnu", rizikuješ da se ozbiljno samopovrediš na putu ka podijumu za igru.

Nisam sad samo skapirao da li deda miloje pretpostavlja da ti Marko znaš kako to tamo, to jest ovde, rade advokati i lekari, ili kako se "izigrava francuska sobarica"?
drug_miloje drug_miloje 09:49 22.09.2010

Re: Svi sve znamo.

Nisam sad samo skapirao da li deda miloje pretpostavlja da ti Marko znaš kako to tamo, to jest ovde, rade advokati i lekari, ili kako se "izigrava francuska sobarica"?


evo, javlja se i druga sobarica koja teško kapira sredinu u kojoj živi.

vratite se ljudi kući ako se niste uklopili tamo, nemojte samo da glumite da ne razumete, ovako na daljinu, ispašćete ono u društvu...
mrdax mrdax 13:41 23.09.2010

Re: Svi sve znamo.

drug_miloje
verujem da nije toliko zanimljiva kad si ti, ili neko tebi drag, taj koji završi u komi.

videli ste svojim očima, marko?
INCIDENT:Na podijumu za igru Štajnhauer je ugledao privlačnu devojku i rešio da joj se udvara na neukusan način. Melisa Kartahena je kasnije rekla policiji da joj je prišao i uhvatio je "za zadnjicu", a ona se "izmakla i podigla ruke u znak neodobravanja" tog gesta. Na to je reagovao njen momak, Sanel Softić. Stao je između Melise i nepozvanog udvarača i pokušao da mu objasni da je ona njegova devojka. Pokušaj nije urodio plodom. Brajan se izmakao, stegnuo pesnice, počeo da psuje i dvaput viknuo: "Ne znate vi sa kim imate posla". Softić je policiji izjavio da je momak bio "vidno pijan", ali u izveštaju policije (na 84 strane) nema niti jednog slova o tome da je neko barem pokušao da utvrdi da li je neko od učesnika tuče bio pod uticajem alkohola ili neke druge supstance.

Štajnhauer je nakon verbalnih prešao na fizičke napade. Prvo se uneo Softiću u lice i udario ga glavom u nos. Prema Softićevim rečima, dok je on uspeo da se "pribere", između Štajnhauera i njega našao se Miladin Kovačević, koji je "pokušao da ih razdvoji". Kovačević je nešto rekao Štajnhaueru, ovaj je odgovorio, i kako to često biva u kafanskim tučama, sa reči se prešlo na pesnice. Softić je policiji rekao da "od buke u klubu nije mogao da čuje šta su dvojica muškaraca govorila", ali je video da je Štajnhauer napao prvi, udarivši Kovačevića jednom; mada se nezvanično može saznati da je Brajan Miladina udario dva puta, neki kažu u glavu, a drugi u potiljak. Softić tvrdi i da je i on dobio jedan "udarac u lice", ali "nije siguran da li ga je udario Štajnhauer", ili ga je slučajno "laktom zakačio Kovačević".

POVREĐEN: B. ŠtajnhauerU prilog tezi da je Brajan Štajnhauer bio pod dejstvom nečega govori i veličina dva mladića. Naime, Štajnhauer je visok oko 180 centimetara i težak oko 65 kilograma, a Kovačević ima dva metra i šest centimetara i oko 125 kilograma. Teško je zamisliti da neko ko je u stanju neometano da rasuđuje odluči da, bez ikakvog razloga, napadne sportistu koji je dva puta veći od njega. Melisa Kartahena je policiji rekla da je Kovačević uzvratio udarce, i da je Štajnhauera "udario najmanje četiri puta, najverovatnije rukom u glavu, ali da nije sigurna da li ga je svaki put pogodio". Drugi Kovačevićev prijatelj, Edin Džubur, koji je te noći takođe bio u diskoteci, ispričao je policiji da je "nakon što je jedan od muškaraca udario Miladina u lice", ovaj mladića stegao rukom oko vrata (kragna) i odvukao do podijuma za igru "gde su se potukli".
ceo tekst iz vremena, 03.08.2008.

sve ostalo odradili su američi lekari i advokati, a vi marko nemojte da izigravate francusku sobaricu, vidim po vašim tekstovima da vrlo dobro znate kako se to tamo radi, na kraju, tamo i živite ako se ne varam.


Americki advokati - izvinjavam se ali nisam mogao da odolim. Da li ste Vas cenjeni sud o ozloglasenim "the American Lawyers" izneli gledajuci zanimljive TV serije u kojima zlobnici ustaju i govore " Object your Honor!!!" pri cemu se "bad guy"izvuce a siromasni a posteni decko biva bacen u tamu kakvog zatvora. Govorite o jednom zanimanju u jednoj od najvecih i najrazvijenijih zemalja na svetu.

Cudi me da se niste dotakli prezimena i porekla premlacenog Stajnhauera. Ima nesto i u "Juden! zaveri" , molim Vas i o tome treba razmisljati.
Naravno, razume se da je Miladin osudjen pred USA sudstvo, a ne cekaj, on je sam priznao sta je uradioi to pred "Srpskim advokatima i sudijama".

Americki lekari - sumnjiva sorta, kako zgrabe diplomu krecu sa podmetacinama studentima iz zemalja treceg sveta!<_<
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:35 21.09.2010

pa tri meseca je dosta

ako uzmemo u obzir da se onaj majmun pogodio sa državom da praktično za pokušaj ubistva dobije samo 2 godine.
alexandarlauper alexandarlauper 19:58 21.09.2010

Pravosudni teror

...Dok Policija po Sumadiji/Kragujevcu trenira bokserski zahvat lou kik na slucajnom `uzorku` greskom,dok policajac iz Knjazevca sexualno zlostavlja `pastorku`,za brutalno prebijanje novinara samo 3.meseca... ??? pitam se pitam...zbunjeno
Inner Party Inner Party 20:29 21.09.2010

Malo!

Naravno da je malo. Ovo je direktna poruka tim klincima da ponove isto to na nakoj sledecoj osobi koja im se ne bude dopala iz nekog razloga...
babmilos babmilos 22:20 21.09.2010

po meni je skoro pa dosledno

ako je miladin doveo čoveka do kome i dobio 2 godine i 3 meseca, onda je ok da ovi kreteni dobiju po 3 meseca za malo mahanja štanglama. i obratno. ono što nije dosledno je komentar tome zorića kako su ova 2x3 meseca malo. izgleda mi da pokušavaju da zabašure smešnu miladinovu kaznu pokazivanjem očnjaka tamo gde smeju.
die hard die hard 22:25 21.09.2010

Re: po meni je skoro pa dosledno

onda je ok da ovi kreteni dobiju po 3 meseca za malo mahanja štanglama


Sto rekla Petrija, ne moze vagon malo da udari ...

Tako isto i stangle ...
nim_opet nim_opet 23:12 21.09.2010

Re: po meni je skoro pa dosledno

Ne razumem, ko da trazi? Nije Miladin nikome uzeo pare, sami dali.....

A sto se tice 3 meseca - olaksavajuca okolnost "prvo osudjivanje" upravo postize suprotan efekat - motivise ih na drugo, trece i tako dalje krivicno delo. I dalje me odusevljavaju kreativne olaksavajuce okolnosti - pre neku godinu je u obrazlozenju presude nasilniku u porodici koji je silovao sopstvenu maloletnu cerku kao olaksavajuca okolnost uzeto da je "porodicni covek i otac dvoje maloletne dece".....nema veze sto je jedno od to dvoje zrtva.
sixx sixx 23:19 21.09.2010

Re: po meni je skoro pa dosledno

Nije Miladin nikome uzeo pare, sami dali.....


'Ajde. A nije tražio od ortaka da reše problem? Misliš sve sam filantrop?
nim_opet nim_opet 23:45 21.09.2010

Re: po meni je skoro pa dosledno

Ne, mislio sam da je ministar Jeremic dao novac, ne Miladinu nego porodici Stajnhauer. Ko je ovlastio ministra je drugo pitanje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana