Politika| Region

Čeda – ANĐEO!?

Željko Ivanović RSS / 09.12.2007. u 10:17

 

 

Opet se miješam u vaše unutrašnje stvari. Iako dobro znam da je Srbija jedna suverena država, s Kosovom i Metohijom u svom sastavu. I Rezulucijom SB 1244 u svom srcu. Šalim se naravno. Ovo za Kosovo. Ali, ne bih o Tačiju i Koštinici ovog puta. Zanima me Čeda! Jovanović. Predsjednički kanidat.

Odmah da pripremim sve one koji se usude da pročitaju ovaj blog – slijedi kritički osvrt na lik i delo lidera LDP. Ali, prije toga da razjasnim ono što je nekima koju su čitali moje ranije blogove već jasno – LDP je moja stranka. Dakle, da sam građanin Srbije, s pravom glasa, i da izlazim na izbore – glasao bih LDP. Da sam u istoj pozciji, kao što nijesam, i na predsjedničkim izborima - glasao bih, opet, kandidata LDP-a. Ko god bio. Pa i Čedu. Ili, posebno Čedu.

A nekako između tih kontardiktornih stajališta, “naravno Čedu” i “čak Čedu”, kreće se i moja opservacija na profil ovog srpskog političara. Anđeo garava lica. Ponekad mi taj Kertizov Džejms Kegni dođe kao dobra metafora za najsažetije slikanje nekih ovdašnjih lidera. Pa i Čede.

Čeda je dakle, prvo, anđeo. On i njegova stranka promovišu svjetonazor koji je meni veoma blizak. Da ne kažem potpuno moj. Kada su u pitanju nacionalne teme, manjinska pitanja, pogled na prošlost i budućnost, kulturni profil, odnos prema susjedima i svijetu, stav prema religiji i Crkvi, itd..itd. Čeda je, dakle, moj drug. Saborac. Ali, to mi ne smeta, i nadam se da ne zamjerate, da kažem kako ima stvari koje mi nijesu dovoljno jasne, čak koje mi izgledaju zabrinjavajuće za jednog lidera koji ima želju da postane vodeća politička figura Srbije. A to, u nekim budućim i normalnim uslovima, može da znači i Balkana.

A sad konkretno. Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa. Kao u najbolje režiranim intervjuaima RTS-a ili sklopljenim naslovnicama “Kurira”, Čeda je ovdje na sličan način i sličnim metodama “odradio” potencijalnog predsjedničkog kandidata Medojevića ocjenjujući ga kao pošast za Crnu Goru! On će, tvrdi Čeda, biti kandidat Beograda! Baš onako kako su Đukanović i Krivokapić priželjkivali. Jer u politici lijepe naše nema gore psovke od te – dabogda te Beograd podržao. U završnici te Čedine analize ispalo je da su Đukanović i DPS temelj mlade crnogroske nezavisnosti i da svako ko se obršava na njih u stvari radi za Beograd. To jest ruši Crnu Goru. Kako sam se tu prepoznao rekoh da odgovorim Čedi. Mom drugu.

Ali samo iz jednog ugla – njegovog odnosa prema institucuijama sistema, koje su temelj svake pravne i demokratske države. I u tom smislu odmah mi pada u oči ova Čedina bliskost sa našim vođom. Stara ljubav zaborava nema, kaže pjesma. A nekad je ona, kao i sad, bila uzajamna. Milo je jednom prilikom, u neformalnim krugovima, znao s divljenjem da konstatuje kako je Đinđić čitav sistem supstituisao s tri čovjeka. “Čeda mu kontroliše parlament, Beba medije a Vesić bezbjedonosne strukture”, pojašnjavao je Đukanović! Slijedeći valjda tu filozofiju ubrzo je i sam razvio sličnu formulu, što je jednom drugom prilikom, ovako definisao:”Sve bi se ovo razbilo u paramparčad da nije mene, Milana i Duška”! Za neupućene Milan je Roćen, dugogodišnji konsiljere Đukanovića (trenutno ministar inostranih djela), a Duško je Dugouško (Marković) doživotni šef tajne policije.

Tako dolazim do jednog neugodnog pitanja: da li su samo oni koje Čeda pominje odgovorni za atentat na premijera Đinđića. Makar politički, makar etički. Čeda je moj drug. Slažem se da jesu. Za svakog od njih. Ali, s druge strane, da li je sam Čeda potpuno nevin. Pitanje nije, da li je Čeda učestvovao u otmici Miškovića. Pitanje nije ni da li je uzimao pare od zemunaca. Još manje se pitam da li je sa njima duvao drogu. Ili, da li ih je posjećivao i izvlačio iz zatvora. Ne, ne, ne. Ne mislim da je išta od toga tačno, niti želim da budem dio te tragikomične Koštuničine propagande. Za mene, kao Čedinog druga, postavlja se samo dilema da li je on, kao čovjek Đinđićevog velikog povjerenja, precijenio svoje sposobnosti i u jednom momentu tvrdio svom lideru da je situacija pod kontrolom!? A da nije bila. Da je mafija pod kontrolom. A da nije bila. Da je Legija naš drug. A da nije bio. Pitanje bi moglo da glasi i ovako: da li je u jednom momentu, nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”, Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.

To uostalom i nije poenta priče. Već pokušaj da kroz prošli i sadašnji angažman lidera LDP-a samom sebi razjasnim da li je Čeda, moj drug, ranjiv po pitanju vaninstitucionalnog vođenja državnih poslova!? U tom smislu indikativan je i ovaj tako pozitivan odnos spram Mila. Kao što je, možda, nekad preferiorao taj, nazovimo ga, kreativni model vladavine, tako i danas Đukanovića potpuno razumije i podržava kada ga on efektno sprovodi u Crnoj Gori. Vlada državom iz sjenke. Van institucija. Ili kako bi rekao njemački ambasador Šmit:”Crna Gora liči na zemlju uhvaćenu u mrežu otrovnog crnog pauka”! Ako je Čeda moj drug, kako drug mog druga može biti i ovaj crni pauk iz pomenute metafore. Želio sam da vjerujem da je ovakvo Čedino miješanje u naše unutrašnje stvari posljedica njegove neupućenosti. Ali, bilo bi previše naivno. I štetno za samog Čedu. Treba reći istinu. Teško je povjerovati da njemački ambasador pirčom o crnom pauku korupcije koji davi crnogrosko društvo udara na temlelje lijepe naše, a da Čeda s pričom o velikom vođi i njegovom mesijanstvu jača krhku i mladu crnogorsku demokratiju. Pa se onda pitam: zašto bih bio za Čedu kada je on za Mila!? Ili, mnogo važnije: koliko Čeda Jovanović jeste demokratki predsjednički kandidat i garant evropskog sistema vrijednosti i načina upravljanja državom!?. Jer, da ponovim - temelj takve zajednice jesu institucije i jeste pravo. Pošto je Čeda moj drug, a LDP moja stranka, želim da im dam još jednu šansu. Da se odreknu Mila i bez ostatka posvete demokratiji. Jer te dvije stavke su nespojive. Ako insistirate na obijema onda ste u najmanju ruku nedosljedni. A ako ste nedosljedni onda ste isti kao Koštunica. Ili Tadić.

Željko Ivanović

Bulevar Čede i Bebe (donedavno EK i OEBSA, ranije korupcije i kriminala, prije toga Ranka Krivokapića, a davno, veoma davno, Svetog Petra Cetinjskog)

MNE

 

Atačmenti



Komentari (506)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

doktorka doktorka 00:17 10.12.2007

Re: mada je

hercule poirot
poredjenje s andjelom malo banalno, (mozda bi bolji naslov bio CVECKA?!) tekst je zanimljiv i osvezavajuci posle onolikih udvorickih hvalospeva koje imadosmo prilike procitati na ovom mestu a koji vredjaju nasu inteligenciju.Moje misljenje o kandidatu je da su mu ideje za svaku pohvalu, proslost mu je prljava ali moze se razumeti (osim nekoliko detalja) ali su mu siledzijski i makjavelisticki metodi (kojima pribegne cim zagusti) i lojalnosti kojekakvom sljamu kvare utisak. ali mnogo. S druge strane ne znam ko je bolji od njega.


Da nisi i ti cedin drug posto znash da mu je proslost prljava? Nego kako ovi sto su sada na vlasti nikako da dokazu takvu njegovu proslost? Daj pomozi im ,umesto sto ovde pricash neargumentovano.
hercule poirot hercule poirot 01:16 10.12.2007

Re: mada je

ne, nisam cedin drug. svoj utisak da mu je prosljost prljava nisam stekao u licnom kontaktu, vec na osnovu onoga sto sam saznao iz stampe a sto je uglavnom i potvrdio ili sam izneo u javnost. prljavi zadaci su mu padali u nadleznost. zar on to krije?
doktorka doktorka 01:52 10.12.2007

Re: mada je

hercule poirot
ne, nisam cedin drug. svoj utisak da mu je prosljost prljava nisam stekao u licnom kontaktu, vec na osnovu onoga sto sam saznao iz stampe a sto je uglavnom i potvrdio ili sam izneo u javnost. prljavi zadaci su mu padali u nadleznost. zar on to krije?

prljavi zadaci nikako ne znace i prljavu proslost. do sada je cedomir jovanovic bezbroj puta dokazao na sudu , da nije kriv za ono za sta ga optuzuju, pa vas zato molim da pazite sta govorite.
Željko Ivanović Željko Ivanović 20:04 10.12.2007

Doktorki i Njegošu

Morao sam da obrišem posljednju vašu repliku. Mislim da vam ne treba obrazloženje.
doktorka doktorka 20:17 10.12.2007

Re: Doktorki i Njegošu

Željko Ivanović
Morao sam da obrišem posljednju vašu repliku. Mislim da vam ne treba obrazloženje.

naravno da ne treba.
Modesty Blaise Modesty Blaise 14:09 09.12.2007

Baba Zvano, posto musmule?

A sad konkretno. Prije nedjelju dana Čeda je gostovao na jednoj crnogorskoj tv i bar u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću. Čak i više nego što je trebalo. Do granice lijepog ukusa.

Moram da budem iskrena, gospodine Ivanovicu, nemam pojma ko ste, a niste ostavili apsolutno nikakve podatke o sebi na svom profilu.
Citam ispod u komentarima da ste novinar ?! Predpostavljam da se nedeljom odmarate od novinarstva. Posto ovo sto ste napisali vise lici na baba Zvanu dok opricava baba Stojki preko tezge sa musmulama sta je jutros cula u pilicaru o kuma Andji (koju narafski voli ko rodjenu sestru) dok se vozila iz sela na nedeljni pijac u grad.

Ovo je vama konkretno? Na kojoj crnogorskoj televiziji? U kojoj emisji? Ko mu je bio sagovornik? Gde je link, transkript, citat onoga o cemu Vi ovde diskutujete? Da mozemo da donesemo sopstveni zakljucak i uporedimo ga sa Vasim? Gde Vam je u ovoj recenici:

u onom dijelu koji se tiče odgovora na crnogorske teme pokazao potpuno lojalnost i podršku Đukanoviću.


bilo koja konstrukcija reci koja ukazuje da je u pitanju subjektivno misljenje?
Koje ste onda u tipicnom baba Zvana maniru prosirili na sve od predsednicke kampanje do ubistva premijera i duvanja droge.

Baba Zvano, posto musmule?

JJ Beba JJ Beba 14:22 09.12.2007

Re: Baba Zvano, posto musmule?

Baba Zvano, posto musmule?

Modesty, učinilo ti se. Nisu bile mušmule, već jabuke kožare. Za pitu
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:29 09.12.2007

Re: Baba Zvano, posto musmule?

Citam ispod u komentarima da ste novinar ?! Predpostavljam da se nedeljom odmarate od novinarstva.


mod, ne samo novinar, nego i glavni i odgovorni urednik i vlasnik 33 posto podgoričkih vijesti. čovek je baja i po. iako piše "malu greščicu" mora da je toliko mala da ni deminutiv nije dovoljan da je opiše. mislim na greščicu.
al kako se dalje da primetiti, pošto gosn ivanović ne veruje da profesor ćetković piše sam (šta ne veruje, zna da je tako), jerbo koristi svoje metode. daj da drugi pišu a ja da potpišem. ko zna, možda je i ovo dao vukadinoviću da mu sroči.
Modesty Blaise Modesty Blaise 18:21 09.12.2007

Re: Baba Zvano, posto musmule?

mod, ne samo novinar, nego i glavni i odgovorni urednik i vlasnik 33 posto podgoričkih vijesti.


auuuuuuuuu, EL, nisam pojma imala da musmule tako dobro idu. Ex, kad bi znanje i talenat za te musmule mogli da se kupe, gde bi svakoj baba Zvani kraj bio.

Renesansni talenat dakle - i vlasnik i glavni i odgovorni urednik. Pa onda ovde

Milo je jednom prilikom, u neformalnim krugovima, znao s divljenjem da konstatuje kako je Đinđić čitav sistem supstituisao s tri čovjeka. “Čeda mu kontroliše parlament, Beba medije a Vesić bezbjedonosne strukture”, pojašnjavao je Đukanović! Slijedeći valjda tu filozofiju ubrzo je i sam razvio sličnu formulu, što je jednom drugom prilikom, ovako definisao:”Sve bi se ovo razbilo u paramparčad da nije mene, Milana i Duška”! Za neupućene Milan je Roćen, dugogodišnji konsiljere Đukanovića (trenutno ministar inostranih djela), a Duško je Dugouško (Marković) doživotni šef tajne policije.


mora da se doda:

Slijedeći tu filozofiju ubrzo sam i sam razvio sličnu formulu, što sam jednom drugom prilikom, ovako definisao:”Sve bi se ovo razbilo u paramparčad da nije mene, mene i mene”! Za neupućene ja sam Zeljko Ivanovic, vlasnik 33 posto podgoričkih Vijesti, a ja sam Dugouško (Ivanovic) doživotni glavni i odgovorni urednik podgorickih vijesti.


pnbb pnbb 18:00 10.12.2007

Re: Baba Zvano, posto musmule?

Baba Zvano, posto musmule


baba je zvaka,
a zvana je baRba
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:34 09.12.2007

eh

Lepo je biti mlad, pun snage i zadojen političkom propagandom. I taj osećaj da nešto kao menjaš i imaš moć da nešto promeniš. A ustvari samo teraš vodu na vodenicu masnog gada u odelu od 2000e, koji pravi ceh u restoranu visine 5 prosečnih plata u Srbiji, čiji džip potroši za 1 dan čorbe koliko ti sam ne potrošiš za mesec dana (ako uopšte imaš kola) I sve do dana dok ne skapiraš da je tvoj heroj samo još jedna svinja u skupom odelu. To ako zadržiš nevinosti i poštenje. U slučaju da si ljiga odgovarajućeg kalibra, možda i dočekaš trenutak kada ćeš svom idolu krknuti nož u leđa i postati kalif umesto kailfa.
mariopan mariopan 14:54 09.12.2007

Re: eh

Trinidade , ne moze se dati deset preporuka , izvini , samo jedna )))))
Taska Dana Taska Dana 15:03 09.12.2007

Zasto

uvek gledamo i dozvoljavamo da partija biva postovecena sa liderom.....zato sto jos nismo zreli i ne razmisljamo svojom glavom.
Ceda nije sve sto bi LDP mogao da bude...niti je to normalnom coveku za ocekivati. Moja predstava o vodji je sasvim obrnuta....ja mislim da narod treba da vodi lidera......hej...pa u stvari je i tako....kakav narod takvi i lideri.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:29 09.12.2007

Re: Zasto


država- to sam ja.

država- to sam ja.

LDP- to sam ja.
Željko Ivanović Željko Ivanović 15:54 09.12.2007

Re: Zasto

Taška,
Mića Popović je to davno definisao vrlo precizno rekavši da kod nas vlada pogrešna predstava da su pol. lideri u stvari najbolji sinovi naših naroda. Ne, rekao je Mića, oni su najsličniji tim narodima.
Mislim da se to ne odnosi na Čedu.
dragan7557 dragan7557 16:01 09.12.2007

Re: Zasto

uvek gledamo i dozvoljavamo da partija biva postovecena sa liderom.....zato sto jos nismo zreli i ne razmisljamo svojom glavom.


Gde ste vi bili do sada? Pojava o kojoj govorite poznata već više hiljada godina i nastala u Jevreja.

Ime: MESIJANSTVO a odgovor na vaše pitanje,nekoliko hiljada tona literature na svim jezicima planete.

U Srbiji obradio Radoje Domanović (Vođa) i J.B.Tito i co. pod nazivom Liderstvo itd....

Aktuelne "mesije" oni koji se za to izadaju a u stvari lažu.

Zvaničan legalizovan Mesija = Spasitelj u organizaciji hrišćanstva Isus Nazarećanin.
dragan7557 dragan7557 16:05 09.12.2007

Re: Zasto

.kakav narod takvi i lideri.


Važi samo za tkzv. DEMOKRATIJE. pod uslovom da narod bira a te postoje samo u virtualnoj stvarnosti
stari naziv Utopija.
Taska Dana Taska Dana 21:13 09.12.2007

Re: Zasto

Ceda je slican onom delu naseg naroda koji zeli da nesto promeni na bolje.....sto ga i dalje ne cini svemogucim niti andjelom. On je samo jedn vrlo kvalitetan covek koji zeli da nesto uradi za svoju domovinu i ljude koji u njoj zive.
Taska Dana Taska Dana 21:18 09.12.2007

Re: Zasto

Dragane7557.....kazes vise hiljada godina kuburimo s laznim mesijama...hahaha....zar to nesto ne govori o zatupljenosti svesti

medjutim...previdjas ipak da su se mnogi narodi oratasili takvog misljenja.
dragan7557 dragan7557 22:29 09.12.2007

Re: Zasto

Taska Dana
Dragane7557.....kazes vise hiljada godina kuburimo s laznim mesijama...hahaha....zar to nesto ne govori o zatupljenosti svesti

medjutim...previdjas ipak da su se mnogi narodi oratasili takvog misljenja.


Koji?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:15 09.12.2007

Čeda je moj drug.

Željko Ivanović
Čeda je moj drug.


Hm, g. Ivanovicu, ne bih se mesao u vasa drugarstva, ali mi se cini da ste ovde greskom upotrebili sadasnje umesto proslog vremena ... I nadam se da me necete pogresno shvatit, ali mi je za ocekivanje da neko, u dilemi, zakljuci da niste dovoljno interesantni za druzenje


...Čeda pomislio da je on šef. A ne Legija. Ne mafije, već Srbije. I da li je eventualno takvo njegovo vjerovanje, naivno očito, ako ga je bilo, takođe doprinijelo da Srbija izgubi premijera!? Teško pitanje. Nemam odgovor.


Ovde se uglavnom slazem sa vama i moram priznati da mi je prosto neverovatno da se ne govori vise o tome da su Djindjicevi najblizi saradnici i najodgovorniji za njegovu smrt. Koliko znam, Dusan Mihajilovic je rekao da on i njegova sluzba nisu imali nikakvu odgornost/prava kad je bila u pitanju Djidjiceva bezbednost ... i da je sve bilo pod komandom Bebe Popovica. Prema tome ako je ta bezbednost katastrofalno zakazala, kako onda oni koji su zaduzeni za nju nisu odgovorni? I zar nije smesno sad takvim ljudima bilo sta poveriti, a pogotovu poveriti celu drzavu?



nakon toliko kontakata sa srpskim podzemljem, koje ni sam ne spori jer “neko je morao da čisti Srbiju”


Ovo da je "neko morao da cisti Srbiju i da zbog toga bude u kontaktu sa kriminalcima" nije bas stvar koja se tako lako moze prihvatit "zdravo za gotovo" ... Dovoljno je samo pogledati sta sam Beba Popovic u svom svedocenju kaze o tome (str. 92 i 93) i recimo, da se "Cedi koordinacija sa kriminalcima dopala vise nego drugima" ... izmedju ostalog sto je, navodno "iz bezbednosnih razloga, stanovao kod Markovica u Srucinu", pa da i sam Beba nije govorio sa Cedom 4 meseca sve do mesec i po dana pred atentat na Djindjica zbog druzenja sa zemuncima(!!!) ... pa da se Ceda nije slagao sa Cumetom pa Beba morao da preuzme koordinaciju sa Cumetom... Hm, znaci iako se Cedi koordinacija svidjala, nije mogao da je obavlja sa kasnijim zasticenim svedokom a sa buducim ubicama je mogao ...

Ne znam, suvise toga ima da bi ljudi u Srbiji trebalo da razbijaju glavu oko svega toga ... i kome treba da veruju. U normalnim demokratskim drzavama, ljudima sa takvim backgorund-om ne bi padalo na pamet da pretenduju za mesto politicara a pogotovu ne predsednika. Niti bi ikom palo na pamet da ih bira ...

pozz
sleepless sleepless 18:18 09.12.2007

Re: Čeda je moj drug.

Virtuelni Vasilije
Željko Ivanović
Čeda je moj drug.


Dovoljno je samo pogledati sta sam Beba Popovic u svom svedocenju kaze o tome (str. 92 i 93) i recimo, da se "Cedi koordinacija sa kriminalcima dopala vise nego drugima" ... izmedju ostalog sto je, navodno "iz bezbednosnih razloga, stanovao kod Markovica u Srucinu", pa da i sam Beba nije govorio sa Cedom 4 meseca sve do mesec i po dana pred atentat na Djindjica zbog druzenja sa zemuncima(!!!) ... pa da se Ceda nije slagao sa Cumetom pa Beba morao da preuzme koordinaciju sa Cumetom... Hm, znaci iako se Cedi koordinacija svidjala, nije mogao da je obavlja sa kasnijim zasticenim svedokom a sa buducim ubicama je mogao ...




Srpski jezik Vasilije:
U citiranom delu na str. 92 i 93 kaze se da je JE CEDI KOORDINACIJA SA KRIMINALCIMA DOPALA VISE NEGO DRUGIMA a ne da SE DOPALA kako vi Vasilije ili izvrcete ili ste srpski zaboravili.

Gramatiku u ruke!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:56 10.12.2007

Re: Čeda je moj drug.

Srpski jezik Vasilije:
U citiranom delu na str. 92 i 93 kaze se da je JE CEDI KOORDINACIJA SA KRIMINALCIMA DOPALA VISE NEGO DRUGIMA a ne da SE DOPALA kako vi Vasilije ili izvrcete ili ste srpski zaboravili.

Gramatiku u ruke!


Hm, sleeples,

da ste mucnuli malo glavicom videli bi da niti sam imao nameru da izvrcem (ne bih ostavljao link na kome se sve moze proveriti) a niti da takva greska moze imati veze sa gramatikom. Nego samo da sam u brzini pogresno procitao ... pa ako ste hteli da ispadnete "kul" mogli ste da me uputite eventualno na bukvar

E sad sto tamo ne pise da se Cedi svidjala/dopadala koordinacija sa kriminalcima, ne znaci da to nije tacno. Kako inace objasniti da se on "bavio" njome i kad je to bilo vrlo nepozeljno? ... pa cak i Beba nije hteo da govori sa njim zbog toga ...
mariopan mariopan 19:15 10.12.2007

Re: Čeda je moj drug.

sleepless
Virtuelni Vasilije
Željko Ivanović
Čeda je moj drug.


Dovoljno je samo pogledati sta sam Beba Popovic u svom svedocenju kaze o tome (str. 92 i 93) i recimo, da se "Cedi koordinacija sa kriminalcima dopala vise nego drugima" ... izmedju ostalog sto je, navodno "iz bezbednosnih razloga, stanovao kod Markovica u Srucinu", pa da i sam Beba nije govorio sa Cedom 4 meseca sve do mesec i po dana pred atentat na Djindjica zbog druzenja sa zemuncima(!!!) ... pa da se Ceda nije slagao sa Cumetom pa Beba morao da preuzme koordinaciju sa Cumetom... Hm, znaci iako se Cedi koordinacija svidjala, nije mogao da je obavlja sa kasnijim zasticenim svedokom a sa buducim ubicama je mogao ...




Srpski jezik Vasilije:
U citiranom delu na str. 92 i 93 kaze se da je JE CEDI KOORDINACIJA SA KRIMINALCIMA DOPALA VISE NEGO DRUGIMA a ne da SE DOPALA kako vi Vasilije ili izvrcete ili ste srpski zaboravili.

Gramatiku u ruke!

A meni neupucenoj nije jasno zasto je vlast uopste KOORDINIRALA KRIMINALCE I MAFIJASE , zar mi njih nismo izabrali da te iste HAPSE? Lepo su odradili tu kordinaciju pa sda da biramo CEDU DA TO OPET RADI posto mu se svidja?
sleepless sleepless 19:22 11.12.2007

Re: Čeda je moj drug.

evo kopiram tekst sa strane 92, dragi Vasilije mucni ti glavom pre nego sto pocnes da podmeces:

"Ali znao sam da Čeda ima ulogu neke vrste koordinatora. Sticajem okolnosti je to njemu, da tako kažem, dopalo intenzivnije nego nama drugima iz dva razloga."

http://static.scribd.com/docs/hlpi37ydgyqgr.pdf
sleepless sleepless 19:23 11.12.2007

Re: Čeda je moj drug.

Zato sto bi nas mafijasi i comp. pobili na ulicama 5. oktobra
sleepless sleepless 19:24 11.12.2007

Re: Čeda je moj drug.

Virtuelni Vasilije

E sad sto tamo ne pise da se Cedi svidjala/dopadala koordinacija sa kriminalcima, ne znaci da to nije tacno.

Vi ste covece ipak vrlo vrlo neozbiljni
Joe Black Joe Black 15:20 09.12.2007

Politicko-medijski partneri

Nisam mogao da odolim danasnjem Medojevicevom intervjuu u Vijestima. Ljudi, ja ne znam ko te ljude savjetuje, i da li neko za to prima pare, ali znam da su sve pare bacene u vjetar, ili su ovi totalno pogubljeni. Takodje nadam se da svi znamo da je Pokret za promjene glasao u crnogorskom parlamentu za usvajanje novog ustava i svi znamo da je za novi ustav bila potrebna 2/3 vecina. U protivnom isao bi referendum. Po meni to je prvi veliki politicki potez koji je PZP donio, sve ostalo je mlacenje prazne slame i sminka. Naravno, dnevno se u Vijestima pojavljuju na minimum 3-5 mjesta sa stavovima o raznim stvarima, kako bi se stekao utisak o njihovom radu, ozbiljnosti itd. Mislim da sam na prethodnim blogovima istog autora uspio da dokazem da su Vijesti jako cesto sklone lazima. Podsjecam da mi autor bloga na to nikad nije odgovorio.

Tako je danas Medojevic dao intervju Vijestima i u njemu rekao sljedece, citiram: "PzP će pred Savjetom Evrope i Venecijanskom komisijom hitno inicirati priču o promjeni Ustava jer smo upozorili da će model pravosuđa za koji se zalagao gospodin Krivokapić upravo dovesti do cementiranja postojećeg stanja."

Teska budalastina i u politickom i medijskom i svakom mogucem smislu. Ako im se nije svidjao ustav nisu trebali glasati za njega. Mene zanima kako ljudi iz Srbije gledaju na ovakve politicke vratolomije?!

Autoru bloga takodje nikada nije smetala Djindjiceva relacija sa Djukanovicem, Cedina mu smeta. Takodje mu nije smetala javna podrska Marovicu od strane Borisa Tadica na budvanskim izborima. Takodje mu nikada nije smetala ni jedna jedina podrska koju je Djukanovic imao od strane svih lidera DOS-a koji su se kao na traci smjenjivali po svim CG televizijama i stampi. Upravo u ovome vidim sustinu Zeljkovog danasnjeg bloga i glavnu poruku koja ima politicku tezinu, a koja glasi: LDP je moja stranka. Dakle, da sam građanin Srbije, s pravom glasa, i da izlazim na izbore – glasao bih LDP. Da sam u istoj pozciji, kao što nijesam, i na predsjedničkim izborima - glasao bih, opet, kandidata LDP-a. Ko god bio. Pa i Čedu. Ili, posebno Čedu. U ovom stavu se krije sustina politickog stava Zeljka Ivanovica, po mom skromnom sudu. Cedomir Jovonovic je totalno nebitan, i nisam ga ja izabrao kao primjer, izabrao ga je Ivanovic.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:32 09.12.2007

Re: Politicko-medijski partneri

Teska budalastina i u politickom i medijskom i svakom mogucem smislu. Ako im se nije svidjao ustav nisu trebali glasati za njega. Mene zanima kako ljudi iz Srbije gledaju na ovakve politicke vratolomije?!


medojević, stara kajla. i svugde gde ima love, tu je prvi. ne brigam ja za njega.

Bonner D Bonner D 18:45 09.12.2007

Re: Politicko-medijski partneri

Joe Black

Nisam mogao da odolim danasnjem Medojevicevom intervjuu u Vijestima. Ljudi, ja ne znam ko te ljude savjetuje, i da li neko za to prima pare, ali znam da su sve pare bacene u vjetar, ili su ovi totalno pogubljeni. Takodje nadam se da svi znamo da je Pokret za promjene glasao u crnogorskom parlamentu za usvajanje novog ustava i svi znamo da je za novi ustav bila potrebna 2/3 vecina. U protivnom isao bi referendum. ...


I šta Vam je onda čudno što je Čeda "napao" Medojevića i za njega rekao da će on da bude "kandidat Beograda". Pa u Crnoj Gori živi oko 32% ljudi od kojih bi nemali broj glasao za nekog kandidata samo i upravo zbog činjenice da je on "kandidat Beograda". A onda u parlamentu Crne Gore mnogo manje onih koji nisu hteli da glasaju za novi crnogorski Ustav. Sa tim u vezi je i ovaj "andjeoski" post ovde, ti meni, ja tebi, vodu na vodenicu, nema šanse da presuši, neka kap će da kane u svakom slučaju, ako ne poteče makar potočić.

Xenon Xenon 15:27 09.12.2007

...

Dragi Xenon,
najbolja vlast je promjenljiva vlast. Ne treba sve svoditi na lične performanse lidera, iako nije nevažno. Ali, kada se svake 4 godine bude mijenjala vlast onda će se mijenjati i lideri, dolaziće bolji i odgovorniji.


Slažem se da vlast treba biti promenljiva, ali ni u tu promenu ne treba ulaziti suludo ako su altrenative još gore, sve dok demokratski proces (sloboda izbora) nije narušena (a u CG nije). Ovo što ste napisali sam čuo hiljadu puta od mnogih ljudi iz CG rezigniranih Milovom vladavinom, ali ostaje upražnjen odgovor na pitanje: koji čovek i koja stranka umesto Mila i DPS-a?

Neko pomenu da Čedino i nije bilo da kritikuje vlast zemlje u kojoj je bio gost. Ne slažem se, kršenje ljudskih prava treba kritikovati gde god da se dešava i da sam ja kojim slučajem gledao taj intervju, i meni bi ostao gorak ukus u ustima. O Medojeviću ne znam mnogo, niti znam šta ga je kritikovao, znam da mu se u CG zamera da je mnogo u Beogradu, ali to je to.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:49 09.12.2007

molim neke odgovore

LIČNI STAV: MR SCI RANKO ĆETKOVIĆ, SEKRETAR HRVATSKO-CRNOGORSKOG MEĐUDRŽAVNOG SAVJETA

Ivanović dobio batine, ali i
“pretukao” crnogorsku javnost

Na stranu netrpeljivost gospodina Ivanovića prema gospodinu Đukanoviću koja je vidljiva iz svake njegove rečenice, zaprepašćujuća je neodgovornost Željka Ivanovića za javno izgovorenu riječ. Ivanović je novinar, direktor i suvlasnik dnevnika “Vijesti” i kao takav ima posebnu odgovornost u kreiranju javnog mnjenja u Crnoj Gori. Ivanović toj javnosti šalje niz groznih poruka koje, na žalost, imaju izuzetnu političku težinu, ali na njegovu nesreću nemaju valjanu argumentaciju



i dalje:

Krenemo li u analizu dosadašnjih poslovnih «poduhvata» Željka Ivanovića doći ćemo do vrlo zanimljivih podataka.
Željko Ivanović je direktor i suvlasnik dnevnika ”Vijesti” i štamparije. U procesu preuzimanja “Vijesti” od strane gospodina Ivanovića i gospodina Šćekića dogodilo se niz, blago rečeno, vrlo čudnih stvari. Tako su kod Privrednog suda u Podgorici zabilježene četiri preregistracije kojima je na volšeban način 33 odsto vlasništva “Vijesti” prešlo u ruke spomenute gospode. Kroz ove preregistracije na čudan način je većina novinara ostala bez suvlasništva, a mnogi od njih spominju falsifikovanje potpisa kojima se «navodno odriču vlasništva» u korist Ivanovića, Šćekića, Ljubiše Mitrovića i Miška Perovića. Bilo bi zgodno pitati one koji su se «odrekli» vlasništva u “Vijestima”, što misle o procesu «privatizacije» Vijesti i ulozi Ivanovića u toj «privatizaciji» (ili preciznije prihvatizaciji). Među tim ljudima niz je vrlo uglednih crnogorskih novinara. Nakon vrlo čudne privatizacije “Vijesti” (zamislite Ivanović stalno ponavlja kako vlast hvata sa rukama u vreći ), Ivanović za pet miliona eura prodaje 50 odsto udjela NjAZ-u. I tu dolazimo do prvih pet miliona potencijalnih razloga za brutalan napad na Ivanovića.


ceo tekst

[url=http://www.pobjeda.co.yu/arhiva.phtml?akcija=vijest&id=125532][/url]

e sad, ako je ovo tačno, pitam s kog mesta nama autor ovog bloga nudi svoju analizu čedomira jovanovića
napominjnem da je ovo vrlo svež tekst. od septembra ove godine.
skoro sam se rasplakala nad sudbinom autora i nekretninicom oko kraljeva, jel tako beše?
Željko Ivanović Željko Ivanović 16:04 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Već je odgovoreno sjutradan u Vijestima. Tekst u Pobjedi je pisan po uzoru na najbolje dane Ekspres Politike.
Vi to znate ali sakriveni iza pseudonima odrađujete posao za stvarnog autora teksta koji citirate a to je naša Udba. Ali, šta ćete kad vam je Udba sudba. Već sam pisoa o tome u prošlom blogu - kako je Ćuruvija ubijen iz finansijskih razloga, kako je Stambolić odšetao u šumicu, kako je Vuk prebrzo vozio. Sve je to pisala Miloševićeva propaganda. Po istom modelu sada to radi Đukanovićeva "Pobjeda" and Co. Ali, vrijeme će i to razjasniti pa će se saznati jednog dana ko je stvarni autor tih paskvila. Vi to već znate. Kao i ja.

p.s. samo jedan mali detaljčić - da bih vam umanjio duševne boli samo da vas upoznam sa činjenicom (lako provjerljivom i u platnom prometu i u ugovorima i kod WAZa, da je umjesto pomenutih 5 miliona 2003., 50 odsto vlasništva WAZu prodato za 850.000 eura. Nije velika razlika! A i potpuno razumijem i vas i autora na kog se pozivate - kako bi se od 850 hiljada podijeljeno na 5 vlasnika Vijesti moglo napraviti 10 miliona na Djevičanskim ostrvima. Zato neka ostane 5 miliona. I pozdravite ćetkoviće, vidim da ste brojna porodica.
JJ Beba JJ Beba 16:14 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

" Dakle, nije kriv onaj ko je stvarno kriv već je kriv onaj za koga to Ivanović utvrdi ???? Inauguracija ovakve metode u politički život u 21. vijeku od strane vlasnika uticajne dnevne novine medijski je terorizam najgore vrste."
Došla gica na kolica
http://www.pobjeda.co.yu/arhiva.phtml?akcija=vijest&id=125532
Željko Ivanović Željko Ivanović 16:18 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Bebo,
nisam od tebe očekivao takav pad. Da policijske metode koristiš u nedostatku argumenata.
sentinel26 sentinel26 16:19 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Željko Ivanović
Već je odgovoreno sjutradan u Vijestima. Tekst u Pobjedi je pisan po uzoru na najbolje dane Ekspres Politike.
Vi to znate ali sakriveni iz pseudonima odrađujete posao za stvarnog autora teksta koji citirate a to je naša Udba. Ali, šta ćete kad vam je Udba sudba.
p.s. samo jedan mali detaljčić - umjesto pomenutih 5 miliona 2003., 50 odsto vlasništva WAZu je prodato za 850.000 eura. Nije velika razlika! A i potpuno razumijem i vas i autora na kog se pozivate - kako bi se od 850 hiljada podijeljeno na 5 vlasnika Vijesti moglo napraviti 10 miliona na Djevičanskim ostrvima. Zato neka ostane 5 miliona. I pozdravite ćetkoviće, vidim da ste brojna porodica.

Udba je sudba, ili
sudba je udba.
Šta li je ljepše od ovo dvoje?

Možda se Ćetković stvarno ne razumije u matematiku, on je pominjao vlasništvo novine, štamparije, televizije i fonda od 10 miliona na Devičanskim ostrvima.

Razlika je, kažu neka preduzeća čije su se akcije kotirale na berzi, tamo i namirena, tj. zaradjena.
Oni su nešto i objašnjavali tu matematiku a ja je ne bih ovdje citirao, mislim da je to zaista višak na ovom blogu ali vi ste ga prihvatili.

JJ Beba JJ Beba 16:19 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Bebo,
nisam od tebe očekivao takav pad.

Mi se poznajemo?
Samo sam sledila link. Piše u novinama
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:23 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Već je odgovoreno sjutradan u Vijestima.


pa uopšte ne sumnjam da je odgovoreno u vijestima.
tako nama odgovaraju i na pinku i na rahmetli bk.
ko god ima novine brani se u svojim (ili napada)

ne odrađujem ničiji posao. samo sam čitateljka.
jel sporan taj profesor?
jel on udbaš?
pitam, nemam pojma.

i lepo sam napisala "ako je ovo tačno"
odmah drvlje i kamenje.

dal ništa nije tačno?
sve je zavera?
niste vlasnik 33 posto vijesti?
samo pitam.
ne čitam vijesti od kada su postale ko ekspres politika.
ne čitam ni pobjedu al držim da profesor ćetković nema gde da objavi.
naime, ja sam ovo čula od prijatelja iz zagreba.
dragan7557 dragan7557 16:25 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

e sad, ako je ovo tačno, pitam s kog mesta nama autor ovog bloga nudi svoju analizu čedomira jovanovića
napominjnem da je ovo vrlo svež tekst. od septembra ove godine.


[b]ODGOVOR
Sa mesta budućeg investitora stranog kapitala u Srbiju kojima Dinkić PLAĆA da investiraju.
Željko Ivanović Željko Ivanović 16:26 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Bebo,
u istim novinama je 92. pisalo da u Štrpcima nijesu oteti Bošnjaci već crnci, 93. da Sarajevo granatiraju mudžahedini, 95. da je Holbruk impresioniran Miloševićevim nastupom u Dejtonu...itd, itd.. Bilo bi za tebe poražavajuće valjda da se pozivaš na Presse i kažeš tačno je da je Čeda oteo Miškovića! Eto pišu novine.
Bebo to je poražavajuće za tvoj intelekt. I stranka koju preferiraš bi se postidjela toga.
JJ Beba JJ Beba 16:27 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

"Medijski tajkuni se inače u Crnoj Gori pokušavaju predstaviti kao tihi, smjerni i samozatajni ljudi koji jedva vežu kraj s krajem kako bi u svojim reketaškim medijskim rabotama bili što uvjerljiviji, a da pri tom svojim skrivenim bogatstvom ne iritiraju javnost kojoj se obraćaju.
Sada već izuzetno tajkuniziran Ivanović, zloupotrebom NVO sektora, pokušava preuzeti Javni servis TVCG što mu na svu sreću ne uspijeva. Nije to obeshrabrilo Ivanovića koji, uz političko mentorstvo PzP Nebojše Medojevića, zajedno sa Šćekićem i Miškom Perovićem pokreće svoju televiziju. Dobrim poznavaocima tehnologije TV produkcije poznato je da se radi o izuzetno skupom projektu koji sebi mogu priuštiti osim države samo najbogatiji pojedinci i moćne interesne grupe."
Mr Ranko Ćetković. 7.09.2007
Pobjeda
JJ Beba JJ Beba 16:32 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Vi to znate ali sakriveni iza pseudonima odrađujete posao za stvarnog autora teksta koji citirate a to je naša Udba

Exitus UDBA
hahhahahahahhahahahhaha
kul
Joe Black Joe Black 16:37 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

p.s. samo jedan mali detaljčić - da bih vam umanjio duševne boli samo da vas upoznam sa činjenicom (lako provjerljivom i u platnom prometu i u ugovorima i kod WAZa, da je umjesto pomenutih 5 miliona 2003., 50 odsto vlasništva WAZu prodato za 850.000 eura. Nije velika razlika! A i potpuno razumijem i vas i autora na kog se pozivate - kako bi se od 850 hiljada podijeljeno na 5 vlasnika Vijesti moglo napraviti 10 miliona na Djevičanskim ostrvima. Zato neka ostane 5 miliona. I pozdravite ćetkoviće, vidim da ste brojna porodica.


Zanimljiv tekst :)

Izvor "Pobjede" kaže da bi se WAZ svog akcionarskog udjela odrekao uz nadoknadu od oko četiri miliona eura. Isti izvor potvrdio je da su razlozi odustajanja WAZ-a od učešća u vlasništvo i upravljanju podgoričkim "Vijestima" višestruki - od neslaganja sa uređivačkom politikom, do nezadovoljavajućih ekonomskih efekata. Mišljenja o ekonomskoj i novinarskoj etici u osnovi nam se razlikuju, stoji u pismu WAZ-a menadžmentu "Vijesti". Osim neprofesionalnog novinarskog ponašanja i "poreskih malverzacija" koje centrala u Esenu ne može da toleriše, kao razlog raskida poslovnih veza navode se i brojne druge nepravilnosti u radu "Vijesti".
Željko Ivanović Željko Ivanović 16:42 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

bebo,
ja sam shvatio da ste vi (vraćam vi jer, bili ste u pravu, očito vas nijesam pravilno preopoznao) glasač ili simpatizer LDP-a a ne čitalac Kurira i Pobjede.
Izvinite molim vas.
JJ Beba JJ Beba 16:45 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Bebo to je poražavajuće za tvoj intelekt

Smtaraš?

Ja ne preferiram nikog, samo čitam. Ti preferiraš
Željko Ivanović Željko Ivanović 16:47 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Joe moj stari pacijentu,
opet si promašio temu. Komentarišeš moju informaciju o tome kako je WAZ ušao u Vijesti sa onim kako je izašao iz Vijesti! Razlika je samo 4 godine. I 3 miliona. U svakom slučaju milo mi je, a vidim i tebi, da je poslije 4 godine WAZ nudio 5 puta veće novce da ostane u Vijestima. To govori i kako je novina vodjena s bilo kog aspekta. I zašto je WAZ kad je izgubio napisao ovakvo obrazloženje. Ostao si, kao i uvijek, dužan da preneseš i drugu stranu. Odgovor na ove tvrdnje WAZ-a. Ali, nema veze. Nije ti prvi put. Samo nemoj da patiš kao tvoj veliki vođa Milo. Zbog tih nepravilnosti. I neprofesionalnog novinasrkog ponašanja. Vrati se Joe Pobjedi. To je štivo za tebe. Po etičkim standardima prije svega.

JJ Beba JJ Beba 16:47 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Eto pišu novine.

Hoćeš da kažeš da ništa nije istina? Da gospodin Ćetković laže?
A sve što ti govoriš je istina?
Svi lažu, samo ti govoriš istinu?
zanimljivo
izvnredno
Željko Ivanović Željko Ivanović 16:51 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Naravno da laže, ali ne g. Ćetković jer on nije ni pisao tekst. On je samo pozajmio ime Bebo. Kao i 98., kada je isti autor osvanuo u istoj novini, potpisan ispod teksta sličen sadržine koji je, na isti način, linčovao jednog opozicionog lidera.

Naravno da govorim istinu bebo ali to ne znači da sam u pol. analizama u pravu. Samo iznosim svoj skromni sud. I zaista je izvanredno kako je to tebe pogodilo. Da si me odmah htio poslati na Goli otok. Demokratski izvanredno.
JJ Beba JJ Beba 16:57 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

I zaista je izvanredno kako je to tebe pogodilo. Da

mene ništa nije pogodilo. Mene u ovoj zemlji više ništa ne može da pogodi.
Goli otok? Neee, to je u drugoj državi.

Demokratija ? Šta je to? Ovo? Ma daj, nemoj da se šališ hahhahha
nestorijanac nestorijanac 17:14 09.12.2007

Stranka, stid i intelekt....

Bebo to je poražavajuće za tvoj intelekt. I stranka koju preferiraš bi se postidjela toga.


Hm, ali ako ta stranka ima toliko stida koliko Beba ima intelekta.... ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:37 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Željko Ivanović
Bebo,
u istim novinama je 92. pisalo da u Štrpcima nijesu oteti Bošnjaci već crnci, 93. da Sarajevo granatiraju mudžahedini, 95. da je Holbruk impresioniran Miloševićevim nastupom u Dejtonu...itd, itd.. Bilo bi za tebe poražavajuće valjda da se pozivaš na Presse i kažeš tačno je da je Čeda oteo Miškovića! Eto pišu novine.
Bebo to je poražavajuće za tvoj intelekt. I stranka koju preferiraš bi se postidjela toga.


ma ne pecamo se mi na to kakva je bila pobjeda. znamo to odlično.
kao i za sve ostale medije u cg i srbiji.
svaka čast monitoru, liberalu, vremenu, borbi (pa našoj borbi, pa danasu)
znam i imam u tri toma "rat za mir".
ne pričamo o tome. kad budu tema mediji 91.- 96. može.
sad pričamo o konkretnom tekstu koji je objavljen u pobjedi, jer iz objektivnih razloga nije
mogao da bude objavljen u vijstima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:41 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

Naravno da laže, ali ne g. Ćetković jer on nije ni pisao tekst.


nije pisao?
pa kako ja to ne znam kao udbašica.
baš sam amaterka.


Samo iznosim svoj skromni sud.


više nego skroman.
JJ Beba JJ Beba 18:41 09.12.2007

Re: molim neke odgovore

bebo,
ja sam shvatio da ste vi (vraćam vi jer, bili ste u pravu, očito vas nijesam pravilno preopoznao) glasač ili simpatizer LDP-a a ne čitalac Kurira i Pobjede.
Izvinite molim vas.

Ništa od toga. samo svoja glava.
ja na ti. Mi smo svi ovde blogeri.
nestorijanac nestorijanac 20:06 09.12.2007

Re: Stranka, stid i intelekt....

Jel to pretnja ili obećanje?

Eh, ti problemi sa intelektom...., pa obecanje, naravno !
JJ Beba JJ Beba 20:09 09.12.2007

Re: Stranka, stid i intelekt....

Eh, ti problemi sa intelektom!

pa znam da imaš problema, zato te i pitam
mudri mudri 15:49 09.12.2007

Način političarenja

Opasno mi postaje zanimljivo na koji način LDP uopšte propagira svoje stavove. Uopšte nemam problem ni sa jednom stavkom programa LDP-a, ali ono što me potpuno odbija od te stranke je način prezentacije istih. To je fora iz doba Miloševića ... postaviš nekoga kao apsolutno zlo i onda budeš protiv njega. Onda i svi neprijatelji tvog neprijatelja budu tvoji prijatelji. Onda i gde god odeš, s kim god da govoriš predstavljaš ovog koga si ustoličio kao najveće zlo, a zemlju iz koje si kao baštu zla jer šta će biti kad njom upravlja lično ON. Tako tvoja (moja) zemlja bude zemlja maloumnih, zlih, tiranije, diktature, laži, prevara... a ti i tvoja skupina lepih i pametnih kao suncem obasjani borci protiv tame. Rezultat toga mi je strahovito sumnjiv. Uvek će se naci Njegov neprijatelj da da podršku za tvoje ovakve stavove, ali ne razumem zašto taj (Milo, Tači, ... bilo ko) apriori mora da bude proglašen za Crvenkapu. Ne razumem cilj, jednom rečju.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:56 09.12.2007

Re: Način političarenja

mudri reče:
Ne razumem cilj, jednom rečju.

Cilj će Vam objasniti naš stari znanac vezir Iznogud:
sentinel26 sentinel26 16:00 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

Rezultat toga mi je strahovito sumnjiv. Uvek će se naci Njegov neprijatelj da da podršku za tvoje ovakve stavove, ali ne razumem zašto taj (Milo, Tači, ... bilo ko) apriori mora da bude proglašen za Crvenkapu.

Mudre odgovore na mudra pitanja mudrog čovjeka daće mudri Hašim Tači kada se mudro kandiduje za mudrog predsjednika mudre 100% Srbije poslije mudrog povratka "svete srpske zemlje" pod okrilje mudre majčice Srbije.

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:04 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

sentinel26 kaže:
Mudre odgovore na mudra pitanja mudrog čovjeka daće mudri Hašim Tači kada se mudro kandiduje za mudrog predsjednika mudre 100% Srbije poslije mudrog povratka "svete srpske zemlje" pod okrilje mudre majčice Srbije.

A odgovor će glasiti: "kako možete da me proglasite za crvenkapicu kad mi je kapica bela?"
mariopan mariopan 16:11 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

Mudri Sentinel , veoma cenim vese stavove , i mogu reci da ne bih imala nista protiv da mi i Hasim Taci bude predsednik Srbije samo kada mu ruke ne bi bile krvave do lakata. Svakome ko bi ovu zemlju mogao i hteo da uredi tako da ona bude udobna za zivot LJUDI , svih ljudi u njoj, ja bih dala svoj glas.

Osvedocenim demagozima i lazovima ne mogu...vec su nas puno puta zedne preveli preko vode , sta mi garantuje da nece i sada? Nemamo vremena da izvodimo na popravni ispit neke koji su bili "nezreli" .." naivni".." prljavih ruku jer su cistili djubre" ako su takvi onda su trebali da sede kod kuce dok ne sazru i dok ne shvate da politika nije zvecka kojom ce da se igraju dok je ne razbucaju. Razbili su je o nasu glavu i sva je prilika da hoce opet.

Ono "mudri" kojim Vam se obracam nije ironicno vec zista kompliment , ako Vam nije problem da kompliment primite od nekoga ko drugacije misli. Pozdarv.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 16:19 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

Hrvatska je inače na vrlo mudar (i jednostavan) način rešila problem "svojih" Tačija i Albanaca- proterala ih je, uz sve amin vaskolike na nepravdu osetljive famozne MZ (međunarodne, ne mjesne)
Ozloglašenom Ljudožderu Miloševiću, uz sve hladnjače, aparthejd, biološka oružja, rakete isl nije pošlo za rukom da izvede nešto tako.
dragan7557 dragan7557 16:34 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

sta mi garantuje da nece i sada?


VAŠA VERA U NJIHOVU DEMOKRATIJU.
doktorka doktorka 17:03 09.12.2007

Zeljko, ja sam skoro ubedjena da

te je potpisivanje peticije za formiranje Anketnog odbora koji bi ispitao poslovanje kompanije "Delta" ,jako pogodilo, pa si imao potrebu da se oglasih . Nego ,da te obavestim da je Liberalno demokratska partija prikupila za samo 24 sata, oko 30.000 potpisa građana.
Željko Ivanović Željko Ivanović 17:09 09.12.2007

Re: Zeljko, ja sam skoro ubedjena da

Draga Doktorka,
na žalost ne stižem da pratim toliko pol. situaciju u Srbiji pa nijesam ni upoznat sa pomenutom akcijom. Ali i bez toga ja je podržavam. Na žalost opet ne mogu da stavim svoj potpis na tu peticiju jer nemam l.k. u Srbiji, da imam učinio bih to odmah.. Valjda ne sumnjate u to jer, Čeda je moj drug a ne Miško!
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:15 09.12.2007

Re: Zeljko, ja sam skoro ubedjena da

Čeda je moj drug a ne Miško!


da pitamo čedu, a?
sentinel26 sentinel26 17:40 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

mariopan
Mudri Sentinel , veoma cenim vese stavove , i mogu reci da ne bih imala nista protiv da mi i Hasim Taci bude predsednik Srbije samo kada mu ruke ne bi bile krvave do lakata. Svakome ko bi ovu zemlju mogao i hteo da uredi tako da ona bude udobna za zivot LJUDI , svih ljudi u njoj, ja bih dala svoj glas.
................................
Ono "mudri" kojim Vam se obracam nije ironicno vec zista kompliment , ako Vam nije problem da kompliment primite od nekoga ko drugacije misli. Pozdarv.

Baš vam hvala za visoku cijenu.

Ne bih ni ja glasao za Tačija, no hipotetički rečeno, ne daj bože, da se to desi on bi u prvom krugu nakupio 1,5 milion glasova a u drugom bi se T. Nikolić i Velja ILić morali udružiti da pokušaju da ga pobijede.
U toj varijanti meni bi bilo potpuno svejedno ko bi pobijedio, pa ne bih ni glasao.

Moj odgovor je bio upućen onima koji pokušavaju da u istu korpu strpaju Mila i Tačija. Možda je vama to prihvatljivo i odgovara, meni ne, bez imalo želje da to obrazlažem.

Jedno pitanje za vas (nije mudro, ne bojte se). Zašto vi želite da odjednom ("jednim udarcem" zalijepite istovremeno šamar; Milu, Tačiju i Čedi ?

pidola pidola 18:28 09.12.2007

Re: Zeljko, ja sam skoro ubedjena da


Draga Doktorka,
na žalost ne stižem da pratim toliko pol. situaciju u Srbiji pa nijesam ni upoznat sa pomenutom akcijom. Ali i bez toga ja je podržavam. Na žalost opet ne mogu da stavim svoj potpis na tu peticiju jer nemam l.k. u Srbiji, da imam učinio bih to odmah.. Valjda ne sumnjate u to jer, Čeda je moj drug a ne Miško!

kako onda mozes da se mesas u kako sam rece unutrasnje stvari srbije,a ne stizes da pratis i nisi upoznat,a sud donosis?
ali da,ceda je tvoj drug.
mariopan mariopan 20:44 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

Milo me ne zanima ni malo , njime treba da se bave gradjani Crne Gore.

Ceda me brine jer zeli ponovo da nas usreci a jos se oporavlajmo od "demokratije " na Cedin nacin.

Hasim Taci treba da je u Hagu ili u zatvoru.

Ne mesam ih ja pomesao ih je vlasnik bloga , smuckao pa prosuo. Zasto on sve te ljude zajedno pominje? Valjda on vidi zasto ja se ne osvrcem na sve njih , samo brinem da nas Ceda ponovo ne usreci.
jananderson jananderson 21:01 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

Ceda me brine jer zeli ponovo da nas usreci a jos se oporavlajmo od "demokratije " na Cedin nacin.

E kad bi ovo smo nekako obrazlozila, pa da vidim da li ti mozak sluzi za misljenje ili samo da te boli glava.
dragan7557 dragan7557 22:34 09.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

mariopan
Milo me ne zanima ni malo , njime treba da se bave gradjani Crne Gore.

Ceda me brine jer zeli ponovo da nas usreci a jos se oporavlajmo od "demokratije " na Cedin nacin.

Hasim Taci treba da je u Hagu ili u zatvoru.

Ne mesam ih ja pomesao ih je vlasnik bloga , smuckao pa prosuo. Zasto on sve te ljude zajedno pominje? Valjda on vidi zasto ja se ne osvrcem na sve njih , samo brinem da nas Ceda ponovo ne usreci.


Na redu liberalizam na Čedin način.
mariopan mariopan 14:59 10.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

jananderson
Ceda me brine jer zeli ponovo da nas usreci a jos se oporavlajmo od "demokratije " na Cedin nacin.

E kad bi ovo smo nekako obrazlozila, pa da vidim da li ti mozak sluzi za misljenje ili samo da te boli glava.

Zar treba da obrazlazem? Pa dugacko bi bilo , meni je dosta sto sam zivela u vreme kada je Ceda bio na vlasti. Ne poniovilo se.

Da se razumemo , ja se istim nacinom obracunavam i sa ovima koji nas sada usrecuju svojim polickim angazovanjem. Tu se svaka susa proglasila za politicara , tu nema politike ni politicara , tu je samo sopstvena dobit u pitanju , ko jedno interesno povezano drustvo , i kada je Ceda BIO , bio je isti takav.

mariopan mariopan 16:01 10.12.2007

Re: Mudar "Način političarenja"

Ne verujem ja u demokratiju uopste , bar ne verujem da je domokratija bilo sta sto smo mi na ovim prostorima mogli da vidimo.

Veruejm da je DEMOKRATIJA data narodu , kao zvecka sto se daje detetu da zacuti , dok se odrasli bave svojim ozbiljnom i profitabilnim poslovima. Dok se narod do besvesti bavi tom svojom zveckom i dok zbog nje vade oci jedni drugima dotle ista ekipa puni dzepove. Pod "ista ekipa" podrazumevam svetske mocnike i bogatase , koji zaista upravljaju planetom. Ovi nasi su mala deca za njih ali nam , sve po istom scenariju , dok se mi bavimo "demokratijom" zavlace ruke u vec prazne dzepove. Do sada , nista drugo od demokratije mi nismo videli , na zalost.
pidola pidola 17:38 09.12.2007

...


Opet se miješam u vaše unutrašnje stvari...

Kao u najbolje režiranim intervjuaima RTS-a ili sklopljenim naslovnicama “Kurira”, Čeda je ovdje na sličan način i sličnim metodama “odradio” potencijalnog predsjedničkog kandidata Medojevića ocjenjujući ga kao pošast za Crnu Goru! On će, tvrdi Čeda, biti kandidat Beograda! ...
Kako sam se tu prepoznao rekoh da odgovorim Čedi...

zasto se mesate?
mislite da se mesate?
ili kako i sami rekoste na kraju,vas zakljucak,da to i nije poenta cele price (onoliki tekst,a bez poente).
nego?
medojevic i djukanovic?neko vise,neko manje.

sta smeta,sto nije bilo velicanje medojevica?
kazete "rekoh da odgovorim Čedi",gde ovde?

gde je link,gde je neki tekst,ili treba da verujemo na rec nekom novinaru,koji je tako profesionalno odradio,izneo samo svoje misljenje?
za ovo novinar,ja se izvinjavam ako sam pogresio,video u komentarima.
posto je profil prazan,a za nekoga ko pise blog,ostavlja teme,osnovna kultura je da ostavi i neke podatke,no nije vazno,to je samo vaspitanje.

ja od ovih slinih "moj drug",nisam shvatio,jel ceda vas drug?
jel moze samo jos jednom,pa da zaokruzimo na 30?
evo i ja se izvinjavam sto se mesam u vase stvari,a jel vi sa drugovima razgovarate preko bloga,javnih tekstova,to neki novi vid drugarastva?
doktorka doktorka 17:53 09.12.2007

da li ste primetili,

otkada je ceda prozvao miskovica , odmah je postao balvan u oku mnogim nasim "dusebriznicima ". no, za samo 24 casa, 30 000 gradjana je potpisalo peticiju za formiranje anketnog odbora koji bi ispitao poslovanje kompanije "delta. drugim recima , ni ovaj talas hajke na cedu, nece ga potopiti . naprotiv .
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:00 09.12.2007

svako ima svog Miškovića...


...kojem viri iz malog džepa. Nekome je matična kuća "Delta" a drugome "Krmivo produkt". Za gospodina sa fotke znam samo to da je barem 1put mesečno ceo NBG smrdeo na leševe marinirane u kanalizaciji, a sve kao posledica redovnog održavanja higijene na postrojenjima "Krmiva" (pretpostavljam izbacivanje pokvarenih jaja, kokopijih leševa i izmeta u obližnji jarak)
doktorka doktorka 18:22 09.12.2007

Re: svako ima svog Miškovića...

Trinidad Tobagović
...kojem viri iz malog džepa. Nekome je matična kuća "Delta" a drugome "Krmivo produkt". Za gospodina sa fotke znam samo to da je barem 1put mesečno ceo NBG smrdeo na leševe marinirane u kanalizaciji, a sve kao posledica redovnog održavanja higijene na postrojenjima "Krmiva" (pretpostavljam izbacivanje pokvarenih jaja, kokopijih leševa i izmeta u obližnji jarak)


i vi ste se sa tim pomirili? nego , da li vam smeta ova nesaradnja sa hagom , pa zloupotreba 'kosova" zarad odrzanja na vlasti , rasisticki ispadi , napadi na novinare i td ? da nije i za to odgovoran cedomir jovanovic?
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:30 09.12.2007

Re: da li ste primetili,

Doktorka,
ne sumnjam ili znam da se na Čedu hajka ali nadam se da ovaj moj tekst nijeste doživjeli kao dio toga.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 18:40 09.12.2007

?

doktorka pita:
nego , da li vam smeta ova nesaradnja sa hagom , pa zloupotreba 'kosova" zarad odrzanja na vlasti , rasisticki ispadi , napadi na novinare i td ? da nije i za to odgovoran cedomir jovanovic?

Zaista ne vidim kakve veze imaju sva ta pitanja sa sponzorisanjem Č.J. od strane pomenutog gospodina i njegove firme. Ja sam tvrdio da svaki političar ima svog Miškovića koji ga drži u malom džepu. Isto tako tvrdim- da je Č.J. kojim slučajem na vlasti, teško biste napravili razliku između njega i onoga što je Koštunica danas. Vlast je najjača droga. Dokazano je da vremenom čak i ljubav roditelja prema detetu slabi, ali vlastodržca prema vlasti naprotiv samo jača. A populizam je najbolje sredstvo za očuvanje vlasti.
Kad ste već pomenuli nesaradnju sa Hagom, da li ste pročitali jučerašnju izjavu Florens Artman? Pa ko je onda tu lud- Srbija dobija packe jer, kao, ne sarađuje a ti isti koji joj packe lupaju imaju dil sa optuženicima i opstruiraju njihovo hapšenje? Verovatno je i Florens Artman na platnom spisku BIA ili "crne ruke"?
Krivo mi je što ne možemo da se teleportujemo u neki paralelni univerzum, u kojem je Č.J. premijer a V.K. opozicija. Kladio bih se u desnu ruku da bi u tom paralelnom univerzumu slogan LDP-a bio "Kosovo je Srbija".
I nije mi jasno sa čim sam se to ja pomirio- sa pomenutim smradom? Pretpostavljam da je trebalo samo da odem do Surčina i uljudno zamolim g Markovića da malo manje smrdi?
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:49 09.12.2007

Re: ...

Čeda je moj drug. Shvatili ste bukvalno. Radi se o metafori.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:25 09.12.2007

Re: ...

Željko Ivanović
Čeda je moj drug. Shvatili ste bukvalno. Radi se o metafori.


dobro je.
već sam se uplašila da ne bira društvo.
Željko Ivanović Željko Ivanović 19:32 09.12.2007

Re: ...

Pa šta onda radi s Milom!?
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:46 09.12.2007

Re: ...

Željko Ivanović
Pa šta onda radi s Milom!?



dakle, da neki novinar, još nezavisan, još suvlasnik novine i glavni u njoj, toliko fokusiran na jednog čoveka, pa to nikad nisam videla. tolika mržanja, zašto čoveče?
a da pri tom danas isti u pogledu od onoga što mu spočitavaš.
jer si takođe alav na pare. mesijski tajkun.
el ti uzor berluskoni?
il oćeš da kažeš da si nosio gajbice?
oklen lova ako nije od nasledstva?
mislim tolika?
oš da kažeš da si siroma'?

pusi mila.
da nije bilo njega nikad ne biste postali nezavisna država.
skino vam je s vrata srbiju.
maloli je za jedan život.


mariopan mariopan 15:09 10.12.2007

Re: da li ste primetili,

doktorka
otkada je ceda prozvao miskovica , odmah je postao balvan u oku mnogim nasim "dusebriznicima ". no, za samo 24 casa, 30 000 gradjana je potpisalo peticiju za formiranje anketnog odbora koji bi ispitao poslovanje kompanije "delta. drugim recima , ni ovaj talas hajke na cedu, nece ga potopiti . naprotiv .

Ja bih tu peticiju koju je Ceda predlozio za Miskovica odmah potpisala i celu bih porodicu naterala da potpise. Svaka mu cast !

Ali kada se vec bavimo tim poslom , da razmrsimo odakle nekome nesto , zasto se ISTA komisija ne bi pozabavila i drugima , zasto samo Misko? Zar mislite da je nas problem samo Misko i da je jedan , pa kada njega skinemo , tj raskrinkamo , sve ce biti u redu ? Zasto se ne ispita SVE. Da ocistimo zemlju od kala , djubreta , nepostenja i korupcije...hajde svi da se potpisemo , evo ja se pridruzujem od srca.

Pri tome ocekujem da se ista komisija pozabavi CEDINIM prihodima i rashodima , znamo koliko ima radnog staza , da se pretrese da li je mogao od plate da zivi tako raskosno i da ima sve sto ima, da vidimo cime se finansira njegova stranka , kao i sve druge , koliko kosta kampanja i ko je sve to platio ...da vidimo sve. Zasto samo neke da pretresamo , zato sto to kaze Ceda? Miskovic je bio to sto je bio i kada je Ceda bio potpredsednik Vlade i u vreme Sblje hapsili koga su hteli , kako su promasili Miska? Bio nevidljiv?
Bonner D Bonner D 16:17 10.12.2007

Re: da li ste primetili,

mariopan

...Pri tome ocekujem da se ista komisija pozabavi CEDINIM prihodima i rashodima , znamo koliko ima radnog staza , da se pretrese da li je mogao od plate da zivi tako raskosno i da ima sve sto ima, da vidimo cime se finansira njegova stranka , kao i sve druge , koliko kosta kampanja i ko je sve to platio ...da vidimo sve. Zasto samo neke da pretresamo , zato sto to kaze Ceda? Miskovic je bio to sto je bio i kada je Ceda bio potpredsednik Vlade i u vreme Sblje hapsili koga su hteli , kako su promasili Miska? Bio nevidljiv?


Mariopan, nemojte molim Vas o ovim pitanjima, u ovom odsudnom trenutku kad "izgore Peskovnik"! Mnogo je to za društvo iz Lidersko-Dogmatske. Nekima intelektualne sposobnosti i mogućnost logičkog rasudjivanja posustaju kad se dodje do ovakvih pitanja ili bolje rečeno do njihovog sopstvenog džepa!

Pozdrav
Domazet Domazet 18:25 09.12.2007

He, he Zeksi...

...iznenadio te ovoliki juris LDP jurisnika? Pa sto te to toliko cudi. To sto je Medojevic odjednom postao Mrak? Pa, prvo, nije odejednom. Jos je Beba vernima ukazao na Pravi Put, ima tome godinica i po. Moze biti da ti to tada nisi primetio? Kako to? Drugo, ko kaze da ce Medojevic da ostane Mrak? Dovoljno je da Vodja za Medojevica kaze 'I bi svetlost' i Vernici ce da zaborave da je ikada bio Mrak. Mada, kako stvari idu i kako se suzava interesni prostor ne bih se cudio da jednog dana i Djukanovic postane Mrak. Sto ce LDP-jugend da prihvati kao Sustu Istinu. Cudi me da ti kao anarho-urbani Montenegrin nemas vise sluha za dinamicnu LDP-mladez (da ti sad ne prevodim na nemacki). To ti je sve dinamicno, neoptereceno bilo kakvom inercijom. Uostalom, verujem da znas da je za inerciju potrebna masa. A ovi su ti jurisnici rastereceni bilo kakve mase, posebno one sive. Trebalo bi da ih bolje razumes. Ako nista drugo, vaspitavao si iste takve.

U medjuvremenu, lepo da cutis i da vidis da jos koji put dobijes batine. Da demokratsko srce Madam Hag dodje na mesto. Nece njoj neko njenoga Cedu...

E da, a da znas da ti verujem da bi ti glasao za Cedu. I posle ovog ovdasnjeg iskazivanja demokratskog potencijala LDP-jugenda. A znam i zasto. Dobrobit Srbije ti je na prvom mestu. Vazda...
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:37 09.12.2007

Re: He, he Zeksi...

O Domo, ko bi se ovome nadao. Ja i ti na istoj strani! U stvari nijesmo, samo ti pokazuješ demokratski kapacitet. Ne bih bio strog u kritici pristalica LDP kao ti, ali moram ti priznati da sam očekivao drugačije od najboljeg dijela Srbije. Što se batina tiče Domo ti si čitao šta su mi ovi moji montenegrini radili više od mjesec dana pa se preživjelo. Čak neki pokazuju znake kajanja. To je prava pobjeda. Evo i ovo da TI, makar na sekund, staneš na moju stranu i to je mala pobjeda. Hvala ti Domo. Za demokratski kapacitet na koji ukazuješ.
Domazet Domazet 18:49 09.12.2007

Zeksi, rode moj...

...ne znam da li pokazujem demokratski kapacitet ali se svakako zabavljam (mada, moram priznati, na pomalo perverzan nacin). Gledajuci kako tebe prozivaju za umlacivanje novinara. A i ti si, burazeru, vrlo skroman. Stvarno sam ocekivao da ces u svoje male pobede ubaciti i nacin razmisljanja koji si tako dugo promovisao.
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:52 09.12.2007

Re: Zeksi, rode moj...

Domo,
jedno je kad raspravljam s mojim montanjarcima pa mogu da im kažem šta hoću, i oni meni. Jer sve ostaje u familiji. Ovako, želim da uvažim domaćina, ipak sam ja gostujući bloger tako da ne bi bilo fino da se preko mjere miješam u unutrašnje stvari. Možda sam već pretjerao.
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:31 09.12.2007

Re: He, he Zeksi...

To sto je Medojevic odjednom postao Mrak? Pa, prvo, nije odejednom. Jos je Beba vernima ukazao na Pravi Put, ima tome godinica i po.


u vreme kad sam videla ko je medojević nisam ni čula da postoji beba popović
dakle, još dok se prostirao po pinku kod olivere kovačević pa tako redom. bio je ovde više nego tamo u cg.
foilrant, prevarant i ljubitelj love.
dugo i dobro pamtim.
Domazet Domazet 19:36 09.12.2007

Cuj, MOZDA preterao...

...ovakav nedostatak samokritike je zaprepascujuci. Covece, ti si Cedu nazvao Andjelom i tako devalvirao njegovu Bozansku prirodu. Mene cudi da je ko i citao bilo sta posle toga. Nego sada lepo na pokajanje. I na pljuvanje svega sto nije Drugo i Bolje. Srpsku vladu, Kosovo, srBe...A ne tu da se nevaspitano mesas u unutrasnje stvari. Mozda ti (za trenutak) i zaborave. Da oproste tesko, ovi su malo ljuci...
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 18:27 09.12.2007

Srbija i demokratija

U Srbiji niti postoje demokratske stranke niti postoje demokratske institucije. Svako shvata demokratiju onako kako mu odgovara. Kritika i rasprava ne postoje. Ako kritikujes lidera neke stranke, onda si najgori neprijatelj. Svako za svog lidera misli da je bezgresan.
Željko Ivanović Željko Ivanović 18:54 09.12.2007

Re: Srbija i demokratija

Ja sam mislio da to ipak kod vas Vaso ide naprijed, brže nego u CG. Ali, možda ste u pravu. Bez demokratskog nasljeđa i tradicije, tu smo gdje jesmo. Oba oka.
JJ Beba JJ Beba 19:25 09.12.2007

Re: Srbija i demokratija

Oba oka.


Željko Ivanović Željko Ivanović 19:35 09.12.2007

Re: Srbija i demokratija

S obzirom na današnji tvoj istup, možeš i ovo drugo da zatvoriš.
JJ Beba JJ Beba 19:38 09.12.2007

Re: Srbija i demokratija

S obzirom na današnji tvoj istup, možeš i ovo drugo da zatvoriš.

hhehe, znala sam da će ti se dopasti. Dovoljno je mačo...
Željko Ivanović Željko Ivanović 19:51 09.12.2007

Re: Srbija i demokratija

Pokazuješ znake kajanja jer sam bio u pravu smatrajući da ono nije bio tvoj stil i nivo. Kurirovski. Možda me na kraju prihvatiš za druga. Kad neće Čeda.
Domazet Domazet 19:52 09.12.2007

Vidis ti moj Zeksi...

JJ Beba
S obzirom na današnji tvoj istup, možeš i ovo drugo da zatvoriš.hhehe, znala sam da će ti se dopasti. Dovoljno je mačo...
...da JJ Baby nije anarhourbana LDPovka jos bi neko mogao da pomisli da se bavi nacionalnim profilisanjem...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 19:53 09.12.2007

Re:Srbija i demokratija

JJ:S obzirom na današnji tvoj istup, možeš i ovo drugo da zatvoriš.
hhehe, znala sam da će ti se dopasti. Dovoljno je mačo...

ZIokazuješ znake kajanja jer sam bio u pravu smatrajući da ono nije bio tvoj stil i nivo. Kurirovski. Možda me na kraju prihvatiš za druga. Kad neće Čeda.



Dopalo mu se:)
Am I right, or am I right?
JJ Beba JJ Beba 19:54 09.12.2007

Re: Srbija i demokratija

Pokazuješ znake kajanja jer sam bio u pravu smatrajući da ono nije bio tvoj stil i nivo. Kurirovski. Možda me na kraju prihvatiš za druga. Kad neće Čeda.

kakvo bre kajanje, Zbog čega? Šta ti znaš o tome?
pidola pidola 20:19 09.12.2007

Re: Srbija i demokratija

ovde je jedino tema za kurir.i stil i nivo.
mozda ne za naslovnu,ali vec za drugu,trecu,to sigurno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana