Astrologija| Ekologija| Region| Zabava| Životinjski svet

lovefool ili ne napisala više nijedan tekst dabogda

ana_radmilovic RSS / 11.11.2010. u 22:44

- rekoh  sebi, ako ti samo padne na pamet... al morala sam sad i  neću više nikad - o kosovu, naravno

APELUJEM (dakle) NA BRAĆU SRBE S KOSOVA I METOHIJE, il što reče jedan ludak, s KOSMETA i METOHIJE (ta mi je najdraža)

Braćo i sestre, mnogouvaženi Srbi sa Kosova, mi se ovde u Beogradu ubismo razmišljajući o vama i, iskreni da budemo - ne znamo šta s vama da radimo. Da li da izađete na izbore koje raspisuje banditska samporoglašena kvazivlada kvazikosova?  

Ne znamo, braćo, ne gledajte u nas. Mi se sad bavimo važnim stvarima, evo nam ovaj zakon o zabrani pušenja zagorčava život, mleka nema, sve je otišlo dođavola i, ne nađite se uvređenim, samo nam još vi falite. Prošle ste nam se godine popeli na glavu s tim izborima, ni ove nam ne date mira - ne znamo šta da vam kažemo. Ne bih da zvučim bezdušno, ali ja mislim, braćo s Kosova, da je za sve nas najbolje da se vi lepo kolektivno samoubijete (najbolje par dana pred kvazikosovske kvaziizbore). Biće bolje i vama, verujte mi na reč. Evo i zašto:

 http://standard.rs/vesti/36-politika/5887-ana-radmilovi-apel-srbima-na-kosovu-i-metohiji-brao-ubijte-se-.html#startOfPage

 

 



Komentari (104)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

filvas filvas 23:02 11.11.2010

Zatečeni narod

Petnaes' čitanja, ni jedan komentar.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:05 11.11.2010

Re: Zatečeni narod

filvas
Petnaes' čitanja, ni jedan komentar.

kako misliš - zatečeni? čime?
dragonKa dragonKa 23:07 11.11.2010

*

Hrabro.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:09 11.11.2010

Re: *

dragonKa
Hrabro.

fala :)
filvas filvas 23:50 11.11.2010

Re: Zatečeni narod

Zatečen, iznenadjen, ostao bez reči. Dal ozbiljno misli, dal se šali, dal je ironija il je sudbina... Ima li se šta dodati...

Bio je to kompliment.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:56 11.11.2010

Re: Zatečeni narod

filvas
dal je ironija il je sudbina...

Bio je to kompliment.


ironija i sudbina su ti dve sestre rođene :)

a za kompliment fala
loader loader 03:04 12.11.2010

Re: Zatečeni narod


Kakva drama
u prvih 6 komentara
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 08:16 12.11.2010

Re: Zatečeni narod

vojislav948 vojislav948 09:42 12.11.2010

Re: Zatečeni narod



najbolje da se vi lepo kolektivno samoubijete


Samo nemojte previše žuriti, jer mislim da i mi idemo tim putem pa ćemo zajedno sve to, mislim.... lakše je, a možda i nije, jer kako su vama pomagali ovi što i nama odmažu, zaista neznam šta da vam kažem. Uostalom idite, idite .... Divno, a zvuči još tragičnije. Nastavi da pišeš.pozdrav.
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:47 12.11.2010

Re: Zatečeni narod

Aleksandar Vasović

...u tom smislu :)
ana_radmilovic ana_radmilovic 15:49 12.11.2010

Re: Zatečeni narod

vojislav948


najbolje da se vi lepo kolektivno samoubijete


Uostalom idite, idite .... Divno, a zvuči još tragičnije. Nastavi da pišeš.pozdrav.


prelepo zvuči... ja ne znam šta čekaju
looping looping 23:22 11.11.2010

Stvarno

Genijalan blog.

Drzava koja sama "istrebljuje" svoj narod.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:33 11.11.2010

Re: Stvarno

looping
Genijalan blog.

Drzava koja sama "istrebljuje" svoj narod.

1. hvala za "genijalan..." :)
2. otprilike tako, baš... ukratko to bi bilo to
vojislav948 vojislav948 09:49 12.11.2010

Re: Stvarno


Drzava koja sama "istrebljuje" svoj narod

Kako, pa zar nas nije još dosta ostalo. Idite molim vas .... nemojte da čuju, teško nama, koji još imamo neku nadu i veru u bolje preko sutra. Možda će nas i potpuno zaboraviti u tome je naš spas. Ipak budite uz nas. Preživećemo mi sve ove.
looping looping 10:25 12.11.2010

Re: Stvarno

vojislav948

Drzava koja sama "istrebljuje" svoj narod

Kako, pa zar nas nije još dosta ostalo. Idite molim vas .... nemojte da čuju, teško nama, koji još imamo neku nadu i veru u bolje preko sutra. Možda će nas i potpuno zaboraviti u tome je naš spas. Ipak budite uz nas. Preživećemo mi sve ove.

Da, ali mora im se priznati da se trude.
vojislav948 vojislav948 12:00 12.11.2010

Re: Stvarno



Da, ali mora im se priznati da se trude.


Zaista i to svojski i što je još čudnije ide im od ruke, mora im se priznati. Ipak živeće ovaj narod, kada se probudi iz zimskog dubokog sna. Možda je to i koma.
G r o f G r o f 23:26 11.11.2010

Recept

Braćo srbi, izadjite vi na izbore. Za "suicid performans" uvek ima vremena.
Jednostavno, odrastite.
Zapravo, glas Beograda može vam mnogo pomoći - dobro ga slušajte i radite suprotno.
Ne možete omašiti.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:31 11.11.2010

Re: Recept

G r o f

Zapravo, glas Beograda može vam mnogo pomoći - dobro ga slušajte i radite suprotno.
Ne možete omašiti.

bolji recept ne mogu da zamislim (a ni taj svet dole, izgleda)
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:25 12.11.2010

Re: Recept

G r o f
Braćo srbi, izadjite vi na izbore. Za "suicid performans" uvek ima vremena.
Jednostavno, odrastite.
Zapravo, glas Beograda može vam mnogo pomoći - dobro ga slušajte i radite suprotno.
Ne možete omašiti.

Ja pre petnaest dana upravo sam o tome pisao. Gospodin Mićunović kako je Drago protumačio najavi promenu kosovske politike. Samo izgleda smo zavoravili da se "nisu stekli uslovi", barem da kažu kad će, ili da Srbi na Kosovu budu pasivni posmatrači dok im neko drugi dogovori ono što je za njih ili njega dobro.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:31 12.11.2010

Re: Recept

Milan Karagaća
Samo izgleda smo zavoravili da se "nisu stekli uslovi", barem da kažu kad će, ili da Srbi na Kosovu budu pasivni posmatrači dok im neko drugi dogovori ono što je za njih ili njega dobro.

neko mi je (dajući mi intervju, al nema veze ko - stvarno nema veze, da ne postane on tema) rekao da srbi na kosovu ne mogu sami da odlučuju - zvučalo je odvratno, zvučalo je kao da su mentalno zaostali, strašno me je pogodilo (tip je s kosova by the way)
loader loader 03:07 12.11.2010

Re: Recept

(tip je s kosova by the way)


A platu
prima odakle?

ana_radmilovic ana_radmilovic 03:26 12.11.2010

Re: Recept

loader
(tip je s kosova by the way)


A platu
prima odakle?



pa iz sbije. kosovo je srbija, zar ne?
vojislav948 vojislav948 09:54 12.11.2010

Re: Recept


Gospodin Mićunović


Pa sačekajte malo, što ste tako nestrpljivi, čovek je tek najavio. Mislim.. i mi smo baš čudni, ko će nam sve ugoditi.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:07 12.11.2010

Re: Recept

G r o f
Braćo srbi, izadjite vi na izbore.


Hm, nisam bas pratio u zadnje vreme celu pricu u vezi izbora ali mi se cini da postoji jedan jak arumenat ZA IZLAZAK: time bi Srbi imali svoje demokratski izabrane predstavnike koji su i od zapada prihvaceni. A ti predstavnici bi onda mogli da se ponasaju kao i albanski pre deceniju/dve - ovi sa severa bi mogli izdaju proglas da ne zele da zive u nezavisnoj drzavi Kosovo niti da je smatraju svojom. Bilo bi interesntno videti kako bi se onda zapad/EU odnosili prema odlukama/stavovima onih koji su demokratski i legalno izabrani na izborima koje je taj isti zapad podrzao/organizovao...

A ovi sa juga Kosova bi vec morali da traze neko kompromisno resenje sa predstavnicima albanske vecine...


Milan Karagaća Milan Karagaća 10:21 12.11.2010

Re: Recept

ana_radmilovic
Milan Karagaća
Samo izgleda smo zavoravili da se "nisu stekli uslovi", barem da kažu kad će, ili da Srbi na Kosovu budu pasivni posmatrači dok im neko drugi dogovori ono što je za njih ili njega dobro.

neko mi je (dajući mi intervju, al nema veze ko - stvarno nema veze, da ne postane on tema) rekao da srbi na kosovu ne mogu sami da odlučuju - zvučalo je odvratno, zvučalo je kao da su mentalno zaostali, strašno me je pogodilo (tip je s kosova by the way)

i nema tu ništa nejasno.
Toma Nikolić pošteno reče u Kažiprstu doslovno "Šta mislite da ja pozovem Srbe na Kosovu da izađu na izbore, pa bio bih crna ovca odmah bi me mediji napali",
a voditeljka onda njega pita u čemu je problem da kaže ako tako misli a on otprilike "Pa kako mislite da onda pobedim na izborima, znate Vi kakav je uticaj medija".
Čovek lepo reče ono što i drugi političari misle. Kosovo im je važno samo u meri u kojoj im donosi ili ne donosi glasove.
JJ Beba JJ Beba 23:50 11.11.2010

TROL

neverovatno!!!
sajt ženskog autonomnog centra hakovali albanski hakeri!!!
baš hrabro
Ostavite žene na miru
što ne hakuju jeremića ili takog nekog ako im je baš do hakovanja?

izvinjavam se na trolu
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:55 11.11.2010

Re: TROL

JJ Beba


izvinjavam se na trolu


ma za šta drugo pa služi ovo nego da se dobacuje z' astal :)
(ja ne verujem u trol)

ps

da, stvarno su seljačine
JJ Beba JJ Beba 23:58 11.11.2010

Re: TROL

da, stvarno su seljačine

baš su se proslavili
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:06 12.11.2010

Re: TROL

baš su se proslavili

hrabro, nema šta!
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:14 12.11.2010

Re: TROL

Exitus Letalis

hrabro, nema šta!

nadasve
miloradkakmar miloradkakmar 00:03 12.11.2010

Svi uprli

pogled prema Evropi, niko ni preko ramena da pogleda na jug.
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:14 12.11.2010

Re: Svi uprli

miloradkakmar
pogled prema Evropi, niko ni preko ramena da pogleda na jug.

aha... malo je tužno
Don Salieri Don Salieri 00:15 12.11.2010

Kosovo

Srbi na Kosovu mogu da rade sta god hoce.
Oni sada zive u drugoj drzavi...
Goran Vučković Goran Vučković 00:17 12.11.2010

Re: Kosovo

Srbi na Kosovu mogu da rade sta god hoce.

Podseti me na Baljka: "Glave prosto lete koliko je misao slobodna"
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:23 12.11.2010

Re: Kosovo

Goran Vučković
Srbi na Kosovu mogu da rade sta god hoce.

Podseti me na Baljka: "Glave prosto lete koliko je misao slobodna"

a tko leti vrijedi!
Don Salieri Don Salieri 00:34 12.11.2010

Re: Kosovo

Goran Vučković
Srbi na Kosovu mogu da rade sta god hoce.

Podseti me na Baljka: "Glave prosto lete koliko je misao slobodna"




18 February 2008...
UK formally recognized Kosovo as a sovereign state following its declaration of independence from Serbia...


23 Jul 2010...
UK calls for all countries to recognize Kosovo
Goran Vučković Goran Vučković 00:57 12.11.2010

Re: Kosovo



18 February 2008...
UK formally recognized Kosovo as a sovereign state following its declaration of independence from Serbia...

23 Jul 2010...
UK calls for all countries to recognize Kosovo

Još kad bih svatio vezu ovoga sa onim što sam napisao, gde bi mi bio kraj...
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:01 12.11.2010

Re: Kosovo

Goran Vučković


Još kad bih svatio vezu ovoga sa onim što sam napisao, gde bi mi bio kraj...


pa ne postoji veza, slobodne asocijacije... sad ja kažem "kuća" a tebi iz boga pitaj kojih razloga padne na pamet betovenova deveta...štaimaveze
edi-va edi-va 09:56 12.11.2010

Re: Kosovo

Don Salieri
Srbi na Kosovu mogu da rade sta god hoce.
Oni sada zive u drugoj drzavi...


Ovi već odavno rade - to jest, odlučili su da se bave životom.
jaksa scekic jaksa scekic 00:20 12.11.2010

Zuta kuca

Kriminalna grupa otpuzzena za trgovinu organima na Kosovu
PRISSTINA, 11. novembra (Tanjug) - CClanovi
organizovane kriminalne grupe optuzzeni su pred jednim
kosovskim sudom zbog umesanosti u medjunarodnu mrezzu
trgovine ljudskim organima.
Jedan tuzzilac iz Evropske unije u pokrajinije izjavio da je
u pitanju najmanje sedam osoba, prenela je americcka novinska
agencija Asossiejtid pres (AP).
U optuzznici, u koju je AP imala uvid, navodi se da je ova
grupa ilegalno uvodila ljude na Kosmet kako bi dossla do
"ljudskih organa radi presadjivanja drugim osobama".
Istraga o ovom sluccaju otkrila je da je 2008. oko 20
stranih drzzavljana regrutovano tako ssto su im data lazzna
obechanja o novccanim nadoknadama.
Neimenovani evropski zvaniccnici kazali su da je tuzzba
podneta jednom lokalnom sudu i da postoji moguchnost da che
tuzzilasstvo tekstu optuzznice dodati joss imena i detalja u vezi
sa ovim sluccajem.
(Kraj) mr/kb
ana_radmilovic ana_radmilovic 00:44 12.11.2010

Re: Zuta kuca

jaksa scekic
Kriminalna grupa otpuzzena za trgovinu organima na Kosovu
....
(Kraj) mr/kb

izbacila sam sve ono između jer mi nekako odzvonilo ovo prvo i ono poslednje. neće se to klupko još dugo razmotati, prošle nedelje me je užasnula ničićeva emisija gde onaj priča o grobnicama... ja se ne sećam možda dobro, možda nisam bila informisana - ali čini mi se da su ove kosovske priče najmračnije. mračnije od svih priča sa svih naših ratišta... i nikako da bude taj "kraj"
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:10 12.11.2010

Re: Zuta kuca

i nikako da bude taj "kraj"

Duplo dno.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:15 12.11.2010

Re: Zuta kuca

Jelica Greganović
i nikako da bude taj "kraj"

Duplo dno.

i još dublje, sve podrum ispod podruma da čovek i ne poželi da sazna gde je kraj, ako ga ima uopšte
meni uvek, ali uvek padne na pamet ona opća povjest gadosti (borhes) i to uvek taj hrvatski prevod jer srpski "oopša istorija beščašća" podrazumeva postojanje neke časti - čim priča o njenom nedostatku iliti beščašću. a ovde nema primisli na čast - to udara u stomak i prava reč je - gadost.
Jelica Greganović Jelica Greganović 01:20 12.11.2010

Re: Zuta kuca

A gadosti sledi - mučnina.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:28 12.11.2010

Re: Zuta kuca

Jelica Greganović
A gadosti sledi - mučnina.

da, i na kraju okreneš glavu od te gadosti i mučnine koja sledi, i nije ti za zameriti... ima nekih ljudi kojima se u očima vidi da su videli više nego što može da se podnese, i onda oni nose to sa sobom... ipak nekad treba okrenuti glavu, ma kako sebično zvučalo
Sofroniye Sofroniye 01:25 12.11.2010

Kad si slab

neko ce se naci da te udari.... Sta je uzrok/posledica svega toga, gde je uzrok sto smo takvi kakvi smo smo je tema za neku bolju buducnost. Fino ubaceni citati u pravom trenutku su lep retoricki trik ali sustinski ne doprinose resavanju problema.

Ljude u Beogradu a i vecem delu Srbije Kosovo ne zanima preterano (moj licni utisak). Da ih je zanimalo veci bi broj ljudi u vreme zlatnog doba komunizma isao da obilazi Kosovo i istorijske/religiozne spomenike ali je bilo bitnije ici u komunisticka odmaralista. Da je Srbiju i Srbe zanimalo Kosovo oni bi tamo ziveli.

Moze neko do sutra da mi prica kako je obavestajna sluzba pratila kako Albanci kupuju kuce podelom kvartova na trougle pa obaranjem cena itd itd. Mozemo mi da pricamo do sutra o onom sirotanu Martinovicu (?). Mozemo da pricamo o sprezi albanske mafije i CIA. Sve je to nebitno... Tu smo gde smo sta dalje ?

Prosto receno ako niko nece da im kaze Srbi sa Kosova treba da shvate da im je jedino resenje da nadju kompromis sa Albancima a kad se to desi ostatak Srbije ce odahnuti.

Jednom davno je Kosta Cavoski diskutovao o tome "cija je zemlja". Po meni zemlja je onoga ko zivi na njoj. Razgovarajuci jednom sa jednim od svojih studenata pitam ga ja a zasto u narodu B postoji toliki antagonizam spram naroda A. Kaze on, vrlo prosto, oni su napustili svoju zemlju umesto da je brane... Ja naravno sebe ne smatram mnogo boljim, otisao sam za boljim zivotom i iskreno receno ne tangira me toliko al' jednostavno vreme je da se donese racionalna odluka.

Bilo kako bilo dalje nema. Pitanje je samo koliko ce agonija priznavanja da traje. A svima ce odahnuti kad neko bude imao cojones da stvari nazove pravim imenom.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:31 12.11.2010

Re: Kad si slab

Sofroniye
Razgovarajuci jednom sa jednim od svojih studenata pitam ga ja a zasto u narodu B postoji toliki antagonizam spram naroda A. Kaze on, vrlo prosto, oni su napustili svoju zemlju umesto da je brane...

sofroniye - ova je za udžbenik.
djape_djape_djape djape_djape_djape 01:26 12.11.2010

Potpisujem od reči do reči!

Svaka ti čast, to je to...

Najpodlije od svega je što ovi BGD zlotvori, koji sebe nazivaju političarima, pozicija i opozicija, manipuliše tim jadnicima koji nemaju kuda da odu.

I gledam one ljigavce Tomu, Boris i Čedu, da se ispovraćaš...jedan ih zove da ne, drugi da da, a treći možda...užas...jedino rešenje je napalm po skupštini.

Ne dajte se braćo, terajte sve srbijanske politikante u PM, koristite kog stignete, otmite od kog možete, samo preživite!
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:35 12.11.2010

Re: Potpisujem od reči do reči!

djape_djape_djape
Svaka ti čast, to je to...


Ne dajte se braćo, terajte sve srbijanske politikante u PM, koristite kog stignete, otmite od kog možete, samo preživite!


baš tako

fala za "svaka čast" - mada znamo svi da je to tako, baš.
Taska Dana Taska Dana 01:42 12.11.2010

Mi gore, vama dole....

Gledajte vi sami sta cete....zbogom drustvo! Farewell friends! Cistite se...

Setila sam se jedne anegdote...dosao neki budza u selo pa ga predsednik mesne zajednice poveo u setnju da mu pokaze kako narod zivi...Pri tom naidje na spstvenu decu koja su se musava i slinava, lose obucena, motala po ulici sa jos nekom decurlijom...Kad ga videse deca potrcase k njemu : tate, tate daj nam pet banke da kupimo sladoled...a on ce...bezte bre od mene, kakav tate...koji ste mi pa vi mantrak...cibe bre!!!


ana_radmilovic ana_radmilovic 02:14 12.11.2010

Re: Mi gore, vama dole....

Taska Dana
tate, tate daj nam pet banke da kupimo sladoled...a on ce...bezte bre od mene, kakav tate...koji ste mi pa vi mantrak...cibe bre!!!




ajoj
Taska Dana Taska Dana 01:45 12.11.2010

Bravo ...to je to!

Scaka ti cas Ana!
bulatovic92 bulatovic92 07:19 12.11.2010

Izbori

Đorđe Sudarski Red je jednom prilikom napisao:
Hebeš zemlju u kojoj ni pre ni posle izbora, nemaš izbora.
nurudin nurudin 08:57 12.11.2010

Добро јутро,

драга Ана, и браво за текст!

Мада сам искрено очекивао да се огласите поводом овог Закона.

Вероватно сте једини пушач (непријатно ми је да кажем "пушачица", коме је на памет пало Косово, односно Космет и Метохија

ana_radmilovic ana_radmilovic 15:58 12.11.2010

Re: Добро јутро,

nurudin
драга Ана, и браво за текст!

Мада сам искрено очекивао да се огласите поводом овог Закона.

Вероватно сте једини пушач (непријатно ми је да кажем "пушачица", коме је на памет пало Косово, односно Космет и Метохија


nene, grešite nurudine. napisala sam jedan jako dugačak i izuzetno potresan tekst
(čak sam i "padaj silo i nepravdo" turila, da prostite, u naslov, koliko me je stvar potresla)

http://www.nspm.rs/kulturna-politika/coffee-and-cigarettes-ili-padaj-silo-i-nepravdo.html

ha, i vi kažete kosmet i metohija! super, nadam se da će uskoro svi tako pisati - što duća reč je veća mera patiotizma
nurudin nurudin 22:29 12.11.2010

Re: Добро јутро,

(
čak sam i "padaj silo i nepravdo" turila, da prostite, u naslov, koliko me je stvar potresla


Читао, па потресло и мене...

ha, i vi kažete kosmet i metohija!


Не користим, хтео сам да се осврнем на оно што сте написали. Међутим, пошто сада паузе користим да блогујем, јер не могу да пушим, па прошла пауза, а ја остао недоречен... Да сам пушио, угасио бих цигарету, и готово..
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:47 12.11.2010

Re: Добро јутро,

nurudin
.

ha, i vi kažete kosmet i metohija!


Не користим, хтео сам да се осврнем на оно што сте написали. Међутим, пошто сада паузе користим да блогујем, јер не могу да пушим, па прошла пауза, а ја остао недоречен... Да сам пушио, угасио бих цигарету, и готово..


ja kažem kosmet i metohija! :) mislim da je to divno, a sve ostalo mi zvuči nekako kuso i nedovoljno angažovano. dakle I kosmet I metohija, to je prava mera patriotizma
wukadin wukadin 09:18 12.11.2010

Jes vala

Imamo pametnija posla, recimo zakonski genocid protiv pusaca. Da li je to samo da bi se sakrio veci genocid, kako rekoh u jednom komentaru, ne znam ni sam. Uostalom, receno je u polu-sali. Uocimo ono polu, u svakoj sali malo istine.
Da li se skriva Kosovo? Pa ne bih rekao, lepo Ana rece da imaju Srbi u Beogradu i onome sto se nekad zvalo UZAS (uza Srbija) pametnija posla. Neki kazu da je Kosmet i Metohija bilo da bi se skrivalo nesto. Molim lepo! A sta to? Pa recimo da samozaposlena zena nema pravo na porodiljsko ako ne ugasi firmu. Ne obustavlja se automatski, nego sa zateznom kamatom.
A mozda je Ana u pravu. Da se lepo ubiju, pa mozemo brze u EU i NATO, si claro... (Freehand, tu sam, jos nemam hrcka)
Bilo je i takvih predloga od ueberliberalnih. Istina u malo blazoj formi, da prodaju svoje kuce, okucnice, ognjista...
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:00 12.11.2010

Re: Jes vala

wukadin

Bilo je i takvih predloga od ueberliberalnih. Istina u malo blazoj formi, da prodaju svoje kuce, okucnice, ognjista...

pa bilo je... ja reko samo da kažem stvar eksplicitnije, bez uvijanja
ljuboten ljuboten 09:53 12.11.2010

Braćo i setre spašavajte se sami!

"...ali ja mislim, braćo s Kosova, da je za sve nas najbolje da se vi lepo kolektivno samoubijete (najbolje par dana pred kvazikosovske kvaziizbore)..."

Znači tako, da se samoubiju braća, a da ostanu sestre. Eee, onda bi se vratio da živim na Kosovu, ali ne da se samobujem, sve dok budem mogao.
ana_radmilovic ana_radmilovic 16:02 12.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

ljuboten


Znači tako, da se samoubiju braća, a da ostanu sestre. Eee, onda bi se vratio da živim na Kosovu, ali ne da se samobujem, sve dok budem mogao.


izvin javam se, ali ja lepo na početku svog obraćanja kažem "braćo i sestre, srbi sa kosmeta i metohije..."
ljuboten ljuboten 17:13 12.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

izvin javam se, ali ja lepo na početku svog obraćanja kažem "braćo i sestre, srbi sa kosmeta i metohije..."


Gledam da srpski duhovnici i danas kasne, kao što su druge polovine osmadesetih pokazali da su zakasnili skoro pola veka.
Ja sam se 1970. vratio sa studija iz Beogarada ne sa namerom da Albance posrbim, već da se i ja prilagodim situaciji, a to znači da naučim potpuno albanski i produžim da živim u okolnostima kao kada bi otišao u Ameriku ili Francusku i tamo postao Amerikanac ili Francuz, a da bi tako pokazaoa da sam pravi Srbin, kako je to zapisao Dostojevski u svom romanu "Mladić". Eh da, da su Albanci Francuzi onda bi morao da se takmičim sa ambicioznima iz Beograda ili Novog Sada ko će biti bolji Amerikanc ili Francuz.
No, oni su bili Srbi koji su želeli da pokažu da su napredniji od Albanca, čime su demostrirali svoju prostotu, provinciijalizam tipa koji je u svojoj knjizi opisao veliki um srpski - Konstantinović, a pritom mislili da odu da žive u Beograd. Takvi su se meni usprotivili što drugujem sa ljudima kojima sam sasvim sličan po mentailiteu. Kao što sve živo kada se rađa i živi u jednim te istim uslovima ima iste ili slične karaktersitike, a kod ljudi su to karakterne osobine...
Sada moram na Filmski fetival u Skolju, pa ču sutra ili večeras da produžim. Ali poeta mi je, da moji rođeni gde često odlazim u Lipljanu već su se prilagodili situaciji; sestra sa svoja četiri sina, snahe i unučadi bolje se sada druži sa novodošlim komšijama Alabncima nego sa predhodim Srbima. Zato me ovo pozivanje na smaoubistvo potpuno razočaralo, pogotovu što tvrdite da često idete na Kosovo. Pozivam Vas da se nađemo kod moje sestre u Lipljanu i mojih rođaka u okolini. Kažite kada ćete pa da zajedno opišemo životno istinu. Jer kukanje ne dolikuje dostojanstvenim ljudima.
ana_radmilovic ana_radmilovic 17:22 12.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

ljuboten
Zato me ovo pozivanje na smaoubistvo potpuno razočaralo, pogotovu što tvrdite da često idete na Kosovo. Pozivam Vas da se nađemo kod moje sestre u Lipljanu i mojih rođaka u okolini. Kažite kada ćete pa da zajedno opišemo životno istinu. Jer kukanje ne dolikuje dostojanstvenim ljudima.

ljuiboten - ne bih nikome objašnjavala ironiju poziva na samoubistvo ali vama hoću iz (kao što i jeste slučaj sa svim razlozima) krajnje ličnih razloga. naime, ujak mog oca, izvesni bata petković - veterinar iako nije poreklom bio sa kosova, tamo je proveo svoj život. da njegov sin a moj (šta mi dođe? stric?) nije prodao 99 kuću u lipljanu, ne popušila ja ovu sad cigaretu do kraja dabogda, ako ne bih tamo išla svaki čas na odmor. ja kosovo da se razumemo - volim. "ubijte se" je (gruba, priznajem) šala na račun beograda koji ne zna šta će s tim kosovom i nekako bi mu bilo lakše da tamo nema tih par stotina hiljada nekih ljudi, pa jebiga... ne može da im poruči ovo što sma ja naapisala.

nemojte dva puta da me zovete u taj lipljan - moraćete da ispunite obećanje. :)
ljuboten ljuboten 08:40 13.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

ja kosovo da se razumemo - volim. "ubijte se" je (gruba, priznajem) šala na račun beograda koji ne zna šta će s tim kosovom i nekako bi mu bilo lakše da tamo nema tih par stotina hiljada nekih ljudi, pa jebiga... ne može da im poruči ovo što sma ja naapisala.

nemojte dva puta da me zovete u taj lipljan - moraćete da ispunite obećanje. :)


Potpuno shvatam pa i opravdavam Vaš vapaj. No, kao što vidite ni to nije dovoljno da se ljudi mentalno zainteresuju za problem kosmetskih Srba. Zašto je to tako ima naravno odgovora. Najmanje krivica je kod aktuelne vlasti. Ona igra već izgubljenu utakmicu registrovanu službenim rezultatom 3:0, što inače publika to zna ili oseća, što je i jedan od odgovora zašto nije više zaniteresovana. Inače, našu dobrotu, naivnost u odnosima sa Ajkulama sa Zapada pokazali smo i kada je u pitanju bila baš fudbalska igra. Naime, Fudbalski savez Italije zajedno sa policijom i podzemljem, jer oni bez njega ne funkcioniraju niti najviši državne institucije, organzovali su sa našim podzemljem da naše podzemlje izazove prekid, naravno uz pomoć italijanskih državnih institucija; jer je njihova reprezentacija trenutno mnogo slabiju od naše, naravno kada naši igraće budu hteli da rade na terenu. No, mi smo se svima izvinjavali što su nas namagarčili. Čak i naš Predsednik države, krajnje pošten i lepo vaspitan Čovek, tražio izvinjene od Berluskonija, za koga i vrapci znaju ko je kakav je.
Kada je potpisan Kumanosvki dogovr bio sam pozvan da napišem kolumnu za nabolje skopske novine, što je objavljeno i na engleskom jeziku. Kada me je ćerka pozvala u Njujork krajem iste i godine, pokazao sam članak mom nastavniku engleskog jezika u Rekfolerom centru na devetom katu tridesotokatnice. Produhovljeni glumac po profesiji, no prinudno nastavnik engleskog, koji mi je pre toga rekao da voli Dostojevskog, svoje oduševljenje sa mojom kolumnom hteo ja da proveri sa stručne strane pa je sišao na osmi sprat gde je sedište Asošijated presa. A tamo mu je novinar rekao: “Ako gospodin zna engeski može da bira redakciju za koju će pisati”. Ako dobijem prilku na Blogu, a to možete Vi da me pozovete da gostujem, isti članak bi mogao da prenesem čitaocima, jer daje odgovor u korenu kosovskog problema. A možda još bolje da napišem i nov članak, jer bi imalo što da se doda staroj kolumni.
No pre toga, moj poziv da budete moja gošća u Lipljanu ostaje otvoren. Bilo bi dobro da to uradite što pre dok je ovako toplo vreme, jer će te spavati u sobi u kojoj nema parno grejanje.
Još da pitam, da niste u rodu sa Zoranom Radmilovićem koji mi je ostao dužan jedan mali emotivni dug?

ana_radmilovic ana_radmilovic 17:36 13.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

ljuboten
Ako dobijem prilku na Blogu, a to možete Vi da me pozovete da gostujem, isti članak bi mogao da prenesem čitaocima, jer daje odgovor u korenu kosovskog problema. A možda još bolje da napišem i nov članak, jer bi imalo što da se doda staroj kolumni.
No pre toga, moj poziv da budete moja gošća u Lipljanu ostaje otvoren. Bilo bi dobro da to uradite što pre dok je ovako toplo vreme, jer će te spavati u sobi u kojoj nema parno grejanje.
Još da pitam, da niste u rodu sa Zoranom Radmilovićem koji mi je ostao dužan jedan mali emotivni dug?



1. imate poriliku na blohgu, kod mene su vam vrata otvorena
2. rado ću vam biti gošća u lipljanu, radujem se da malo prošetam tim ulicama - čije god bile
3. jesam, to mi je tata
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:04 13.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

imate poriliku na blohgu, kod mene su vam vrata otvorena

i kod mene.
ana_radmilovic ana_radmilovic 21:41 13.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

Milan Karagaća
imate poriliku na blohgu, kod mene su vam vrata otvorena

i kod mene.

Milan Karagaća Milan Karagaća 00:23 15.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

ana_radmilovic
Milan Karagaća
imate poriliku na blohgu, kod mene su vam vrata otvorena

i kod mene.


evo 100- ti komentar.
A šta vam znači ovaj odgovor na moju ponudi. Da li mislite da bi bio loš domaćin ili možda da ponuda nije ozbiljna.
ljuboten ljuboten 09:46 15.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

1. imate poriliku na blohgu, kod mene su vam vrata otvorena
2. rado ću vam biti gošća u lipljanu, radujem se da malo prošetam tim ulicama - čije god bile
3. jesam, to mi je tata


Žalim što sam tek danas pročitao Vaše rečenice.
1.Upravo sam pročitao moju kolumnu od 1999 objavljenu na makedonskom i engelskom jeziku. Čitajući ovo što pišu blogeri o problemu Kosova zaključio sam da će im sadržina kolumne pomoći da saznaju kauzalni problem Kosmeta, odnosno Kosova. A i Vama će pomoći da pre nego se sretnemo u Lipljanu imate dojam o meni kao čoveku. Samo dajte mi upustvo kada da ja ovo prevedem na srpskom pa da Vama pošaljem da jezički sredite, jer moj maternji jezik nije Vukov, već Bore Stankovića, to Vam je sigurno kazao Vaš rođak koji je živeo i radio u Lipljanu.
2. Kažite kada hoćete da doputujte u Lipljan. Jer ja sam sada u Skoplju, za vreme Sajma kniga bio sam u Beogradu, možda već u subotu moraću u Lipljan na šestonedeljni pomen mome zetu. Evo gledam nisu moji uključili Skajp u Lipljanu da ih pitam kada će pomen. No, za Vas i to može biti prilika da vidite Kosovce kada se skupe na jedno mesto, a lakše će mi biti da se dogovorim sa mojim rođacima koji žive u okolini da i njih posetimo, jer sada nemaju tf-veze. Osim što ću Vas upoznati i sa mojim prijateljima Albancima. Znači, možete da birate da li će te prvo kod mene u Skoplju pa zajedno atobusom u Lipljan. Za Skoplje imate dobre veze autobuske, ja putujem sa BS-tursom, koji polazi iz Bgd u 17:30. Moj imel potražite kod moderatora.
A za Vaše “radujem se da malo prošetam tim ulicama - čije god bile” pročitajte ove stihove Miroslava Antića:

Мој дом је моја земља, а
Она је на небу. Мој дом је,
Дакле, небо. А оно је у свемиру.
Мој дом је, дакле васиона.
Знам да немам другог завићаја сем себе.

3. A za Velikog Tatu pričaćemo kada se budemo sreli. Jedino da kažem da sam imao prliku da gledam njegovu, činimi se, prvu ulogu u Beogrda, u drami “Beton i svici” od Daviča u teatru na Crvenom krstu.
Veliki pozdrav do viđenja.
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:03 15.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

ljuboten


Мој дом је моја земља, а
Она је на небу. Мој дом је,
Дакле, небо. А оно је у свемиру.
Мој дом је, дакле васиона.
Знам да немам другог завићаја сем себе.




poslednja si moja sinagoga,
moj poslednji petrovgrad i rim
s tobom možda mogu i bez boga
a bez tebe ne mogu ni s njim
ljuboten ljuboten 23:39 15.11.2010

Re: Braćo i setre spašavajte se sami!

Мој дом је моја земља, а
Она је на небу. Мој дом је,
Дакле, небо. А оно је у свемиру.
Мој дом је, дакле васиона.
Знам да немам другог завићаја сем себе.





poslednja si moja sinagoga,
moj poslednji petrovgrad i rim
s tobom možda mogu i bez boga
a bez tebe ne mogu ni s njim



Mi smo samo zrnca maka,
mi smo samo kapi kiše,
samo Ljubav od nas može
da napravi nešto više.

Mi smo tragovi u pesku,
malih zvezda nežan dah,
samo Ljubav od nas može
da ostavi zlatan prah.

Mi smo poruke u boci,
okeani smo samoće,
samo Ljubav od nas može
da napravi sve što hoće.
bulatovic92 bulatovic92 09:58 12.11.2010

braćo i sestre


Da se samoubiju ili vrate u Srbiju i nije neki izbor!
wukadin wukadin 12:11 12.11.2010

Re: braćo i sestre

Vrate?
U Srbiju?
Kosovo je u Srbiji, a ne znam kad su ti Srbi tamo dosli, pa da bi se vracali.
Pozornost na detaljima.
Ne kazu dzabe da je osnova misli u jeziku. Kako sto puta kazes/napises/procitas, tako na kraju i mislis... a i da nisi svestan toga.
bulatovic92 bulatovic92 15:14 12.11.2010

Re: braćo i sestre


Ako je Kosovo u Srbiji šta onda smeta da glasaju na Kosovu.
Ako je preporuka da ne glasaju onda to znači da neko drugi
u Srbiji(čitaj Kosovu) raspisuje izbore.Onda nam jedino preostaje
da sto puta kažemo, napišemo i pročitamo da je Kosovo u
Srbiji, pa ćemo u to i poverovati.

To mi liči na ono -Velike su šanse da zadržimo Kosovo,
ali ne i beznadežne.

Stvari bi mnogo bolje izgledale kad bi Srbije bilo više na
Kosovu, a manje priče da je Kosovo u Srbiji.
Ali je to samo sanak pusti. Vidim, ipak, mnogi se bude.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:52 12.11.2010

Re: braćo i sestre

wukadin
Vrate?
U Srbiju?
Kosovo je u Srbiji, a ne znam kad su ti Srbi tamo dosli, pa da bi se vracali.
Pozornost na detaljima.
Ne kazu dzabe da je osnova misli u jeziku. Kako sto puta kazes/napises/procitas, tako na kraju i mislis... a i da nisi svestan toga.

da, đavo je u detalju :)
a jezik jeste ono što proizlazi iz duha, tako da smo mi prvo u duhu tj jeziku izgubili mnogo toga, priznali mnogo toga kao istinu i na kraju, odrekli se svojih ljudi na rubovima države. srba iz hrvatske, srba ih bosne i na kraju srba s kosova - odrekli smo se prvo u jeziku, gde smo na kraju dozvolili sebi da nas se naziva srbijancima (srbima iz srbije) kao kada bi ruse zvali rusijancima a hrvate hrvatijancima... jezik nam je nakaradan upravo onoliko koliko nam je nakaradna ideologija (duh)
ljuboten ljuboten 10:08 12.11.2010

Ostalo ih je toliko malo...

Све грешке око Косова су већ направљене. Налазимо се у завршној фази потпуног успеха албанске каузе. Сада ће албански лидери да условљавају и иниситирају да издејтсвују признање државности. Држава Србија на то неће пристати, но временом Срби ће бити интегрисани у албанске институције, а много касније постојаће колико сада постоје Срби у Албанији.
А Вас из цивилиног друштва да потсетим, да је УНМИК одмах почетком рада понудио да се пријаве сви Срби као житељи Косова који су из било ког разлога напустили Покрајину од 1941 године. То је време када је дух деведесетих био још увек доминантан, кога је заступао председник државе Коштуница, а Премирер Ђинђић је био жртва тог лудила.
Управо сам јуче добио листу за гласање јер сам се на време пријавио да потичем са Косова. Чак сам пријавио и своје две ћерке које су само прве три године живеле у Приштини, а сада једна живи у Лондону, а друга у Сан Фрнациску. Но зато, пак, моји многобројни роћаци који су присилно напустили Косово и живе по градовима Србије нико се није пријавио, јер су прво очекивали да ће Милошевић и Шешељ да иселе Албанце, касније су послушали Коштинуцу и његове истомишљенике, да ће им Русија помоћи да Косово буде Србија. Зато су Руси добили на поклон НИС.
myredneckself myredneckself 11:41 12.11.2010

Braćo i sestre...

bog nek vam je u pomoći
"Mama tells me I shouldn't bother..."

ana_radmilovic ana_radmilovic 16:05 12.11.2010

Re: Braćo i sestre...

myredneckself
bog nek vam je u pomoći
"Mama tells me I shouldn't bother..."


lepo kaže ovaj bata...
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:31 12.11.2010

Re: Ostalo ih je toliko malo...

svaka Vam čast. Da konačno čujemo i nešto razumno i objektivno.Inače, mnogo je onih koji su a i sada profitiraju na muci onog naroda tamo,busajući se u jeftine patriotske i nacionalno visokoprosvećene i osvećene parole.
Samo da Vas ne optuže da ste strani plaćenik i zdajnik, da se zalažete za secesiju i separatizam jer, bože moj, ne pričate kako bi neki voleli da čuju a i ne ponavljate
DSS lekcije.
ljuboten ljuboten 10:05 13.11.2010

Re: Ostalo ih je toliko malo...

Samo da Vas ne optuže da ste strani plaćenik i zdajnik, da se zalažete za secesiju i separatizam jer, bože moj, ne pričate kako bi neki voleli da čuju a i ne ponavljate
DSS lekcije


Još 1972. posle moje diskusije na Godišnjoj konferenciji SK u najvećem rudničkom delu "Trepče", "Rudnici Kišnica i Novo Brdo", blizu Gračanice, istupio sam kritikom na rad rukovodstva preduzeća koje su vodili većina Srbi, a radnici velika većina Albanci, isključili su me iz Partije, da bi me Staturna komisija CKS vratila u Partiju februara 1974., kada sam već napustio Kosovo i zaposlio se u "Rudnici i železarnica ,Skopjke," u Skoplju.
Kada je Slobodan pohapsio moje kolege Albance 1989., radnici rudnika magnezita "Goleš", gde je moj otac Jordan stekao punu penziju rudara, obustavili su rad. Pa kada su došli vodeći političari Opštine na razgovor sa njima, oni su im rekli:"Ako mora da bude Srbin direktor onda može da bude Jordanov sin".Umesto mene posatavljen je penzionisani rudarski inženjer iz Beograda, tast sadašnjeg ministra u srpskoj Vladi - Škundrića.
Tek 1991. vratio sam se na Kosovo, a moji politikanski protivnici Srbi odredili mi da radim kao direktor u Kačaniku, gde je prinudni predsednik Ošptine bio Odalović, sadašnji sekreter Skupšine Srbije. Srpski politikanti su se nadali da ću u Kačaniku da zaglavim među "Šiptare", kako oni iz "milošte" zovu Albance; jer bože moj te iste godine Albanci su baš u Kačaniku proglasili Republiku Kosovo na čelu sa Ibrahimom Rugovom.
Naše političke budaletine nisu hteli da razgovaraju sa Bakalijem i Azemom Vlasijem, ovog drugog su zatvorili i ošišali. Stamboilić koji je hteo da razgovara sa svojim prijateljem Mahmudom Bajalijem, prvo je smenjen pa kasnije Srbi su ga ispržili u krečani na Fruškoj Gori.
Albanci su Srbima ponudli gandijevskog Rugovu. Ali kome, Miloševiću i Šešelju?! Haa! Amerikanci su Srbima poslali Milana Panića, i to je prvi političar koji je došao u Prištinu i slikao se sa Rugovom, Srbin ga je zagrlio a Albanac se veselo nasmejao. Naravno to je objavila samo “Barba” na prvoj starni kao i udarni svetski listovi. No, ludi Srbi zaustaviše Paniča, neće da razgovaraju sa Rugovom, pa su zato dobili NATO po glavi, a preko stola za razgovor sada pametni Srbi imaju Tačija-Zmiju.
Kada sam preuzeo dužnost u Fabrici Kreća i dva rudnika, prvo sam ispred direkcije u Kačaniku rekao javno radnicima da neće niko da bude otpušten sa posla zato što je Albanac, kako je već urađeno u svim preuzećima pre tpoga. Jedan od radnika koga je bilo lako porepozati da će bidi borac OVK, pitao je: ”A šta ako dođe policija da hapsi?” Odgovrio sam: “Policija bez moga poziva ne sme da uđe u krugu fanrike, niti ću da dozvolim da neko bide priveden samo zato što je Albanac”. Radnik je produžio: “A šta ako policija ipak uđe i pokuša da odvede radnika?” Odgovrio sam mu: “Moraće i mene da odvede snjim”.
Bilo je dramatično i vrlo glupo od strane srpske vlatsi svakim danom, a vrlo trpeljivo i dostojanstveno sa albanske strane.
Pa kada više nije trebalo da trpim gluposti koje prave Srbi, avgusta 1997. otišao sam kod Vetona Suroja i predao mu apel da objavi u svom listu, naslovljen: “Molim oproštaj (naveo sam imena mojih najboljih prijatelja Albanaca iz nekoliko kosmetskih gradova) i svih Albanaca za zlo koje im nanosi srpski režim”. Sledilo je iskuljučivanje sa posla, morao sam da se sklonim u Skoplju, ged su mi preko telefona pretili Srbi, dopisnici režimskih listova, kao i lider četničke partije u Makedoniji... Itd. Itd. itd.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:52 13.11.2010

Re: Ostalo ih je toliko malo...

Pa kada više nije trebalo da trpim gluposti koje prave Srbi, avgusta 1997. otišao sam kod Vetona Suroja i predao mu apel da ovjavi u svom listu, naslovljen: “Molim oproštaj (naveo sam imena mojih najboljih prijatelja Albanaca iz nekoliko kosmetskih gradova) i svih Albanaca za zlo koje im nanosi srpski režim”. Sledilo je iskuljučivanje sa posla, morao sam da se sklonim u Skoplju, ged su mi preko telefona pretili Srbi, dopisnici režimskih listova, kao i lider četničke partije u Makedoniji... Itd. Itd. itd.

Čujte Srbi.
Ovaj tekst bi trebalo prkuljučiti onom Arčibalda Rajsa, a preporučujem mnogim na ovom blogu kao štivo da nešto nauče.
49 41 49 41 17:13 12.11.2010

Samo da potsetim

"CUJTE SRBI, Cuvajte se SEBE"
...

- 10.11.2010 20:20

"Čujte Srbi, čuvajte se sebe" je politički testament Rodolfa Arčibalda Rajsa, koji je rođen 8. avgusta 1875. godine u Badenu. Bio je profesor Univerziteta u Lozani, doktor prava i hemije, kriminolog i publicista.

Dokumet je napisan 1928. godine, a objavljen je poslije njegove smrti.

U Srbiju je došao avgusta 1914. godine, u toku Prvog svjetskog rata, na poziv srpske vlade kao neutralni posmatrač i ratni dopisnik i da sprovede anketu o mađarskim, njemačkim i bugarskim zvjerstvima u Srbiji tokom pomenutog rata. Zavolio je Srbiju i postao veliki prijatelj srpskog naroda.

Vi, koji pred bogatim i moćnim ugnjetačem niste hteli da ga odbacite, sada gubite taj ponos pred bogatstvom, pred novcem. Istina, nekadašnji duh još postoji na selu, ali u gradovima caruje novac. Koliko sam puta gledao kako se vaši najmoćniji ljudi klanjaju bogatstvu? Milioner, koji je za vreme rata mešao pesak i brašno i isporučivao ga vojnicima što su se borili i ginuli za vašu slobodu i koga je sud za to i osudio, danas je još bogatiji i svemoćan, a vi mu laskate. A prema meni, nekada bogatom, koji sam, pored budućnosti, žrtvovao i to bogatstvo, vaše vođe odnose se kao prema nametljivcu jer sam, radi vas, od sebe načinio novog siromaha. Eh, kad bih još imao ono bogatstvo, skidali biste mi šešir na udaljenosti od 500 metara!

Kada vam je zlato, tokom dugih vekova uskraćivano, najzad postalo dostupno, suviše vas je opčinilo, i zbog te opčinjenosti izgubili ste mnoge veoma plemenite osobine koje ste imali, a koje, uostalom, još srećemo kod ljudi kojima je dalek život vaših "intelektualnih gradova". Smatram da je, kod pojedinaca, neka karakterna osobina nestala po tuđim uticajima, samo potisnuta i ona se ponovo može javiti. Ono što se dešava u pojedincu mora se dešavati i u zajednici. Zato sam ubeđen da se vaše dobre osobine, koje ste imali, ponovo mogu iskazati ako to iskreno želite.

NEZAHVALNOST: Jedna od vrlina koja je kod mnogih među vama iščezla jeste zahvalnost. Postojala je, to dokazuju vaša stara narodna poezija i spomenici koje su ostavili vaši preci. Danas se ona sklonila među sirotinju. Ona se seća, ona iskazuje, ponekad na dirljiv način, svoju zahvalnost.

Postali ste strašno nezahvalni. Tako vaš glavni grad, Beograd, nekada grad-mučenik, ni dan-danas nema ni najmanji krst, ni najmanji kamen koji bi čuvao sećanje na žrtvu onih koji su vas oslobodili. Mnogi među vama su veoma bogati i nemilice troše da bi se istakli i iz zabave, ali kad valja pokazati zahvalnost prema onima koji su se žrtvovali, ništa ne daju, ama baš ništa. Vaše vođe nisu još, za ovih deset godina koliko je prošlo od završetka rata, svečano obeležile nijedan od onih velikih događaja kojima dugujete slobodu i veličinu zemlje. Jasno je, takve svečanosti bi bile nezgodne većini vaših sadašnjih vođa zato što oni, dok vam je zemlja bila u smrtnoj opasnosti i kad se trebalo žrtvovati, ništa nisu učinili za nju, već su se samo brinuli kako da sklone na sigurno svoju dragocenu ličnost, čak su neki iskoristili nesreću otadžbine da bi se obogatili.

INVALIDI: Šta ste učinili za svoje ratne invalide? Od svih zemalja koje su učestvovale u ratu vaša se najgore odnosi prema njima. Dok nekoliko stotina vaših bivših ministara, samoživih političkih profesionalaca, koji, u većini slučajeva, ništa nisu učinili za otadžbinu, već obilato napunili džepove, sređuje sebi isplaćivanje "penzija" koje vas koštaju nebrojenih miliona, invalidi vam mogu umirati od gladi.

A šta je sa vojnicima i oficirima koji nisu štedeli krv i zdravlje da biste vi bili slobodni? Jeste li postupali s njima kako to oni zaslužuju i kako vam dužnost nalaže? Ne! Mnogi, čak i najzaslužniji oficiri su penzionisani, a da im niste našli posao u civilstvu koji bi njima i njihovim porodicama obezbeđivao pristojan život. Isto tako ste postupali i sa vojnicima, a svu blagonaklonost sačuvali ste za štićenike trenutnih moćnika.

KLASA: Verne prijatelje iz teških dana vaše vođe su, u znak zahvalnosti, ćušile nogom, a vi ste ih pustili da to urade. Tako ih Srbija, koja ih je imala mnogo u toku velike oluje, danas više nema ili gotovo nema.

Bezmalo, reklo bi se da upravljačka klasa vaše zemlje mrzi one koji su učinili usluge vašoj otadžbini. U slučaju mnogih vaših sadašnjih moćnika to se može objasniti činjenicom da su ti dobročinitelji vaše nacije živ prekor onima koji ništa nisu dali svojoj zemlji, već su svoju pamet koristili samo da bi sebi pronašli lepo nameštenje i da bi se obogatili. No, zašto se drugi povode za njima ili im u najmanju ruku dozvoljavaju da uvredljivom nezahvalnošću plaćaju učinjene usluge?

Da bi se opravdali, kada bih im ponekad to zamerio, rekli bi mi govoreći o meni: "Pa Vas smatramo svojim i tako s Vama postupamo."
Pre svega, bio vam onaj koji vam je učinio dobro sunarodnik ili stranac, dugujete mu istu zahvalnost. Nije ni časno ni plemenito obasipati počastima stranca, a loše postupati sa sunarodnikom. Međutim, vaši zvaničnici, ili oni koji bi to hteli da budu, ne odaju počast ni strancu. Oni se ili prave da ne znaju kakve im je on usluge nekad učinio ili ga vređaju ponižavajućim postupanjem. Ne odnose se prema njemu čak ni kao prema svom državljaninu, kako su mi odgovorili, jer mu, kad god nešto zatraži od njih, kažu da on kao stranac nema šta da traži.



P.S.
Slucajno procitah, pre neke veceri.
Potseti me ovaj Arci na Erazma Roterdamskog.
Svratih na blog, pa eto ... i sa vama da podelim.
Mozda je prikladno, mozda ne?!?

mariopan mariopan 17:39 12.11.2010

Re: Samo da potsetim

Mozda je prikladno, mozda ne?!?

UVEK je prikladno, hvala
ana_radmilovic ana_radmilovic 18:36 12.11.2010

Re: Samo da potsetim

49 41

Potseti me ovaj Arci na Erazma Roterdamskog.
Svratih na blog, pa eto ... i sa vama da podelim.
Mozda je prikladno, mozda ne?!?



'el to onaj što je pos'o pohvalu ludosti?
ja ništa prikladnije ne mogu da zamislim :)
49 41 49 41 00:09 13.11.2010

Re: Samo da potsetim

Da bas taj Ana, samo sto je Erazmo "savremenik" 16. veka.


ana_radmilovic ana_radmilovic 00:52 13.11.2010

Re: Samo da potsetim

49 41
Da bas taj Ana, samo sto je Erazmo "savremenik" 16. veka.




a u kom smo mi ono beše veku?

ps


ja ne verujem u vekove (uverila se na kosovu da je to izmišljotina proivođača satova i kalendara)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 18:55 12.11.2010

Ma..

Ma ne možeš ti bez Kosova...a i za šta bi...
Ja ću dole početkom decembra, pa ako naiđeš, da odemo na kafu...
ana_radmilovic ana_radmilovic 19:20 12.11.2010

Re: Ma..

Drago Kovacevic
Ma ne možeš ti bez Kosova...a i za šta bi...
Ja ću dole početkom decembra, pa ako naiđeš, da odemo na kafu...

a ja već reko nešto debelo ne valja s mojim tekstom kad mi se ti ne javljaš, a ja o kosovu (pardon, o kosmetu i metohiji... molim da se na mom blogu ne koriste neke kuse imenice kao kosovo (naopako) ili kosmet (daleko bilo) ili kosovo i metohija, ne smatram to dovoljnim - dakle, kosmet i metohija, pa šta što je nepravilno?)

da, mi ćemo pit' kavu na kosovu, pre nego u beogradu al nema veze - to je onda posebnija kava nego neka bezveze beogradska, obična
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:35 12.11.2010

Re: Ma..

a ja već reko nešto debelo ne valja s mojim tekstom kad mi se ti ne javljaš, a ja o kosovu (pardon, o kosmetu i metohiji.

Ma ja pročito tekst čim se sveže pojavio na standardu..kasnije čitao i komentare..ovo ti je super "kosmet i metohija"..

da, mi ćemo pit' kavu na kosovu

Eto...ali strašno je zaista ono..."radite šta vas je volja, mi vas nećemo kažnjavati"...
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:54 12.11.2010

Re: Ma..

Drago Kovacevic
[
Eto...ali strašno je zaista ono..."radite šta vas je volja, mi vas nećemo kažnjavati"...

ne znam odakle bih krenula kada bih počela da analiziram tu odvratno licemernu poruku
jedan.kub jedan.kub 19:11 12.11.2010

ljuboten

Svaka čast, Vi ste shvatili u čemu je poenta. Bar da vas je više. Mislim da će se vremenom politička klima promeniti.
ljuboten ljuboten 10:29 13.11.2010

Re: ljuboten

ljuboten
Svaka čast, Vi ste shvatili u čemu je poenta. Bar da vas je više. Mislim da će se vremenom politička klima


Oliver Ivanović i Rada Trajkovičć su najistaknuti mudri srpski delatnici na terenu, a ima još neki, koji to rade koliko mogu, osim što se preostali srpski narod teškom mukom prilagođava situaciji.
Kraja Kraja 20:12 12.11.2010

....arcibald rajs...

...ta "oporuka" moze da se procita i danas i nece izgubiti nista od aktuelnosti...
bulatovic92 bulatovic92 20:26 12.11.2010

Re: ....arcibald rajs...


Pitanje je samo: "kako u debelo uho zabosti nežnu reč"
Kraja Kraja 20:47 12.11.2010

Re: ....ha,ha...

...tko ne slusa rijeci, slusat ce oluje...
mariopan mariopan 20:48 12.11.2010

Re: ....arcibald rajs...

Uh, tek sada sam pročitala link teksta. ( imala sam društvo a ovo se čita nasdamo i natenane)

Draga Ana, ti kažeš ono što jeste: "Skinite nam se sa grbače makar se svi kolektivno samoubili", to je poruka naše vlasti Srbima sa Kosova...... ili se samoorganizujte ( što kažeš ti) budite od svih bolji, uzmite sami šta vam je potrebno i šta je vaše, borite se za to jer niko drugi se za to vaše neće boriti, Srbija je digla ruke od vas.

Ta istina je potresna - ali je istina.
Pa piši, makar da je i ovako strašno, neće biti bolje ako zažmurimo.
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:55 12.11.2010

Re: ....arcibald rajs...

Kraja
...ta "oporuka" moze da se procita i danas i nece izgubiti nista od aktuelnosti...


da
ana_radmilovic ana_radmilovic 23:57 12.11.2010

Re: ....arcibald rajs...

mariopan


Ta istina je potresna - ali je istina.
Pa piši, makar da je i ovako strašno, neće biti bolje ako zažmurimo.


hvala draga mariopan na podršci da pišem ove nelepe stvari... a jače od mene. nađavola :)
bulatovic92 bulatovic92 10:14 13.11.2010

Re: ....arcibald rajs...

Nevolja je što oni koji bi morali pročitati ovu "oporuku", ne čitaju latinicu.
vishnja92 vishnja92 21:25 12.11.2010

.

.
SFSN

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana