Budućnost| Društvo| Politika

Kraj druge epizode

libkonz RSS / 12.10.2010. u 21:06

Dovoljno dugo pratim fudbal da jasno vidim da su huligani u Đenovu poslati da bi prekinuli utakmicu. Iako je predsednik fudbalskog saveza Tole Karadžić najavljivao da će huligani da protestvuju protiv njega i golmana Stojkovića, prilično sam ubeđen da su Tole i huligani iz Đenove na istoj strani. Ako ništa drugo, bar su mu sačuvali fotelju.

Do sada je svima postalo jasno da su divljaštva u nedelju gej paradu imala samo kao izgovor. U Srbiji se nešto opasno sprema, a nije teško pogoditi ni ko nam sve ovo kuva.



Komentari (141)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kukusigameni kukusigameni 21:08 12.10.2010

...

U Srbiji se nešto opasno sprema, a nije teško pogoditi ni ko nam sve ovo kuva.

Da li sam pogodio?


EDIT. U nedostatku reanimatora 1.
Supermod Supermod 21:41 12.10.2010

slika





mikimedic mikimedic 21:09 12.10.2010

slazem se

jasno da su divljaštva u nedelju gej paradu imala samo kao izgovor


u potpunosti sa libkonzom. meni je porazno medjutim nesto drugo - da vecina na blogu za koju se moze reci da spada u obrazovaniji deo srbije to jednostavno ne kapira ili ne zeli da kapira.

ovo sto se dogadja nema veze ni sa fudbalom ni sa gej paradom.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:07 12.10.2010

Re: slazem se

ovo sto se dogadja nema veze ni sa fudbalom ni sa gej paradom.

bravo, sedi 5. pa naravno da nema veze! ko to još ovde nije skapirao?!
mikimedic mikimedic 22:29 12.10.2010

Re: slazem se

bravo, sedi 5. pa naravno da nema veze! ko to još ovde nije skapirao?!


vecina kod ad na blogu, pa nadalje...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:36 12.10.2010

Re: slazem se

vecina kod ad na blogu, pa nadalje...

pa evo im happening u italiji, valjda će sad svi shvatiti o čemu se ustvari ovde radi.

ps. zanimljiva mi je izjava sportskog komentatora RTS-a povodom nereda na utakmici da (parafraziram) ništa prethodna dva dana nije navelo na sumnju da će se ovako nešto desiti. treba biti totalna dileja da se ovako nešto izjavi.
mlekac mlekac 06:15 13.10.2010

Re: slazem se

mikimedic
jasno da su divljaštva u nedelju gej paradu imala samo kao izgovor


u potpunosti sa libkonzom. meni je porazno medjutim nesto drugo - da vecina na blogu za koju se moze reci da spada u obrazovaniji deo srbije to jednostavno ne kapira ili ne zeli da kapira.

ovo sto se dogadja nema veze ni sa fudbalom ni sa gej paradom.

Miki, zar se ne saglasismo oko toga jos u nedelju?
background noise background noise 07:54 13.10.2010

Re: slazem se

ništa prethodna dva dana nije navelo na sumnju da će se ovako nešto desiti. treba biti totalna dileja da se ovako nešto izjavi.


A sta ti ocekujes od sportskih novinara?
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:35 13.10.2010

Re: slazem se

pa naravno da nema veze! ko to još ovde nije skapirao?!


Ahem.
Evo da se zapljunem, kano sporokapirajuća.
Ali, sad sam definitivno ukapirala.
A bilo mi lepše i lakše dok nisam kapirala, pošto me sad hvata strah.
Blaženo je nekapiranje.
asparagus asparagus 21:11 12.10.2010

Aman-zaman

Utakmica je prekinuta jer je italijanska publika izvizdala nasu himnu.
Unfuckable Unfuckable 21:17 12.10.2010

Re: Aman-zaman

da bre, divljaci jedni neotesani, i ona dečica šuškala artijom od bombona.

Meni je najlepše što će se sada vrlo lako postaviti teza
"ko je huligan - on je protiv Tole"
(odoh da bljujem)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 21:19 12.10.2010

Re: Aman-zaman

Utakmica je prekinuta jer je italijanska publika izvizdala nasu himnu.

koju utakmicu ti gledas majke ti?
asparagus asparagus 21:20 12.10.2010

Re: Aman-zaman

Pa ja sam takav utisak stekao, uostalom nije li se onomad, pre meca Srbija - Francuska, ceo drzavni vrh upregao da nas ubedi da ce utakmica biti prekinuta ukoliko bude zvizdano Marseljezi.

Nema razloga da im ne verujemo.
Biljana 77 Biljana 77 22:31 12.10.2010

Re: Aman-zaman

da ce utakmica biti prekinuta ukoliko bude zvizdano Marseljezi
A ne,
to je važilo za Francusku,
tj. ako u Francuskoj bude (ponovo) zviždano domaćoj himni - utakmica će biti prekinuta.

...a ja pametujem sa ženinog naloga
libkonz libkonz 09:31 13.10.2010

Re: Aman-zaman

i ona dečica šuškala artijom od bombona.

zbog te dece sam posebno besan. dođu da gledaju fudbal, a onda dodju neki huligani iz Srbije i divljaju. Sve bih ja to uštrojio!
freehand freehand 21:27 12.10.2010

Sevap od huligana

Sedam minuta bez Žigića u timu!
Malo li je?
illuminated illuminated 21:40 12.10.2010

Re: Sevap od huligana

hehe, da
antioksidant antioksidant 22:34 12.10.2010

Re: Sevap od huligana

freehand
Sedam minuta bez Žigića u timu!
Malo li je?

NNN NNN 22:36 12.10.2010

Re: Sevap od huligana

Sedam minuta bez Žigića u timu!
Malo li je?
Nije ni čudo što nismo dali gol
illuminated illuminated 21:28 12.10.2010

Jedno veliko hvala...

Hvala "navijacima", huliganima i svakom pripadniku grupa olosa, maloumnika, Obraza i slicnima na upornom i kontinualnom predstavljanju Srbije kao supku sveta.
niccolo niccolo 21:42 12.10.2010

Ovo je rad

ekipe koja se uplašila da bi Srbija možda jednom mogla i da postane normalna i uređena država, pa sada prelazi u ofanzivu da tako nešto onemogući, pre svega tako što će one obične građane da odvrate od bilo kakve nade da se nešto može promeniti jer smo mi "prljavi, ružni i glupi"...

Takvima je potrebno reći Ne.
sonja.m sonja.m 22:07 12.10.2010

Re: Ovo je rad

Do sada je svima postalo jasno da su divljaštva u nedelju gej paradu imala samo kao izgovor. U Srbiji se nešto opasno sprema, a nije teško pogoditi ni ko nam sve ovo kuva.

Sta mi vredi sto pripadam nekoj populaciji kad zivim bogu iza nogu i kad ne kapiram KO NAM SVE OVO KUVA.
Izvini, ali mi to vise lici na teoriju konspiracije.
Objasni mi molim te.
kukusigameni kukusigameni 22:15 12.10.2010

Re: Ovo je rad

Sigurno je zbog ovoga.
mikimedic mikimedic 22:33 12.10.2010

Re: Ovo je rad

ekipe koja se uplašila da bi Srbija možda jednom mogla i da postane normalna i uređena država, pa sada prelazi u ofanzivu da tako nešto onemogući, pre svega tako što će one obične građane da odvrate od bilo kakve nade da se nešto može promeniti jer smo mi "prljavi, ružni i glupi"...

Takvima je potrebno reći Ne.


niccolo, izvini ali ja sam stvarno mislio da se mi kontinuirano menjamo i postajemo sve uredjenija i uredjenija pravna drzava. pocevsi od izbacivanja poslanika iz parlamenta do kulminacije tog procesa tj. reforme pravosudja, kad su odstranjeni svi elementi koji su i dovodili do ovakvih pojava.

ili mozda nisam u pravu?

freehand freehand 22:33 12.10.2010

Re: Ovo je rad

Ma jok. Evo informacija iz prve ruke:
jedna budala se zahebala i viknula "Sudija, pederu!"
A ovi - ko na struju...
niccolo niccolo 22:37 12.10.2010

Re: Ovo je rad

izvini ali ja sam stvarno mislio da se mi kontinuirano menjamo i postajemo sve uredjenija i uredjenija pravna drzava

Pa menjamo se, evo i državni sekretar SAD nas je danas veoma pohvalila. Kapiram da je i ta pohvala mnoge iznervirala, zamisli, možda se desi da prestanemo da se svađamo sa celim svetom celoga života. Neki smatraju da to valja zaustaviti...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:40 12.10.2010

Re: Ovo je rad

Evo ih ovi spremni da odglume svoje role na pocetku mozda trece epizode:

У среду, 13. октобра 2010. године у Међународном прес центру (Кнез Михаилова број 6) у Београду у 11, 55 часова (пет минута је до 12) биће уприличена конференција за медије Српског сабора Двери под називом АПЕЛ ЗА ОСЛОБАЂАЊЕ СВИХ УХАПШЕНИХ И НОВИ ДРУШТВЕНИ ДОГОВОР.

На конференцији ће говорити:

-Владан Глишић, Српски сабор Двери

-Драгомир Анђелковић, недељник Печат

-Жељко Цвијановић, Нови стандард

-Александар Павић, Национални клуб Видовдан

-Душан Ковачев, Фонд Слободан Јовановић

-Ненад Вукићевић, Српски националисти

У Београду, 12. октобра 2010.

Информативна служба Српског сабора Двери
mikimedic mikimedic 23:00 12.10.2010

Re: Ovo je rad

menjamo se, evo i državni sekretar SAD nas je danas veoma pohvalila.


menjamo se, znam, pustamo jurisica (a prvo smo ga osudili na 12 godina - ajde bar njega, mucenika, kad nemamo koga drugog), igramo fudbal u italiji sa pizonom na celu, posipamo se pepelom sto smo trazili misljenje msp koje je, gle cuda, potvrdilo suverenitet srbije na kosovu (nadam se da je to bar tebi, pravniku, za razliku od draga i karagace i inih jasno), odustajemo od deklaracije. izvinicemo se djuri sto nas je tukao.

sutra cemo se pretpostavljam i izviniti kosovu sto ih nismo ranije priznali.

ako, ako, samo neka pljuste pohvale sa svih strana.
JJ Beba JJ Beba 00:48 13.10.2010

Re: Ovo je rad

-Владан Глишић, Српски сабор Двери

-Драгомир Анђелковић, недељник Печат

-Жељко Цвијановић, Нови стандард

-Александар Павић, Национални клуб Видовдан

-Душан Ковачев, Фонд Слободан Јовановић

-Ненад Вукићевић, Српски националисти

sve poapsiti
Domazet Domazet 02:18 13.10.2010

Pa dajte, nemojte me zajebavati...

JJ Beba
-Владан Глишић, Српски сабор Двери

-Драгомир Анђелковић, недељник Печат

-Жељко Цвијановић, Нови стандард

-Александар Павић, Национални клуб Видовдан

-Душан Ковачев, Фонд Слободан Јовановић

-Ненад Вукићевић, Српски националисти

sve poapsiti

...zar je moguce da ovaj mozhe da se pojavi u javnosti a da ne zaglavi odmah u zatvoru (kad vec nije u ludnici). Zar je moguce da niko iz vlasti nikada nije nishta prochitao od onoga shto objavljuju na sajtu.
mlekac mlekac 06:18 13.10.2010

Re: Ovo je rad

Neues aus der Nachbarschaft
Evo ih ovi spremni da odglume svoje role na pocetku mozda trece epizode:

У среду, 13. октобра 2010. године у Међународном прес центру (Кнез Михаилова број 6) у Београду у 11, 55 часова (пет минута је до 12) биће уприличена конференција за медије Српског сабора Двери под називом АПЕЛ ЗА ОСЛОБАЂАЊЕ СВИХ УХАПШЕНИХ И НОВИ ДРУШТВЕНИ ДОГОВОР.

На конференцији ће говорити:

-Владан Глишић, Српски сабор Двери

-Драгомир Анђелковић, недељник Печат

-Жељко Цвијановић, Нови стандард

-Александар Павић, Национални клуб Видовдан

-Душан Ковачев, Фонд Слободан Јовановић

-Ненад Вукићевић, Српски националисти

У Београду, 12. октобра 2010.

Информативна служба Српског сабора Двери



Biljana 77 Biljana 77 08:48 13.10.2010

Lepo rečeno

niccolo
Ovo je rad
ekipe koja se uplašila da bi Srbija možda jednom mogla i da postane normalna i uređena država, pa sada prelazi u ofanzivu da tako nešto onemogući, pre svega tako što će one obične građane da odvrate od bilo kakve nade da se nešto može promeniti jer smo mi "prljavi, ružni i glupi"...

Takvima je potrebno reći Ne.


Savršeno si u pravu. Mi jesmo na putu da postanemo normalna i uređena država. Može biti da je put malo krivudav, da ima još mnogo da se ide, ali izdaleka smo i krenuli. Najlakše je sa bezbedne i udobne udaljenosti sve relativizovati.
libkonz libkonz 09:32 13.10.2010

Re: Ovo je rad

jer smo mi "prljavi, ružni i glupi"...

a stiče se takav utisak, na žalost.
Takvima je potrebno reći Ne.

mora !
mikimedic mikimedic 10:07 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

Savršeno si u pravu. Mi jesmo na putu da postanemo normalna i uređena država. Može biti da je put malo krivudav, da ima još mnogo da se ide, ali izdaleka smo i krenuli. Najlakše je sa bezbedne i udobne udaljenosti sve relativizovati.


posto mislim da mene prozivas, kazi mi da li je relativizacija iznosenje cinjenica iz demokratske, malo dalje i malo blize proslosti?

jel relativizacija ako kazemo da smo se posuli pepelom sa deklaracijom, da smo prvo osudili lika a posle ga pustili na slobodu?

hoce kaki nece kaki?

ok, da ne bi relatizovali gurnucemo glavu u pesak i necemo reci caru da je go.
jer njegova golotinja je relativna. sve radi na ostanka na krivudavom putu koji nema alternativu.

p.s. malo sam blize nego sto mislis.
denistz denistz 10:18 13.10.2010

Re: Ovo je rad

mikimedic
menjamo se, evo i državni sekretar SAD nas je danas veoma pohvalila.


menjamo se, znam, pustamo jurisica
(a prvo smo ga osudili na 12 godina - ajde bar njega, mucenika, kad nemamo koga drugog),

Nije mi jasno jel ovo cinizam ili mislite da je trebao da ostane u zatvoru nakon montiranog procesa.Krivac za pogibiju 53 osobe (49 vojnika, 3 policajca i 1 civila) je potpukovnik Mile Dubajić i njegovi pretpostavljeni.Pijana budala je odvela u smrt te vojnike.
mikimedic mikimedic 10:20 13.10.2010

Re: Ovo je rad

Nije mi jasno jel ovo cinizam ili mislite da je trebao da ostane u zatvoru nakon montiranog procesa.Krivac za pogibiju 53 osobe (49 vojnika, 3 policajca i 1 civila) je potpukovnik Mile Dubajić i njegovi pretpostavljeni.Pijana budala je odvela u smrt te vojnike.


nemam pojma nisam pratio, samo je jako cudna cinjenica da je neko osudjen na 12 godina a dan pre dolaska hilari klinton oslobodjen.

a ako je taj dubajic (nemam pojma ko je on) bio pijan, jel on pijan pucao ili je to ipak neko drugi?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 10:29 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

p.s. malo sam blize nego sto mislis.

u italiji?
Biljana 77 Biljana 77 10:34 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

malo sam blize nego sto mislis.

Nisam mislila na geografsku udaljenost, već na tvoj opštepoznati stav - znao sam šta će da bude, pa sam sedeo kući i te fore...Nećemo da guramo glavu u pesak, ali ne želim ni da mislim da se ama baš ništa promenilo nije za deset godina jer je i to guranje glave u pesak. I vodi neumitno ka zaključku da je bankar bio bolji. Nije.
mikimedic mikimedic 11:24 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

znao sam šta će da bude, pa sam sedeo kući i te fore...


znao sam koga 'ocete da dovedete na vlast, i naravno da sam sedeo kod kuce. ako vam nije valjao, sto ste ga dovodili?

Nećemo da guramo glavu u pesak, ali ne želim ni da mislim da se ama baš ništa promenilo nije za deset godina jer je i to guranje glave u pesak. I vodi neumitno ka zaključku da je bankar bio bolji. Nije.


ne vodi... dovoljno je reci da je bio isti...
mikimedic mikimedic 11:25 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

u italiji?


jedan citat gde ja dajem podrsku navijacima?
reanimator reanimator 11:33 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

mikimedic
u italiji? jedan citat gde ja dajem podrsku navijacima?

Evo,evo..
mikimedic
Koristim priliku da pružim nedvosmislenu podršku navijačima

mikimedic mikimedic 11:37 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

reanimator
mikimedic
u italiji? jedan citat gde ja dajem podrsku navijacima?

Evo,evo..
mikimedic
Koristim priliku da pružim nedvosmislenu podršku navijačima



EDIT:

u medjuvremenu kapiram/objasnjeno mi je da je u pitanju sala (po meni i dalje neslana). ja reanimatora ne poznajem niti pratim sta se desava na njegovim blogovima - ako je u pitanju interni fazon, cool nemam nista protiv. jedino sto ja nisam deo tog kruzoka koji ga kapira.

sa druge strane i ja sam cesto pokusavam da budem duhovit na tudj racun (ne znam da li uspevam) i zato ne mogu da zameram reanimatoru na ovome, posto je sada ocigledno da je bio fazon a ne zla namera.

u svakom slucaju pozdrav za reanimatora bez hard feelings.

Biljana 77 Biljana 77 11:41 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

Mika, aman, Re se zeza i sasvim mi je neshvatljivo da neko ko je na blogu dugo kao ti to ne ume da proceni.

A ovo:
ako vam nije valjao, sto ste ga dovodili?

Valjao nam je, ali su ga ubili.
Over and out, pošto je ovde đavo odn'o šalu.
reanimator reanimator 11:41 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

za ovo je obavesten moderator, lazovcino najprizemnija

Mikimedicu, ko ti je ubio smisao za bilo kakvo zezanje? Mrtav si bre ozbiljan..vidiš da pokušavamo da te malo opustimo
predatortz predatortz 11:42 13.10.2010

Re: Ovo je rad

a ako je taj dubajic (nemam pojma ko je on) bio pijan, jel on pijan pucao ili je to ipak neko drugi?


Imam pojma i pratio sam. Pešadijski ppukovnik Mile Dubajić je bio komandant kasarne Husinska Buna u Tuzli 1992. Po dogovoru sklopljenom između muslimanskih vlasti u Sarajevu i JNA, vojska je morala napustiti teritoriju BiH do 19. maja 1992. Završna evakuacija vojnika i rezervista iz Tuzle predviđena je za 15.05. Dogovor je utanačen do detalja. Kada će krenuti kolona, ko će biti na čelu. Dubajić je napravio grešku koju ne bi počinio ni kurčevitiji desetar. Naime, kolonu uglavnom mladih vojnika poreklom iz Srbije i nešto rezervista je izvlačio tačno po dogovoru :

U neborbenom poretku, bez bočnog obezbeđenja. Kroz gusto naseljeni deo grada na kome je svaki krov bio snajpersko, a podrum mitraljesko gnezdo paravojnih formacija Patriotske lige, TO i MUPa Tuzle. Čelo kolone sa Dubajićem je prošlo, a onda je nastao pakao. Vatra sa svih strana na decu koja sede pod ceradama kamiona. Ugljenisani leševi, civili i policajci prilaze i dokrajčuju ranjene... Naredbu za otvaranje vatre je izdao Ilija Jurišić, operativni dežurni u CJB Tuzla.

Mile Dubajić je nesposoban oficir, loš čovek, komunistička bitanga, alkos bez presedana. Njegova supruga mi je predavala , gle čuda, marksizam ( čitaj : čist staljinizam) u gimnaziji . Ali, sve to ne pravda zločin tuzlanskih vlasti nad golobradim mladićima.

Kao rez. pporučnik JNA tuzlansku kolonu sam izbegao sasvim slučajno. Naime, par sati ranije moj vod vojne policije su poslali na drugi zadatak. Mnogi moji saborci nisu bili te sreće.
I, da, Ilija Jurišić je najsitnija riba u lancu komandovanja za taj zločin. Najkrupnija je , kao i u Dobrovoljačkoj, bio Ganić.

PS

Tužioče V. jajaro, podnesi ostavku ako si čovek!
kukusigameni kukusigameni 11:43 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

vidiš da pokušavamo da te malo opustimo


libkonz libkonz 11:47 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

Miki, to je Re i njegov, meni mnogo dobar, humor.
Da je neko drugi to napisao, brisao bih
reanimator reanimator 11:55 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

libkonz
Miki, to je Re i njegov, meni mnogo dobar, humor.Da je neko drugi to napisao, brisao bih

Tako je!
Ajmo ceo sever : Pravda za Reanimatora
cassiopeia cassiopeia 12:36 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

Ajmo ceo sever : Pravda za Reanimatora


Ajmo, ajde!!!!!!!!

p.s. Lib sve sam pročitala, gledam od sinoć i povraća mi se od muke koliko je nesposobna država u kojoj živimo. Ma kad malo bolje razmislim nije nesposobna nego neće suštinski ništa da rešava i menja.
libkonz libkonz 12:37 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

baš tako.
A meni je više muka da se ja stidim zbog drugih.
Biljana 77 Biljana 77 12:44 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

A meni je više muka da se ja stidim zbog drugih.

I ti, i ja i mnogi koji nisu zaslužili.
kukusigameni kukusigameni 12:47 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

u svakom slucaju pozdrav za reanimatora bez hard feelings.

Za Mikija!
mikimedic mikimedic 12:58 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

Za Mikija!


hvala kuku:)
denistz denistz 13:53 13.10.2010

Re: Ovo je rad

Mislim da nije mjesto da raspravljamo ovdje, bio sam učesnik događaja,postoji video arhiva,svjedoci itd.Naredbu je izdao Meša Bajrić i glasila je "Na vatru odgovoriti vatrom", jer Praga koja je završila na semaforu je uzrok početka paljbe, sa nje je pucano od kasarne do raskrsnice, a to je oko 1km.Na žalost mladi ljudi su izgubili živote, a o kompletnom planu osvajanja Tuzle ima još dokumenata,lično sam ih držao u rukama (pozivnice,zahvalnice i medalje) koje su trebale da se dodjele 17.05.1992. u Hotelu Tuzla u kristalnoj dvorani, u potpisu Predsjednik SDS-a i Predsjednik RS, dr.Dragan Dabić-Radovan Karadžić.
Ako budeš htjeo još detalja, ima ih ali to možemo i uživo, kad dođem u BG ili već gdje živiš, pa da razmijenimo mišljenja i informacije.
Živ mi bio i više nešto ovako ne zapamtili!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:09 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

jedan citat gde ja dajem podrsku navijacima?

pa ne kažem da ih podržavaš već da vežbaš odbranu
reanimator reanimator 16:43 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

EDIT:
u medjuvremenu kapiram/objasnjeno mi je da je u pitanju sala (po meni i dalje neslana). ja reanimatora ne poznajem niti pratim sta se desava na njegovim blogovima - ako je u pitanju interni fazon, cool nemam nista protiv. jedino sto ja nisam deo tog kruzoka koji ga kapira.
sa druge strane i ja sam cesto pokusavam da budem duhovit na tudj racun (ne znam da li uspevam) i zato ne mogu da zameram reanimatoru na ovome, posto je sada ocigledno da je bio fazon a ne zla namera.
u svakom slucaju pozdrav za reanimatora bez hard feelings.

Prihvatam izvinjenje
I slažem se da je fora bila glupa, a to što se ja nepopravljivo ložim na glupe fore, to je moj problem. U svakom slučaju, ideja nije bila da ti se uputi uvreda, da te se ponizi i sl, nego toliko provaljena fora, da sam smatrao da nema potrebe da naglašavam.
Pozdrav za mikimedica, takodje bez hard feelings i poziv da počneš da pratiš moje blogove. Nisu zanimljivi, ali su edukativni
mikimedic mikimedic 17:33 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

pa ne kažem da ih podržavaš već da vežbaš odbranu


mikimedic mikimedic 17:36 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

Prihvatam izvinjenje
I slažem se da je fora bila glupa, a to što se ja nepopravljivo ložim na glupe fore, to je moj problem. U svakom slučaju, ideja nije bila da ti se uputi uvreda, da te se ponizi i sl, nego toliko provaljena fora, da sam smatrao da nema potrebe da naglašavam.
Pozdrav za mikimedica, takodje bez hard feelings i poziv da počneš da pratiš moje blogove. Nisu zanimljivi, ali su edukativni


vazno da smo se razumeli. i obecavam da cu biti cesci posetilac ubuduce.

pozz za rea ali nemam ovog tvog smajlija. kad bih bar uspeo da nataknem cvidze na ovog sa sajkacom.
mikimedic mikimedic 17:39 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

Valjao nam je, ali su ga ubili.
Over and out, pošto je ovde đavo odn'o šalu.


izvini nisam video ovo ranije -- ja sam mislio na kostunicu.
docsumann docsumann 18:49 13.10.2010

Re: Ovo je rad

možda se desi da prestanemo da se svađamo sa celim svetom celoga života


za to vrijedi ratovati
NNN NNN 19:23 13.10.2010

Re: Lepo rečeno

kad bih bar uspeo da nataknem cvidze na ovog sa sajkacom.

joseywales joseywales 19:54 13.10.2010

Re: Ovo je rad

Neues aus der Nachbarschaft
Evo ih ovi spremni da odglume svoje role na pocetku mozda trece epizode:

У среду, 13. октобра 2010. године у Међународном прес центру (Кнез Михаилова број 6) у Београду у 11, 55 часова (пет минута је до 12) биће уприличена конференција за медије Српског сабора Двери под називом АПЕЛ ЗА ОСЛОБАЂАЊЕ СВИХ УХАПШЕНИХ И НОВИ ДРУШТВЕНИ ДОГОВОР.

На конференцији ће говорити:

-Владан Глишић, Српски сабор Двери

-Драгомир Анђелковић, недељник Печат

-Жељко Цвијановић, Нови стандард

-Александар Павић, Национални клуб Видовдан

-Душан Ковачев, Фонд Слободан Јовановић

-Ненад Вукићевић, Српски националисти

У Београду, 12. октобра 2010.

Информативна служба Српског сабора Двери


Novi društveni dogovor?!?!

More, da se nose svi skupa u pizdu materinu!
Biljana 77 Biljana 77 21:31 13.10.2010

Re: Ovo je rad

ЗА ОСЛОБАЂАЊЕ СВИХ УХАПШЕНИХ И НОВИ ДРУШТВЕНИ ДОГОВОР.

Šta će bre i skim oni da se dogovaraju? I po kom osnovu bi trebalo da oslobode ove... neuračunljivost?
skener92 skener92 21:36 13.10.2010

Re: Ovo je rad

НОВИ ДРУШТВЕНИ ДОГОВОР.


a koji faktor su uopste ti doticni?

libkonz libkonz 21:44 13.10.2010

Re: Ovo je rad

Šta će bre i skim oni da se dogovaraju? I po kom osnovu bi trebalo da oslobode ove... neuračunljivost?

zanela se deca, valjda. žao mi što se Dveri srozaše sa barabama.
Biljana 77 Biljana 77 22:06 13.10.2010

Re: Ovo je rad

žao mi što se Dveri srozaše sa barabama

Uh... o tome bih mogla naširoko da ti pričam. Nisu imali oni otkud da se srozavaju, oni su iznedrili Obraz. Možda jedared sednem da napišem kako se iz jednog davnog protesta izrodilo to čudo...
predatortz predatortz 07:38 18.10.2010

Re: Ovo je rad

.Na žalost mladi ljudi su izgubili živote, a o kompletnom planu osvajanja Tuzle ima još dokumenata,lično sam ih držao u rukama (pozivnice,zahvalnice i medalje) koje su trebale da se dodjele 17.05.1992. u Hotelu Tuzla u kristalnoj dvorani, u potpisu Predsjednik SDS-a i Predsjednik RS, dr.Dragan Dabić-Radovan Karadžić.



Iz ovoga se vidi da nemaš pojma o čemu govoriš. VRS nikada nije imala plan za zauzimanje Tuzle. Niti smo nekad sproveli ijednu akciju u tom cilju. I još nešto komšija:

Zahvali Bogu što je to bilo tako. Jer nas su 15.05. bukvalno morali da zaustavljaju! Svaki dan da se molite za zdravlje oficirima iz komande korpusa zbog toga.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 22:18 12.10.2010

ququ


kad su ove budale stigle u lokalnim novinama u Connecticut-u, zadnje vreme doslo???
illuminated illuminated 22:35 12.10.2010

Re: ququ

Bar je konacno tacno ono: "Srbija je svet"
radulence radulence 22:19 12.10.2010

shta se sprema?


shta se krchka?

loader loader 22:33 12.10.2010

Savez na stolici, Stojković u bolnici

Sutra će da usledi saopštenje za novinare vođa fudbalskog saveza. Kazaće da je ovo napad na naš fudbal, a možda i napad na državu Srbiju.

Učiniće se sve da se zaobiđe glavna tema - odgovornost samih čelnika saveza za dugotrajno ruiniranje kakve-takve normalne atmosfere oko reprezentacije. Ovo večeras je bila samo jedna od skoro logičnih posledica. Njihove hitne ostavke bi bile samo jedna od prvih mera za počinjanje sređivanja stanja u fudbalu.

Vladimir Stojković je večeras primljen u jednu italijansku bolnicu, kako bi bio pregledan zbog posledica napada "navijača" na njega, odnosno na autobus naše reprezentacije... U ime onih iskeženih budaletina sa bakljama i krtinom u ramenima treba da se stidimo svi.
JJ Beba JJ Beba 00:47 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

Sutra će da usledi saopštenje za novinare vođa fudbalskog saveza. Kazaće da je ovo napad na naš fudbal, a možda i napad na državu Srbiju.

čula sam u dnevniku onog Karadžića iz FSS da su deca divljala!

libkonz libkonz 09:35 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

Njihove hitne ostavke bi bile samo jedna od prvih mera za počinjanje sređivanja stanja u fudbalu.

Velike su tu pare u igri, ali oni se moraju poterati, ne samo zbog fudbala.
loader loader 11:09 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

se moraju poterati, ne samo zbog fudbala

Jasno.
Ipak, za te radnje s parama (za sada) nemamo dokaze.
Ali zato imamo gomilu dokazljivih i očitih činjenica po pitanju ovih radnji oko reprezentacije, selektora, srozavanja i ugrožavanja same institucije reprezentacije... na osnovu kojih se može tražiti momentalna ostavka i odgovornost - u najmanju ruku!
mariopan mariopan 12:14 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

JJ Beba
Sutra će da usledi saopštenje za novinare vođa fudbalskog saveza. Kazaće da je ovo napad na naš fudbal, a možda i napad na državu Srbiju.

čula sam u dnevniku onog Karadžića iz FSS da su deca divljala!


Šta zna dete šta je trista kila? Ono tetovirano dete trokrilno neka vodi svojoj kući
loader loader 12:53 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

Ono tetovirano dete trokrilno...

... ima 4 krivične prijave, kao vođa zvezdinih rodoljubivih grupa, kao nasilnik i kao rasturač heroina... Nestašno brdo krtine treba da se malo privede u kavez !
mariopan mariopan 13:40 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

loader
Ono tetovirano dete trokrilno...

... ima 4 krivične prijave, kao vođa zvezdinih rodoljubivih grupa, kao nasilnik i kao rasturač heroina... Nestašno brdo krtine treba da se malo privede u kavez !

Nema nikog da mu stavi brnjicu? I nema zakona za njega?
A većina ljudi koji dobiju prekršajnu prijavu i kaznu ide na rodbiju jer novčane kazne ne mogu da plate? Znači voziš bicikl bez svetla i zaglaviš ćorku jer nemaš 2-3000 dinara za kaznu?Pa kakav nam je to zakon?
ime_korisnicko ime_korisnicko 14:39 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

loader
Ono tetovirano dete trokrilno...

... ima 4 krivične prijave, kao vođa zvezdinih rodoljubivih grupa, kao nasilnik i kao rasturač heroina... Nestašno brdo krtine treba da se malo privede u kavez !


A i glavni je diler cvikcangli za ovaj deo sveta...

Moze neki link u vezi onog za rasturanje heroina, ili je u pitanju tebi poznat kompetentni izvor koji je insistirao na anonimnosti?
freehand freehand 15:09 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

loader
Ono tetovirano dete trokrilno...

... ima 4 krivične prijave, kao vođa zvezdinih rodoljubivih grupa, kao nasilnik i kao rasturač heroina... Nestašno brdo krtine treba da se malo privede u kavez !

Meni je, bogami, pao kamen sa srca. Vladan Lukić kaže da ovi nemaju veze sa Zvezdoma!



ivana23 ivana23 18:08 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

ime_korisnicko
...Moze neki link u vezi onog za rasturanje heroina, ili je u pitanju tebi poznat kompetentni izvor koji je insistirao na anonimnosti?


Pojedini mediji prenose da je Ivan Bogdanov jedan od vođa navijača Crvene Zvezde i pripada grupi ''Ultra bojs''. Završio je srednju školu i nezaposlen je. Protiv njega su podignute četiri krivične prijave - za učestvovanje u tuči, nanošenje lakih telesnih povreda i napad na službeno lice u vršenju dužnosti, za nasilničko ponašanje i neovlašćenu proizvodnju, držanje i stavljanje u promet opojnih droga.

Izvor

Ne pise bas heroina, al' to je to...
ime_korisnicko ime_korisnicko 18:55 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

ivana23
ime_korisnicko
...Moze neki link u vezi onog za rasturanje heroina, ili je u pitanju tebi poznat kompetentni izvor koji je insistirao na anonimnosti?


Pojedini mediji prenose da je Ivan Bogdanov jedan od vođa navijača Crvene Zvezde i pripada grupi ''Ultra bojs''. Završio je srednju školu i nezaposlen je. Protiv njega su podignute četiri krivične prijave - za učestvovanje u tuči, nanošenje lakih telesnih povreda i napad na službeno lice u vršenju dužnosti, za nasilničko ponašanje i neovlašćenu proizvodnju, držanje i stavljanje u promet opojnih droga.

Izvor

Ne pise bas heroina, al' to je to...




U martu 2005. kod Bogdanova policija je pri pretresu našla 11,06 grama marihuane. Bogdanov je pri saslušanju priznao izvršenje dela i izjavio da je drogu kupio istog dana od momka koga zna po nadimku "Kure", za iznos od 1.200 dinara isključivo za ličnu upotrebu.
freehand freehand 19:15 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

ime_korisnicko
ivana23
ime_korisnicko
...Moze neki link u vezi onog za rasturanje heroina, ili je u pitanju tebi poznat kompetentni izvor koji je insistirao na anonimnosti?


Pojedini mediji prenose da je Ivan Bogdanov jedan od vođa navijača Crvene Zvezde i pripada grupi ''Ultra bojs''. Završio je srednju školu i nezaposlen je. Protiv njega su podignute četiri krivične prijave - za učestvovanje u tuči, nanošenje lakih telesnih povreda i napad na službeno lice u vršenju dužnosti, za nasilničko ponašanje i neovlašćenu proizvodnju, držanje i stavljanje u promet opojnih droga.

Izvor

Ne pise bas heroina, al' to je to...




U martu 2005. kod Bogdanova policija je pri pretresu našla 11,06 grama marihuane. Bogdanov je pri saslušanju priznao izvršenje dela i izjavio da je drogu kupio istog dana od momka koga zna po nadimku "Kure", za iznos od 1.200 dinara isključivo za ličnu upotrebu.

Odamh tužbu za povredu časti i ugleda nesrećnog mladića sa vrelog asfalta!
Pravda za Ivana!
Ili za Dijabolika?
ime_korisnicko ime_korisnicko 19:34 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

freehand


Odamh tužbu za povredu časti i ugleda nesrećnog mladića sa vrelog asfalta!
Pravda za Ivana!
Ili za Dijabolika?



Sta ti je uslovni refleks, jbt!
Odmah se oglasi g(G)rađanska(e) inicijativa(e) da selektivno tretira principijelnost.
freehand freehand 22:22 13.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

ime_korisnicko
freehand


Odamh tužbu za povredu časti i ugleda nesrećnog mladića sa vrelog asfalta!
Pravda za Ivana!
Ili za Dijabolika?



Sta ti je uslovni refleks, jbt!
Odmah se oglasi g(G)rađanska(e) inicijativa(e) da selektivno tretira principijelnost.

Auh, da. Ja sam ti kao Pavljovljevo kuče: čim osetim nepravdu prema nekom nestašnom omladincu proradi mi refleks za odbranu omladinskih prava, časti, ugleda, kao i prava na uživanje i prodaju lakih narkotika, nošenje oružja,siledžijsko ponašanje i nanošenje lakih telesnih povreda.
A kad će to čovek da radi nego u mladosti? i šta tu ima loše, kad se voli svoj klub i svoja otadžbina, svoja vera i porodične vrednosti?
ime_korisnicko ime_korisnicko 01:48 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

freehand
ime_korisnicko
freehand


Odamh tužbu za povredu časti i ugleda nesrećnog mladića sa vrelog asfalta!
Pravda za Ivana!
Ili za Dijabolika?



Sta ti je uslovni refleks, jbt!
Odmah se oglasi g(G)rađanska(e) inicijativa(e) da selektivno tretira principijelnost.

Auh, da. Ja sam ti kao Pavljovljevo kuče: čim osetim nepravdu prema nekom nestašnom omladincu proradi mi refleks za odbranu omladinskih prava, časti, ugleda, kao i prava na uživanje i prodaju lakih narkotika, nošenje oružja,siledžijsko ponašanje i nanošenje lakih telesnih povreda.
A kad će to čovek da radi nego u mladosti? i šta tu ima loše, kad se voli svoj klub i svoja otadžbina, svoja vera i porodične vrednosti?



Neko je, neki premijer, Zorz Klemanso ili Vinston Cercil, rekao da je bez srca covek koji nije radikalan u mladosti, a da je bez razuma ako nije konzervativan u starosti.
Elegantno je, mozda i nesvestan toga, dao definiciju krize srednjeg doba - vreme i bez srca i bez razuma, samo isprazna duhovitost...

kukusigameni kukusigameni 07:23 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

isprazna duhovitost


Duhovitost nikada nije isprazna. Po njoj se razlikujemo od zivotinja.
ime_korisnicko ime_korisnicko 09:14 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

kukusigameni
isprazna duhovitost


Duhovitost nikada nije isprazna. Po njoj se razlikujemo od zivotinja.


Od zivotinja se razlikujemo po sposobnosti da se smejemo (iako ni to nije bas sasvim tacno), a neke zivotinje uspevaju da budu duhovitije nekim postupcima nego neki ljudi nekim komentarima...
kukusigameni kukusigameni 09:19 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

Duhovitost nikada nije isprazna.

O ovome je rec.
ime_korisnicko ime_korisnicko 09:28 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

kukusigameni
Duhovitost nikada nije isprazna.

O ovome je rec.


Posto ti nisi napisao ovo:

kukusigameni

Duhovitost nikada nije isprazna. Po njoj se razlikujemo od zivotinja.


onda ni ja nisam napisao ovo:

ime_korisnicko

Od zivotinja se razlikujemo po sposobnosti da se smejemo (iako ni to nije bas sasvim tacno), a neke zivotinje uspevaju da budu duhovitije nekim postupcima nego neki ljudi nekim komentarima...


i jos, ni u ludilu, necu dodati kako je nekim zivotinjama dovoljno (po)kazati nesto samo jednom da to shvate...
kukusigameni kukusigameni 09:31 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

i jos, ni u ludilu, necu dodati kako je nekim zivotinjama dovoljno (po)kazati nesto samo jednom da to shvate...


Nemoj.
libkonz libkonz 09:43 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

hajde završite ovu priču, preći će u ozbiljno vređanje.
freehand freehand 10:34 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

ime_korisnicko
kukusigameni
Duhovitost nikada nije isprazna.

O ovome je rec.


Posto ti nisi napisao ovo:

kukusigameni

Duhovitost nikada nije isprazna. Po njoj se razlikujemo od zivotinja.


onda ni ja nisam napisao ovo:

ime_korisnicko

Od zivotinja se razlikujemo po sposobnosti da se smejemo (iako ni to nije bas sasvim tacno), a neke zivotinje uspevaju da budu duhovitije nekim postupcima nego neki ljudi nekim komentarima...


i jos, ni u ludilu, necu dodati kako je nekim zivotinjama dovoljno (po)kazati nesto samo jednom da to shvate...


Zaista su neki od komentatora u svojim komentarima bili neprecizni i nekorektni u činjeničnom smislu. Nije bilo heroina već marihuane, a gospodin Bogdanov (kao ni gospodin Legija onomad, recimo) nije pravosnažno osuđen za dela koja su, u opisu njegovog lika i dela, pomenuta.
I u najvećem broju slučajeva, gotovo svim kad bolje razmislim, složio bih se sa tvojom reakcijom.
U ovom momentu, međutim i kad je OVAJ lik u pitanju i njegovo delo, insistiranje na detaljima liči na izvesno sitničarenje koje nema veze ni sa suštinom događaja ni sa reakcijama na blogu.
Moja duhovitost tačno je onolika kolika mi je i pamet. Ništa veća, ništa manja. Kao odraz u ogledalu. I neko bi rekao da nije ni uvek ista. Varira između male i nikakve.
Nisam doktor Dulitl i ne vladam nemuštim jezikom, te ne bih mogao sa sigurnošću išta da kažem o životinjskoj duhovitosti. Preciznije, nemam ni predstavu da li ono što čovek takvim tumači u životinjskom ponašanju i same životinje smatraju duhovitim. Ali se neću uvrediti zbog tvojih aluzija. Dopuštam da je moguće da je duhovita životinja duhovitija od isprazno duhovitog čoveka.
Što se srca i razuma tiče - Ime korisničko, osvrni se oko sebe i pogledaj gde i kako živiš (ako živiš u Srbiji); onda mi kaži da li i kakav uticaj gospodin Ivan Bogdanov i njegova braća i istomišljenici i sadelatnici, i njegovi učitelji i duhovni oci, na život Srbije i tvoj lični, imaju.
I onda mi sa te svoje duhovne visine i pijedestala mudrosti kaži još jednom - nekoliko grama ovoga ili onoga, pomenuto kao ilustracija u kontekstu opisa dotičnog - nešto o srcu i razumu.

PS - koliko mi je u moći trudio sam se da izbegnem isprazni humor. ali ni u ludilu ne smem da tvrdim da sam u tome uspeo.
Ali sam izbegao sve što makar i podseća na bilo kakvu uvredu ili nipodaštavanje.
ime_korisnicko ime_korisnicko 11:54 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

freehand
ime_korisnicko
kukusigameni
Duhovitost nikada nije isprazna.

O ovome je rec.


Posto ti nisi napisao ovo:

kukusigameni

Duhovitost nikada nije isprazna. Po njoj se razlikujemo od zivotinja.


onda ni ja nisam napisao ovo:

ime_korisnicko

Od zivotinja se razlikujemo po sposobnosti da se smejemo (iako ni to nije bas sasvim tacno), a neke zivotinje uspevaju da budu duhovitije nekim postupcima nego neki ljudi nekim komentarima...


i jos, ni u ludilu, necu dodati kako je nekim zivotinjama dovoljno (po)kazati nesto samo jednom da to shvate...


Zaista su neki od komentatora u svojim komentarima bili neprecizni i nekorektni u činjeničnom smislu. Nije bilo heroina već marihuane, a gospodin Bogdanov (kao ni gospodin Legija onomad, recimo) nije pravosnažno osuđen za dela koja su, u opisu njegovog lika i dela, pomenuta.
I u najvećem broju slučajeva, gotovo svim kad bolje razmislim, složio bih se sa tvojom reakcijom.
U ovom momentu, međutim i kad je OVAJ lik u pitanju i njegovo delo, insistiranje na detaljima liči na izvesno sitničarenje koje nema veze ni sa suštinom događaja ni sa reakcijama na blogu.
Moja duhovitost tačno je onolika kolika mi je i pamet. Ništa veća, ništa manja. Kao odraz u ogledalu. I neko bi rekao da nije ni uvek ista. Varira između male i nikakve.
Nisam doktor Dulitl i ne vladam nemuštim jezikom, te ne bih mogao sa sigurnošću išta da kažem o životinjskoj duhovitosti. Preciznije, nemam ni predstavu da li ono što čovek takvim tumači u životinjskom ponašanju i same životinje smatraju duhovitim. Ali se neću uvrediti zbog tvojih aluzija. Dopuštam da je moguće da je duhovita životinja duhovitija od isprazno duhovitog čoveka.
Što se srca i razuma tiče - Ime korisničko, osvrni se oko sebe i pogledaj gde i kako živiš (ako živiš u Srbiji); onda mi kaži da li i kakav uticaj gospodin Ivan Bogdanov i njegova braća i istomišljenici i sadelatnici, i njegovi učitelji i duhovni oci, na život Srbije i tvoj lični, imaju.
I onda mi sa te svoje duhovne visine i pijedestala mudrosti kaži još jednom - nekoliko grama ovoga ili onoga, pomenuto kao ilustracija u kontekstu opisa dotičnog - nešto o srcu i razumu.

PS - koliko mi je u moći trudio sam se da izbegnem isprazni humor. ali ni u ludilu ne smem da tvrdim da sam u tome uspeo.
Ali sam izbegao sve što makar i podseća na bilo kakvu uvredu ili nipodaštavanje.



U onome sto si i sam citirao nisi pomenut nijednom, zar ne?
Pravicu se da mislim kako nisi bio ni malo tendenciozan kad to nisi primetio i analiziracu napisano:
Nedostatak smisla za humor kao nacin distinkcije ljudi i zivotinja pomenuo je bloger kukusigameni, na sta sam ja konstatovao da gresi, da je razlika samo u manifestaciji percepcije istog kroz sposobnost ljudi za smeh, i da postupci nekih zivotinja ponekad mogu biti vrlo duhoviti.
Ovo sto si citirao je samo posledica njegovog kasnijeg detinjastog izvrdavanja, i ne odnosi se ni u kom smislu na tebe.

Ono sto sam tebi licno imao da kazem vec je receno, pogledaj pod:

ime_korisnicko

Sta ti je uslovni refleks, jbt!
Odmah se oglasi g(G)rađanska(e) inicijativa(e) da selektivno tretira principijelnost.


Principijelni stav ne trpi:

freehand
međutim OVAJ


to je, onda - kompromis....
kukusigameni kukusigameni 12:06 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

Autor je zamolio da prestanemo i ja sam prestao. Zaista bih mogao da ti opserviram mnogo toga o smehu i humoru ali ne zelim da trolujem na lib-ovom blogu. Zato mislim da nije u redu sto nastavljas ovu temu.
libkonz libkonz 12:21 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

ne zelim da trolujem na lib-ovom blogu.

šta god ne uključuje lično vređanje ovde je dobrodošlo.
ime_korisnicko ime_korisnicko 12:28 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

kukusigameni
Autor je zamolio da prestanemo i ja sam prestao. Zaista bih mogao da ti opserviram mnogo toga o smehu i humoru ali ne zelim da trolujem na lib-ovom blogu. Zato mislim da nije u redu sto nastavljas ovu temu.


Ja sam prestao i pre domacinove molbe, ne bih odgovorio ni malopre freehandu, a ni tebi sada da vas dvojica niste reagovali na moj komentar neupucen vama kao da se odnosi na vas licno.
kukusigameni kukusigameni 12:34 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

Nema komicnog izvan onoga sto je ljudsko. Jedan pejsaz moze biti lep, drazestan, divan, beznacajan ili ruzan; ali on nece nikada biti smesan. Smejacemo se nekoj zivotinji, ali zato sto u njoj otkrivamo drzanje coveka ili neki ljudski izraz. Smejacemo se i sesiru; ali ono cemu cemo se tada smejati nije parce coje ili slame, vec oblik koji su mu ljudi dali; jer on je primio kalup ljudskog kaprica.
Anri Bergson
Biljana 77 Biljana 77 13:25 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

Nema komicnog izvan onoga sto je ljudsko. Jedan pejsaz moze biti lep, drazestan, divan, beznacajan ili ruzan; ali on nece nikada biti smesan. Smejacemo se nekoj zivotinji, ali zato sto u njoj otkrivamo drzanje coveka ili neki ljudski izraz. Smejacemo se i sesiru; ali ono cemu cemo se tada smejati nije parce coje ili slame, vec oblik koji su mu ljudi dali; jer on je primio kalup ljudskog kaprica.
Anri Bergson

Da nismo kolege, boga ti? Baš ovo sam citirala u nekom seminarskom u prošlom životu.
kukusigameni kukusigameni 13:27 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

Da nismo kolege, boga ti?

Kolege blogeri.
freehand freehand 13:49 14.10.2010

Re: Savez na stolici, Stojković u bolnici

ime_korisnicko
kukusigameni
Autor je zamolio da prestanemo i ja sam prestao. Zaista bih mogao da ti opserviram mnogo toga o smehu i humoru ali ne zelim da trolujem na lib-ovom blogu. Zato mislim da nije u redu sto nastavljas ovu temu.


Ja sam prestao i pre domacinove molbe, ne bih odgovorio ni malopre freehandu, a ni tebi sada da vas dvojica niste reagovali na moj komentar neupucen vama kao da se odnosi na vas licno.

A kako bi ti razumeo da ja kvotujem tvoj tekst a onda dodam opaske na temu isprazne duhovitosti, nedostatka srca i razuma i slično?
Neka bude stvar moga nerazumevnja.

Ali, htedoh samo ovo da kažem
Principijelni stav ne trpi:

freehand međutim OVAJ


to je, onda - kompromis....

principijelnost ne podrazumeva teranje maka na konac ili zadrtost.
Principijelno - i marihuana je narkotik a njena kupoprodaja i posedovanje su krivična dela, kao i heroina.
Advokati zemunskog klana su vrlo principijelno pronalazili procesne začkoljice i proceduralne mogućnosti da suđenje za ubistvo premijera i druga razvuku i obesmisle.

Kompromis nije uvek slabost, niti "truo".
A civilizacija je češće napredovalaa na temelju kompromisa, nego principjelnih stavova. Ovi poslednji češće su donosili ratove.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana