Eksperimenti u blogovanju| Mediji| Reč i slika| Sex

NE DELIMO SMISAO ZA HUMOR, DEČKO!

Bojana Maljević RSS / 14.11.2010. u 02:38

Odakle tebi pravo da vršiš bludne radnje nad mojim tekstom? I na mom tekstu?

Odakle ti pravo da koristiš moje ime i moju sliku bez ikakve dozvole?

Odakle ti pravo da mene navedeš kao "gosta autora" za tekst čiji nisam autor?   

I, najzad, odakle ti pravo da sve to zajedno spajaš sa pornografskim sadržajima i stavljaš u kontekst pornografije? 

Pored svih svinjarija koje se na netu inače mogu pronaći, kako o drugima, tako i o meni - ovo je jedna vanredno glupa svinjarija.   

Učinjena bez mog saznanja, bez moje saglasnosti i bez ikakvog skretanja pažnje da je u pitanju nečija lična onanija a ne moje pisanje. 

Ta neobuzdana smelost da neko koristi tuđ tekst; da mu izvrće smisao, vulgarizuje, da ga zapišava sa svih strana, tek tako jer mu se prohtelo - zapanjujuća je.  

Da budem kratka i jasna: ne delimo smisao za humor, dečko.

Skidaj tu bljuvotinu inače sledi krivična prijava. Za sve šta si uradio, uključujući i stres koji si proizveo kod članova moje porodice. Ima i maloletnih.  

Pa nastavi sa eksperimentima u blogovanju na svojoj izopačenoj svesti. Bez korišćenja mojih tekstova, mog imena i mojih slika. 

 

Evo splačine (kakva idiotska i krajnje neduhovita ideja):

http://www.zokster.net/drupal/node/9079

(izvinjavam se blogerima, linkovi mi i dalje ne rade iako sam promenila pretraživače, razne) 

 

 



Komentari (303)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 13:13 14.11.2010

svaki komentar izlisan

ovo je naravno dno dna. i apsolutno razumem tvoju reakciju.

medjutim, ono sto mi smeta je sto na tekstove istog kalibra koje redovno objavljuje azdejkovic reakcija izostaje.
Bojana Maljević Bojana Maljević 22:53 14.11.2010

Re: svaki komentar izlisan

medjutim, ono sto mi smeta je sto na tekstove istog kalibra koje redovno objavljuje azdejkovic reakcija izostaje.

Dozvoljavam mogućnost da Azdejkovic objavljuje tekstove iza kojih potpisuje tuđa imena. Nisam to primetila. Kad god sam čitala (ne redovno) bilo je jasno da je to pisao on.
Ovde, međutim, to nije slučaj.
Spiridon Spiridon 23:11 14.11.2010

Re: svaki komentar izlisan

Bojana Maljević
medjutim, ono sto mi smeta je sto na tekstove istog kalibra koje redovno objavljuje azdejkovic reakcija izostaje.

Dozvoljavam mogućnost da Azdejkovic objavljuje tekstove iza kojih potpisuje tuđa imena. Nisam to primetila. Kad god sam čitala (ne redovno) bilo je jasno da je to pisao on.


ako ga Rados uhvati za ovo, odrace ga ko zeca

prekinuto snimanje serije "selo gori a baba se češlja"

zbog pogibije Radoša Bajića



mikimedic mikimedic 00:51 15.11.2010

Re: svaki komentar izlisan

Dozvoljavam mogućnost da Azdejkovic objavljuje tekstove iza kojih potpisuje tuđa imena.


mislio sam da je tema ovog bloga jedna degutantna denuncijacija. bez obzira na anonimnost. ako je pak anononimnost tema tvog bloga mislim da je najbolje da pozoves filipa na jos jedno gostovanje.
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:08 15.11.2010

Re: svaki komentar izlisan

mislio sam da je tema ovog bloga jedna degutantna denuncijacija. bez obzira na anonimnost. ako je pak anononimnost tema tvog bloga mislim da je najbolje da pozoves filipa na jos jedno gostovanje.

Nisam shvatila smisao. Kakav Filip, kakvo gostovanje?
Ono što sam htela da kažem je da ti primer nije adekvatan a da dozvoljavam mogućnost da nisam u pravu jer nisam ispratila sve blogove o kojima govoriš.
Tema ovog bloga svakako nije anonimnost. Imamo neki nesporazum kojem ne mogu da uđem u trag, možda zbog premora.

mikimedic mikimedic 15:01 15.11.2010

Re: svaki komentar izlisan

Nisam shvatila smisao. Kakav Filip, kakvo gostovanje?
Ono što sam htela da kažem je da ti primer nije adekvatan a da dozvoljavam mogućnost da nisam u pravu jer nisam ispratila sve blogove o kojima govoriš.
Tema ovog bloga svakako nije anonimnost. Imamo neki nesporazum kojem ne mogu da uđem u trag, možda zbog premora.


izmedju ovoga sto ti je tzv. zokster uradio i onoga sto radi azdejkovic konstantno nema mnogo razlike, bez obzira sto je iskoristen tvoj tekst. svrha je ista. mogao je z. da napise vrlo slican tekst svojim recima i opet ne bi bilo nikakve razlike.

filip mladenovic je pisao cuveni blog o anonimnosti, pa mi se na prvo citanje ucinilo da zameras z. na anonimnom plagijatu.

u svakom slucaju, bilo da azdejkovic ili zokster prenose tekstove ili pisu svojim recima, oba slucaja mogu da okarakterisem samo kao dno dna.
Bojana Maljević Bojana Maljević 01:52 16.11.2010

Re: svaki komentar izlisan

izmedju ovoga sto ti je tzv. zokster uradio i onoga sto radi azdejkovic konstantno nema mnogo razlike, bez obzira sto je iskoristen tvoj tekst. svrha je ista.

Verovatno je svrha ista.
mogao je z. da napise vrlo slican tekst svojim recima i opet ne bi bilo nikakve razlike.

Da je to uradio i potpisao sebe a ne mene - ne bih reagovala. Jer na taj način ne bi nikoga doveo u zabludu da sam te gadosti pisala ja.
...pa mi se na prvo citanje ucinilo da zameras z. na anonimnom plagijatu.

Ma ne.

Vlasta92 Vlasta92 11:55 16.11.2010

Re: svaki komentar izlisan

Azdejković se uvek potpiše, u tome je velika razlika.Suštinska.
mikimedic mikimedic 23:29 17.11.2010

Re: svaki komentar izlisan

Azdejković se uvek potpiše, u tome je velika razlika.Suštinska.


anonimnost smo vec elaborirali u ovom threadu... i tesko da je mozes pripisati zoksteru.
JJ Beba JJ Beba 13:32 14.11.2010

šta, zokster još uvek ima blog?

mene je zokster doživotno banovao sa svog bloga na najružniji mogući način - banovao me pa on i njegovi opalili pljuvačinu po meni. I ako je bio večna tema ovde na blogu, njemu se tako nešto na 92ci nije nikada dogodilo. Restak je kao kuluturiška čovek o njegovom banovanju razgovarao sa blogerima. I ja sam ga tada branila, kao što bih branila svakog. Protivnik sam banovanja, sem ako se banovanje ne odnosi na negiranje ratnih zločina, fašizam, rasizam itd.
No, to je Zokster - mučki iza leđa. Tom metodologijom će da zajebava danas tebe sutra nekog drugog..sve zavisi kako mu se nadigo tog dana...jbg frka je Taj ko je na tapetu po pravilu neće moći da mu uzvrati, sem ako nije tamo ulogovan. Ko zna, možda mu je to taktika da poveća posećenost i čitanasot svog bloga..možda mu ne ide tamo...mislim ne znam kolko se to tamo uopšte čita.
Zato kuliraj Bojana, kao čvek zokster je davno provaljen.

A da i on, kao i svi drugi, ima svojih momemanata, i to je fakat.
I Staljin je. Valjda
Što se mene lično tiče, evo ja mu želim sve najbolje. Recimo baš sam se pitala kako je prošao u zemljotresu. Ne bih volela da mu se nešto desilo na kuči.Gde bi onda pravio ajvar?


Bojana Maljević Bojana Maljević 23:03 14.11.2010

Re: šta, zokster još uvek ima blog?

Tom metodologijom će da zajebava danas tebe sutra nekog drugog..sve zavisi kako mu se nadigo tog dana...jbg frka je

To nije metodologija, JJ. To nije zajebancija. Ja bih to iskulirala.
A da i on, kao i svi drugi, ima svojih momemanata, i to je fakat.
I Staljin je. Valjda


Ima ona staljinova metodologija: nema čoveka - nema problema. Svako se po nečemu pamti. Zokster po neukusnim bljuvotinama. Srećom, dovoljno je bezvezan, pa neće ući u istoriju.


JJ Beba JJ Beba 14:14 14.11.2010

gremlini?

nešto nije u redu sa ovi blogom
poslala sam komentar kao poslednji a on se zakačio kao prvi
a i ne radi opcija izmeni

na ovom komentaru sve ok
ivana23 ivana23 14:39 14.11.2010

Re: gremlini?

Nisu gremlini, cesta pojava.
JJ Beba JJ Beba 14:59 14.11.2010

Re: gremlini?

ivana23
Nisu gremlini, cesta pojava.

e sad mi je lakše
taman sam 'tela Pleskonjća da sapletem ovim pitanjem
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:56 14.11.2010

Re: gremlini?

taman sam 'tela Pleskonjća da sapletem ovim pitanjem

to mož' Mileta da probaš ali koliko se sećam, taj sapliće pletećim iglama
JJ Beba JJ Beba 20:32 14.11.2010

Re: gremlini?

BebaOdLonchara
taman sam 'tela Pleskonjća da sapletem ovim pitanjem

to mož' Mileta da probaš ali koliko se sećam, taj sapliće pletećim iglama


Milan Novković?
Milan je otac prošlog bloga, ne bih da ga smaram sa ovim redizajniram, belim
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:36 14.11.2010

Re: gremlini?

Milan Novković?

ma jok, bre, JJ, ništa ne znaš

Mile je etitjudov najbolji drug, on mu je onomad sve namestio, i margine, i boju - sve
JJ Beba JJ Beba 20:50 14.11.2010

Re: gremlini?

BebaOdLonchara
Milan Novković?

ma jok, bre, JJ, ništa ne znaš

Mile je etitjudov najbolji drug, on mu je onomad sve namestio, i margine, i boju - sve

hahahah
zaborAvila
ebote reko' ša sam sad zahebala.


Milan Novković Milan Novković 20:52 14.11.2010

Re: gremlini?

Milan je otac prošlog bloga, ne bih da ga smaram sa ovim redizajniram, belim

Bebo, ja uopšte ne razumem o čemu pričaš

Ja nisam otac ničega, bar nisam svestan očinstva i ne mogu da se setim da sam imao priliku da budem otac nečega!

Negde sam ili ja nešto pogrešno rekao ili je neko nešto pogrešno razumeo.

Iskreno ću ovde odgovoriti pred ostalima na pitanja ili objasniti ako ti meni sad kažeš šta ti je na pameti.

Evo ti moj uvod pošto razni ljudi ovo s vremena na vreme potežu:

- Kad su rekli da će menjati prvi blog pošto im puca
- Niko me nije ništa pitao
- Ali ja sam nudio savete, više puta i na blogu

Moji saveti su se vrteli oko sledećeg:
- Da bi bomba bila povećati content-editing features (postavljanje više sličica, proizvoljno, više fontova, boja itd).
- Agresivno sam bio protiv banovanja uvek, na prvom drugom i trećem blogu
- Veliki sam zagovrnik bio da svi treba da imaju autorsku opciju, na sva tri bloga.

Kad je izašao prehodni blog ja sam bio razočaran. Tako, ti si nešto potpuno pogrešno shvatila.

Javno sam iznosio razočarenje prethodnim blogom posebno zato što su content editing features nagrđeni, ne popravljeni
- Tekst u komentarima više nije tekao oko sličica
- Uveli su samo jedan nivo indentacije pa je postalo teže pratiti diskutacione tredove.

I to je cela priča.

Pošto sam ja bio kritičan na nekoliko mesta D. Restak je, jednom prilikom, ironično rekao kad su nešto uradili. Parafraziram "Nadam se da je Milan sad zadovoljan".

To je bila ironija i odnosila se na moju prethodnu kritiku.

Mođda odavde ide vaše pogrešno mišljenje o mom učešću.

I to ti je cela priča. Iskreno ću je dopuniti ako misliš da nešto nije korektno ili da sam nešto izostavio.

Ne ljutim se ni malo, pitaj slobodno

JJ Beba JJ Beba 21:10 14.11.2010

Re: gremlini?

Bebo, ja uopšte ne razumem o čemu pričaš

hahahahahha
ma zezam se Milane
odgovorila mi Ivana.
ja nisam razumela Bebu kad mi je rekla da pitam Mileta

komendija zabune
JJ Beba JJ Beba 21:12 14.11.2010

Re: gremlini?

evo viš, opet gremlini
dvaput
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:58 14.11.2010

Re: gremlini?

evo viš, opet gremlini
dvaput

Eee, taj Mile je ćudo!
JJ Beba JJ Beba 22:13 14.11.2010

Re: gremlini?

BebaOdLonchara
evo viš, opet gremlini
dvaput

Eee, taj Mile je ćudo!

hahaha

Milan Novković Milan Novković 22:22 14.11.2010

Re: gremlini?

komendija zabune


Nema problema, ja često ne razumem neke stvoje stare komentare!

Samo, ne znam kako ti ali ja i meni slični nismo najgori.

Ima jedan autor pa našim popularnim IT časopisima-sajtovima koji kaže da mu ponekad dok je na telefonu grozničavo zatreba "materijal", pa googluje dok priča, naiđe na nešto što mu se učini solidno, iskoristi u diskusiji i tek kasnije ukapira da je to sa Googla on nekad napisao
JJ Beba JJ Beba 22:27 14.11.2010

Re: gremlini?

Milan Novković
komendija zabune


Nema problema, ja često ne razumem neke stvoje stare komentare!

Samo, ne znam kako ti ali ja i meni slični nismo najgori.

Ima jedan autor pa našim popularnim IT časopisima-sajtovima koji kaže da mu ponekad dok je na telefonu grozničavo zatreba "materijal", pa googluje dok priča, naiđe na nešto što mu se učini solidno, iskoristi u diskusiji i tek kasnije ukapira da je to sa Googla on nekad napisao


nisi jedini. ja gloop
viš da nisam bebu od lončara shvatila.


Bojana Maljević Bojana Maljević 23:05 14.11.2010

Re: gremlini?

Ima jedan autor pa našim popularnim IT časopisima-sajtovima koji kaže da mu ponekad dok je na telefonu grozničavo zatreba "materijal", pa googluje dok priča, naiđe na nešto što mu se učini solidno, iskoristi u diskusiji i tek kasnije ukapira da je to sa Googla on nekad napisao

Zanimljivo. Možda na kraju ukapiram da sam ipak ja stvarno bila gost-autor na dilejinom blogu?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:21 14.11.2010

Re: gremlini?

Ima jedan autor pa našim popularnim IT časopisima-sajtovima koji kaže da mu ponekad dok je na telefonu grozničavo zatreba "materijal", pa googluje dok priča, naiđe na nešto što mu se učini solidno, iskoristi u diskusiji i tek kasnije ukapira da je to sa Googla on nekad napisao

eh, meni se dešava da, dok komponujem, počne muzika da mi previše liči na neku "tuđu". prođe malo pa otkrijem da "kopiram sopstvenu muziku"...
pnbb pnbb 20:08 15.11.2010

Re: gremlini?

prođe malo pa otkrijem da "kopiram sopstvenu muziku"...

iliti demoni hiperprodukcije..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:24 15.11.2010

Re: gremlini?

iliti demoni hiperprodukcije..

ma ne, bre, to je ono "celog svog života pričam istu priču."
pnbb pnbb 21:15 15.11.2010

Re: gremlini?

ono "celog svog života pričam istu priču."

oooo, samokritika... za ovo, plus ko vrata
legalizacija011 legalizacija011 14:36 14.11.2010

zokster trlja ruke

napraviste coveku besplatnu reklamu

a ovi sto bi da zabranjuju,lincuju i progone ljude sto slobodno pishu po internetu..idu mi na..živac.samo da im javim da je komunizam umro.

upravo je svrha interneta,da svako može da iznese svoje misljenje i stav,naravno bez nekih teskih boleština,ali i bez vazelina.kome se ne svidja neka tuži.

zabraniti NE MOŽEŠ(boldovano)
nsarski nsarski 16:42 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

upravo je svrha interneta,da svako može da iznese svoje misljenje i stav,naravno bez nekih teskih boleština,ali i bez vazelina.kome se ne svidja neka tuži.


Jesus!!!
Mislim se:

Ovo je kao kad bi rekli da je svrha vazduha da prenosi zvuk, tako da svako moze da laje i galami kako mu se svidja. Ili da je svrha hrane da se proizvodi shit, tako da ti mozes da ga prosipas gde god pozelis. Ili da je svrha ulice da po njoj moze da se pljuje.
Bez teskih bolestina, naravno. Lakse zaraze su OK. Kuga i kolera su out. Koji motherfucker, choveche!
Ovakvo misljenje odaje inteligenciju nizu od one kakvu sam ja jutros oprao sa moje zavese za tusiranje - ono, amebe, budj. Svrha interneta je da svako moze da plasira baljezgarije kakve god pozeli?! Wow! A to pozivanje na komunizam je jeftino, bedno, i tanka presvlaka da izneses nesto sto ni pas s maslom ne bi pojeo, sve pod izgovorom - zaboga vlada pluralizam misljenja. Naravno, neka vlada, ali nigde nije dozvoljeno da se sere svuda po dvoristu.

Sve sam to mogao da ti kazem, ali necu. Jer to sto sam upravo napisao nije misljenje, to je obicna uvreda, a mi necemo da se vredjamo, zar ne? Uzmi, dakle, da to nisam rekao, vec je moj komentar ovaj:

Mislim da nije svrha interneta da svako moze da iznese svoje misljenje. Prvo, ne moze svako, vec samo onaj koji ima kompjuter i vezu sa internetom, i ima misljenje. Drugo, jedna je stvar misljenje i stav, drugo je direktno vredjanje i pljuvanje isfrustriranih dileja koje niko nece da slusa pa se istresaju po internetu, kad imaju priliku. Internet omogucava ljudima da iznesu svoje misljenje, isto kao sto vazduh omogucava ljudima da se cuju kad razgovaraju, ali to nije svrha vazduha. U internet komunikaciji, kao i u svakoj drugoj komunikaciji, ocekuje se elementarno vaspitanje, koriscenje argumenata, i ogranicenje zloupotrebe. (Skolski primer: ne mozes u bioskopskog sali da odjednom skocis i pocnes da vices "Pozar!", bez obzira koliko se pozivao na slobodu govora. Za to se ide u zatvor). Tako i na internetu. Ne mozes da zloupotrebljavas slobodu pisanja i misljenja - koju svi pozdravljamo - tako sto ces da vredjas ljude kako ti se prohte. Ko to radi, i jos pod nadimkom, taj je obicna pichqa!
Ako ti se ne svidja, a ti, da citiram tebe, ti me tuzi.
legalizacija011 legalizacija011 18:39 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

nsarski
upravo je svrha interneta,da svako može da iznese svoje misljenje i stav,naravno bez nekih teskih boleština,ali i bez vazelina.kome se ne svidja neka tuži.


Jesus!!!
Mislim se:

Ovo je kao kad bi rekli da je svrha vazduha da prenosi zvuk, tako da svako moze da laje i galami kako mu se svidja. Ili da je svrha hrane da se proizvodi shit, tako da ti mozes da ga prosipas gde god pozelis. Ili da je svrha ulice da po njoj moze da se pljuje.
Bez teskih bolestina, naravno. Lakse zaraze su OK. Kuga i kolera su out. Koji motherfucker, choveche!
Ovakvo misljenje odaje inteligenciju nizu od one kakvu sam ja jutros oprao sa moje zavese za tusiranje - ono, amebe, budj. Svrha interneta je da svako moze da plasira baljezgarije kakve god pozeli?! Wow! A to pozivanje na komunizam je jeftino, bedno, i tanka presvlaka da izneses nesto sto ni pas s maslom ne bi pojeo, sve pod izgovorom - zaboga vlada pluralizam misljenja. Naravno, neka vlada, ali nigde nije dozvoljeno da se sere svuda po dvoristu.

Sve sam to mogao da ti kazem, ali necu. Jer to sto sam upravo napisao nije misljenje, to je obicna uvreda, a mi necemo da se vredjamo, zar ne? Uzmi, dakle, da to nisam rekao, vec je moj komentar ovaj:

Mislim da nije svrha interneta da svako moze da iznese svoje misljenje. Prvo, ne moze svako, vec samo onaj koji ima kompjuter i vezu sa internetom, i ima misljenje. Drugo, jedna je stvar misljenje i stav, drugo je direktno vredjanje i pljuvanje isfrustriranih dileja koje niko nece da slusa pa se istresaju po internetu, kad imaju priliku. Internet omogucava ljudima da iznesu svoje misljenje, isto kao sto vazduh omogucava ljudima da se cuju kad razgovaraju, ali to nije svrha vazduha. U internet komunikaciji, kao i u svakoj drugoj komunikaciji, ocekuje se elementarno vaspitanje, koriscenje argumenata, i ogranicenje zloupotrebe. (Skolski primer: ne mozes u bioskopskog sali da odjednom skocis i pocnes da vices "Pozar!", bez obzira koliko se pozivao na slobodu govora. Za to se ide u zatvor). Tako i na internetu. Ne mozes da zloupotrebljavas slobodu pisanja i misljenja - koju svi pozdravljamo - tako sto ces da vredjas ljude kako ti se prohte. Ko to radi, i jos pod nadimkom, taj je obicna pichqa!
Ako ti se ne svidja, a ti, da citiram tebe, ti me tuzi.

ti rece da ja nisam inteligentan?he he

ali ajd uzmimo da si mnogo sta u pravu,iz prvog dela pljuvackog komentara.ipak,ima li nesto gore od cenzure i nametanja tudjeg stava,i onemogucavanja da iznesesh svoje misljenje i eventualno ukrstish argumente sa nameta4em?u sustini,zivot je borba nametanja stavova, pojedinca ili grupe drugom pojedincu ili grupi,sa ciljem pribavljanja nekog benefita,na racun te grupe ili pojedinca.e tu onda dolazi cenzura,da zaglupi ili onemoguci spoznaju sustine problema.na nasim prostorima,najcesce kao orudje jedne strane,manjine koja mrcvari vecinu.

batica,cenzura je najvece zlo civilizacije.ako treba petoro da lupetaju i jedan da nam dojavi da je car go,opet smo na dobitku.

pada mi napamet,jedan najsveziji primer,i danasnje saopstenje astronomske opservatorije,gde se konstatuje da su snimili meteor koji preleteo Srbiju,ali da ce nam isporuciti snimak i obavestenje,TEK kad analaziraju o cemu se tu radi.eto to je ta pamet,taj arhaicni oblik samocenzure,taj antiinternetovski nacin razmishljanja i delanja.

u sustini,primitivizam i glupost su u pitanju..
nsarski nsarski 18:51 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

ipak,ima li nesto gore od cenzure i nametanja tudjeg stava


Nema. Ali, ovde nije rec o stavu vec o vredjanju.

Dalje, nemoj da mi podmeces te price "ti rece da ja nisam inteligentan" i slicno. Ja sam rekao da samo inteligencija reda amebe moze da proizvede ono o svrsi interneta. Ti si mozda Ajnstajn, ali si lupio nevidjeno. Nadam se da se oko toga slazemo.

I jos nastavljas:
u sustini,zivot je borba nametanja stavova, pojedinca ili grupe drugom pojedincu ili grupi,sa ciljem pribavljanja nekog benefita,na racun te grupe ili pojedinca


Molim te, na koji nacin paprat namece svoje stavove stepskom vuku? Rekao si "zivot je" i onda nesto jos dalje. Paprat je ziva, kao i stepski vuk (ti mozes da izaberes svoje primere ako tako vise volis). To je zivot? Nametanje stavova i dominacija? Mozda, u tvom svetu, sve se svodi na to da nekog pojedes ili da budes pojeden, ali ne podmeci to kao univerzalni pricip zivota. Nista nalik tome ne postoji u biologiji. Postoji saradnja, altruizam, borba (naravno), ali i hiljadu drugih modusa egzistencije koji, cini se, u tvoju filozofiju ne mogu stati.
Aj' ziv bio. Sve najbolje.


EDIT: Izvini, tek sam sada primetio sledeci line of reasoning. Tvoja jedna recenica kaze "ima li nesto gore od cenzure i nametanja stavova" - nju sam citirao. A potom, u drugoj, kazes da je "u sustini", zivot "borba i nametanje stavova".
Treba li da zakljucimo da nema nista gore od zivota? Ako je "nametanje stavova", stagod taj idiotski izraz znacio, nesto najgore, a zivot je "u sustini nametanje stavova", onda se gornji zakljucak, da nema nista gore od zivota, sam namece.
Ti to zaista mislis?

Bez obzira na ovo nadgornjavanje (da se ne upustamo suvise u njega, nema smisla) pitanje je veoma prosto.
Da li mislis da pisci na internetu mogu da napisu kakvugod baljezgariju zele, i da je to OK i izrazava svrhu interneta? Kome se ne svidja nek' tuzi?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:52 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

Bez teskih bolestina, naravno. Lakse zaraze su OK. Kuga i kolera su out. Koji motherfucker, choveche!

Unfuckable Unfuckable 19:00 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

dileja

od kad ovo nisam čuo, sjajan izraz (skoro pa u rangu sa "kulov"
U mom kraju su ga izgovarali bez "j", ali mnogo dobro izgleda napisano
legalizacija011 legalizacija011 19:55 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

Da li mislis da pisci na internetu mogu da napisu kakvugod baljezgariju zele, i da je to OK i izrazava svrhu interneta? Kome se ne svidja nek' tuzi?

bolje i to nego cenzura iz doba Zokstera i Restaka.

ajd,opalice i tebe po tintari jednom cenzura pa ces skontati sta je pesnik hteo da kazhe..
nsarski nsarski 20:10 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

opalice i tebe po tintari jednom cenzura pa ces skontati sta je pesnik hteo da kazhe..

Pravo da ti kazem, mozda i hoce. Ja se zaista trudim da korektno iznesem svoje misljenje bez licnog vredjanja, i, da vidis, do sada je to radilo. Tokom ovih godina, a ima ih 4 mislim, nikad nisam bio banovan. Moje iskustvo je da ce te ljudi banovati (ili cenzurisati, ako vise volis tu rec) ne zbog toga sta si rekao nego kako si to rekao.
Jeste, bio sam malo ostar sa tvojim misljenjem danas, ali nisam bio zlonameran. Ako sam preterao, izvinjavam se.
Eto, ybg, sad cu i da se rasplacem kao u najobicnijoj sapunici...

P.S. Da, "cenzura iz doba Zokstera i Restaka". Hm, ja je se ne secam, ali i ako je bilo, to su bile decije bolesti ovog lepog poduhvata koji se zove Blog B92, pa im i nije previse zameriti.
Milutin Milošević Milutin Milošević 20:29 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

dilem(j)a

od kad ovo nisam čuo

Bojana Maljević Bojana Maljević 23:14 14.11.2010

Re: zokster trlja ruke

Jesus!!!
Mislim se:.....

@nsarski : da ne citiram ceo tvoj post - nemam ama baš ništa da dodam.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:54 15.11.2010

Re: zokster trlja ruke

Svrha interneta je da svako moze da plasira baljezgarije kakve god pozeli?! Wow! A to pozivanje na komunizam je jeftino, bedno, i tanka presvlaka da izneses nesto sto ni pas s maslom ne bi pojeo, sve pod izgovorom - zaboga vlada pluralizam misljenja. Naravno, neka vlada, ali nigde nije dozvoljeno da se sere svuda po dvoristu.

Potpisujem, Učitelju.
iris.davidovich iris.davidovich 18:37 14.11.2010

Malo

jadnjikavo mu to sve ispade, da ne kazem nesto drugo
(nego, što kaze jedan moj drugar iz le, "nemo' se potrišeš" )
dragonKa dragonKa 19:50 14.11.2010

Re: Malo

tenkre bio tenkre i ostao. ostavi to, samo smrdi više kad muljaš.
dragonKa dragonKa 20:19 14.11.2010

Re: Malo

Ne možete preporučiti svoj komentar
pazivamo07 pazivamo07 20:59 14.11.2010

Svuda je isto!

>Bilo je i uspešnih obračuna protiv te bagre<
[/url]
legalizacija011 legalizacija011 21:36 14.11.2010

Re: Svuda je isto!

pazivamo07
>Bilo je i uspešnih obračuna protiv te bagre
[/url]

ovi su definitivno opauceni mokrom carapom..uvek sam smatrao,da je ovaj Zokster manijakalno definisan.kao i ovaj njegov alter ego,kiklop.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 23:44 14.11.2010

fuj


Zoran Janic Zokster

lepo presavij tabak, utuži, pa nek se razvlači po ročištima do svetog živka... i traži jedan dinar odštete, da ne bude posle trt mrt i ovo i ono, ali mu zagorčaj život.

najobičniji bilmez, bibili marela i kaleja
yugaya yugaya 01:22 15.11.2010

blják

Internet je prepun linkova i likova nakon kojih je nephodna dekontaminacija.



Ivana Knežević Ivana Knežević 01:23 15.11.2010

Zaboravlja se olako

Pre svake cenzure dolazi samocenzura.
krkar krkar 02:35 15.11.2010

Sve lepo redom i po spisku


Uz ogradu - a ako treba i izvinjenje - da pojma nemam ni ko je Zokster, ni koji je njegov stvarni identitet, ni šta se nekad davno u blogopaleozoiku ovde dešavalo i kojekomenanunaninu a ko je kome tercirao...

Imaš prava:

Sve što napišeš na ovom blogu zaštićeno je, kopirajtovano. Ima na dnu bloga kopirajt B92. Što znači da je neko, prenoceći tekst bez odobrenja, prekršio neke propise. Ukrao je nešto i koristio se time. To nešto što je ukrao nije tvoje u smislu zakona ali ti na to imaš nekakva prava, takođe u smislu zakona.

Prvi korak je da pošalješ formalno obaveštenje administratorima/moderatorima Bloga B92 da je neko prekršio zakon tako što je bez eksplicitnog odobrenja objavio zaštićeni materijal. Dodatno ga je i i iskasapio, što takođe podleže određenoj zakonskoj zaštiti.

Negde u raznim (para)zakonskim mrsomuđevinama koje mi svi potpisujemo da bismo blogovali gotovo sigurno stoji klauzula da se odričemo svih prava i da sve što objavimo postaje vlasništvo Bloga B92 - i kao takvo automatski zaštićeno. U smislu zakonskih prava to je (ako je formulisano iole pismeno) sasvim ur edu.

Međutim, posotje i intelektualna prava koja Blog B92 (niti iko drugi) ne može preuzeti jednostavnim prihvatanjem bilo kakvog disklejmera. Oni su vlasnici zakonskih vlasničkih prava, ti ostaješ vlasnica prava intelektualne svojine.

Stvar je vrlo precizno zakonski definisana (u normalnim i uređenim zemljama) i normalna sudska praksa normalnih zemalja jako dobro poznaje ovu distinkciju. To što ovo nije ni normalna ni zakonopoštujuća zemlja ni na koji način ne pomištava tvoja prava (samo moraš za njih da se izboriš).

Nisam pravnik niti je ovo pravna analiza ali materiju jako dobro poznajem i tumačim je na najjednostavniji ali pravno konsekventan način. Sve ovo utemeljeno je na zakonima, međunarodnim ugovorima, sudskoj praksi itd. Ovo navodim da ne bude zabune.

Drugim rečima: Blog B92 (hipotetički) može tvoj tekst da proda Bin Laden Courieru i ti nemaš nikakva prava po tom pitanju jer si se odrekla mogućnosti da tražiš naknadu. Ali B92 mora da ga proda u suštinski neizmenjenom obliku, poštujući tvoje neotuđivo pravo intelektualnog vlasništva - da je tekst u intelektualnom smislu tvoj, i kao takav objavljiv samo u onom obliku u kojem si ga ti napisala. Za kršenje tog prava imaš pravo na satisfakciju.

Blog B92 živi od autora. Tačnije, živi od para koje naplati od klikova na ovaj blog i reklame (banere) na njemu. Kao takva ti imaš određena prava iako si se nekih drugih dobrovoljno odrekla. U najkraćem, tvoje je pravo - i dužnost Bloga B92 - da tvoje intelektualno delo koje je formalno i stvarno vlasništvo Bloga B92 bude zaštićeno.

Ako Blog B92 (BB92) tvoje pravo ne zaštiti automatski - imaš puno pravo da to od njih zahtevaš. I dužni su da po tvom zahtevu postupe.

Dakle:

Prvi korak: napišeš mail uredništvu/moderaciji i obavestiš ih o neovlašćenom preuzimanju sadržaja koji je kopirajt BB92 i tvoje intelektualno vlasništvo - uz dodatnu mutilaciju originala. Tražiš da preduzmu korake i o nijma te obaveste

Drugi korak: pronađeš ko hostuje Zoksterov blog (nije ni najmanje teško, siguran am da će ti neki dobri voljac sa Bloga sa malo više vremena od mene pomoći). Pošalješ obaveštenje ISP-u o zloupotrebi tvog intelektualnog vlasništva hostovanoj na njihovom serveru, zahtevaš promptno uklanjanje tog sadržaja i da te izveste šta su napravili. Takođe im pošalješ kopiju svog zahteva BB92 i obavestiš ih da će ih verovatno i oni kontaktirati.

99% da je host u USA (mrzi me da sad proveravam) a oni vrlo ozbiljno shvataju ovakve stvari. Režu nemilosrdno svakog ko im pravi bilo kakva s*anja, posebno ako im se pripreti tužbom. Pogotovu ako se radi o nekim sa tako mizernim trafikom kao što je nekakav opskurni blog.

Preporučujem ti ovaj put a ne baktanje sa domaćim sudovima koji u ovim stvarima nemaju ni znanja ni iskustva a ni pravne presedane i sve reizabrane sudije mnogo radije će izvući svoja reizabrana dupeta nego da se nešto angažuju.

Da ne zaboravim, obavezno hostu Zoksterovog bloga pomeni pornografiju, mnogi ne žele da ih se sa tim na bilo koji način poveže.

Verujem da ćeš stvar ešiti za 72 sata.

Jedino ne verujem da ćeš uspeti da izbrišeš sve tragove Zoksterovanja tvog bloga jer su putevi Vebstva Vaskolikog prilično nedokučivi i verovatno su ga do sada već preneli nekakvi opskurni sajtovi. Ali bar ti možda neće biti na vrhu Gugla kad se ukuca BM.

Bojana Maljević Bojana Maljević 03:01 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Sve lepo redom i po spisku........

Hvala, Krkar.
mlekac mlekac 07:43 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Bojana Maljević
Sve lepo redom i po spisku........

Hvala, Krkar.


A za svaki slucaj, kad odstampas Krkarevo uputstvo, ne zaboravi:

Pa lepo po redu, podvuci - kao sto nas je ucio u nekim od ranijih blogova!

Izvini sto se salim, ali rekoh, daj da malo razvedrim atmosferu.

Drzim ti fige!
ecce-florian ecce-florian 09:00 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

@krkar
cit.
Oni su vlasnici zakonskih vlasničkih prava

cit

To što ovo nije ni normalna ni zakonopoštujuća zemlja ni na koji način ne pomištava tvoja prava (samo moraš za njih da se izboriš).

cit

Nisam pravnik niti je ovo pravna analiza ali materiju jako dobro poznajem i tumačim je na najjednostavniji ali pravno konsekventan način. Sve ovo utemeljeno je na zakonima, međunarodnim ugovorima, sudskoj praksi itd.

cit
......suštinski neizmenjenom obliku, poštujući tvoje neotuđivo pravo intelektualnog vlasništva - da je tekst u intelektualnom smislu tvoj, i kao takav objavljiv samo u onom obliku u kojem si ga ti napisala. Za kršenje tog prava imaš pravo na satisfakciju.


bonus track

cit x 2

....tvoje intelektualno vlasništvo - uz dodatnu mutilaciju originala.
=
Dodatno ga je i i iskasapio, što takođe podleže određenoj zakonskoj zaštiti.







cit



Mona Lisa Mooning
Autor Nick Walker

cit citiranog citata



Mona Lisa Mooning
Autor Nick Walker
graffiti London
medjutim92 medjutim92 09:55 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Moona Lisa?
gospodin_ne gospodin_ne 09:55 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Zokster je u stvari prvi srpski dadaista. Marcel Duchamp virtuelnih prostora...
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:39 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

sigurno stoji klauzula da se odričemo svih prava i da sve što objavimo postaje vlasništvo Bloga B92 - i kao takvo automatski zaštićeno.

Čisto sumLJam, čak sam skoro sigurna da je potpuno suprotno, još za vakta Restaka smo bili obavešteni da zadržavamo sva autorska prava nad objavljenim blogovima, verovatno upravo zato da se ne bi B92 baktala tužakanjem sa raznima i još raznijima.
krkar krkar 15:40 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Jelica Greganović
sigurno stoji klauzula da se odričemo svih prava i da sve što objavimo postaje vlasništvo Bloga B92 - i kao takvo automatski zaštićeno.

Čisto sumLJam, čak sam skoro sigurna da je potpuno suprotno, još za vakta Restaka smo bili obavešteni da zadržavamo sva autorska prava nad objavljenim blogovima, verovatno upravo zato da se ne bi B92 baktala tužakanjem sa raznima i još raznijima.


Bogme, nEsi u pavu:

Evo citat iz Disklejmera

Autorska prava

B92.net polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje* (tekstualne, vizuelne i audio materijale, baze podataka i programerski kod). Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela portala smatra se kršenjem autorskih prava B92.net portala i podložno je tužbi.

Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela portala bez dozvole vlasnika autorskih prava (B92.net, partneri, korisnici...) smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi.

Ukoliko smatrate da je B92.net povredio Vaša autorska prava, slučaj će biti odmah razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe.


Dakle stvar je jasna. Opaliti po gulanferu, neka mu sadašnji provajder zatvori blog pa neka se bakće i otvara novi. Možda će sledeći put ipak malo misliti.

A možda i neće, zavisi od uznapredovalosti...

PS
Slažem se ja da je ovo čisti trol, hranjenje trola itd. Ali ako je Bojani već stalo, a ima pravo da joj bude stalo čak i ako neko misli da je insistiranje glupo - neka istera do kraja. Bar će biti upisano 1:0 protiv dripaca.
---
* Ovo se odnosi na sve ono što inače nije kopirajtovano "pre ulaska na B92" ć kao recimo agencijske vesti, fotografije itd. gde originalni vlasnik kopirajta ostaje vlasnik svih prava a B92 samo prenosi zaštićeni sadržaj. Dakle, tekst na blogu koji nema prethodnu zaštitu (a 99% nema jer su stvoreni upravo za blog i nisu nigde zaštićeni pre objavljivanja) "dobija" 92-in kopirajt činom objavljivanja.
JJ Beba JJ Beba 16:08 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Opaliti po gulanferu,

neka istera do kraja. Bar će biti upisano 1:0 protiv dripaca.

baš ti stalo
mikimedic mikimedic 16:19 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

međunarodnim ugovorima


auf...


ecce-florian ecce-florian 17:50 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

@krkar

cit

Dakle, tekst na blogu koji nema prethodnu zaštitu (a 99% nema jer su stvoreni upravo za blog i nisu nigde zaštićeni pre objavljivanja) "dobija" 92-in kopirajt činom objavljivanja.


Molim uredništvo da odgovori da li je tumačenje gospodina Krkara nakon italica koji sledi iza reči:

"Evo citat iz Disklejmera"

rezultat originernog sticanje prava svojine na davanje obavezujućih tumačenja istog( Disklejmera po K)?

Samo da se otkloni zabluda, ako postoji.



Hvala

ps
izvinjavam se za trol
krkar krkar 18:31 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Cvetko,

Ovo što sam ja napisao je princip nastajanja kopirajta za sve što se objavljuje (na papiru, elektronski...). Autor dobrovoljno predaje svoja (neostvarena) prava objavljivaču, za platu, honorar, slavu (kao u ovom slučaju).

OVIM: © 1995 - 2009, B92 što stoji na dnu svake strane Bloga to se potvrđuje.

Svojim sledećim klikom na objaviodreći ću se, nepovratno, prava da kopirajtujem ovo što sam napisao. Baš kao i svi ostali, bili toga svesni ili ne.

Ali svakako pozdravljam predlog da se Nekonadležan izjasni i otkloni sve sumnje.
ecce-florian ecce-florian 18:31 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Jelica Greganović
sigurno stoji klauzula da se odričemo svih prava i da sve što objavimo postaje vlasništvo Bloga B92 - i kao takvo automatski zaštićeno.

Čisto sumLJam, čak sam skoro sigurna da je potpuno suprotno, još za vakta Restaka smo bili obavešteni da zadržavamo sva autorska prava nad objavljenim blogovima, verovatno upravo zato da se ne bi B92 baktala tužakanjem sa raznima i još raznijima.


Auuuu , al' je ovaj Krkar zakuvao.I to bez naročitog povoda, sve braneći Bojanu.
Paz sad ovde se već postavljaju ozbiljna pitanja kao i reakcije zainteresovanih komentatora (ozbiljno materijalno zainteresovanih, ne samo blogerska sujeta)
Jer , npr prva knjiga JG za Samizdat je i ovako reklamirana


Jelica Greganović je majka troje dece i jedan od najpoplarnijih i najomiljenijih blogera VIP bloga B92. Koautorka je knjige "Priči nikad kraja" , koja je za samo sedam meseci štampana u šest izdanja i prodata u 10.000 primeraka. Ovaj bestseler je već doživeo svoje dopunjeno izdanje ostavši od prvog objavljivanja na listi deset najkupovanijih knjiga u Srbiji.

ovde

Promenom izdavačke kuće sada imamo sledeće

Na nedavno završenom Sajmu knjiga, izdavačka kuća "Alnari" predstavila je novi naslov - "Od reči do reči", autorke Jelice Greganović, jedne od najpopularnijih i najomiljenijih blogera VIP B92.


A za treću knjigu koautorka iautorka kaže i:

Priče iz knjige "Od reči do reči" su u osnovi nastajale kao lični dnevnik, na VIP Blogu B 92, ali su za svoju književnu verziju doživele promene i prilagođavanja donekle drugačijem mediju. Tu su i priče koje neće biti na blogu, već će moći da se pročitaju samo u knjizi.

JG u književnom podlistku Lepota&Zdravlje

Ako dobro razumem postovi autorke na blogu i priče u knjizi nisu isto, iako podsećaju, pa autorka zadržava autorsko pravo na izmenjene priče iz knjige u celosti.

A šta je sa postovima?

Zamis' npr Milutin i Spira izdaju knjigu putopisa i inkorporiraju par postova bez izmena , a objave za npr Geopolitiku . Kad tamo b92 kaže , e netje motji, ovo su tekstovi objavljeni na vip blog b92 i autorska prava pripadaju nama u celosti.

Krkare, šta reći. Svaka čast

DakleM Krkar ti si izgleda ipak na dobrom putu, mada kada se prvi put pročita to što napišeš izgleda da izvineš,kao ordinarna glupost.

edit:
dal' je mašina pravljena samo za
slovenačke materijale

edit:
JG
linak popravljen
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:57 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

B92.net polaže autorska prava na sve vlastite sadržaje* (tekstualne, vizuelne i audio materijale, baze podataka i programerski kod). Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela portala smatra se kršenjem autorskih prava B92.net portala i podložno je tužbi.

Da, ali na "vlastite sadržaje", a advokatski tim b92 je, za vakta Restaka, odlučio i poslao nam obaveštenje da svaki bloger (tada su bili samo VIP blogeri) zadržava autorsko pravo nad svojim postovima. Time su postovi na blogu, izuzeti iz ostatka sadržaja sajta b92, bar što se vlasništva tiče. Do sada me još niko nije obavestio da se išta na tu temu promenilo.
Edit: Cvetko, onaj slo linak netje se otvori.
krkar krkar 19:30 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku


Iako je pitanje vlasništva i intelektualne svojine često vrlo komplikovano, u suštini princip je sasvim jednostavan, pogotovo u poslednjih 20-ak godina otkada praksa poznaje distinkciju između vlasničkih i moralnih prava.

Vlasnik je onaj ko ima kopirajt.

Autor je vlasnk moralnih prava, u smislu integriteta teksta, prava na izmene itd.

Ugovorom između autora i izdavača NEKO postaje vlasnik dela, kopirajta. To može da bude izdavač (nejčešće), autor ili neko treći.

Za svako objavljivanje u bilo kom vidu nužna je pisana dozvola vlasnika (koji može da postavlja uslove). Od ovoga se, generalno, može odstupiti samo u slučaju objavljivanja delova celine u bona fide prikazu, kritici, osvrtu...

E sad, konkretan slučaj je već komplikovaniji:

Prvo, sad sam pogledao neka izdanja Samizdata - izdavač je idiot! Nigde nije naveden status kopirajta ni nosilac prava, što je u najmanju ruku diletantizam. A možda i nešto gore.

Uzmimo Jelicin slučaj (sve je ovo zasnovano na mom uverenju da sve što se napiše na Blogu automatski vlasništvo B92):

1. Jelica napiše X blogova na B92. Ona ima moralna a B92 vlasnička prava.

2. Reši Jelica da objavi knjigu od već objavljenih blogova:

Bez obzira ko je izdavač, moraju se saglasiti i B92 i Jelica. B92 ima kopirajt na Blog ali nema i na objavljivanje u drugom formatu (nema ni na pesmu koja bi bila napisana po blogu, ni na film...) a Jelica ima moralna prava na svoj tekst što znači da se on bez njene saglasnosti ne može menjati. Uz to, ona obično ima i pravo da ga samostalno menja.

Dakle u najjednostavnijem slučaju da B92 hoće da objavi Jelicinu knjigu:

- B92 već ima kopirajt i ne mora da traži dozvolu u smislu vlasništva
- Jelica ima autorska prava i B92 mora da od nje traži dozvolu za objavljivanje knjige

Naravno, otkako su Feničani izmislili novac, dogovori mogu i da se iskomplikuju...

Malo komplikovaniji slučaj: Drugi izdavač:

- Izdavač Veštica Press mora do otkupi prava od B92. Ali pošto prava B92 pokrivakju samo originalnu formu (blog) već za knjigu se stvar potencijalno komplikuje i tu ad dolaze pravnici i natezanja.

Od veštine pravnika zavisi može li (hipotetički) Veštica Press da objavi Jelicinu knjigu bez njene saglasnosti.

- Da B92 proda prava na blog Veštica Pressu - oni bi mogli da objave blog BEZ Jelicine saglasnosti (odnosno čak i ako ona to ne odobri) ali ona svakako ima prava na nadoknadu kao autor (ukoliko ih se prethodnim ugovorom sa B92 nije odrekla). Ali ako Veštica press hoće da objavi knjigu ili strip - e to ne može ako se Jelica ne saglasi da se objavi u toj formi.

Ovo je primer kako se jednostavne stvari zakomplikuju. Advokati koji se bave intelektualnim pravima i intelektualnom svojiom među najlukavijim su i najbolje plaćenim.
krkar krkar 19:35 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Da, ali na "vlastite sadržaje", a advokatski tim b92 je, za vakta Restaka, odlučio i poslao nam obaveštenje da svaki bloger (tada su bili samo VIP blogeri) zadržava autorsko pravo nad svojim postovima. Time su postovi na blogu, izuzeti iz ostatka sadržaja sajta b92, bar što se vlasništva tiče. Do sada me još niko nije obavestio da se išta na tu temu promenilo.


Po onome kako ja razumem ono što sam gore citirao i, najvažnije, zakonski jasnoj i obavezujućoj oznaci KOPIRAJT B92 to nije (nužno) tako.

Može B92 da ne koristi svoje pravo svojine ali mislim da bi svaki advokat sa imalo iskusva u ovoj materiji mogao da potvrdi da ga B92 ima.

Pošto nisam potpuno siguran u našu terminologiju, objasniću na engleskom:

B92 ima property rights
Jelica ima author rights

Pogledajte bilo koju noviju zapadnu knjigu. Ima deo gde kaže otprilike "JG has been identified as the original author of this work and retains all rights..." E, to se na to odnosi.

Zaista bih voleo da nas neki advokat malo prosvetli. Nicollo?
NNN NNN 22:32 15.11.2010

krkar scit - ergo est

krkar

...pojma nemam ni ko je Zokster, ni koji je njegov stvarni identitet, ni šta se nekad davno u blogopaleozoiku ovde dešavalo

Yeah right, ti ne znaš

Ako grupica zalutalih talibana u Nagorno Karabahu uvati nekoga ko tvrdi da je rođeni-brat-od-strica Jetija lično, ti ćeš da tvrdiš da znaš koje su mu navike, omiljena hrana, omiljena knjiga, koji mu je specijalni broj cipela i kako mu glasi ljubavni zov (i to lingvistički obrazloženo)
ecce-florian ecce-florian 23:04 15.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

izvinjavam se , ali nnn je kriv.
Ovo je jače od mene me.
Priznajem, ne delimo isti smisao za humor.

Odbrana i zaštita.


kako mu glasi ljubavni zov (i to lingvistički obrazloženo)


cit



ajde muči, ae je izvorno ljubavni i univerzalni zov mužjaka i poput muska ili feramona pomamljuje cijeli ženski rod uključujući i perad


anex I

perad
alselone alselone 08:06 16.11.2010

Re: krkar scit - ergo est

NNN

Ako grupica zalutalih talibana u Nagorno Karabahu uvati nekoga ko tvrdi da je rođeni-brat-od-strica Jetija lično, ti ćeš da tvrdiš da znaš koje su mu navike, omiljena hrana, omiljena knjiga, koji mu je specijalni broj cipela i kako mu glasi ljubavni zov (i to lingvistički obrazloženo)


A i to sto ga zovemo Jeti a ne Jehmed je cista velikosrpska propaganda.
niccolo niccolo 16:13 16.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Zaista bih voleo da nas neki advokat malo prosvetli. Nicollo?

Objavljivanjem teksta nismo preneli na B92 bilo koje od autorskih prava (postoje moralna i imovinska) koje smo stekli samim pisanjem teksta (ovo znači da svako od nas već u trenutku kad iskucka tekst u wordu recimo, još pre nego što ga objavi bilo gde i bilo kome, stiče sva prava koja ima bilo koji autor). Može se reći da sa B92 imamo samo ugovor o objavljivanju teksta - namerno ne kažem izdavački ugovor, pošto se izdavačkim ugovorom prenosi jedno od autorskih prava na izdavača, a ovde je nama B92 samo omogućio da objavimo tekst ali time B92 ne stiče bilo kakva prava na taj tekst osim da se on nalazi na sajtu B92.


Bojana Maljević Bojana Maljević 16:24 16.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Objavljivanjem teksta nismo preneli na B92 bilo koje od autorskih prava.....

Hvala niccolo. Ima i drugačijih pravnih mišljenja, što je verovatno normalno, no niko se još sa b92 nije oglasio da kaže kakav je njihov stav po tom pitanju, iako je to ovde već više puta pitano...
niccolo niccolo 19:47 16.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Ima i drugačijih pravnih mišljenja, što je verovatno normalno

Naravno da ne, svi treba da misle kao ja

no niko se još sa b92 nije oglasio da kaže kakav je njihov stav po tom pitanju, iako je to neko ovde već više puta pitano...

Zato što ni nemaju stav. Ipak je ova naša rasprava teoretske prirode za njih - recimo ako tvoj tekst neko prenese verno na nekom drugom mestu, ti se nećeš uzbuđivati oko toga što te nisu pitali za dozvolu ili će te barem mrzeti da gubiš vreme oko toga (a i pitanje je kakvu si štetu time pretrpela, pa bi imala samo troškove da vodiš postupak). Isto tako ni B92 nije briga, na tekstovima sa bloga ne može da se zaradi pa da imaju interes da ih štite. Ako pak neko napravi ovo što zoxter, ti ćeš možda reagovati i tužiti ga, ali ni tad B92 nema interes da ga i on tuži jer opet ne mogu da zarade a imali bi samo troškove.

Sve u svemu njima svejedno, tužimo se, nemojmo da se tužimo, raditmo šta hoćemo u svoje slobodno vreme, jedino što je bitno za B92 jeste da pišemo tekstove koji će da budu interesantni širokom čitalačkom auditorijumu, kako bi što više njih otvaralo njihov sajt i oni mogli da zarađuju od prodaje reklamnog prostora na istom...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:23 16.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Objavljivanjem teksta nismo preneli na B92 bilo koje od autorskih prava (postoje moralna i imovinska) koje smo stekli samim pisanjem teksta (ovo znači da svako od nas već u trenutku kad iskucka tekst u wordu recimo, još pre nego što ga objavi bilo gde i bilo kome, stiče sva prava koja ima bilo koji autor). Može se reći da sa B92 imamo samo ugovor o objavljivanju teksta - namerno ne kažem izdavački ugovor, pošto se izdavačkim ugovorom prenosi jedno od autorskih prava na izdavača, a ovde je nama B92 samo omogućio da objavimo tekst ali time B92 ne stiče bilo kakva prava na taj tekst osim da se on nalazi na sajtu B92.


Kažem ja...
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:05 17.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Sve u svemu njima svejedno,

Sve shvatila, hvala na pojašnjenju.
ecce-florian ecce-florian 00:19 17.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Kažem ja..

bojim se da je prerano za radovanje
@niccolo

Može se reći da sa B92 imamo samo ugovor o objavljivanju teksta - namerno ne kažem izdavački ugovor, pošto se izdavačkim ugovorom prenosi jedno od autorskih prava na izdavača, a ovde je nama B92 samo omogućio da objavimo tekst ali time B92 ne stiče bilo kakva prava na taj tekst osim da se on nalazi na sajtu B92.


Mož' jedno hipotetičko pitanje?

JG objavi treću knjigu blogova u tiražu 5.000 primeraka

- b92 objavi svoje izdanje istih tih blogova (postova ) JG u triražu 1.000 primeraka pod naslovom npr (sitnim slovima)postovi JG sa vip bloga b92 objavljeni u knjizi (krupnim slovima ....GUSARSKA KRALJICA JUŽNIH MORA i ne plati JG naknadu za autorska prava.
- JG traži od b92 povlačenje izdanja odnosno naknadu za autorska prava u sudskom postupku.
- b92 ustvrdi da je JG sama dala podatke i prihvatila VIP status bez prava na naknadu za objavljene postove na blogu a koji joj je omogućio da objavljuje postove na VIP blogu b92.
- b92 ustvrdi da je JG po osnovu čitanosti postova na b92 ostvarila materijalnu korist objavljujući te postove kod drugog izdavača a ne kod izdavača kuće b92 u ovom slučaju samizdat.
- b92 podnese protivtužbu za naknadu štete
- b92 pruži dokaze ostvarenoj dobiti autora kod drugog izdavača

ovo sve važi i za bilo kog drugog autora postova na VIP b92 blogu.

.........itd

ps
JG nam je objasnila da je pravni tim vip autorima dao objašnjenje u vreme Reštaka.
Zašto se to objašnjenje ( ako važi)ne nalazi u pravilima bloga kako bi delovalo prema svima( blogerima sa autorskom opcijom stečenom nakon obraćanja pravnog tima)?

psps

ao je ipak bio u pravu kad je napisao da ne treba od advokata očekivati besplatan pravni savet

niccolo niccolo 20:14 17.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Mož' jedno hipotetičko pitanje?

Može, ali se ništa od toga neće dogoditi jer se na izdavanju JG knjiga ne može zaraditi toliko koliki bi bili troškovi parničenja (pogotovo u našem efikasnom sudstvu), a u negativnom PR da i ne govorim.

Zato se B92 i ne bakće autorskim pravima, ako bi prilikom učlanjenja pisalo da se prenose autorska prava na B92, takva odredba bi određeni broj ljudi odvratila od namere da se učlane, plus 99% tekstova ovde ne bi mogli da se komercijalno iskoriste za pravljenje profita. Tako da je dovoljno to što se zbog tekstova povečava broj otvaranja sajta B92, a veći broj puta otvoren sajt znači više novca od reklame...
ecce-florian ecce-florian 10:17 18.11.2010

Re: Sve lepo redom i po spisku

Može, ali se ništa od toga neće dogoditi

Ajd' dobro, kad kažeš da ti verujemo. Ne poznajem ljude.
medjutim92 medjutim92 09:52 15.11.2010

Za momenat mi se učinilo..

.. da i Drago ima zašto da tuži zokstera.. a onda sam skontao da je manijak sa slike ipak neko treći..
JJ Beba JJ Beba 12:37 15.11.2010

tako to radi zokster

http://zokster.net/drupal/node/11033
hahahahhahaha
jbg mi u krugu dvojke se makar cepamo....
on očito i dalje cepa ono što može -paprike


edit
a vidimi pridružili mu se 'ebači svih seksualnih orjentacija.i sa ovog bloga



buba_truba buba_truba 13:36 15.11.2010

Re: tako to radi zokster

Nisam imala pojma ko je taj lik, a po čitanju Bojaninog bloga pomislila sam - opet neki sajber umobolnik.

Ala ga izreklamiraste!

Umobolan ili ne, čini se da je postigao cilj. Ispade da je on neki "dobar konj", kad je ovoliku prašinu dig'o. Meni je sve ovo em ružno, em tužno.
NNN NNN 12:08 17.11.2010

Re:surrection

hahahahhahaha
Ah...ti mali znaci pažnje


Zokster je bio dugo u (samo)izolaciji, hejtovao, podjebavao i pljuvao (omiljeni srpski sport), sam protiv svih u toj osami je bio kao neka personifikacija Srbije (zoxe - srbendo!).
Ali evo posle ovog bloga se malo resocijalizovao - a kad može on, ima nade i za Srbiju
MeHiLow MeHiLow 14:11 15.11.2010

Mnogo buke ni oko cega

Da odmah razjasnimo: ne branim zoxtera. Bio mi je povremeno zabavan, uvek direktan, nekada brutalan, cesto vulgaran, katkad odvratan, cesce prosto ocajnicki zeljan da podbode. Nisam ga pratio od kada ga nema vise na ovom blogu, ali mi je ostao u secanju kao vrhunski provokator iliti internet-recnikom: troll.

A ovo sto ti sad radis, Bojana, je skolski primer hranjenja trolla. I ovime, ako dozvolis, pokazujes svoju emotivnu (ne)zrelost i, definitivno mi se cini, tastinu. Jer trollovi na internetu zive bas od toga - njima je dovoljno da izazovu bilo kakvu reakciju, a posto je divljene i ljubav mnogo, mnogo teze proizvesti ogranicenim nizovima karaktera koje na ekranu citaju neznanci, onda trollovi idu na sok, na zgrazavanje, na provokaciju, jer znaju da je tastina najplodnije tle za to.

I zato svaki put kada ovako reagujes, troll je pobedio, a ti si izgubila. I gubis dvostruko kada krenes da zazivas kojekakve tuzbe, uciteljice i stariju bracu. I to zbog cega? Zbog copy-pasteovanog teksta sa nekim porno-slicicama na internetu? Realno, tvoj izvorni tekst je efemerno zanimljiva ispovest u rangu dnevnicke beleske - sigurno ne mozes da ocekujes da ces od toga nesto nekada zaraditi objavljujuci ga... Pa u cemu je onda poenta braniti takvu intelektualnu svojinu? Osim, hm, da pokusam - tastine? Pomenula si i emotivne traume nanete tvojoj deci zoxterovim blogom. Dozvoli da izrazim sumnju u njihovu tezinu i trajnost: trineastogodisnji decaci svasta mastaju i konzumiraju, te moraju biti spremni i da vide svasta na internetu, narocito ako im je majka javna licnost. Mladja deca bas zbog toga mozda ne bi ni trebalo da toliko surfuju, makar ne sama, ali to je vec druga i daleko kompleksnija problematika, za koju iskreno nemam da ponudim preterano pametno resenje.

Da rezimiram, jos mi je gore sto nam bacas crvenu haringu pod nos i tvrdis da tvoja ljutnja nije izazvana cistom, ljudskom, emotivnom reakcijom na to sto te neko zajebava, nego toboze da se problem napravio oko autorskih prava i neovlascenog potpisivanja tvog imena. E, pa, dobrodosla u svet internet satire, gde je kon-tekst jednako vazan kao i sam tekst i "citaju" se samo zajedno. Ako nadjes tekst u slavu Teodora Ruzvelta na cracked.com i tekst na istu temu na npr.org, mozes biti sigurna da kontekst i namera autora nisu istovetni. Isto tako, svako ko dodje na zoxterov blog, ako samo malo prosvrlja i vidi druge postove, jasno mu je sa cime ima posla i niko normalan nece pomisliti da si ti to zaista onako napisala. Da, ovo sto je s tvojim tekstom uradio nije duhovito, nije pristojno (ni u onom smislu internet etikecije, da bi trebalo da stavi link na izvorni post itd.) i razumljivo je da te nervira, ali je sasvim u skladu s onime sto on inace radi i tu zapravo ti ni na koji nacin nisi posebno potkacena. Tim pre je u jednakoj meri smesno i pateticno sto si se ti posebno potresla oko toga, toliko da dizes dzevu ovde pa jos i pominjes tuzbe. Moj predlog: samo iskuliraj, recimo, do sutra - vec sutra ce biti nebitno.


Bojana Maljević Bojana Maljević 15:02 15.11.2010

Re: Mnogo buke ni oko cega

Da odmah razjasnimo: ne branim zoxtera.

Da odmah razjasnimo: braniš Zoxtera.

Imaš pravo da ga braniš.
Mogu da ti budem i patetična i smešna i šta god.
Dozvoljavam na svom blogu apsolutno pravo na svačije mišljenje.
Ono što ne dozvoljavam je:
I to zbog cega? Zbog copy-pasteovanog teksta sa nekim porno-slicicama na internetu?

Tekst nije kopipejstovan. Tekst je izmenjen, vulgarizovan i stavljen u kontekst pornografije.
I potpisan na tuđem blogu mojim imenom. Bez moje dozvole.
Ti još sto puta možeš reći da je to internet satira, to neće umanjiti tu svinjariju.
Možeš misliti i da je to nebitno, jednako kao što možeš misliti da je huliganstvo sasvim u skladu sa kontekstom i namerom onih koji ga čine.
Svaki drugi komentar na tvoje pisanije ću preskočiti, jer sam jasno rekla šta mislim o tome.
Nastavi da se smeješ.
Znaš onu... ko se zadnji smeje...


MeHiLow MeHiLow 15:30 15.11.2010

Re: Mnogo buke ni oko cega

Ne.
Ne branim ga.
Govorim da je to sto je on uradio cisto trollovanje.
I kritikujem tvoju reakciju na to kao reakciju taste kraljice drame. Sto dokazujes insistiranjem na tome da "ako nisam s tobom protiv tebe sam" (tj. da branim zoxtera), time da tekst nije kopipejstovan (da, znam da nije ceo, samo 95%), da je tekst bez "moje" dozvole, pod "mojim" imenom, moje, moje, moje... A niko nije taj tekst "ukrao" i probao da ga proda kao svoj.

I poentiras novom crvenom haringom/covekom od slame: pominjes huliganstvo i time posredno pokusavas da kod nesretnog citaoca ovih komentara izjednacis ovaj ne-dogadjaj sa jednom daleko ozbiljnijom temom i da mi imputiras nekakav poriv za relativizacijom, valjda.

A mnogo bitnije od svega toga je sve ono drugo sto sam ti napisao, sve ono sto ces "preskociti"... Neka, samo da deca procitaju, mozda nauce kako da se postave prema trollovima.
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:11 16.11.2010

Re: Mnogo buke ni oko cega

Sto dokazujes insistiranjem na tome da "ako nisam s tobom protiv tebe sam" (tj. da branim zoxtera),

Ma ne. Iz svega što si napisao jedino je očito da me ne poznaješ. Ja baš nisam u fazonu "ako nisi sa mnom, protiv mene si".
Fakat je da si relativizirao stvar, smeštajući sve pod "običan trol". Da se razumemo: zakon ne zna za trol. To što je nešto trol ne znači da ne podleže zakonu ili da neka provokacija nije krivično delo. Govorim generalno.

Nisam rekla da su stvari koje sam preskočila nebitne, već nisam htela da se ponavljam. Na većinu stvari sam već u raznim komentarima odgovorila (ja ili neko drugi). Na neke su mi komentari suvišni (kao na tvoju procenu šta se uopšte dogodilo sa mojom ili nečijom decom). Da se razumemo: to je toliko površno da ne zaslužuje moj komentar. Ni ne znaš šta se dogodilo a sudiš. Malo je bljak.

Ono na šta nisam odgovorila je sledeće:
Realno, tvoj izvorni tekst je efemerno zanimljiva ispovest u rangu dnevnicke beleske - sigurno ne mozes da ocekujes da ces od toga nesto nekada zaraditi objavljujuci ga... Pa u cemu je onda poenta braniti takvu intelektualnu svojinu?

Iz ovoga sledi da intelektualna svojina ima smisla samo ako se od nje zarađuje? Neće biti.

Osim, hm, da pokusam - tastine?

Loš pokušaj.
Međutim, kod mene na blogu su pokušaji neograničeni. Možda nekom drugom prilikom stekneš drugačiji utisak.

Ono sa čim se apsolutno slažem je da se na ovaj način hrane trolovi. Ovaj je jedini koji sam nahranila (iako to nije jedina budalaština o meni na netu) jer sam sasvim sigurna da će pojesti sam sebe.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:35 15.11.2010

Ah, dakle

i tebe je ispovraćao desnoručno razvijeni zokster?
To se meni već dešavalo, da me stavi kao gosta autora, da okači moj blog, oboje bez pitanja i to ukrasi svojim seksualno neutešenim sklonostima...jedino što ga ja nisam kačila ovde na blogu, prosto da mu ne bih dala reklamu koju ne zaslužuje i onoliko čitalaca koliko na svom blogu neće imati ni u svojim najluđim seskusalnim snovima koji mu se, za razliku od svakodnevice, možda ipak završavaju orgazmom.

cesce prosto ocajnicki zeljan da podbode

I još željniji pažnje, uz gore pomenuto.
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:34 16.11.2010

Re: Ah, dakle

i tebe je ispovraćao desnoručno razvijeni zokster?
To se meni već dešavalo, da me stavi kao gosta autora, da okači moj blog, oboje bez pitanja i to ukrasi svojim seksualno neutešenim sklonostima...jedino što ga ja nisam kačila ovde na blogu, prosto da mu ne bih dala reklamu koju ne zaslužuje i onoliko čitalaca koliko na svom blogu neće imati ni u svojim najluđim seskusalnim snovima koji mu se, za razliku od svakodnevice, možda ipak završavaju orgazmom.

Nisam ni znala da je to sa potpisivanjem gosta-autora, tebi ili nekom drugom već radio.
Iako je to bila moja prva impulsivna reakcija, ja bih to ponovo okačila na blog. Mislim da je to dugoročno korisno. Recimo, danas mi se javilo dvoje ljudi koji ne prate njegova pisanija na blogu, niti su znali ko je Zokster, ali su poštovali neki rad Zorana Janjica. A sad ga smatraju idiotom. Bilo mi milo čuti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:29 16.11.2010

Re: Ah, dakle

ali su poštovali neki rad Zorana Janjica. A sad ga smatraju idiotom. Bilo mi milo čuti.

I meni. Tu si u pravu.
libkonz libkonz 12:54 16.11.2010

Re: Ah, dakle

Nisam ni znala da je to sa potpisivanjem gosta-autora, tebi ili nekom drugom već radio.

I ja sam tamo bio "gost - autor", uredno potpisan, ali bez dorada. Iskreno me baš briga, našao sam svoje tekstove na dvadesetak adresa, ali ovo što je tebi uradio je baš jadno.
Dawngreeter Dawngreeter 17:10 15.11.2010

Hm?

Mrzelo me da citam ceo linkovani tekst. Stvarno mi ne izgleda posebno zanimljivo i, zapravo, prilicno mi je bljak. No, ne ulazeci u pitanja legalnosti za koja ce valjda neko moci kompetentnije da prica, satira je u principu dozvoljen nacin izrazavanja misljenja. Tebi se ne svidja satira sopstvenog teksta. To je u redu. Ti mislis da bi drzava trebalo da te zastiti. To nije u redu. Policijska drzava, doklen ima prednosti kada si ti onaj zarad kojeg policajci (a ovde i expolicajci) mlati, u glavnom nije u redu po 99.99% ostalog stanovnistva.

Takodje, savetovao bih da pogledas Streisand Effect. Niko ziv ne bi znao za to da nisi sama spomenula problem. A sad ce autoru biti jos sladje da te zajebava posto ocigledno ima tvoju paznju.




Ovo je legalno
milosss92 milosss92 17:25 15.11.2010

Re: Hm?

Sta tek reci za South park i sta oni rade javnim licnostima





...
JJ Beba JJ Beba 17:28 15.11.2010

Re: Hm?

Ovo je legalno

ma jedini mogući način je kuliranje kad već neće da se loguje tamo
stvarno mislim da je bojana dala previše značaja svemu.

udari bre na zezanje bojana, to je samo zokster
Bojana Maljević Bojana Maljević 02:13 16.11.2010

Re: Hm?

No, ne ulazeci u pitanja legalnosti za koja ce valjda neko moci kompetentnije da prica, satira je u principu dozvoljen nacin izrazavanja misljenja.

Nemam ništa protiv satire. Ovo nije satira. Čak ni loša.
Ovo je legalno

To jeste satira.
I, pretpostavljam, u njoj niko nikoga ne dovodi u zabludu da je Mekdonalds sam napravio satiričan prikaz svoje maskote. Jer bi, u tom slučaju, taj neko bio odran. Od strane Mekdonaldsa.
Tebi se ne svidja satira sopstvenog teksta.

Ne. Meni se ne sviđa što mene neko potpisuje ispod nečega tako ogavnog i vulgarnog, a što je mogla biti i satira mog teksta. Da je samo loš pokušaj satire verovatno ne bih znala ni da je napisano.

Vidim da se ovde brka dosta pojmova i stvari, ali ne mogu da ispravim sve krive drine u razumevanju.
Dawngreeter Dawngreeter 09:57 16.11.2010

Re: Hm?

Bojana Maljević
To jeste satira.
I, pretpostavljam, u njoj niko nikoga ne dovodi u zabludu da je Mekdonalds sam napravio satiričan prikaz svoje maskote. Jer bi, u tom slučaju, taj neko bio odran. Od strane Mekdonaldsa.


Ne bi bio odran jer je u SAD satira zakonom zasticena forma izrazavanja.

Sada me zaista zanima, da li mislis da je Oprah tuzila The Onion zbog ovoga: http://www.theonion.com/video/oprah-invites-hundreds-of-lucky-fans-to-be-buried,18443/
Bojana Maljević Bojana Maljević 14:31 16.11.2010

Re: Hm?

Ne bi bio odran jer je u SAD satira zakonom zasticena forma izrazavanja.

Rekla sam: jer bi U TOM slučaju (kada bi dovodio ljude u obmanu da je Mek sam....) BIO ODRAN. Ne za satiru, nego za zabludu. Za zloupotrebu. Jasna razlika?

Sada me zaista zanima, da li mislis da je Oprah tuzila The Onion zbog ovoga:

Mislim da nije. Niti da je trebalo.

Ne mogu se sve stvari stavljati u isti koš, niti podvoditi pod istu: ni svi trolovi, ni sve krađe autorskih dela, ni sva krivična dela iz ove oblasti, ni sve uvrede, ni sva zajebavanja javnih i drugih ličnosti. Pa nemoj to da radiš. Jer bi svako svoje boleštine mogao da proglasi satirom i da sa njima vitla i maše po svakom kako hoće i da ne odgovara. A to nije sloboda medija. To je anarhija.

Lepo je to, sasvim precizno i nadahnuto napisao gore nsarski i još poneko - pa pročitajte, ako niste.
Dawngreeter Dawngreeter 14:44 16.11.2010

Re: Hm?

Bojana Maljević
A to nije sloboda medija. To je anarhija.


Anarhija je sloboda.
G r o f G r o f 17:49 15.11.2010

malo sutra izvini....

Kad sarkastično ismevaš sve redom, bez razloga, logično se postavlja pitanje zašto si izostavio sebe...
... a da to je već suviše visok stadij kritičnosti koji Zoks ne može dosegnuti ni kad se popne na stolicu.
U medjuvremenu saga o lepotici i zveri doživljava kulminaciju.
Lepotici otpadaju trepavice od gneva, a zver se raspmamila u kavezu od velikog broja posetilaca koji nude banane.
Čitajući komentare shvatam da svet ubrzano tone u ambis.
Kao i obično kuka i motika se digla, pobornici i kritičarti, jebani i nedojebani...i svi...ali skoro svi kao da su pobegli sa zokster bloga i nešto graje radi grajanja, tj. čiste smeće tako što kese vešaju po granama, a ...zapravo..postoji samo jedno rešenje.
Zokstera treba obesiti!
Kao primer za ekologiju uma i interneta, i ispunjenje naše vekovne želje da u nečemu budemo prvi u svetu - obesimo ga. Prinesimo žrtvu bogu Virtuanu.
Neka se sam preda i tako linču doda dimenziju žrtve, neka bude otac dana posle kojega ništa neće biti isto, a naročito ne internet.
I sve to tako..
i ono...
i ovo...

...a jbt, gde je u svemu tome izvini ali oprosti, tj. izvini i oprosti.
Bojana Maljević Bojana Maljević 03:38 16.11.2010

Re: malo sutra izvini....

Lepotici otpadaju trepavice od gneva, a zver se raspmamila u kavezu od velikog broja posetilaca koji nude banane.

Dobro, ovo za trepavice je tačno ali što lažeš za veliki broj posetilaca kod zveri - njemu ne može da pomogne ni veliki publicitet, koji je sasvim zasluženo dobio na ovom blogu
Možda krene da piše nešto što će neko ipak da pročita.
Kao primer za ekologiju uma i interneta......... Prinesimo žrtvu bogu Virtuanu.

Pa, žrtva je prineta. Sad svi do kojih je meni stalo znaju da je dileja. A veruj mi bilo je i onih koji su mislili da nije. Takođe, bilo je onih koji nisu znali ko je - pa bi bilo zabavno videti kako se on upoznaje sa nekim novim ko je zaključio da je taj Zoran Janjić dileja. Sve u svemu, najbolje je da ostane u okviru svoje sekte.
sybil sybil 10:39 16.11.2010

To je neki frustrirani

iskompleksirani matorac - to je jedino moguce obrazlozenje.

mislim da je ignorisanje najbolje resenje.
ecce-florian ecce-florian 13:04 16.11.2010

Re: To je neki frustrirani

sybil
iskompleksirani matorac - to je jedino moguce obrazlozenje.

mislim da je ignorisanje najbolje resenje.


Gledam u okviru ove akademske rasprave ceo niz pitanja o tom da li drka, da li drka levom ili desnom, gde drka ( u žbunju....), ko će kome uši da zavrće-čupa i prilikom čega, ... pa sve do ovog tvog obrazloženja da je frustrirani iskompleksirani matorac a iz kog provejava natruha da ga nisi upoznala.


Kako na ostala pitanja nisam u mogućnosti da dam opredeljen odgovor o učestalosti i mestima , načinu i posledicama onanisanja lica o kome se ovde vodi diskusija,
mogu samo eventualno da te uputim na Spiriodan, liči mi da bi on mogao dati barem neke temeljne postavke za akademsku raspravu uopšte o pojavi kao takvoj( ne Zokster već masturbacija), čime bi cela ova diskusija značajno dobila na kvalitetu



Od mene samo Simbil ako mogu da ti pomognem sa jednim

klipom

u produkciji matične kuće

Nije baš da je neko upoznavanje, ali šta je tu je


sybil sybil 13:10 16.11.2010

Re: To je neki frustrirani

Gledam u okviru ove akademske rasprave

prodji me sa tim vulgarnostima, ja nisam iz te price. a tebi ako se prostaci, psuje i ako hoces da budes vulgaran- idi kod zoxtera- zasijaces.

Over & Out

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana