Sport

DileM(J)a

Milutin Milošević RSS / 24.10.2010. u 23:00

84429_007-foto-m-djurica_hf.jpg?ver=1287862865

 

Pitam se, pitam, na koji deo svoje ružne prošlosti misli:

 

Odgovor A

Na ona vremena kada je postao prvi golman šampiona i reprezentacije svoje zemlje i kada je izjavljivao:

Ni za 100 miliona evra ne bih igrao za Partizan

Kad nešto mrziš - mrziš

Krst mi je crveno-beli

 

Odgovor B

Na ona vremena kada je shvatio da mu neće biti lako da se izvuče iz kandži menadžera okorelog kriminalca

 

Odgovor C

Na ona vremena kada je pokušavao da se probije u nekim klubovima po Evropi i kada nisu mogli da razumeju njegov talenat

 

U svakom slučaju, po najnovijem Zakonu o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim priredbama:

Predviđene su i prekršajne kazne zatvora do 60 dana za uzvikivanje "nepristojnih i uvredljivih slogana i parola", odnosno isticanje istih takvih transparenata, kao i za podsticanje mržnje i netrpeljivosti koja može da dovede do fizičkog sukoba među učesnicima sportske priredbe.



Komentari (230)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Colin_bgd Colin_bgd 13:02 25.10.2010

Reasonable doubt...

Kritikovati Stojkovica za ovaj potez i prebacivati mu da je time "provocirao" je jos jedan u nizu besmisla i zamena teza koji vladaju kako Srbijom, tako i dijasporom. To je kao da optuzujete silovanu zenu da je provocirala napasnika jer je bila nasminkana i nosila visoke stikle. Dakle, totalni sumrak uma i racionalnog rezonovanja. Coveka su hteli da lincuju. Fizicki je bio ugrozen, ciljan, meta za odstrel. Bez obzira na IQ doticnog, on ima apsolutno pravo da izrazi sopstveno misljenje (ili promenu istog u skladu sa LICNIM iskustvom), u istoj onolikoj meri u kojoj su svi oni koji "razlicito deluju" hteli da se prosetaju pre 15 dana na paradi ponosa, na primer.

Ali, eto jos jednom se bez greske pokazalo da smo mi Srbi uvek licemeri na nekom nivou. To nam ne gine, bez obzira da li se javljamo iz Beograda, Engleske, Amerike, Irske, Svajcarske, Zambije ili Kirgistana. Ne mozemo mi protiv sopstvene prirode. Ako ne platis na mostu, platices na cupriji.

Ovaj blog je definitivno izgubio 99.99% kredibiliteta...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:10 25.10.2010

Re: Reasonable doubt...

Colin_bgd
Dakle, totalni sumrak uma i racionalnog rezonovanja....

Ali, eto jos jednom se bez greske pokazalo da smo mi Srbi uvek licemeri na nekom nivou. To nam ne gine, bez obzira da li se javljamo iz Beograda, Engleske, Amerike, Irske, Svajcarske, Zambije ili Kirgistana. Ne mozemo mi protiv sopstvene prirode. Ako ne platis na mostu, platices na cupriji.

Ovaj blog je definitivno izgubio 99.99% kredibiliteta...


Objašnjenje za ovako tvrde stavove našao sam na tvom profilu:

"Legenda kaze da je prva rec koju sam izgovorio bila "Partizan"."


Colin_bgd Colin_bgd 13:19 25.10.2010

Re: Reasonable doubt...

Objašnjenje za ovako tvrde stavove našao sam na tvom profilu

opet zamena teza...
mikimedic mikimedic 13:23 25.10.2010

Re: Reasonable doubt...

opet zamena teza...


tacno...

Kritikovati Stojkovica za ovaj potez i prebacivati mu da je time "provocirao" je jos jedan u nizu besmisla i zamena teza koji vladaju kako Srbijom, tako i dijasporom. To je kao da optuzujete silovanu zenu da je provocirala napasnika jer je bila nasminkana i nosila visoke stikle.


jel znas sta kaze plavusa u gruovoj pesmi? e ovo sto je napisao na majci je nesto na tom nivou...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:25 25.10.2010

Re: Reasonable doubt...

Colin_bgd
Objašnjenje za ovako tvrde stavove našao sam na tvom profilu

opet zamena teza...


Po tebi su onda i UEFA i FIFA odavno pobrkali teze:

Prema statutu FIFA i UEFA, zabranjeno je pokazivati političke, verske i sve ostale poruke napisane na majicama koje fudbaleri nose ispod dresova. Pošto je početkom ove decenije ovakav način izražavanja postao trend među igračima, krovne kuće fudbala morale su striktno da zabrane bilo kakvo „porukanje“.

Colin_bgd Colin_bgd 13:27 25.10.2010

Re: Reasonable doubt...

jel znas sta kaze plavusa u gruovoj pesmi? e ovo sto je napisao na majci je nesto na tom nivou...

ne znam tu pesmu, zaista...
mikimedic mikimedic 13:38 25.10.2010

Re: Reasonable doubt...

ne znam tu pesmu, zaista...


vidi - ovo nije provokacija, ovo je jednostavno glupost. da je hteo da provocira, valjda bi se okretao zvezdinim navijacima?

ne, on se okrece partizanovim i izvinjava im se... zbog cega?
-------------------------------------------------------------------------

gru kaze plavusi, otprilike - sta da 'uradi', na sta mu ljutointeligentna plavusa odgovara 'ma nemoj, uradicu ja tebi'...

nadam se da komentar moze da prodje bez brisanja, kad vec i karleusa stize na b92


Unfuckable Unfuckable 18:50 25.10.2010

Re: Reasonable doubt...

kad vec i karleusa stize na b92

šta fali Karleuši?
Mlada, pametna, koncizna...
Unfuckable The Trendovit
mikimedic mikimedic 20:15 25.10.2010

Re: Reasonable doubt...

šta fali Karleuši?
Mlada, pametna, koncizna...


pa ne fali nista, kamo srece da je je vise



miki the politically correct
freehand freehand 08:45 26.10.2010

Re: Reasonable doubt...

šta fali Karleuši?
Mlada, pametna, koncizna...
Unfuckable The Trendovit

Karleuša - The Unfuckable!
mikimedic mikimedic 08:50 26.10.2010

Re: Reasonable doubt...

Karleuša - The Unfuckable!


on the contrary, my friend...

veeeeri.... fuckable.
mrdax mrdax 13:27 25.10.2010

Car!

Ko gubi ima pravo da se ljuti!
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:53 25.10.2010

Re: Car!

Tipičan odgovor jednog partizanovca. Kao i onaj gore Kolinov. To što ste bolji (svaka čast) ne znači da treba da se arogantni i nerazumni.

Nažalost, i sa druge strane krenula je gomila glupih komentara (vidi komentare vesti). Takodje očekivano.

Meni su zanimljivi komentari koji nisu pristrasni. Recimo:

Btw, on nikada nece biti deo Grobara niti ce neko podmetati ledja ispred njegove suplje glave, ne kupujemo se mi majicama i clanskim kartama. Neka brani dobro i neka cuti, to je dovoljno.
Colin_bgd Colin_bgd 15:31 25.10.2010

Re: Car!

Tipičan odgovor jednog partizanovca. Kao i onaj gore Kolinov. To što ste bolji (svaka čast) ne znači da treba da se arogantni i nerazumni.

Ajte molim vas nemojte. Samo da mi nismo "arogantni i nerazumni", a sto je covek jedva izvukao zivu glavu, to nema veze, igrala se neka deca. Ako bas hocete da vam crtam, moja poenta je bila da Stojkovic (kao i bilo ko drugi u bilo kom smeru) ima pravo da zbog LICNOG iskustva promeni misljenje, kao i da to novo misljenje posle kaze kome hoce. Da li je slihtara ili nije, mozemo da raspravljamo mi partizanovci, jer se nama i obratio. Popularne delije su ocigledno pokusale da mu objasne neke stvari u Djenovi, ali nisu umeli da budu do kraja "elokventni" na srecu svih nas zajedno. Ja licno mislim da uopste ne posmatram klubaski ovo. Razmislite malo o celom slucaju. Stojkovic je zvezdino dete. Nije mu isla karijera bogznakako. Nije imao klub. Dobio je ponudu od Partizana koji se plasirao u Ligu Sampiona, najbolji izlog za kasniju prodaju, ali i opasnost da ga eventualne lose odbrane stave na jos crnju listu za dalji angazman. Elem, sigurno nije olako odlucio i prihvatio prelazak u Partizan s obzirom na poznatu navijacku privrzenost, ali svako mora od necega da zivi. Digla se prasina, ali sam Stojkovic nije izustio ni jednu ruznu rec o zvezdi. Otisao je u Italiju da brani za reprezentaciju i tamo je doziveo linc od strane navijaca zvezde, koji su se vrlo jasno kao takvi deklarisali i vrlo jasno stavili do znanja zasto im je Stojkovic meta. Ako on posle svega toga nema pravo da zucne, vec samo da cuti i ne talasa da se bagra ne uzbudi, onda nemamo vise o cemu da pricamo...

Na kraju, ako vec hocete i iz tog ugla, tacno je da pacovi prvi napustaju brod koji tone, ali povika na njih nece zapusiti rupu u potpalublju, niti spasiti isti taj brod od propasti. Razmislite malo i o tome...
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:42 25.10.2010

Re: Car!

Većinu pre ovoga se slažem sa tobom (na Blogu ne persiramo).
Otisao je u Italiju da brani za reprezentaciju i tamo je doziveo linc od strane navijaca zvezde, koji su se vrlo jasno kao takvi deklarisali i vrlo jasno stavili do znanja zasto im je Stojkovic meta. Ako on posle svega toga nema pravo da zucne, vec samo da cuti i ne talasa da se bagra ne uzbudi, onda nemamo vise o cemu da pricamo...

Sa ovim se ne slažem. Najpre, Stojkovića nisu napali navijači Zvezde već grupa majmuna. Svi normalni navijači Zvezde osudjuju taj napad. Usput, odbranili su ga igrači Zvezde.

Dalje, prirodno je da ima svoje mišljenje. No, to mišljenje može da kaže na normalan način, a ne da se na derbiju, u situaciji koja je napeta, na stadionu na kome je ponikao, šlihta svojim novim navijačima.

Što se poslednjeg pasusa tiče, to uopšte nije tema ovog bloga. Ovaj pasus samo potvrdjuje da si arogantan i nerazuman.
929292 929292 16:04 25.10.2010

Re: Car!


Colin_bgd
ima pravo da zbog LICNOG iskustva promeni misljenje, kao i da to novo misljenje posle kaze kome hoce.



neverovatno!
dvaput je citirana zabrana fife i uefe o natpisima na majicama, ali čovek tera svoju priču o pravima.
e, srbi, srbi...


medjutim92 medjutim92 16:54 25.10.2010

Re: Car!

Milutin Milošević
Sa ovim se ne slažem. Najpre, Stojkovića nisu napali navijači Zvezde već grupa majmuna.


Zanimljiva konstantacija. Ne znam samo otkud majmun na šipci protiv Slovana, otkud to da je on bitan član grupe koja je imala mesto u upravnom odboru CZ.

Ono JESU bili navijači CZ, a to što ti se ne sviđaju (a i ne vidim što bi ti se sviđali) to je druga stvar.

Svi normalni navijači Zvezde osudjuju taj napad.


Svi normalni ljudi, navijači ili ne.

Usput, odbranili su ga igrači Zvezde.


Znaju kako mu je. Neki od njih su slične stvari doživljavali na Zvezdinim treninzima.

Čudi me da neko ko je onako imao razumevanja za Uroša (ne podršku, samo razumevanje) nema razumevanja za Stojkovića, koji nikog nije prvi napao. Jesu neke stvari koje je uradio glupe, ali nisu ni blizu glupe kao one što su radili njegovi protivnici s tribina. Pa opet, oni smeju da daju izjave kakve daju, oni smeju da pevaju šta pevaju i to nije problem ni za Savez ni za mnoge medije koji sad svu priču danas okreću ka Stojkoviću.

Na stranu što se parola odnosi na slučaj A, pokazana je Jugu i nema uzročne veze sa Severom. Samo posledične koje se brzo zaboravljaju.

929292, Stojković nema pravo da nosi političke majice (osim onih za borbu protiv rasizma koje i UEFA i FIFA forsiraju), ali niko ne može da mu zabrani da iznese svoj stav na bilo koji drugi način. Osećam da bi se ovo poteglo kao problem i da je ispričao na TV, u novinama, da se slikao van utakmice sa istom majicom. A to je već zadiranje u slobodu govora i izražavanja.

Ne mislim da je Stojković neki divan čovek, kao grobar ne mogu da ga volim, što reče Markonio nisam mu ovo ni tražio, nikako ne mislim da je pametno sve što je uradio, ali kao čovek mogu da se borim za njegovo pravo na rad i izražavanje. Sviđalo se njegovo izražavanje nekom ili ne.

Ima i Kaluđerović pravo da svaki drugi dan priča medijima o novootkrivenom dečačkom snu da igra u Zvezdi. Njegovo pravo da tako priča, bez obzira što nije istina. Ali niko nema pravo da ga razbije na ulici zbog toga.
929292 929292 17:13 25.10.2010

Re: Car!

929292, Stojković nema pravo da nosi političke majice (osim onih za borbu protiv rasizma koje i UEFA i FIFA forsiraju), ali niko ne može da mu zabrani da iznese svoj stav na bilo koji drugi način. Osećam da bi se ovo poteglo kao problem i da je ispričao na TV, u novinama, da se slikao van utakmice sa istom majicom. A to je već zadiranje u slobodu govora i izražavanja.



treći put:

Prema statutu FIFA i UEFA, zabranjeno je pokazivati političke, verske i sve ostale poruke napisane na majicama koje fudbaleri nose ispod dresova. Pošto je početkom ove decenije ovakav način izražavanja postao trend među igračima, krovne kuće fudbala morale su striktno da zabrane bilo kakvo „porukanje“.



osećaj o onome šta bi bilo kad bi bilo, nema veze sa onim što se zaista dogodilo.

loader loader 18:13 25.10.2010

Re: Car!

Ajte molim vas nemojte. Samo da mi nismo "arogantni i nerazumni", a sto je covek jedva izvukao zivu glavu, to nema veze, igrala se neka deca. Ako bas hocete da vam crtam, moja poenta je bila da Stojkovic (kao i bilo ko drugi u bilo kom smeru) ima pravo da zbog LICNOG iskustva promeni misljenje, kao i da to novo misljenje posle kaze kome hoce.

Ima pravo da menja mišljenje i 150 puta na dan. Nema pravo da se igra vatrom u punoj barutani.

Povrh svega, to što je učinio jeste i zabranjeno (pokrenut je disciplinski postupak).

Da li je slihtara ili nije, mozemo da raspravljamo mi partizanovci, jer se nama i obratio.

Vama niko ne brani da raspravljate, ali vi ne mmožete da raspravljate o tome ko još osim vas ima pravo da raspravlja. Evo, raspravljaju ovde i neki koji nisu partizanovci, i to s punim pravom.

Ako se u dvorištu potuku muž i žena, nije tačno da o tome mogu da raspravljaju samo on, ili ona. Mogu da raspravljaju o njihovoj tuči svi koje je dreka probudila, ili im uznemirila decu koja su virila kroz plot :)

Mislim, predali smo ono o kandidaturi za ulazaku EU, pa ja ..sad.. i kroz ovu spiku.. malo da vežbam neke euro standarde
freehand freehand 18:50 25.10.2010

Re: Car!

Usput, odbranili su ga igrači Zvezde.

Ene, de?!
Nisam ni znao da Zvezda ima nekog reprezentativca?

Edit: nisam hteo da budem grub ili pristrasan, samo ne razumem šta će igrači Zvezde u autobusu reprezentacije. Mada, dekada Roma, i to...
Edit na edit: Zahebah se! Imate onog reprezentativca Gane! I baš je dobar! Zreo da zaigra uz Klea i Stojkovića.
mikimedic mikimedic 20:19 25.10.2010

Re: Car!

ali čovek tera svoju priču o pravima.
e, srbi, srbi...


eh tesko da se srbima nesto moze citiranjem objasniti.

loader loader 21:30 25.10.2010

Re: Car!

samo ne razumem šta će igrači Zvezde u autobusu reprezentacije. Mada, dekada Roma, i to...



U Rome spadaju Žigić, Luković, Stanković...

A Stojković je ... ... "polutan"



Colin_bgd Colin_bgd 07:59 26.10.2010

Re: Car!

neverovatno!
dvaput je citirana zabrana fife i uefe o natpisima na majicama, ali čovek tera svoju priču o pravima.

kad je neko veci katolik od pape, a ne zna uopste o cemu se tu zapravo radi...

ovog vikenda bilo je jedno 5 majica sa "porukama" u sve 4 engleske profesionalne lige, ukljucijuci i premiership, nesto ne videh mnogo kazni fife i uefe, ali glavno da se opet pravimo baje...
medjutim92 medjutim92 08:21 26.10.2010

Re: Car!

929292
treći put:

Prema statutu FIFA i UEFA, zabranjeno je pokazivati političke, verske i sve ostale poruke napisane na majicama koje fudbaleri nose ispod dresova. Pošto je početkom ove decenije ovakav način izražavanja postao trend među igračima, krovne kuće fudbala morale su striktno da zabrane bilo kakvo „porukanje“.


Da, jeste, ti samo braniš propise.. sve nešto mislim da bi se javio da tražiš kaznu da je na majici pisalo Vilota pobedi..
929292 929292 13:30 26.10.2010

Re: Car!

uopšte ne tražim kaznu.
iskreno, svejedno mi je.
ako nisu kažnjeni fudbaleri kad su nosili majice "pravda za uroša", onda ne treba ni stojković sad da bude kažnjen.

cela poenta mog pisanja je bila u tome da postoje određena pravila.
ako je ova zabrana tačna, a nemam razloga da sumnjam u to, onda ne vidim razlog da se po toj zabrani ne postupi.
to što englezi ili neko drugi tu zabranu ne sankcioniše, apsolutno ne daje nama opravdanje da isto tako uradimo.
ali to su tipična srpska opravdanja - toga ima svuda, nije to samo kod nas, i u drugim zemljama nije savršeno, itd.
Colin_bgd Colin_bgd 14:00 26.10.2010

Re: Car!

to što englezi ili neko drugi tu zabranu ne sankcioniše, apsolutno ne daje nama opravdanje da isto tako uradimo.
ali to su tipična srpska opravdanja - toga ima svuda, nije to samo kod nas, i u drugim zemljama nije savršeno, itd.

ne, nego ti ne razumes pravilo fife/uefe. simple as that...
929292 929292 20:02 26.10.2010

Re: Car!

okej, meni nije problem da priznam da sam glup.

hajde molim te, reci mi da li je citirano pravilo istinito ili ne.
ako jeste, kako onda iz ovoga...

Prema statutu FIFA i UEFA, zabranjeno je pokazivati političke, verske i sve ostale poruke napisane na majicama koje fudbaleri nose ispod dresova.


...može da se zaključi da je u ovom konkretnom slučaju bilo dozvoljeno pokaziti natpis na majici ispod dresa?

priznajem da sam glup da shvatim tako nešto, molim te objasni mi.
Laudanum Laudanum 14:42 25.10.2010

lajavi krelac

Blizanci su zasluzili da ga imaju, svaki u svoje vreme. Kakav fudbal igraju, Stojke im dodje ko uglancana znacka na reveru. Da im sija i bode kljucnu kosku do popizdjavanja.
asparagus asparagus 16:56 25.10.2010

Re: lajavi krelac

Lajavi krelac upravo tako. Taj lik je ocito bolestan za medijskom paznjom, kad je igrao u Zvezdi kenjao je i kenjao po Partizanu, sad kad je dosao u Partizan kenja o Zvezdi, sta ce sledece da radi to samo Bog dragi zna. Da je drzao jezik za zubima i radio svoj posao pola ovih sranja se ne bi ni desilo.
Dawngreeter Dawngreeter 14:49 25.10.2010

Ne znaju

tabasko_pit tabasko_pit 16:59 25.10.2010

boli?

zar toliko bole ovi porazi u nizu?

Zar toliko bole da ste izgubili svaki osecaj za realnost?

Decko je na majci napisao poruku za navijace Partizana. Svi znaju sta je izjavljivao dok je igrao za Zvezdu. Nasao je nacin da se izvini onim navijacima koji su ga uzeli u zastitu kada su ga navijaci (neko rece majmuni) drugog kluba pokusali da ubiju. Pisane su, da se podsetimo i umrlice, prenosene poruke preko zute stampe (koju i B92 sve cesce prenosi) i to na naslovnicama, da mu nema zivota, prenosene najstrasnije uvrede (ono sto ti isti navijaci umeju da kazu)...

Takodje, na utakmici sa Estonijom bio je izlozen salvi zvizduka od navjaca sopstvene reprezentacije. U Djenovi se sklonio na kraju u svlacionicu sa italijanskim fudbalerima da ga ovi vasi navijaci (kako neko rece majmuni :)) ne bi nasli...

Coveku je bio ugrozen zivot i to zbog fudbala?

Pa kakvu ste reakciju vi ocekivali? Da vam se smesi dok mu zenu nazivate kurvom?

Najprimitivnije uvrede, pokusaj ubistva i sada neko proziva coveka koji se izvinio za recenicu od pre nekoliko godina?

Partizan ga je docekao kako i prilici golmanu reprezentacije (najboljem kojeg imamo, zeleo bih da imamo i boljeg, ali nemamo), ponudio mu da oporavi i nastavi svoju karijeru9od toga zivi). navijaci su ga docekali sa skepslom, ali ga nisu vredjali. Njemu je to bilo dovoljno da uradi to sto je uradio...

a vas stvarno mnogo boli ovaj poraz...i ovi porazi u nizu.

I ako vas je zabolelo njegovo ponasanje, to je najmanje sto je mogao da vam vrati...
asparagus asparagus 18:58 25.10.2010

Re: boli?


Takodje, na utakmici sa Estonijom bio je izlozen salvi zvizduka od navjaca sopstvene reprezentacije.


Eh da mu je to prvi put, pa zvizdali su njemu "navijaci sopstvene reprezentacije" i na utakmici Srbija - Kamerun pre svetskog. Pitanje za milion dolara je - sa koje tribine su dolazili zvizduci tada?
freehand freehand 18:59 25.10.2010

Re: boli?

I ako vas je zabolelo njegovo ponasanje, to je najmanje sto je mogao da vam vrati...

A mogao je i da se vrati u Zvezdu. Tada ne biste prošli samo sa 1 : 0!
tabasko_pit tabasko_pit 20:31 25.10.2010

Re: boli?

asparagus
Takodje, na utakmici sa Estonijom bio je izlozen salvi zvizduka od navjaca sopstvene reprezentacije. Eh da mu je to prvi put, pa zvizdali su njemu "navijaci sopstvene reprezentacije" i na utakmici Srbija - Kamerun pre svetskog. Pitanje za milion dolara je - sa koje tribine su dolazili zvizduci tada?

Vidi, kao neko ko je bio na toj utakmici, mogu da ti kazem da mu niko nije zvizdao, narocito ne sa juga(posto pretpostavljam da je to tvoja insinuacija).

Taj mec je odigran u pozorisnoj atmosferi, koju cak ni silni golovi koje smo dali i koje smo primili nisu mogli da je razbiju...
...
jeca92 jeca92 19:04 25.10.2010

Neverovatno

Nažalost mislim da je ovde problem što Milutine i vi a i Zvezdini navijači mrze ili blaže rečeno imaju vrlo negativan stav prema Stojkoviću, taj bes ide do granica da su mu prvo pretili smrću a onda hteli i da ga biju. Ovaj natpis na majici sam po sebi apsolutno ne vređa nikoga, više je poruka u kontekstu onoga što su mu navijači Zvezde priređivali proteklih nedelja i njegov stav prema Zvezdi. To što se navijači Zvezde već nenormalno i devijantno ponašaju prema Stojkoviću je njihov problem i svakako Stojković ne može da bude strana koja će biti kažnjena zbog toga što su navijačima jednog kluba povređena osećanja. Kao kada žena kaže mužu da ga ne voli, on krene da je tuče, ona mu kaže da ga nikad nije ni volela, a sud onda presudi da ga je ona tom izjavom stimulisala da je još tuče. Pa zaista je to nakaradna logika.
Ako je podigao prst ka severu, to je za osudu, podlegao je atmosferi, zbog toga može i da bude kažnjen ali hajde da ne pričamo da je on taj koji podstrekuje navijače Zvezde da ga mrze. On je predmet torture psihološke a i fiziče (setimo se Đenove) a vi sada pišete kako nad njim treba da se sprovede zakon o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim terenima.
Neka blaga kazna je u redu, to je zbog prsta, ni prvi ni poslednji koji je to uradio ali hajde da barem ovde ne širimo paranoju već šizofrenih navijača Zvezde.
Jukie Jukie 19:08 25.10.2010

Re: Neverovatno

jeca92
Nažalost mislim da je ovde problem što Milutine i vi a i Zvezdini navijači mrze ili blaže rečeno imaju vrlo negativan stav prema Stojkoviću, taj bes ide do granica da su mu prvo pretili smrću a onda hteli i da ga biju. ... To što se navijači Zvezde već nenormalno i devijantno ponašaju prema Stojkoviću je njihov problem i svakako Stojković ne može da bude strana koja će biti kažnjena zbog toga što su navijačima jednog kluba povređena osećanja.


Dabogda im nijedno dete ne bilo Zvezdaš

eto
Filip2412 Filip2412 19:38 25.10.2010

Re: Neverovatno

Ako je podigao prst ka severu, to je za osudu, podlegao je atmosferi, zbog toga može i da bude kažnjen ali hajde da ne pričamo da je on taj koji podstrekuje navijače Zvezde da ga mrze. On je predmet torture psihološke a i fiziče (setimo se Đenove) a vi sada pišete kako nad njim treba da se sprovede zakon o sprečavanju nasilja i nedoličnog ponašanja na sportskim terenima.
Iskren da budem, ja se Stojkovicu divim kako je uopste nastavio da igra u Srbiji posle toliko neometanog prizivanja njegove smrti i gadosti koje mu publika priredjuje i posle onog pokusaja linca u Djenovi.
mikimedic mikimedic 20:32 25.10.2010

Re: Neverovatno

Ovaj natpis na majici sam po sebi apsolutno ne vređa nikoga,


to se slazem, samo je glup do imbecilnosti.
shumska shumska 23:01 25.10.2010

više od paranoje

izgleda jedino ja verujem kako je poruka (višeznačna, dakako)
u stvari namenjena - Keki
nešto u stilu "izvini što sam te drukao"
xaxaxa
za sve je krivo mesto prebivališta
buba_truba buba_truba 10:20 26.10.2010

Re: Neverovatno

mikimedic
Ovaj natpis na majici sam po sebi apsolutno ne vređa nikoga,


to se slazem, samo je glup do imbecilnosti.


Ne slažem se da ne vređa nikoga. Vređa samog Stojkovića, samo što on toga nije svestan.
Ergo, slažem se sa ovim dalje - glup je do imbecilnosti, natpis a i natpisnik - zato i ne razume da je sebe samog najuvredio, tupson.
cakiteror cakiteror 19:56 25.10.2010

Nema tu neke filozofije

Milutine, pa taj mali i ne razmislja.
escherichije_colic escherichije_colic 20:23 25.10.2010

plačite



Desna kolona, peti red odozdo, prijatno.
freehand freehand 20:39 25.10.2010

Re: plačite

Bogatstvo argumentacije može ti se porediti samo sa elokvencijom!
escherichije_colic escherichije_colic 20:42 25.10.2010

Re: plačite

Obrisali su mi post zbog "mala kurva"?! Svašta ...

edit- Naravno da nisu. Možeš slobodno da me citiraš ali kontam da si odustao, pošto je sve napisano tamo suva istina. A to da li je neko "mala kurva" to je stvar slobodnog uverenja o nečijim ljudskim kvalitetima. Jedino što je poređenje uvredljivo za najstarije zanatlije na svetu.

freehand freehand 20:49 25.10.2010

Re: plačite

escherichije_colic
Obrisali su mi post zbog "mala kurva"?! Svašta ...


Nisu, našao sam, a taman sam hteo da se useknem!

Stojković je mala kurva koji bi da prebaci težište priče sa menadžera krimosa na službenom putu u Kolumbiji, na neki rat koji Zvezda vodi protiv njega. Te likove koji su ga linčovali platio je njegov Keka, niko nije kriv tom golmančiću što je tražio zaštitu krimosa dok je bio niko i ništa. A ni sad nije daleko odmakao.

Dakle, ovakvo bogatstvo jezika i način opisivanja sportskih ličnosti može biti samo plod neuzvraćene ljubavi, ništa više.

escherichije_colic escherichije_colic 20:55 25.10.2010

Re: plačite

Nisu, našao sam, a taman sam hteo da se useknem!

Stojković je mala kurva koji bi da prebaci težište priče sa menadžera krimosa na službenom putu u Kolumbiji, na neki rat koji Zvezda vodi protiv njega. Te likove koji su ga linčovali platio je njegov Keka, niko nije kriv tom golmančiću što je tražio zaštitu krimosa dok je bio niko i ništa. A ni sad nije daleko odmakao.

Dakle, ovakvo bogatstvo jezika i način opisivanja sportskih ličnosti može biti samo plod neuzvraćene ljubavi, ništa više.


Izvini, sledeći put ču da upotrebim stih iz Mahabharate ili neke Šekspirove tragedije kad budem opisivao Stojkovića. "Mala kurva, golmančić, niko i ništa" ... Stvarno sam ga opleo, sram me bilo ...

A nije mu menadžer kirmos?

Ne veruješ da je cela priča zakuvala zbog neisplaćenog procenta?

Iskreno, ako je moguće ...

supljizub supljizub 21:10 25.10.2010

Re: plačite

Kakva argumentacija, o čemu ti pričaš. Stvar je u tome da tu radost koju smo mi doživeli vi nećete NIKADA. Kraj priče. Doviđenja.
freehand freehand 21:29 25.10.2010

Re: plačite

Izvini, sledeći put ču da upotrebim stih iz Mahabharate ili neke Šekspirove tragedije kad budem opisivao Stojkovića. "Mala kurva, golmančić, niko i ništa" ... Stvarno sam ga opleo, sram me bilo ...

A nije mu menadžer kirmos?

Ne veruješ da je cela priča zakuvala zbog neisplaćenog procenta?

Iskreno, ako je moguće

Ma opušteno.
Ja samo ne verujem da se ozbiljni ljudi toliko nervirraju oko gluposti i na blogu upotrebljavaju takve vulgarnosti. Mislim, psovka bi bolje legla i delovala bi manje prosto.
Što se tiče menađera... Ne znam.
Otprilike mislim da su svi oni krimosi.
Procenti? Zgranuću se!
A Stojković... smešan lik. Vidim i da je ozbiljno uplašen.
Ali ova vaša reakcija...
Mislim - dok je bio u Zvezdi bio je golmančina i kurvetina, a menađer mu je bio monah, ili šta?
Ne razumem, al' se više po tom pitanju neću ni javljati.
freehand freehand 21:34 25.10.2010

Re: plačite

supljizub
Kakva argumentacija, o čemu ti pričaš. Stvar je u tome da tu radost koju smo mi doživeli vi nećete NIKADA. Kraj priče. Doviđenja.

Pa o tome pričam. Nema argumentacije. Zato ste, valjda, i prestali da igrate fudbal, od te '91. Ne znam samo koji moj uopšte idete na taj stadion od tada?

BTW - ne'š verovati kad vidim šta i kako pišeš, ali - i JA sam se radovao!
Samo, ja se i od onda svake godine bar po malo radujem. Malo košarka, malo fudbal, malo vaterpolo, malo ovoono...
nestor92 nestor92 21:41 25.10.2010

Re: plačite

Kakva argumentacija, o čemu ti pričaš. Stvar je u tome da tu radost koju smo mi doživeli vi nećete NIKADA. Kraj priče. Doviđenja.


Radost nosiš u sebi ili ne nosiš. Tako da te fore "kraj priče" i to ... malo duha ne bi škodilo. Mada u ovakvim trenucima koje preživljava "naš najtrofejniji klub" nije lako ni ljudima koji ga inače imaju napretek.

BTW - ne'š verovati kad vidim šta i kako pišeš, ali - i JA sam se radovao!
Samo, ja se i od onda svake godine bar po malo radujem. Malo košarka, malo fudbal, malo vaterpolo, malo ovoono...


Pa to ti kažem.

I ja sam se radovao.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:54 25.10.2010

Re: plačite

BTW - ne'š verovati kad vidim šta i kako pišeš, ali - i JA sam se radovao!

A misliš li da smo mi gasili televizor kada ste vi postali prvaci Evrope u košarci?

Usput, na utakmicu sa Bajernom te godine u Minhen je išao i jedan grobar sa nama, a bio je i na svim tekmama kod kuće. Prirodno.
freehand freehand 22:12 25.10.2010

Re: plačite

Milutin Milošević
BTW - ne'š verovati kad vidim šta i kako pišeš, ali - i JA sam se radovao!

A misliš li da smo mi gasili televizor kada ste vi postali prvaci Evrope u košarci?

Usput, na utakmicu sa Bajernom te godine u Minhen je išao i jedan grobar sa nama, a bio je i na svim tekmama kod kuće. Prirodno.


Pa kad čitam komentare teško mogu da razumem ko ste "vi". Vidim, ima raznorodnih.
A sve utakmice Zvezde u Beogradu gledao sam i ja.
Uključujući i onu Kup utakmicu protiv Hajduka, kad je Binić naređao sudiju i Poklepoivća, a Mihajlovć jurio onog nesrećnika Štimca po celom terenu da ga skrlja.
I kad je elektricitet u vazduhu bio gušći nego na Đerdapu...
escherichije_colic escherichije_colic 22:50 25.10.2010

Re: plačite

Pa kad čitam komentare teško mogu da razumem ko ste "vi". Vidim, ima raznorodnih.


Šta znači to raznorodnih? Hoćeš da kažeš da ima gospode kao npr gospodin Milutin i prostaka poput mene? Ako je to u pitanju, nije mi jasno zašto raspravu svoditi na tako lični nivo. Moje reči nisu bile previše teške ni proste za jednu raspravu o fudbalu. Niti je moja pretpostavka o zbivanjima sa menadžerom bez osnova.

Evo ja ću još jednom da ponovim poentu i da objasnim zašto je Stojković mala gnjida:

On vrlo dobro zna zašto dobija pretnje i zašto su išli da ga pale bakljom. Neko Zvezdu toliko voli i loži se na Lukićeva glupa saopštenja da bi zbog toga fizički napao javnu ličnost, reprezentativca? Gluposti. Takve stvari se rade samo i isključivo zbog para. Nego treba pomeriti težište priče sa Keke Stojanovića na univerzalni koren sveg zla na Balkanu i šire- Zvezdu. To je jednako pljuvanju u tanjir iz kojeg je jeo.

Ja zameram Lukiću što je glup i što je, svojim glupim saopštenjima i potezima (izbacivanje Stojkovića iz članstva) na Zvezdi nacrtao metu za ispucavanje svima- od onih sa traumatičnim detinjstvom do jednog nikogovića kakav je taj naš bivši golman. Do pre neki dan se pričalo kako su Lukić i Zvezda maltene rušili državu, organizovali napad na Stojkovića i prekid u Đenovi- kad Karadžić izlazi sa saopštenjem da iza svega stoje Savo, Divac i Antić. S jedne strane Keka Stojanović, sa druge tri grobara- a ispada da je na kraju za sve kriva Zvezda?

Pljuckajte samo, ona fotografija gore vam je podsetnik zašto to sve radite. Možda jeste bilo pre 20 godina ali ona gravura i pehar su istorija svetskog fudbala i kad ga za hiljadu godina vanzemaljci iskopaju, pročitaće ko je bio prvak Evrope u fudbalu 1991. Ne sekirajte se, siguran sam da će vrlo brzo UEFA početi da deli minijaturne replike sa ugraviranim imenom učesnika, pa će i mali fk partizan konačno moći da izloži neki evropski trofej u svom malom muzeju. Ako ništa moći će neko da ga okači na ključeve. Laku noć.
freehand freehand 23:17 25.10.2010

Re: plačite

Šta znači to raznorodnih? Hoćeš da kažeš da ima gospode kao npr gospodin Milutin i prostaka poput mene? Ako je to u pitanju, nije mi jasno zašto raspravu svoditi na tako lični nivo.

Sve si pogrešno razumeo.
Prvo, mislio sam na ljude koji VOLE fudbal i sport, a NAVIJAJU za Zvezdu, ili Partizan.
Eto, ja volim sport, navijam za Partizan, ali sam uživo gledao pet puta više Zvezdinih utakmica i uredno navijao za Zvezdu, na svakoj međunarodnoj .
Imaš i ove neke druge navijače, koji više vole da Partizan izgubi nego da Zvezda pobedi.
Na tu sam raznorodnost mislio.
Dakle, baš NIKAKVE veze taj post sa tobom nije imao, ni u aluziji.
Drugo, ne znam ko je Keka, ali mi na pomen i u kontekstu automatski ispada iz kruga simpatičnih likova.
Međutim, pominjati Divca, Sava, Antića u ovakvoj priči... E pa, da smo država kakva bih voleo da jesmo, neko bi za to dopao robije. Oni, ako Karadžić ima dokaze, ili Tomi majstor, ako ih nema. Šlus.

Samo, sve to svakako neće oprati priču sa Džajom, Cveletom, Lukićem i ostalom lavli-džavli družinom, koja, jelte, nema nikakve veze sa krimosima. Sve sam intelektualac, akademik i kaluđer. Nobel i MENSA, do mojega.

I treće, ovaj poslednji pasus, ovo UEFA, pehari, drždaganabijemprvakevropesranje...

Ko Skarlet O'Hara, jebote. Kako ste vi bili mladi i lepi... Samo vam otišo đuvegija, nema ga da se vrati.

Eto, mi smo svake godine prvaci nečega, po nekoliko puta.
Nije mnogo, al eto, sirotinjski, kolko se može.
omega68 omega68 00:01 26.10.2010

Re: plačite

navijam za Partizan

tu , stvarno, ne mogu da ti pomognem
freehand freehand 00:20 26.10.2010

Re: plačite

omega68
navijam za Partizan

tu , stvarno, ne mogu da ti pomognem

Ma znam.
Da možeš - sebi bi pomogao.
Colin_bgd Colin_bgd 07:49 26.10.2010

Re: plačite

Pljuckajte samo, ona fotografija gore vam je podsetnik zašto to sve radite.

Igrali smo "mi" fudbal i pre nego sto ste se ugravirali na taj pehar, a i posle, a i igracemo ga jos dugo. Apsolutno nista sto "mi" radimo nije zbog toga, ali to je tesko da razume neko ko je 25 godina imao fiks ideju da prestigne "uspeh" Partizana koji je igrao to finale, pa ste onda brze-bolje okacili kopacke o klin cim je gravir-majstor oduvao piljke sa pehara i cim su prve granate pocele da padaju po SFRJ, pogresno misleci da je dosao smak sveta i kraj vremena...

nestor92 nestor92 08:20 26.10.2010

Re: plačite

omega68
navijam za Partizan

tu , stvarno, ne mogu da ti pomognem



Međutim ima i neizlečivih poremećaja:

Nisu krivi simpatizeri Partizana, oni su to sto jesu, krivi su navijaci Zvezde jer su pristali na politicki projektovano rivalstvo i izmisljeni derbi.



Pljuckajte samo, ona fotografija gore vam je podsetnik zašto to sve radite. Možda jeste bilo pre 20 godina ali ona gravura i pehar su istorija svetskog fudbala i kad ga za hiljadu godina vanzemaljci iskopaju, pročitaće ko je bio prvak Evrope u fudbalu 1991.


Nisam ni pomislio da če se vanzemaljci uhvatiti prvo za pehar i pročitati ime osvajača Kupa šampiona 1991. Kako sam se samo prevario...

Pa ja nisam nikakav fanatik ali sama pomisao da počnem navijati za Partizan stvara u meni takav osećaj odvratnosti i nelagodnosti, maltene u rangu sa odricanjem od prezimena, porekla, porodice ...


Ha, ha, posle ove rečenice svaki fanatizam je suvišan.

Dobro, dobro, čovek je dileja, ali to smo znali i pre ( na kraju krajeva bio je član CZ). Brzo će mu isteći pozajmica i dok dlanom o dlan, nestaće iz fokusa. Evo, malo će ga i kazniti mada ne bi trebalo ko zna koliko jer ovu predivnu rečenicu nije pokazao severu, već sopstvenim navijačima i to bi ostala njihova mala slatka tajna da nema gomile novina koje treba da se prodaju. Takođe u toj rečeničnoj kreaciji ne iznosi se nikakva politička poruka, niti poziva na nasilje i netrpeljivost osim ako navijanje za neki klub nije versko opredeljenje ili daleko bilo seksualna orijentacija.

To je samo prst u oko i davanje izgovora "navijačima" za neke nove ispade i nekim drugim "navijačima" da iz tople sobice viču "tako mu i treba".

freehand

Ma opušteno.

Ja samo ne verujem da se ozbiljni ljudi toliko nervirraju...


Ni ja.
medjutim92 medjutim92 08:33 26.10.2010

Re: plačite

supljizub
Kakva argumentacija, o čemu ti pričaš. Stvar je u tome da tu radost koju smo mi doživeli vi nećete NIKADA. Kraj priče. Doviđenja.


Tuga je što je ovo vama argument za kraj apsolutno bilo kakve priče. Nema veze priča li se o fudbalu, košarci, ljudskim pravima, spremanju ajvara ili čemu već.

Tuga je i što misliš da je nemoguće radovati se fudbalu i bez osvajanja trofeja. Šta god da Partizan sad uradi, meni ne može da zameni provod protiv Koma 2003, 6:2 na JNA uz cunami koji je srušio binu postavljenu za koncert posle utakmice, ne može da zameni grudvanje protiv Radničkog iz Obrenovca (prva Mateusova utakmica), celu utakmicu skandiranja Radiši Iliću protiv OFKa, radost zbog gola Moreire u derbiju u 95 minutu posle nepriznatog gola Bogunovića i 25 minuta izležavanja kompletne Zvezdine ekipe onako kako nas nikad niste videli da se izležavamo (ni sada u subotu, ni prošle godine kad je Plavi Stevanović požurivao igrače da vrate loptu u igru pri povoljnom rezultatu sa igračem manje..), fudbal je pun radosti, i šteta je ako ne možeš da je vidiš.

Kao što neko reče već, radovao sam se i ja, kao klinac od 11 godina, radovao se i moj otac koji mi je podjednako pričao o Partizanu iz 66 i koloni od 13 km koja je pratila Radnički iz Kragujevca u Čačak na baraž za prvu ligu.. Ne znam zašto se tako uporno trudite da mi bude žao što sam se tad obradovao..
NNN NNN 09:01 26.10.2010

Re: plačite

Ne znam zašto se tako uporno trudite da mi bude žao što sam se tad obradovao..
Radovaćeš se ti opet
escherichije_colic escherichije_colic 09:21 26.10.2010

Re: plačite

pa ste onda brze-bolje okacili kopacke o klin cim je gravir-majstor oduvao piljke sa pehara i cim su prve granate pocele da padaju po SFRJ, pogresno misleci da je dosao smak sveta i kraj vremena...


Ne, bio je to samo Mirko "kad partizan napada svi ima da stoje mirno" Marjanović.
escherichije_colic escherichije_colic 09:33 26.10.2010

Re: plačite


Pa ja nisam nikakav fanatik ali sama pomisao da počnem navijati za Partizan stvara u meni takav osećaj odvratnosti i nelagodnosti, maltene u rangu sa odricanjem od prezimena, porekla, porodice ...

Ha, ha, posle ove rečenice svaki fanatizam je suvišan.


OK, da li bi ti mogao iz bilo kog razloga da prešaltaš navijačku pripadnost i od sutra navijaš za Zvezdu? Kakav osećaj to stvara? Meni bi bila blamčina da ljudima koji me poznaju i znaju za koga ceo život navijam kažem "od danas sam grobar". To mi je jedna od najružnijih vrsta izdaje koje bih mogao da zamislim, jer se radi o potpuno iracionalnoj vrsti ljubavi, nečemu vrlo ličnom.

Stvarno nisam od onih koji navijaju protiv Partizana u Evropi ili se raduju vašim porazima. F4 sam gledao i popizdio kad je Čildres uhvatio onaj Teov airball- ja mislim da se više ne može očekivati od umerenog čoveka. Da sečem vene kad Partizan izgubi baš ne mogu, jer to ne radim više ni za Zvezdu (iskrvario bih odavno)
kukusigameni kukusigameni 09:35 26.10.2010

Re: plačite

ARKAN

Uoči raspada SFRJ se pojavio u javnosti kao vođa "Delija", navijača "Crvene zvezde". Tokom utakmice Dinamo - Crvena Zvezda u Zagrebu, 13 maja 1990, predvodio je huligane koji su demolirali hrvatsku prestonicu i zapalili stadion Maksimir.[4][5] Arkan je ubrzo od vođe navijača postao vođa paravojne formacije.
Arkan sa njegovom gardom.

11.10. 1990. Arkan je osnovao paravojnu formaciju „Srpska dobrovoljačka garda“ (SDG), poznatu i po imenu "Arkanovi tigrovi", uglavnom regrutujući zvezdine navijače „Delije” i kriminalce. Veruje se da je u tome imao pomoć službe državne bezbednosti.[6] Po njegovoj tvrdnji, gardu je osnovao u manastiru Pokajnica. Arkan je nakon toga otišao u Knin, gdje se sastao s vođama tamošnje srpske pobune.

29.11. 1990. godine je njegovo terensko vozilo u okolici Dvora na Uni zaustavila hrvatska policijska patrola. S njim su u vozilu Dušan Carić iz Dvora na Uni te Dušan Bandić i Zoran Stevanović iz Beograda. Prilikom pretresa je policija u vozilu pronašla više pištolja i ručnih bomba kao i automate Heckler und Koch.[1] Grupa je uhapšena i izvedena pred istražnog suca u Sisku gdje su saslušani. U medijima su se tada pojavile špekulacije kako je Arkan bio na zadatku čiji je cilj bila otmica ili likvidacija Josipa Boljkovca, hrvatskog ministra unutarnjih poslova. Slučaj je preuzelo zagrebačko sudstvo; Arkanova grupa je optuženba za pripremanje oružane pobune s ciljem rušenja ustavnog poretka Republike Hrvatske. Sudski proces je završio tako što je Arkan, u nikada razjašnjenim okolnostima, pušten iz pritvora u proljeće 1991. godine. Po Arkana je tada u Zagreb došao privatni avion, a u Beogradu je dočekan kao heroj.[1] Motivi njegovog puštanja su čest predmet raznih teorija zavjere, a sam Boljkovac tvrdi kako je Arkan svoju slobodu kupio mitom od milion DM.[1]

Citat je sa Vikipedije.
freehand freehand 09:44 26.10.2010

Re: plačite

NNN
Ne znam zašto se tako uporno trudite da mi bude žao što sam se tad obradovao..
Radovaćeš se ti opet

I ti se slažeš da će pasti sila i nepravda, svetski moćnici i neprijatelji Zvezde i Srbije?
Zaista je neverovatno da Realu dozvole, da Milanu dozvole, da Mančesteru dozvole, da Barseloni dozvole.... A samo Zvezdi da zabrane nastupe u Ligi šampiona posle osvajanja titule!
Ni to im nije bilo dosta, nego su im zabranili da osvoje bilo šta, bre!
Colin_bgd Colin_bgd 09:45 26.10.2010

Re: plačite

Ne, bio je to samo Mirko "kad partizan napada svi ima da stoje mirno" Marjanović.

Pa dobro da makar znamo na kom nivou pricamo, kad ti uzimas za ozbiljno coveka koji nije bio u stanju sopstvene pertle da veze, a kamoli da namesta utakmice. Uostalom da je ta "dijagnoza" tacna odavno bi se vi vratili na staze (objektivne) stare slave. Stvarnost je ipak nesto drugacija...
freehand freehand 09:51 26.10.2010

Re: plačite

Kakav osećaj to stvara? Meni bi bila blamčina da ljudima koji me poznaju i znaju za koga ceo život navijam kažem "od danas sam grobar".

Eto, vidiš da imaš priliku da se osećaš ispunjenim, cenjenim, priznatim... Ali ti nećeš. To je jače od tebe, ili šta?
Kako hoćeš, ali znaj da su ti vrata otvorena. Ako smo primili Stojkovića - primićemo i tebe. Samo polako. Svi imaju pravo na otrežnjenje i drugu šansu.
Milutin Milošević Milutin Milošević 09:52 26.10.2010

Re: plačite

ARKAN

I, šta sad? Hoćeš da kažeš da smo svi mi četnici, koljači, ratni profiteri i zločinci...? Kakve ovo veze ima? Jel sad mi treba da vadimo Bjeku i Zeku, ili da se vraćamo na one fazone tipa "kaži lopta"?
kukusigameni kukusigameni 09:54 26.10.2010

Re: plačite

ARKAN

To je bio odgovor na ono "Mirko Marjanovic" i trebao si na to da reagujes. A nisi.

medjutim92 medjutim92 09:58 26.10.2010

Re: plačite

NNN
Ne znam zašto se tako uporno trudite da mi bude žao što sam se tad obradovao..
Radovaćeš se ti opet


Ja se već radujem, eto i za vikend sam se radovao Nažalost, ne na stadionu..
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:01 26.10.2010

Re: plačite

trebao si na to da reagujes

Milsiš na ovo:
ti uzimas za ozbiljno coveka koji nije bio u stanju sopstvene pertle da veze, a kamoli da namesta utakmice

ili na godinu kada je gorepomenuti naredio da Obilić bude šampion?
kukusigameni kukusigameni 10:02 26.10.2010

Re: plačite

Milsiš na ovo:

Ne. Ne mislim na to.
freehand freehand 10:02 26.10.2010

Re: plačite

Jel sad mi treba da vadimo Bjeku i Zeku,

Jok, vrati se na Džaju i Cveleta.
Bjeka i Zeka nisu optuženi.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:03 26.10.2010

Re: plačite

kukusigameni
Milsiš na ovo:

Ne. Ne mislim na to.

Izvini, editovao sam gornji komentar
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:06 26.10.2010

Re: plačite

Jok, vrati se na Džaju i Cveleta.
Bjeka i Zeka nisu optuženi.

Svako ima svoje djubre. Bilo bi lepo kad bi mogli da počistimo u svojoj kući
kukusigameni kukusigameni 10:07 26.10.2010

Re: plačite

Svako ima svoje djubre.


To sam mislio.
medjutim92 medjutim92 10:08 26.10.2010

Re: plačite

freehand
Bjeka i Zeka nisu optuženi.


Ja kao Grobar sam besan zbog toga.
nestor92 nestor92 10:10 26.10.2010

Re: plačite

OK, da li bi ti mogao iz bilo kog razloga da prešaltaš navijačku pripadnost i od sutra navijaš za Zvezdu?


Ne.

Samo: osećaj odvratnosti i nelagodnosti, maltene u rangu sa odricanjem od prezimena, porekla, porodice ... ti je višak.

Za nekog ko je punoletan.


freehand freehand 10:20 26.10.2010

Re: plačite

Milutin Milošević
Jok, vrati se na Džaju i Cveleta.
Bjeka i Zeka nisu optuženi.

Svako ima svoje djubre. Bilo bi lepo kad bi mogli da počistimo u svojoj kući

Hebi ga, Milutine, Srbija nam je zajednička kuća.

medjutim92
Ja kao Grobar sam besan zbog toga.

Ja sam besan kao građanin. Samo bih pridodao i msje Ćurkovića, da ne budu sami Bjeka i Zkea.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:26 26.10.2010

Re: plačite

Mogla bi ova "pravna država" da ponovo pogleda Brankicine emisije o fudbalu - imala bi dovoljno posla za neredne godine
NNN NNN 10:32 26.10.2010

Re: plačite

Ja se već radujem, eto i za vikend sam se radovao
To su sitnice
NNN NNN 10:36 26.10.2010

Re: plačite

freehand
NNN
Ne znam zašto se tako uporno trudite da mi bude žao što sam se tad obradovao..
Radovaćeš se ti opet

I ti se slažeš da će pasti sila i nepravda, svetski moćnici i neprijatelji Zvezde i Srbije?
Zaista je neverovatno da Realu dozvole, da Milanu dozvole, da Mančesteru dozvole, da Barseloni dozvole.... A samo Zvezdi da zabrane nastupe u Ligi šampiona posle osvajanja titule!
Ni to im nije bilo dosta, nego su im zabranili da osvoje bilo šta, bre!
Real, Milan, Barselona, (bratski) Mančester i sam si (nam) izabrao lepo društvo
freehand freehand 10:47 26.10.2010

Re: plačite

Real, Milan, Barselona, (bratski) Mančester i sam si (nam) izabrao lepo društvo

Al vas dušmani razdvojiše!
freehand freehand 10:53 26.10.2010

Re: plačite

NNN
Ja se već radujem, eto i za vikend sam se radovao
To su sitnice

Sitnice koje život znače, i Zvezdi sreću kvare.
A vi ćete, koliko vidim i čitam šta pišete, svoju radost uskoro moći da delite samn sa marsovcima i arheolozima.
nestor92 nestor92 11:05 26.10.2010

Re: plačite

Hoćeš da kažeš da smo svi mi četnici, koljači, ratni profiteri i zločinci...


Šta fali četnicima?
escherichije_colic escherichije_colic 11:16 26.10.2010

Re: plačite

Ma da, Mirko Marjanović je bio debil koji nije umeo pertle da veže, apsolutno nikakvog uticaja u Srbiji nije imao, niko ga ni za šta nije pitao, držali ga u ormaru i samo ga pred praznike luftirali i vadili napolje.

S druge strane Arkan (jbt), e to je bio mastermind ...

Nemojte sad da se bavimo Titovim vanbračnim sinom i njegovim radnjama dok vam je bio predsednik.
medjutim92 medjutim92 11:21 26.10.2010

Re: plačite

escherichije_colic
Nemojte sad da se bavimo Titovim vanbračnim sinom i njegovim radnjama dok vam je bio predsednik.


Samo izvoli. Glavno je da se ne priča o sadašnjosti
nestor92 nestor92 11:39 26.10.2010

Re: plačite

escherichije_colic
Ma da, Mirko Marjanović je bio debil koji nije umeo pertle da veže, apsolutno nikakvog uticaja u Srbiji nije imao, niko ga ni za šta nije pitao, držali ga u ormaru i samo ga pred praznike luftirali i vadili napolje.

S druge strane Arkan (jbt), e to je bio mastermind ...

Nemojte sad da se bavimo Titovim vanbračnim sinom i njegovim radnjama dok vam je bio predsednik.



escherichije_colic escherichije_colic 11:56 26.10.2010

Re: plačite

Samo izvoli. Glavno je da se ne priča o sadašnjosti


Partizanova svetla sadašnjost je busen iz Brisela i ponovo nula bodova u grupi, očigledno zalutali u LŠ.

Zvezda jeste u čabru teškom ali da li je Partizan zaista toliko dobar, da bi grobari bili toliko srećni?

Ma ne, oni su srećni zato što je Zvezda u čabru ali to nije ništa novo. Znam da bi i mnogi ovde, samoproklamovani normalni i umereni ljubitelji sporta, bili najsrećniji da dočekaju katanac na Marakani.

Mene nisu radovale Piksijeve duple krune, jer sam znao šta se valja iza toga, niti bi me radovalo učešće u LŠ u svojstvu kante za punjenje. Svakako me nije radovalo raspadanje Partizana sa Ješićem pre nekoliko sezona. Nije me interesovalo, čak mi je smetalo, jer je kod nas stvaralo privid lažne snage i nije se radilo na problemima. Tako me ni skoriji epohalni uspesi Partizana (slučajno učešće u LŠ) previše ne dotiču.

freehand freehand 12:12 26.10.2010

Re: plačite

escherichije_colic
očigledno zalutali u LŠ.

(slučajno učešće u LŠ)

JEl znaš ti kako se ulazi u LŠ?
Ono - UEFA, pravila, takmičenje, bodovi... Nije ti poznato?
Mislim, ono za Mirka Marjanovića da čovek apstrahuje, to je baljezganje iz nemoći. Ali ovo - ovo pokazuje nepoznavanje osnova, to je već ozbiljno.
Pa da se nađemo na nekoj drugoj temi, gde svi bar nešto znamo?
nestor92 nestor92 12:21 26.10.2010

Re: plačite

Pa da se nađemo na nekoj drugoj temi, gde svi bar nešto znamo?


Možda slučajno osvajanje KEŠ?
nestor92 nestor92 12:25 26.10.2010

Ma je li možno?

Znam da bi i mnogi ovde, samoproklamovani normalni i umereni ljubitelji sporta, bili najsrećniji da dočekaju katanac na Marakani.


Bez jake Zvezde nema jakog Partizana

Mada je plac dušu dao za tržni centar, što jes, jes

escherichije_colic escherichije_colic 13:32 26.10.2010

Re: plačite

JEl znaš ti kako se ulazi u LŠ?
Ono - UEFA, pravila, takmičenje, bodovi... Nije ti poznato?
Mislim, ono za Mirka Marjanovića da čovek apstrahuje, to je baljezganje iz nemoći. Ali ovo - ovo pokazuje nepoznavanje osnova, to je već ozbiljno.
Pa da se nađemo na nekoj drugoj temi, gde svi bar nešto znamo?


Sudija je poništio regularan gol Anderlehtu a njihovi igrači su šutirali penale kao slepci. Nema tu neke velike zasluge vaše, ako ste realni i objektivni. A to se vidi i na osnovu igara Partizana, jedina šansa da do kraja postignete neki gol je da vam sviraju još koji penal. Zalutali u LŠ.
escherichije_colic escherichije_colic 13:35 26.10.2010

Re: plačite

Možda slučajno osvajanje KEŠ?


I sad smo se vratili na Bjekovićevu tezu izjednačavanja učešća u LŠ sa osvajanjem KEŠ-a ...

Osvojite i vi slučajno, eto još imate teoretske šanse.

Pričaćemo kad ispratite Bragu, kad sumirate utiske i sve lopte koje Portugalci ostaviti u mreži ovog nesrećnika. Ono nije da im nije dužan, ipak je protiv njih napravio ime.
freehand freehand 13:38 26.10.2010

Re: plačite

Sudija je poništio regularan gol Anderlehtu a njihovi igrači su šutirali penale kao slepci. Nema tu neke velike zasluge vaše, ako ste realni i objektivni. A to se vidi i na osnovu igara Partizana, jedina šansa da do kraja postignete neki gol je da vam sviraju još koji penal. Zalutali u LŠ.

nestor92 nestor92 13:56 26.10.2010

Ja zabacih uudicuuuuu ...

medjutim92 medjutim92 14:22 26.10.2010

Re: plačite

escherichije_colic
Sudija je poništio regularan gol Anderlehtu a njihovi igrači su šutirali penale kao slepci.


I šta sad, treba neko od grobara da piše kako su Efenberg i Augentaler igrali polufinale kao slepci i poklonili vam Bari pa da nastavimo svađu? Nema potrebe za ovakvim izlivima patnje

Rezultati govore za sebe. Slučajnost se ne događa dva puta u nekoliko godina, na stranu što smo jednom i mi šutirali penale kao slepci (2005) i što je i nas sudija osakatio protiv Fenerbahčeta pre par godina, uz poništavanje golova i niz čudnih odluka.

Slučajnost je kad daš gol kao Zvezda protiv Slavije kad golman napravi previše koraka u šesnaestercu i sudija svira indirekt. Nije slučajnost kad nadtrčiš prvaka Belgije u obe utakmice i odigraš tvrdo oba duela i održiš rezultatsku neizvesnost i pored Radiše Ilića i njegovog poklona Anderlehtu (ups, izvini, oni su to zaslužili, to samo mi tradicionalno dobijamo poklone nezasluženo ).

Da budem pošten, Zvezda je zbog loše sreće ispustila ulazak u LŠ još devedesetih. Dinamo Kijev, sećaš se. Al šta da radiš, lopta je okrugla..

Colin_bgd Colin_bgd 14:23 26.10.2010

Re: plačite

Sudija je poništio regularan gol Anderlehtu a njihovi igrači su šutirali penale kao slepci. Nema tu neke velike zasluge vaše, ako ste realni i objektivni. A to se vidi i na osnovu igara Partizana, jedina šansa da do kraja postignete neki gol je da vam sviraju još koji penal. Zalutali u LŠ.

Daj, nemoj da si naivan. Sin Mirka Marjanovica sredio za linijskog sudiju, a ja sam cuo i da je onaj sto je bio zaduzen za teren na stadionu Anderlehta u stvari neki dalji rodjak Tudjmanove zene... Tako da su svi uslovi bili ispunjeni da nezasluzeno prodjemo...
escherichije_colic escherichije_colic 16:52 26.10.2010

Re: plačite

Daj, nemoj da si naivan. Sin Mirka Marjanovica sredio za linijskog sudiju, a ja sam cuo i da je onaj sto je bio zaduzen za teren na stadionu Anderlehta u stvari neki dalji rodjak Tudjmanove zene... Tako da su svi uslovi bili ispunjeni da nezasluzeno prodjemo...


tajatehno tajatehno 20:48 25.10.2010

Misli

Kakav apsurd.
O cemu ovaj fudbaler ,,misli,,.
On razmislja instinktivno,da li je gladan,zedan,ako ga nesto ubode
njega zaboli itd.
On je nasa fudbalska paradigma(a i naseg javnog
nefudbalskog mnenja)
ljuboten ljuboten 21:27 25.10.2010

DileM(J)a

Osveta preplašenog malog čoveka. Ja pomislio da se izvinio navijačim Zvezde, nešto kao: “Oprostite ali ja radim za pare, iako ću uvek voleti i Crvenu Zvezdu”, a on bi da se sveti tim jadnim mladim ljidim koje je nemilosrdno društvo učinilo da se ponašaju kao pobesnili ljudi-psi. Od fudbalera se i ne može očekivati više.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana