Zdravlje

prajd, očima lutajućeg reportera, direktno

AlexDunja RSS / 10.10.2010. u 10:07

gej.jpg&h=200&w=265&zc=1&q=90&t=1

 

nisam mogla da uklopim poslove tako 

da u ovo vreme budem u bg.

da jesam sigurno bih bila na prajdu.

 

alli:

poznata i duhovita blogerka edi-va je na licu mesta,

i spremna je da sa nama podeli atmosferu...

 

javljaće se na svakih desetak minuta ili tako...kad bude zanimljivo.

 

za prvo javljanje:

nekoliko blogera je tamo, jj, naravno, miletić,

jelena milić...i moja draga jelena pavlović

čeda jovanovič je dao izjavu novinarima...

edi procenjuje da ima oko petsto učesnika...

ozbiljnijih incidenata nije bilo,

alli nekolicina naoružanih kamenicama su vidjena.

policija radi svoj posao...tako da je mallo suzavca poletelo.

 

editovaću.

 



Komentari (317)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mlekac mlekac 14:13 10.10.2010

Re: Nemam tekst

mikimedic
Pa sta te boli uvo na sta se trosi lova AMERICKIH poreskih obveznika????
To oni kod kuce nek raspravljaju.


naravno da treba da nas boli uvo. jer posledice trosenja njihove love smo videli 1999. godine.


Miki, ne izvrci teze. Znas dobro o cemu pricam.
Ovog puta su trosili lovu da neko pravi zurku u SKC-u.
Za sta me, iskreno, boli uvo. Nek je pravi ko god hoce, ako pri tom ne namerava da mi razlupa grad oslobadjajuci Kosovo za patike...
AlexDunja AlexDunja 14:14 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Parada ponosa završena, huligani pljačkaju i razbijaju Beograd


neverovatno, sad slušam reportera,
skoro mu se suze čuju u glasu,
kaže da sme da se zakune da svi imaju manje od 18 godina...
pobogu, hoće li neko odgovarati
što instrumentalizuje tu decu
milos_mijatovic milos_mijatovic 14:21 10.10.2010

Re: Nemam tekst

AlexDunja
Parada ponosa završena, huligani pljačkaju i razbijaju Beograd neverovatno, sad slušam reportera,skoro mu se suze čuju u glasu,kaže da sme da se zakune da svi imaju manje od 18 godina...pobogu, hoće li neko odgovaratišto instrumentalizuje tu decu


Ја сам их видео у граду још око девет сати, како се спремају пијући оно пиво за које мораш понекад бити веома јак да би га попио.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:26 10.10.2010

Re: Nemam tekst

neverovatno, sad slušam reportera,
skoro mu se suze čuju u glasu,
kaže da sme da se zakune da svi imaju manje od 18 godina...
pobogu, hoće li neko odgovarati
što instrumentalizuje tu decu


Za boldovani deo je najprikladniji Ljaljicev komentar dat doduse potpunom drugim povodom: SRBIJA JE DOVOLJNO KAZNJENA!
mikimedic mikimedic 14:32 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Miki, ne izvrci teze. Znas dobro o cemu pricam.
Ovog puta su trosili lovu da neko pravi zurku u SKC-u.
Za sta me, iskreno, boli uvo. Nek je pravi ko god hoce, ako pri tom ne namerava da mi razlupa grad oslobadjajuci Kosovo za patike...


ali taj sto sad pravi zurku ti je vec razlupao grad... mnogo vise nego danas.
freehand freehand 14:43 10.10.2010

Re: Nemam tekst

ali taj sto sad pravi zurku ti je vec razlupao grad... mnogo vise nego danas.

Neka te, Miki, živ bio!
Bili Piton Bili Piton 14:45 10.10.2010

Re: Nemam tekst

filantrop


a ako su toliko gladni, sto plackaju sportsku opremu a ne hleb i jogurt?



bravo
niccolo niccolo 14:50 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Ne troši ona svoj novac. Ona troši novac SAD. Kao što ga je trošio Montgomeri (bez priznanica) onomad. Žao mi je što je dobar deo tog novca završio u džepovima....pogodi čijim.

To je onda verovatno interes SAD. Interes SAD može da bude istovetan našem interesu, ali i ne mora. Zato mi i nije jasno kakve to ima veze s blogom. Nije pitanje šta je interes SAD već šta je naš interes...
mikimedic mikimedic 14:54 10.10.2010

Re: Nemam tekst

freehand
Neka te, Miki, živ bio!


i tebe, forhendu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:20 10.10.2010

Re: Nemam tekst

a ako su toliko gladni, sto plackaju sportsku opremu a ne hleb i jogurt?

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:44 10.10.2010

Re: Nemam tekst

mlekac

KRALJMAJMUNA

niccoloAko neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši. Ok, hajde više da raspravimo tu stvar. Ambasador SAD se bori jedino i isključivo za interese SAD. I ni za šta drugo. Samo ne znam kakve to veze ima sa temom bloga.Pa šta radi na paradi? Zašto finansira paradu?Pa sta te boli uvo na sta se trosi lova AMERICKIH poreskih obveznika????To oni kod kuce nek raspravljaju.Mene vise zanima koliko ce NAS da kosta ona trola koju su manijaci pustili da stutnji nizbrdo na Slaviju... I zardinjere i izlozi i...

Dete, u svom haosu najmanji je problem razlupano staklo ili gurnuta trola ili razbijena žardinjera. To samo zamagljuje suštinu ove bačene koske u jadnu Srbiju. I u svim tzv. razvijenim i bogatim demokratijama se protesti često završavaju lumperajkama i krađama. Pa ništa. Ali ova zemlja je nestabilna, siromašna. Dobrim delom zbog svojih političara, zbog sopstvenih nerealnih i besmislenih vizija, ali i dobrim delom zbog velikih i moćnih stranih sila.
Da im je stvarno stalo (Dežeru, Vorvikovoj&Co) do elementarnih ljudskih prava u Srbiji organizovali bi i finansirali Paradu Prkosa u kojoj bi bilo desetine i stotine hiljada građana Srbije kojima su zaista oteta ili ugrožena osnovna ljudska prava. Ali u interesu im je da to NE ORGANIZUJU (a i teško je), zaista im je u interesu da destabilizuju Srbiju.
I ovoga puta su uspeli u tome.

A uvo me boli itekako - kad neko pravi pozorište u mojoj kući parama svojih poreskih obveznika. A i trolu bih stavio na njihov račun. Znali su u dolar kolika će biti šteta oko tzv. Parade ponosa
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:49 10.10.2010

Re: Nemam tekst

BebaOdLonchara
a ako su toliko gladni, sto plackaju sportsku opremu a ne hleb i jogurt?

Bebče, nemoj da si bukvalna. Sociologiju nisi učila? Svuda se to završava krađama i paljenjem. Ali to ne može da sakrije milione jadnika&jadnica&dece koji ne žive u krugu dvojke, ali mi i ne znamo kako žive ljudi u Babušnici, Surdulici, Boru, Tutinu,...i koji su u većini protiv Parade ponosa. Za razliku od njih ja sam i protiv nasilja.
niccolo niccolo 15:50 10.10.2010

Re: Nemam tekst

A uvo me boli itekako

Preporučujem odlazak kod otorinolaringologa.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:55 10.10.2010

Re: Nemam tekst

filantrop

KRALJMAJMUNA

freehandPS Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši.A navijači, popovi, Obrazi i ostali se stvarno bore za - šta? Demokratiju? Čast? Dostojanstvo? Naciju? Veru?I to kamenicama, štanglama i molotovljevim koktelima?E stavrno si Kralj.Ne znam za šta se bore ti koje si naveo. Zaista nisam siguran. Samo znam da se ambasador SAD bori tako što su osnovna ljudska prava širom sveta (npr. pravo na život) potpuno pogažena od strane njihove armije i njihovih političara. A onda gospođa sa "partnerima" iz EU dođe u ovu jadnu zemlju Srbiju i baci kosku pred par miliona ljudi koji nemaju šta da jedu, koji nemaju posao, koji ne mogu da ostvare elementarno pravo na lečenje. I tako. Stvarno sam Kralj, podaniče. a jelte majmune,jel hilari kriva i za pljacku po radnjama u centru beograda koja je u toku?Parada ponosa završena, huligani pljačkaju i razbijaju Beograd blic.rsa ako su toliko gladni, sto plackaju sportsku opremu a ne hleb i jogurt?

Ovo se zove biti bukvalan.
freehand freehand 16:10 10.10.2010

Re: Nemam tekst

a ako su toliko gladni, sto plackaju sportsku opremu a ne hleb i jogurt?

Kao pravi domaćini i Srbi, što nisu napali Narodnu radinost i popljačkali vunene džempere, opanke i jeleke?
JJ Beba JJ Beba 16:13 10.10.2010

Re: Nemam tekst

popovi,

kada je kolona prolazija pored Vaznesenske crkve u Kneza Mloša, u dvorištu iza kapije, stajali su popovi i mlatili krstovima ka nama.
u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli

AlexDunja AlexDunja 16:15 10.10.2010

Re: Nemam tekst

u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli

dilema hamletovska, alli
meni se čini....
freehand freehand 16:16 10.10.2010

Re: Nemam tekst

KRALJMAJMUNA
BebaOdLonchara
a ako su toliko gladni, sto plackaju sportsku opremu a ne hleb i jogurt?

Bebče, nemoj da si bukvalna. Sociologiju nisi učila? Svuda se to završava krađama i paljenjem. Ali to ne može da sakrije milione jadnika&jadnica&dece koji ne žive u krugu dvojke, ali mi i ne znamo kako žive ljudi u Babušnici, Surdulici, Boru, Tutinu,...i koji su u većini protiv Parade ponosa. Za razliku od njih ja sam i protiv nasilja.

Ti si učio sociologiju i znaš šta misle u Surdulici, Boru i Tutinu? Na osnvu nekog istraživanja lli čisto intuitivno?
Pa još "za razliku od njih" - ti si i protiv nasilja? Dočim su oni, jel, ZA nasilje?
Rekoh li ti da si Kralj?
Jesi, stvarno.
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:18 10.10.2010

Re: Nemam tekst

u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli


Ma to je verovatno bio samo uobičajeni instant egzorcizam:))
silver bullet silver bullet 16:20 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Svuda se to završava krađama i paljenjem. Ali to ne može da sakrije milione jadnika&jadnica&dece koji ne žive u krugu dvojke, ali mi i ne znamo kako žive ljudi u Babušnici, Surdulici, Boru, Tutinu,...i koji su u većini protiv Parade ponosa.


Beograd su, dakle, rusili Babusanci (?), Surdulicani, Borani, Tutinci...
JJ Beba JJ Beba 16:20 10.10.2010

Re: Nemam tekst

AlexDunja
u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli

dilema hamletovska, alli
meni se čini....

i meni....
mirelarado mirelarado 16:21 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Gospodja Klara
u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli


Ma to je verovatno bio samo uobičajeni instant egzorcizam:))


Анатему су бацили одавно.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:30 10.10.2010

Re: Nemam tekst

kada je kolona prolazija pored Vaznesenske crkve u Kneza Mloša, u dvorištu iza kapije, stajali su popovi i mlatili krstovima ka nama.


Stvarno ne shvatam te ljude. Zamisli da dan pre toga organizujes sastanak i onda se tu dogovorite, e sutra ovi kad naidju svak po jedan krst i drmaj njim levo desno, gore dole pa u krug. Zamisljam danas vec, aha, evo prosla liturgija, popadija obrisala i pripremila, onako porodicno lepo, one krstove i svaki bira vec po ukusu. U to eto i djavolje dece iza coska pa glavnokomadujuci zbori: na tri poceti s krstomlatjenijem!
freehand freehand 16:35 10.10.2010

Re: Nemam tekst

JJ Beba
popovi,

kada je kolona prolazija pored Vaznesenske crkve u Kneza Mloša, u dvorištu iza kapije, stajali su popovi i mlatili krstovima ka nama.
u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli


Ako su krstovi bili zašiljeni i ako su vikali "Anatema" - sigurno su blagosiljali.
JJ Beba JJ Beba 17:10 10.10.2010

Re: Nemam tekst

freehand
JJ Beba
popovi,

kada je kolona prolazija pored Vaznesenske crkve u Kneza Mloša, u dvorištu iza kapije, stajali su popovi i mlatili krstovima ka nama.
u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli


Ako su krstovi bili zašiljeni i ako su vikali "Anatema" - sigurno su blagosiljali.

e sad mi je lakše
docsumann docsumann 17:15 10.10.2010

Re: Nemam tekst

popovi i mlatili krstovima ka nama.
u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli


jesi li osjetila nešto? žmarce, energetska strujanja, čudnu toplnu ... bilo šta?
jesen92 jesen92 17:51 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Suvise je nezadovoljstva u ovoj sredini.
..hm...i ja sam nezadovoljna ali mi ne pada na pamet da lomim, rusim, kradem....
...ocigledno je da se radi o mladim osobama, dosta ih je maloletno, tako bar kazu reporteri sa lica mesta...prema tome, samo nezadovoljstvo ne moze da bude razlog rusilackog ponasanja...radi se o organizovanim grupama koje su uspele da uprkos onolikoj policiji, konjici, helikopterima urade ono sto su uradili...
freehand freehand 18:33 10.10.2010

Re: Nemam tekst

skoro mu se suze čuju u glasu,



Izvini, Dunja, bilo je jače od mene.
AlexDunja AlexDunja 18:36 10.10.2010

Re: Nemam tekst

Izvini, Dunja, biulo je jače od mene.

ma plakao čovek, stvarno
milos_mijatovic milos_mijatovic 18:59 10.10.2010

Re: Nemam tekst

JJ Beba
popovi,kada je kolona prolazija pored Vaznesenske crkve u Kneza Mloša, u dvorištu iza kapije, stajali su popovi i mlatili krstovima ka nama.u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli


Мени се чини да су покушавали да нас излече махањем тим крстовима. Написао сам негде раније да ми се учинило да сам препознао оног распопа што је лечио људе лопатама, он је био испред дворишта, у цивилу, окружен полицијом. И он је махао крстачом према нама, јербо се и даље осећа припадником СПЦ.
alselone alselone 19:01 10.10.2010

Re: Nemam tekst

milos_mijatovic

Ја сам их видео у граду још око девет сати, како се спремају пијући оно пиво за које мораш понекад бити веома јак да би га попио.


Di toga ima?
JJ Beba JJ Beba 19:11 10.10.2010

Re: Nemam tekst

milos_mijatovic
JJ Beba
popovi,kada je kolona prolazija pored Vaznesenske crkve u Kneza Mloša, u dvorištu iza kapije, stajali su popovi i mlatili krstovima ka nama.u dilemi sam da li su nas blagosiljali ili prokleli


Мени се чини да су покушавали да нас излече махањем тим крстовима. Написао сам негде раније да ми се учинило да сам препознао оног распопа што је лечио људе лопатама, он је био испред дворишта, у цивилу, окружен полицијом. И он је махао крстачом према нама, јербо се и даље осећа припадником СПЦ.

ne znam da li je juče taj raspop uzeo učešće u jučerašnjem monah prajdu koji je istom stazom organizovao isto neki raspop?
AlexDunja AlexDunja 19:14 10.10.2010

Re: Nemam tekst

ne znam da li je juče taj raspop uzeo učešće u jučerašnjem monah prajdu koji je istom stazom organizovao isto neki raspop?

dajte oboje malo više?
šta je to bilo juče?
JJ Beba JJ Beba 19:29 10.10.2010

Re: Nemam tekst

AlexDunja
ne znam da li je juče taj raspop uzeo učešće u jučerašnjem monah prajdu koji je istom stazom organizovao isto neki raspop?

dajte oboje malo više?
šta je to bilo juče?

pa juče je neki raspop organizovao litiju istom trasom kojom se danas kretao beogradski prajd, pa samo ga nazvali monah prajd


evo slike ovoh koji su danas mlatili krstevima isperd vaznesenske crkve
AlexDunja AlexDunja 19:31 10.10.2010

Re: Nemam tekst

pa juče je neki raspop organizovao litiju istom trasom kojom se danas kretao beogradski prajd, pa samo ga nazvali monah prajd

i niko ga nije ometao???

Goran Vučković Goran Vučković 19:44 10.10.2010

Re: Nemam tekst

evo slike ovoh koji su danas mlatili krstevima isperd vaznesenske crkve

Jel ono čuveni gej-frendli političar Žarko Gavrilović pored one monahinje između policajaca?
maca22 maca22 19:44 10.10.2010

Re: Nemam tekst

AlexDunja
pa juče je neki raspop organizovao litiju istom trasom kojom se danas kretao beogradski prajd, pa samo ga nazvali monah prajd

i niko ga nije ometao???


point
vishnja92 vishnja92 19:47 10.10.2010

Re: Nemam tekst


Jel ono čuveni gej-frendli političar Žarko Gavrilović

da
houp houp 21:43 10.10.2010

Re: Nemam tekst

dilema hamletovska, alli
meni se čini....


nema dileme,ljubi bližnjeg svog...


Bonner Bonner 08:24 11.10.2010

Re: Nemam tekst

KRALJMAJMUNA
Ne slažem se ni sa jednim komentarom. Skoro ni sa jednim.Organizacija i motivi tzv. Parade ponosa nemaju mnogo veze sa ljudskim pravima.
...
Eto tako vam je to, deco.PS Ako neko misli da se ambasador SAD bori iskreno za ljudska prava ne znam kako da mu objasnim da strašno greši.


Pa sto ne navalis sa Bin Ladenom i slicnima protiv?!

Ljudska prava ili bolje covekoljublje nema veze ni sa USA, ni sa ambasadorima, ni sa tvojim zivcima, ni sa paradama.

To je nesto sto je u osnovi ovoga naroda, u njegovim temeljnim postulatima u sustini njegovog bica ali vidim da je to potpuno zaboravljeno, potpuno odbaceno, da je patoloska mrznja preplavila sve i to ona najgora, jer se ne moze biti veci siledzija i parija od najveceg svetskog siledzije i parije, to je taj glavni problem svih srpskih dzibera i buzdovana.


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:30 10.10.2010

HITLER IS DED.

WE SHLL OVERCOME, WE SHALL OVER COME SOME DAY!!!!!!!!!!!!!
AD!!!!!!!
AlexDunja AlexDunja 14:54 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

WE SHLL OVERCOME, WE SHALL OVER COME SOME DAY!!!!!!!!!!!!!


sada sam čula izjavu 4 zida djilasa...

opet menja teze, kaže da ubuduće treba
da se gradjani uzdržavaju od manifestacija
koje izazivaju ekstremiste da divljaju po gradu,
jer su štete velike...


on je bre teška hulja,
znala sam da će nekom to pasti na pamet,
ali on još dok nije gotovo
proziva organizatore prajda da su izazvali ove maloumnike
Goran Vučković Goran Vučković 14:58 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.


opet menja teze, kaže da ubuduće treba
da se gradjani uzdržavaju od manifestacija
koje izazivaju ekstremiste da divljaju po gradu,
jer su štete velike...

Nemoj neko da mu je popreko pogledao ekstremiste, inače će imati posla sa njim
vishnja92 vishnja92 15:02 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

on je bre teška hulja

potvrdjeno vise puta, i ko zna kada ce Beograd sanirati svu stetu i sprati svu sramotu koju je napravio. najgori gradonacelnik koga ja pamtim.
Gospodja Klara Gospodja Klara 15:03 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.



sada sam čula izjavu 4 zida djilasa...

opet menja teze, kaže da ubuduće treba
da se gradjani uzdržavaju od manifestacija
koje izazivaju ekstremiste da divljaju po gradu,
jer su štete velike...


on je bre teška hulja,
znala sam da će nekom to pasti na pamet,
ali on još dok nije gotovo
proziva organizatore prajda da su izazvali ove maloumnike


Pa imaj razumevanja, sapreg'o ga onaj elegantni kožnjak, čovek jedva diše, a ti očekuješ da govori suvislo.
Ne znam da li mi je gori on sa svojim šmekersedinanaslonuodklupe radom ramenima ili Šutanovac sa onim komemorativnim tonom.
niccolo niccolo 15:03 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

kaže da ubuduće treba
da se gradjani uzdržavaju od manifestacija
koje izazivaju ekstremiste da divljaju po gradu,
jer su štete velike...

A građani kažu da Đilas ubuduće treba da se uzdržava od bavljenja politikom...jer su štete velike...
Kazezoze Kazezoze 15:03 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Goran Vučković

opet menja teze, kaže da ubuduće treba
da se gradjani uzdržavaju od manifestacija
koje izazivaju ekstremiste da divljaju po gradu,
jer su štete velike...

Nemoj neko da mu je popreko pogledao ekstremiste, inače će imati posla sa njim

'ebiga, to su mu biraci, mora da vodi racuna o svojim biracima...
Goran Vučković Goran Vučković 15:03 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

potvrdjeno vise puta, i ko zna kada ce Beograd sanirati svu stetu i sprati svu sramotu koju je napravio. najgori gradonacelnik koga ja pamtim.

Znaš šta je interesantno u stvari... sad mi je žao što nisu izabrali Vučića.
arianna arianna 15:10 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

meni žao što poslasmo onakvu sliku u svet

nije više bitno koji je povod, bitno da smo prezentovani i okarakterisani kao "nasilnici"i "divljaci"


freehand freehand 15:13 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Ne znam da li mi je gori on sa svojim šmekersedinanaslonuodklupe radom ramenima ili Šutanovac sa onim komemorativnim tonom.

AlexDunja AlexDunja 15:15 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Šutanovac sa onim komemorativnim tonom.

njemu bi bolje bilo
da se pozabavi topčiderom i leskovcem
mirelarado mirelarado 15:22 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

najgori gradonacelnik koga ja pamtim.


Убедљиво. А ја дуже памтим.
Goran Vučković Goran Vučković 15:23 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Убедљиво. А ја дуже памтим.

Jel on beše direktno izabran? Koja je procedura opoziva?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:24 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Zar ova slika ne podseca na jednu drugu? Znamo sta se desava sa tim slucajem, tako da ja ovim izjavama tuzioca, Tadica i co ni rec ne verujem.

Gospodja Klara Gospodja Klara 15:25 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

njemu bi bolje bilo
da se pozabavi topčiderom i leskovcem

Možda se i bavi, ono - kupuje nekretnine kod Topčiderske zvezde i pojede ponekad leskovačku mućkalicu.

A i smarate već sa tim pamćenjem dužim od 6 meseci.
vishnja92 vishnja92 15:33 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Убедљиво. А ја дуже памтим

a kad se samo setim da sam gundjala na Spasoja
mada, on nije bio gradonacelnik, sta je ono bese bio?
Jel on beše direktno izabran? Koja je procedura opoziva?

skroz direktno. proceduru ne znam
mirelarado mirelarado 15:43 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Goran Vučković
Убедљиво. А ја дуже памтим.

Jel on beše direktno izabran? Koja je procedura opoziva?


Изабрали су га одборници тада новоизабране Градске скупштине. Страначком трговином, дакле.

Izborom Dragana Đilasa, kandidata liste „Za evropski Beograd”, za 65. gradonačelnika Beograda, koji je na tajnom glasanju dobio glasove svih 58 prisutnih odbornika, kao i izborom Milana Krkobabića (PUPS) za njegovog zamenika, kao i još 13 članova Gradskog veća, juče je konačno, dva dana pre isteka zakonskog roka i tri meseca posle izbora, konstituisana gradska vlast.


А опозив, можда електронска петиција? :)
vishnja92 vishnja92 15:46 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Изабрали су га одборници тада новоизабране Градске скупштине.

tacno.
mirelarado mirelarado 16:12 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

a kad se samo setim da sam gundjala na Spasoja
mada, on nije bio gradonacelnik, sta je ono bese bio?


Мислим да је био председник оне СПО Градске владе.
JJ Beba JJ Beba 16:16 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

opet menja teze, kaže da ubuduće treba
da se gradjani uzdržavaju od manifestacija
koje izazivaju ekstremiste da divljaju po gradu,
jer su štete velike...

đilas je bljak!!!

AlexDunja AlexDunja 16:17 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

Мислим да је био председник оне СПО Градске владе.

ajajajjajj
Goran Vučković Goran Vučković 16:20 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

А опозив, можда електронска петиција? :)

Radimo na tome (eto novog bloga i od mene danas) - iako on, kanda, preferira grubijane
freehand freehand 18:42 10.10.2010

Re: HITLER IS DED.

AlexDunja
Šutanovac sa onim komemorativnim tonom.

njemu bi bolje bilo
da se pozabavi topčiderom i leskovcem

Njemu bi bolje bilo da sse bavi I Topčiderom i Leskovcem. Nijedan razuman glas u današnjoj situaciji nije višak, pa ni njegov.
Komemorativni.
Bravo Klara!
Unfuckable Unfuckable 15:05 10.10.2010

otkazan je

moleban u Hramu koji su bilbordima najavljivali za danas, tj molebni akatist , ma šta to bilo (linkovah pre neki dan na jednom od Miletićevih blogova)
što je i logično, jelte - odradio je svoju ulogu i pozvao na miroljubivi bratoljubni linč.
Ono što nije logično je da SPC otkazuje moleban koji su (pisalo je lepo) organizovale Dveri.
Bilans za sada je - skoro 2 Miladina (oko milion evra), mašala, bravo za Patriote
vishnja92 vishnja92 15:14 10.10.2010

Re: otkazan je

skoro 2 Miladina

aha. tzv porodicne vrednosti
AlexDunja AlexDunja 15:18 10.10.2010

Re: otkazan je

moleban u Hramu koji su bilbordima najavljivali za danas, tj molebni akatist , ma šta to bilo


moja nina ( majka)
mi javlja da je čula na tv u da je otkazan molibden:)))
jedva ukapirah o čemu se radi.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:31 10.10.2010

Re: otkazan je

Odrzan bre pre roka, kakvi otkazan:



Doduse nije jasno jel se mole Allahu ili recikliraju Hitlerov pozdrav .
A vidim na RTS ovaj Atanasije kaze da niko od razbijaca nema veze sa SPC, ali onda ne znam u cijoj je uniformi onda ovaj gore.
Gospodja Klara Gospodja Klara 15:36 10.10.2010

Re: otkazan je

ali onda ne znam u cijoj je uniformi onda ovaj gore.


Odžačarskoj?
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 15:43 10.10.2010

Re: otkazan je

Bilans za sada je - skoro 2 Miladina

znaš šta mi se najviše svidja - što kad procenjuju štetu kažu - jbg, velika šteta, al' na sreću - nije izgubljen nijedan život.
e,
pa bojim se, da će biti izgubljen neki,
jer neko neće ići na lečenje (npr. pade mi na pamet kako se uvek nema para za neko ubogo dete) jer će šteta morati da bude nadoknadjena.

takodje mi sve svidja što šutanovac poziva gradjane da ne ćute - tj. da osude ovakvo nasilje: pa ljudi bre,
mi pričamooooo odavno - vreme je da nešto uradite tim povodom.
gosn. gradonačelnik kaže kako je znao šta će da se desi i da je zbog toga bio protiv - što samo potvrdjuje tezu da kad manjina sprovodi nasilje nad većinom, većina poludi. (s'toga, manjino - kući!)
to, što kažu da su na ulicama sve klinci od 18. god, volela bih da znam:
- da l' će konačno neko da sedne i sumira, zbroji - štagod. (makar u delu gde se kaže da su iznajmljivani stanovi odakle bi se gadjalo),
- il' će da se ostane kod onog da su, eto deca malo pomahintala ili da su podivljala, ili da su retardi, štagod i štaveć; kao da su kolko juče rešila da se rode i takva postanu.
- hoće li i neki roditelji da se kazne - npr. finansijski. mislim, ljudi - što bre večito ja da plaćam kad neko drugi ruši????
- hoće li samo klinci da se ispokažnjavaju, jer su sve ovo oni organizovali, pa da sasečemo u korenu to zlo i da se vratimo na zadatke?

mislim,
ne znam šta je gore - klinje koje neko zloupotrebi (ne samo danas i ne preko noći) i unakažen grad, ili izjave koje pobrojah gore i hronično nečinjenje, tipa: eto, možete vi da iskazujete svoje mišljenje, al' da ne rušite. (a zadnjih dana, meseci i godina) to neslaganje su, preko raznih medija, baš ti klinci propagirali svoje neslaganje, obraćajući se tada nekim malo manjim klincima, koji će, baš na ovaj dan da stasaju za jedno slatko kamenovanje.

muka mi je od
licemerja,
ali muka.

p.s.
onako ovlaš pregled vesti: igrica - gej protiv navijača, hiljade ljudi u šetnji protiv parade, neki trtmrt zvaničnik poručuje da nam je parada test, onaj opet razvlači sodomu i gomoru ko onu sport žvaku, najveće moguće mere za bezbenost, poslanici podeljeni oko parade (ali naravno nisu za nasilje)

naravno, niko nikada nije za nasilje, svi smo superextrasuperstrava, samo nam deca ne valjaju ništa. pa bre, daj da proteramo tu decu i da ostanemo mi matori da uživamo. (bog da nas vidi)

p.s.
ovde kad kažem matori da ostanu - samo hetero i ovi ostali fini. resto mogu da se pakuju. (mada, i nije mi loša ideja - ovo s pakovanjem)
AlexDunja AlexDunja 15:54 10.10.2010

Re: otkazan je

(mada, i nije mi loša ideja - ovo s pakovanjem)

odlično si sumirala.
potpisujem.
jasnaz jasnaz 15:58 10.10.2010

: GRAD



vishnja92
skoro 2 Miladina

aha. tzv porodicne vrednosti


huligani
popovi
policija
lgbt
snimatelji&novinari
predsednici
gradonačelnik
ambasadori


izjave
kocke od betona
krv
vatra
žurka
urgentni centar i jedan besan, veoma besan lekar
sirene
marice

besbesbesbes

i tuga

i mučnina

--šarena revolucija i crveni rat--

i: da-li-je-moguće-da-će-se-i-ovo--za-koji-dan-zaboraviti!?!?!?!?!




mirelarado mirelarado 16:25 10.10.2010

Re: : GRAD

jasnaz
i: da-li-je-moguće-da-će-se-i-ovo--za-koji-dan-zaboraviti!?!?!?!?!


Могуће је. Овде је памћење краће од наносекунде. :(((
jasnaz jasnaz 16:39 10.10.2010

: : GRAD

mirelarado
jasnaz
i: da-li-je-moguće-da-će-se-i-ovo--za-koji-dan-zaboraviti!?!?!?!?!


Могуће је. Овде је памћење краће од наносекунде. :(((


nekažnjeno! ne kaž nje no !


AlexDunja AlexDunja 16:41 10.10.2010

Re: : : GRAD

nekažnjeno!

da, da!
to je ta reč.
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:57 10.10.2010

Re: otkazan je

Bilans za sada je - skoro 2 Miladina (oko milion evra)

Može li neko da napravi smislenu hladnokrvnu analizu šta je ko dobio ili izgubio od današnjeg dana?
mlekac mlekac 16:59 10.10.2010

Re: otkazan je

Dobili Studio B i B92 INFO na gledanosti...

Bar tih par sati.

Svi ostali izgubili.
AlexDunja AlexDunja 17:02 10.10.2010

Re: otkazan je

Svi ostali izgubili.

ne slažem se.
dobili su gradjani srbije,
mali znak da se zakon poštuje,
i da će ih država zaštiti ako treba,
skupo?
Goran Vučković Goran Vučković 17:05 10.10.2010

Re: otkazan je

skupo?

Skupo, ali ako štitimo Ustav plaćajući ceh Miladinu, možemo valjda da ga štitimo i u drugim situacijama.
Bili Piton Bili Piton 17:07 10.10.2010

Re: otkazan je

AlexDunja

dobili su gradjani srbije,
mali znak da se zakon poštuje,
i da će ih država zaštiti ako treba,


Tako je. Mali ali važan znak.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:09 10.10.2010

Re: otkazan je

Odžačarskoj?

aha! to su nove hodajuće reklamne poruke. ovo je reklama za Negro bombone :)
AlexDunja AlexDunja 17:09 10.10.2010

Re: otkazan je

Skupo, ali ako štitimo Ustav plaćajući ceh Miladinu, možemo valjda da ga štitimo i u drugim situacijama.
i ja mislim.
edit.

ako su država i društvodo sada bili toliko
glupi, onda
mi koji je činimo,
moramo da platimo, ma koliko koštalo
da se do normalnosti dodje
freehand freehand 18:50 10.10.2010

Re: otkazan je

BebaOdLonchara
Odžačarskoj?

aha! to su nove hodajuće reklamne poruke. ovo je reklama za Negro bombone :)

Si Mile.
Filaret - odžačar duše!
Unfuckable Unfuckable 18:52 10.10.2010

Re: otkazan je

Može li neko da napravi smislenu hladnokrvnu analizu šta je ko dobio ili izgubio od današnjeg dana?

Dok tužilaštvo i sudovi ne urade svoj deo posla, mislim da ćemo teško moći da damo odgovor na to.
Tek kada vidim ekspresna (a la Velja Ilić) suđenja i maksimalne kazne divljacima i seljačinama koje su onako polupale grad onda ću moći da podvučem crtu i kažem ko je šta dobio a ko šta izgubio.
Za sada stoji ovo što je AD navela, da dodam samo: postoji pomak od prošle godine kada (setimo se samo) Država nije mogla da garantuje bezbednost učesnicima Parade (paradoksalno, ispalo je da Država samo pripadnicima svoje bezbednosne službe nije mogla da garantuje bezbednost, to vidimo po izveštajima iz UC).
Ove godine je izazov ipak prihvaćen, mada po kiselim nastupima vidim da ni to nekim komentatorima nije dovoljno - ok, stvar stojišta tj ugla gledanja: neko vidi polupraznu čašu i svaki povod za kritiku, a neko sagledava širu sliku i primećuje promene.
Ponoviću: posle policije koja jeste uradila (i radi još uvek) svoj deo posla, sada su na redu tužioci i sudije, od te "poruke" koju oni pošalju će mnogo toga zavisiti, pa i Prajd 2011, ali ne i samo to.
AlexDunja AlexDunja 18:56 10.10.2010

Re: otkazan je

posle policije koja jeste uradila (i radi još uvek) svoj deo posla, sada su na redu tužioci i sudije, od te "poruke" koju oni pošalju će mnogo toga zavisiti, pa i Prajd 2011, ali ne i samo to.

to bi moralo, ili džaba smo krečili
milos_mijatovic milos_mijatovic 19:09 10.10.2010

Re: : GRAD

jasnaz


vishnja92
skoro 2 Miladinaaha. tzv porodicne vrednostihuliganipopovipolicijalgbtsnimatelji&novinaripredsednicigradonačelnikambasadoriizjavekocke od betonakrvvatražurkaurgentni centar i jedan besan, veoma besan lekarsirenemaricebesbesbesbesi tugai mučnina--šarena revolucija i crveni rat--i: da-li-je-moguće-da-će-se-i-ovo--za-koji-dan-zaboraviti!?!?!?!?!


Немој се чудити,мене су колегинице на факултету мртве хладне питале 5. октобра "а шта је било 5. октобра"
freehand freehand 20:10 10.10.2010

Re: otkazan je

Unfuckable
Može li neko da napravi smislenu hladnokrvnu analizu šta je ko dobio ili izgubio od današnjeg dana?

Dok tužilaštvo i sudovi ne urade svoj deo posla, mislim da ćemo teško moći da damo odgovor na to.
Tek kada vidim ekspresna (a la Velja Ilić) suđenja i maksimalne kazne divljacima i seljačinama koje su onako polupale grad onda ću moći da podvučem crtu i kažem ko je šta dobio a ko šta izgubio.
Za sada stoji ovo što je AD navela, da dodam samo: postoji pomak od prošle godine kada (setimo se samo) Država nije mogla da garantuje bezbednost učesnicima Parade (paradoksalno, ispalo je da Država samo pripadnicima svoje bezbednosne službe nije mogla da garantuje bezbednost, to vidimo po izveštajima iz UC).
Ove godine je izazov ipak prihvaćen, mada po kiselim nastupima vidim da ni to nekim komentatorima nije dovoljno - ok, stvar stojišta tj ugla gledanja: neko vidi polupraznu čašu i svaki povod za kritiku, a neko sagledava širu sliku i primećuje promene.
Ponoviću: posle policije koja jeste uradila (i radi još uvek) svoj deo posla, sada su na redu tužioci i sudije, od te "poruke" koju oni pošalju će mnogo toga zavisiti, pa i Prajd 2011, ali ne i samo to.

Dodatno, što je policija imala apsolutno dovoljno vremena da tehnički ripremi snimanje ove menažerije i upotpuni svoje albume sa sličicama, i uradi posao na "presretanju" komunkacija finog porodičnog sveta koji se danas okupio da Beograd odbrani od divlje lezbo/pederske horde koja je krenula da nam uništi vaskoliki moral i tradiciju pravoslavnu.
Načuo sam da je bilo nekog ljubljenja i vaćarenja uz stiskavce u SKC, ali to su nepotvrđene spekulacije, za sad.
Elem - po reakciji države, sem Džilasa, biće da su se ovog puta opasno naoštrili da vucibatinama ubuduće ozbiljno uskrate osnovna prava na vandalizam i torturu nedužnih građana i imovine.
A smem da se kladim da ih mnogo neće noćas spavati kod kuće. A ni narednih dana i noći. Da sam policajac, ne bi me mrzelo da radim prekovremeno dok ne pokupim sve po spisku.

BTW - nekoliko je puta policiji zamereno na blagoj reakciji. Smem da se kladim da su u pitanju isti komentatori koji bi policiju u nokoj drugoj situaciji prvi optužili za brutalnost i prekomernu upotrebu sile.
Mislim da je policija, na osnovu onoga što sam video i čuo, posao odradila vrhunski. Bez preterane surovosti i nepotrebnih akcija osvetničkog tipa. A kao što rekoh, od popodneva pa u narednih nekoliko dana i noći ide drugo poluvreme. Jedan po jedan hrebriša.
Pa da vidimo čije će likove Zvezdini igrači da nose ispod dresova.
Još dok iskoči Homen...
Goran Vučković Goran Vučković 20:13 10.10.2010

Re: otkazan je

Mislim da je policija, na osnovu onoga što sam video i čuo, posao odradila vrhunski.

I ja bih se složio sa tim, sudeći po odnosu povređenih policajaca i "ostalih".
Unfuckable Unfuckable 20:14 10.10.2010

Re: otkazan je

Još dok iskoči Homen...

već se pojavio sa jednom, poprilično oštrom izjavom.
Bili Piton Bili Piton 20:20 10.10.2010

Re: otkazan je

Goran Vučković
Mislim da je policija, na osnovu onoga što sam video i čuo, posao odradila vrhunski.

I ja bih se složio sa tim, sudeći po odnosu povređenih policajaca i "ostalih".


Potpuno isto mislim. Manifestaciju je de fakto zaštitila, ove je odbila bez prekomerne upotrebe sile. Da joj je bilo naredjeno, mogla je da ih izgazi, što neko reče. Za prvi put - odlično.


freehand freehand 20:33 10.10.2010

Re: otkazan je

Goran Vučković
Mislim da je policija, na osnovu onoga što sam video i čuo, posao odradila vrhunski.

I ja bih se složio sa tim, sudeći po odnosu povređenih policajaca i "ostalih".

Ne znam, Gorane, da li je to prekor i sarkazam, ili ozbiljno govoriš. Ali je činjenica da fini domaćini tradicionalisti i mirni, porodični, pravoslavni svet koji je danas šenlučio po centru Beograda, neće moći državi da, kao onomad posle Sablje i u nekim drugim prilikama, naplaćuje duševne patnje, povrede psihičke i fizičke nanete na pravdi Boga.
Doduše, nema im ni Koštunice, Stojkovića i Jočića, da im kažu koju utešnu reč i ubrzaju finansijske transfere eda bi im muke bile kraće i blaže.
Goran Vučković Goran Vučković 20:41 10.10.2010

Re: otkazan je


Ne znam, Gorane, da li je to prekor i sarkazam, ili ozbiljno govoriš. Ali je činjenica da fini domaćini tradicionalisti i mirni, porodični, pravoslavni svet koji je danas šenlučio po centru Beograda, neće moći državi da, kao onomad posle Sablje i u nekim drugim prilikama, naplaćuje duševne patnje, povrede psihičke i fizičke nanete na pravdi Boga.
Doduše, nema im ni Koštunice, Stojkovića i Jočića, da im kažu koju utešnu reč i ubrzaju finansijske transfere eda bi im muke bile kraće i blaže.

Govorim najozbiljnije. Policijska tortura nije način za rešavanje društvenih problema.

Za uništavanje imovine treba naplatiti štetu od porodica nasilnika, a za napad na službeno lice sleduje zatvor čini mi se do 8 godina. Tamo onda mogu na tenane da razmišljaju o homoseksualnosti iz malo drugačije perspektive.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:04 10.10.2010

Re: otkazan je

Policijska tortura nije način za rešavanje društvenih problema.

Smatram da ni sud ne može da reši ovaj problem. Nažalost, po izjavama političara, izgleda da oni vide rešenje samo u radu policije i sudstva. Nemoguće. I da dovedemo 10.000 policajaca i da sud u narednih nedelju dana sve osudi, problem će ipak ostati.
AlexDunja AlexDunja 21:11 10.10.2010

Re: otkazan je

Nemoguće.

milutine, jeste poražavajuće,
ali ovi problemi se rešavaju
sporim, mučnim koracima.

ovo je jedan od njih.
mnogo je zapušteno, ovde, bre!
g.radicevic g.radicevic 22:13 10.10.2010

Re: otkazan je

milutine, jeste poražavajuće,
ali ovi problemi se rešavaju
sporim, mučnim koracima.

ovo je jedan od njih.
mnogo je zapušteno, ovde, bre!


a prvi je drushtveno koristan rad
na nekoliko godina.
trpanje u zatvor (na maksimalno moguće) za organizatore
i one koji stoje iza cele patriJotske priche
za fizichke radnike, motika u ruke
i intenzivno bavljenje poljoprivrednom proizvodnjom
2-3 godine,
mozzda rad (makar i prisilni)
od njih stvori ljude

samo nam je ljubav potrebna
AlexDunja AlexDunja 22:16 10.10.2010

Re: otkazan je

mozzda rad (makar i prisilni)

zato te volim:)
AlexDunja AlexDunja 17:42 10.10.2010

evo su fotke iz prve ruke




a i ova
milos_mijatovic milos_mijatovic 20:57 10.10.2010

Re: evo su fotke iz prve ruke

AlexDunja
a i ova


Јеее усликала си ме на овој средњој слици
AlexDunja AlexDunja 21:00 10.10.2010

Re: evo su fotke iz prve ruke

Јеее усликала си ме на овој средњој слици

nisam ja, to je edi:))
baš mi je drago.
trudile smo se da stavimo na blog
ljude uglavnom od pozadi,
ako me razumeš:)
milos_mijatovic milos_mijatovic 21:05 10.10.2010

Re: evo su fotke iz prve ruke

AlexDunja
Јеее усликала си ме на овој средњој слициnisam ja, to je edi:))baš mi je drago.trudile smo se da stavimo na blogljude uglavnom od pozadi,ako me razumeš:)


Потпуно разумем
bandina bandina 17:56 10.10.2010

....

Presrecna sam sto se parada odrzala. Cestitam svima na neverovatnoj hrabrosti i volji.

Nalazim se u jednoj inostranoj zemlji...Citam vesti...Opet samo slike huligana, policije...Naslov " Protesti protiv homoseksualaca u Beogradu zavrsili u ulicnim bitkama, stotine ranjenih..."

Komentari : " Ipak je to Balkan..." i slicno.

Nadam se da ce se drzava konacno obracunati sa kriminalcima...DOSTA JE BILO!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana