Mediji| Politika

Urednikov urednik

Biljana Srbljanović RSS / 13.12.2007. u 10:30

Smenjeni direktor Vremena Dragoljub Žarković,  ove nedelje ne misli da se ivica bankrota lista koji on dugi niz godina vodi (a koji upravo zbog uredjivačkih lupinga sve manje ljudi kupuje) nameće kao tema uvodnika. Ne, tema je odbrana drugog lista, koji nije u finasijskoj krizi, pa samim tim Žarković u njemu može da nastavi mirno da tezgari, tema je dakle odbrana Politike od opasne, kako kaže, žene sa bodežom u rukama. Ukratko - od mene. http://www.vreme.com/cms/view.php?id=545996

Ako mislite da bi red bio da na ružan napad odgovorim tamo, imam nekoliko razloga da to ipak učinim ovde. Najpre zbog toga što je Blog B92 čitaniji od Vremena, a onda i zbog toga što je urednik svoju ugroženu urednicu, a od mog teksta sa bloga, branio u Vremenu. Ne ni u Politici, o kojoj je bilo reči i čiji je urednik - stalni saradnik, ne ni na blogu gde se diskusija vodila, nego u Vremenu. Zašto? Beats me.

Sad da ne bi proširili područje borbe do memoranduma SANU, ja ću i dalje uporno pisati samo ovde. I inspirisati urednika za svoje uvodnike.
Ne tako davno, Žarković je već preuzeo integralan tekst sa mog bloga i citirao ga u svom uvodniku.


Ovog puta uz reči hvale i zadovoljstva, to je onomad kad sam još bila "osoba od ugleda ... i blablabla", a ne "žena s bodežom" koja se usudila da kritikuje urednikovu urednicu. Šta se to u medjuvremenu dogodilo, pa da sam od "uglednog dramskog pisca" postala drvodeljačica? Znate šta?
Izbori.

Prošlogodišnji parlamentarni izbori u Srbiji, gde sam odbila da budem neutralna i javno rekla za koga glasam. Za pariju, za izdajnike, za one koje svako može da zapiša u prolazu, za najgore od najgorih, za narkomane i dilere. Jednom rečju, ja se usudila da glasam za Čedu.

Od onda, od tog trenutka, na mene je, a medju neutralnim, otvorena sezona lova. Koji ipak možda i nisu tako neutralni. Nego samo nemaju časti da javno kažu za koga su.

Šta mi spočitava urednik u svom uvodniku? Osim što mu diram urednicu kocem, ne znam tačno šta još. Uglavnom to što čitam Politiku na netu za dž, a ne kupujem je (na Vreme sam uredno pretplaćena, ako je urednika Vremena i dalje, makar malo briga, za sopstveni list), zatim to što sam nekad i sama pisala za Vreme, na šta sam inače prilično ponosna. Na svoje tekstove, ali ne i na urednikov odnos prema meni, kada me je Emir Kustrica tužio sudu upravo zbog teksta u Vremenu u kojem sam, u jednoj rečenici insinuirala finansijsku pomoć bivše vlasti u snimanju filma Podzemlje. Zarkovic mi nikada nije ponudio nikakvu pravnu pomoć, niti redakcijskog advokata makar za konsultaciju, nikada se nije interesovao za tok mučnog procesa koji je trajao dve i po godine, niti za njegov ishod.
A ishod je zapravo krajnje bizaran.
Ja sam osudjena za klevetu, uz obrazloženje da Kusturicu jeste finansirao režim, ali on to nikada nije krio, pa je moja teza da laže kad kaže da njegov film nije snimljen državnim parama, u stvari netačna, jer on o tome ne laže, već javno priznaje. Hmmm.

Pravnu pomoć mi je besplatno pružio YUCOM, jer su smatrali da je i pisanje o Kusturici pitanje prava na javnu reč. Urednik Vremena mi verovatno i to zamera, jer je i Biljana Kovacevic Vučo žena s bodežom. Ni ona ne bira reči kada govori o urednikovoj urednici.

Ukratko, osudjena sam na sve ukupno petsto evra kazne. Ili na dva teksta u Politici. Toliko košta da moćniku kažeš istinu u lice, moj muž, koji je platio moju kaznu (nedeljnik se, svakako, nije ni ponudio), me je tom prilikom zvanično proglasio stranom plaćenicom, usput ponudivši da mi svaki put plati kaznu kad me srpsko pravosudje osudi za javnu kritiku onih nedodirljivih. Od onda sam ipak odlučila da više ne objavljujem u domaćim listovima. Doduše, sasvim sasvim retko i u stranim. Dosadili mi urednici.

Ostatak uvodnika u Vremenu nisam sigurna da mogu da prepričam. U svakom slučaju, nisam dobra maza. Previše se ritam i udaram tamo gde se ne sme. Kad bih barem, barem nominalno, bila neutralna, to bi se nekako i progutalo. Ovako, uz partijske boje Crnog Djavola srpske političke scene, male su mi šanse da ne dobijem koju po guzici. Pa me moze stici i strasna kazna, kako mi se pedagoski objasnjava, da umesto mene, za "licnost godine" uglednog nedeljnika bude proglasena urednikova urednica. Na cemu im oboma unapred cestitam.

Nakon sličnih napada na Koraksa, Mišu Vasića, Lilu Radonjic, da spomenem samo neke, nekako mi lakše pada urednikovo devetanje. Ja ću i dalje rado pisati svoj blog, koji će, nadam se inspirisati još mnogo budućih uvodnika Dragoljuba Žarkovića. Ukoliko ga ne smene i sa tog mesta.


Komentari (162)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Atomski mrav Atomski mrav 10:40 13.12.2007

Nožem u srce

Proburazila si mu srce sa tim bodežom...



... pa sad siroma' pati :)
aion aion 13:50 13.12.2007

Re: Nožem u srce

prva rechenica tvojeg razvedrujuceg texta, B., dovoljno ukazuje na prirodu udruzene taktike urednika-denuncijatora, nischih univerzalnim, dakle savremenim, duhom chovechanstva - shto ih upravo chini "Srbima" par exellence; urednika koji mogucnost uvodnika i novinarstva shvataju pre svega kao sredstvo prokazivanja onih u stvarnosti moralno nedodriljivih; ali, koga se josh tiche stvarnost koja nije proshla kroz medijske filtere uvredjujuce nizerazedne i nezrele "u svakom pogledu" uredjivachke politike vladinih medija (zaludne jurishnike bezmalo zvanichnih partijskih glasila, i one koji deluju u njihovoj debeloj senci kao DZ , koji se u ovoj pomrchini ukazuju sushtinski nezavisnim, njih stvarnost, kao upravo one koji su zaduzeni da oblikuju neku po vladu povoljniju, svakako ne interesuje: ckak se moze reci da su od nje, kao za posao smetajucem elementu, operisani).

( prva rechenica tvog texta dostatna je male korekture tipfelera: naime, namesto onog "ne misli da je" treba da stoji "se", shto ce je uchiniti znatno jebitachnijom).

mene je zachudilo da si u prvom navratu pokushala da poshtedish DZ-a, ("nichim zasluzeno": naprotiv) koji se poslednjim svojim uvodnikom zauvek oglushuje o jednu takvu mogucnost (poshtede

oni koji su smatrali niskim udarcem objavljivanje jednosmerne interne prepiske izmedju "politike" i tebe, primorani su da nakon ovog, zapravo tradicionalno shturog uvodnika, bitno podignu (tj. spuste) standarde u proceni stvarne niskosti.
DZ se ovim na vreme, definitivno i patriotskoestetski svrstao na stranu "pobednika" u okviru srpskog unutrashnjepolitichkog plana,a shto dovoljno govori o njihovom rangu na opshtem planu globalne stvarnosti. shto bi bilo potpuno sporedno, i kao takvo nebitno, da ovi ljudi ne predstvaljaju sramotu svih Srba u Srbiji (a i shire) .
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:11 13.12.2007

Re: Nožem u srce

Ovih dana uredništvo "Vremena" raspituje se o mogućnim kandidatima za ličnost godine. Sluša razne predloge i razmenjuje ideje sa širokim krugom saradnika, prijatelja, javnih i manje javnih ličnosti. Da podsetim čitaoce: to je jedna specifična nagrada koja se tajnim glasanjem svih urednika našeg nedeljnika već šest godina dodeljuje onoj osobi za koju većina odluči da je unapredila neku od institucija srpskog društva.


dakle, ne postoje neki kriterijumi, nego se raspituju.
to ja baš komično.

mikimedic mikimedic 10:44 13.12.2007

Dokle ce...

... muzevi da placaju za posledice...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 10:56 13.12.2007

Re: Dokle ce...

dokle god veruju u principe za koje im se zene zalazu.
i obratno. zene ozbiljno placaju poslednice muzevljevih neprincipijelnosti.
Atomski mrav Atomski mrav 11:02 13.12.2007

Re: Dokle ce...

Čekaj, nije to obratno - muževi plaćaju zbog principijelnosti svojih žena, a žene plaćaju zbog neprincipijelnosti svojih muževa?
mikimedic mikimedic 11:02 13.12.2007

Re: Dokle ce...

Korektan odgovor. Ali mislim da si htela da kazes 'muzevljevih principijelnosti', zar ne? Duboko verujem u ravnopravnost polova ali na zalost takvi primeri su retki. Znas neki?
mocna malena79 mocna malena79 11:03 13.12.2007

Re: Dokle ce...

mikimedic
... muzevi da placaju za posledice...


sve dok imaju pored sebe tako fascinantne zene, treba da im bude privilegija da placajau :)
Biljana, nemoj 'se nerviras.. Neutralnost bi nam mnogima zasigurno donela bezbroj olaksica i (po)lagodnosti, ali at the end of the day, it's so not FUN ! A i treba se svakog jutra pogledati u ogledalo..
mikimedic mikimedic 11:03 13.12.2007

Re: Dokle ce...

Atomski uze mi blog iz usta..:)
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:06 13.12.2007

Re: Dokle ce...

malo sam se nasalila sa (ne) principijelnoscu. ali vazi i za jedno i za drugo. muskarci su na nasoj politickoj sceni ipak i na zalost brojniji. zbog toga ima i vise neprincipijelnih muzeva. a zene placaju sve racune, ako me razumete.
Biljana, nemoj 'se nerviras..


Malena, znas da sam upravo prijateljici napisala da se uopste ne sekiram i da me sad to zabrinjava. da li to znaci da sam oguglala na prljavstinu? mnogo cu se sekirati ako je tako.

mikimedic mikimedic 11:10 13.12.2007

Principijelne zene vs. neprincipijelni...

Opet -- apsolutno se zalazem za ravnopravnost polova. Proporcionalno, imamo isto toliko neprincipijelnih zena?
Atomski mrav Atomski mrav 11:12 13.12.2007

Re: Dokle ce...

Napisah na Coletovom postu da je najveći problem (odnosno jedan od njih) to što na političkoj sceni imamo ogroman broj klonova...
Razumem šta hoćeš da kažeš kad kažeš da žene plaćaju sve račune.
I, normalno je da se ne sekiraš - pa nisi ti "žena sa sekirom" već "žena sa bodežom" :)

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:09 13.12.2007

Re: Dokle ce...

zene ozbiljno placaju poslednice muzevljevih neprincipijelnosti.

ako im nije gadno, mislim ženama, pa nek plaćaju.
šta mi tu možemo.
dobar savet se često odbija, pa da ga ne dajemo džaba:)
aion aion 14:18 13.12.2007

Re: Dokle ce...

Biljana Srbljanovic


zene ozbiljno placaju poslednice muzevljevih neprincipijelnosti.


da li se "muzevljeva neprincipijelnost" ogleda u ovom sluchaju kao zenidba ili brak uopshte? :)
Nenad M. Nenad M. 11:01 13.12.2007

ultra neutralni

Kad bih barem, barem nominalno, bila neutralna, to bi se nekako i progutalo.


Mislis, bas neutralna?

Nesto kao Zarkovic kada brani Miskovica jer mu se ovaj reklamira u novinama? IlI kada kaze da nema razlike izmedju Nove Srbije i Ldp-a, Velje i Cede... Pa jos citira optuznicu Ldp-a zamerajuci joj sto nema price o pdv-u, konkretnih dokaza etc. cime pokazuje da je neobavesten glede dokaza i ugovora koji su prilozeni uz istu. Ali, bitno je da se pljune Ldp. Jos nesto je bilo zanimljivo u UT a promaklo je mnogima - Djelic se, kaze Zarkovic, naljutio na njega zbog intervijua za V.Pesic!? Ona koju toliko ceni tako sto je budi u NY a potom prepricva privatne razgovore u svoju odbranu.

new pony new pony 11:08 13.12.2007

hmmmm!?

draga mazo, tebe je emir kusturica tuzio na sudu za pisanje u kolumni vremena!? nas veliki umetnik, unicefov ambasador te je tuzio, bas onako sa sve advokatom i sudskim vecem? kusturica, predsednik upravnog odbora kompanije politika? i postoji presuda da si ti klevetnik? a vreme se nije ukljucilo u to sudjenje. ovaj energicni, pravdoljubivi covek iz poslednjeg utiska nedelje nije nista uradio po pitanju odbrane svog kolumniste?
bas - hmmmm
secam se da sam u vremenu posle tvog odlaska iz njega video intervju sa kusturicom na 8 strana, a kritika nekog njegovog filma se zavrsavala recima da se to moze porediti samo sa romanima tolstoja i npr. antickim dramama ili tako nesto.
hmmm
i opet hmmm
mazo bilo je krajnje vreme da se proteglis, a bogami dolazi i da se nakostresis
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:35 13.12.2007

Re: hmmmm!?

nestade mi odgovor, dragi pony, sto sam ti lepo srocila.

eto, da komentatori vide, da nekad nije brisanje, nego ludilo kompjutera.

ukratko, da se prepricam

advokat ostecenog kusturice emira je cesto odlagao sudjenja, jer je bio zauzet na kao branilac ostecenog milosevic slobodana, na pocetku njegovog sudjenja u hagu.

moji advokati su bili pripravnici jukoma, prvo jedan, pa drugi.

u hodniku suda tapuskovic branislav, advokat i predsednik advokatske komore, uz sticenika kusturicu koji deli autograme ziteljima manjih srpskih gradova sto cekaju sudjenja oko medje.
a mi u cosku, pripravnici i ja, smesno nam koliko smo u inferiornoj situaciji.
kako jedan od njih rece - ovo je kao da igra radnicki protiv liverpula.
i tako dve i po godine.
jedini saveznik nam je pristojna sudija, kojoj je bilo mnogo neprijatno od svega.
new pony new pony 11:44 13.12.2007

Re: hmmmm!?

izvini biljana, stvarno ti verujem, ali jako tesko mi je da zamislim tog nosioca francuske legije casti, dobitnika dve kanske palme kako dve godine tuzi nekog kao sto si ti zbog pisanja u nekoj niskotiraznij nedeljnoj novini. onaj opusteni sarajlija raja koji ne ode u kan zbog parketa, kako na sudu stiti svoju cast. a advokat mu slobin branilac? ma reci mi da mu to ti sad smestas i spocitavas onako eldepeovski...
neverovatno, ali dok sam slusao gospodju smailovic na utisku nedelje, stalno sam imao utisak da se puno druzi sa kusturicom, prosto sam imao utisak da govori pod jakim uticajem njegove licnosti... a onda i taj podatak da urednik vremena nikada nije pomogo u tom sudjenju. prosto sam prinudjen da tu sad vidim neku povezanost... ne bih da paranoisem, ali zaista - hmmmm
Bosko Bosko 12:15 13.12.2007

Re: hmmmm!?

"Ja sam osudjena za klevetu, uz obrazloženje da Kusturicu jeste finansirao režim, ali on to nikada nije krio, pa je moja teza da laže kad kaže da njegov film nije snimljen državnim parama, u stvari netačna, jer on o tome ne laže, već javno priznaje. "


Ovo zaista zvuci bizarno. Kleveta je, valjda, kada se o nekom iznosi nesto sto nije istina. Ma koliko bilo bizarno da se za istinu neko osudi kao da je rec o kleveti to ne mora biti cudno. U besudnim drzavama.

Sto se Zarkovica tice, nakon sto je iz "Vremena" oterao Koraksa, javne kritike upucene M. Vasicu u prepisci s Tijanicem itd. ne vidim nista cudno sto je krenuo djonom na tebe. Uostalom, kako sam napisa, 250 eura je pristojna naknada.

Kazu da i postene mozes kupiti ako ih posteno platis. A neko je spreman da se p(r)oda i za sicu.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:21 13.12.2007

Re: hmmmm!?

ja se ne slazem. ne mislim da se zarkovic prodao za 250 e.
Lektorka Lektorka 12:34 13.12.2007

Re: hmmmm!?

pa verovatno nije, al očito misli da bi tebi toliko bilo dovoljno. :)
Bosko Bosko 12:35 13.12.2007

Re: hmmmm!?

Ne mislim ni ja da se, kada je rec o Zarkovicu, radi (samo) o novcu. Istina, bilo mi je tesko da verujem i za neke druge novinare da su bili spremni da prihvate novac od ljudi kao sto su Karici.

U svakom slucaju, tesko bih mogao da verujem da bi se Zarkovic prodao za 250 eura. Mislim da se radi o malo "kompleksnijim" razlozima, koji nisu nuzno vezani za novac. U svakom slucaju, ne samo za novac.

new pony new pony 12:45 13.12.2007

Re: hmmmm!?

cekaj, bre, cekaj... sto ja imam sporo paljenje. pa ja sad tek kapiram - znaci ona maga vracarevic iz utiska nedelje, ona je glavana urednica lista kome je predsednik upravnog odbora covek koji je tebe povlacio po sudu za pisanu rec! i ona tebe kao pristojno poziva da pises u tom listu!? pa bas je bezobrazna ta ekipa. izgleda mi sve vise da se oni samo prave da su tako pristojni, da imaju razumevanje za umetnost, kulturu. moja pokojna baka bi rekala da je to "stoka bez repa".
a urednikovog urednika urednik kao nista ne zna ali zato ima nacelne primedbe na pescanik. auuuu. i oni jos misle da to moze da prodje a da se niko ne upita ko su oni sta zaista rade.
Lektorka Lektorka 13:35 13.12.2007

Re: hmmmm!?

i oni jos misle da to moze da prodje a da se niko ne upita ko su oni sta zaista rade.

pa ko kaže da ne može da prođe. nisu oni blesavi uopšte. koliko kupaca je u prilici da sveže konce ovako kao ti? zanemarljivo mali broj. pa što da ne probaju. biljana bi im digla tiraž, a urednikova urednica bi opet mogla da priča kako je politika jedini list u srbiji u kojem može da se čuje više različitih glasova. demokratija do koske.
Modesty Blaise Modesty Blaise 14:50 13.12.2007

Re: hmmmm!?

i oni jos misle da to moze da prodje a da se niko ne upita ko su oni sta zaista rade.

pony, dragi moj,
ja se sve plasim da broj upitanih zaista tezi nuli. Najvise je onih sto uopste ne citaju. Onda ima onih sto citaju citulje. Sledeca grupa su oni koji citaju citulje I oglase. Jedna grupa kupuje po navici, cetvrtkom zbog decjeg dodatka, obavezno nedeljom zbog nedeljnog magazina i petkom zbog tv rpograma.

Nikom od njih se Maga i (M)agin placenik ne obracaju. Ovo su njihove mete - sad da l za kolac ili za nesto drugo...:

-oni koji citaju kako je napisano, nije im vuk objasnio da ponekad o procitanom treba i promisliti. Takvih primeraka ima zabrinajvajuce mnogo. Neki od njih imaju i kompjuter. I uljuce povremeno i zvucnike. Uglavnom slusaju nesto smirujuce, da ide uz njihov uredjen i ispunjen i optimistican i jedan skroz naskroz rooooze svet. to su oni sto vide djubre na ulici i preskoce.
-oni koji citaju i porazmisle ali slusaju pritom neku tihu muzikicu, i ONDA kad im se Biljana prodere, oni to vide kao nevaspitanje, kao ugrozavanje. Mislim, mozes bre nekoga da nazivas i stranom placenicom i izdajnicom i patoloskim slucajem i ludacom i diletantom i...- bilo sta, samo nemoj da se deres!!!!!!!!! To su oni koji u ovom slucaju prave paralelu - ona je njemu rekla da ne razume zasto on pise za Poltiku, on njoj da je "žena sa bodežom u rukama", sad su egal. Ili ono od pre neki mesec - ona njemu da nema pojma, on njoj da je zapadnjacka kurva, nabije joj pistaljku...i to je isto.
-oni koji su nesto 'teli. al im se nije dalo. ti su zapravo najplodnije tlo. to su oni koji ce ovakvo seme koje maga i njen ovaj... se.u po livadi da skupljaju pobozno i onda da ga prezvakavaju dok ne zamirise. Zasto? Iz besa i mrznje. Sto besa i mrznje? To ti je kao ono kad imas nekog u drustvu ko mnogo smrdi na znoj. I sad, svi ga pljuju iza ledja, pricaju viceve a ti pridjes jedan dan i kazes: jebote, ucini nesto. Tukces na znoj 24-7. Ili se kupaj cesce ili koristi talk ili koristi vlazne maramice... i on posle tebe mrzi!

E, dragi pony, svi ovi pod crticama su kao iz Pavlovljevog eksperimenta. Posle 15 godina konstantnog prljavog, prizemnog i primitivnog pljuvanja po Biljani, oni su skapirali da je to nesto skroooooz normalno. I sad maga i njen ovaj ... satro demokratska elita, u kriznom trenutku po gazdu na livadu, vade dezurne krivce i krecu sa njakanjem, ovi pod crticama se pridruzuju, dok majstori na drugom kraju ne pomere tarabu za 15 m na unutra i gazda ne nabaca malo siblja preko da se ne vidi.

ima nas koji smo se vec davno pitali pa smo nasli odogovor. No, tragaca je vazda bilo najmanje.
upitanih nigde :(


new pony new pony 15:27 13.12.2007

Re: hmmmm!?

da, modesti, ovako slozeno po crticama meni si ovaj naslov - hmmmm, pretvarila u - uuuuuuf.
a kada smo kod tuznih uzdaha, sad mi je drugarica telefonom ispricala da je biljanu pre par godina tuzila i mira bobic. takodje umetnica koja je pre neki dan pisala u istoj toj politici i zamisli takodje o govoru mrznje i toleranciji. pa sta je sad to? ima li jos neko ko je biljanu vukljao po sudovima a da se ovih dana ne utiskuje u nedelju politikine borbe protiv govora mrznje.
meni je vrlo zanimljivo to sto sam jutros saznao o kusti i sad i o miri. svasta sam o njima mislio, ali da su vrsta ljudi koja ide na sudjenja protiv biljane srbljanovic za nesto sto je ona napisala... pazi meni to vrlo ozbiljno menja sliku o tim ljudima, a bogami i jos o nekim stvarima. pa oni su mi sada nize od virtuelnog vasilija i domazeta. ili, mozda su to oni skrveni pod tim nikovima, ko ce vise znati...
raskoljnikov raskoljnikov 15:47 13.12.2007

Re: hmmmm!?

meni je vrlo zanimljivo to sto sam jutros saznao o kusti i sad i o miri.


to i jeste poenta ... da se sazna ..... oni su cool i odavno su protiv bs ....
Modesty Blaise Modesty Blaise 15:55 13.12.2007

Re: hmmmm!?

nisu to oni pod skrivenim nickovima, pony. vasa, domazet & co. su ti pod crticom jedan i dva.

Mirka i Nemanja su ti ovi sto tukcu na znoj
new pony new pony 16:00 13.12.2007

Re: hmmmm!?

CooL!? tebi su oni kul? da li si se nekada sudio? da li si ti nekada tuzio nekoga sudu? imas li ideju sta sve moras da uradis, koliko predumisljaja da imas, da bi odradio sve te stvari i da to radis do kraja, do presude i svog tog sranja? a da si slikar i pisac po zanimanju? to je sve samo ne cool. to je pre "jul je kul", ako mene pitas. a to da si ti navijac i da ces ih uvek podrzavati, u to ne sumnjam...
i raskoljnikov,kad smo vec kod sudjenja, pazi mladi studente, cuo sam da ti nisi nikakav krimos, nego da ces bez veze da se izbedacis i da se sam prijavis muriji...
raskoljnikov raskoljnikov 16:16 13.12.2007

Re: hmmmm!?

CooL!? tebi su oni kul? da li si se nekada sudio? da li si ti nekada tuzio nekoga sudu? imas li ideju sta sve moras da uradis, koliko predumisljaja da imas, da bi odradio sve te stvari i da to radis do kraja, do presude i svog tog sranja? a da si slikar i pisac po zanimanju? to je sve samo ne cool. to je pre "jul je kul", ako mene pitas. a to da si ti navijac i da ces ih uvek podrzavati, u to ne sumnjam...
i raskoljnikov,kad smo vec kod sudjenja, pazi mladi studente, cuo sam da ti nisi nikakav krimos, nego da ces bez veze da se izbedacis i da se sam prijavis muriji...


nisi me shvatio ..... okreni se za 180 stepeni i probaj ponovo ....

.)
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:09 13.12.2007

plavo nebo, zelen lug...

joj sto vredi dobar drug...

ja imam samo jedno da kazem apropo Vremena, a to su dve stvari : kilo kleke, sifon sode i pola kile cvaraka.


Atomski mrav Atomski mrav 11:13 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

Misliš, Vreme ti dobro posluži da umotaš čvarke? :)
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:15 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

Atomski mrav
Misliš, Vreme ti dobro posluži da umotaš čvarke? :)


eto ideje!
Nenad M. Nenad M. 11:26 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

ja imam samo jedno da kazem apropo Vremena, a to su dve stvari : kilo kleke, sifon sode i pola kile cvaraka.



a da nisi malo nekorektan. Tacno je Vreme nije ono od nekada ali tamo i dalje pisu Milos Vasic. Teofil, Tatjana Tagirov, Dejan Anastasijevic, Ljubomir Zivkov...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:38 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

I Tamara Skozza, Sonja Kovac i jos mnogi drugi izuzetni autori.
Ali, da sad ne ofiram svoje naklonosti, poljubac zene s bodezom mozda moze u glavu da im se obije.
Atomski mrav Atomski mrav 11:38 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

Kompromis - čvarke umotavati samo u stranicu na kojoj se štampa uvodna reč dotičnog urednika :)
zoran trklja zoran trklja 11:48 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

kilo kleke, sifon sode i pola kile cvaraka


su 3 stvari

LM, sad se vidi ko se sve usr'o i ko kako razmišlja i šta konta i kakav je i ko je i šta je i di je.
došao je red da nam svima sude kusturičini i miloševićevi wooden solicitors
+ urednikovi urednici da nam urede nered u mozgovima
+ buržujske domaje (MBM) da nam objasne kaki smo fašisti diskriminatori i svete krave
koje nemaju pojma o pluralizmu, slobodi i različitosti

OMG

procedura
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:13 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

Nenad M.
ja imam samo jedno da kazem apropo Vremena, a to su dve stvari : kilo kleke, sifon sode i pola kile cvaraka.


a da nisi malo nekorektan. Tacno je Vreme nije ono od nekada ali tamo i dalje pisu Milos Vasic. Teofil, Tatjana Tagirov, Dejan Anastasijevic, Ljubomir Zivkov...


a. gde pise da moram da budem "korektan"
b. to sto Vasic, Zivkov i Pancic, ja bi dodao i Srkozza i dalje pisu za "Vreme" je dobar argument koliko i tvrditi da je Srbija super jer u njoj i dalje zivi Borka Pavicevic.

ja sa mojima vec 2 godine vodim rat cetvrtkom oko kupovine Vremena. Tvrde da nije mnogo 150 dinara za Zivkova, Vasica i Bogoljuba Pancica (nemoj te mi te strane reci, imamo mi lepu srpsku rec za Teofil). Po 50 dinara svakom, a nasmeju i informisu. Ni bioskop vise nije toliko.

Nenad M. Nenad M. 12:31 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

a. gde pise da moram da budem "korektan"
b. to sto Vasic, Zivkov i Pancic, ja bi dodao i Srkozza i dalje pisu za "Vreme" je dobar argument koliko i tvrditi da je Srbija super jer u njoj i dalje zivi Borka Pavicevic.


nista nije pod must, ja sam pozvao na korektnost a ti kako po volji. Posto smo nabrojali novinare koji cine dobar deo novinara nije mi jasno ko je onda tu toliko los!? Ok, urednik je bezbeze, ali ko jos? Ako smo nabrojali 7 i slovima sedam dobrih novinara mislim da 150 dindzi nije puno. Ili ako nisu svi podobni onda da ignorisemo!?

Bogoljuba Pancica (nemoj te mi te strane reci, imamo mi lepu srpsku rec za Teofil).


ovim bi trebali da se pozabave moderatori, u mom slucaju too much.
JJ Beba JJ Beba 12:46 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

ja se ne slazem. ne mislim da se zarkovic prodao za 250 e.

neeeeeee, mora da je bilo više. Mnogo više
:)
a da nisi malo nekorektan. Tacno je Vreme nije ono od nekada ali tamo i dalje pisu Milos Vasic. Teofil, Tatjana Tagirov, Dejan Anastasijevic, Ljubomir Zivkov...

Tamara Skozza, Sonja Kovac i jos mnogi drugi izuzetni autori.
.

prezirem ušta se Žarković pretvorio, ali ne mogu da se ne primetim činjenicu da kao glavni urednik pušta tekstove Teofila Pančića, Miše Vasića..... zahvaljujući njemu čtali smo najbolju odbranu Pere Lukovića koju je napisao Ljubomir Živkov i to baš u Vremenu. To poštujem.

A ovo sa ovim uvodnikom, Smajlovićka, pisanje za Politiku, kinta, napad na Biljanu........bljaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:48 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

ovim bi trebali da se pozabave moderatori, u mom slucaju too much.


salio se "srbin" tibor. bre.
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:21 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

Biljana Srbljanović
ovim bi trebali da se pozabave moderatori, u mom slucaju too much.

salio se "srbin" tibor. bre.


mozda jeste, mozda nije :)
sa madjarima nikad covek nije nacisto
milivoye milivoye 13:29 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

JJ Beba
prezirem ušta se Žarković pretvorio, ali ne mogu da se ne primetim činjenicu da kao glavni urednik pušta tekstove Teofila Pančića, Miše Vasića..... zahvaljujući njemu čtali smo najbolju odbranu Pere Lukovića koju je napisao Ljubomir Živkov i to baš u Vremenu.

Izgleda da nisu sigurni kako će situacija da se razvija. Bode oči kako se danima "neutralni" primiču drugoj stolici...
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 13:56 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

I vi poceste da sastavljate liste. Ko je dobar a ko nije. Koje podoban a ko nije. Ne moze kod nas bez tajnih lista i dousnika. Svako shvata demokratiju onako kako hoce.

A sto se tice Kusturice, svako ima advokata kakvog moze da plati. Tako je svuda u svetu gde vlada trzisna ekonomija. Kusturica kao reziser nekoliko gledanih filmova u EX-yu i sire, sigurno moze sebi da priusti dobrog advokata. Nije bas da Biljana nema kintu pa moraju da joj pomazu nevladine organizacije, ali nema veze. Svako voli da glumi zrtvu. Drugo ako nema, onda bi morala malo vise da radi i zaradice.

I za kraj. Sinoc sam procitao Vreme na internetu i bas sam mislio da ce Biljana nesto da objavi ovde posto niko o njoj nista ne sme da kaze. Vrlo ste nervozni Biljana. Sve vam smeta. Medjutim vidim da sve znate. Cak i da je zarkovic smenjen. Mozda postave nekog vaseg na to mesto.


PS.

Za Tibora. Teofil je srpsko ime. NE znam sta znaci prevod imena teofil na srpski. Pozdrav
Lektorka Lektorka 14:10 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

I vi poceste da sastavljate liste.

pobrojano nekoliko odličnih novinara. u čemu je problem?
A sto se tice Kusturice, svako ima advokata kakvog moze da plati.

kusturica može sebi da priušti advokata u kog ima poverenja, to je čini mi se važnije u ovom slučaju.
Nije bas da Biljana nema kintu pa moraju da joj pomazu nevladine organizacije, ali nema veze. Svako voli da glumi zrtvu. Drugo ako nema, onda bi morala malo vise da radi i zaradice.

otkud ti znaš da li biljana ima kintu??? otkad to pisci koji ne pišu hari potera imaju kintu?
kad malo bolje razmislim, trebalo je od politike samo da zatraži bolji honorar. i tako bi lepo radila i zaradila. za boljeg advokata.
posto niko o njoj nista ne sme da kaze

ne sme. ni žarković nije smeo, vidimo.
new pony new pony 14:32 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

sto se trzisne ekonomije tice, evo vaso jos malo podataka za tebe tako tolerantnog i dobronamernog. gospodin kusturica je odmah po dolasku novog ministra za kulturu republike srbije dobio 21 milion dinara (i slovima dvestasedamdesetiljadaevra) za pripreme filmskog festivala za mokroj gori (cuo sam da taj kompleks drvenih kuca klinci u beogradu zovu "emirati". festival ce se odrzati u januaru i autor mu je dao ime "Kustendorf".
bas lepo, zar ne? kao sto ti rece - ko radi taj i zaradi. da ne pominjemo trziste, gledanost filmova...
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:39 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

Vasa S Tajcic


Za Tibora. Teofil je srpsko ime. NE znam sta znaci prevod imena teofil na srpski. Pozdrav


ne znam ni ja sta znaci kad ljudi ne kapiraju shalu, ali ok ...
Inace, kako moze da bude srpsko nesto sto se sastoji od dva grcka?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:13 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

a nisi malo nekorektan. Tacno je Vreme nije ono od nekada ali tamo i dalje pisu Milos Vasic. Teofil, Tatjana Tagirov, Dejan Anastasijevic, Ljubomir Zivkov...

Mene zanima, koja je mera Zareta da oni reaguju?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:16 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

ja imam samo jedno da kazem apropo Vremena, a to su dve stvari : kilo kleke, sifon sode i pola kile cvaraka.


Tibore, treba insistirati na stabilnosti vladajuce koalicije po svaku cenu...kao i D.Vucenic,cuh je danas pa se preksrtih.. no nije ona issue, danas...

ps. ucis li stogod?
buda milic buda milic 17:18 13.12.2007

Re: plavo nebo, zelen lug...

ali ne mogu da se ne primetim činjenicu da kao glavni urednik pušta tekstove Teofila Pančića, Miše Vasića..... zahvaljujući njemu čtali smo najbolju odbranu Pere Lukovića koju je napisao Ljubomir Živkov i to baš u Vremenu. To poštujem.


Pa kad bi i njih oterao, mogao bi i naziv nedeljnika da promeni u Nin.
Užasan je taj diskurs u kojem ti neko pod plaštom neutralnosti i objektivnosti nudi isključivo jednu pogrešnu i nadasve subjektivnu sliku.

Ja sam Vreme prestao da kupujem pre nešto više od godinu dana. (Posle one serije tekstova tipa "koliko su velike čedine cipele" i tih fazona) A recimo da me je u životu Vreme obrazovalo mnogo više nego srednja škola, mada je i ranije imalo blagih skretanja sa kursa, kao što su recimo u jednom periodu žestoko podržavali SPO (tamo negde 1995. recimo). I ono što me sada zbunjuje jeste upravo to pitanje: Da li je moguće da Žarković ne vidi da postaje ono protiv čega se Vreme borilo i sa čim se Vreme sprdalo sve ove godine?
adam weisphaut adam weisphaut 18:51 13.12.2007

Casa mu je polupuna ?

Da li je moguće da Žarković ne vidi da postaje ono protiv čega se Vreme borilo i sa čim se Vreme sprdalo sve ove godine

Ma Zarkovic je sve samo ne glup covek, i nemoguce da toga nije svestan. Tako da ne mogu da se ne upitam koja li ga to motivacija vodi ?
Logomed Logomed 21:41 13.12.2007

Re: Casa mu je polupuna ?

Ne znam da li si nekada cuo za novac? I zelju da i dalje budes glavni baja a na izmaku si? I da u vlasti i oko vlasti postoje neki bogati ljudi koji su vrlo spremni da svaki porok plate kol'ko kosta? A kad vec plate onda im ne trebaju u Vremenu ni Corax ni Misa Brkic...
NoSurrender NoSurrender 11:16 13.12.2007

miš

Eh, pomalo žalim g-dina Žarkovića.Bliži se hladna zima penzionerska, a Miš nije skupio dovoljno zrnevlja da je ugodno preživi.Zato se Miš u zadnji čas dosetio da malo za promenu bude kooperativan,a sve u nadi da će Gazde biti darežljive. A u Srbiji je najsigurniji način šlihtanja Gazdama oplesti po Čedomiru,Biljani,Nataši.... i ostalim izdajnicima opšte prakse.
Ma, ne sekiram se ja za Miša, snaći će se on već, pametan je on i iskusan.Žalim onaj divni nedeljnik koji sam godinama "gutao", a doveden je do ivice propasti,što finansijske, što kvalitativne.

Od čoveka koji je sebi dozvolio luksuz da izbaci CORAXA iz redakcije,ništa više nije neočekivano.
XYZ XYZ 11:41 13.12.2007

Ne bi se vi toliko svadjali

da niste toliko isti... Samo su van interesne sfere razlicite, a metode i porivi isti...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 11:44 13.12.2007

Re: Ne bi se vi toliko svadjali

koji su moji porivi? o metodama znam sta ces reci, da sam prosta i da objavljujem privatnu prepisku. iako mi se politika obratila zvanicno, memorandumom i potpisima sa zvanicnom, a ne privatnom ponudom. ja privatno sa njima nemam nista. a nisu me valjda zvali da tajno pisem, pa da ne smem javno da objavim njihovu ponudu.
to o motivima,
a o porivima mi i dalje nije jasno?
zoricag zoricag 11:48 13.12.2007

Urednikov urednik

Sad sam procitala taj uvodnik. Uvodnik, a zapanjio bi me i da je samo tekst u "odjecima i reagovanjima". To sto je vesto ubacena toboz dilema koga ce Vreme predloziti za licnost godine, nije opravdanje. Nije sve u povodu, ima nesto i u sadrzaju, ja mislim.

Boze, kako mi nedostaje Stojan Cerovic!

p.s Zar ne lustrirasmo mi kolumnistu inostranog casopisa zbog zene sa toljagom i zene sa muskom frizurom, ne tako davno? Blogov kolac???? To bi valjda trebalo da zvuci duhovito. Kao sto su radikali ubedjeni da je duhovita njihova izmislenica: "dosmanlije" koju uporno koriste lepeci je ko taksene marke, sve pljujuci debelo da se valjda bolje zalepi.
Lektorka Lektorka 13:45 13.12.2007

Re: Urednikov urednik

Boze, kako mi nedostaje Stojan Cerovic!

da.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:24 13.12.2007

Re: Urednikov urednik

Boze, kako mi nedostaje Stojan Cerovic!


da.

naklon
Taska Dana Taska Dana 11:49 13.12.2007

......

Sad Kusturica moze da urami kintu sto je dobio pa da je okaci na zid, kao pravi....




MightyNora MightyNora 11:52 13.12.2007

Prosto pitanje

Imam prosto pitanje:

Jednom rečju, ja se usudila da glasam za Čedu.


Jel ovo sustina raskola? Mislim, gde je taj noz u tom srcu....

Ili je ipak : "Nista ne menja odnos dvoje ljudi kao uspeh - bilo njegov, bilo Vas"?

Pozz
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:01 13.12.2007

unapred se izvinjavam

sto necu biti u mogucnosti da detaljno pratim ovaj blog.
molim vas da se uzdrzite od agresivnosti, ali i gnjavljenja blogerske javnosti.
moderatori ce brisati po pravilima moderacije, ja necu dirati nikog.
osim vasilija, koga sam, a na ovoj temi, stavila u cosak.
jer je, brate, dosadan ko proliv.

ostali, radite sta hocete, ali nemojte ono sto ni ja ne bih.

blogerka
bs
jaglika jaglika 12:10 13.12.2007

Danska

Ne znam sta se to ovde desava u poslednje vreme (Coletov blog).
Mozda sam ja u krivu, ali cini mi se da Zarkovic nije bio ovakav, da se nesto promenilo.
Uhvatio opsti trend prilagodjavanja i etabliranja u novim okolnostima?
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 19:34 13.12.2007

Re: Danska

Taj opšti trend prilagođavanja, svrstavanja (uglavnom na većinsku, establishment, stranu) traje odavno, a gospodin Žarković je bio jedna od perjanica novog raspoređivanja snaga na tzv. opozicionoj sceni nakon 5. oktobra. Ovaj najnoviji uvodnik je logičan nastavak mnogih prethodnih, i nema tu nikakvog iznenađenja. Još pre 5 godina su se frapantno slične stvari dešavale, započete jednako, naizgled, naivnim povodima - sećate se tzv. sukoba na srpskoj levici kroz polemiku u Vremenu? Dajem si slobodu da citiram delove pisma Vere Ranković iz te polemike, i tada glavnom uredniku vodećeg srpskog nedeljnika, povodom veoma sličnog malicioznog uvodnika posvećenog jednoj drugoj osobi - sličnosti su tolike, da bi se gotovo isto moglo primeniti i ovaj put:

Poštovani gospodine Dragoljube Žarkoviću:
Žao mi je što moram da konstatujem da, kao što vlast kvari ljude, tako valjda čoveka kvari i to kad je predugo glavni urednik, i to, izgleda, debelo šteti njegovom listu. A kad je neko i u upravnom odboru i v.d. direktor, tj., kad gomila funkcije, to, izgleda, važi na kvadrat.
Jedan sam od vernih čitalaca "Vremena", od njegovog osnivanja. Moja deca su odrasla na tom štivu i njegovim stavovima. Međutim, pali ste u mojim očima prvi put tokom bombardovanja kada ste nastavili da izlazite, i to u onom bednom obliku, objavljujući samo ono što je prošlo cenzuru.
Sada ste se, konačno, sasvim kompromitovali, bar kod ovog čitaoca – tu zaista ne govorim profesionalno, mada bih mogla i to, već i etičkog stanovišta.
Vaši glavni kolumnisti, i novinarske perjanice – neću ih nabrajati, kao što neću nabrajati ni izuzetke, kojih, dakako, takođe ima – koji su nekada bili predvodnici u borbi za demokratiju i slobodnu reč – sada "niti smrde, nit’ mirišu".
Sada mi je jasno zašto (mada sam to pretpostavljala i ranije) – zato što je to (i u tom mišljenju gđa Biserko nije sama) rezultat vaše uređivačke politike.
Trebalo je dobro da razmislite pre nego što ste objavili vašu, upotrebiću termin dosada rezervisan samo za Politikino pisanje "paskvilu" protiv žene koja je glavna meta pljuvanja za ljude s kojima do sada niste bili u istom taboru.


Odgovor na Biljanino pitanje:
onda i zbog toga što je urednik Žarković, svoju ugroženu urednicu Smajlović, a od mog teksta sa bloga, branio u Vremenu. Ne ni u Politici, o kojoj je bilo reči i čiji je urednik - stalni saradnik, ne ni na blogu gde se diskusija vodila, nego u Vremenu. Zašto? Beats me.


dat je još pre 5 godina:
Ono što vam zameram je: što god da je objektivna istina, trebalo je da se do nje dođe tolerantnim dijalogom a ne udarcima u donji stomak: trebalo je da, ili prenesete ceo članak "Ferala", i onda objavite kontraargumente s primerima, ili da svoje "pismo čitalaca" pošaljete "Feralu", ili "Danasu" ili nekom drugom, trećem, ali neutralnom glasilu, a ne da svoj list i svoj položaj glavnog urednika zloupotrebite i koristite kao ličnu prćiju. Sasvim nalik na obračun braće Karić s Dinkićem, ili Željka Mitrovića s Čedomirom Čupićem, vi ste svoju uvređenu sujetu zadovoljili time što ste plotun iz svih cevi ispalili na ženu na koju će u ovom društvu da pljune svako ko je protiv sagledavanja prave istine o zločinu. Lepo ste društvo, i to sasvim sami, gospodine Žarkoviću, izabrali.


itd.

Jaglika, iznenađenja ovde nema nikakvog, da se drugačije nešto dogodilo, e to bi bilo iznenađenje.
Spiridon Spiridon 12:14 13.12.2007

sloboda za Vasu

Ulazem protest. Ja sam za pustanje Vasilija iz pritvora. Pozivam sve blogere da simbolicnim gestom danas u 15 casova blokiramo Gazelu svojim telima.

BEAST FROM MOSCOW BEAST FROM MOSCOW 12:21 13.12.2007

Oce li ko

moci da pise ili bilo sta stvara u Srbiji a da mu nije odredjeni Holding sponzor?
zvek zvek 16:08 13.12.2007

Re: Oce li ko

BEAST FROM MOSCOW
moci da pise ili bilo sta stvara u Srbiji a da mu nije odredjeni Holding sponzor?


May the Forcan be with you!
gatina gatina 12:25 13.12.2007

Draga Biljana,

cini mi se da gubite kompas, u sve vecim i sve zescim sukobima ste sa svima. Lista "neprijatelja" vam je svakim danom sve veca. A zasto i zbog koga to sve?
Vi ste naravno duboko ubedjeni u ispravnost toga sto radite. Ali imacete samo stetu zbog toga ( vi i vas muz), a eventualnu korist ce imati samo onaj sa dzipovima.
Nenad M. Nenad M. 12:49 13.12.2007

Re: Draga Biljana,

cini mi se da gubite kompas, u sve vecim i sve zescim sukobima ste sa svima. Lista "neprijatelja" vam je svakim danom sve veca.


je l imas neko istrazivanje u prilog "neprijatelja" jer ja eto mislim da Biljana iz dana u dan dobija sve vise postovalaca. Ajd sad, nije to bitno. Ako smo se setili 7 novinara ( Teofil, Vasic, Anastasijevi, Skrozza, Zivkov, Tagirov, Kovac) koji su ok a pisu za Vreme to vam valjda govori da ne postoji nikakav sukob sa svima!?
Lektorka Lektorka 13:50 13.12.2007

Re: Draga Biljana,

Ali imacete samo stetu zbog toga ( vi i vas muz), a eventualnu korist ce imati samo onaj sa dzipovima.

i muž će imati štetu?! eto.
a zemlji možda ne bi bilo na štetu da onaj sa džipovima ima malo više eventualne koristi. pa makar to značilo samo još jedan džip. za njega i za srbiju :)
dalmos dalmos 12:26 13.12.2007

Fotografija!!!

Ovog puta uz reči hvale i zadovoljstva, to je onomad kad sam još bila "osoba od ugleda ... i blablabla", a ne "žena s bodežom" koja se usudila da kritikuje urednikovu urednicu. Šta se to u medjuvremenu dogodilo, pa da sam od "uglednog dramskog pisca" postala drvodeljačica? Znate šta?
Izbori.


Ne znam koji je razlog, ali mnogo ste ga razočarali!
Obratite pažnju na vaše fotografije uz ova dva uvodnika.
Ona prva je iz kategorije vaših najlepših fotografija, i sigurno je dugo i pažljivo birao ( ima tu nešto :) )
A ova nova kao da je pozajmljena iz Kurira !
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 12:46 13.12.2007

Re: Fotografija!!!

Obratite pažnju na vaše fotografije uz ova dva uvodnika.


ahhhhhhaaaaaahahahaaha!i ja sam isto primetila. na jednoj sam nezna maza. a na drugoj se nesto derem.


u sve vecim i sve zescim sukobima ste sa svima. Lista "neprijatelja" vam je svakim danom sve veca


i ja se osecam slicno, u sukobu sa svima, a nesto u stvari ja sve jedno isto pricam, samo je sve vise ljudi koji imaju nesto na to da mi odbruse.
mislim, kad pogledate te moje blogove, cak i na temama o zivotinjama, koje me, iskreno, najvise zanimaju, nadje se neko da me riba.
tako nije bilo ranije, dok sam podrzavala ds. smatrali su me nezgodnom i galamdzijom, ali toliko jurisnika nije bilo.

zato ja dovodim u vezu moje javno politicko opredeljenje i broj napada na mene.
iako je normalno da podrzim partiju koja ima program u koji najvecim delom verujem, i uostalom, moje je pravo da podrzim politicku opciju koju god hocu, u nasoj sredini, posebno u medijima, ldp i cedomir jovanovic su dezurna moneta za svako potkusurivanje. pa onda tu nastradam i ja.

inace, ja nisam clan ldp-a. glasam za njih i clan sam politickog saveta vesne pesic. sa sastanaka uglavnom brisem.
tesko me je uterati u tisinu.

ako je moj iskreni angazman za koji ne trazim i ne dobijam nista za uzvrat, razlog ovolikih napada, onda dobro.
ja cu i dalje da se angazujem.

Atomski mrav Atomski mrav 12:49 13.12.2007

Re: Fotografija!!!

Drugim rečima, nisi ti meta ali nastradaš u rafalnoj vatri...
G r o f G r o f 12:46 13.12.2007

tako znači, diskriminacija drvodelja..


Šta se to u medjuvremenu dogodilo, pa da sam od "uglednog dramskog pisca" postala drvodeljačica





haha...Svidja mi se izraz "žena sa bodežom", posebno kad je oštrica okrenuta u pravom pravcu.


Kusturicu jeste finansirao režim


...To finansiranje ide daleko do bezobrazluka. Kome je još omogućeno da naplaćuje putarinu kroz svoju priču?
zvek zvek 16:13 13.12.2007

Re: tako znači, diskriminacija drvodelja..

haha...Svidja mi se izraz "žena sa bodežom", posebno kad je oštrica okrenuta u pravom pravcu.




novinari su se nekad dičili oštrinom svoga pera. sad je nekako "u trendu" tupljenje pa otud žare valjda i upozorava na biljaninu demodiranu prodornost.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:49 13.12.2007

Eto...

Samo je "bubreg od muve" falio da jutros ja ne otvorim post na ovu temu, s tim što bi fokus bio "na ženi sa bodežom"...o))
Ali, u zadnji čas sam odustao jer sam znao da ćeš ti reagovati...
I nemam šta dodati...
Serafim Serafim 12:57 13.12.2007

Dobra maza

Ostatak uvodnika u Vremenu nisam sigurna da mogu da prepričam. U svakom slučaju, nisam dobra maza. Previše se ritam i udaram tamo gde se ne sme. Kad bih barem, barem nominalno, bila neutralna, to bi se nekako i progutalo. Ovako, uz partijske boje Crnog Djavola srpske političke scene, male su mi šanse da ne dobijem koju po guzici. Pa me moze stici i strasna kazna, kako mi se pedagoski objasnjava, da umesto mene, za "licnost godine" uglednog nedeljnika bude proglasena urednikova urednica. Na cemu im oboma unapred cestitam.


Biljana, toliko me je irtirao Vas blog da sam po prvi put uzeo slobodu da Vam odgovorim.Toliko ste sujetni (usudjem se reci patoloski) da sve koji vam ne idu uz dlaku, grebete!Vasa nezasita potreba za divljenjem i obozavanjem je impresivna.Napisete blog, procitate hvalospevne komentare, date intervju jednom mesecnom Cecama... i srce je na mestu.Medjutim, sada se pojavljuje novi momenat.Svaki napad (citaj ne-divljenje,ne-obozavanje) je sa dubokom politickom pozadinom, odnosno u Vama prepoznaju politicku furiju sa ostrim perom-bodezom, koji samo sto nije zariven u srce rezima.Vas lik je jako osetljiv na bilo kakvu kritiku Vaseg dela.
Dozvoljavate sebi da pljujete po Zarkovicu samo zato sto Vam se ne divi i zato sto Vas je citirao u svom tekstu.Pljujete po njemu i njegovom radu bez imalo blama.
Sta je njegov zlocin osim sto Vam nije izjavio ljubav?Sto nije clan LDP-a?Sto se ne pojavljuje na tribinama "Pescanika" i ne umire od smeha slusajuci Peru Lukovica?Sto ne pohadja casove odbrane i zastite kod Milosa Vasica?Sta?
Ovim Vasim blogom konacno svoj stil priblizavate stilu jedne Vase koleginice s pocetka 90-ih, Mili Stuli.
Zelim Vam svako dobro
Slobodan
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 13:04 13.12.2007

Re: Dobra maza

Zelim Vam svako dobro
Slobodan


i ja vama, slobodane.

mislim da nije u redu da mi govorite uvrede, kao sto je da sam patoloski slucaj.
takodje, ne znam cime sam ja uvredila zarkovica? posebno cime sam "pljuvala" po njemu?
time sto sam iznela nekoliko cinjenica?
i svoj stav?

da li sam mu rekla da je covek s nozem?
ili kao vi, covek s noktima, pa grebe?

ne bih rekla, slobodane.

pozdravlja vas,
koleginica mila stula,
patoloska nezasita sto grebe

JJ Beba JJ Beba 13:13 13.12.2007

Re: Dobra maza

Serafime,
nebska vojsko, zašto si kao kao takav zao, maliciozan, uvredljiv, zajedljiv, podao? jel hoćeš da te ražalujem, da ti skinem čin?
Serafim Serafim 13:15 13.12.2007

Re: Dobra maza

Namera da Vas vredjam,ne postoji.Ukoliko ste tako doziveli moj post, izvinite.Upotrebljeni pridev "patoloski" je vise metafora.Jos jednom, izvinite.
Slobodan
nikson nikson 13:16 13.12.2007

Re: Dobra maza

JJ Beba
Serafime,
nebska vojsko, zašto si kao kao takav zao, maliciozan, uvredljiv, zajedljiv, podao? jel hoćeš da te ražalujem, da ti skinem čin?


evo je beba svestenik ovog bloga. stalno drvi o moralu, zlu i ne znam cemu, a sama stalno podmece i spletkari
Serafim Serafim 13:17 13.12.2007

Re: Dobra maza

JJ Beba
Serafime, nebska vojsko, zašto si kao kao takav zao, maliciozan, uvredljiv, zajedljiv, podao? jel hoćeš da te ražalujem, da ti skinem čin?


Samo nemoj po glavi Bebo!
JJ Beba JJ Beba 13:25 13.12.2007

Re: Dobra maza

evo je beba svestenik ovog bloga. stalno drvi o moralu, zlu i ne znam cemu

niksone, tebi nema pomoći. Mnogo si zbarazdio, do grla, a blato je živo
a sama stalno podmece i spletkari

pošto si ti kao manipulant, podmetač i lažov već odavno poznat, ajde ovu tvrdnju koju si izneo potktepi nekim linkom, citatom.
JJ Beba JJ Beba 13:27 13.12.2007

Re: Dobra maza

Samo nemoj po glavi Bebo!

nemoj po glavi druže plavi, to je bolje.
Beba ne udara u tu glavu.
:)
nikson nikson 13:27 13.12.2007

Re: Dobra maza

JJ Beba
evo je beba svestenik ovog bloga. stalno drvi o moralu, zlu i ne znam cemu

niksone, tebi nema pomoći. Mnogo si zbarazdio, do grla, a blato je živo
a sama stalno podmece i spletkari

pošto si ti kao manipulant, podmetač i lažov već odavno poznat, ajde ovu tvrdnju koju si izneo potktepi nekim linkom, citatom.


evo opet tvoje uobicajene mantre. o tome je i rec
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:29 13.12.2007

Re: Dobra maza

JJ Beba
evo je beba svestenik ovog bloga. stalno drvi o moralu, zlu i ne znam cemu

niksone, tebi nema pomoći. Mnogo si zbarazdio, do grla, a blato je živo
a sama stalno podmece i spletkari

pošto si ti kao manipulant, podmetač i lažov već odavno poznat, ajde ovu tvrdnju koju si izneo potktepi nekim linkom, citatom.

I ne samo to Bebo...
U međuvremeno je Nikson postao i defetist...o)))
Jučer kod Coleta "mrtav hladan" tvrdi kako će Kosovo biti samostalno, a da Tadić i Koštunica ne uživaju nikakav ugled ..o)))
JJ Beba JJ Beba 13:29 13.12.2007

Re: Dobra maza

evo opet tvoje uobicajene mantre. o tome je i rec

niskone, nemoj da njaukeš, nego daj nam dokaz mog podmetanja. Inače čuti. Tako si pametniji
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:33 13.12.2007

Re: Dobra maza

JJ Beba
evo opet tvoje uobicajene mantre. o tome je i rec

niskone, nemoj da njaukeš, nego daj nam dokaz mog podmetanja. Inače čuti. Tako si pametniji

Eh, Bebo...o))
Nikson i dokazi...Pa to je kao pas i mačka...o)))
nikson nikson 13:33 13.12.2007

Re: Dobra maza

JJ Beba
evo opet tvoje uobicajene mantre. o tome je i rec

niskone, nemoj da njaukeš, nego daj nam dokaz mog podmetanja. Inače čuti. Tako si pametniji


pa svima pises kako su zli i odvratni cim se nesto ne sloze sa tobom, sta je to drugo nego podmetanje. ali ajde da ne pravimo ovde licnu prepisku, koga to uopste i zanima da cita (mada mozda i zanima cim je licna prepiska zarkovica i BS zanimljiva mnogima za citanje)
Serafim Serafim 13:42 13.12.2007

Re: Dobra maza

Bebo, ne tuci ni u TU ni u ONU glavu.
JJ Beba JJ Beba 13:43 13.12.2007

Re: Dobra maza

pa svima pises kako su zli i odvratni cim se nesto ne sloze sa tobom, sta

kao uvek niskone pišeš ono šta hoćeš, a ne o onome šta te neko pita. Ali ja imam razumevanja za tebe. Teško učiš, bože moj... već sam te jednom uhvatila u podmetanju, nemoj opet, ovo nije taj blog ....
JJ Beba JJ Beba 13:44 13.12.2007

Re: Dobra maza

Eh, Bebo...o))
Nikson i dokazi...Pa to je kao pas i mačka...o)))

Drago :))) nikson i bilo šta
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:50 13.12.2007

Re: Dobra maza

Serafim
Namera da Vas vredjam,ne postoji.Ukoliko ste tako doziveli moj post, izvinite.Upotrebljeni pridev "patoloski" je vise metafora.Jos jednom, izvinite.
Slobodan



nije?
pa što tako izgleda?
jel to bila analiza?
šta li?

vreme sam kupovala do 95. kada je počelo njegovo neviđeno srozavanje.
kada je postalo ni senka od onog što je bilo.
dan mi je počinjao s vremenom.
čitla od korica do korica.
onda počeše plaćeni oglasi za arkanovu stranku i ja vidim da ja tu više nemam šta da tražim.
kupujem ga u krajnjoj iznudici da ne dođem u napast da kupim evropu il nin, al sad je skoro
svejedno.
i u ninu zablista poneki tekst. al taj tren brzo prođe.
vreme radi sve da se samoukine.
ne živi se od stare slave.

fokusiranje na biljanu srbljanović je više nego očigledno iz najmanje dva razloga.
neće da piše za urednikovu urednicu (kapa dole) a i malo da se podigne tiraž.
biljanini tekstovi bi među ovim narečenim antonićima, mojskilovićkam i inim izgledali ko kad na đubrištu nikne cvet.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:53 13.12.2007

Re: Dobra maza

JJ Beba
Eh, Bebo...o))
Nikson i dokazi...Pa to je kao pas i mačka...o)))

Drago :))) nikson i bilo šta

Nikson i ništa...o)))
Jednačenje po zvučnosti....
P.S. Videćeš kad me sada napadne Maljkovič, dokazujući da to nije jednačenje po zvučnosti..o)))

JJ Beba JJ Beba 13:54 13.12.2007

Re: Dobra maza

Bebo, ne tuci ni u TU ni u ONU glavu.

Serafime, ja to metaforično. Kao anđeo mislila sam da kapiraš svoju anđeosku, bestelesnu prirodu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:56 13.12.2007

Re: Dobra maza

Biljana, toliko me je irtirao Vas blog da sam po prvi put uzeo slobodu da Vam odgovorim.


blago tebi kad te samo biljanin blog toliko irititrao.
nemaš većih briga.


Sta je njegov zlocin


pa što je upropasto vreme.
zar to nije dovoljno.
šta još treba?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:58 13.12.2007

Re: Dobra maza

pa svima pises kako su zli i odvratni cim se nesto ne sloze sa tobom


baš tim rečima.
bez ikakvih argumenata.
što ne pročitaš i one linkove koji su gore postavljeni?
valja se.
zvek zvek 14:02 13.12.2007

Re: Dobra maza

ne znam cime sam ja uvredila zarkovica?


nije biljana uvredila žarkovića već cece:

dok me oni iz "Peščanika" već dve i po godine nisu ništa pitali,


eeeej bre, dve i po godine!!! i ne samo njega. nisu ništa pitale ni one iz arandjelovca. zato žare i ima razumevanja za te sirote ljude.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 15:51 13.12.2007

Re: Dobra maza




Svim postovaocima likova i dela onih koji vole da otpozdravljaju, marsiraju i koji ce da glasaju za opcije bliisku srcu, ako ga imaju, a i onima kojima je,uz sve ovo, jos i dobro, da bolje ne moze da bude....evo jedna mala decja pesmica koju je autorski potpisao Bob Dylan


new pony new pony 17:18 13.12.2007

Re: Dobra maza

new pony pozdravlja jelenu!
Drinka Pavlović Drinka Pavlović 19:14 13.12.2007

Re: Dobra maza

Niksone,
odmori brate, stvarno preteruješ, nepovezan si, nelogičan, van teme, mašiš i vlasitu poentu, stalno ad hominem i to bez argumenata. Take a deep breath & kreni sledeći put malo fokusiranije pliz.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana